אירועי דיומא – 09.12.2019

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366.jpg

כדורגל

המחזור ה-13 בליגת העל/ אדר בר דוד

20:15 ספורט5: הפועל ב"ש – מכבי חיפה. שתי הטוענות לכתר, הקבוצות שאמורות להוות אלטרנטיבה ואתגר למכבי ת"א, ייפגשו הערב בטרנר למשחק מעניין וחשוב לשתיהן. האדומים בכושר לא טוב ולהפסד המביך לנס ציונה לפני הפגרה הצטרף הפסד נוסף, בבית, לבני יהודה, דווקא אחרי יתרון מפנדל של בן סהר. טרנר, שהיה מבצר אמיתי ומאיים בשנות האליפות של הקבוצה מבירת הנגב, איבד לא מעט מכוח ההרתעה ולא יהיה מוגזם לומר שהירוקים יעלו למשחק פייבוריטיים. לפעמים כל ההבדל בעונה של קבוצה הוא בשניים, שלושה זרים ובעוד שבאר שבע נפלה עם החלוץ הספרדי קאריו וגם מרין מאכזב בגדול, הירוקים פגעו עם סיינסבורי ובעיקר עם שרי. החזרה של מיגל ויטור לכושר משחק באה לידי ביטוי ב-9 שערי חובה בלבד (שנייה בליגה אחרי אתם יודעים מי) אולם דווקא לואי טאהא נמצא בתקופה רעה. ההגנה של הירוקים ספגה רק שער אחד יותר אבל לא נראית יציבה ובטוחה וראייה לכך ראינו במשחק אמצע השבוע מול אשדוד. בהתקפה נקבל קרב בין שני המובילים בטבלת מלך השערים – שהר וניקיטה רוקביצה, שכבשו 7 שערים כל אחד. 4 נק' מפרידות בין הקבוצות והפסד ביתי ישאיר את הפער בין ב"ש למקום הראשון על 10 נק' וככל הנראה יוציא אותה ממאבק אמיתי על התואר. חיפה מצידה לא תרצה לפספס הזדמנות נדירה לצמצם את הפער בפסגה אחרי איבוד הנקודות של מכבי ת"א מול נתניה. ניצחון ירוק ישקיט במעט את הרעש הבלתי פוסק סביב ירדן שועה ויסגור מבחינתה סיבוב ראשון נהדר.

כדורסל

המחזור ה-9 בליגת ווינר סל / עידן ארווץ

19:30, 5LIVE: הפועל אילת (5-3) – הפועל תל אביב (5-3) – שתי קבוצות במאזן זהה ייפגשו היום. הפועל תל אביב ניצחה את 2 משחקיה האחרונים לאחר פתיחת עונה רעה והיא מתחילה להתקדם, בזכות ההחתמות של הזרים החדשים: לטאביוס וויליאמס, מארק ליונס, לנזל סמית' ג'וניור וג'ורדן המילטון. הפועל אילת בעונה קשה מבחינתה לאחר שאשתקד הגיעה לפיינל פור כשהיא מנצחת ומפסידה לסירוגין. הכחולים יקוו למשחק טוב של טרל שמצטיין העונה עם 14 נקודות.

19:45, 5LIVE: עירוני נהריה (6-3) – מכבי אשדוד (7-1) – לאחר העפלתה לחצי גמר גביע ווינר עם הניצחון הענק בחולון, נהריה הפסידה את כל משחקיה, שכולם היו בבית. סביר שהיא תתעשת הערב, כשהיריבה במגיעה לשחק מולה היא מכבי אשדוד, שנמצאת במקום האחרון עם ניצחון אחד בלבד העונה. אלייז'ה ג'ונסון טוב אצל הדרומיים אבל חוץ ממנו אין עוד אף אחד, כשהקבוצה גם סובלת מבעיית פציעות.

מכללות / עידו גילרי

תוצאות משחקי אתמול:

(17) פלורידה סטייט [2-8] 72 – קלמסון [4-5] 53

סיינט מארי'ס [2-9] 68 – (19) דייטון [1-7] 78 ג'ייל קראצ'ר הוביל את הפליירס לניצחון עם21 נקודות ו-6 אסיסטים. מאליק פיטס קלע גם הוא21 בצד המפסיד.

(5) וירג'יניה [1-8] 56 – (7) נורת' קרוליינה [3-6] 47

(11) מישיגן סטייט [3-6] 77 – ראטגרס [3-6] 65 קסיוס ווינסטון קלע 23 נקודות, חילק 7 אסיסטים וחטף 3 פעמים.

(22) וושינגטון [2-7] 76 – (9) גונזאגה [1-10] 83 כל החמישיה של הבולדוגס קלעה בספרות כפולות כשפטרוסב אושם 17 ו-10 ריבאונדים.

איווה סטייט ]3-6] 76 – (16) סיטון הול [3-6] 66 19 נקדות של מיילס פאוול לא הספיקו לפיירטס מול 17 כל אחד לטייריס האליברטון ,ראסיר בולטון וג'ורג' קונדיט בצד השני.

לפוסט הזה יש 4 תגובות

  1. אדר, עידו ועידן, תודה רבה.
    לפני כשעה, הסוכנות הבינלאומית למניעת סימום החליטה להשעות את ספורטאי רוסיה מהשתתפות בתחרויות השונות כמעט בכל הענפים לארבע השנים הקרובות. ההחלטה התקבלה בעקבות עבירות חמורות על מדיניות הסמים, שכללו בין היתר טיוח, זיוף והסתרה, כשהמשטר הרוסי מעורב בהן ישירות.
    המשמעויות המלאות של ההחלטה יתבררו עם הזמן. סביר להניח שהרוסים יערערו על ההחלטה לבית הדין הגבוה לספורט.

    למעשה, נראה כי ההחלטה היא "הרחבת מה" של השעיית האתלטים הרוסים, שהתקבלה לפני כארבע שנים על ידי אותו הגוף (WADA).
    בדומה לנעשה באתלטיקה, הספורטאים הרוסים יוכלו לקחת חלק בתחרויות במעמד של "ספורטאים נייטראלים", שאינם מתחרים תחת דגל ארצם. הם יקבלו את האישור לכך רק אם יוכיחו שארצם אינה מעורבת בבדיקות הסמים שלהם והם נבדקים בחו"ל בידי גופים עצמאיים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט