אירועי דיומא – 23.11.19

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366.jpg

היום – מתחילים באנגליה עם משחק הבכורה של מוריניו בטוטנהאם ונסיים את הערב האנגלי עם מפגש בין סיטי לצלסי, ובארץ המגף יש 2 משחקים מעניינים בין : אטאלנטה ליובה וגם בין נאפולי למילאן. בנוסף – גמר גביע הליברטדורס בין ריבר פלייט לפלמנגו יהיה בשעה 22:00 בספורט 1.

כדורגל / ניר מועלם

גמר גביע הליברטדורס / דוד "פאקו" סעדה

*המלצת צפייה* 22:00: פלמנגו – ריבר פלייט (ספורט 1): גמר גביע הליברטדורס, בין פלמנגו הברזילאית לריבר פלייט הארגנטינית, ייערך השנה לראשונה במתכונת של משחק בודד (באיצטדיון המונומנטל בלימה בירת פרו), ולא בשני משחקים כפי שהיה עד כה. ייתכן מאד שהסיבה לכך הייתה הפיאסקו בגמר השנה שעברה בין ריבר לבוקה, שכזכור נערך במדריד אחרי ביטול משחק הגומלין בבואנוס איירס. ריבר, שזכתה בתואר בשנה שעברה לאחר אותו ניצחון במדריד (הרביעי בתולדותיה), זכתה השנה להגיע שוב לגמר, לאחר שגברה שוב על יריבתה המושבעת בחצי הגמר. הקבוצה, המונהגת ע"י המאמן מרסלו גז'ארדו, תגיע למשחק עם הרכב דומה לזה של שנה שעברה, הכולל בקישור את הכוכב אקסקיאל פלאסיוס ואת אנסו פרס ונאצ'ו פרננדס, השוער פרנקו ארמאני, והחלוץ רפאל סאנטוס בורה. אלא שלמרות שמדובר במחזיקת התואר, הפייבוריטית בעיני הרוב היא היריבה פלמנגו. הקבוצה מריו דורסת השנה את הליגה הברזילאית, וצפוייה לזכות באליפות מייד לאחר הגמר. הקבוצה, המונהגת ע"י ז'וז'ה ז'סוס הפורטוגלי, כוללת מספר ליגיונרים ששבו הביתה מאירופה כפליפה לואיס, דייגו אלבס, ראפיניה וגרסון. אלא שהכוכב הבלתי מעורער של הקבוצה העונה הוא גבריאל בארבוסה – גביגול. החלוץ, שחווה תקופה מסוייטת באינטר, כבש העונה 29 שערים, שבעה מהם במפעל. אם ימשיך בכושרו הנוכחי, הוא יסייע לקבוצה הברזילאית להביא את הגביע הביתה בפעם השנייה בתולדותיה.

פרמייר ליג – מחזור 13 :

14:30 ווסטהאם – טוטנהאם, ספורט 1 : פתיחת עונה נוראית כזו לא ציפו בלונדון, אך קרה המצב וטוטנהאם במקום ה-14 בטבלה בלבד עם 14 נקודות, כאשר המרחק בינה לבין המקום ה-4 שמוליך לליגת האלופות עומד כבר על 11 נקודות, ואם היא לא תתחבר בקרוב, היא תוכל להיפרד מליגת האלופות לצערה, ולכן בגלל כל המצב הזה הוחלט השבוע להיפרד מפוצ'טינו שהדריך את הקבוצה בצורה נהדרת בשנים האחרונות וגרם לכך שכולם בממלכה מדברים עליהם, ובמקומו הגיע לא אחר מאשר המיוחד ג'וג'ה מוריניו שאין ספק שיוסיף פלפל, אבל השאלה הגדולה היא האם הוא יצליח להוציא את הקבוצה מהבוץ בו היא נמצאת, כי ידוע שמוריניו הוא מאמן מיוחד שבדרך כלל משחק מאוד טקטי, שזה קצת שונה מסגנון המשחק שטוטנהאם התרגלה אליו בשנים האחרונות, מה שבטוח זה יוסיף המון עניין בליגה. ווסטהאם מגיעה אחרי הפסד 3-0 לברנלי, ואילו טוטנהאם אחרי 1-1 מול שפילד יונייטד. הימור – אני אהמר כאן על ניצחון של טוטנהאם ואפקט ההשפעה של המאמן החדש ישפיע.

17:00 ארסנל – סאותהמפטון, ספורט 4 : ארסנל פתחה טוב מאוד את העונה אך בתקופה האחרונה משהו לא הולך לאונאי אמארי והקבוצה שלו אספה רק 2 נקודות מתוך 12 האחרונים מה שגרם להם לרדת עד למקום ה-6, במרחק של 8 נקודות מהמקום ה-4 בו נמצאת מנצסטר סיטי. סאותהמפטון מנגד נמצאת במקום הלפני אחרון עם 8 נקודות בלבד וחווה עונה נוראית והיא עם 3 הפסדי ליגה רצופים ביניהם גם ה9-0 הזכור מאוד ללסטר. הימור – ארסנל חוזרת לנצח.

17:00 ברייטון – לסטר, ספורט 1 : ברייטון מאמצע הטבלה נמצאת בעונה יחסית טובה והיא במקום ה-11 בליגה, במרחק די טוב של 7 נקודות מהקו האדום, ואני בטוח שהם יחתמו עכשיו להישאר במקום הזה, מנגד לסטר נמצאת בעונה נהדרת שמזכירה לנו קצת את עונת האליפות שלהם כאשר הם במקום ה-2 בטבלה, במרחק של 8 נקודות מליברפול שנמצאת במקום ה-1, כאשר לסטר מצידה תשמח להישאר במקומות 1-4 כדי להגיע לליגת האלופות שוב. ברייטון מגיעה אחרי הפסד 3-1 ליונייטד ואילו לסטר מגיעה אחרי 4 ניצחונות ליגה רצופים. הימור – לסטר ממשיכה לנצח ולדהור בפרמייר ליג.

17:00 קריסטל פאלאס – ליברפול, ספורט 2 : מי יוכל לעצור את ליברפול? ככל הנראה לא קריסטל פאלאס. אז, פאלאס במקום ה-12 בליגה ואילו ליברפול כאמור במקום ה-1 במרחק מבטיח של 8 נקודות מלסטר שבמקום ה-2. פאלאס מגיעה אחרי 2 הפסדי ליגה רצופים ובסה"כ היא 4 משחקים ללא ניצחון בליגה, מנגד ליברפול מגיעה אחרי 3 ניצחונות רצופים בליגה ביניהם הניצחון על הסיטי ועל טוטנהאם, וכאשר היא פוגשת ברביעי הקרוב את נאפולי במסגרת ליגת האלופות למשחק מאוד חשוב. הימור – למרות משחק החוץ אני מאמין שליברפול תנצח את המשחק ותתקדם עם הפנים אל המשחק מול נאפולי ברביעי.

*שווה צפייה* 19:30 מנצסטר סיטי – צלסי, ספורט 1 : מפגש פסגה בין סיטי שבמקום ה-4 לבין צלסי שעושה עונה קסומה ונמצאת במקום ה-3, כאשר הפער ביניהן הוא נקודה אחת בלבד. סיטי מגיעה אחרי הפסד 3-1 לליברפול במשחק העונה שנערך לפני הפגרה, וכאשר לפניה יש משחק בליגת האלופות ביום שלישי אשר ככל הנראה יעלה אותם לשמינית הגמר כאשר הם יארחו את שחטייאר דונייצק, מנגד צלסי מגיעה אחרי ניצחון 2-0 על פאלאס וכדאי לשים לב שיש להם רצף ניצחונות בליגה של 6 ניצחונות רצופים, ובנוסף ברביעי הקרוב הם ישחקו מול ולנסיה בספרד במסגרת ליגת האלופות שם המשחק יהיה על עלייה לשמינית הגמר כאשר שלוש קבוצות ביניהן צלסי צמודות בטבלה עם אותה כמות הנקודות. הפצועים של צלסי – רודיגר הבלם, פוליסיץ הקיצוני הנהדר, רוס בארקלי בסימן שאלה למשחק הזה ובנוסף גם לופטוס ציק עדיין פצוע. חסרים אצל הסיטי – זינצנקו שחקן ההגנה, אמריק לפורט הבלם, אדרסון מוראס השוער, לירוי סאנה שלא משחק מתחילת העונה וגם ברנרדו סילבה מושעה מהמשחק. הימור – אני חושב שהרצף של צלסי יקטע אבל אני לא חושב שהם הולכים להפסיד את המשחק ולכן אהמר על תיקו.

בונדסליגה – מחזור 12 :

16:30 דיסלדורף – באיירן מינכן, ספורט 3 : דיסלדורף במקום ה-13, רחוקה 2 נקודות בלבד מפליאוף הירידה ו-4 נקודות מהקו האדום, כאשר כל מטרתה להישאר בליגה, מנגד באיירן מינכן במקום ה-3 במרחק של 4 נקודות מגלאדבך הראשונה. דיסלדורף מגיעה אחרי 3-3 בחוץ מול שאלקה ואילו באיירן מגיעה אחרי 4-0 על דורטמונד. הימור – ניצחון של הבווארים.

16:30 אוניון ברלין – גלאדבך : אוניון ברלין העולה החדשה מתייצבת במקום ה-11 בליגה, והיא יכולה להיות מרוצה מהעונה שלה עד כה, ומנגד עוד אחד שיכולה להיות מרוצה מעצמה היא גלאדבך שפתחה את העונה נהדר והיא במקום ה-1 בטבלה ולא רוצה להתעורר מהחלום, לשמחתה הפער שלה מהמקום ה-2 עומד על 4 נקודות, כך שיש לה פער של 2 מחזורים מהדולקות אחריה. ברלין מגיעה אחרי 3-2 על מיינץ בחוץ וזהו ניצחונה ה-2 ברציפות בליגה, ומנגד גלאדבך אחרי 3-1 על ורדר ברמן ועם 3 ניצחונות ליגה רצופים. הימור – גלאדבך תתקשה אך תנצח את המשחק בגול.

19:30 לייפציג – קלן, ספורט 3 : לייפציג במקום ה-2 עם 21 נקודות, רחוקה 4 נקודות מהראשונה גלאדבך ואילו קלן במקום ה-17 בטבלה עם 7 נקודות בלבד ומתחת לקו האדום. לייפציג מגיעה אחרי 4-2 על הרטה ברלין ואילו קלן אחרי הפסד בייתי 2-1 להופנהיים. הימור – ניצחון קליל ללייפציג שתהיה עם הפנים ליום רביעי למשחק חשוב מול בנפיקה בליגת האלופות.

סרייה א' – מחזור 13 :

*שווה צפייה* 16:00 אטאלנטה – יובנטוס, 2 ONE : איזה דו קרב בין 2 מהקבוצות היותר חזקות בליגה כאשר אטאלנטה מגיעה בכושר קצת פחות טוב ועם 3 מחזורים ללא ניצחון כאשר באחרון הם סיימו בתיקו 0-0 מול סמפדוריה בחוץ, מה שהשלים להם שני משחקים רצופים ללא שער זכות, דבר שלא זכור בקבוצה מאפריל 19. מנגד, יובנטוס נראית לא טוב העונה ומשהו לא מספיק זורם במשחקה, ואם זה לא מספיק אז יש גם בעיות עם רונאלדו וסארי, כאשר השחקן לא אוהב להיות מוחלף וסארי מצידו מנסה לשמור על השחקן שסוחב פציעה. יובה מגיעה למשחק אחרי 1-0 קטן גדול על מילאן ובסה"כ אחרי 3 ניצחונות ליגה רצופים. הימור – אולי אני אפתיע כמה אנשים שיקראו את זה, אבל אני אהמר על ניצחון ביתי של אטאלנטה.

*שווה צפייה* 19:00 מילאן – נאפולי, 2 ONE : מפגש מרתק בין 2 קבוצות עם שם גדול אך עונה פחות טובה בהרבה, כאשר מצד אחד יש לנו את מילאן שנמצאת רק במקום ה-14 ועם מאמן שכבר הוחלף, ומנגד נאפולי שבמקום ה-7 במרחק של 13 נקודות מיובה, ועם רעשי רקע חזקים מהעיר הדרומית גם לגבי עתידו של אנצלוטי, גם לגבי עתידם של כמה שחקנים וגם לגבי עתיד הקבוצה כאשר הבעלים של המועדון – לאורנטיס, קיבל הצעה מפתה לרכישת המועדון והוא חושב על זה בקפידה, ואם אתם שואלים אותי, הוא לא ימהר למכור את הקבוצה, למרות שאוהדי הקבוצה כבר הביאו את רצונם לראות אותו עוזב. מילאן מגיעה אחרי הפסד 1-0 ליובנטוס ובסה"כ עם 2 הפסדי ליגה רצופים, ונאפולי מגיעה אחרי תיקו 0-0 מול גנואה ובסה"כ יש לה 4 משחקי ליגה ללא ניצחון(3 תיקו והפסד אחד). הימור – משחק עצבני שיסתיים בחלוקת נקודות.

21:45 טורינו – אינטר, 2 ONE : המשחק שאותי אישית הכי יעניין היום(אוהד אינטר), יפגיש את טורינו מהמקום ה-11 לבין אינטר מהמקום ה-2, כאשר אינטר לא יכולה להקל ראש בטורינו שמגיעה אחרי ניצחון חוץ 4-0 על בולוניה שעצר תקופה רעה, אך טורינו קבוצה נהדרת ומספיק טובה כדי לעשות בעיות לאינטר, במיוחד באיצטדיונה האולימפיקו גראנדה טורינו. אינטר לעומת זאת מגיעה אחרי ניצחון 2-1 על ורונה, אבל ניתן היה לראות במחזורים האחרונים שאינטר משיגה ניצחונות בקושי רב, וזה בגלל העובדה שהיה לקונטה סגל מאוד קצר(עליו הוא התלונן), וגם כל מחזור שיחקו אותם שחקנים וכמעט אותם מחליפים, מה שיצר עומס וגרם לשחקנים לגמור את האוויר בדקה ה-60, והיום אחרי פגרת הנבחרות(למרות שחלקם שיחקו), אני מאמין שנראה את השחקנים הרבה יותר רעננים ועם הרבה יותר כוחות, ולכן אני מעריך שאינטר תנצח את המשחק, מה שיעלה אותה למקום הראשון(בתנאי שההימור שלי על המשחק של יובה יתממש, או בתנאי שיובה תסיים בתיקו).

לה ליגה – מחזור 14 :

14:00 לגאנס – ברצלונה, ONE : מפגש קצוות בין לגאנס האחרונה בטבלה לבין ברצלונה הראשונה. לגאנס מגיעה אחרי 1-1 בחוץ מול סוסיאדד ואילו ברצלונה מגיעה אחרי 4-1 על ויגו. הימור – מפגש קצוות שלא יעשה יותר מידיי בעיות עבור ברצלונה שתנצח בקלילות ותחשוב כבר על המשחק החשוב ביום רביעי מול דורטמונד.

19:30 גראנדה – אתלטיקו מדריד, ONE : גראנדה פתחה מעולה את העונה וכבר הייתה במקום הראשון בחלק מהזמן אך בשלושת המחזורים האחרונים היא לא אספה ולו נקודה אחת בלבד, מה שגרם לה לרדת עד למקום ה-8, מנגד אתלטיקו מדריד נראית קצת פרווה העונה ולא כמו שציפינו לראות אותה, כאשר היא במקום ה-3 עם נקודה פחות מברצלונה וריאל, אבל עם משחק אחד עודף, כאשר היא מגיעה למשחק אחרי ניצחון 3-1 על אספניול. הימור – אתלטיקו תנצח בקושי את המשחק.

22:00 ריאל מדריד – ריאל סוסיאדד, ONE : ריאל שבמקום ה-2 תארח את סוסיאדד שבמקום ה-5, כאשר לריאל יש יתרון של משחק אחד פחות וגם 2 נקודות מעל סוסיאדד. ריאל מגיעה אחרי ניצחון 4-0 על אייבר בחוץ וגם אחרי 6-0 על גלאטאסריי בליגת האלופות, ונראה שאולי משהו מתחיל להתחבר לזידאן, ומנגד סוסיאדד אחרי 1-1 מול לגאנס, האחרונה בטבלה. הימור – ריאל תנצח את המשחק ותסתכל אל יום שלישי אל עבר המשחק החשוב מול פריס בליגת האלופות.

כדורסל

רבע גמר גביע המדינה

20:30: הפועל חולון – עירוני נהריה

מכללות / עידו גילרי

משחקי הלילה:

19:00: מסצ'וסטס [0-5] – (7) וירג'יניה [0-4]

19:00: (13) סיטון הול [1-3] – פלורידה אי אנד אם [4-0]

20:00: (16) ממפיס [1-4] – מיסיסיפי [0-4]

2:00: (21) וירגיניה קומונוולת' [0-4] – פלורידה גולף קואסט [4-1]

3:00: (8) גונזאגה [0-5] – קלחפורניה סטייט בייקרספילד [3-2]

תוצאות משחקי הלילה:

מיסיסיפי סטייט [1-5] 76 – (17) וילאנובה [1-4] 83 ג'רמייה אובינסון-ארל הוביל את הווילדקאטס עם 22 נקודות ו-7 ריבאונדים.

קואסטל קרוליינה [3-3] 65 – (24) ביילור [1-4] 77 מאסיו טיג עם 21 נקודות

(6) מרילנד [0-5] 86 – ג'ורג' מייסון [1-5] 63

(9) קנטאקי [1-4] 82 – מאונט סיינט מארי'ס [5-1] 62 19 נקודות, 6 כדורים חוזרים ו-3 חסימות לניק ריצ'ארדס.

ג'ורג'טאון [2-4] 73- (1) דיוק [0-6] 81 קסיסוס סטנלי עם 21 נקודות יחד עם ורנון קארי עם 20 הובילו את הבלו דבילס מול 21 של עומר יורצבן בצד השני.

(10) אוהיו סטייט [0-5] 85 – פרדו פורט וויין [5-2] 46

(15) יוטה סטייט [0-6] 80 – לואיזיאנה סטייט [2-3] 78 סם מריל ואלפונסו אנדרסון עם 24 נקודות כל אחד הובילו קאמבק ענק מפיגור 19 של האגיס. משחק ענק של סקעעלר מייז עם 30 נקודות לא הספיק לטייגרס.

(11) אורגון [0-5] 78 – יוסטון [2-2] 66 21 נקודות של קיילב מילס לא הספיקו לקוגארס מול 18 של אנתוני מאתיס בצד המנצח.

קונטיקט [2-3] 74 – (18) אקסיבייר [0-6] 75 זה לקח שתי הארכות אבל המוסקטירס נשארו מושלמים בזכות 21 נקודות של ניק מארשלו-19 של פול סקראגס.

וושינגטון [1-4] 73 – מונטנה [4-1] 56

לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. תודה לניר ועידו.
    גמר הקופה ליברטורדס הוא האירוע המרכזי, לדעתי, היום.
    טורניר מפרך שהחל בתחילת חודש מרס ומגיע הערב לשיאו (תרתי משמע).
    לפי מיטב ידיעתי שינוי הפורמט למשחק גמר יחיד לא היה עקב אירועי השנה שעברה, אלא עקב הרצון להידמות לאירופה. בנוסף, סכומי הכסף מחסויות עלו בצורה משמעותית (הזוכה מקבלת סכום של 12 מיליון דולר עבור השתתפותה בטורניר. סכום עתק במונחים דרום אמריקאים).
    בנוסף, יש לציין כי המשחק היה אמור להיערך בצ'ילה, אך עקב המצב הפוליטי הוא הועבר ללימה בירת פרו (גובה של כ-1500 מ').
    .
    השנה זה משחק בין שתי הקבוצות הטובות בדרום אמריקה. קרב במשקל כבד בין ברזיל וארגנטינה.

    שני מאמנים מעולים.

    מרסלו גז'ארדו הצליח להוביל את ריבר פלייט לזכייה בעשרה!!! גביעים (קופה סודאמריקנה, ליברטדורס, גביע ארגנטינאי ועוד), אך עדיין לא הצליח לזכות באליפות הליגה הארגנטינאית (הוא זכה באליפות באורוגוואי עם נסיונל, הקבוצה הראשונה שאותה אימן ובמדיה גם פרש כשחקן פעיל).
    המאזן שלו בטורנירים הוא לא פחות ממדהים ביותר. הוא הוזכר כמועמד לאימון של נבחרת ארגנטינה, ברצלונה ומונאקו. לעת עתה הוא נשאר בריבר שם הוא מלך מלכי המלכים.
    .
    ז'ורז'ה זסוס הפורטוגזי הותיק שהובא לפלמנגו מוביל אותה לאליפות מרשימה ביותר בברזיל. הוא זכה בתארים עם בנפיקה בליגה הפורטוגלית, אבל לא הגיע לשלבים מאוחרים בליגת האלופות האירופאית.
    בפלמנגו הוא עושה עונה מעולה.
    https://sports.walla.co.il/item/3325187
    זה קישור להתנהלותו בפלמנגו.
    ..
    מצב בליגות ומסלול עד הגמר :
    ריבר נמצאת במקום הרביעי בטבלת הליגה הארגנטינאית כשהפער מהמקום הראשון עומד על נקודה בודדת. היא משלבת בהרכב צעירים מוכשרים וותיקים איכותיים שחוו משחקים ברמות הגבוהות.
    היא סיימה במקום השני בשלב הבתים. בשלבים המתקדמים היא גברה על קרוזיירו הברזילאית, סרו פורטניו מפרגוואי ועל בוקה בחצי הגמר.
    .
    פלמנגו עומדת בפני זכייה וודאית ומרשימה ביותר בברזילראו.
    בשלב הבתים גרמיו סיימה במקום השני בבית (לאחר ליברטד מפרגוואי). בשלבים המתקדמים היא ניצחה את אמלק מאקוואדו, פלמייראס אותה מאמן פליפה לואיס סקולארי, וגרמיו זוכת הטורניר ב-2017 שאותה היא הביסה בתוצאה 0:5 מדהים במשחק השני ביניהן.
    .
    להערכתי אין פייבוריטית ברורה. משחק שלאוהבי הכדורגל אסור להחמיץ.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט