סיקור משחקי חמישי נייט בסקטבול ב-NBA / גיא רוזן

מילוקי באקס (12 – 3) 137 – פורטלנד טריילבלייזרס (5 – 11) 129

אם אספר למתבונן בתוצאה שפורטלנד לא הוליכו במשחק אפילו פעם אחת, ושבכל אחד מ-4 רבעי המשחק הם מצאו את עצמם בפיגור חד ספרתי,

אותו מתבונן יכול היה להגיע למסקנה הגיונית שזה היה משחק משעמם למדי, משחק בו מילווקי שלטה.

אבל המציאות היא מעט אחרת. כן, פורטלנד מצאו עצמם בפיגור של 11 נקודות כבר אחרי 4 דקות משחק, אבל כבר באותו רבע הם צמצמו את ההפרש לנקודה בלבד. כן, ההפרש צמח שוב ל-16 ברבע השני, אבל פורטלנד הורידה את ההפרש אחרי מאבק עיקש ל-5 בלבד באמצע הרבע השלישי, ואז אחרי ששוב מילווקי ברחו (הפעם ליתרון בן 12 נקודות בתחילת הרבע האחרון), שוב מצאו פורטלנד את הדרך לחזור למשחק, כאשר 7 דקות לסיום המשחק ההפרש הוא בן 2 נקודות בלבד לטובת הקבוצה הביתית.

זה שזה היה מקולום שהשאיר את פורטלנד בחיים ברוב שלבי המשחק, זו לא חדשה מפתיעה (בעיקר לנוכח העובדה שלילארד לא שיחק הלילה). מקולום סיים את המשחק עם 37 נקודות, 5 מ-10מטווח השלוש, 10 אסיסטים, ו-6 ריבאונדים.

זה שכרמלו אנטוני, רק במשחקו השני אחרי שנה ללא כדורסל ברמות הגבוהות, רק במשחקו השני במדי הבלייזרס, היה חלק מהותי מניסיון הקמבאק – זו דווקא כן חדשה. לא יודע עד כמה מסעירה, אבד חדשה. כרמלו סיים את הלילה עם 18 נק' ב-50% אפקטיבי, לצד 7 ריב', 4 אסיסטים, ומה שנראה כניסיון כנה לשחק כדורסל נכון, גם בצד ההגנתי.

מילווקי מצדה יכולה לסמן "V" על עוד ניצחון במירוץ לשיפור עמדות לפני הפלייאוף. יותר מדי, אין להם מה לקחת מהמשחק –

כמה קווצ'ים בהגנה, לצד כמה ריצות התקפיות, הספיקו בשביל ניצחון ביום בו יאניס לא ממש הרשים ביכולת הקליעה שלו (9 מ-27 מהשדה, 1 מ-7 מהשלוש, 5 מ-10 מהעונשין). בשאר חלקי המשחק, יאניס נתן את תרומתו הרגילה, ואז עוד קצת (24 נק', 19 ריב', 15 אס', 3 חטיפות).

לצדו של יאניס בלטו בלדסו (30 נק', 6 אס', 4 ריב'), וקונטון שעלה מהספסל (18 נק', 7 מ-10 מהשדה).

פיניקס סאנס (7 – 7) 121 – ניו אורלינס פליקנס (6 – 9) 124

ברבע הראשון מבול שלשות של רדיק העלה את הפליקנס ליתרון של 12 נקודות. דקה אחר כך הייתה הפעם האחרונה במשחק בו אחת מ-2 הקבוצות הייתה ביתרון דו ספרתי. אם התיאור הנ"ל יותר במקרה את הרושם שהסאנס באמת חזרו לעניינים, או אם זו התוצאה שמרמזת את זה, אז האמת היא שהמשחק הזה ברובו התנהל בשליטת הקבוצה האורחת. היתרון האחרון של הסאנס במשחק היה של נקודה, דקה לסיומו של הרבע השלישי. ריצה של הפליקנס בתחילת הרבע האחרון, העלתה אותם להפרש בן 9 נקודות, הפרש שלא באמת היה בסכנה מוחשית עד לבאזר.

כמה מחשבות על המשחק:

ברנדון אינגראם צומח להיות שחקן מעולה. הוא תמיד היה ארוך. עכשיו הוא ארוך, ולא מפחד ממגע. זה הופך אותו לשחקן שקשה מאוד לעצור באחד על אחד. את הלילה הוא סיים עם 28 נק', 9 מ-19 מהשדה, 3 מ-6 מהשלוש, 8 ריב', 5 אסיסטים, ונוכחות בהגנה. מרשים.

רדיק ומור. 26 נקודות לרדיק, 19 למור. 45 נקודות מעמדת השוטינג גארד, 8 מ-13 מהשלוש. וזה כאשר הארט פצוע. לפליקנס יש היצע שוטינג גארדס פסיכי. אנחנו מדברים על אחת העמדות החלשות בליגה, אותי מעניין יהיה לגלות האם גריפין הולך לנצל את התחרות הצמודה על קונטנדריות ב-NBA בשביל להפוך את אחד מאותם שוטינג גארדס למשהו עתידי.

סאריץ' וקמינסקי. ביחד היו להם במשחק 19 נק', 6 מ-17 מהשדה, 2 מ-6 מהשלוש, 10 רב', 0 גגות. הסאנס ממש, אבל ממש צריכים את ביינס בחזרה.

הייס. שחקן נחמד. לא יכולתי שלא לדמיין איך אייטון היה חוגג עליו במשחק הזה, אם לא היה עדיין בהשעיה.

אוברה. הוא אולי השחקן שהכי מתגעגע לרוביו. המשחק שלו בנוי על המון תנועה. כאשר טיילר ג'ונסון הוא הרכז הפותח של הסאנס, יש לקבוצה הרבה פחות ניהול משחק, ואוברה צריך לעבוד הרבה יותר קשה בשביל כל נקודה. עדיין, הוא סיים את הלילה עם 25 נק', רק האחוזים, לא משהו. 7 מ-17 מהשדה, 2 מ-4 מהשלוש.

ג'רו הולידיי. יש לו עדיין את אותו "מנוע". הוא מסוגל להטריף את יריביו בהגנה, הוא עדיין שחקן שיודע לטוס מצד לצד של הפרקט. יהיה מרתק לראות סוף סוף את השלוב שלו עם ציון. זה מתכון לכדורסל מרהיב. הולידיי סיים את הלילה עם 23 נק', לצד 9 אסיסטים, ו-3 חטיפות.

דווין בוקר. יכול להיות שהוא זורק מעט מדי? גם במשחקים בהם רוביו לא משחק, בוקר ממשיך לעבוד קשה על הפרקט. המון תנועה. המון ניסיונות לייצר ניהול משחק גם כאשר הכדור לא בידיו. הבעיה היא שטיילר ג'ונסון, ג'בון קארטר, ואלי אוקובו, הם כולם רכזים מזן הקומבו גארד. בשביל למקסם את מה שבוקר עושה על הפרקט, צריך רכזים אמתיים. ע"ע רוביו. לתחושתי, כאשר טיי ג'רום יחזור מפציעה, גם הוא יוכל לתרום בתחום. בוקר סיים את המשחק עם 19 נקודות ב- 57% אפקטיבי, לצד 7 אסיסטים ו-5 ריבאונדים.

קמרון ג'ונסון. מתחילים להבין למה הסאנס רצו אותו. ב-6 המשחקים האחרונים של הסאנס, ג'ונסון קולע לפחות 2 שלשות בכל משחק, כאשר במצטבר באותם 6 משחקים, יש לו 18 שלשות מ-39 ניסיונות (46% מהשלוש). את המשחק הלילה הוא סיים 14 נקודות (3 מ-4 מהשלוש), 2 חטיפות, והמון אנרגיות. יש סיבות לאופטימיות בחזית ג'ונסון.

לפוסט הזה יש 33 תגובות

  1. תודה גיא.
    הדבר שאני לוקח מהלילה הוא כרמלו. העלה חיוך. אין מה לעשות, כשהם חלשים, הרחק מעבר לשיא, חוזר לליגה על קצות אצבעות ממושבת העונשין שלו – הלב קצת יוצא אליו.בא לך לפרגן לו, אפילו כשהוא הרג אותנו במשך שנים. היו גם תשואות בקהל, אחרי כל סל שלו. וזה יפה. כי להתרשע על חלשים זו לא חוכמה.

  2. אני ממש אוהב את החמישייה של הפליקנס. הרבה הגנה ו-hustle, אינגרם נראה מעולה וג'קסון הייז שומר טוב ומראה אינסטינקטים הגנתיים מרשימים מאוד. לדעתי הם יחלשו אם יחזירו את לונזו לחמישייה, אבל 5 ניצחונות מ-7 משחקים יוצרים קבוצה מאוד כיפית. אני מאוד אופתע אם רדיק, מור ופייבורס (ואולי גם הולידיי) יסיימו את העונה בניו אורלינס. הם יכולים להשיג תמורתם לא מעט, למשל שחקנים עם פוטנציאל כמו ג'רום רובינסון או בחירות דראפט. אחלה סיקור כרגיל גיא.

    1. תכף רצים לאליפות…
      5 נצחונות שארלוט פורטלנד קליפרס בבק טו בק בלי סייבורג סאנס בלי רובי ביינס אייטון והכי חזק גולדן סטייט בייבי.

      מקרי בקרוב יחזרו להישחט ומה זה להישחט……
      המשחקים הקרובים שלהם חחח

      יוטה קליפרס לייקרס אוק אוק מאבס סאנס מאבס באקס פילי 😂😂😂😂😂😂 מהמר שהם לא מנצחים אפילו משחק 1מתוך 11 הקרובים.

  3. סיקור מצוין, תודה.
    1. מלו היה טוב מהצפוי, 18 נקודות על 15 זריקות באחוזים סבירים…
    2. יאניס הוא הראשון בתולדות מילווקי שעושה 20, 15, 15.
    3. מעניין לראות שכל 4 האחרונות במערב היו בפלייאוף בעונה שעברה: אוקלהומה, ספרס, פורטלנד, גולדן סטייט

  4. לקלוע 19-9 מהשדה ומתוכם 13-6 משתיים, זו לא יכולת מרשימה כלל. רק משלוש אינגראם הרשים.

    ביכולת הזאת קמרון ג'קסון צריך לזרוק יותר מהשלוש, לפחות 5 זריקות למשחק.

    1. מה נסגר? תגובה אחת למעלה אמרת שכאילו עם אחוזים "טובים מאוד". 6/15(40%) = יכולת טובה מאוד ו9/19(47%) = יכולת לא מרשימה כלל??

  5. תודה גיא. השלד (רוביו) והרוח (ביינס) חסרים.
    הפליקנס אמרו תודה ולקחו, עוד צעד קטן בדרך להתאוששות מפתיחת העונה הקטסטרופלית.
    שמתי לב למס' 34 שלהם – רוקי בשם קנריך וויליאמס שלא ידעתי על קיומו.
    הוא רשום כגארד, 6"6, אבל כנראה ג'נטרי שיחק אותו ב-4/5 בכלל כל החוסרים.
    איזה שחקן! איזה סגירה אדירה לריבאונד! היה ממש קריטי לניצחון היום.
    .
    ונסיים ביציאה אדירה של ברוך מסוף הלילה:
    "בנתיים אינגרם בונה על חוזה המקס שלו, ולונזו בונה אסם."
    מהיום קראו לצמד לונזו-אינגרם "הבונים החופשיים" 🙂

    1. 😂😂
      אהבתי מאמץ. חסר לי שם גם את הארט. אקס אל איי.
      לונזו יובש במאני טיים, לא בפעם הראשונה העונה, לא מעודד בכלל בדרך לאולסטאר.
      מה הכי גרוע עבור לונזו גיא? שהבחירה 1 בדראפט מרקל הופך לשחק לגיטימי ותפס חמישייה אפילו על אוגוסטין האגדי ובקרוב הולך לעבור את לונזו בממוצעים. רק חסר שדניס סמית יעבור אותו ואז הוא באמת יגיע לתחתית

    2. קנריך וויליאמס לא רוקי. הוא אגדה בשקנאים עוד מהעונה שעברה. יודע איך גיליתי אותו? שנה שעברה בטרייד מאשין רציתי לעשות טרייד ומכיר את זה שצריך כמה גופות נספחים להשלים משכורות? אז לקנדריך וויליאמס אפילו לא היה תמונה שם אפילו 😂😂😂 רק שם בלי תמונה. מסווג סודי ביותר.

      1. קני האסל הוא שחקן נשמה, עושה מה שצריך בשביל הקבוצה, יודע לעשות הכול, שמח שמקבל תדקות שמגיעות לו, עונה שעברה הראה שיש לו כדורסל

  6. הפליקנס מתחילים להתחבר ונראה כי ללונזו יש השפעה לא טובה על הקבוצה.
    אינגרם נראה כמו הכוכב שציפו שיהיה בערב הדרפט ומתחיל להגשים את עצמו.
    בהחלט יש למה לצפות שזאיון יחזור.
    לונזו נראה פחות כחלק מהעתיד של הקבוצה.
    הכיוון ניקיל הולדי אינגרם זאיון והייז

    1. זאיון יקירי זוכר מה כתבתי לכם לפני העונה עוד הטרייד על דיוויס לונזו זה רכז מחליף נכון להיום שהתקרה שלו מאוד מאוד נמוכה , הוא לא השחקן שיוביל אותכם לניצחונות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט