פריוויו שלישי פעמיים כי טוב- מערב ירושלמי/ הלל הורוויץ

פריוויו שלישי פעמיים כי טוב- מערב ירושלמי/ הלל הורוויץ

הערב הוא ערב שכולו מערב. ארבעה משחקים על טהרת המערב הצפוף אך בצורה מפתיעה למדי אף משחק לא מסתמן כמפגש מסקרן במיוחד למרות שננסה אולי להכניס קצת עניין במפגשים.

ממפיס גריזליס (8-5) – גולדן סטייט ווריורס (12-2) 3:00

הפלייאוף הכי חשוב לעיצוב הליגה בעת האחרונה לענ"ד הוא של 2015 באליפות הראשונה של גולדן סטייט. כמה נרטיבים שעלו שם: השבירה של הקליפרס אחרי יתרון 1-3 מול יוסטון ואז הפסד במשחק השביעי. הארדן לא מצליח להביס את גולדן סטייט או לתפקד מולם בפעם הראשונה מני רבות. לברון נגד העולם בקליבלנד. הרפטורס מפסידים לכל דבר שזז גם עם יתרון ביתיות ועוד כמה.

בתוך כל זה גם הסדרה של ממפיס מול גולדן סטייט הייתה בין החשובות בעידן ה-NBA הנוכחי כאשר השינוי של קר ששינה את הסדרה הוא חוסר השמירה על טוני אלן. בכל הסדרה הזו ממפיס לא עברו את 100 הנקודות וגולדן סטייט ניצחה שלושה משחקים רצופים אחרי שהייתה בפיגור של 2-1. מאז קבוצות מרבות יותר (שוב, לתחושתי) להשאיר שחקן פנוי אם הוא פחות מאיים ולפרוס את ההגנה באופן שונה.

והלילה? שום דבר מאותו קרב לא נשאר. קבוצת הג'י ליג של גולדן סטייט תתמודד מול ממפיס המתחדשת כאשר גולדן סטייט מגיעה לכמות הפסדים אחרי 14 משחקים שבעבר לקח לה עונה שלמה לצבור.

המשחק הלילה לא יהיה מעניין מדי אך בסופו ממפיס תצא עם ידה על העליונה.

ניו אורלינס פליקנס (9-4) – פורטלנד טרייל-בלייזרס (9-5) 3:00

יש בליגה פרונט אופיס חכמים, טיפשים ואז בקצה קצה הסקאלה יש את הניקס. למה זה קשור? כי הפליקנס עם פתיחת עונה נוראית ביחס למצופה. אז נכון שציון בחוץ וזה משפיע אבל זו קבוצה שדיברו עליה כמועמדת לקצה של הפלייאוף והיא בינתיים לא ממריאה לשום מקום. אבל, גריפין הוא GM ראוי והוא יודע לנהל מצבים שכאלה בניגוד לטרור שהולך בניקס.

בצד השני פורטלנד שולחת סימני מצוקה עם ההחתמה התמוהה של כרמלו. למה תמוהה? אז נכון, הם צריכים עוד כוח בווינג ובארבע עם כל הפציעות אבל בין CJ לדיים הם לא חסרי כוח בהתקפה וכרמלו הוא לא בדיוק סטופר הגנתי. יש סיכוי שהחמישייה של פורטלנד תעמיד מספרים חלשים היסטורית בהגנה אם נראה חמישייה שכוללת את דיים, CJ, סיימונס, כרמלו וחסן ווייטסייד. הם יוכלו לשים נקודות על הלוח אבל הקבוצה בצד השני תרוץ בכיף גדול. מה גם שוויטסייד וכרמלו הם חומר הגנתי שמאמנים מהצד השני חולמים רק לבנות על הדקות שלהם ולטרוף אותם.

פורטלנד מגיעה אחרי לילה קשוח מול יוסטון, כך שעם הרעננות הפליקנס יכולים להמשיך ולהעמיק את הבור הכרוי של פורטלנד. פליקנס ב-7.

סקרמנטו קינגס (7-5) – פיניקס סאנס (5-7) 5:00

פיניקס ברצף של שני משחקים בק טו בק לא קלים בכלל. אחרי אירוח של הסלטיקס אתמול בלילה הם יוצאים למשחק מול סקרמנטו שלמרות הפציעה של פוקס נראים לא רע בכלל והם כרגע עם חמישה ניצחונות בשבעת המשחקים האחרונים כאשר גם ההפסדים הם בשתי נקודות ללייקרס ובארבע לרפטורס. הקבוצה משחקת טוב ומצליחה למצות את הפוטנציאל שמזכיר לנו למה הם היו מועמדים למקום השמיני במערב בתחילת העונה.

בצד השני, הפתיחה של פיניקס ממשיכה אל תוך העונה והם נראים יציבים למדי. את המאצ' אפ הזה הם ניצחו בלילה הראשון של העונה והם יבואו להראות שזה לא היה מקרי. שנה שעברה היינו שולחים אתכם לגמר אליפות העולם בדוקים ומציעים לכם לא לראות את המשחק הזה אבל העונה זה משחק קלאסי של "ישחקו הנערים לפנינו" וגם אם לא נראה תצוגות גדולות נוכל לראות שחקנים שעוד נראה שנים רבות בליגה.

הלילה זו תהיה סקרמנטו שתמשיך לצבור מומנטום חיובי ותנצח בחד ספרתי.

לוס אנג'לס לייקרס (2-11) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (8-5) 5:30

הלייקרס במקום הראשון בליגה. לברון מוביל את הליגה באסיסטים. אנתוני דייויס מוביל את הליגה בחסימות. הלייקרס מקום ראשון בליגה ברייטינג הגנתי. האם כל זה יכול להישמר לאורך העונה? חד משמעית לא. אבל שחקני הרוטציה תורמים את החלק שלהם ולברון מפטם את דייויס כדבר שבשגרה.

דני גרין משפיע רבות על ההגנה של הקבוצה וגם בהתקפה הוא איום שקבוצות אחרות מתייחסות אליו ברצינות גם אם הוא לא מכדרר בלי לאבד כדור. המגמה שכן תימשך עד סוף העונה זה שלברון מתפקד יותר כרכז ופחות כסקורר ולא אתפלא אם הוא יסיים עם ממוצע נקודות לעונה הנמוך ביותר מאז עונת הרוקי שלו מחד וישבור את שיא האסיסטים של עצמו מאידך. הוא נחוש להפוך את דייויס לשמח ומאושר.

והלילה, אחרי ש-OKC שיחקו בלילה הקודם, זה אמור להספיק. שימו לב ששני בני הדודים ניקיל ושיי ישחקו הלילה והם שניהם יגיעו לאולסטאר אחד או שניים בקריירה שלהם לדעתי. hot take.

לייקרס בדו ספרתי.

לפוסט הזה יש 178 תגובות

  1. לא ברור לי למה "חד משמעית לא".
    .
    לברון, לדעתי, אימץ את תפקיד הרכז. כל משחק שעובר, זה עוד משחק בו הוא לומד ללבוש את חליפת הרכז ביתר נוחות.
    .
    דייויס, הוא אימץ את תפקיד העוגן ההגנתי. זו דרכו להוביל, ולזכות בהכרה של מי שיש לו חלק לא פחות חשוב בהובלת הקבוצה.
    .
    הלייקרס מובילים ברייטינג הגנתי מכמה סיבות. יש להם הגנת צבע נהדרת (ראשונים, ובהפרש, בגגות למשחק. מקום 5 ברב' הגנה), יש להם גארדים שיודעים ללחוץ על הכדור (מקום 4 ב-% האיבודים שנגרם ליריבות), והקבוצה כולה שומרת נהדר על קו ה-3 (מקום 4 בליגה בהגנה נגד שלשות).
    .
    אז השאלה היא כזו –
    למה?
    למה שההגנה תיחלש? דני גרין לא יפסיק להיות השחקן החכם שהוא. בראדלי לא יפסיק להיות קרצייה. דייויס לא יפסיק להיות אחד ממגני הצבע הטובים בליגה.
    אם כבר, הזמן, משחק לטובתם. למעט לברון ודייויס, אין שחקן בקבוצה שעובר את 30 הדקות למשחק. הקבוצה משתמשת ברוטציה רחבה, כזו שמורידה את העומס, ובכן, מכולם. בהיעדר עומס, רמת התיאום, הן ההגנתי, והן ההתקפי, רק תשתפר ככל שהעונה תתקדם.
    .
    השורה התחתונה?
    כמו שדודה שלי אמרה –
    טפו, טפו, טפו, העיקר הבריאות (יש להם קטע מזור עם יריקות, לדודות הרומניות…)
    .
    אם הלייקרס יהיו בריאים, אני לא רואה סיבה שהם בוודאות יכשלו בלעמוד במי מהקריטריונים (הגנה, מאזן, לברון רכז, הגגות של דייויס).
    אולי הם יכשלו בחלק מהסעיפים, אולי בכולם, אולי באף אחד. לא יודע.
    המשפט "חד משמעית לא", לטעמי, חוטא בווישפול ת'ינקינג.
    .
    תודה, הלל. אחלה סיקור.

    1. +1 גיא
      הגנתית זה נראה לגמרי זה. השאלה היא איך הם ישחקו התקפית מול קבוצות חונקות או אתלטיות. שכחת להוסיף לבריאות גם ברגים במקום ומפלס אגו סביר.
      תודה רבה הלל אחלה פריוויו ואחלה המחשה לכרמלו

    2. איפה מצאת את הנתון של מקום 5 בריב' הגנה? לפי מה שראיתי הם לוקחים 74% מריב' ההגנה (מקום 8 בליגה, ביחד עם אינדיאנה ופיניקס) שהם סה"כ 36 ריב' הגנה למשחק (רק 11 בליגה. בגלל הקצב הנמוך יחסית שלהם).

    3. צודק במובן של לא הכל לא…אבל אסביר חלק.
      לברון באסיסטים- יירד. עכשיו שרונדו חוזר ומספיקה פציעה של דייויס. הוא כרגע בליינאפ בלי מובילי כדור בכלל אבל זה יישתנה מספיק פעמים במשך העונה כדי להשפיע.
      הלייקרס ימשיכו להיות טובים הגנתית אבל לא מעולים לאורך זמן כי הם קבוצה מאוד מבוגרת ולדעתי זה ישפיע לאורך העונה.
      גגות של דייויס יכול להמשיך 🙂
      בכל מקרה נהניתי לקרוא את התגובה. תודה!

  2. מודה שאף פעם לא חיבבתי את ירושלים יותר מדי.
    אולי זה כי בגלל שגדלתי בלחות של המרכז, אז לנסות להסתובב בירושלים זה כמו להיות דג מחוץ למים, מחניק. אולי בגלל האבן הסתמית הזו שמתעקשים לבנות איתה כל דבר שם. אולי כי לנווט שם זה כמו לשים את הדיזינגוף סנטר על רמה קשה, ועם יותר עליות. אולי בגלל התחושה הזו שאני הולך למות שם כל רגע, וככל הנראה בגלל נהג נוראי שירד למדרכה ב-70 קמ"ש כדי לעקוף משאית שחונה במקום בלתי אפשרי, וזה לא מוות הירואי במיוחד כמו שמגיע לירושלים. בואו נגיד שמבחינתי בצדק דנטה מיקם את הגיהנום מתחת לירושלים.
    אבל זו ירושלים. אז חייבים להגיע אליה מדי פעם. ולהישאר יותר מדי זמן (כי כל שנייה שם זה יותר מדי). כמו שמשום מה מכריחים כל קבוצה שנייה בליגה להגיע ללוס אנג'לס להישאר שם לילה נוסף כדי לחטוף X משתי הקבוצות של העיר החנוקה. מה הקטע?

    1. + גדול לגבי ירושלים. ברור לי לגמרי למה במשך אלפיים שנה יהודים אמרו 'לשנה הבאה בירושלים הבנויה', ולא ממש טרחו לעשות משהו בנידון

      1. הפעם זה מסובך כי לנכדה רומי יש בת מצווה, והם עדיין לא החליטו על תאריך. אולי רק מאי. זה תלוי בהרבה דברים שלא קשורים בנו, והמעבר לאלנטה עלה לנו הון שאנחנו לא ייכולים להגיע פעמיים. משהו מיוחד? אני יכול לצלצל אליך חופשי-חופשי. תן לי מספר וזמן.

  3. NBA hired legal counsel in dealing with Nets guard Spencer Dinwiddie’s model to convert $34.4M deal into investment vehicle — with Dinwiddie's plans to move forward subject to discipline.

    Full story on @TheAthleticNBA:

    1. The NBA and its outside legal counsel informed Spencer Dinwiddie that his plans to convert his contract are not compliant with the CBA. Sources tell @ShamsCharania that he still plans to move forward.

  4. Australia is finalizing an agreement with Sixers coach Brett Brown to become its national team coach again, sources tell ESPN. Brown would coach Aussies in 2020 Olympics. Brown coached Australia in 2012 London Games.

  5. אריק פסקל מול ממפיס זה המשחק של הלילה יהיה צחוקים. האם דר דריי יתן 30 נק הלילה סוף סוף יאללה דריי אתה יכול לעשות את זה אם לא נגד ממפיס אז נגד מי.
    הלוחמים מנצחים הלילה בכיכובם של פסקל את באומן הצמד החדש.
    הקינג יעשה שישליק מנפוליאון.
    פורטלנד ינצחו צמוד את השקנאים
    הקינגס ינצחו את הסאנס בלי רוביו אם רוביו משחק לדעתי הסאנס לוקחים. יהיה בכל אופן צמוד מאד

  6. תודה על הפריוויו.
    העובדה שהליגה נותנת ללברון לרכז היא בדיחה. לתת לו להעלות את הכדור בהליכה ולנווט את ההתקפה בלי לחץ על הכדור – זה ברמה של ויתור מתוך כורח או רצון, אין לי ממש כינוי הולם לכך.
    לחץ עליו על כל המגרש בזמן שהוא מנסה "לרכז" יפיל אותו מהרגליים ברבע השלישי, או לחילופין יגרום ללייקרס להציב מוביל כדור אמיתי לצדו. אבל מאמני הליגה, או המנהלים, או מי שזה לא יהיה – משום מה מפחדים לעשות את זה. ואז יש לנו את לברון "הרכז" הדגול, בזמן שאנשים שוכחים את התפקיד הבסיסי והראשוני ביותר של "רכז" בכדורסל – להוביל את הכדור בבטחה אל החצי של ההתקפה, לאפשר לשחקנים להתמקם בעמדות, ולהתחיל את ההתקפה. כל השאר – אסיסטים, שליטה בקצב, חלוקת הכדור, וכיוב' – אלו הן נגזרות.
    דרך אגב, גם אחת הסיבות שהארדן כל כך מפחיד השנה – היא העובדה שווסטברוק מוביל גם את הכדור אבל יותר מזה – לא מאפשר ללחוץ את הארדן על כל המגרש.
    בכרמלו ננוחם

    1. הפעם אני מסכים איתך. במיוחד אם זה יגיע מהגארדים הזריזים. מצד שני סביר שהלייקרס יתנו לאחד הגארדים להעביר את החצי במצב כזה.

      1. תלחץ גם אותם, ביל לא יעמוד בזה, רק רונדו, ויהיה לזה מחיר. גיא צודק – הקליפרס עשו את זה. מתפלא שלא כולם עושים את זה

        1. ורונדו לא יעמוד בזה, כי למה? מבחן העינים של שמעון?
          .
          רונדו עם ממוצע קריירה 8.4 אסיסט על 2.8 איבוד. זה יחס 3. יודע לכמה "רכזים דגולים" יש יחס כזה? מועדון ה-3? המועדון אולי הכי אקסלוסיבי ב-NBA.
          אלה הם: CP3 עם 4. סטוקטון, 3.75 (10.5 על 2.8). ג'ייסון קיד, 3 בדיוק. וזהו! הם, ורונדו.
          הכי קרובים זה סטיב נאש, 2.93, ומג'יק ג'ונסון עם 2.87 (11.2 על 3.9). מלכי המלכים. להשוואה: סטף, 2.13. ווסטברוק, 2.04. ג'יימס הארדן, 1.7 – קרוב לחציוני של הליגה.
          .
          לברון ממוצע קריירה, (7.3 אסיסט על 3.5), יחס 2.8 נחמד מאוד כמו כל אלה. העונה בתפקידו החדש במשרה מלאה, אגב הוא באמת רכז דגול. המרכאות משוחררות. 11.2 אסיסט על 3 איבודים… יחס 3.73, כן, במועדון האולימפי, שזה ראש כתף צוואר ובהונות מעל כל היתר, גם היסטוריק-ווייז…
          .
          ומה עם רונדו העונה? מדגם קטן, 4.3 אסיסט על 1.3 איבוד. יחס 3.3, ליגה אחרת. תאמר, מדגם קטן? בסדר. עונה אחרונה, 8 על 2.8. שוב ליגה אחרת: 2.85. לפניה, 8.3 על 2.3. יחס 3.60. אמל"ק: רודנו היה ונותר, מוביל כדור טוב, בהפרש, כמעט מכל ליגה בליגה… התחרות? כריס פול. ואחד חדש בג'וב, לברון ג'יימס שמו…
          .
          אז אם אתה מוצא דופי בהחזקת הכדור של הלייקרס, שמחזיקה לא אחד, אלא שניים יחד –
          2, מ-3 המוסרים הטובים בתולדות המשחק שעדיין פעילים – ועוד לא הכנסנו לסיפור את מה שנקרא, "פלייאוף רונדו" –
          וואלה, אז הלייקרס במקום טוב…
          נ.ב. שחרור לברון ממשרת "הרכז הדגול" עלולה להשיב אותו לתפקיד ווינג קלאסי. יש טענות שגם בזה הוא טוב.
          .

          1. (טייפו: לברון ממוצע קריירה, 2.08, לא 2.8… שזה נחמד מאוד).
            (ותוספת: עוד אחד היסטורי שנשמט, כמעט נכנס למועדון ה-3, הוא גארי פייטו. עם 2.9. זהו)

    2. זה בדיוק מה שהקליפרס עשו לפרקים במשחק הראשון של העונה (ובהצלחה מרובה).
      כפי שעידו כתב, הפתרון של הלייקרס הוא לתת לבראדלי/רונדו/קארוסו/קוק להעביר את חצי המגרש.

  7. חמש סיבות למה זה לא יהיה ערב משעמם:
    1. כי אין בינתיים דבר כזה לילה לא טוב. תמיד יש לפחות הפתעה אחת במחק "סגור" או משחק משעמם על הנייר שמתפתח מעניין. עדיין החלק הטוב של הליגה. עוד תתגעגעו לזה בימי הטנקינג. אפילו ראיתי השבוע את אורלנדו! ושרדתי כדי לספר.
    2. סקרמנטו-פיניקס זה כסף בבנק. אין מצב שלא יהיה מבדר, סיכוי טוב שגם יילך צמוד.
    3. גם קרקס המדיה של LA מחויב לחלק בוטנים. אוקלהומה זה סוס שחור אמיתי. שעוד לא יודע שהוא כזה. כל רגע הולכים לפרק את הקבוצה, לא סופרים אותה, היא עוברת מתחת לראדאר גם כשהיא לוקחת את הקליפרס לפוזשן אחרון. הרבה פחות חלשה משחושבים.
    4. פליקנס-בלייזרס. כמו יפן נגד שווייץ – אין הגנות! פיס אנד לאב לכל.
    5. בכורה של כרמלו אנתוני. זה כבר ביף אישי, וביף היא המילה.
    .
    אדם, לא shotef, לא 30. מחר בבוקר. תודה.

  8. TPA זה אחלה מדד לרמת השחקנים. נדמה לי שלא שמים אליו מספיק תשומת לב. ממבט של הדיוט, הוא נותן תמונה יפה מאוד.
    תכלס מדובר במדד הריל פלוס-מינוס של כל שחקן, אופנסיב ודפנסיב – על פני כל הפוזשנס שלו. לקביעת ה- Total Points Added. פשוט ולעניין.
    זו רשימת 30 השחקנים הטובים בליגה, בשני צדדי המגרש ובטוטאל. מדברת בעד עצמה:
    https://imgur.com/a/BDqpb0Z
    ואפשר להביט בדירוג המלא והמתעדכן. מתגלות לא מעט הפתעות. במיוחד בחלק התחתון. פה:

  9. לאן העלמו כל אוהדי גולדן סטייט? . . .
    הם נותנים כרגע את רבע הכדורסל הכי טוב שלהם השנה (לא שהייתה יותר מדי תחרות),
    אפשר אפילו לכתוב, הם נותנים רבע של כדורסל טוב. אפילו טוב מאוד.
    26 – 4 לגולדן סטייט ב-9 הדקות הראשונות של הרבע, אחרי פיגור בן 2 נקודות בסיומו של הרבע הראשון.

    1. כולם נשא הרוח, כולם סחף קוואי. או טייטום. או ג'וקר. או מי פנוי, מוניות, שטח, מי נותן לי זמן אלנבי קינג ג'ורג'. פול גורג'!
      .
      מעולם לא היו אוהדי גולדן סטייט. פרט להייט-אשברי, ולרן הנרגן.

  10. גיא, ראית את מופע מגדל הכיסאות במחצית בממפיס? זה היה הדבר הכי משעמם בכל הזמנים. חיכיתי שהוא ייפול מלמעלה, אמנם בפציעה קלה בלבד, אבל שייפול כבר. גם קבוצה חלשה, גם גולדן סטייט, ועוד לענות את הצופים ככה. ואחר כך מתפלאים שאיזה חצי מהאמריקאים סובלים מאוביסיטי. זה כי מגרשים אותם בהפסקה למזנון!

  11. דאבל דיג' קל לפליקנס, ועוד בערב מצוין של הבלייזרס משלוש. שוב להיווכח כמה לילארד אנדרייטד. רק כשהגדולים ממש בחוץ, מבינים מה הם שווים באמת. זה מבחן ששוכחים, בכל מיני ויכוחי "מי שווה כמה". תבדקו מה הקבוצות שלהם עשו בלעדיהם, נאג' נאג', מייקל ג'ורדן…

    1. אתה מדבר שטויות כולם אולסטארים בפוטנציה וכל שחקן יכול לזרוק 41 זריקות לקלוע 49 נק ולנצח משחקים. קלי קלות. דמיאן ראס לוקה הארדן לברון רק מונעים מהם להתפתח ולהגיע לאולסטאר.

  12. דריימונד גרין בייבי 6 נק ב3 מ9 מהשדה אולסטאר ללא ספק 😂😂😂😂

    גם פסקל ובאומן מנגרים היום באסה
    כדאי לגרין "להיפצע" למנוע את ההשפלה בעונה ככ ממושכת תאמינו לי פצע קטן שיעשה כיף גדול.

    1. לא ראית דקה מהמשחק, ואתה מגיב שטות גמורה רק ממבט על דף הסטטיסטיקה.
      לא אתה כותב כל פעם על מראה עיניים?
      גרין הוא הסיבה המרכזית שגולדן סטייט ינצחו הלילה.

        1. תמשיך לכתוב שטויות. זכותך.
          העובדות הן שאת הרבע השני גרין סיים עם 8 אסיסטים ו-2 גגות, כאשר הוא זה שמוביל את ריצת 26 – 4 של גולדן סטייט באותו רבע.

          1. עוד לא הבנת שאצל שמעון/ברוך כל מי שלא קולע מעל 25 נקודות בממוצע הוא נגר בן נגר ואין לו מקום אפילו בליגה למקומות עבודה?
            .

            1. טעות כרגיל. אין לו מקום להיקרא כוכב הקבוצה הלב המנוע והשחקן הכי חשוב או סופרסטאר.
              כל השאר אפשרי.

      1. גיא שמעון אפילו לא צריך לראות – יש לו כל כך הרבה חושי 6 שהוא כבר רוקן את הגרלת הלוטו ממשמעות.
        "אני לא צריך לראות חשתי מספיק"

        1. בדיוק. מה יש לראות שחקן של חד ספרתי? זה כמו שאקום לצפות בבארטנס אה שכחתי הוא קולע יותר מגרין חחח
          תגיד מה עם לונזו המשתפר? אז לא רק שהוא נגר פח הוא גם פורצלן וב3 עונות שהוא משחק הוא כבר הפסיד משחקים כל עונה אז אין לו גם גוף שיכול לעמוד בעומס של הליגה?
          לונזו המשתפר😂😂😂
          נא בלעדיו מנצחים פה ושם איתו זה אפילה
          יאללה ביחד המגבון צדק בושה להיות דריי ולונזו

            1. לא רק חזיתי שהוא פח בניגוד לגייסון קיד אולסטאר מנהיג ומנהל משחק דגול ואפקטיבי. עובדה בלי לונזו הם מנצחים כנראה שקנדריק וויליאמס אולסטאר ולא ידענו

            2. והם מנצחים גם בלי ציון – איזה פח הוא. והיום הווריורס עשו 20 הפרש בלי קליי סטף ודילו – איזה אוברייטדימים שכמוהם.

  13. מוראנט במשחק רע עם כל ממפיס, אשכרה נשאר עד הרגע האחרון וכל מה שהוא מחפש לבד זה רק סלי גארבג', לשפץץץ. אבל זה באמת לשפץ. אנוכי כ"כ. נוט לייק.

  14. ניסיון 1
    מוראט ה"הכישרון" מצליח להפסיד לגרין ה"אולסטר". הגג שמוראט יכול להגיע זה להיות להיות זה שמביא את "המגבת" לקונלי.
    .
    נשמע דומה?
    .
    זה אחלה "טריק" לשים גרשיים "לפני ואחרי" כל מילה.

    1. מוראנט הפסיד למרקיז כריס ולגלן רובינסון לא לדריי הנגר עם 6 נק.
      עד מתי תכחיש שגריי לא מצליח להוביל את נס ציונה לפלייאוף בארץ ואף ייתכן שיורד איתם לליגה השנניה בתור מס 1? עד מתי

      1. אתה מבין שאתה זה שהולך עם ראש בקיר, שטוען שכולם טועים שקרנים או לא מבינים ואז אומר "ראיתי". בפעם המליון אתה יכול לפשט את המשחק הזה (או כל דבר אחר בחיים כמו פסיכולוגיה שגם היא חרטא אם אני זוכר נכון באחת התגובות שלך) לכדי היכולת לקלוע – אם זה מי שצריך להיות באולסטר או בחמישיות העונה אז גרין בהחלט מעולם לא היה יכול להיות שם. מה שהוא כן זה מוצר די נדיר ולכן גם די יקר של שחקן עם יכולות להעצים שחקנים שהם גם ככה חזקים – לכדי שחקנים היסטוריים. אז אולי תקבל את זה כבר ותפסיק לזלזל בכל מי שאומר אחרת? לפחות לכדי 2 תגובות?

  15. מעקב לייקרס הערב: היכולת ההתקפית של AD.
    עיון ב-TPA (לינק כאן למעלה – שוב ממליץ בחום!), מדגיש שוב איזה מפלצת הגנה הוא AD. אבל במקביל, כמה הוא לא מאוד מרשים בהתקפה. הבדל שמיים וארץ. AD נכיון לעכשיו לא מוצא את עצמו, ומסתבך המון בזריקות לא טובות, פשוט לא טובות.
    היכולת ההתקפית של AD היא אחד הפוטנציאלים הגדולים שיש לקבוצה הזו. עדיין לא בחיתוליה.

  16. גלינארי פשוט יושב על המדף ומחכה שיאספו אותו. bona fide סמול פוורורד מצוין, מצרך נדיר בליגה. ועכשיו קיבל את קווווז. חגיגה בסנוקר.

  17. לדעתי מה שהופך את דיוויס לסופרסטאר שהוא זו לא ההתקפה אלא ההגנה. התקפית יש משהו במה שהאשך אומר שהוא לא כזה מדהים. הוא יכול אמנם להשלים לוב מתי שהוא רוצה בערך ואף לשים שלשות פה ושם אבל הוא לא כזה יצרן נקודות מדהים ולא מי שהייתי מבסס עליו את ההתקפה שלי במקרה אידיאלי. אבל הגנתית וואו. אם שחקן ההגנה של העונה היה נבחר עכשיו הוא היה במרחק ענק מהשאר. אי אפשר לעשות כלום כשהוא ברחבה. חבל שג'נטרי בזבז לו כל כך הרבה שנים בפליקנס.

          1. כי מה הקשר לגרין? לעניין אני לא חושב שסטף וקליי היו מה שהם היו בלי גרין. אפילו לא עם דיוויס

            1. שמעון אתה נמרץ כמו אוברה ומוכשר כמו דדמון

            2. דדמון? נו לפחות ראשון הולמס תהיה לארג. למה דדמון?

  18. לא הבנתי למה זה עבירה? קוזמה הוריד את הראש ונכנס לטריטוריה של ביזלי שחדר רגיל למה לשרוק? שלא ישרקו כלום למה אתמעד צריך לשרוק עבירת מגן או מתקיף? אם זה היה הארדן הוא היה מקבל 2 זריקות

    1. הסאנס עד הלילה קלעו 38% מהשלוש. אלו לא האחוזים האמתיים של הקבוצה הזו. אז הלילה רוביו מיישר סטטיסטיקות עם 0 מ-7 מהשדה (או משהו כזה), כנ"ל קמינסקי וטיילר ג'ונסון.
      .
      ואז יש את העובדה הפעוטה ש-2 הסנטרים הפותחים של הקבוצה לא משחקים. במשחק הראשון של העונה, אז התמונה הייתה הפוכה,
      זה היה אייטון שהצטיין במשחק. מאז ההרחקה שלו, ביינס נטל את המושכות. בלי הצמד?
      קשה לקבוצה לשחק את אותו כדורסל שהם שיחקו לאחרונה.

  19. דניס שרודר הוא נייר לקמוס טוב לחולשות של קבוצה. סקורר מעולה אבל שחקן רך מאוד, מפוזר, שקל להוציא מהמשחק בהידוק נכון.
    אם שרודר קולע עליך, קל, 16 נקודות ב-10 דקות, יש להגנה שלך ולגארדים המחליפים שלך – אתם יודעים מי אתם! – בעיה גדולה.

    1. זה שחקן שעד הרגע האחרון אתה לא יודע את מי קיבלת, ברק או ברקס? אם יש הבדל. זוכר שהם פעם שיחקו ביוטה ביחד. קרה משהו מאז?

  20. דה שוט פה? לראות קצת וינטג' רונדו?
    שלוש התקפות רצופות, שלושה דישז מלאכת מחשבת לשחקן בתנועה לסלים קלים…
    אני הראשון למסתייגים מהטיפוס. הוא נגוע, כמו כמעט כל מי שהיה בקבוצה הרעילה ההיא בבוסטון. אבל יש עליו. עדיין יש עליו. רק פחות לזרוק. יש מספיק מזה בקבוצה הזו.

      1. אני הייתי מתפשר איתו. את השלשות האלה מהסיים ספוט שלך, כשאתה פנוי – תיקח. מניח שהוא יעשה אותן בממוצע ליגה (35%), הכל טוב. אבל זהו זה.
        אבל זה מתפשט, הוא נהיה גם שוטר אתה מבין. ודקה אחרי זה הוא הולך לסטפ-בק, פייד-אוואי, לונג-2, קוקו-ריקו – לקליעה הכי קשה בעולם. סתם, להטיח לכיוון הטבעת.
        בזמן שללייקרס הזו יש endless אופציות התקפה ודרכי איום על הסל. זו בערך הכי גרועה. למה? למה בנאדם, למה לך?

  21. אפרפו "אין לליקרס רכז חוץ מלברון" "לחץ על לברון 'הרכז הגדול' ישתק את הקבוצה", וכו'.
    כל הדיון פה מעל, החל מ-15.
    לברון בערב קליעה טיפוסי אבל מאוד מפוזר. כבר 4 איבודים על 4 אסיסטים.
    נכנס רייג'ון רונדו.
    17 דקות, 9 אסיסטים, 1 איבוד.
    .
    בכרמלו ננוחם.

    1. הוא צודק לחץ טוב יתיש את לברון ויגרום לו להיות עייף בחצי שני בטח בעונה שלמה וממשחק חמשחק הוא יישחק. הבעיה שבnba זה אסור תנו לו בשקט לבוא לעשות מה בא לו. ומי יםעיל לחץ באוק? פול? פרגסון? סרודר? סילי בילי? אין להם גם שחקנים לזה.
      וזה לא רק לגבי לברון זה נכון לגבי כל כוכב בליגה, יש לזה מחיר

      1. כנראה לא קראת את תגובה 15, ואת כל התגובה שלי (המושקעת! ההיסטורית! נתונים של גדולי המשחק!), שבאה אחרי.
        ללייקרס יש את שני מחזיקי הכדור הכי טובים בליגה (השלישי משחק נגדם הערב) – ביחד. לא אחד – שניים. אלה מותרות שאין ואולי לא היו לאף קבוצה אי פעם.
        אז זו הבעיה האחרונה של הלייקרס. האחרונה. עוד לפני שהגעת לכל מיני מעביר דור את החצי, קוק, קארוסו, בראדלי, מי שיש. הבעיה האחרונה כרגע – ויש להם הרבה.

    2. יש משהו בשאלה למה קבוצות לא מפעילות לחץ על לברון בכל פעם שהוא מתחיל את ההתקפה מתחת לסל שלו. הקליפרס עשו את זה (לפרקים), וזה גרם לו לבזבז המון אנרגיות על חלק שולי של המשחק.
      .
      רונדו אכן רכז לא רע בכלל. אבל הוא הפך עם השנים לאחד משחקני ההגנה הגרועים בליגה,
      אם לחץ על לברון גורם ללייקרס לאבד שחקן קלע כי צריך מוביל כדור נוסף, זה רק מבליט את ההיגיון מאחורי התמיהה של דה שוט.

      1. זה לא רק על לברון אלא על כל הכוכבים שאין להם קבוצה אדירה לידם.
        למשל על יאנג על לוקה עם דאבל טים רצחני ואגרסיבי פשוט יחסלו אותם כי השחקנים שלצידם לא יביאו אפילו 20 נצחונות בעונה. נכון שכן עושים את זה עליהם במיוחד יאנג שמקבל דאבל טים כמעט כל התקפה אבל לא עושים מספיק נכון ואגרסיבי הרבה פעמים זה סתם רופף.
        על בראדלי ביל דמיאן בכלל לא ראיתי עליו דאבל טים נותנים לו אחד על אחד חופשי. במשך עונה שלמה באינטנסיביות הם יתעייפו מאד וחוץ מזה הסטט שלהן יפגע והם ישתגעו מזה כי זה חשוב מאד לכוכבים, הכל פסיכולוגי.

      2. פוף, בבת אחת פרחו מהחדר כל המשחקים, הסדרות, העונות, והקבוצות שנפלו חלל לדאבל טים על לברון. דבר עם סטיב קר. דבר עם מייק בודנהולצר. אתה תשלם במקום אחר.
        ועכשיו פלוס רונדו. בהחלט.
        תעשה את זה בהיפוך: מה היית מלהק שם במקום? את וינטג' CP3 כרכז במשרה מלאה, ומשחרר את לברון הצעיר, להיות ווינג וינטג'? מעולה. אימתני. היה ועבר. משהו יותר ריאלי? מתוך הכוח הקיים, או בטרייד.

        1. סטיב קר דאבל טים? חחח איפה? אם היה מביא דאבל טים היה לו עוד אליםות היום. קר נתן ללברון להשתולל כמה שבא לו. בלי שום דאבל טים.
          בודנהולצר? לא היה לו כשרון בקבוצה זה כל הסיפור. אוסף שחקני משנה לא היה לו סיכוי מול לברון ככה או ככה.

          1. "Well, he's terrifying," Kerr said. "He really is. Every time he comes down the court, getting downhill, you just know he's either going to get to the rim or he's going to find one of his shooters for a three-point shot. He's added the three-point threat. When we came here three years ago in the first meeting, we weren't fearful of his shot. We were fearful of his power and his penetration and his passing, but now you fear everything.
            .
            "They have a guy who is playing basketball *** at a level that I'm not sure anybody's ever seen before ***, when you consider everything he's doing," Kerr said.
            ונדמה לי שהוא ראה כבר איזה שחקן-שניים טובים לידו.
            .
            דרך אגב. סטיב קר הכתיר השבוע את לברון בתור, "כנראה האתלט הגדול ביותר אי פעם, לדרוך על פני כדור הארץ":
            https://sportsnaut.com/2019/11/steve-kerr-on-lebron-james-probably-the-best-athlete-ever/

            1. יכול.לומר מה שבא לו הוא נתן ללברון לחגוג ולשבור שיאים עליו באחד על אחד על איגי, עשה עבודה נוראית ובמזל לא הפסיד גם את אליפות 2015.
              המאמן ששמר את לברון הכי גרוע אי פעם מכל המאמנים בפלייאוף.

        2. יש הבדל בין לחץ על הכדור כבר בחצי המגרש, לבין דאבל טים.
          קבוצות שיש להן את הפריבילגיה של להחזיק שחקן למטרות הגנתיות כמו בברלי, יכולות להפעיל כזה לחץ. קבוצות אחרות –
          פחות.

            1. אם תתבונן במשחק הלייקרס, תראה שלא פעם לברון מתחל את ההתקפה כבר בחצי של הלייקרס (אחרי ריבאונד או סל). התהייה של דה שוט היא למה היריבות לא מפעילות עליו לחץ כבר בחלק הזה של הגרש? זה מבזבז אנרגיות של לברון, זה מוציא את הכדור מהידיים שלו, וזה מבזבז זמן מההתקפה של הלייקרס.
              .
              הסיבה, דרך אגב, היא שיש מחיר ללחץ כזה. לא כל קבוצה מסוגלת לשלם אותו.

  22. ץקליט שבור:
    למגי אסור להתחיל משחק, או חצי.
    מגי פותח שוב משחק, וגם את החצי.
    מגי שוב מתחיל רע, מביא עצבנות, הולך לאיזה סקיי-הוק קארים על דעת עצמו.
    מגי הוא לא קארים. עדיין לא קארים.
    אוקלהומה בריצת 0-10.
    תקליט שבור: ווגל מוריד את הקבוצה ל-TO.
    מסורת.

    1. הם משחקים טוב ביחד. פוקס התחיל את השנה די בינוני המון איבודים. אבל מי שחשוב שיחזור מהר זה באגלי. הוא עוד לא הראה כלום ממה שיש לו והקינגס צריכים אותו

  23. שרודר הערב, HOF.
    אגב אטלנטה ההיא, היה השחקן ה-6 שלה…
    טיג, קורבר, קארול, מילסאפ, הורפורד… קבוצת ה-60 נצחונות, 4 אולסטארים.
    פוף. בודנהולצר נתן ללברון למצוא את האיש הפנוי על ה-3. סוויפ כואב.
    כמה שנים אחר כך, הלך והעתיק את השיטה הזו, עבור יאניס.

    1. 4 אולסטארים כמונדריימונד אולסטאר חח כולם יחד לא הגיעו לרבע של לברון היה די ברור לפני הסידרה מה יקרה. בלי הדאבל טים לברון היה קולע עליהם 50 נק.
      רק במזרח פחים כאלו יכלו להגיע לגמר

  24. קארוסו בהגנת אוויר על שרודר, משלים אותו KCP בצעדי ירח סתמיים בהתקפה.
    בהתקפה הבאה קארוסו מראה לו איך עושים את זה נכון, ויודה שלשה לגב של הלוח.
    תאומי ההרס. חיכינו לזה.

    1. זו דווקא קבוצה עם חומר שחקנים ממש טוב. גלינארי נכס טרייד. פרפקט לגולדן סטייט המשתקמת, אם תהיה כזו אי פעם. אדאמס בבוסטון, גם טוב. נרלנס נואל, לא אבדה תקוותנו. שי גולגול, מת עליו. חייב מסגרת מחייבת. CP3, מגדולי המשחק, רק תקוע כמו דג מחוץ למים. שרודר, לא רק הערב, סקורר מיקרוגל מהספסל.
      זו קבוצה ששווה פלייאוף מערב, אלא שהיא בכלל לא מכוונת לשם. או למקום כלשהו.

    1. בהחלט נתן משחק טוב. צריך רק לקחת בחשבון ש –
      א. אייטון וביינס לא שיחקו. זה פחות מסובך להצטיין מול קמינסקי ודיאלו.
      ב. רב' ההגנה. נכון, הוא סיים את המשחק עם 15 רב', אבל במשחק (גם בדקות שלו, בדגש על המחצית השנייה) היו לסאנס יותר מדי הזדמנויות לרב' התקפה (צריך לזכור שגם עם ביינס, הסאנס היא אחת מקבוצות רב' ההתקפה הגרועות בליגה)
      .
      אין באמור בשביל לזלזל בניצחון של סקרמנטו. בוגדנוביץ' ובייליצה נתנו אחלה משחק.

  25. מי האנשים האלה שיושבים עם פופקורן בפרונט סיטס, שמתפזר כל רגע והם עוד מבסוטים מהפוטו-אופ?
    איפה השוטרים האמריקאים, עם היד הכי רכה על ההדק, כשבאמת צריך אותם?

  26. השלשה הזו של לברון אחרי החילוף היתה כל כך צפוייה וכולה באשמת מי ששמר עליו ונתן לו להתארגן בשבילה.
    תמ"א טקס.

  27. בוגדנוביץ', 31 נקודות, 11 מ-14 מהשדה, 7 מ-9 מהשלוש, 7 אסיסט, 4 ריבאונד, 3 חטיפות…
    מהספסל.
    של קבוצת לוטרי.
    כשאין לו שום סיכוי לעלות הרכב הראשון, עם פוקס והילד.
    .
    נו? למה מחכים?

  28. רשמים מהמשחק
    קודם כל האווירה, כל הסיפור הוא החגיגה ולתת לך תמורה לכסף בכל שניה (אפילו בשירותים יש רמקול עם קריינים שמנתחים את המשחק)

    המשחק עצמו לא התעלה בהתחלה. הסאנס היו עם אחוזים איומים ולא בגלל הגנה מצטיינת של הקינגס.
    בוגדנוביץ התעלה עם משחק שבו הכל מצליח לו. היה כיף לראות גם כמה הוא לקח את המשחק עליו.
    ברבע הרביעי הסאנס לא ויתרו והפתיע אותי שהמאמן אמר להם לשלוח את הקינגס לקו ולקלוע מהר לשלוש (משהו שמקובל באירופה אבל פחות ראיתי פה). זה כמעט הצליח! וולטון קצת נכנס ללחץ אבל הקינגס שמרו על קור רוח ולא החמיצו מהקו – כל הכבוד לצעירים האלה.

    היה כיף

כתיבת תגובה

סגירת תפריט