הנטס בטורונטו, ההיט בדאלאס והת'אנדר בדנבר ביום שבת גדוש

הנטס בטורונטו, ההיט בדאלאס והת'אנדר בדנבר ביום שבת גדוש

מומלצי ליג פאס:

טורונטו ראפטורס (8-16) – ברוקלין נטס (11-13), 2:30

הראפטורס מחפשים לחזור לדרך המלך עם ניצחון על הנטס שמבקרים מעבר לגבול הצפוני.

בניגוד מוחלט למה שראינו בתחילת העונה, במשחקים האחרונים המילה שמגדירה את הברוקלין נטס כרגע היא יציבות. לאחר שהתחילו את העונה עם שבעה הפסדים מתוך אחד עשר משחקיהם הראשונים, החבורה של קני אטקינסון סוף סוף מצאו את הגרוב שלהם. המפתח ליציבות היא החמישייה הקבועה שחקוקה בסלע בשלוש עשר המשחקים האחרונים. ספנסר דינווידי, גארט טמפל, ג'ו האריס, טוריאן פרינס וג'ארט אלן שיחקו 211 דקות (וקבעו +47 בדקות הללו) במהלך 13 המערכות האחרונות של קבוצתם. החמישייה היחידה ששיחקה יותר מהם בפרק הזמן הזה היא החמישייה של הדנבר נאגטס (ג'מאל מארי, גארי האריס, וויל בארטון, פול מילסאפ וניקולה יוקיץ' ששיחקה 237 דקות משותפות).

בנוסף לעיל, המשחק של הרשתות הפך למחושב בהרבה בסטרץ האחרון. קצב המשחק אכן ירד (ממקום חמישי בליגה לחצי התחתון) ובמקביל מספר איבודי הכדור של היריבה עלה (ממקום אחד לפני האחרון למקום 15, עליה של 2.2 פר משחק). הם עושים עבודה הגנתית מעולה, בעיקר בפן הקבוצתי, האנליטי והסכמטי. והכי חשוב – הם מכריחים זריקות רעות: היריבות זורקות 17 זריקות במשחק בין 10-19 פיט מהסל (8.8 בין 10-14, מקום שני בליגה. 8.2 מ-15-19, מקום שלישי בליגה).

קני אטקינסון התמודד עם הרבה מושכות גבוהות העונה: התחלה רעועה, ניסיון לאחות שחקנים חדשים לתוך המערכת וגם פציעות רבות לשחקני מפתח. ניכר כי הוא עשה את ההתאמות הנדרשות ואיחד את חייליו.

במעבר חד לדינזאורים מטורונטו, שלא נראים חדים כהרגלם בתקופה האחרונה. האלופה המכהנת הפסידה ארבעה מחמשת משחקיה האחרונה, כולל שלוש הפסדים בהפרש דו ספרתי, כאשר ה-W היחיד ששמו על הלוח ברצף הזה היה ניצחון בנקודה מול השיקגו בולס החלשים שהיו בערב שני של בק טו בק לאחר הארכה.

החיסרון של פרד ואן פליט בשני המשחקים האחרונים היה קריטי במיוחד (הגארד המוכשר בסימן שאלה למשחק הלילה), הם מאוד תלויים בו ובפאסקל סיאקם, כאשר אחד מהם לא במצב של 100%, הם מתקשים.

היום, אני מאמין שתגיע תפוקה גדולה דווקא מאחד מהשחקנים הפחות נוצצים שיש באמתחתם של הקנדים: רונדה הוליס ג'פרסון. שחקן הנשמה שנתן את כל מה שיש לו בשביל הברוקלין נטס במשך שנים, נפרד מהם בקיץ האחרון לטובת האלופה. הוא במהלכה של עונה קריירה עם ממוצעים התקפיים טובים בנוסף להגנה אישית חכמה וחונקת. משחקי נקמה זה עניין אמיתי, חברים, ואין לזלזל בו, במיוחד כאשר השחקן הוא צעיר ורעב להוכיח כמו הוליס ג'פרסון.

הימור: הראפטורס כרגע עם שיא NBA של 33 ניצחונות רצופים מול הדיויזיה האטלנטית. אני מאמין שהרתף הזה יישבר היום. הנטס ישמרו על המשחק צמוד ואז יתעלו על עצמם ברגעי המפתח (הנטס הם מקום ראשון בליגה עם 38+ נקודות בחמש דקות אחרונות של משחקים בהם ההפרש הוא 5 או פחות, ויש להם 10 ניצחונות קלאץ' כאלה, מקום שני בליגה). אהמר באופן ספציפי על סל ניצחון של ספנסר דינווידי שיקבע ניצחון ב-2 לאורחים.

דאלאס מאבריקס (7-17) – מיאמי היט (7-18), 3:30

אחת מהיריבויות היותר נסתרות של הליגה חוזרת כאשר ההיט יגיעו לדאלאס למפגש עם המאבריקס.

ההיט מגיעים לדאלאס בעקבות הפסד כואב אמש ללוס אנג'לס לייקרס בפלורידה, הפסד הבית הראשון של ההיט העונה לאחר 11 ניצחונות רצופים. לג'ימי באטלר הייתה הזדמנות לשלוח את המשחק לעוד חמש דקות, אמנם הוא החטיא את השלשה, עבירה שעשה אנטוני דייויס לא נשרקה והמשחק נגמר. מנגד, למאבס היה יום מנוחה לאחר ביקורם במקסיקו סיטי בו ניצחו את הפיסטונס בסיוע של טריפל דאבל מדהים מבית היוצר של לוקה דונצ'יץ'.

המאצ'אפ של הקבוצות מאוד מסקרן: לוקה דונצ'יץ' מול ג'ימי באטלר, כאשר לאמריקאי יש כלים מעולים להאט את הסלובני המשוגע. בנוסף, הקרב של באם אדביאו מול קריסטאפס פורזינגיס. מספר 13 באדום נמצא בכושר הטוב בקריירה שלו, בעיקר מבחינת הגנתית, לכן ייתכן מאוד כי החד קרן הלטבי יחזור קצת למצב הרוח הפאסיבי שהראה לנו בתחילת העונה, מבחן גדול מאוד בשבילו. בהנחה ששתי הצמדים הללו יבטלו אחד את השני בקירוב, שחקני המפתח יהיו דווקא השחקנים המשלימים.

בצד של מיאמי, שני הרוקיז, קנדריק נאן וטיילר הירו יהיו קריטיים במיוחד. נאן הפתיע את כולם השנה עם הופעות ענקיות, אולם רובן ככולן היו מול קבוצות בינוניות ומטה כשמול קבוצות איכותיות יותר הוא התקשה. אמש מול הלייקרס הוא סיים עם 16 נקודות באחוזים יעילים ושבעה אסיסטים על איבוד אחד בלבד. אם ימשיך ביעילות הזו, בנוסף לאקסטרה אגרסיביות בצד ההגנתי, הוא יכול להיות גיים צ'יינגר. טיילר הירו נותן עונת רוקי עוד יותר מדהימה ויעילה מאשר חברו, אבל בשני המשחקים האחרונים הוא נתן הופעות נפל. שלושה סלי שדה מ-18 ניסיונות בשני המערכות האחרונות כולל שלשה אחת בלבד. הגארדים של המאבריקס אינם עילויים הגנתיים, במיוחד אלו שיתמודדו איתם מהספסל. הם יהיו מוכרחים לנצל את זה ולהתפוצץ בהתקפה כפי שהם יודעים.

בצד של דאלאס, שחקני הכנף דוריאן פיני סמית' וטים הארדאווי ג'וניור יהיו מרכזיים במיוחד הראשון בהגנה, השני בהתקפה. שניהם ייאלצו להוריד מדונצ'יץ' את הנטל של לשמור על ג'ימי באטלר, שהוכיח את עצמו כברומטר של ההיט העונה, כצפוי. פיני סמית' כבר הוכיח שהמסגרת הארוכה שלו מסייעת לו בשמירה על גארדים גבוהים. ב-28 דקות משותפות בקירוב של שמירה על ברנדון אינגרם (כ-17 דקות), ג'יימס הארדן (כ-4 דקות), אנדרו וויגינס (כ-4 דקות) ובראדלי ביל (כ-2 דקות), מתוך 34 זריקות מהשדה נקלעו עליו 11 זריקות בלבד.

באשר לבן של אגדת ההיט, (טים הארדוואי האב, ששיחק במדי מיאמי במשך שש שנים בסיום המילניום הקודם) הוא מוכרח להתעלות על עצמו בהתקפה. הוא קולע באחוזי הטרו שוטינג הטובים בקריירה שלו העונה (57.3%) ומכריח את עצמו לזרוק יותר שלשות (62.3% מכלל הזריקות שלו הגיעה מעבר לקשת, גם זה הסמן הטוב בקריירה שלו). כאשר כל הפוקוס ההגנתי של ההיט יהיה על דונצ'יץ', וכאשר ישחקו בהגנה אזורית כפי ששיחקו אתמול רבות מול הלייקרס ובכלל כשיטה סלקטיבית במערכת של אריק ספולסטרה. הארדאווי ג'וניור יקבל את הזריקות היחסית פנויות האלה והוא יהיה חייב להמיר אותן.

הימור: משחק צמוד ועקוב מדם שבסופו הקבוצה הביתית תיקח. ההיט ניצחו משחק אחד בלבד בחוץ מול קבוצות המערב והם מגיעים מותשים לאחר טיסה ארוכה ומשחק קשוח אמש. 4 הפרש למקומיים מטקסס.

דנבר נאגטס (8-15) – אוקלוהומה סיטי ת'אנדר (13-11), 4:00

המשחק המאוחר של הלילה יספק מפגש מרתק בין שתי קבוצות שרוצות לשפר מעמדיהם בקרב המוקדם על מיקום פוטנציאלי בפלייאוף.

הנאגטס התחילו את העונה בצורה קצת רעועה, אף על פי שניצחו 13 משחקים מתוך 16 המשחקים הראשונים שלהם, הם לא נראו במיטבם, במיוחד לא הכוכב, ניקולה יוקיץ'. ובזמן האחרון הם התחילו לשלם על המשחק הבינוני שלהם עם חמישה הפסדים בשבעת משחקיהם האחרונים, כולל שלושה הפסדים רצופים טרם הניצחון ביום חמישי על הבלייזרס. "היינו צריכים את החזרה הביתה, את הניצחון הזה, כדי להרגיש טוב יותר עם עצמנו" אמר מאמן הנאגטס, מייק מאלון, בעקבות ניצחונם בחמישי. מאלון צודק לגמרי, הנאגטס מרגישים הרבה יותר טוב במייל היי מאשר בדרכים (מאזן 9-3 חיובי בבית מול מאזן 6-5 חיובי בחוץ). המשחק הלילה מול הת'אנדר יהיה השני מתוך חמישה משחקים רצופים בתוך גבולות קולראדו הקרירה, רצף בו דנבר יכולה לצבור בוסט חיובי קריטי ביותר להמשך העונה.

בשנים האחרונות, הנאגטס היו דומיננטיים על הרעמים בביתם כאשר ניצחו אותם בששת המערכות האחרונות בדנבר. בעונה שעברה, הם ניצחו את כל ארבעת המשחקים מולם בהפרשים בין 7-11 נקודות.

כעת החבורה של בילי דונבן יקוו לסיים את רצף משחקי החוץ שלהם עם צליל ניצחון נעים, הם ניצחו שניים מתוך שלושת המשחקים האחרונים שלהם, כולם מחוץ ל"סונר סטייט". חובה לציין לטובה את עבדול נאדר, שנותן עונה פנטסטית אצל הת'אנדר העונה בשני צדי המגרש, כאשר בזמן האחרון הוא נתן כמה תצוגות התקפיות מרהיבות (5 שלשות מול הקינגס, 23 ו-19 מול הבלייזרס והפליקנס בהתאמה בשני המשחקים האחרונים של נובמבר).

הימור: נלך כאן על הפתעה, הת'אנדר מנצחים בשיניים, W זעום של נקודה אחת לאורחים.

שאר המשחקים:

פיניקס סאנס (13-11) – סן אנטוניו ספרס (15-9), 00:00

הפייסטה המקסיקנת לא פוסקת כאשר גם הלילה שתי קבוצות מערביות עושות את הביקור לבירה שמעבר לגבול הדרומי.

הספרס הם אנגימה העונה, וחודש דצמבר הוא המיקרוקוסמוס של כל העונה הזו של הדורבנים: הוא התחיל בתבוסה לפיסטונס הבינוניים ב-24 הפרש, המשיך לניצחון על היריבה העירונית מיוסטון ב-2 הפרש ואז ניצחון על הקינגס בנקודה, מה שגרר משום מה הפסד לקאבלירס הרופסים ב-8 הפרש (בהארכה, לאחר שהפסרס הובילו בחמש הפרש עם 20 שניות לסיום), ב"מבצר" בסן אנטוניו!

גם הסאנס לא בדיוק היו סמל לקרקוע ויציבות העונה, רק החודש הם הספיקו להפסיד לאורלנדו וממפיס החלשות מהם אבל לנצח את מיניסוטה השווה להם לערך ולתת פייט רציני מול הרוקטס. "זה היה אחד מההפסדים הגרועים – אם לא הכי גרוע – שלנו העונה. זה כאילו שכחנו איך לשחק. זה יהיה חד פעמי, לא יקרה שוב" אמרן מנהל המשחק הוטרן ריקי רוביו בעקבות ההכנעה לגריזליס בחמישי.

הימור: שתי הקבוצות מגיעות לאחר הפסדים מביכים, הכסף יכול ללכת לכל צד כאן. אשחרר ירייה בחשכה ואהמר על הקבוצה שכרגע שואפת לפלייאוף, ניצחון של פיניקס ב-7.

שיקגו בולס (18-9) – לוס אנג'לס קליפרס (7-20), 3:00

לא קל לפגוש את הסופר טים של סטיב באלמר בשל שלב בעונה, בעיקר לא כאשר הצגתם את התצוגה ההתקפית המביכה ביותר של השנים האחרונות אתמול בלילה, אבל זהו המצב המסובך שהבולס נקלעו אליו.

במשחק נגד שארלוט אתמול (להזכירכם, ההורנטס נמצאים במקום 25 בדירוג הגנתי) החבורה של ג'ים בוילן קלעה 73 נקודות בלבד. הסמן הכי גרוע העונה, והשני הכי גרוע בשתי העונות האחרונות. רק ראיין ארצ'יקדונו ודנאיל גפורד קלעו מעל 50% מהשדה, ורק ארצ'יקדונו וזאק לווין קלעו בספרות כפולות (12 כל אחד). כאשר השחקן הכי טוב שלכם הוא ראיין ארצ'יקדונו, יש בעיה חמורה.

בצורה די מביכה, ג'ים בוילן ניסה לראות את הצד החיובי של המשחק אתמול. מאמן הבולס הגיע מתנשף, מזיע ולחוץ למסיבת העיתונאים ומלמל את המשפט הבא: "אם יש משהו חיובי שאפשר לקחת מההפסד הקשוח הזה, בו החמצנו 63 זריקות, הוא ששיחקנו הגנה מספקת שהשאירה אותנו במשחק עם 21 איבודים מוכרחים ליריבה". לפעמים, שאין דבר טוב להגיד, צריך לשתוק.

בקוטב רחוק רחוק מהבולס, הקליפרס אתמול שיחקו בפררים טיים של ESPN מול המיניסוטה טימברוולבס והוכיחו שוב למה הם פייבוריטים לאליפות. פול ג'ורג' וקאווי לאונרד קלעו 88 נקודות משותפות (46 לג'ורג', 42 ללאונרד) ולקחו את המשחק מהזאבים בטארגט סנטר שבמיניסוטה.

הימור: לפעמים זה כיף להגזים, אז אני אלך עם ניצחון קליל של הקליפרס ב-45 כאשר הבולס לא עוברים את ה-80 נקודות בלילה השני ברציפות.

ממפיס גריזליס (17-8) – וושינגטון וויזארדס (16-7), 3:00

החבורה מהבירה מתארחת בטנסי במפגש מעניין ביחס למאזנם של שתי הקבוצות.

גם הגריזליס וגם הוויזארדס העונה הן קבוצות גיים פאס מהנות במיוחד עם משחק קצבי ומהנה במיוחד (מקומות רביעי ושני מבחינת קצב, בהתאמה. כאשר שתיהן נותנות ליריבות לקלוע לפחות 116 נקודות פר משחק נגדן).

ג'ה מוראנט ישוב לשחק לאחר שישב על הספסל בהפסד של קבוצתו למילווקי בשל חובת מנוחה לאחר פציעתו בגב.

הימור: טרם ההפסד לבאקס שכרגע ברצף בלתי עציר, הגריזליס ניצחו שתי משחקים ברצף. ג'ה מוראנט רענן יעשה צרות צרורות להגנה הלא אימתנית (בלשון המעטה) של הקוסמים. ניצחון ב-6 לממפיס.

מילווקי באקס (3-23) – קליבלנד קאבלירס (19-6), 3:30

הבאקס הם רכבת דוהרת, רכבת שלא מתכוונת לעצור בדריסתה מול הקבוצה מאוהיו השקטה והאנמית.

שתי הקבוצות נפגשו לפני כשבועיים כשהאיילים מוויסקונסין גברו בקלילות על האבירים מאוהיו בתוצאה 119:100. הקאבס לא מצאו תשובה לגריק פריק ששם 33 נקודות קלילות יחד עם קטיפה של 12 כדורים חוזרים.

הימור: הבאקס ממשיכים את הפתיחה הכי טובה שלהם בתולדות הפנצ'ייז (52 שנות קיום) ומשיגים את ניצחונם ה-18 ברציפות ללא מאמץ רב מול קליבלנד. 17 הפרש מילווקי בבאזר האחרון.

יוסטון רוקטס (8-17) – דטרויט פיסטונס (15-10), 4:00

ניצחון של ג'יימס הארדן וחבורתו, בשילוב של הפסד של דאלאס נגד מיאמי, והרוקטס עולים למקום השלישי במערב. מנגד, הבוכנות מעיר המכוניות שבמישיגן יחפשו ניצחון כדי להתקרב לשארלוט ואורלנדו שנמצאים כעת איתם בקרב על המקום השמיני בקונפרנס המזרחי.

ג'יימס הארדן קלע 109 נקודות בשני המשחקים האחרונים של קבוצתו. פעם שנים עשר שהוא מגיע ל-50+ נקודות במשחק אחד בשנת 2019. אותה כמות של משחקי 50 נקודות שלברון ג'יימס השיג בכל הקריירה שלו.

היעילות בה הוא עושה את הנקודות האלה היא מרשימה לא פחות מהכמות עצמה, במשחק אתמול מול אורלנדו, הוא צלף 10/15 מדאון טאון, 19/31 מהשדה באופן כולל ושש קליעות עונשין ללא החמצה.

הימור: אין לדטרויט את השחקנים ו/או את הסכמה ההגנתית לעצור את המזוקן. אהמר על עוד משחק של 50+ נקודות בניצחון ב-23 הפרש של הקבוצה המערבית.

לפוסט הזה יש 267 תגובות

  1. תפסת חתיכם יום של משחקים מעניינים ביותר. דאלאס – מיאמי??? מקווה שגורן ישחק הערב.
    השקעה גדולה ומצויינת, עידו. איזה תוספת מצויינת לאתר אתה מביא!
    תוד'ה מכל לב

    1. בוקר בספק. אז… אולי יש לכם באמת סיכוי?
      (דרך אגב, עידו – אני מבטיח לנסות להוריד בסיקור את כמות בדיחות הדרק רוז [שהוא גבר, חייבים להניח] למינימום. גג שבע בדיחות. כמובן אבל שאני חייב לקבל הסכמה)

  2. סיקור טוב ליום בינוני.
    חבל באמת שלא נשאר כלום מהיריבות הפרהיסטורית של הספרס מול הסאנס.

    אני דווקא כן חושב שלדטרויט יש את הכלים כדי לעשות צרות ליוסטון.
    הבעיה היא יותר בחוסר יציבות וספסל מהגרועים בליגה.

  3. אחלה פריוויו לאחלה ערב. דאלאס-מיאמי משחק מצויין כשלמיאמי יש מצ'-אפ לא רע נגד דונצ'יץ', למרות שהבק-טו-בק יגמור אותם לדעתי. גם דנבר-אוקלהומה מאוד מעניין, כשאני חושב שדווקא הנאגטס ינצחו. משחקים ששווה להישאר ער בשבילם.

  4. אחלה פריוויו, תודה
    המשחק האחרון של הארדן היה מדהים, עם אחוזים מטורפים וכמעט בלי להגיע לקו. ממש נגד כל מה שאומרים עליו

  5. לגבי טימי הארדאווי גוניור זה מדהים מה קורה איתו השנה. הוא פתח איום ונורא מבחינת אחוזים עד שפתח בחמישייה אחרי איזה 13 כי סת קארי נפצע, מאז במשך עשרה משחקים הוא פורח עד כדי כך לשיא קריירה מבחינת יעלות וביסס ללא שום ספק את מקומו כפותח

    1. השערה קטנה שיש לי ועוד זקוקה לבדיקה מעמיקה ומעקב לגבי פתטימי לשעבר – הוא הרבה יותר טוב כשלא הוא האחראי להגיע לנקודות מהן הוא מוציא נקודות. בעונות קודמות, בניקס בעיקר, והשנה מהספסל הוא היה קודם כל בתפקיד השחקן היוצר, שלוקח את הכדור לנקודות שהוא אוהב לקלוע מהן. כשדונצ'יץ' עוזר לו להגיע לשם (ובסך הכל טימי מקפיץ העונה את כמות הסלים שנקלעו מאסיסט ב-15-20%), הוא מגלה את תפקידו כפינישר טוב מאוד.

      1. זה נכון בעיקרון, אבל גם בחמישייה השניה כשלוקה נח ברונסון הוא היוצר העיקרי, נראה לי זה פשוט היה מקרה הסתברותי שכזה עם משהו פסיכולוגי אולי שהתשחרר

  6. תודה לכולם .
    שם מס 33 ברשימת 50 גדולי העשור
    מאנו גינובלי .
    גינובלי שיחק 9 שנים בעשור ופרש למעשה בגיל 41
    באופן טבעי העשור הזה לא היה חזק כמו העשור שקדם.
    ובכל זאת מאנו היה שחקן ייחודי שהשיג כמה הישגים בעשור הזה.
    הוא נבחר.לאולסטאר בשנת 2011
    אז נבחר לחמישייה השלישית של העונה .
    הוא היה שותף לשני גמרים וזכה בטבעת אליפות בשנת 2014 (הרביעית שלו ).
    ( הוא שיחק בנבחרת ארגנטינה בתחילת העשור וזכה עמה באליפות אמריקה 2011).

    מאנו באופן טבעי הלך ונחלש ככל שהעשור נמשך אך בשש העונות הראשונות היה פקטור של ממש בספרס וקלע דו ספרתי .
    כך למשל בעונת האליפות קלע 14.3 בפליאוף בו שיחק 25.5 דק.
    מאנו היה ווינר ופייטר אמיתי ומהבודדים שהשתייכו לטופ 50 בשני עשורים נפרדים .
    הוא בעיינ שייך לסוג השחקנים הנדיר הזה שאין להם באמת מחליף .

        1. הוא תמיד היה קצת אוברייטד תסתכל על מספרי הקריירה שלו הוא בנוני לגמרי היתה לו איזה הבלחה שנה שעברה אבל אני דווקא חששתי כי אני מאוד מעריך את רוביו ואף פעם לא חשבתי שקונלי טוב ממנו. יש לי חיבה לרכזים מוסרים עם ראית משחק משובחת ואוריינטציה קבוצתית.
          אולי קונלי עוד יחזור לעצמו, קודם כל שיהיה בריא (אני אפילו לא יודע מה יש לו), אבל לא ברור מה באמת אפשר לקבל ממנו בשלב זה של הקריירה.

          1. לגבי ההפסד היום אני יכול לקבל, יש להם סיכוי לגנוב. לגבי פופוביץ – מצטער, אבל זה נראה כאילו הוא גמר את הסוס בתור מאמן ראשי בנ.ב.א

  7. ס"א צריכים לבדוק טריידים ללמרקוס שכוללים בחירת דראפט ולהתחיל את הדרך חזרה למעלה. פופוביץ צריך להיות נשיא או משהו כזה, כי מהקיץ לא נראה שאכפת לו כל כך אם הקבוצה שלו מפסידה או מנצחת

    1. טרייד על למרקוס. פופוביץ למשרת פט ריילי, בקי האמון או מישהו אחר לעמדת המאמן – אוכלים שנה קשה כל הדרך לדייויד רובינסון החדש

      1. מסכים.
        הצעתי בעבר – דרוזן תמורת לאב, או אפילו יותר טוב – תמורת מיילס טרנר ומקדרמוט.
        עם טרייד טוב נוסף על למרקוס אפשר לחזור להיות רלוונטיים כבר העונה.
        אבל מה שבאמת נראה שצריך שינוי זה על הקווים, בגישה הכללית.

    1. הויתור על ברטנס (אין שלשות) זה אחד מהסימנים הכי מובהקים מבחינתי לזה שהספרס צריכים להתחדש, ועוד בשביל מה הם חתכו אותו

      1. חתכו בשביל מרקוס מוריס – קולע משלוש, לא כמו ברטאנס אבל בכל זאת, וגם משתיים, וגם הגנה. החלטה סבירה (הייתי שולח את פורבס במקומו, כי יש הרבה גארדים, אבל לא חושב שוושינגטון היו לוקחים את זה). הבעיה במקרה הספציפי הזה היא שמוריס הבריז, לא שיקול הדעת של הספרס.

        1. אולי זו חיבה אישית, אבל ברטנס נספר עבורי הרבה יותר בתור "ספרס מטיריאל" מאשר מרקוס מוריס, ולדעתי יש לו גם הרבה יותר שימוש בקבוצה הנוכחית.

            1. הגנה זוועה אבל סטף קארי לא שומר יותר טוב וזה הכי קרוב שיש לך אליו – כרגע קולע מעל 4 שלשות במעל ל 40%, רק סטף עשה את זה לאורך עונה שלמה.

            2. קרי הוא הרבה יותר מ"סתם" צלף, אבל גם אם נעזוב את זה – אין דימיון בין ההגנה שלנו מסביב לברטאנס להגנה של גולדן סביב קרי.

  8. מה שמדהים זה שהשופטים כל כך עסוקים בכל מיני שטויות שדחפו להם למוח, שהם שורקים צעדים על כל שחקן שתופס כדור וישר חודר, אבל מפספסים צעדים ברורים ובוטים בכל מהלך אחר, דאבל, קפיצות…

      1. השאלה איך אתה מגדיר מושחתים.
        כי השחיתות היא מלמעלה – פגיעה מתמשכת שמחמירה והולכת בספורטיביות ובחוקי הכדורסל תמורת בצע כסף (התקפה ורייטינג – לא משנה שזה לא עובד להם, ואולי אפילו משיג תוצאה הפוכה).
        הם לא מושחתים ברמה האישית, אבל כן מאוד מאוד גרועים במקצועם.

  9. נו באמת אולדריג' על השלוש מה הקטע?!?! לא הגיע הזמן להפסיק עם כל הג'אמפרים האלה מהלונג 2 ולהתקרב לצבע? 5 מ 14 לסנטר

  10. הספרס מתעקשים להחטיא את כל הזריקות החשובות מהעונשין כמו נגד קליבלנד ובנוסף ויתרו לגמרי על הסגירה לריבאונד, איזה בלגאן

    1. או שהוא נהיה טיפש עם הגיל או שהוא מטריל אבל זה כבר עבר את גבול טעם הטוב. קופי של המשחק הקודם גם עם ההחטאות מהעונשין וחוסר היכולת לקחת ריבאונד

        1. אולי בעצם גאון ובשביל להעביר את השרביט הוא מוריד מערכו כדי שלבא בתור (במיוחד אם זו תהיה בקי) יהיה יותר קל להיכנס לתפקיד? ככה אם הוא בא אחרי שנת ירידה של פופ לא יעשו כל הזמן השוואות. הוא יעביר את השרביט כשהספרס יהיו למטה ומשם אפשר יהיה רק לעלות ואלי גם יביאו איזה מישהו מהדראפט

  11. וואו איזו רמה נמוכה בשביל הליגה הטובה בעולם, אף אחת לא רוצה לנצח אולי ילכו לעוד הארכה.
    מה שבטוח הצופים במקסיקו סיטי קיבלו תמורה לכסף

  12. דוח שתי הדקות האחרונות שה NBA הוציא על המשחק של לייקרס – מיאמי אתמול אומר שהיו שני פאולים על באטלר בפוזשן האחרון.
    פאול ראשון של לברון בהוצאת הכדור ופאול שני של דיוויס בנסיון השלשה.

    השופטים זה בדיחה

  13. ביינס ברגע המגעיל של הלילה עם נסיון פלופ מגוחך כנראה למד מלברון אתמול. רץ אחורה עם יד מושטת חיפש את המגע עם אולדריג' איך שהוא נתקע בו מיד השתטח על הריצפה. בספר שלי זה כרטיס צהוב על התחזות

  14. דאלאס לא שווים כלום בלי לוקה. מקווה שזה לא משהו חמור ושיחזור מהר אבל כמו שזה נראה זה מינימום שבועיים בחוץ חבל מאוד יאבדו את כל המומנטום

  15. כשצריך להחמיא צריך להחמיא.
    הגריזליס מציגים כדורסל טוב בסגל מגוון, ומובילים ב20 הפרש על וושינגטון
    גם הבולס משחקים כדורסל טוב ועולים ליתרון בן 9. אבל הם ימצאו דרך לדפוק את זה

  16. השופטים הצליחו לפספס את שני הדברים שקרו במהלך האחרון גם פאול על לאבין וגם הכדור יצא ממנו. פשוט גרועים

          1. אתה מסתלבט? כשאתה מבצע פעילות ספורטיבית אינטנסיבית אם זמן התאוששות קצר בין פעילות לפעילות אז משך הזמן שיש לך אנרגיה במאגרים להשלים את הפעילות הולך ויורד ככול שהפעילות נמשכת. כאילו שלא ראית בחיים שלך קבוצות שופכות מנוע בבאק טו באק ככל שהמשחק מתארך.

  17. אני משתגע איך אתה מחליט לעשות פאול במצב כזה ונותן לשחקן לשחרר את הכדור לכיוון הסל. זו ההגנה שאתה מוציא מטיים אווט?

  18. היו פה אנשיםמשאמרו שהארדוואי טוב בגלל לוקה 😂😂😂
    אנשים לא ראו אותו בניקס תמיד היה סקורר והוא לא תלוי באיש
    המאבס מובילים חחח
    המגיב גוקר האם ההוקס בלי יאנג מנצחים את ההיט?
    הלטבינשוב מתלהב שהוא קולע 3

  19. שימון היה פה בנאדם שאמר גם שהוא חשב שלוקה מפריע לפורזי. נדמה לי שזה היה אתה אז מפריע או לא מפריע איך עובד הנרטיב?

      1. לא הבנת את הסאב טקסט. אמרת את זה בתגובה למעלה כדי להדגיש שיש לו משחק גרוע וזה לא לוקה שמפריע לו אבל מאז יש שרשמת את זה למעלה יש לו משחק לא רע אז אתה כבר לא עוקב אחרי הנרטיב של עצמך?

  20. מישהו חייב לעבוד עם פורזי על ההגנה לא יכול להיות שהוא לא מסוגל לתזמן קפיצה. אני כותב על זה מתחילת העונה, הגמל הזה הוא 2.21 אין שום סיבה שהוא יקפוץ הוא יכול לחסום כמעט כל שחקן בעמידה וגם אם הוא צריך לנתר אין לו מה לקפוץ לפני ששחקן ההתקפה קופץ, יש לו פור על כל שחקן והוא יכול להתחיל את הקפיצה שלו אחרי שהמתקיף קפץ והוא עדיין יגיע לכדור ברוב הפעמים. קדימה קרלייל זה בסיסי למה אתה מחכה?

  21. חחחחחחחחח באטלר עשה איזה 17 פאולים על ברונסון מקרה ברור של זרג מול דרג. החזירו לו על אתמול שלא שרקו כשנפגש עם דרג בכיר יותר.

  22. חחחחחח ברונסון זה חתיכת זרג אם גם מול נאן ועוד אצלו בבית הוא לא מקבל שריקה כזו. למרות שזה ממש גבולי כל דרג היה מקבל פה שריקה מילא מול באטלר אבל מול נאן?

  23. קיבינימט, הרגו את המשחק עם הריביוז
    5 דקות הארכה נמתחו למשהו כמו 20 דקות של ללכת למצלמות
    הרס. הרס של משחק.

    1. איפה נעלמת ליצן החצר? יצאת אתמול חתיכת חומוס טחינה. מה המייל שלך אני רוצה לשלוח לך את דוח השיפוט מהמשחק אתמול😂😂😂

      1. לאמא שלך תקרא ליצן החצר. תולעת קטנה. נזכרתי מי אתה מדה-באזר, ואיך אף אחד שם לא הסכים להתקרב אליך עם מקל :)))) אז עכשיו עברת לפה להוציא טינופת?
        גילרי – למה אתה לא מסנן מפה אנשים שמקללים אחרים סתם ככה על דעת עצמם? אתה משלים עם זה?
        דוק לס – למה אתה נותן לטיפוס כמו Shadow, שנזרק כבר בגלל האלימות שלו, להמשיך לזהם פה?מי הוא שיבוא ויקלל אנשים סתם ככה?

        1. 😭😭😭😭😭😭😭😭🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
          אמא אבא בואו להציל אותי פחחחחחחחח איפה ראית קללה? ליצן החצר זו מחמאה בשבילך אתה דמות בידורית משעשעת מה קללה בזה. אתה אמור לראות את זה כמחמאה.
          מה עם המראה אתה לא רוצה שאני אקנה לך אחת? מתנה לכריסמס
          .
          נ.ב
          טוב שהזכרת את גילרי תבקש ממנו שישלח לך את דוח השיפוט
          נ.ב 2
          אני רק יכול להמליץ לך לראות ביוטיוב את GEORGE CARLIN – 7 WORDS יושב עלייך בומבה

  24. תקשיבו אני אומר לוקה מסכן נפל חזק עם הלטבי בפלייאוף יהיה פי 4 יותר חמור זה מונטה אליס בגוף של 2.21. חור בהגנה וזורק רק שלשות בגאמפים ובסיבוב מחצי מרחק רך כמו מרגרינה זה לא שחקן של אליפויות הוא יותר גרוע מבוזר שהיה ליד לברון. טרייד מהר..לפני שיפצע שוב
    את התרומה שלו ויותר מזה אפשר לקבל ממרקוס מוריס בחצי מחיר ולמרקוס מוריס יש אפילו סטפבק

  25. את קיירי או לברון היו חותכים על רבע ממה שבאטלר עשה הערב. כמה עלוב אגואיסט הוא יכול להיות.
    במצב של שוויון, כשצריך נקודה לנצחון. עם 2 מ-18 האחרונות לשלוש – הולך לשלשת באזר ביטר. וישר אחרי הזריקה כבר רץ למצלמות…
    ערב אחרי שלקח שוב זריקה חסרת פשר והפסיד ללייקרס.
    גם בהארכה. זורק בחוסר מצפון. ביחד עם זה באה החטה כפולה מהקו. ווינר הוא לא היה, מה לעשות.
    גם הערב, באטלר די דפק את מיאמי, זו האמת. קיבל קל מדי את תפקיד מספר 1.
    למזלו – באם אדביו העצום, הציל לו את התחת פעם אחר פעם.

      1. שמעון זה מפגש דרג בדרג רק שהיה פה דרג יותר בכיר ולכן לא היתה שריקה. גם לברון נפל ברחבה כמו איתי שכטר רק תוך כדי שעה לא עבירה אחת על באטלר אלא שתיים 😂😂😂😂😂😂 בידור כזה.
        אבל הליצן פה מעלי הוא ראה יחד עם "כולם" שזה כנראה רפרנס לעצמו ולכל הכינויים השונים שלו שבאים איתו. כנראה מרוב כינויים הוא שכח שהוא בעצם ממש לבד בעניין

        1. תקשיב. אל תדבר אלי יותר, ובטח תסתום את הג'ורה שלך. לך תוציא את האלימות ווהתסכול על האין-חיים שלך – אנחנו יודעים מי אתה – במקום אחר. לא כאן. ועל הדרך, תשתדל להימנע משגיאות כתיב מביכות. חחח. עלק כותב.

          1. אני לא ממש שואל אותך בדיוק כמו שאתה לא שאלת אותי אז באסה בשבילך שאתה איטי ולא לומד כי אזהרות קיבלת ממני לכל אורך הדרך, אז אל תגיד שלא ידעת. תפנה להורים ותשאל אותם למה הם לא השקיעו מספיק.
            לגבי האין חיים אל תדאג כמו שראית רוב השבוע לא הייתי פה כי הייתי עסוק עד הראש אבל בסופי שבוע יש עדיין זמן.
            מי זה אנחנו למה אתה מדבר ברבים? ומי אני במקום אחר? שוב אתה בהזיות?
            .
            שגיאות כתיב קורות כשכותבים מהר אתה יודע כולנו בני אדם אבל האמת שלא שמתי לב איפה היתה לי שגיאת כתיב. אם אתה מוצא כזו תעדכן אותי שאוכל לתקן ולהשתפר לפעם הבאה. אני מודה לך על זה שאתה מתעמק בטקסט שלי וקורא כל אות

            1. אזהרות? אזהרות??
              אה, נזכרתי. בנוסח "אל תדרוך על זנב הנמר", ככה כתבת.
              חחחח. זה האיש. "אל תדרוך על זנב הנמר". הקיסר מדבר פה! באלוהים, כמה שאתה אידיוט חסר כוח.
              .
              תקשיב. מאוד פשוט. אתה לא תתלבש עלי, או על מישהו אחר פה, סתם ככה, ותתחיל לקלל. אם מישהו לא פונה אליך – שב בצד, ובטח תסגור את הג'ורה. רוצה לירוק? תעשה את זה בחירבה שלך.
              אמרתי את זה כבר כמה פעמים. אבל אתה מתעקש.
              מתברר שאתה סטוקר. פשוט סטוקר. רד ממני.

            2. תשמע אני לא מתלבש פה על אף אחד כי אף אחד לא התלבש עליי חוץ ממך אז תאכל קצת מהדיסה שבישלת, אם אתה טבח גרוע אל תאשים אותי בזה שיצא לא טעים.
              אני בטוח הרי שלא תתאפק ותופיע כמו קרציה שוב אז תן להנות קצת, לפחות עכשיו עד הפעם הבאה.
              אני מבטיח לך שאתה תשרוד את הטקסטים "הקשים" האלה ותמיד תזכור שאם אתה קצת למטה ושפוף אתה תמיד יכול לקפוץ ארבע קומות למעלה להתכרבל עם מה שהדימיון שלך לא ממציא. החיים שלך תותים, שכחת?

            3. טעות. יש רק 3 מפלסים, ותכלס זה שלוש מדרגות לאיזור המטבח, כך שגם זה לא ממש.
              אבל עכשיו הבית בהשכרה, אנחנו בדירה מגדלית במרכז העיר, עד לנסיעה מפה (ואז תוכל לירוק פה חופשי!). יש לך כסף לבית ביפו? ג'נטריפיקציה וכל זה? שנרשום אותך בתור להמשך?

            4. לא נורא זה לא באמת מעניין. יפו? אתה חושב בקטן, בהזדמנות אני אזמין אותך לקפה כשתרגע קצת, למרות שהסיכוי שתקבל את ההצעה יותר נמוך מהאחוזי ההצלחה של לברון בגמרים.
              רק תבטיח שאם תענה להצעה אל תתנהג מוזר ואל תהפוך לירוק כי עושה רושם שכסף והחיבור שלו לכוח שאתה עושה לעצמך במוח הוא ממש פתלוגי.

  26. הדוק צודק בכל מילה על באטלר. שחקן מעולה, אבל ממש לא קלאצ' ולא קלוזר.
    ומה שמעצבן – יש לו קבוצה מלאה תותחים שיכולים לגמור משחק. למה רק הוא? ואיפה ספולסטרה?

    1. נו באמת גימי הוביל כל קבוצה לפלייאוף אפילו את פאקן מיניסוטה. בלעדיו מיאמי בקושי מגרדים או לא עושים פלייאוף. וגימי ממש לא במעמד של לברון שינגבו אותו פה הוא לא עד כדי כך טוב שיהיה לו הרבה הייטרים למרות שיש חגימי הרבה הייטרים פה באתר יותר מאוהבים רק אני וציקו נראה לי אוהבים אותו

      1. אל תטעה. אני חושב שהוא שחקן אדיר, שמתי אותו תמיד במדרגה של קליי. לפחות.
        אבל ביחד עם המעמד של מספר 1 בלתי מעורער במיאמי, יעני "הקבוצה שלי" – באו כל מיני מחלות.
        ראבאק, מה זה ההירו בול הזה, כשיש לך כאלה תותחים לידך?

  27. גילרי, דוק – תשימו לב לטרול shadow. לא מסובך – אפשר לקפוץ בקלות בין ההערות שלו. ב-95% אחוז מהמקרים, בבלוג החי במשחק של הלייקרס. מגיע, יורק בלי הכרה ונעלם עד הפעם הבאה.
    אם אתם רוצים דוח יותר ממצה, אין בעיה – לפי דרישה, תקבלו לקט יפה שלו מכאן. ואם רוצים להעמיק בביוב – גם מדה-באזר, אתר שהוא היה מהתורמים העיקריים לזיהום שלו.
    מדובר במגיב אלים במיוחד, שמזהם פה את הבלוג בקביעות, ונטפל לכותבים אחרים, שבכלל לא מעוניינים בשום שיח איתו.
    אז? מה המדיניות אומרת עכשיו?

    1. אם אתה לא מעוניין בשיח מדוע פנית אלי אתמול? היית יכול לשבת בשקט בפינה כמו שהצעתי לך כבר מזמן ולדבר רק כשפונים אלייך בחרת בחירה אחרת ואני מכבד אותה. תתמודד. לא ברור לי מה יש לך מדה באזר? לא היתה שום בעיה ועוד קיבלתי מילים חמות על פוסט פרידה שרשמתי שם גם מאחד המגיבים היותר קשוחים שיצא לי להתדיין שם. אתה מוזמן לפנות לבעלי האתר שישלחו לך את התגובה כי האתר כבר ירד מהאויר. תפסיק להפיץ פייק ניוז.
      .
      בקשר לטרול, באמת שהשתדלתי לו לקרוא לך בשם הזה אבל אם אתה כבר מזכיר את זה את זה, אז טרול מתאר אותך הרבה יותר טוב מליצן החצר.
      כמו שכתבתי לך אתמול, כל מה שאתה משליך עליי זו בעצם תמונת מראה שלך ואני מוכן לקנות לך מכספי מראה גדולה שתשים ליד המחשב, ככה בשביל הכיף, עליי.
      יש יותר טרוליזם מלהופיע בשמות שונים כאילו אתה אדם אחר רק כדי להתחבא וליצור מסכי עשן?!?! פלא שאתה כל הזמן מדבר ברבים

      1. אדון shadow תרגיע ומהר. היחיד פה שראוי להיקרא אלים הוא אני. אז לך תמצא לך מישהו אחר שיקרא לך כך ותעזוב אותו אתה לא רואה שיש לו טבעת על היד?
        אדון STAM אני מצפה למינימום של לויאליות למי שמטריל אותך בנאמנות. חשבתי שהאלימות שמורה רק לי.

      2. אין לי שום קרדיט נוסף פה. נראה לך? אני כותב, בלשון המעטה, מאוד טוב, פלוס, בטח ובטח כאן. אז שאבזבז את זה על שטויות אחרות?
        מניח שחורה גם לך, כמו להוא ולהוא, שאני מקבל הרבה תשומת לב וזוכה לעניין, כי פשוט אני מגיב מעניין יותר.
        תתמודדו, ואולי גם תלמדו איך לצאת מהמוגבלות של פוסטים משמימים נוקדניים, ותגובות אוטומטיות, "דרג-זרג". להתמודד ולהחכים. הקינאה לא עושה טוב לעור הפנים.
        .
        בכל מקרה גילרי, ביקשתי ממך להחליט מזמן. אם לא נוח לך מי יודע שאני בכלל כאן – כמו שאתה מתמרמר פה ושם בפני חבריך – אז תוריד את השאלטר. מניח שדוק לס מאשר. אבל אם אני פה, אז תרד מהנזיפות האלה. זה לא חלק מהמחיר שאני צריך לשלם כדי שירום הודו יאפשר לי להגיב, באתר של מנחם לס. אתה לא משאיר אותי כאן בתור איזו בובת סמרטוטים, שכאשר בא לך, אתה משסה אחרים, שוב מלבה את האש בהפצת כזבים, ומחטיף על האצבעות בסרגל, משל הייתי הבת שלך או התלמידים שלך. התבלבלת, מר מודרייטור. או אדמין, סליחה, סליחה.
        תחליט: או – או.

        1. ביקשת מודרציה – קראתי והחלטתי. הוא לא חרג מהגבולות אתה לעומת זאת על הגבול.
          אתה לא רוצה שהדיון יתנהל על פני האתר? יש תיבת יצירת קשר כדי שתוכל להפנות לשם תלונות.
          אתה בוחר שוב ושוב לעשות זאת כאן כדי להתמסכן. אל תדאג אם אני ארגיש שאתה חוצה את הגבול כמו שהיה בעבר אני בהחלט אוריד את השאלטר.
          כמו שאמרתי מספיק פעמים אם נתעלם מהצדדים הבעייתים, יש לך מספיק מה לתרום לקהילה כאן.

        2. האמת שאתה כותב טוב – יש לך כמו לדן יכולת לכתוב יפה. חבל רק שאתה עצמך אחר מתקשה לקרוא את מה שאתה כותב.
          באסה שגילרי לא קופץ להתבכיינות שלך אז עכשיו הוא אבא מכה נכון? "ומחטיף על האצבעות בסרגל, משל הייתי הבת שלך או התלמידים שלך". אחר כך אתה מתפלא שנכנסים בך. צ'יזס.
          אם היית ילד זה היה ממש מתוק. והיה גם אפשר לעשות הרבה דברים בשביל לעזור. אבל אני מניח שאתה כבר מעל שנות ה30 לחייך אם לא 40 וצפונה. די תתבגר כבר.

    2. מעניין שכל מי שמתווכח איתך זוכה להיקרא אלים אבל אתה רק מחזיר…
      לא נורא עוד שנה תשאל איפה הוא ותגיד שהיה ביניכם פינג פונג שנון וחברי.

      1. אף אחד לא מתווכח איתו. מי הוא בכלל? אני מגיב עניינית, בלי שום התייחסות אליו. אל תסלף, כמו שקורה לך יותר מדי איתי.
        אני לא מתייחס אליו. או ל"תותח", סטוקר נוסף. אלא שבא מישהו ונטפל אלי, אאוט אוף דה בלו, בקללות. זה המצב. ואז – אז אני עלול להגיב, באותו לוול.
        אני לא מתחיל, וזו דרישה פשוטה מאוד – שיירדו ממני. התייחסות עניינית לטענה? סבבה. לבוא ולקלל? למה מי מת?

        1. איףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף איזה דרמה קווין כמו לברון שאתה כל כך אוהב. עכשיו אני מבין מה הקשר העמוק שנוצר בינכם.
          מה קמת כזה הפוך היום, ההיא מלמעלה לא פותחת את הדלת?
          לפחות אם היתה לך טיפה הגינות היית מתנצל על השתלחות אתמול כשהתברר היום שדוח השיפוט מתאר אחד לאחד את מה שתיארתי אתמול בלייב. "כולנו ראינו" עלק.
          אבל אתה עסוק בעצמך פאר היצירה והשלמות, אנשים עולים לרגל להופס בשביל לקרוא אותך. כמה חשיבות עצמית על כלום ושום דבר אין כבול לכמה פתטי אתה יכול להיות כנראה. תאמין לי שאם עושים פה משאל אני לא יודע אם אתה נכנס פה לטופ 10 של הכותבים. אתה לא יותר מקוריוז. תבקש משימון שישאיל לך את הכינוי

כתיבת תגובה

סגירת תפריט