פריוויו למשחקי יום ראשון – יום של דרבי / עמיחי קטן

קיירי לא יגיע לגארדן… גם לא כיריב…

היום יש לנו בסך הכל חמישה משחקים בליגת הכדורסל הטובה בעולם, אשר יספקו לנו קרב בין פול ג'ורג' ובין הקבוצה היחידה שגברה עליו העונה, בין דנבר ופיניקס שלא ביקרו ביחד בפלייאוף מאז 2010 וגם קרב בין המקום ה-9 בכל קונפרנס, אבל בעיקר שני משחקי דרבי – זה של טקסס בין יוסטון לדאלאס, וזה של ניו יורק בין הניקס לנטס. אפשר להתחיל…

22:30 יוסטון רוקטס (5-11) – דאלאס מאבריקס (5-10):

הרוקטס מגיעים למשחק אחרי הפסדים לדנבר ולקליפרס שהרסו להם רצף ניצחונות, אבל עדיין יכולים להרגיש טוב עם היכולת של הארדן בתקופה האחרונה. המזוקן מתקרב ל-40 נקודות למשחק ועושה את זה ביעילות גבוהה שמאפשרת ליוסטון לקחת משחקים גם כשלצד הארדן אין כל כך הרבה. ווסטברוק מרשה לעצמו להיעלם מדי פעם, אבל כן לוקח על עצמו כשצריך, ונראה שהוא הפנים את מעמדו כמספר 2 בקבוצה ויורד סופית מ-ממוצע טריפל דאבל.

דאלאס מגיעים ברצף של 4 ניצחונות שלפני 3 שנים היה נראה מדהים – טורונטו, ספרס, גולדן סטייט וקליבלנד, כששני האחרונים ביותר מ-40 הפרש, אבל כרגע אפשר באמת להתרשם רק מהניצחון הביתי על האלופה, וגם מהיכולת של דונצ'יץ' שמחזיק בערך ב-6500 שיאים של השחקן הצעיר ביותר להגיע להישג כזה או אחר. באותם משחקים אחרונים הצוות המסייע נראה נפלא, אבל יוסטון זה אתגר קצת יותר קשה, וייתכן שהפעם לוקה יצטרך לקחת יותר על עצמו בקליעה.

המפתח של המשחק הוא הקרב בין הזקן ובין הילד – בין הארדן ובין החיקוי הטוב ביותר שלו. הארדן כנראה יקלע יותר, אבל יתרון האסיסטים של לוקה אמור לאזן את זה ואצל שניהם הקבוצה תלויה בהם לא מעט, כאשר הם גם אלו שמסדרים את רוב המצבים של האחרים.

רמת עניין של משחק: A- – משחק בין 2 קבוצות פלייאוף בכושר די טוב וגם דרבי ויריבות ישירה על מיקום.

הימור: הביתיות לוקחת – יוסטון ב-7.

1:00 ניו יורק ניקס (12-4) – ברוקלין נטס (8-7):

הניקס מגיעים בבק-טו-בק אחרי הפסד לספרס, שהתוצאה שלו נראית יחסית צמודה, אבל לא באמת היה צמוד, והקבוצה העשירה בליגה ממשיכה בעיקר להפסיד. קבוצה שהשחקן הכי טוב שלה הוא מרקוס מוריס בוודאי לא תגיע רחוק, אבל הניקס בכל זאת מצליחים לאסוף ניצחונות מדי פעם ולהיות גרועים פחות מגולדן סטייט. בארט הרוקי פתח נפלא את העונה, אבל האחוזים שלו צנחו משמעותית לאחרונה, וכעת הם נמצאים בדיוק איפה שחשבנו שהם יהיו – 44.6% אפקטיבי רעים.

ברוקלין בתקופה האחרונה נמצאים בהתאוששות, בעיקר בזכות קיירי אירווינג, שלא משחק בגלל פציעה. בעיקר בזכות ספנסר דינווידי שקלע 20 לפחות בארבעת המשחקים האחרונים וב-6 מה-8 האחרונים. דינווידי גם עובר את רף 5 האסיסטים בזמן שפרינס והאריס עושים עבודה לא רעה בתור צוות מסייע. שני המשחקים האחרונים היו הראשונים בהם ברוקלין ספגו פחות מ-100 נקודות, והשיפור בהגנה מסייע לנטס למצוא את עצמם בדירוג שמוביל לפלייאוף במזרח, לראשונה העונה.

המפתח של המשחק הזה יהיה היכולת של הניקס בצד ההתקפי. הנטס די יציבים מבחינה התקפית, וללא קיירי כנראה שלא תהיה התפוצצות מיוחדת, אבל ההגנה, המשופרת לכאורה, תלויה בסימני שאלה. אם ההגנה של הנטס תגבור על ההתקפה של הניקס המשחק הזה יהפוך להיות קל עבור קבוצתו של דוראנט.

רמת עניין של משחק: C+ – קודם כל זה דרבי בין 2 הקבוצות של השוק הגדול בליגה, שנאבקות בעיקר בהחתמות שחקנים. בנוסף לכך, מעניין לראות האם השיפור של ברוקלין ממשיך, ומה זה אומר על קיירי ועל השילוב העתידי שלו עם דוראנט. אזהרה – מדובר במשחק של הניקס ועלולות להופיע תופעות לוואי, כמו הירדמות פתאומית, רצון לשבור את המסך, נדודי שינה, התמכרות לסמים ואף התקפי לב במקרים קיצוניים.

הימור: בברוקלין יש קבוצת כדורסל. הנטס ב-13.

1:00 וושינגטון וויזארדס (8-5) – סקרמנטו קינגס (8-6):

שתי הקבוצות פתחו את העונה בעיקר עם הפסדים, ולאחרונה נכנסו למומנטום חיובי שהעלה אותן למקום ה-9 בקונפרנס. בבירת ארה"ב השיפור, רובו ככולו, הוא באחוזי השדה של בראדלי ביל. ב-8 המשחקים הראשונים של העונה קלע ביל 26.1 נקודות למשחק ב-40.4% מהשדה ו-29.3% מחוץ לקשת וחילק גם 6.5 אסיסטים, מה שהוביל ל-2 ניצחונות ו-6 הפסדים, כאשר גם הסטטיסטיקה הזאת שופרה על ידי משחק 158-159 שבו ההגנות יצאו לחופשת אחרי החגים. ב-5 המשחקים האחרונים, מתוכם וושינגטון ניצחו 3, רושם ביל 37 נקודות ו-8 אסיסטים למשחק עם 57.6% מהשדה ו-47.2% מחוץ לקשת. בהנחה שנתוני האמת הם במקום מסוים באמצע, כנראה שגם המאזן צריך להיות בין 25% לבין 60%, כמו שזה נראה כרגע בסך הכל.

בבירת קליפורניה המשיכו במומנטום החיובי שלהם, למרות לו"ז לא פשוט, ולמרות מכת פציעות שהורידה את באגלי בתחילת העונה, את פוקס לפני שבוע וחצי, אבל עכשיו גם בוגדנוביץ' נפל וזה הספיק ל-97 נקודות בלבד בהפסד בברוקלין. למשחק הזה גם אריזה וג'וזף בספק, בנוסף לבוגדנוביץ', ונראה שהקינגס מחפשים את עומרי כספי ששוב ישלים להם חוסרים בסגל, אבל בעצם גם הוא פצוע…

המפתח של המשחק הוא הקצב. ההגנה של וושינגטון היא הגרועה בליגה, ואילו ההתקפה בצמרת, הרבה מזה בגלל הקצב המהיר שמכתיב בראדלי ביל. הקינגס משחקים העונה לאט יחסית, במיוחד כאשר פוקס המהיר חסר. קצב מהיר כנראה יעשה לוושינגטון חיים קצת יותר קלים.

רמת עניין של משחק: D+ – בין וושינגטון שאין לה הגנה ובין סקרמנטו שאין לה שחקנים בריאים קשה למצוא ענייו במשחק הזה, אולי אייזאה תומאס נגד הקבוצה שבחרה אותו בדראפט.

הימור: וושינגטון ב-14.

3:00 דנבר נאגטס (3-11) – פיניקס (7-8):

דנבר ממשיכים להוכיח את מעמדם כקבוצה מהמובילות בליגה, וככל הנראה אחת שהדרך לאליפות המערב תעבור גם דרכה. יוקיץ' מוביל את הרשימה של אלו שעוד לא לגמרי נכנסו לעונה התקפית, כאשר הוא רושם 2.8 נקודות, 1.3 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים פחות מאשר בעונה שעברה. דנבר כקבוצה גם כן פחות טובה התקפית עם 106 נקודות ב-44.2% מהשדה ו-35.2% לשלוש, לעומת 110.7 נקודות ב-46.6% מהשדה ו-35.1% לשלוש, מה שמראה שזה בעיקר ירידה בקצב, אבל גם קליעה פחות טובה. בהגנה יש המשך שיפור משמעותי, כאשר הרייטינג ההגנתי של דנבר הוא 102, מקום שני אחרי יוטה, לאחר 108.1 ומקום 10 בעונה שעברה, ולפני זה ההגנה של דנבר דורגה 23, 29, 25, 26, 22, 13, 22, 16 פעמיים, והפעם הקודמת בטופ 10 הייתה ב-2009, אז זה הסתיים עם מקום בגמר המערב.

אצל פיניקס התנופה של תחילת העונה נעצרה עם הפציעות של ביינס ורוביו, שמצטרפים לאייטון המושעה בחוץ, אבל בוקר ממשיך לסחוב את השמשות, והוביל ניצחון על מינסוטה שהחזיר את פיניקס למאזן חיובי, תוך כדי שחסר לו אסיסט אחד לטריפל דאבל. בניגוד למה שנדמה הסאנס קבוצה די מאוזנת, כאשר היא מדורגת 9 ברייטינג ההתקפי ו-12 בזה ההגנתי, והאיזון הזה עוזר לפיניקס להישאר בשיפולי הפלייאוף המערבי בינתיים.

המפתח של המשחק הזה הוא ההתמודדות של דנבר בהגנה עם בוקר. לדנבר על הנייר יש יתרון, בעיקר עם ההיעדרויות של פיניקס, אבל בוקר של העונה יכול לסחוב את הסאנס על הגב מדי פעם, כמו שהוא עשה רק אמש, מה שיוביל למשחק צמוד יותר. ההגנה של דנבר עד כה נראית נפלא, ומעניין לראות מה היא תשלוף נגד בוקר וחבר מרעיו.

רמת עניין של משחק: A- – שתי הקבוצות רוצות להוכיח שהן באמת שוות את המקום בו הן נמצאות כעת, ולא נמצאות רק ברצף חיובי שעלול להיגמר עוד מעט. שתי הקבוצות גם בצמרת הליג-פאס, ושתיהן נחשבות סימפתיות ונחמדות, בלי הדם הרע והשנאה הקיימת אצל כמה מועדונים אחרים.

הימור: דנבר ב-9.

4:00 לוס אנג'לס קליפרס (5-11) – ניו אורלינס פליקנס (10-6):

המפגש הקודם בין הקבוצות לפני שבוע וחצי קיבל את כותרת החזרה של פול ג'ורג'. אמנם הסתיים בניצחון מפתיע של השקנאים, ועוד הוכחה לכך שגם עבור קוואי קשה יותר לקבל מנוחה במערב, אבל ג'ורג' הראה שהוא מוכן להמשיך את העונה שעברה הנפלאה שלו, כאשר הוא קלע 33 נקודות באחוזים מצוינים. ג'רו הולידיי הוביל את אותו ניצחון עם 36 נקודות ו-6 חטיפות, והתחיל רצף חיובי של הפליקנס.

הפעם כנראה שהקליפרס יגיעו עם הצמד קוואי-ג'ורג', אבל בעיקר עם לו וויליאמס שסיים בתור הקלעי המוביל בכל אחד מהמשחקים בהם הצמד נכח יחדיו על הפרקט (2 כאלה בדיוק…). החמישייה של בברלי, וויליאמס, ג'ורג', קוואי והארל טיפה מתקשה התקפית, אבל נגד ניו-אורלינס לא יהיו בעיות כאלה, וההגנה של ההרכב הזה מפחידה כל יריבה, כמו שראינו אצל בוסטון ויוסטון.

אצל הפליקנס יש תחושה חיובית כרגע. רצף של 3 ניצחונות אמנם נקטע אמש ביוטה, אבל ההתקפה ממשיכה להיות בצמרת הגבוהה של הליגה, כולל 120 נקודות נגד יוטה, והשחקנים הוותיקים מתחילים להשתלב לצד אינגראם הנפלא עד כה. פייבורס אמנם פצוע, אבל הולידיי ורדיק נמצאים בכושר מצוין, ובין אם המטרה היא הצלחה כרגע, או העברה בטריידים תמורת נכסים עתידיים, יש לפליקנס עם מה לעבוד.

המפתח של המשחק הזה יהיה הצד ההתקפי של הקליפרס, ובעיקר השילוב בין קוואי ובין פול ג'ורג'. יום טוב התקפית של הקליפרס יסגור את הסיפור, כי נגד ההגנה של הפליקנס זה יכול להגיע גם ל-200 נקודות ביתיות. קוואי וג'ורג' עוד לא מסתדרים ביחד התקפית, אבל קוואי לקח אליפות בתור אופציה שביעית בהתקפה (דאנקן, פארקר, מאנו, דיאו, בונר, מילס…) וג'ורג' היה שנתיים מאחורי ווסטברוק, ככה שזה כנראה רק עניין של זמן.

רמת עניין של משחק: B+ – הפליקנס קבוצה התקפית שוטפת שכיף לראות העונה, ואילו הקליפרס היא המועמדת המובילה כרגע לאליפות, והסגל רק עכשיו סיים להתגבש. מעניין לראות האם הקליפרס זקוקים לעוד מוביל כדור, או שהם יכולים להסתדר גם ככה. מעניין לראות גם האם פול ג'ורג' יכול להמשיך עם המספרים הנהדרים שלו לאורך זמן, ואולי להציב את עצמו בתור מועמד ל-MVP בשלב מסוים, בעיקר כשברור שקוואי הולך לנוח פעם בשבוע.

הימור: קליפרס ב-22 אחרי שהם ירחמו קצת…

ועכשיו לחידה השבועית: זאק לאבין קלע הבוקר 13 שלשות, והצטרף לסטף (13) וקליי (14) בטופ. אילו שחקנים רשמו 12 שלשות במשחק?

(בונוס – כמה שיותר פרטים… התשובה המלאה שלי בסיקור של מחר)

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 517 תגובות

  1. דוניאל מארשל האגדי קובי וסטף קלעו 12 שלשות, זה בודאות. לא חושב אחרים קלעו.

    ליינים

    יוסטון-מאבס+5 (יוסטון)

    יהיה אחלה משחק, המורה המאסטר מול התלמיד, הכי מצחיק יהיה אם הארדן יעשה ללוקה את הטריקים שלוקה שומר עליו, אני מחכה לזה. הטילים השתפרו לאחרונה בהגנה וצופה שזה ימשך גם הערב. הארדן יתן מעל 40.

    ניקס+2- נטס (נטס)

    הניקס בבק טו בק, הנטס בלי קיירי חייב להיות נטס.

    קליפרס- פליקנס+12 (קליפרס)

    הקליפרס נסעו לנ"א משחק שעבר אחרי בק טו בק בלי קאווי ובברלי וגורג במשחק בכורה והפסידו שלא במפתיע אז היום הנקמה מוגשת והקליפרס מקבלים את השקנאים המסכנים בבק טו בק.
    ברנדון אינגראהם אם יככב הלילה מול קאווי וגורג בהחלט יוכל לקבל את המפתחות למשאיות הברינקס כבר עכשיו. הערב הוא יחווה חוויה חוץ גופנית.
    זה הזדמנות טובה לאנקונדה להתחמם קצת בהרכב מלא שלדעתי יהיה פחות מלא כי יהיה גארבג' מהפתיחה ועד הסיום. בכלל השקנאים במשחק הבא אצל הלייקרס וב-10 המשחקים הקרובים הם כנראה אמורים להפסיד ללא תנאי (למעט סיכוי שניתן להם בצמד המשחקים מול OKC שלדעתי גם שם לא ינצחו).

    משחקים בלי ליין עדיין

    ווש- קינגס (ווש 4 ומעלה)
    דנבר פיניקס (דנבר 7 ומעלה)

        1. מסתבר שבעונתו השניה בליגה בבוסטון החליטו לעשות את הניסוי ונתן לו לזרוק 55 פעמים מ-3 (זרק עוד 3 כאלו בשאר הקריירה).
          לא הזריקה של נייט שרדה את זה וגם הקריירה של ריק פיטינו בנבא הסתיימה די מהר (אולי הקדים את זמנו).

  2. תודה רבה
    אהבתי את האזהרה שלך במשחק של הניקס, חחח.
    לגבי יוסטון נגד דאלאס – משחק איכותי בשעה נוחה מאוד לצפייה, אני מאמין שדאלאס יקחו את זה, בדרך לתצוגת ענק של ה-MVP הבא, כאשר היוניקורן לצידו, יספק דאבל דאבל די עלוב(הכוונה כמובן לפורזינגיס).

  3. אחלה ערב, תודה על הפריוויו.
    משחק חם בשעה של בני אדם. אצפה בו, מה שאומר שלוקה ייתן את אחד המשחקים הגרועים שלו עד כה (אני לא מנחס, אין לי כוחות כאלה, או כוחות בכלל. זו פשוט הקארמה שלי, לראות את כל החביבים עליי במשחקיהם הפחות טובים)

  4. איזה פריוויו מפנק! נהניתי מכל מילה.
    דנבר קבוצה אדירה. למרות עונה חושך של גארי האריס הם לא מתקשים יותר מדי בזכות סגל בלתי נגמר.
    התשובה לשאלתך: קובי בראיינט ודוניאל מרשל עם 12 שלשות (לדעתי קלע את זה במדי טורונטו). לפני זה נדמה לי שהיה אולי את דניס סקוט שקלע 11 שלשות אבל אני ממש לא סגור על זה..

  5. למי שעוד לא מצליח להירגע מסל הניצחון של זכריה לוין הנה רגע מחגיגות הניצחון. שימו לב לבוילן שמחפש בכוח מישהו שיסכים לחגוג איתו ובסוף מסיים במחיאות כפיים כגרסא עצובה של היי פייב עצמי. שימו לב לריאן ארצ'ידיאקונו שצריך שירחיקו אותו בדחיפות מהמאמן שלו. שימו לב כמה מהר פתאום כולם מפנים את הגב.
    https://twitter.com/_MarcusD3_/status/1198438166895742977

  6. מצוין חיים תודה רבה.
    מעניין איך יוסטון ישמרו היום. האם טאקר יקבל את לוקה והארדן את זינגר, יהיה מעניין

  7. משפט כזה "המפתח של המשחק הוא הקרב בין הזקן ובין הילד – בין הארדן ובין החיקוי הטוב ביותר שלו" הוא מרושל במקרה הטוב, מביך במקרה אמצע, ואדיוטי במקרה הרע.
    מה הקשר בין השניים?
    ההבדלים ביניהם הם יום ולילה. חיקוי? ממש מגוחך.

  8. סוף סוף משחק אדיר בשעה נוחה עם השחקן השני האהוב עלי בליגה (אחרי יוקיץ', בתיקו עם בוגדנוביץ' – ואתם יכולים לנחש שזה לא הארדן).
    הייתי בטוח שיום ראשון ב-22:30 זו משבצת שמשוריינת לאטלנטה נגד דטרויט. מפתיע.

  9. חיים תודה על הפריוויו (אגב, "חיים" זה שם במה יחיד, נכון? כמו אדם, פרינס, סטינג וכד').
    .
    יופי של משחק ביופי של שעה (למחצית ראשונה. השניה כבר בשקופיות בואכה שינה עמוקה).
    לוקה אכן מזכיר במעט את הארדן, במעט את לברון, במעט את בודירוגה, במעט את ציון קובה ובעיקר עומד בפני עצמו. פשוט תופעת טבע הילד הזה.
    דבר אחד בטוח- הוא לא מזכיר בשום דבר את לארי בירד (חוץ מצבע העור). כלומר, הגלגול זה כינוי ממש גרוע (ואני מחרים אותו מיידית).
    https://youtu.be/xs1ZNRcAThY

  10. דאלאס פתחו בסערה במיוחד בהגנה. תוקפים חזק את הפיק אנד רול של הארדן, פורזי עושה הגנה על קפלה, חטיפות גגות, יפה לראות.
    על זה אפשר להוסיף את לוקה לג'נד שלא מפסיק לתפור שלשות וסלים בזמן שאני כותב.
    אני לא עומד בקצב

      1. בדיוק (טוב, כמעט. 22% מהשלוש העונה).
        מטרידה מבחינת יוסטון – קבוצות כאילו מתחננות בפני יוסטון לתת לראסל לעשות מהלכים. הארדן הולך לחטוף עוד הרבה דאבלים כל עוד זה המצב.

  11. זהו זה, הארדן הולך לקבל דאבל טים עד סוף העונה.
    הארדאווי מפתיע לטובה. חשבתי אותו בטעות לסמי-נגר בואכה רוברסון.

  12. כמו שנראה פורזי לאט לאט מקבל ביטחון וחוזר להיות מגן טבעת מצוין כמו לפני הפציעה.
    ככל שתתקדם העונה ההתקפה גם תחזור ואיתה גם לשחק בתוך הצבע.

  13. קרלייל הוא פשוט מאמן חלש העובדה שהוא לא מצליח לגרום לפורזי להבין שכשטאקר עליו מתחת לסל הוא חייב להטביע עליו. עם האורך שלו הוא אפילו לא צריך צעד וחצי, רק חצי יספיק. אני משתגע כשאני רואה את זה.
    לוקה לעומת זאת כבר פעמיים מזלזל בצעד וחצי ומחטיא לייאפים פשוטים.

      1. הוא ילד למרות שהוא מאוד מגודל וכמו כל ילד הוא צריך הכוונה במיוחד אחרי שהוא חזר מפציעה המוח כל הזמן משדר לו אינסטקטיבית להימנע ממגע. בשביל זה יש מאמן שיחפור לו וילמד אותו לנצל סיטואציות כאלה.
        לוקה זילזל הוסיף כל מני ספינים מיותרים בסוף השיחרור של הכדור

        1. אחרי פציעות כאלה וישיבה הממושכת מחוץ לכדורסל לא קל לחזור למשחק פיזי מתחת לסלים,בעיה שאנשים מתקשים להבין.
          גורג והיווארד הם דוגמה טובה לזה שלוקח המון זמן לחזור לעצמך ולהם היה אמור להיות פחות קשה בגלל הגודל .

  14. דאנטוני הוא מתלונן סדרתי ("למה אתה שורק פאול?", "למה חסר מלח במלחיה?", "למה לא אמרו להביא מטריות לטיול המאורגן, הם לא ידעו שירד גשם?").

    1. בוא נגיד יוסטון רוצה לעשות דאבל בולט להחריד כמו שעושים העונה להארדן (וגם ללילארד, האמת). את מי הם משאירים פנוי? מי עוזב את השחקן שלו, קלע ראוי בליגה, כדי לעצור את לוקה?

    1. בקבוצה חסרת משחק קבוצתי כמו הרקטות , צריך רק להטריד קצת את אבו-זקן כדי שיזרוק איירבולים , וההפרש כבר תופח.

    1. כן נראה שהוא לאט לאט מקבל את הביטחון להיות יותר אגרסיבי מתחת לסל. הולך הרבה לריבאונד התקפה וכבר הביא איזה 6 נקודות מזה. שישפר קצת את הגב לסל במיוחד שהוא מקבל שחקנים נמוכים משמעותית ממנו ובעידן של הסמול בול הוא הולך לקבל הרבה שומרים נמוכים. כל סיטואציה כזו צריכה להיות 80 אחוז סל מבחינתו והוא יכול לייצר הרבה נקודות בצורה הזו.

    1. הוא גמור כבר אחי זהו. מנגר אפילו בליגה בישראל. שחקן בלי קליעה לא שווה כלום בליגה הזאת. ראס לא מסוגל לקלוע לא לייאפ לא חצי מרחק לא עונשין ולא שלשות ולא עושה הגנה זה גמור רק השם נשאר עוד מעונה שעברה

      1. ראיתי אבל זה משחק בית לא יודע מה מצב המועדונים ביוסטון נראה לי שהמחקר היה לגבי משחקי חוץ.
        לפני יומיים הוא היה באל-איי ושם בטוח היה לו מבחר גדול ואיכותי

      1. כרמלו זה דוגמא מדהימה על ההשפעה של התקשורת! במצב שלו היום יש שחקנים הרבה יותר טובים ממנו באירופה או בג'י ליג

          1. נכון.
            רק מנסה להגיד ש…משום מה יורדים עליהם הרבה, אבל יש לדאלאס עומק חביב ביותר מאחורי לוקה.
            (השרת שיכנע אותי)

  15. הבעייה היחידה של ראס ושל כרמלו היא שאני לא יכול השנה לצפות בהם ואז אין מי ישמור עליהם.

  16. אני חושב שהארדן פשוט לקח בצורה מאוד אישית את ההאק'א'שאק בזמנו. טראומטית אפילו.
    "לא עוד", הוא אמר לעצמו בזמן שראה שצוחקים על שאק שהוא צריך להתחיל לזרוק זריקות סבתא. "זה לא יהיה אני. אני אגרום להם לאכול את כל ההאקים שלהם בחזרה".

    1. הביאו את הילדות פה, הבטיחו להן לרקוד מול הקהל. תסתכל בעיניים של דניס הקטנה ותגיד לה שהיא צריכה לוותר על החלום שלה. נראה אותך.

  17. למישהו עוד אכפת ממעודדות או רקדניות? לא עדיף שיביאו איזה מישהו מהקהל שיזרוק שלשה בעיניים מכוסות או משהו במקום?

  18. אני חושב שכמו שיש תחרות השלשות וההטבעות – צריכה להפתח תחרות העבירות או הסחיטות שהארדן והגלגול יחנכו
    "ראית איך הוא הוציא עבירה אפילו בלי לקפוץ"

    1. הארדן עם שלוש עבירות מפחד שידביקו לו עוד אחת. הוא יודע שהדרך הכי טובה להישמר שלא לעשות עבירה עליו זה לזוז לו מהדרך.

      1. או בעברית: ספר לי מה לוקה עושה שמגעיל אותך ואספר לך איך השחקנים שאתה אוהב עושים אותו דבר, אבל אולי יותר גרוע.

        1. אני אתחיל – הוא נראה כאילו הכל בא לו בקלות ושהוא סוג של טומן בארת'יון רק יותר גבוה, ושמשום מה כל הזמן נתקל בך.

            1. בירד לא גדל בעוני?

          1. זה היה מיועד ספציפית לדה שוט, האמת. תלונות על ראסל פחות יעבדו איתך.
            אממ, טומן בראת'יון היה די חמוד. בטח ביחס למי שהיה סביבו.
            טריי יאנג… הוא… אחלה ואני מחבב אותו ואין לי דברים רעים להגיד עליו. קוריוז או משהו.

            1. אה אז סליחה שאני נדחף לכם, חשבתי שזו תחרות פתוחה לקהל הרחב.

            2. ובגללך עכשיו ליהקתי את טומן לתפקיד סטיב ארקל.
              נתקע בשחקן יריב, כל הקבוצה נופלת כמו דומינו, ורק הוא נשאר לעמוד על הקו Did I do that?
              תודה באמת.

  19. חחחחח עכשיו קיבל שלשה על הראש מפורזי
    אני חושב שהארדן הוא השומר הכי טוב בליגה עם העיניים, היכולות שלו לעקוב אחרי השחקן שלו ולהשאר ממוקד לאורך כל המהלך מרשימה ביותר.

    1. תגיד לי 75 נק נראה לך נורמלי?
      ביורוליג היו מבקשים מהארדן לשמור ואז אני רוצה לראות כמה כוח היה לו להתקפה.
      חצי מהמשחקים מהליגה בוויייב של שוטטות..
      אתה מבין למה אפשר לדפוק 40 נק בלי למצמץ???
      אז עזוב יורוליג.. פשוט אין אחריות לשחקנים לגבי שום דבר. זה לא משנה אם תזרוק 7 או 17 שלשות..
      אין שום משמעוץ לעונה הרגילה

      1. נו באמת מי יעצור את הארדן ביורוליג די ביורוליג מתים מהקצב הזה נופלים מהרגליים. די דקס. שיין לארקין דופק כל משחק שם 30 נק. מירוטיץ נראה מייקל גורדן. די הארדן יעשה מהם צחוק מכל הלבנים שם. ביורוליג מי יכול לעמוד בקצב כזה? נופלים מהרגליים. ביורוליג נגרים אחרים יעשו בשביל הארדן הגנה למה נראה לך שהוא ישמור? וווילבקין שומר? דה קולו שומר?

        1. יעשו דאבל יעשו מלכודות המאמן בכלל לא יתן לו להשליך ללא הכרה ולא יקבל פאולים כמו פה.. ראינו את נבחרת ארהב נגד טורקיה סרביה וצרפת. כשמישהו אשכרה מתאמץ היכולת יורדת לפחות ברמה.

  20. פורזי חייב ללמוד לתזמן את עצמו בהגנה כשהוא מנסה לחסום שחקנים בגובה מטר וסים קארד. אין שום סיבה לעשות על האוס עבירה בחסימה ועוד לקפוץ?!?! הוא אמור לחסום אותו בעמידה על הבירכיים

  21. הארדן שומר על לוקה ולוחש לו "אני מכיר את השטיקים האלה,למעשה אני המצאתי אותם ולכן אל תחשוב לנסות אותם עלי…"

  22. לוקה עם סממנים של כוכב, מנסה לסחוט עברות, בודק גבולות עם השופטים בעבירות תוקף, עושה תחרות עם הארדן באחד על אחד
    אם דאלאס לא ימשיכו באחוזים הגבוהים, יוסטון יצמצמו

  23. הקטע שפורנזיס משחק בין עמדות אומר שהוא גם לא צריך לשמור על אף עמדה? כרגע זה נראה כאילו השימוש שלו בהגנה זה לסמן נתיבי חדירה לגארדים של היריבה

  24. יש פה מישהו שעדיין חושב שלדאלאס יש צוות משלים חלש? תראו איזה יופי, חבורה של לוחמים שנותנים את הבמה לילדון בן 20, דופקים שלשות ושומרים חזק בדיוק מה שקבוצה אלופה צריכה. לא צריך שמות נוצצים צריך קבוצה, כמו שהיה לטורונטו

      1. חולק עליך בגדול, קרלייל מוביל אותם מצויין השנה, תראי לדוגמא במשחק הזה איך הם פתחו עם דאבל טים על הארדן. תראה איך הוא ניהל את הרוטציה יפה עם בעיית העבירות, ואיך הוא מגיב מייד ולחילופים של דאנטוני

    1. צודק.
      לדעתי הקבוצה הזו מאוד עמוקה ויש לה הרבה לאן להתקדם .
      הם אולסטאר אחד מלאיים על הטבעת בעוד שנה שנתיים

  25. שמעון למה דאבל טים על לוקה? גם הדאבל טים על הארדן לא עובד מי יודע כמה. לחטוף 60 נקודות במחצית עם המון סלים קלים של השחקנים המשלימים בגלל הדאבל טים הזה – די מפספס את המטרה

    1. עזוב תן לקלבר ופורזי לנצח אותי ולא ללוקה נראה אותם. המוטו שלי מול קבוצת נגרים זה תמיד דאבל טים על הכוכב ותן לנגרים לנצח. למה דאבל טים כי לוקה מנגב. אבל יוסטון לא באמת יכולה להביא דאבל טים הם קומדיה מי יביא הארדן ראס והאוס? 😂😂😂😂😂
      סיכוי טוב שיוסטון עפה סיבוב ראשון השנה

  26. 80 נקודות בחצי ?!?!? מה נסגר? הם חושבים שם בליגה שזה מה שיביא להם רייטינג, סקור גבוה??!?!?
    אחרי עונה אחת כזו לא ישאר עניין בכלל בליגה. זה לא כדורסל וזה מוציא את הערך לחלוטין מרוב המשחקים.
    הם לא מבינים את הרמז מה מעניין אנשים כשהם מסתכלים על הכדורגל??!?!? משחק פופולארי פי כמה וכמות השערים בו היא נמוכה מאוד לפעמים אתה לא רואה שער במשחק. אני לא אומר שזה מה שאני אוהב אבל מסתבר שרוב העולם אוהב את זה אז אפשר גם למצוא משהו באמצע
    בכל מקרה אם אתה מעלה כל הזמן את סף הריגוש בסוף זה מתפוצץ לך בפנים זה כמו סמים. יש איזשהו שלב ששום תוספת במינון לא תעזור לך "להרגיש" יותר ולפעמים אוברדוז פשוט יהרוג אותך.
    האנבייאיי בדרך לשם, לא בצעדי ענק, אלא במכונית ספורט שדוהרת ב300 קמ"ש. לא רק שהם לא מאטים לעצור ולחשוב אלא הם לוחצים פול גז ועוד מנסים להגביר את המהירות בלי להתחשב בעובדה שעוד מעט יתחילו לעוף להם הגלגלים ובנוסף בקצה הכביש מחכה להם תהום.

    1. זה הקצב שיוסטון מכתיבה מה לעשות והמאבס זורמים אני יכול לרוץ יותר. מה ציפית לקבוצה של ראס והארדן לשחק הגנה? 😂😂😂 כל אחד ממקסם את הכלים שיש לו. ליוסטון איןנשחקני הגנה אז למה להם לשחק הגנה?

  27. עכשיו בו נראה את ההשפעה של קרלייל על הקבוצה שלו ואיזה אייקיו כדורסל יש להם.
    הם מובילים 18 הפרש. כל מה שהם צריכים לעשות זה לשמור ולהאט את הקצב.
    הם יכולים להפסיד כל רבע ב8 הפרש ועדיין לנצח.

  28. הארדן משתגע מזה שלוקה נותן לא בראש הוא פשוט בלתי ניתן לצפיה ומסתבר שהיום הוא עציר.
    אשך תעזור לי אני לא מבין איך אתה יכול לצפות בקבוצה המגעילה הזו.
    הארדן מבחינתי הוא השחקן שאני הכי לא סובל בליגה יותר מלברון. הארדן הוא פשוט מגעיל לצפיה

    1. תסתכל על ההפרש. תסתכל עליו. תפנים.
      תבחן את הבניין שיוסטון בונים. תבדוק את כל הלבנים שעפות שם.
      כל לבנה כזו מהנגרים זה עוד עץ למדורה שהאשך יבעיר אחר כך עם הגננת.
      שמחה לאיד זה חתיכת אפרודיזיאק.

  29. יש לי רעיון ענק לאולסטר תחרות הקופי פייסט

    לוקה מול הארדן בפלופ התקפי אחד נגד השני
    פול מול לאורי בפלופ הגנתי
    ראס מול סימונס בזריקת דיסקוס
    יאניס מול לברון בדחיפת מגן לרוחק עם היד
    פורזי מול אמביד מול דיוויס בתחרות שלשות

    דריימונד ולונזו מול פסקל ורונדו ב2 על 2

    מה אומרים?

  30. בדאלאס חלמו שלוקה והלטבי יתרמו כלכך הרבה העונה, לא נראה לי שהם אפילו חלמו שלוקה פשוט יעשה מספיק בשביל שניהם

  31. זה פשוט לא כדורסל אם אני אחראי על הליגה הזו אני פשוט מתבייש במה שקורה פה היום. אף אחד לא שומר משחקים בשליחת כדורים מהגנה להתקפה כמו כדורגל אנגלי.
    לא לזה התכוונתי במה שרשמתי על "ללמוד מהכדורגל"

  32. מאסטר קלאס.
    הארדן בוודאי לא היה מעולם לוקה. בטח לא בגיל 20. שום דמיון. כבר היום, לא נעים לומר, הוא לא לוקה. ובהיעדר ניסים, לא יתקרב לעולם לאן שעוד יגיע לוקה.

  33. אז בסופו של דבר קרלייל ממשיך להוכיח שהוא גרוע מאוד ולא שולט בקבוצה ודאלאס הפסידה את הרבע ב 8. על הגבול

      1. נו וזה עזר לו? לקחת טיים אאוט זה מה שעושה אותך מאמן? נראה לי שיותר רלוונטי הוא מה אתה אומר בטיים אאוט, במחצית, בתחילת המשחק ובעיקר באימונים ורצוי גם שהשחקנים יקשיבו לך ויבצעו.
        אתה זוכר איך הם הפסידו ללייקרס כשנגררו להארכה? אתה חושב שזו הייתה עבודות אימון טובה?

        1. לא, היו טעויות במשחק הזה, קורה.
          אבל להגיד עליו שהוא מאמן הגנתי שלא מתאים לליגה קצת עומד בסתירה לזה שיש להם את אחת ההתקפות הטובות בליגה

  34. אני לא צוחק אם אני אם המקל ההליכה מעלה קבוצה חובבנית מול הרוקטס , אני הנכדה שלי והילד של שמעון בפרימטר ואשך ושמעון כנראה שאנחנו קולעים מול הרוקטס , מזכיר לי משחק מחניים

  35. ולא יודע מה מתרצים את הפציעה של פורזינגס גם לפני הפציעה הוא פחד לשחק בצבע והעדיף לעשות את השינוי כיוון החדים ולזרוק לבנים מחצי מרחק, קלסטרופבי בדיוק כמו דיוויס ואמביד, ומצחיק אותי שהם לא לומדים ציאניד לכתוש בצבע, אם הכדורסל של היום זה כזה קל שכל נשיפה זה עבירה

    1. ברוך,אני מבין שאתה מבוגר אבל הסיניליות שלך מוגזמת.
      פורזי היה אחד המגנים הטובים ביותר לפני הפציעה .
      גם מבחינת התקפה לא פחד להיכנס לצבע .
      .
      יש לך בעיה בלהבין ששחקנים פצועים לוקח להם זמן לחזור לרמה הנדרשת ,לא בגלל הכושר אלא יותר עניין פסיכולוגי.

  36. נתון שלא ממש שמתי לב אליו-
    דאלאס "אין להם ספסל" מבריקס עם הספסל השני הכי טוב בליגה.
    .
    רוקטס?
    מקום אחרון !

  37. הגנות מביכות. החוקים לא מאפשרים להגן כמו שצריך. החוקים האלה הובילו למשחק מהיר שהובילו לפליטת השחקנים המאסיבים מהליגה, שהפכו את הצבע לפרוץ.
    זה לא כדורסל.
    זה מזכיר את המשחקי אולסטאר
    מקווה שישנו את החוקים האיומים האלה

  38. דאלאס עוד תפסיד את המשחק הזה כמו שהפסידה לליקרס כי קרלייל הוא פשוט מאמן גרוע לא מתאים לשינוי שעברה הליגה.
    הוא מאמן הגנתי ובעידן שאי אפשר לשמור הוא מאבד כמעט לחלוטין את הרלוונטיות שלו.

  39. שאדו , דאלאס מפרקים קבוצות חלשות נראים מעולים ומוכנים כבר מתחילת העונה שום מצב להגיד שהוא לא מהמאמנים הטובים בליגה, אני רק עם יד אחת(ולא הטובה) ואולי גיא יבוא להסביר למה הוא מאמן מדהים אבל במידה ולא תזכיר לי עוד שבועיים ואתן לך תגובה מפורטת שאוכל לכתוב נורמלי

    1. סבבה אני חושב שהוא פשוט גרוע ומוציא קרוב למינימום מחומר השחקנים שיש לו.
      ויש לו שחקן היסטורי רכוב על חד קרן. זה דברים שיש רק באגדות

  40. את הלפיד כבר העביר לו, על המקום ה-HOF ויתר, מה עוד יקרה הערב? יוציא לו את המעיים ויסובב כמו טורבאן על הראש של פורזינגיס? יתלוש כל שערה בזקן ויעשה לראסל אפרו? לא יפה, ילד.

  41. הארדן וראסל הם הסיבה היחידה שדאלאס עוד לא בפיגור, כי פיגור זה בדיוק איך שאפשר לתאר את הכדורסל שהם משחקים היום. איזה בלאגן.
    אני לא מאמין שראסל אשכרה ניסה לעשות הומאז' לנובצקי, אולי קיבל השראה מהסירטון שהראו בהפסקת הרבעים

  42. היום זה על הארדן.
    בלי קשר, אני כנראה זקן מדי, אבל קבוצה רצינית לא משחקת עם שחקן עם תסרוקת כמו של האוס.

  43. שלא תטעו, גם הארדן כבר רואה כל מהלך מעיני הבוקס-סקור של מחר, וההשוואות בין השניים. זה כמובן נכנס לו לראש ולא יוצא, ועוד מהלך רע, ועוד אחד.

  44. מי דיבר פה על המשכיות?
    אחרי הפאול לוקה צועד מגרש שלם, עוצר לקחת קפה, מעלה תמונה לאינסטה, בוחר פילטר, מתפשר על ג'ונו, פורס אבוקדו לאחרי המשחק, ואז קולע. ומקבל סל ועבירה.

  45. שמעון בוא נראה עד עכשיו – 4:41 לסיום דאלס עם 15/39 מהשלוש לוקה עם 4/12 מה שאומר ששאר דאלס עם 11/27 מהשלוש – 40% אתה בטוח שאתה רוצה לזלזל בהם

  46. הארדן 'הבלתי נסבל' הראה איזה אדם ושחקן קטן הוא. הוא מושפל לחלוטין היום על ידי לוקה והוא פשוט לא מסוגל להתמודד עם הסיטואציה והחליט שעל הזין שלו הקבוצה. הוא זורק זין ברמות שערורתיות, עושה טובה שהוא מוסר, משליך לבנים בלי הקרה מוציא חשק לחברים שלו לשחק ובנוסף לא שומר כי שיקפצו לו כולם.
    מזל שלא כל יום לוקה משחק נגד יוסטון. באמת שאני רוצה לצמצם למינימום את הצפיה בקבוצה הזו.

  47. לוקה היום עם 3 או 4 סלים שלדריימונד גרין היה לוקח שבוע להתבכין אליהם והוא אפילו לא זז וגם קולע את הסל

  48. סילבר לומד עם הצוות שלו את התיעוד של המשחק הזה וכבר חשוב איך להוציא מחוץ לחוק את הדאבל טים.
    לא יכול להיות שיפריעו ככה להארדן לקלוע זה מבריח את הקהל

    1. בקרוב יאסרו גם את זה. מה השתנה השנה. עד השנה כמעט לא היה דאבל טים התחיל קצת עונה שעברה עד אז היה נדיר ביותר חחח כל המאמנים הכסילים פתאום כולם עושים חוץ מכמה טמבלים כמו בראון ודאנטוני

      1. בראון לא צריך דאבל טים השנה , שחקנים כמו הארדן או לוקה יקבלו את המלחצה שג'ימי באטלר קיבל אתמול מבן סימונס
        סימונס הוא הגארד השומר (או שחקן ששומר על גארדים) הכי טוב בליגה
        סימונס קפץ מדרגה בהגנה שלו

          1. תראה מה סימונס עשה לו שנה שעברה, לוקה עשה קפיצה ענקית בהתקפה אבל גם בן סימונס שיפר את ההגנה שלו בצורה משמעותית

      2. אגב יורוליג.
        נראה לך שלוקה היה מסיים עם 40 נק כמעט כל משחק וממוצע של 30-10-10???
        אף אחד לא היה נותן לזה לקרות. לוקה לא עבר משחקן טוב מאוד ביורוליג לדרגת אל בנבא בשנה אחת מבחינת יכולת האמן לי.
        זאת ליגה שהופכת את הקרקס להיראות כמו בית חולים אסותא לידה..

          1. זה נכון שביורוליג ההגנות חזקות פי כמה וגם משחקים 40 דקות, אבל דונצ'יץ לקח על הכתפיים שלו קבוצה די בינונית כל הדרך לזכיה. הללוקה!

          1. דקסטר, הוא לגמרי ניגב.
            לקחת בגיל 18 פיינל פור יורוליג עם כל הנצח זו ההגדרה של ניגב. המכונה המשומנת של ריאל לא לקחה יורוליג שנתיים לפניו ושנה אחריו, עם כל הרודריגזים והפרננדזים שהיו שם באיזור.
            ולגבי השיםור ביכולת, ברור שהממוצעים יותר גבוהים באן.בי.איי, אבל אל תשכח שבגיל 18 כל שנת התבגרות היא דרמטית.

            1. גם מכבי ניגבה את היורוליג אז מה.. וגם פנר ניגבה שנה שעברה.. ועשיתי את הבדיקה- קלע בממוצע 16 נק למשחק. מה זה ניגב.. השתולל!!

        1. לא מבין אותך.
          אתה אומר שקבוצות NBA נותנות לו להשתולל?
          ראית למשל את המשחק עם הלייקרס? ירקו דם ובפוקס יצאו עם נצחון. ותאמין לי, הדבר היחיד שקשה לטעון נגד הלייקרס העונה, זה שהם לא עושים הגנה.
          לוקה סיים משחק מזהיר עם 13-15-31. זה כי AD ודני גרין ולברון מחאו כפיים מהצד?
          ומה – מכבי תל אביב, עם ההגנה (ככה שמעתי) הכי טובה השנה באירופה, היתה עושה יותר טוב מהלייקרס? עם טאריק בלאק וסקוטי ווילבקין?
          אני מסכים לגמרי שה-NBA הרבה יותר התקפית, גם השופטים מונחים בהתאם. וגם, הדגש על יותר כדורסל פשוט, של כוכבים וסטט' אישי והיילייטס, במקום משחק קבוצתי. ועדיין.

          1. לא בכבוד שלהם לשמור עליו באנ בי איי. באירופה היה קולע שליש וגם חוטף כמה פיצוצים מטומיץ' על כל ההצגות

  49. המשחק הזה הוא לכל מי שטען שדונצ'יץ מככב רק נגד המזפח ודאלאס מנצחת רק את קליבלנד ודומותיה. משחק ביוסטון זה אחד הקשים בלוח השנה. הם על אמת.
    קשה לי להאמין שדונצ'יץ יוכל להמשיך בקצב הפסיכי הזה, בטח כשבמשחק הבא מחהים לו קוואי ובברלי, אבל הילד פשוט מדהים!

  50. ליוסטון נגמר הלוח מול הפחים ומאז הפסידו את כל המשחקים חחח. המזל שלהם שהספרס הלוחמים ופורטלנד מתו אחרת גם הפלייאוף היה בסכמה הם קומדיה. חוץ מהארדן אין שם כלום ומאמן כסיל גם שמיצה את עצמו בקבוצה.

  51. דאלאס היא חדשות רעות מאוד לתקוות הפלייאוף של הספרז, אם היו צריכים עוד כאלה.
    גם הליגה של טקסס די מתהפכת על הראש, שלום גם לך יוסטון.

  52. באומה ענקית של מטומטמים, בורים, שמרנים, יש מיעוט קטן שמתרכז בשני החופים, שכולל כמה מהמוחות הכי גדולים שיש, שנקבצים אליו מכל רחבי העולם.
    אחד, אחד עם שכל נורמלי, לא מצאו לקבוצת הכדורסל הגדולה של NY. קבוצה של מטומטמים אחד-אחד, בחיי.

  53. טוב מה יש להגיד. הנטס עולים על הניקס בכל עמדה בערך. אז יהיה כל הזמן 7-10 כזה, קל. הנטס, כן? ועוד בלי קיירי.
    החיסרון של בארט מורגש. בלעדיו זה רק מרכוס מוריס בתור המוציא לפועל העיקרי. זה מה שווים הניקס. כל היתר, תוציא אחד תכניס שני, ובגדול – מה ההבדל. אמרו, מלא קלעים צעירים ומוכשרים, ומישהו יקפוץ. אז אמרו. בסוף נתפלל לאיזה שלשה של אלינגטון. אמרו, מלא פורוורדים. גם זה יש. ומה כבר ההבדל שם? אותו דבר. קבוצה של כל מיני בינוניים, תת-בינוניים, שעושה לפעמים מאמץ, רק עם לימיט מאוד ברור.

  54. כמו שאמרנו בפרסומת קודם: מוריס ואלינגטון, אלינגטון ומוריס. הביאו אותנו עד לבאר.
    בסוף מי זורק את הקלאצ'? הצרפתי עם ידי הצפרדע.

  55. ובפינתנו שיר היום
    הפעם שיר שכולנו מכירים ואוהבים
    אי אפשר לא לאהוב את ג'ון פול ג'ורג ורינגו
    כתבו פול מקרקן וגון בורתומיאו
    Get Back
    The Beatles
    Jojo was a man who thought he was a loner
    But he knew it wouldn't last
    Jojo left his home in Tucson, Arizona
    For some California grass
    Get back, get back
    Get back to where you once belonged
    Get back, get back
    Get back to where you once belonged
    Get back Jojo, go home
    Get back, get back
    Back to where you once belonged
    Get back, get back
    Back to where you once belonged
    Get back Jo
    Sweet Loretta Martin thought she was a woman
    But she was another man
    All the girls around her say she's got it coming
    But she gets it while she can
    Get back, get back
    Get back to where you once belonged
    Get back, get back
    Get back to where you once belonged
    Get back Loretta, go home
    Get back, get back
    Get back to where you once belonged
    Get back, get back
    Get back to where you once belonged
    Get back, get back
    Get back to where you once belonged
    Get back, get back, get back

  56. עזוב אותך שמעון ראית את בול כמו שטענתי מהתחלה נפל לרצפה להיות רכז מחליף אבל גיא ימכור לך אותו כגייסון קיד הבא

  57. אין בכלל הגנה לפליקנס כל 2מסירות זה לדאנק או לייאפ רק גורג סתם זורק אבנים מה3 בלי להניע כדור ישר יותר מ2 מסירות זה לייאפ דאנק פשוט מביך.
    אשך יקירך קנריך וויליאמס יכול לחתום בהפועל בש מתאים מאד לשם לnba אין לו קשר

  58. לונזו בול 4 מ13 מהשדה עם 1מ7 מה3 ו9 נק מצויין סהכ. לגיטימי לגמרי יש דברים שהוא עושה שלא רואים בסטט כמו למשל שהוא לא משחק דקות אחרונות במשחקים או עושה הגנה.
    בחירה 2 זה זה לתת מספרים כמו מוראנט כמו יאנג כמו לוקה כמו אינגראהם לא כמומאו גיי מאיו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט