מעורב הופס ליום ראשון: שמעתם זאת לראשונה כאן, מהייטר אמיתי: הלייקרס טובה הרבה משחשבתי! (ווריורס חדשה?)
PORTLAND, OREGON - DECEMBER 06: Rodney Hood #5 of the Portland Trail Blazers lays on the court after being injured during the first half of the game against the Los Angeles Lakers at Moda Center on December 06, 2019 in Portland, Oregon. NOTE TO USER: User expressly acknowledges and agrees that, by downloading and or using this photograph, User is consenting to the terms and conditions of the Getty Images License Agreement. (Photo by Steve Dykes/Getty Images)

מעורב הופס ליום ראשון: שמעתם זאת לראשונה כאן, מהייטר אמיתי: הלייקרס טובה הרבה משחשבתי! (ווריורס חדשה?)

1.מזמן, מזמן (קובי, אתה מקשיב?) לא הסתכלתי על משחק של הלייקרס בשנאה מעורבבת עם קנאה כזאת!

אני לא מאמין למילים שאני כותב. בתחילת העונה ידעתי שזה עניין של זמן עד שחלקים יתחילו לחרוק ולהתפורר בקבוצה הזאת. יותר מדי איגו-מניאקים. יותר מדי מקרי-ראש. הייתי בטוח שלברון יתחיל לקנא באנטוני דייויס שלקח את הלפיד בקבוצה הזאת, ואולי בכדורסל כולו: למעשה הייתי צריך לחשוב הרבה זמן אם אני מעדיף את יאניס על הגבה בבחירה הראשונה שלי להקמת קבוצה (רוצים לדעת ת'אמת? המאזניים מתחילים להטות לעבר הגבה!).

חשבתי שלברון ו-AD לא יסתדרו עם כדור אחד והנה הם משחקים כאילו נולדו באותה עריסה והתחילו כדורסל יחד ב-DAY-CARE CENTER של יוליאנה בגיל שנתיים, ומאז לא ניפרדו. כדורסל מעולה ביותר – אני לא רוצה לכתוב 'מושלם' – בין שני שחקנים זרים שעד העונה שיחקו יחד רק בנבחרת ארה"ב באולימפיאדה.

חשבתי שראז'ון רונדו, דווייט האוארד, וג'בל מגי יתפרצו במוקדם או במאוחר. זה ידוע ובדוק שלכל אחד מהשלושה ישנם ברגים רופפים בראש. והנה הם מתנהגים כמו חוגרים בהכנה לתפקיד מדריכים בשכבת הצופים ד' – 'אריות הכרמל'. אין צ'אנס שמשהו יקרה איתם. הם נמצאים עתה במסגרת הנראית קשוחה בזמן שהיא גמישה: כל אחד יודע את תפקידו ומה הוא עושה בקבוצה, אבל עם מספיק חופשיות לעשות את שלו בצורה הנראית לו – אפילו שתי זריקות לשלוש מרונדו – שניכנסו שתיהן.

נראה שאיזה נופך שמן של שלווה ורוגע נישפך על ראשי כולם והוא נוצץ ומבהיק עד שאפילו שחקנים כאלכס קרוסו וטוני דניאלס משחקים כשחקני כדורסל NBA מעולים לכל דבר.

לגבי כל אלה שדיברו על בעיות היררכיה – הסבר עבור שימון: מנהיגות הקבוצה, לברון נגד הגבה – הנה טוויטר להרגעת הרוחות (במחצית; בדרך לחדר ההלבשה)

הגבה נשאלה לדעתה על ההצלחה של הקבוצה: "הכל מתחיל עם ההגנה שלנו", הוא הגיב:

לברון נשאל לפשר ההצלחה הגדולה של הקבוצה: "DEFENSE" הוא עונה. מתי פעם אחרונה שמעתם DEFENSE בלייקרס?

כענראה ששונאי הלייקרס באתר ייאלצו להתרגל לאמת החדשה: הלייקרס היא היום הקבוצה הטובה בליגה עם מאמן הנראה כאילו הוא תפור עבורה, והיא משחקת עתה – אוי לעיניים הקוראות זאת ולאצבעות המקלידות זאת – לא פחות טוב מהווריורס במיטבה.

(אלוהים, אנא סלח לי!)

2. פופ: הפיטורין של דייויד פיזדייל הם "מגוחכים"

3. ריק קרלייל: "אני מברך את דייויד טיסדייל על שהוציאו אותו מהמצב הבלתי ניסבל בו ביקשו שייאמן"

ריק קרלייל, נשיא ארגון המאמנים של ה-NBA בירך את דייויד פיסדייל במקום לנחמו על שפוטר "מהמצב הבח\לתי ניסבל בו רצו שייאמן":

4. סוף-סוף מגיעים לבעייה האמיתית של הניקס: הנשיא סטיב מילס (ואח"כ המנכ"ל שלו)

אני לא מבין מדוע הניקס היו צריכים לפטר את דייויד םיסדייל, כדי להגיע לנשיא הקבוצה סטיב מילס.

לפי פרנק איזולה מהאתלטיק (https://theathletic.com/1440758/2019/12/07/isola-knicks-changes-begin-but-wont-end-with-david-fizdale-sources-say-steve-mills-is-finally-on-the-hot-seat/?source=shared-article) הפיטורין של פיזדייל היו הצעד הראשון בלבד של הבעלים ג'יימס דולן.

לפי איזולה, "דולן איבד כל בטחון שהיה לו עם מילס כנשיא הקבוצה, והוא יהיה האיש הבא שיפוטר".

מילס משמש כנשיא הקבוצה מאז 2017 כשהוא החליף את פיל ג'קסון, ועד כמה שפיל ג'קסון היה גרוע כמנהל ונשיא, מילס 'הצליח להיות גרוע ממנו'.

כפי שציינתי אתמול, הוא היה ראש החץ במטרה להביא לניקס את קווין דוראנט וקיירי אירוינג, והתוצאה? הוא אפילו לא הצליח לקבוע איתם פגישה על כוס קפה. לפי איזולה, מילס הרגיש שכסאו כוער והוא החליט לפטר את םיזדייל בתקווה שזה ייתן לבעלים תרוץ "לנסות מה יקרה עם מאמן אחר", אבל במקום, התוצאה היא שהוא כנראה המפוטר הבא.

איסולה מדווח שכמה 'BIG NAMES' מחכים לצילצול מהניקס. כל אחד רוצה להיות 'המציל הגדול'.

5. בקי המון הגישה מועמדותה למשרת הניקס ("אבל רק חוזה של 4-5 שנים לארגון העניינים")

Becky Hammon
לניקס ישנה הזדמנות להפוך לקבוצה הסטורית אם תסכים לשכור את בקי המון, הנקבה הראשונה לאמן קבוצת NBA!

ג'ברי יאנג מדווח (https://www.cnbc.com/2019/12/06/new-york-knicks-fire-head-coach-david-fizdale-report-says.html) שעוזרת המאמן של גרג פופוביץ' בספארס מעוניינת בג'וב במאמן של הניקס.

"אבל רק לפחות 4-5 שנים כדי שאוכל לשנות את מהות הקבוצה ולהפוך אותה לתחרותית באמת", היא אמרה.

איזו הזדמנות בלתי חוזרת לניקס לעשות הסטוריה!

6. מכה גדולה לבלייזרס: רודני הוד קרע את גיד האכילס!

SEASON IS OVER!

דווקא לבלייזרס זה קרה, קבוצה שסבלה כל כך הרבה פציעות.

הקרע קרה לפני סיום הרבע הראשון כשהוא ניתר לנסות לקחת ריבאונד מעל הסנטר ג'בל מגי.

לרודני ישנו חוזה של שנתיים עם פורטלנד עם אופציה של השחקן בעונה הבאה. הוא עלה בחמישייה בכל משחקי העונה של הבלייזרס, וב-30.5 דק' קלע 11.5 עם 3.5 ריב' ו-1.6 אס'. הוא מצטרף לזאק קולינס ויוסוף נורקיץ' לפצועי הבלייזרס.

כרמלו אנטוני מקבל כבר כמעט את מלוא דקותיו. הפציעה תגדיל את מספר הדקות של קנט בזמור ומריו הזוניה.

7. הקאבס מחפשים טרייד על קוויין לאב

ו-ESPNה'פליין-דילר.קום' מדווחים שהקאבס הודיעה ברבים שהיא מוכנה לעשות טרייד על קווין לאב. "אמנם הוא היה מצויין במשחקים האחרונים, הוא לא חלק מהצערת הקבוצה ונשמח לשמוע הצעות מעניינות" https://www.espn.com/nba/story/_/id/28240966/cavs-ready-listen-trade-offers-kevin-love-sources-say

8. למלו בול קורע את הליגה האוסטרלית

אם לא בקי המון, אז אחד משניהם להציל את הניקס!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
97 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אזרח
אזרח
08/12/2019 4:04:56

הלייקרס הקבוצה הטובה בליגה – מסכים. משחקת ברמה של גולדוראנט – עדיין לא

לברון הוא כנראה השחקן הכי טוב בהיסטוריה

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
08/12/2019 10:37:51
Reply to  אזרח

לברון עדיין לא יכול להיחשב גדול ממייקל שהיה מעולה בשני צדי המגרש לא פחות מלברון ואף יותר והיה מתחרה על תואר שחקן ההגנה של העונה ופעם אחת גם זכה בתואר, מנהיג לא פחות גדול אם לא יותר, וינר גדול יותר, תחרותי לא פחות ואף יותר, חכם לא פחות, ריבאונדר לא פחות טוב ביחס לעמדה ולגובה, מוסר מעולה גם הוא, חוטף גדול יותר ואף חוסם גדול יחסית לגובה ולעמדה.
בסך כל היכולות והתכונות מייקל היה פשוט גדול יותר

אזרח
אזרח
08/12/2019 17:46:42

אפשר לסכם את התגובה שלך ב"מייקל היה לא פחות טוב מחברון ב____ ואף יותר". אם ככה אתה חושב אין לי מה לענות, אבל רק אעיר שלגבי ריבאונדר טוב יותר ביחס לעמדה ולגובה – למי אכפת? לברון ריבאונדר יותר טוב חד משמעית. אני נכנס שניה לתפקיד שלך: גם הבן שלי בגובה מטר וקצת ריבאונדר טוב יותר מג'ורדן ביחס לעמדה ולגובה ואף יותר.

