פריוויו למשחקי יום ראשון – חלון הטריידים נפתח / עמיחי קטן

שישה משחקים לפנינו הלילה, ואף אחד מהם לא צפוי להיות חוויה גדולה במיוחד עבור הצופים. לכן, היום הפריוויו במהדורת ספיישל לכבוד ה-15 בדצמבר, היום שבו ניתן להתחיל להעביר בטריידים שחקנים שחתמו בקיץ, ובכל משחק אני אוסיף לפינות הקבועות שלי את פינת ה"טרייד מאשין" – הצעה לטרייד בין 2 הקבוצות המשחקות באותו משחק שעוברת באותה מכונת טריידים ידועה, ואתם מוזמנים לחוות את דעתכם בנוגע להצעות שלי ולהוסיף הצעות משלכם. עכשיו אפשר להתחיל…

22:30 ניו-אורלינס פליקנס (6- 20) – אורלנדו מג'יק (11- 14):

מארגני הלו"ז של הליגה ודאי רצו לנצל את העובדה שקבוצת הפוטבול של ניו-אורלינס, הסיינטס, משחקת במשחק המאוחר של שני, ושיבצו את הפליקנס למשחק המוקדם של ראשון, אבל עד כה העונה הפליקנס מעניינים רק את עכברי הופס שדנים בשאלת לונזו. הפליקנס סופרים כבר 11 הפסדים רצופים, וכל חלום של האוהדים לעונה הזאת עבר לדרו בריס וחבריו. אינגראם מספק מספרים מצוינים, וגם אלו של הולידיי ורדיק טובים, אבל בשביל ניצחונות כנראה צריך יותר.

אורלנדו היו לפני שבוע בערך במאזן חצוי, והיה נדמה שהם התאוששו מפתיחת העונה הרעה, אבל 3 הפסדים רצופים, בהם המג'יק קלעו פחות מ-100 נקודות למשחק, מה שלרוב לא מספיק, למרות שההגנה עדיין די טובה נגד מי שהוא לא הארדן. פורנייה לקח על עצמו הרבה ממשימות הקליעה העונה, והוא כבר עומד על 20 למשחק, אבל לאורלנדו אין מספיק כלים התקפיים כדי להיות מעבר לקבוצה ההיא שמגיעה לפלייאוף בטעות.

המפתח של המשחק הזה הוא ההתקפה של אורלנדו באופן כללי. לפליקנס יש התקפה טובה, כמו ההגנה של המג'יק, והם יתפשרו שם על מקום טוב באמצע. השאלה היא מה ההתקפה הגרועה של אורלנדו יכולה לעשות נגד ההגנה הגרועה של ניו-אורלינס.

טרייד מאשין: https://tradenba.com/trades/cZ0eOTYwP

ניו-אורלינס מקבלים – די ג'יי אוגוסטין (חוזה נגמר), ג'ונתן אייזק, מו במבה ובחירת סיבוב ראשון

אורלנדו מקבלים: ג'יי ג'יי רדיק וברנדון אינגראם.

הפליקנס מקבלים 2 שחקנים צעירים שיתאימו יותר ליד זאיון, בשני צידי המגרש, חוזה נגמר כדי לאזן את המשכורות ובחירת דראפט.

אורלנדו מקבלים 2 שחקנים שיכולים לשפר משמעותית את ההתקפה המקרטעת שלהם ולהפוך אותן ליותר מסתם קבוצת פלייאוף.

אנחנו מקבלים עוד קבוצת פלייאוף ששווה משהו במזרח.

רמת עניין של משחק: C+ – ההתקפה של ניו-אורלינס נגד ההגנה של אורלנדו יהיה מעניין. בצד השני של הפרקט תעברו לפוטבול…

הימור: אורלנדו עדיין מנסה להגיע לפלייאוף והיא ברצף הפסדים קצת יותר קטן… המג'יק ב-11.

00:00 אינדיאנה פייסרס (17- 9) – שארלוט הורנטס (12- 16):

הפייסרס ממשיכים להתמקם בצמרת המזרח, ומתחזקת שם התקווה שחזרה של אולדיפו בהמשך העונה תשפר את המצב ותהפוך את אינדיאנה למועמדת להפתיע במזרח. ברוגדון, וורן וסאבוניס מובילים את הקבוצה כשהשלושה קולעים 18-19.5 נקודות למשחק. בקרוב מצפים לאינדיאנה הלייקרס ומילווקי והם ירצו לאסוף ניצחון שעל הנייר אמור להיות קל.

בצד של שארלוט יהיה מי שיתרשם מההגנה שספגה רק 73 נקודות במשחק האחרון, אבל זה היה נגד שיקגו שגם רשמה הפסד כפול לגולדן סטייט העונה, ובעיקר מבזה את עצמה העונה, ככה שזה לא אומר הרבה, חוץ מזה ששארלוט לא מאוד גרועה, אלא רק קצת. דבונטה גרהאם ממשיך עם העונה הנהדרת שלו ונמצא מרחק נגיעה מ-20 נקודות למשחק, וטרי רוזיר נותן נקודה פר מיליון דולר במשכורת העונתית שלו. במזרח זה מספיק למקום 9 ומרחק נגיעה מביקור קצר במילווקי בפלייאוף.

המפתח של המשחק הזה יהיה בהתמודדות של הקו הקדמי של שארלוט עם סאבוניס הנפלא וטרנר הלא נורא. בקו הקדמי רוזיר וגרהאם אמורים להשתוות למבחר האינדיאני, אבל על הנייר יש לפייסרס יתרון משמעותי בקו הקדמי.

טרייד מאשין:

https://tradenba.com/trades/2nNC-_UjS

אינדיאנה מקבלים – דווין בייקון וקיילב מרטין.

שארלוט מקבלים – טי ג'יי ליף.

אינדיאנה מוותרים על שחקן צעיר שלא מקבל דקות בקו הקדמי הצפוף ומקבלים בתמורה שחקן צעיר לקו האחורי הפחות צפוף.

שארלוט מוותרים על שחקן צעיר בקו האחורי העמוס ומקבלים שחקן צעיר, וטוב יותר על הנייר, לקו הקדמי הפחות צפוף.

אנחנו מקבלים יותר דקות לנציג של נבחרת ישראל, טי ג'יי ליף.

רמת עניין של משחק: B- – השאלה המעניינת היא האם צריך לספור את אינדיאנה כקבוצה משמעותית הפלייאוף, או כזאת שתיפול בקלות בסיבוב הראשון. ניצחונות כאלה הכרחיים עבור זה.

הימור: אינדיאנה ב-8.

1:00 אטלנטה הוקס (6- 20) – לוס אנג'לס לייקרס (23- 3):

אטלנטה אמנם עצרה את רצף 10 ההפסדים עם ניצחונות על גולדן סטייט ושארלוט, אבל ניכר שההשעיה של קולינס הרגה להוקס את העונה, למרות טריי יאנג שממשיך להיות מצוין. ג'אברי פארקר גם כן קולע בכמו מכובדת, אבל מקבל משכורת כידוע רק בהתקפה, כך שההגנה של ההוקס כקבוצה נראית בהתאם. הליגה כולה ממתינה ל-1/1/20 כדי לציין עשור רביעי של וינס קרטר בליגה, והוא מצידו מדי פעם קולע כמה שלשות ומראה שיש לו עדיין מה לתת מבחינת כדורסל.

הלייקרס ברצף של 13 ניצחונות חוץ, והפעם בחלק הקל של המסע למזרח הם בוודאי ירצו לסגור עניין מהר ולעבור הלאה לאינדיאנה ומילווקי הבאות בתור. כל מה שמסביב לדיוויס ולברון עדיין לא מספיק משויף, אבל שניהם מובילים את הלייקרס נפלא עד כה, ונגד קבוצת הגנה חלשה כמו אטלנטה גם אחד מהם לבד אמור להספיק.

המפתח של המשחק הזה הוא דיוויס שיכול לטחון את גבוהי אטלנטה (לן? ג'ונס?) ולקלוע כמות נקודות שתסדר ניצחון קליל.

טרייד מאשין:

https://tradenba.com/trades/r1cG0sKsS

אטלנטה מקבלים – טיילן הורטון-טאקר

הלייקרס מקבלים – וינס קרטר

אטלנטה מקבלים שחקן צעיר.

הלייקרס מקבלים שחקן ותיק ומנוסה שיכול לתת עדיין תפוקה התקפית יותר מהרבה שחקנים אחרים בסגל הלייקרס.

אנחנו מקבלים הזדמנות נוספת למפגש בין וינס קרטר וטבעת

רמת עניין של משחק: B- – יש סיכוי סביר לירידת מתח של הלייקרס שתעשה את זה מעניין…

הימור: לייקרס ב-18.

1:00 ברוקלין נטס (13- 12) – פילדלפיה סבנטי סיקסרס (20- 7):

הנטס מגיעים למשחק הזה במחצית השנייה של שני ימי משחק רצופים נגד יריבה מאותו דיוויז'ן, ואחרי הפסד חוץ לטורונטו הם חוזרים לארה"ב כדי לארח את הסיקסרס, והם בוודאי מודאגים מההגנה שלהם על הסנטרים, כאשר מארק גאסול קלע 17 נגדם ואמביד מגיע אחרי משחק של 38 נקודות. דינווידי ממשיך להיות הקלע המוביל בתקופת ההיעדרות של קיירי, אבל גם הוא מתקשה נגד ההגנות החזקות, כמו זאת שהוא יפגוש הלילה.

שמעתי שאלטון ברנד רוצה להעסיק את רועי ויינברג בתור יועץ מיוחד לאחר המחשבות האחרונות שעסקו בהרכבים של הסיקסרס. בכל מקרה, ברט בראון מקפיד להפריד כוחות ובתקופה האחרונה זה עובד טוב יותר ופילי מתמקמים במקום השני במזרח ויקוו להמשיך את המומנטום החיובי גם בברוקלין.

המפתח של המשחק הזה הוא ההגנה של פילי על דינווידי, בלעדיו יהיה קשה לברוקלין לייצר נקודות.

טרייד מאשין:

https://tradenba.com/trades/xy9lt_2Mi

ברוקלין מקבלים – מייק סקוט.

פילי מקבלים – גארט טמפל.

ברוקלין מקבלים סטרץ' 4 שחסר להם.

פילי מקבלים גארד עם קליעה לספסל.

אנחנו מקבלים עוד וי שניתן לסמן על טרייד מיותר.

רמת עניין של משחק: B+ – שתי הקבוצות מצפות להיות קונטנדריות בקרוב (פילי עכשיו וברוקלין בשנה הבאה) ומעניין לראות איך הסגל מתגבש לקראת המטרה הזאת. מדובר גם בסדרת פלייאוף מהעונה שעברה שעשויה להיות כזו גם העונה.

הימור: הסיקסרס בכושר טוב מדי. פילי ב-7.

3:00 דנבר נאגטס (16- 8) – ניו יורק ניקס (6- 20):

דנבר מתאוששים מרצף 3 הפסדים עם ניצחונות על פורטלנד ואוקלהומה, ובעיקר ניקולה יוקיץ' שסיים משחק של 28, 14 ו-12 נגד הת'אנדר, ואם הוא ימשיך בהתאוששות מפתיחת העונה הלא כל כך טובה שלו דנבר תהיה מועמדת חזקה במערב. ההגנה ממשיכה להיות מצוינת ולהוביל למאזן מצוין.

גם היריבה שתגיע לפפסי סנטר תעשה זאת עם 2 ניצחונות רצופים באמתחתה, אבל כשאנחנו מדברים על הניקס זה קצת פחות צפוי, וזה קורה לראשונה מאז אפריל. מוריס, רנדל ובארט הם היחידים בניקס שקולעים בדאבל-פיגרס, ולרשימת השחקנים הטובים שלהם אפשר להוסיף כנראה רק את מיטשל רובינסון, אז מצבם כרגיל בעייתי.

המפתח של המשחק הזה הוא יוקיץ' נגד רובינסון. נקודת החוזקה ההגנתית של הניקס נמצאת בעמדת הציר, ויכול להיות שיוקיץ' יעדיף לחזור לפסיביות שתעמיד בפני הניקס סיכוי לניצחון.

טרייד מאשין:

https://tradenba.com/trades/CmBY2qFX5

דנבר מקבלים – מרכוס מוריס.

הניקס מקבלים – ג'רמי גראנט ומייקל פורטר ג'וניור.

דנבר מקבלים שחקן שיכול לשמור על לברון, קוואי וכו'.

הניקס מקבלים שחקן צעיר עם פוטנציאל ושני פוורוורדים במקום אחד.

אנחנו מקבלים חיזוק לקבוצה הכיפית של דנבר ועלייה בסיכויים שלהם להפתיע את אחת ממפלצות אל-איי.

רמת עניין של משחק: C+ – מעניין לראות איך דנבר יתמודדו עם העייפות והאם הניקס יקבלו ביטחון מ-2 ניצחונות החוץ האחרונים.

הימור: עד כאן ניקס. דנבר ב-14.

3:30 גולדן סטייט ווריורס (5- 22) – סקרמנטו קינגס (11- 14):

אחרי ניצחון חוץ בשיקגו החזיקו הווריורס במאזן טוב יותר משל הניקס, אבל אז באו אותם ניקס לצ'ייס סנטר ויצאו עם ניצחון בהארכה שהחזיר את גולדן סטייט למקום האחרון. הלוחמים מצליחים להילחם ולהישאר קרובים ברוב המקרים, אבל יוצאים כמעט תמיד עם ההפסד, וניכר שהשילוב בין דיאנג'לו ראסל ואריק פסקאל לא ממש עובד. למזלם יש להם עוד הרבה זמן לעבוד על זה, זמן שבו יהיה אפשר לתכנן בנחת את העונה הבאה עם סטף וקליי.

סקרמנטו התאוששו מפתיחת עונה רעה, וגם באגלי חזר מפציעה, והם נמצאים בטווח צמוד של מאבק על הפלייאוף במערב. מי שמוביל את הקינגס הוא בעיקר באדי הילד שקולע 22 נקודות למשחק באחוזים די טובים, ורצף של 3 ניצחונות מיקם אותם בעמדה טובה, עד שהם עשו את אותה טעות בלתי אפשרית שגולדן סטייט עשו, שהיא להפסיד בבית לניקס. אין לדעת איך תקלות כאלה משפיעות על קבוצה בעלת שאיפות העונה, מכיוון שזה לא קורה הרבה, אבל בכל זאת מצבם כעת לא רע בכלל, כאשר גם פוקס אמור לחזור בקרוב מהפציעה שלו.

המפתח של המשחק הזה הוא דיאנג'לו ראסל שעוד לא ממש התאושש מהפציעה האחרונה, ובינתיים קולע מעט וזורק הרבה, מה שגם פוגע בחברים ליד שמקבלים פחות הזדמנויות. אם הוא לא ישפר את אחוזיו יהיה זה עבור הקינגס תיקון של הפאשלה מלפני יומיים.

טרייד מאשין:

https://tradenba.com/trades/JdC3QuHmE

גולדן סטייט מקבלים – ג'סטין ג'יימס ו-2 בחירות סיבוב שני.

סקרמנטו מקבלים – גלן רובינסון השלישי.

גולדן סטייט מוותרים על מנפח הסטטיסטיקות שידרשו יותר ממינימום בעונה הבאה ומקבלים עוד נכסים לטרייד בקיץ, אולי על דיאנג'לו ראסל.

סקרמנטו מקבלים שחקן כנף שיעזור להם במאבקי הפלייאוף.

אנחנו מקבלים שדרוג קל אצל מועמדות לפלייאוף, אפשרות לרדת עוד קצת על גולדן סטייט עכשיו, אבל זה גם מגדיל טיפה את הסיכוי של גולדן סטייט לעשות משהו בעונה הבאה.

רמת עניין של משחק: C+ – הקינגס קבוצה מעניינת עם הרבה סימני שאלה העונה, וגולדן סטייט אותו דבר בהסתכלות לטווח הארוך.

הימור: רק אחת באמת צריכה ניצחון. סקרמנטו ב-7.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 107 תגובות

    1. תודה.
      מוריס נאלץ לקחת תפקיד של כוכב שקצת פגע ביעילות שלו, אבל הוא קולע כפול מגראנט ביעילות די דומה, אז אני נאלץ שלא להסכים.
      נדמה לי שדולאן מאוכזב מזה שהפורוורד הכי טוב (דוראנט) לא רצה אותו אז הוא מביא את כל הפורוורדים האחרים שהוא יכול. אבל אני מסדר לו אחד שהוא יותר 2/3 מאשר 3/4 בדמות מייקל פורטר ג'וניור

      1. הטרייד הזה הוא כמובן איום ונורא ופילדלפיה לא יעשו אותו.
        מייק סקוט הוא אחד ממנהיגי הקבוצה בחדר ההלבשה , הוא מביא קשיחות למשחק והוא גם קלע שלשות מצוין.
        מייק סקוט פותח בחמישייה כשהורפורד או אמביד א משחקים ואמביד תמיד מחפש אותו לשלשה חופשית מהדאבל טים.

  1. תודה רבה שם מס' 35 ברשימת גדולי העשור
    דמרקוס קאזינס :
    שיחק 9 עונות בעשור (בחירה חמישית בדראפט 2010 בידי סקרמנטו ).
    קבוצות בעשור סקרמנטו ,ניו אורלינס ,ג.ס (עבר הקיץ ללייקרס ועדיין לא שיחק במדיה).
    נבחר 4 פעמים לאולסטאר
    פעמיים לחמישייה השנייה (ולחמישיית הרוקיז).
    היה שותף אשתקד לגמר נ.ב.א
    (חבר נבחרת ארה"ב עמה זכה בזהב במנדו באסקט 2014 ובאולימפיאדת ריו 2016)

    קאזינס שובץ ברשימת הסנטרים וככזה מקומו לא מוטל בספק.
    אך לחובתו העובדה שהוא לא הצליח להוביל את סקרמנטו לפליאוף כמו העובדה שלצערו נפצע הרבה בשליש האחרון בעשור (שיחק 78 משחקים בלבד בשנתיים האחרונות ולמעשה בשנתיים ורבע האחרונות כולל העונה).
    בכל זאת ממוצע עשור מרשים שכלל 565 מש עם 21.2 נק +10.9 כ"ח +3.2 אס עם מעל חסימה וחטיפה ומעל 33 אחוז מחוץ לקשת עשו אותו לסנטר דומיננטי שידע להתאים עצמו לעידן החדש.

    לצערו לא היה פקטור בתקופת הפליאוף (למעשה "הריקוד" היחידי שלו היה אשתקד ריקוד קצר שכלל 8 מש עם פחות מ 17 דק לערב שכללו 7.6 נק +4.9 ר'.

    בנקודת הזמן הזו לא בטוח שנזכה לראותו כפקטור של ממש בליגה ואם כך אזי ודאי שתישאר תחושת החמצה ובכל זאת מקומו בטופ 50 (ויותר מכך) ברור .

  2. אחלה פריוויו, תודה רבה חיים, והרעיון של הטריידים בין הקבוצות ממש מוסיף. ספציפית, וינס קרטר ללייקרס זה רעיון מופרך ובעת ובעונה אחת גם הברקה מקסימה וגאונית.
    .
    רועי, מה קורה באמת עם פרויקט הטריידים? השארתי חצי סגל של הספרס בשדה התעופה במקסיקו סיטי, הם תקועים בטרקלין מחכים לדעת מה היעד הבא, חבל לייבש אותם ככה, מסכנים.
    😉

    1. תודה.
      בעיקרון זה קונספט חד פעמי, בגלל ה-15/12 ובגלל הערב הפושר, כפי שציינתי בהקדמה, אבל אני פתוח לנסות משהו כזה לכל אורך עונת הטריידים (עד הדדליין…) אם זה מספיק מעניין…

            1. ומה היה הטרייד האחרון שהיה לנו?

            2. פול – ווסטברוק, לא?

            3. אכן. קשה להאמין שמאז לא היתה אפילו החלפת גופות.

            4. ממש.

        1. שמעון ממנה את עצמו לגי אם על חלל של כל הליגה, ככה שלא משנה איזה איש צוות נבחר להיות הגי אם של קבוצה מסויימת לשימון יש את המילה האחרונה 💪🏻

          1. אולי נמנה אותו לאחראי קובץ אקסל משותף, ככה גם אנחנו נרוויח מהמוטיבציה שלו (האמת שאחרי כמה זמן כבר קשה לג'יאמס לעקוב, במיוחד אלה שנזכרים לבדוק את קבוצתם אחרי שבוע)

    1. עם התה והלימון והספרים הישנים . . .
      תהיה בריא מנחם, בגילך טיווי של 70 אינץ' זה הכי טוב שיש.
      אחלה פריוויו חיים, הטרייד מאשין זה אחלה רעיון להוסיף קצת עניין לערב קצת משעמם (ואני אחד שלא אוהב טריידים)

  3. הטרייד של פילי נורא. מייק סקוט הוא טופ קלעי שלשות, ואחד הטובים שלהם בקבוצה ואני לא רואה סיבה שפילי תוותר עליו על קלעי שהוא סביר במיוחד שיש להם כבר אחד כזה(ברק) מיחא תמורת קורקמאז או בולדן שמיותרים קצת סבבה

    1. בולדן לבד לא מספיק. אולי ביחד עם קורקמאז, אבל אז פילי ירצו גם בחירה. בכל מקרה, אני מעלה לדיון ואני לא חושב שזה כל כך גרוע, אם כי אני בהחלט מבין למה אתה מתנגד לזה…

  4. כרגיל אצלך חיים- פריוויו לעילא ולעילא, אף על פי שמדובר בערב משחקים משעמם יותר מערב ברידג' בבית אבות בנובוסיבירסק.
    .
    מה נסגר עם ציון? מתי כבודו מתכנן לעלות על הפארקט? ומה עם קרי? מתי כבודו מתכנן לחזור?
    שניהם השאירו אותנו עם אלפי שידורים חיים של הקבוצות המעפנות שלהם.

        1. כי אין לג"ס אינטרס לנצח אפילו משחק אחד עד סוף שנה ובטח אין להם רצון לראות אותו נפצע שוב. הם יכולים להעלות אותו ל-20 דקות כמו
          נ"א ודייויס אבל זה נראה לי מיותר

      1. אם הוא בריא בפברואר אין סיבה סתם לתת לו לשבת בצד חודשיים. הוא ישחק פחות דקות ואולי לא יתאמץ בכלל בהגנה, אבל אין סיבה שהוא לא ישחק

  5. חיים – אם אפשר הערה קטנה. מפריע לי שאתה שופט משחקים "לא מעניינים". זה לא התפקיד שלך להחליט מה מעניין, ומה לא. השליליות שלך כבר מהכותרת לא לעניין, לדעתי.

    1. האמת שזה כן אחד מהתפקידים שלו, או בניסוח אחר, אחת מהחרויות שלו בתור זה שכותב את הפריוויו למשחקים

  6. המפגש המרתק בין מקרל פלוץ לפונזי בול הסתיים בנוק-אאוט מהדהד.
    10-9 בנקודות למקרל.
    מדובר ביתרון בלתי מחיק עבור השניים, שגם אם היו ממשיכים לשחק עוד שעתיים, לונזו לא יכול היה לסגור אותו.

  7. הלייקרס ברוב המשחקים פותחים כמו היום:
    החטאות שלומיאליות, פאולים טפשיים, צעדים, מסירות החוצה אבל הגנה ממש חזקה

  8. מחצית, יתרון קל ללייקרס עם:
    14 אחוז לשלוש, 72 אחוז עונשין, 14 איבודים

    להתקפה שלהם יש הרבה מה לתאם, ההגנה מעולה

  9. סוף הרבע השלישי, משחק צמוד
    הלייקרס עם הגנה טובה וגם:
    14 אחוז עקביים לשלוש (1 מתוך 7 בכל רבע מחדש)
    70 אחוז עקביים מהעונשין
    ו 19 איבודים
    להתקפה שלהם יש עוד 2-3 הילוכים בפוטנציאל

  10. והההההה שיר היום הוא בוקר של נתן אלתרמן, לא יפול בדל ליחו…???
    בֶּהָרִים כְּבָר הַשֶּׁמֶשׁ מְלַהֶטֶת
    וּבָעֵמֶק עוֹד נוֹצֵץ הַטַּל,
    אָנוּ אוֹהֲבִים אוֹתָךְ, מוֹלֶדֶת,
    בְּשִׂמְחָה, בְּשִׁיר וּבְעָמָל.

    מִמּוֹרְדוֹת הַלְּבָנוֹן עַד יָם הַמֶּלַח
    נַעֲבֹר אוֹתָךְ בְּמַחְרֵשׁוֹת,
    אָנוּ עוֹד נִטַּע לָךְ וְנִבְנֶה לָךְ,
    אָנוּ נְיַפֶּה אוֹתָךְ מְאוֹד.

    נַלְבִּישֵׁךְ שַׂלְמַת בֶּטוֹן וָמֶלֶט
    וְנִפְרֹשׂ לָךְ מַרְבַדֵּי גַּנִּים,
    עַל אַדְמַת שְׂדוֹתַיִךְ הַנִּגְאֶלֶת
    הַדָּגָן יַרְנִין פַּעֲמוֹנִים.

    הַמִּדְבָּר – אָנוּ דֶּרֶךְ בּוֹ נַחְצֹבָה,
    הַבִּצּוֹת – אֲנַחְנוּ נְיַבְּשֵׁן.
    מַה נִּתֵּן לָךְ עוֹד לְהוֹד וָשֹׂבַע,
    מָה עוֹד לֹא נָתַנּוּ וְנִתֵּן.

    בֶּהָרִים, בֶּהָרִים זָרַח אוֹרֵנוּ,
    אָנוּ נַעְפִּילָה אֶל הָהָר.
    הָאֶתְמוֹל נִשְׁאַר מֵאֲחוֹרֵינוּ,
    אַךְ רַבָּה הַדֶּרֶךְ לַמָּחָר.

    אִם קָשָׁה הִיא הַדֶּרֶךְ וּבוֹגֶדֶת,
    אִם גַּם לֹא אֶחָד יִפֹּל חָלָל,
    עַד עוֹלָם נֹאהַב אוֹתָךְ, מוֹלֶדֶת,
    אָנוּ לָךְ בַּקְּרָב וּבֶעָמָל!

  11. הבעייה הגדולה של דנוור השנה היא מארי. חשבנו שיישתפר גם השנה אבל אצלו יש רגרסייה. הוא פשוט לא מספיק טוב בהתקפה וממש הפך לנגר.

  12. אני רואה מרקל ולונזו נתנו אחלה פייט במשחק המרכזי ומרקל ניצח גם בסטט וגם בתוצאה לונזו הפך להיות מחליף בקבוצה הכי גרועה בליגה יופי יש לו לאן לשאוף

  13. בהיעדר הסאנס מוכי הגורל, ולנוכח לילה לא מרשים (זה שהניקס צמודים עם דנבר אומר מצביע פחות על ניקס מרשימים, ויותר על דנבר בבעיה), כל שנותר זה להשלים חוסרים ולצפות בלייקרס של הלילה.
    2 הסנט שלי:
    .
    אייברי בראדלי. זה המשחק ה-3 שלו מאז חזר. הקליעה לא יציבה (בלשון ההמעטה), אבל נפח הדקות ממשיך לגדול (החזירו אותו תחת מגבלת דקות, ובהדרגה), וההגנה, היא עדיין שם. במאני טיים של העונה, אייברי בראדלי בריא חשוב מאוד להצלחת הלייקרס.
    .
    לילה אחרי לילה אנחנו רואים דבר ברור –
    העונה ב-NBA, אין דבר כזה משחק חוץ "קל". קבוצה שתזלזל, תחטוף. גם אם שמה הוא "הלייקרס". ללייקרס הלילה היו לא מעט דקות מתות, והם באמת כמעט איבדו את המשחק . העובדה שכל מי שהוא לא לברון קלעו הלילה 4 שלשות מ-21 ניסיונות, גם היא לא תורמת.
    .
    למזלם של הלייקרס, היריבה שלהם גם הייתה "לא משהו" הלילה. מה שהתנהל על הפרקט בדקות האחרונות של המשחק, זה היה כואב לצפייה. מופע אימים של 2 הקבוצות בכל מה שקשור להתקפה.
    .
    מעקב הקונספירציה היומי מגלה שהלילה היו 2 צ'אלנג'ים בדקות הסיום. אחד של הלייקרס, אחד של אטלנטה. זה של אטלנטה התקבל, זה של הלייקרס לא. מה שנקרא, יש דרג ויש זרג…
    (למען הסר ספק – אני לרגע לא טוען שהלייקרס קופחו. או שהשופטים במשחק היו חפי טעויות)

    1. זה לאזן את זה כאילו בדיוק במשחקים כאלה לא חושבים מול הוקס ופליקנס וכו שהנצחון לא מוטל בספק שיחשבו כמוך. ניפגש בפלייאוף אוי איזה צחוקים יהיה
      במיוחד במפגש הדרגים לייקרס יהיה קליפרס יהיה גדול

      1. לא צפית במשחק, אבל אין לך בעיה לכתוב "וכו שהנצחון לא מוטל בספק". אחרי הצ'אלנג' של הלייקרס, אטלנטה היו בפיגור של 2 נק' בלבד, והעקבותיו הם זכו להזדמנות להשוות את המשחק, הזדמנות שהם החטיאו.
        אבל היי, אל תאפשר לי, או לעובדות, לבלבל אותך. יחי הנרטיב!

    2. גיא מה שאתה כותב בקשר לשיפוט הוא מאוד מתעתע. הרשה לא להתפעל מזה שהמקרים היו מאוד ברורים, והשופטים אשכרה עשו את העבודה שלהם. מה כן? אחרי הצ'אלנג' בעבירה שלא הייתה על דיוויס היה כדור ביניים בו הלייקרס זכו וכן שעון ה24 התאפס (וזה היה קריטי בעיקרון. בעיקרון כי התקפת ההוקס שלא עונה לשם יאנג לא מסוגלת לשים סל אז זה לא באמת משנה) עולה בעקיפין מהטיעון שלך גם אם לא רשמת זאת במפורש ששחקני הליגה שווים בפני השופטים. בעיניי זה רחוק מאוד מהמציאות. לא היו צריכים לשרוק דבר על דייויס מראש כשם שהתקפה קודם לא שרקו לעבירה שלו על יאנג – שבאמת לא הייתה. חוץ מזה שיש צ'אלנג' אחד במשחק כן..

      1. חגי, השאלה שלי היא פשוטה:
        האם אתה חושב שהליגה קיבלה החלטה להתערב בתוצאות המשחקים דרך השיפוט?
        .
        אישית, לא ברור לי איך מישהו מסוגל לצפות בדקה אחת של ענף כלשהו, כאשר הוא משוכנע שהתוצאות בענף מוכתבות על ידי "גורם עליון".
        .
        בנוסף –
        זה לא מסובך לבדוק צ'אלנג'ים ואת תוצאותיהם לאורך זמן. הכל גלוי, הכל זמין, וכל שנייה של כל משחק מצולמת ומתועדת. אם יש הטיה ברורה כמו שמכון שמעון-רובין טוענים, התוצאות לאורך זמן יבלטו. היות וכמעט שליש עונה מאחורינו, גודל המדגם הוא כבר בהחלט סביר.
        זעקות "הכל מכור" ללא הוכחות, זה לא יותר מעוד תאוריית קונספירציה, ובמקרה הנ"ל זו אפילו לא תאוריה מוצלחת…
        (למען הסר ספק – להצביע על אירוע בודד, זה לא מוכיח כלום. בעיקר כאשר יש התעלמות רועמת לנוכח אירועים המצביעים על כיוון הפוך)
        .
        תקרא שוב את מה שאני כותב –
        לא טענתי שהשיפוט בליגה מושלם. אני בהחלט טוען שיש שקיפות, ושיש מאמץ ניכר להשתפר.

        1. אין שום מאמץ עובדים עליך בעיניים להראות כאילו יש והליגה מכורה.
          איך מישהו מסוגל לצפות? איך אתה צופה בסרט? איך אנשים צופים בwwe? אח גדול? הישרדות?

          אותו דבר אוהבים כדורסל מתנתקים מזה ונהנים עד שזה מכה

          1. אני עדיין ממתין שתיתן איזו ראייה (מספיק נסיבתית) עם גיבוי אמפירי כל שהוא לבחישה בתוצאות. זה לא ממש מסובך –
            תאסוף את הנתונים על הצ'אלנג'ים שביקשו מאמני הליגה, ותבדוק את התוצאות. אם יש הטיה מכוונת, אתה תגלה אותה כחריגה סטטיסטית.
            רוצה דרך נוספת להתבונן על הנתונים?
            תבדוק את דוחות 2 הדקות האחרונות. אלו שכתבו שהיו 2 טעויות קריטיות במשחק הניצחון של הלייקרס על מיאמי. אם יש הטיה, שוב, אתה תגלה אותה כחריגה סטטיסטית בניתוח אותן דוחות.
            .
            להבדיל,
            אתה יכול להמשיך ולזעוק "מכור!"
            .
            !VIVA LA NERATIVION

          2. שמעון, אין שום סיכוי שהשופטים מוכרים משחקים בכסף. שום סיכוי.
            פשוט כל הריפליי סנטר הזה, והצ'לנג'ים והדוחות משתי הדקות האחרונות וחוקי האל תיגע בזמיר הפכו אותם למפוחדים. וכשאתה מפוחד אתה מתנשף (למשרוקית) יותר מהרגיל..

            1. הדיון הזה כבר מוצה בעבר אין לי כוח לחזור על הדברים

        2. גיא. אני לא מתייחס לכוחות עליונים או למה שקורה בראשו של סילבר. אלא לרמיזה שלך על דרג זרג. מה לעשות שם באופן מאוד טבעי וממש לא רק בnba יש נטייה לשרוק הרבה יותר לטובת הכוכבים

          1. נטייה של שופטים "לכבד" כוכבים, זה לא משהו חדש. בין זה לבין הטענה של שמעון-רובין, יש פער עצום.
            לטעמי, הליגה מודעת לבעיות, ולביקורת, ומנסה להשתפר. שוב –
            השקיפות כיום רבה מאי פעם. אתה חושב שבשנות ה-90' ג'ורדן לא זכה לשיפוט אוהד? בירד ומג'יק קופחו? ממש לא.
            ההבדל הוא שכיום יש מיליון מצלמות, מיליון זוויות, ומיליון עיניים שבוחנות כל רגע של כל משחק.

            1. גיא אני מתייחס רק למשפט הזה בתגובה שלך למעלה "מה שנקרא, יש דרג ויש זרג…"
              .
              עדיין לא זכיתי להתקבל למועדון של שמעון וברוך, ואני לא טוען שיש משהו מכור. רק שההטיה בשריקות מאוד בולטת ולתחושתי לפעמים כשאתה מדבר על שיפוט בכלל, ומהשיפוט שלברון מקבל בפרט (ולצערי הוא בליגה נפרדת, ולא. אני לא אומר שזה מה שהביא לו את האליפויות שלו. אפילו לא קרוב לזה) אתה מתעלם מהנקודה הזו.
              .
              מסכים לגמרי לגבי הנקודה שעם כל כך הרבה מצלמות כל כך הרבה מגע וחוקים מסובכים החיים של שופטי הליגה מאוד לא פשוטים.

            2. אני לא מתעלם משום נקודה. אני פשוט לא ממש מסכים לקביעות שלך בנוגע ללברון בפרט, ולהשפעה של "הטיית הכוכבים" בכלל. כן, אני חושב שיש לא מעט שריקות שלא שורקים לו (צעדים, תוקף), מצד שני יש גם לא מעט שריקות להן הוא לא זוכה בדגש על כניסות לסל. דוראנט כאשר היה בריא סחט הרבה יותר עבירות מלברון, למרות שנכנס לצבע הרבה פחות.
              .
              השורה התחתונה היא שאני מבין את התלונות על שיפוט. מפעם לפעם גם לי קופץ ה-DNA של האוהד, ואני פורץ בשצף קצף של האשמות (לאחרונה זה היה במשחק בין גולדן סטייט ליוסטון בפלייאוף של העונה שעברה), אחר כך אני נרגע, וכאשר אני מנסה להתבונן אובייקטיבית על המתרחש, זה מחזיר אותי לשורה הראשונה שכתבתי בתגובתי זו.

          2. גיא זה לא רק נטייה של שופטים לתעדף כוכבים זה יד מכוונת של הליגה, שופטים ילכו עם קבוצות גדולות ברגעים קריטיים כל שריקה גבולית תלך למועדון, הדוח שהליגה הוציאה שבאוצר לא קיבל שני עבירות השבוע בפושיזון האחרון מול הלייקרס (העבירות ברורות), החוץ של דוראנט שנה שעברה שלא נשפט (אין יותר ברור מזה), הדאבל שקיבל נגד מיאמי… אתה מתחיל לראות את זה גם בNFL לצערי, זה שאתה בוחר לעצום עיניים לא אומר שזה לא קיים

            1. כשכל העולם רואה ושלושה שופטים על המגרש לא ״רואים״ מקרים כל כך ברורים זה מעלה חשדות כבדים, לצערי מקרה טים דונהי חוזר ובהרבה יותר גרוע

            2. נכון בגלל זה הם יעשו את זה במהלך הכי ברור ולא נניח ישרקו לפאול במאבק על הכדור שניה לפני או לפאול שאשכרה היה של הארדן שתי שניות קודם.
              ברור הפספוס הזה מוכיח – הכל מכור! זו האופציה היחידה כשארבעה שופטים 'לא רואים' אפילו שיש רק שלושה. לפחות את זה הפנמת סוף סוף.

    1. היה אמור להיות קרי וקליי נגד ציון

      במקום זה יהיה לך דריימונד נגד לונזו אחלה תחליף, מה שבטוח שתצחק יותר וצחוק מאריך חיים לכן בחג המולד אנשים ישמחו יותר

כתיבת תגובה

סגירת תפריט