פילי, הלייקרס והקליפרס ואפילו הניקס במנצחות ביום שישי הגדול!

פילי, הלייקרס והקליפרס ואפילו הניקס במנצחות ביום שישי הגדול!

פילדלפיה 76'ס (7-20) 116 – ניו אורלינס פלקינס (20-6) 109:

פילי פתחה את המשחק בסערה כאשר טוביאס האריס מוביל את היקסרס לרבע של 39 נקודות ויתרון דו ספרתי ממש בפתיחה, אבל ברבע השני אינגרם הוביל קמבאק והמשחק הפך לצמוד וברבע הרביעי ההפרש נע בין 4 ל-8, אבל בכל פעם שהפלקינס התקרבו, להאריס הייתה תשובה, ובדקות האחרונות סימונס שמר על קור רוח מהקו כדי להבטיח למארחים את הנצחון.

עם הנצחון הזה, וההפסד של מיאמי פילדלפיה היא כעת הקבוצה היחידה שהיא בלתי מנוצחת בביתה, ולא עזרו לפלקינס שסופרים כבר 11 הפסדים רצופים העובדה שפייבורס חזר לחמישיה לאחר פציעה בעוד אל הורפורד נעדר עבור פילדלפיה.

פייבורס שיחק 15 דקות בלבד, בעוד אינגרם הוביל את הפלקינס עם 32 נקודות באחוזים טובים ורדיק הוסיף 19. בצד של המנצחים האריס שממש נכנס לעניינים התקפית עבור פילדלפיה העונה, קלע 31, אמביד וסימונס הוסיפו 24 כל אחד, ולתוהים, סימונס לא זרק שלשה הערב.

מיאמי היט (7-18) 110 – לוס אנג'לס לייקרס (3-23) 113:

מיאמי הצליחה להאט את הלייקרס, ולגרור אותם למשחק עם אחוזי קליעה נמוכים מחוץ לקשת, ולמשחק מפוזר של 19 איבודים, אבל שליטה מוחלטת של הלייקרס בריבאונס (34-50) אפשרה להם להישאר במשחק אחרי שההיט נטלו את ההובלה ברבע השני, ולקחת אותה בחזרה ברבע השלישי.

שלשות רצופות של נאן ורובינסון הורידו מ-8 ל-2 2 דקות לסיום, אבל דיוויס ענה בשלשה משלו שעזרה לשמור על היתרון, קנדריק נאן החזיר בעוד שלשה 9 שניות לסיום שהורידה לנקודה בלבד, וקולדוול פופ קלע רק אחת מ-2 מהקו אבל לקח את הריבאונד של עצמו, ולאחר שקלע שוב רק אחת מ-2 לבאטלר היית ההזדמנות להשוות בשלשה אך זו לא נכנסה והלייקרס חוזרים ממיאמי עם ה-W.

באטלר סיים עם 23 אבל גם עם 0 מ-5 מחוץ לקשת שפגעו בקבוצתו ברגעים קריטיים, ג'ונס ג'וניור הוסיף 17 מהספסל ואוליניק תרם 15 מהספסל גם כן. נאן קלע 16 בעוד אדביו פשוט נדרס מתחת לסל על ידי דיוויס, סיבה עיקרית להפסד של מיאמי.

דיוויס הוביל את הלייקרס עם 33 בעוד לברו ןהיה רחוק ריבאונד אחד מטריפל דאבל וקלע 28, שניהם באחוזים מעולים. קולדוול פופ הוסיף 15 ובראדלי תרם 10 מהספסל.

מיניסוטה טימברוולבס (15-10) 117 – לוס אנג'לס קליפרס (7-20) 124:

הקליפרס שלטו באופן מוחלט במשחק מול מיניסוטה כשהם מנצלים אחוזי קליעה גרועים והגנת פרימיטר מזעזעת של הוולבס, שהתרגמו ליתרון 24-44 באחוזים מחוץ לקשת, וליתרון ב-21 הפרש ברבע השלישי.

אבל וויגינס התעורר ברבע הרביעי ולא ויתר והוביל קמבאק שצמצם את הפער עד 4 1:04 לסיום, אבל קוואי ולאונרד שמרו על קור הרוח מהעונשין, וקובינגטון איבד כדור שגמר סופית את המשחק, ורבע של 36 נקודות של מיניסוטה ירד לטמיון.

טאונס הוביל את הוולבס עם 39, ו-12 ריבאונדים והראה שוב את התלות של קבוצתו בו עם מאזן -+ של +4. וויגינס הוסיף 34, וטיג היה מצוין מהספסל עם 22, אבל דיי ברור שלמיניסוטה חסר כח אש מחוץ לקשת. וויגינס אינו קלע אמיתי כפי שבא לידי ביטוי ב-2 מ-7 שלו מחוץ לקשת, וכך שחקנים כמו אוקיגי וקולבר שחברו ל-0 מ-7 מחוץ לקשת נאלצים לזרוק וזה נראה רע מאוד.

בצד השני ג'ורג' תפס ערב עם 46 נקודות כולל 6 מ-15 מחוץ לקשת, לאונרד הוסיף 42, והארל הוסיף 18 מהספסל.

אורלנדו מג'יק (14-11) 107 – יוסטון רוקטס (8-17) 130:

במשך שני רבעים אורלנדו הצליחה להישאר במשחק אבל להגנה שלה לא היו שום כלים להתמודד עם ההתקפה המפחידה של יוסטון שקלעה היום ב-56% משלוש ומהשדה, כשהיא מאבדת רק 9 כדורים וכך פתיחת הפער הייתה רק עניין של זמן והיא אכן הגיעה ברבע השלישי, והרבע הרביעי כבר היה לפרוטוקול כשהרוקטס סוגרים שלושה רבעים רצופים עם 34 נקודות כל אחד.

פורנייה קלע 27 למג'יק ב-25 דקות בלבד, גורדון הוסיף 21. בצד השני הארדן עם ערב הארדני של 54 נקודות ב-10 מ-15 מחוץ לקשת, ווסטברוק הוסיף 23.

אטלנטה הוקס (20-6) 100 – אינדיאנה פייסרס (9-17) 110:

אטלנטה הצליחה להישאר קרובה ואף צמצמה ל-3 הפרש אחרי שההפרש כבר הגיע למחוזות הדו ספרתי ברבע השני, אבל בפתיחת הרבע הרביעי אינדיאנה שוב הגדילה את הפער וההוקס לא באמת התקרבו שוב, בערב שבו קלעו רק ב-21% מחוץ לקשת. יאנג קלע 23 עבור המפסידים, האנטר הוסיף 21 ופארקר שבשקט מעמיד קמבאק נאה העונה קלע 20. בצד השני הפייסרס עם בוקס סקור פייסרסי, מעמידה לא פחות מ-7 שחקנים בדו ספרתי. ברוגדון הוביל עם 18 וורן הוסיף 18 וסבוניס תרם דאבל דאבל מינימלי של 12 נקודות ו-14 ריבאונדים.

ממפיס גריזליס (17-8) 114 – מילווקי באקס (3-23) 127:

במשך שלושה רבעים היה נראה שיהיה לנו משחק, וממפיס אף הובילה ברבע השלישי עם משחק מטורף של ג'רן ג'קסון אבל ברבע השלישי הפריק עם 17 מ-37 הנקודות שלו מיהר לסגור עניין והדקות האחרונות היו נטולות מתח. ג'קסון כאמור עם ערב גדול של 43 נקודות ב-29 דקות בלבד כולל 9 מ-15 מחוץ לקשת. מרשים. קראודר הוסיף 15 וברוקס קלע 19. בצד השני הפריק שחזר לליינאפ קלע 37 ב-27 דקות. מידלטון הוסיף 26.

שיקאגו בולס (18-9) 73 – שארלוט הורנטס (16-12) 83:

משחק יורוליג בשיקאגו מסתיים בהפסד דיי משפיל לבולס במשחק שבו לא הצליחו להוביל אף לא פעם אחת. הרבע השלישי סימל את המשחק הזה והסתיים ב-10-15 לשארלוט. בבולס לווין סיים עם 12 בערב מחריד של 4 מ-19 כאשר מארקנן סיים עם 10 ב-4 מ-12. בצד השני גם רוזייר וגרהאם סבלו מערב קליעה קשה אבל 6 שחקנים בספרות כפולות סייעו לשארלוט להשיג את הנצחון.

יוטה ג'אז (11-15) 114 – גולדן סטייט ווריורס (22-5) 106:

עוד משחק של גולדן סטייט שיסתיים במחמאות על הרוח, אבל לא הוסיף להם W לתור מדולדל שלהם. הווריורס הובילו במחצית הראשונה אבל בוגדנוביץ' ומיטשל השתלטו על המשחק בסיום והבטיחו ליוטה את הנצחון והימנעות מהמבוכה שתקפה את סקרמנטו הלילה. בארקס קלע 24, לי הוסיף 21, וראסל קלע אומנם 18 אבל סבל מערב מזעזע של 2 מ-12 מחוץ לקשת. בצד השני בוגדנוביץ' עם 32 ב-8 מ-13 נהדר מחוץ לקשת ומיטשל עם 28 הובילו חמישיה עם ספרות כפולות ליוטה שהבטיחו את הנצחון.

סקרמנטו קינגס (14-11) 101 – ניו יורק ניקס (20-6) 103:

אז בכל זאת הייתה לנו הפתעה הלילה, כאשר סקרמנטו הלא ברורה מפסידה לניקס האיומים. וזה ממש לא היה נראה כמשהו שיקרה כשהקינגס הובילו לאורך שלושה רבעים בספרות כפולות, אבל 7 של פייטון מתוך 16 ברבע האחרון וריבאונד התקפה גדול של מוריס סידרו לניקס ניצחון ביזארי בסקרמנטו ויהיה מעניין לראות איך הקינגס יתאוששו מהמכה המנטלית הזאת. הילד קלע 34 לקינגס אבל התקרר בסיום, ברנס הוסיף 18 ובוגדנוביץ' קלע 14 מהספסל. רנדל הוביל את הניקס עם 26, פייטון הוסיף 16 ורובינסון 14 שניהם מהספסל

לפוסט הזה יש 52 תגובות

  1. תודה רבה דור, לילה צפוי למדי, למעט הניקס.
    .
    מה קורה שם אצל הקליפרס? 46 נקודות לגורג, 42 קוואי, קצת חורג מהלואד מנגמנט פוליסי שלהם, לא? יאללה, ממחר אפשר טריידים, מעניין לראות מה יעשו.
    .
    לא נורא מיאמי, הייתם קרובים.
    .
    ועם כל הביקורת, המוצדקת בחלקה, על צעירי הלייקרס בשקנאים, אני חושב שעדיף היה לנו לקבל את אינגראם על דרוזן – יותר צעיר, קולע גם משלוש, ומספיק ארוך כדי שיוכל ללמוד הגנה באיזשהו שלב.

    1. ואם להמשיך עם הספרס (קצת אוף טופיק, אבל אנחנו קצת אוף טופיק בזמן האחרון, אז תסלחו לי):
      מישהו בדק ומצא שהמספרים של כמעט כל הצוות המסייע צוללים כשלמרקוס משחק –
      https://www.poundingtherock.com/2019/12/13/21021456/the-spurs-numbers-with-and-without-lamarcus-aldridge-on-the-court-are-jarring
      .
      זה, כצפוי, לא כולל את דרוזן, אבל אני מניח שהנתונים שלו דומים לשל למרקוס, ואני מניח שגם רודי גיי נמצא בחבורה הזו. אינדיקציה יפה, לדעתי, לפיצול של הספרס בין למרקוס-דרוזן-גיי לבין לפחות רוב שאר הרוסטר. פשוט שתי קבוצות שונות שנאלצות לשחק ביחד ונכון לעכשיו לא ממש מצליחות בכך.

  2. כמה מחשבות על הניצחון של הלייקרס הלילה במיאמי:
    .
    ההיט קבוצה נהדרת. הנעת כדור יוצאת מן הכלל. הגנה אדירה על הפרימטר (בדגש על לחץ על נתיבי המסירה). הם "על אמת", והעתיד שלהם נראה מבטיח.
    .
    אני הייתי מגדולי מבקריו של באטלר בעונה שעברה, ובקיץ האחרון. באטלר בגרסת מיאמי? סיפור אחר לחלוטין. הוא הפך -"מבוגר האחראי" על הפרקט. ההצלחה שבשילובו במיאמי אולי מלמדת משהו עליו (אולי ההתנהלות המסרחיה שלו אכן נובעת מרצון להצליח?),
    ובטוח מלמדת המון על ריילי וספולסטרה. במילה אחת – מקצוענים.
    .
    הלייקרס, שוב, מצליחים לנצח כאשר הם מעלים הילוך רק ברבע אחד/מחצית אחת. והפעם באחד המגרשים הביתיים בליגה. זה סממן ברור של קונטנדרית. אי אפשר לשמור על הילוך גבוה במהלך עונה כל כך ארוכה. קבוצות שלא הורידו את הרגל מהגז, בדרך כלל הגיעו לפלייאוף עם מיכל דלק ריק (ע"ע הקבוצות של תיבודו).
    העובדה שהמאזן של הקבוצה הוא 23 – 3 למרות שהם לא משחקים בהילוך גבוה בלא מעט דקות, למרות שהעונה לברון משחק את כמות הדקות הנמוכה בקריירה שלו (34.5), למרות שדייויס משחק את כמות הדקות הנמוכה ביותר מאז עונת הרוקי שלו (את העונה שעברה אני לא סופר),
    זו עובדה שמחזקת את הטענה שהלייקרס קונטנדרים.
    .
    ניהול המשחק של לברון במחצית השנייה. לעילא ולעילא. קראתי לא מעט תגובות שטענו שהוא לא יודע לשחק לצד שחקני פנים דומיננטיים. הוא מוכיח שאלו שטויות –
    אין שחקן בליגה עם יותר אסיסטים ללייאפ/הטבעה ב-NBA.
    .
    תודה, דור.

    1. אמנם זייפת פציעה ונעדרת לתקופה ממושכת בתואנות שונות, אבל חזרת בגדול. רק מילה לגבי המאזן של הלייקרס – הוא טיפה משקר. הם ניצחו הרבה משחקים צמודים (היום, מול דאלס בהארכה, מול הת'אנדר, ויש עוד אם אני לא טועה)

      1. נט רייטינג של 9.3 כבר אחרי משהו כמו שליש עונה, זה (לדעתי) עולה על הציפיות של הווישפול ת'ינקרים הגדולים ביותר מבין אוהדי הלייקרס.
        אני האמנתי לפני העונה שבשלב הזה הם יהיו פחות או יותר מקום 3 במערב עם נט רייטינג באזור ה-5+, כאשר את הפריצה הם נותנים בשליש האחרון אחרי האולסטאר. לא האמנתי שהשילוב של לברון/דייויס יהיה כל כך טוב, כל כך מהר. לא האמנתי שכבר בשליש הראשון של העונה תהיה להם הגנה טופ 5.
        .
        לגבי ניצחונות צמודים –
        בגדול אתה צודק. 4 – 0 במשחקים שנגמרו בפער של פוזשין בודד זה לא פחות מזל מיכולת. ובכל זאת, גם אם תוסיף למאזנם 2 הפסדים, הם עדיין במקום הראשון במערב.

  3. תודה על הסיקור המעולה!
    בחיי שאוהדי סקרמנטו מסכנים.. הקבוצה שלהם בערב נתון יכולה לנצח את הלייקרס, ולמחרת להפסיד לפאקינג ניקס! אם לא היו שומטים משחקים כאלה, היו יכולים להתבסס יפה במקום ה-7.
    מקווה שכשפוקס ובאגלי יחזרו, הם יהיו קצת יותר מאוזנים.

  4. פויינט לברון זה בדיחה, באטלר ליווה אותו כמו באימון שהמאמן מלמד תרגיל חדש והחמישיה השנייה רק מסמנת. בכלל כל הליגה השנה מתרפסת בפניו ובפני הלייקרס, אין לי מושג למה זה. אף אחד לא מנסה לנצח אותם.
    לראות את הלחץ האדיר על הכדור על כל המגרש במשחק של מכבי נגד צסקא ואז את מיאמי-ל"א ולא להאמין.
    לו אני מאמן נגד הלייקרס, אני לוחץ את לברון כמו משוגע ושולח אותו לקו 18 פעמים במשחק. בטח לא נותן לו לכדרר עד קו השלוש שלי בהליכה תוך כדי חיטוט באף. נשגב מבינתי.
    .
    מאנו יקר – מעבר לתסרוקות שהפכו את הספרס לפריק-שואו, אין לכם כלים. אתם מבוססים על כוכבי-הופס : כוכבים שהומצאו כאן באתר. ממתי דרק ווייט, דג'ונטה מורי ולוני ווקר הם כוכבים? דרוזן נמק אצלכם, בטורונטו הוא הוביל לטופ-המזרח. אולדריג' הזדקן קצת אבל במקום אחר היה נותן הרבה יותר. אחד מכוכבי-הופס שלכם עבר לוושינגטון והטמיר איתו. זאת ליגה של כוכבים, אם אין לך כאלה, אי אפשר לנצח.
    .
    זאת הסיבה שיאנג איננו כוכב. להשוות אותו לקרי זאת עוד בדיחה. מעבר לקליעה, קרי שינה את המשחק בזכות התנועה ללא כדור והמחוייבות שלו להגנה – למרות מגבלותיו – תמיד הייתה 100%. כמו הגדולים ביותר. יאנג רחוק ממנו שנות אור ויישאר כנראה רשמו כאן – רק קוריוז.

    1. קבוצה אחת ניסתה והצליחה ללחוץ את לברון לפרקים –
      הקליפרס במשחק הראשון של העונה.
      כאשר רונדו משחק (וכאשר בראדלי יחזור), המלאכה לא רק שהופכת לקשה יותר, היא טומנת בחובה את האפשרות שהלייקרס ממהרים לנצל –
      לברון בפוסט מול פוינט גארד. כמה בברלי או בלדסאו יש בליגה שמסוגלים להישאר עם לברון גם בצבע?
      דאבל טים מוקדם על לברון כאשר יש מוביל כדור נוסף לצדו, זה בכלל מתכון להפסד. התקפה של 4 על 3 כאשר אחד מה-4 הוא דייויס. 2 נקודות קלות.
      .
      השורה התחתונה פשוטה למדי. המנטרה של "כל הליגה השנה מתרפסת בפניו ובפני הלייקרס", זה לא יותר מנרטיב שלא באמת קשור למציאות. קבוצות שיש להן סגל שמסוגל ללחוץ את לברון, עשו זאת, ויעשו זאת בהמשך. לטורונטו יש סגל כזה. גם לקליפרס.
      משעשעת האקסיומה שכל הקבוצות בליגה מחליטות להפסיק לשחק דווקא כאשר הן פוגשות את הלייקרס…

      1. 1. לגבי הקליפרס – צודק.
        2. אם ילחצו עליו בהמשך – למה לא עכשיו?
        3. לברון בפויינט באמת קטלני ליריבה כי יש לו את ראיית המשחק הכי טובה בליגה. על כך אין ויכוח – למה לאפשר לו את זה? אין לו את הזריזות, הכושר והכדרור כדי להעביר את החצי מול לחץ (לאורך זמן). לו אני היריב – עדיף לי את רונדו בפויינט ואת לברון היכן שהיה עד היום. כבר התמודדו איתו בעבר.
        4. לגבי הנירטיב שציינת בציניות – אז תמחוק את הציניות ויש לך את הנירטיב הנכון. לברון הפך מזמן את הליגה למקום עבודה אחד! אז הקולגות פשוט מפרגנים לעובד הוותיק והנערץ. זה נשמע מצחיק – אבל אני לא צוחק.
        "משעשעת האקסיומה שכל הקבוצות בליגה מחליטות להפסיק לשחק דווקא כאשר הן פוגשות את הלייקרס…" בדיוק!!!
        .
        מאנו יקר, לבי עם אוהדי הספרס, אולי תעשו פלייאוף אבל כדורסל חכם ויפה לעין – בלשון המעטה – אין שם. לבי גם עם דמאר דרוזן, שחקן שמאוד אהבתי בטורונטו, שניגף רק בפני לברון של המזרח, גארד שעדיין חי מחדירות לסל ולא מסתפק בזיקוקים מהלוגו. פעם היו לכם כמה כאלה – מאנו, פארקר, קאוואי הצעיר. אז היה כיף לראות אתכם (ולהיות יריב מר במדי אוק' סיטי).
        .
        חייב מילה על קאוואי – לדעתי לא ראינו מעולם גרף השתפרות כזה. הבן אדם הגיע לליגה חסר כל, פיתח קליעה הזויה מכל טווח, ג'אמפר קטלני מחצי מרחק שיכול להכריע משחקים סטייל-מייקל-קובי, ועכשיו הוסיף גם כדרור. נגד מילווקי הוא נתן כמה קרוס-דריבלים שלא היו מביישים את הארדן. נראה שאין לו תקרה, לא זכור לי מקרה כזה.

        1. למה לא ללחוץ את לברון עכשיו?
          בגלל המחיר. הלייקרס לא מטומטמים. גם לא היריבות (למרות מספר דעות כאן באתר שמאמינות שב-NBA אוהבים לחלק מיליונים למטומטמים).
          למחיר כמה אספקטים:
          הראשון הוא שלחץ מיד ברגע שלברון מקבל את הכדור מתחת לסל שלו, מייצר הזדמנויות להתקפת בזק של הלייקרס. תתבונן במסירה מקצה לקצה של לברון לדייויס. בכל פעם שיתמקדו מוקדם מדי בלברון, לפתח פתח להתקפה כזו.
          דאבל טים מוקדם? הוא בכלל פותח פתח ללייקרס בלתי עצירים (כאמור, התקפה של 4 על 3 עם רונדו ודייויס. זה מתכון להמון הטבעות, והמון נקודות של דייויס).
          הסיבה שרונדו מקבל את המיליונים שהוא מקבל, הסיבה שבראדלי הוא החתמה כל כך חיונית –
          הם מסוגלים להעביר את חצי המגרש ולהוריד לחץ מלברון.
          עכשיו, אני לא טוען שלחץ על לייקרס לא יכול לשאת פרי. בשביל להפעיל לחץ שכזה צריך סגל מתאים. הבעיה היא שיש מעט מאוד קבוצות בליגה עם סגל שמסוגל ליישם את הטקטיקה.
          .
          אחרון –
          לא ברור לי מהיכן מגיע השכנוע ששחקנים וקבוצות מעדיפים להפסיד ללברון.

          1. למרות מספר דעות כאן באתר שמאמינות שב-NBA אוהבים לחלק מיליונים למטומטמים)

            בהחלט מחלקים שם מיליונים למטומטמים וגם מאות מיליונים. רמות האימון והטקטיקה בליגה הזאת מביכים
            עד שיש מאמן אחד שעושה משהו חדשני כולם מתלהבים כמו ילדים מרוב הקבעון והכסילות השולטים בליגה. מבוסס כשרון נטו ב90 אחוז מהקבוצות אין השפעה כלל למאמן

            1. חחח ממש כך, רק צריך להכניס את המילה 'מטומטמים' לקונטקסט. ברור שהם לא מטומטמים, פשוט לא כאלה גאונים כפי שעשו מהם. ראינו את קר ופופ באליפות העולם או השנה. אתה נראה הרבה פחות חכם בלי קיידי,קליי,דאנקן,פארקר ומאנו…

            2. אני מסכים. זה כיף לשבת במרומי היציע ולהעביר ביקורת על הכל ועל כולם. זה לא הופך אותנו, מעבירי הביקורת לצודקים או למבינים יותר מהחברה האלו:
              .
              https://www.youtube.com/watch?v=NpYEJx7PkWE

            3. גיא – אני בטוח שאתה מכיר את בורדייה. הכדורסל, כמו כל תחום אחר, הוא "שדה" ובשדה הזה יש שחקנים ממגוון גדול של תחומים. הם כולם מקיימים את השדה. כמו שקרמיט ומיס-פיגי לא שלמים בלי החבר'ה האלה ביציע, ככה שדה הכדורסל לא שלם בלי הביקורת שלנו. בלי מוסד שימון-רובין, אין קיום לתאגיד ולמסירות שהוא שולח לאיידי על מגרש שלם.
              .
              מה היחס אצלך, בין הזמן שאתה צופה בכדורסל עצמו – לזמן שאתה משקיע בהופס? (אם הייתי דמגוג, הייתי מכניס למשוואה גם את בית המקדש השלישי – בסקטבול רפרנס…)

          2. יפה כתבת, ימים יגידו. לגבי הדבר האחרון – ההיסטוריה מלאה העמים שהקריבו עצמם כדי לקיים או להגשים נירטיב. לא תמיד במודע.
            אם תתאמץ מאוד, תוכל לזהות קורטוב מהלך הרוח הזה בליגה השנה. בתפקיד הנוול: ריברס, ואולי גם קצת יאניס. בתפקיד הנוול הנצחי – ווסטברוק (אבל הוא עם אחוז של קוטג' מהשלוש).

    2. דה שוט (לשעבר), אל תתחיל גם אתה לרדת על הקוריוז. הוא עבר לילה מספיק קשה, שבו הוא קירייז למוות.
      .
      קודם כל אקדים ואומר שאני מאוד אוהב הן את יאנג והן את קרי כך שאובייקטיביות היא ממני והלאה. יחד עם זאת, אני מאמין שאני אחד ממעטים שכמעט כל פעם שהוא קם לראות משחקים – אטלנטה הם המשחק המרכזי שלו (אני שומע את ה"אה? למה הוא עושה את זה?") אז לגבי ההשוואה בין יאנג לקרי היא בהחלט במקום.
      .
      הגנתית – אכן הקוריוז לא מי יודע כמה אבל הוא שיפר מאוד את הגנת האחד על אחד שלו. היום הוא שמר על ברוגדון שחזק ממנו משמעותית. ועדיין לא ברוגדון ולא אף אחד אחר מאינדיאנה חגג עליו. יש לו בעיה בשמירת הפיק&רול כמו שרועי ציין מתישהו לאחרונה, אבל זה לא משהו שאי אפשר ללמוד וזה לא פחות קשור גם לתיאום הגנתי.
      לגבי התנועה ללא הכדור. סטף לא נולד עם זה, ובשנים הראשונות זה לא היה לחם חוקו. סטיב קר הטמיע את השיטה הזו ומיקסם כך את סטף בפרט ואת הווריורס בכלל. בשביל לשחק בשיטה הזו צריך כלים מתאימים שכרגע אין לאטלנטה (בעיקר עוד מוסרים איכותיים).
      .
      סטף בעונתו השניה נתן 18.6 נקודות, בTS של 59.5% ו5.8 אסיסטים על 3.1 איבודים. יאנג עד כה בעונתו השניה אחרי המשחק המזוויעה של הלילה נותן 27.7 נקודות בTS של 58.5% ו8.6 אסיטים על 4.6 איבודים. נראה לי שגם סטף היה חותם על נתונים כאלו בשנתו השניה.

      1. קטמוני – כל הכבוד לך שאתה עוקב אחריו. אי אפשר להתעלם מההישגים הנמוכים של הקבוצה – למעט דנוור – ניצחה רק חלשות, והיא אחרונה בקונפרנס (את הניקס לא סופרים). עם כל שחקן אחר היו עושים את אותו הדבר

        1. זה בלי שקולינס משחק (שמאוד משמעותי לקבוצה)
          הניצחונות הקבוצתיים זה מדד למה בדיוק? נכון שיש על הקוריוז את סימן שאלה שאנו רואים סביב כל שחקן שנראה טוב אישית אבל לא מצליח קבוצתית (קא"ט, דיוויס בשנים שעברו קיירי ועוד) אבל להזכירך לג"ס בעונתו השניה של סטף היו 36 ניצחונות.

          1. זו הוכחה לכך שבינתיים הוא לא עושה את הקבוצה שלו טובה יותר.
            בין אם זה בגלל הגנה נוראית, בין אם זה מכל סיבה אחרת.
            שלא ישתמע אחרת, יאנג נראה בדרך לאולסטאר קבוע ואולי אפילו יותר מכך בעשור הקרוב.
            ועדיין, בניגוד ללוקה, עושה רושם שזה ממש לא משפיע על טור הניצחונות.
            ברור שהסגל של אטלנטה חלש בלי קולינס וברור שלא כל האשמה עליו, אבל תן את אותו הסגל ללוקה ואתה לפחות במאזן מאוזן.

            1. ג'וקר, אם זה בסדר שאני שואל. ראית השנה משחקים של ההוקס? אם כן כמה?

            2. ראיתי, לא המון אמנם, אבל לפחות שלושה. ואני לא חולק עליכם שיאנג יהיה שחקן נהדר, אבל בינתיים זה פשוט לא מתבטא בתוצאות.
              אתה לא חושב שעם לוקה במקומו המאזן שלהם כבר העונה היה הרבה יותר טוב? וכן, יודע שאלכס לן הוא פח.

            3. יכול להיות אין לדעת אבל הם שחקנים שונים לגמרי מה גם שלוקה הוא לא באמת שחקן שנה שניה טיפוסי, הוא כבר שיחק ברמות הגבהות של אירופה במשך כמה שנים.
              יאנג ישפט בעוד שנה שנתיים, אבל אפשר קודם לראות איך הוא והקבוצה שלו יראו כשמספר 2 שלו, קולינס, יחזור מההשעיה.
              יש מעט מעוד גמדים מסוגו של יאנג שבאמת סחבו קבוצות על הגב

            4. אני יענה משהו שהוא קצת מורכב ואולי אפילו נראה כסתירה פנימית.
              .
              אני חושב שלוקה הוא מניה הרבה יותר בטוחה. אם אני הייתי GM הייתי בוחר את לוקה לפני יאנג. אבל אני חושב שבטוטאל מי שיוכל להגיע יותר גבוה הוא יאנג. אבל באותה הנשימה אני מניח שאם היינו ב2010 הייתי לוקח את גריפין ולא את סטף. זה מסוג הדברים שאין לך באמת מושג לאן הם יתפתחו.
              .
              אני אישית ממש לא חושב שאלכס לן פח. שחקן גדול הוא לא אבל הוא שחקן סביר שיודע לקלוע מהשלוש באחוז סביר מינוס. מה שכן כל ההוקס פשוט נמצאים בתקופה מזוויעה מן השלוש כאשר גם שחקנים שזה הטיקט שלהם סטייל אלן קראב פשוט לא מוצאים את היד. אז יאנג יכול למסור ולמסור (וזה מה שהוא עושה) אבל יש גבול גם לובים אפשר לסדר במשחק. לפני כמה ימים היה לי התדיינות עם יניב על זה והראיתי את הפערים בין ההוקס לדאלס בשלשות שנחשבות טובות (מהפינות/ מרחק מן השומר) דאלס מתעלה בכל פרמטר על ההוקס השנה בזה לפחות. יש גבול לכמה יאנג יכול לעזור לחברים שלו (והוא עוזר יש פער עצום בהתקפה של ההוקס כאשר הוא על הספסל)
              בסופו של דבר הם קבוצה עם מעט מאוד ניסיון – 2 רוקים שמקבלים הרבה דקות, הורטנר שחזר מפציעה ודמיאן ג'ונס שיכול להפוך לסנטר לגיטימי אבל שיחק מעט מאוד בווריורס בשנים שעברו. אין מה לעשות זה מתבטא על המגרש בסופו של דבר

            5. לא מסכים חגי אבל זה עניין של דעה. לדעתי לוקה יגיע רחוק יותר ולו רק בגלל העובדה שפיזית הוא עולה על יאנג ומה לעשות שבכדורסל זה אספקט מאוד משמעותי, גם בהנחה חסרת ביסוס שהכישרון שלהם שווה.
              כמובן שאי אפשר לצפות פציעות ואת הקבוצות שיבנו סביב שני אלה

            6. יכול להיות – אכן מניה יותר בטוחה. אבל בהנחה שיאנג הוא שחקן עם קליעה הרבה יותר טובה, עם טווח פסיכי, ועם יציאה מהמקום שמצריכה להשאיר שחקן באופן תמידי מתחת לסל אני חושב שהגרוויטי וההשפעה שהוא ייצר בקבוצה מוכשרת ומאומנת יהיה גדול יותר מלוקה שתחת שומר אישי טוב יכול להשפיע פחות על המשחק מאשר יאנג. זו דעתי.

          2. לא ברור לי איך אפשר אפילו לשים אותם באותה הנשימה.
            יאנג, גדול ככל שיהפוך להיות, לעולם, לעולם, לא יהיה ברמתו של לוקה.
            לוקה הולך להיות שחקן טופ 20 באל הזמנים במקרה הלא אופטימי מבחינתו.
            יאנג? כנראה שעוד אולסטאר.
            כמובן שהכל עוד יכול להיות והכל יכול להשתנות, אבל כמו שזה נראה כרגע? לוקה הוא מפלצת של פעם בדור. מכל הבחינות והתכונות שמביאות שחקן להיות בטופ היסטורי.

            1. זהו הבנאדם נתן חודש וחצי מהחלומות והוא טופ 20 במקרה הרע? אם אני מבין טוב בתרחיש הסביר אנחנו מדברים על שחקן שעולה על קרי, הארדן, דורנט או קוואי. וזה לפני שהוא פגש הגנת פלייאוף פעם אחת (בעצם פעם אחת הוא קיבל השנה מול הקליפרס שפשוט החליטו שהם מעבירים מסר). הדברים שלך לא קצת נמהרים מדי?

            2. חגי, כרגע לאחר החודש וחצי הזה לוקה מקבל השוואות לשאק ולבירד. אז כן זה ממש לא סתם שמתלהבים ממנו. וזה בלי לגרוע כלום מיאנג שעוד יעשה הרבה דברים יפים בליגה.

            3. גם אני מתלהב ממנו. הוא גם יעיל וגם מלהיב. אבל יש הבדל בין להתלהב משחקן מצוין לבין לקבוע שבמקרה הרע הוא טופ 20 היסטורי עוד לפני שהוא נבחן באופן רציני אפילו פלייאוף אחד.

            4. ברור שהם נמהרים. להגיד על שחקן שעוד לא ראה פלייאוף את מה שאני אומר זה לפני הכל נמהר 😀😀😀
              אבל זה מה שלדעתי יהיה.
              זה לא ג'רמי לין וה"לינסניטי"
              זה הדבר האמיתי.
              ודוראנט לגמרי טופ 20 ויש סיכוי יותר מסביר שכך יהיה גם קאווי.
              דוראנט וקאווי טובים יותר מחלק גדול מאוד מאלו שנמצאים היום ב20 הראשונים (דוראנט כבר אחד מהם).

  5. תודה רבה דור ותודה על הפיצול של הפריוויו והסיקור.
    יוטה פשוט מג'עג'עת. מקווה שזה כמו בכל השנים האחרונות שהם פותחים ממש לאט ואז לקראת מרץ הם מתחברים – יש להם את הכלים לעשות את הקפיצה המיוחלת אז בכבוד. לחטוף מהלוחמים המוגבלים 106 נקודות – זו לא הגנה שמתיימרת להיות הטובה בליגה.
    מתסכל להיות זיו או כל אוהד סקרמנטו. האמת שגם השופטים תרמו להפסד הזה אבל זה לא תירוץ בכלל.
    .
    trusttheprocess – בהמשך לדיון מהבלוג החי – אם לפני העונה היה ברור לי שפילי הטובים במזרח למעט מלווקי (וגם שם הם 50/50) אז עכשיו יש לי ספיקות גדולים אם הם עוברים את מלווקי/ בוסטון/ טורנטו. אתה מציג תמונה חד מימדית שהם בה ההגנה שלהם שיתקה את כוכבי היריב. השלמתי את המשחק אתמול והם לא שיתקו אף אחד. זה שפילי הפציצו ב50% מהשלוש ועדיין ניצחו רק בשיניים זו סיבה לדאגה, ובקשר לסימונס, אני מאוד מעריך אותו אבל בוסטון כבר הראו שהם יכולים לאמלל אותו. אז נכון שעכשיו לא יהיה להם את הורפורד אבל בסדרה פוטנציאלית עם בוסטון, פילי יתקשו מאוד לכל הפחות.

      1. אתה יודע לא הכל תלוי בשמירה… חוץ מזה אז אם אתה רוצה ללכת רק על סטט' אז הם שילמו את המחיר עם שאר השחקנים.

  6. היתרון של הלייקרס מתחת לסל זעק לשמיים אתמול. רוח לחימה, משמעותית ככל שתהיה, לא שווה הרבה מול המגדלים מלוס אנג'לס.

    הייתי נותן יותר דקות ללאונרד. הוא לא הבחור הכי קשוח בשכונה אבל אולי היה מצליח להוריד עוד כמה ריב' לטובת מיאמי. בכל מקרה היה משחק טוב, מיאמי הייתה שם עד השנייה האחרונה.

  7. לדבר על המשחק של מיאמי לייקרס בלי לדבר על החלק המכור בסופו שהבטיח את הניצחון זה לעג לרש.
    בכל זאת כולם ראו חוץ מהשופטים ("שלא ראו") שגרין ביצע הקפצה כפולה והם הוסיפו חטא על פשע כששרקו מיד לעבירה על דיוויס שלמעשה גמרה את המשחק. בסוף הם קינחו בהתעלמות נוספת של עבירה ברורה של דיוויס על באטלר בזריקה. דיוויס גם נגע לו ביד גם נגע לו בגוף וגם נכנס לאיזור הנחיתה (הידוע לשימצה) שלו. "איזור הנחיתה" – התירוץ שמשתמשים בו בכל פעם שהשדרים והפרשנים לא יודעים איך להסביר עוד עבירה שנשרקה לטובת הארדן, או כל שחקן אחר, אבל בעיקר הוא.

  8. לכל הבכיינים , תוהים,לא מעודכנים . פילדלפיה :

    Sixers are 5-1 against the top 6 teams in the East. Bucks and Heat are 2-2, Celtics 3-3, Pacers 1-2. Raptors 1-4.

    Sixers are 7-3 against teams with winning records. The best winning percentage against such quality opponents in the NBA. Bucks and Lakers are 6-3, Clippers 8-4 (Sixers 3 losses are by a combined 10 points)

    take that and put it on your plate

כתיבת תגובה

סגירת תפריט