פריוויו למשחקי יום ראשון – טעמה של שגרה / עמיחי קטן

פריוויו למשחקי יום ראשון – טעמה של שגרה / עמיחי קטן

הערב מצפים לנו שישה משחקים, חלקם מעניינים יותר וחלקם פחות, אבל אף אחד מהם לא נכלל בראש רשימת הצפייה של איש מאיתנו כנראה מצד אחד, אם כי זה גם רחוק מלהיות שעמום בנוסח ניקס מהצד השני, למעט משחק אחד, עליו מומלץ לדלג, אלא אם אתם סובלים מנדודי שינה.

ועכשיו – נתחיל:

22:00 קליבלנד קאבלירס (7-4) – פילדלפיה סבנטי סיקסרס (4-7):

קליבלנד מגיעה למשחק הזה אחרי יומיים מנוחה, ובתחושה בסך הכל די טובה. הקבוצה נראית טוב יותר מהצפוי, וכך גם המאזן, והקו הקדמי של לאב ותומפסון נראה כרגע מהטובים בליגה. סקסטון, גארלנד וקלארקסון לוקחים את הכדור בתורות, ובסך הכל הקבוצה נראית סביר, אבל כמובן לא מספיק נגד הקבוצות הבכירות בליגה.

פילי מגיעים אחרי הפסד בהארכה באוקלהומה, וניתן לזהות שמחסור בשחקני חמישייה פוגע בהם יותר מאשר כל קבוצה אחרת שאינה גולדן סטייט. אמביד נע בין לא לשחק מספיק ובין לשחק יותר מדי, בזמן שהאריס והורפורד לא ממש פוגעים וסימונס לא ממש זורק, והתוצאה המתבקשת היא 4 הפסדים ב-6 המשחקים האחרונים.

המפתח של המשחק הוא בקווים הקדמיים של הקבוצות, ובעיקר אל הורפורד. היכולת של הורפורד לתפקד גם כ-4 וגם כ-5, גם בהגנה וגם בהתקפה, תקשה מאוד על קליבלנד.

רמת עניין של משחק: B- – קליבלנד נראית טוב מהצפוי ופילי לא מאוד מרשימה. יש כאן סיכוי להפתעה.

הימור: פילי ב-8.

22:30 סקרמנטו קינגס (7-4) – בוסטון סלטיקס (1-10):

המלכים מגיעים אחרי הפסד צמוד ללייקרס, ובעיקר עם תחושה שהם סוף סוף נכנסים לעניינים. אחרי פתיחת עונה רעה הם ניצחו 4 מ-5 המשחקים שקדמו להפסד הזה, והרוטציה מתחילה להתחבר קצת יותר טוב. באדי הילד ואחוזיו מחוץ לקשת הם המשתפרים המרכזיים, והקינגס מתחילים להזכיר את הקבוצה המהנה של העונה שעברה.

הסלטיקס כרגע הקבוצה הטובה ביותר בליגה, והם רושמים 10 ניצחונות רצופים. אמנם הרצף לא נעצר עד כה, למרות הפציעה של גורדון היוורד, אבל כשהמדגם הוא ניצחון צמוד על הקבוצה החלשה בליגה (גולדן סטייט) זה כנראה לא אומר הרבה.

המפתח של המשחק הוא הפורוורדים של הסלטיקס. יש להם כמה כאלה מוכשרים ועדיפים שיקשו מאוד על הקינגס בשני צידי המגרש.

רמת עניין של משחק: B+ – הסלטיקס ברצף ניצחונות מרשים והקינגס רוצים להצטרף למירוץ הפלייאוף במערב.

הימור: בוסטון ב-6.

1:00 אורלנדו מג'יק (7-5) – וושינגטון וויזארדס (7-3):

אורלנדו מגיעים אחרי 2 ניצחונות בית רצופים ובתחושה שהם מתחילים לצבור מומנטום. ההגנה ממשיכה להיראות מצוין, והשיפור הקל של ההתקפה מספיק כדי להתחיל להיראות כמו מועמדת לפלייאוף המזרחי. גם זה משהו…

בוושינגטון בראדלי ביל מתרגל להיותו בודד במערכה וכמות הזריקות שלו נראית בהתאם עם 29.7 נקודות ב-22.7 זריקות. פי ג'יי וושינגטון נותן לפעמים הצגות ואייזאה תומאס מבליח לפעמים בתצוגות קליעה, אבל בסך הכל די משעמם שם בבירת ארה"ב.

המפתח של המשחק הוא ניקולה ווצ'ביץ' שפתח לא טוב את העונה, אבל נגד וושינגטון הוא אמור להסתדר בצבע.

רמת עניין של משחק: D+ – אורלנדו היא אולי מועמדת להגיע לפלייאוף, אבל תעשו לעצמכם טובה אם תזפזפו הלאה.

הימור: אורלנדו ב-13.

1:00 ממפיס גריזליס (7-5) – דנבר נאגטס (3-8):

ממפיס מגיעים במומנטום חיובי של שלושה ניצחונות רצופים, וכולם צמודים מאוד והוכרעו ממש ברגעים האחרונים. מוראנט כרגע מוביל בגדול במירוץ לתואר רוקי העונה עם 18.9 נקודות ו-6 אסיסטים למשחק, ומוביל רוטציה של 8 שחקנים שמקבלים 21-31 דקות במשחק. ממפיס כמובן לא צפויים לעלות לפלייאוף, במיוחד אם הם רוצים לשמור על הבחירה שלהם המוגנת טופ 6, אבל מוראנט מפתח הרבה אופטימיות אצל הדובים.

דנבר מבחינתם לא מרוצים כל כך מהיכולת, אבל המאזן ממקם אותם בצמרת הגבוהה של הליגה, והם מצליחים לנצח גם כשהם לא נראים טוב, וזה מה שחשוב. יוקיץ' לוקח על עצמו יותר בכמה משחקים האחרונים, אבל האחוזים שלו עדיין בעייתיים, כמו גם של רוב נגיסי העוף שקולעים כקבוצה 43% מהשדה בלבד. הניצחונות בכל זאת מגיעים בקצב של 60 בעונה, ובדנבר יהיו מאוד מרוצים מתוצאה כזאת.

המפתח של המשחק הזה הוא קרב הרכזים בין מארי ובין מוראנט. מי מהם שיוציא לפועל טוב יותר יוכל לסייע לקבוצתו לשלוט בקצב ולייצר ריצות.

רמת עניין של משחק: B – אנחנו מחכים לראות שיפור ביכולת של דנבר או הפסדים של ממפיס בתדירות גבוהה יותר. היום ייתכן שנראה את שניהם.

הימור: דנבר ב-12.

2:00 ניו אורלינס פליקנס (9-3) – גולדן סטייט ווריורס (11-2):

הפליקנס ממשיכים לחכות לבואו של גואל ציון, או ציון הגואל, ובינתיים מתמקדים במשחק ריצה שמנפח את הסטטיסטיקות שלהם ושל יריבותיהם. הנהנה העיקרי הוא ברנדון אינגרם שרושם העונה 25.9 נקודות ב-60.8% אפקטיבי נפלא מצד אחד, אבל לא מצליח לשמור על בריאות מצד שני, ומחזק את ההתלבטות לקראת סיום חוזהו בקיץ. הולידיי, פייבורס ורדיק המנוסים מתחילים להרגיש זקנים ומחכים אולי לטרייד שיהפוך את הקבוצה ליותר צעירה, ואותם ישלח לפלייאוף.

גולדן סטייט ממשיכים להפסיד בלי הספלאש בראדרס, וכעת מצטרף אליהם גם ראסל עם פציעה של לפחות שבועיים, מה שיחזיר כנראה את החמישייה של קיי באומן, ג'ורדן פול, גלן רובינסון, אריק פסקאל ו-ווילי קאולי סטיין לדקות משותפות, גם אם דריימונד גרין יקבל הזדמנות להוכיח משהו מהחמישייה הפותחת בלי כוכבים לידו. בסן פרנסיסקו מאמינים שיש להם קונטנדרית לעונה הבאה ביד, וכעת הם באודישנים לרול-פליירס. ייתכן שהם צודקים, אבל כרגע זה לא נראה משהו.

המפתח של המשחק הזה יהיה במשחק הריצה. הקבוצות מחזיקות בשתי ההגנות הגרועות בליגה, ושתיהן אוהבות לרוץ בהתקפה, אך מאפשרות גם ליריבות לרוץ. מי שתצליח לרוץ יותר טוב כנראה תנצח.

רמת עניין של משחק: C – משחק די חסר משמעות בין 2 קבוצות שכבר מוותרות על הפלייאוף, אבל צפוי להיות קצב התקפי ומהנה.

הימור: גולדן סטייט ב-6.

4:30 לוס אנג'לס לייקרס (2-10) – אטלנטה הוקס (8-4):

הלייקרס בינתיים שמחים ומאושרים. הפסידו העונה רק לאלופה ולפיינלס MVP, ומחזיקים במאזן השני בטיבו בליגה. לברון לקח צעד אחורה בכל הקשור לקליעה, וכעת מאפשר לדיוויס לבוא לידי ביטוי, ושומר על רעננות לקראת רגעי ההכרעה. הצוות המסייע רחוק מלהדהים, אבל דני גרין, קוזמה, בראדלי שעכשיו פצוע, הווארד ומגי מוכיחים עד כה שהם ראויים לדקות, ואת עיקר הטון נותנת ההגנה המצוינת שעצרה במשחק האחרון את הקינגס על 97.

אטלנטה מגיעים בבק-טו-בק, אחרי שחטפו 150 נקודות מהקליפרס ללא קוואי, אבל עם פול ג'ורג' בהופעת ענק. טריי יאנג לא מאוד יציב עדיין, במיוחד לא בכל הקשור לאחוזים, אבל מצליח להחזיק את ההוקס מעל המים, גם ללא ג'ון קולינס המושעה. ג'בארי פארקר נראה טוב יחסית במשחקים האחרונים, לפחות בצד של המגרש עליו כן משלמים לו, כאשר במשחק נגד הקליפרס הוא קלע פחות מ-20, לראשונה אחרי 4 משחקים.

המפתח של המשחק הוא טריי יאנג. אם הוא יצליח לקלוע באחוזים טובים ולשתף את חבריו, הלייקרס יצטרכו להעלות הילוך בשלב מוקדם, והמשחק יהיה צמוד בהרבה מהצפוי. יאנג אמנם שיחק גם בלילה הקודם, אבל זה היה המשחק עם הכי קצת דקות שלו העונה, מלבד המשחק בו הוא נפצע באמצע, ואחרי שהוא נשמר על ידי בברלי, גם דני גרין צמוד אליך זה סוג של נחמה.

רמת עניין של משחק: Bּּּּּּּ+ – הלייקרס נראים כמו קונטנדרים, מה שהופך אותם למועמדים קבועים לצפייה, וגם טריי יאנג, וסגנון המשחק הייחודי שלו, שווים צפייה לרוב, אבל פער הרמות על הנייר גדול מדי.

הימור: הלייקרס ב-17.

וחידה קטנה לסיום: אמש במשחק נגד ההוקס קלע פול ג'ורג' 37 נקודות נגד אטלנטה בפחות מ-21 דקות של משחק. מי השחקן היחיד חוץ ממנו שקלע כמות כזאת או יותר של נקודות ב-21 דקות או פחות?

(בונוס – כמה שיותר פרטים על המקרה… התשובה המלאה שלי בסיקור של מחר)

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 392 תגובות

  1. ערב די משעמם ובנאלי.

    קאבס פילי יהיה צמוד מהצפוי אבל אמביד יכריע. סימונס ינפח מספרים אפקטיבים בדאנקים ולייאפים.
    לאב וטריסטן בהרצת מנייה שמישהו יאכל את הלקרדה מהם חח, אזהרה מהציטה לא לגעת בהם! מי שלא מקשיב על אחריותו בלבד.

    הלייקרס ירמסו את ההוקס ויעשו קבורת נץ שלישית. יהיה גארבג מהדקה הראשונה. הרוקים כבר עייפים במערב רגילים לקולגים במזרח ועוד נתנו להם בק טו בק באל איי 🤣
    יאנג לא יעזור, נקווה לפחות שינפח סטט.

    בוסטון קינגס ילך עד הבאזר בוסטון ינצחו סביב 2 3 הפרש.
    גם מגיק ווש יהיה צמוד

    דנבר תנצח את ממפיס בקטנה

    ה משחק של הערב זה שקנאים לוחמים צחוקים, לונזו ישחק? זה כרטיס חובה לונזו vs דריי

    לגבי החידה קליי תומפסון?

          1. יעני אוברה אנטצבל יחד עם בוקר ואייטון?
            רוצה גם בחירת דראפט? אני מוכן לנהל מומ. אפילו מציע את הורפורד אבל הוא מקבל ככ הרבה נראה לי יותר מכל הקבוצה שלכם בלי בוקר 🤣🤣

            1. בגדול כן – כי זו המקבילה שלנו לדריימונד גרין. אסור לוותר על שחקנים שמדביקים לך את הקבוצה.

            2. אני איתך גילרי רק שאוברה הרבה יותר טוב מגרין אבל כן אני גם לא הייתי מוותר עליו.

            1. נו אתה יודע שאף אחד כאן לא חושב שסימונס יהיה בראשמור.

            2. NO ONE

            3. מלמדים בבורסה על זה, פילי לא למדו על מכירת מניות בזמן, פעם היו באתר אלא שהסכימו לתת את לילארד על סימונס פילי פעם אחר פעם לא מוכרת מניות בזמן.
              .
              גם אני חושב שסימונס יגיע לראשמור של הנגרים חוטבי העצים , מקומו שם מובטח

    1. לא מבין את זה. מצד אחד אתה רושם עליו כמה הוא פח מצד שני אתה דורש עליו מחיר מופקע. תחליט. אם הוא כזה פח נגר למה להחזיק אותו? ועוד תמורת 3 שחקנים שנותנים יופי של ריצה כשאחד מהם צעירון אחד אחלה עושה משחק והשלישי נראה בעונת קריירה? מה הקטע?

      1. מופקע? אם רוביו וביינס היו צעירים יותר הייתי רק עליהם עושה אבל הם מבוגרים כבר וזה לא שהם ישדרגו אותי לאליפות. המטרה שלי זה אליפות לכן אני צריך את כל השלישייה לא סתם להחליף שחקנים וזה ממש לא מחיר מופקע עבור שחקן שתופסים ממנו.
        תשאל אותה שאלה על דונציץ ואז תראה את התשובה חח ההבדל בין כוכב לסתם נגר מנופח כמו סימונס. מחיר מופקע הרגת אותי עכשיו כאילו ביקשתי קאווי ופול גורג. העיפו את אוברה בחינם שנה שעברה על חוזה נגמר של אריזה גם את ביינס רק אל תשכח.
        ואגב בליגה במציאות לסימונס יש ערך מופקע אני הייתי יכול להוציא עליו ממנגרים שתופסים ממנו ראשמור.

  2. מוזר
    אתמול היה כתוב שהסלטיקס נסעו באוטובוס מסאן פרנציסקו לסקרמנטו. אני יודע שזה לא רחוק אבל לא נשמע הגיוני שלקחו נסיעה באוטובוס כשטיסה לוקחת 40 דקות עד שעה ויש להם מטוס קבוע שמשרת אותם במהלך העונה.

    1. מאד הגיוני. זו נסיעה ממש קצרה. עכשיו הטיסה אולי קצרה אבל צריך להגיע לשדה התעופה וממנו -לא שווה את כל ההאסל.

  3. ערב לא משהו.
    המשחק המעניין היחיד הוא סקרמנטו-בוסטון.
    אבל זה יצא טוב כי יש היום פוטבול
    20.00-בולטימור-יוסטון
    23.25-פילדלפיה-ניו אינגלנד
    ונקליט מערוץ הספורט את הראמס-ברס ב03.20

    שוב תודה לסתם על האתרים

  4. תודה על הפריוויו לערב די דלוח.
    לגבי החידה – בדקתי לא קצת והאמת לפי כל מה שמצאתי ג'ורג'י שלנו קבע את השיא לנק' בפחות מ21 דק'.
    לפי מה שראיתי השיא הקודם היה שייך לKiki Vandeweghe שקלע 36 נק' ב20 דק' ב88.

  5. פריוויו מצוין חיים, רוב תודות.
    .
    דווקא נחמד המשחק ב-22:00- נזכה לצפות בפוץ מסרב לזרוק לשלוש בשביל שחס וחלילה לא יעשה איזה איירבול.

  6. סופסוף משחק של בוסטון בשעה שנוחה לי, מה שבטח אומר שהיא תרשום הפסד שני העונה. נקווה שכוחות הניחוס שלי חזקים כמו שאר התכונות הטובות שלי, כלומר לא ממש קיימים.
    .
    אחלה פריוויו, תודה רבה

  7. סקרמנטו בוסטון זה משחק נהדר. שתי הקבוצות מניעות כדור נפלא. סקרמנטו גם מחוסר ברירה כשגם פוקס וגם באגלי בחוץ. בוגדנוביץ' כפליימייקר זה תמיד תענוג. הסלטיקס הופכת לאחלה קבוצת ליג פאס. זו הקבוצה שבראד סטיבנס דמיין. לערימת הגארדים יצטרף בהמשך העונה רומיו לנגפורד המשתקם כעת בקבוצת הסרטנים במיין הקרה (נראה נפלא משחק ראשון וסובב קרסול משחק שני) שלעולם לא יקבל הזדמנות בין ערמות הגארדים/כנפיים של הסלטיקס. יש לי תחושה שדן החלפן (תרגום איום) מתכנן לתת ביטוי בהמשך העונה לזה שהסלטיקס חוטפים ריב' בהתקפה ובעצמם לא מייצרים הרבה הזדמנויות שניות.

    מוראנט והקרקס של ממפיס מארחים את דנבר שמנצחת בעיקר בהגנה השנה. דנבר עושה כמה דברים מוזרים השנה. הם ממשיכים לתת למילסאפ הזקן לשחק 27 דקות למרות שהוא חשוב מאוד רק לפלייאוף (נוהל איגוודאלה). הם קיררו במקפיא 2 שחקנים שפרצו חזק שנה שעברה (מונטה מוריס ומליק ביסלי) כדי לוודא שגארי האריס שאיתו לא יזכו בכלום ממשיך לקבל קרדיט ללא הגבל. ג'רמי גראנט הוא אחלה שחקן האסל אבל יושב לך על הספסל שחקן כמו מייקל פורטר שחייב להשתפשף דחוף ויכול לקלוע מתוך שינה טוב ממנו. אבל הוא חייב דקות. המאזן שלהם מאוד משקר. הם ניצחו כמה על הבאזר אבל פתיחת העונה שלהם כרגע לא טובה. ברור שחזרה של יוקיץ' לכושר + התחממות של מארי שכל שנה לוקח את הזמן כבר תיתן בוסט אבל דנבר חייבים להבין מיהי? אם היא קונדטנדרית היא חייבת לקחת סיכונים. אם היא קבוצת 50-55 ניצחונות בעונה ונשירה באחד משני הסיבובים הראשונים אז שימשיכו באותה הדרך. מוראנט וממפיס קבוצה מעניינת מכיוון שיש להם פוינט גארד מאוד מרשים ואופציות התקפיות מעניינות אך חסרות נסיון. השילוב של מוראנט ודילן ברוקס מצויין ומשלים אחד את השני. סולומון היל או ג'יי קראודר עושים עבודת כנפיים לפי הספר ואז יש להם אופצייות רבות ומגוונות בין וולנצ'יונס ו-JJJ (בינתיים לא נתן את הקפיצה המיוחלת ולא פוגע מבחוץ), ברנדון קלארק (פתיחת עונה מצויינת) או קייל "סלו מו" אנדרסון.

  8. צדי עוסמן בדרך לאולסטאר בלי לברון 🙂

    אשך תגיד מה עם אדמס, אברינאס, פרגסון, גרמי גראנט, פטרסון, כל אלו שראס הפריע להם להיות אולסטאר כל השנים, מתי נראה אותם שם? אני לא אדם סבלני

          1. אל תוציא עוד מילה על טריידים, זה אסון, עכשיו גם סימונס נמצא תחת הקללה, ואף מילה על שחקני בוסטון!

            1. די די די
              חמסה חמסה חמסה פילפלשובצל…
              נגד העין הרעה

            2. נגד הזקנה המשוגעת מרחוב הכובשים, המכשפה

        1. עוד נכריז עליך בתור המנחס הלאומי.
          עכשיו אתה הולך בבית הכינסת של הרב שבאזי בראש העין לטקס פולסא דה נורה נגד הפציעות

            1. היום כדאי לקוריוז לעשות לוד מנגמנט חבל שהסטט שלו יפגע סתם. יהיה קבורת נץ

  9. בינתיים המשחק זורם יופי שתי הקבוצות משחקות משוחרר, כמעט שוויון, שישאר ככה עד הסוף ובלי טעויות שיפוט

  10. שוב
    כל הכבוד לסאק
    עושים גנון לסלטיקסבהגנה ובהתקפה.
    הסלטיקס באו עם האף למעלה והסאקים עושים מהם קוסקוס

  11. הסלטיקס סוף סוף חוזרים לבייסיק
    הבייסיק זה די-פנס, די-פנס.
    שוב הם על הסוס ולאט לאט סוגרים את הפער של הרבע הראשון.
    אני מעדיף אותם ככה בלי הראן אנד בלאגן.

  12. לא מבין את הטיימאאוט הזה של סטיבנס. גם מרכוס סמאחטה לא מבין…
    למה כשיש 10 שניות בשעון? למה לא כשיש 20?
    נו, אם יצא מזה סל אז שוויין

  13. טוב
    הסלטיקס הצליחו לצמצם ל 4 לסאק במחצית.
    איכשהו
    משהו לא עובד בהתקפה של הסלטיקס אז לפחות ההגנה התחילה לעבוד.
    באדי הילד סופרסטאר

        1. הלוחש לעכבישים בחוזה מקס , הוא תעודת הקבורה של פילי כמו שטענו שנים, לצערם אחיין של מנחם עובד בהנהלה וככה זה נראה .

  14. http://www.hoops.co.il/?p=167271
    גיא ״ הדבר שאני הכי אוהב בפגרה השנה, זה את הכובע הענקי שאפשר יהיה להכין מכמות התגובות הדטרמיניסטיות אודות סימונס.
    אני כבר מחכה בקוצר רוח לרגע בו אוכל להכריז בקול רם –
    "בתאבון!"
    .
    גיא קניתי לך כובע ענקי פה במקסיקו

  15. הסלטיקס חזרו לבייסיק
    סוף סוף אחרי 3 משחקים מעצבנים אני באמת נהנה אפילו אם הם יפסידו בסוף.
    ההגנה עובדת כמו שאני אוהב ומשחקים קבוצתי.
    טייטום לא מכריח זריקות וגיילן עובד מצויין.

  16. כל הכבוד לסאק, עושים עבודה טובה עד כה.
    לוק וולטון מאמן סביר ועוד יריץ אותם היטב. אולי לא פליאוף אבל קרוב.

  17. סטיבנס מחלק את הזמן לשחקנים היום. רוצה להגיע למחר טרי יחסית.
    סאק מנצלים את המצב שהסלטיקס לא רוצים לשחוק את החמישייה בבק-טו-בק

  18. הנה ההפסד מגיע לסלטיקס. זה מה שקורה שפותחים רבע ראשון בזילזול. אולי סטיבנס ילמד את הלקח.
    לא כל קבוצה תיתן לך לחזור.
    ההפסד מגיע בזמן.

  19. אין לסקרמנטו אף מוביל כדור אחר?
    מה זה, לתת להילד לבוגדן את הכדרו ויסתדרו? זה מביך. בקלאצ'. בסוף תבוא הנפילה, והנה היא באה. באדי משליך כדור פשוט החוצה.

  20. מרוב שזו עבירה כ"כ ברורה של סמארט, השופטים מובכים והולכים לג'אמפ, איך זה שלא שרקו במהלך ה-17 עבירות שעשה בג'ודו הזה.
    התחת של בוסטון כנראה שוב יציל אותה.

      1. חבל שלא נכנס הפלוטר הזה אבל מחר סיפור חדש. הסלטיקס סוף סוף עם הפסד ראשון למרות שנתנו הגנה טובה יחסית. זה הדבר היחידי שאקח מהמשחק הזה.

  21. טוב, אני מבין רמזים. נמשיך לעקוב אחרי הקבוצה בתקצירים של הבוקר. אשמור את הנאחס שלי לקבוצות אחרות.
    סליחה דוקטור, היה שלום ותודה על הדגים

    1. לא ביום שהוא בלי קליעה, היה צריך להחזיק את אותו הריבאונד ולצאת החוצה.
      הוא שחקן חכם וחבל שכבר לא הגיע מספיק חמצן למח.

  22. סמארט שלקח את הריבאונד 15 שניות מהסיום היה צריך להחזיק את הכדור ולא לנסות לקלוע…. הא הוביל בנקודה והיו לו עוד 15 שניות לבזבז.
    אבל זה כמו מים מתחת לגשר.
    לילה טוב…

  23. ממש מבסוט על סקרמנטו.
    איפה זיו??
    הנצחון הגדול של השנה. בלי פוקס, בלי באגלי, על מי שמגיעה עם 10 W רצוף…
    באדי הארנב ובוגדה הנץ, שתי ידיות קטלניות. הנץ ניקר את הכבד של הלייקרס. בא הארנב וכרסם את המעיים של הסלטיקס.
    ושני אלה עוד מתחרים על אותו מקום בקבוצת לוטרי… איזה בזבוז.

    1. אני כאן
      והקינגס קבוצת פליייאוף השנה גם במערב העמוס
      מרווין באגלי הוא חתיכת שחקן והוא בדיוק מה שחסר לקינגס לפרונט
      פוקס התחיל את השנה מהוסס קצת אם יחזור לרמה של שנה שעברה
      הקינגס גם יעברו סיבוב בפלייאוף

      1. ואם תפרוט את BB, עכשיו פחות או יותר במרכז תשומת הלב של הליגה, תפרוט אותו להרבה נכסים שווים, חזרה כי המנייה שלו בשיא – סקרמנטו בכלל על הסוס. המלצה חזקה למכירה.

  24. שמישהו יסביר לי למה במשחק כזה שהוצא מטופס הטוטו סימונס מסרב לקחת ולו זריקה אחת לשלוש. למה? למה? למה? 😩

        1. אוליניק באמת שחקן טוב אבל…
          התקרה של לאב משמעותית גבוהה יותר.
          אוליניק רול פלייר ואולי אפילו שחקן חמישיה מצויין אבל קווין לאב יכול כוכב לגיטימי בקבוצה טובה

  25. איזה תענוג לראות את הנגר דריימונד , גיא חמישייה שנייה ALL NBA , אין לו מקום על המגרש ללא קרי וקליי אני רציני אין התקפה אין הגנה נאדה בדיוק כמו רוביו שעזב את שלושת הגדולים

  26. 8 דקות על המגרש מול האין הגנה של הפליקאנס, 0 נקודות ריבאונד 2 אסיסטים על איבוד, ואפס איום על הסל, מי הוא חושב שיקלע גלם רובינוסן??

  27. טוב נו, לתת לאטלנטה את הבק-2-בק הכי קשה בתולדות הליגה, קליפרס-לייקרס.
    5-26, וזה רק אמצע הראשון. מה הטעם בזה. שחיטה נוראית.

    1. אתמול היה בלואוט שיחקו 30 דקות ממש לא נורא , הם פשוט קבוצה נורא חלשה פרט ליאנג יש קבוצה שלא מתאימה ליורלינג

  28. בוקר טוב קוריוזים

    אני רואה הלייקרס התחילו מוקדם עם קבורת הנץ. מדהים שדמיאן גונס משחק בליגה

    ערב משובח אני רואה לכוחותינו, במשחק המרכזי והמעניין

    דריימונד mvp גרין בייבי 7 נק ב2 מ10 מהשדה 😂😂 המנוע טרנטה ודבק הנגרים המושלם.
    מי דריימונד האמיתי? אריק פסקל בייבי 30 נק לאולסטאר, ליד קרי קליי ודוראנט הוא סופר סטאר אול nba וhof מילה שלי. חוויית צפייה הבחור מי דעשה מנויים באולם החדש הרוויח אגדה בהתהוות 🤣🤣הוא עושה מה דריי לא יכל לעשות בחיים, להוביל.
    קיי באומן בייבי גם לוהט.
    והקבוצה השנייה האהובה עלי הפליקנס נוטפי הכשרון. אין לונזו ואינגראהם? נו מאני נו פרובלם נצחון שני, מראה כמה כוכבי הלייקרס לא איזה מציאה היו פה אנשים שחשבו שהם טובים מלברון או מסוגלים לקחת קבוצות לפלייאוף/ קונטנדרית.

    אריק פסקל>דריימונד
    קיי האומן>לונזו

    באדי הילד ניגב את בוסטון ומורי את ממפיס אבל לי יש 2 מסקנות כבר, תרשמו.

    לא טייטום ולא מורי יהיו סופרסטארים. אולסטארים? זה כנראה כן במיוחד טייטום בגלל שהוא במזרח אבל סופרסטארים? לא. אין להם את זה. טייטום אפתי עם כדרור חלש ואין לו ממבה מנטליטי בכלל. תרשמו.
    טייטום עם מנטליות בן סימונס. אגב הוא כבר טריידבול אצלי אז מוכן לשמוע הצעות אבל רק כוכבים כן…

    1. שמעון כתבנו את זה לא הקשיבו, אמרנו שיסריחו את הפארקט שלונזו רכז מחליף במקרה הטוב ראן אנד בלגן.
      .
      כתבנו להם שסימונס לא יפתח קליעה לא הקשיבו.
      .
      כתבנו להם על הנגר דריימונד שהם יתרסקו שהוא חוזה נוראי לא הקשיבו, ואז באתר יכתבו הפתעה

  29. זה יפה. איך ברבע שנגמר פלוס 12 ללייקרס, קוזמה וקארוסו כבר עם מינוס 11.רק ברבע אחד. זה מדהים ממש.
    מסתבר שהאנשים האלה עלו מהספסל כדי לפתוח משחק שנסגר. לתת שואוטיים לקהל! טרו לייקרס.

  30. תגידו אתם חושבים שהשיער הזה עוזר לדוויט להשיג יותר סקס?
    זה מזכיר לי שפעם באוניברסיטה אצלנו הגיע סטודנט עם שיער דומה והמרצה שלי שהוא הקומיקאי מס 1 בארץ שאל אותו תגיד לי השיער הזה משיג לך בחורות? אז הוא אמר לו שכן אז המרצה אומר לו ושאתה בא אליה הביתה בטח אבא שלה אומר מי זה הדבר הזה מה יש לו על הראש 😂😂

  31. לברון עולה וזה לא רק ריצה קלילה ליישר את הפור. זה המחויבות של הקבוצה.
    הלייקרס הפכו לקבוצה תחתיו, לא פחות מהכנועות שבקבוצות קליבלנד. פול דומיננס.

  32. אני חייב לציין שדו השיח שמתנהל מעל תגובתי הוא אחד המרשימים שיצא לי לקרוא.
    לאכול את הכובע במשחק בו פילי מנצחים, ולסימונס יש 10+ אסיסטים.
    ממתינים למשחק גדול של בול, למרות שהוא בכלל פצוע (ויש את העובדה הפעוטה שהעונה יש לו 11.5 נק', 6.4 אס', 52.4% אפקטיבי, 36.7% מהשלוש. אבל ממתי לעובדות יש משמעות כלשהי? . . .)
    .
    ואז גולת הכותרת –
    דריימונד גרין. הוא לא סקורר, הוא לא היה סקורר, הוא לא יהיה סקורר. הוא משחק בקבוצה בה 80% מההרכב הראשון פצועים.
    (אהה, כן. יש את העובדה הפעוטה שהם פשוט בוחרים להתעלם ממנה – אולי העונה הוא לא אולסטאר, אבל ההגדרה של אולסטאר היא של מי שנבחר לכזה. ואת זה הוא עשה מספר פעמים. במערב התחרותי. הוא אולי משחק העונה נורא. אבל הוא ALL NBA בגלל שהוא נבחר בעברו לכזה. לא סתם נבחר, לחמישייה השנייה, ומעמדת הפורוורד עמוסת הכישרון. במוסד שמעון -רובין בחרו פשוט לשרוף את ספרי ההיסטוריה שכופרים בנרטיב…)
    .
    בקיצור, חברים.
    רק שתדעו –
    אין לי ויכוח. גרין הוא לא אול-שמעון-רובין. הוא גם לא היה.
    בדיוק כמו דניס רודמן או בן וואלאס. גם הם נגרים שלא יכלו להוביל קבוצה של נגרים למשהו, לא משנה מה יעשו על הפרקט. אבל גם שחקני ענק שהופכים קבוצות טובות לאלופות.

      1. המציאות פה אמרה שדריי שחקן טופ 24 בליגה.

        אמרתי לכם לא דריי לא לונזו ולא סימונס מצליחים להוביל את נס ציונה לפלייאוף בליגה הישראלית.
        יש מישהו שחושב פה אחרת? יותר מזה אני אגיד לכם? הם ינגרו בארץ פי 10 ממה שהם מנגרים שם כי בארץ לא יתנו להם שריקות אוויר או כבוד, שחקנים אלמונים כמו זלמנסון ונמרוד לוי ישפילו אותם ויגרמו להם לבכות לאמא. אם בן סימונס היה בא לאליפות העולם במקום לפברק סרטונים הייתם רואים קומדיה היסטורית

        1. למה? כי אתה פשוט כותב את זה בכל הזדמנות? "צורח" את זה בקולי קולות?
          כולם כותבים לך שסימונס רק בעונתו השלישית, ויש לו לאן להתקדם ושהתקרה שלו תלויה לחלוטין בקליעה שלו מרחוק – אתה לוקח את זה לנגר שלא מסוגל לקלוע שכולם חושבים שהוא HOF ולברון הבא.
          לפעמים זה די מביך ההצהרות שלך, אפילו יותר מהליגה הישראלית 😉

          1. הוא לא יכול לשפר קליעה שתבין במכניקה תראה הוא לעולם לא יהיה קלעי טוב המכניקה שלו זה ידויי פשוט הוא עד גיל 23 לא זרק מעולם אתה חושב יהיה צלף פתאום? הוא יכול להשתפר לקליעה של לונזו בול ורונדו. אם יזרוק יותר מידי יכאבו לו הידיים, מיידה פטיש כמה צריך לומר לך.
            גם אם קליעה סבירה הוא לא מתקרב לטופ של הליגה

            1. שמעון, הוא כבר כמעט בטופ של הליגה, בטח בטופ של השחקנים הצעירים.
              קליעה כמו של סטף והארדן לא תהיה לו. אבל גם לברון, וויד, אנטטוקומפו ואחרים לא קלעים גדולים.
              הוא צריך להיות סביר מהטווח הזה, רק להוות איום כדי למשוך את השומר החוצה.
              הבעיה שהוא כרגע בכלל לא מנסה.

    1. גיא לא אמרת שסימונס יפתח קליעה סבירה?
      הבאתי לך קישור.
      .
      על גרין לא אמרנו לך שהוא נתלה על חשבונם שחקן ההגנה של העונה (והוא מגן מצוייןבהגנה קבוצתית הוא חלש מאוד בהגנה אישית, בלי מגני פרימטר מצויינים לידו ) מציג את ההגנה הגרועה בליגה, לא אמרתי לך שהקבוצה איתו לא תגרד פלייאוף וכאשר הוא המנוע והלב הוא יוביל אותך לבחירה ראשונה ?
      .
      על לונזו הוא מנפח סטטיסטיקות בקבוצה פח בדיוק כמו אינגרם ובוקר שלפני שנה

      1. גרין כבר לא שומר היום. שמר פעם. אולי שומר כוח להגנה פעם ב10 משחקים לעונה הבאה ולשאוג לעשות הצגות של בחור קשוח.

        איך ראס אמר על בברלי….גרין סתם מסתובב ועושה הצגות ומדבר עם השופטים כאילו שומר הוא עובד על כולכם..
        אריק פסקל זה הדבר האמיתי תאום דריימונד עם כשרון יותר. איזה האסל הוא מביא חחח לוקח אותו על דריי בקלות.

      2. מעניין שאנשי מקצוע אחרים חושבים אחרת… אבל גם אותם אתם דואגים להקטין בכל הזדמנות בטיעוני טיפשות כאלו ואחרים (קצת ענווה לא תזיק לשניכם), ושאתם הייתם עושים זאת טוב יותר.
        אם הייתם עושים זאת טוב יותר כנראה שהייתם שם… אבל זה הכל יחסי ציבור… מה שאין לשניכם מלבד ה"אול שמעון-רבין", שזה מוסד מכובד לכל הדעות… בכל זאת, מקבל במה בהופס

        1. לא להקטין אמת. הייתי שם אלפייה לראות אותם בארץ מנגרים פי 10 יותר. הם לא ישרדו בליגה בארץ. לאמרה היה אפילו יותר קשה פה. פה יש םיזיות קשת צפופה ולא קופצים למגינים. סימונס היה נראה פה סוזמן מוכן לשים כסף. ואיש מהם לא מוביל את נס ציונה לפלייאוף. גם על זה שם כסף.

          אנשי מקצוע חחחח ראינו איזה אנשי מקצוע הם שולחים את אוברה על אריזה חחח בוחרים בבנדר מביאים מקס לגון וול אנשי מקצוע חחח כל אחד פה יכול לעשות כמוהם במקרה הגרוע ויותר במקרה הטוב.
          אנשי המקצוע האלו אמרו שגוש גקסון יהיה השחקן הכי טוב מהדראפט עוד 5 שנים 😂😂😂
          אנשי מקצוע בחרו בלונזו 2
          אנשי מקצוע מנהלים את הניקס

          1. רוסקה לדעתי נשלח כי הוויזארדס לא רצו לשלם לו חוזה גדול והעדיפו את הניסיון של אריזה (שיותר בוגר ומוכן לצד הריצה שהם קיוו לעשות עם וול וביל).
            לא חסרות טעויות אבל תסתכל על התמונה הכוללת בזמן אמת.
            להגיד כל פעם ״אמרתי לכם״ עם חוכמה בדיעבד זה לא ממש רציני

            1. אוברה

      3. כל כך הרבה חוסר דיוקים (מפאת כבודך אני בוחר לא להשתמש במילה "שטויות").
        סימונס מאכזב גם אותי כאשר הוא ממשיך לא לאיים במחוץ. חד משמעית. זה לא משנה את העובדה שאת הנקודות שהוא קולע, הוא קולע באחוזים טובים (מאוד). זה לא משנה את העובדה שהוא מנהל משחק מצוין.
        .
        לונזו. אני אשמח אם תוכל להסביר איך אפשר לנפח יעילות. סליחה, אבל זה הדבר הכי רחוק מהמציאות שאני מכיר. מנפחי סטטיסטיקות מגדילים את נפח הזריקות שלהם, את ה-USG שלהם, על חשבון הקבוצה. ועל חשבון היעילות. אם בול שיפר משמעותית את היעילות שלו, אז איך אפשר לכתוב "מנפח סטטיסטיקות"?
        .
        גרין. מתי אי פעם אני, או מישהו אחר אולי קצת יותר רציני, כתב שגרין יכול להוביל קבוצה חלשה לפלייאוף. שוב. הוא לא סקורר.
        רק מה, הוא המון דברים אחרים. בניגוד לשטות הגמורה שכתבת, הוא שחקן הגנה נפלא. הן אישית, והן קבוצתית. כמובן שכאשר הוא מתופקד כשחקן פנים ולצדו כלום ושום דבר, נוצר הרושם שההגנה שלו זוועתית. תצפה בו משחק לאורך זמן, ותבין עד כמה הוא שחקן הגנה טוב. כזה שהופך קבוצה טובה, למצוינת. כאשר, לא שונה בכלום ממה שרודמן עשה, או ממה שבן וואלאס עשה (בעצם, כן. הוא גם מנהל משחק בחסד)

        1. גיא לקלוע שהמשחק גמור ואפס הגנה זה לנפח סטטיסטיקה, יש לונזו אפס השפעה על המשחק ועל התוצאה.
          .
          מישהו אמר שסימונס לא קולע באחוזים טובים מאוד? אבל הוא מסיים רק בטבעת זה הופך אותו לשחקן מוגבל מאוד תוקע את ההתקפה של פילי , בטח בהתקפה עומדת ופיקאנדרול הוא לא מסוגל לעשות, וגם בפוסט הוא חלש מאוד. ג’ון לא כתב שהוא קלט את הקליעה והסכמת איתו, לא אמרת שמהירות השחרור והזריקה שם ושנוכל הרבה כובעים לגביו? מזל שהכל רשום שחור על גבי לבן במרשתת.
          .
          גרין מגן בינוני והשנה נוראי שיש לידך מגני פרימטר אדירים כולם נראים הרבה יותר טוב ממה שהם במציאות בטח שהוא כזה חכם בהגנה הקבוצתית והחיפויים באחד על אחד הוא מאוד חלש, ולגודלן סטייט היו שניים מגני הפרימטר הטובים בליגה (קליי ואיגודלה), כמו שכתבתי לך אני לא מאמין בנתוני הגנה אישית הם שטויות (לא מספרים על איזה שחקן הוא שמר, אם הוא קיבל אותו בחילוף, כמה השחקן קולע שיש עליו שומר אם הוא שומר על נגר שלא מסוגל לקלוע מטר כשיש אליו שומר כביכול הוא מוריד לו את האחוזים …) אני מאמין בנתונים של הגנה קבוצתית, גולדן סטיי מקום אחרון בדפנסיב רייטינג, מקום 27 חוטפים את כמות הנקודות שממטירים עליהם בצבע , מקום 4 מהסוף באחוזי ריבאונדים הגנתיים,מקום 4 מהסוף בכמות בלוקים, קולעים עליהם הכי הרבה בהזדמנות שנייה (קשור לריבאונדים),
          איפה הוא טוב בדיוק בהגנה אישית? הוא לא מסוגל להתמודד עם הפווארדים האתלטים של היום בהגנה אחד על 1 והוא לא מסוגל להתמודד עם סנטרים בצבע.
          .
          לגבי הופכים קבוצה טובה למצוינות יש לך בעיה קטנה בטיעון גולדן סטייט לקחו את האליפויות בגלל ההתקפה לא בגלל ההגנה, הם לא האטו לשנייה את יוסטון ,או את קליבלנד פשוט קלעו יותר מהם, בזכות שלושת הגדולים

          1. איך שהנרטיב חוגג. וואו.
            יש לך סימוכין לשלל הטענות שלך?
            .
            לגבי סימונס –
            שוב. במפורש כתבתי שגם אני מאוכזב מבחירתו לא לזרוק מבחוץ. חד משמעית. בין זה, לבין שלל ה- האמת, כבר אין לי מילים נוחות לתאר את המסע שלכם, שם במכון שמעון-רובין,
            אז בין העובדות לבין נרטיב שלכם, שמעון-רובין, פעורה תהום, עמוקה ורחבה.

            1. גם יוסטון וגם קליבלנד קלעו בדיוק באותו רייטינג התקפי של העונה הסדירה מול הלוחמים, משמע ההגנה של הלוחמים לא האטה אותם, פשוט הלוחמים קלעו יותר נקודות, התקפית גרין לא היה פאקטור משמעותי

        2. סימונס רק דאנקים ולייאפים. לא שחקן שיביא לך אליפות אם לא יוקף כולו באולסטארים. סביב אולסטארים כמו קרי קליי דוראנט אפשר להחביא אותו כמו דריימונד ולהנות מהיתרונותיו ההגנתיים. הבןנאדם נגר על בפלייאוף וינגר גם השנה. השחקן ה14 הכי טוב בליגה עי espn 😂😂😂😂😂
          סימונס הוא דריימונד גרין יותר אתלטי תפור לעמדה 4 בקבוצת כוכבים שצריך לתת הגנה ולסיים ליד הסל דאנקים ולייאפים. בזה הוא מצויין.
          ואני חייב להחמיא למנחם האגדי שראה את זה מהרגע הראשון. עוד בעונה הראשונה שסימונס כיכב ונחשב פוטנציאל הוא אמר שסימונס לא רכז ואני התווכחתי איתו הוא אמר שסימונס רק עמדה 4. הדוק צדק בגדול וראה את סה לפני כולם.

  33. תכלס לברון עלה כדי להציל את הפלוס מינוס של קוזמה וקארוסו, שהיה כבר מינוס 15. עלה, ריצה מהירה, וזה רק מינוס 6. נשמע לגמרי סביר.

  34. אההה, הבנתי. קובי הגיע, יושב קורט-סיטס.
    בגלל זה לברון השתגע הערב. כבר עם 5-5-17 על 13 דקות, מושלם מהשלוש, אסיסטים על מגרש שלם, פלוס 38 כשהקבוצה עם פלוס 25, משחק כמו בגיים 7… אוי האנשים האלה. חולי אגו. וקובי ככה, מהנהן בקטנה. יפה, יפה. אתה לא רע אתה. LOL

      1. ראית את צנדלר פרסונס שנשאר כמה כיתות? ואכל וזלל רק המבורגרים והוא תפח כמו חשבון הבנק שלו? הפרצוף שלו הזכיר לי את מוניקה השמנה בחברים מול מוניקה הרזה. 2 וחצי דק הספיקו ללויד פירס

  35. אני לא מבין, מה כל הפייד אוואיז לונג-2 של AD? מה האחוז שלו בזה? לא טוב. אז למה? מה הקטע?
    מה הוא משחק סטרצ'-4? זה מזיק לו, לקבוצה, חסר טעם. שישחק 5. ואם לא בא לו אז פאוור קלאסי, ה-pnr עם לברון זה להדפיס כסף. אין לזה תשובה.

  36. לא מספיק שההוקס לא מצליחים לזרוק לסל רונדו שם עליהם 2 שלשות? מאיפה זה בא?
    היה לי שני חברים בתיכון ששניהם היו מאוד חזקים תמיד ניסיתי לסכסך בינהם כדי שיכלו מכות ושנדע מי יותר חזק. משלא הצלחתי אמר לי אחד מהם – בוא כל אחד מאיתנו יפרק אותך ואז תוכל להגיד מי יותר חזק. אז קבוצות LA ואטלנטה.

      1. נראה לי שהראשון התלבט אז הוא לא ממש הגיע (אמר משהו על הגב שלו כמה פעמים ושהוא לא בדיוק בריא כרגע) אז אני לא ממש יודע

    1. הסלטיקס קבוצה הרבה יותר טובה משחשבו שתהיה, כבר עכשיו. אל תשכח שהם עברו ניתול הסרת קיירי, והשתלת קמבה. זה לא דבר פשוט להסתגל כ"כ מהר. ועכשיו גם בלי הייווארד, שהיה כבר בפיק, מאז הפציעה תכלס.
      זו קבוצה חזקה, ורסטילית, עם הרבה כלים וזה חשוב, טייטם יכול להיות בערב שחור ומישהו אחר יבוא במקומו, או להיפך.
      עדיין יש שם חוסר גדול בביג-מן, זו עדיין קבוצה שצריכה עוד מהלך משמעותי כדי לאיים על הופ ממש. אבל הסליטיקס חתיכת קבוצה קרציה שיהיה קשה למישהו לנפנף בקלות בפלייאוף.

  37. המטרה של בוסטון ודנבר זה אליפות ולא לחיצות ידיים על הישגים יפים.
    לכן זה או שמורי וטייטום יהפכו לסופרסטארים וזה לדעתי כבר לא יקרה, טייטום חלש מנטלית אין לו רצון לזרוק הרבה ולדרוס יריבות הוא כזה גוד גאי מה שנקרא כשרון.
    גם מורי פאסיבי ואפתי.
    אופציה שנייה הימורים גדולים הקיץ במיוחד דנבר, אה גם מייקל פורטר לא יהיה כוכב אל תדאגו שיוביל את דנבר לאליפות.

    1. דנבר צריכה את בלייק גריפין על מילסאפ. או שתמצא מקום לגלינארי. זה הכי טוב שיש בחוץ.
      או הטרייד הענק, על סטף קארי… זה מגה טרייד ואתה מסוגל לתכנן כזה.

          1. וכשהם לא מתגשמות ומזכירים לך את זה אתה שורף את המועדון וטוען שסותמים לך את הפה. גדול. חברים לפי דונלד וויניקוט – באילו מגנוני הגנה אתם משתמשים ומה לדעתכם מאפיין את השימוש דווקא כאן?

            1. שמעון זה היה מיועד לברוך – אתה לפחות לוקח בכיף את הטראש טוק

            2. אני תמיד מודה, לא היה לי בעיה להודות שטעיתי לגבי דונציץ ולגבי וויגנס, אני גם לוקח הכל ברוח טוב כשאתה יורד לשפה נמוכה אני מתעלם יש הבדל ברור

            3. ברוך רק תזכורת מהפלייאוף האחרון.. עכשיו לי אין שום בעיה עם זה הכל ברוח טובה- זה די מצחיק אפילו. אבל אתה זה שנעלב לי
              .
              https://www.hoops.co.il/?p=156873
              .

  38. לפי הבוקס סקור במשחק של הווריורס זה נראה שפסקל נתן עוד פעם מופע טוב. וזה חבל שכאשר דילו משחק הוא זורק הרבה הרבה פחות. אולי שווה להם לעשות את הטרייד כבר השנה ולתת לפסקל להתפתח.

        1. מה שראס אמר על בברלי זה בעצם על גרין. סתם מסתובב כאילו הוא בעל הבית בלי להראות שהוא שווה משהו בכל זאת קיבל 80 מיליון מבלי לשים לב שאריק פסקל עוקף אותו בסיבוב.

          2מ10 מהשדה מול הגנת האימים של השקנאים חחח

            1. חחחחחח אדם ששומר עם הגב יורד על אחד הבולדוגים הגדולים במשחק כיום 😂

      1. כן תחזור על הטיעון הזה כאילו מישהו ממבקשי טובתו טען אי פעם שהיכולות שלו ומה שהוא יודע זה להיות סקורר. אז עכשיו בשביל להרגיש שאתה צודק תכניס גם מילים לפה למי שלא מסכים איתך

          1. נראה לי שאיבדנו גם את האשך. "כל באיה לא ישובון" נאמר על האגודה – הם יותר גרועים מהבונים החופשיים בעמק הפחד של דויל.

            1. למרבה האירוניה, לתרגום המקורי של עמק הפחד בכלל קראו "גיא צלמוות…"

            2. חשבתי שאף אחד לא יבין אותי – עם העטיפה הכחולה והספר תמיד היה מתפרק

            3. כן! עטיפה כחולה ואיור של שרלוק שדומה קצת לנשר…

  39. סימונס רק דאנקים ולייאפים. לא שחקן שיביא לך אליפות אם לא יוקף כולו באולסטארים. סביב אולסטארים כמו קרי קליי דוראנט אפשר להחביא אותו כמו דריימונד ולהנות מהיתרונותיו ההגנתיים. הבןנאדם נגר על בפלייאוף וינגר גם השנה. השחקן ה14 הכי טוב בליגה עי espn😂😂😂😂😂
    סימונס הוא דריימונד גרין יותר אתלטי תפור לעמדה 4 בקבוצת כוכבים שצריך לתת הגנה ולסיים ליד הסל דאנקים ולייאפים. בזה הוא מצויין.
    ואני חייב להחמיא למנחם האגדי שראה את זה מהרגע הראשון. עוד בעונה הראשונה שסימונס כיכב ונחשב פוטנציאל הוא אמר שסימונס לא רכז ואני התווכחתי איתו הוא אמר שסימונס רק עמדה 4. הדוק צדק בגדול וראה את סה לפני כולם.

          1. גרין לא הנהיג כלום. סטף זה המנהיג ועם שלשות מהחצי מי צריך מנהיג? גרין איכשהו ניסה להצדיק את החוזה שלו ואמר אני נגר וכשרון אין לי אז איך נצדיק חוזה ונעבוד על כולם? נשחק אותה קשוח ו נדבר עם השופטים. הוא רכב על הגב שלהם.
            הוא היה טוב רק ב15 ו16 זהו בהגנה עשה את העבודה שלו

            1. הנהיג, הנהיג.
              גם היה טוב ב-15-16 שלזה סימונס בחיים לא יגיע.
              דפק שלשות בגמרים וריכז משחקים מעמדת הסנטר/פאואק ולא סתם עמד כמו קלוץ בצבע.

  40. שמעון בנוגע לפרסונס – הוא מזכיר שבלול שהגוף שלו לאט לאט נושר על הכביש. יש מצב יגלו איזה זרת שלו על הפרקט. בסוף מרוב שהוא הילטי מן הוא יתפקד כמו המוח בצבי הנינג'ה

  41. טוב, הפעם הבאה שקובי צריך להגיע זה הפינאלס.
    לברון פשוט חזר 10 שנים אחורה היום. עם מה שלמד ב-10 שנים שאחרי. אשכרה ילד קטן שבא להראות לקובי, תראה תראה.

  42. לכל שונאי גרין אני מציע להמתין לשנה הבאה, אולי תהיה סביבו קבוצה בריאה ואפשר יהיה לשפוט אם הוא טוב או לא. לדבר עליו בשנה שאין מה להשיג בה מבחינתו זה בזבוז זמן

    1. נמתין נמתין אבל שנה הבאה הוא יחזור להיות אופציה 4 ולא אופציה 1 כמו עכשיו. המנוי שלי זה לאופציה שלו כמספר 1 על זה דיברנו תמיד והשנה החלומות התגשמו וזה קרה וקיבלנו הזדמנות לחזות בתשובה לויכוח שהיה ביני ובין גיא וקיבלנו תשובה די ברורה.
      שנה הבאה גם יהיה צחוקים אל תדאג פעם ב10 משחקים הוא ישאג עם איזה האסל בהגנה ויעבוד עליך שוב, רוב העונה ינגר למוות גם כאופציה 4.

    2. אגב אני במקומכם משחיל את דריי לאיזה פראייר גודל לכם דריי משופר האסלר רציני אריק פסקל וליד כוכבים הוא יהיה אולסטאר תראה איך הוא חוגג תחת שמירה תאר לך שהוא יהיה כל הזמן לבד? הצעיר נמרץ ורץ ומתאמץ בלי סוף תנו לו חמישייה. דריי גמר את הסוס ואיזה 2 משחקי שאגות והאסל לא ישנו את זה

  43. "כיתה ו 3 מול תלמיד יב "
    .
    מתחילת העונה, לברון הדועך:
    .
    25 נק', 7.6 ריבאונדים, 11.2 אסיסטים, 3 איבודים (3.7 אסיסטים לאיבוד), 54% אפקטיבי, 34% מהשלוש, 71.8% מהעונשין.

    1. זה בזכות המקלחות המשותפות עם הווארד 🤣🤣🤣
      ואז הוא מבקש ממנו להתכופף לסבון 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      חחח חחח חחחחחחחחחח

      1. כאשר זה נוח לך, אז זה "נדבר אחרי".
        בשאר הזמן (99%) אין לך בעיה לצאת עם הצהרות על הקריירה של שחקן בו צפית רק בתקציר…
        .
        חוץ מזה, אתה לא כתבת פוסט אחרי 8 משחקים, על MVP, וחמישיות עונה? . . .

          1. די עם הנרטיב. תבדוק את הנתונים. מה הלייקרס עשו עם לברון על הפרקט. מה הם עשו כאשר לא שיחק. זה לא מסובך.
            .
            לגבי דייויס –
            לא ברורה לי השאלה. כבר כתבתי שאני חושב שהוא כבר עכשיו, ויהיה בהמשך, חזק במירוץ לתואר שחקן ההגנה של העונה. הלילה לא היה הלילה שלו, ולכן הוא לא הפך לחלק מהדיון.

    2. גיא לברון עדיין ענק (טופ 5 בליגה )אבל הוא בדעיכה משנה שעברה , למרות סגל יותר טוב משמעותית לצידו הוא קולע פחותנקודות ב4% פחות אפקטיבי, הוא עבר להיות מנהל יותר של המשחק אבל יש לו ירידה ביכולת כסקורר

      1. ההבדלים מהשנה שעברה לעונה הנוכחית:
        2.4 נק', 2% אפקטיבי, 1.4% TS
        .
        אלו הבדלים זניחים, בעיקר לנוכח השינוי בצורת המשחק. הוא כבר לא צריך להיות ספק הנקודות המרכזי בשביל להשיג ניצחון. מה שמאפשר לו לתקוף הרבה פחות את הסל. אותן 2 נק' הבדל, הן בדיוק ההבדל בין כמות הנק' בצבע השנה (11.4) לעונה שעברה (13.5).
        כן, יש ירידה ביעילות של לברון בצבע. הוא הפך מ-"בלתי עציר", לסתם "טוב מאוד".
        צריך לזכור שבד בבד, היעילות שלו כעושה משחק גם היא עברה שינוי, כאשר ממנהל משחק טוב מאוד, הוא נותן נתונים שמזכירים את מיטב הפוינט גארדס בשיאם.
        השורה התחתונה?
        קשה לי להצדיק את המשפט "לברון דועך" לאור הנתונים.
        28 PER העונה. 27.6 PER ממוצע בקריירה. עונה 17 שלו. לא נתפס.

        1. אני מסכים איתך לא נתפס אין שחקן עם קילומטראג כמו שלו שהציג יכולת כזאת, איפה אתה רואה את הנתונים המעודכנים בבסקטבול רפרנס, זה מראה לי 24.3 נקודות ב52% אפקטיבי

  44. השינוי של הערב אצל הלייקרס: מתחילים לגלות את הלקיעה מהשלוש.
    זה לברון לוקח על עצמו, בעיקר. ואחריו, כמו בכל דבר, היתר.
    עד הערב הלייקרס לא זורקת משם. מקום 3 מהסוף, עם 28 זריקות למשחק, שהן 30 פלוס אחוז מסך הזריקות.
    הערב עם 35 מ-89, כמעט 40% מהזריקות, שזה הולך והופך לסטנדרט של הליגה. יוסטון מילווקי כבר חוצות את ה-50. והמגמה רק בעליה.
    אחרי הרבה שיעורים כואבים מהצד השני, האחרונים עם פיניקס וסקרמנטו, אולי הלייקרס ילמדו להבין שזה גם משתלם, וזה הנשק החדש, לא חשוב מה פופ (אחרון בליגה בנסיונות, הרחק מאחור, 27% מהסך הכולל בלבד…) חושב על זה. 3 >2.
    השלב הבא? גם בהקשר הזה, להיפטר מרוב מחסן הגארדים, עבור יצרן נקודות ושלשות מוכח. לא כל יום לברון יציל הכל, גם מהפרימטר.

      1. כי אני גוי! סמולן! הומווווווווו! שינקינאי בועתי מסריח! אליטיסט מתנשא! מהפרקליטות, ה-BDS וה-ISIS!
        תכלס עלית עלי.
        שמי חנין זועבי. מעריצה צמודה של לברון ג'יימס.
        בא למרמרה?

            1. התבלבלתי בספירה 🤔

            2. של מה? הזהויות?

        1. מה זה הפיתרון שלך? לזהם את השיח? תראה את ההתכתבויות שלי עם גיא שהוא דמות מוערכת וללא ספק מהצד השני של המפה הפוליטית. אני חושב שזה די נקי..
          ולעניין איך " מגלים" קליעה מ3? במה זה תלוי שמעון? אה סליחה stam?

            1. אהה להתאמן משפר עד גבול מסוים. גם את ההומור גם את התחכום, וגם את המודעות העצמית. אבל אפילו אתה יכול להוציא מעצמך תגובות יותר טובות ועקיצות יותר מתוחכמות. תתאמן ותחזור אלי עם חומר יותר טוב. כרגע זה נראה כמו אטלנטה מול לוס אנג'לס (קליפרס כן?)

          1. אתה יודע מה מצחיק, אותי לפחות, חגי "התותח"? (אגב, מאוד מעניין איזה כיוניים אנשים בוחרים לעצמם. זה מאלף. "התותח"? יעני, תגדיל לי בשקל? משהו שאתה רוצה שנדבר עליו?).
            מה שמצחיק, בעצם מדכא, זה לקרוא אנשים כמותך. אנשים שבצר להם, מייד הולכים למקום של הטחת בוץ לא קשור. הטענה: לברון מצוין? התגובה: "אתה שמעון". הטענה: "הדת חונקת את מדינת ישראל" (משהו כזה, לא זוכר כבר). התגובה: "אתה אדם אלים! פוגע ברגשות" וכו'. הטענה: כלשהי. התגובה: נסיון לסתום פה במשהו לא קשור, "מכפיש" (בלי שום ביסוס), אד הומינם (כלפי כינוי ברשת…), התקרבנות ("אתה אלים"), התמסכנות (לי בכלל יש צרות אישיות"), וכל האינוונאטר.
            זה מצחיק כי זו הודאה בתבוסה עניינית. זה מדכא, כי מי בא להביס? פורום הוא מקום לדו-שיח. אני מנסה להרגיל את עצמי לשינוי טון, סגנון. כי הסגנון שלי חד, לפעמים בוטה, מה יש בכלל להכחיש. אלא שכל המאמץ בכלל לא לעניין. אתה בכלל לא מאצ'. כמו לדבר מול קיר. כי בסוף, לפעמים כבר בהתחלה, "התותח" תמיד יבוא עם איזה "לזהם את השיח", ושאר קלישאות מהטקסט-בוט הפוליטי.
            בוקר טוב, יש עבודה.

            1. "התותח" – במחווה לסרט סנאץ' עוד מהתיכון – לא ממש זוכר למה דווקא התותח. אין קשר לאיבר מין למרות שהאסוסיאציה שלך מעידה לא פחות על הכותב.
              אתה יודע אפשר לעשות קולאז' ולזרוק את כל מה שאמרת באמצע אבל נראה לי שאתה צריך לנוח נמשיך ביום אחר כי זה כבר לא כוחות היום.

            1. בטח שהיו במקור.
              (זה מעלה זיכרונות מדיונים אינסופיים עם הממזר…)

            2. http://www.hoops.co.il/?p=173017
              גיא היה לנו וויכוח אח דריימונד שווה מקס אם הוא אולסטאר (1 מ24 השחקנים הטובים בעולם).
              .
              אם סימונס יפתח קליעה, איך הפליקאנס יראו… אין הבדל בין אינגרם לבוקר של עונה שעברה דרך אגב

            3. מה אתה מנסה לרמוז? שאינגראם בבוא היום יהיה אולסטאר?

            4. (לא ממש ברור מה הקישור מנסה להוכיח או לחדש. את הדטרמיניזם השמעון-רוביני אנחנו כבר מכירים…)
              (ע"ע הכישלון של יוסון 18')

      1. שמעון צודק גרין בקבוצה אחרת לא היה מתגלה ובטח שלא מגיע למעמד שרפי הבנה באתר כינו אותו טופ 15 בליגה , היה לו עונה אחת ענקית 2016 וזהו משם שחקן בינוני שתופס גב על הגדולים.

    1. אני לא חושב שדריימונד מתקרב לאל הורפורד ואני לא חושב שיש מישהוא שחושב ככה. אל שלוש רמות טוב ממנו וגם ייזכר ככזה גם אם לא ישיג אליפות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט