אירועי דיומא – 13.12.2019

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366.jpg

כדורסל

המחזור ה-13 ביורוליג / עידן ארווץ

20:00, 5SPORT: ז'לגיריס קובנה (9-3) – ולנסיה (8-4) – שתי קבוצות שמגיעות במומנטום שלילי ורוצות, כל אחת, לצאת לדרך חדשה. ז'לגיריס עם 6 הפסדים רצופים, מאז הניצחון היפה על פנר בחוץ, כשוולקאפ משחק טוב. לולנסיה ניבאו את המקום האחרון, אבל היא עם 4 ניצחונות, אך מגיעה למשחק עם 2 הפסדים רצופים, לריאל ובאסקוניה בחוץ.

21:30: באיירן מינכן (8-4) – זניט סט. פטרסבורג (9-3) – באיירן התחילה עם העונה עם ניצחונות והפסדים לסירוגין, אבל היא במומנטום שלילי של ניצחוןם אחד בלבד ב-7 משחקיה האחרונים. גרג מונרו הוא הפקטור של הגרמנים בהתקפה, והוא גם זה שמוביל את הקבוצה באסיסטים. בצד השני, אף אחד לא ניבא לזניט עונה טובה השנה, ולמרות 3 ניצחונותיהם, כל קבוצה שמחה להיפגש איתם. היא מגיעה לאחר ניצחון על וילרבאן בבית במחזור האחרון ותרצה להמשיך.

21:45: וילרבאן (7-5) – מילאנו (5-7) – וילרבאן ברצף של 4 הפסדים, כשהגרוע מכולם הגיע במשחקם האחרון, כשהפסידו לזניט. בצד השני, מאז הניצחון הביתי על מכבי תל אביב, מילאנו הפסידה את כל שלושת משחקיה ביורוליג. מילאנו עדיין סובלת מבעיית פציעות כשנדוביץ' ומיצוב לא ישחקו היום.

22:00, 5SPORT: ברצלונה (3-9) – פנאתינייקוס (4-8) – וואו, איזה משחק. אחרי התבוסה לצסק"א בבית, ברצלונה יצאה עם ניצחון על חימקי. היוונים, מנגד, עם 4 ניצחונות רצופים כולל בדרבי נגד אולימפיאקוס לאחר הארכה עם 41 של טייריס רייס. תצפו למשחק טוב של דשון תומאס בצד אחד, ושל ניקולה מירוטיץ', כרגיל, בצד השני.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

אליפות סקוטלנד – רבע הגמר

14:00: מארק אלן-סקוט דונלדסון (יורוספורט 2)
16:00: רוני אוסליבן-מארק סלבי (יורוספורט 2)
21:00: ג'ק ליסובסקי-תפצ'איה אן נו
21:00: דייויד גילברט-ג'אד טראמפ (יורוספורט)

אליפות סקוטלנד היא השלישית בסבב טורנירי ה-Home Nations, הסבב החדש יחסית (כמו גם האליפות עצמה) הכולל את אליפויות ארבע האומות המרכיבות את הממלכה המאוחדת (שהתעוררה היום ממערכת בחירות סוערת). אנו מצטרפים לטורניר בשלב רבע הגמר. מבחינת ההפתעות שקיבלנו, הרי שהזוכה הטרי של אליפות בריטניה, דינג ז'ונווי, כנראה לא ירד מענן הזכייה והודח בשלב מוקדם יחסית. פייבוריטים נוספים כג'ון היגינס, ניל רוברטסון ושון מרפי, לא שרדו אף הם את השלבים הקודמים.

שלב רבע הגמר מביא לנו כמה משחקים מצויינים. שני משחקים בפרופיל גבוה יביאו את הקלאסיקה שבין רוני אוסליבן למארק סלבי (האוחזים יחדיו בשמונה תארים עולמיים), ואת אלוף העולם, ג'אד טראמפ, מול סמיפינאליסט אליפות העולם, דייויד גילברט. עוד נראה את מארק אלן מתמודד מול הפתעת האליפות עד כה, סקוט דונלדסון, והיחיד שנותר מהאומה המארחת. ג'ק ליסובסקי ותפצ'איה אן נו צפויים לתת לנו משחק שהוא חגיגה התקפית.

לפוסט הזה יש תגובה אחת

כתיבת תגובה

סגירת תפריט