ספורטלנד – יש ברבורים באגם הזה!

הלייקרס הגיעו לפורטלנד בכושר, לא ריחמו על הבלייזרס וניצחו בקלות 113-136 . לברון עם 31,8,7 AD עם 39,9,2 . בבלייזרס דיים החתים כרטיס עם 29,8,7 . רודני הוד קרע את האכילס וגמר את העונה.

הבלייזרס באו למשחק הזה דרוכים ועוד הספיקו להוביל בסוף הרבע הראשון כאשר הוד נחת לא טוב . מהרגע הזה היה ברור שמדובר בפציעה קשה ואיתה גם נשבר הסף הנמוך ממילא לשארית המשחק.

הלייקרס הקבוצה הכי חמה בליגה ומגבה בתוצאות את ההצהרות הגבוהות שלהם העונה. זכיתי לחוויה מאוד מלמדת לגבי איך הם נראים ומתנהלים מאחורי הקלעים. חדר ההלבשה עמוס בכוכבים אבל לא באגו: כולם מבינים את מקומם ותפקידם, מבינים שהשלם גדול מסך חלקיו ומאוד מבינים שלברון והגבה יכולים לסחוב את הקבוצה הזאת עד הסוף. האווירה נינוחה ומבדחת (בעיקר בזכות האופי הרעשני של דווייט הווארד מספר בדיחות,מנגן מוזיקה חזקה ומפליץ בקול) .דייויס לגמרי מבין את הסיטואציה ואת היותו סוס העבודה בקבוצה שחמושה היטב ויכולה לספק לו את מה שצריך כדי לנצח. כל הקריירה שלו בליגה הוא תמיד היה סוג של לבד וללא צוות מסייע מספיק טוב ופה יש לו סיכוי להיות חלק מאוד גדול ממשהו מאוד גדול. מנחם כתב אתמול שהוא מאמין בקבוצה (על אף הייטריותו את המועדון ואת לברון) ואני מאוד מסכים עם העניין.

לראשונה (שאני ראיתי אותו ככה לפחות ) לברון משוחרר. על המגרש הוא תפס עמדה חדשה-מג'יקית שמאפשרת לו לפרק יריבות בנינוחות דרך אסיסטים ׁ(5 הליהופים ברבע הראשון ) וקליעה מבחוץ (4 שלשות) מאחורי הקלעים הוא חסר את ההתנהגות הלחוצה שתמיד אפיינה אותו. הוא מתבדח והרבה פחות מתנשא. בפעמים קודמות תמיד הוא הפריד את עצמו מיתר הקבוצה (לא יצא לחימום זריקות, לא הסתחבק בחדר אלא רק שם אוזניות והתרכז בעצמו ) והפעם הוא היה ההיפך הגמור. שוחחתי גם עם המאבטח האישי שלו ( רצה שאמסור ד"ש לגל גדות המאובטחת הקודמת ) והוא גם שיתף שהאווירה מאוד משוחררת כל הזמן והקבוצה עפה על עצמה בזכות היכולת המוכחת על המגרש. הם עמוסים ומרופדים בכל עמדה בכשרון ונסיון .

לא אתחיל עכשיו להכנס לסטטיסטיקות המסובכות שמסבירות מה החסרונות ומה היתרונות של איך הם משחקים,הלוז הקל או הקשה ששיחקו עד עכשיו, אבל דבר אחד בטוח : הקבוצה הזאת בטוחה בעצמה , משחקת כדורסל משוחרר וכיפי, נהנית להיות ביחד ( איזה כיף שכל הזמן מנצחים…) ומסוגלת להסתער על התואר :

הווארד סיפר שהחוט התלוי מהתקרה מציק לו כבר מ-2016 שהוא עוד היה ברוקטס. לפני ההאדל הוא , מגי וקוזמה ניסו לקפוץ ולמשוך אותו אבל אף אחד לא הגיע. מה שכן, הם חיות אתלטיות מטורפות.

ועוד רגע משעשע מהמשחק :

בבליזרס תחושות קשות. הפציעה של הוד, שהוא מהבחורים הכי סימפטים שקיימים בקבוצה (ואולי גם בליגה) פגעה קשות בנסיונות התאוששות של הקבוצה לקראת המשך העונה. לפני עשרה ימים בערך כתבתי שיש מבחנים בדמות מפגשים מול הלוס-אנג'לסיות אז הם קיבלו 20 הפרש בקליפרס ו23 מהלייקרס. הקבוצה חלשה מאוד הגנתית ומשחקת הירו-בול נוראי בהתקפה אבל מוקדם עדיין לקבוע אם צריך לשבור את הכלים לחלוטין או לנסות להציל את העונה הזאת. צריך להיות סבלניים עד לנקודת אמצע העונה ולראות מה עושים משם. המאזן ידבר על אפשרות פלייאוף ובכל מקרה יש סגל טוב וכסף לעבוד איתו בקיץ. בחדר המדיה היו דיבורים על פנייה אפשרית לג'מאל קרופורד כמחליף להוד.

המתים המהלכים

לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. tאורן זו הפעם השלישית שאני פונה אליך ללא תגובה: לצערי הפגישה בינינו מתבטלת בגלל אירוע משפחתי שפתאום קרה ולא נהיה כאן מיומיים לפני חג המולד עד אחרי ראש השנה. מצטער.
    NEXT TIME
    מנחם

כתיבת תגובה

סגירת תפריט