סיקור משחקי יום שני הצמוד / אבי טרכטמן

סיקור משחקי יום שני הצמוד / אבי טרכטמן

המון משחקים, לא כולם צמודים, אבל ביום שבו שלושה משחקים מסתיימים בהפרש בן נקודה או שתיים, ואין אף בלואו אאוט בן 40+ כפי שכבר מזמן התרגלנו לראות השנה, אפשר לדבר על ערב משחקים נוסף וצמוד יחסית.

ובלי קשר, בוא נראה אם אתם מנחשים באיזה סדר החלטתי לכתוב את המשחקים… (זה לא קשה…)

שיקגו (17-8) – טורונטו (7-16): 93-92

האמת צריכה להיאמר – טורונטו שהתחילה את העונה מעולה, נראית הרבה פחות טוב לאחרונה, כשגם פאט סיאקם חוזר למימדים טבעיים של שחקן מעולה אבל לא מועמד ל MVP או משהו כזה ואחרי שלושה הפסדים רצופים אין כמו נמושה כמו שיקגו בשביל להוציא ניצחון. או כך לפחות היא חשבה. למעשה, זה היה הרבה יותר קשה ושיקגו נלחמה כמו קבוצה שעדיין חושבת פלייאוף, במשחק שבו ההפרש המקסימלי היה 8 נקודות, וגם זה לשיקגו ועוד ברבע הרביעי. לאחר שברבע השלישי היתה נדנדה שכזו. אבל הגנה מעולה של טורונטו בדקות הסיום וסל ניצחון של קייל לאורי הותיק והטוב עם 50 שניות לסיום המשחק השאירו את הניצחון אבל גם את החושבים בקנדה.

קלעו לשיקגו: לאווין כרגיל הוביל הפעם עם 20, אבל נדמה לי שאפילו הוא לא האמין שהוא יוסיף לכך 11 ריבאונדים או שישה אסיסטים. גאפורד ווונדל קרטר קלעו 14, מרקאנן המאכזב ווולנטיין קלעו 13, סטורנסקי נתן דאבל דאבל צנוע של 10 נק' ו 11 אס', ורק קובי ווייט זרק 7 לבנים, כולל 5 מטווח השלוש בדרך ל 0 נקודות.

את טורונטו הוביל סיאקם עם 22, פאוול קלע 17, איבקה שהוריד 14 ריבאונדים ולאורי שנתן דאבל דאבל באסיסטים וריבאונדים של 7, הוסיפו 11 כ"א ואנונובי סגר מניין.

יוסטון (8-15) – סקרמנטו (13-10): 119-118

בן מקלמור כבר נמצא לא מעט שנים בליגה, ופרט לסגנון משחק מרהיב לעיתים, נדמה שהוא לעולם לא יהפוך להיות שחקן כדורסל של ממש. אבל ליוסטון של השנים האחרונות יש נטייה להבליט קלעים אתלטיים, כולל כאלה שנכשלו בקבוצות אחרות. ע"ע דנואל האוס ובעיקר ג'רלד גרין, ותנועת כדור מעולה של יוסטון נתנה לו את מה שנראה כמו השלשה שתנצח ליוסטון את המשחק עם 22 שניות לסיום מול הקבוצה בה הוא פתח את הקריירה הארוכה אך בינונית שלו. רק שכל מה שקרה מאז היה ווינריות מובהקת של סקרמנטו עם שלשה נפלאה של הילד, ובעיקר עם שלשה ארוכה עם הבאזר של בייליציה בהוצאה מהחוץ. ומי נעדר מדקות הסיום? נכון, ג'יימס הארדן שנדמה לי שבשלושה או ארבעת המשחקים האחרונים נמצא בסלאמפ מסוים לאחר כמה שבועות עצומים. כך או כך, ועד כמה שהמשחק היה צמוד, הוא גם היה הפוך לגמרי מהמשחק הקודם שסוקר, כשהפעם ההתקפות ולא ההגנות הן שמדברות. וכשסקרמנטו מציגה את הקו הצעיר והמאד מוכשר שלה ובעיקר את באדי הילד בעוד משחק מעולה של אחד הקלעים הטובים בעולם ובניצחון מרשים של קבוצה שבהחלט נותנת קאמבק מסוים במשחקים האחרונים ועדיין רוצה פלייאוף מערבי.

יוסטון: ווסטברוק 34 ו 8 אס', הארדן 27 ו 10 אס', קפלה 13 ו 17 ריב', מקלמור 12, קלארק והאוס 11, ואילו טאקר אמנם קלע עשירייה אבל גם התחפש לקפלה והוריד 19 קרשים.

סקרמנטו: הילד 26, בארנס 19, בייליצה הגיבור 17, הולמס 16, ג'וזף 14, בוגדנוביץ' 13

ניו אורלינס (18-6) – דטרויט (14-10): 105-103

אין ספק שאחד הסיפורים המרנינים של השנתיים האחרונות הוא המיני קאמבק של דרק רוז בשנים האחרונות. אז נכון, MVP הוא כבר לא, אבל הוא בהחלט עדיין שחקן טוב ועדיין יש לו את הרגעים שלו. והיום היו לו לא פחות מאשר שלושה, כשהוא קולע את שלושת הסלים האחרונים של הקבוצה במשחק הצמוד הזה, כולל את סל הניצחון בחדירה, ריווח וזריקה אתלטית מחצי מרחק. עד אז התנהל משחק צמוד ברמה נמוכה בין אחת הקבוצות הכי מאכזבות של השנה, אבל גם כזאת שהבליטה את השחקן הטוב במגרש (ברנדון אינגרם) לבין הקבוצה הכי פרווה בכל הליגה, ועד הסיום הבלתי נמנע בעוד רגע גדול של רוז.

ניו אורלינס: אינגרם 31, הולידיי 20, הייז 13, הארט 12

דטרויט: רוז 21, גאלווי 16, קנארד, 14, דראמונד 13, 10 ריב', ואילו בלייק גריפין החטיא 8 מ 9 הזריקות שלו בדרך ל 5 נקודות בלבד, והוא בדרך הבטוחה להפוך לאחד השחקנים היותר מאכזבים להכעיס בהיסטוריה.

גולדן סטייט (20-5) – ממפיס (16-7): 110-102

מצד אחד זה קצת משמח שבסדר שבו החלטתי לסדר את המשחקים, הווריורס נמצאים איפשהו באמצע.

מצד שני זה נורא עצוב שלא רק שהווריורס מפסידים מול עוד נמושה, זה גם ברור עוד לפני שהמשחק התחיל שהם יפסידו מול אותה נמושה. בבית.

אז ככה, אשתי היתה אמורה ללדת מחר ולכן לא ביקשתי אישור למשחק. בדיעבד היא אמנם ילדה שבוע שעבר, אבל את האישור עדיין לא ביקשתי ולכן לא קיבלתי, ועוד יותר בדיעבד טוב שכך, כי תכל'ס, אני עייף. ואם אודה ואתוודה, אז הייתי אפילו עייף מדי לראות את המשחק (עקבתי בערך אחרי ה PBP, תסלחו לי). אז כן, היה איזה קטע שההפרש ירד לנקודה בודדת ברבע השלישי בגלל איזה סל של דיאנג'לו (שחקן מאכזב, סליחה), אבל גם בלי לצפות במשחק היה ברור לי שלפתוח אותו סתם יוביל למפח נפש, אז בשביל מה. וברור שצדקתי, ומשם ממפיס רק המשיכה לברוח לפני הניצחון שנדמה לי שהיה קל יותר משההפרש הסופי מראה.

טוב, בואו נדבר מספרים:

18-2. זהו המאזן של ההחטאות מחצי מרחק (כלומר לא "מורי בול") של הקבוצות. ממפיס החטיאה פעמיים מהטווח לא טווח הזה, הווריורס החטיאו 18 פעמים. מה זה אומר? זה אומר שהם גם זרקו משם המון.

23-29 – זהו היתרון במספר האסיסטים של ממפיס (לא קבוצה מוסרת גדולה) על הקבוצה המוסרת הכי גדולה של העשור האחרון ואולי בהיסטוריה. ואגב, המובילות באסיסטים השנה הן בכלל וושינגטון ופניקס, ותעשו עם המידע הזה מה שאתם רוצים, מה שבטוח זה שהווריורס לא משחקים כמו שהווריורס אמורים לשחק, וזה אמנם בעיקר העדר הכשרון המדהים שם, אבל גם קצת סטיב קר, אם להיות הוגנים. חבל.

אבל הו וול…

קלעו לממפיס מוראנט (מועמד בכיר לרוקי העונה, אני יודע, אבל תכל'ס, לא עונת משהו של הרוקיז) 26 ו 7 אס', ברוקס 17, גג"ג 16, גרייסון אלן והאגו 15, וולנצ'יונאס 13, 10 ריב',

את גולדן סטייט הובילו (נניח), ראסל וברקס עם 18 כ"א, כשהשני נותן משחק אול אראונד חביב עם שבע ועוד שש, לאסי היהודי נתן 17, דריימונד 16, וספלמן הוסיף 10 במשחק שבו דווקא פסקאל מחטיא 8 מ 10 זריקות והביג דוג ג'וניור מחטיא את כל השאר. ומה שגם עצוב זה שקוון לוני שנתן כזה סיום עונה נפלא, גם נראה כמו כלום…

מילווקי (3-21) – אורלנדו (12-11): 101-110

בגולדן סטייט של חמש השנים האחרונות זה היה לא פחות מאשר סימן היכר – היכולת הזאת לנצח את המשחק בזכות רבע ולפעמים בזכות חצי רבע או אפילו שליש רבע. וזה בדיוק מה שקרה היום, עם 4 דקות לסיום התוצאה היתה 18-18, רק שאז מילווקי התעוררה, עשתה 2-13 קליל עד סוף הרבע הראשון, ומשם שייטה לניצחון שאמנם לא היה קל, אבל היה די מובטח, כשלאורך המשחק כולו מובילת הליגה מובילה גם על הקבוצה השניה הכי פרווה בליגה (כי אורלנדו היא אולי שיט-הול מלא בווייט טראש, אבל לפחות זה לא דטרויט). פורנייה ורוס כרגיל עשו את מרב הנזק (נניח…) מצד אורלנדו, יאניס נתן עוד משחק בנוהל בדרך לתואר MVP שני ברציפות. אורלנדו עשתה את המיטב שלא להפריע ואילו מילווקי עשתה את המיטב שלא לדרוס יותר מדי, משל היו אלה זוג בתהליכי גירושין "קלים". (אפרופו אני עדיין מושפע, אבל Marriage Story בנטפליקס הוא סרט חובה, גם אם בו הגירושין לא ממש "קלים").

מילווקי הובלה כרגיל על ידי היווני עם 32, 15 ריב', 8 אס', ו 40% מהשלוש. גם לקריס מידלטון היו 40% מהשלוש אבל הוא זרק פי שניים (עשר פעמים) וקלע בסך הכל 20 נקודות, לבן עם שם איטלקי קלע 12, הלבן התורכי קלע 11 וג'ורג' היל קלע 10.

פורנייה 26, רוס 23, פולץ (9 אס') ואוגוסטין קלעו 13 כ"א, גורדון (13 ריב') ואייזיק קלעו 10 כ"א

אינדיאנה (9-15) – קליפרס (8-17): 110-99

הקליפרס באמת היו צריכים את הניצחון הזה במשחק בין שתיים מהקבוצות היותר חכמות בליגה. הקליפרס בכלל טובים, אבל לפחות בינתיים נראה שבניגוד ללייקרס ולבאקס הם לא טובים "מאד". ולכן, במשחק מול קבוצת צמרת מזרחית (כאמור, במזרח החזק של השנה) הם היו צריכים ניצחון קליל. ולמרות התוצאה הדי צמודה, הניצחון באמת היה די קליל גם ללא קוואי אבל במשחק מפלצתי של פול ג'ורג' ושל מונטרז הארל, כשמה שבאמת קובע את תוצאת המשחק הוא סיום רבע שני גדול עם כמה שלשות חביבות של ג'ורג' כשמשם המשחק היה לפרוטוקול בלבד. באינדיאנה אמנם כולם תרמו, אבל כשטי.ג'יי וורן המוציא לפועל מחטיא 6 מ-8 הזריקות שלו, אין לקבוצה מה למכור פרט לקבוצתיות. ואין ספק שבדיוק ברגעים כאלה אינדיאנה מתגעגעת לבוגדנוביץ' ואולדיפו.

אינדיאנה: ברוגדון 20, סבוניס 18, 22 (!!) ריב', מקדרמוט 17, וורן ולאמב קלעו 12 כ"א

קליפרס: PG13 קלע 36, הארל קלע 10 נקודות פחות ממנו, זובאץ' קלע 13 ובברלי החמוד נתן את אחד ממשחקי הריבאונד האדירים שלו עם תריסר וגם הוסיף 11 נקודות.

יוטה (11-13) – אוקלהומה (12-11): 104-90

אפרופו בוגדנוביץ', הוא היה ממש לא משהו היום ובעיקר החטיא המון. אז יכול להיות בהחלט שגם הוא לא היה עוזר לאינדיאנה במקרה הנוכחי. בטח לא מול אחת הקבוצות החמות בליגה, אוקלהומה שכבר ניצחה את השלישי ברציפות ואת החמישי בשישה משחקים. בכלל, אוקלהומה הזאת קבוצה לא רעה, כמובן – אחרי הכל היא בנויה על הקליפרס החביבה של העשור האחרון. שג"א וגלינרי מהשנים האחרונות, ופול מהשנים שלפני זה, וגם שרודר בעונת קריירה וסטיבן אדמס בעונה שמוכיחה שווסטברוק דווקא לא היה מפעיל כזה רע (אם כי יצויין שבעיניי שיתוף הפעולה בין ווסטברוק לאדמס היה טוב יותר מאשר כל שיתוף פעולה אחר של ראסל עם כל שחקן אחר, ובראש ובראשונה דוראנט). בכל מקרה, לענייננו, הרעמים עשו ריצה מופלאה של 16-33 ברבע השלישי בניצוחו של הגרמני ובעזרתם של שני הגארדים האחרים בשביל לקבוע את תוצאת המשחק הזה, כשהרבע האחרון שוחק לפרוטוקול (וככזה היה הגנתי הרבה יותר מדי).

אז יאללה, אוקלהומה ממשיכה בריצה שלה לפלייאוף כנגד כל הסיכויים שגם יאמר דברים על המורשת של ווסטברוק, וגם על המורשת של פול. ואילו יוטה, יוטה ממשיכה להיות אחת המאכזבות הרציניות של השליש הראשון של העונה, וחבל.

ביוטה מיצ'ל וגובר היו טובים. הראשון קלע 26, ואילו השני פספס רק זריקה אחת בדרך ל 19 נקודות ו 17 ריבאונדים, בוגדנוביץ' שהיה כאמור רע הוסיף 13, וכל השאר גם היו רעים והוסיפו פחות.

באוקלהומה שרודר ממשיך לעשות קייס לשחקן השישי של העונה עם 27 נקודות הפעם, שג"א עם 20, פול עם 16, 7 אס' ו 3 חטיפות, הניו זילנדי קלע 11 והוריד 13 והמצרי קלע 10

פניקס (12-11) – מינסוטה (13-10) 109-125

כן, אז לא מזמן אלו היו שתי המרעננות הרשמיות של הליגה, אבל מה לעשות והלא מזמן הפך להיות מזמן ושתי הקבוצות האלו מראות שלא במהרה הנמר הופך את חברבורותיו והן עדיין נמושות, אז מינסוטה מפסידה את החמישי ברציפות וגם 7 מתוך 9 האחרונים ואילו פניקס, שאמנם ניצחה היום עושה את זה אחרי שהפסידה 8 מתוך 11 משחקיה הקודמים. אז לא – סביר להניח שלא המרעננת הרשמית הזאת ולא המרעננת הרשמית ההיא יהיו בפלייאוף המערבי השנה, אבל בינתיים זה לא אומר שיש קבוצה רעה פחות והרעה פחות היום היתה הקבוצה השמשית מאריזונה שניצלה רבע שלישי ענק של דווין בוקר (עדיין הכוכב הגדול של הקבוצה, למרות הכל) בשביל לנצח את הקבוצה הקפואה מנגד. אבל ככה זה, כשטאנוס ממשיך להוכיח שהוא יודע לעשות הכל בהתקפה ובריבאונד אבל כלום בהגנה, וכשוויגינס אולי נותן מספרים חביבים אבל באחוזי קוטג' (בעיקר מהשלוש) וכשטיג ממשיך לנסות לתת עונת חוזה גם כשכל העולם ואשתו יודעים שהוא כבר לא מסוגל, וכשמנגד רוביו נותן את אחד ממשחקי הניווט המושלם שלו אז ברור שהניצחון יהיה של פניקס.

לא שזה יעזור להם בדרך לפלייאוף…

למינסוטה הרבה כרגיל קא"ט עם 33, 15 ריב'. וויגינס קלע 22 וטיג הוסיף 15

בפניקס העסק היה מאוזן, בוקר קלע 26, אוברה בעונה נפלאה עם 24, שאריץ' 20, רוביו עם 16 נק', ו 14 אס', ביינס חזר מהפציעה הקלה לעשות את השלשות הכי מכוערות מאז שון מריון אבל לקלוע שתיים כאלה ו 12 נקודות בסל הכל וקמרון ג'ונסון קלע 10.

בוסטון (5-17) – קליבלנד (18-5): 88-110

אז המשחק הכי חד צדדי היום היה בין שתי מזרחיות.

זה משעשע שקווין לאב נמצא כרגע על שולחן הטריידים, כי תכל'ס, הוא משחק כל כך גרוע שלא נראה לי שהרבה קבוצות יסכימו לגעת בחוזה שלו. אלא אם כן הן חושבות שהוא משחק גרוע כי אין לו כוח לשחק בקבוצה שגם ככה לא תנצח כלום. בכל מקרה, אין לי יותר מדי דברים אינטליגנטיים לומר על המשחק פרט לכך שלמרות שבוסטון הפסידה בריבאונד, היא פשוט לא הצליחה להחטיא כלום (ואם אתם חושבים שזה אומר משהו על ההגנה של הקאבס, כנראה שאתם צודקים). בסופו של דבר, בוסטון קלעה ב 58% מהשדה, 56% מהשלוש, ובגדול נתנה יופי של משחק אימון. הבעיה? אנחנו לא באוקטובר, וממול איתה קבוצה שאשכרה צריכה לנסות לנצח, ולמרות זאת לא מנסה ובטח שלא מנצחת.

בקליבלנד היו רק שני שחקנים בדאבל פיגר, קלארקסון קלע 19, טריסטן קלע 17 וגם הוסיף 11 ריב' ואילו לאב אמנם הוריד 10 ריבאונדים אבל קלע פחות מדאבל פיגר אז לא צריך להזכיר.

בבוסטון 22 ו 7 אס' לקמבה, 20 ו 7 ריב' לג'יילן, 19 ו 11 כ"ח לטייטום, 14 להייוורד בחזרה מהפציעה, 10 לת'ייס. ואומר זאת עכשיו – טוב יעשו הסלטיקס אם יביאו את טאקו פול (AKA ה MVP הבא של הליגה), בכל זאת.

לפוסט הזה יש 50 תגובות

  1. תודה על הסיקור המהיר.
    זיו
    בהחלט צדקת יש לכם אחלה קבוצה בסקרמנטו.להסיר את הכובע,סקרמנטו של השנים האחרנות אחרי הפתיחה המזעזעת ומצבת הפצועים הייתה כבר בדרך לטנקינג העונתי ואילו השנה הם גם מתגברים על הפציעות וגם תכלס משחקים ממש טוב

  2. תודה. נהניתי מהכנות בסיקור המשחק של הווריורס.
    הקישור הראשון הוא למשחק אחר בין טורונטו לשיקגו, לא זה של אתמול.

  3. תודה אבי. שיקגו אמנם הפסידו שלושה משחקים ברצף, אבל נראה שהם עושים משהו נכון כשהפסידו בנקודה לטורונטו ובהארכה למיאמי. השילוב של קריס דאן בחמישייה כגארד שלישי עושה טוב להגנה שלהם, למרות בעיות העבירות שלו, אבל הוא פיתח כימיה נאה עם וונדל קרטר ומצליח לחפות יחסית טוב על לאבין. אם לא יעשה 4-5 עבירות במשחק כל ערב יכול להיות שנראה את הבולס גם מנצחים

  4. ההתנהלות והמספרים של בלייק גריפין אולי מלמדים על זה שהוא בדרך החוצה. הוא נמצא בשפל שלו, וגם בקבוצה המאוד אפורה של דטרויט, משתייך לחלק היותר חלש.
    .
    תוהה – האם טורונטו לא נראתה טוב יותר בלי קייל לאורי?
    .
    לא מבין למה מבחינתך פיניקס לא נספרת לפלייאוף. נספרת ועוד איך. זה לא רק הרצון שלי ושל אחרים. בהרכב המיטבי שלה העונה, היא נראתה מצוין. החזרה של ביינס מחזירה אותה לתלם, וזה עוד לפני, סופסוף, החזרה של אייטון.
    כל זה – על רקע חולשת המערב והצפיפות בכניסה לפוסט-סיזן. לא רואה את פיניקס נופלת במשהו מהספרז, אוקלהומה, מינסוטה, סקרמנטו או פורטלנד, מי שנמצאות באותה סביבה.
    .
    אפרופו. ריקי רוביו. יכול להיות שהגאון מקטלוניה, המושמץ כל כך, הוא מה שחסר העונה ליוטה? אחרי כל הרעש והצלצולים עם מייק קונלי, קצת לקחנו כמובן מאליו את העובדה שמדובר בשדרוג. תוך התעלמות מענייני גיל או סתם חוסר התאמה. קונלי היה הימור, ובינתיים כושל. בנוכחותו, וגם כשהוא נעדר כמובן. משהו בסיסי נפגע במכונה של הג'אז. שאגב – גם יכולה למצוא את עצמה יורדת למדרגת פיניקס ושות'. הנחו מוקדמות לא עומדות בינתיים במבחן התוצאות. נראה.
    .
    תודה על הסיקור.
    והפתרון לשאלתך הוא, קל –
    chngm / iupbx
    המפתח החד פעמי הנושא את האות הראשונה של הקבוצה הביתית. במבנה קלאסי של חמישיות, ה-x נועד להטעיה.

    1. להזכירך גם בשנתיים הקודמות עם רוביו הג'אז פתחו בקרטוע רבתי וסיימו בפול גז.
      בלי קשר בכלל לכו לראות את הסאנס – רוביו הוא באמת חווית צפייה .

      1. אין ספק שהוא הגאון השני ואחת מהסיבות להצלחה של האוסטראלי בשנים שעברו.
        תראה איך הוא מגעגע השנה בלי ריקי. אין מי שיתן את מסירות הזהב!

        1. פלייאוף בכלל לא היה מונח על הכף. ההנחה היתה שיוטה עשתה את השדרוג הגדול, בוגדנוביץ' וקונלי, שביחד עם ההבשלה של מיצ'ל, ייקח אותה לגמר ממש ולטבעת. נכון, עדיין רבע ראשון, עדיין חריקות, עדיין לא היו לנו טריידים – אבל יוטה פשוט לא נראית טוב העונה. ויצא לי דווקא לראות אותה הרבה פעמים. אכזבה די גדולה.

          1. שני שחקנים חדשים בחמישייה. שניהם הגיעו בשביל להיות משמעותיים בפלייאוף, לא עכשיו. לא חושב שמישהו ציפה מהם עונה של מעל 50 ניצחונות, אם כבר הם עומדים בציפיות בהתחשב בלו"ז. מאמין שנראה עוד שחקן משמעותי (מרקוס מוריס?) מגיע לסגור את החמישייה.
            .
            אם כבר אני מודאג יותר מיוסטון. לוח לא קשה והארדן עובד קשה מדי בשלב הזה של העונה. בקצב הזה יגיע גמור לפלייאוף.

  5. טרכטמן, הסיפור של היום היה החזרה של גורדן הייווארד לרוסטר אחרי שנעדר ממנו לחודש בעיקבות שבירת אחת מעצמות המסרק ביד. חודש הוא לא משחק וחזר חזק וטוב הרבה הרבה מעל למצופה! מילא נקודות, אבל הוא עשה את הקסמים שעשה לפני הפציעה וחסרונו של סמארט בכלל לא הורגש.
    הבעייה היחידה של הסלטיקס היתה בריבאונד ובעיקר בהזדמנות שניה ולפעמים שלישית בהתקפה אבל כשהאחוזים טובים זה זניח.
    תודה

  6. תודה על הסיקור . עד שווסטבורק נותן משחק התקפי לתפארת במונחים שלו כולל כמות זריקות סבירה יוסטון מפסידים.

  7. אוף טופיק: איפה סטוקטון?
    הממזר, בהנחה שאתה קורא. אם תחזור, אני מוכן לא ללעוג לגולדן סטייט. העונה, שיהיה ברור. ולהפחית ב-70% דברי שבח לחבר שלנו. זה באמת המקס שאני יכול. תבוא תבוא, לא מעניין כשאין קונטרה.

    1. הוא לא אוהד גולדן סטייט.הוא כמוני אוהב את הספלאש בראדרס(אני גם אוהב את דריימונד).היה לנו פעם דיון על זה וממש לא אכפת לו שגולדן סטייט תתרסק אחרי עידן הספלאש בראדרס.גם לו כמוני אין קשר רגשי לסן פרנסיסקו/אוקלנד.הוא גם אוהב את קוואי והיה נייטרלי בסדרה בין הווריירס לספרס לפני כמה שנים.בנבא רוב האנשים מחוץ לארצות הברית אוהבים שחקנים לא קבוצות.אם קרי למשל עובר מחר לפילדלפיה אני עובר לעגלה של פילדלפיה בנוסף לעגלת הווריירס אם קליי נשאר.
      או שהעונה לא מעניינת אותו או שהמשיך בחייו או שלא בא לא להירשם(הרישום הרי הוא דבר חדש מהקיץ).

        1. אני אוהד הפועל חיפה וליברפול.לא יודע את מי אני אוהב אחרי קרי.לפני קרי זה היה קובי בראיינט.
          כרגע אני בשנת שבתון רואה רק תקצירים בבוקר למחרת.בפלייאוף אחזור בפול פאוור בתקווה לראות את כל המשחקים לייב.
          למה באים בטענות רק למי שעל העגלה של גולדן סטייט.יש גם את אלו שהיו על העגלה של קליבלנד קפצו על העגלה של מיאמי שוב חזרו לעגלה של קליבלנד והיום הם אוהדים שרופים של הלייקרס

    2. הוא כל כך סובל מהמשחק הטיפשי והגרוע של יוסטון דווקא בעונה בה האליפות פתוחה סוף סוף ולכן נדר נדר תענית ושתיקה. וגם אריק גורדון "טופ 40" לא משחק בזמן האחרון.
      .
      כן חבר אתה חסר

    3. "קונטרה" עלינא? הקונטרה הזו נראתה כמו בנדנדה של ילד כיתה ו' מול ילד בן שנתיים. היה מקרקס אותך על בסיס שעתי בלי להתאמץ. קונטרה עאלק. מצד אחד אני גם מתגעגע אליו מצד שני רמת המרמור שזה יכניס בך תעלה את הדצבילים בתגובות שלך למימדים של ימים אפלים שטוב שהם מאחורנו.

        1. הי סתאם – AKA מציב המראות, מקלף הקליפות אני אצנזר את התגובה של עצמי יען זמנו של גילרי יקר והיות ואני מכיר אותך אז אין מה לעשות, אתה נגרר מהר מאוד למחוזות אפלים.
          האמת שאני בעבודה – אני בטוח ששמת לב.. אתה לא שם לב שאתה מנוגב קצת פחות? .
          אבל לאאאאאאא עכשיו אתה תעקוב אחרי כל תגובה ותגיב בהתאם. מצחיקול אחד. (אגב אני באמת מלא ארס אבל משתדל להוציא אותו רק במקומות הנכונים קרי עליך. אגב אתה רוצה להעלות סקר גולשים מי יותר מלא ארס?)

            1. פליז תגיד לי שאתה עושה את זה בשביל להטריל. פליז. (אגב לך יש עבודה?)

            2. כיוון שאתה החלת, אאוט אוף דה בלו, להיטפל שוב, נמאס קצת מהנוכחות שלך פה.
              כי בסך הכל, מה אתה? אידיוט פשיסט קטן. מאמין בחבר דמיוני ונורא נעלב, בו-הו-הו, שמזכירים לך כמה מפגצת האמונה שלך? ביביסט עיוור שמוצא נחמה בקללות מטומטמות נגד הפרקליטות ושי ניצן וכל החארטה הזו, כמו שאילפו אותך. מלא שינאה. מפוצץ שינאה. מה יש להתפלא. בנאדם מבוגר, עם אופק שנע בין אבטלה, לעובד סוציאלי, בטח תואר מאיזה מכללת פח. מה המקסימום שיש לך בלחיים? 10 אלף שקל בחודש? מזה יהיה לך בית ומשפחה?
              מה יש לך, "תותח" אימפוטנט? שכל, לא נראה ככה. מעמד ופרנסה רצינית – חחח. גר, איפה, בחור תחת בירושלים העניה, אם אני זוכר נכון, בטח יושב בפאב פעם בשבוע במחנה יהודה ונזכר בעדי גורדון. חיים עלובים עלובים. הרחק מהחיים האמיתיים – ואתה יודע כמה אתה רחוק מהם. וכמה אין לך כבר סיכוי להגיע.
              אגיד לך מה כן יהיה לך, תמיד ובחינם. היכולת לבוא לפה ולקלל. זה נותן לכאורה הרגשה של כוח. אבל זה רק נובע, כמובן, מהנחיתות האינסופית שלך. כל תגובה שלך כלפי באה ממקום של נחיתות. אתה מתקומם למה אני חכם פי כמה ממך, שנון ממך, מוצלח ממך, בכל. כל הערבה שלך. תסכול עמוק. אני גם אוחז בדעות של "ההם", "האליטה", התל אביבים האלה שיושבים טוב (זה נכון אגב. מן הסתם פי כמה, וכמה וכמה, ממה שאתה מקושש בנסיעות לעשות סקר באיזה דירת עמידר, אנא עארף מה עושם בעבודה צרת המוח שלך).
              אין לי ספק שהדם עולה לך לראש. זה גם המקור לכך שאתה בא ככה, ובום – יורק. אלים. אלים אלים אלים. פשיסט קטן. פעם דוס אטום, תמיד כזה. עוצו עצה ותדחפו לתחת. מה עוד יש בחייך הקטנים, הקטנטנים, אם לא לבוא לכאן לשעה קלה ולהרגיש אזרח שווה זכויות.
              כן. הופס זה המקום שבו אני לא מסכן, לא מובטל, לא בדרך לדירת עמידר בחור תחת, לא חסר סיכוי שמסתכל על העתיד ורואה שם תלוש לחג ממצעי כיתן, כרגע השיא של השנה (תשמור, כי מי יודע, עוד תזדקק לכל גרוש כשתהיה לך פנסיה של 6 אלף בחודש).כן! פה אני נחשב! פה אני יכול לחרטט עוד משהו בנאלי עם מייק קונלי וחושבים שאני משהו! פה אני חזק! אני אפילו יכול לרדת על אנשים! להכניס, להכניס, להכניס, אני שונא את האנשים האלה, ואני אכניס להם, הם עוד ישלמו, הזונות האלה, ההם, האליטה, המתנשאים, הסססמולנים, אלה עם הדירות שסבתא נתנה להם, שאוכלים מה שבא להם ונוסעים לאן שבא להם ועושים מהריבית החודשית מה שאני לא מצליח בשנה, ועוד בשנה שהצליחו למצוא לי עבודה.
              אויש. אני בדיוק צריך לנסוע לדירת עמידר בכרמיאל.
              סע. סע ממני. מטומטמם. אל תגיב להערות שלי, אחרת אני אתחיל באמת להעליב בחזרה. "התותח".

            3. סתם היקר, אל תכריח אותי שוב למחוק תגובות. תתאפס ומהר. שום דבר לא היה כאן אאוט אוף דה בלו. אתה זה שהעלית את היעדרו של סטוקטון. הוא לא קילל אותך . נכון קצת הטריל. לא משהו שאתה לא נהנה לעשות על בסיס קבוע.
              בקיצור בבקשה לשמור על הסדר.

            4. טוב רגע בנאדם אני בעבודה וצריך לקדם דברים – אז שמישהו יגיש לו כוס מים בבקשה. אחר כך אתיישב לקרוא (כלומר אשתי השמלאנית כי אני אישית לא יודע קרוא וכתוב) ונלבן את הסוגיה – נתראה בהמשך.

            5. אל תטרח, התותח. באמת אין לי זמן לבזבז על עוד טמבל מלא שינאה כמותך. לך תקנה שק איגרוף ותרגיע את עצמך. העיקר – תרחיק את עצמך מילדים. עלק, עובד סוציאלי.
              ואלה, אז אולי לצרכי גוגל ואזהרת הציבור:
              חגי ניסני מירושלים – הרחיקו את ילדיכם ממנו. עובד סוציאלי מלא שינאה לעולם כולו, סובל מהתפרצויות אלימות.
              .
              סלאמאת. אל תגיב לי יותר.

            6. נו בחייאת, אתה לא יכול להתבכיין ש"אין קונטרה" ואז לרדת מהפסים ברגע שיש.

            7. טוב יקירי. יש לי המון מה לענות אבל נראה לי שנחדול להיום כי זה לא נראה שאתה נהנה מהסיפור הזה אז מה הטעם להטריל ככה? אבל משהו אחד בטוח אתה מגיב פה קח בחשבון שתקבל ביקורת זה כללי המשחק. לא מתאים לך אז אל תגיב בכלל. נתראה בהמשך

      1. לא יודע מה יש לך נגד סתם
        כשהוא נשאר בענייני כדורסל בלבד – הוא אולי הGOAT של המגיבים פה

        (אני מודע לכך שהוא מלכלך הרהה יותר ממך. ובכל זאת זה נראה שכל פעם אתה בא ומתגרה בו)

          1. נשבעתי להסיר ידי מזה, ובכל זאת: סליחה??
            עידו, למה אתה מייחס לי דברים שליליים כשהכתוב אומר אחרת? מי התגרה בממזר? לידיעתך – לפחות לפי הרגשתי, אין לי מושג לגביו – לי ולממזר היה פינג פונג הכי סבבה. גם כשנכנסנו לקרב חפירות, לברון סטף וכו'. כי הוא מצחיק מאוד, פיקח מאוד, וענייני כשצריך. מי רב עם סטוקטון? כל מילה במה שכתבתי, בכוונה גמורה. מי התגרה? אתה קולט, שעד שאני מנסה קצת לאוורר פה, לנסות להחזיר טיפה משהו יותר נעים, יאללה סטוקטון תחזור – אתה הולך וגם עושה מזה, רע?
            די. באמת די. תקרא דברים כפשוטם. ותזכור – אני לא מתחיל פה מכות, אף פעם, עם אף אחד. אגבי בהחלט – אבל לא נכנס לזה. זה הכל.
            יאללה. נמאס.

            1. ביקשת שאני אעזוב את זה עזבתי. כי מה שהיה היה. אמרת לפנות אליך אישית. פניתי – לא הגבת.
              עכשיו אתה מנסה לאוורר? עכשיו שוב תגיד שאני סתם מאשים אותך בדברים? אתה שוב טוען שאתה שה תמים?
              אז לא. אני לא אתן לך לעשות את זה. עשית כאן דברים סופר מכוערים ואתה הגורם המרכזי לכך שנאלצנו לעבור לרישום במערכת התגובות.
              מצטער ההיתממות הזו לא תעבור בשקט.

            2. ידוע שפשיסטים נוהגים להדחף לדיונים של אחרים אז זה ממש מוכיח את המובן מאליו
              https://www.hoops.co.il/?p=92781
              תגובה 14.1.2.1.1
              של הגואט סומסום
              "כן! הוא רוצה!
              רוצים שאתה תסבול, גם השנה.
              אתה, וארבעת פרשי האפוקליפסה דה-לה-חארטה:
              אתה, הבן הממזר, ish, והאידיוט "אני".
              רוצים שתכתבו לנו יומן, בו תתארו את הפיינאלס האחרונים.
              את משחק מספר 7, במיוחד. כמה סבלתם, איך התעניתם, כמה זה צרוב בבשרכם.
              כמה הייתם בלתי נסבלים קודם, וכמה זה עוד היה טוב, מול מה שנעשיתם היום.
              אתם ממש בלתי נסבלים. אבל ממש. ומגוחכים, בפנאטיזם הפשיסטי שלכם.
              גולדן סטייט, גולדן סטייט. העגלה נוסעת, אין עצור."
              .
              אז מסתבר שגם הבן הממזר שאיתו כיף לשחק פינג פונג – גם הוא בין השאר ובכן.. פשיסט (וזו תגובה אחת מיני רבות שהוא היה מטריף אותך. האמת היא שהוא היה מטריל הרבה הרבה יותר טוב ממני, וכמות הזעם שהוצאת עליו.. בוא נגיד שזה פינג פונג עם נגיעות סאדו-מזוכיסיטיות)

        1. יש לנו הסטוריה ארוכה של איזה 3-4 שנים, רצופת עקיצות ועל אף שהערכתי אותו בעבר יש לו קטעים שהוא קצת נסחף כמו התגובה הארוכה שלו עד כמה אני אדם מסכן ולא שווה. בגדול כשמעמידים אותו במקום על חוסר דיוק או על נתונים לא נכונים שהוא מביא (ויש לו הרבה) אז הוא תוקף ולא פעם יורד לפסים אישיים. אגב שאלת את עצמך למה האתר עבר למערכת רישום? הרי זה לא היה פעם…

  8. טוב אין מעורב וצריך להתקדם אז נשים את זה כאן
    שם 25 ברשימת 50 גדולי העשור
    מארק גאסול.
    גאסול שיחק כל העשור
    קבוצות בעשור ממפיס וטורונטו .
    היה פעמיים אולסטאר
    פעם בחמישייה הראשונה ופעם בשנייה .
    נבחר לשחקן ההגנה של העונה 2013 (ומשום מה רק לחמישיית ההגנה השנייה).
    היה שותף לטבעת אליפות עם טורונטו אשתקד
    (קודם לכן עשה 6 פליאופים עם ממפיס כולל גמר המערב).

    (גאסול שחקן נבחרת ספרד היה שותף בעשור הזה לזהב +2 ארד מהיורו באסקט למדליית כסף אולימפית מלונדון 2012 ולמדליית זהב מאליפות העולם האחרונה שם נבחר לחמישיית הטורניר )
    גאסול סנטר סולידי שלא ירד באף עונה מ 11.7 נק למשחק (הגיע ל 19.5 בשיאו) ולא ירד מ 7 כ"ח למשחק (9.3 בשיא)
    הוא שיחק לפחות 33 דק כל עונה לפחות 59 מש' בעונה קלע ב 35 אחוז מחוץ לקשת ומסר ב 4 עונות מעל 4 אס למשחק
    בתור בחירה 48 (מ 2007 ) הוא עשה עשור נהדר ולא צפוי ומקומו בטופ 50 ברור.
    (

  9. אחלה סיקור
    אם יש לך זאטוט בן יומו (או זאטוטה) וזה ילד ראשון אני ממליץ לך לקרוא אתר שכתבתי
    http://Www.Olal.co.il
    מדבר על 100 הימים הראשונים, בעיקר בילד ראשון, ומציע דרכי התמודדות.
    אני לא מוכר שם כלום. דונט וורי
    🙂

    1. תודה ואכן קראתי שם מעט שבוע שעבר. יש אמנם הבדלים בין ישראל לארהב אבל המידע שצריך לקבל (לינוק) עם התינוק הוא פשוט עצום מימדים. בכל מקרה, תודה על העבודה!

  10. ביאליצה תפר כבר שני משחקים רצוף, סאקרמנטו יתנו עונה טובה, סיכויי פלייאוף טובים.
    פניקס טובים מאד, הפכו מקבוצת טאנקינג לקבוצה מתואמת עם חוסן מנטאלי שנמצאת בתמונת הפלייאוף למרות גם העדרויות ופציעות של שחקנים חשובים. אם הכל בסדר יעשו פלייאוף.
    מעניין אם אוק' זה על אמת או סטיה סטטיסטית
    היחידות שממש בטוחות בפלייאוף המערב הן לייקרס, קליפרס, יוסטון, דנבר, על עוד 4 מקומות יש הרבה מתחרות, לדעתי לפחות 2 מבין פניקס סאק' ודאלאס יהיו בפנים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט