לוקה מתעלל בפליקנס, סימונס שורף את הקאבס, והפייסרס והרוקטס מנצחים במשחקים צמודים – סיקור משחקי יום שבת / צוות הופס מעורב

לוקה מתעלל בפליקנס, סימונס שורף את הקאבס, והפייסרס והרוקטס מנצחים במשחקים צמודים – סיקור משחקי יום שבת / צוות הופס מעורב

אז מה היה לנו בשבת. המאבריקס התעוררו מוקדם כדי להמשיך את המופע של לוקה עם 46 הפרש על הפליקנס. סימונס החליט ללכת בדרכו של הסלובני, קלע שלשה, ושרף את הקאבס עם שיא אישי בנקודות ו-47 הפרש על הפרשים. הניקס פספסו מהקו כדי לסדר הכנסת אורחים לפייסרס בגארדן, ומקלמור המשיך לעזור בקליעה להארדן שמתקשה לאחרונה כדי לגבור על הסאנס.

היום בעבודת הצוות: ניר, סמיילי, צ'יקו ו-Ljos.

דאלאס מאבריקס (6-16) 130 – ניו אורלינס פליקנס (17-6) 84

במשחק המוקדם של השבת, ניו אורלינס השוקעת ללא זיון וויליאמסון הגיעה לטקסס וחטפה כהוגן מלוקה & co. הילד הענק סיים עם 26, 9 אסיסטים ו-6 ריב', משחק נוסף עם לפחות 20 נק', 5 ריב' ו-5 אסיסטים – בפעם ה-18 ברציפות – והוביל את דאלאס ברבע שלישי של 14-40 שגמר את המשחק.

בובאן הנפלא סייע עם 15 ו-16 ריב', במשחק בו 12 מתוך 13 שחקני דאלאס תרמו נקודות. אצל ניו אורלינס המצב לא טוב כשלונזו בול רושם משחק זוועתי של 2 נק' עם 9-1 מהשדה ו-7-0 לשלוש. רדיק קלע 15. האם אלווין ג'נטרי יילך בדרכו של פיזדייל?

פילדלפיה 76 (7-16) 141 – קליבלנד קאבלירס (17-5) 94

זוכרים את סרטוני הקיץ של בן סימונס? נו, הסרטונים הערוכים בהם סימונס צלף מכל מקום במגרש, פירק הגנות והכריזו שהנה הוא פרץ את מנעול הקליעה ומוכן כבר להשתלט על הליגה? אז עם 34 נקודות (שיא קריירה), שבעה אסיסטים, 9-12 מהקו ושלשה אחת הלילה או שההבטחה סוף סוף התגשמה או שהוא נתקל בהגנה ברמה של אותם אימוני קיץ. כאילו, אני רוצה לתת לסימונס את הקרדיט. הוא שיחק מעולה ומגיע לו. אבל קליבלנד שיחקה רע. ממש רע. ממש ממש רע. מצד שני, כמה רע זה יכול להיות אם אף אחד לא חזר מהעתיד כדי למנוע את זה?

בלי אמביד ובלי ג'וש ריצ'רדסון הפצועים, פילדלפיה עלתה כדי לטרוף. תוך פחות משלוש דקות, החמישייה הפותחת של פילדלפיה שכללה את מייק סקוט ופורקן קורקמז, הובלה על ידי שמונה נקודות של בן סימונס ליתרון 0-10. פילדלפיה המשיכה לדרוס, ועוד לפני שהספקתם להגיד פורקן מפרק, הרבע נגמר בשיא נקודות עונתי של פילדלפיה לרבע הראשון – 18-36.

הרבע השני נמשך בדיוק באותה צורה, רק עם שינוי אחד חשוב: סימונס קלע בו שלשה. השנייה בקריירה. 26 נקודות מילא הנער במחצית הראשונה, בדרך ליתרון 41 במחצית, שיא מועדון (אתם קולטים איזו מגמה?), 36-77.

בשלב הזה בסרט ספורט אמריקאי טוב, ביילין, המאמן הלא אהוב על השחקנים לפי הדיווחים, אמור לתת נאום ממיס קרחונים וחודר לבבות. נאום שיורה את שחקניו כמו מלוע של תותח למחצית השנייה, בדרך למהפך היסטורי. רק שהמציאות אינה סרט וקליבלנד המשיכו להיראות כאילו טריסטן ת'ומפסון, שהבטיח לתפוס את כל אלו שדיברו נגד המאמן כדי להראות להם מה זה, באמת תפס אותם וכיסח אותם. פילדלפיה המשיכה לדרוס, סימונס הוסיף עוד 8 נקודות, ולקראת סוף הרבע השלישי, ביתרון 57-101, המאמנים כבר שלחו את המחליפים לסיים את העבודה. ואם חשבתם שזו הזדמנות טובה לקליבלנד לצמצם קצת את ההשפלה, אז אתם יודעים כבר לאן הרוח נושבת.

בנוסף לתצוגת השיא של סימונס, מייק סקוט תיקן רצף של 16 החטאות מהשלוש במשחקים הקודמים כדי לסיים עם 21 נקודות (3-5 מהשלוש), טוביאס האריס המשיך עם 15 נקודות סולידיות וטריי ברק מנע כל תקווה לספסל של קליבלנד עם 21 נקודות ו-8 אסיסטים משלו.

קליבלנד, שהודיעה דרך ווג' שהיא מחכה להצעות על קווין לאב, דאגה להראות לכולם עד כמה היא לא בונה על לאב שסיים את המשחק עם 7 זריקות שדה בלבד ל-6 נקודות. דריוס גרלנד סיים עם 17 נקודות, טריסטן עם 12, וקולין סקסטון, שבתקופה הזו בשנה שעברה היה המטרה לחיצי שחקני הקבוצה שאמרו שהוא לא יודע לשחק, בטח שמח לשמוע שיש מישהו אחר שחוטף את האש והתחבא עם 10 נקודות ו-2 אסיסטים בלבד.

ניו יורק ניקס (4-18) 103 – אינדיאנה פייסרס (8-15) 104

הניקס הציגו בגארדן את מייק מילר על הקווים (לא השחקן ההוא שעוזר עכשיו לפני הארדדוי בממפיס, אלא עוזר המאמן שקודם אחרי שפיזדייל פוטר).

האם הרגישו בהבדל… אר ג'יי בארט עם דאנק ועוד 2 מהקו שם את הניקס ביתרון 7-15 עם 7:20 ברבע הראשון. אבל דאנק של טרנר כ-2 דקות ליום הרבע כבר העביר את ההובלה לאורחים (24:25), שהמשיכו וירדו ביתרון 5 בסיום הרבע הראשון.

קווין נוקס בשלשה מעלה שוב הניקס לפלוס 2 בפתיחת הרבע השני ונדנדת הסלים בגארדן נמשכת בעוד רבע צמוד. מיטשל רובינסון עם 2 קובע שוויון 56. אבל חמש רצופות הפייסרס עם 2 של סאבוניס ושלשה של לאמב נותנות לפייסרס יתרון קל. וורן עם עוד 2 וטרנר שקובר את העור משלוש מורידים את הפייסרס ביתרון 6 לחצי (60:66). וורן עם 14 וסאבוניס עם 13 היו המוציאים העיקריים לפועל אצל האורחים. בצד השני רנדל ורובינסון עם 12 כ"א.

הרבע השלישי נפתח שהניקס מנסים לצמצם אבל לא מצליחים לעצור את וורן שקולע את 8 הנקודות הראשונות של הפייסרס ברבע. גם שמוריס קובר שלשה ליתרון נקודה של הניקס, 76:77, וורן ממשיך בהצגה הפרטית שלו עם סל ועבירה כדי להחזיר את הפייסרס ל-78:79. ומשם הפייסרס רצו בעזרת שלשות של ג'סטין הולידיי ומקדרמוט ועוד חדירה של סאבוניס ל-81:89.

מקדרמוט בשלשה מעלה את אינדיאנה ליתרון 11 ממש בפתיחת הרבע האחרון. אבל אז הניקס החליטו להדק את ההגנה ולהתחיל לקלוע בהתקפה, ובחמש הדקות הבאות רצים 8:17 עם המחליפים לשוויון 98:98 לאחר קליעת עונשין אחת של רנדל. וורן בניסיון החסימה עוד נפצע באף ויורד לספסל רק כדי לעצור את הדימום ולחזור לאחר דקה. ג'סטין הולידיי שוב מגיע עם שלשה ולאמב עם סל ועבירה כדי להחזיר את הפייסרס ליתרון 6, 98:104, חמש דקות לסיום.

Aaron hits deep three – at Knicks 12/7/19

HUGE three from Aaron 🎯

Posted by Indiana Pacers on Saturday, 7 December 2019

חמש דקות והפייסרס שכחו איך לקלוע. מהצד השני רובינסון מצמם ל-4 ואז מוריס לוקח אחריות ומקרב את הניקס למרחק 2 נקודות, 104:102. אבל הניקס, שניצחו בריבאונד 42:52, לא מסוגלים לשים סל מול הידיים הארוכות של טרנר וסאבוניס (5 ו-2 חסימות בהתאמה).

כדור לפייסרס עם פחות מחצי דקה לסוף ו-וורן מחטיא זריקה. מתפרצת מהעבר השני וטרנר בעוד חסימה מונע סל, אבל הכדור חוזר לרנדל שסוחט עבירה עם 0.01 לסיום, 104:102 לפייסרס.
רנדל קולע את הראשונה, אבל אתם יודעים את ההמשך (ואם לא דובי בערד כבר היה אומר לכם לפני המשחק…), רנדל מפספס את השנייה ושולח את הפייסרס לחגיגות.

וורן היה המוציא לפועל העיקרי אצל הפייסרס עם 25 נקודות. סאבוניס ממשיך בשלו עם 19 ו-15 ריבאונדים ומקדרמוט עלה מהספסל לצלוף 16.
בניקס, מוריס 25, רנדל עם 16 ו-12 ריבאונדים ורובינסון עלה מהספסל ל-14 משלו.

יוסטון רוקטס (7-15) 115 – פיניקס סאנס (10-12) 109

ריצת 2:13 שלהסאנס נתנה להם יתרון 11 באמצע הרבע הראשון כדי לסיים אותו ביתרון 23:31. אלא שברבע השני התעורר בן מקלמור (אמיתי!!!) ועם 10 נקודות משלו (ו-15 במחצית) הוביל רבע שני של הרוקטס בו הם קולעים 37 נקודות ויורדים ביתרון 10 להפסקה, 52:62.

בפתיחת המחצית הרוקטס עולים ל-13 הפרש, שלאחריה ריצת 2:15 של הסאנס, בהובלת בוקר עם 10 נקודות, מחזירה את המשחק לשוויון 67:67. אבל שוב אלו הרוקטס שרצים חזרה ליתרון 10. עד סיום הרבע השלישי מקלמור ממשיך לשרוף את הסלים עם עוד 8 נקודות, והרוקטס יורדים לקראת 12 הדקות האחרונות ביתרון 78:83.

מיקאל ברידג'ס וקלי אוברה מחזירים את הסאנס לשוויון 87:87, 8:16 לסיום. אבל הרוקטס נותנים משם את הכדור למזוקן שממשיך עם 16 נקודות אישיות (10 מהעונשין). מקלמור ממשיך ביום הנהדר שלו עם עוד 2 ו-ווסטברוק עם 8 משלו, עושה שרירים בדקה האחרונה כשהוא מקבל את בוקר לליאפ ולאחר מכן את רוביו לעוד לייאפ עם עבירה, ויוסטון את ה-W בטקסס.

הארדן הוביל את הרוקטס עם 34 ב-8 מ-27 מהשדה (3 מ-17 מהשלוש מתוך 11 מ-40 קבוצתי). מקלמור ממשיך בכושר הקליעה עם 27 מהספסל, ו-ווסטברוק רושם טריפל-דאבל שישי העונה עם 24 נקודות, 14 ריבאונדים ו-11 אסיסטים.
אצל הסאנס בוקר קלע 35 אבל לא הצליח לקחת אחריות בדקות האחרונות. קלי אוברה ניסה לעזור עם 19 ומיקאל ברידג'ס עם 14 מהספסל.

יוטה ג'אז (10-13) 126 – ממפיס גריזליס (16-6) 112

בחסרונם של הרכזים המובילים, קונלי את מוראנט. המשחק התחיל במשחק מהיר עם החלפות יתרון, סל רודף סל. ממפיס מסיימת את הרבע עם ידה על היתרון הזעיר.

יוטה הכניסה לראשה שאמנם הדובים ניצחו במערכה הראשונה אבל יש עוד מלחמה שלמה. יוטה עלתה עם רוח קרב לרבע השני, היא התחילה בשלשה ועוד אחת שהובילו לריצת 6-28 עד 5 דקות לסיום הרבע. גרייסון אלן שהובא מיוטה ניסה להוריד את ההפרש עם 5 רצופות אבל שלשה של ניאנג שניה לסיום הרבע קבעה את תוצאת המחצית 54-69.
הרבע השלישי והרביעי היו ניסיונות השגה של הדובים את הג'אז אך ההפרש לא ירד מדאבל פיגרס עד סוף המשחק.

את המקומיים הוביל מיטשל עם 22. אחריו עוד שישה שחקנים בספרות כפולות, בוגדנוביץ', גרין וגובר עם 19 לראש, כשהאחרון מוסיף 11 כדורים חוזרים.
את הדובים הוביל טריפל ג'יי עם 26, האקסים קראודר ואלן עם 13 כ"א, יונאס ודילן ברוקס עם 10 לראש.

לפוסט הזה יש 58 תגובות

  1. הייתי מפטר את ג'נטרי ומחתים את פיזדייל, עכשיו.
    לא לחכות.
    פליקנס נראים זוועה וג'נטרי חתום על זה, למרות סגל טוב.
    הוא פשוט לא מתאים כמאמן ראשי.
    מתאפץ על הספסל כל המשחק.
    יש שם כישרון, צריך מישהו שיכניס רעל ופיז מושלם למשימה.

    1. אז כדי להדגיש את הבעיות של ג'נטרי –
      נחשב מאמן התקפי. רק ש… ראיתם את ההתקפה של ניו אורלינס? יש רק שני סוגים של תנועה: אינגרם\לונזו כשהכדור אצלם ביד, ורדיק ישתבח שמו שמשחק כמו שוטינג גארד אמיתי. כל דבר אחר הוא מקרי בהחלט. בטח שהוא מעדיף להגביר את הקצב, ככה לא צריך שום תכנון התקפי.
      ואז קופצים להגנה. בזדליק כבר הוכיח את עצמו כשבנה את ההגנה החזקה של יוסטון ואז נקרא לדגל שוב כי חודש בלעדיו פירק אותה. מלבד ההחלפות התמידיות, הבסיס האחר של ההגנה שלו היה ביג מן הגנתי שנשאר מאחור. קאפלה. עכשיו בניו אורלינס יש לו את אוקפור ומלי, ששומרים בדיוק כמו שג'נטרי נראה על הספסל. ולא נראה שהם מתכננים לשנות משהו.

  2. ניו אורלינס זוועת עולם!
    בראש הזוועות עומד ג'נטרי שאינו מתאים לקבוצה צעירה ,הוא מיושן,הוא מין אתרוג חסר טעם וריח.
    ניו אורלינס צריכה מאמן צעיר ונמרץ שיגדל איתם ואם לא אז הייתי ממליץ על הכומר שיביא קצת קשיחות עם דרשות על המשיח מציון.
    .
    יש פתרון לבעיית הבידודים של הרוקטס,לבקש ואפילו להתחנן מהיריבות לעשות דאבל-טים על הארדן כל משחק.
    הכדור מקבל ליטופים משאר השחקנים ברגע שהיריבה שולחת 2 שחקנים על הארדן והוא באין ברירה משחרר את האחיזה ומשם המשחק נראה שוטף .
    אם לא דאנטוני או הארדן אז אולי הקבוצות היריבות ישנו את סגנון המשחק של יוסטון.
    ראס צריך לעזוב לחלוטין את הקשקוש הזה מה3,גם אם המערכת דורשת.
    התפקיד שלו זה לקחת ריבאונד ולתקוף את הסל,אין מי שיעצור אותו בפסט-ברייק.
    הלילה הוא התמקד במציאת שחקנים פנויים וחדירות ו-וואלה היה לו אחלה משחק עם אחוזים מצויינים מהשדה.

    1. +מיליון
      המשחק הקודם מול טורונטו היה דוגמה מצויינת. והלילה הארדן הוכיח למי ששכח שגם ביום רע הוא יתעלה במאני.
      לפחות במחצית הראשונה ואפילו ברבע השלישי, הארדן צריך לשחרר יותר את הכדור כאילו שמרו עליו בדאבל טים.
      וברבע האחרון, במידה והמשחק צמוד ויוסטון צריכים מיני-בריחה, אז אפשר לחזור לאייסו של המזוקן, כי אחרי הכל הוא עדיין עושה את זה מצויין.

  3. ברבע הרביעי ווסטבורק הציל ליוסטון את המשחק מעוד החלטות הזויות של הארדן….מובילים 12 הפרש ממהלכים קבוצתיים אנרגיות טובות הוא זורק פעמיים מהחצי כמעט ,ומקבלים לייאפ חופשי בצד השני…..הזוי…. ודאנטוני עם פופקורן בשורה הראשונה כרגיל

  4. דובר עברית כלשון אם צריכים לדעת להשתמש ב"כש" כשצריך ולא להשתמש במילית הזיקה "ש" במקומה.
    ולמשל: צ"ל " הרבע השלישי נפתח כשהניקס מנסים לצמצם…" ולא "…שהניקס…"

  5. זוכרים את נאום היורוליג של דקסטר ודה שוט? אז הפעם נצדד בהם שביורוליג סימונס לא היה קולע 34 וגם לא 24 ואלי 14 ביום ממש טוב.
    והקאבס לא עושים פיינל פור יורוליג ומוכן להתערב עם מי שרוצה. אפילו לא הצלבה.
    אני מתגעגע למעורבים של מנחם שהנה קווין לאב חוזר מפציץ ומוביל את הקאבס חבלז והם ינצחוו 🙂

    לאב הוא גופה זקן בלי הגנה פציע רך כמו חמאה וגם בהתקפה לא שוס עם חוזה עתק. מת לראות מי יגע בו

    1. מדגדג לי לנסות לקחת את ההתערבות הזו רק כדי לראות איך לעזאזל מוכיחים מעל כל ספק סביר ובלי חרטות שקליבלנד לא מגיעה לפיינל פור ביורוליג.

        1. אה, אז משהו פשוט כזה. ברור.
          יש לך הרי קשרים עם סילבר, לא? או לפחות עם רנדולף ומורטימר דיוק?
          (וגם אז, הם לא באמת יגיעו לפיינל פור היורוליג, נכון? גם להגיע לפלייאוף מבית אירופאי שאיכשהו קבוצה מצפון מזרח ארצות הברית, לב האיזור הצפוף ביותר בקבוצות NBA, הוא לא באמת יורוליג. אני מתייחס לזה יותר מדי ברצינות. סליחה)

    2. קליבלנד פשוט חלשים ברמות, וצר לי שהדוק חושב שקוונן לאב מסוגל להוביל קבוצת nba להישגים ככינור ראשון. כי הוא לא. אם בתקופת השיא שלו במינסוטה, כשהיה רושם כל משחק כמעט דאבל-דאבל של 20+ ב-2 הקטגוריות, הוא נכשל, אז למה שבשלב הזה בקריירה יצליח עם הקאבס? בטח שלא בתקופה שהמזרח דווקא מרים ראש ומתחזק (מלבד אורלנדו אף קבוצה בטופ-8 שם היא פרייארית).
      .
      אני זוכר שעוד לפני העונה שעברה רשמתי שלדעתי הקאבס בלי לברון לא עושים פלייאוף, בניגוד לרוב המגיבים כאן שהאמינו בהם.
      בסגל השאריות עידן-לברון הנוכחי, אני רואה אותם מגיעים רק ללוטרי. מחכים לגאולה מהלברון הבא 😏
      בינתיים לא הצליחו לזכות בציון. יחזיקו אצבעות שוב בקיץ הקרוב.

    3. זאת ליגה פלסטית כמעט WWE
      כל הסטטיסטיקות שם מזויפות והן רחוקות מלשקף את היכולת האמיתית של שחקנים.
      הרבה קלוריות ריקות כשהמשחק גמור לכאן או לכאן, הרבה דאווין, שיפוט מוגזם ודפוק .
      די משקף אפילו את החברה האמריקאית שהולכת ונעשית רדודה יותר ויותר.. אבל זה נושא אחר…
      .
      אבל זה כל הפרדוקס שנוצר, ליגה של טובי הכדורסלנים בעולם שהופכים את הליגה לקלה יותר למשחק.
      שנה הבאה אבדיה יוכיח כי שחקן של 1.7 נק' במכבי הופך להיות 8-10 נק' ב NBA .

      1. בסופו של דבר אחת הסיבות ששחקנים כמו אבדיה יכולים תיאורטית לנפח סטטיסטיקה במעבר מאירופה לנ.ב.א, נובעת מפרדוקס מסוים, שכן לא מעט פליטי nba מלכתחילה מגיעים לככב ביורוליג, ודוחקים כישרונות מקומיים לשולי הספסל (חוץ מאולי קבוצות יווניות וספרדיות, שם הונילים כן מקבלים דקות משמעותיות).

        1. הסיבה הכי גדולה היא שפשוט נותנים לשחק ואפשר לקנות את השופטים בשקל ולמכור להם עבירות ויש מלא משחקים של 30 הפרש בחצי והמשחק הופך לסוג של שואו

  6. חברה כמו שאמרי תוך 3 שנים גג סביב ציון לא יהיה שום שחקן מצעירי הלייקרס בקבוצה הזאת וגם לא הולידיי ורדיק. שציון יחזור המספרים של אינגראהם יחתכו או שהמספרים של ציון לא יגיעו. אינגראהם כבר לא שם בקיץ. אם יש להם שכל גם לא הולידיי ולונזו שיעשו עליהם טרייד. הרי לונזו בכל מקרה יעזוב שם בעונה הבאה בחינם. הולידיי לא מטיים ליין ותמיד היה משלים, יש קבוצות כמו דנבר שירוויחו ממנו, עזבו אותון בחיאת. רדיק לדעתי נוחת באל איי כבר בפברואר הקרוב

    1. אתה שוכח שאינגרם סך הכל בן 22 יש לו עוד עקומת שיפור ולא הייתי סותם את הגולל עליו כל כך מוקדם.
      בול-מי יעשה עליו טרייד? יש לו כנראה עוד חוזה אחד שאיזה פרייאר ייתן לו ואז ליורליג

      1. איפה סתמתי עליו את הגולל? הוא יקבל מקס בקבוצה אחרת ויעזוב בקיץ זה מה שאמרתי שיקרה לדעתי. לא נראה לי שנא יציאו לו מקס הרי הם צריכים לסגור קצוות סביב ציון ואין שם כלום כרגע

    2. אינגראם שחקן סבבה, קולע מבחוץ בצורה שנראית בת קיימא ויכול להיות מס' 3 בקבוצה רצינית.
      העניין שהוא יקבל מקס ואז הם צריכים למצוא מישהו להחתים כמס' 2 לציון, לפני שציון יקבל מקס, ובגלל שהם ניו אורלינס, אז הם לא יצליחו ויישארו בינוניים וציון יעזוב.

  7. סמיילי, זה היה סיכום משחק נהדר, הרגשתי שראיתי את כל המשחקים בזכותך.

    קווין לאב – סיפור עצוב
    ניו יורק ניקס – סיפור עצוב עוד יותר

    שמחתי לראות שסימונס עשה שיא קריירה ואפילו קלע שלשה נוספת, אגב קשה לי לראות אותו משחק ככה כאשר אמביד על הפרקט, כאילו נוח לו להתחבא מאחורי אמביד, וקצת לא מובן לי למה, שיהיה עם יותר ביטחון.

  8. תודה על סיקור משובח!
    אחד ההסיפורים המעניינים של השבועיים האחרונים הוא בן מקלמור.
    שחקן שנחשב להבטחה גדולה, נבחר בדראפט 2013 ופשוט לא מצא את עצמו. הוא כן מצא את עצמו מציג יכולת ירודה ועובר לא מעט קבוצות. ואז הוא עבר ליוסטון.
    האוס, גרין וגורדון פצועים, ראס והמזוקן חייבים עזרה בקליעה והנה הוא זורק זריקות פנויות שנופלות פנימה באחוזים גבוהים.
    זה מה שהוא נתן ב-4 המשחקים האחרונים:
    22.5 נק' ב-29 דקות, 5.5 שלשות ב-49% מהשלוש ו-57% אחוזי שדה.
    לא נראה לי שימשיך ככה כל העונה אבל לדעתי בתחילת העונה הוא היה חותם על חצי מזה.

  9. אייטון תחזור כברררר!!!
    שחקן שרק הנוכחות שלו משנה הגנות. גם אם יקלע 16 למשחק רק הנוכחות שלו והגובה שלו משנים את המשוואה בשני צידי המגרש.
    ומי שאומר שהוא לא שומר… נחכה ונראה איך הוא לא שומר, בסדר?
    אם בוקר למד לשמור העונה, בעזרתו של מונטי, גם הוא יצליח.
    והיופי שעם הגודל והאטלטיות הזו, הוא לא צריך להיות בכלל שומר עילית מכדי לשפר את הקבוצה באופן טוטאלי! הוא פאקינג 7 פוט 1 עם מהירות של 6 פוט 9

        1. הקמינסקי הזה זוועה, אייטון הרבה פחות אוויר, המחשבה הראשונה שלי בצפיה בפניקס- ההיעדרות של ביינס ואייטון עושה נזק רציני, המחשבה השניה – החברה מסביב גם לא משהו

  10. אחלה סיקור.
    1. לוקה אדיר, אבל דאלאס חזקים מסביבו.
    2. ראס והזקן לומדים לשחק יחד. יהיה גמר מערב.
    3. מקלמור – עוד שחקן שפורח ליד ראס
    יאללה, הליגה מתחממת

      1. אולדיפו סתם בכיין, אם היה טורח לקלוע זריקות חופשיות אוק' היו עוברים את יוסטון. נתן עונה גדולה. בוא נחכה קצת.
        אברינס עבר מראסל ליורוליג, קאנטר ואדאמס היו טובים יותר לצדו, לאמב, ג'קסון, וויטרס, סבוניס… לאן הם התקדמו בדיוק? רוב עוזבי אוק' סיטי נעלמו פחות או יותר. ד"ש מג'רמי גראנט (אותו אני מאוד אוהב), החיים קשים בלי ראסל.
        עגל – צודק. נראה לי שכיף להיות שחקן משלים ליד השניים האלה – האסיסטים עפים, ההגנה מרוכזת במישהו אחר.

          1. חחח התכוונתי שמתבכיינים בשמו, אולדיפו אחלה שחקן, ווסטברוק לא פגע בו, להיפך – הוא למד ממנו הרבה דברים ואפילו הודה בכך בגלוי.

            1. בדיוק

            2. 100+

        1. אני חושב שכבר הזכרתי את זה, אבל כדאי שוב –
          בעונה שעברה אברינאס עבר משהו אישי קשה. בקיץ הוא נפתח בקשר למה שקרה (https://thunderousintentions.com/2019/07/03/okc-thunder-alex-abrines-addresses-mystery/). ממליץ מאוד לא להשתמש בו ובחזרה ליורוליג כדוגמא להאדרת ראסל ווסטברוק או ככלי להתנגח בו. לא מוסיף לטיעון.

    1. הולינגר טען שמקלמור השחקן שהכי הטעה באימונים, נראה באימון כמו ריי אלן ובמשחק כלום, מה שמעלה את החשד שיש משהו בראש שעוצר אותו. אם הוא התגבר על זה יכול להיות מעניין.

  11. הזכרתי את זה גם בבלוג החי. אמש הגיע הטיפינג פוינט שלי עם הרוקטס של הארדן.
    הכי מפרגן, רוצה שהוא וראס ייקחו אליפות, עקבתי די בקביעות מתחילת השנה, פיתחתי ציפיות עוד מהקיץ.
    די.
    בהקצנה – אלה כל הנזקים של מהפכת מורי והיעילות שממיתה את המשחק.
    מבול השלשות, שזה שיעמום פחחחחד. כמה אפשר להתרגש מבנאדם זורק לשלוש?
    זה גם נהיה כדוריד, לא כדורסל. אנשים עומדים מסביב לקו הפרימטר, ומחפשים את הזורק החופשי. לא רצה כדוריד. משעמם אותי.
    וביחד עם זה – שינוי הכללים, כל נשיפה היא עבירה, ומצעד אינסופי לקו. משעמם עוד יותר.
    .
    זה יעיל? כנראה. וזה חרא כדורסל. לא באתי לראות כדורסל כדי להתרשם מהמאזן עם הסך הגדול יותר.
    כדורסל זה משחק – מלשון שחוק, כיף, הנאה. בלי כיף אין כלום. ובזה אין הרבה הנאה. רק יעילות ויעילות ויעילות. הישגים חסרי פשר וטעם.
    בקיצור, הרוקטס יורדים מהמלצת צפיה שלי. סתם עינוי.

    1. מבין ללבך,
      בוא ל-UCL חבריקו,
      בינתיים תלמד משמעון – קח בקלות – תמיד כיף לראות את ראס משתגע, יוסטון קרקס נודד
      🙂

כתיבת תגובה

סגירת תפריט