מעורב הופס ליום ראשון / מנחם לס

1.פול ג'ורג' וקוואי לינארד עשו מה שנעשה בליגה רק 21 פעמים: שני שחקנים מאותה קבוצה עם 40+ כל אחד!

ללא לו ויליאמס, דוק ריברס ביקש מקוואי לינארד ופול ג'ורג' "להיות מעורבים יותר בהתקפה". הוא קיבל 46 נק' מפול ג'ורג' ו-42 מלינארד בנצחון הקליפרס על הוולבס 117-124.

כמה פעמים בהסטוריה של ה-NBA שני שחקנים קלעו 40+ באותו משחק? תתפלאו: רק 21 פעם, וזה נכון לצמדים כמו וילט צ'מברליין וג'רי וובסט, ד"ר ג'יי וצ'ארלס בארקלי, לארי בירד וקווין מקהייל, מייקל ג'ורדן וסקווטי פיפן, קובי בריאנט ושקיל אוניל, לברון ודוויין ווייד, סטף קרי וקליי ת'ומפסון, או ג'יימס הארדן וראסל ווסטברוק.

מה שקורה ב ד"כ הוא שכשיש שני שוטרים או POINT SCORERS כאלה בקבוצה, אחד פותח בתאוצה ואז הכדורים מגיעים אליו שוב ושוב, והכוכב השני מחכה לתורו, אולי במשחק הבא. כמעט לא קורה ששניים יחד מרביצים אותה באטותו משחק, כי כדור אחד לא מספיק..

זה בדיוק מה שהשניים ציפו שיקרה כשיתחברו. זה סוף-סוף קרה, אבל אל תצפו לחזרה על כך העונה. זה פשוט נגד כל הסיכויים.

2. האם לקווין לאב יש 'ערך חיובי' בטרייד?

עברו חמישה חודשים מאז הטרייד האחרון ב-NBA.

מהיום, ה-15 לדצמבר, שוק הטריידים מתחיל. פעם כיניתי זאת 'שוק העבדים'. הלוואי עבדים כאלה עלי.

אדבר רק על כמה טריידים אפשריים רק כדי להמשיך את הדיון שהתחיל כאן כבר לפני כמה שבועות.

השאלה הגדולה הנשאלת בכל מקרה של טרייד היא אם לשחקן יש 'ערך חיובי', 'ערך שלילי', או 'ערך אמיתי'.

מה שקובע יותר מערך השחקן הוא מה ערכו במקרה המיוחד של הטרייד. נניח – רק נניח – שאחד כמו קווין לאב שאולי מהווה היום 'ערך שלילי נטו' בגלל שהוא נושא בחיבו 91 מיליון לשלוש עונות, יהיה אסון טראגי לקבוצה כמו הניקס – אם תחליטו לעשות טרייד ולהביאו עבור בחירות דראפט עתידות – כי במקרה שלה גם AD או גיאניס לא יעזרו לה לצאת מבור הצואה בו הם שוהים, עד שג'יימס דולן עצמו לא ייכנס לבור ויכסו אותו באדמה.

אבל נניח טורונטו מתחייבת ל-91 מיליון לשלוש שנים על קווין לאב והוא עוזר לה להשיג העונה אליפות, הערך הסגולי שלו אינו 91 מיליון ל-3 עונות, אלא – לפחות – כפול מזה.

זאת אומרת שאינך יכול להסתכל על השחקן עצמו, יכולתו, גילו, בריאותו, והכסף שהוא יעלה, בלי לצרף את הקבוצה המיוחדת והתפקיד המיוחד שעבורו הביאו אותו.

קליבלנד ישמחו לעשות עליו טרייד, אבל רק עבור בחירות דראפט עתידיות, או שחקנים צעירים שהפוטנציאל שלהם ברור, אבל הם לא מקבלים דקות בגלל הקבוצה בה הם משחקים היום. כסף לא יזיז לקליבלנד. מה שהם רוצים עבור לאב הם שחקנים מצויינים בני 19.

קווין לאב הוא בן 31. הוא שחקן שתמיד אהבתי ואני עדיין מעריך ביותר. אבל הוא לא שחקן שיישא על גבו קבוצה. הוא יכול אבל לשמש את החלק החסר במשבצת של קבוצה שכיום ברור שהיא תהיה בפלייאוף, עם שאיפות וולידיות והגיוניות לסיבוב שני, ואולי גבוה יותר. מרק גאסול לא יכול לעשות זאת יותר. אבל קווין לאב לצד פסקל סיאקם? יש כאן על מה לדבר!

3. מה בקשר לכריס פול?

כריס פול הוא בן 34. יש לו חוזה של 85 מיליון לשתי העונות הבאות עם אופצייה שלו לעונה שלישית, כשהוא כבר יהיה בן 36.

האם הת'אנדר מחפשים טרייד? אני כמעט בטוח שכן. עם פול או בלעדיו הם לא הולכים רחוק העונה.

הקבוצה הקופצת לי לראש כראשונה שחייבת להיות מעוניינת בו היא מילווקי באקס. זוהי העונה שהיא חייבת להגיע לגמר ה-NBA, אם לא לקחת אליפות, אם הם חולמים על סכוי להשאיר את גיאניס בעיר הגבינה. אני מאמין שכריס פול הוא החלק שהבאקס חייבת כדי לנצח את הלייקרס בגמר ה-NBA.

אני יכול לחשוב על עוד קבוצה שכריס פול יביא לה את ה'שוואמפ' שהיא זקוקה לו כדי לדבר חזק בפלייאוף העונה, והקבוצה היא מיאמי היט.

כמחליף לגורן דרג'יץ'- או כפוינט גארד בחמישייה – אני רואה את כריס פול מארגן את צעירי מיאמי ליחידה מאיימת ביותר. דנקן רובינסון וקנדריק נאן הפכו למיני-כוכבים שבאו ישר מליגת G ואפילו לא ניבחרו בדראפט. כריס פול מסוגל להביאם מדרגה אחת למעלה. הוא וג'ימי באטלר מהווים את שני הכוכבים שקבוצה אלופה חייבת שיהיו לה.

4. אני לא מאמין מה שאני כותב, אבל אפילו הלייקרס עלולה לנסות להביא את כריס פול כדי להבטיח אליפות כבר העונה!

כסף הוא לא בעייה ללייקרס העונה, ויש לי רושם שהלייקרס מוכנה לשים את כל ביציה העונה בשק אחד. ז"א להביא את כריס פול, אם לא כשחקן חמישייה אז בתור פוליסת ביטוח. לברון יהיה בן 35 בקרוב. אם הוא ישחק 24 דקות, כריס פול ישחק 16-18, וראז'ון רונדו 6-8 הלייקרס תהיה קבוצה המאיימת על יריבתה נון סטוופ.

כריס פול יעשה מ-AD סנטר שלא ניתן לעצור. השאלה מה יש ללייקרס להציע עבורו. קייל קוזמה אולי?

5. דנבר ודאלאס הן שתיים שחייבות לעשות תזוזה, ומיד!

המבריקס והנאגטס הן שתי קבוצות טובות מאד שחסר להן משהו להגיע לטופ. משהו דומה לטורונטו. יש כמה וכמה אפשרויות, אבל ברור שעל שתיהן להעיז ולזוז קדימה, ועכשיו.

6. 'שואו-טיים פאול' בדאנק מצלצל (2 נק' מ-25 ב-10 מ-15 ו-5 מ-7 מהטריי בנצחון במשחק מצויין נגד הנטס)

7. ג'ימי באטלר עם ראש בקיר ואז ברונסון מחזיק לו כגמולו! (ואז…גימי חוטף ממנו כדור…ואז??? עוד 30 שניות נדע…). שוויון. 30 טיקים לסיום…

8. איזה קילר זה המילס הזה מהספארס!!! הרים את כל מכסיקו-סיטי על כנפיו!!@!@

9. רק שימו לב מה המזרח עושה למערב!

מסעדת פלפלה בכניסה לכפר היא מסעדה כפרית המציעה אוכל מזרחי על הכיפאק, בשרים, דגים, חומוס, פירות ים ופלאפל. פלפלה מגישה עסקיות, לא כשרה ופתוחה בשבת. פלפלה נגישה לנכים, ניתן לקיים בה כנסים ואירועים ולשבת בחוץ. בתפריט תמצאו מנות ייחודיות, כגון מאנסף כבש (הבשר… עוד )

10. היום לפני 36 שנה: קבוצה קלעה 184 נק', והפסידה! (השנייה קלעה 186!)

קירי וונדווי עם 2 מה-51 נק' שלו

השאלה שעד היום שואלים היא אם היום, לפני 36 שנה, שיחקו כדורסל בדנבר ללא הגנות.

"זה לא כך כלל וכלל" אומרים דאג מו ויובי בראון. IT WAS JUST THIS UNUSUAL GAME!

המשחק היה PURE RUN-AND-GUN, כמ ו שמשחקים בשכונה ברח' 4 והשדרה הששית. משחקים הגנה אבל ההתקפה שוברת את ההגנות, עם כל ה-ZONE TRAPS והכל. דטורויט ניצחה בטריפל OVERTIME.

קבוצתו של מ ו ה פסידה, אבל דאג מו, המאמן המבדח והמצחיק מכולם שאמונתו תמיד היתה ש'אין הגנה נגד התקפה טובה', אמר בסיום

: "It was a great game. I really got into watching it. It was exhausting for both teams but there were still so many outstanding plays that it was worth it."

עכשיו השיאים:

  1. המשחק ארך ש שעות ו-11 דקות, המשחק הארוך מכולם אי-פעם, נטו.
  2. שתי הקבוצות שברו את שיא הנקודות הקודם למשחק (173 נק' של בוסטון סלטויקס נגד מינסוטה לייקרס מפברואר 27, 1959.)
  3. דטרויט קברה 74 סלים, ששבר את השיא הקודם – 72 סלים של הסלטיקס.
  4. דנבר שברה את שיא הנקודות לקבוצה מפסידה (הקודם 166 של סן אנטוניו בהפסד למילווקי באקס.
  5. 370 הנקודות לשתי הקבוצות שדבר את ה-337 של הספארס בהפסד לבאקס.
  6. 137 הסלים לשתי הקבוצות הוא שיא.
  7. ה-93 אסיסטים במשחק הוא שיא.
  8. שיא נוסף היה 51 נק' לקיקי וודווי ו-47 לאלכס אינגליש היה שיא לשני שחקנים (אבל צ'מברליין לבדו קלע 100!).
  9. אייזיה תומאס עים 47 וג'ון לונג עם 41 קבעו שיא לשני שחקנים בהפסד.
  10. עם 6 שניות לסיום ודנבר מובילה 143-145, לביל למבייר שתי זריקות פאול. הוא מחמיץ את הראשונה. יובי בראון קגורא 'טיים'. מ\חליטים שביל למבייר מחטיא את השנייה עם סזריקה חזקה לחישוק ואייזיה תומאס בטופ אוף דה קי לריבאונד.
  11. זה בדיוק מה שקרה. למבייר פוגע חזק בחישור, הכדור מגיע לאייזיה הרץ את כל המגרש ללייאפ, ושוויון.
  12. גם בהארכה הראשונה נדמה היה שדנבר ניצחה כשהובילה 152-157 עם דקה לסיום. אבל קלי טריפוקה מהפיסטונס קובר אחת מ -6 מטרים עם 32 טיקים, והנתוצאה 159 – 159.
  13. הארכה שנייה. ההארכה השנייה היתה טיק לפה וטיק לשם כשאף קבוצה לא מובילה בחיותר מ-2. ביל הנזליק מדנבר משווה ל-171 עם שני פאטולים ו-17 טיקים בשעון.
  14. בהארכה השלישית המצב 179-179 כשלונג מכה ממסירה של למבייר. הנאגטס מארגנים את הפליי הבא, אייזיה תומאס גונב כדור מהנזליק וקולע לייאפ קליל. הוא עתה קובר עוד שני פאולים ודטרויט מובילה 179-185.
  15. דנבר הצליחה רק להקטין את ההפרש ל-2 כשהפסידה 184-186.
  16. למרבה הפלא במשחק לא נשבר אף שיא של איבודי כדור: דטרויט איבדה רק 13 ודנבר 24, ס"ה איבודים נורמלי בהחלט למשחק רגיל.

לי כואבת האצבע מלהקיש על המקשים. תארו לכם את השחקנים על הפארקט.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 48 תגובות

  1. קווין לאב תפור לפורטלנד
    הלייקרס יצטרכו לוותר על הרבה שחקנים בשביל להשוות את השכר של כריס פול ולברון רכז הדנה ורונדו מחליף אז אין צורך בכריס פול.במיאמי דראגיץ הוא הרכז המחליף.קנדריק נאן משחק כפותח.למיאמי יש חמישייה קבועה עם נאן באטלר דאנקן רובינסון מאיירס לאונרד ואדבאיו כשדראגיץ הירו ווינסלו עולים מהספסל.גם להם אין צורך בכריס פול.
    מילווקי זה דווקא יכול להיות מעניין יש 2 שאלות.
    מה אוקלהומה יקבלו בתמורה והאם הוספה של כריס פול בתמורה לכמה שחקנים שישלחו לאוקלהומה לא תפגע במילווקי

    1. ומעבר לזה שמיאמי לא צריכה את כריס פול היה רשום שהם יפנו מקום בשכר עד לקיץ 21 כדי לנסות להחתים את יאניס

    2. הבלייזרס נראה לי סיכמו עם כרמלו עד לסוף העונה, ככה שקשה לי לראות אותם מביאים את לאב. הוא וכרמלו, פחות או יותר, על אותו התפקיד.

      1. קווין לאב אמר שהוא רוצה להישלח בטרייד לפורטלנד.הוא לא היה נוקב בשם של קבוצה ספציפית אם הוא לא היה יודע שהם רוצים אותו.כרמלו צריך לעלות מהספסל ולתת נקודות בסקנד יוניט המצומצם של פורטלנד בגלל הפציעות.עם חזרתו של נורקיץ ופציעתו של רודני הוד החמישייה אחרי טרייד על לאב צריכה להיות כך
        לילארד
        מקולום
        בייזמור/האזוניה
        לאב
        נורקיץ

          1. קווין לאב בורנד אנד רייזד בלייק אוסיגו , שזה עיירה בתוך פורטלנד. ה"כפר שמריהו" של האזור. אבא שלו מגיע להרבה משחקים.
            הוא גם היה הכוכב של התיכון המקומי (שנקראים הלייקרס) . אכזב רבים שלא הלך לאוניברסיטת אורגון ובחר ב-UCLA אבל הא ווניל מיצור מקומי. הבלייזרס התחילו בטרנד של להחתים כוכבים מזדקנים שלא עושים הגנה אז יש מצב, רק שאין בחירות דראפט טובות לתת לקליבלנד. חייב להיות טרייד מקיף יותר עם עוד שחקנים (טריסטן תומפסון וג'ורדן קלארקסון יכולים להתאים יופי ) או קבוצה שלישית שרוצה לספוג את שאריות החוזה של ווייטסייד. גם לא ברור אם סיג'יי סחיר .

        1. קווין לאב לדעתי די מסנדל את עצמו עם הופעות הכדורסל שלו העונה. הוא חוזה גדול מדי למה שהוא נותן (ושלא נדבר על הבריאות).
          בחמישייה ששמת הייתי נותן לבייזמור את ה-SF, כי הוא D&3 טוב יותר מהזונייה לדעתי

            1. שחקן חילוש

          1. להגנת ההופעות של לאב העונה –
            קליבלנד מובלת על ידי סקסטון, רכז שהוא קלע סטריקי עם ראיית מנהרה חמורה שמתקשה למסור.
            אליו הם הוסיפו מהדראפט את גארלנד, קלע סטריקי עם ראיית מנהרה חמורה שמתקשה למסור.
            כל מי שהוא לא שניהם צריך לעבוד הרבה יותר קשה בשביל סל. זכור לי רגע מהמשחק האחרון של קליבלנד בו לאב חנה במשך מה שנראה כמו נצח מתחת לסל והניף ידיים כמו בובה ענקית של קרמיט עם ידיים מתנפנפות, ואף אחד לא מסר לו, עד שהשופטים החליטו להפסיק את המחזה המביך ושרקו לעבירת שלוש שניות.

    3. פורטלנד מפסידה את המשחקים שלה ברבע השני והשלישי שההרכב הראשון לא משחק ביחד.
      לא צריך עוד סטאר צריך עומק

    4. קווין לאב זה אסון לפורטלנד. זה כרמלונרק עם שכר של 30 מיליון. עדיף כרמלו. לאב איטי רך בלי הגנה פציע ופה ושם משחיל שלשות לא נוגע בחיים. לוקח את גאסול כל יום על לאב. צריך לתקוע את הקאבס יחד איתו אין קבוצה בליגה שלאס יועיל לה בשכר העצום שהוא מקבל. הוא טוב לעלות מהספסל לתת נק על מחליפים.

      כריס פול אין לו מה לחפש ליד הרכז לברון ואין לו גם הגנה. הוא יכול להיות מעניין לבאקס שבאמת אין להם מה להפסיד או מה להביא. אני אישית לא הייתי מביא אותו לבאקס אבל אם הבוס מוכן לשלם כסף מה אכפת לי. השאלה מה הבאקס יביאו תמורתו וזה חצי קבוצה חחח אז לא שווה.
      בokc יש דניס שרודר הוא יהיה פגז לבאקס שיצטרכו סקורר בפלייאוף שהמשחק תקוע
      פול במיאמי זה אסון הם ממש לא צריכים אותו

  2. מנחם מצוין התחלת ב 40 + של שני שחקנים שזה נדיר וקרה 21 פעם בלבד .
    וסיימת ב 2 כפול 2 במשחק הנדיר
    אני מניח שזו הפעם היחידה בהיסטוריה ששני צמדים קלעו 40 + במשחק .
    תקנו אותי אם אני טועה.

  3. שם מס 34 ברשימת 50 גדולי העשור.
    טוני פארקר.
    פארקר שיחק כל העשור בליגה ( פרש בקיץ אך העונה מבחינתי מחושבת כאמור לעשור הבא).
    קבוצות בעשור ס.א ושארלוט .
    פארקר נבחר 3 פעמים לאולסטאר
    וכן 3 פעמיים לחמישיית העונה השנייה.
    הוא היה שותף לשני גמרים ולטבעת אליפית אחת
    (היה בנבחרת צרפת שם זכה ביורוסאסקט 2013 והוסיף גם כסף וארד בטורניר בו היה אם וי פי ב 2013 ופעמיים מלך הסלים של הטורניר ).

    גם פארקר היה שייך יותר לעשור הקודם .
    הוא פרש הקיץ כשהוא בן 37 וזה התבטא בעשור זה.
    בחמש העונות הראשונות הוא קלע לפחות 16 למש ומסר מעל 5.5 אס בכל עונה. ואח"כ הלך ונחלש.
    בעונת הגמר 2013 קלע 20.3 ומסר 7.6 בכמעט 33 דק .
    מכאן הלך ונחלש (בעונת האליפות ירד מ30 דק ובכל זאת תרם 16.7 ו 5.7 ובפליאוף עלה למעל 31 דק וסיפק 17.4 נק + 4.8 אס).

    גם הוא כמו מאנו ודאנקן מהשלישיה הגדולה של הספרס נהנה משני עשורים בטופ 50 למרות שכמוצם זה העשור הפחות חזק שלו .

  4. דוק, גם בהנחה שכריס פול שווה מקצועית לקבוצה, אתה מתעלם מהחוזה העצום שלו. קבוצות יצטרכו לפרק חצי רוסטר עבורו. לא הגיוני.

  5. אני רוצה להתלונן על הצאלנג היום זה לקח נצחון מהמאבס. טים הארדוואי נכנס לסל באטלר עושה פלופ והארדוואי קולע. השופטים פוסלים את הסל בעבירת תוקף של הארדוואי. בצאלנג הם מבטלים את התוקף אז למה לא מאשרים את הסל?? מה עוזר הצאלנג?

      1. לא בדיוק – הצ'אלנג' היה על האם מדובר בעבירת תוקף על באטלר (כמו שהשופטים שרקו בהתחלה) או עבירת מגן של באטלר (ההחלטה הסופית).
        תאורטית אם העבירה הייתה נעשית בזריקה, היה מדובר באנד וואן.

  6. תודה מנחם, מעורב מעולה לפתוח איתו את הבוקר אחרי לילה מהטובים שהיו העונה – כל משחק כמעט היה מותח ומעניין.

  7. בנושא מהבלוג החי לגבי הקלאץ של באטלר.
    .
    בכללי אני מסכים שהוא קלוזר טוב רק שהעונה הוא מהגרועים בליגה לפי בדיקה.
    .
    בכל המשחקים הצמודים של מיאמי (והיו יחסית לא מעט) ברגעי הקלאצ' הוא קולע ב33% מהשדה, 21% משלוש ו68% מהעונשין.
    השאלה המעניינת היא האם ספולסטרה צריך עדיין לתת לו את המפתחות בקלאצ'? לטעמי כן גם במחיר של הפסדים בשביל הביטחון של ג'ימי להמשך העונה.

    1. אכן, רואים ירידה של באטלר בקלאצ, אך בדרך קבע בהארכות הוא מוביל את ההיט לנצחנות.
      אמש נגד הלייקרס הוא החטיא אבל דוח שיפוט טוען שהיו עבירות על באטלר. קריטי בחישוב.

      1. ספציפית אתמול כן אבל החישוב הוא ל5 דק האחרונות של משחקים שהתוצאה צמודה והוא שיחק ב8 כאלה כבר אז הנתונים על האחוזים די משקפים

  8. אחלה מעורב מנחם תודה רבה, הרגת אותי עם המסעדה המזרחית…
    .
    לא רואה קונטנדרית הולכת על כריס פול כי יצטרכו לשלוח חצי קבוצה בכוון ההפוך כדי לאזן את ה-40 מיליון דולר של החוזה שלו. לאב במצב די דומה. השחקנים האלה פשוט קברו את עצמם עם החוזה הענקי הזה.
    .
    להבדיל, למרקוס הוא אופציה הרבה יותר נוחה – 27 מיליון, רק לשנה וחצי, וגם עושה הגנה. אין סיבה שיבזבז את הזמן הזה אצלנו. אצל דרוזן זה בעיקר תלוי בהאם נפל לו האסימון – אם יסכים לחוזה ארוך טווח במחיר סביר, אין סיבה שקבוצות טובות לא יקחו אותו ככוכב שלישי או שחקן שישי או משהו כזה.

    1. הוא חייב לחתוך את השכר שלו לסביבות ה10 אם הוא חולם לסיים את הקריירה עם טבעת. האם זה יקרה? סיכוי מאוד נמוך

  9. ישנם שתי טעויות בסעיפים 9-8 על המשחק בין הבוכנות לגושי הזהב:
    שיא הנק' לשני שחקנים מאותה קבוצה הוא וילט ואל אטלאס במשחק מאה הנק' של הקביים שקלעו יחד 117 נק'.
    שניים הם וילט ואריזין/מצ'רי עם 116 (מאותו משחק),
    שלישיים הם וילט ורוג'רס (הרכז שמסר 20 אס' ואמר שזה היה המשחק הקל ביותר שלו להשיג אס') עם 111 (מאותו משחק),
    רביעיים הם וילט ויורק לארס עם 109 (מאותו משחק).
    רק חמישיים הם וואנדוויי ואינגליש עם 98 (59-39 מהשדה וגם 24-20 מהקו)

    טעות שנייה היא כי אייזיאה ולונג לא קלעו את מרב הנק' לצמד מקבוצה מפסידה מסיבה אחת פשוטה: דטרויט היא זו שניצחה!!!
    טבלאות הנתונים של המשחקים (נתוני משחק המאה של וילט הם כאן בתוך הערך על המשחק בויקיפדיה):
    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Wilt_Chamberlain%27s_100-point_game#https://www.basketball-reference.com/boxscores/198312130DEN.html

  10. אגב אוסיף משהו אישי בתור אוהד הניקס:
    בתחילת העונה החתימו בניקס המון פורוורדים והגיע הזמן לשחרר אותם תמורת שחקנים צעירים ובחירות דראפט טובות, כי אני מעדיף לראות את : בארט, ניליקינה, נוקס ורובינסון משחקים על פני : מוריס, גיבסון ופורטיס.
    אני דווקא את רנדל הייתי משאיר, כי הוא גם טוב וגם צעיר, אלה אם כן יש עליו הצעה טובה.

    1. הדבר הכי ניקסי בעולם: לחטוף כל פורוורד בעולם, לא משנה כמה מיותר, ליצור מחסור בשוק, ואז – לא לפעול בצורה הנדרשת ולהשאיר את כולם במאבק על מקום בודד בהרכב.

  11. כמובן תודה רבה על כל המעורבים!
    בכל מקרה צריך לשים לב שלא מתרחשות טעויות כמו שהבאתי בתגובה 14.

  12. לאב ופול תקועים במקום שלהם, עם החוזים שלהם. ללאב לפחות יש טבעת. לפול יש קדחת…ופול הוא השחקן היותר טוב מבחינת הנתונים שלו לעמדה שלו. רכז חכם ויעיל שגם עושה הגנה (כך אומרים, בניגוד למה שאמרו פה באיזה תגובה). הבעיה היא שהוא באמת נדפק בזמנו שתקעו לו את המעבר ללייקרס, ואת הקליפרס הוא לא הצליח להביא לאליפות, ולהבנתי הוא פשוט יגמור את החוזה שלו בOKC, בלי שום אליפות, ואולי אולי אחרי זה יגיע לאיזה קונטנדורית כמחליף בחוזה נמוך, רק בשביל הטבעת – לגיטימי לגמרי מבחינתי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט