הראפטורס מארחים את ההיט והנאגטס את הלייקרס במשחקי יום שלישי / הלל הורוויץ

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏אדם אחד או יותר‏, ‏‏אנשים עושים ספורט‏, ‏מגרש כדורסל‏‏‏ ו‏אצטדיון‏‏‏
משחק הבית האחרון של טורונטו בעונה הסדירה של 18-19 ווייד בא לבקר

טורונטו ראפטורס (4-15) – מיאמי היט (5-14) – 2:30 / משחק מרכזי א'

לא מעט אנשים כאן באתר יודעים שאני גר בטורונטו ומסקר את הרפטורס עבור הופס. עד כה לא הייתי העונה באף משחק…עד הלילה! אז צפו פגיעה לסיקור עסיסי ותוסס ישר מהמגרש ותרגישו חופשי להפציץ בשאלות בלייב.

משחק העונה הסדירה האחרון שהייתי בו היה גם הוא מפגש בין טורונטו למיאמי רק שזה היה סיפור שונה לגמרי. בצד אחד הופיעה קבוצה במסע הפרידה שלה מהסמל הבלתי מעורער ובצד השני הייתה טורונטו בהכנות לפלייאוף ובשמירה על הסגל בריא ככל הניתן.

ולמפגש הלילה? מגיעות שתי הקבוצות כשהן עולות על כל הציפיות שהיו מהן ערב העונה. הרפטורס מתפקדים יפה בלי קוואי ולמרות לא מעט פציעות מציגים כדורסל טוב. ניק נרס מצליח לנצל ספסל בלי שמות נוצצים מדי ולתפעל היטב את הצעירים המשתפרים שלו למה שנראית כמו עונה טובה וסיכוי לפלייאוף מעניין. אצל ההיט באטלר מצליח בפעם הראשונה לא להרגיז את כולם תוך שתי דקות וגם אם הוא עוד יתרגז העובדה שזה לקח כל כך הרבה זמן היא חדשות טובות עבור ההיט. הצעירים בעמדת הגארד משחקים היטב והעומק של ההיט משחק לטובתה למרות הפציעות. המאמנים של שתי הקבוצות הללו יחד עם קרלייל הם כנראה המובילים כרגע למאמן העונה. לענ"ד.

והלילה? שימו לב שארבע קבוצות במזרח עוד לא הפסידו בבית העונה: טורונטו, מיאמי, בוסטון ופילי. בשתי הלילות הקרובים מיאמי יתארחו בטורונטו ובבוסטון. הלילה? ההיט תנחיל לרפטורס הפסד ראשון ב9 נקודות.

דנבר נאגטס (4-13) – לוס אנג'לס לייקרס (4-17) – 4:00/ משחק מרכזי ב'

לא רבים שמו לב אבל עד למפגש עם לוקה הלייקרס היו ברצף של עשרה ניצחונות, כלומר לזה שמתם לב, אבל האם שמתם לב שכלל הניצחונות היו מול קבוצות שלא נמצאות במיקום פלייאוף נכון לרגע המשחק? כלומר קבוצות לא משהו… והנה עכשיו אחרי דאלאס מגיעה גם דנבר כדי לבדוק האם לברון הוא המלך או שמא המלך הוא עירום.

בינתיים התאוריה של דייויס ולברון עובדת חלקית, כאשר ההרכבים של לברון ודייויס יחד מייצרים תוצאים חיוביות וכן הליינאפים עם לברון לבד. אבל! כשדיוויס משחק לבד בלי לברון הרייטינג הוא כרגע שלילי וזה דבר שבהחלט מצריך מחשבה בכדי לייצר ללברון דקות מנוחה.

הלילה דנבר לוקחת את המשחק ומגדילה אצלינו את השאלה עד כמה הלייקרס באמת טובים…דעתכם?

קליבלנד קאבלירס (14-5) – דטרויט פיסטונס (13-7) – 2:00

זה הזמן לספר לכם שאין עוד משחקים הלילה בין שתי קבוצות עם מאזן חיובי. על משחקים מהסוג הזה נהוג לכתוב לחובבי הז'אנר, כלומר למי שאוהב את הקבוצות הללו ספציפית ויש לו שלוש שעות לשרוף מהחיים.

קליבלנד פתחו טוב את העונה אבל כרגע ברצף של שלושה הפסדים ועם ניצחון אחד מעשרת המשחקים האחרונים. בצד השני דטרויט עם ניצחון אחד בלבד בעשרת משחקי החוץ שלה העונה. אז מי יהיה פחות גרוע?
הלילה זו תהיה קליבלנד שתתן ניצחון נדיר בלילה קריר.

וושינגטון וויזארדס (12-6) – אורלנדו מג'יק (11-8) – 2:00

אני באמת צריך לכתוב על המשחק הזה? מי אמר שחייו של כתב NBA הם לא אכזריים. רוצו לראות את המשחק בין הקבוצה עם הרייטינג ההתקפי הגרוע בליגה והקצב השני הכי איטי בליגה (אורלנדו) משחקת מול הקבוצה עם הרייטינג ההגנתי הגרוע בליגה והקצב השני הכי מהיר בליגה (וושינגטון) אז מה מתקבל ככשתי קבוצות שכאלו נפגשות? משחק גרוע!
ולא, גם אם יהיו שלוש הארכות ושחקן עם 70 נקודות זה לא ישנה את העובדה שזה משחק גרוע. הוא אולי יהיה מותח למי ששם במקרה הטוב אבל …זהו. מספיק מילים על המשחק הזה.

אורלנדו תנצח.

ניו אורלינס פליקנס (14-6) – דאלאס מאבריקס (6-13) – 2:30

המשחק מול הלייקרס גרר כבר השוואות בין לוקה ללברון ואמירות על כך שאם הוא ממשיך ככה הוא עובר את לברון. בואו נצנן קצת אבל אין ספק שנובמבר המטורף של לוקה שנגמר עם ממוצע של טריפל דאבל עם 30 נקודות העלה את המניה שלו בליגה.

בצד השני עומדת הקבוצה הכי מסקרנת בליגה להמשך העונה. טוב לא הקבוצה אבל השחקן כשאני לפחות לא יכול לחכות לראות את זאיון על הפרקט בNBA. בין אם הוא יהיה מדהים, טוב או גרוע הוא אחד הסיפורים המעניינים של העונה הזו ועוד לא נחשפנו אליו וזה די מרגש שלNBA יש עוד הפתעות שמחכות לנו מעבר לפינה.

דאלאס מציגה עונה טובה וסגל שבכל ערב מקבל תרומה משמעותית משחקן אחר ובערב אחר אולי הייתי מהמר על התקררות אבל הפליקנס כרגע ברצף של חמישה הפסדים ואני לא רואה את זה עוצר דווקא הלילה.

סן אנטוניו ספרס (14-7) – יוסטון רוקטס (6-13) – 3:30

דרבי טקסני שבמרכזו השאלה כמה הארדן יקלע. אחרי תצוגת הקליעה של 60 נקודות בשלושה רבעים מה שרק קליי וקובי הצליחו לעשות אנחנו בעיקר רוצים במשחקים של יוסטון לפתוח את הבוקס סקור ולראות מה הארדן עשה. לא, לא התבלבלתי, רק את הבוקס סקור, לראות את המשחק עצמו זה סבל צרוף אבל את התוצאה בסוף זה די מסקרן. כמו המשחקי מחשב הקלים מדי שאתה מריץ קדימה כדי לראות שניצחת בכל מקרה.

הספרס בתקופה לא טובה מדי למרות ניצחון יפה על הקליפרס הם מגיעים אחרי הפסד ב30+ לפיסטונס וזה לא יכול להספיק מול השכנים מיוסטון. רוקטס בדו ספרתי, הארדן סביב ה35 נקודות הלילה.

לוס אנג'לס קליפרס (6-15) – פורטלנד טרייל-בלייזרס (12-8) – 5:00

שחקן השבוע כרמלו אנתוני מגיע לשחק אצל הMVP של סדרת הגמר קוואי לאנרד. לא משנה כמה פיקנטי ננסה לעשות את זה הקליפרס העונה במאזן 1-12 בבית וההפסד הגיע למילווקי החזקה. הקליפרס נראים שהם דווקא מתחילים להתגבש ואחרי 150 נקודות מול וושינגטון החלשה קוואי אמר שעוד יש עבודה אז אני דווקא מאמין לו ובהחלט התיאום בין PG לקוואי עוד יתקדם. מה שכן היה כיף לראות שבוע שעבר ודיברתם על זה בתגובות עוד לפני המשחק זה איך הקליפרס נהנו מהאתגר ההגנתי שבלוקה ואיך הם יהיו מעולים בפלייאוף בלהתפקס על משימות מיוחדות.

פורטלנד מראה שהתוספת של כרמלו עוזרת להם וזה טוב והחזרה שלו שווה את הFeel good אפילו רק בשביל שחקן השבוע שהוא זכה בו והיכולת להשאיר מורשת פחות מרירה ממה שהיא נראתה לפני חודש. להלילה זה לא יספיק אבל תמשיך ככה מלו!
קלפירס ב15

לפוסט הזה יש 294 תגובות

  1. תודה רבה הלל, תהנה במשחק.
    .
    יותר מדי סטאר קוואליטי פליירס בחוץ עם פציעות-
    לילארד (חזר כבר?)
    הייווארד
    קיירי
    סטף
    דוראנט
    קליי
    זאיון
    לונזו (סתם שמעון)

  2. לילה אש

    הרגת אותי עם התמונה על וויזארדס.

    טורנטו ישחטו את ההיט.
    הוויזארדז ינגבו את המגיק
    לברון ינצח את דנבר במשחק צמוד שילך עד הסוף. דנבר משחקת איטי ותשחק לידיים של הלייקרס. דיוויס יראה ליוקיץ מי הבוס.
    לוקה היום עם 50 נק ראשונות בקריירה נגד מגיני העל הולידיי ולונזו בטח גנטרי מאמן הגנה מהבכירים בליגה מכין לו תוכנית 😂😂😂😂😂 התוכנית של גנטרי הוא בהצלחה חברים רק לזכור לא להביא דאבל טים סמכו על לונזו שלנו.

    יוסטון ספרס זה המשחק המרכזי אני הולך עם הספרס.

    הקליפרס ישחטו את פורטלנד

    דטרויט מנגבים את הקאבס

    1. כן, וגם הבחירה לקחת רק את עשרת האחרונים, נועדה למטרה מסוימת. כי לפני זה היה הפסד, ורצף של עוד איזה 7 נצחונות, כולל על קבוצות פלייאוף כמו יוטה ודאלאס. אז למה להגיד רק 10? כי ככה זה עם עובדות – אפשר לשחק איתן כמו פלסטלינה, כדי שיתאימו למטרה המסומנת, וההו-כה-מפתיעה.

      1. רגע זה לא היית אתה שדאגת לציין עוד לפני שנזרק כדור אחד איזה פתיחת עונה קלה "סידרו" לליייקרס? מה הייתה המטרה שלך?

        1. אתה כמובן יודע שזה הייתי אני, עושה רושם שאתה לא שוכח אף דבר שאני כותב – ויופי, מקבל את כמחמאה גדולה. אפילו אני לא מתייחס לעצמי בכזו רצינות. לא פה בכל אופן.
          בכל מקרה, איפה הסתירה? אי אפשר גם וגם?
          פתיחת עונה קלה – היתה. נצחונות על קבוצות חזקות – היו. הזכרתי את שני הדברים – הזכרתי. אז?

  3. אחלה פריוויו, תודה.
    אני הולך עם הביתיות בכל המשחקים, חוץ מדאלאס שתנצח את ניו-אורלינס (Do we have any defence? – NOP) ויוסטון שתנצח את פופ, אבל במשחק צמוד דווקא לדעתי…
    זה יוצא – טורונטו, דנבר, קליבלנד, וושינגטון, דאלאס, יוסטון, קליפרס.

  4. מתחביביי:
    נניח אתם נוסעים בכביש מהיר עם שני מסלולים. מימינכם משאית ארוכה שהתחלתם בעקיפתה. מלפניכם שתי מכוניות שנוסעות במהירה גבוהה וסבירה. מאחוריכם שטח ריק ההולך ומצטמצם לו במהירות על ידי גוש מתכתי מסנוור. אותו גוש מתכתי מדביק את הפער ונצמד אליכם מאחורה תוך כדי שהוא ממשיך לסנוור לכם שהוד מלכותו מצפה שתפנו עבורו את המסלול כדי שיוכל להמשיך בדהירתו לעבר מחוז חפצו בדחיפות רבה. רק שאין לכם לאן לזוז.
    במצבים אלו, ובהנאה רבה מצידי, אני מוריד את הרגל מהגז (גם ככה בדרך כלל כדאי להפחית מהירות כשאינכם מסוגלים לראות את הדרך. פאק קטן ביעילות הדרך שבחרה המכונית שמאחורה) ונדבק למשאית שלצידי. לראות את מלך הכביש מתפתל אל תוך עצמו ומזגזג אל שום מקום כשהוא נתקל בחומה בצורה של נחישות דווקאית מסונוורת עושה לי טוב על הלב.
    במצבים שהוא ממש מתעצבן, אני מוכן לקחת את מכונית הכמה מאות אלפים שלו ראש בראש מול הפח המוחזק בקושי והחיים הדי מיותרים שלי.
    או בקיצור, יאללה דנבר.

  5. – צפו פגיעה בסיקור החי? מה לעזאזל אתה מתכנן לעשות שם וכמה זה קשור למים שהעלת?
    – מי שצילם את ג'יילן רוז שם צריך להיות, וול, לא מפוטר כי זה קורה, אבל לחטוף נזיפה קלה עד בינונית. פוקוס, דאמיט. זה הגלגל הקטן הזה שם בצד.
    – ספרס, אני מאמין בכם. אתם בהחלט מסוגלים למנוע מהארדן לקלוע מעל 80 נקודות.

    1. יש משהו מרתק בהארדן בעיני(לא לצפות בו)
      אלא בשאלה התמידית של האם לתת לוכב לעשות מה שהוא רוצה או לתת לאחרים לנצח אותך.
      אני מרגיש שדווקא אצל הארדן אולי התשובה הראשונה נכונה בגלל שדרגת הקושי של הזריקות שלו היא גבוה בכל מקרה אז רולי עדיף שכל הנזק יגיע ממנו.

  6. משחקים טובים
    דנבר די שווים ללייקרס בבית, מאמין שיהיה צמוד, עדיפות קלה ללייקרס
    טורונטו בבית עדיפים על מיאמי
    שאר המשחקים של קבוצות הצמרת יהיו בהפרשים גדולים

  7. תודה רבה הלל, תהנה באולם.
    .
    יתקבלו בברכה הימורים על היחס בין מספר הנקודות של הארדן לבין:
    א. החמישיה הפותחת של הספרס.
    ב. דרוזן, אולדריג', ליילס ווייט ביחד.
    ג. דרוזן, אולדריג' ווייט ביחד.
    ד. דרוזן ואולדריג' ביחד.

  8. בהמשך לדיון בנושא דומיננטיות של שחקן בודד והיחס בינה לבין הישגים, מצורף לינק למאמר על הארדן ב
    ESPN
    בין השאר יש שם טבלה של שחקנים עם ממוצע של 30 פלוס לעונה. למיטב זכרוני:
    אף אחד מהם לא זכה באותה עונה באליפות.
    חלקם לא זכה כלל בקריירה.
    מי שכן זכה, עשה זאת בעונות שבהן לא קלע 30 למשחק, למרות שהיכולת הבסיסית לכך קיימת אצלו.
    .
    James Harden is the greatest scorer since Michael Jordan https://es.pn/2r7ahC7
    via @ESPN App http://espn.com/app

  9. ההיט מאוד חביבים. השאלה מה הם עושים הלאה כדי לשפר את הקבוצה ועל מי הם מוותרים עבור טרייד לשדרוג. שנה הבאה החוזים של לנארד ודראג'יץ יורדים והשאלה הם הם יכולים להחתים אותם על פחות ואיזה שחקן חופשי הם מביאים.
    לא אתפלא אם הם יוותרו על ווינסלו כדי להשיג טרייד עבורו.

  10. ג'ורדן הייווארד עם חדשות טובות, החל עם אימוני המגע.
    רק מקווה שהנפיחות שבמקום בו נפצע, שצפויה להתפתח בעקבות האימונים, תרד מהר כצפוי.
    https://clutchpoints.com/celtics-news-gordon-hayward-looks-good-makes-real-strides-in-first-contact-practice/?fbclid=IwAR2WaAGHMs-yWM5Wn0YrA0Ummvh_TOBoZ3zVtq-Z7Db8eZAAJ9niBbV4lyU

  11. ג'ימי באטלר משחק כדורסל נהדר אבל הוא לא PG. הוא צריך לידו PG בסגנון של מריו צ'אלמרס, שמוריד ממנו את נטל העלאת הכדור ושמסוגל לקלוע שלשות, ככה שישאר לבאטלר כוח ליצירת מהלכים בחצי ההתקפי.
    קבוצות יכולות ללחוץ אותו ולהוציא לו אוויר.

    1. אבל כמו שראית הנעת הכדור במיאמי, לפחות ברבע הראשון, היתה מצויינת והם מצאו כמעט תמיד את האדם הפנוי.
      הם מובילים בגלל משחק מאד קבוצתי. מחר הם יעשו את הצרות האלה לסלטיקס שאולי ישחקו בלי סמארט שנפגע בשרירי הבטן למרות שהבולדוג טוען שהכל בסדר.

      1. ההתקפה שלהם עם הרבה תנועה ומסירות. באטלר מוציא לפועל עיקרי אם בקליעה או בניהול המשחק. הוא משחק רכז פול-טיים וצריך להוריד ממנו את העומס.
        היום גם דראגיץ' לא משחק

  12. כששמעון יתעורר עוד מעט ויתפרץ בבת אחת, עם מלא הערות לכל משחק שהוא לא ראה –
    כמה הערות הוא יכתוב ב-10 הדקות הראשונות?
    הקצב הממוצע עומד על 10. אני הולך הערב על אובר.

    1. רק קמת וזה מה שמעניין אותך? מה ששמעון יכתוב
      תרגע קצת, שאכטה של גראס תעשה לך טוב. תהנה מכדורסל ואל תחשוב מה שימון יכתוב…

  13. רוח טובה בספרס היום.
    ליילס עושה עבודה מצוינת כבר תקופה ארוכה אחרי פתיחת עונה חלשה.
    מורי עולה מהספסל עכשיו ומשתדל לפחות.
    יובנקס מקבל דקות לאחרונה ובהחלט תורם.
    גם ווקר מקבל יותר דקות.
    גיי בעונת נפילה חדה ביכולתו לצערי.
    אולדריג' לא משחק היום.

    1. תאמת שי, אני חושב שעשו את ראס בשביל לשעשע אותך….
      שם בתת הכרה אתה מודה לאל שיצר את ראס מנפח הסטיסטיקות
      🙂

  14. מתחיל דיבור על פיטורין של גרג פופוביץ׳ הגדול. האמנם?
    כמו כן מי החסר השכלה שמביא למישהו שיודע לכתוב רק שאין מה לצפות במשחק בכלל. אתה פור ריל?
    כנראה אתה לא צופה.. לא סתם כתבת שלא היית במשחק מטר מהבית כבר חצי שנה!

  15. גם דיוויס וגם יוקיץ אכזבה עצומה, יכול. רעועה השנה בצד ההתקפי, דיוויס במקום שיטחון בצבע הקלסטרופבי בורח ממגע ורוצה להשליך שלושות, ויוקיץ לא בכור השמנמנן.

  16. רבע מצוין של לברון והלייקרס, ועדיין רק 4. הרבה בזכות KCP, שזורק פעם אחר פעם חופשי מ-3 ומחטיא הכל. והוא נקרא שוטינג גארד. הוא לא.

  17. לוקה מה זה מנגב את בונזו. איזה מזל שהסלטיקס השאירו אותו ללייקרס ולקחו את טייטום.
    כל משפחת לבר תיזכר כשלושת הג'וקרים של שבת בבוקר. להקת ה-הוהא או או אואה. עוד כמה שנים אנקדוטה שמעלה חיוכים…

  18. אימפריות מתמוטטות בבת אחת: הליגה התחילה לזרוק משחקים של גולדן סטייט מהנשיונל TV. שני המשחקים הקרובים עם יוטה ב-13 בחודש ופורטלנד ב-18, הוצאו מלוחות השידור, לטובת קליפרס-מינסוטה, ובוסטון-דאלאס בהתאמה.

  19. נשבע שאני לא מבין את ספולס, הראפס בשוונג והוא לוקח את פסק הזמן שלו מאוחר, אולי מאוחר מדיי….
    הוא בדרך כלל מגיב בזמן.

  20. בוקר טוב לכולם
    אני הארדן נותן הצגה מהקו אשך נהנה? ראס יורה מטח טילים לקהל
    מה הולך עם יוקיץ ודיוויס? 1 0 ליוקיץ?😂😂

    הקלבטרופוב הלטבי עם 2 מ9 מהשדה ו7 נק על קנריך פאקן וויליאמס על פאקן נא קבוצת ההגנה הכי פח ומנפחת סטט בליגה בושה תמשיכו לחכות כמו לקליעה של סימונס

    ראס א סטן התחיל לנגב את הספרס עכשיו

  21. חחחחח לונזו בול 😂😂 2 מ12 מהשגה 6 נק ולוקה עושה אותו מטלית עם 33 ו18 ב28 דר מופתעים? חשבתי לונזו אחלה מגן ושחקן הגנה טוב😂😂😂
    חברה הוא כלום כלום לא מתאים לnba אפילו. ובעוד הלונזו שוקע מרקל פולץ עם 20 נק 😂😂😂

  22. הפלופ הזה של הונדו ללקק תאצבעות.
    לא ייאמן מה שנייה מהליגה הזו. כל גפרור סופת הוריקן קטרינה…

  23. וואו מה שגיימי עושה עכשיו בהארכה ואחרי זה עושה גנגה יבה בווווווווווווווווווווווווווווווווווו

  24. לייקרס-דנבר עושה רושם של לייקרס-דאלאס.
    הלייקרס ממש רומסים את דנבר ללא תנאי, בכל, הנאגטס לא שם. וזה רק סביב ה-10. לא מעט בזכות ההתעקשות של AD לזריקות מוזרות, במקום לכתוש את האין צבע. וההתעקשות של ווגל להמעיט בדקות המשותפות של AD ולברון. "שומר את הנשק הסודי".
    מייק מלון לא טיפש. ייצא לחצי שני עם תוכנית שונה לגמרי. גם יתרון הגובה של האולם יתחיל לתת אותו ברגליים הזקנות של הלייקרס. אפשרות סבירה ביותר למהפך.

    1. על כל פנים, זו מחצית שמבהירה את סימן השאלה מעל יוקיץ' של תחילת העונה, ועושה מזה סימן קריאה. הוא נמחק. לגמרי.

  25. יש לי חדשות לאוהדי הספרס שום פורבס וויט דגונטה לא יהיו סטארים באמת. וויט מתישהו אולי יגנוב איזה אולסטאר דרדלה כזה עוד כמה שנים וגם זה לא נראה לי. היתר פשוט לא קרובים אפילו. יש להם ערך עכשיו למכור בשיא

  26. משחק נהדר של ההיט. קצת פיק ברכיים בדקות האחרונות של הזמן החוקי וההארכה עם כמה שטויות, אבל נתנו אחלה הגנה על הראפטורס היום. הוציאו לגמרי את סיאקם מהמשחק שלו.

  27. פרט מעניין:
    אחרי כל ההוא-הא, הסוואג, הפוזות, הסטפ-בק והדיסקו-טק –
    אחוז הקליעה לשלוש של הארדן הוא הממוצע של הליגה.
    לא גרוש יותר. חציוני לגמרי. השכר החציוני במשק. שזה מה, 9-10 אלף שקל בחודש?
    ממוצע קריירה – 36.4. ממוצע העונה – 35.5, *בדיוק* החציוני של הליגה, הנה החציוני הזה. מוכס בנתב"ג?
    ממוצע שעוד יירד הערב, בינתיים עם 2 מ-11.
    זה לא אומר שהוא לא מסוכן מהפרימטר. זה אומר שהוא מסוכן כמו הממוצע, אבל לא צריך להיכנס לאטרף מיוחד רק בגלל זה.

  28. הליקרס חזרו לסורם, בפתיחת מחצית קלאסית, מגי העצבני, AD מכריח זריקות קשות וכו'.
    ווגל. מהר את הטיימאאוט הקבוע שלך לפני שהכל נמחק.

    1. LOL.
      מה אני מבין, מתחילת העונה, שווגל וקיד ואללה ודוניא לא מבינים עדיין?
      הכל כצפוי. קריסה כצפוי, במערך הצפוי, והטעויות החוזרות על עצמן.
      כל היתרון של המחצית הראשונה נמחק.
      והטיימאאוט הקבוע מגיע, באיחור הקבוע.
      בדרך לשחזור עם המשחק עם דאלאס? הסבירות של תגובה 82 עולה.

  29. בושה השיפוט בליגה אי אפשר לשמור על הארדן עם הביזיון הספורטיבי שהולך , כל נשימה הוא הולך לקו והבני זונות עם המשרוקית ממשיכים , עצוב מביש כל מילה שתגידו מוצדקת

  30. השופטים מתוך רחמים נותנים עבירת Pאנטום ליוקיץ', שיגיע ל-4 נקודות. על הגנה חזקה וחוקית לגמרי של AD. ולפני זה טכנית למגי על איזו מילה. מבשלים מהפך, לדנבר המאוד לא משכנעת, שאיכשהו מגרדת משחק צמוד.

  31. הרוקטס זו הקבוצה הכי לא מאומנת בליגה.
    דאנטוני לפני משחקים-
    טוב חבר'ה תעשו מה בא לכם ,אני כאן בשורה הראשונה אהנה לי ממשחק כדורסל..

  32. איזו קבוצה מפגרת היוסטון האלה סתם ממשיכים להעיף שלשות במקום לבזבז זמן,לשחק קצת חפירות להוציא עבירות וכו'.
    והמאמן רואה שהקבוצה מאבדת את זה ולא עוצר את הדימום …טמבל כזה בחיי.

  33. באלוהים, קוזמה הוא בול באסטר ממדרגה ראשונה. כמה שהוא גרוע ודופק מומנטומים. שני לייאפים הופכים לכלום, ולאופנסיב.

  34. יש OT בסן אנטוניו?
    מצוין. הכל חלק מהתוכנית של הארדן. ככה יוכל לעשות 40 נקותות, ולחזק את המקום שלו במירוץ ל-MVP.
    איך קוראים לזה פה? "העמיד סטטיסטיקה יפה". ולעזאזל מה שבדרך. גם המשחק.

  35. האוויר של דנבר…
    ווגל נאלץ למשוך את לברון החוצה ב-6 פור, 5 לסוף, אחרי שלא נח ברביעי. המהלך המכריע של המשחק.

    1. מול דאלאס נגמר לו האויר במחצית אחרי מהלך של סקרמבל שנמשך 30 שניות אז כנראה שיש גם משהו באויר של אלאיי או שפשוט כדאי להסתכל למציאות בעיניים

    1. אתה לא קולט שכל מה שאתה מטיף לו, תקלע בכל מחיר ולעזאזל התוצאות, קורס?
      ההתמוטטות של יוסטון, זה הכל בגלל הדבר הזה. הכל. כל הזריקות חסרות האחריות האלה של הארדן, כשהוא חושב "להעמיד סטטיסטיקה". זה אנטי כדורסל.

        1. אתה האויב של "אפקטיב" וכאלה דברים, והולך תמיד אחרי השורה התחתונה. "העמיד סטטיסטיקה יפה".
          כי מה זה, "יאללה הארדן, תביא 50"? אז הביא. ראית במה זה עלה? בהפסד. עם איזה אלף טעויות מכריעות, כבר התעייפתי לספור, שלו.

          1. יאללה הארדן תביא 50 זה כי בא לי לראות אותו מביא 50. הבעיה ביוסטון זה ההגנה חביבי לא הארדן הוא מפעיל לחץ אימתני על ההגנות כל הזמן גם בהחטאות. ראית את ההגנה של יוסטון בדקה האחרונה? אחרי כל החטאה אף אחד לא יורד להגנה ביתרון 3 לא עושים עבירה

    1. אני לא מבין את הבכיינות בזה שהוא משיג את הנקודות שלו מהעונשין.
      מה בדיוק הבעיה כאן?
      הוא יודע למכור את העבירות וכל הכבוד לו

  36. לוני ווקר כבר לא מקבל כדורים ושימו לב מה הארדן עשה עכשיו החזיק את לוני עם היד שלא יתקרב לכדור ובמקום תוקף שרקו עבירה ללוני. זה המשחק הכי מכור חחחח מישהו הימר הרבה כסף על 2 הארכות ותוצאה😂😂

  37. הלייקרס פשוט זורקים משחק טוב ובשליטה גמורה, לפח, ב-2-3 דקות של חוסר אחריות, זריקות קשות של AD ולברון, סתם. סתם כלום.

    1. קשקוש בלבוש בצבע גרוש. "אוהד לייקרס" עלק.
      נצחון fair and square. שליטה גמורה, מחקו את דנבר, וההפרש הקטן משקר.
      בדקות האחרונות, הגנת עלית של AD, ולברון אהובך קובר את הדאנק המכריע בסוף.
      בוקר טוב.

        1. לפחות מ-95% מהתגובות שלך פה העונה, שזה תכלס על הלייקרס ולברון – אתה אקסטרים-הייטר של הקבוצה. פשוט מייחל להפסד שלה בכל משחק, מוצא פגם בכל מהלך שני לזכותה, ושמח על כל מהלך רע שלה. אוהד מסוג מיוחד מאוד.

          1. אני לא סובל את לברון זה מתחיל ונגמר פה אז בדיוק כמו שאמרתי לך אני לא אוהד נימני. אתה לעומת זאת….
            אני מגיב על כל משחק מעניין ולפעמים כמה במקביל רק שלך יש פילטר רגיש מאוד לאהוב ליבך, אני מצטער שאני מפריע לך בירח הדבש הבלתי נגמר.

            1. אל תטעה ותשליך. אתה לגמרי לה פמיליה. אתה לא קודם כל אוהד – אתה קודם כל שונא. מה שמנחה אותך הוא מרדף אחרי לברון בכל קבוצה. עכשיו זה נמפל על הלייקרס, ואתה בהתאם – מגיע *רק** לסוף משחקי הלייקרס, ומייד פולט את כל הארס והרפש עליה ועל לברון. זה – לה פמיליה. קובי לה פמיליה.
              אתה מקרה קיצון, אבל לא לבד בהייטריות הזו. אני? מעניין את התחת שלי לברון, בגדול. אבל אני מאוד נהנה לבאס אנשים כמותכם, שזיהמו פה את הבלוג במשך שנים, והובילו כמובן גם לדרדור בכל השיח. קצת מיסיונר, נו. יש לי טיפהלה זמן פנוי, בינתיים, ודי כיף לתקוע אצבע בעין בחזרה – והדגש הוא על, בחזרה – לתוקעי האצבע בתחת, שהתרגלו לעשות את זה בלית מפריע. אם לשפוט – זה מצליח לא רע.

            2. כרגיל, למרות החשיבות העצמית שלא ברור על מה ולמה באמת שאין על מה, אתה מפספס בקילומטרים.
              חוסר המודעות שלך הוא אחד הדברים הפתטים לצפות בהם אבל אין ספק שכרוכה בזה הנאה מסויימת.

  38. יופי הספרס עם נצחון גדול. אני מקווה שלוני ווקר יהפוך כבר לגו טו גאי שלהם. נתתי לזה 4 שנים מקווה שזה יקרה לפני איזה הגנה הוא עשה על הארדן יאללה חיסול ממוקד
    הארדן עם 11 מ38 מהשדה ו4 מ20 ל3. לוני חיסל אותו פשוט במאני טיים ובהארכות. אבל הארדן מםעיל לחץ בלתי פוסק על ההגנה זה הגדולה שלו. בסוף ניסה לסחוט עבירה בכוונה וטוב שקיבל תוקף על ניסיון לרמות. ההטבעה ששדדו ממנו זה אחד המכורים 🤗
    כמו שסתם אוהב להגיד סיגנצ'ור גיים של לוני ווקר.
    דרוזן היה פשוט מחריד עשה הכל לחרבן לספרס את המשחק. ברין פורבס על מי יכול לדפוק 22 נק? רק על ראס הנגר 😂😂
    ראס עם 7 מ30 מהשדה 😂😂

  39. בזמן אמת, תגובות 135 + 143 =
    פעמיים OT, חלק מהתוכנית הגדולה של הארדן, "להעמיד סטטיסטיקה יפה" ולחזק את המעמד בקרב ה-MVP.
    האיש גאון.

    1. אתה יודע שהוא הפסיד את המירוץ שנה שעברה בגלל מאזן קבוצתי ולא מאזן אישי 50 נקודות במקום 40 לא ישנה את המירוץ לMVP,אבל מאזן קבוצתי בהחלט כן אבל לא משנה העיקר הנראטיב , ירית חץ והקפת מסביבו מטרה

      1. כשהוא מעולה אני הראשון להגיד. אבל גם כשהוא משחק בכזו חוסר אחריות. בנאדם עם 4 מ-20 לא צריך להמשיך ולזרוק כמו משוגע, ואני לא מדבר על כל הראש בקיר שלו במהלכים הקובעים.

        1. שוב אין הבדל בין 44 נקודות ל50 נקודות בMVP,,מה שמשנה זה המאזן הקבוצתי , הארדן משליך מ3 כל העונה בלי הכרה

  40. מי שהוזה שדנבר תפתיע בפלייאוף… הקבוצה הזאת יבשושה הגיע לשיאה עונה שעברה עם השחקנים האלו חייבים טרייד דחוף. אל תתנו לעונה סדירה להטעות אתכם הם גם נראו רע בנצחונות. הקבוצה הנוכחית מיצתה את עצמה והתקרה שלהם ברורה.
    אי אפשר לשחק ככה איטי נגד הלייקרס ולהקל עליהם. מול הלייקרס צריך לרוץ לרוץ ולהפעיל כל הזמן לחץ. הסגנון שלהם מיושן והכי לא מתאים נגד הלייקרס.

  41. היה מישהו שסירב לטרייד פורזי על גורדון ופורנייה. מאז פורנייה עם 35 נק ו31 נק והקלסטרופוב? 2מ11 מהשדה נגד נא אלוהים ישמור ו7 נק.
    מסכן לוקה איזה הלם הוא יחטוף בפלייאוף

    1. הוא יותר טוב מפריד אל עטרש. אני כבר הגדרתי אותו כלברון לעניים שיש להם כסף (באלמר).
      הוא נשאר בקליפרס לקחת עוד כמה אליפויות ולקליפרס יהיה בשנה הבאה התקציב הגדול באן בי איי ואולי עם מס מותרות של כמה עשרות מליונים.
      העיקר השמחה של בעל המאה…

  42. מסכנים מיאמי
    היו צריכים לעשות את המשחק הזה קצת יותר מאוחר.
    הם בטח בטיסה עכשיו מטורונטו לבוסטון. ינחתו ב 11 וחצי 12, הסעה למלון (מלון שדה תעופה?)
    הולכים לשון אחרי התארגנות זריזה ומחר על הבוקר אימוני קליעה.
    לא קל בק טו בק.

  43. טים דונהי רוצה לחזור

    https://twitter.com/i/status/1202067390802124800

    הדבר הזה נפסל חברים וחברות טעות שיפוט….😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    מישהו הימר ספרד חזק

    סילבר בתגובה

    Referee James Capers admits they missed the call on James Harden’s dunk, but the Rockets couldn’t challenge because they allowed 30-second window to pass while “protesting the call, trying to get clarification of it.”

    😂😂😂😂 זה עלה ליוסטון בהפסד.
    את תגובתו של גיא רוזן לא ניתן היה להשיג
    מי שעוד לא מבין ולא הספיק לו הוצאת דוראנט מהחוץ נגד יוסטון השיפוט בגיים 7 יוסטון גולדן וכו וכו…זה בדיוק מה שאתם חושבים אבל אין כמו ההכחשה 😂

כתיבת תגובה

סגירת תפריט