מעורב הופס ליום ששי : AD הוא בולשיטר לא קטן מלברון / מנחם לס

1. "ONLY LOVE FROM MY END" – אלה בדיוק המילים שאמר אנטוני דייויס לפני המשחק נגד הפליקנס. מתי יבוא הסוף לכל הבולשיט הזה?

אתם חושבים שנעים לי לקלל כאן באתר כל יום שני וחמישי? אתם חושבים שזה כבוד לאדם בן 82 לנבל את פיו ולהשתמש במילים שעבורן המורה שלו קווינט היכה אותו בכף יד פתוחה בסרגל בכיתה ב' (אגב, אני מאמין שלו היו מאפשרים היום – כמו אז – לגננות, ומורים ומורות בכיתוה א'-ג' רשות להכות בסרגלים על יד פתוחה ילדים שהתנהגותם עוברת את הגבול, היו לנו פחות רוצחים ובני בליעל בעולם היום)?

לא. כלל לא נעים לי להכניס קללות וניבולי פה באתר שאני מקווה שיום אחד יהפוך לקריאה יומית חובתית וקבועה כל בוקר בבתי הספר לפי מצוות משרד החינוך.

לא. כלל לא נעים לי לכנות את מה שבלייקרס החלו לכנות 'משפחה' – פאקן משפחה.

ולא, כלל לא נעים לי לכנות את מה שאנטוני דייויס אמר לפני המשחק באולם בניו-אורלינס כשעתונאי שאל אותו להרגשתו והוא הגיב (כפי שלברון לימד אותו לפי LARRYBROWNBASKETBALL להגיב) "אני יודע שכל אימת שאגע בכדור אשמע 'BOO' מ-19,000 צופים אבל בלבי ישנה רק אהבה אל קהל אוהדי הפלקינס".

"יש בי רק אהבה לפלקינס וקהלה"???בולשיט. BULLSHIT.

BULLSHIT אהבה לכולם. נמאס לשמוע את כל הדרק הזה אחרי שהוא הכריח טרייד בהחלטה לא לשחק כמעט עונה שלמה לאנשים ששילמו במיטב כספם לקנות כרטיסים עונתיים.

כיצד השמוקים הללו לא מתביישים לומר מילים ומשפטים כאלה עם STRAIGHT FACE כשכל ילד בן 12 בגבת יודע שהם משקרים? (טוב, אולי הייתי צריך לכתוב זאת בשפת יחיד)

לשמוע זאת מהפה של אנטוני דייויס המכוער מרעיד לי את הסיפים. המכוער הזה אומר "אני אוהב פה את כולם!"??? הוא קלע את ה-41 שלו ב-37 דקות. שיבוא לשחק, ינצח אם יוכל, ושיסתלק ולא יפתח את פיו המכוער. ה-AD הזה כל כך מכוער שכשאלוהים ניסה פעם ליצור פנים מכוערות יותר, הוא ניכשל. הוא ולברון הם שני הטיפוסים האנטיפתיים ביותר בליגה.

שיסתום את פיו, במיוחד כשהוא בא לשחק בעיר שהוא פגע בקבוצתה שנה שלמה, או שאמשיך להשתמש במילים כמו בולשיט ושמוק, ואם בגלל זה משרד החינוך לא יחליט שקריאה באתר היא חובה בכל בי"ס, כל בוקר, SO BE IT.

2. השעור שנתן לברון ל-AD על מה לצפות, כיצד להתנהג, ומה לומר, כשחוזרים לראשונה לאולם עויין

גם 'לארי בראון בסקטבול' וגם USA TODAY הקדישו מאמר שלם לצורה בה לברון הכין את אנטוני דייויד למשחקו הראשון באדמת אוייב. ממש כיף לקרוא אנטיפאתי אחד מלמד אנטיפאתי שני אורחות חיים (נדמה לי שניתן לכתוב 'אורחות' או 'אורכות' (אבל אולי ה-'ח' וה-'כ' עושים מהמילים בעלות הבנה שונה. את זה נחכה לשמוע מאחד המגיבים).

בשני הפוסטים מוסבר כיצד לברון – שקיבל מספיק BOOS עבור כל השנואים בעולם – PREPPED (הכין; לימד) את אנטוני כיצד להתנהג, כיצד לקבל, וכיצד להגיב לכל מה שיחטוף.

מגיע לו כל 'בוז' שבעולם. משך כמעט עונה שלמה הוא עשה ברוגז וסרב לשחק כי הוא רצה להכריח טרייד ללייקרס. איכפת היה לו על אנשים ששילמו ממיטב כספם לעונה נוספת איתו??? איכפת היה לו על חברי קבוצתו שעבורם כל עונה היא חיים שלמים?.

AD: "לברון ואני דברנו. הוא הכין אותי לקבלת הפנים וכיצד לקבל אותה:

“We talked about his first game and the stuff he was going through and how the game ended up,” “He ended up finding the game and just being comfortable within the game of basketball. So, that’s kind of the same for me.

מסתבר ש-AD למד טוב. אחרי "אני לוקח את הכשרון שלי לסאות' ביץ'" של לברון בתכנית טיווי של שעה הוא הגיע לקליבלנד – בה שרפו את גופיותיו – וקלע 38 נק' ב-15 מ-25. AD אפילו עלה עליו ען 41 נק', כשהוא על הפארקט 37 דקות כדי להבטיח נצחון, כשהוא אפילו לא מתבייש לזיין את המוח עם ההצהרה "אני בא הנה מלא אהבה לכל האוהדים של הפליקנס".

אולי לכם לא בא להקיא. לי בא להקיא, ותסלחו לי לרגע בו עלי למהר לשרותים.

לברון אמר: "אני מרגיש שזה תפקידי להכין כל שחקן לקראת הבאות בצורה הטובה ביותר שאני יכול. ידעתי ש-AD חשב על הרגע הזה כל הקיץ והרגע הזה סוף סוף הגיע. אני מכיר את הפרפרים בביטנו. עברתי את אותו דבר. אבל הבטחתי לו שברגע שהכדור ייזרק צל-'JUMP' בה יהפוך מיד לעוד משחק. אוזניו ישמעו כמובן את ה'בוז', אבל להט המשחק יכפר על כל הפרעה של בוז או שריקות. הדבר היחיד שיהיה חשוב לו יהיה לנצח עוד משחק כדורסל".

מאמנו פרנק ווגל אמר:

He’s handled it in stride,“He’s playing his game.  He’s enjoying his teammates and focused on the game plan that the coaches have presented to him. He’s handled it seamlessly.”

בסדר. אני מעריך אותו על זה.

אבל למה הוא לא עשה אותו דבר בעונה שעברה? בגללו קבוצה שלמה וקהל של אלפים ביזבז עונה שלמה. בגלל גבה אחת קבוצה מקצוענית שלמה סבלה וטולטלה. הוא אמר שהוא "עייף מהכיוון בו הולכת הקבוצה". בסדר, אז שב עם הבעלים והמנכ"ל ועשה איתם סידור שזאת עונתך האחרונה, ותן את מה שיש לך. אבל לעשות שביתה איטלקית? יותר מכך: לא לשחק בכלל?

במשחק האחרון של הפליקנס אנטוני דייויס לבש טי-שירט שעליו היה מודפס “That’s All Folks” , וכך וא הסביר את לבוש הטי-שירט המשפיל (אני מעתיק מ-USA TODAY):

And then deflected blame by saying he simply wore clothes his" assistant chose for him to wear"

השמעתם אי-פעם בולשיט כזה?

במקום לשתוק הוא מוסיף:

“My time here was great and they’re passionate about their team. So, I understand it. Even when I was here last year, I kind of understood it,” Davis said. “All the boos, I understood it. And I get why they do it. What they do tonight, I can’t control. I can control only what I can control and that’s to go out there and help my team get the win. Whatever they decide to do, there’s understanding from my end.

הוא מודה במה שעשה בעונה שעברה, ואומר שהוא לא מצטער ולא מתחרט על שום צעד.

Davis admitted struggling to sift through those developments last season, saying it’s “something I’ve never been a part of.” Yet he viewed the incidents as “the past” that he does not appear to regret.

ולברון הגדול מסכם:

"So a lot of the attention there, and rightfully so. That’s the caliber of basketball player he is. So I think he’s handled it with a lot of gracefulness, and it’s pretty cool to be around.” 

3. השלט שחיכה לברוקלין נטס כשהגיעו אמש לבוסטון גרדן ללא קיירי אירויניג

4. קיירי אירוינג לא ישחק גם הערב נגד בוסטון סלטיקס


הנטס פירסמה היום את דו"ח הפציעות שלה, ולפיו קיירי אירוינג לא ישחק הלילה נגד הסלטיקס במשחק הביתי של הנטס. קיירי לא שיחק מאז נובמבר 14 בגין shoulder impingement שהוא סובל מאז המשחק נגד יוטה בנובמבר 12.

כמובן שב-'סלטיקס.נשיון' מיד כתבו ש"ברור היה שהוא לא ישחק להצדיק את היעדרותו במשחק בבוסטון"

השלטים בבוסטון "COWARD" ו-"KYRIE SUCKS" פגעו בו עד נימי נשמתו והוא החליט לצאת עם הודעה משלו בסושיאל מדיה :

…לקיירי לא תהיה הזדמנות לפגוד בקבוצתו לשעבר עד מרץ 21.

5. המקום והעיר שג'ברי פרקר באמת אוהב ורוצה לשחק שם היא מילווקי והבאקס

Jabari Parker still has love for the team and the city that drafted him

זאת היתה המסקנה של אריק וודיארד מ-ESPN שראיין אותו אחרי המשחק של אטלנטה בבאקס https://www.espn.com/nba/story/_/id/28177604/hawks-jabari-parker-rule-possible-return-bucks-season

הוא השאיר דלת פתוחה גדולה מאד לחזרתו לבאקס בתום העונה הזאת. הוא אמר:

““I haven’t played here but just seeing the growth of the city, I really like the way it’s developing. It’s just so sad I’m not able to share it with them and that they moved on, but that’s fine, that’s business. But I do have like a little homesickness from being here. I just miss being here.”

בן ה-24 הזה הוסיף: "תמיד אהיה מוכן לחזור ולשחק במילווקי. צר לי על הצורה בה הכל ניגמר וחבל שניגמר ככה כי הלוואי והיה ניגמר אחרת והייתי נשאר שם!".

במשחק ביום רביעי פרקר עשה שיא עונה עם 33 נקודות עם 14 קרשיםב הפסד אטלנטה . ג'יאניס – שקלע 30 עם 18 קרשים – החמיא בסיום המשחק לג'ברי:

" Jabari's such a good player one-on-one, so I try not to get out of your game because you know that he loves to do that. He wants you to play one-on-one because he's so good at it."

רק להזכיר, לפרקר ישנה אופציית שחקן להישאר בהאוקס בעונה הבאה. הוא ניבחר מס' 2 ע"י הבאקס ב-2015. את 4 העונות הראשונות בילה שם אבל שתי פציעות אכזריות ל-ACL גרמו לקבוצה TO PULL HIS QUALIFYING OFFER בפרי אייג'נסי של 2018 והוא ניפרד מהקבוצה.

היו שמועות אז שהיחסים בינו לבין ג'יאניס עלו על שרטון, כמו שאומרים החברים שלי מעתלית, אבל המחמאה שג'יאניס נתן לו אחרי המשחק, וכפי שפרקר נשמע עתה, הכל נשמע ירוק ומוכן לחזרה.

6. האם מתבשלת חזרה של דרוזן לרפטורס?

מתבשל סכוי רציני שהבן האובד של הרפטורס יחזור לביתו, בזמן הקרוב ביותר שהמעבר יתאפשר.

פרנק אורבינה מההופס הייפ (https://hoopshype.com/2019/11/27/demar-derozan-trade-value/ מדווח ש 'TOP EXECUTIVE' אומר שמתבשל טרייד שיחזיר את דרוזן לטורונטו.

הגיון יש בכך מכאן ועד להודעה חדשה. עם קוואי לינארד לא היה צורך בדרוזן והוא היה חלק בחילוף החלקים.

מה טורונטו תצטרך לתת? הדיבורים הם על בחירת דראפט ראשונה וסרג' איבקה. הטרייד של דרוזן בקוואי לינארד הביא לטורונטו אליפות, והם מאמינים שעתה ללא קוואי, טורונטו הוכיחה את עצמה חזקה מספיק לריצה נוספת, אבל הסווינגמן דרוזן יהיה תוספת הכרחית לריצה רצינית במזרח.

לדרוזן ישנה אופציית שחקן לעונה הבאה על 27.7 מיליון. הוא תמיד היה שחקן פופולרי ואהוד בטורונטו, וה-FANBASE שלו נשאר גדול עד היום.

7. ישנם שעדיין מעדיפים את קובי על כל האחרים

8. דוויין ווייד היה אחד הגארדים החוסמים הטובים מכולם. הנה 4 חסימות במשחק בפחות מדקה!

9. שני הכוכבים הגדולים ביותר בפנקס שלי

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 111 תגובות

  1. תודה רבה מנחם .
    נהדר מעניין אם כדאי לדרוזדן לחזור לטורונטו.
    להיות סמל של קבוצה זה אדיר אבל לעד הם לקחו טבעת בלעדיך ויהיה לו קשה מאד לקחת שם עוד אחת שכזו.

  2. שם מספר 15 ברשימת 50 שחקני העשור (סדר לא קובע).
    דרק נוביצקי שיחק כל העשור בליגה (פרש בקיץ ).
    בדאלאס קבוצתו היחידה בעשור ובקריירה (קבע שיא של 21 עונות ברצף במדי קבוצה אחת ).

    היה 5 פעמים אולסטאר ( לא כולל הופעת האורח השנה).
    נבחר פעם אחת לחמישיית העונה השנייה ופעם לשלישית .
    וגולת הכותרת היה אם וי הפליאוף 2011 שם הצעיד את דאלאס לאליפות היסטורית.

    במסגרת אותה אליפות עשה פליאוף מדהים אחד הגדולים לשחקן פליאוף שכלל את הדחת קובי גאסול והאלופה ל.א בסוויפ מהדהד כולל נוקאאוט במשחק 4.
    כלל את הניצחון על אוקלהומה של שלושת האם וי פי להווה והעתיד שם דוראנט ראסל והארדן .
    וכמובן ניצחון על מיאמי ושלישייית לברון וחבריו וייד ובוש.
    נוביצקי קלע באותו פליאוף ובסה"כ ב 21 מש.
    27.7 נק באחוז שדה של 48.5 עם 46 אחוזי 3 ו 94.1 מהקו לזאת הוסיף 8.1 כ"ח ו 2.5 והכל ב 39.3 דק .
    בהחלט שחקן היסטורי ומרגש שפרש בקיץ בגיל 41.
    כמדורג שישי בקלעי כל הזמנים אלו ממועדון ה 30000 +.

  3. תודה רבה דוק.
    אני אישית מבין שהכל ביזנס וזה מה שאמרו לגבה לומר, אין מה לעשות, ככה זה. אם היה אומר דבר אחר היה שונאים אותו עוד יותר ומתנקשים בו בשנתו.

    1. שי ,איך התעלמת מחבל ההצלה שלס זרק לכם?
      דרוזן לרפטורס?
      אני מאוד מאוד מעריך ואוהד את הג.מ של טורונטו,
      לא מאמין שהוא יחזיר את דהפלוצן

    1. או סתם שיפריע בהעברת המקל לסיאקם וואן ליט ואננובי , ,בטח שבסוף העונה הנוכחית הם מתפנים מעוד חוזי וותיקים (גאסול, לאורי ואיבקה נדמה לי) שיאפשרו להמשיך לבנות ולהתקדם. תודה על המעורב מנחם- מסכים לגמרי על 9

  4. תודה מנחם
    השלטים האלה בכניסה ל TD גועל נפש.
    אני אומר לאוהדים, קיירי שירת אותנו שנתיים, תגידו תודה ושחררו….

      1. עידו
        קיירי פצוע, הוא הפסיד 5 משחקים לפני המשחק בבוסטון ומפסיד עוד שנים מול הסלטיקס, לא צריך לעשות מזה יותר ממה שזה….
        אני הייתי פונה לאוהדים לפני הכל ומבקש שיכבדו את קיירי על השנתיים שנתן. על כמה רגעים נפלאים ובלתי נשכחים. על הריצה של 16 נצחונות רצופים בעונה הראשונה בירוק, מיד אחרי הפציעה הנוראית של הייווארד. הוא היה הכוכב הגדול שדחף את כולם עם הורפורד לעונה של גמר מזרח לפני שנפצע. זה לא יפה מה שעושים לו. זה לא במקום!

          1. צחוק צחוק אבל הפסטיבל שעושים נגד קיירי בכלל לא מצחיק, אז כן אני כבד בעניינים כאלה של תן כבוד לבן אדם ולא משנה עם זה המנקה בבוקר בכניסה למעבדה או הרקטור של אוניברסיטה או ראש הממשלה.

            1. לכולם מגיע כבוד בהתחלה, אחר כך המעשים שלך מדברים בשבילך.
              ראה אדון גנב מבלפור.
              הדוד דרו סתם תינוק בכיין אנוכי ובדיחה מהלכת

    1. מצד שני הוא השרה אווירה חא חיובית בקבוצה ופגע בצעירים והזיק לקבוצה לא םחות ממה שתרם על המגרש.

      1. נו, אז???
        צריך לאיים עליו שאם יגיע יצעקו לו בוז? צריך לשים כאלה שלטים בכניסה לאולם?
        זה לא יפה ולא מכבד אף אחד. בטח שלא ארגון מכובד כמו הסלטיקס. סרט עם הרגעים הגדולים כן מגיע לו כי היו לא מעט כאלה ובעיקר בשנה הראשונה עם ריצת הנצחונות אחרי הפציעה של הייווארד.

        1. כשהוא ישחק יותר משנתיים במקום הוא יזכה לזה, מבוסטון לא מגיע לו . ובכלל עדיף שאת הסרטונים יעשו בסיכום הקריירה ולא באמצעה.
          ובנוגע לבוז, זה אמצעי לגיטימי להביע רגש. יש כל כך הרבה נהי באתר הזה ועוד מקומות שבליגה נהייתה כל כך סטרילית אז על בוז מתלוננים?

  5. תודה מנחם!
    מקווה בשביל קיירי שהוא עישן איזה שאכטה לפני שכתב את הפוסט, כי אחרת הוא באמת אחד הקשקשנים הכי יומרניים ומלאי חשיבות עצמית שיש, וגם לא אינטלגנטי במיוחד…

  6. בדיחה הקיירי הזה. השלט הולם. הוא מחכה לדוראנט לרכב לו על הגב. הלוואי לא יעשה פלייאוף יהיה ענק ומצחיק.

    מנחם מה אתה מתרגש כל הליגה זה פוליטיקה. המנגרים ומאמנים לא יכולים לרשום חופשי כמונו אחרת היה צחוקים לראות מה הם באמת חושבים. לכן כולם מחמיאים לכולם אול ווי ניד איז לוב. מה אתה מתרגש. עשה בשכל הגבה. השיקוץ הוא המנטור שלו.

  7. מצטער מנחם אבל הבולשיט הוא שלך עד כמה שידוע לי הפליקנס החליטו להושיב אותו כדי שלא יפצע או משו בסגנון ואז יוכלו להטריד אותו הוא היה משחק והיום מושיבים אותו בדקות ההכרעה נגד הלייקרס לא נתנו לא לשחק אבל שטויות הרי הוא עם לברון בקבוצה עכשיו הם די טובים אז אין סיבה שלא נטנף עליו
    2.בתכלס קיירי כותב שזה רק משחק וביזנס והאוהדים מטומטמים אבל לדעתי זה שטות כי כל הביזנס של הכדורסל זה רק בגלל שאנשים רואים אתזה ככה שקיירי קצת מתחיל לאבד את זה וחבל כי הוא שחקן מדהים אבל אף אחד לא ירצה לשחק איתו.
    6.מקווה שאם דרוזן יחזור לטורונטו זה יחזיר אותם לימים שהם מפסידים ללברון…

  8. מנחם לצערי אני לא מסכים במילה דיוויס נתן 7 שנים נפלאות לקבוצה לבנות סביבו ודמפס הדביל לא הצליח, לבנות קבוצה סביבו, אחרי 7 שנים ביקש טרייד כדי לא לשרוף את הקריירה שלו בחור כזה ולתת לקבוצה ערך תמורת ולא להשאיר אותה כשוקת שבורה (על שם לברון ודוראנט), עונה שעברה הוא רצה לשחק זהפליקאנס זה שהשיבו אותו מחשש והוא הגיש עליהם תלונה ובצדק , והליגה הכריחה אותם לתת לו לשחק מספר מוגבל של דקות הוא עשה די ויותר לפליקנס, אוהדי הפליקאנס לא מעריכים .
    .
    לברון שמוק ברמה הכי גבוהה אבל מה שכן הוא יודע להתמודד עם ביקורת (שרובה בצדק) , לגבי דיוויס כמו בסעיף הקודם הביקורת לא מגיעה לו, הוא לא עזב את הפליקאנס בנאום מגוכח של טבעות כמו של לברון במיאמי, בוא לא השאיר קבוצה עם שוק כזה קטן ללא כוכב כמו דוראנט ולברון (שללא פרסום הגאון הקבוצה הייתה מתפרקת).
    .
    8. מי יגע בדרוזן? שחקן גמור

    1. מעולה ברוך, כל מילה. למעט בעניין דרוזן – חייב לצאת מסאן אנטוניו, זה המקום הכי לא נכון בשבילו.
      תודה מנחם, לגבי החסימות של ווייד – הדבר העיקרי שזה עשה לי זה געגועים למפלצת ממיאמי בימי לברון העליזים – אתלטיות, מהירות, כוח, עצמה, חכמת משחק ושמחת חיים (וחברים). היה כיף איתם.

  9. עד כמה שאני לא אוהב את דרוזן:
    א. טורונטו לא צריכה אותו חזרה במערכת שלה, הקבוצה מתפקדת הרבה יותר טוב בלעדיו.
    ב. אם לא נקבל שחקן רציני במקומו, אלא איזה גופה ובחירת דראפט, אנחנו לא עוברים את ה-70 נק' למשחק.
    הוא כרגע הדבר היחיד שמחזיק אותנו איכשהו בעניינים.

      1. מעדיף לפחות להיות קרוב ושלא יהיו בלואו-אאוטים.
        אנחנו מזעזעים, אבל עוד לא התייאשתי לחלוטין מהאפשרות לסובב את הספינה ולהגיע לפלייאוף.
        אם לדה-שוט מותר עדיין לצפות להצגות של כרמלו וראס, אז גם לי מותר עם הספרס…

  10. מנחם אל תשכח שלברון א"כ גם חזר הביתה והחזיר לאותם אוהדים עם אליפות.
    .היום אותם אוהדים יכולים רק להתגעגע אליו.
    אני בספק אם שחקן ברמתו של דיוויס יחזור לניו אורלינס. הוא מרוויח מספיק כסף בתנאים הכי טובים ומשחק לצד השחקן הטוב בעולם.

    ניו אורלינס אף פעם לא היו רלוונטים או מועמדים לתואר כמו בזמנו אוקלהמה של דוראנט או אפילו הקליפרס של כריס פול.
    המעבר של דיוויס הוא מובן כי לא מדובר בעילוי ברמה של עבדול,דאנקן ומלון.
    אפשר להשוות אותו לקווין גארנט שגם לא עשה כלום בליגה עד המעבר לבוסטון סלטיקס עם פירס ואלן.

    1. אתה טועה לחלוטין גארנט הוביל את מינסוטה לצמרת המערב במשך כמה שנים ולגמר המערב ב-2004 ומבחינה אישית היה מהשחקנים הטובים ביותר בככל ובהגנה בפרט ונבחר לחמישיות העונה הכלליות ושל ההגנה וב-2004 זכה בתואר ה-MVP והיו מועמד בעונות נוספות. הצוות מסביבו לא היה מספיק יציב וטוב בשביל אליפות.
      גם מייקל לא זכה באליפות ללא פיפן ושחקנים איכותיים נוספים כמו למשל רודמן, קוקוץ', גראנט ורון הארפר.

      1. גם רוז,ראסל ועכשיו יאניס לקחו את ה-MVP. לא בדיוק אומר משהו על הסיכוי שלהם לקחת אליפות. האמת שגם גמר מערבי מול קבוצה כמו הלייקרס פייבוריטית מוחלטת.
        .
        מינסוטה בזמנו לא היו באמת קרובים לקחת אליפות בדיוק כמו הפליקנס.
        ובגלל זה גארנט גם החליט לעזוב בדומה לדיוויס.
        למי יש יותר גדול? אני לא חושב שדיוויס עבר את גארנט אבל הוא בדרך לשמה.

  11. הגרופי הוא אחד השחקנים הכי אוברייטדים שיש.
    הוא כשרוני אך רכרוכי
    ניואורלינס בנו סביבו קבוצות דיי טובות,לפחות לעבור סיבוב או 2 אך בגלל חוסר המנהיגות והוסר ערך המוסף של הכוכב (הגרופי) להוביל את הקבוצות שלו לרמה הנדרשת הם בקושי הגיעו לפלייאוף.
    יש אנשים שמשווים אותו או שמים אותו לפני יאניס וזה פשוט מראה על חוסר ההבנה בחשיבות המנהיגות והאופי של הכוכב הראשי בקבוצה,לא הכל זה כשרון בקבוצת כדורסל.
    לכן אני מעולם לא החזקתי ממנו בתור שחקן שיכול לסחוב קבוצה לאליפות (לעומתו יאניס יכול) כמו שהרבה במדייה מנסים למכור לנו.
    חוץ מזה הוא שחקן פציע שקשה יהיה לשים עליו את הז'יטונים .
    .
    קיירי פשוט מאבד עצמו בכל יום שהוא פותח את פיו.
    .
    מייקל הראשון לשמו
    לארי הרביעי לשמו
    .
    דרוזן דווקא יכול לעזור לטורונטו אם רק יבין את מקומו בהררכיה החדשה בקבוצה כאשר סיאקם הוא בעל הבית והוא בא לעזור בלבד.

    1. אדיסו אתה אוהב שחקני הגנה לא? הוא הכי טוב בליגה בזה ועל הדרך מוסיף 26 נק למשחק. על מה אתה מדבר מה זה אוברייטד? בנא שיחקו סביבו פחים שאת הפחים האלו אנו אואים עכשיו כמה הם שווים.
      דיוויס מפלצת

      1. אני אוהב שחקני הגנה שהם גם "דוג" כמו שאומרים.
        הגרופי רך ולא מסוגל להיות מנהיג שיתן את האקסטרה שכוכב אמור להביא.

    2. איך אתה יודע שיאניס "יכול לסחוב קבוצה לאליפות"?
      פר הגדה, המבחן הזה נמדד רק אחרי. ובינתיים – יאניס לא הצליח.
      כמו הארדן, כמו ווסטברוק, כמו AD ועוד רבים-רבים.

      1. שים את יאניס בקבוצות שהיו לגרופי ואני בטוח ב100% שהיה מצליח איתם יותר מאשר הגרופי .
        מה שאתה לא מבין זה שיאניס הוא אלפא ומנהיג שעושה את השחקנים סביבו טובים יותר.
        תן לו שחקן כמו הולידיי במקום מידלטון ורונדו במקום בלדסו והוא הולך איתם רחוק מאשר הרכרוכי .

          1. הולידיי אחד השחקנים האנדרייטים שיש
            הוא שחקן טוב יותר ממידלטון הגנתית ובהפרש ובהתקפה הם בערך שווים אבל לוקח את הולידיי אם צריך לבחור גם בקטע ההתקפי.
            רונדו שחקן חכם וזה מספיק לשים אותו לפני בלדסו ,בעיקר במשחק פלייאוף שהוא מעלה את הרמה לאולסטאר.

  12. תודה על המעורב דוק
    ==
    אז מי זוג הכוכבים המגעיל מכולם?
    ==
    להפלופ/AD
    אבו זקן/ווסטבריק
    או אולי הדוד דרו וKD??
    ==
    מי נותן פה דירוג

  13. תודה מנחם. מעורב פצצה!
    .
    לגבי הקהל בנ"א, תמיד נראה לי ש-95% מהם באים בשביל האוכל והבירה. אם מנצחים 30 משחקים בעונה או 60 משחקים בעונה, מזיז להם את הביצה השמאלית.
    (אחרי הפסד בטח יש פחות פקקים בדרך הביתה)
    .
    התמונה בסוף מעולה. לארי (גם אם לא מספר 2 בפנקס שלי, יותר לכיוון 5) היה מספר 2 בתור Entertainer, אחרי שאק.

    1. האוהדים בנו בעיקר על ההגעה של זיון שקיבל בקיץ פרסום ודחיפה מוגזמת.
      כרגע זה הולך בכיוון של הפלופ הכי גדול מאז אנתוני בנט.

      ניו אורלינס היא לא קבוצה רעה.
      רידיק,הולידיי ואנגראם רול פליירס שיכולים להביא אותם למקום 6-8.

  14. כשלברון קורא לך, ניו אורלינס יכולה לקפוץ…
    עדיין אני מאמין שיש לו בלב אהבה למקום ששיחק בו כרוקי.
    מנחם למה אתה לא מאמין לאנשים? הוא צעיר, מיליונר, עובד בכיף של מקצוע משחק עם שחקן אגדה והולך לקחת אליפות. מה יש לו לא לשנוא משהו?
    Love tramp hate

  15. מנחם, גם להייטריות ולרצון בטראפיק צריך להיות גבול, והוא להמציא דברים.
    לא פעם ראשונה שאתה חוזר על זה, שדיוויס עשה ברוגז לפליקנס וסירב לשחק. אתה יודע – ואם לא, אז כדאי – שהאמת בדיוק הפוכה.
    אז למה?

    1. תגיד לי,סטאם, כשתהיה בן 82, ולא חירבנת כבר שבוע בגלל עצירות ואתה מרגיש שהבטן מתפוצצות (היום יכניסו לי בחור מין דבר חדש שאחריו תוך 10 דקות אני מחרבן 10 ק"ג), אז גם לך יהיה חשוב טרפיק? הטרפיק יכול לקפוץ לי. תן לי לחרבן בשקט.

  16. תודה מנחם.
    לארי הוא הגואט – ומי שמפקפק בזה לא מבין דבר בדירוגים.
    אבל ברצינות, הוא נראה לי שחקן שלא משנה באיזה תקופה תזרוק אותו – הוא תמיד יהיה בטופ. חכמת משחק עילאית, קליעה משובחת מכל טווח, יודע איך להשתמש בגוף שלו הגנתית וביצים של שור. אם על מייקל ישנה עוד שאלה איך היה מסתדר עם מהפכת השלשות, נראה לי שברור לכולם שלארי היה מסתדר עם זה יופי. יכול להיות מושלם ל"כדורסל חסר העמדות" שהסלטיקס מנסים עכשיו לעשות.

    1. גם מייקל היה מסתדר מצוין כי כשצריך הוא קלע שלשות היטב ובכל מקרה גם בלתי שלשות הוא היה בלתי עציר גם היום ומגן לא פחות טוב וגם הוא גאון כדורסל ומוסר נהדר וחוטף גדול וריבאונדר משובח לעצדתו וגובהו.

      1. הנתונים לא מסתדרים עם מה שאתה כותב. 32.7% מהשלוש – שכוללים גם את השנים בהם קשת השלוש התקרבה לסל זה אחוזי וויגינס. מה זה "כי כשצריך הוא קלע שלשות היטב"? אתה מכיר זמן שלא צריך לקלוע? ועל סמך מה בדיוק אתה אומר את זה?
        ריבאונדר משובח? הממוצע שלו היה בקירוב 6 ריבאונדים למשחק בערך כמו קלייד דרקסלר. הוא היה ריבאונדר סביר (אתה לא מצפה שייקח ריבאונד כמו סטף קרי נכון?)
        לא צריך לייחס למייקל מה שלא שייך לו. היה לו מספיק.

            1. ו32% לשלוש זה סביר…

        1. חגי מה האחוזים של דונציץ מ3? לא חייב לקלוע מ3 כדי להיות שחקן עלית בליגה, בסוף למייקל היה תעד ראשון מהיר כברק ניתור היסטורי, עילוי פיזי , הגנה עילאית, ואם השיפוט היום שלא מאפשר מגע הוא היה מגיע הרבה יותר לקו

          1. לא אמרתי שהוא לא היה שחקן עילית בליגה גם כיום, רק שלעניות דעתי אם שניהם היו משחקים היום – בירד היה דומיננטי יותר.

            1. למה אתה מניח זאת? בגלל שהוא קולע יותר טוב מדאון טאון? לוקה דונציץ לא קולע טוב מ3, ועדיין מציג את היכולת של השחקן הטוב בעולם, יאניס אננטטקומפו, לא חייב קליעה מ3 כדי להיות דומיינטי , אם העבירות אוויר שקיים היום בליגה הוא היה מגיע לשיאים חדשים, קצב הפושיזונים של המשחק היום מזכיר את שנות ה80 העליזות , מייקל יכל היום להציג דומיננטיות יותר גדולה מבעבר ב87 הממוצע האפקטיבי והטרו שוטינג בליגה היו הרבה יותר נמוכים (בין היתר בגלל בחירת זריקות לקוייה), עדיין מייקל קלע 35 נקודות ב60% של טרו שווטינג

            2. חגי אני לא יודע אם צפית במחיקת משחק אבל הוא היה אחד החודרים הטובים בהיסטוריה של המשחק אם לא הטוב שבהם , והוא שיחק מול סנטרים מאיימים שמחכים לו בצבע בתקופה ללא ריווח בתקופה שבה היה מותר לגעת בשחקן (וזה לא משנה שכמות השריקות לא עלתה מה שהשתנה זה אופי הזריקות), תחשוב על מייקל היום חודר בתקופה שבה יש ריווח אין צעדים, מי היה מצליח לעצור את מייקל או להאט אותו בכלל?

            3. יש לי מנהג (מגונה יש שיאמרו) בפגרה לראות פלייאופים של שנות ה80/90. ראיתי את שניהם לא מעט בשידור חוזר. אז מייקל היה אחד הטובים אבל שרקו לו המון גם על מגע קל. לגבי הריווח, לא הוא זה שאמור לייצר אותו כsg?

            4. לברון לא מייצר את הריווח שמו לידו קלעים יאניס, דונציץ … הריווח בא מהזריקות מ3 והכרה שבהם זה ממש לא משנה העמדה.

            5. לגבי מגע קל מייקל בהחלט נהנה משיפוט יתר , לא מה שהולך היום בליגה , לגבי מגע קל תצפה מה הבאד בויז עשו לו, קל ומגע זה לא היה

            6. וכמה הוא הלך לקו מול הבאד בויז? ממה שבדקתי בשלוש הסדרות שהוא עף מול פחות או יותר כ10 זריקות עונשין בממוצע למשחק.
              נו – ולברון לקח 10 אליפויות עד עכשיו? הוא חודר לא פחות טוב ואתלטי לא פחות ממנו (וגם שומר לא פחות טוב ממנו בימים שהוא היה משקיע בזה). מה שאני אומר בסך הכל שיכול להיות שבירד היה מותאם ממנו למשחק נכון להיום (ולדעתי בכלל בירד הוא הגואט אבל זה לא יסתיים הוויכוח הזה) מה הביג דיל?

            7. נו ולברון לא דומיננטי? אתה בדיוק מצדיק את הטענה שלי, מייקל היה מתאים לכל תקופה עבר או עתיד היום אם מה שהולך בליגה והמגמה שהיא הולכת אליה הוא היה קולע יותר נקודות מאי פעם ביעילות גבוהה יותר, אתה לא חייב לקלוע מ3 כדי לשלוט בליגה ביד רמה

            8. טענתי באיזשהו מקום שהוא לא היה דומננטי?

            9. טענת שלארי היה מצליח בכל תקופה ואז אמרת על מייקל ״ . אם על מייקל ישנה עוד שאלה איך היה מסתדר עם מהפכת השלשות״ -משמע הדומיננטיות שלו הייתה נפגעת . מייקל היה מסתדר עם מהפכת ה3 ואפילו היה דומיננטי יותר מבעבר.

            10. לפחות תגיד לדעתי, משהו. אתה מדבר על זה כאילו זו עובדה.

        2. חגי
          ג'ורדן זיחק בתקופה שזריקה משלוש היתה קללה והייתה שמורה לכל מיני סיידקיקס שפחדו מהאויר.
          אם היה משחק היום היה עובד על הזריקה שלו משלוש בדיוק כמו שעבד על המיד ריינג' והיה הופך לפחות לקלע שלשות ברמה של הארדן. לפחות! ועם השיפוט של היום יש מצב שהיה מבלה כל המשחק על הקו.
          ורק בגלל שיש לו מצפון והוא יודע שצריך גם אחרים כדי לנצח היה עוצר ב 40-45 נק' למשחק.
          .
          זה באמת עד כדי כך פשוט לצערי. המשחק כמו שאנחנו מכירים אותו נעלם.

    2. חגי
      בכדורסל הזה לארי היה משחק ביג, אחד כזה שפותח את הצבע ומוציא את הסנטרים האחרים החוצה אבל קולע הרבה יותר טוב מאמביד דבה דוו.

        1. לא הייתי משווה אותו להורפורד גם לא בצחוק, גם לא משודרג מאד.
          לארי היה ברמה אחרת לגמרי שאל אף פעם לא יתקרב אליה
          🙂

  17. דווקא נחמד בעיני התגובות של אוהדי בוסטון לקיירי. זכותם המלאה לקרוא לו פחדן וכו' וזה לגמרי חלק מהספורט, כל עוד לא מעורבת אלימות פיזית.
    .
    דרוזן בחזרה לראפטורס? Hell no. מאוד מאוד מקווה שזה לא יקרה.

  18. לגבי מייקל ובירד, היה צריך להוסיף את מג'יק.
    בכל מקרה לא בטוח שלברון טוב פחות מבירד ומג'יק.

    לגבי מכוער, ראיתי לפני כמה שנים תגובה בפורום NBA ומכללות שהפרצוף של לברון הוא הכלאה בין קוף לסוס.
    אין זה סותר שלברון הוא שחקן היסטורי וראוי לחמישיית כל הזמנים

  19. הרבה כועסים על קיירי,אבל אין מה לעשות הוא פשוט אדם מוזר/מיוחד,וזה דווקא מעניין מאוד לקרוא את הדברים שהוא כותב ואומר
    לא כולם חייבים להיות אותו האדם.
    ועל מה כועסים אוהדי הסלטיקס???נכון שאמר בפה מלא אני אחזור עונה הבאה,אבל בדיעבד הם הרוויחו את קמבה שיותר מתאים לקבוצה

  20. מנחם אני מבקש שתתקן את הניסוח שלך:
    .
    דוויין וויד היה הגארד החוסם הטוב מכולם. לא אחד הטובים. הטוב מכולם. לא היה גארד חוסם כמוהו.
    .
    לגבי דיווייס אני אהיה סניגורו ואומר שעם כל מה שעשה לפליקנס וכל מה שהוא חושב על ההנהלה לא רלוונטי למה הוא חושב על האוהדים ואני מאמין לו כשהוא אומר שיש לו רק אהבה לאוהדים.

  21. 1. לגבי דיוויס- דווקא מאמין לו. גם אני מאוד אוהב את מקום העבודה הנוכחי שלי אבל יכול להיות שאחרי 7 שנים אינטנסיביות אחפש אתגר אחר. זה לא אומר שאני לא מעריך את כל מה שהיה ואת כל מי שתמך בי. החיים זה לא שחור ולבן.
    במקרה הזה הצעד היה נכון עבור שני הצדדים. דיוויס לא היה מוביל אותם לכלום. הוא כוכב משלים בקבוצה חזקה והם היו צריכים כמה חתיכות כדי להמשיך להיות בינוניים…

    2. לגבי קיירי- הבחור שכח שההתנהלות הבלתי רציונלית הזו היא הגורם שהוא מרוויח 35 מיליון דולר לעונה מהקפצת כדור כתום. בעוד שישנם רופאים ומנתחים ומדענים שמצילים חיים ומרוויחים אחוז אחד מזה.. שיגיד תודה שזה המצב וישתוק.
    גם כן אהבל כזה. זה רק מראה כמה דוראנט בעצמו דביל לא קטן..הצמד הכי פחות מאיים בליגה

    1. לגבי קיירי אני דווקא מצדיק אותו, הוא פרופמר ברמה הגבוהה ביותר ומרוייח בצדק סכום כזה , כיוון שזה מה שמגיע לו, חבל שאתה מזלזל במה שהוא עושה אבל הוא נולד עם כישרון חד פעמי (בדיוק כמו כל כוכב NBA), זה שהוא לא מלומד אז מה? אסור לו להביע את דעתו אם היא מנוגדות לשלך?

  22. עונה מעניינת
    תגובה יפה מאד של דייויס
    הוא סופרסטאר טופ 5 בליגה, אבל אין לו אופי של אלפא דוג (לבודדים יש) אז מקום ליד מנהיג זה מצוין, ועוד עם התאמה כמו בלייקרס. רק הקליפרס כרגע טובים יותר.
    קיירי לא התאים לקבוצה מגובשת כמו בוסטון, גם לנטס הוא לא הכי מתתאים, והוא ודוראנט לא אלפא, אז גם ההובלה לאליפות מאד בספק. הכי מתאים לקיירי תכלס זה בלייקרס או בקליפרס לצד לברון/קוואי

    לדוראנט הכי מתאים גולדן, הוא תפור עליהם, נראה בשנה הבאה איך יהיה בנטס

  23. מצדיק גם את דייויס וגם את הקהל
    דייויס היה חייב לעזוב את ניו אורלינס.הוא עכשיו בפריים.זה הזמן שלו להיאבק על תארים.קווין גארנט נדמה לי כבר אמר שבדיעבד הוא היה עוזב את מיניסוטה הרבה לפני כן.
    לקהל יש זכות להיפגע גם במקרה דייויס וגם במקרה קיירי.אולי בארצות הברית פחות רגילים לזה אבל באירופה גם בכדורגל וגם בכדורסל בוז לשחקן שעזב הוא דבר לגיטימי

  24. צריך לומר 'אורחות' חיים. ולא אורכות. "אורחות" הן דרכים. אורחות חיים הן דרכי חיים. אורכות ב-כ' זה מלשון 'אורך' כמו length. אין משמעות לביטוי אורכות חיים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט