פריוויו יום שלישי פעמיים כי טוב-דנבר בפילי ומשחקי קצה/ הלל הורוויץ

תוצאת תמונה עבור ‪best nba centers‬‏

פילדלפיה סבנטי סיקסרס (7-17) – דנבר נאגטס (7-14)- 3:00 משחק הלילה

זה כנראה מפגש בין שני הסנטרים הטובים בליגה. בעידן בו לא ברור שיש מקום לתפקיד הסנטר יש מעט קבוצות בהן הכוכב שמצופה ממנו לסגור את המשחק ולתת את הטון הוא הסנטר וזה תמיד נחמד כשהם נפגשים.
https://bleacherreport.com/articles/2858459-br-nba-player-rankings-top-15-centers-for-2019-20#slide0

הנאגטס כרגע סופגים הכי מעט נקודות למשחק בליגה ובמקום השני ברייטינג הגנתי. בעונה הקודמת הם היו במקום העשירי ברייטינג הגנתי. אז למה הם מגמגים יותר העונה? ההתקפה לא נותנת אותה תפוקה כאשר שנה שעברה הם היו במקום השישי ברייטינג התקפי והעונה הם רק במקום ה21. לשם השוואה עונה שעברו הם קלעו בממוצע מעל 110 למשחק והעונה רק 106.5 זה לא הבדל עצום אבל זה מתווסף.

אצל פילי הדברים נעים בין ימים שהם נראים מדהים לבין ימים שכמות החולשות שניתן לנצל אצלם נראית אינסופית. בן סימונס כבר קלע יותר משלשה אחת העונה שזה שיפור אינסופי ואמביד נראה חזק כמו תמיד אבל מצד שני גם ראינו ערבי חושך משני החברה האלה ונראה שהקליעה מבחוץ של רדיק והאיום שהוא הוסיף להתקפה שלהם עדיין חסרה לחבר'ה מפילי. הרייטינג ההגנתי שלהם טוב מאוד (מקום רביעי בליגה) ובנוסף הם כבר עם 12 ניצחונות בית רצופים מפתיחת העונה ואחת משלוש קבוצות ללא הפסד בבית.

דנבר מגיעים למגרש קשה אחרי שני הפסדים ושש ניצחונות בעשרת המשחקים האחרונים ואילו פילי מצידם עם שני ניצחונות רצופים ושמונה ניצחונות בעשרת המשחקים האחרונים. המומנטום והביתיות יעבדו ופילי תנצח הלילה.


שארלוט הורנטס (16-9) – וושינגטון וויזארדס (15-7)- 2:00

זה אולי משחק פח אבל בשני הצדדים מחכים לנו כנראה שני המובילים הראשיים לתואר השחקן המשתפר של העונה. בדרך כלל זה שחקן שנה שנייה או לחילופין מישהו ששינה קבוצה או סיטואציה דבר שמוביל לעלייה משמעותית בדקות ובהזדמנות.

בפינה האחת דבונטה גרהאם משרלוט שבשנה השנייה ועם העזיבה של קמבה זינק מ4.7 נקודות לערב ל18.8 ומ2.6 אסיסטים למקום השישי בליגה עד כה עם 7.8 אסיסטים ללילה כשעל כל זה הוא מוסיף את המקום השני בליגה לכמות השלשות (90, אבל עם כמה משחקים יותר מאחרים) בכמעט 42% מהשלוש.

בצד השני דיוויס ברטנס שעלה משמונה נקודות לערב לכמעט 15 באחוזים פסיכיים לגמרי של 45% מהשלוש.

וושינגטון מספקת משחקים עם הרבה נקודות כשהיא קולעת בכמות השלישית בטיבה בליגה אחרי מילווקי ויוסטון אך לצערה גם סופגת בממוצע הכי הרבה נקודות ללילה. שתי הקבוצות גרועות באותה מידה בבית ובחוץ. שתי הקבוצות עם רצף של שני הפסדים ושלוש ניצחונות בלבד מעשרת האחרונים. אבל…מישהי צריכה לנצח. הלילה זו שארלוט ב7.

מיאמי היט (6-17) – אטלנטה הוקס (17-6)- 3:00

ההיט בלי אף הפסד העונה בבית עד כה אך בשני המשחקים האחרונים בבית התקשו מעט יותר כשהאחרון אף הגיע להארכה מול שיקגו. מול ההוקס המקרטעים זה אמור להספיק. ההוקס מגיעים עם שתי ניצחונות בעשרת המשחקים האחרונים וגם הניצחונות הללו היו מול גולדן סטייט ושארלוט, לא קבוצות עם מאזן חיובי במיוחד.

במיאמי מרוצים מאוד מהכימיה של הביג 3 שלהם, ווינסלו, באטלר ואדביו הם נשק הגנתי די מפחיד ושלושתם יכולים גם להוביל כדור. במשחק הקודם הירו התפוצץ בהארכה ובכל ערב נתון זה יכול להיות מישהו אחר עם יד חמה. כשדראגיץ' עולה מהספסל וסוגר משחקים כשצריך אז העומק שלך הוא בסדר גמור.

את אטלנטה מיאמי כבר ניצחו פעמיים העונה ובהפרש ממוצע של 12 נקודות

מול אטלנטה ועוד בבית זה אמור להספיק. מיאמי ב8.

פורטלנד בלייזרס (15-9) – ניו יורק ניקס (19-4)- 5:00

המשחק המאוחר הוא גם המשחק הכי פחות מעניין מבחינתי. כן ברמה האישית אפילו פחות משרלוט וושינגטון. אין לי מושג מה פורטלנד עושים וגם כשהם מנצחים זה לא מהנה בעייני לצפייה. בצד השני הניקס הם פשוט זוועה עונה אחרי עונה וכרגע לא מספקים שום בידור זה כבר כל כך גרוע ולא הגיוני מחוץ למגרש שזה כבר לא מצחיק.

פורטלנד ב10

לפוסט הזה יש 123 תגובות

  1. לא הייתי מכניס את ווינסלו לביג 3 של מיאמי. פספס הרבה משחקים עד כה בגלל פציעות. יותר בכיוון של באטלר, באם ולסירוגין נאן/הירו/דראגיץ'. עם כל הכבוד לאטלנטה – זה אמור להיות W קליל.

  2. אמביד זה אחד השחקנים הכי אוברייטד בליגה.
    כל הזמן או שהוא פצוע או שהוא חולה או משחק על הפנים.
    לא יכול לסחוב קבוצה והקבוצה עד היום סוחבת אותו.
    שים אותו במקום לוקה ודאלאס בדרך ללוטרי.

  3. תודה לכולם הגענו לשם מספר 26 ברשימת 50 גדולי העשור
    והיום סטפן קרי .
    קרי שיחק כל העשור בליגה .
    6 פעמים אולסטאר (זוכה תחרות השלשות והכישורים).
    6 פעמים בחמישיות העונה 3 בראשונה 2 בשנייה ועוד אחת בשלישית .
    פעמיים אם וי פי העונה הסדירה
    ( היה גם בחמישיית הרוקיס).
    שותף ל 5 גמרים וזכה ב 3 טבעות אליפות עם ג.ס
    (היה שותף לזהב ממונדו באסקט 2014 עם נבחרת ארה"ב).
    קרי אחת הפנטזיונרים של המשחק הוא האיש המרכזי בתופעת העשור הלא היא הג.ס
    ממוצע עשור כולל של 23.5 נק כולל 43.6 אחוז מחוץ לקשת ו90.5 אחוז מהקו יחד עם 6.6 אס עושים אותו לאחד מהכלים ההתקפיים הגדולים בתולדות העשור ובכלל .
    כאן המקום לציין שב2016 קלע מעל 30 נק עם מעל 50 40 90 ( 30.1 נק עם 50.4 שדה 45.4 ל 3 ו 90.8 קו ) וזאת ב 79 מש עם מעל 34 דק לערב (34.2).
    והוא היה לראשון וליחיד בהיסטוריה עד כה להיות חבר במועדון 50 40 90 כאשר הוא קולע מעל 30 בממוצע למשחק .
    קרי שבר 3 פעמים את שיא השלשות לעונה בודדת וכן את שיא השלשות בפליאוף .

    לחובתו העובדה שלא נבחר לאם וי פי בפליאוף .
    ובכל זאת הוא שיחק 112 משחקי פליאוף בעשור עם כמעט 38דק (37.8 ) וקלע בהם 26.5 נק עם ממוצע של 45 אחוז עם 40.1 אחוז ל 3 ו 90.6 מהקו .
    בהחלט מעומד גדול לשחקן העשור .

    1. לגבי קרי ומעדון ה40 50 90, בזה שהוא עבר את ה30 בממוצע, הוא עבר את לארי בירד, שעשה את זה עם 29.9. בהחלט משהו ראוי לציון.

  4. תודה על הפריוויו.
    בחיי, איך כל מחזור מצליח לנפק בקושי משחק אחד מעניין? אם היה לנו את קרי וקליי, את דוראנט וקיירי, את זאיון..
    .
    דבר אחד בטוח לבוקר- לפתוח את הבוקס סקור ולבדוק אם שחקן כלשהו בליגה זרק (זרק. לא קלע. אם קלע- חגיגה!) שלשה. מעולם לא קרה בשום ליגה בשום מקום בעולם.

  5. פריוויו נהדר, ובֹמת המשחקים הכי מעניינים לצפיה הם אלו של השעה שלוש. פילי דנוור כמובן, אבל גם מיאמי מול הקוריוז יכול להיות כיף לצפיה.

  6. איפה גיא רוזן?
    אני מקווה שהוא לא פרש מהופס ופתח אתר מתחרה "צלעות, צליעות וקליעות" (וכמו בסרט אמריקני אאכיל את הצופה/קורא בכפית למרות שהוא מבין היטב גם לבד: צלעות- על שום הבשר שהוא כל כך אוהב; צליעות- על שום הסברי הפציעות המאלפים שלו; קליעות- well, הופס כמובן. גיא איכה??)

    1. חברה בלי פניקה. מותר לגיא להיעדר לשבוע בלי שנקרוס לאנרכיה…
      הוא יחזור עוד השבוע לחמישי נייט בסקטבול.

  7. יוקיץ' ואמביד שני הסנטרים הטובים בליגה=שני גברים שמנים ועייפים שלא ברור אם בכושרם הנוכחי הם מביאים יותר תועלת או נזק.

  8. נתחיל בשיר היום
    והפעם להקה מיוחדת מאד
    Rat Race
    The Specials

    You're working at your leisure to learn the things you'll need
    The promises you make tomorrow will carry no guarantee
    I've seen your qualifications, you've got a Ph.D.
    I've got one art O level, it did nothing for me

    Working for the rat race
    You know you're wasting your time
    Working for the rat race
    You're no friend of mine

    You plan your conversation to impress the college bar
    Just talking about your Mother and Daddy's Jaguar
    Wear your political T-shirt and sacred college scarf
    Discussing the worlds situation but just for a laugh

    You'll be working for the rat race
    You know you're wasting your time
    Working for the rat race
    You're no friend of mine

    Working for the rat race
    You know you're wasting your time
    Working for the rat race
    You're no friend of mine

    Just working at your leisure to learn the things you don't need
    The promises you make tomorrow will carry no guarantee
    I've seen your qualifications, you've got a Ph.D.
    I've got one art O level, it did nothing for me

    Working for the rat race
    You know you're wasting your time
    You're working for the rat race
    You're no friend of mine

  9. רוזייר קיבל את ההזדמנות הגדולה שרצה להיות רכז פותח.
    כרגע הוא לא מה שחשב. הוא רכז סביר בקבוצה חלשה-בינונית אבל מרוויח לא רע במונחי NBA.

      1. למרות שלדעתי הוא הרוויח את ההזדמנות להוביל קבוצה – וקיבל עכשיו את ההזדמנות בשארלוט. עד עכשיו דווקא הרוקי שלהם, גרהאם, משחק טוב יותר. לפחות זאת רק ההתחלה ויש לו הזדמנות לתקן ולהראות למה הוא מסוגל

          1. אני חושב שההורנטס יעבירו את רוזייר בטרייד הרבה לפני שהוא יגיע לספסל (שני הצדדים ירצו בכך). תמיד יש איזו ניקס/מג'יק כזו…

            1. טרי שוב ילך לטיול? המטייל התמידי.

  10. זו הסיבה למה טריי יאנג אף פעם לא יוכל להגיע למדרגה העליונה.
    כשאוטמים אותו, אז אוטמים אותו. ומצד שני – הוא נטל הגנתי. כולל העניין המגוחך, שמוציאים אותו בכל פוזשן מכריע בסוף, כשהקבוצה בהגנה. לפעמים זה לא מסתדר, והקבוצה נשארת בלי יאנג ככוח התקפי בהתקפה הבאה, כמו שקרה הערב בפוזשן מכריע. מזכיר את אייזיאה תומאס של בוסטון, וראינו לאן זה הגיע. אי אפשר להיות שחקן כדורסל שלם ככה.

    1. חחחחח שאוטמים אותו עם 3 שחקנים 😂😂😂😂😂😂 שים לידו שחקנים נורמלים וההוקס נותנים להיט 30 הפרש.
      אוטמים עם דאבל וטריפל טים שאחרים לא יודעים מה לעשות lol

        1. אכן. אבל אל תגיד לו את זה. אחרת הוא יגלה לכל העולם כמה חייך שווים כלום ושום דבר כמו החיים שלי – לעומתו החזק שרק בא לעשות טוב בעולם.

      1. שמעון יאנג לא ילך לשום מקום. הוא לא משחק בשרלוט והוא לא ייקח סיכון על חוזה מקסימום שקבוצה אחרת לא יכולה להציע לו.

          1. תסביר איך קבוצה שהגיע לגמר איזורי, ועשתה פלייאוף קבוע בשנים האחרונות, הביאה אחלה מאמנים בסך הכל, ולרוב עושה החלטות די טובות (לא פרינס. זה היה טעות שנתנו לו ללכת) היא שרלוט? אתה יודע מה? נגיד פורטלנד. נגיד.

          2. אה ועוד משהו. נניח שרדיש והורטנר הם פלופים. סבבה. יש להם אחלה בסיס צעיר עם קולינס המסומם יאנג הקוריוז והאנטר האדיש (האמת הביא היום יופי של משחק) + מקום ל2 חוזי מקס' אחלה של בסיס לשנים הקרובות. לדעתי הם ידעו לבנות שם קבוצה חזקה לשנים הבאות.

    1. וראית גם מהעונשין איך הם חיסלו אותם כשהטילו עליהם כישוף והם אטמו את ההוקס גם משם. זה נקרא אול אראונד. מביך יותר ממהוקס.

  11. ברט בראון הוא אידיוט
    החמישייה עם אמביד והורפורד לא עובדת ,הם תמיד עולים ליתרון גדול כשאחד מהם על הספסל אבל אז בראון שם את שניהם על הספסל וההתקפה נתקעת, כל משחק זה ככה.
    בראון מנסה בכח וזה לא עובד . אחד מהם חייב להיות על הספסל, הם פתחו יתרון של 7 נקודות 3 דקות לסוף ואז בראון החזיר את אמביד ולא קלעו נקודה עד 10 שניות לסוף.

  12. באם אדביו נעשה אחד הביג-מנים הכי טובים בליגה. לא בדרך, לא MIP, לא פוטנציאל. הוא כבר שם. ממש מגוחך עכשיו היזכר, שחסן ווייטסייד הועדף עליו.

  13. בתוך כל הנצחון הבאמת מרשים בהארכה הבעיה העיקרית של ההיט זה הספסל, הספסל קלע רק 11 נקודות כל המשחק, דראגיץ חסר מאוד והירו לא פוגע

  14. אלטון ברנד עשה טרייד אפ בדראפט בשביל שחקן אלמוני מוושינגטון בשם מאטיס טייבול שאף אחד לא הכיר.
    ואני צחקתי עליו.
    אני מתבייש אלטון, כל הכבוד לך

  15. הסיכוי שברטנס יהיה בפילדלפיה בדדליין הוא די גבוה לדעתי , זהיר סמית ובחירה 31 ו 35 בדראפט יספיקו לשחקן מסיים חוזה שאין סיכוי שיקבל חוזה מוושינגטון

כתיבת תגובה

סגירת תפריט