ג'ורדן לא מדגדג את יכולת המסירה וניהול המשחק של לברון

שחר אלוני
08/12/2019 15:07:45
Reply to  אזרח

לגבי הקבוצה הטובה בליגה, יש תחרות רצינית מהקליפרס והבאקס. הפוטנציאל של הלייקרס גבוה, יש להם עוד כמה הילוכים להעביר. הם עדיין לא גומרים משחקים מהר בדרך כלל ולדתי ההתקפה שלהם עוד לא ברמה של קליבלנד של לברון.
**
לגבי השחקן הטוב בהיסטוריה, מסכים שלברון חזק בדיון, על פי אורך הקריירה, היכולת לעשות הכל על המגרש מספר העונות הגדול בטופ. התחרות היא עם קארים, ביל ראסל וג'ורדן

stam
stam
08/12/2019 4:41:01

הלייקרס רחוקה מלהיות פייבוריטית ברורה. בטח לא משהו שמתקרב לרמה של גולדן סטייט, או לכ"א מהקבוצות הגדולות של העשור האחרון – קאבס, ספרז 67, אוקלהומה KD-ראס.
הלייקרס היא קונטנדרית, וזה יפה, בהתחשב בכמות החלקים החדשים ומיזוג התאגידים, לברון והגבה. אבל זו רק ההתחלה. אני משוכנע שלפנינו עוד הרבה שינויים, גם ברוסטר.
.
המפתח: הגנה טובה, אחת הטובות בליגה, בניצוחו של AD האדיר. במיוחד הגנת הצבע – וזה לא משהו שצריך להפתיע, מהקיץ כבר יודעים איזו מטריה תהיה שם, ביחד עם הרכש המדויק של בראדלי וגרין, שני שומרים מצוינים. ווגל הצליח להחדיר גם בספסל, רובו לא משהו בכלל, משמעת ומחויבות. עזרה גם פגיעה מדויקת ברכש, במיוחד הווארד.
.
התקפית: גולת הכותרת של הלייקרס השנה – לברון בתור PG. הנתונים הם מדהימים, לא פחות: הממוצעים של לברון בתור PG העונה, הם תאומים כמעט זהים, של לברון טיפהלה יותר טובים, מ…
עונת השיא של מג'יק ג'ונסון בתפקיד הזה בלייקרס. 1987, העונה בה זכה ב-MVP ליגה ו-FMVP פינאלס.
לבדוק ולהשתאות: ממש העתק. לברון קולע יותר טוב מהשלוש כמובן, מה שנותן לו את האדג'. מג'יק אגב היה בן 27, לברון בן 35. וזה מדהים, גם בסקאלה של לברון.
בונוס: רונדו, עוד עושה משחק HOF, ביחד עם לברון שני הרכזים הטהורים הטובים בליגה (לצד כריס פול), כגיבוי. אלה מותרות שאין לאף קבוצה בליגה. האפשרויות של הקבוצה עם שני אלה, אינסופיות.
.
חולשות: בלי סוף. במיוחד מיעוט זריקה משלוש. אחוזי הדיוק השתפרו והם בסדר גמור, אבל הלייקרס עדיין מסרבת להכיר בנחיצות של הכלי הזה. היא נמצאת למטה-למטה, באחוז הזריקות ל-3 מסך הזריקות, עם קבוצות שלא נכנעו למהפכה של מורי, כמו הספרז ואינדיאנה. זה מעשה חמורות ואהבלות.
עוד חולשות: AD. זה מוזר, הוא נותן עונה טובה מאוד, אלא שהגבה יכול להשתדרג מסתם מצוין, למפלצת אמיתית. בגלל השוט-סלקשן שלו, ואיזו מין התעקשות לא ברורה להיות גם סטרצ'-4, שיוצא לזריקות קשות. מיותר, מטופש, מזיק לקבוצה. AD במיטבו קרוב ליאניס, התקפית והגנתית. אז למה להתחכם.
ועוד: מחסן גארדים עצום, רובו מיותר. ללייקרס יש לא פחות מ-6 – גרין, בראדלי, KCP, קארוסו, קוק, דניאלס. אף אחד מ-4 האחרונים לא הכרחי, בכלל לא. קארוסו נהנה מיחצ משוגע, KCP פוגע פה ושם במשהו – אבל המספרים לא משקרים. תת-בינוניים במקרה הטוב. הלייקרס צריכה לארוז אותם ולנסות להשיג במקום, שוטינג גארד עם קבלות. כנ"ל החור הזועק בעמדת ה-SF, מתחת ללברון. הוא קריטי גם להמשך ולפוסט-סיזן, במחשבה על מי שיעלה מהצד השני.
והכי כואב – קייל קוזמה. אחד משחקני ההגנה הגרועים בליגה, בקביעות נמצא ב-20 האחרונים, הוא מחריד. עם תרומה התקפית סבירה, לא יותר. אלא שקווווז נהנה מיחצ משוגע, המון רעש וצלצולים, חביב הקהל, שמסתירים את הנתונים הברורים שמצביעים על החולשה שלו. קוזמה חייב לזוז משם. הוא לא מספיק טוב, וממילא אין לו מקום עם לברון ו-AD. בעמדה 3-4, הוא שק החבטות ההגנתי של הלייקרס, ומקומו בחוץ, כל עוד מישהו יאכל את הבלוף ויסכים לטרייד.
.

חגי "התותח" ניסני
08/12/2019 7:23:31
Reply to  stam

מצד אחד תקפתי בלי סוף את הסופר טים של הווריורס, ואף הגעתי בשל כך למעשים נלוזים. מאידך מישהו שאני חושק בטובתו ואולי אף מעבר, על אף שאני בהכחשה גמורה לכך אף בעיניי עצמי נמצא במצב די דומה בו שחקנים מצוינים חוברים להם יחדיו אף במחירים מצחיקים (דוגמת הווארד או קאזינס) מה אעשה על מנת ליישב את מצב הביש? אומר שהם לא כאלו טובים. ניצלתי הפעם. אבל האם זה יספיק לפעם הבאה כהשדיסוננס (מקווה שזה שימוש ראוי ל"כש") ייסר אותי?

סוסמעץ
סוסמעץ
08/12/2019 12:32:28
Reply to  stam

איך בכלל אתה משווה = סתם משווה..
==
את מה שעשה מג'יק מול ההגנות הרחצחניות של שנות השמונים
==
לכפפות המשי של הליגה בכלל
==
ושל השופטים מול להפלופ בפרט
==

שחר אלוני
08/12/2019 15:10:47
Reply to  סוסמעץ

ההגנות היום הרבה יותר חכמות, למצוא מסירה מתוחכמת זה יותר קשה, השחקנים גם יותר אתלטיים, וללברון גם אין כל כך הרבה אסיסטים במתפרצות

עידו גילרי
08/12/2019 15:16:00
Reply to  סוסמעץ

ההגנות הרצחניות של שנות השמונים…. כן כן. אין כמו הנוסטלגיה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ואני חשבתי שדה פארטי איז אובר עם הלייקרס ולוקה.
מנחם מה עם הקאבס? אתה כל עונה אומר לנו הנה הם בצמרת תכף מתי הם יהיו שם?

אשך טמיר המקורי
08/12/2019 6:15:08

אכן נושא עצוב וכואב.
לא יצא לי לראות הרבה לייקרס לאחרונה, אבל ממה שראיתי רונדו הקפיץ אותם שתי רמות.
בנוסף הוא פיתח חתיכת ידית משלוש בזקנתו.
בתחילת העונה הם ניצחו ולא היו טובים, עכשיו הם כנראה מנצחים וטובים.
עצוב מאוד הסיפור הזה, למרות שאין לי חשש מהם בפלייאוף.
ממש ציפיתי לקרקס.

חגי "התותח" ניסני
08/12/2019 6:20:34

תודה מנחם.
.
אם הפיטורים האלו יגרמו לכך שאחד מן הפרשנים המהוללים הללו שאנחנו נאלצים לשמוע בפלייאוף ילך אז היה שווה את זה (ואן-גאנדי יכול להעביר כאן לכמה חבר'ה שיעורים על איך לחזור בטהרנות על רעיון שכבר אמרת איזה אלף פעם. ג'קסון על איך לבנות קריירה מהמשפט הגאוני "זו הגנה טובה אבל התקפה טובה יותר")

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה מה שגנטרי אומר לבחורים

חגי "התותח" ניסני
08/12/2019 6:29:52

אין אופנס ווי ניד טו פוט דה בול אין דה באסקט. אין דה דיפנס לץ הויפ פור גוד.

אשך טמיר המקורי
08/12/2019 6:38:51

ג'נטרי אומר "בהצלחחחחח" – כי הוא נרדם באמצע המילה ומתחיל לנחור

אשך טמיר המקורי
08/12/2019 6:26:03

ון-גנדי נפלא. הלארי דייויד של הכדורסל ואיש אמת.
ג'קסון נוראי – סכנת דימום מהאוזניים והקאת דבש.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הנדהדאון מן דאון

אשך טמיר המקורי
08/12/2019 7:25:25

oh, mama! there goes that man

A Ljos: Resurrection
08/12/2019 9:04:24

אוף, עכשיו באיזשהו מקום אפל מאוד בתוכי מתחשק לי לראות את הפראנויה והטקטיקות המלוכלכות של ג'קסון מופנות כלפי דולן. יש דרך לעשות את זה בלי לגרור שחקנים תמימים למלחמת בוץ?

אהרון שדה
08/12/2019 8:27:20

תודה מנחם הנהלת הניקס מזכירה לי את חונטת פרקליטות המדינה בארץ.
מלכלכלים על כולם בו בזמן שהם עושים הכי הרבה פשעים ושטויות וכמובן מאשימים את כל העולם ואשתו חוץ מהם …אבל לבסוף גם בניקס כמו בפרקליטות לא תיוותר ברירה ויעשו בה ניקוי אורוות כזה שכל אוהד /אזרח מצוי רואה מקילומטרים .

אור
אור
08/12/2019 8:34:03

מה אתה אומר

אהרון שדה
08/12/2019 8:42:37
Reply to  אור

כנראה שאתה לא אזרח מצוי סליחה לא מתכוון אלייך ושכמותך .

אור
אור
08/12/2019 8:50:15

מזל שיש אותך לקבוע לכולם מי אזרח מצוי ומי לא (ברור שזה קשור לצדק הפוליטי שנמצא רק איתך כמובן)
כנראה שאתה חי בעולם מתקרבן של סיפורים שמאכילים אותך טוב טוב

אהרון שדה
08/12/2019 9:08:13
Reply to  אור

רשמתי תגובה שנרשמה בטעות כתגובכ נפרדת תגובה 10 בקצרה.
לא יודע מה אתה מתכוון במילים הגבוהות שלך .
כל דמוקרט אמיתי לא רוצה שלטון של חונטות ופקידים (ואמרתי זאת גם בעידן אולמרט).
בנוסף רובו המוחלט של העם כן גם משמאל חושב כך ראה סקר גלובס האחרון שלא מתיימר להיות שופרו של הימין .
באמת אור שזה לא עניין של ימין ושמאל גם כשנציג שמאל ייבחר אני רוצה שהוא לא יופל כתוצאה מחונטה זו או אחרת זו דמוקרטיה פשוטה וחבל שלמרות שאתה קרוי אור אינך רואה ….

אשך טמיר המקורי
08/12/2019 9:13:11

תגיד על שלטון חוק שמעת? או שאתה פשוט מעוניין לחיות באנרכיה בה גנוב ככפי יכולתך זאת הנורמה?

אהרון שדה
08/12/2019 9:40:11

אשך שלטון החוק ?
בבקשה איפה חקירת תומכי חוק ישראל היום ?
איפה חקירת המימד החמישי ?
איפה חקירת קשרי לפיד /מילצן ?
איפה חקירת הדחת העד של שי ניצן בעניין הפתלוגית במשפט זדורוב ?
איפה פרסום קלטות מנדלבליט ואשכנזי בפרשת הרפז ?
בקיצור אכיפה בררנית וסלקטיבית היא אנטי דמוקרטית.

אשך טמיר המקורי
08/12/2019 9:58:02

מבין מה שזרקת אני מכיר לעומק את את סיפור זדורוב.
וכן, מה שקרה שם זה כיסוי תחת מערכתי על שחיתות של שוטרים ברמות פסיכיות, ואכן מעיד על ניצן ועל המערכת דברים רעים מאוד.
אבל מכאן לפסול דברים שהם כן עושים נורמלי? כמו לחקור שחיתות שלטונית ממוסדת של שנים ברמת השתנה מהמקפצה? מה הקשר?
בסיפורי ביבי הוא קיבל את המינימום שבמינימום, עם הקלות מפליגות ומזמוז של שנים רבות.
לפחות במקרה זה, עשו משהו.
עם זדורוב אני עדיין מחכה שיירדו מהעץ, אבל העץ גבוה מאוד.
את הסיפורים האחרים אני לא ממש מכיר, אבל בוודאות חלקן נפיחות גמורות בסגנון "אבל הוא גם!" כדי להסיט את האש.
בטח לא ברמות ביבי שזה טירוף מראש המערכת ופגיעה קשה בשלטון החוק ובדמוקרטיה (פגיעה בתקשורת), ומגיע עד לבגידה במדינה (הצוללות).
היו עוד דברים בעבר, כמו סיפורי ליברמן שהצליחו לטאטא מתחת לשטיח.
המערכת בוודאי לא טהורה ונקייה.
ובזאת אסיים ואחזור לכדורסל, נחמה פורתה.

אשך טמיר המקורי
08/12/2019 10:09:28

אחדד:
אין פה שום "אכיפה ברירנית".
יש פה מצב של שחיתות כה בוטה, כה גלויה, כה חמורה, וכה מתמשכת, שגם למע' הפרקליטות הרקובה לא הייתה ברירה אלא לעשות את המינימום.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
08/12/2019 11:41:47

יש בהחלט אכיפה בררנית ויותר גרוע מזה. למשל, בזמנו עצרו באשמת הסתה בצורה מבישה ותקשורתית את הרב דוב ליאור על הסכמה לספר שכתוב בו שעלינו להעדיף חיי חייל צה"ל על פני חיי תינוק של האויב, כשלעומת זאת פרופסור נאלח שאמר שצריך לשבור את המפרקת לנערים המשתתפים בריקודגלים לא נעצר כלל.

כלומר רב ימני נעצר בביזיון על דברים שלא היה בהם כל קריאה לאלימות.
ולעומת זאת פרופסור שמאלן לא נעצר כלל על דברים שהם קריאה מפורשת לרצח נערים.
זה יותר גרוע מאכיפה בררנית.
וכך ההתייחסות בחונטה המשפטית לקריאות מהימין לעומת קריאות מהשמאל כשגם על דברים פחות חמורים שנאמרו בידי ימניים נפתחו חקירות וכו' ודברים של שמאלנים שהם קריאה ברורה לאלימות ואף לרצח, לא נחקרו כלל.

ולגבי נתניהו, בעניין פגישותיו ען מוזס, היו גם פגישות סודיות של איתן כבל, מיוזמי חוק ישראל היום האנטי דמוקרטי, עם מוזס וכן פגישות של לפיד, מתומכי החוק הנ"ל, עם מוזס בדירת מסתור. לא נפתחה כל חקירה לגבי פגישות אלו. ואין מדינה דמוקרטית שבה בקשת סיקור אוהד נחשבת כהצעת שוחד. בכל מקרה גם כאן ישנה אכיפה/חקירה בררנית.

וכן צחי הנגבי הורשע בעניין עמותה אחת, ולעומת זאת החליקו את אהוד ברק משחיתות של 13 עמותות. גם כאן אכיפה בררנית למהדרין

ואלו רק דוגמאות מעטות שנזכרתי בהם של החונטה המשפטית האנטי דמוקרטית והאנטי יהודית, אנשים מחליאים שחושבים שהשמש זורחת להם מהישבן השמאלני-החילוני קיצוני שלהם טזו המדינה הפרטית שלהם.

stam
stam
08/12/2019 13:29:20

דב ליאור הוא יודו-נאצי, אבל על אמת. תורת המלך הוא ספר שקורא לרצח עם, כולל פעוטות. דב ליאור צריך להודות לאלוהים, שהוא נושא את השם שלו לשווא כל יום, שלא שיפדו אותו אחרי רצח רבין. ליאור הוא אחד המסיתים הראשיים לרצח, והמשענת ההלכתית ליגאל עמיר. אלה האנשים שאתה מתהדר בהם? עד כדי כך השטחים חיפפו לכם את המוח? דב ליאור?????? המפלצת שבמפלצות.

עגל
08/12/2019 13:36:19

אני דווקא מעדיף בהרבה שלטון של פקידים (civil servants כמו בצרפת) על פני שילטון של פולטיקאים.

stam
stam
08/12/2019 13:52:19

תקרא, ציפור, תקרא מה זה "תורת המלך". אין הסתה לאלימות? יש קריאה לרצח עם!
"יש סברא לפגוע בטף אם ברור שהם יגדלו להזיק לנו, ובמצב כזה הפגיעה תכוון דווקא אליהם (ולא רק תוך כדי פגיעה בגדולים כאשר גם הם ניזוקים)… ובאופן פשוט גם הם מרוויחים מזה. כי אחרת יגדלו בצורה לא מתוקנת וממילא נצטרך להרגם… הילדים הללו לא יהיו עם קיום, וסופם להיות בני מוות בעולם בו אין להם מקום; ולכן מוטב להורגם כבר עכשיו".
.
קראת ציפור? זה דב ליאור שלך. מוטב להרוג את הילדים כבר עכשיו. שיהיה לך לבריאות.

A Ljos: Resurrection
08/12/2019 9:08:40

מודה, מזמן לא ראיתי את החיה הנדירה שומסקוטיאמיתי בצורתה הטבעית בטבע.

אהרון שדה
08/12/2019 10:41:08

אשך ראשית דיברתי על החונטה לא בהקשר של נתניהו כי בעיני זה לא פרסונלי זה רעיוני .
שנית אם אתה חושב שראית איזו שחיתות מובנית מעליה בעניין נתניהו אנא אראה אותי שנשכיל קצת
איזו ראיית זהב ?
אם יש לך לא צריך 333 עדים .

אהרון שדה
08/12/2019 19:11:31

סתם רואים כמה אתה סתמי .
הרב דב ליאור כלל לא חיבר את הספר תורת המלך .
הספר הוא ספר הלכתי שבין פרקיו
דן באיסור הריגת גוי כולל המקור מהתורה וכן מתי ובאלו תנאים מותר ואף צריך להרוג גוי
הסכמות נתנו כמה רבנים כולל הרב ליאור אבל לא רק .אחד הרבנים חזר בו שכן הוא טען שהוא לא מסכים על כל דבר ( אבל כן על רוב מה שכתוב וזה מקובל ).
כך או כך שתדע לצטט מהספר משהו אחד שהוא בעייתי מוסרית נוכל להתייחס לדבריך ביתר שאת וגם אז תזכור לא הרב ליאור כתב את הספר .

אהרון שדה
08/12/2019 8:40:19

שם מספר 21 ברשימת 50 שחקני העשור ריי אלן (מהיום נשתדל פעמיים ביום במעורב ובפוריו למשחקי הערב)
אלן שיחק בעשור 5 עונות בסה"כ עשור אותו החל בגיל 35.
קבוצות בעשור בוסטון ומיאמי
אלן נבחר בעשור זה פעם אחת לאולסטאר (שהיה העשירי שלו )
וכן הספיק להצעיד את בוסטון לגמר הליגה ב 2010
לאחר מכן עבר למיאמי איתה היו לו 2 גמרים וכמובן הטבעת ב 2013 עם השלשה הגדולה ביותר בתולדות העשור וכנראה בתולדות הליגה כולה שלקחה את משחק מס 6 מול הספארס להארכה אותה מיאמי ניצחה כמו את משחק 7 .
אלן סיים את הפליאוף ההוא עם מעל 10 נק' ומעל 40 אחוז מחוץ לקשת כאשר הוא נושק לגיל 38
(הוא גם פרש כראשון בהיסטוריה לקליעות מחוץ לקשת והספיק עוד להיבחר להיכל התהילה כמדומני היחידי מרשימת ה 50 של העשור ).

בשורה התחתונה :
זה אמנם לא היה אלן של העשור שקדם ( 9פעמים אולסטאר עשור שלם מעל 17 נק כולל 9/10 עונות מעל 20 אלוף שלשות באולסטאר וטבעת אליפות עם בוסטון +זהב אולימפי +חמישיית הליגה השנייה והשלישית)
ובכל זאת בגילו להיות כזה פקטור גם עם במחצית העשור שכולל 3 הופעות בגמר בחמש שנים עם רגע העשור כל זה מצדיק בחירה לטופ 50 של העשור (לענ"ד לפחות ).

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אחלה מעורב מנחם תודה רבה.
.
פופ וקרלייל צודקים במאה אחוז. ממש מקווה בשביל בקי שתפנים את מה שפופ אמר ולא תתקרב לחורבה הזו. היא לא תעשה את ההבדל ויאשימו אותה, בדיוק כמו עם פיזדייל.
.
מסכנים הבלייזרס, כמה חוסר מזל בתקופה כל כך קצרה.
.
הלייקרס היו, הווה ויהיו מצוינים כל עוד המצב החברתי שם יהיה יציב וכרגע הוא כנראה טוב. נראה איך ישרדו משברים אם וכאשר יהיו כאלה.

asaf
08/12/2019 9:51:55

צודק בכל מילה בתגובה שלך מאנו. גם על האמון וגם על הלייקרס, שהכל זורם כולם מחייכים , בוא נמתין למשבר הראשון שבטוח יגיע מתישהו . (וזה בתור אוהד לייקרס)
מה שכן ווגל מפתיע אותי לטובה עד כה ביכולת שלו לשלוט בעסק לא רע בכלל ולהטמיע את הצד ההגנתי שזה זוג של טיקט שלו כמאמן.

Berch
08/12/2019 8:59:39

אחלה מעורב
הלייקרס בהחלט מפתיעים אבל הי אם ווסטברוק והארדן יכולים אז כל אחד יכול
🙂

אהרון שדה
08/12/2019 9:04:31

לא יודע למה אתה מתכוון שאתה מדבר על צדק פוליטי או סיפורים שמאכילים אותי טוב
אני דמוקרט וככזה לא רוצה שלטון פקידים ובטח חא חונטות ( ואגב אמרתי זאת גם כאשר אולמרט היה ראש ממשלה שרציתי להחליפו בקלפי וכן כירושלמי ידעתי שהוא מושחת ובכל זאת לא רציתי שהחונטות יחליפו אותו כי ידעתי כי לא טוהר המידות חשוב להם אלא שמירה על החונטה).

ואגב לא רק אני חושב זאת אלא רובו המוחלט של העם ראה למשל סקר גלובס שאני מניח שלא נחשד אל ידך בצד הפוליטי הזה "שמאכילים אותו".

stam
stam
08/12/2019 9:30:49

אהרן, על איזה פשעים אתה מדבר? ומי הפושעים?

אהרון שדה
08/12/2019 9:36:21
Reply to  stam

הפשעים יוחסו לחונטות השטויות להנהלת הניקס .
הפשעים של החונטות יש רשימה ארוכה

yaniv
yaniv
08/12/2019 9:50:43

לא הצלחתי להבין אותך כל כך אהרון,אז תגיד לי אם אני הבנתי נכון.
יש חונטת פקידים שמחליטה שלא בא לה איזשדהו ראש ממשלה(לדעתך גם מהימין וגם מהשמאל) ואז מחליטה להפיל אותו.בשביל זה יוצרת כל מיני אירועים כמו למשל גורמת למילצ'ן לתת לביבי ושרה מתנות בשווי מאות אלפי שקלים או משכנעת את ביבי להקליט את נוני מוזס בשיחות על שוחד.אחרי זה הם מדליפים לעיתונאים שיעלו את הפרשות האלה לסדר היום הציבורי,גורמים למפכ"ל המשטרה,בן אדם ימני שיש לו הבטחה מביבי להיות ראש השבכ להתחיל לחקור את הפרשות האלה ולתת גיבוי לעשרות השוטרים (שגם מעורבים במזימה) לחקור ולהחליט שיש אמת בדבר והמשטרה ממליצה על שוחד בכל אחד מהפרשות,ואז זה מגיע לפרקליטות שהם מושחתים ורוצים להפיל את ראש הממשלה והם משכנעים את היועץ המשפטי שגם הוא מינוי אישי של ביבי שיש להגיש כתב אישום חמור מאוד על פשעים שראש ממשלה מבצע תוך כדי שהוא ראש ממשלה.
מה אני יגיד לך מאוד מטריד הנושא הזה שחבורת פקידים(אני מניח שזה שי ניצן וליאת בן ארי) שככה שולטים במדינה שלנו ומנסים להפיל ראש ממשלה מכהן

אהרון שדה
08/12/2019 11:06:17
Reply to  yaniv

יניב .
הטענה שהמערכת המשפטית החליטה כבר בתקופת הדיקטטור הגדול ראש החונטה השליט עד היום פרופסור אהרון ברק שהיא שרוצה לקבוע "נורמות חברתיות" ולכן ממילא החליטה באופן מחוכם להשתלט על הדמוקרטיה זה נראה מופרך אבל בוא תתמודד עם העובדות לאשורם ( וזה בקצרה מובטחני שאם תקרא את הספר שיצא עכשיו ושטרם ראיתי אותו הנקרא "מפלגת בג"ץ" תחכים יותר).

א. נתן ברק פרשנות מרחיקת לכת לחוק יסוד הרבה מעבר למה שהמחוקק התכוון וכנגד מה שהוא התכוון ( ראה למשל חיים רמון ).

ב. לאט לאט החלו לתפור תיקים לכל מיני פוליטיקאים מאיימים על החונטה מבלי קשר לימין שמאל ( אך באופן טבעי יותר לימין שכן היה בשלטון).
בין הנתפרים שהוכח שנתפרו
השר לשעבריעקב נאמן ז"ל
השר לשעבר קהלני
השר והרמטכ"ל לשעבר רפול ז"ל.
נשיא המדינה הנוכחי ריבלין
השר לשעבר רמון (שבעניינו הדיחו עדה שלא רצתה ואיימו עליה שתעיד אותה המנושקת ).

ג. בנוסף איתרגו מושחתים וארכי מושחתים ולא חקרו אותם וכך אלו המושחתים התיישרו עם האג'נדה.
למשל אולמרט היה מושחת כמעט 20 שנה (כל ירושלמי ידע זאת) אבל אולמרט התבלבל וחשב שיש לו דם כחול ברגע שהוא לא הבין עם רמון ומינה את פרידמן דרך כוכבו .
לעומת זאת לשרון (שמעשי השחיתות שלו פי 100 ויותר מכל מה שמייחסים לנתניהו ) יצא ללא כתב אישום (על ידי לא אחר מאשר "אביר שלטון החוק" מני מזוז).
וכמובן ללבני ("גברת ניקיון אעלק") וויתרו כי היא הייתה שרת משפטים נוחה מאד ( גם אם לא מההתחלה) ולכן תלונות של גזבר קדימה לא נחקרו עד היום
וכמובן שיש רבים נוספים שתקצר היריעה.

ד. הם כמובן לא רק מהמערכת הפוליטית שיש מישהו שנותן חוות דעת שיש בה בכדי לסתור את הפרקליטות הוא נרדף ( ראיתם את הפתולוגית ששי ניצן רדף אותה וניסה להדיחה ממכרז שזכתה ? או למשל ד"ר קוגל ראש המכון שמפחד עד היום מהפרקליטות כפי שהעיד).

ה. מצד שני הפרקליטות מגנה בחירוף נפש על כל מושחותיה ובראש ובראשונה רות דוד שכן היא יודעת מספיק דברים שיסכנו את שלטון הפרקליטות .

בקיצור אם נתמקד .
הפרקליטות וכלל מערכת המשפט החליטה ממזמן שהיא הבוסית .
והיא הקובעת בבראון חברון אגב היא סירסה את ידי הממשלה והחליטה שכל מנוי מצריך וועדת איתור שתמליץ על שמות לממשלה לאט לאט התקצרו השמות עד לכך שניצן הומלץ לממשלה כשם בודד ( וכמדומני גם מנדלבליט ) מה שאומר שלא באמת נתניהו בחר את האנשים הנ"ל בניגוד לנטען קודם לכן .
וגם היום מנדלבליט טוען שהוא המוסמך היחידי לקבוע לממשלה את פרקליט המדינה הבא.

נעבור הלאה המשטרה הודתה בזמנו שישנו מסמך יצחקי שבו הם מכינים תיקים על פוליטקאים .
סוד גלוי הוא שידוע שפוליטקאים מפוחדים ומפחדים ממערכות אלו ולכן שותקים .
לפני כמה שנים היה דיון כלשהו בכנסת בעניין רצח ראדה והיחיד שהופיע היה פייגלין שאמר הסיבה שאני יחידי כאן כי כל היתר מפחדים .

לסיום תגובה לשור .
צניחה בנורמות שלטוניות תלך לעבר תגלה דברים חמורים יותר שלא נחקרו
אבל עזוב עבר רחוק
קח את האישים הבאים
שמעון פרס נחקר פעם ?
אתה יודע כמה קופות שרצים יש עליו ( אתה מכיר למשל את "נערי פרס" אלה שהתעשרו מאוסלו את פרשת צינור הגז אתה מכיר ? אם לא לא מפליא אותי כי מה שלא רוצים לא חוקרים ).
מה הבעיה לחקור את גנץ ( מימד חמישי)
לפיד (קשרים עם מילצן ).
לבני (יש את כל החומרים ועדות של נושא תפקיד מפתח ).
בשורה התחתונה .
יש כאן אכיפה סלקטיבית חמורה

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
08/12/2019 11:12:56

לגבי פרס, פגשתי פעם אחת בבית מלון בפסח אחד שעבד כפקיד ממשלתי והעביר למבקרת המדינה מרים בין פורת כמות נכבדת של מסמכים המוכיחים שפרס עבר על חוק מימון מפלגות בהיקף של מאה מיליון שקלים (אולי דולרים השווים פי כמה).

yaniv
yaniv
08/12/2019 11:20:23

אהרון אין כאן שום אכפיה סלקטיבית או בררנית.
אתה מתייחס לשמועות ולא לעובדות ורואה אותם כעובדות,לדוגמא אולמרט אז שכחת שהוא נחקר ונדמה לי אף הועמד לדין הרבה לפני שהיה ראש ממשלה.אתה מדבר על שרון ושוכח 2 דברים .אחד שבתיק אחד הבן שלו לקח עליו את האשמה וביום שהוא קיבל את השבץ מהדורת החדשות בערוץ 10 נפתחה בכך שחוקרים את שרון על אחת הפרשות ומעבר לזה שחקרו אותו על לא מעט פרשות..
לגבי שאר האנשים שעאלק לא נחקרו,מן הסתם להעמיד לדין ובטח איש ציבור זה לא דבר של מה בכך ויש לגבות את זה בהוכחות,במקרה של ישראל היום אין הוכחות חותכות לדברים של תן וקח כמו במקרה של נתניהו(הקלטות שביבי הקליט בעצמו ו3 עדי מדינה שאומרים שביבי הנחה אותם)אז ללככת ולצעוק אכיפה בררנית זה בולשיט.
שוב האם המערכת מושלמת ודאי שלא
האם יש דברים לא תקינים בודאי ,מסכים שפרשת רות דוד זאת פרשה מסריחה.
לגבי ועדת האיתור אתה חושב שהשם של מנדבליט עלה סתם???
לסיכום אהרון ודאי שיש לבדוק ליקויים של מערכת המשפט ויש שם ליקויים אבל בין זה לבין לטעון שמישהו בפרקליטות תופר תיקים לראש ממשלה יש אוקיינוס שלם ואני לפחות בטוח שהפרקליטות הגישה את כתבי האישום האלה כי יש מספיק ראיות והוכחות שיש להגיש כתב אישום ובטח לא כי מישהו עלום בפרקליטות רצה להפיל ראש ממשלה מכהן

אהרון שדה
08/12/2019 11:37:25
Reply to  yaniv

יניב באמת אין אכיפה סלקטיבית ?
מה עם ? לפיד ,גנץ ,גדעון סער , איווט ( היום ובכלל מה פשר סגירת התיקים דאז אחרי הרבה שנים זה לא מעורר תהיות של תן וקח שמסתדר היטב עם המציאות?)
מה הייתה בעיה לחקור את לבני דחיל ראבק מגיע גזבר קדימה עם כל ההוכחות וכל המסמכים יניב אתה רציני ?
מה הבעיה לחקור ולהעמיד לדין את כבל על פי עדותו שזה המינימום אם כבר הלכת לכיוון המופרך של שוחד של נתניהו בתיקי וואלה .

ובכלל יניב מה כבר מצאת על נתניהו אחרי שבזבזתי רגע מיליארד דולר .
אם כבר דיברת על הוכחות חותכות ( ניצן עצמו הודה שזה תקדימי בקשר לנתניהו).

הלאה התבלבלת עם בני שרון .
גלעד שרון יצא נקי מפרשיית השוחד של האי היווני הוא סתם קיבל מיליון שקל על שיטוט באינטרנט מבחינת מזוז זו הייתה עבודה לגיטימית.

לגבי הביטחון שלך מאיפה הוא נובע ? הרי היו תפירות כאלו בעבר מישהו נתן את הדין על נאמן על קהלני ? אתה בכלל קראת את פסקי הדין ?

חגי "התותח" ניסני
08/12/2019 11:55:36

למה לקרוא הרי אלו רק אמירות סהרוריות של אנשים עם כושר שיפוט לקוי במקרה הטוב.
.
סהרוריות בדיוק כמו האמירות שאנשי דת פוגעים מינית – אלו אמירות מופרכות חסרות כל תוכן. כמרים או רבנים מעולם לא עסקו ולא יעסקו בפדופיליה, או כפו את עצמם על גברים אחרים או על נשים. זה מופרך מן היסוד ואין לזה מקום בכלל במחשבה.
.
אבל מה אני יודע. אני חלק מהעדר חסר התבונה (הטהורה)

yaniv
yaniv
08/12/2019 11:56:48

שוב אהרון,אין אחד במערכת המשפטית שאומר שבלי הוכחות נלוות היו מעמידים את נתניהו לדין.אין מה לעשות שזה רק כבל מול נוני בלי שום הוכחות נלוות זה לא יחזיק בבית משפט.להזכירך בתיק 2000 יש הקלטות של ביבי מדבר על שוחד מול נוני ואם כבר מדברים על אכיפה ררנית אז עצם זה שלא העמידו אותו לדין על שוחד שהם מדברים במפורש על שוחד זה האבסורד האמיתי.
לגבי תיק 4000 יש לך 3 עדי מדינה שמסבירים לך במדויק איך השוחד התנהל ואיך בעל חברת תקשורת למעשדה מנהל את משרד התקשורת כרצונו ואתה קורא לזה הזוי???
והכי מקומם אהרון שאתה ניזון משטיפת המוח של ביבי ואנשיו על הסכום המופרך של רבע מיאלרד דולר,זה סכום שלא קשור למציאות.
באמת הכי הכי מאכזב אותי שראש ממשלה שיש נגדו כתבי אישום כל כך חמורים של מעילה בתפקידו בעודו ראש הממשלה שאמור לדאוג לכל העם,ואתה מתפלפל איתי על שתפרו לו תציקים ולמה לא חקרו את לבני????
אתה יודע מעבר לזה אני יגיד לך שיחקרו את כולם אין לי בעיה,המצב במדינה כל כך מחורבן שהדבר היחידי שאני מצפה מראש הממשלה שלי זה שיהיה ישר ולא גנב שגונב מהכיס שלי.
לגבי לפיד מאיפה אתה יודע האם בחקרו או לא חקרו,מעבר לזה שלפיד אמר לא למילצן.לגבי איווט אז כן זה שסגרו את התיק שלו מעורר תהיות מאוד מאוד גדולות(ולהזכירך היועץ הקודם זה שיאיר אמר שסידרו לאייוט הוא זה שסגר את התיק).
לגבי שרון לא התבלבתי בכלל התכוונתי לעומרי שרון שגם ישב בכלא במקום אבא שלו.
לגבי הביטחון שלי לגבי נתניהו נובע בעיקר מכיוון שא.זה לא ראש הממשלה הראשון שמואשם
ב.מכיוון שזה ביבי שדאג לכך שאנשי שלומו יאחזו בתפקדיי מפתח ומכיוון שביבי שולט בתקשות(כן כן עוד מיתוס זה שהתקשורת שמאלנית) ומכיוון שהם ידעו שהוא יצא למלחמה נגד שלטון החוק אז אני מתאר לעצמי שלא תפרו לו תיקים.
ושוב אתה חוזר אכפיה בררנית,אכיפה בררנית.זאת אומרת מבחינתך לצורך העניין אם לא חקרו את לבני אז לא צריך לחקור את ביבי,ואם כבר חקרו את ביבי ומצאו פרשות חמורות אז לטאטא אותם מתחת לשולחן כי לא חקרו את לבני?

golan
golan
08/12/2019 13:32:56

האכיפה שלהם סלקטיבית כמו בחירת הדוגמאות שלך …
את ליברמן לא חקרו ??? את חצי מפלגה שלו העלו למשפט. (אגב, גם שם ביבי ניסה לסדר לו מסלול פטור מהעמדה לדיון עם יוע"מ ממונה …)
הבנתי שאתה לא חושב שביבי זכאי, אז לא להגיש כתב אישום כי לא מצאו הוכחות לשחיתות של ברק (אגב, כן חקרו …) ?
לא הבנתי את ההגיון.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
08/12/2019 12:47:21
Reply to  yaniv

יש בהחלט אכיפה בררנית ואף גרוע מכך. ראה תגובה 6.1.1.1.1.5.

stam
stam
08/12/2019 13:43:43
Reply to  yaniv

LOL. תיאור למופת. הקונספירציה הגדולה בתולדות האנושות. וכולם רוקדים בכוריאוגרפיה מושלמת, לצלילי איזה מנצח מלמעלה, שמושך בכ-ולם, בכל המדינה הזו, כמו מריונטות. מדהים.

השור
08/12/2019 10:40:53

בפעם השניה כבר לא הצלחתי להתאפק. בוודאות משנות ה-90 חלה צניחה עזה בנורמות שלטון החוק, כאשר פוליטיקאים ופקידים מכל הדרגים החלו להשתין מהמקפצה (כלומר, שחיתות בגלוי) אשר באה לידי ביטוי בשחיתות של אריה דרעי, בניזרי, הירשזון ואולמרט ומליארד ראשי ערים- אשר נתפסו וכנראה עוד רבים אחרים שהצליחו קצת יותר להסתיר זאת. למעשה התלונה העיקרית של כל הנ"ל הייתה שזאת הייתה הנורמה ולפיכך האכיפה בררנית.
אני ממש גאה באלו מתוך המשטרה והפרקליטות שכן פעלו – והביקורת העיקרית היא שצריך היה הרבה יותר. סגרו לנתניהו 14-13 תיקים קודם לכן – שלא לדבר על הצוללות שלכל הפחות היה צריך לחקור.
הבעיה העיקרית עם נתניהו שהוא הפנים את הלקח הלא נכון מפרשת בראון ועמדי – הוא הבין שהוא צריך לפעול ביותר הדרגתיות ולמנות את כל הפקידות (שי ניצן, מנדבליט, מתניהו, אלשייך) הם מינויים אישיים שלו – אבל הוא לא הבין שיכול להיות לאנשים האלו גם יושרה פנימית. ורק על זה הוא כועס עליהם

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
08/12/2019 12:50:37
Reply to  השור

ללא מעטים במערכת המשפט, מה שהשר אוחנה כינה "הפרקליטות שבתוך הפרקליטות" אין יושרה פנימית אלא ההפך מיושרה פנימית ומתנהלים באופן אנטי דמוקרטי וכאילו שהם הבעלים של המדינה והדעות וחושבים שהשמש זורחת להם מהישבן החילוני-שמאלני קיצוני שלהם.

A Ljos: Resurrection
08/12/2019 12:55:34

קרמר, בלי להיכנס לדיון שלכם או לטעון לטיבו של צד מסויים, אם אתה חושב שבאיזושהי צורה מערכת המשפט הממוסדת קרובה איכשהו לדגדג עם מקל של מטאטא ארוך במיוחד את הקצה הימני של שמאל רדיקלי כלשהו – יש לי כמה אנשים להכיר לך.

דקסטר
דקסטר
08/12/2019 13:39:25

אני לא ממש עובד היום אז אי לי בעיה לצלול לתוך הוויכוח הזה..
בגדול המאבק בשמאל ובימין די ילדותי. כל צד חושב שרק הוא צודק. אתם יודעים מה הקטע? שניהם צודקים!
נוצר באמת בישראל שלטון פקידים (בכל תחום אגב) ובאמת ביבי אשם. מה לעשות? והעניין הכי מרתיח אם הייתי ביביסט זה שהיה כל כך קל לצאת מזה! מי שקרא את כתב האישום ואת השתלשלות העניינים מבין שני דברים- היו פה מהלכים ממש לא תמימים מצד ראש ממשלה מכהן ומצד שני- על זה אתה נופל?! כזה נמוך לרדת??
.
אני מאמין לביבי שבעיניו הוא לא אשם. ואני מאמין למערכת המשפט כי יש מספיק ראיות להעמיד לדין.
וכל מי שמבין את המערכת מבין שאם אין הרשעה של 95% לפחות היועץ לא היה מקבל את ההחלטה על כתב האישום.
.
הפרקליטות מצידה כן תפסה כוח יתר ולא נתונה לביקורת ולתהליכי שיפור פנימיים והשלטון גם אם לא מושחת על פי אמות מידה פיזיים כמו העברת כסף הוא כן מושחת מוסרי.
נכון אמר אחד הפרשנים של המקרה זה שאם היו אומרים לביבי מה אתה מעדיף 30 אלף דולר או סיקור חיובי היה מעדיף סיקור חיובי. לכן זה שווה ערך ל יותר מכסף. ועל כן- שוחד.
והדבר הכי הזוי בכל הפרשות האלה שהרוב נופל על שרה ויאיר. ביבי אולי אולי תופס 20% מכל האשמות.
אבל לא בטוח שזה אפילו חמור יותר.
.
לא רודפים את גנץ לפיד וכו כי כנראה הם לא הגיעו לרמת השפעה ומחוייבות שתאפשר את זה.
יכול להיות שכן משחררים לאנשים קצת אויר לנשימה ומאפשרים להם לתקן. אגב, גם לביבי איפשרו אבל הוא המשיך והמשיך עד שלא הייתה ברירה.

yaniv
yaniv
08/12/2019 14:00:01
Reply to  דקסטר

אני בהחלט מסכים איתך.
הפרקליטות בהחלט לא חפה מביקורות ובהחלט צריך לעשות שם רענון,ץהדוגמא הכי בולטת והזויה זה שהיועץ המשפטי לממשלה ,זה שצריך לייעץ לממשלה הוא גם זה שתובע את בכירי הממשלה במידה והם חטאו.זה אבסורד ץצריך להיות כמו בארה"ב תובע מיוחד שזה יהיה תפקידו.אבל בין זה לבין להגיד שרדפו אותו,או תפרו לו תיקים או כמו אהרון בגלל שלא חקרו את לבני אז צריך למעשה לוותר לביבי.זה כבר ממש הזוי ולצערי על זה אנחנו נלך לבחירות.
אמר מישהו שאני לא זוכר שלמעשה כל אזרח במדינת ישראל חושב שהמדינה שאנחנו חיים בה מושחתת לחלוטין.
או שאתה חושב שביבי,ליצמן,דרעי,כץ,ביטןהם מושחתיםן ומשחיתים את המדינה או שאתה חושב שלכל אלה תפרו תיקים ומערכת המשפט במדינצ ישראל היא המושחתת.
מה אני יגיד לך מסקנה עצובה

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
08/12/2019 10:53:49

יש חשש כבד להשוואת שיא האליפויות ואולי שבירתו בשנים הקרובות!!!

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
08/12/2019 12:51:49

זו תגובה שהייתה צריכה לבוא כתבובה עצמאית ולא כתגובה לאחרת.

אשך טמיר המקורי
08/12/2019 9:14:46

סתם נזכרתי בלילה, כשראיתי את ג'ליל אוקפור החסר אונים, בדיונים טרם הדראפט, מי יהיה יותר גדול – הוא הוא טאונס.
הדעות היו חלוקות למיטב זכרוני…

דקסטר
דקסטר
08/12/2019 10:35:39

אני אפילו אמרתי שלהשוות אותו לראסל בעתיד יהיה בדיחה

אשך טמיר המקורי
08/12/2019 10:39:37
Reply to  דקסטר

אני אמרתי שהתקרה שלו היא להיות דייוויד לי.
תקרה שלא יגיע אליה לעולם בדיעבד.

A Ljos: Resurrection
08/12/2019 9:27:02

בודק בשביל חבר אוהד ניקס –
לדולן יש את הכוח להרחיק לצמיתות את קרלייל ופופוביץ' מה-MSG?

asaf
08/12/2019 9:33:42

מנחם תודה! הבעיה בניקס היא ראש הנחש דולאן, בכלל לא משנה מי יאמן או ישחק כל עוד הוא שם. הבעיה שהכל שהפרנצייז' יותר כושל ערכו לא נופל ואף עולה ולכן לאיש אין שום אינטרס למכור…

yaniv
yaniv
08/12/2019 9:43:48

תודה מנחם.
הלייקרס נראים בהחלט טוב,יצאו למיני מבחן של שלושה משחקי חוץ לא קלים וניצחו את שלושתם בקלילות.הבעיה היא תלות מוחלטת בלברון וAD,נכון לכרגע אין שחקן שלישי שהוא יציב,כל פעם זה מישהו אחר.ציפו מקוזמה שהוא זה שיהיה אבל זה לא קורה.הלייקרס טובים אבל היא לא הכי טובה בעיר שלה,יש לה אחות קטנה ורעבה שנכון לכרגע פייבורטית יותר גדולה ממנה.
אני מקווה מאוד בשביל בקי האומן שהניקס לא ייקחו אותה כמאמנת כי כך תיגמר לה הקריירה לפני שהתחילה

The Pro
The Pro
08/12/2019 9:55:21
Reply to  yaniv

דני גרין הוא הצלע השלישית כרגע בלייקרס.
אבל זה לגיטימי בשנה שבאה אחרי הפירוק של הגולדן.
אין היום בליגה הזאת קבוצה שמסתמכת על 5 אולסטארים.

yaniv
yaniv
08/12/2019 10:17:09
Reply to  The Pro

דני גרין הבעיה איתו שהוא לא יציב בהתקפה,משחק אחד הוא בהחלט מתפקד כצלע שלישית אמינה ומשחק אחר לא פוגע אפילו בקרש.
לא דיברתי על שלושה אולסטא5רים אלא שחקן שייתן כל משחק את ה15 נקודות שלו באחוזים טובים,כרגע אין את זה בלייקרס

אור
אור
08/12/2019 10:43:57
Reply to  yaniv

צודק, קוזמה מאכזב עד עכשיו

The Pro
The Pro
08/12/2019 9:48:36

מנחם זה בא באיחור של 2 מעורבבים אבל לפחות זה הגיע לבסוף.
אני לא חושב שיש היום קבוצה בליגה הזאת שתוכל להגיע לפוטנציאל המלא של הלייקרס.
עם כל הכבוד לקליפרס מדובר בקבוצה נחמדה ולא יותר מזה שתגיע רחוק לפי המצב הבריאותי של קוואי וג'ורג'.

גרג פופוביץ' צריך להסתכל על עצמו לפני שהוא מציל אחרים. זה קצת הזוי שאותו לא פיטרו אחרי פתיחת עונה נוראית
והקבוצה שלו שעדיין נראית אבודה על הפרקט.
הייתי שולח אותו הביתה ביחד עם פיזדל.

קווין לאב שחקן שיכול להועיל לכל קבוצה מובילה. בליגה של היום הוא נכס כשחקן גבוה שמכניס שלשות.
במקום פלינקה הייתי מנסה לנצל את הקשרים של לברון כדי להשיג אותו במחיר נמוך.

השור
08/12/2019 10:43:41
Reply to  The Pro

באמת היית שולח את פופ הבייתה לאחר פתיחת עונה לא טובה? בדיוק על התרבות הזו דיבר פופ.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
08/12/2019 10:39:45

אחלה מעורב, תודה רבה

ניר מועלם
08/12/2019 11:44:37

מעניין מאוד לאן קווין לאב יעבור, שחקן שיכול בקלות לעזור לכל קבוצה, הבעיה הכבדה והקשה שלו היא החוזה, לכן לא מאמין שיהיו עליו הרבה קופצים.

stam
stam
08/12/2019 13:38:45

ביבי ייפול, יישאב לתוך החור הזה של האמבטיה, בסחרור מהיר (יום אחרי כבר לא יראו אותו פה). וכמו המצטופפים על הטיטאניק, אחריו הכבוד העצמי ושאריות ההגיון של הרבה אנשים, שהחליטו משום מה, באופן טראגי, ש"ביבי לנצח" = זה הם. זה המחנה שלהם, "הדפוקים", "הקורבנות", "המגזר", זה הכבוד האישי שלהם, זו האמונה שלהם. אמונה משיחית יוקדת. כל הז'יטונים על ביבי, והם ממולכדים. מסיבוב לסיבוב, משחיתות לשחיתות. מפרשה מופרעת אחת לשניה – הם מגדילים את ההימור ומדברים שטויות שקשה לתאר. כי הם ממולכדים. הכל על ביבי.
הטרגדיה בדרך, והיא מאוד קרובה. מי שיכול, שימהר לרדת מהעץ, לנשם אוויר נורמלי, אולי לא תרגישו שככה נדפק לכם השכל אחרי החלילן מהמלין, הנוכל הרקוב והמושחת. עוד זמן לא רב, כמו שמזמן קורה בצד הזה, תידהמו איזה דברים יצאו לכם פעם מהפה, ובמה האמנתם. וזה עוד לפני האלימות שהיא תוצר נלווה של כל זה. לא תאמינו אחרי מי הלכתם. שבתי צבי זה עכברבר לעומתו.

דקסטר
דקסטר
08/12/2019 14:07:33
Reply to  stam

יפול אבל לא ייכנס לכלא

Ari
Ari
08/12/2019 14:09:33
Reply to  stam

בבחירות האחרונות מחנה הימין/תומכי ביבי השיגו 55 מנדטים שמייצגים משהו כמו 3.5 מליון מאזרחי המדינה, ורוב מתוך האוכלוסיה היהודית.
ההתנשאות שלך מוציאה אותך מגעיל ולא חכם במיוחד.
תן טיפה כבוד לאינטלגנציה והשיקולים של רוב הציבור היהודי בישראל, הם לא מפגרים, הם יודעים לקרוא תמונה, הם יודעים מה טוב להם, וכנראה הם מבינים דבר או שניים שאתה עוד לא למדת.
הכלכלה הישראלית שוברת שיאים, השקל אחד המטבעות החזקים בעולם, מטרופולין תל אביב הופך למנהטן, אין מלחמות מיותרות, נתב"ג עולה על גדותיו, יש תיירות ויש השקעה בתשתיות חסרת תקדים,
החיים כאן תותים, למרות כל הניגודים והקונפליקטים המובנים בחברה שלנו, ישראל במסלול הצלחה וצמיחה.
אפשר להתווכח, ובריא לעשות זאת, אבל לתאר את הצד השני כאילו הוא עדר מסומם לא יעזור לך להבין את הרציונל בצד שכנגד

yaniv
yaniv
08/12/2019 14:22:33
Reply to  Ari

תראה עדר לא עדר זאת לא השאלה בכלל,בסופו של דבר איך שלא תהפוך את זה גוש הימין או בלוק ה55 מודיע בפה מלא שמבחינתו לצורך העניין שלטון הימין הרבה יותר חשוב משלטון החוק והאם בן אדם מושחת או לא זה בכלל לא משנה.תגיד מה שתגיד על השמאל ברגע שהמועמד בראשותו היה נגוע בשחיתות.(להזכירך עוד בשלב החקירה) מיד הפיל אותו והוכיח שלפחות לצד השמאלי במפה יש ערכים,מוסר ואילו הצד הימני במפה מראה שלא מעניין שום דבר העיקר שביבי ישאר בשלטון,והכי מצחיק שזה לא קשור בכלל לימין כי תמנה כל אדם אחר בליכוד ויש לך ממשלה בתוך שניות.רק לשמוע את הרב רפי פרץ,אדם שבאמת יש לו זכויות במדינת ישראל ואני חושב שהוא בהחלט בן אדם ערכי (למרות הפליטה שלו על טיפולי המרה אבל נעזוב את זה בצד) מתפתל בראיון על איך אין לו בעיה שראש הממשלה אם כאלה כתבי אישום ימישך לכהן והוא מתחבא מאחורי החוק ולא מדבר בכלל על ערכים(שר חינוך -מה ילמדו בדיוק ילדי ישראל אם הם יודעים שגם אם יש לך חשדות כאלה חמורים אין מניעה שתמשיך כאילו כלום לא קרה).אני בטוח שבטייסת שלו בחיל אוויר הוא לא היה נותן לדמי דותן לשרת שניה אפילו אם כתבי האישום שהיו לו.
זה הכי מאכזב ואני מניח שפה הבעיה ולא משנה כמה שאתה או אחרים חושבים שביבי היה מוצלח למדינת ישראל

אהרון שדה
08/12/2019 15:43:51
Reply to  yaniv

יניב אתה מתבלבל זה לא שלטון הימין לעומת שלטון החוק.
זה שלטון העם לעומת שלטון הפקידים .
האם הפסיק להאמין בשלטון הפקידים .
אגב כפי שכבר כתבתי העם זה לא הימין זה גם השמאל .
שבס העיד שבן יאיר אמר על נאמן אני אתקע את הפשיסט .
חיים רמון חושב על החונטה את אותם הדברים שאני חושב עליהם .
יתרה מכך אני מצהיר שאם תבוא מפלגה שתחזיר את הריבונות לעם במפלגת מיהו הריבון שתחזיר את המשילות לציבור דרך נבחריו אני הראשון שיתמוך בה גם אם מעומדיה הראשיים יהיו דניאל פרידמן כנרת בראשי וחיים רמון שכולם שמאל .
חברים שכחתם כת הדחת העדים על מה אנחנו מדברים כאן ?
קראתי לפני כן כמה דברים שאמרו עליי
1. יניב אמר שאני אוכל ספינים של נתניהו
2. אחד אחר צחק עליי ועל ליברמן וישראל ביתנו
אז תשובה בקצרה
ליניב אומר שאני טענתי אותו דבר כלפיי מחנה הימין מתי שאולמרט הואשם ואני האמנתי אז שאולמרט כן מושחת ( אשר לנתניהו אין שום הוכחה לשחיתות ונהנתנות איננה שחיתות ואם כן אז גם פרס לפיד ורבים אחרים מושחתים ).
ולמרות שהאמנתי שאולמרט מושחת יצאתי נגד מחנה הימין שקרא להדיחו וזאת למרות שסלדתי ממנו כי הבנתי כבר אז את הפואנטה של שלטון הפקידים שלא רדפו אחריו בגלל עשיית צדק אלא בגלל איום עליהם .
ובאותו עניין זה שחקרו חצי מפלגה של ליברמן ולא הגיעו לליברמן למרות שכל העדויות מחיבות זאת (ראה יואב יצחק מחלקה ראשונה וראה הנציב רוזן היום ) זה מוכיח את שאמרת שליברמן הוא סה"כ פודל קטן של מערכת המשפט ואני מניח שכל מהלכיו הפוליטים מוכיחים זאת .

yaniv
yaniv
08/12/2019 15:58:52

אהרון אתה כתבת ולא אני שהדינה בזבזה רבע מילארד דולר על חקירות נתניהו,זה מספר שביבי זרק לאוויר בכדי לגחך את החקירות והחשדות שלו.אתה השתמשת במספר הזה ולא5 אני ולכן מה לעשות אתה אוכל ספינים של ביבי.
דבר שני תומכי ביבי חוזרים ואומרים שהחוק מאפשר לביבי להישאר ראש ממשלה למרות כתבי אישום.אותו חוק בדיוק אוסר על כל עובד ציבור לקבל מתנות,אין מחלקות שביבי קיבל מתנות במאות אלפי שקלים בצורה קבועה ולכן זה ממש לא נהנהתנות אלא עבירה על החוק.
דבר שלישי אהרון יש במדינה דבר שנקרא חוק ועל כל אחד לקבל את החוק ולפעול על פי החוק,לתת 2-3 דוגמאות שגם אתה לא יודע עליהם פרטים מעבר למה שכתוב בציבור ולהחליט על פיהם שהחונטות המשפטיות הם אלה שקובעות מה יהיה במדינה חוץ מזה שגם המקרים שהבאתם שונים ובטח לא באותו ווליום כמו חקירות נתניהו.
דבר אחרון אתה מתגאה שגם על אולמרט הגנת,אז מה אתה אומר למעשה שאולמרט לא היה צריך להישפט מרות שיודעים והוא הורשע בבית משפט?

אהרון שדה
08/12/2019 22:09:16
Reply to  yaniv

יניב כמה דברים .
1. אין ראיות נלוות יש הדחות עדים ראינו את אלוביץ ראינו את חפץ אנו לא מטומטמים
ולא אכולים ספינים
2. ראינו גם את ההדלפות היומיומיות לגליקמן ואחרים מטעם הפרקליטות בלי שנחקרו (בניגוד אגב לפעם שרובינשטיין חקר והגיע לגלאט ברקוביץ).

3. נניח שזה לא רבע מיליארד דולר אין חולק שבזבזו כאן כספי ציבור ברמה מטורפת על כלום ושום דבר
גם מה שיש יש מעדי מדינה (מנדלבליט עצמו אמר משהו כמו ללא עדי מדינה אין תיק) זאת אומרת כבר מלכתכילה חיפשו אותו ולא מצאו ראיות נלוות כפי שטענת ולא זו בלבד אלא שהלכו אימים על עדי מדינה אלו כפי שכולם ראו .

4. בוא ונעשה סדר בתיקים מה בעצם הטענות
א. סיקור אוהד אתה צוחק עליי ? אחרי שהאבק שקע היש לך אישיות ציבורית שנפגעה בצורה יותר גדולה מנתהיהו או אשתו ? זה נקרא שוחד ? בה בעת שליטפו וליקקו ללבני לפיד ועוד עשרות מאותרגים ? אתה רציני מישהו מסוגל להאמין לכך ?

ב. שוחד צריך לקבל משהו או לתת משהו מה נתניהו בדיוק קיבל בכל המשחק עם מוזס ברור לכל למה הקליט אותו לא צריך להיות חכם גדול

ג. מתנות ….קיבל עוד טרם היה ר"מ מתנה מעידה על נהנתנות אך עדיין לא על שחיתות וגם אם אין זו התנהגות נאותה זה עדיין מותר .

ד. צוללות בינתיים אפילו במתפרה זיכו את נתניהו בתיק זה וגם את מקורביו ( למעט סעיפים טכניים).

ה. והכי חשוב נתניהו אדם חשדן נזהר מאד לא מצאו שום מעטפה או משהו שדויה לכך ומכאן חוסר האמון הציבורי.

ו .שאני מדבר על אכיפה בררנית אני מתכוון לכך שברגע שאין אקדח מעשן אתה מסוגל לתפור לכל איש ציבור איזה שהוא סיפור בוודאי שהיה ר"מ עשור + ובשורה התחתונה וחשוב להסתכל עליה אין דבר קונקרטי אחד שניתן לומר על נתניהו (הסברתי כמה בדיחה הסיקור האוהד) בד בבד כשאתה מסתכל ימינה ושמאלה אתה רואה שחיתות ממשית כמו לכאורה המימד החמישי פרשות ישראל ביתנו (שנגעו בפיונים אבל לא במלך ) חקירות ברק בזמנו וכמובן לבני ופרס בכל אלו אני יכול לספר לך על דברים מוחשיים שכולם יודעים אך משום מה לא חוקרים ….וזו האיכפה הבררנית

ז. לא התייחסת לאורך כל הדרך לגבי תפירות תיקים שמעשו בעבר
ח. לא התייחסת לאורך כל הדרך על שחיתיות גדולות מאד בפרקליטות עצמה בעיקר מידי שי ניצן (אגב ההדלפות לתקשורת הם לא יחסי תן וקח מדוע ? ).

ט. לא התייחסת לכך שלא באמת הממשלה ממנה את היועץ המשפטי /פרקליט

י. לא התייחסת למה שמנדלבליט עצמו אמר על הפרקליטות ובכלל לא התייחסת לעננה שיש על ראשו ולכן הוא נסחט

ואחרי כל זה האישו אצלי היא לא ביבי היא הדמיקרטוה שלנו לכן התחלתי על הפרקליטות בהערה סתמית אותה הדליק אור יצא לבסוף שכולם הסכימו איתי במהות ובפואנטה והיא שהפרקליטות חולה וזה מה שחשוב להבריא אותה ועל הדרך את הדמוקרטיה הישראלית .

Zvika Bar-Lev
09/12/2019 17:09:29
Reply to  yaniv

יניב, אתה מתעלם לנוחותך משני דברים מרכזיים:
1. חוק יסוד רוה"מ נוסח בדיוק כמו שנוסח, והיו על זה דיונים מפורטים בכנסת והתפלפליות על תסריטים אפשריים, כדי למנוע מצב שמי שיכריע את תוצאות הבחירות באופן ישיר יהיה הפרקליטות והיועמ"ש. בגלל זה החור אומר שגם עם מגישים כתב אישום, רוה"מ אינו צריך להתפטר עד לגזר דין חלוט בעבירה שיש עימה קלון. יש חוקים דומים שמשעותם בכל ארץ דמוקרטית, מחסינות מלאה לתקופת הכהונה (צרפת) עד למשהו דומה ללשון החוק שאצלנו – בדיוק מאותה סיבה. הדמוקרטיה לא נותנת את הכרעת הבוחר לשליטת פקיד ממונה.
2. מי שלא רואה שאין למחנה השמאל-מרכז שום אידאולוגיה, רק טקטיקה לחזרה לשלטון שנקראת "רקלוביבי", הוא עיוור גמור. חבורת אנשים ומפלגות שהייתה צריכה לפחות לפרגן חלקית לנתניהו על כל מה שהוא עשה שנוטה למרכז ולא לימין, וכמו שציינו פה יש לא מעט דברים כאלו, ושכולם רואים בדיוק כמונו שיש גם לא מעט הצלחות לדרך שלו, בכמה חזיתות (מדיניות וכלכליות), הפכה את הסיפור המשפטי הזה, כמו שאמרנו בניגוד לחוק (הרי ברור לכולם שלפחות יש סיכוי לא רע שהוא יצא נקי מרוב התיקים) לחזות הכל, כי הבינו שבקלפי הם לא מצליחים לנצח את הימין. ועל הדרך, אנשים שאין להם שום תוכן מלבד "רקלוביב" מאשימים את תומכי רוה"מ עקב הקישור שעושים בין ההצלחה של המדינה כיום לרוה"מ בעשור האחרון, שהם הולכים בצורה עיוורת אחרי המנהיג. זה פשוט לא רציני.

דקסטר
דקסטר
08/12/2019 14:25:30
Reply to  Ari

תומכי ביבי לא השיגו 55 מנדטים ואני מתומכי הימין כן?
ביבי קיבל 32 מנדטים אבל הוא החליט שכל מי שהצביע ביבי הצביע גם סמוטריץ יהדות התורה וש"ס.
זה ממש לא ככה. ואגב בקרוב זה יעבוד הפוך. אם החרדים ייראו שאין היתכנות עם ביבי הם בקלות יעברו לגנץ. עד עכשיו נתנו לו מספיק זמן כדי לבצע את זה. ברגע שהוא נכשל הם לא יכשילו את המדינה שוב ופשוט יעברו צד.
אגב ליהדות התורה ממש לא איכפת מה הציונים האלה עושים זה עניין פרטי שלהם\שלנו. מבחינתם ביבי=גנץ.
חכה תן לזה עוד מערכת בחירות אחת ותבין…
.
וביבי ממש לא מייצג מדיניות ימין. אני מכיר המון חברים בצד השמאלי של המפה שמבחינתם ביבי זאת התגשמות חלום ראש ממשלה מהימין. אף שמאלני לא היה מעז להתנהל כמוהו. זאת בדיחה שזה ראש ממשלה שמייצג את הימין.
ביבי לא מסוגל לקבל החלטות. הוא דחיין.
ישראל חזקה לא בגלל השלטון שרק מתעמר באזרחים אלא למרות השלטון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דקסטר

כל מדינה חזקה למרות השלטון. כמו שתמיד אמרתי שלטון יכול רק להזיק. עדיף שלא יעשו כלום

Ari
Ari
08/12/2019 14:34:32

להתווכח אפשר בלי סוף ומן הסתם על כל טענה שהעליתי או שאתה כתבת אפשר לפלפל לכאן ולשם עוד 70 שנה,
לא מעניין אותי
הפריע לי שמנסים לתאר ציבור ענק כמפגרים שלא יודעים מה טוב להם. וזה לא מפריע לי כי זה מעליב זה מפריע כי זה לא נכון.

Zivke
Zivke
08/12/2019 14:42:52

מנחם, תרשה לי לעדכן אותך – אתה כבר מזמן לא הייטר של הלייקרס, אתה לגמרי סטוקר 🙂

וברצינות, מבחינתי המבחן של הלייקרס, כמו יתר הקבוצות שנוצרו יש מאין בקיץ (קליפרס, יוסטון, מיאמי), יהיה כשיגיעו המשברים, והעצבים והנמאס לי מהגבה/רובוטיות/נגרות/באטלריות שלו…

שחר אלוני
08/12/2019 15:30:58
Reply to  Zivke

קבוצה עם מנהיג עוברת משברים יותר בקלות, זה היה ככה גם שנה שעברה בטורונטו עם קוואי.
**
לגבי הפוליטיקה, בקטנה,
אני לא מאד מעורב, אבל לפני שבוע דיברתי עם חבר שמאד אוהב את ביבי, את הליכוד וכו'
ניסיתי להבין ממנו דבר אחד שאפשר לייחס לביבי שבאמת החליט ועשה וקידם את ישראל
ולא הצלחתי לקבל תשובה, ניסיתי לשאול לעומק, מצא גאז? בנה את הצבא? הפך את ישראל למדינה חזקה בעיני העולם? גרם לשקל להתחזק?
איפה היתה החלטה אחת שאפשר לייחס לו כמנהיג?
הרושם שלי היה שהכל סיסמאות ושיווק, בעצם לא היה שם כלום, אבל אולי אני טועה
בתור שר אוצר הוא היה מצוין והיו לו הרבה החלטות טובות ומנהיגות, יצא לי במקרה לשמוע אותו בהרצאה בתואר שני פעם, מאד חכם ויודע על מה הוא מדבר ואיך להעביר את זה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ישראל מאד התקדמה ב20 השנים האחרונות. כמובן שאין לזה שום קשר לפוליטיקאי כלשהו אבל אם הקרדיט חייב ללכת למישהו זה לבוס לא?

etayle
etayle
08/12/2019 17:03:27

הוא לא הפריע, וזה מה שמנהיג צריך לעשות. וזה לזכותו.

אהרון שדה
08/12/2019 17:49:32

נתניהו הוביל את מדינת ישראל להצלחה כלכלית שיטתית מרשימה ולא מבוטלת .
יש לו גם הצלחות מדיניות לא מעטות
( שהגיעו בהזדמנות הראשונה לאחר שנים לא פשוטות מול ממשלי ארה"ב למשל )
נראה שהטיפול שלו בסוגיה האירינית היה נכון ומדויק (ימים יגידו )
לצד זה היו לו כישלונות
בראש ובראשונה בפחד ממערכת המשפט הוא לא לקח הנהגה וטלטל אותה אך כשרואים איזה חוזה הם הוציאו עליו ובאיזה שטויות ביחס לעמיתיו בעבר ובהווה (שוב פרס שרון ברק לבני לפיד גנץ ואחרים ) מבינים אותו קצת יותר .

כישלון נוסף שלו הוא הכישלון מול החמאס שנבע לדעתי מאותם הסיבות פחד לאחר מה שחווה אולמרט .
אולמרט לימד כלל את הפוליטיקאים הפחדנים פשוט לא לעשות .
כך היה עם ברק שהבטיח להיכנס באממא של הלבנונים ולא עשה דבר וכך עם שרון ….אולמרט עשה יצא למלחמה החזיר את מאזן האימה מול לבנון ואת נאסרלללה לבונקר אך זוכרים לו את חוסר האונים של חלוץ .
לאור זאת נתניהו החליט על שב ואל תעשה תזה שהתאימה כמו כפפה ליד לרמטכלי התיקו אייזנקוט וגנץ .
כיום נראה שזה קצת משתנה עם בנט כשר וכוכבי כרמטכל נקווה ימים יגידו .

Pitzo
Pitzo
09/12/2019 4:33:51

The buck stops here… ראש הממשלה אחראי בסופו של דבר להישגים ולכשלונות בתקופתו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם אני יודע שהכל בהתנדבות אבל בחייאת תגלה מה התמלוגים שלך על קידום bbb? אתה מקבל פר אח?
הרצה כמו שאתה עושה ללמאלו אני בציפיות שהוא הולך לדפוק 37 נק עם 16 אס בעונת הרוקי וקרקוסים