יוסטון חוזרת מ-25, דאלאס מנצחת את יאניס בסיקור שני הצמוד/ צ'יקו

יוסטון חוזרת מ-25, דאלאס מנצחת את יאניס בסיקור שני הצמוד/ צ'יקו

איזה לילה של כדורסל היה לנו!! היה לנו את יתרונות בני 20 פלוס שנמחקו כלא היו והניבו נצחונות.. דאלאס מנחילים הפסד לבאקס אחרי 18 נצחונות ו-40 יום (הפסידו ליוטה ב-8 לנוב').

היום י"ט כסלו. יום שחרורו של הרבי מלובביץ' מהכלא הנחגג ע"י חב"ד ונחשב אצלם ליום שמחה. בשנים האחרונות האירוע תפס תאוצה בעקבות פרוייקט "צמאה" המאחד בין זמרים לבין שירים.

ביהדות (אני מאמין שגם בשאר הדתות) החלצות מהכלא נחשב כלידה מחדש ויש ברכה על זה שאנו אומרים מדי בוקר, ויש דינים מיוחדים לאלה שיוצאים מבית האסורים.

דטרויט פיסטונס (16-11) – וושינגטון ויזארדס (17-8) – 133-119

משחק צמוד למדי כאשר וושינגטון מפגיזה ברבע הראשון ודטרויט מנסה להדביק את הפער. ההפרש נע בין 10-3 לאורך הרבעים. דטרויט כמעט מצליחה לחזור אחרי נקודות מהקו של בראון ההפרש הוא רק 2. אך ריצת 24-12 בראשות ביל, תומאס וברטנס לקראת סוף המשחק היה טו מאצ' פור טה בוכנות וזה ניצחון.

בבוכנות מוריס ורוז עם 22 לראש כשהאחרון מוסיף 8 אס' בראון עם 20.
אצל המכשפים ביל עם 35 ו-10 לחברים. תומאס עם 23 ואהובו של טמיר המקורי עם 17. הוויזארדס עם 55% מהשדה (54.5% מהשלוש) לעומת 47.7% ו-33% מהשלוש של דטרויט.

טורונטו (8-18) – קליבלנד (21-6) – 113-133

הובלה מהירה של הראפטורס ונצחון בכל אחד מהרבעים מביא את הנצחון לביתיים ב-20 הפרש.

סיאקם הוביל את האלופה עם 33 נקודות (5-8 מהשלוש) אחריו פוואל עם 26 ו-4 חטיפות, לאורי מצטרף גם הוא לרשימה עם 20 נק' ו-11 אס'.
סקסטון מהצד השני עם 25 נק, גארלנד עם 20 ו-5 אס.

מילווקי (4-24) – דאלאס (8-18) – 120-116

ללא דונציץ' הפצוע המאבס באו להראות לעולם שהם "על באמת". התחילו את הרבע הראשון כמו מלוע של תותח ברבע שנגמר 36-22. ברבע השני הבאקס החלו לחזור למשחק ונלחמו עד שהגיעו למחצית במינוס 3.
מחצית שנייה התחילה חזק מצד הכחולים שפותחים פער אך מילווקי נשארים בתמונה ואפילו עולה ליתרון אחרי סל של יאניס. קרי לוקח את העניינים בידיים ומעלה את המאבס ליתרון. שלשה של ברונסון משלימה ריצת 14-2 ומורידה את דאלאס ביתרון לקראת הרב האחרון. פעם רביעית בתוך רצף 18 הנצחונות שלה שמילווקי מגיעה לרבע הרביעי בפיגור. המאבס מחזיקה את היתרון מעל 10, ואף עולה ל-15 4 דקות לסיום. מילווקי מנסים לצמצם אך ללא הצלחה. דאלאס קוטעת את רצף 18 הניצחונות של האיילים.

פורזינגס וקרי הלא פצוע הובילו את המאבס עם 26 נק' כשהראשון מוריד 12 קרשים. פיני-סמית מוסיף 15 וברונסון מחלק 11 מתנות וקולע 13 נק'.
בצד הירוק יאניס עם 48 ו-14 קרשים. קורבר ניסה לעזור ליאניס מהספסל עם 17, אליסובה עם 11 והיל עם 10.

יוסטון (9-18) – ספרס (16-10) – 107-109

רבע ראשון חזק של הספרס נתן לה יתרון 35-21. רבע שני נמשך באותה מגמה של התפוצצות של הספרס שעולה ליתרון של 25 נק'. שלשה של הארדן מורידה את יוסטון בפיגור של 19. רבע שלישי משוגע של הרוקטס מביא אותנו לרבע רביעי ביתרון 6 לאורחים.
רבע רביעי מתחיל בסימן אפור אך שלשה של הארדן משווה 5:36 לסיום ההתמודדות. לייאפ של האוס והטבעה של האיש והזקן משלימים מהפך. שלשה של וויט מורידה את ההפרש לנקודה. 2 מהקו של אולדריג' הופכות את המובילה, אך שלשה של מקלמור הופכת שוב את הקערה והמומנטום אדום, אולדריג' עוד מנסה להחזיר את הספרס אך מאוחר מדי. יוסטון קולעת עוד 5 לעומת 3 של הספרס. וויט עם הזדמנות לשלוש, מחטיא. ומשם האוהדים המאושרים הולכים לביתם מאושרים.

את הרקטות הוביל ווסטברוק עם 31 ו-10 קרשים, הארדן עם 28/8/7 ב-10-29 מהשדה. מקלמור מהספסל עם 17.
את האוכפים הממש לא לוהטים הוליך אולדריג' עם 13/19 אחריו פורבס עם 18, מארי וווייט עם 16 לראש.

ממפיס (17-10) – מיאמי (8-19) – 111-118

ממפיס לוקחת הובלה בפתיחת המשחק אך מיאמי נשארת קרובה מתמיד. ברבע השני ולנצ'ונאס נוגף בהיט, ומעלה את ממפיס ליתרון שיא של 17 נק'. רבע שלישי מיאמי מצליחה לעשות ריצת 15-4 שמביא אותה מרחק 4 נקודות משיוויון. אך ריצה של המקומיים מחזירה ליתרון 12 בתחילת הרבע האחרון מיאמי נוגסת ביתרון כמו בפיצה לוהטת (יואו איך מתאים לי פיצה כעת!). ריצת 14-0 בשלוש דקות של מיאמי מעלה את ההיט ליתרון ראשון במשחק יתרון 3, 5:30 לסיום. ממפיס לא מתבלבלת וקארודר קוטף רב' התקפה וקולע, מוראנט לוקח את הכדור ללייאפ ומשלים את החזרה למשחק. ריצת 10-3 עד לסיום נותן לממפיס את הנצחון שמראה הרבה אופי.

ואלנצ'ונאס הוביל 6 שחקנים בספרות כפולות עם 21 נק' 10 רב', מורנאט עם 20 נק' 10 אס'. סייעו לצמד – מילטון עם 16 טריפל J עם 15 וקלארק עם 14.
בצד המפסיד באטלר עם 25 ו-8 אס'. הירו 22 ג'ונס עם 15 ושחקן השבוע במזרח אדביו עם 14 נק' 13 רב' 5 אס' ו-3 בתיבות החטיפה והחסימה.

אוקלוהומה (14-12) – שיקגו (19-10) 106-109

רבע ראשון ענק של הבולס הוריד אותם ב21 הפרש לרבע השני, ברבע השני עלה היתרון ל-26 אך ירדנו להפסקה ביתרון של "רק" 19. 68-49. ברבע השלישי הבולס עוד עלו מעל ה-20 הפרש אבל הרעמים הצליחו לצמצם ולהוריד את ההפרש ל-10 בפתיחת הרבע הרביעי. כריס פול עם 2 שלשות רצופות מוריד ל-4 הפרש. לוין עם סל מעלה ל-6, בתגובה פול נותן עוד שלשה. לוין מחזיר בהטבעה וזה 5 הפרש לאדומים. שג"א עם לייאפ מוריד ל-3, אסיסט של פול לגלינארי בקשת השלוש משווה 5 דקות לסיום. סאטו עם 2 מחזיר את היתרון, פול נותן עוד שלשה ומעלה את הרעמים ליתרון ראשון במשחק 4 דקות לסיום. רצף טעיות של השוורים נותן לפול עוד שלשה וזה 4 לרעמים 2:30 דקות לסיום. לוין מדייק 2 מהקו, כעבור דקה פול מחזיר 2 מהקו. לוין עם 2 מהקו ואז לייאפ מחזיר את המשחק לשיוויון 106, 26 שניות לסיום. פול רץ חודר, נחסם ע"י קרטר ריבאונד של פול וטיים אוט. עבירה של קרטר שולחת את אדאמס לקו, קולע את הראשון מחטיא את השני אך לוקח את הכדור החוזר ועבירה מהירה של וויט שולח את פול לדייק 2 מהקו. לוין עם זריקה אחרי החצי מסיים את המשחק.

את המקומיים שיכולים להיות מרוצים הוביל כריס פול עם 30/10/8 אחריו גלינארי עם 22, שרודר מהספסל עם 18.
בצד המפסיד שמאכזבים אותי בבחירות שלי לפני משחקים הוביל לוין עם 39 נק'.

פיניקס (15-11) – פורטלנד (16-11) – 111-110

התחלה חזקה של השמשות 13-3. ממשיך לרבע ראשון צמוד שנגמר עם לייאפ על הבאזר של פיניקס, 33-25. רבע שני נשאר בשליטה של הסאנס ואף עולה ליתרון של 16. פורטלנד מצליחה לחזור למינוס 5 בהפסקה אחרי אלי-הופ של כרמלו. רבע שלישי לילארד קולע 2 שלשות רצופות ומוריד את ההפרש ל-2 בלבד. רוביו מעלה בחזרה. החלפת נקודות בין הקבוצות וסל של מקולום מעלה את הטריילבזלייר ליתרון ראשון 3:38 לסיום הרבע. רבע רביעי מתחיל בשליטה של פורטלנד אך פיניקס יושבים להם על הזנב. החלפת שלשות והטבעה של כרמלו משווה. צאקה של כרמלו מהשלוש וסל של לילארד מעלה ל-5, 5 דקות לסיום. פיניקס חוזרים למשחק אבל פורטלנד ממשיכה להוביל. ריצת 8-0 של פיניקס כולל שלשה ועבירה על אוברה. מביאה את המשחק ליתרון זעיר של 2 לפיניקס חצי דקה לסיום. לילארד בתגובה לוקח את הכדור לסל, קולע וסוחט עבירה. 111-110. פיניקס עם הזדמנות לזריקה אחרונה ולנצח אך רוביו עושה פאמפ-פייק מהשלוש, זז, חופשי – – – מחטיא והמשחק נגמר.

אצל הסאנס אוברה עם 24 כולל נקודות קריטיות. אחריו סאריץ וקמנסקי עם 17 כ"א, ביינס וג'ונסון עם 13 כ"א ורויבו עם טריפל דאבל של 10/11/14 אך עם ההחטאה האחרונה ו-1-4 מהשלוש.
את המנצחים הוביל מקולום עם 30 נק', לילארד עם 27 וכרמלו עם 23 בתוספת 8 רב'.

לפוסט הזה יש 52 תגובות

  1. בוקר טוב
    קצת מוזר שברגע שלברון מתחיל לשלוט ביד רמה במערב, עושה פחות או יותר ככל העולה על רוחו, משפר את מצבת האסיסטים בעשרות אחוזים , קולע באחוזים נהדרים, נותן ישבן בהגנה, פתאום, אחרי כל השנים שהסבירו פה שהמזרח נחות מול המערב "המזפח" קראו לו, פתאום הוא עולה על המערב והמערב נהיה הקונפרס החלש.
    באמת מוזר.
    מעניין .
    אנטרופולוגי משהו.
    חקר ההייטרים.

  2. אחלה אלבומים צמאה, אני ממש אהבתי את צמאה 4, גם מה שיצא עד עכשיו מ5 נהדר.
    הרבה הפתעות היו הלילה לכל אלה שמשווים בין יאנג לדאלאס,תראו את ההבדל בסגל המסייע.
    משחק הבא של הבאקס זה מול הלייקרס,תבואו יהיה חם.

    1. ומאוד מעניין מה חשבת על הסגל המסייע האיכותי של דאלאס לפני פתיחת השנה.לעומת הסגל הפח וכלום שיש ליאנג באטלנטה

      1. חבוב הסגל של המאבס הוא פח זבל אבל סגל המורכב משחקנים מקצוענים ועם ניסיון ולא קולג'. זה סתם האסל של טווח קצר איזה 5-7 משחקים, אתה באמת חושב שהצוות של לוקה יעשה משהו בלעדיו?? זה מזכיר לי את ביינס יוביל את פיניקס חחח, היה האסל קצר בלי אייטון, זהו מת נגמר.

        אצל יאנג זה לא שחקנים מקצוענים אפילו זה קולג. שים חמשיייה של טיירון וואלאס, רדיש, האנטר, הוארטר, ג'ונס מבטיח לך שאין סיכוי שהם עושים פלייאוף בליגה הישראלית ולדעתי אפילו יסיימו אחרי הפועל ב"ש.
        זה ילדים שחקני קולג' שאמורים להפוך בשנים הקרובות למקצוענים (לא לכוכבים אלא למקצוענים). זה ההבדל.

  3. ממש נהנתי לצפות בדקות האחרונות של פורטלנד פיניקס. ביינס ורוביו זה כדורסל חכם. אוברה שחקן מדליק. מצד שני לילארד ומקולום לא פריירים, וכרמלו עבד בהגנה (אחלה בלוק).

  4. תודה על הפריוויו.
    לראות את הארדן מטביע במתפרצת ואת ראס נוגח בכדור החוזר כמו ילד קטן – החבר'ה האלה נהנים אחד עם השני. יוסטון ההצגה הטובה בעיר, איך אפשר לא לאהוב את ראסל ווסטברוק?

    1. רק אחרי שראיתי בדיליי, עברתי על הבלוג החי.
      1. שמעון – אי אפשר לרדת מהעגלה של ראס – אני מנסה כבר שנים (תשאל את הטמיר).
      2. לילה אדיר לכוחותי: יוסטון, אוק' סיטי ופורטלנד ניצחו. ומי כיכבו? ראס, פול, מלו.
      3. טמיר – זו שנת השיקוצים הגדולה – בדיוק כפי שחזיתי בפרה-סיזן. לבי איתך ועם יצרן הטיטולים, בקרוב נקים לכם קבוצת תמיכה.
      4. מאנו דה מאן… אוי וויי… מאחל לכם ימים יפים יותר בהמשך

        1. + 1
          בשביל זה הביאו אותו.
          חוץ מזה עשה הרבה בלאגן חיובי בצבע והכניס הרבה אנרגיה חיובית. בימינו אצלו זה "כיכב".

            1. יש לו בקריירה בערך 1% הצלחה בזריקות האלה. מדהים שהוא ממשיך לזרוק אותן

            2. ואחר כך אתה עוד שואל איך אפשר לא לאהוב אותו?

            3. תשמע הוא גורם לי לחייך בזמן משחק אני אוהב שחקנים שגורמים לי לחייך לכן יש לי פטיש ללונזו
              עידו אחרי זה אני בטוח שהפול אפ גאמפר שלו בהשוואה לפוסטאפ בסיבוב כבר נראה הגיוני לא?

            4. מתקרב…

      1. חחחחחחחח the artist formerly known as the Shot
        כשאתה צודק אתה צודק,שנה איומה לכוחות האור,
        התקווה שוכנת בפלייאוף, ובתקווה שהשיקוץ הראשי יחרבן על המערכת.
        הלכנו לקוראת בקפה,הפעלנו אנטי ניחוס,שרפנו אימג' על האש

      1. לא בגלל שדאלאס ניצחו בלי לוקהו מכאן נובע שדאלאס קבוצה מאוד מאוד חזקה בלי קשר ללוקה לעומת אטלנטה שהיא קבוצה סופר סופר חלשה ומכאן נובע שיאנג יותר טוב מלוקה ואם היית שם את יאנג בדאלאס היית מקבל שחקן היסטורי כבר עכשיו וקונדוטורית לכל דבר ועניין

        1. שמעון – מה שיניב כתב. התפלאתי שעוד לא העלית תגובה שכזו למרות הניצנים שהיו בבלוג החי.
          .
          מאידך יניב אני תוהה מה היה קורה אם זה היה הפוך…

          1. כן 2 המשחקים מול ההיט והבאקס הראו מה שווה הצוות המסייע של לוקה לעומת כיתה ו3 של יאנג שראינו אותם בשני משחקים מול מיאמי העונה בלי יאנג.

            אם תחליף את לוקה ביאנג יאנג מביא 3 טבעות עם המאבס רצוף ופורזי וסת קרי וטים הארדוואי יהיו באולסטאר שסוף סוף לא יהיה מי שפורזי יצטרך להשאיר לו ריבאונדים כדי להגיע ל-TD והארדוואי וקרי לא יצטרכו להנות משאריות בשביל שמישהו יגיע ל-30 נק וג'יי ג'יי בריאה יוכל לחלק אס בכיף ולא שהכדור כל הזמן יהיה אצל מישהו שיגיע ל-10 אס.

            לוקה בהוקס אבל יגיע למאזן 65% נצחונות אחרי שתחתיו רדיש יגיע לאולסטאר ובעקבותיו גם אלכס לן שעד כה סבל כל הקריירה מהאגויסטים יאנג ובוקר ולא קיבל הזדמנות אמיתית. ואז בפלייאוף לוקה מגיק ינגב את יאניס ואמביד ובגמר יהיה מפגש בין הקוריוז לגלגול והופס ישבור שיאי רייטינג

            1. 🙂
              דרך אגב שלא תהיה לכם טעות אני חזק מאוד על העגלה של לוקה עוד מימיו בריאל מדריד אבל אין לי באמת שום דבר נגד יאנג עושה באמת פלאים בייחוד עם מימדי גופו ומהמשקחים שראיתי שלו עשה סחרחורות ללא מעט שחקנים אבל אני פשוט לא אוהב את התזה שלוקה מצליח כי בדאלאס בנו סגל מפחיד ויאנג לא מצליח כי מילאו אותו בנגרים כפי ששמעון אוהב להגיד

            2. דווקא הפעם הטיעון של שמעון קצת יותר עמוק ויש בו לא מעט הגיון.

            3. עידו איזה טיעון?
              זה שהצוות המסייע של לוקה מרוכב משחקנים מקצוענים לעומת הסגל של אטלנטה או הטיעון שאם תחליף את לוקה ביאנג תקבל דאלאס הרבה יותר טובה והרבה יותר מרשימה(ואם הבנתי נכון את הטיעון שלו אז לוקה למעשה מחליש את השחקנים סביבו ולא משפר אותם

            4. זה שהצוות סביב יאנג צעיר ועדיין לא בשל = לא מקצועני כמו ששמעון מנסח את זה.

          2. מה הפוך? שדאלאס היו מפסידים ?
            אם התכוונת לזה אז התגובה שלי הייתה נשארת אותו דבר.השחקנים של דאלאס נותנים עונה מדהימה,כל שחקן שעולה לשחק שם משחק מדהים .אני מייחס את זה גם לנוכחות של לוקה שמעבר למספרים עצמם זה פשוט נראה שכל השחקנים של דאלאס נדבקו בעיקר בעיקר באהבת המשחק ובפאן שלוקה מביא כל משחק.והם מקבלים את העובדה שהם משתתפים במופע של לוקה ועושים את זה בצורה מצויינת.שורה תחתונה זה נראה שדאלאס מצאה את שיטת המשחק הכי טובה בשביל לוקה ובשביל שאר השחקנים שמשחקים איתו.

            1. אוי יניב נפלת למלכודת הציניות? מה שכתבתי היה ציניות נטו סתם החזיר אותח לימים בהם ראס מנע מאברינאס פרגסון גראנט אדמס ועבדל נאדר להיות אולסטארים (ציניות שוב).

              מעולם לא אמרתי שללוקה יש קבוצת על נהפוך הוא לדעתי לוקה עוד יאכל הרבה קש מהלטבי ולוח המשחקים של המאבס בחצי העונה השני הרבה יותר קשה.
              אמרתי פה לפני העונה שההוקס עם יאנג וקולינס על הנייר הם 4 הקבוצות הכי חלשות בליגה. הוצאת את קולינס הרגת אותם לגמרי. שחקן אחד לבד לא יכול לעשות כלום שסביבו יש רק שחקני קולג או שחקנים של 7 נק קריירה בליגה. יאנג מוסר להם בלי סוף.
              קח את ההוקס בלי יאנג אין סיכוי שהם לוקחים אליפות בישראל. המאבס בלי לוקה לוקחים אליפות בארץ קל.
              ללוקה יש מערכת מעולה עוד בדראפט אמרתי שזה המקום הכי מושלם עבורו מאמן טוב ושחקנים שהם כן נגרים ברובם אבל עם ניסיון מכירים את הליגה כבר עושים הגנה ונותנים האסל.
              זה כל מה שאמרתי.
              שים משחק של מאבס בלי לוקה מול ההוקס בלי יאנג שנינו יודעים איך וכמה זה יגמר.
              אני מאמין שהמאבס עוד ילחמו על הפלייאוף העונה וכבר בקרוב בוסטון ופילי ירסקו אותה בלי לוקה.
              ושוב אני מאמין שהן יאנג והן לוקה מסוגלים להוביל קבוצה לאליפות כבר עכשיו שים אותם בבאקס עם יאניס או בטורנטו ולדעתי הם יביאו טבעת כבר השנה. הם כבר די בשיא ואמורים להישאר ככה זה לא שהם עוד יקלעו ממוצע 40 נק ו15 אס…

            2. יניב התכוונתי אם ההוקס היו פתאום מנצחים בלי יאנג.
              .
              מה שכן אתה מייחס ללוקה כבר כוחות מיסטיים והשפעה של אנרגיות, ואלו שמורים אך ורק לאליל עדי גורדון

        1. לא לחלוטין חסרת משמעות, ניתחנו את זה כאן בעבר מכל הכיוונים. ברמה הכי בסיסית – היא נותנת ביטוי טוב לתחושה הכללית.
          בתחילת העונה (כמו ברוב העונות האחרונות) נראה שהמזרח התחזק והמערב נחלש. אותן זמירות ישנות, השנה גם אני הצטרפתי אליהן.
          באחרונה מתחזקת התחושה שהדברים מתאזנים, והכדורסל המערבי, המהיר ורווי-הכישרון, מתחיל לעלות. לפני יומיים פרסמתי כאן 68:67 לטובת המזרח. הערב זו הפעם הראשונה שהמערב מוביל. דאלאס ניצחה במילווקי – אני לא רואה מזרחית ממקום 4-5 מנצחת את הלייקרס בלוס אנג'לס.

          1. נו, אתה מסתכל על תנודות שקורות כל הזמן. לך כמה שבועות אחורה ואז המערב הוביל.
            הכדורסל המערבי המהיר? למה כי זה המזרחי איטי?

            1. חכה…

            2. בסדר אז אני אוסיף – בינתיים.
              בוא תתחיל לספור כשיהיה פער של לפחות 10 משחקים ולא כשיש שינוי של משחק לפה משחק לשם.

          2. קבוצה ברמה של טורונטו /מיאמי לא יכולה לנצח את הלייקרס בסטייפלס סנטר?
            במקרה של מיאמי אתה צודק. במקרה דל טורונטו לעומת זאת..

            1. טורונטו בלי סיאקם?
              מיאמי בלי באטלר?
              בחיים לא. גם לא את הקליפרס, דנבר או יוסטון

            2. אתה קצת מנפח פה דברים.
              לדאלאס היה יום טוב, למילווקי פחות. תיאורטית, אולי עם לוקה בריא דברים שזרמו למאבס הלילה היו פחות זורמים ודווקא מילווקי היו מנצחים?
              ואגב, בוא לא נשכח את התבוסה שמילווקי הנחילו לקליפרס (עם קוואי ועם ג׳ורג׳) לפני לא הרבה זמן.

  5. אני לא מבין סילבר האנטישמי הזה לא קורא בהופס? לא הגיע הזמן לבטל את הקונפרנסים? אפילו יותר כסף יזרום זה יוסיף עוד 5 משחקים לעונה הסדירה ועוד 10 ימים לנו האוהדים ועוד 3 לוד מאנגמנט לקאווי ועוד הזדמנות לנפח מספרים לשחקני הספסל או למחפשים חוזה בליגה.
    לא כדאי כבר מיסטר סילבר???

  6. המערב עדיף משמעותית על המזרח גם בצמרת גם במרכז הטבלה וסף הפלייאוף וגם בתחתית (מלבד כמובן גולדן הפצועה שמוסיפה איזה 15 הפסדים נטו למערב)
    כרגע זה לכאורה נראה שקול, אבל זה יתאזן בהמשך, פניקס היו פצועים ועכשיו חוזרים, יוטה ישתפרו, פורטלנד משתפרים, סאק' התחילו עם 5 הפסדים ועוד כמה כאלה. ההבדל לא יהיה מאד גדול אבל יהיה ברור.
    וגם באיכות:
    לייקרס וקליפרס קונטנדריות ברורות מול באקס ופילי
    אורלנדו ודטרויט מול נניח סקרמנטו ופניקס, ברור מי עדיף
    וגם בהמשך הטבלה זה ברור, מלבד גולדן הפצועה שמאזנת את המצב מבחינה אופטית (עד לשנה הבאה)

  7. אין שאלה כמובן שהסגל סביב לוקה הרבה יותר טוב מהסגל סביב יאנג
    לא ברור אם זה אומר שיאנג משתווה ללוקה, אולי

  8. היה צריך לציין בפתיח שאוקלהומה חזרה מפיגור של 26 נק'.
    אצל כריס פול היה צריך לציין 12-9 מהשדה שמתוכם 8-6 לשלוש וגם 6-6 מהקו, עשרה כ"ח, שמונה אס', שתי חט' וחמישה אי' מראים חוסר יציבות בניהול המשחק וקבלת ההחלטות עם יחס אס'-אי' של 5-8, אך בסופו של דבר זה לא השפיע.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט