הפליקנס בדאלאס, פיניקס ביוסטון ועוד ביום שבת משמח/ עידו רבינוביץ

הפליקנס בדאלאס, פיניקס ביוסטון ועוד ביום שבת משמח/ עידו רבינוביץ

מומלצי ליג פאס:

דאלאס מאבריקס (6-15) – ניו אורלינס פליקנס (16-6), 21:00:

סופ"ש שלישי ברציפות שדונצ'יץ' משחק בשעה נוחה (שבת שעברה מול הלייקרס, שבת שלפניה מול הרוקטס, שניהם ניצחונות חוץ מרשימים), כאשר גם הערב יש עוד פינוק אירופאי מוקדם לערב שבת בטקסס כאשר לוקה וחבורתו יארחו, בין היתר, את אקס היורוליג ניקולה מלי ושאר השקנאים.

זהו המפגש השלישי בין הקבוצות עד כה, והמפגש השני השבוע. בשני המפגשים עד כה דאלאס יצאה עם ידה על העליונה, כולל המפגש ברביעי שחלף, בו דונצ'יץ' חיפה על (עוד) ערב חלש של קריסטאפס פורזינגיס שקלע 7 נקודות בלבד ב-2/11 מהשדה, אף על פי שגם קנריך וויליאמס (נקע בקרסול, ישחק הערב) וגם דריק פייבורס (סיבות אישיות) לא שותפו במשחק והפליקנס נאלצו לשחק עם הרכבים נמוכים אורך כל המשחק ועדיין לא נענשו על ידי הנפיל הלטבי.

על הנייר, המשחק נראה בכיס של חבורתו של ריק קרלייל, אמנם אם השקנאים רוצים לתת איזשהו פייט, הם יהיו חייבים לקבל תפוקה מהשחקנים המשלימים. במשחקים עד כה נגד המאבס, ברנדון אינגרם היה שם, 25 ו-24 נקודות ביעילות מדהימה מהשדה, אמנם ללא הרבה עזרה מחבריו, אין להם סיכוי. דרק פייבורס נתן 16 נקודות במשחק הצמוד יותר שנגמר ב-7 הפרש בלבד לתכולים מטקסס, הוא יהיה אופציה מאוד מעניינת כשחקן שימשוך תשומת לב בפוסט אם אכן ישוב לשחק.

הימור: דאלאס ניצחו 7 מתוך עשרת משחקיהם האחרונים, הפליקנס הפסידו את כל שבעת המשחקים האחרונים שלהם. אני חוזה התעוררות של חד הקרן הגבוה מבין השניים של דאלאס וניצחון שלישי ברציפות לדאלאס במשחקי יום שבת, חמישי ברצף בסך הכל. 27 הפרש מאבס.

יוסטון רוקטס (7-14) – פיניקס סאנס (11-10), 3:00:

הסאנס רוצים לשוב למאזן חצוי, אמנם הטילים מיוסטון ממש לא יוותרו על משחק במבצרם הביתי, מקום בו הפסידו רק פעמיים כל השנה.

המשחק הזה מאוד נפיץ מבחינה התקפית (שתיהן קבוצות טופ 5 מבחינת דירוג התקפי, שתיהן בשליש התחתון של הליגה בהרשאת נקודות ליריבה עם לפחות 114 פר משחק). דבר זה מטיב מאוד עם יוסטון, יש להם יותר ניסיון במשחק התקפיים כאלו, עם שחקן הקלאץ' האיכותי יותר. חסרונו הצפוי של ארון ביינס יהפוך את המשחק הזה ליותר התקפי ממה שהיה לולא היה משחק בשל ההכנסה הצפויה של פראנק קמינסקי לחמישייה של מונטי וויליאמס. לדאבונם של הסאנס, סנטרים פיזיים עם משחק פוסט עשו הרבה צרות ליוסטון השנה.

הרוקטס ניצחו את הסאנס באחד עשר המפגשים האחרונים שלהם, כולל שלוש פעמים בשנה שעברה עם דובדבן נאה על הקצפת במפגש הקודם, ניצחון 149:113.

כן, ג'יימס הארדן שלט במאצ'אפ הזה, בשלושת המשחקים בין הקבוצות הללו בשנה שעברה הוא עבר אץ רף שלושים הנקודות, אמנם הלילה הזה יכול להמשיך סיפור של גיבור בלתי צפוי: בן מקלמור. ניכר כי מקלמור מצא את עצמו במערכת של ד'אנטוני וכבר הוכיח שהוא מסוגל להתפוצצויות. רק לפני כמה ימים הוא שם 28 נקודות על הספרס שסייעו לקבוצתו לגבור בהארכה על הדורבנים בדרבי הטקסני. זוהי הייתה הופעת הסקורינג השנייה הכי טובה בקריירה של הסווינגמן הצעיר, מהי הראשונה אתם שואלים? 31 נקודות על ראשם של אותם סאנס בעונה בה ג'ף הורנאסק הוביל אותם ל-48 ניצחונות ומקום מחוץ לפלייאוף.

הימור: אין פה הפתעה, יוסטון מנצחים ומכסים את ספרד ההימורים, 19 הפרש לחבורה של מייק ד'אנטוני.

שאר המשחקים:

ניו יורק ניקס (18-4) – אינדיאנה פייסרס (8-14), 2:30:

הפייסרס ינסו לנער הפסד מאוד מאכזב לפיסטונס אמש עם ניצחון, ומי יריבה יותר טובה לעשות זאת נגדה מאשר הניקס המפורקים במדיסון סקוור גארדן?

אינדי נמצאים במומנטום לא טוב, הם נראו מותשים בסוף המשחק אתמול מול הבוכנות, בעיקר בצד ההגנתי (הרשו לקבוצת הפיסטונס המוגבלת הזו 37 נקודות ברבע האחרון בלבד), מה שגרר הפסד ב-7 נקודות וגם הפסד של הסדרה העונתית נגדם (3-1). ניכר כי ארבעת משחקי החוץ הרצופים ששיחקו עכשיו קצת שחקו אותם, כאשר גם המשחק הלילה יהיה בבית של הניו יורקים.

הניקס עשו את המהלך הנכון בעקבות התבוסה לנאגטס ואמרו שלום למאמן דייויד פיזדייל, שפשוט לא התאים למערכת והשחקניו לא התאימו לסגנונו. מייק מילר מונה כעת למאמן המחליף והוא ינסה למשוט את הקבוצה הזו מהבוץ הטבעוני השנתי אליו היא נקלעת.

הימור: יש כאן את כל הסימנים להפתעה, הפייבוריטית בלילה שני של בק טו בק, בחוץ, מול קבוצה שעכשיו עם כוחות מחודשים שרוצים להרשים את מאמנם החדש. אעשה את הבלתי יעשה ואהמר בעד הניקס. ניצחון קלוש ב-3 שיסחרר קצת את הפייסרס.

פילדלפיה 76' (7-15) – קליבלנד קאבלירס (16-5), 2:30:

הסיקסרס ינסו לגבור על האנדרדוג שמתארחת מאוהיו למרות חוסר של שני שחקני חמישייה קריטיים.

במשחקם האחרון, "קללת הבירה" לא עזבה לצערם והוויזארדס הנחילו לסיקסרס הפסד עשירי רצוף בגבולות מחוז קולומביה. משחק בו נפצע הסנטר הפנטסטי של פילי, ג'ואל אמביד. על פי דיווחים, הגבוה הקמרוני החל לחוש מיחושים בירכו השמאלית בעקבות המשחק ולכן ינוח הלילה. בנוסף, הם מחכים עם חזרתו של ג'וש ריצ'רדסון לכושר משחק מלא וגם הוא לא ישתתף, מה שאומר שברט ברט ייאלץ כנראה לעבור להרכב נמוך יותר ופחות אופייני לסיקסרס עד כה.

הקאבס, שחסרו אמש את קווין לאב כיוון שהיה חולה, לא הצליחו לספק מספיק נקודות במשחק חלש ביותר של שתי הקבוצות, בו אורלנדו בסוף יצאה עם ה-W בשיניים. לארי נאנס לא יכול לספק את התפוקה של האולסטאר לשעבר, בטח שלא ברמת היעילות (אתמול קלע 2/10 מהשדה בארבעים דקות משחק!).

הימור: משחק עם סקור נמוך יותר מהצפוי, קליבלנד נשארים מתחת ל-80, פילי מנצחת ב-23.

יוטה ג'אז (10-12) – ממפיס גריזליז (15-6), 5:00

המשחק האחרון ללילה מספק מפגש בין מייק קונלי לאקסית המיתולוגית שלו.

הדגש במשחק יהיה על שני מאצ'אפים מאוד מרתקים (הואיל ומייק קונלי ישוב מפציעתו כצפוי): הראשון, שני הרכזים המוכשרים, מייק קונלי הוטרן מול הרוקי ג'ה מוראנט שהגיע להחליפו. מוראנט ירצו להוכיח לאוהדי הגריזליז שיצפו במשחק בביתם שהסוויץ ביניהם היה ההחלטה הנכונה, הטירון ממוריי סטייט יגיע אקסטרה רעב למפגש מול קונלי, שעדיין לא מאה אחוז בשטף המשחק העונה.

אמנם, המלחמה המעניינת באמת, היא המלחמה בין שני גבוהיי האולד סקול: יונאס ולנצ'יונאס ורודי גובר.

הליטאי המאסיבי קולע 28 נקודות, קוטף 15.3 כדורים חוזרים וקלע 34 מתוך 51 זריקות מהשדה (66.7%) בשלושת המשחקים האחרונים שלו. שחקן ההגנה של השנה בעונה החולפת, רודי גובר, ישמח לעצור את המומנטום האדיר של חברו האירופאי.

הימור:  ולצ'יונאס יאט קצת מול ה"סטייפל טאוור", אולם הופעה נאה של מוראנט תשמור על המשחק צמוד מהצפוי. 4 הפרש לג'אז.

לפוסט הזה יש 161 תגובות

  1. תודה רבה.
    אחלה משחק בשעה נוחה. כל שאר המשחקים (להוציא יוסטון-פיניקס) זבל עופות מזוקק בתערובת מיץ זבל על מצע עלי חסה מרקיבה.

    1. סליחה על הטרחה אבל אני לא יודע אם ראית את מה שעניתי לך בדיון על הגריק פריק. יש לך אולי קישור למה שאמרת?

        1. קודם כל תודה. ואז – נובמת. לך תדע מה זה הוא ומה הםרשנות של הכתב. אני זוכר שהוא אמר שהוא אוהב את הכינוי דווקא.

            1. תודה.

  2. לדעתי במשחקים כאלה כדאי לתפקד את סימונס כסנטר ואת אל כפאוור. לפחות לנסות כי ברור לכולנו שהוא לא קלע גדול, אז שיעשה את הנקודות כסנטר…

  3. לכל אלו שרושמים שדאלאס-ניו אורלינס זה בשעה נוחה: ניסיתם פעם לראות משחק בפנמה ב2 בצהריים עם ילדים? קרוב לבלתי אפשרי.
    קיצר, הכל שאלה של השקפה 🙂

  4. בהמתנה למשחק מה אתם אומרים על לאב בעד דיאנגלו ראסל? נשמע לי מושלם בשביל 2 הקבוצות. אולי הלוחמים יכולים להוסיף איזה סיבוב ראשון בשביל הקאבס..

    1. גם אני שואל את זה עוד מהתקופה של דיוויס הם תמיד נראו ככה. מה שהכי דפק אותם והיה נצחון פירוס זה הנצחון על לילי כריות הם הזו שהם תכף קונטנדרים והשיטה הזאת טובה. לכו למה שאמרתי ישר אחרי שהם ניצחו את הסידרה הסאת שזה רק ידפוק אותם כי הם יהזו שתכף הם קונטנדרים.
      היו פה שחשבו הנה הם עונה הבאה מביאים טבעת 😂😂

  5. לונזו בול לא שייך לענף ככ מפוחד ככ חלש ככ אימפטונט לא יכול לעבור קונוס באחד על אחד כל הנק שלו ה10 נק שהוא קולע למשחק הכל בלי שמירה. אם שומרים על לונזו הוא לא עושה 5 נק ממוצע ביורוליג.

      1. מחיר יקר מידי על דיוויס האוברייטד
        כמו שאמט על טוביאס😂😂😂😂
        חכה בסיום העונה נשמע על המחיר היקר ששילמו על פול גורג וקאווי 😂😂😂😂
        יקר בדיוק כמו 2 הקודמים

  6. השיפוט שובר שיאים הארט מוציא חוץ לעצמו מהקרש פוחד לדעת בכדור מסתכל על השופטים תופס בחשש רואה אין שריקה ממשיך לשחק 😂😂😂😂
    לא ראו לא שמעו השופטים

  7. חחחח הקטע עם הסל ענק.
    למה לא עשה צ'לנג'ר? ברור שהוא לוקח.
    יש טענה כזו שעדיף לשמור צ'לנג' לסופי משחקים, אבל לדעתי עדיף להשתמש כשאתה בטוח לוקח צ'לנג קל.

    1. נהיית הייטר? נו באמת.
      יתחבר לך עם התיאוריה שיאנג הוא מייקל הבא ולוקה סתם בינוני. לוקה הרים את כל הקבוצה הזו לשחק קבוצתי ולהיות ווינרים. יש לו רוסטר מאוד בינוני מסביבו.

  8. לכל מי שמשתתף במלחמות המזרח-מערב של מנחם- דאלאס תיכף מארחים את מיאמי ואז יוצאים למסע חוץ שכולל את מילווקי, בוסטון, פילי וטורונטו. יהיה מעניין

  9. לוקה מנסה לגמור את המשחק ולנוח ברבע הרביעי בנוהל.
    בכלל הצורה בה דאלאס כקבוצה מנגבת את כל הנמושות קצת עוברת מתחת לראדאר בין כל הדיבורים על לוקה עצמו

    1. ממש ככה. זו קבוצה הרבה יותר טובה ממה שחשבנו, סליחה, חשבתי. וזה עוד בלי הקפיצה של פורזינגיס, שאני כבר לא משוכנע שתגיע אי פעם.
      אבל למה רק נמושות? אני רק נזכר למשל בשני המשחקים עם הלייקרס. הם ניצלו בנס בראשון, והובסו בלא תנאי בשני, פירוק לגורמים. זה לא מקרי. דאלאס קבוצה חזקה, שיודעת טוב מאוד להסתדר מתחת לילד הפלא. פלייאוף לגמרי בקלפים השנה.

    1. כן, זה יפה לראות קבוצה שלא הייתה קבוצת צמרת שומרת על יציבות מבחינת רמה – כי היא תצטרך את הנצחונות האלו. בפלייאוף אני חושב שהיא תהייה בכל מקרה, אבל בטח גם מתחשק לה בייתיות

  10. "לוקה מנפח סטטיסטיקה" זו בדיחה.
    הבנאדם מפרק את רוב קבוצות הליגה תוך 3 רבעים ובהמון משחקים בקושי משחק ברבע 4. גם היום זה יקרה.
    משחק הכי פחות דקות מכל הסופרסטארים בליגה.

  11. מניח שכשהלו"ז יתקשה הוא ישחק יותר ויהיה צמוד יותר, אבל בינתיים אם הוא רוצה לנפח סטטיסטיקה הוא חייב להוריד רמה ב-3 רבעים הראשונים כדי שישאר צמוד.

  12. דאלאס ניגבה, סחטה וזרקה לפח את השקנאים האומללים לעיני (שוב) אולם מלא עד אפס מקום.
    ההווה נהדר בשביל המאבס.

  13. מריאנוביץ' מאוד יעיל בהתקפה.
    לוקה מנגב עם אסיסטים לדאנקים.
    פורזי, קלבר ופאוול רק צריכים לרוץ ולנגוח פנימה

  14. אוקיי פעם ראשונה שאני רואה את הפליקנס משחק שלם.
    לדעתי אני צריך לקבל התנצלות מכל מי שהתווכחתי איתו בשנתיים האחרונות על לונזו בול.
    מה לא עשיתי כדי לשכנע- השתמשתי בפילוסופיה, עולם העסקים, שוק ההון, ספורט, חוקי רחוב, חוקי החיים.. הכל.
    .
    אלה שלא רצו אותו עבור דרגיץ שהצעתי בזמנו במשחק הטריידים שלנו לא יקבלו עבורו אפילו סיבוב 1 בימינו.

    1. סיבוב ראשון? דנבר בחרה באותו דראפט רכז מחליף סולידי בבחירה ה-51, תנסה לקבל אותו ותראה אותם צוחקים…

  15. צריך חוק חדש, שיקרא באזר סיום מוקדם. מאמן שהקבוצה שלו מפגרת ב-40 הפרש יכול ללכת ולסיים את ההתמודדות מוקדם כדי לא להגזים עם הבושה…

  16. רבע שלם גארבז'..
    "הצעירים של הלייקרס" שלברון שינע בתמורה לאנטוני דיוויס (!!)..
    פשוט לא יאמן איזו עסקה מעולה עשו הלייקרס.

    1. וואלה? כי לפי המגיבים פה צעירי הלייקרס עמדו אוטוטו להשתלט על הליגה!
      הם לא יכו לשות טרייד אחד כי לא היו להם יותר מדי ברירות וגם לדעתי היו צריכים לעשות טרייד המשך מבלי לגעת בסחורה שנקראת "לונזו" וגם לסחור בבחירה הרביעית שקיבלו מהלייקרס אבל הלכו "בטוח" מדי.
      סך הכול הנכסים היו הוגנים אין אחד שאמר שהלייקרס שדדו את הטרייד.
      בעיניי אפילו הלייקרס יכלו לתת פחות.

      1. דקסטר תחזור לטרייד ומה שכתבתי, היה את אחד מעוקצים הגדולים בהיסטוריה, זה שהם לא קיבלו את קוזמה זה ביזיון של ארגון רקוב

  17. להעביר תלילה ולקצר זמן נדבר גם כאן על רשימת 50 שחקני העשור
    לאחר שנגמור לכתוב על כולם נצא בל"נ בסדרת מאמרים
    שם 20 ברשימת 50 שחקני העשור
    ויקטור אולידפו
    6 עונות בעשור (בחירה 2 בדראפט 2013 בידי אורלנדו )
    3 קבוצות בעשור אורלנדו ,אוקלהומה ,אינדיאנה (אאא)
    פעמיים אולסטאר עוד פעם בחמישיית העונה השלישית וכן השחקן המשתפר בליגה
    (וגם הופעה בחמישיית ההגנה והרוקי הראשונה)
    17.5 נק בממוצע הגיע ל23.1 בעונת 18 אך פציעה אשתקד קצת בלמה אותו ועדיין מקומו כאן.

  18. מקווה שהבעלים של מילווקי ראה את המשחק – תזכורת מה בסוף קורה כשבונים קבוצה לא מספיק תחרותית מסביב לכוכב-על שלך

  19. יאללה האשך כבר הודה ועבר צד.

    עכשיו נשארו גיא ואדיסו אני רוצה לשמוע מהם את המשפט לונזו פח נגר בן נגר או שעוד לא השתכנעתם? צריכים עוד כמה שנים לחכות לפריצה שלו?
    הבן אדם פשוט נראה גמור וזה דכל הנק שכמעט קלע בליגה הזאת היו בלי שאיש באמת שמר הכל

    1. הוא העז, אין ספק, אבל מיורקה זה באמת הפליקנס כמו ששמעון אמר. למסי לא היה נעים, יכול לתת עוד שניים בשקט בחצי הראשון, חיפש את סוארס. בלי קשר, יש לו תיאום עיוור עם סוארס, כמו תאומים סיאמים, הבישול של סוארס בחמישי היה מדהים

  20. טר שטגן עם יציאה של לירן שטראובר, לא פלא שביירן עושה בית ספר ודואגת להשאיר אצל נוייר את החולצה בנבחרת

        1. גם כשאני טועה אני צודק!!! לגבי לונזו זה היה ברור נגר דור שלישי של נגרים כמו שכתבתי הBBB ציין את בלוף בלוף בלוף.
          אם ביינס משחק הלילה אני מוכן להמר שפיניקס מנצחים אם לא זה של הזקן והפרעושים

  21. נראה לי פילדלפיה הולכים להפסיד היום, בלי אמביד,בלי ריצרדסון , הראש שלהם במשחק של מחר וברט בראון הוא עדיין המאמן
    מתכון להפסד ביתי לקליבלנד

  22. ההגנה של הקאבס יותר חלשה מזאת של הסינים אני לא צוחק גם אני קולע עליהם , ג’יימס הארדן מתחרה בווסטברוק על פרס נגר הזהב

  23. שמעון,לגבי לונזו ושאר גולי הלייקרס –
    הבעיה העיקרית של הקבוצה הזו הוא המאמן חסר המושג .
    הבעיה השנייה של הקבוצה זה שזאיון נפצע .
    אני את הפריוויו שלי לגבי ניו אורלינס נתתי בהסתמך על הקבוצה שתשחק עם כוכב כזאיון שלדעתי לונזו מתאים לו ככפפה ליד ,לצערי לא ראינו זאת ובכך ובתוספת המאמן האהבל הקבוצה נראת כפי שהיא כרגע.
    ובכל זאת המנייה של לונזו יורדת כל משחק מבחינתי והבעיה העיקרית איתו זה שהוא פשוט חסר חשק מוחלט,הוא כבוי וזה באמת מתחיל להראות שזה לו זה.
    אני עדיין לא שלוח אותו לפח הבאסטים ,אני אחכה לראות אותו לצד האור מציון שאולי יבעיר אצלו את בלוטות החשק.

  24. חמש דקות אחרונות בגארדן ואף קבוצה לא מסוגלת לשים סל. רנדל סוחט עבירה עם 0.01 לסוף. קולע את הראשונה וכמובן מחטיא את השניה.
    הניקס נשארים הניקס

  25. שייח דיאלו די מחריד. כל פעם שפיניקס מתקרבת, יש לו איזה מוב בול-באסטר שמוריד את כל הרוח.
    מתי כבר ביינס חוזר?

  26. ניקס קלאסי 🙂 היה שם בשלב מסוים לקראת סיום המשחק כתובית:

    Knicks on a 4-0 run the last 4:40

    אז בסוף הם סיימו את המשחק עם "ריצת" 5-0 בחמש הדקות האחרונות. אולי אינדיאנה לא קלעה נקודה, אבל גם הניקס מסיימים עם איזה 1 מ 16 והחטאת עונשין של ראנדל שהיה יכול לכפות הארכה וכמובן החטיא

  27. טוב, די נגמר מיוסטון. הפקדתי לראות מה שאפשר מתחילת העונה. המשחק שלה איום. זה מגיע שוב לרגעים הארוכים, הארדןם מחפש מגע בכל מחיר, הולך לקו, הארדן משלוש, מחפש גם שם מגע. זה כדורסל איום ונורא.
    לא אתפלא אם יוסטון היא אחת הסיבות העיקריות לירידה התלולה ברייטינג. יוסטון היא חלון הראווה למהפכת מורי.
    אנשים עומדים וזורקים מהשלוש, כמו משוגעים: כמה מעניין זה יכול להיות?
    ועל זה – חוקי השיפוט, ששולחים שחקנים שוב ושוב לקו: וכמה מעניין זה יכול להיות?
    זו התוצאה, כשנותנים לאנשי מספרים וטבלאות, להשתלט על משחק. היעילות הורגת אותו, והצופים לא פראיירים. הליגה חייבת דחוף לטפל בשני העניינים האלה. בינתיים אני חותך מהשיעמום ההארדני.

  28. נאיבים פיניקס עשו לא מעט שטויות בסוף ודי הפסידו את זה על העונשין. בוקר עםהחטאות לא אופייניות מהקו מתחילת העונה החטיא רק שש ובמשחק הזה 5 כולל כמה חשובות במאני.

  29. שלב הבא במניפולציות על חוקים – כמו שהיינו עוברים בכדורגל את המגן בעזרת הקיר – ככה רק עם השופטים.

    1. תכל'ס.
      רק שכשיבוא השחקן המיוחס הבא ויתחיל לזרוק את הכדור על השופטים ויאסוף אותו בחזרה כדי לעבור את המגן – אני לא יודע אם להתלונן שהשופטים לא שורקים על עבירה, צעדים או שזה איכשהו בזבוז זמן מכוון?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט