מיאמי בפילדלפיה, ניו אורלינס ביוטה ועוד ביום שבת משמח/ עידו רבינוביץ

מיאמי בפילדלפיה, ניו אורלינס ביוטה ועוד ביום שבת משמח/ עידו רבינוביץ

מומלצי ליג פאס:

מינסוטה טימברוולבס (7-8) – פיניקס סאנס (7-7), 00:00

שתי קבוצות במומנטום שלילי ייפגשו הלילה ב"טארגט סנטר" במטרה לחזור לדהור על סוס הניצחונות.

שתי המתמודדות כאן החלו את העונה באופן מפתיע במיוחד, ראיין סונדרס הצליח לביית את החיה הפרועה, אנדרו וויגינס, וגרם לציוות שלו עם קארל אנטוני טאונס לעבוד בפעם הראשונה בקריירה שלהם. גם מונטי וויליאמס עושה עבודה פנטסטית עם סגל מוגבל באריזונה. אמנם, שתי הקבוצות קצת חזרו לקרקע בזמן האחרון: הטימברוולבס הפסידו שלושה מתוך ארבעת משחקיהם האחרונים (שלושתם ב"מבצרם" הביתי שבמיניאפוליס, שנראה יותר כבית קלפים מאשר מבצר) בהפרשים גבוהים, 21 לוויזארדס, 20 לרוקטס ו-8 לג'אז. למעשה, מתוך שבעת ההפסדים שלהם העונה, רק שניים מהם היו בהפרש נמוך מ-16 (ההפסד הטרי ליוטה המצוין לעיל וההפסד בהארכה מול דנבר הלא מאופסים מוקדם יותר העונה). אף על פי שעשה עבודה מצוינת עד עכשיו, השימוש של ראיין סונדרס ברוטציות עמוקות יחסית של 10/11 משתתפים, למרות דלילות הסגל, הוא פגם רציני שימשיך להכאיב בזאבים אם לא יעשו התאמות לכך.

הנפילה של הסאנס מנגד, לא הייתה חזקה וכואבת כמו של הוולבס. הם אכן הפסידו שלושה משחקים ברצף, אמנם נתנו פייט ברובם. במשחקם האחרון מול הפליקנס, הם פיגרו ב-9 עם פחות מדקה לסיום ולבסוף הפסידו בשלוש בלבד לאחר שהייתה להם הזדמנות לזריקה אחרונה (עם 2 עשיריות על השעון, אבל עדיין). במשחקם הקודם לנ"ל מול הקינגס, הם פיגרו ב-18 עם 6 דקות לסיום ולאחר מכן ב-12 עם דקה וחצי לסיום ועדיין הצליחו להגיע למרחק פוזשן אחד עם 13 שניות על השעון. זה פשוט "Too little too late" כל פעם מחדש.

הימור: כפי שהתקשו לעצור את ברנדון אינגרם במשחק מול ניו אורלינס, השמשות יתקשו להצר את צעדיו של אנדרו וויגינס, יחד עם משחק גדול של קארל אנטוני טאונס, הוולבס ייקחו את המשחק הזה וישמחו קצת את הקהל הביתי. המקומיים ב-4.

פילדלפיה 76' (5-10) – מיאמי היט (3-11), 2:30

ה-משחק של הלילה. בה' הידיעה. ג'ימי באטלר שב בפעם הראשונה לעיר אחוות האחים, אולם כמובן שתחושה של אחווה לא תאפוף את האוויר ב"וולס פארגו סנטר".

לא רבים ציפו שהסיקסרס יגיעו למערכה הזו בתור הסיד הנמוך יותר בטבלה, הסגל הנוצץ שרק הוברק ומורק במהלך הקיץ החל את העונה כמצופה עם חמישה ניצחונות רצופים, אמנם פילי עדיין לא מצאו את העקביות שלהם. לאחר חמשת הניצחונות הם הפסידו שלושה ברצף, לאחר מכן ניצחו שניים ברצף, הפסידו שניים ברצף וכעת רוכבים על רצף של שלושה ניצחונות רצופים. הם חייבים להוכיח שהם יכולים לנצח קבוצות איכותיות והיום זה מבחן מאוד גדול בשבילם. מתוך עשרת הניצחונות שלהם העונה, רק שתיים מהקבוצות שניצחו מחזיקות כעת במאזן חיובי (הסלטיקס, אותם ניצחו במשחק הראשון של העונה והטימברוולבס שעלולים לחזור למאזן חצוי עם הפסד לפיניקס הלילה). פילדלפיה מחזיקים במאצ'אפ טוב מול ההיט, הם נוטים להגביל מאוד את המשחק הקבוצתי ומכריחים קבוצות לעשות בידודים (יריבות מצליחות למסור 20.2 אסיסטים בלבד, מקום שני חיובי בליגה), זאת ועוד, הם מקשים על ריווח של יריבותיהם כאשר נזרקות ונקלעות עליהם הכי פחות שלשות בליגה (26.1 ו-9.7 בהתאמה). בנוסף, תצפו לדקות רבות של מאטיס ת'ייבול הלילה כעוזר חשוב לשמירה על ג'ימי באטלר ושאר שחקני הווינג המוכשרים של האורחת.

בדומה לסיקסרס, ההיט גם כן שמחים ומחויכים כרגע לאחר הניצחון החמישי שלהם ברציפות אמש מול שיקגו, והם עושים זאת בסטייל. במהלך חמשת המשחקים האחרונים, ההיט שיחקו 240 דקות של כדורסל. יריבותיהם הובילו במהלך דקה ו-59 שניות (0.8%) מתוך כלל המשחקים הללו. בנוסף, אמש הייתה הפעם הרביעית החודש (!) בה ההיט הובילו בלפחות 24 במחצית. היו להם ארבעה משחקים כאלה בשבע השנים שקדמו לחודש הנוכחי!

המשחק הקבוצתי המרשים, מטחי השלשות וההגנה החונקת הם רק חלק מהדברים שהופכים את החבורה של אריק ספולסטרה חובת גיים פאס השנה. מה שמרשים ביותר הוא העובדה שבכל לילה נתון, שחקן אחר יכול להשתלט על המשחק. אתמול זה היה ג'ימי באטלר, נגד קליבלנד זה היה דאנקן רובינסון, נגד ניו אורלינס זה היה קנדריק נאן והמגילה יכולה להמשיך.

הימור: זהו המשחק השני בבק-טו-בק לשתי הקבוצות, לכן אני מהמר על סקור נמוך יותר מהרגיל. ג'ימי באטלר יצטרך לקחת על עצמו קצת יותר מהרגיל, מה שלגיטימי, במיוחד שזהו משחק נקמה בשבילו. לדאבונם של אוהדי מיאמי, זה כנראה יפגע בשטף הקבוצתי שהחזיק אותם ברצף הניצחונות הזה עד הלום. בנוסף, ההיט לא טובים השנה במשחקים עם סקור נמוך (הפסידו את שתי ההתמודדויות שלהם כאשר צלפו מתחת למספר תלת ספרתי של נקודות). המקומיים ייקחו את המשחק בהפרש 2 זעום ולא ישתקו על כך ברשתות החברתיות עד המפגש הבא לפחות.

יוטה ג'אז (5-10) – ניו אורלינס פליקנס (9-6), 4:00

המשחק האחרון של הלילה מספק ממתק מעניין כאשר הפליקנס המתקמבקים מגיעים למדינת המורמונים למפגש עם הג'אז.

בניגוד לתת-הסוגה הפופולרית ביותר של מוזיקת הג'אז, העונה של יוטה לא החלה בצורה ממש smooth. לקח לקבוצה הזו זמן לאחות יחדיו את כל החלקים החדשים, ההסתגלות הייתה קשה בעיקר למייק קונלי. האולסטאר הלא מוערך שהגיע מ-ממפיס באוף-סיזן לא היה יעיל במיוחד עד כה, אמנם במשחקים האחרונים הסטטיסטיקה שלו מתיישרת לטובה. בשני המשחקים האחרונים של הג'אז, הוא קלע באחוזים מעולים, איבד פעם אחת בלבד ב-61 הדקות ששיחק (בשני המשחקים יחדיו), נמנע מעבירות וזרק בשטף המשחק. כמובן שאת שני המשחקים הללו יוטה ניצחו.

הם יתקשו מאוד מול הפליקנס, שמשחקים את הכדורסל האיכותי ביותר שלהם כעת ונחו אתמול, בניגוד למקומיים ששיחקו אמש. הקבוצה הצעירה מלואיזיאנה תקווה להפתיע בסולט לייק סיטי ולהשיג את ניצחונם הרביעי ברציפות. כיאה לקבוצה צעירה ומודרנית, השלשות הן כלי מאוד חשוב בארסנל ההתקפי של הפליקנס. המבוגר האחראי, ג'יי ג'יי רדיק, קולע ב-47.5% מחוץ לקשת, מקום 12 באחוזים בליגה משחקנים שזרקו לפחות 10 שלשות (רדיק עצמו זרק קלע 48, מקום חמישי בליגה). גם איטואן מור מאוד מרשים לאחרונה מדאון טאון כאשר הוא קולע ב-41% משם ויחד עם ברנדון אינגרם (45% לשלוש) ואחרים, הם מציגים קבוצה שמאוד קשה להתמודד איתה ושאף פעם לא מחוץ למשחק.

הימור: הג'אז הפסידו רק פעם אחת השנה בביתם מתוך שמונת המשחקים ששוחקו ב"ויויד סמארט הום ארנה", כאשר התארחו שם קונטנדריות גדולות כגון הבאקס, הקליפרס והסיקסרס. בנוסף, הם במאזן מושלם בלילה השני של הבק-טו-בק העונה (ניצחונות על הקינגס והנטס). הם יגדעו את רצף האורחים עם ניצחון ב-6.

שאר המשחקים:

שארלוט הורנטס (10-6) – שיקגו בולס (11-5), 2:00

פעם שנייה בפחות מחודש שהשוורים מגיעים לצפון קרוליינה להתארח אצל מייקל ג'ורדן ב"ספקטרום סנטר" כאשר ההורנטס יקוו לחגוג את השיבה הביתה לאחר ארבעה משחקים בגולה עם ניצחון.

בפעם שעברה זה נגמר בניצחון גדול של ההורנטס שהצליחו לשוב מפיגור 7 עם כ-4 דקות לסיום המערכה לניצחון בהפרש נקודה.

הבולס היו כמו ספינה במים רועדים העונה, אך אם יש תורן עומד יציב שהם יכולים להתגאות בו, זה הכרחת האיבודים שלהם. בכל משחק של שיקגו העונה, היריבה שלהם איבדה את הכדור לפחות 15 פעמים. קריס דאן (מקום שני בליגה בחטיפות עם 2.19 למשחק, רק מאחורי ג'ימי באטלר בקטגוריה הזו) ציין את האספקט הזה בהגנה של קבוצתו: "ההגנה שלנו בנויה לזה, זו המערכת שאנו מריצים בהגנה. אנחנו עושים בליצים, ואנחנו רגועים גם למקרה שהבליץ נכשל, כי תמיד יש לנו משולש של שחקני הגנה מאחורינו".

ההורנטס נראים ממוצעים להחריד כצפוי, אמנם התפתחות מרגשת של כמה מהשחקנים הצעירים הופכת את העונה של הצרעות לקצת יותר נסבלת. אחד מהצעירים המתפתחים הוא מיילס ברידג'ס, הבחירה השנים עשר בדראפט 2018 קולע כ-13 נקודות למשחק, מוריד 5.3 כדורים חוזרים וקולע באחוזים נהדרים מכל הטווחים. האתלט המרשים הראה ניצוצות של כוכב בהתהוות, כאשר גולת הכותרת הייתה המשחק שלו מול המכשפים מוושינגטון בו קלע שיא קריירה של 31 נקודות.

הימור: הבולס זוועתיים בחוץ (2 ניצחונות מתוך 7 משחקי חוץ) והם מגיעים לאחר משחק אתמול. ההורנטס ניצלו קבוצות פצועות לניצחונות העונה וכך יעשו גם הלילה. 9 להורנטס.

אינדיאנה פייסרס (6-8) – אורלנדו מג'יק (8-6), 2:00

הקוסמים מאורלנדו משוועים לניצחון חוץ ראשון העונה, אמנם לא יהיה להם קל לעשות לעשות כן במבצר הביתי של הפייסרס באינדיאנה.

זוהי הפעם השנייה החודש בה הקבוצות הללו נפגשות, כאשר הפייסרס יצאו עם ידם על העליונה ב-11 לחודש בהנהגת דומונטאס סאבוניס שקלע 21 נקודות וקטף 16 ריבאונדים. המשחק הזה ציין את אחד מהמקרים התמוהים ביותר בשנים האחרונות כאשר נזרקו רק 11 זריקות עונשין במשחק (הפייסרס קלעו 4 מ-5, המג'יק 5 מ-6). זהו שיא NBA בכל הזמנים כאשר הם שברו את השיא הקודם של המשחק בין הסן דייגו קליפרס ללוס אנג'לס לייקרס ב-1980 (שם נזרקו 12).

הימור: המג'יק אמורים להגיע רעננים מאוד (שיחקו לאחרונה רק ביום רביעי בהפסד לראפטורס) אז המשחק יהיה צמוד מהצפוי, אולם הפייסרס הוכיחו שיש להם אופי קשוח. הכסף שלי על הבית, הפייסרס ב-3.

אטלנטה הוקס (11-4) – טורונטו ראפטורס (4-10), 2:30

הראפטורס יקוו להשתוות למאזנם של הסלטיקס עם ניצחון הלילה מול הציפורים של הדרום ה"מלוכלך".

לטורונטו יש את המספר של אטלנטה בשנים האחרונות. הם יצאו עם ידם על העליונה בשבעת מפגשיהם האחרונים, כולל ארבעת המפגשים האחרונים בג'ורג'יה. בעונה האחרונה, זה היה פאסקל סיאקם שהיווה צרות צרורות להוקס כאשר קלע 22.7 ולקח 9.7 כדורים חוזרים למשחק בשנה החולפת נגדם.

הימור: הראפטורס לא שיחקו מאז יום רביעי ואין סיבה להמר על הפתעה מול קבוצה חלשה שחסרה שניים משחקני החמישייה שלה (קאם רדיש וקווין הוארטר). ראפטורס ב-17.

ניו יורק ניקס (11-4) – סן אנטוניו ספרס (11-5), 2:30

הניקס רוצים להמשיך את רצפם הטוב לאחרונה מול הקבוצות מטקסס כאשר יארחו את הספרס המתרסקים ב"מכה של הכדורסל".

אחד מהניצחונות הבודדים של הדורבנים הגיעו מול הניקס מוקדם יותר העונה כאשר החבורה של דייויד פיזדייל הפסידה באלאמו בתוצאה 120:111.

אמנם, זוהי קבוצת ספרס חבולה רגשית שמנסה לעצור מפולת שלגים עם מעצור לדלת ובינתיים זה לא עובד להם. הם כעת ברצף של שמונה הפסדים, פעם ראשונה שזה קורה מאז עונת 96/97, עונה בה בוב היל אימן את 18 המשחקים הראשונים לפני שהוחלף על ידי פופוביץ' הצעיר והרענן.

"חיות פצועות הן מאוד מסוכנות" אמר פיזדייל, "אסור לנו לזלזל בארגון המופלא הזה, אין לנו את המותרות לכך".

הימור: פה זה נגמר, הניקס לצערם יהיו אבן הדריכה של הספרס בחזרה לחיים בעונה הזו. 8 לספרס.

קליבלנד קאבלירס (11-4) – פורטלנד טרייל בלייזרס (11-5), 3:00

בפינה הימנית, כרמלו אנטוני מנסה לנצח את משחקו הראשון כחבר של הטרייל בלייזרס לאחר שני הפסדים עד כה. בפינה השמאלית, קבוצה ביתית שרוצה לתת זקיק של תקווה לאוהדים שלהם עם ניצחון ראשון לאחר שישה הפסדים רצופים, כולל התבוסה אתמול ב-42 למאבריקס בדאלאס.

הבלייזרס מוכרחים לנצח עכשיו כדי להחזיר קצת נשמה לאפם בעונה מתה עד כה. כעת מתחיל לו"ז יותר נוח מבחינתם (קליבלבד, שיקגו, אוקלהומה סיטי, שיקגו) והם יהיו חייבים לחבר כמה ברצף כאן.

הימור: דמיאן לילארד לא בא לשחק משחקים, הופעה של 50 נקודות מהלורד של פורטלנד יחד עם ניצחון מוחץ ב-26 הפרש.

ממפיס גריזליז (9-5) – לוס אנג'לס לייקרס (2-13), 3:00

ההגנה הטובה בליגה מגיעה לטנסי לפגוש את דובי הגריזלי.

כצפוי, הלייקרס ניצחו את הקרב הראשון עם הדובים העונה כאשר דרסו אותם ב-29 הפרש בסוף החודש הקודם בהובלת אנטוני דייויס, שנתן את אחד ממשחקיו הטובים בזהב וסגול (40 נקודות ו-20 ריבואנדים).

טיילור ג'נקינס, מאמן הגריזליז, אמר שהוא אוהב את מבחני היכולת האלו, אמנם זוהי לבטח מסכת שקרים כיוון שקבוצתו לא נראית טוב בכלל. במשחקם האחרון הם הפסידו לווריורס הפצועים ב-19 הפרש, משחק שקטע רצף של שבעה הפסדים ללוחמים.

הימור: זהו מבחן בו טיילור ג'נקינס וחבורתו יקבלו ציון נכשל אדום וצורב. 33 הפרש ללברון ג'יימס ועוזריו.

מילווקי באקס (3-12) – דטרויט פיסטונס (10-5), 3:30

האיילים יקוו להגדיל את הפער בפסגת המזרח עם ניצחון מול הפיסטונס המדשדשים.

הבאקס לא יכלו לבחור זמן טוב יותר לקבל את דטרויט, יאניס נמצא בכושר המסירה הטוב בקריירה שלו כאשר רק ביום חמישי הוא קבע שיא קריירה אישי עם 15 אסיסטים בניצחון של מילווקי על פורטלנד, והפיסטונס מרשים 26.4 אסיסטים למשחק, מקום שלישי מהסוף בקטגוריה הזו.

הימור: אין לפיסטונס כלים לעצור את הגריק פריק שיוביל את קבוצתו לניצחון שביעי רצוף. 14 למילווקי.

לפוסט הזה יש 175 תגובות

  1. תודה רבה על פריביו מפורט.
    .
    מוסיף את ההמלצה הרגשית עם אפשרות לדרמה:
    הניקס והספרז.
    מפגש של האומלל הקבוע והאומלל המפתיע. החבול הישן והחבול החדש. החבושים. עונת החבושים קצרה ואסור להחמיץ אותה.
    אין כמו מפגש של שני מתאגרפים פצועים בקרב, שכל אחד מהם חושב שזה השוט שלו לנצחון מוראלי. תתפלאו – לניקס עדיין יש מזה, ואם ישחקו קצת כמו במשחק הקודם עם פילי, ואלה עוד הספרז עם פופ האגדי, במפגש השנתי בגארדן – יהיה הרבה יותר צמוד וחם משחושבים…

  2. יופי של פריוויו.
    המג'יק יכולים להגיע כמה רעננים שהם רוצים ואולי גם לשמוח שברוגדון בחוץ אבל בלי ווצ'ביץ' וגורדון קשה לראות איך יעמדו בקצב.

  3. אלוהים אדירים, מה זה מדי הסטיקלייט האלה? הם נועדו לאימון לילה, או שגם על מיני עשו עוקץ, כמו הווסטים הצהובים ששוכבים לכולנו באוטו?

      1. הסגול ניאון נראה קלאסי לעומת זה. נראה כאילו הבן של המעצב עבר על הדגמים עם מרקר, והם חשבו שזה העיצוב

  4. המשחק אינו מתעלה, אבל לפחות שקול
    כל הכבוד לפניקס, בלי רוביו, אייטון וביינס, עושים מה שאפשר, מובילים עד 10 הפרש רוב המשחק

  5. KAT, אתה באמת שחקן נדיר, אבל אין על הרגעים האלה, כשמוח של ציפור פתאום מפעיל אותך ואתה זורק לשוויון מ-715 מטר.
    מוח הזוחלים של קארל הגדול! רגעים קטנים באבולוציה.
    .
    יאללה. W לאריות פיניקס. הוציאו את הנשמה.

  6. רוצה כבר להתנצל על ההמלצה המוקדמת שלי, למפגש המוכות, ניקס-ספרז.
    הקבוצה הביתית שאתם רואים, היא לא כפי שהבטחנו. מדובר בניו יורק ניקס 2019. לא "הניו יורק ניקס!". האימפריה האימתנית שכבר חוזרת.
    הסליחה עם הצופים, ולילה טוב.

  7. שומרים על ה15 וישמרו עוד. פעם הייתי לוקח הימור מחצית שניה כמו פה- לדוגמא ליין של ניקס 9.5- נקודות ניצחון רק למחצית הבאה שיש סיכוי קטן שיקרה אבל התוחלת שלילית בזה ולא השתלם לי אז דגדוג לחוד ומציאות לחוד- facts זה היה השם לפני ששינו לי!

  8. כמה פעמים כבר כתבתי: לג'באל מגי אסור להתחיל משחקים? אפילו יותר ממה שאני חופר על כל דבר.
    הוא הפותח כנראה הרע בליגה. כמעט כל משחק הוא עולה עצבני מאוד, זה האופי שלו, עושה נזק נורא בזמן קצר, מכניס את כל הקבוצה ללחץ, גורם לפער של הקבוצה השניה. עד לחילוף הקבוע בהווארד ונסיון להרגיע. בדיוק אותו דבר הערב – 7 דקות של אסטמה, חורבן, והערב גם אין הווארד לתקן.
    ווגללללללללללל. די כבר. הבחור ייפגע? שייפגע. ושיירד לספסל. כשהמשחק זורם והעצבים מתיישרים, מגי הרבה יותר טוב. אז די. הניסוי הזה כשל.

  9. מילה על ממפיס, כבר ביתרון 12 בתחילת השני:
    8 מ-8 לשלוש. זה נחמד מאוד כמובן. אבל גם בזכות אין-הגנה של הלייקרס על הפרימטר.

  10. כנראה פספסתי כי אני רואה בשני את הבושה בגארדן. יש סיבה למה לברון רק עם 6 דקות פתיחה וזהו, ב-16 דקות כבר? בלעדיו זה הקאבס. בגירסה הישנה והרעה.

  11. היה פה דיון ארוך, ודה שוט (נדמה לי) אמר שהלייקרס ישלמו על לברון כפוינט גארד מלא. גם כי אין במקומו פוינט אחר נורמלי.
    ציינתי את רונדו.
    אז כדאי לראות כמה דקות עכשיו, כששני ה-HOF משחקים קלאסי, כמו פעם. רונדו מוביל טבעי, ולברון בתור ווינג טבעי. לא פוינט-גארד, לא פוינט פורוורד. וSF טהור, דבר שלא נראה מאז ימי מיאמי. הטריילר המפלצתי שמגיע מאחורה, למסירה המתוזמנת של רונדו. עדיין מגדולי המוסרים אי פעם.
    ותשמע – אולי באמת כדאי שיישאר בתפקיד הזה… ריצת 0-11 ללייקרס. רק על זה!

  12. גובר לא משחק היום אצל יוטה וכשאד דיוויס גם פצוע זה אומר שטוני בראדלי פותח.
    בעייתי.
    בעייתי מאוד.

    1. הולידיי, סלברייט!
      + גנב את הכדור האחרון האחרון לפורניר. הציפוי הצרפתי שמסרב להידבק לקבוצה תחרותית. רק ב-7.99, בצבעי אפור בהיר, אפור כהה, ואפור קלאסי.

        1. נשמה, לא אמרו ענייני הימורים, לא פה? זה לא לעניין, יש מקומות אחרים. וזה מסכן את כל הפורום.
          אני מכיר את מנהל הפורום. הוא איש מאוד קשוח. מאוד!!! בסוף יילך ויעיף אותך מפה, הזהיר אותך כמה פעמים. חבל.

            1. מה יש לענות בפרטי? אמר לך המנהל, לא פה. כמה פעמים. זה מסכן את הפורום. וכל האנשים לא מעוניינים בזה בבלוג החי.
              אז באמת: על מה אתה מתעקש? לעשות דווקא לכולם? תגיד, בא לי לעשות דווקא. כי רק אתה מדבר פה עם עצמך על הימורים. אין לזה שותפים. לא כאן. מה אתה רוצה, שימחקו אותך?כי זה בדיוק מה שיקרה. אני עוד אומר לך בטוב. חבל.

          1. בוא. 20 הפרש, אז כנראה הספרס הצליחו להתמודד עם יום לא מוצלח של ווייט.
            לא קורה בטעות?
            ברור שלא. הספרס לאחרונה קבוצה ללא רוטציה סדורה בעמדת הרכז, ועם המון ISO. זה הכדורסל שלהם העונה.

  13. מיאמי משחקים עם הרבה צעירים ורוקיס
    כאשר הם משחקים נגד קבוצה טובה שמשחקת ברצינות והגנה הם לא יוכלו לנצח.

    1. תשמע אתה הזיה, איך אתה חי עם עצמך?
      כאילו, עד כמה משועמם וחסר חיים אתה צריך להיות בשביל להגיע למקום כזה חיובי ופשוט לחרבן עליו פעם אחרי פעם אחרי פעם.
      לא נמאס?
      לך לישון ילד, תמצא תחביב אחר.

  14. מספרי הפלוס-מינוס של החמישיה של פילי:
    פלוס 28, 33, 33, 34, 38.
    ג'ימי באטלר כנראה הזיז שם משהו. סופסוף באטלר הזיז שם משהו!

  15. זו פילדלפיה. אני יודע שזה נגד הקו הרשמי של מכון שמעון-רובין, אבל סימונס, עם כל חסרונותיו, עוזר להפוך את הקבוצה לקטלנית ב-2 צדי המשחק. זה "לא סתם", הנתון שמולם קבוצות מתקשות להניע כדור. רק יוטה מצליחים לגרום לפחות אססיטים. השלוב של אמביד בצבע, וסימונס בפרימטר, הופך את הניסיון להניע כדור לקשה בהרבה.

    1. גיא לא יודע איך בדיוק איך הוא הופך את הקבוצה למסוכנת בצד ההתקפי? יש לו חיסרון עצום בהתקפה העומדת , והוא פוגע בריווח של פילי, פילי קלעו היום באחוז בלתי הגיוני מ3 אז לא באמת היה סיכוי לעצור אותם שאי אפשר להביא דאבל טים על אמביד, גם ימים כאלה קורים.
      מיאמי אף פעם לא הייתה קבוצה שיש לחשוש ממנה האמת תתגלה שוב בפלייאוף מול הקבוצות הרציניות. שם החיסרון בעמדת הקליעה של סימונס יהפוך לתקרה של פילי

    2. גיא אתה שוב מתלהב מקבוצות כמו מיאמי? ההיט הם כלום פשוט ככה יפה להם שהם פתחו טוב אבל זה לא הרמה של פילי. פילי מכוונת לאליפות חביבי לא לנצח פחים. נראה אותם מול קליפרס לייקרס באקס דנבר יוטה יוסטון. כל היתר לא מעניין בכלל זה לא הליגה שלנו ולדעתי בוסטון ואינדי בהרכבים מלאים יכולים להעיף אותנו גם בפלייאוף.

  16. יש הרבה רגעים שהלייקרס קבוצה כזו מביכה…
    אתמול ציננתי את ההתלהבות מעל הקליפרס. שהיא לא מפלצת בלתי ניתנת לניצחוןבסדרה, הכל פתוח השנה. אבך הקליפרס הם לפחות קבוצה שאתה יודע מה תקבל ממנה, בגבולות סבירים של למעלה למטה, קשוחה, מאומנת, עקבית.
    אם הקליפרס פגיעה, אז הלייקרס פי 10. התקה שלה גבוהה, אבל גם הרצפה במקבל, עמוקה מאוד. קבוצה שהברומטר הרגשי שלה זה שני הסטנרים, באמת איך אספו לשם את שני שחקני מצב הרוח הכי רגישים בליגה, הווארד ומגי. אבל זה רק סימבולי. כל הקבוצה, בין מצבי רוח קיצוניים, שינויי טמפרמנט חדים מרגעי תנופה ודריסה, לכלום בפיתה.
    הלייקרס, כמו שנראים עכשיו!, יכולה בקלות להסתבך בפלייאוף כבר בסיבוב ראשון. להסתבך, as in, לעוף.

    1. וכמו שנאמר
      הם קיבלו הגרלת משחקים טובה.
      שיחקו 10 בבית, בעצם 11 עם לוקחים בחשבון את המשחק ב"חוץ" מול הקליפרס.
      נראה איך הם יהיו במסעות של 4 עד 5 משחקים בחוץ. זה הקנה מידה.

  17. השיר מוקדש לקוזמא, האיש ומשקפיי ג'יימס בונד
    James Bond lives down our street
    I've seen him he catches the 32 bus
    James Bond lives down our street
    sometimes he sits on the back seat with us
    he's got a gun strapped to his chest
    you can't shoot him in a bullet proof vest
    a clever lad but can be a pest sometime
    0.0.7. James Bond lives down our street
    Jimmy's a spy but both you and I know
    Sean Connery or Roger Moore, that I'm not quite sure
    But what I know is James Bond…
    lives down our street
    ToY DoLLs

  18. המשחק הזה הוא ניסוי במחסן הגארדים של הלייקרס.
    נדמה לי שעל פי כל מה שעולה השנה, ויש כבר מדגם לא רע, אפשר להיפטר בלי למצמץ מטרוי דניאלס ומג'ארד דאדלי (על תקן פורוורד מחליף, תכלס הוא שם בשביל האסל ושלשות). בצריך עיון – קווין קוק. אין בו צורך כפוינט מחליף, יש לברונדו. הדקות שרק הוא מס' 1 רעות. וההגנה שלו רעה מאוד. למרות היד היפה, כנראה החוצה. זאק נורוול הרוקי לא קיבל צ'אנס וכנראה מסיבות טובות. KCP ניצל ע"י הפעמון, בינתיים, פה ושם קולע טוב. עדיין הממוצעים שלו, שום דבר מרשים. מי עוד? קארוסו. לא לי לענות, גדול עלי. בדיחת אינטרנט שהאוהדים אוהבים, יש גם רגעי אנרגיה והגנה. קליעה? זוועה. ו-"שוטינג גארד" זה קודם כל שוטינג, כן.
    נשארו כמו שהתחילו, עם דני גרין, לרגעים של דני גרין ולהגנה מצוינת. ובראדלי, השותף שלו לצוות ההתנכלות לגארדים, השיחוק של הקיץ והפתעה נעימה. כל היתר? לארוז ולשלוח, אם יהיה מי שייקח. כשלעצמי – מגדיל מה שאפשר, משליך כל מה שאפשר, ומחזר אחרי בוגדנוביץ' של סקרמנטו. בדיוק, אבל בדיוק, השוטינג גארד שצריך.

  19. בוקר טוב לכולם
    אני רואה פילי העבירו את מיאמי שיעור שיש להם הרבה אם הם חולמים על יותר מסיבוב 2😎

    הקוריוז חזר לעצמו עם td של 30 10 10 מול הגנת הראפס דווקא

    זאק לאבין הוציא עצבים על הפחונים אחרי 2 הניגורים האחרונים וקובי וויט גם 😂😂

    בוקר ואוברה גם ניגבו יפה

    יאללה הצטרםתי למותחן בממפיס 89 87 ללייקרס😂

    1. הילד קלע 3 שלשות ב-2 הדקות האחרונות, והיה הסיבה המרכזית לכך שאלטנטה הגיעו לנסיון לא מוצלח להשוות את המשחק, אחרי שכבר פיגו בהפרש דו ספרתי ברבע האחרון. יש לו את זה.

  20. ריצת 0-11 לממפיס, ממפיס!, בקלאצ' של הרביעי… איזה בושה הלייקרס. זו קבוצה ששווה מראש פור 20 על הגריזלךיס, אחת מ-2-3 החלשות בליגה.

    1. ניקס, הוקס, פורטלנד, שארלוט, פליקנס, ספרס, וושינגטון, שארלוט, דטרויט, אוקלהומה.
      כל אלה קבוצות שכרגע משחקות פחות טוב מממפיס העונה.

      1. מסכים וכבר רשמתי עליהם לא מזמן אנשים סתם מזלזים בהם הם לא כאלה רעים אבל אני לא סגור שהמאמן שלהם תורם שם משהו. עם מאמן אחר היו יכולים להוציא יותר וגם היה להם לוז קשה בהתחלה

        1. משחק זוועה של הלייקרס. מה חדש.
          כל הגירוד נצחונות הזה, הם עוד יכולים להסתמך עליו. עם קלישאות כמו, "קבוצה שהולכת על אליפות צריכה לדעת לנצח גם את המשחקים האלה". סטייל ליגת הפח של הכדורגל פה.
          זה לא. זו טעות והם חייבם מהר לחטוף סטירה. משחק מביש, רוב הדקות. בלי קשר, חבל על משחק כזה פנטסטי של מוראנט ו-JJJ.

      1. אם יהיה הפסד, או בכלל, העובדה שהליקרס בסיטואציה –
        זה לא על קוזמה. קבלת ההחלטות של לברון בקלאצ' במשחקים האחרונים זה "לא משהו", וזה בלשון ההמעטה.

        1. לברון בינוני במקרה הטוב, עם יותר מדי, "בסוף ננצח", יש לו את הדקות שלו. ואחריו כולם. איל\ך שבא. אווירת סוף קורס בהרבה רגעים, ובסוף, בסוף נעשה קווצ', AD יחסל שם את כולם בצבע, והלאה.
          איףףףף.

  21. קוזמה. קווים לדמותו.
    במצב 4 ללייקרס, סוף המשחק.
    1. קוזמה בעבירה לפני המשחק. נקודה מתנה.
    2. קוזמה מקבל ריבאונד הגנה. מאבד כדור על כלום. סתם נחפז. היישר לידיים של ג'ונס.
    3. ג'ונס אומר לו, תראה ציפור!, הופס, הגנת האוויר של קוזמה, שתיים קלות בליי-אפ לממפיס. שוויון.
    .
    ובסוף, עוד נצחון שקר ללייקרס.

    1. שמעון בוקר טוב באמת חיכיתי לראות כמה זמן יקח לך להופיע עם התגובה הזו. אני מבין שכבר שתית את הקפה של הבוקר 😉

    1. כרמלו זה בדיוק מה שהם חיפשו. אמרתי לכם שהם מכוונים לבחירה 1 וכרמלו זה פרנצייז לבחירה 1 בדראפט השחקן הכי טוב בליגה.
      יאללה מהר חברים חם רותח מהתנור טריסטן קרדשיאן במחיר מבצע אל תגידו שמענו ולא קנינו ראינו ולא לקחנו 25נק הלילה

  22. אני לא מאמין שאני אומר את זה, אבל ברגעים הצפופים האלה, צריך את רונדו על המגרש. עם המחיר של ההגנה שלו (אפשר לחשוב, ההגנה של קוזמה במקומו).
    העומס על לברון גדול, וזה ניכר. הוא מפוזר ומאבד דווקא אז. רונדו שומר בעקביות על דבר אחד: מוביל כדור הכי אחראי שיש בליגה (חוץ מכריס פול), ביחס מדהים, היסטורי, של אסיסטים לאיבודים. גם הערב, בערב טיפוסי – 6 על 1. מול לברון המפוזר, 4 על 5.
    בסופר קלאצ' – רונדו, עם לברון בתור הווינג הרצחני שהוא. עדיף על לברון המותש, עם קוזמה כתוספת שלא תופסת הרבה.

    1. לא מבין לברון תמיד היה הרכז תכלס בקבוצותיו למה הוא מתעקש להעביר כדור מהחצי ולבזבז סתם כוח. ועכשיו הוא באמלהוכיח את כולם אז הוא יעני חא עושה לואד מנגמנט זה יתחיל לפגוע עמוק בעונה. יאללה תן לדיוויס להסתדר מול ממפיס, מה קרה

  23. שמעון, מאז שדיברת לונזו עם 2מ2 ל3.
    למה אתה עושה לי את זה?
    במשחקים נגד קבוצות אחרות, עזוב לי את יוטה בשקט 😪

      1. הפתיע אותי מאוד לטובה היום, בעיקר בצד ההגנתי אפילו שגם בהתקפי הוא היה סולידי.
        למזלנו זאת הפליקנס בלי פייבורס אז לא היה גבוהה דומיננטי.
        (החלטה נכונה של צוות האימון – עוד יומיים יאניס וצריך את גובר בכושר שיא)

  24. יא אללה איזה צעדים של הולדיי חחחחחחחחחחחח איזה שופטים הזויים ומיד בצד השני שורקים ליוטה. מנסים בכל הכוח להעלות את הרייטינג

    1. אינגראם מדהים העונה, אי אפשר לקחת לו את זה.
      אוניל צמוד לו לגופיה כל המשחק והוא קולע זריקות קשות מאוד באחוזים מעולים.

    1. אני לא מומחה אבל דווקא הייתי רוצה לראות אותו נשאר בפליקנס.
      לדעתי הוא יכול להיות שילוב מעולה עם זאיון כאופציה שנייה (שזה מה שהוא צריך להיות).
      יכול גם ממש להועיל בהוקס עם יאנג או בניקס עם בארט.

  25. קונלי מתחיל לחזור לעצמו.
    היה חלש המשחק, אבל התזמון זה מה שחשוב.
    אסיסט מעולה לגרין ועכשיו השלשה.

  26. אני מבין שכולם פספסו את ההצגה של הלילה.
    שיקגו על שרלוט בנקודה. רבע אחרון: 41-47 לשיקגו. ערב מופרע של זאק לבאין
    ברבע הרביעי, לאבין עם 27 נקודות, 10 מ-14, 7 מ-9 לשלוש…
    במשחק כולו, לאבין עם 49 נקודות, 13 מ-17 לשלוש… זה לא איזה שיא למשחק של סטף או משהו?
    .
    בתור דובדבן: שרלוט ביתרון 5, 10 שניות לסוף.
    ואז קורה זה:
    https://twitter.com/LegionHoops/status/1198428922385326080

    1. נו אחרי שאתה רואה את זה אתה לא חושב לעצמך שזה אייקיו כדורסל ממש נמוך כדי להחשב הליגה הטובה בעולם?
      עם כל הכבוד למה שלאבין עשה וזה באמת מדהים

  27. אינגרם ממש השתפר העונה בצורה מרשימה.
    51.7% מהשדה 45% מהשלוש 25.6 נק 7.4 ריב 4.1 אס ב 32.4 דקות. זו קפיצה מרשימה משנה שעברה
    49.7% מהשדה 33% מהשלוש 18.3 נק 5.1 ריב 3 אס ביותר דקות 33.8. השתפר גם בעונשין מ67.5 אחוז ל 74.6 אחוז
    כל זה לא כולל את המשחק המצויין שיש לו היום

  28. טוב.
    עכשיו יוצאים לרצף של 5 משחקי חוץ ב9 ימים.
    מילווקי, אינדיאנה, ממפיס, טורונטו ופילי.
    קשה קשה קשה.
    אני מאמין שאפשר לחזור עם לפחות 3 נצחונות, מקווה שאפילו 4.

    1. לונזו לא יכןל להיות PG פותח בליגה, ובסוף כולם מבינים את זה. התשובה לשאלתך: כל מי שצריכה פוינט מחליף, בסדר פלוס.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט