יום שלישי פעמיים כי טוב- הלייקרס באינדי ועוד סוג ב'/ הלל הורוויץ

יש ערבים שמלאים ברומנטיקה, פיקנטריה וקרבות איתנים. ויש ערבים כמו הלילה שמלאים במשחקים רנדומלים בין קבוצות פחות מעניינות (או שרק אחת מהן מעניינת). היופי בליגה הטובה בעולם הוא שגם בערב כזה יהיו לנו תצוגות יחיד מעניינות, משחקים מותחים ואירועים נקודתיים שיכולים תאורטית להשפיע על עונה שלמה. אז בואו נראה מה מחכה לנו כאן.

אינדיאנה פייסרס (9-18) – לוס אנג'לס לייקרס (3-24) – 2:00 המשחק המרכזי

אחרי פתיחת עונה די זוועתית אינדיאנה התייצבה ויושבת בבטחה במקום בפלייאוף של המזרח. זו לא קבוצה שהיית רוצה לפגוש בסיבוב הראשון ואם וכאשר אולדיפו יחזור הם יראו הרבה עומק, לחימה ואופי. בצד השני המכונה הצהובה סגולה לא ממש עוצרת ובצוותא עם מילווקי מחזיקה במאזן הטוב בליגה. זה לא תמיד הולך קל או יפה אבל יש להם מספיק כלים כדי לתקוף אותך בערב נתון. השאלה המעניינת כרגע היא האם הם יחפשו לפעול בשוק ההעברות או להישאר עם מה שיש. יש דיבור לגבי טרייד על קוזמה אולי ומחשבות על רצון לחזק או לשנות מעט את הסגל.

הנתון לעקוב אחריו הלילה: שתי הקבוצות הן לא מהחזקות בליגה לשלוש. הלייקרס במקום ה20 לכמות שלשות מוצלחות בערב ואינדי הרחק במקום ה28. מצד שני שתיהן קולעות ב36.1% מהשלוש.

הלילה הניצחון יהיה של אינדיאנה.

שרלוט הורנטס (17-12) – סקרמנטו קינגס (14-12) – 2:00

משחק בין שתי קבוצות עם מאזן שלילי אך במפתיע דווקא הקבוצה המערבית ניצבת עם מאזן שלילי במיקום המוביל לפלייאוף, האם זה חלק ממה שמנחם מדבר עליו לאחרונה על ההתעוררות של המזרח? אצל שרלוט נזכה כבר יום שלישי שני ברציפות לראות את דבונטה גראהם. סקרמנטו מגיעים עם ארבעה ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים כאשר שני ההפסדים האחרונים שלהם היו בהפרש מצטבר של שלוש נקודות. הם משחקים כרגע על מקום בפלייאוף ומצליחים לכפות משחקים צמודים ואף לנצח חלק. המשחק הראשון העונה היה מוקדם יותר העונה אז שרלוט ניצחה כאשר רבע רביעי מעולה שלה נתן את הניצחון.

הנתון לעקוב אחריו הלילה: קצב וסקור נמוך. סקרמנטו כרגע משחקת בקצה האיטי בליגה ואילו שרלוט במקום ה26. גם האופנסיב רייטינג של שניהם לא מדהים כאשר סקרמנטו במקום ה21 ושרלוט במקום ה23. יפה זה כנראה לא יהיה…

סקרמנטו בחמש נקודות.

ניו יורק ניקס (21-6) – אטלנטה הוקס (21-6) – 2:30

יש כרגע חמישה קבוצות בליגה עם שישה ניצחונות או פחות ושתיים מהן משחקות הלילה אחת נגד השנייה מה שאומר שאין ברירה ומישהו ייצא כאן הלילה עם ניצחון. בשביל משחקים כאלו המציאו את נטפליקס וזו הסיבה שהליגה מפחדת מהאורך של העונה הסדירה.

הנתון לעקוב אחריו הלילה: ההתקפה. אטלנטה מקום 20 בליגה מבחינת נקודות לערב לעומת הניקס שבמקום האחרון בליגה. אם ההתקפה של אטלנטה תעבוד היטב זה יספיק. אם ההגנה של הניקס תהיה סבירה זה גם יוכל לעזור.

אז הלילה זו תהיה ניו יורק שאחרי שני ניצחונות בשלושת המשחקים האחרונים תמשיך את הרצף המדהים.

ניו אורלינס פליקנס (6-21) – ברוקלין נטס (12-14) – 3:00

הקבוצה המארחת כאן התחילה את העונה עם תקוות גדולות מהעם היושב בציון ועם פציעתו של אותו ציון הלכה העונה לפח. יש מדי פעם נקודות אור במשחק של אינגרם ובהברקות של הייז אבל קשה יהיה לדעת מה מצבה של הקבוצה הלאה עד שיחזור אותו ציון.

בצד השני עוד קבוצה שלא בדיוק נמצאת עם הסגל המתוכנן שלה כאשר KD וקיירי כרגע לא משחקים אבל הקבוצה משחקת לא רע בכלל כולל ניצחון יפה על פילי (למרות שהפסד לשרלוט לא הרבה לפני כן זה לא להיט…)

הנתון לעקוב אחריו הלילה: הנקודות של ספנסר דינווידי ואיך שווה להשתמש בו הלאה.

ברוקלין בדו ספרתי

יוטה ג'אז (11-15) – אורלנדו מג'יק (14-12) – 4:00

אורלנדו ניצחה רק משחק אחד מבין ארבעת האחרונים שלה אבל יש לה נסיבות מקלות במיוחד שכן ההפסדים הגיעו מול הלייקרס, יוסטון ומילווקי. מלבד המשחקים הללו יש לה חמישה ניצחונות מבין שמונת האחרונים והיא במקום המוביל לפלייאוף.

הג'אז התחילו את העונה עם תקוות גדולות אבל כרגע זה עוד לא לגמרי שם. הם עם רצף של שני ניצחונות והלילה זה אמור להימשך בבית מול אורלנדו.

הנתון לעקוב אחריו הלילה: ג'ונתן אייזק מול ארון גורדון את מי המג'יק יעבירו בטרייד או שהם פשוט יעשו מהלך קלאסי שלהם ויחתימו את שניהם על חוזה מסנדל וגבוה מדי.

המשחק הלילה יהיה של הג'אז ב7 נקודות.

לוס אנג'לס קליפרס (8-20) – פיניקס סאנס (15-11) – 5:30

הסאנס התחילו את העונה טוב, הקליפרס מפסידים כשקוואי, וויליאמס ובברלי נחים. פול ג'ורג' נותן העונה משחקים שהם על גבול הMVP ואז כאלה די מבולגנים. הוא צריך להיות מעט יותר יציב ובאמת שאין צמד ווינגים יותר מפחידים ממנו וקוואי יחד

הלילה המשחק יהיה של הקליפרס בדו ספרתי

לפוסט הזה יש 138 תגובות

  1. הערב הוא בסימן חזרה: פוקס אמור לשוב להרכב של הקינגס אחרי הפציעה. אייטון מסיים את ההשעיה שלו בסאנס.

  2. תודה לכולם .
    שם מס 39 ברשימת 50 גדולי העשור
    כריס פול :
    פול שיחק כל העשור בליגה
    קבוצות בעשור ניו אורלינס ,קליפרס ויוסטון (עבר הקיץ לאוקלהומה).
    7 פעמים אולסטאר.( 1 אם וי פי אולסטאר 2013)
    3 פעמים בחמישיית העונה הראשונה +2 בשנייה.
    ( 6 פעמים בחמישיית ההגנה הראשונה +1 בשנייה).
    (חבר נבחרת ארה"ב עמה זכה בזהב האולימפי מלונדון 12)..

    בעיני מדובר באחד מהשחקנים מעוררי המחלוקת אין ספק שהוא טופ 50 ומעלה השאלה כמה מעלה .

    מצד אחד שיחק כל העשור היה יחסית אמין ויציב כל עונה לפחות 45 משחקים למעט אותה עונה לפחות 45 מש .וסה"כ 650 מש.בעשור ( 65 ממוצע עונתי ) .

    תמיד פתח בחמישייה ושיחק לפחות 31.5 דק ממוצע לערב (קרוב ל 35 דק ממוצע לעשור).

    אשתקד קלע 41.9 שדה אך למעט אשתקד קלע כל העונות בין 46 ל 49.3 מהשדה מר יציבות .

    זה נכון גם מהקו (בין 84.7 ל 91.9 כש 8 עונות עושה בין .585 ל 90 ) ובגדול גם מה3 ( בין 36 ל 40 אחוז).

    לא נפל מ 7.9 אס ב 8 עונות עבר את 9 אס.
    ב4 עונות מעל 10 סוכריות .

    קלע בכל העשור בין 15.6 ל 18.7 נק .
    בקיצור מר יציבות כזה שמספק את הסחורה בכל ערב ואתה יודע בדיוק מה תקבל אם תרצו הדוור 2.

    מצד שני בפליאוף נעצר לא הלך עד הסוף תמיד קרה משהו …גם כשעברו את ס.א באה פתאום היוסטון ועשתה קמבק משום מקום …כשעבר ליוסטון הוא נפצע ביתרון 3-2 על הלוחמים רחוק משחק אחד מניצחון שיכול היה לשנות לו את כל הקריירה.

    סה"כ שיחק העשור 9 פעם בפליאוף המערבי הקשוח 85 מש סה"כ אך כאמור עשה גמר אזורי אחד בודד חוץ מזה תמיד נעצר סיבוב ראשון או שני.
    לא ירד מ 34.5 דק פליאוף
    .
    אך בסט לא הוריד את רמת משחקו אלא שמר על יציבות ואפילו קצת עלה .
    אני מקווה בשבילו שימצא קונדטורית ויעשה אולי בכל זאת אליפות .

  3. הלייקרס לאחרונה נתנו כמה משחקים מאד לא מפוקסים בהתקפה, וניצחו בקושי, למשל את אטלנטה, יצטרכו לשחק טוב היום מול אינדי, אחרת זה לא יספיק.
    המשחק בין יוטה לאורלנדו יכול להיות אינדיקציה (למתעניינים בז'אנר) ליחסיות בין מערב למזרח, שתיהן ממוקמות די דומה בקונפרנס שלהן.
    ***
    כמה מילים לגבי פול ג'ורג' העונה:
    החסיר את תחילת העונה, לאחר מכן שהצטרף היו לו כמה משחקים מעולים של 30-40 נק ומעלה, אבל גם כמה של 5-10 נקודות בהם הוא לא הורגש, אני לא בטוח שהוא עונה להגדרה של סופרסטאר מהשורה הראשונה שמאיים על שאר קבוצות הליגה, הוא יותר בשורה השניה של כוכבים מכובדים כמו באטלר, בוקר, או האריס, ששלושתם נותנים עונה יותר טובה משלו בינתיים

    1. פול ג'ורג' יותר טוב מהאריס זה בטוח. את בוקר הוא אוכל בלי מלח בהגנה ולבאטלר לא היתה ולא תהיה קליעה כמו שלו

      1. הרבה מזה זה הייפ
        באטלר יותר יציב ממנו יותר קשוח ויותר מנהיג, האריס תבדוק בכמה הסטטיסטיקות שלו בשנתיים שלוש האחרונות פחות טובות מגורג וזה עוד בלי לשכלל פציעות וחיסורים, ובוקר זה שחקן של אחוזי קליעה הסטוריים העונה עם הרבה נקודות ובעבר עשה גם משחקים של 50 60 נק ויותר צעיר.
        גורג יכול לתת משחקים של חד ספרתי, אפילו השנה היו כמה

        1. האריס של הקליפרס נותן פייט לג'ורג' בפאן ההתקפי- קולע פחות אבל באחוזים טובים יותר, אז אפשר להגיד שאם הוא היה מגדיל נפח זריקות הוא היה קולע כמו ג'ורג'. האריס של פילי עדיין קולע פחות אבל עבר להטיח שלשות סביב ה-32%. כשמצרפים את היכולת ההגנתית רואים שאין מה להשוות, ואני מת על טוביאס.

          ואגב, ג'ורג' שיחק 77 ו-79 משחקים בשנתיים הקודמות, האריס 80 ו-82, לא הבדל משמעותי

  4. עוד ערב עם משחק אחד מעניין. כבר הפך לשיגרה.
    חס ושלום להגדיל את הליגה, זה מתכון לאסון. גם ככה יש ערימות של משחקים שהם כמו דיסק גרסאות הכיסוי של גיא זוארץ בלאדינו לשירי עם קזאחים- זבל טהור.

      1. אין סיכוי להוריד ל-22 (תנסה ותראה. לא תצליח למצוא 8 קבוצות לפירוק).
        פשוט לא להגדיל.
        ולעבור ל-40 דקות.
        ככה הכל יסתדר.

      2. לא יקרה בחיים – אבל אם היית מייצר 2 ליגות בנ.ב.א היית פותר הכל. היו לך קרבות צמרת מטורפים בין הרוקים של הקבוצות החלשות בליגה השניה + מאבקי תחתית לוהטים בין קבוצות שלא היו רוצות לרדת ולגזור על עצמן שנה של מדבר.

  5. כמעט אותה תחושה שהייתה ערב תחילת העונה. אייטון חוזר, ואם גם בוקר ישחק, זו באמת כמו ללחוץ על restart לעונה.
    הכי טוב? 0 ציפיות לפני המשחק (משחק חוץ בביתה של הקליפרס).
    .
    תודה, הלל.

    1. גם לשיקאגו צפית מקום 6… 7 או 8 במערב נראים כמו אופציה אפשרית, ועדיין, הן יצטרכו להילחם חזק עם סקרמנטו ופורטלנד

  6. ניו אורלינס מחפשים לעשות טרייד על ג׳רו הולידיי
    על רדיק הם לא מתלהבים לעשות טרייד אבל אם תהיה הצעה טובה גם עליו יעשו טרייד.
    כולם על המדף חוץ מזאיון ואינגראם

  7. מעניין, מה יש להם לעשות עם רדיק? למה לא להטריד אותו? אולי מחכים לסוף החלון, למצוא קונטנדרית בלחץ?.
    .
    ותגידו מה שתגידו אבל אינגראם שיחק אותה, לא חשבתי שיצליח כל כך וכן חשבתי שיוטרד למקום הבא די מהר. כל הכבוד ילד!

  8. הלייקרס בלי דייויס מציגים התקפה מתואמת, מהירה, הרבה אסיסטים, כיף לראות, השאלה אם הם יעמדו בקצב עם סגל קצר (בלי דייויס, קוזמה ובראדלי בהגבלת דקות)
    אין להם שלושה גבוהים לשמור על הגבוהים של אינדי

  9. סוף סוף משחק שקוזמה היה יכול לבלוט בו, והוא פצוע….
    בלי לברון בסוף הרבע ועם בראדלי חלוד וגרין עדיין בסלאמפ, קשה ללייקרס לעשות נקודות, אבל יופי של משחק הקרבה וחטיפות של הגארדים בהגנה

  10. מה חסר לצפייה מושלמת באולמות ה NBA?

    מסך עם טקסט משתנה מעל המושב. ככה הצופה לא צריך לעבוד כל עך קשה ולהחזיק כרזה ולהתחייב לטקסט אחד. וגם הנהלת האולם יכולה לפקח על טקסט פוגעני. קדימה אמריקה… קחו את ההנרה מהאולם לשלב הבא

            1. MAKE AMERICA – SUPER SIZED

  11. אחי אומר לי טריי יאנג תותח אבל האחרים זה לא כדורסלנים וזה שאין לו מושג מי זה טריי יאנג בכלל למעט מה שאמרתי לו לפני המשחק ואין לו מושג איזה מקום הניקס וההוקס והוא לא מכיר אף שחקן מ2 הקבוצות 😂😂😂😂😂
    הוא אומר לי הניקס טובים איזה מקום הם? 😂😂

  12. לבאר בול פשוט גאון שהצליח להכניס את הדבר הזה לליגה 😂😂😂 אלוהים 0 הגנה טמבל בורח לו כמו אוויר ואיזה מפוחד הוא בהתקפה חחח טמפל בכלל לא שומר עליו נותן לו כמה מטרים והוא מוסר כדור הצידה 😂😂😂 מנהל משחק קוראים לזה בימנו קומדיה קומדיה לצפות בו אני אומר לכם

  13. חחח קומדיה בנא לונזו מסופסל בדקה האחרונה הולידיי מחטיא דינווידי שובר קרש בסטפבק נא תופסים כדור ושורפים 5 שניות עד שהזמן נגמר חחחח אבל השופטים אולי יצילו אותם וכדור אחרון יהיה שלהם מהצד 😂😂😂😂 יאללה גנטרי תכניס את לונזו שיתן באזר ביטר בלעדיו אתה לא תנצח 😂😂

כתיבת תגובה

סגירת תפריט