חי מהאולם: לוקה סקייווקר VS סייבורג: מאבריקס (6-11) 99 – קליפרס (5-13) 114

דאלאס הגיעה למשחק אחרי חמישה ניצחונות רצופים, כשהאחרון בהם על היריבה הטקסאנית מיוסטון, וכשלוקה ממשיך בטירוף הטריפל דאבל והובלת הקבוצה למשחק התקפי ברמות הכי גבוהות, רק הייתה בעיה אחת: הפעם הם שיחקו מול אחת הקבוצות שלה יש לא רק אחת ההתקפות הקטלניות בליגה, אלא גם הגנה מהטובות ביותר. כבר בתחילת המשחק היה ברור שהקליפרס באו להראות לדאלאס מה זה אומר לרוץ לפלייאוף המערב, ושלא מספיק מזל מהשלוש – צריך גם כוח בצבע. כבר הכל נכתב על המשחק באתר, ולי לא נותר אלא להסכים עם הסיקור והמעורב: דאלאס, ובמיוחד לוקה, צריכים להבין שהמשחק שהיה עד עכשיו הולך להשתנות.

המאמן ריק קרלייל הודה בסיום המשחק שלא הכין את קבוצתו למשחק האגרסיבי של הקליפרס (למה לא?! מה, לא ידעת שזה מה שיהיה?), אבל למרות הפתיחה הצולעת שהביאה לתוצאת מחצית של 46:62 לאורחים, דאלאס הצליחו לסיים את הרבע השלישי בתיקו, ואת השני ניצחו בנקודה, מה שכמובן לא מספיק כשאתה בפיגור מול הקליפרס. כמה שדאלאס לא ניסו להתקרב, הקליפרס החזירו לעצמם את היתרון ושלטו במשחק באופן ניכר.

האווירה בקבוצה הצעירה עדיין חיובית וניכר שהם עדיין בדרך הנכונה ויכולים עוד להמשיך ולהשתפר. אם יש דבר אחד שאפשר לקחת מצפייה בלוקה דונצ'יץ' בתקופתו הקצרה בליגה, זה שהוא ממש סוג של זיקית, ויודע להתאים את עצמו לכל סוג משחק שבו הוא נתקל, ואני מאמין שהוא (בעזרת צוות המאמנים) ימצא דרך לשבור גם הגנות קשות כגון זו של הקליפרס, למרות שבסך הכל עדיין העמיד סטטיסטיקה לא רעה במשחק אתמול (22,6,8).

היה לנו רובוט, חד קרן, וגם חייזר…

דאלאס חייבת חיזוק משמעותי בשחקני החיפוי כדי להישאר קונטנדרית רצינית לפלייאוף במערב, ולא יכולה להסתמך על ימים טובים של טים ג'וניור כמו במשחק מול יוסטון, כי לא יהיו הרבה כאלה. קריסטאפס פורזינגיס פתח את המשחק עם שלשה, ואז החטיא חמש זריקות רצופות, סיים עם 15 נק' ו-10 ריב', אבל היה ניכר שההגנה של הקליפרס עייפה אותו. בראיון איתו קצת קשה לשמוע, אז הוספתי תרגום (קצת חופשי) של מה שהיה לו להגיד.

לוקה דונצ'יץ' לא כיבד אותנו בנוכחותו לאחר המשחק, אז פניתי לג'יילן ברונסון, שהגיע כרוקי ביחד עם לוקה, ומאוד השתפר השנה וקיבל ביטחון, בזכות העובדה ששיחק הרבה בחצי השני של השנה שעברה. התרומה שלו למשחק לא תמיד נראית לעין על דפי הסטטיסטיקה, אבל השנה הוא ממלא תפקיד מאוד חשוב בעמדת הרכז המחליף, ותפקיד יצירת המצבים למחליפים מוטל עליו. לפחות עד עכשיו, כשג'יי ג'יי בריאה כבר השתתף בשני משחקים, וריק קרלייל אמר שיכול להיות שבקרוב הוא כנראה יחזור להיות שותף קבוע ברוטציה. בשני המשחקים בהם שותף עד היום קלע 3-2 מהשלוש וסה"כ 12 נקודות ב-12 דק' (קליבלנד) ו-16 דק' (קליפרס).

זאת התנועה שג'סטין ג'קסון עושה בכל פעם שמאבריק קולע שלשה
עשה להם בית ספר מתחת לסל

לפוסט הזה יש 6 תגובות

  1. וואו יאיר. שמח שהיית במשחק. תמונות מצויינות. במצלמה שלך פרוז'ינגיס ממש גבר נאה…
    אני תמיד אהבתי את בריאה. אתמול ניכנס, קבר שתי שלשות (רחוקות מאד!) וכמעט החזיר את דאלאס למשחק.
    כיף של משחק להיות בו!
    תודה

  2. כל הכבוד.
    אתה אוהד של המאבס? אתה חייב להבין שבעונה שלמה יהיו עוד הרבה משחקים כאלה.
    כרגע הם לא מועמדים לאליפות למרות שההיפ סביבם ודונצ'יץ' הוא כזה.

  3. דאלאס הבינו במשחק הזה שיש להם עוד הרבה לאן לשאוף ולוקה אחד, פלאי ככל שיהיה, עדיין לא מספיק.
    הקליפרס הציגו מה זה הכנה ספציפית למשחק עונה רגילה (להבדיל ממה שעשו הבוקר מול ממפיס). בפלייאוף ההגנה שלהם כנראה תהיה ברמה אחרת ובהצלחה ליריבות, ועוד לא דיברנו על הסגל הממש עמוק שלהם (בלי LOAD MANAGEMENT של קוואי).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט