פריוויו למשחקי יום ראשון – עונה 2 של סדרה בלי השחקנים הראשיים / עמיחי קטן

עברו לערוצים מתחרים…

הערב עומדים לפנינו 8 משחקים, כאשר המרכזי שבהם הוא ללא ספק קרב הצמרת במזרח בין פילדלפיה לטורונטו, שמהווה גם שחזור של סדרת הפלייאוף המותחת ביותר של העונה שעברה. הבעיה היחידה היא ששני השחקנים הראשיים בהצגה – קוואי לנארד וג'ימי באטלר – החליטו שלא להשתתף בעונה השנייה של המותחן הזה שעשוי להיות כזה גם בפלייאוף הבא, ולנסות לייצר תכנים משלהם.

22:00 ברוקלין נטס (12- 10) – דנבר נאגטס (14- 6):

ברוקלין ממשיכים בעיקר לצבור ניצחונות בתקופת היעדרותו של קיירי, ועדיין מי שמנהיג אותם בתקופה זו הוא ספנסר דינווידי, וגם במשחק הקודם, בו הם ניצחו את שארלוט, ובו דינווידי קלע 13 בלבד, הכי מעט מאז ה-4/11, הוא הוסיף 12 אסיסטים, והנטס ממשיכים לנצח את כל מי שלא מספיק טוב.

דנבר ממשיכים בטיול החוף המזרחי שלהם, והפעם הם מגיעים אחרי הפסד מתקבל על הדעת בבוסטון המושלמת בבית, אבל עם חדשות טובות מבחינתם. במשחק בבוסטון הופיע סוף סוף יוקיץ' המוכר והאהוב שקלע 30 נקודות ב-21 זריקות מהשדה, ומייק מאלון מאוד ישמח לראות המשכיות לזה.

המפתח של המשחק הזה יהיה ההגנה על דינווידי, מאחר ודנבר מחזיקה באחת ההגנות הטובות ביותר בליגה, ואילו לברוקלין אין הרבה אופציות שלא נקראות בשם הפרטי ספנסר. דינווידי הוכיח שהוא יכול להזיק גם בקליעה וגם במסירה, והמטרה של דנבר תהיה למנוע את שניהם ככל הניתן.

רמת עניין של משחק: Bּּּ+ – כל הליגה מצפה (האוהדים) וחוששת (היריבים) לשובו של יוקיץ' האימתני של העונה שעברה. ברוקלין רוצה להשיך לנצח איפה שאפשר לפני שקיירי הורס הכל.

הימור: דנבר טובים מדי וינצחו ב-9.

00:00 שארלוט הורנטס (9- 15) – אטלנטה הוקס (5- 17):

מסוג המשחקים שסביר להניח שרובכם מדלגים עליו. במקרה הזה שתי הקבוצות מגיעות אחרי הפסד לברוקלין אליו קדם ניצחון ביתי על גולדן סטייט. אצל שארלוט דבונטה גראהם ממשיך להרשים, אבל מכיוון שהוא השחקן היחיד המעניין בשארלוט כבר כתבו עליו הרבה, אז אני אוותר, ואותו דבר לגבי טריי יאנג באטלנטה. נראה לי שאין צורך להרחיב מעבר לכך.

המפתח של המשחק הזה יהיה קרב הגארדים בין רוזיר וגראהם ובין טריי יאנג. שליטה של אחד הצדדים תספיק כנראה לניצחון.

רמת עניין של משחק: D – נדמה לי שהבנתם לבד…

הימור: הארכה – רק כדי לשעמם עוד קצת – ואז שארלוט תצא עם ניצחון ביתי ב-3 שישאיר אותה לא מספיק גרועה.

1:00 מיאמי היט (16- 6) – שיקגו בולס (8- 15):

מאז פתיחת העונה אנחנו מדברים על האיזון אצל מיאמי ועל שבעה קלעים שונים בדאבל-פיגרס, נתון בהחלט מרשים, אבל בשבוע שעבר ההיט חוו לו"ז קשה יותר וג'ימי באטלר החליט לקחת קצת יותר על עצמו. בניצחון בטורונטו ובניצחון הביתי על וושינגטון רשם באטלר 2 טריפל דאבלים, ואילו בהפסד בבוסטון הוא קלע 37, והוכיח לא רק שהוא השחקן הטוב בקבוצה, אלא גם שהוא יכול לקחת על עצמו כשצריך. ספק אם יהיה צורך כזה כאן…

בשיקגו אפשר לציין שהם בעלי האחריות ל-40% מהניצחונות של גולדן סטייט עד היום העונה. לפני כמה שנים זה היה 28 ניצחונות… הדבר המעניין הראשון בהקשר של הבולס הוא זאק לאבין והיכולת המשופרת שלו לאחרונה, כאשר בשבועיים האחרונים הוא קולע 29.4 נקודות ב-60.7% אפקטיבי, כולל משחק זכור של 13 שלשות, והדבר השני, והמפתיע יותר, הוא היכולת של בוילן לשרוד ולא להיות המאמן המפוטר הראשון העונה. תמחאו לו כפיים!

המפתח של המשחק הזה יהיה ההגנה של באטלר על לאבין. בקיצור, באטלר הולך לנסות להוכיח שהנכס המרכזי ששיקגו קיבלו בטרייד עליו לא שווה כל כך הרבה, בטח לא ביחס אליו עצמו.

רמת עניין של משחק: Cּ+ – התפוצצות קבוצתית של מיאמי או אישית של לאבין תעשה את זה מעניין, ובעיקר פיטורים של בוילן במחצית. אני לא חושב שמשהו מזה יקרה…

הימור: מיאמי ב-15.

1:00 פילדלפיה סבנטי סיקסרס (16- 7) – טורונטו ראפטורס (15- 6):

פילי מגיעים לעבודה יום שני ברציפות, לאחר שאמש הם ביצעו התעללות בגוםה של קליבלנד, ובעיקר בן סימונס שקבע שיא קריירה לנקודות במחצית (26) ולמשחק (34), ואפילו התכבד בשלשה שהעלתה את מאזנו העונתי ל-50% (2/4). אמביד וריצ'רדסון לא היו כדי להפריע לסימונס שהיה טוב מדי עבור ההגנה ה…(תמשיכו לבד) של קליבלנד. נגד טורונטו זה יהיה כמובן סיפור אחר, אבל הצוות האוסטרלי התמודד עם קליבלנד בקלילות, כצפוי…

בקנדה, האלופה קיבלה בחזרה את לאורי ואיבקה הפצועים, מה שהוביל דווקא ל-2 הפסדי בית ראשונים העונה, למיאמי ויוסטון, וטורונטו מעט איבדו גובה אחרי הפתיחה הנפלאה שלהם. סיאקם נתקע בשלב שבין שחקן טופ 15-20 בליגה ובין מועמד ל-MVP, ולאורי לוקח הרבה כדורים ועושה איתם מעט. הפעם טורונטו במשחק חוץ תנסה לעצור את הסחף בקרב שהוא גם מאבק ישיר על מיקום במזרח.

המפתח של המשחק הזה יהיה ההגנה של טורונטו על סימונס. הראפטורס הוכיחו בעבר יכולת להעלים את סימונס בכמה מקרים, ואם זה יקרה גם הפעם המצב של פילדלפיה לא יהיה טוב.

רמת עניין של משחק: A- – שחזור של סדרת הפלייאוף המותחת ביותר מהעונה שעברה, אבל ללא השחקן היחיד שלא נחנק בקלאץ' אצל כל קבוצה. בכל זאת, קרב צמרת בין קבוצה שרוצה להוכיח שהיא מועמדת לאליפות, ובין האלופה שממשיכה להוכיח שאסור להספיד אותה במאבק.

הימור: מילווקי, בוסטון, פילי ומיאמי במאזן ביתי מושלם. מה עובר על המזרח? – בינתיים זה יישאר כאשר פילי ינצחו ב-7.

1:00 וושינגטון וויזארדס (7- 14) – לוס אנג'לס קליפרס (16- 7):

העונה של וושינגטון התחילה במפגן אחוזים מזעזעים של בראדלי ביל, אבל בשבועות האחרונים הוא התחיל לשים לב לכך שבכל זאת יש לידו כמה שחקנים ראויים, וגם הם התחילו לקבל כדורים, מה ששיפר משמעותית את האחוזים של ביל. כרגע הוא על 28.3 נקודות ב-52.3% אפקטיבי, שזה נתונים מכובדים ומרשימים, כאשר החמישייה ברטנס, האצ'ימורה, ברייאנט, תומאס ומוריץ ואגנר קולעים בין 12 ל-14.4 נקודות למשחק ומסייעים קצת. ההגנה של וושינגטון מדורגת במקום האחרון, אבל לא נראה שיש מי שזה אכפת לו כרגע, בעיקר כשנהנהים בלי ג'ון וול הנודניק הזה.

הקליפרס מנסים להמשיך באדישות שלהם בכל הנוגע לתוצאות של העונה הסדירה, בעיקר קוואי, אבל התבוסה במילווקי והנוק-אאוט שהנחיל ה-MVP לפיינלס MVP נותנים תחושה שלקליפרס חסר עוד משהו שיהפוך ותם למועמדים לאליפות. כידוע לכולם, לקליפרס יש המון שחקנים צעירים שאפשר להעביר בטרייד אם צריך, ותמיד יכול להיות שקוואי יעלה כמה הילוכים בפלייאוף וזה יספיק, אבל סימני השאלה כאן, והם מעט מדאיגים.

המפתח למשחק הזה הוא ההחלטה של קוואי האם לנוח במשחק הראשון או השני מבין אלו שיהיו בימים רצופים, כאשר היום זה הראשון והשני מחר נגד אינדיאנה. אני מאמין שהוא יבחר לנוח מחר, לקראת הביקור בקנדה ביום רביעי, וזה יסגור את סיפור המשחק די מהר.

רמת עניין של משחק: B- – וושינגטון משחקת כדורסל יפה ואטרקטיבי וגם מאפשרת ליריבות שלה. במשחק הקודם בין הקבוצות נקלעו 275 נקודות, ואולי הפעם ייקלעו יותר.

הימור: הקליפרס ב-19 לאחר הנחה.

2:00 דאלאס מאבריקס (16- 6) – סקרמנטו קינגס (8- 13):

דאלאס במומנטום נהדר לאחרונה, כאשר דונצ'יץ' ממשיך לטפס במירוץ לתואר ה-MVP, והספסל הוא הטוב בליגה, כל זה למרות שפורזינגיס לא מצליח לחזור לימיו הטובים לפני שנתיים, שלא לדבר על שיפור. המאבס ניצחו 10 מתוך 11 המשחקים האחרונים שלהם, כולל ניצחונות על הלייקרס, טורונטו ויוסטון, וגם ההפסד לקליפרס מלאי המוטיבציה התקבל על דעת כולם.

סקרמנטו בדיוק במומנטום הפוך. דווקא לאחר שנראה היה שהקינגס מתאוששים החל עול הפציעות להכביד עליהם, והם הפסידו ב-5 מתוך 6 המשחקים האחרונים, כאשר גם הניצחון היה בהארכה. באדי הילד, בוגדנוביץ' ובארנס מנסים לסחוב את העגלה, אבל הפציעות של באגלי ופוקס פוגעות משמעותית במלכים, למרות היכולת הטובה של הולמס. הקינגס זקוקים לניצחונות לפני שהמערב בורח שוב, והפעם יהיה קשה יותר להדביק אותו.

המפתח של המשחק הזה הוא לוקה דונצ'יץ' והיכולת של הקינגס להתמודד איתו. החיסרון של פוקס ובאגלי גורם לכך שיכולת טובה של דונצ'יץ' תייצר פער, כנראה בלתי מחיק, מבחינת הקינגס.

רמת עניין של משחק: B- – לכאורה משחק שדאלאס צריכה לקחת בקלילות, למרות הבק-טו-בק, אבל הקינגס הוכיחו העונה שהם עדיין במשחק, גם בלי פוקס ובאגלי. המשחק הבא של דאלאס יהיה במקסיקו, אז אולי גם הרצון לעוד קצת מנוחה לפני ישפיע על המשחק.

הימור: דאלאס ב-11.

4:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (9- 14) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (9- 12)

פסטיטבל כרמלו ממשיך בינתיים בפורטלנד, ולמרות שהתוצאות בימים האחרונים פחות טובות, החליטו בפורטלנד להבטיח למלו את החוזה עד סוף העונה, ונראה שכולם מרוצים מהמצב הנוכחי. במפגש הקודם בין הקבוצות הרביעייה לילארד-מקולום-וויטסייד-כרמלו תפקדה היטב והובילה ניצחון, והם יקוו לנצל שוב את העובדה שההגנה של הת'אנדר טובה בעיקר נגד גארדים, אבל לילארד מסתדר עם זה.

אצל אוקלהומה לא ברור אם בכלל רוצים פלייאוף, או לא, והאם יהיו טריידים, ואם כן אז מה ומי, אבל בינתיים משחקים כדורסל, וניצחו 3 מתוך 4 המשחקים האחרונים, כאשר 2 מהניצחונות היו נגד הפליקנס (לא חכמה) והאחרון היה בעיקר בזכות הסרטון המצורף למטה. שג"א ממשיך להפתיע לטובה ביכולת שלו, כמו גם גאלו בבריאות שלו וכריס פול בעובדה שהוא עוד לא דרש טרייד.

המפתח של המשחק הזה הוא מלו נגד גאלו. שניהם שחקני התקפה מצוינים וסקוררים מהמעלה הראשונה, אשר מאמינים בסיסמא היודעה של מייק ד'אנטוני "half the defense, double the offense" מי מהם שינצח בקרב האישי הזה יזכה את קבוצתו ביתרון משמעותי.

רמת עניין של משחק: C+ – מתוך הנחה שסיומת תהיה פחות דרמטית מהמשחק הקודם של אוקלהומה, זה לא צפוי להיות משחק ענק או יוצא דופן, ולפורטלנד צפויה עדיפות, למרות הכל.

הימור: פורטלנד ב-13.

מכבי עשו את זה טוב יותר ב-2004. פעמיים…

4:30 לוס אנג'לס לייקרס (20- 3) – מינסוטה טימברוולבס (10- 11):

עד כה אין ספק שהלייקרס מפתיעים לטובה, וגם האופטימיים ביותר לא חשבו שההפסד הרביעי יגיע אחרי יותר מרבע עונה (או אפילו יותר מזה…) השילוב של לברון ודיוויס עובד מצוין, כאשר דיוויס עושה את עיקר העבודה על הפרקט ולברון הוא זה שמקבל את עיקר הקרדיט בתקשורת (בצחוק…) דיוויס מנהיג את ההגנה ולברון את ההתקפה, כאשר לברון מעלה הילוך אישי כשצריך וומשיך להיות גבוה ברשימת השחקנים הטובים בעולם. הבעיה אצל הלייקרס הוא המחסור בצלע שלישית אמינה, אבל בינתיים כל השאר תורמים איש לפי מעלתו, וקווין קוק הוא היחיד עם פחות מ-50% אפקטיבי, וגם אצלו זה 49.5%.

מינסוטה עדיין מדורגת במקום שמוביל לפלייאוף, למרות שהפתיחה המרשימה כבר מעט נמוגה, וגם ההופעה הנהדרת של טיג וטאונס באוקלהומה – 32 ו-30 נקודות בהתאמה, הלכה לפח. בהתחשב בכך שפורטלנד, סאן אנטוניו ואולי גם סקרמנטו דופקים בדלת של הפלייאוף, הזאבים יצטרכו להלעות הילוך אם הם רוצים להישאר במקום שמוביל לחצי השני של אפריל והלאה.

המפתח של המשחק הספציפי הזה הוא ההתמודדות של הגנת הלייקרס עם טאונס. להווארד או מגי יהיה קשה להתמודד איתו מחוץ לקשת, וגם דיוויס לא ירווה מכך נחת, ואילו לברון כבר עשור שומר על השחקן הפחות טוב של היריבות. פרנק ווגל נפל בזה עם אינדיאנה ונראה אם הוא למד את הלקח…

רמת עניין של משחק: B – למינסוטה יש את הכלים הנכונים להתמודד עם הלייקרס – קובינגטון על לברון זה לא רע. טאונס השתפר מספיק כדי להתמודד בצורה סבירה עם דיוויס, ועם הגבוה השני אפשר להסתדר, ואילו אצל הלייקרס לא ברור מי ישמור על טאונס ואיך, וגם טיג, קובינגטון וקולבר מסוכנים, וזה עוד כשאנדרו וויגינס בספק.

הימור: הלייקרס ב-5. צמוד יותר מהצפוי, אבל קשה לראות את מינסוטה חוזרת לעניינים דווקא בסטייפלס סנטר.

ועכשיו לחידה השבועית: לוקה דונצ'יץ' רשם אמש לפחות 20 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסיטים בפעם ה-18 ברציפות. אלו 2 שחקנים נוספים עשו זאת?

(תשובה מלאה בסיקור של מחר… יש מצב שזה כבר יהיה 19 במקרה של לוקה…)

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 199 תגובות

  1. תודה רבה על הפריוויו. רק לגבי "הקינגס זקוקים לניצחונות לפני שהמערב בורח שוב, והפעם יהיה קשה יותר להדביק אותו" – השנה המערב לא בורח לשום מקום. במקומות 7-8 יש את פניקס ומיניסוטה ושתיהן במאזן שלילי. מתוך ה-6 שנאבקות על 2 המקומות האלו, סקרמנטו ופורטלנד הן הפייבוריטיות.

  2. לגבי החידה – ווסטברוק ולברון. חייב לציין שאני לא ממש מבין מה הענין ב-קלע ___ נק' תפס ___ רב' מסר ___ אס' חסם ___ פעמים אבד ___ כדורים השיג __ מאצ'ים בטינדר צבר ___ עוקבים באינסטגרם שתה ___ גטורייד שהניבו ___ גרפסים במשך ___ משחקים רצופים.

  3. תודה חיים. אמביד משחק בפילי? נגד הגופות של הקאבס זה לא משנה ונגד טורונטו אני מנחש שהוא יבוא עם מוטיבציה מיוחדת אחרי משחק הנפל הקודם שלו מולם

  4. פריוויו נהדר חיים, תודה רבה.
    נקודה מעניינת שציינת לגבי החזרה של לאורי ואיבקה, הראפטורס רצו מצוין בלעדיהם אבל איתם בכושר טוב הם יכולים וצריכים לשמור על קצב הניצחונות הנוכחי.

            1. לפני שנולדת.

            2. קצת יותר ספציפי..

            3. זה אמנם לא לברון אבל גם לו יש אליפות בשתי קבוצות שונות.

            4. יפה אזרח
              לא ראיתי את התגובות האחרונות

            1. אתה בכיוון.

            2. אולי זה וילט?

            3. באנג

            4. ווילט ואני נכנע 🙂
              טוב, נכנעתי קודם אבל לא הצלחתי למצוא את התשובה

            5. יפה אזרח
              לא ראיתי את התגובות האחרונות

            6. מתנצל שזו יצאה הטרלה בסוף אבל כנראה הייתי קצת לא מאופס – ווילט לא הגיע לרצף כזה רק ביג או ומייקל.

            7. בעונה שווילט מסר מלא אסיסטים הוא כבר לא קלע 20 כל משחק… כן היה לו משחק 20*3…

  5. אחלה פריוויו, תודה רבה.
    עושה רושם שהשבצקיסט של הליגה עושה את מירב יכולתו כדי לשבץ ונילים פופולארים בשעות המקודמות, על מנת לפנק את היבשת הישנה וגרורותיה. ערב עם הג'וקר, אני בהחלט יכול לחשוב על אופציות גרועות יותר

    1. לא זוכר איזה פרשןבטוויטר כתב את זה אבל לפחות במקרה דונציץ זו החלטה מכוונת של הליגה לצופים באירופה.שבוע שעבר נדמה לי(או לפני שבועיים)שמו את המאבריקס ב 22.30 כשב 23.00 התחיל המשחק של בדאלאס קאובויס אז אותו פרשן אמר שלוקה משחק בשעות כאלו הרייטינג באירופה ובמזרח התיכון שובר שיאים

  6. תודה רבה.
    סתם מחשבה שעלתה לי היום אחרי שראיתי את תקצירי הלילה ואת האמת אותה מחשבה עלתה לי גם בפלייאוף האחרון.במידה שגם השנה פילי לא תצליח להגיע לגמר יש סיכוי סביר שיפרידו את הצמד סימונס-אמביד ומי שלדעתי יעשו עליו טרייד יהיה אמביד.גם שנה שעברה נגד ברוקלין בפלייאוף כשאמביד לא שיחק סימונס היה מצויין והמגרש פתאום נראה יותר מרווח כמו הלילה.סנטר היא כיום לדעתי העמדה הפחות חשובה במגרש.אתה לא צריך יותר מטריסטן תומפסון גבאל מקגי או דוויט האוורד(של היום) שיעשו דברים ספציפיים.בשביל לעמוד בחוץ ולזרוק שלשות אתה לא צריך את אמביד.מספיק אל הורפורד שגם עושה דברים אחרים

    1. אמביד יכול להיות באזור החיוג של יאניס אם היה לו מאמן שיודע מה לעשות איתו. סימונס אמנם יופי של מנהל משחק אבל כסקורר הוא לא הרבה מעל אזור החיוג של בלדסאו.

        1. גם אני לוקח את סימונס לפני בלדסאו בלי לחשוב בכלל. אבל המסר הוא שסימונס זה לא שחקן שאתה יכול לבסס את הסקור שלך עליו – וסידרה מול הנטס היא לא מה שיוכיח את גדולתו של שחקן כלשהו (גם בלדסאו היה טוב מול דטרויט)

    2. אתה אמיתי עידן מה לקחת? את מתלהב מניגובים על הקאבס וברוקלין??? בן סימונס כמספר 1 לא עושה פלייאוף בישראל עם הפועל בש ובnba הוא מוביל ישר לבחירה 1 מהדראפט. אני לא מאמיןמשאשכרה כתבת מה שכתבת. What??

      1. אני מיום ליום מתחיל להחזיק יותר מסימונס.
        אם הייתה לו זריקה סבירה היה טופ 3 בליגה כבר היום אבל בכל שאר האלמנטים של המשחק הוא קרוב למושלם.סנטר לא מביא אליפות בליגה של היום ולמרות זאת תקבל הרבה שחקנים על אמביד.בשביל הליגה הזו שסנטר היא לא עמדה חשובה אז הורפורד הוא מעל ומעבר.על אמביד תוכל לקבל ווינרים טובים עם קליעה ועוד שחקן שניים לחיזוק הספסל

  7. שם מספר 22 ברשימת 50 שחקני העשור הוא של הריסון בארנס שנבחר על תקן סמול פוואורד
    בארנס שיחק 7 עונות בעשור הנוכחי (בחירה שביעית בדראפט 2012 ע"י ג.ס)
    קבוצות בעשור גולדן סטייט ודאלאס (עבר הקיץ לסקרמנטו )
    בארנס היה שותף לשני גמרים וטבעת האליפות הראשונה עם ג.ס וכן היה שותף לקבוצת 73 הניצחונות לפני שהוחלף בידי דוראנט .
    ברמה האישית לא זכה ביותר מדי תארים (היה חמישיית הרוקיז )
    בכל זאת היה שחקן חמישייה שפתח בכל 103 משחקי ג.ס בעונת האליפות בעונה הסדירה ובפליאוף וקלע מעל 10 למשחק .
    (כמו"כ הוא השתייך לנבחרת ארה"ב שזכתה בזהב בריו 2016 )

  8. אמרו כבר שהתשובה היא מייקל אוסקר רוברטסון
    אני מניח שגם ללברון ג'יימס וראסל ווסטברוק היו רצפי 20-5-5 ארוכים

  9. אחרי בדיקה בבסקטבול רפרנס: זה מדהים איך לברון דומיננטי ברשימת רצפי ה20-5-5 (8 מ20 הרצפים הארוכים ביותר שייכים לו!)
    אין ספק שהוא ביחד עם ג'ורדן ווילט מלכי הסטטיסטיקה

  10. חיים, הפריוויואים שלך מהנים ביותר, תודה רבה.
    דנבר מול הנטס יכול להיות משחק נחמד לשעה 22:00.
    לגבי סימונס- אני לא זוכר שחקן שכל כך התרגשו כאשר קלע שלשה. אני מוצא את עצמי מריץ חמש פעמים ברצף את הסרטון היומי של השלשה שלו, רק בגלל תגובת הקהל. אם פעם מאן דהוא היה פותח את הבוקס סקור בשביל לבדוק כמה קלע פלוני, האם ג'ון דו עשה טריפל דאבל, או רחמנא ליצלן סל ניצחון, היום אותו אחד יפתח את אותו הבוקס סקור לבדוק אם סימונס זרק שלשה. ואם קלע אותה- אוהו, שמחת בית השואבה.
    אני ממש שמח, שמחה אמיתית וכנה, כשהוא קולע שלשה.

  11. ספנסר דינווידי יתבזבז בברוקלין אחרי שקיירי יחזור ודנבר צריכה דחוף גארד עם סטאר קווליטי כי מייפל קארי ממש לא מגיע ככה כל משחק. לדעתי דנבר יכולה לתת עליו את גארי האריס, שיתאים יותר ליד קיירי, רק צריך קבוצה שלישית בשביל הפערי שכר (אפשר להעביר את דיאנדרה אבל בטח דוראנט לא יסכים). עוד טרייד שיכול לקרות אבל רק בקיץ זה לאברט על גארי האריס, אבל לדעתי דנבר צריכה ללכת בכל הכח על השנה, סטייל טורונטו.

    1. ולגבי קיירי נראה שעדיף להם דווקא לחפש טרייד עליו (לא יודע אם זה אפשרי) לא על דינווידי, אחרי שדוראנט יחזור לא יהיה בו שימוש פשוט מיותר בקבוצה הזו. הוא נראה לי יושב בול על הניקס

      1. ברור שלא יטרידו אותו. אף אחד לא אמר שמוח הוא מצרך נפוץ באנביאי וכמה אירוני כשמדברים על קיירי.
        בלי קיירי יש פה אחלה קבוצה שתפורה למידות של דוראנט. כן טרייד על לאברט תמורת 4 (איזה אופציות יש?) זה סבבה אבל נראה לי שקיירי ודוראנט לא יעבוד ביחד וחבל שיבזבזו תלכיד כזה על מקרה ראש כמו קיירי.

        1. זה יהיה הצ'אנס האחרון שלו. עם לברון זה הלך, כזכור. אני דווקא נותן לזה סיכוי לא רע בכלל.
          קיירי, האריס, KD, פאוור פורוורד חזק, ג'ארט אלן.
          בספסל דינווידי, טמפל, טוריאן פרינס, מוסא, דיאנדרה.
          וזה בלי לספקלצ עוד טריידים ותוספות. כבר קבוצה מלהיבה מאוד. וחזקה.

          1. דינווידי לא ישאר שם בשביל לשבת על הספסל ועם לברון זה הלך כי זה לפני שהוא נדפק לגמרי. האליפות עלתה לו לראש נהיה פילוסוף

        1. אף אחד לא יעביר.
          אבל לא בצדק. הוא פשוט גורם לקבוצה לשחק אחרת. מה גם שבינתיים אני לא רואה שהוא עמיד יותר מדי.
          אז ברוקלין יטרידו שחקן פחות טוב ממנו אבל כזה שיכול לשחק ויישארו עם בור בעמדת הגארד בפציעה הבאה

  12. דנבר קבוצה שהגיע למיצויי לפני שהגיעה לשיא בכלל. מורי הזה אכזבה שלושת הזריקות האחרונות שלו לא פגעו בטבעת ולא היו קרובות בכלל.

  13. איך דנבר נהיו קבוצה כזו בטטה, בכזו מהירות? מ"אוסף הכשרונות האינסופי התוסס", זה נעשה, "פסטיבל הנמנמת של יוקיץ' ושות'".

    1. דנבר נמצאים בשלב שטורונטו היו בו לפני קוואי ומארק גאסול. עם סגל ארוך וטוב שלא לוקח אותך לשומקום. הם צריכים להביא שחקנים טובים יותר במחיר של קיצור רוטציה ו-"בניה נכונה". טורונטו העבירו צעירים מבטיחים כמו דילון רייט, JV וסי ג'יי מיילס (היה זכור לי בתור קלע שלשות טוב יותר) בשביל מארק גאסול הדועך, ועל הדרך נתנו יחד עם דרוזן גם את יקוב פלוטל (שלפחות אז היה צעיר מבטיח) רק בשביל לקבל את קוואי לשנה. לדעתי דנבר חייבים לשים כל אחד חוץ מיוקיץ' ומייפל קארי בתור אופציה לטרייד.

      1. טורונטו ומצד שני קוואי היו בסיטואציה מאוד מיוחדת.
        אף אחד לא יתן שחקן כמו קוואי עבור שחקן מוגבל כמו דרוזן
        הבעיה היא בשניים הראשונים- יוקיץ וג'מאל מורי זה לא חומר לאליפות זה חומר להציק לאחרים.

  14. כמעט שבעים נק' מתחת לסל של דנבר. מפגן כזה של הגנה מחורבנת לא נראה מאז שהפולנים התייצבו מול הטנקים של הנאצים כשהם רכובים על סוסים

    1. אין שום תעלומה
      לייקרס, קליפרס, יוסטון מעליה ועכשיו אפשר להוסיף את דאלאס.
      לא תעבור סיבוב אם תסיים מתחת למקום ה 3

      1. יוסטון ודאלאס זה גבולי מאוד, האמת לא חשבתי שהלייקרס ינצחו כל כך הרבה בעונה הרגילה
        מתישהו דנבר תצא מהבינוניות ותנצח בשרשרת

        1. גבולי.. כמו דנבר…
          אבל בפלייאוף לא הייתי שם את הכסף על דנבר מול דאלאס או יוסטון, שלא לדבר על החברה מקליפורניה

  15. דריימונד לדנבר, בול מה שהם צריכים. אבל בול. ייתן בעיטה בתחת לכל הדבר הזה, ויזכיר להם שכדורסל משחקים כדי לנצח. מילסאפ ממילא הולך, וטוב שכך.
    בתמורה הם יכולים לתת לגולדן סטייט איזה 17 אלף שחקנים צעירים מוכשרים מהעומק הבלתי נגמר שלהם. האריס, בארטון, MPJ, מוריס, קרייג, ביזלי… זה לא נגמר. עבור הווריורז, שאין להם תכלס כלום לעתיד, מתחת לספלאש בראדרז. W לכולם.

    1. לא הייתי מהמר שגרין ישחזר את היכולת שלו מחוץ לג"ס, בטח לא עם החוזה הנוכחי שלו. בוגדנוביץ', טוביאס האריס ודינווידי יתרמו יותר לדעתי.

      1. או שהייתי מכין את חבילת דריימונד שלך, רק על בראדלי ביל, אבל לא נראה לי שיש משהו שדנבר תציע וושינגטון יסכימו.

      2. נדמה לי שהדחיפות הגדולה לדנבר זה שחקן הגנה מצוין שירים את כולם, קודם כל את הסופגניה הבלקנית. קלעים יש להם בלי סוף.

        1. לדנבר יש את הדפנסיב רייטינג השני הכי טוב בנ.ב.א… לדעתי, היתרון הגדול בהוספת סקורר לדנבר זה ששני הכוכבים שלה לא מרגישים שהם חייבים לסיים משחק עם 25 זריקות, ככה שהוספת סקורר שלישי לא תהרוס את הכימיה ותעלים את האנמיות

  16. סימונס חייב להיות יותר אגרסיבי מתחת לסל. שתי התקפות רצוף שהוא חודר מגיע עד הטבעת ומוסר החוצה או מאבד ופילי מיד נענשת בצד השני של המגרש. אם אתה לא זורק מבחוץ אז לפחות כשכבר הגעת לטבעת תסיים את זה

  17. סופסוף פילי במיטבה. הגנה רצחנית, במיוחד על סיאקם וגאסול. בהתקפה, חלוקה מצוינת בין 7 שחקנים. טורונטו לא מאצ'.

    1. לדעתי גדול
      נראים שוב טוב כמו בנצחונות
      היו שני משחקים חלשים מאד מול שיקאגו ופורטלנד ומשחק יותר טוב שהוכרע בבאזר בסאן אנטוניו
      היום הם נראים שוב כמו ברצף הטוב , בעיקר בהגנה.

  18. אמצע הרביעי – האריס 18, מאטיס 15, סימונס 14, אמביד 10, הורפורד 10, אניס 9, סקוט 8 …
    איפה שמעון יא שימון. תראה איזה יופי זה, כשאמביד לא מעמיס בכוח נקודות. ובמקום זה נותן הגנה מהסרטים.

    1. לא פעם ראשונה שפילי נראים זוועה בדקות האחרונות. כאילו אין להם מושג מה התוכנית משחק. הקבוצה השנייה משתוללת מולם עם לחץ וכדומה והם מאבדים כדורים כמו קבוצת ילדים במקום להעניש ולגמור את המשחק

      1. ושיחקו נהדר עד אותו שלב.
        ניק נרס שלף איזו חמישה מעניינת, צ'אנס אחרון לצמצם את ההפרש – לאורי, אנונובי ב-2, סיאקם ב-3, איבקה וגאסול… הצליחו לא רע, אבל מה שיפה שהאיש לא מפסיק לחשוב.

        1. לחץ על כל המגרש, כפו עליהם 9 איבודים ברבע… ברט בראון יחשוב על זה, אם בכלל, למשחק הבא. כשלא תהיה לו כרית בטחון של 20 נקודות פור.

  19. זה כ"כ מצחיק. משחק למופת של פילי, שליטה מלאה, 20 פור, הכל מתקתק.
    ואז בסוף, כאילו התחלפה הקבוצה. נרס מצידו עובר, בלי שום סיכוי ריאלי למהפך, להרכב של לחץ על כל המגרש. פילי אשכרה מתמוטטת, 11 איבודים ברבע, ואם היו ממשיכים עוד 5 דקות, היו גם מפסידים את זה. כשברט בראון רק עושה פרצופים על הספסל.

  20. עוד דקה-שתיים והראפטורס היו מנצחים את זה. חוסר אונים מוחלט של פילי בדקות האחרונות. שיחקו נהדר כל המשחק, פשוט ביטלו את הראפטורס ואז החליטו כמעט לזרוק את זה לפח… במקום להעניש, הם החליטו לבזבז זמן ולהסתבך

  21. ברט בראון הוא מטומטם בריבוע
    לחץ על כל המגרש 3 דקות רצוף והוא משאיר על הפרקט 4 שחקנים שלא מסוגלים לכדרר תחת לחץ ואחד שבורח מהכדור.
    סימונס מוציא כדור מתחת לסל לשחקן בפינה ובמקום לבוא לעזור לו ולתת לו נתיב מסירה הוא בורח קדימה כי הוא מפחד לקלוע עונשין, התוצאה זה איבוד כדור אחרי איבוד כדור.
    וברט בראון עומד שם כמו אידיוט במקום לעשות משהו .

  22. וואי, יזו אכזריות לשיקגו.
    ההיט לוקחים שלוש פעמים אופנסיב, שלוש, עוד נסיון ועוד נסיון, באטלר לא פוגע, אבל כל ריבאונד מתגלגל להיט.
    ובסוף מה? זה הולך להירו. עם שלשה רביעית בסופר קלאצ'.

  23. שיקגו ממש מאבדת נצחון חוץ מאוד מפתיע ומחמיא. על השפיץ של הנעל, בסוף.
    ג'ימי באטלר התחפש הערב להארדן – 3 מ-14 מהשדה, אפס מ-5 לשלוש. והלך לקו העונשין 21 פעם…
    מדובר במגפה.

  24. גים קארי, השחקן המסחיקאן אמר שיקאקא.
    שיגקו (זו לא טעות) החליפו שבט אינדיאני כל האגמים הגדולים היום הם מפסידים לשבט מיאמי?

    1. סתם עזרה פרופסור
      אם יתחשק לך, הסלטיקס שמו את הייווארד קווטשנבל למשחק עוד פחות מ 24 שעות. זה אומר שהוא כנראה יחזור השבוע ואולי אפילו מחר. מניח שנראה אותו עולה בהדרגה מהספסל. לא הייתי פותח אתו מחר מול הקבס. אבל מי יודע?

  25. הנה שיר היום
    אני יודע שהתגעגעתם אז הפעם שיר בלוז של מאדי ווטרס הגדול
    Got My Mojo Working

    Got my mojo working, but it just won't work on you
    Got my mojo working, but it just won't work on you
    I want to love you so bad, I don't know what to do

    Going down to Louisiana to get me a mojo hand
    Going down to Louisiana to get me a mojo hand
    I'm gonna have all you women under my command

    Got my mojo working
    Got my mojo working
    Got my mojo working
    Got my mojo working
    Got my mojo working, but it just won't work on you

    I got a gypsy woman givin' me advice
    I got a gypsy woman givin' me advice
    I got a whole lottsa tricks keepin' her around

    Got my mojo working
    Got my mojo working
    Got my mojo working
    Got my mojo working
    Got my mojo working, but it just won't work on you

  26. אתם יודעים מה מצחיק בדונקוויץ'?
    הוא כבר לא יודע לחגוג סל, הוא פשוט מתחיל לבכות לשופט, אמא הוא הרביץ לי… הוא לא מסוגל לעשות סל בלי לבוא בטענות לעבירה לשופטים.

  27. נצחון לקינגס, אבל זה באמת נוגע ללב – היכולת של הקבוצה הזו להתמוטט, לאבד משחקים שהיו סגורים בידיים, זה משהו.

  28. ערב יפה
    אטלנטה מנצחים, שיקגו כמעט מנצחים את מיאמי
    סקרמנטו בלי שני שחקני חמישיה עדיפים על דאלאס ומנצחים למרות החטאות של בארנס בסוף
    פילי כמעט שומטת משחק מול טורונטו שחזקה יותר מנטאלית
    הקליפרס מתקשים יחסית מול וושינגטון שלא מצליחה לשחזר את ההישג מול פילי
    נשארו כרמלו ולברון (או טאונס)

  29. זיו כמעט הפסדתם את זה לא מבשר טובות. הייתם נתונים בסוף לחסדי לוקה והשופטים.
    האמת שלא הבנתי למה לוקה עשה סיבסוב כשהוא כבר עבר את ג'וזף בצעד הראשון, כל הדרך היתה פתוחה לסל

    1. מבשר טובות כששני השחקנים אולי הכי טובים שלך פצועים
      ובוגדן בוגדנוביץ שסוחב פציעה כבר שלושה שבועות ונראה לא טוב
      ביליצה והולמוס זה שתי הפתעות מאד חיוביות
      וגם השמירב של גוזף

      1. אתה לא באמת יכול לצפות להופעות כאלה באופן קבוע מבילציה. ומה שמדאיג שיש בעיה רצינית לשמור על יתרון.
        מאחל לכם להיות יותר טובים כשפוקס ובעיקר בגאלי יחזרו אבל זה לא תמיד עובד ככה עיין ערך ברוקלין

        1. באגלי צריך לשחק 20-30 ברצף כדי להראות לכולם כמה הוא טוב. לגבי פוקס התחיל את השנה מהוסס קצת אבל עדיין הוא שידרוג רציני על קורי גוזף בעיקר בהתקפה. החדש הלילה הייתה שדדמון לראשונה לא קבל בכלל דקות ושאריזה שחזר מפציעה ארוכה גם חוזר לכושר סביר

  30. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    ראיתם את דייוויס מסדר את הגבות? צ"ל גבה…..
    חחחחחחחחחחחחחחהה חה חהההההההההההההההה

  31. רבע ראשון:
    אווירת סאמר ליג. לברון במסירות מגרש שלם ל-AD שקולע כמו בקט-סל על גמדים. פעם אחר פעם אחר פעם.
    מצד שני, גם ההגנה של הלייקרס רופפת, נינוחה מדי. ג'ף טיג כוכב עליון.
    ההגנה של קווין קוק מזעזעת ברמות חסרות תקדים. הוא לא קיים. נחמד בהתקפה – אבל לא קיים, מילולית, בהגנה. ללייקרס אין ברירה הערב, רונדו לא משחק, לברון עם 2 עבירות – לכן הוא בחמישיה עם קוזמה, אחד השחקנים הגרועים בליגה. כמו לתת פור ליריבה.

  32. לברון יצא בגלל עבירות ב-11 פור.
    AD המשיך את המנוחה.
    התוצאה – קריסה מוחלטת של הספסל ההיתולי של הלייקרס. סווינג של 15 נקודות, תוך דקות.

    1. ווגל נשבר ונאלץ להחזיר את לברון, ששיחק רק 10 דקות, ל-4 האחרונות בחצי. סימן מדאיג מאוד ללייקרס. אין להם כלום מתחתיו ומתחת ל-AD. ברמה של, להחזיק משחק סביר. ספסל היתולי, בראשות הנון-פקטור, קייל קוזמה.

  33. ובאמת: עד כמה קייל קוזמה גרוע?
    הוא משחק הערב 10 דקות. בשורה הסטטיסטית שלו אין כלום, פרט ל-2 נקודות, 1 מ-2. ואיבוד כדור אחד.
    חוץ מזה – כלום. לא ריבאונד, אסיסט, חטיפה, בלוק, אפילו לא הלך לקו. כלום. האיש הוא אוויר מוחלט.
    .
    כמה הוא גרוע הגנתית?
    הממוצע של הלייקרס העונה הוא 102-111 חיובי, מרשים מאוד.
    רק ארבעה שחקנים בלייקרס רושמים אופנסיב-דפנסיב שלילי.
    שלא במפתיע, שלושה מהם שוטינג גארדז אפורים: דניאלס, קארוסו, וקווין קוק. כולם בממוצע שלילי.
    והכי גרוע? בהפרש? קייל קוזמה.
    הממוצע שלו הוא, 106-95 שלילי. כשהקבוצה בממוצע 9 חיובי – קוזמה הוא 11 שלילי.
    במלים אחרות: סווינג של 20 נקודות למטה, כשהאוויר הזה קוזמה דורך על הפרקט.
    .
    גם בהתקפה, למרות הרעש והצלצולים, קוזמה בינוני לכל היותר. 43% מהשדה, 36 מהשלוש, 69 מהקו. שום דבר מרגש. שום דבר שיסביר למה יש לו מעמד של איזה כוכב לעתיד.
    להטריד ומהר.

  34. הלייקרס במבחן מעניין – יצטרכו לשחק את רוב המשחק והמחצית השניה בלי פוינט גארד.
    לברון עם 4 עבירות (!), רונדו לא התלבש היום, בראדלי עוד פצוע. נותר רק קווין קוק, עם הגנה מזעזעת (מיני האפורה כבר עם 65 נקודות בחצי!). ואולי אלכס קארוסו.
    או שישחקו כמו בדקות האחרונות למחצית, בשיטת יאללה בלגן: מישהו זורק מרחוק לכיוון המשוער של הקרש. ייכנס ייכנס, ואם לא – AD שם, לאסוף כל מה שזז, ולהטביע על הראש של טאונס.

  35. לוס אנג'לס קבאלירס.
    שוב, לברון יורד ב-19 הפרש, לכאורה משחק סגור.
    פוף. שלוש ארבע דקות, ריצת 2-15, והנה זה רק 6. מול מינסוטה, כן?

      1. גם את הטובות הוא ניגב מנגב וינגב לימד את יוטה כמה שיעורים לא? זה לא הפליקנס אשך הפעם סוף סוף יש לו עזרה ומדובר במפלצת. שלא נדבר שהוא הגנה מהלכת של איש אחד.
        מצחיק שאתם אומרים שדיוויס אוברייטד אבל הלטבי שווה משהו 😁😂😂😂😂😂😂
        הלטבי עוד 20 שנה לא יגיע למה לחצי מדיוויס היום

          1. עזוב אשכוס אתה סתם נכנס לזה עכשיו כמו עם הקוריוז. לא יודע מה יהיה עם הלטבי (לדעתי הוא לא שווה מקס) אבל דיוויס עושה סוג של קפיצת יאניס – מראה מה קורה כששמים פוטנציאל במערכת נכונה. הוא שחקן מדהים שברור שנתן היום משחק מהסרטים אבל אל תיקח את מה שיש לו במיוחד בהגנה.

            1. לא עושה שום קפיצה, נותן בדיוק את אותם מספרים כמו בפליקנס.
              איך ייראה בפלייאוף, זו כבר שאלה אחרת.
              אני טוען שיקלע באחוזים נמוכים ויתקשה מאוד, ולא יהווה נשק משנה משחק.

  36. קוזמה וקוק באותה חמישיה, זה 3 נגד 5 בהגנה. למזלם יש AD שיחפה על הכל. קארוסו הולך לכיוון הסל, מעיף לכיוון הלוח – אין מה לדאוג, AD יצטרף ויטביע את הריבאונד. כמו ילדים בשכונה, ופתאום הגיע מישהו מהתיכון.
    .
    קוזמה אגב ממשיך את השורה המפוארת שלו מכל העונה – הערה 84 –
    הערב כבר עם מינוס 13, בזמן שהקבוצה ביתרון 9. אין לתאר כמה הוא רע.

  37. טאונס ממש בתפקיד קרי עם הגרוויטציה שהוא מייצר להתקפה והחיתוכים של שאר השחקנים. חבל שגם בהגנה הוא נראה כמו סטף

  38. אם הייתי אוהד NO הייתי הולך לקפוץ מהחלון עכשיו (מטאפורית כן מולי ויוסי אני אוהב אתכם זה לא באמת שתקפצו) כמה שנים התבזבזו לדיוויס שם. איזה שחקן. לא אכפת לי כרגע איך שהוא התנהל מגעיל – בשביל לראות את המופעים האלה היה שווה את זה.

    1. התנהג בשכל כמה אפשר להיות 7 שנים ולראות הכל מתבזבז?

      קמבה שרף קריירה שלמה ככה.

      טריי יאנג הולך להגיד בי ביי להוקס בסיום חוזה הרוקי תחושת בטן שלי

      1. שמעון בניגוד לNO נראה שלאטלנטה ישנה הנהלה ממש טובה שמצליחה למצות את הפוטנציאל מהכלים שלה ומעמידה מאמנים ראויים

  39. החדשות הטובות לפילי שבתקופה האחרונה טוביה החולב הגיע וולקאם.
    החדשות הרעות זה שבפלייאוף טורנטו יכינו להם הפתעות ויאמללו את אמביד וסימונס אבל האם טוביה החולב יתן את הסחורה?

    החדשות הטובות לברוקלין שקיירי החוץ עוד שבועיים
    החדשות הרעות שהוא חוזר עוד שבועיים

    חדשות טובות טריי יאנג עם עוד ערב במשרד של 30 נק
    חדשות רעות שהנגרים שם ימשיכו לא לעזור וכל מה שהם יכולים לנצח זה שארלוטים וניקסים וכו..

    אנתוני דיוויס עשה סנו פוליש על טאונס יוקיץ גובר ומי שבא לכם. אמביד הבא בתור?

  40. זה ההבדל בין AD הסתם-מצוין, ל-AD המפלצת. שעוד לא התעוררה, אלה רק הסימנים הראשונים של מה שהוא יכול להיות.
    כמעט לא לקח זריקות מסובכות. רק 2 שלשות, החטיא, סבבה, שיהיה. כל היתר?
    20 מ-27 (לא כולל השלשות), 10 מ-10 מהקו, 50 נקודות. ועל זה 7 ריבאונד, 6 אסיסט, 4 חטיפות… מפלצת התקפה, חיית הגנה.
    AD במיטבו הוא לא גרוש פחות מיאניס. זו המשמעות של השחקן, שהלייקרס עשו הכל כדי להביא, תמורת "מאגר הכשרונות הצעירים". ועכשיו, אחרי יותר מדי שנים בארגון הרע בליגה – הוא משחק במקום המתאים, עם לברון. העברת הלפיד מהזקן לצעיר היא המפתח להצלחת הלייקרס העונה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט