הסלטיקס בדנבר והרוקטס נגד הקליפרס ביום שישי ענק! / דור בלוך

הסלטיקס בדנבר והרוקטס נגד הקליפרס ביום שישי ענק! / דור בלוך

וואו וואו וואו איזה יום שישי מחכה לנו, יום שישי שכולל שני משחקי ענק שבכותרת, וגם את דונצ'יץ', הלייקרס, וה-76'ס. ביום שישי כזה אי אפשר להסתפק בסתם מוזיקה מלווה, צריך מוזיקה… אפית!

אז בואו ניגש לאקשן!

מומלצי הליג פאס:

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (9-5) – לוס אנג'לס לייקרס (2-12) 3:00:

בפעם השנייה בתוך שלושה ימים יפגשו הת'אנדר את הלייקרס, והם ינסו לעשות הפעם את מה שכמעט הצליחו בפעם שעברה, בלוס אנג'לס כאשר הפעם גם יתרון הביתיות לטובתם, דבר שיכול להיות משמעותי – כל ניצחונותיה של אוקלהומה השנה הושגו בביתם.

דניס שרודר היה המצטיין במשחק הזה עם 31 נקודות, והיכולת שלו מעוררת את השאלה האם הוא ראוי להיות פוינט גארד פותח בליגה הזאת, מה שבתורו מעורר את שאלת המשנה – כמה מהר הת'אנדר, שלא מצופים לנצח השנה, צריכים להיפטר מכריס פול, והאם יש להם דרך ראלית לעשות זאת.

לברון עשה עוד היסטוריה קטנה במשחק הזה עם טריפל דאבל נוסף, אבל העובדה שהוא קלע רק 1 מ-5 ברבע הרביעי עברה עם פחות תשומת לב, בשלב הזה שמר עליו דונטה בארטון, יהיה מעניין לראות האם הלילה הוא יקבל דקות רבות יותר בניסיון להאט את המלך, והאם לברון יגיע עם מוטיבציה מיוחדת להחזיר לחצוף כגמולו.

באופן מרשים מה שנותן ללייקרס השנה את המאזן המצוין שלהם הוא ההגנה, וזאת עדות לעבודה הנהדרת של פרנק ווגל. כדי לנסות ולנצח הת'אנדר יצטרכו את כל הכלים ההתקפיים שלהם בכושר קליעה. שי גילג'ס אלכסנדר, גלינרי, כריס פול ודניס שרודר הם ארבעה שחקנים שמסוגלים ל-20 נקודות בערב כל אחד, אבל במשחק הראשון בין השתיים רק גלינרי ושרודר היו בכושר קליעה כשאלכסנדר קלע רק 5 מ-16 מהשדה, וזה עוד היה טוב לעומת פרגוסון שקלע 1 מ-6 וכריס פול 1 מ-7.

התחושה שלי היא שהלייקרס לא מעוניינים להיות בפול קצב בשלב הזה של העונה, ובצדק, יש להם הרבה שחקנים וותיקים, חלקם כבר ספגו פציעות ואין להם את העומק כדי לכפות על פציעה מסיימת עונה, לכן אחרי חמישה ניצחונות רצופים נראה שהרצף של הלייקרס בשל להיקטע, בעוד הת'אנדר שהם קבוצה ביתית טובה יבואו עם מוטיבציית שיא.

הימור: אוקלהומה ב-7.

דנבר נאגטס (3-10) – בוסטון סלטיקס (3-11) 4:00:

וואו וואו וואו איזה משחק זה הולך להיות.

שתי הקבוצות הגיעו לעונה הזאת כשיש לא מעט מומחים שמפקפקים בהן. רבים סברו שיוקיץ' ו-9 גמדים זה פשוט לא מספיק כישרון כדי ליצור קונטנדרית אמיתית, ואילו הסלטיקס לאחר שאיבדו את קיירי ואל הורפורד וקיבלו את קמבה ווקר, לראשונה בקבוצה מנצחת, ואת אנס קאנטר המושמץ נראו כקבוצה שנחלשה.

המציאות כמובן הראתה אחרת, לפחות בשלב הזה.

דנבר נתנה הדגמה לאיך היא נראית כשהיא ממצה את הפוטנציאל שלה בניצחון על יוסטון. הנאגטס החזיקו את הרוקטס על 95 נקודות ואת הארדן על 27 בלבד (בלבד?!, איזו עונה הזיה של המזוקן), בעוד יוקיץ' קלע 27 משלו ולקח 12 ריבאונדים. נציג את זה אחרת – כאשר יוקיץ' והארדן קולעים אותו מספר נקודות ליוסטון יהיה קשה מאוד לנצח את דנבר, וזאת לא שאלה אקדמית, השתיים בהחלט עשויות להיפגש בפלייאוף.

אז ההגנה של דנבר נהדרת עם תיאום של קבוצה שרצה שנה שנייה ביחד והמון המון גופות גדולים וידיים ארוכות, אבל מה קורה בהתקפה? ג'מאל מארי ממשיך להוביל את דנבר עם 18.5 נקודות ו-5 אסיסטים, יוקיץ' עם עונה סולידית יחסית של 17 נקודות ו-9 ריבאונדים אבל גם 6 אסיסטים כאשר היותו סנטר מוסר ברמה עילאית משנה את המשחק באותו אופן שהטווח המוגדל של השלשות של קארי שינתה את המשחק.

אבל אם מחפשים את המפתח או אולי את נקודת המייק אור ברייק של ההתקפה של דנבר צריך להסתכל על הקליעה של בארטון והאריס, שיחד עם יוקיץ' ומארי מהווים את הרביעייה שמשחקת 30 דקות או יותר והם הבסיס למשחק של דנבר בשנתיים האחרונות. נכון להיום השניים קולעים יחד 40% בממוצע למשחק מחוץ לקשת. נקודה מעניינת נוספת לגבי הקליעה מבחוץ היא חלוקת הזריקות. דומה שדנבר מדגימה בצורה יפה את התאוריה שכשכל השחקנים משותפים במשחק ההתקפה גם ההגנה הקולקטיבית משתפרת. לא פחות מ-8 שחקנים זורקים בין שלשה ל-2 למשחק, אף אחד לא זורק יותר מ-2 בקבוצה הזאת.

הנקודה הסטטיסטית הזאת משרתת את הנאגטס היטב בעונה הסדירה, אבל מה היא עושה לסיכוי הפלייאוף שלה? האם אפשר לנצח בפלייאוף בכדורסל הקיבוצי הזה? מי האחרונה שעשתה זאת? דטרויט ב-2004?

בוסטון הפסידה 2 מ-3 משחקיה האחרונים לאחר 10 ניצחונות רצופים, האם זאת סיבה לדאגה עבור הבוסטונים? אם תשאלו אותי – לא ממש. שני ההפסדים היו במשחקים סופר צמודים, ולהפסיד לקליפרס בהארכה זו ממש לא בושה. עם זאת, בהחלט מתעוררת שאלה לגבי היכולת של הסלטיקס לסגור משחקים צמודים וספציפית לגבי היכולת של קמבה ווקר לעשות זאת. הפוינט גארד פתח את העונה היטב והשתלב בצורה מצוינת בשיטה של הסלטיקס. הוא קולע סביב ה-40% מכל טווח ובשונה מקודמו בתפקיד מאפשר למספיק שחקנים נוספים להשתלב במשחק ההתקפה, כאשר טייטום, היוורד, בראון וסמארט זורקים כולם עשר זריקות או יותר. עבור כל אחד מהם מדובר על 30% יותר הזדמנויות בהתקפה לעומת העונה שעברה.

בדרך כלל, בסוג כזה של משחק הייתי הולך עם הקבוצה הביתית, אבל יש לי תחושה שבוסטון תרצה את המשחק הזה יותר ולכן היא גם תיקח אותו, אבל זה יהיה צמוד.

הימור: בוסטון ב-4.

לוס אנג'לס קליפרס (5-10) – יוסטון רוקטס (4-11) 5:30:

ה-NBA ללא ספק שמרה לנו את הטוב לסוף, כשהפייבוריטית שלי וגם של רבים אחרים לזכייה בתואר תארח את מי שרבים מכנים לאחרונה שחקן ההתקפה הטוב בהיסטוריה.

הקליפרס קיבלו בחזרה את פול ג'ורג' והמריאו ל-3 ניצחונות נוספים, ואחד הדברים המרשימים בניצחונות הללו היה השוני הסגנוני. מול אטלנטה הקליפרס התפוצצו ל-150 נקודות, מול אוקלהומה הם ניצחו אודות לכך שהחזיקו את היריבה ל-88 נקודות בלבד, ומול בוסטון הם ניצחו בהארכה במשחק שהנתונים שלו היו משהו באמצע בין שני המשחקים הקודמים.

לרוקטס, לעומת זאת, יש טריק אחד, והוא נקרא התקפה התקפה התקפה או יותר נכון ג'יימס הארדן. זה מדהים ש-27 נקודות עבורו נחשב ל"עצירה", אבל לא כל כך מדהים כשמבינים שהשחקן קולע 38.4 נקודות לערב, ושכל ההתקפה של יוסטון בשלב הזה נשענת עליו. הארדן זורק 24.7 פעם בערב, כך ש-27 נקודות הוא פשוט לא return טוב מספיק. יותר מכך כאשר ווסטברוק ממשיך להיות מאוד מאוד לא יעיל (22.7% משלוש), כאשר כמות הזריקות שלו נראית כמו החלטה חברתית יותר מאשר מקצועית, וגם אריק גורדון לא קולע מספיק טוב עד כה (31%), הרוקטס בשלב הזה תלויים לחלוטין בהתפוצצויות של הארדן.

אבל ההתקפה של הרוקטס היא לא הנושא היחיד לדיון לגבי הקבוצה הזאת, שכן היא קיבלה מחמאות רבות על ההגנה שלה, האם המחמאות האלה מוצדקות? באופן חלקי. ה-93 נקודות שספגו מהקליפרס היו מרשימות מאוד, אבל בארבעת המשחקים הבאים הרוקטס ספגו 105 נקודות למשחק, לא נורא אבל גם לא בדיוק אימפריה הגנתית, והמשחקים הללו למעט המשחק נגד דנבר לא היו מול אריות הליגה. כשמסתכלים אחורה רואים שההגנה של הרוקטס עדיין לא יציבה לחלוטין, לעומת ספיגה של 158 נקודות מוושינגטון כל נתון הגנתי נראה טוב אבל גם בחודש נובמבר, הרוקטס ספגו 112 מול גולדן סטייט ו-116 מול הפליקנס.

תצוגה הגנתית טובה היום תגדיל מאוד את הביטחון של הרוקטס ביכולתם לעשות זאת באופן עקבי.

הימור: הקליפרס ב-8.

המשחקים הנוספים:

דטרויט פיסטונס (10-4) – אטלנטה הוקס (10-4) 2:00:

מצחיק איך לפעמים שתי קבוצות עם אותו מאזן בדיוק יכולות להיות עם אווירה שונה לחלוטין מסביבן. סביב דטרויט הדרך הכי מדויקת להגדיר את התחושה היא דיכאון. הפיסטונס קיבלו בחזרה את גריפין מה שלא עזר להם לקטוע רצף של 5 הפסדים רצופים. התבוסה לשיקאגו הייתה גרועה במיוחד כאשר גריפין קולע רק 4 מ-15 מהשדה, ותחושה חזקה שכאשר דראמונד מוגבל, לפיסטונס פשוט אין כלים התקפיים אחרים. השחקן הכי יעיל שלהם במשחק הזה היה דריק רוז למען השם. בהוקס לעומת זאת אפשר לתאר את התחושה כאופטימיות זהירה (או זעירה). כן, הם הפסידו ארבעה משחקים רצופים אבל שלושה מהם היו מול קונטנדריות. אבל הבסיס האמיתי לאופטימיות הוא היכולת של טריי יאנג – עם 27 נקודות למשחק באחוזים טובים הוא הולך והופך לסופרסטאר לנגד עינינו, מישהו זוכר מתי לאחרונה היה לאטלנטה אחד כזה?

הימור: אטלנטה ב-5.

https://www.youtube.com/watch?v=ZTg6hg1miFg

וושינגטון וויזארדס (8-4) – שארלוט הורנטס (9-6) 2:00:

בשקט בשקט וושינגטון הפכה לאחת הקבוצות המבדרות בליגה. ב-4 המשחקים האחרונים שלה נקלעו 240 נקודות או יותר, אז נכון, הגנה אין לה, ואת מרבית המשחקים היא תפסיד, אבל ההתקפה המשוחררת שלהם מאפשרת לבראדלי ביל לקלוע 30 נקודות למשחק ולקבוצות היריבות לחגוג וכשהכוכבים מסתדרים נכון זה מוליד משחקים היסטוריים ממש כמו ההפסד 158-159 ליוסטון בתחילת העונה. הלילה מחכה להם מבחן הרבה פחות קשה, לפחות בהגנה, מול שארלוט שמחזיקה באחת ההתקפות החלשות בליגה עם פחות מ-105 נקודות לערב. עם זאת, ההורנטס נראים טוב מהצפוי. עם ניצחונות על דטרויט וניו יורק, ההורנטס הגיעו מרחק נגיעה ממאזן של 50% לפני שהפסדים לטורונטו וברוקלין החזירו אותם לקרקע המציאות. עם חבורה כמעט אנונימית של שחקנים והרבה מאוד צעירים ושחקנים שנבחרו בבחירות מאוחרות, כמו גראהם שנבחר בסיבוב השני ב-2018 ומוביל את הקבוצה עם 18 לערב, שארלוט היא מההפתעות השקטות והנעימות עד כה, ויהיה מעניין לראות האם הם יצליחו לשמור את הפורמה במסגרתה הם מנצחים את החלשות כדי להגיע למאבק על שולי הפלייאוף במזרח.

הימור: שארלוט ב-8.

ברוקלין נטס (8-6) – סקרמנטו קינגס (7-6) 2:30:

משחק מסקרן בין שתי קבוצות שפתחו את העונה בצורה לא אופטימלית אבל מנסות לעלות כעת על דרך המלך. הקינגס אחרי פתיחה קטסטרופלית התאוששו כאשר הם מתלבטים בין סגנון משחק מהיר עם פוקס, לבין כדורסל מחושב יותר שמבוסס על הילד כמוביל כדור ראשי. הם מגיעים למשחק הזה לאחר 4 ניצחונות ב-5 משחקים כאשר ההפסד היה אולי מרשים מהניצחונות – הפסד ב-2 נקודות בלבד ללייקרס החמים. הנטס, שעדיין לא ממש מצליחים להתרגל לכדורסל עם קיירי ארווינג כשחקן המוביל, נצחו 2 מ-3 המשחקים האחרונים שלהם, אבל בטווח הגיעה תבוסה ב-30 הפרש לאינדיאנה.

הימור: ברוקלין ב-8.

שיקאגו בולס (10-5) – מיאמי היט (3-10) 3:00:

וואו כמה שההיט חמים, בחלומות הכי טובים של רועי הוא לא האמין שזה יראה עד כדי כך טוב, והעונה הזאת היא עדות ליכולות האימון של ספולסטרה, שנותן אולי את עונת האימון הטובה בקריירה שלו. מיאמי מגיעה למשחק הזה לאחר 4 ניצחונות רצופים, והיא אמורה לנצח את הבולס החלשים שקטעו רצף שלושה הפסדים רצופים עם ניצחון על דטרויט, אבל צריך לשים לב שהניצחונות של ההיט הושגו מול קבוצות חלשות מאוד וצריך לחכות לראות כיצד הם יראו מול קבוצות חזקות יותר. בנוסף, צריך לשים לב ליכולת של ההיט במשחקי חוץ, 3 ההפסדים שלהם הושגו במשחקי החוץ, שם מאזנם הוא רק 3-4, למרות זאת מול שיקאגו המאכזבת (אותי לפחות) זה אמור להספיק.

הימור: ההיט ב-10.

פילדלפיה 76'ס (5-9) – סן אנטוניו ספרס (10-5) 3:00:

רבים שואלים מה יהיה עם הספרס, אבל יש מקום לשאול גם מה קורה עם פילדלפיה ממנה הציפיות היו גבוהות בהרבה. סימונס קלע את השלשה הראשונה שלו (אומנם לא מול קבוצת NBA אלא מול הניקס אבל עדיין), ופילי השיגה שני ניצחונות רצופים לאחר הפסדים מאכזבים לאורלנדו ואוקלהומה, אבל הניצחונות הושגו מול ניו יורק וקליבלנד, וההתקפה של ה-76'ס ממשיכה להיראות רע מאוד ולהיות תלויה לחלוטין באמביד. למזלם, הלילה הם פוגשים קבוצה שתתקשה מאוד להתמודד איתם בצבע, באופן מדהים ביחס ל-DNA של המועדון ההגנה הפכה לנקודת התורפה של הספרס שחטפו לא פחות מ-138 מביכות מאוד מוושינגטון וזאת לאחר שנדרסו על ידי ההתקפות של דאלאס, פורטלנד ומינסוטה לאחרונה, אני בהחלט רואה את הספרס מתאוששים (מפנה לדיון ב-5 על 5 המצוין שלנו מהבוקר), אבל לא הלילה.

הימור: פילי ב-15.

דאלאס מאבריקס (5-9) – קליבלנד קאבלירס (10-4) 3:30:

דונצ'יץ' לבד שווה המלצת ליג פאס, והסלובני נמצא בכושר מופרע כשהוא מפלס את דרכו לדיון ה-MVP בשנתו השנייה בלבד בליגה. המאבס ניצחו את שלושת משחקיהם האחרונים כולל ניצחון יוקרתי על האלופה, ודריסה של סגניתה 94-142 במשחקם האחרון. קליבלנד דווקא פתחה את העונה ממש לא רע אבל רצף משחקים קשה עם 2 משחקים מול מיאמי ו-2 מול פילי וגם הפסד מביש לניקס ייצר להם 5 הפסדים רצופים וחסר לעליבות של השנים האחרונות. קווין לאב מראה יכולת טובה יחסית, אבל לבד הוא לא יכול לעשות הרבה, והלילה קשה לראות איך לקאבס יהיה איזשהו פתרון לדונצ'יץ'.

הימור: המאבס ב-20.

יוטה ג'אז (5-9) – גולדן סטייט ווריורס (13-3) 4:00:

הקרקס המביש של גולדן סטייט מגיע ליוטה בתקווה לשמור על כבודם. לווריורס ופאושל שנותן עונה נהדרת, היו שלושה משחקים לא רעים עם הפסדים קרובים לבוסטון וניו אורלינס וניצחון על ממפיס, אבל אז באה תבוסה מבישה ב-48 הפרש מול דאלאס. יוטה לעומת זאת התאוששה משני הפסדים רצופים עם ניצחון על מינסוטה, הם ממשיכים להפגין את ההגנה אולי הטובה בליגה על גבו של רודי גובר, העוגן ההגנתי בצבע, אבל ההתקפה עדיין לא נראית מספיק טוב עם 104 נקודות למשחק. מיטשל בסה"כ עונה על הציפיות וכך גם בוגדנוביץ', אבל קונלי עדיין לא הצליח למצוא את מקומו בשיטה, ועם 15 נקודות ו-5 אסיסטים בלבד, הג'אז בהחלט רשאים להיות מאוכזבים מהשחקן שהיה אמור לעזור להם לעשות את הקפיצה הבאה.

הימור: יוטה ב-20.

לפוסט הזה יש 399 תגובות

  1. דאלאס עד היום שיחקה מול פחי הליגה.
    ברגע שישחקו מול קבוצות קשוחות הם יתחילו להפסיד בכמויות.
    אני ממש לא על העגלה של לוקה ולדעתי הוא יירד ברמתו בעקבות היריבות החזקות שיבואו בהמשך.
    תנט לי גארד אחד לבן, איטי ולא אתלטי שהגיע לרמות הגבוהות ביותר(נאש לא אתלטי אבל זריז מאוד ומאנו הוא לא הרמות הגבוהות ביותר).
    לוקה דומה לזקן בסטפבק ובהטעיות המגוונות אבל הזקן חזק פיזית וזריז הרבה יותר המהלכים שלו.

    1. ג'ון סטוקטון, אולי הרכז האמיתי הטוב אי פעם, שבחור אלמוני בשם מיכאל ירדן מנע ממנו לסיים קריירה עם טבעת או שתיים לפחות

  2. ניהול משחק מול פחי אשפה נראה אותו נגד קבוצות רציניות ונגד האתלטים שייחנקו אותו עד שייפול מהרגליים.
    לא היה תקדים לשחקן לבן לא אתלטי וזריז שהצליח ברמות הכי גבוהות.
    תתן לי אחד כדי שיהיה על מה לדון.

      1. נכון מאד
        עשה ביצפר לכל האתלטים שניסו לחנוק אותו תרתי משמע או שהוא ניסה לחנוק אותם וחטף בוקס (הדוקטור). בסוף איזה אתלט אחד, שחקן לא רע אפילו הפך להיות חברו הטוב.

    1. אני איתל בזה nba בדם עד שאני לא רואה אותו מתמודד מול שמירה *רצינית* של אתלטים חזקים וגדולים ממנו בפליאוף רק עד אז שאראה אותו מתמודד עם זה, רק אז אהיה מוכן לעלות לעגלה שלו. עד אז אני בספק. כמה הוא פור ריל לפלייאוף

    2. וואלה?
      בירד
      נוביצקי
      פטרוביץ
      גאסולים

      אני אפילו לא הולך לגינובלי ולנאש (שני השחקנים האהובים עלי) כי הם היו זריזים מאד

  3. הכוונה היא כמובן לגארד לא לשחקן כמו
    דירק. דירק הוא לא גארד שנשען על זריזות ואתלטיות הוא עם הגובה שלו והקליעה הביונית שלו יכול לקלוע על כל שומר בעל עמדה במגרש, לוקה גם אם לא נראה עכשיו שהוא לא צריך אלתטיות או לפחות זריזות כדי להוביל קבוצה לשלבים מתקדמיםבפלייאוף, הוא בעתיד הקרוב ייתקל בקיר היכולת של דברים שאפשר לעשות רק עם חכמת משחק עילאית וקליעה טובה מרחוק.
    אם כבר מדברים אז לוקה זה יוקיץ רק שיוקיץ לא מספיק אגרסיבי לעיתים.
    שניהם חכמים בצורה מדהימה ויש להם קליעה טובה אבל שניהם ייתקלו בעיקר בפיילאוף בגובר,,לברון,ג'ורג',קוואי,קונלי,דיוויס,בברלי
    ועוד הרבה מפלצות אתלטיות. עם מוטת ידיים מפחידה שייחנקו את שני הוונילים החכמים שזזים כמו צב גם בהגנה וגם בהתקפה.

    1. היו איזה 2 כאלו ביוטה שהגיעו פעמיים לגמר הNBA
      אני יודע שקרי לא בליגה של הגדולים אבל גם הוא נחשב לבן לא אתלטי בקרב יודעי ח"ן.
      ג'ינובילי היה שחקן סביר יחסית
      ותראה איזה ניגובים הגלגול דופק כאן
      https://www.youtube.com/watch?v=N_Mg7CVHLcI
      שמח שלפחות אתה חושב שמתישהו הוא יגיע לרמות הגבוהות גם אם הוא לא יצליח בהן.

    2. אני חושב שמה שזיו ניסה להגיד לך למעלה הוא שלדונציץ יש כישרון שאי אפשר ללמד. ישנם המון שחקנים שהכח שלהם לא בזריזות או במהירות אלא ביכולת לנצל כל פרצה/יתרון התקפי קטן. זה יכול להיות חצי צעד אחרי חסימה, תנועה שגויה של המגן, אופנסיב ריבאונד וכו. ללוקה יש את זה בגדול קצת כמו בירד. הוא לא גארד במובן הקלאסי שמתבסס על זריזות אלא יותר פורוורד עם יכולות הובלת כדור ומסירה של גארדים מובילים. נכון שהקליעה עדיין בינונית והאתלטיות לא שם (ולא תהיה) אבל ממה שאני ראיתי ממנו השנה הוא שדרג את היכולות ההתקפיות שלו ביג טיים ולדעתי הוא בדרך לתת פייט על ה MVP כבר השנה וגם בפלייאוף יהיה קשה לעצור אותו

  4. הארדן לא שחקן ההתקפה הטוב בהיסטוריה. הוא פשוט זורק ומשתלט על ההתקפה בתדירות שלא נראתה מעולם.
    ברמה האישית, זה מזעזע לצפייה וזה ממש מכעיס.
    לדעתי אם בראיינט היה משחק היום, בסגנון משחק כזה הוא היה מגיע ל40 נק בממוצע.

    עד שאני לא אראה את הארדן קולע בכמויות כאלה בפלייאוף ומיישם את זה לניצחונות, אני לא אענה אותו כאחד מהטובים בהיסטוריה

  5. C webb אני איתן הבנאדם על 40 יוסאג. פרט שולי הוא מבלה איזה 15 ממוצע על הקו או משהו באיזור חיוג של זה. זה לא נחשב שחקן התקפה היסטורי, נכון הוא סקורר עליאי ובעילית. אבל אם כל הכבוד, תן לדוראנט, לברון, קיירי, לילארד טאונס וכו, שיזרקו 40 פעם כל משחק. שמים גם 38 ממוצע

    1. הארדן לא זורק 40 פעם במשחק. הוא עושה את הנקודות ביעילות מטורפת. לברון ודוראנט בודאי יכולים לעשות את זה. לילארד וקיירי לא הצליחו להגיע ליעילות שלו כמה ביוסג' נמוך יותר אז אני די בספק. לגבי kat יש מצב ק הוא עדיין מתפתח.

        1. הארדן כל כניסה לסל זורק את הראש אוטומטית כאילו חבטו בו, המצחיק שאפילו ב2k זה ככה.
          אמנם אני מבקר אותו, אבל אל תטעו אני מאוד מעריך את השחקן. והוא כן טופ 10 בליגה חד משמעית.

            1. היכולת שלו לעשות את הנקודות לגמרי לבד בהחלט הופכת אותו לשחקן היסטורי.

            2. בסדר אבל לא שחקן ההתקפה הטוב בהיסטוריה. שחקן התקפה היסטורי, מסכים.

    2. לא ממש מבין את הטיעונים של הוא הולך לזרוק הרבה פעמים מהקו.
      א' סקוררים כמו מייקל וקובי בילו הרבה מאוד מהקריירה שלהם על הקו
      ב' להגיע לקו זה לא מגיע משום מקום – צריך לייצר מצב – היות והארדן הוא גם היוצר המרכזי של הקבוצה שלו וזה לא שמסדרים לו את המצבים הללו אז אני לא מבין למה זה טיעון לרעתו ולא לטובתו.

      1. נכון כאילו הקו זה לא חלק מהמשחק חחח-זה חלק מכריע במשחק
        הולכים לקו כי עושים עליך עבירות (או שהצלחת לרמות שופטים) אבל זה חלק מהמשחק כמו כל ההתחזויות והנפילות בהגנה ששחקנים נופלים כמו דומינו
        זה כמו לומר הוא מבקיע מלא בפנדלים 🙂
        אגב בכדורגל חייב חוק שאת הפנדל בועט רק מי שבוצע עליו העבירה, הרבה יותר הוגן וריאלי.

        1. זה שונה מאוד מפנדל – כי בפנדל הקשר בין היוצר שלו לבין הבועט היא מקרית בהחלט – זה היה דומה אם נגיד היו המון עבירות טכניות במשחק והארדן במקרה הזה היה זורק אותם, למרות שהוא בכלל לא ייצר אותם.

  6. אוי אוי, לוקה הולך לנגב את כל השומרים האלה כמעט שציינתם. הקטע שיש סביב לוקה פחים כרגע ומול החזקות, בטח בפלייאוף הם ינגרו חזק כי כולם ישמרו על לוקה ולא יהיה מי שיעניש. אז לצפות מלוקה לנצח את הקליפרס בפלייאוף עם הסגל שיש לו? לא זה לא יקרה.

    לברון? קונלי? בברלי? לוקה מנגב אותם בלי בעיות נראה לכם שהם יצליחו לשמור אותו? באחד על אחד? גובר? חחחח
    לוקה אתלטי בדיוק כמו הארדן וגבוה ממנו, נראה לי שהארדן הצליח לא רע בפלייאוף.

    לוקה יצטרך קבוצה סביבו ב-5 שנים הקרובות, בדיוק כמו יאנג ואז יהיה אפשר לצפות ממנו להצלחות בפלייאוף ואליפויות.
    אגב אם הוא מכניס העונה את המאבס לפלייאוף זה הישג עצום.
    חוזר ואומר להעיף את פורזי, זה לא שחקן למלחמות קשיחות והתלכלכלויות בפלייאוף, הוא יברח ישר לקשת. אמביד ודיוויס בורחים לשם שקשה אז פורזי??? במחיר שלו אפשר להביא שחקנים טובים D3, קלעים.

    תן לדוראנט, לברון, קיירי, לילארד טאונס וכו, שיזרקו 40 פעם כל משחק. שמים גם 38 ממוצע

    השאלה אם החברה האלו מנצחים כמוהו גם משחקים, לא רק מביאים 40 נק.
    טאונס קיירי ודמיאן די מראים שהם לא שם.
    דוראנט? מעולם עדיין לא שיחק לבד אז לא עמד למבחן כזה. דעתי האישית, דוראנט לא היה מצליח לנצח כמו הארדן, היה מפסיד ימבה משחקים.
    לברון? בקאבס בשנים הראשונות שיחק לבד והצליח אבל במזרח, היום עם הסגל שיש סביב הארדן? לברון לא עושה פלייאוף

    1. כי מה שיפה אצל הארדן, זה שחוץ מזה שהוא סקורר פסיכי הוא מנהל משחק מהרמות הגבוהות, וקיירי ולילארש הם מנהלי משחק אחלה והכל אבל לא אותה רמה. ודוארנט וטאונס אין בכלל על מה לדבר.

    2. שמעון לברון בן 35 עם קילומטראג עצום ביכולת שהוא הציג במיאמי הוא היה לוקח את ההוקס לפלייאוף במערב

  7. לגבי משחקי הערב

    דנבר בוסטון ילך צמוד מאד ודנבר ינצחו.
    הקליפרס ינגבו את יוסטון ללא רחם, מעל 20. מקווה לראות הרבה דק של האנקונדה יחד.
    הלייקרס ינצחו במשחק צמוד עד הסיום. המלך יסגור עניין.
    דטרויט ינצחו את ההוקס גם קרוב לבאזר. יאנג יככב היום.
    דונציץ יעשה צחוק מהקאבס עם עוד td ומנוחה כבר ברבע 3.
    הספרס יביכו את פילי וינצחו בנקודה.
    ווש
    קינגס
    בולס
    יוטה

  8. לפחות בן סימונס למד משהו מלברון ומייקל ג'ורדן
    לפטר מאמנים
    סימונס לא שיחק בנבחרת אוסטרליה בקיץ, לא הסתדר עם המאמן שלא רצה לתת לו לעשות מה שהוא רוצה.
    בתגובה לקראת האולימפיאדה אוסטרליה פיטרו את המאמן ומחליפו יהיה……ברט בראון

  9. אני חושש שהסלטיקס מפסידים לדנוור מכבה סיבות אבל שתי הסיבות העיקריות הן: הסלטיקס רוצים יותר מדיי ולכן יעשו שטויות וגם אין להם תשובה מול יוקיץ. עם כל השאר אפשר להיסתדר בשמירות. מול חכמת המשחק של יוקיץ צריך לשים משהו מיוחד שאין לסלטיקס. גורדן הייווארד וחכמת המשחק שלו חסרים פה. הייוארד, לפי המקורות, כבר מתאמן בקליעותואמור לחזור לרוסטר לקראת סוף דצמבר, לפי המקור יהיה כשיר ל 3 המשחקים האחרונים בדצמבר.

  10. תודה רבה דור, אחלה לילה.
    .
    הבעיה עם משחקים נגד קבוצות כמו פילי היא שבכל מקרה נפסיד ולא יהיה מה ללמוד מהלילה הזה. במשחקים מול וושינגטון, למשל, אפשר לראות את גודל השבר.
    .
    יאללה בוסטון, כמו ב-2018, קבוצה שכיף לאהוב.
    .
    יאללה דנבר, כמו ב-2019, קבוצה שכיף לאהוב. אני בדעה שיוקיץ' התחיל את העונה ברגוע, ועם הרבה צ'יפס (c) no funny stuff)), כי החליט לשמור כוחות לפלייאוף. כמו דוב חובב דבש גם יוקיץ' ינמנם בחורף ויתעורר באביב להכות בלוס אנג'לסיות. ואימרו אמן.
    .
    אין לי איך לנמק את הטיעון הזה, אבל כמו שכתבתי לשימון בעונה שעברה – מי שראה את יוגופלסטיקה יודע שליוגוסלבים לשעבר יש כדורסל ברמות הגבוהות ביותר וגם עבור לוקה (סלובני. הם היו קרואטים. לא משנה. אמרתי שאין לי איך לנמק) השמיים הם הגבול.

  11. תודה רבה דור. סחתיין על פס הקול המלווה, הולם בהחלט.
    היריבות בין הקליפרס לרוקטס היא כיום ה-יריבות בליגה. שום דרבי של ל.א. לא יהיה יותר גדול מווסטברוק מול בברלי ("פטריק בברלי עובד על כולם. הוא לא שומר"), ווסטברוק מול ג'ורג', הארדן מול קוואי ונשלחי הטרייד לקליפרס (בברלי, הראל) שחוזרים למי שזרקה אותם.
    בנוסף הרוקטס באים מהפסד ולא ירצו להפסיד אחד לנוסף לאחת היריבות הגדולות על התואר.

  12. פרוויו נהדר
    הצלצול שלי בטלפון זה מארש האימפריה… היה כיף ללחןץ על הלינק רק בשביל לשמוע את אשתי צועקת מהצד השני של הבית "חיייי… יש לך טלפון…"
    גיחכתי לי
    🙂

    1. אני הייתי משתמש הנעימה של עמוד האש, בעיקר לטלפון של אישתי, עד שאמרו לי שזה מקריפ מדי. אנשים מוזרים…

  13. אחלה פריוויו.
    משחק קשה לבוסטון, דנבר זה אגוז קשוח בשלב הזה.
    אני על העגלה של לוקה כבר זמן רב. חבל על הדיון, בואו נישען אחורה ונצפה בו מוכיח לנו מה הוא שווה. אני בטוח שזה יהיה מהנה

  14. קללת שמעון &ברוך בע״מ, בתוספת של הרשע ויאנג גמור עלינו על העגלה שלו לצערי , כמו לבצע קבורת חמור

  15. שחקני הרוטציה של אטלנטה פשוט מתבזים – אוון טרנר נראה כמו איוון האיום – פשוט כלום ושום דבר 0 ניהול משחק 0 איום על הסל 0 הגנה. אלן קראב שאמור להיות שוטר נראה כמו ג'ורדן פול כרגע.
    אטלנטה לא יוכלו לעשות שום דבר גם אם ישחקו עד מחר אם הם קולעים 15% מהשלוש מול ה60% של דטרויט. יאנג אמנם לא במשחק טוב אבל זה נראה שהוא פשוט משחק 2*5 (האנטר היחידי שמהווה איום התקפי כרגע)

  16. הקינגס רזים מידי המשחק הזה
    ללא ארבעה שחקני רוטציה בכירים זה כבר יותר מידי
    פוקס , באגלי, בוגדנוביץ ואריזה

  17. פילדלפיה משחקים את התקפת הטויאלט הסתום של ברט בראון ביעילות מדהימה, ככה זה הולך בערך:
    איבוד כדור
    איבוד כדור
    אמביד מחזיק את הכדור 15 שניות ועושה סל
    קורמקז קולע שלשה
    הורפורד מחטיא ומחטיא ומחטיא מהטופ אופ דה קי
    סימונס עבירת תוקף בפוסט אפ
    טוביאס מחטיא ליי אפ
    הורפורד תופס 3 דקות טובות וקולע 8 נקודות

    תענוג לצפות

  18. סלטיקס מסריחים את הפרקט. רק הלב של הקבוצה הגיע לעבוד כל השאר 0, טוב אולי חוץ מוויליאמס III. לא מבין את קמבה לא מבין את וויליאמס השני שהחמיץ שלשה פנוייה לגמרי. יוקיץ עושה את ההבדל עם 4 8 ו 4. כמו שאמרתי, לסלטיקס אין מאץ אפ נגדו, הם צריכים לעבוד בעמדות האחרות והם לא! במקום לריב עם השופט טייטום צריך להילחם וככה להיכנס למשחק.

  19. הסלטיקס היו צריכים להיות היום 12:2 והפסידו לסקרמנטו דאמאיט, אותה סאק שמפסידה עכשיו בקלות למי? לברוקלין?
    הפסד לקליפרס ודנוור מובן לגמרי, אבל לסאק?, לא מובן ולא מקובל. סטיבנס מול ספולס, לא כוחות, ספולס לוקח בקלות.
    וכן, אני בכיין, לא טוב לכם בעין? אל תקראו את התגובות שלי….

  20. לא מבין למה ספרס לא הביאו דאבל טים במהלך הזה פופ נחלש הם בזון ואמביד היחיד שיכול לעשות סל בפילי ונותנים לו אחד על אחד שקט ונוח עם למרקוס. לא מתאים לפופ דברים כאלה

  21. עכשיו גם רמבה נפצע משרירי הבטן של סאמי בורקס שעבד בקיץ על הריבועים…..
    אם במקום למנות קיר בבטן היה עובד על הקליעה וניתור לריבאונד….

    1. קמבה עדיין על הרצפה. מה יש לסמי שם בבטן, עשה ניתוח השתלת לבנים מבטון? נראה כמו זעזוע מח או מינימום שבר שם צוואר…

  22. לא יכול שלא לשים את השיר של דד קנדיז
    You really like gorillas?
    We've got just the pet for you
    It's the way you're forced to act
    To survive our schools
    Make your whole life revolve around sports
    Walk tough-don't act too smart
    Be a mean machine
    Then we'll let you get ahead
    Jock-O-Rama-Save my soul
    We're under the thumb of the Beef Patrol
    The future of America is in their hands
    Watch it roll over Niagara Falls
    Pep rally in the holy temple
    And you're forced to go
    Masturbate en masse
    With the favored religious cult
    Cheerleaders yell-"Ra Ra Team"
    From the locker room parades the prime beef
    When archaeologists dig this up
    They'll either laugh or cry
    Jock-O-Rama-On the brain
    Redneck-a-thon drivin' me insane
    The future of America is in their hands
    Watch it roll over Niagara Falls
    Unzip that old time religion
    On the almighty football field
    Beer bellies of all ages
    Come to watch the gladiators bleed
    "Now boys, this game ain't played for fun
    You're going out there to win
    How d'ya win?
    Get out there
    And snap the other guy's knee!"
    Beat ’em up! Beat ’em up!
    Ra Ra Ra
    Snap those spinal cords
    Ha Ha Ha
    The star quarterback lies injured
    Unconscious on the football field
    Looks like his neck's been broken
    Seems to happen somewhere every year
    His mom and dad clutch themselves and cry
    Their favorite son will never walk again
    Coach says, "That boy gave a hundred percent
    What spirit
    What a man"
    But who cares?
    Games over-Let's go get wasted man
    To the 7-11, to the liquor store
    Let's party all night and party some more
    Another Trans-Am
    Wrapped itself around a telephone pole
    "I ain't drunk, officer
    I just fell gettin' out of my car"
    Don't worry about it, son
    We were that way when we were young
    You've got all the skills
    To make a damn good businessman
    Jock-O-Rama-that's the law
    Come lick the butts of the Beef Patrol
    If the future of America is handed to them
    Watch it roll over Niagara Falls

  23. יאללה עברתי ללייקרס חחחח דונובן הדביל לקח צאלנג על דחיפה של לברון עם היד ואנד וואן שהוא קיבל במקום תוקף 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    השופטים אמרו לו אתה מערער על חוקי הליגה דביל? שתוק ונתנו ללברון אנד וואן 😂😂😂😂 ענק.

    רק 1 לליקאס 112 111 יש שם 8 וחצינדק לסיום. הנה השופטים מתחילים לשלוח לקו צהובים על פרידום אוף מובמנט 😂😂

  24. מצטער שמעון חזרתי רק עכשיו מהתרומה בקזינו, פעם אחרונה שאני הולך לקזינו במקסיקו גנבים עם תעודות. עם מרמה בערבוב

            1. ברוך שלח תמונה שלך עם מקסיקניות וגורמט כמו הארדן בחייאת

            2. חחחחחחחחחחחחחחחח
              לפחות משהו שיעלה לי חיוך אחרי הקעעקן שאכלתי היום עם קמבה, אללה ירחמו.
              אני בוער ברחמים עצמיים ויורד על 300 גרם חמוציות נגד עין הרע.
              ברוך, למה זרקת 6 גדולים? כנראה שמהמר גדול לא ייצא ממך…

            3. לא כמות הכסף שהפסדתי בחיים בקזינו, לרוב גם שאני מפסיד אני נהנה היום לא הם רימו בקלפים

            1. לבריאות. רק תיזהר בנאדם, תיזהר 🙂 סומך עליך.
              מה אתה משחק?

            2. לרוב בלקגק או קאש גיים אבל הבליינדים בקאש גיים זה 50 ו25 פזו (דולר וחצי שלוש) אז לא כזה מעניין, ובבלק ג’ק הם מרמים לא נשרפים 7 קלפים 21 כל פעם

            3. LOL
              על מקסיקו אני מאמין הכל!

            4. איפה אתה בכלל?
              רק אל תגיד לי קנקון. שונא את המקום הזה. אילת של אמריקה

            5. הייתי בלוס קאבוס עד לפני יומיים , טסתי לפורטו ויארטה לשנות טיפה

            6. תיהנה, מדינה של pure fun

            7. כן אני פה כמה חודשים בשנה מנסה לברוח מהקור שיש בניו יורק , אני אוהב את ניו יורק בדיוק לחודשיים בשנה

            8. אם אתה אוהב את מקסיקו, תנסה פעם (אולי כבר היית) את הצד המזרחי, של יוקטן, למטה לכיוון בליז…
              שלא לדבר על קובה (אתה יכול בכלל להגיע ישר מאצלכם?), ג'מאייקה, או הקריביאנז. אבל רחוק מהאיים המפונפנים שהאמריקאים אוהבים. יותר לכיוון הצרפתיים והאנגליים ועוד דרומה, עד ה-a-b-c איילנדס ההולנדים… תאמין לי, אתה שוחה בשמנת שם.

            9. הייתי בבליס כמה פעמים כשהייתי יוצר צעיר צלילות מדהימות, קובה פחות בשבילי בקראיבים הייתי עשרות פעמים בסנט מרטין בפורטו ריקו, בארובה …

            10. קובה באמת פחות מפנקת. והאוכל על הפנים, בטח יחסית למחיקו. אבל זה מקום אחר לגמרי. סרט. שבוע בהוואנה, בשביל החוויה.
              אה, פתחת תיאבון… ארובה, סנט מרטין, גוואדלופ, מרטיניק, ברבדוס, גרנדה… כל פגיעה בול.
              חברים שעברו לדומיניקה מספרים אגדות כבר תקופה. אומרים שזה המקום הכי לוהט היום. אולי… נראה.

  25. אתם לא רואים מה דיוויס עושה מפלצת הגנתית אוק לא מסוגלת לעשות . לברון מנגר ומנגר אבל אוק לא לוקחת נראה אם ווגל עושה עבירה 126 123 לליקרס כדור של אוק. אדמס לאולסטאר יאללה

  26. הסלטיקס נשחטים, היחידי שמנסה לעשות משהו זה וואנהמייקר אבל טייטום האהבל צריך לשמוע ממנו צעקות לאן ללכת. הילד הזה לא כחם גדול לפי פרופסור מנחם. צריך מישהו שיצרח לו איפה לחכות לכדור….

  27. זהו
    תמ"א טקס של הסלטיקס. כואב לעיניים ההחטאה החופשית השנייה לשלשה של וויליאמס השני. חופשי לחלוטין. היה לו זמן להתרכז בשתי הקליעות ופיספס את שתיהן…

  28. סתם חומר לקריאה שתבינו מה מנהל פה את המדינה….
    זה ושלטון החוק שנוהג איפה ואיפה. אם רוצים שוויון אז ביבי צריך לעמוד לדין כמו שרמון, כבל ושות צריכים לשלם על עניין ישראל היום. צריך לחפור עמוק בעוד פרשות אחרת זה יהיה טיעון מנצח בידי הנהנתן מבלפור, קרי, למה יורדים עליי ומוותרים ללפיד, רמון וכבל?….
    https://www.the7eye.org.il/351991?fbclid=IwAR2Y-wVowkfgfR-KEdV7ThVN6YpwFLhwyVFOAxq09lmnPPxfoTlTGHYSWsE

        1. זה לא יהיה בישראל , אף פעם לא היה ולא יהיה שוויון בשום מקום בעולם לצערי, ביב אוחז בקרנות המזבח לצערי, הנאום שלו אתמול היה בדיחה עצובה

          1. מסכים שהגיע זמנו אבל אני רוצה צדק לכל.
            אם נכנסים בקורה אז ללכת לעובי הקורה ולרדת לעומקן של הנסיבות.
            לפיד זה חשד לשוחד אמיתי ויש סיקור עבור…
            נתניהו ב 2000 זה כוונה אבל בלי ביצוע.
            צדק לכל אומר שלא עושים איפה ואיפה….
            אותו דבר צריך עם כבל שכבר היה תחת חקירות וויתרו לו. זה הקייס של הבלפוריסט ועם זה התותחים הכבדים שלו יבואו לבית המשפט… הטעות הגדולה שלו היא הסיפור עם אלוביץ, שם הוא יכול ליפול בבית המשפט. זה הון שילטון.
            לבושתי יש לי קרבה משפחתית לארנון מוזס…

            1. די די, נתניהו איש רקוב ומושחת. מה קשורים האחרים? הם חארותץ. הוא ראש ממשלה.
              ביבי בכלל צריך להגיד תודה לאלוהים ולמנדלבליט שסגר לו מראש את תיק הצוללות. שעל זה הולכים לחבל התליה או למאסר עולם. סגרו מראש! לא נשמע כדבר הזה.
              ראש ממשלה, דוחף על דעת עצמו, נגד עמדת כל מערכת הבטחון, מסתיר את זה מהם – רכש כלי שיט שלא צריך בכלל. ועל הדרך מבטח עיסקה סגורה על מי שזכה במכזר. ומעבחיר את הכל לגרמנים – שמפרנסים יפה את הדוד שלו, שדוחף לו כל חודש כספים, ככה סתם.
              על הדרך ביבי מאשר גם למצרים, על דעת עצמו, להצטייד בצוללות. למה? מנדלבליט אומר: אל נברר את זה.
              רגע! עכשיו הקטע הכי טוב: אז עוד מה מתברר, שכל הצמרת המושחתת שלו גוזרת קופון.
              ששני העורכי דין, הבן דוד שלו, שנמצא אצלו כל יום 10 שעות – הוא גוזר הקופון הראשי מעיסקת הצוללות. א רק עו"ד של ראש הממשלה – גם מאכער, סוחר נשק. מיליוני יורו.
              ומה אומר ביבי? לא ידעתי. לא ידעתי שהם קשורים בכלל!
              לא, הבן דוד שלך, העו"ד האישי שלך, שאהת מדבר איתו כל יום על כל דבר – הוא המאכער הראשי ברכש צוללות, *שאתה ביבי* יזמת אותו – ואתה לא יודע???
              תגיד לי, אתה עושה צחוק? בנאדם כזה, שיברח מהר ויגיד תודה אם עכשיו זה ייגמר בזול.

            2. טיעון ה-"אבל גם הוא גנב!", זה לא טיעון בעל תוקף משפטי. ביב משתמש בו ללא הרף בזירה היחידה שאפשרית לו – הזירה הציבורית.
              רק להזכיר, זה אותו ביבי שקרא לראש ממשלה מהמרכז להתפטר הרבה לפני שהוגש נגדו כתב אישום. אני לא זוכר את ביבי מתלונן על "שלטון החוק" ועל "איפה ואיפה".

            3. תשמע סתם, לא רציתי להיכנס אבל הגזמת.
              אתה חתיכת ספקולטור.
              לא שאני בעד ביבי או מצדיק אותו או טוען שהוא חף מפשע, אבל, יש לך מערכת משפט שעובדת יפה מאוד וכבר הכניסה לכלא לא אחד ולא שניים מבכירי המערכת הפוליטית בישראל.
              אם מנדלביט, שיודע *קצת* יותר ממך והתקשורת החליט שלא להעמיד לדין, כנראה שיש סיבה.
              בסופו של יום, לא אתה ולא התקשורת תחליטו אם הוא אשם או לא, אלא בית המשפט.
              כן, אני יודע שזה בעסה ואתה שונא אותו, אבל מה לעשות – בית המשפט הוא זה שגוזר את גזר הדין ולא התקשורת.
              נ.ב – חף מפשע עד שהוכח אחרת, מכיר?
              אז כן, זה תופס גם לביבי שנוא נפשך.
              (לא שאני חושב שהוא תלית שכולה תכלת, פשוט נמאס לי מהבלבולי בייצים האלא. יש בית משפט. הוא מחליט מי אשם ומי לא.)

            4. נו גיא, אין וויכוח שהוא צריך ללכת למשפט אבל לא רק הוא. והחוקן שעושים לו כבר 25 שנה הוא לא לתפארת מדינת ישראל. עושים צדק איתו? שיעשו צדק עם כולם. שלא יסגרו פה תיקים (כבל, הרצוג) בגלל שלמישהו לא התחשק לחפור מספיק עמוק.
              אם לגבי נתניהו הפכו כל אבן וכל גרגיר אבק, מן הראוי שיעשו זאת גם עם לפיד שקיבל תקשורת אוהדת מאד, יותר מדיי וזה מייד אחרי פגישות עם ארנון.

            5. סיסמאות על חף מפשע גם אני יודע להגיד. מי דיבר על זה? לכולם יש את הזכות, סבבה. יגיע למשפט ונראה. אתה חושב שהיו הולכים ומסתכנים בתיקים כאלה, אם לא היה סגור עד הצוואר? מה, ביבי יגיד "לא היה כלום ואין כלום", וזה כמו קסם, הכל נעלם? אנחנו רואים הכל, מדי יום!
              כל השיחות המסריחות עם מוזס, לא שמענו? כי הדיבורים האלה עם אלוביץ', לא שמענו? נותן לו מערוף, מאות מיליונים – מה, מה יגיד עכשיו? ועוד אחרי שיטחנו אותו על הדוכן 100 שעות, כי זה כבר לא אולפן טלוויזיה שהוא מחררט מה שבא לו. יקרעו לו את הצורה. על כל שיחה, על כל משפט, על כל פתק, ועוד עד ועוד עד. ואין לאן לברוח.
              מה יגיד? זה לא אני בהקלטות? חלאס נו. בסדר, חף מפשע. לעוד דקה וחצי בערך. שייהנה.
              .
              ובקשר לפחדן מנדלבליט והצוללות – הוא אפילו לא הביא את זה למבחן חקירה משטרתית! מה בית משפט ו"חף מפשע?? קיבל פטור מראש, מהכל. ביבי לא נשאל כלום. לפני שהתבררו מלא ענינים והתפרסמו. מראש! "ביבי לא קשור". אה???
              מנדלבליט מבין יותר ממני? בטוח. הוא גם היה המזכיר האישי של ביבי. בחירה של ביבי. חבר שלו. חלק מהדברים קרו בזמן שהוא שירת את ביבי. מלכתחילה אולי לא היה צריך להיות בתפקיד שלו עכשיו.
              אז כן – מכל מה שעלה עד היום בפרשת הצוללות וכלי השיט – אני הכי חושד בריקבון מטורף. אם שר בטחון שכיהן *אז, בדיונים*, אם כל הצמרת הבטחונית של אז, כולל חיל הים, אומרים: מה פתאום העיסקה הגרמנית? מה פתאום ביבי התערב מאחורי הגב? מה פאום אישר גם למצרים? מה פתאום כל הכוורת שלו מעורבת ומרוויחה? – אז אני חושב שזה מסריח בטירוף.
              אם מי שגוזר שם את הקופון זה האנשים של ביבי אני חושד. ואם מנדלבליט סוגר מראש הכל?? לא שואל אפילו את ביבי: מכיר את שימרון? יודע על המעורבות שלו? תספר איך קידמת אותה. למה הלכת נגד עמדת מערכת הבטחון? למה דאגת לבטל את העיסקה עם קוריאה? למה סגרת מאחורי הגב עם הגרמנים? למה לא דיווחת לאיש? –
              את ה-א-ב- הזה, וזה מהמעט שהתפרסם – הוא לא עשה
              אז איך לא אחשוד?? זה כל מטומטם היה חושד.
              ואתה מדבר על מערכת המשפט, כאילו מי יודע. עוד דקה היו סוגרים את התיק לקצב. לליברמן סגרו תיקים של שחיתות משוגעת. הבת שלו והנהג שלו מקבלים מיליונים מאוליגרכים ככה סתם – אבל הוא לא יודע! הוא לא קשור! זה כי הנהג שלו איגור הוא איש עסקים מוצלח! לא – זה שוחד משוגע, של כל מיני אוליגרכים מפוקפקים, לבנאדם שנהיה פה שר בטחון והאיש הכל יכול.
              תגיד, אתה לא קולט שעושים פה צחוק מכולם? מערכת שלטון כמו עולם שלישי.

            6. טוב אתה צודק.
              מערכת שלטון אוליגרכית של מדינת עולם שלישי, עושים צחוק מכולנו.
              מערכת המשפט בדיחה, מי לא יודע את זה.
              מנדלביט? בכיס של נתניהו, זה ידוע, סתם כלבלב של המלך.
              לא יודע מה בכלל חשבתי לעצמי?

            7. וזה בכלל לא עניין של השקפה פוליטית. לטובת העניין, בעצם לרעתו – אז אהוד ברק מסריח אותו דבר. כל ההבדל שידע להתחמק. או אולמרט. הכי שמאלן. הלך לכלא, ותאמין לי, מעט מדי. עלוב נפש, מעטפות כסף של שוחד, לבנאדם מולטימיליונר, האיש הכי חזק בארץ. כמו שאף באסטיונר לא היה מתבזה. ושרון ? בכלל…
              זה לא אומר שצריך לתת לביבי עכשיו להתחמק. כל המשחק הציני של האנשים האלה זה שיטת מצליח. אתה נוכל, אתה רמאי, אתה דופק את האזרחים, אתה רק רוצה כוח ועושר אישי, ואתא מנסה להתחמק. הצלחת? יופי. לא – תשלם את המחיר.
              אז שישלם. יש פה בכלל שאלה? זה לא קשור בכלל למי שיבוא אחריו, שאני בספק אם יהיה טוב ממנו. שישלם כי הוא חרא.

            8. דוק,
              אם הטרוניה היא כלפי העובדה שבמשך עשרות שנים, כסף/כוח פוליטי היוו הגנה מול מערכות אכיפת החוק,
              אז אין לי ויכוח אתך. רק דבר אחד –
              ביבי בצד של ההון/שלטון של המשוואה, לא בצד המקופח.

            9. בית המשפט יראה מה שאנחנו לא ראינו ויחליט.
              הדרישה שלי שייעשה צדק גם עם אלה שוויתרו להם.
              מקווה גם שבליכוד אחרי נהנתניהו יקום מנהיג טוב כמו גדעון סער למשל שיצטרך גם לטפל בביביסטים או לפחות לעשות אתם שלום.
              אבל לא לדאוג, התקשורת תצלוב גם אותו.

            10. אף אחד לא טוען אחרת חבר.
              כל מה שאני אומר זה שתיתן למערכת המשפט לעשות את העבודה שלה ותשאיר את הספקולציות לאחרי.
              זה הכול.
              הבעיה שלי זה אנשים שבטוחים שהם יודעים הכול.
              אתה יודע בדיוק מה שאני יודע וזה מה שהתקשורת פירסמה ושנינו יודעים שהיא לא הכי אובייקטיבית כשזה מגיע לביבי.
              אני לא יודע אם הוא אשם או לא (אני בהחלט חושב שכן), אבל

            11. אבל אני לא יודע.
              וגם אתה לא.
              בשביל זה יש בית משפט שיחליט.
              זה הכל.

            12. גיא, זה ברור לגמרי.
              אבל איזה פוליטיקאי לא נמצא שם?
              אולי בני בגין? אולי דב חנין? כמה נקיי כפיים יש בפוליטיקה כיום?
              לגבי חנין אני מאד אמביוולנטי, מחבב ולא סובל אותו
              🙂

            13. מצחיק שאת ליברמן אף אחד לא הכניס לרשימת המושחתים.
              מפלגה מושחתת שמונהגת על ידי טפלון.
              גם אצל ליברמן וגם אצל שרון הילדים הואשמו ושילמו על חטאי אבות.
              איפה הצדק?

            14. וביאליק אומר
              ואם יש צדק – יופע מייד!
              אך אם אחרי הישמדי מתחת רקיע
              הצדק יופיע –
              ימוגר נא כיסאו לעד!

            1. חחחחחחחחח

      1. אכן נראה ככה.
        בליכוד לא חסרים אנשים טובים שימלאו את מקומו אבל אל תדאג, התקשורת שונאת כל מה שיש שם. מי שלא יבוא צפוי לסבול.

        1. התקשורת תמיד תצלוב אנשים עם כוח, כשמגיע להם. לא ראיתי שעשו לאומרט המושחת, העלוב, הנחות. והוא היה הכי שמאלן במה שהיה מוכן להציע לפלסטינים. גמרו אותו, תכלס. ובצדק. אז שום דבר לא חדש.

          1. הם כולם רקובים, נו. שרון, ברק, אולמרט, נתניהו. כולם. עלובי נפש כמו הכנסת.
            אז אין מה להתרגש. ביבי בדיוק כמו כולם. אז גם הוא – הביתה. די.

            1. ומה עם לפיד וכבל ורמון וברק?
              צדק לכל….

          2. על מה אתה מדבר? עשו לו תקשורת אוהדת לגמרי…
            ראית את המאמר ששמתי. תסתכח על כותרת של ידיעות. יש יותר צבוע מזה?

            1. יש יותר לקקני מזה?
              מתי נזכרו לצלוב אותו? כשכל הגיפה האמיתית יצאה וכבר לא היתה ברירה?

  29. לפי הדיווחים, קמבה עם סוג כלשהו של זעזוע מח. השאלה היא האם יש גם פגיעה בצוואר ועד כמה הזעזוע הזה חמור….

  30. זה פשוט הזוי אם בוסטון מצליחים לקחת את המשחק הזה. כל השחקנים באנדר פרפורמנס, קמבה נפצע. הדבר היחידי שעובד וגם הוא פחות מרגיל זה ההגנה.

  31. Early indications are that Boston’s Kemba Walker did not suffer a significant injury in collision tonight, league source tells ESPN. Team has diagnosed him with concussion-like symptoms.
    די מעודד

  32. יוקיץ בשבילי זה אכזבת העונה חזר נורא כבד ושני רמות מתחת מעונה שעברה לא שמר על עצמו בקיץ השמנמן, גם מארי שלא יהיה סופרסטאר אין לו את האופי והיציבות להיות כוכב על בליגה, הוא יכול להתחמם ולהיות בלתי עציר אבל בהרבה לילות הוא קר מדי

    1. לשניהם הייתה פתיחת עונה לא טובה. מארי צעיר ויוקיץ' כבר הראה מה הוא מסוגל לעשות. היה להם פלייאוף נהדר שקנה אצלי הרבה קרדיט להמשך. פתיחת עונה מאכזבת אבל רק תחילת עונה.

  33. סטיבנס בזבז עכשיו שני טיימאאוטים ברצף. להפתעתי אני חושב שעשה נכון גם אם המשחק דיי אבוד.
    הוא לקח את הקודם בזמן עם תרגיל לטייטום ועכשיו יש עוד תרגיל בדרך. עבור מי?

    1. עכשיו באמת תמ"א…
      השלשה של מילסאפ שמה חותמת על המשחק הזה.
      הפסד ידוע מראש וגם מכה מאד כואבת עם קמבה….

      1. לפחות הוא עושה כסף מפרסום.
        יהיה הפנים בקמפיין החדש של כיפת ברזל.
        רק מהפחד צופים יעשו הכל כדי להבטיח יירוט ולהימנע מפטיש בראש.
        יש נפגעי חרדה בקהל. הרוקטס מעסיקה צוות שלם של פסיכולוגים שעוברים בין הילדים.

            1. הטקואים מעופפים בדרכים…

            2. חחחחחחחחחחח

  34. סתאם, להשוות את ג"ס לביבי מצביע על חוסר הבנה הן בפוליטיקה הישראלית והן בכדורסל. לא יכול להיות עלבון גדול מזה לג"ס.

    1. רק לעניין מצב הצבירה כרגע. של גולדן סטייט "הישנה" שעוד תחזור, כמו סיכוייו של ביבי "המלך" לחזור.
      כל היתר לא רלבנטי. סוניה היא לא שרה.

    1. זה דוק עם הרכבי השעשוע שלו, אל תדאג בפלייאוף 35 דק של קאווי גורג הארל חו בברלי, כל היתר עם השאריות. בעונה הסדירה זה כמו גלדיאטור שמשתשע עם יריביו ואז ברבע האחרון אם לא ישתשע יותר מידי האנקונדה תבוא

        1. לפחות הוא זורק שלשות.
          סימונס לא מנסה להיות יותר נזק ממה שהוא באמת, לזכות ראס העובדה שהוא כן…..

  35. קאווי מטפל בהארדן. איך הקליפרס משתעשעים זה יפה רבע אחרון דוק יעלה עם האנקונדה וזהו. בפלייאוף הם ישחקו 35 דק יחד הקליפרס מנסים רק להכין שחקנים אחרים שלא יגיעו קפואים לפלייאוף 😎

    1. מתי הפליאוף?
      מחר בבוקר?
      מצחיק איך שאנחנו באים בטענות לשחקנים מקצועיים שגומרים על כל אחד מאיתנו 100:0 בכל משחק אחד על אחד, גיבורי מקלדת שכמונו….

  36. צעירי ג"ס , שיכורי ניצחון , 37 לעומת 23 ברבע הרביעי, הפחידו כהוגן את תושבי יוטה וגם השכילו לשמור על מקומם המבטיח בהגרלת הלוטו

        1. חחחחחחחחחחחח
          תפתח קצת לפני המשחק ותראה עם איזה בדגים הוא והאדן מגיעים לאולם….
          הנאה מופלגת.
          לא היתה הצגה כזו מאז ימי שיקאגו העליזיםשל שנות התשעים. מדונה בבגדי דניס רודמאן זה עדיין השיא.

  37. נראה לי שרא צריך פשוט לתת ספרינט מצד לצד בלי הכדור. לדפוק מדי פעם על החזה החבר'ה יבואו ויתנו כיפים והוא מבסוט. כשהוא משחק במוד אוקלהומה אין ליוסטון סיכוי.
    .
    אישית לא יצא לראות 4 שריקות במהלך אחד שלמעט אחת וחצי (הראשונה על קוואי והשנייה על וויליאמס) הן פשוט לא אפשריות.

            1. היה מוציא קצבאות ביטוח לאומי כמו כלום עם זריקות הצוואר שלו

  38. אשך היום היה קטע גדול. סילי בילי לקח צאלנג על סל ועבירה שלברון קיבל אחרי שהעיף מגן עם היד והוא ביקש תוקף של לברון😂😂

    נחש מה הוחלט בצאלנג? אמרו לו בילי אתה מערער על חוקי הליגה?

    הזכיר לי את הצאלנג אתמול של מלון על סטפבק של הכרדן ל3 זריקות 😂😂

      1. לא היה שום דבר. לא בלייב, לא בחוזר. אנד וואן קלאסי.
        מה שהיה באמת מצחיק זו ההצגה שדיאלו ניסה לדפוק שם. ועל זה דונובן עוד הלך ובזבז צ'אלנג'.

  39. ראס צריך לעשות את זה יותר מאשר להתפשר על הזריקות לבנים מחצי מרחק ומ3 חדירה ניצול המוסמכת והוצאת כדור, הוא עדיין אחד השחקנים האקפלוסיביים בליגה

  40. שיפוט בושה, איך הליגה משלמת לזבלים האלה כסף. לא צריך שידור חוזר או שידור איטי בשביל לראות שלא היה מגע ושהארדן נעל לאונרד את היד, 4 שופטים לא רואים את זה?

  41. יוסטון העונה עם הפסדים לקליפרס דנבר באקס ועובר אחד מול קליפרס. 1 3 שלילי. לא מעודד. וזה שהארדן במשחקי שיא היום הוא קיבל שמירה מהטובות שראיתי והשמיד שחקני עילית אבל עם ראס הנגר שלא מסוגל לקלוע עונשין שלשה או לייאפ אין לו סיכוי.
    כל קבוצה שתרצה לנצח את הקליפרס תקיא דם מולם זה יותר מידי נשקים קאווי גורג לו הארל. שלא נדבר על פלייאוף שהחברה האלו ישחקו יחד 35 דק ולא ישתעשעו

      1. מקראודר פטרסון זה שעשוע בהחלט, לבדר, יעני קיי באומן גם שעשוע נחמד, גם גלן רובינסון ה-3 והכי גדול עומרי ספלמן!! 18 נק לשעשוע היום.
        אנקונדה ועוד איך אגב מאז שאמרתי שיתחילו לרמוס את הליגה הם רומסים , ללא הפסד מאז. ההפסדים שלהם היו בלי קאווי בעיקר אחרת היו מביטים כבר מלמעלה על הליגה ודי עמדו בכל המבחנים בהרכב מלא. אתה רוצה לראות 20 הפרש כל משחק? גם זה יגיע, לא הרבה כי זה לא אופי הקבוצה אבל ההגנה או האנקונדה אוי הם יחנקו יחנקו ויחנקו בפלייאוף. רק פציעה תציל מהאנקונדה. נוט הלטי מן

        1. ושוב: אין הרבה קשר בין מה ששמעון אומר, למה שרואים על המגרש. לא אנקונדה, לא רכבת הרים, לא הוריקן המזחלות המתפוצצות, ולא אתגר המפלצת מלוך נס.
          רואה קבוצה חזקה, מאומנת, ומתאמצת, במרחק אף, לא הרבה יותר, מכמה קרובות אליה במערב.
          אם תעשה קוונטיפיקציה של מה ששמעון אומר על יוסטון VS מה ששמעון חוזה – הוזה – לגבי הקליפרס = התוצאה תהיה 135-95.
          אז זה לא ככה, ולא קרוב.

            1. די נו. שעשוע, מקגרודר, מנוחות, ירמסו = המצאת שמדובר בדבר שטרם ראינו, ולא תרפה כהרגלך עונה שלמה, בסיפורים על אתגר מפלצת המזחלות המתפוצצות הבורחת מהאנקונדה מאלקטרז (19.99, הכניסה אסורה לסובלים מבחילות, לחץ דם גבוה, קטינים ואוכלי קטניות).
              אז לא. הם באמת לא כאלה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט