חם מהתנור: פיזדייל פוטר מהניקס

ניו יורק (18-4) פיטרה את המאמן הראשי של הקבוצה, דיוויד פיזדייל, לאחר פתיחת עונה רעה. פיזדייל אימן את הניקס גם בשנה שעברה בה ניצחו 17 משחקים. מלבד פיזדייל, הניקס פיטרו גם את קית' סמארט, עוזר המאמן.

פיזדייל המאמן השלישי ברצף שהניקס מפטרים במהלך עונתו השנייה בקבוצה והוא עוזב את הניקס עם אחוז ההצלחה הנמוך ביותר מכל מאמני הקבוצה בכל הזמנים. הניקס הפסידו 8 משחקים ברציפות, השניים האחרונים בהפרש מצטבר של 91 נקודות. מייק מילר (לא שחקן העבר) יהיה המאמן הזמני. בארבעת העונות האחרונות מילר אימן את קבוצת ליגת ההתפתחות של הניקס.

*

יש מתיחות בקליבלנד (15-5) בין שחקני הקבוצה למאמן ג'ון ביילין, אגב כך שלפי שחקני הקאבס הוא מנהל את הקבוצה בסגנון דומה למכללות. זאת העונה הראשונה של ביילין בן ה-66 באן.בי.איי כמאמן ראשי.

*

פורטלנד (13-9) הפכה את החוזה של כרמלו אנטוני למובטח עד לסיום העונה. אנטוני קלע 16.9 נקודות עם 5.9 ריבאונדים למשחק עבור הבלייזרס ב-8 משחקים.

*

ציון וויליאמסון, הבחירה הראשונה בדראפט, לא צפוי לשחק בבק-טו-בקס אחרי שיחזור לשורות ניו אורלינס (16-6).

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 35 תגובות

  1. פיזדייל – צעד מטופש, של ארגון מטופש, שלא יעלה או יוריד דבר. חוסר רלבנטיות בצורתו הטהורה ביותר. למה אני עדיין מתעצבן מדברים כאלה? לא יודע. לא מצליח להתרגל לכסילות שכזו.
    .
    כרמלו – צעד מטופש… דווקא לא. הפתעה רבתי – בהחלט. נקווה שימשיך להפתיע לטובה ולא ישמן ויבעט.

          1. הייי, לא נכון.
            זה מה שאני תמיד אומר לכל אוהדי הספרס שבוכים על ייבוש הצעירים וצועקים כבר עשור להעיף את פופוביץ'.

            1. או בקיצור – שחקנים צעירים צריכים יותר מדקות משחק כדי להתפתח. תשמחו ותסמכו על המערכת שיש לכם בספרס.

            2. עכשיו הבנתי, תודה.
              .
              אני לא חושב שצריך להעיף את פופוביץ, ובהחלט סומך על המערכת.
              .
              אני פשוט חושב שהשנים האחרונות של פופ הולכות להתבזבז על המטרה הלא נכונה – הרצף ההיסטורי בפלייאוף, בעוד שלדעתי עדיף להשקיע אותן בבניה מחודשת גם אם פופ עצמו לא בהכרח ישאר על הקווים כדי לקצור את פירותיה.

            3. כי הוא באמת מייבש צעירים.
              אבל אני רק מהשנה צועק שהגיע זמנו לפרוש.

            4. אתה קורא לזה מייבש אני קורא לזה מאפשר להם להיכנס לליגה בהדרגה.

  2. ברוך שפטרנו. קדנציה איומה לקבוצה, שגם תישאר ככתם עבורו.
    מה מעליב? גם הניוז הראשוני של ווג', לא זכה למי יודע ריטוויטים ורעש. עד כדי כך היה צפוי, עד כדי כך הקבוצה מעוררת רחמים, חסרת רלבנטיות. וזה פאקינג הפרנצ'ייז הגדול בליגה, אהבת הנפש הספורטיבית של עיר הבירה של אמריקה – של העולם – עם האוהדים הכי אוהבי, מביני ומשוגעי כדורסל שיש. הם גם הכי מצחיקים, ובהפרש.
    עד כדי כך שאני משוכנע, שבארץ יש הרבה מאוד אנשים שלא מבינים בעצם מה זה אומר, ליגה בלי הניקס. זה כמו הליגה האיטלקית בלי יובנטוס, האנגלית בלי מאנ-יונייטד, המקומית בלי מכבי תל אביב (השוואות רק מבחינת מעמד וגודל! כמובן) – ולמשך הרבה מאוד מאוד זמן… ניקס חולה זה ליגה חולה, זה מזרח נכה, זה מוקד מרכזי של עניין, שפשוט נמחק עד שכמעט התרגלנו. התרגלתם.
    wish us luck

    1. אתה לא מדבר על הלייקרס , הניקס לעולם לא הינו המועדון הגדול בליגה , הם כן מבחינת נתח שוק , אבל אתה לא יכול להשוות את ההיסטוריה של יובנטוס , מנצ’סטר יוניטד מכבי … למה שהזבלים האלה עשו, בליגה פורחת גם בלי הניקס, ברור שניקס מוצלחת תעיף את הליגה לגבהיים חדשים של הצלחה כלכלית (כל שחקן אלמוני בניקס מקבל חוזה נעליים)

    2. אני לרוב מסכים עם דבריך אבל כאן אני ממש לא – לצערי חבריקו – אתה ועוד רבים וטובים (אפילו מנחם הצעיר הנצחי) – חיים בעבר.
      מתי בפעם האחרונה הניקס היו משהו? שנות ה-90 העליזות – למשך כמה שנים באמצע שלהן. ולפני כן? ימי ברנרד קינג – או בעברית – תרפפו…
      .
      הקהל "המבין" "המשוגע" וכיוב' – כל המיתוסים היפים – חלפו מן העולם. הקהל הזה יושב בכורסא בבית. הקהל החדש של הניקס לא זוכר מה זה סיבוב שני בפלייאוף. אפילו לא נתנו לפטריק יואינג תפקיד במועדון, אז הילדים בטח לא יודעים מי הוא.
      .
      הניקס היום זה בעיקר אגדה, הם מוכרים חולצות על אדים, על זה שזאת ניו-יורק (אכן בירת העולם). מי שאוהב, מבין, ומשוגע על כדורסל – כבר מזמן עבר לקליבלנד, מיאמי, בוסטון, גולדן סטייט, סאן אנטוניו ולוס אנג'לס.
      .
      "ליגה בלי ניקס…" חצי מהאוהדים כאן באתר לא יודעים מי זה ליי-אפ-סמית', או הפינגרול האכזרי של יואינג, או ה-0 מ-11 של סטארקס בגיים סבן. בטח שלא יודעים כלום מהימים שמנחם ישב שם על הקווים.
      בשביל הדור הנוכחי – הליגה רצה יפה מאוד בלי הניקס.

        1. אני ממש ממש מנסה לא להטריל אז קח את התגובה הזו ברצינות: מדבריך נשמע שזה משהו שלילי עבור הליגה, אבל בעצם למה?

    3. בערך כמו שהליגה הישראלית איכשהו שורדת בלי הפועל ת"א והפועל פ"ת. או שליגת האלופות איכשהו מביאה רייטינג בלי בנפיקה ליסבון.

  3. אוהב את הצעד של המועדון הרקוב ניקס, יקח לו עוד כוורת דרך ארוכה להפוך למועדון נורמאלי, אבל פיזדייל לא פיתח את הצעירים ואף הם לקחו צעד אחורה איתו לא ניהל רוטציה נכונה, ולא הנחיל שיטת משחק, הבנייה של הניקס צריכה לביות ארוכת טווח , כולם יודעים שיש להם את הסגל החלש בליגה על הנייר, תן לצעירים לשחק , ראיתם שרנדל מנפח סטטיסטיקות תושיב אותו על הספסל, תן למיצל רובינסון להשתפשף במקום לייבש אותו על הספסל, מאחורי כל הרוטציה העלובה

  4. יכל לעשות עבודה טובה יותר, אבל לא רק אשמתו. סגל שנבנה במחשבה של להשיג כמה שיותר בחירות בטריידים על שחקנים שהחתימו בקיץ, לא בשביל להיות טובים בכדורסל. רנדל ורובינסון ממש לא מתאימים והם שניים משלושת הנכסים היחידים של הקבוצה

  5. אשמת שני הצדדים. בנו לו סגל נוראי, אבל הוא מצד שני שיחק עם הרוטציות בצורה נוראית. לא ממש פיתח את הצעירים שהם בסופו של דבר העתיד של הקבוצה.
    נוקס, מיטשל וסמית רק הלכו אחורה (גם באשמת השחקנים)

  6. הבעייה של אוהדי הניקס היא אותה בעייה של אוהדי המטס והג'טס , לשלוש הקבוצות האלה שנמצאות בניו יורק יש את הבעלים הכי גרועים בכל ליגה.
    אבל מכיוון שהם נמצאים בשוק הגדול ביותר הפ תמיד מרוויחים כסף אז זה לא ממש מפריע להם שהקבוצה היא זבל אורגני , הם עדיין מרוויחים מליונים כל שנה

  7. הגיע הזמן. רק החזיק אותם מאחורה ועכשיו תראו שהם מסיימים את העונה עם 50 ניצחונות. שמח שהם סוף סוף עלו על הבעיה בקבוצה.
    אניוויי, מי רוצה לעלות על המתקן הכי רעוע בצד המערבי של האטלנטי? עצירת קריירה מובטחת, פיטורים ופיצויים החל מהעונה הבאה והזכות לעבוד צמוד עם ג'יימס "עדיין לא השמדתי את כל מה שאבא שלי גנב" דולן. מה, גם אדי אמרה לא?

  8. מאמן הוא כמו שף. איכות הבישול תלויה בעיקר באיכות חומרי הגלם. מי שרשם סניקרס זה מי שדאג לחומרי הגלם האלה, לא לטבח.

  9. הניקס הם בדיחה החתימו סתם פורוורדים משלימים להוביל את הקבוצה. קווין נוקס סתם נשרף שם ולא לומד כלום וזה כדי לתת דק למרקוס מוריס שאין לו שום קשר חוץ ממזוודת דולרים לניקס.
    הניקס צריכים לפתוח עם ניקיטה בארט ונוקס כל משחק לא משנה מה ולהפוך את בארט ונוקס ל2 הזורקים המובילים שלהם. כל הכדורים צריכים ללכת אליהם גם אם ינגרו וינגרו זה מפתח. לעמדות 4 ו5 להביא נגרים שלא צריכים את הכדור ומוכנים לעבוד בשביל בארט ונוקס. זהו ככה חלק ופשוט לנקות הכל גם במחיר ים הפסדים. רפי ההבנה לא מבינים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט