הנאגטס גוברים על הסלטיקס ושתי הקבוצות של ל.א מנצחות במשחקים צמודים / דור בלוך

הנאגטס גוברים על הסלטיקס ושתי הקבוצות של ל.א מנצחות במשחקים צמודים / דור בלוך

דטרויט פיסטונס 128 (10-5) – אטלנטה הוקס 103 (11-4):

התפוצצות של דטרויט במחצית הראשונה הביאה לה 76 נקודות (כולל 43 ברבע השני), הכי הרבה שלה מאז 1983, והבטיחה לה ניצחון שהפיסטונס מקווים שיעלה אותם על דרך חדשה. 50% מהשלוש ו-60% מהשדה הם הנתונים שמסמלים בצורה הכי טובה את היום הזה שבו ההגנה של אטלנטה פשוט לא הייתה בעניינים. במברי שפתח באטלנטה קלע 22 והאנטר הוסיף 18 בעוד טריי יאנג סובל מערב חלש של 3 מ-12 ל-9 נקודות בלבד. בצד השני, גריפין סיים עם 24 ודראמונד הוסיף 23 ו-15 ריבאונדים.

וושינגטון וויזארדס 125 (8-5) – שארלוט הורנטס 118 (10-5):

שתי הקבוצות קלעו נהדר במשחק משוחרר בין שתי קבוצות נטולות שאיפות, אבל לאחר ששארלוט עלתה ליתרון 13 בתחילת הרבע הרביעי, ביל ובריאנט הובילו את הויזארדס לריצת 11-31 עד הסיום שהבטיחה לוויזארדס את הניצחון. ברידג'ס היה מצוין עם 31 בעוד רוזייר, גרהאם ומונק מוסיפים 19 כל אחד לאורחים. ביל הוביל כרגיל את הוויזארדס עם 30, בריאנט הוסיף 21 וברטנס קלע 20. חושבים שמתגעגעים אליו בספרס?

ברוקלין נטס 116 (8-7) – סקרמנטו קינגס 97 (8-6):

ברוקלין הגיעה נחושה מאוד למשחק הזה, עלתה ליתרון ברבע הראשון, ודאגה להגדיל אותו ככל שהמשחק התקדם כאשר בתחילת הרבע הרביעי היה ברור שהניצחון יישאר אצל המארחת, שנהנתה משליטה מוחלטת בריבאונד (33-48), שנבעה גם מאחוזי הקליעה האיומים של סקרמנטו מחוץ לקשת (15%). בארנס סיים עם 18 והילד עם 16 בעוד בוגדנוביץ', פוקס ובאגלי חסרו בסקרמנטו שקיבלה 2 מ-17 משלוש משחקני החמישייה שלה. דינווידי קלע 23 והאריס הוסיף 22 לברוקלין שחסרה את קיירי, ואולי זה הטריק.

שיקאגו בולס 108 (11-5) – מיאמי היט 116 (3-11):

מיאמי ממשיכה במומנטום שלה, כאשר היא שורדת ראלי מאוחר של שיקאגו על מנת להשיג את ניצחון החוץ ה-5 שלה העונה. היתרון של מיאמי עמד כבר על 25 נקודות אבל שיקאגו נתנה ריצה ברבע הרביעי שלא ממש סיכנה את מיאמי אבל לפחות נתנה תחושה מכובדת לתוצאה הסופית. לשיקאגו לא היו כלים התקפיים שהצליחו להתמודד עם ההגנה של מיאמי. לווין שסיים עם 15 קלע 0 מ-4 מחוץ לקשת, ומלבדו אף אחד לא ממש הצליח לבוא לידי ביטוי כשגם מארקנן סובל מערב קליעה חלש של 3 מ-12. בצד השני באטלר קלע 27 מול קבוצתו לשעבר, נאן הוסיף 21 כאשר דרגיץ' ואדביו מוסיפים 16 כל אחד.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר 127 (10-5) – לוס אנג'לס לייקרס 130 (2-13):

משחק אדיר באוקלהומה מסתיים עם ניצחון חוץ ללייקרס, שסבלו מאחד הערבים ההגנתיים החלשים שלהם, אבל הצליחו בכל זאת לנצח את המשחק הודות לקור רוח בדקות האחרונות.

הלייקרס שלטו בריבאונד (37-45) ונהנו מהיעדר הקליעה מבחוץ של אוקלהומה (35%), אבל ספגו מעל 33 נקודות בכל אחד משלושת הרבעים הראשונים כדי לאפשר לאוקלהומה להישאר במשחק. ברבע הרביעי, שהסתיים 24-24, הקצב וארבע קליעות עונשין מדויקות של דיוויס ב-10 השניות האחרונות מנעו מאוקלהומה לחזור למשחק כאשר חטיפה של ג'יימס סוגרת את הסיפור 3 שניות לסיום.

אלכסנדר קלע 24 למפסידים, אדאמס הוסיף 22 וכריס פול קלע 18 ואולי גם אותת במורס – אני לא רוצה להיות פה – אבל לא בדקתי. דיוויס סיים עם 33, 24 מתוכן במחצית השנייה, ג'יימס הוסיף 23 ו-14 אסיסטים אבל גם 5 איבודים.

פילדלפיה 76'ס 115 (5-10) – סן אנטוניו ספרס 104 (11-5):

פילדלפיה לא ממש התעניינה בצרות של סן אנטוניו, והשיגה את הניצחון שרצתה לאחר משחק בו הובילה לכל אורכו, כשהיא מנצלת את היתרון שלה בצבע לשליטה מוחלטת בריבאונד (32-51) והספרס נראית קבוצה כבויה בואכה שבורה בשלב הזה של העונה. דרוזן קלע 29 וגיי הוסיף 22 מהספסל אבל המוגבלות של הספרס בהתקפה באה לידי ביטוי בכך שברין פורבס זרק 8 פעמים מחוץ לקשת, וקלע רק 1. בצד השני טוביאס האריס חגג עם 26, אמביד הוסיף 21, והורפורד קלע 18 כאשר כל החמישייה של פילי סיימה בספרות כפולות. סימונס, למתעניינים, לא זרק ולו שלשה אחת.

דאלאס מאבריקס 143 (5-10) – קליבלנד קאבלירס 101 (11-4):

עוד חגיגה של דאלאס שממשיכה לזלול בכל פה את נמושות הליגה, ויהיה מעניין לראות כיצד היא תסתדר מול קבוצות מעט חזקות יותר שמחכות לה במורד הדרך. ההתקפה של דאלאס לא ספרה את ההגנה של קליבלנד וקלעה לא פחות מ-58% מהשדה ו-54% משלוש וכך אין להתפלא שהיא קלעה 77 נקודות במחצית השנייה בדרך לניצחון שלא הוטל בספק החל מהרבע השני. גרלנד קלע 23 לקאבס בעוד דונצ'יץ' קלע 30 ב-28 דקות והוסיף 14 אסיסטים. ג'קסון הוסיף 19 ופורזינגס סיים עם 17 משלו.

יוטה ג'אז 113 (5-10) – גולדן סטייט ווריורס 109 (14-3):

23 שניות לסיום לייאפ של גלן רובינסון השלישי צימק את התוצאה ל-2 נקודות ויוטה לא ממש הבינה איך היא הסתבכה במשחק הזה, שבו הובילה כבר ב-17 בתחילת הרבע הרביעי. אבל מהנקודה הזאת הסגל החסר מאוד של הווריורס לא הצליח לקלוע ולו נקודה, קונלי ומיטשל קלעו כל אחד 1 מ-2 מהקו אבל חסימה של גובר חתמה את הסיפור 3 שניות לסיום. הווריורס שיתפו 8 שחקנים בלבד, כאשר למעט קאולי סטיין כל אחד מהם קלע בספרות כפולות, ואף אחד מהם לא האמין שהוא אי פעם יקלע בספרות כפולות ב-NBA. בארקס הוביל עם 20. בצד השני מיטשל הוביל עם 30 בעוד קונלי סוף סוף נותן משחק התקפי רציני עם 27 משלו. גובר סיים עם 19 ריבאונדים ולא פחות מ-7 חסימות כשהוא שולט ללא עוררין בצבע.

דנבר נאגטס 96 (3-11) – בוסטון סלטיקס 92 (4-11):

לקראת סוף הרבע השני, בעוד הסלטיקס מנסים לחזור אחרי רבע ראשון ענק של דנבר שפירקה את האורחים 13-27, קמבה ווקר נכנס עם הראש בבטן של סמי אוז'ילה והורד באלונקה מהמגרש ישירות לבית החולים. הסלטיקס, שכבר איבדו את גורדון היוורד, יקוו שהפציעה של ווקר אינה רצינית ושהוא יוכל לחזור במהרה כדי לאפשר להם להמשיך את פתיחת העונה הטובה שלהם.

על אף הפציעה, הסלטיקס עשו מאמץ משמעותי לחזור למשחק עם ריצת 1-10 ברבע הרביעי ושלשה של בראון הורידה לנקודה 2 דקות לסיום, אבל שלשה של מילסאפ וקור רוח של מארי מהקו בדקות האחרונות כדי להבטיח למארחים את הניצחון.

בראון הוביל את הסלטיקס עם 22, טייטום סיים עם 16 ו-וונמייקר עלה מצוין מהספסל כמחליף לקמבה הפצוע וסיים עם 14. מארי הוביל את דנבר עם 22, כאשר יוקיץ' מוסיף טריפל דאבל של 18 נקודות, 10 אסיסטים ו-16 ריבאונדים.

לוס אנג'לס קליפרס 122 (5-11) – יוסטון רוקטס 119 (5-11):

המשחק הטוב ביותר של הערב מגיע אלינו מלוס אנג'לס, שם המארחים גברו בסופו של דבר על הרוקטס אבל אחרי עוד משחק מצוין של יוסטון צריך לשאול, האם היא הקונטנדרית השלישית של המערב, או שהטריק שלה יכול לעבוד בעיקר בעונה הסדירה וכשידלקו האורות היא תכבה כמו שקרה לה מול גולדן סטייט בשנים האחרונות?

השאלה הזאת מתעוררת מסיבה אחת וקוראים לה ג'יימס הארדן. לאורך המשחק כולו הקליפרס זרקו עליו את כל מה שיש להם כולל שמירה כפולה כברירת מחדל, והשומרים הטובים בליגה, אבל סגנונו המיוחד של הארדן הסטפ באק שהוא שכלל לכדי שלמות והשימוש שלו בסחיטת עבירות שאין דומה לו בהיסטוריה של הליגה הפכו אותו לנשק שלפחות בעונה הסדירה אין דרך אמיתית לעצור וגם להאט אותו זה דבר שקרוב לבלתי אפשרי.

הקליפרס פתחו טוב יותר כשהם קולעים 31 ברבע הראשון כאשר היא מקבלת תרומה מגוונת משחקנים כמו הארל, מקרודר וג'רום רובינסון, אבל ברבע השני והשלישי הרוקטס חזרו ועלו ליתרון כאשר ברבע הרביעי מתפתח משחק צמוד שברובו הרוקטס מובילים בפער קטן. דקה לסיום פי ג'יי טאקר העלה את הרוקטס ליתרון 5, אבל שלשות של ג'ורג' ו-וויליאמס וחסימה של גרין על קאפלה בטווח העבירה את היתרון לקליפרס, 30 שניות לסיום. 22 שניות לסיום הארדן עשה את מה שהארדן עושה והוציא עבירה. המזוקן דייק פעמיים מהקו והעלה את הרוקטס בחזרה ליתרון. קוואי לא חיכה לסחוט את השעון, לקח את הכדור וקלע קליעת חצי מרחק כדי להחזיר את היתרון לקליפרס. ניסיון שלשה של ווסטברוק 4 שניות לסיום לא נכנס וראס נאלץ לבצע עבירה כדי לעצור את השעון. פול ג'ורג' שמר על קור רוח וקלע פעמיים מהקו כדי להעלות ליתרון 3 והרוקטס לא הצליחו לייצר זריקה בשנייה שנותרה.

הארדן הוביל את הרוקטס עם 37, כאשר ווסטברוק מוסיף 22 אבל עושה זאת ב-1 מ-7 משלוש וגם 3 מ-7 קריטיות מהקו. 4 החטאות עונשין שלו ו-4 של הארדן יכלו להכריע כאן את המשחק. קפלה היה מצוין עם 17 נקודות ו-19 ריבאונדים. בצד השני קוואי סיים עם 24 ו-3 חטיפות, לו וויליאמס עלה מהספסל וקלע 26 באחוזים נהדרים, פול ג'ורג' הוסיף 19.

לפוסט הזה יש 36 תגובות

  1. צריכים רכז הקליפרס, סוויט לו לא מנהל משחק :). ההתקפה שלהם עוד חורקת כי בכל זאת משחק שני יחד ומול בוסטון ויוסטון ועם שני W. אבל גם זה יגיע, רק שישארו בריאים.
    מסכן הארדן רחמיי עליו, בשיא הקריירה מקבל פול וראס גמורים במקום פורוורדים כמו גורג וקאווי. מה שהוא עשה היום מול שמירה באמת אדירה זה אגדה.
    בריאות קמבה נקווה שישוב במהרה.
    הקוריוז בדרך להתחרות בלונזו בול כמו שהוא נראה היום
    לוקה מצד שני משאיר לו אבק ואמשיך להגיד עד שיהיה טרייד, קיובן, את הלטבי למכור למכור למכור המניה בשיא לפני שיגיע איזה ACL שלו (והוא יגיע מתישהו) ואז אין מניה.
    יום א ב22:45 הארדן מול לוקה, תבואו, המורה מול התלמיד, הנאה מובטחת.

  2. חייב להגיד שפוינט-לברון זה אחד הדברים הכי כיפים לצפייה הליגה. חבל שלא קיבלנו את זה קודם (לא שמה שהיה לפני לא היה כיפי).

          1. חביבי מרקוס מוריס קיבל הבטחה להיות פרנצייז בניקס. בספרס היה עומד בפינה מחכה לכדור ומקבל פחות כסף.
            בוא נבחן לעומק

            15 מיליון, פרנצייז פלייר עם אור ירוק מה בא לי לעשות וכל הזריקות במאני טיים איך שבא לי שלי ומגורים בניו יורק

            10 מיליון לחיות בחור תחת כמו סן אנטוניו לקבל כל היום הטפות מפופ ולחכות לכדורים בפינות שמישהו יועיל בטובו למסור לי….

            בחירה בהחלט קשה

  3. מצוין דור.
    ההגנה של אטלנטה הייתה ביום לא מזהיר אבל מה שקרה לדרויט היום היה מדהים – הם פשוט טיווחו מכל מצב על קשת השלוש בלי קשר למצב השמירה או לזהות הזורק. באמת נתנו משחק שבו הכל מתחבר. הקוריוז הערב הצדיק את השם – הוא אמנם מקבל וואחד שמירה אבל הוא קצת לוקח זריקות קשות מדי וצריך לחזור למשחק שהוא יודע – קודם כל לנצל את הגרוויטציה שלו למסירה ואחר כך רק אם הכל תקוע לקחת זריקה קשה. מקווה שיחזור לעצמו במשחקים הבאים.

      1. איך אתה אוהב להכניס איפה שכואב. אשכוס קארמה איז א ביץ' (אבל אני לא אחכה לך מעבר לפינה – מבטיח)
        בלי קשר אני מניח שאתה לא רואה את המשחקים של ההוקס – מציע לך לראות, ואז תוכל לבקר בצורה הרבה יותר טובה לכאן או לכאן.

    1. אם אתה חושב שזה לטווח תסתכל מה הגלגול וחבריו עשו לקווין לאב (סתם בשביל החרוז). 143 נקודות במשחק בקצב של העשור הקודם.

      1. אני גם יכול לקרוא את כתב האישום לפני השינה או לראות את משחק 7 של 2016. משתדל לא להכאיב לעצמי איפה שאפשר אם לא חייבים.

  4. תודה על הסיקור.
    אני עם אדיסו – יוסטון חזקים, כרגע ראס מחבל, זה יסתדר בהמשך. הארדן רמה אחת מעל כולם.
    הקליפס מפחידים, אבל אם הם צריכים ריצת 10:2 כדי לנצח בבית (באדיבות מופע גירזונים של ראס) – אז יוסטון כנראה לא מפחדים מהם. בפלייאוף יעשו להם ווריורס 2018, חכו.

  5. ראיתי נטס קינגס. הקינגס בלי ארבעה שחקני רוטציה באגלי, בוגדן פוקס ואריזה , שלושה מהם כוכבים הנטס בלי קיירי. א. הנטס טובים מהמאזן שלהם. ב . יוחזרו החסרים לאלתר נתחיל מבוגדן. חייב להודות שנהנתי מהנטס בהעיקר מהנעת הכדור וקני אטקינסון מנהל משחק בצורה חכמה.

    1. זיו זו הייתה לגמרי ברירת מחדל כתוצאה מזה שריברס הביא בצדק בדק' ההכרעה לא מעט שמירות כפולות על הארדן כולל במהלך הזה, אומר רוצים לנצח אותי תעשו את זה אם כל מי שאינו המזוקן. אגב לו וויליאמס עם כל 26 הנק' שלו במחצית השנייה כולל לא מעט סלים בדק' ההכרעה.

      1. לא יכול להיות, ריברס תכף יקבל קנס על הפרת תקנה 119א- הכדור האחרון חייב להיות בידי כוכב היריבה לזריקה אחרונה. אין להפריע לו לקבל כדור בתכלית האיסור, לא ללחוץ שמירה לוחצת ולא להעז למנוע כדור, המפר יקנס. יש לתת לו להגיע לזריקה נוחה ככל האפשר באחד על אחד בלבד. אל תשכחו לשם מה אנו פה ווי אר או וויטנס. אן בי איי איי לוב דיס גיים.

  6. יצא לי לחבור לרבע הרביעי של קליפרס-רוקטס, היה רבע מעניין עם קליעות גדולות. קוואי הזה הוא באד-אס מאדאפאקא.
    הזוי לחלוטין מה שקורה עם השופטים שמפקששים את נעילת הזרוע בזרוע שהארדן מבצע. כלומר, או.קיי הוא נועל את זרוע של המגן. עד כאן סביר. אבל למה לשרוק נגד המגן?! הוא שלא תשרקו או שתזהירו את המתקיף. לפני הסל הגדול של קוואי הארדן קלע את העונשין אחרי עבירה שנשרקה לחובת קוואי, כשעד עמק נידח בפריפריה נידחת במדינה קטנה במזרח התיכון אפשר היה לראות שלא היתה עבירת מגן אלא נעילת זרועות.
    סילבר והליגה חייבים בהקדם לתת את הדין על הסוגיה הזו. אחרת זה יצא מכלל שליטה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט