מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

1.לייקרס, תשמעי, זאת היתה האזהרה הראשונה ש… THE PARTY IS OVER!

מה? שימון לא אמר לכם? המאפיונרים של 'התאגיד' סידרו ללייקרס בחודש הראשון .את לוח המשחקים הקל בתולדות ה-NBA.

למה? לבלבל ת'אויב, זה למה. לתת לכל השפוטים של הכחול/צהוב את ההרגשה שהכל בסדר ואין מה לדאוג בשעה שהם מכינים בשקט בשקט את הקליפרס לכבוש לא רק את אל.איי אלא את כל הליגה. באותו זמן התאגיד מתכנן גם להעלות 5 וונילים אירופאים בחמישייה של קבוצת NBA (המבריקס? ייתכן אבל לא בטוח!) לקראת כיבוש הליגה והצעד הראשון לקראת בליעת היורוליג ע"י 'התאגיד'. זה הכל כתוב וחתום. לשימון יש את ההעתק.

לחזור למציאות ולאמת העצובה: מי שמסתכל על לוח המשחקים של הלייקרס מבין מיד שהיה זה הלוח הקל ביותר שניתן היה לסדר להם מבלי לחשוב שג'יני באס עשתה זאת. למעשה, אני לא מאמין שהיא יודעת מספיק כדי לסדר לקבוצתה מערך משחקים קל יותר מבלי לשחק נגד הניקס והווריורס 10 פעמים נגד כל אחת. ההרגשה היתה שהלייקרס הזאת עומדת לחצוב בליגה הזאת כפי שלו חצבו בה אף פעם. לאף לייקרס קודמת – אף פעם, כולל זאת של קרים-מג'יק-וורת'י – לא היה רקורד טוב כמו ללייקרס הזאת בחודש המשחקים הראשון, שאם אתה מסתכל על הרוסטר שלה אתה יודע מיד שהוא בנוי על שני שחקנים וחצי: אנטוני דייויס, לברון ג'יימס, ולפעמים קייל קוזמה.

כל השאר הם שחקנים בין 3 ל-6, למרות שפרנק ווגל אמר אתמול שאלכס קרוזו הוא אחד המגינים הטובים. ממש 'מגן עליון' ' (הערב כשהוא ניסה לשמור על דונצ'יץ בא לי לבכות.

'האיש שלי' ג'בל מגי? – שחקן ששוב הוכיח את נחיתותו הכדורסלנית.

דני גרין? בכל משחק חשוב הוא הופך לדלחת (לפי המילון יש למילה קירבה לביב שופכין).

דווייט האוארד? מלבד יגון הוא לא יביא הרבה ללייקרס במשחקים קובעים.

ראז'ון רונדו? עבר זמנו בטל קרבנו. הוא משמיץ ומעליב את השחקן שפעם היה.

ללייקרס ישנם שני שחקנים: לברון ו-AD. לברון עומד ליפול נפילה קשה. אני מרגיש שהוא מוציא מעצמו יותר מאשר מותר לו בגילו ומצב ברכיו. הנפילה תישמע עד קיסריה. לא נפילה של פציעה, חלילה. אלא נפילה ברמה וביכולת.

חכו חכו מה מחכה ללייקרס מעתה ועד סיום הליגה. כבר השבוע טיול עם משחקים בדנבר, יוטה, ופורטלנד. הייתי אומר 2.6 הפסדים, אם אתם יורדים לסוף דעתי. אם לא – לא נורא.

ברבע השלישי לוקה דונצ'יץ הראה ללברון שהוא עומד לקחת את מקומו כשחקן הטוב ביקום מתחת ל-8'6 (2.03 מ').

כיצד הוא עשה זאת? בשני מהלכים נורא פשוטים:

מהלך ראשון: STEP-BACK ג'אמפר (שבטעות ישנם המכנים אותו 'פיידאוויי ג'אמפר. STEP-BACK (של לוקה) ופיידאוויי – שקשה הרבה יותר לביצוע – הם שני דברים שונים. אבל נגד ההגנה הבינונית של לברון גם 'גאמפ בצעד אחורה' מספיק:

מהלך שני: כניסה אל תוך אזור הצבע של הלייקרס הפתוח יותר מהמכתש הגדול. כל כך קל. כל כך פשוט:

תרשמו בלוח את המשחק הזה נגד דאלאס. הוא היה פרשת הדרכים של הליגה, והסוף העגום של הלייקרס, שכה רבים מכם הביאו עד גמר המערב.

גמר המערב? עשו לי טובה.

2. אני מתחיל לחשוב שלוקה – עושה רושם של MENSCH אמיתי – בדרך להיות הפנים החדשות של ה-NBA, עד כמה לא יאומן שזה נשמע!

כאן הוא פוגש את הילד מסלובניה – והוריו – שלוקה הצליח לאסוף בדאלאס (ולא רק!) 2.2 מיליון עבורו והוריו בעזרה על מחלת שרירים נדירה שיש סכוי שבמאיו קליניק במיניאפוליס מצאו למחלה פתרון ורפואה:

הפנים של ה-NBA? לבן אירופאי ממזרח אירופה? עד כמה שזה נשמע לא ייתכן, זו עלולה להיות האמת לאמיתה!

3. גיבור המשחק אחרי לוקה? צדקתם! דלון רייט!

תרשמו את שמו. אני יודע, מבין, ורגיש לעניינים האלה.

שמתי עליו עין בממפיס בעונה שעברה, ולא האמנתי שהם הסכימו לוותר עליו אחרי עונה של 12.2 נק' למשחק. גם בטורונטו, משך שלוש עונות תמימות נתנו לו לחמם את הספסל בלי שנתנו לו צ'אנס אמיתי.

הוא היה חלק מהטרייד עבור מרק גאסול וכך הוא נחת בממפיס. דאלאס שמה עליו עין בערב בה הוא עשה עליה טריפל-דאבל של 26 נק', 14 חלוקות, ו-10 קרשים. דאלאס חשה אותו וידעה מי הוא. חבל שבממפיס לא ידעו. בעונה שעברה הוא עשה טריפל-דאבל גם על הווריורס הגדולה עם דוראנט, תומפסון, וקרי בנצחון 117-132 כשהוא קולע 13, לוקח 11 קרשים ומחלק 11 בונבונים.

הקיץ ממפיס הסכימה לתת אותו עבור הזכויות על סטנאם סינג ושתי בחירות דראפט סיבוב שני.

הלילה הוא היה מ-צ-ו-י-י-ן. מעתה נתחיל לשמוע עליו הרבה יותר. זה היה ערב הפריצה שלו לנשיונל טיווי ולתודעת כולם

4. הבעת פניו של ג'יימס הארדן אחרי שנודע לו שהחמיץ בנקודותיים (שימון, זה שתי נקודות) קרייר-היי

5. הנטס לא מגיעים לשום מקום ללא קיירי אירוינג

אני מודע לעובדה שאני אחד היחידים באתר שמחזיק עדיין מקיירי. הרוב – כולל חותני ג'ייסון – מאמינים שהוא FRAUD. רמאי? בלפן? משהו כזה.

אולי.

התחילו לומר כאן שייתכן והנטס טובים יותר בלעדיו. אולי, במשחק חסר חשיבות נגד הווריורס או ריאל מדריד בקיץ. אבל הוא שחקן מצויין במשחקים על הקו שבלעדיו הנטס לא הולכים לשום מקום, כפי שהוכיח ההפסד הביתי הלילה למיאמי 109-106. מצידי שספנסר דוינדווי יקלע 29 וג'ו האריס 25, אבל ללא קיירי אירוינג הם לא מגיעים ליותר מסיבוב ראשון בפלייאוף.

החדשות הטובות הן שהוא התחיל להתאמן.

6. מלחמת הסניקרס – מנצחי השבוע ה-6 של ה-NBA

הסניקרס של מקולום, עם ציורי אוכל ל'חג ההודייה:

RJ BARRETT עם ה-"MADE IN CANADA" לחגוג את מפעל "PUMA" החדש במונטריאל

ג'ימי באטלר עם JORDAN'S SUPREME ELEVATIONה-BHM

מייק קונלי עם AIR JORDAN 34 – ROARING 20'S

ברנדון אינגראם עם Adidas T-Mac Millennium “All-Star”

סיג'יי מקולום Li-Ning Speed VI “Thanksgiving”

פיג'יי טאקר עם Nike Air Huarache 2K5 “Kobe”

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 117 תגובות

  1. תודה יה פרופסור
    סופסוף גם ראינו את טייטום בראון כצמד שיכול להוביל את הסלטיקס בעתיד. רק שיתנו את המספרים האלה כל משחק והעתיד כבר פה.

            1. בעצן כתבת בין ה-5

            2. *בעצם

          1. סחה, אתה רציני?
            אנחנו לא בפליאוף, אנחנו בעונה הרגילה והוא בהחלט נמצא שם בין הארדן ויאניס.

            1. שאני אומר טופ משהו זה את מי הייתי לוקח לפלייאוף הקרוב.

            2. חבריקו, עוד לא החלטתי אבל אחד מן השלושה, ואולי גם סייבורג…

  2. מנחם אמרת על לוקה שהמסיבה נגמרה ואמרתי לך שזאת רק ההתחלה. חייבים להעיף משם את פורזי אסור שיבזבז שנים ללוקה סתם לוקה כבר עכשיו יכול להוביל קבוצה לאליפות, לא צריך שום שיפור ושום נעליים רק שחקנים טובים מסביב. איזו נפילה הם נפלו עם פורזי הוא הקרלוס בוזר של לוקה 😶.

    הלייקרס לדעתי יגיעו לגמר המערב כי בפלייאוף בהנחה שכולם בריאים הם יעלו את הרמה ויהיו חיות. בעונה הסדירה אני חושב שהם ירדו כי לברון ישפוך לאגר במשחק ה40 ו50 כי הוא מתאמץ מאד ומנסה להוכיח ומשח הגנה סבירה ויש לזה מחיר שיבוא בהמשך.
    המלך גם יעשה טריידים בפברואר.

    התאגיד סידר בכוונה את הלוח הזה שלא יהיו דרמות על ההתחלה והכל יחליק הליגה לא יכולה להרשות עוד עונה בלי לברון בפלייאוף. אותו דבר אגב סודר ליוסטון שהשילוב הארדן ראס יחליק חלק בלי בעיות.

    10 השחקנים הכי טובים שלי נכון להיום בליגה בסדר אקראי

    קאווי הארדן יאניס לברון סיאקם לוקה יאנג ליליארד קרי דוראנט

    אמביד ודיוויס בחוץ

    1. אתה מחמיר עם פורזינגיס, עוד מוקדם לקבוע מה יהיה איתו, לשחקנים לוקח זמן לחזור מ ACL בעיקר מנטלית, זה שהוא פרווה ולא נכנס לצבע רק מוכיח את זה.
      כל שחקן שעובר פציעה כזו אומר שלקח לו כמעט עונה שלמה פסיכולוגית לחזור ולהיכנס למאבקים פיזיים, אין מה לעשות הפציעה נמצאת עדיין בראש, אפילו שחקן כמו דולב חזיזה הצפלון לא הצליח לתת פס עונה שלמה בלאומית בהפועל רמת גן כשהוא התאושש מהפציעה הזאת ועכשיו הוא מרחף אז בטח פורזינגיס וה2.22 שלו

            1. פורנייה לא יתן לדאלס משהו שאין לה כבר, ארון גורדון לא הוכיח שהוא שחקן יותר ממשלים.
              להעביר את פורזינגיס עכשיו זה מסוג המהלכים שג'ימס דולן היה עושה, חייבים סבלנות אין מה לעשות, הרבה פעמים הדבר הכי טוב שאפשר לעשות זה לא לעשות כלום

            2. פורנייה יחד עם הארדוואי בהצלחה לשמור על לוקה כל דאבל טים יהיה עונש סניהם יכולים ליצור לעצמם ולשים נק זה מה שמכריע משחקי פלייאוף.
              ארון גורדון לא צריך לעשות כלום רק הגנה שתחת קרלייל עם האתלטמות שלו יפרח ריב ומתפרצות והלייאופים של לוקה מושלם.
              בהחלט סגל חזק מאד

  3. עוד דבר ההצלחה הקבוצתית של המאבס עלולה לעלות ביוקר להוקס אם לא יתחילו לבנות סביב יאנג ומהר.
    יאנג הוא תחרותי ברמה פסיכית הוא ולוקה עושים מסי ורונלדו וניזונים אחד משני בתחרות סמויה וטריי אף הודה שגלויה. הם פוזלים לסטט אחד של השני.
    עשיו תארו לכם שיאנג רואה את לוקה ככה מצליח להוביל את המאבס והוא עם הפחונים רק מפסיד זה יגרום לו לתסכול ולעוף בסיום החוזה מההוקס. אתם חושבים שאני צוחק חכו ותראו אם ההוקס לא בונים משהו סביב יאנג עד סוף חוזהו הוא לא ממשיך ולא אכפת לי מה הרוקים עשו בעבר בקבוצות האם שלהם ושכן המשיכו זה לא יקרה עם יאנג. רק תזכרו איפה שמעתם לראשונה. שעון החול של ההוקס מתקתק יותר מהר ממה שאנשים חושבים…
    מקווה מאד שההנהלה שם מודעת ולא הוזה שיאנג בכיס שלהם ל8 השנים הקרובות

  4. מנחם איך מונטרזל הארל שמקבל 6 מיליון וחוזה נגמר עוד לא חתם על חוזה והבטיח עתיד נשותיו נכדיו וילדיו? מספיק פציעה שלו עכשיו והלך הברינקס.
    מי הסוכנים הגרועים שלו? אני במקומו מבקש עכשיו 30 מיליון לעונה ןל5 שנים מבאלמר. השנה הקליפרס לחוצים וצריכים אותו. הוא כבר היום צריך לחתום על חוזה שמן. כדאי לו לפטר את הסוכנים שלו ולעבור לקלאץ שסידרו לסימונס חוזה מבעוד מועד שיבטיח את העתיד.

      1. ונעזוב לרגע בצד את זה שהוא לא יכול לקבל חוזה לחמש שנים עכשיו. בכל מקרה הוא יקבל משהו לארבע שנים צפונה צפונה ל80 מליון.

        1. ברור, אני רואה את באל ר משלם לו את זה בקלות ואני לא קורה איזה סיבה יש לו לעזוב את הקליפרס, המיקום השילוב שלו בקבוצה התחרותיות, לבאלמר גם אין בעיה לשלם מס מותרות אצלו כסף לא הבעיה

        2. תעלה תעלה אם אני הסוכן. גובר מקבל 28 אדמס מקבל 27. מונטרזל שווה 30 לקליפרס בלעדיו יהיה להם קשה מאד מאד מאד בפלייאוף.
          רוצים טבעת? תשלמו והרבה באלמר הכי עשיר בליגה יהיו פרסומת הכנסות תשלמו. הקליפרס חייבים את מונטרזל.
          120 ל4 שנים לקחתי😎

          1. הוא יכול לבקש ואני בהחלט רואה את ההוקס או כל מיני קבוצות נותנים לו קרוב כזה דבר ואז בהצלחה לקליפרס לקחת אליפות עם זובאץ. הקליפרס חייבים אותו הוא כל הצבע שלהם.
            אם באלמר יתן? לדעתי יתן במיוחד אם יגיע לחץ שקט מהסייבורג שמבין את חשיבותו. הוא בן 25 בשיאו זה לא גרין הנגר

            1. אני מסכים איתך שהוא טוב נגרים הנגר וגם בגיל המתאים, אני לא אוהב את הרעיון להוקס, לאטלנטה אין שום דבר לעשות איתו בטח שהוא יושב על המשבצת של קולינס (מדובר באותו סגנון של שחקן) אטלנטה לא צריכה עוד אחד כזה בחוזה מקס, אלא אחד שיתרום לריווח מוביל כדור נוסף שיוריד עומס מיאנג וייצב את ההגנה,
              ביינס דרך אגב יכול להיות אחלה החתמה לאטלנטה וכרבה יותר מתאים , סנטר קולע שלושות עם חסימות נפלאות , חכם בהגנה והרבה האסל זה בדיוק מה שהילדים האלה שם צריכים.
              .
              לגבי השוק היבש קבוצות למדו מ2016 ו2017 אף אחד לא יביא להראל מקס או משהו שקרוב לזה

            2. הארל סנטר קולינס pf לא אותו תפקיד.ההוקס רכים כמו חמאה הוא ייצב שם את ההגנה ויודע לתת התקפה מהפינוקים של טריי. הוא יהיה אדיר להוקס. לגבי הריווח להחתים גם את בוגדן.

              מקרה אופטימי

              חמישייה יאנג בוגדן האנטר קולינס הארל
              ספסל דראגיץ ביזלי הוארטר במברי גאסול

              זה קבוצה שיכולה לקחת את המזרח

            3. מה זה לא אותו תפקיד. שניהם מסיימים באזור הטבעת שניהם בלי קליעה טובה מרחוק, שניהם פחות או יותר עובדים על פיקאנדרול, קולינס לא יכול לשחק ליד הראל שמעון

            4. הארל הולך לקבל פי 4 מעכשיו לעונה.
              אם לא הסוכן שלו לא ראוי לעבוד בליגה. בעולם שמרקוס מוריס מקבל 15 הארל שווה 30

    1. דיון על כמה מונטרזל יכול להרוויח בצד, כמה שחקנים בליגה הזו מרוויחים, לאן הולך הכסף ולאן הוא יכול ללכת,
      שש מיליון זה לא מספיק כסף כדי לסדר אותו ומשפחתו?
      חברים, מצאתי את המשימה שלי בחיים. תנו לי שש מיליון, תראו איך אני מסדר את עצמי, המשפחה שלי וכמות מכובדת של אנשים לכל החיים. הכדור עכשיו אצלכם. להעברה כספית, נא לפנות למספר חשבון: ************ (תגובת המערכת: צנזרנו. כמה סתום אתה?)

  5. אומרים שללוקה אין מספיק אתלטיות, אין לי על מה לבסס את זה, אבל זה נראה שמרכז הכובד של לוקה הוא מאוד נמוך יחסית לגובה שלו ופשוט אי אפשר להוציא אותו משיווי משקל, תוסיף את היסודות המצויינים שלו ויש לך שחקן שאי אפשר לעצור, בכל פעם שהוא במאבק פיזי עם מישהו זה נראה שלא מצליחים להזיז אותו, מדהים.

    1. לוקה למד מלברון והארדן, הוא שחקן מדהים והוא מאוד סוופיטי בדומה להארדן בשליטה בגוף ובחדירה דבר שמקשה לשמור עליו אבל הוא למד את השטיקים של השיפוט לצערי ובצדק, הוא רואה את הארדן נותן סטטיסטיקה היסטורית ביעילות חולנית בעזרת השיפוט ואומר למה לא אני?.
      .
      אני השנה פחות ופחות נהנה מNBA לצערי, השיפוט הרס כל חלקה טובה לא נותנים להגן היום ומגע נהיה מילה אסורה (עידו וגיא זה לא משנה שכמות הפעמים שהולכים לקו וכמות השריקות לא השתנה מה שהשתנה זה אופיין של השריקות).
      .
      , אני ראיתי את הילדים המסכנים של אטלנטה מנסים להגן על האיש עם הזקן אתמול ופשוט נגעלתי לצפות במשחק, לצערי כל הספורט באמריקה הולך לכיוון שמקדם את ההתקפה על חשבון הספורטיביות (יותר נקודות יותר סטטיסטיקות יותר כסף) , ואני מתקשה העונה לצפות בNBA ובNFL

      1. שמעללים את הארדן כל היום בתקשורת האמריקאית אז בטח שצעירים ינסו לחקות אותו, ניסיתי פעם אחת לראות משחק של יוסטון לפני שנתיים ומאז אפילו לא תקציר של דקה וחצי

        1. מה שהארדן עושה זה היסטורי , מבחינה יעילות מבחינה סטטיסטית, בלתי ניתן לצפייה לצערי התרבות שלנו פה מקדש את הסטטיסטיקה על חשבון הספורטיביות וזה מה שקורה, צריך להיות חכם לחכות את הארדן אבל זה הרס למשחק, מקווה שהליגה תעצור את זה

            1. קונספירטיבי?

      2. לגבי השיפוט הדבר הכי גרוע בשיפוט זה השימוש במצלמה מראה כמה הליגה הזאת מכורה לכסף ומושחתת, כל משחק ברגעים קריטיים כמעט צוות השיפוט הולך למצלמה רואה שטעה בשריקה ומשאיר אותה על כנה למרות שכל העולם ואשתו חוזה בטעות שיפוט, מביש עצוב זה רק חלק מהמילים. שמהלך האחרון לשחקן המתקיף מותר לעשות עשרה צעדים והשופט לא רואה את זה. לדוגמה
        https://youtu.be/NQv904fVKKI
        הייתרון הברור בשריקות לכוכבים …

          1. ברור זה רק דוגמה אחרונה, 4 שופטים ועוד שופט טלוויזיה לא רואה חחחחח מביך, מזכיר לי את הWWF מאשר ספורט לצערי

      3. לוקה לא למד כלום מהשניים הנ"ל. ראיתי משחק שלו במדי ריאל נגד ווסטברוק, כשהיה בן 17.
        שיחק בדיוק אותו דבר.
        הוא כן למד לקבל את השריקות המקולקלות בליגת הכסף.
        אבל הוא ממש לא מחרבן מהמקפצה כמו הארדן.
        והסטפ-בק שלו גם לא נראה כמו צעדים.

    2. ללוקה אין מספיק אתלטיות?
      אני מניח שהדבר הזה שהוא עושה כשהוא מסובב את כל הגוף שלו באוויר בדרכים שהמגנים שמנסים לעקוב אחריו נשברים, מילולית, באמצע ושאפשר לראות רק אצל שחיינים צורניים זה לא אתלטיות.
      לוקה דונצ'יץ' מאוד אתלטי. גם הארדן. גם קרי. רק בצורה שונה מ"המקובל".

      1. ללוקה לא היה מספיק אתלטיות בשנתיים האחרונות שלו כטינאייג'ר. השחקן שאני רואה עכשיו הוא עם גוף אחר לגמרי. נעזוב את הניתור כי זו אחד התכונות האוברייטד. המהירות שלו בקו ישר, שינויי התנועה שלו ועבודת הרגליים שלו היא לא רחוקה כיום מהארדן (גם אחד שחושבים שהוא לא אתלטי). לוקה נכנס לתוכנית אימונים מאוד קשה שזה 100% קרדיט שלו כי יש ללא מעט קבוצות מאמני כושר אגדיים אבל אם שחקן לא רוצה לתת עבודה ולהתמסר על חשבון הזמן היקר שלו כמיליונר צעיר אז זה לא קורה. יוקיץ' היה כבר יכול להשתלט על הליגה אילו היה מגיע למשקל וכושר אופטמלי.

        1. אתה יודע שזה לא רק עניין של רצון והשקעה, כן? יש מי שיכול להגיע לרמה יותר גבוהה ויש מי שלא. גם יוקיץ' התקדם הרבה, המון, ברמה האתלטית מהרגע שהגיע מתחת לחסות הכסף האמריקאי.
          אני גם אכפור ברעיון שיוקיץ' אף פעם לא בכושר. הוא משחק כמות גבוהה של דקות, משקיע ונע בכל רגע, לא מפספס משחקים, ובדרך כלל גם בדקות הסיום הוא באותה יכולת. ועבודת הרגליים שלו? מדהימה. פשוט כל פעם שיש רגע שהוא פחות טוב ישר קופצות הטענות שהוא לא בכושר, ואין לי אלא לחשוב שזה קשור למראה שלו.

      2. ג'ון זה בדיוק מה שהתכוונתי, אומרים שאין לו אתלטיות אבל זה רק בגלל שאין לו נתונים מסויימים שאנחנו מחשיבים כאתלטים, לעומת זאת יש לו מרכז כובד נמוך שמעיף הצידה את כל ה"אתלטים" למיניהם ככה שלא רק שהוא לא פחות אתלטי אלא יש לו יתרונות בגוף שהרבה יותר משמעותיים ומיוחדים משאר השחקנים

  6. טוב אז אחרי שבישרת לנו אחרי המשחק קליפרס-דאלאס שהמסיבה של לוקה נגמרה, עכשיו אתה טוען שהמסיבה של הלייקרס נגמרה.
    כמובן קשקוש הלייקרס אחרי 10 נצחונות היו צריכים להפסיד פה ושם אחרי הכל הם לא כאלה טובים.
    לאיפה התאייד קוזמה??

    1. היה כזה מאז ומעולם, רק היחסי ציבור והשואו-אוף חיפו על זה. היה ונשאר אותו דבר: הרבה אנרגיות, פלאש, סוואג, יכולת לקלוע הרבה בזמן הקצר. ומצד שני, כשתבוננים בנתונים – קלע בינוני במקרה הטוב, ואחד המגינים הגרועים בליגה. אסון הגנתי, באופן קבוע בבוטום 25 של כל שחקני הליגה. קוזמה עולה הרבה יותר הוצאות ללייקרס משהוא מביא הכנסות. בהפרש.
      הוא לא יהיה הכוכב הבא של הלייקרס, ואני אומר – להטריד גבוה, כל עוד ההייפ קיים.

      1. כן ולא,
        קוזמה הוא שחקן שנה שלישית אז יש מקום לציפיות, והטענה "היה כזה מאז ומעולם" לא כל כך רלוונטית, אחרי עונת רוקי מדהימה ועוד עונה לא רעה בהתחשב בבלגן שהיה בלייקרס בעונה הקודמת, חשבתי שהוא יציג שיפור ובוודאי לא נסיגה.
        כרגע הוא נראה לא קשור לכלום

  7. תודה רבה מנחם, אגב לדעתי הנעליים הכי יפות של מייק קונלי.

    אני דווקא לא הייתי ממהר להספיד את הלייקרס ואת לברון, אני יודע שיש באתר מלא אנשים שפשוט שונאים את לברון אבל אני מאוד אוהב אותו, ואני חושב שהוא אחד השחקנים הטובים ביותר של המשחק הזה, הבנאדם פשוט ווינר, ואני בטוח שהוא יוכיח להרבה אנשים שהוא שחקן נפלא. אם זה יספיק לאליפות? אני חושב שלא, כי אין לו סגל תומך כמו שכבר רשמת, כי רואים את זה במהלך כל העונה, אין מי שיספק נקודות חוץ מלברון ודיוויס, והמצב שם כרגע לא טוב, אגב אולי זה קצת מצחיק ועצוב בו זמנית, אבל ג'וליוס רנדל יכול להיות טרייד מעניין מאוד עבור הלייקרס.

  8. לוקה דונציץ מזכיר לי את דראזן פטרוביץ האגדי. רק שישמור על עצמו. כל אלה שירדו על פורזינגיס בוודאי לא שמו לב שהלטבי משחק בד"כ מחוץ לרחבה השומר הגבוה שלו יוצא אליו ובכך מאפשר לדונציץ לבצע את זממו קרוב אל הסל.

    1. הבנתי אז חוזה המקס שלו זה על שלשות ממרחקי קרי ולפנות ללוקה מקום מתחת לסל. מעולה. נראה כמה מקום יהיה שם ללוקה בפלייאוף
      אגב יש שחקן ממש בזול מרקוס מוריס בניקס ב15 מיליון יוציא גבוהים החוצה בקלות ויקלע יותר שלשות.
      אגב זה כנראה מה שאומר לעצמו ברט בראון הוצאת אמביד ל-3 מאפשרת לסימונס לבצע את זממו מתחת לסל

        1. הרבה תפורים הקטע שבלי עזרת חבר בתאגיד אין ללייקרס מה לתת תמורת אף אחד. כל מה שיש חכם מסביב לחמישייה הוא זבל טהור

          רונדו קארוסו פופ דוויט? זה בדיחות קוריוזים.
          ואת קוזמה לא נראה לי שתתנו על מוריס. דולן גם לא נראה לי חבר בתאגיד

    2. למרות המוצא האירופי אי אפשר להשוות את דראז'ן ללוקה. לפטרוביץ' הייתה יד כמו של סטף קרי. דונצ'יץ עושה את רוב הנזק שלו בכניסות לסל.

  9. התחברתי למשחק של הלייקרס בתחילת המחצית השניה אבל זה בלתי אפשרי לעיניים. שחקנים שפשוט מפחדים להתקרב מחשש שיקבלו שריקות אויר. לוקה מטייל לו שם בלית ברירה כי אחרת זה אוטומטית זריקות עונשין. כל חסימה נקיה=עבירה. כל פעם שמישהו נכנס לסל מחטיא וצועק מקבל שריקה.
    כמובן שהלייקרס לא הצליחו לתקוע נקודה לרפואה וזה חירפן אותי סופית.
    בקיצור..nba זה לא. ואני לא יכול לשפוט שחקנים כמו דונציץ בראייה היסטורית כי הליגה פשוט בדיחה

    1. ראית את שיין לארקין מוריד 49 נק ביורוליג? נראה שם כמו גיימס הארדן.
      נכון שחקנים מפחדים אסור היום לגעת רק להרים ידיים ולשמור מרחק שלא יקפצו עלייך. לוקה אומן למד מהטוב ביותר. עכשיו רק חסר בהגנה קלטות של לאורי וכריס פול למוצר מוגמר סופית. הרי הוא כל יום רואה את מסי רונלדו הארדן לברון מנגבים את השופטים עם לחץ בלתי פוסק עליהם כל המשחק. למד מכל האגדות.
      גם טריי יאנג הוסיף מוב חדש מתחיל צעד ראשון לתוך הגוף של המגן וזורק ראש וצעקה. לפעמים עובד, לפעמים לא. אתמול האכיל בזה את ראס 🙂

      1. עזוב נטפלת למשחק אחד.
        תבדוק ממוצע נק שלו זה 22..
        אתה סתם יורה באויר ועצם ההשוואה בכלל ליורוליג זאת זילות לנבא והוכחה שהקרקס חזק מאי פעם.
        אני לא מדבר איתך על הנבא של לפני 20 שנה אלא ממש לפני 5-6 שנים בזמנים שהכול היה נורמלי

          1. כמות השלשות היא הקרקס, שמשליך גם על כל היתר, בצדק או שלא. אבל זה זה, ליבת העניין: תחרות להטוטנים זורקי לפידי אש ממרחק קילומטרים. קרקס.

            1. כל אחד והכשרון שלו. יש זורקים מהחצי יש דורסים בדרך לסל יש קולעים מחצי מרחק מי קבע מה טוב? שימצאו משהו שינצח את זה יעשו את זה. אולי יגיע שחקן עם 40 אחוז מהחצי קבוע ויזרוק 20 זריקות מהחצי במשחק?

            2. אז שאק הענק הדורס זה לא קרקס?

            3. מה קרקס בשאק? אתה סתם זורק משהו בתקווה שזה יתפוס זה לא רציני.
              אתה משווה את זה לאובר קילינג של השיפוט וזריקת זין של שחקנים בעונה הרגילה? או לזה שאפילו מוותרים מראש על הקונספט של "לשמור" כי יודעים שאין טעם

            4. לא אני משווה את זה לשלשות. אני לא סתם "זורק משהו בתקווה שיתפוס". זו הייתה הטענה של סתם.
              אובר קילינג בשיפוט תמיד היה – נקודתית עכשיו יש כמה שחקנים שמנצלים אותו בצורה קיצונית. זה שאתה החלטת ש"מוותרים על הקונספט של לשמור" זה לא הופך את זה לנכון.

            1. שנות ה-80 הם העשור מס' 1 בליגה

            2. ששנות ה-80 הם העשור מס' 1 בליגה

          1. ואתה חושב שדונציץ יעשה 30-10-10 ביורוליג? אתה חי בסרט.
            לארקין הוא שחקן מוגבל לכן קל לו יותר לתרגם את הכשרון לנקודות ביורוליג.
            שחקנים לא מוגבלים כמו דונציץ אכן ישחקו יותר טוב בנבא מאשר ביורוליג.
            זה כמו שהליגה האוסטרית יותר חזקה מהליגה בישראל אבל יותר קל להבקיע שם סגנון המשחק שונה והתייחסות למשחק היא אחרת. לא תמיד ליגה יותר חזקה=יותר קשה לקלוע.
            יש משמעות לטקטיקה וד.נ.א של ליגה\טורניר.
            .
            על דיוויס כן הייתי מאמין שיפרק את היורוליג כי יש לו יתרון אתלטי ברור וכן חוכמת משחק.
            המשחק שלו לא בנוי על פולישטיקים.

            1. קל להבקיע יותר בליגה האוסטרית? מי אמר לך? הליגה פה זה ליגה ב.
              דונציץ אם לא יעשה 30 זה בגלל דקות המשחק אבל לדעתי הוא כן יעשה 30 ודי בקלות. דונציץ עשה צחוק בגיל 16 17 18 ביורוליג היום? כל התקפה סל בקלות.
              ביורוליג לא מצליחים לשמור על ווילבקין ולארקין שחקנים שנפלטו מהnba על מה אתה מדבר יודע מה הארדן יעשה להם?

    2. פעם שלשה הייתה שלשה ודאנק היה דאנק. היום הכל פלסטיק, מזויף ולא אמיתי כמו האותנטיות של פעם (הייתי אומר משהו על הסינים אבל אנחנו זוכרים איך זה נגמר פעם שעברה)

  10. פתגם סיני עתיק אומר, "שבח עצמי מסריח".
    אין לי בעיה. שמח לראות את המצטרפים, המתרבים מיום ליום, אחרי שאני מזרזר, הנה הפנים החדשות של הליגה, הנה לברון החדש, לוקה כבר בדיון ל-MVP. זה היה די מהיר, מה.

  11. חוץ מזה דוק, הקלת עם הלייקרס. זו היתה תבוסה מחפירה אתמול. לא פחות. הגיע הזמן לזה, ומזמן, הקבוצה הולכת על הרבה מדי קליפות ביצים מתחילת העונה, כי לברון ו-AD בסוף יסתמו הכל. הפתעה – זה לא עובד ככה לאורך זמן, ובטח לא יעבוד בפלייאוף – ומהסיבוב הראשון. הנורה נדלקה אמש, ביג טיים. ההמשך זה על צוות האימון, ה-FO ולברון.

  12. אחלה מעורב דוקטור, תודה רבה.
    לוקה בהחלט בדרך להיות הפנים הבינלאומיות של הליגה (גנב את הבכורה מאנטקפומפו, שסובל מחוסר כריזמה ושם ארוך מדי). לנו רק נותר להנות ממנו

  13. מנחם לא צריך להתרגש מהפסד אחד ולהשתמש במושגים ומסקנות שמתאימים לרפ יהבנה עוד לפני שהגענו לאולסטאר ברייק.
    בהמשך ישיר למעורב אתמול אם באמת מחפשים כשלון של מאמנים אז הוא מגיע מסן אנטוניו והמאמן הגאון פופוביץ'.

    דונצ'יץ' ממש מזכיר בסגנון שלו את פאפאלוקאס רק שהוא קלעי הרבה יותר טוב כמובן.
    כל השאר פחות רלוונטי להמשך כי יש מספיק זמן כדי שהלייקרס יתחברו והמבריקס יחזרו למה שהם באמת למרות הריצה היפה שלהם.

  14. – מסכים בנוגע רונדו
    רונדו הוא לא השחקן שאשפר לסמוך עליו מהספסל. אמרתי כבר בעבר שהייתי מחליף אותו בכריס פול בלי לחשוב.
    בקשר לספסל של הלייקרס
    צריך לקחת בחשבון שאברי בראדלי לא שיחק אתמול ולפי היכולת של שאר הרול פליירס גם קוק ודאדלי יקבלו יותר דקות בהמשך.

  15. התקפת הלייקרס עדיין לא מגובשת, מנסים הרבה רואציות ולומדים אחד את השני. קוזמה ורונדו החמיצו תקופות ועכשיו בראדלי, יקח זמן עד שזה יתגבש.
    אתמול ספציפית הם החטיאו המון זריקות סתם, במחצית השניה. יש ימים כאלה, משחק נפל נקודתי. דאלאס היו די בינוניים

    1. גיסנו זה התקפת הלייקרס בשנים הקרובות. מה מתגבשת?? מה לא ראית את לברון דיוויס ויתר השחקנים שסביבם בשנים האחרונות?? מה שיש זה בדיוק מה שזה. מה זה מתגבשים? מה יקרה? בראדלי ידפוק צאקות מהחצי? כדור אצל לברון מחליט להוציא לשלשה או ללוב, זה פחות או יותר. לייקרס לא קבוצה שיכולה לרוץ.
      יש קבוצות פשוט מפגרות בליגה אם כל קבוצה תלחץ את לברון על כל המגרש כל המשחק הוא לא נושם אחרי 20 משחקים וגומרים אותו אבל אף אחד לא עושה את זה. נותנים לו לשחק בכיף להקפיץ בכיף, חושבים הוא בן 25.

      1. הם מתחילים קצת יותר לדעת איפה לחפש אחד את השני למסירה. יש להם הרבה מסירות להטבעה, מסירות לשלשה חופשית, רק שהם עדיין לא מתואמים. קוזמה למשל לא יודע עדיין איפה הוא אמור להשתלב בהתקפה, אם הוא חודר לצבע, אז הצבע צריך להיות פנוי יחסית, או שאולי עומד על הקשת? יש הרבה דברים לא סגורים שם, זו רק דוגמה.
        בטח יעשו גם טרייד בחורף על עוד קלעי שלשות או שומר אישי על פורוורדים

    2. ללייקרס אין קליעה טובה, ובמיוחד אין – דיוק וכמות – קליעה משלוש. לא פעם ראשונה שאומרים את זה, וזה באמת כ"כ פשוט ועגום מבחינתם.
      כל הקבוצות הטוענות לכתר של השנים האחרונות, עשו בכלי הזה שימוש אדיר – גולדן סטייט, קליבלנד, אוקלהומה, בואכה יוסטון שלקחה את זה לקצה וזה מקור כוחה, וקבוצות שמשתיתות הכל על זה, ומתקדמות בקפיצה קוואנטית, יש מאין, כמו מילווקי, ובעקבותיהן מגיעות היתר. מי שנשאר מאחור, כמו הספרז? נמחק בבת אחת.
      עד לשינוי הכללים – לא יקרה מהר אם בכלל – אין לקבוצה בלי זה שום סיכוי. זה הכל. מהפכת השלוש הרבה יותר דרמטית משחושבים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט