הבאקס באינדיאנה, יוסטון במיניאפוליס וטורונטו בדאלאס ביום שבת העמוס (לא) לעייפה/עידו רבינוביץ

הבאקס באינדיאנה, יוסטון במיניאפוליס וטורונטו בדאלאס ביום שבת העמוס (לא) לעייפה/עידו רבינוביץ

מומלצי ליג פאס:

אינדיאנה פייסרס (5-7) – מילווקי באקס (3-8), 2:00

הצהובים-כחולים מאינדיאנפוליס חוזרים הביתה כדי לארח את המילווקי באקס בקרב צמרת של הקונפרנס המזרחי. לאחר התחלה חלשה לעונה שגררה שלושה הפסדים רצופים מפתיחתה, הפייסרס ניצחו שבעה מתשעת משחקיהם האחרונים והם שוב נראים כמו כוח שיש להכיר בו.

הרבה אשראי למומנטום העצום של החבורה של נייט מקמילן יש לייחס לרכש החדש שהגיע מהמתארחת של היום בבנקרס לייף פילד האוס: מלקולם ברוגדון. הגארד הצעיר קולע 19.2 נקודות למשחק (6 יותר מממוצע הקריירה שלו), מוסר 8.2 אסיסטים (4.3 יותר מממוצע הקריירה שלו) וקוטף 4.8 ריבואנדים (1.2 יותר מממוצע הקריירה שלו). הוא מנהיג הקבוצה הזו בשני צדי המגרש, מושכות שמישהו היה צריך להשתלט עליהן בהיעדרו של ויקטור אולדיפו. במשחק אמש נגד הרוקטס בטויוטה סנטר, הוא שיחק 9 דקות בלבד לפני שנפצע ולא שב לשחק. נייט מקמילן התייחס לכך במסיבת העיתונאים, טען כי למלקולם יש כאבי גב קשים והוא סובל רבות, אמנם הוא לא אמור להיות מושבת לזמן רב. כיוון שלאינדי אין אימון בוקר היום, נדע אם הכוכב של המקומיים ישחק רק בחימום לפני המשחק, כאשר גם אם ישחק, כנראה יוגבל בדקות ובתנועה שלו על המגרש. הוא מצטרף לרשימה ארוכה של פצועים קריטיים אצל הקצביים יחד עם ג'רמי לאמב, מיילס טרנר וכמובן אולדיפו שהוזכר לעיל.

גם ללא הפציעות האחרונות, הפייסרס לא נמצאו במצב מזהיר במיוחד מבחינת סקורינג (108.8 נקודות למשחק, מקום 19 בליגה) וכעת הבעיה תחמיר עוד יותר. הפייסרס נסמכים רבות על הקליעה שלהם בתוך קשת השלוש, הם במקום האחרון בליגה הן בזריקות מבחוץ (25 למשחק) והן בקליעות (8.3 למשחק). יש להם שחקן אחד בלבד שקולע 2 שלשות לפחות במשחק, דאג מקדורמוט, אבל אני מתקשה להאמין שהוא יכול לתת שתי תצוגות ענק של סקורינג יום אחרי יום (קלע 18 נקודות אתמול בטויוטה סנטר, מקום ראשון בקבוצה יחד עם דומאנטס סאבוניס).

היריבה שמנגד תשמח מאוד להנחיל לפייסרס הפסד שני ביומיים בזמן שהם יאריכו את רצף הניצחונות שלהם ל-3. הבאקס מגיעים לאינדיאנה לאחר ניצחון נאה על הבולס שהתארחו בוויסקונסין. יאניס אנטטקומפו מתחיל להראות כמו ה-MVP של העונה שעברה לאחר התחלה קצת רעועה, במשחק הקודם הוא פשוט התעלל בשוורים המסכנים כאשר שם 38 נקודות למרות ערב קליעה יחסית רע (אף על פי שסיים עם 54.2% מהשדה, הוא החמיץ 4 מחמש השלשות שלו וקלע רק 11 מתוך 20 זריקות עונשין) וגם קטף 16 כדורים חוזרים. בדומה לדנבר השנה, הבאקס מצליחים לנצח משחקים גם כאשר הם חורקים (18.2% מעבר לקשת השלוש, הספסל קולע 7/25 מהשדה נגד הבולס, ובכל זאת שמו 124 נקודות), מה שרק מראה על הגדולה שלהם בתור קבוצה וההתבגרות שעשו במהלך הקיץ.

הימור: הבאקס מגיעים לאחר יום מנוחה, פחות חבולים וברצף ניצחונות. לפייסרס אין פורוורדים ארוכים שיכולים להאט את יאניס ו/או להאט את קצב המשחק, מה שיטיב מאוד עם האורחים שמובילים את הליגה בקצב משחקים עם 107.1 פר משחק. הבאקס מנצחים וגם מכסים את הליין, מה שהוא לא יהיה.

מיאמי היט (3-8) – ניו אורלינס פליקנס (8-3), 3:00

המיאמי היט ינסו להמשיך ללהוט ולשמר את הפתיחה הכי טובה בתולדות המועדון (מבחינת מאזן נקי בלבד, כמובן) נגד הפליקנס המתקמבקים. שתי קבוצות עם סגנון ופילוסופיית משחק בקטבים שונים לגמרי: ההיט מנסים להגביל את כמות הזריקות במשחק (83.9 זריקות למשחק, הכי פחות בליגה, אמנם מרשים ליריבות לזרוק רק 86, מקום שלישי חיובי בליגה), לשלוט על קצב נמוך אבל להמר על חטיפות (9.6 חטיפות למשחק, מקום רביעי בליגה בהנהגת ג'ימי באטלר שמוביל את הליגה עם 2.75 כאלו פר משחק) ולנצל חוסר מוכנות של ההגנה לסלים קלים. בצד השני, הפליקנס לא מצליחים לעצור משב רוח, מרשים 122.8 נקודת למשחק (מקום אחרון בליגה). למעשה, הם הרשו מעל 110 נקודות בעשרה מתוך אחד עשר המשחקים הראשונים שלהם, כאשר הקבוצה היחידה שהצליחו לעצור עם 107 נקודת "בלבד" היו הנאגטס.

ההיט נמצאים עם ידם על העליונה במאצ'אפ הזה. בניגוד לעונה האחרונה, בו הם נטו להפיל משחקים קלים מול קבוצות נחותות מהם, שלושת ההפסדים שלהם העונה הגיעו מול קבוצות מערביות במאזן חיובי, בחוץ (מינסוטה בפתיחת העונה המרשימה שלהם כאשר ההיט חסרו את ג'ימי באטלר, הנאגטס בהתחלה של מסע החוץ המערבי והלייקרס בערב השני של הבק טו בק). הסופרסטאר שהגיע בקיץ משרה תחושת ביטחון על הקבוצה הזו, מה שדויין וייד עשה בעונה שעברה, אבל בניגוד לפלאש הישיש של שנה שעברה, באטלר עדיין משחק ברמה גבוהה מאוד. הוא עשה סוויץ' והפך לשחקן קבוצתי ויעיל יותר, בהשפעת התרבות של סאות' ביץ', זה לא רק 6.5 האסיסטים שהוא מחלק במשחק (3 יותר מ-ממוצע הקריירה שלו ב-29.7% אחוזי אסיסטים, הסמן הגבוה בקריירה שלו), זו גם האגרסיביות שלו בתקיפת הטבעת ושימוש בתשומת הלב ההגנתית כדי לפנות את המרחב בשביל מרב הקלעים שמקיפים אותו. לאורחים מניו אורלינס אין הרבה שומרים שיכולים להתמודד עם הגובה והפיזיות שמציג מספר 22 ממיאמי, במיוחד אם לונזו בול יחמיץ את המשחק כצפוי (בספק בשל פגיעה בשריר בירך).

הימור: מיאמי הוכיחה השנה שהיא מסוגלת לנצח גם משחקים בהם היא צריכה לקלוע הרבה (יוסטון, מילווקי, פיניקס), לפליקנס אין יותר מדי מה למכור מולם. ניצחון אדום בוהק כמו צבע השני.

מיניסוטה טימברוולבס (5-7) – יוסטון רוקטס (3-9), 3:00

יוסטון איכשהו ממשיכים לנצח, הם יכולים להאריך את רצפם ל-7 W's אם יגברו הערב על הזאבים ממיניאפוליס. למרות התחלה רעועה ביותר, הטילים התעשתו על עצמם וכעת נמצאים על גל הניצחונות הארוך ביותר במערב והשני בכל הליגה מאחורי הרצף הדו ספרתי של הסלטיקס, כולל שני הניצחונות האחרונים שלהם על קבוצות חזקות בדמות הפייסרס והקליפרס.

מה היו הגורמים להתחלת הרצף הזה? קודם כל, השיפור ההגנתי. ברצף הניצחונות הם הרשו ליריבה לקלוע מעל 110 פעמיים בלבד, אותו מספר פעמים שהרשו ליריבה לקלוע פחות מ-100. הם כעת במקום ה-16 בדירוג ההגנתי, לאחר שהיו בתחתית לאחר השבועיים הראשונים. כן, ג'יימס הארדן מוביל את הליגה בנקודות ונראה כמו שחקן ההתקפה הכי קטלני שדורך על רגליו כרגע בפלנטה, ראסל ווסטברוק נכנס לאט לאט לעניינים וגם טייסון צ'נדלר מעגן יפה את ההגנה מהספסל. אמנם, הכי חשוב לציין את הכניסה לעניינים של הפתעת העונה מצד הרוקטס: בן מקלמור. הבחירה השביעית ב-2013 לא הרשים רבות עד כה בקריירה שלו, אמנם ניכר כי הוא מצא בית חם בטקסס. ד'אנטוני נתן לו אור ירוק לירות מכל טווח, והוא מנצל את זה, הוא צלף שלוש שלשות בשישה משחקים העונה, בעיקר ממצבי קאץ' אנד שוט בפינות (74.6% מהזריקות שלו הגיעו מחוץ לקשת לאחר 0 דריבלים). המשחק אתמול מול הפייסרס, בו הוא קלע שיא עונתי של 21 נקודות, רק ממשיך להדגיש את סימן הקריאה על העונה המעולה שלו עד כה.

מנגדם, גם לטימברוולבס יש גארד אתלטי שמפתיע ביכולתו העונה, הלוא הוא המושמץ התמידי, אנדרו וויגינס. לאחר העונה הגרועה בקריירה שלו בעונה שעברה, כולם ציפו להמשך ההתרסקות למטה, אמנם משהו סוף סוף התחבר אצל הקנדי בן ה-24. הוא קולע כ-26 נקודות בממוצע למשחק (כולל 30+ בארבעה מתוך חמשת משחקיו האחרונים) ביעילות הגבוהה בקריירה שלו (56.3% טרו שוטינג) יחד עם המספרים הגבוהים בקריירה באסיסטים וריבאונדים. הוא מעורב יותר בשטף ההתקפי (18.5% אחוזי אסיסטים, הסמן הכי גבוה בקריירה שלו בפער של 7.6% מהבא אחריו, בנוסף ל-100 נקודות שנוצרו כתוצאה ממסירות שלו, בנרמול לעונה שלמה זה יוצא 745 נקודות בקירוב, כאשר שיאו הנוכחי בקטגוריה הזו לעונה שלמה הוא כ-300 נקודות פחות מכך), הוא שומר על הכדור טוב יותר (6.3% איבודים, גם כן האחוז הטוב בקריירה שלו) והכי חשוב: לוקח זריקות חכמות יותר. לוקח שלשות במקום זריקות ארוכות ל-2, נכנס יותר באגרסיביות לצבע במקום להתפשר על חצי מרחק ולא מכריח זריקות כאשר הוא נשמר טוב, וויתור ענק בקטגורית האגו הבעייתי שלו. יחד עם קארל אנטוני טאונס, הזאבים נראים כקבוצה שעוד תגיע בטעות לפלייאוף.

הימור: אחזה שמינסוטה תנצל את העובדה שהרוקטס מגיעים עייפים וראסל ווסטברוק ישב בצד ויקטעו את רצף הניצחונות של הטילים, החבורה של פליס סאונדרס ב-5.

דאלאס מאבריקס (5-6) – טורונטו ראפטורס (3-8), 3:30

הראפטורס מגיעים לאולמו הביתי של מארק קיובן בתקווה לסיים את רצף משחקי החוץ בטעם מתוק עם ניצחון רביעי בחמשת המשחקים מחוץ לבית כאשר לוק-זינגיס והשוליות שלהם ינסו לקלקל את החוויה שלהם.

המאבס סוחבים שני הפסדים רצופים ושלושה מתוך ארבעת משחקיהם האחרונים (שניים מהם לניקס, איך זה בתור נקמה, קריסטאפס?). הם בבעיה כאשר הם לא מצליחים להכתיב קצב התקפי גבוה, הם נתקעים במשחק העומד ונאלצים לפנות רק לשני הכוכבים, שגם להם יש גבול יכולת. בעיית העומק בספסל החלה כבר להראות אותותיה, כאשר הספסל של הניקס קלע 52 נקודות לעומת ה-29 של המאבריקס (22 מתוך ה-29 הגיעו מידיהם של טים הארדאווי ג'וניור ובובאן מריאנוביץ'). הרוטציות הפלואידיות של קרלייל נראות כפלואידיות מדי, קבוצה צעירה כגון המאבס צריכה יציבות מסוימת וכאשר עשרה שחקנים שונים פותחים במהלך 11 המשחקים הראשונים של העונה, יש כאן בעיה. רק חמישייה אחת של דאלאס שיחקה 50 דקות לפחות יחדיו (סת' קרי, לוקה דונצ'יץ', דוריאן פיני סמית', קריסטאפס פורזינגיס, דוויט פאוול) והנט רייטינג שלהם הוא 14.2- יחד. שניים מהשחקנים היחידים שהתלבשו אצל החבורה של ריק קרלייל ולא פתחו בחמישייה, טים הארדאווי ג'וניור וג'סטין ג'קסון, נמצאים בחמישייה היחידה ששיחקה מעל 20 דקות אצל דאלאס והציגה נט רייטינג חיובי. נכון, הארדאווי ג'וניור נותן כוח אש מהספסל, אבל שווה לנסות אותו כפותח גם השנה, בנוסף לג'סטין ג'קסון הסולידי במקום פיני-סמית'/קלאבר. המאבס עדיין במאזן חיובי ובדרך ל-44 ניצחונות משוערים, עדיין אפשר לתקן את זה. לא ללחוץ על כפתור הפאניקה עדיין, אולי רק למרק ולנקותו קצת, הואיל ו…

לעומתם, כפתור הפאניקה של הראפטורס סגור עמוק בתוך הבונקר. הדינוזאורים הקנדים שאיבדו את השחקן הטוב על הפלנטה בקיץ, עדיין נראים כמו קונטנדרים חזקים מאוד בחלק המזרחי של המפה. פאסקל סיאקם הפך משוליית הקוסם ישר לדייויד בליין: 27.2 נקודות, 9.2 כדורים חוזרים ו-3.8 אסיסטים. אחוזי השימוש שלו עלו בכ-10 אחוזים מהעונה שעברה, הוא יוצר יותר לעצמו מכדרור ואף על פי שעדיין לא שלט על האספקט הזה לגמרי (כ-30% בזריקות פול-אפ העונה), זה יוצר מרחב לדברים אחרים כמו קליעות של חבריו לקבוצה, יצירת מרחב למשחק הפיק 'נ' רול כאשר הרכז חוסם (אחד מהמהלכים האהובים על הרפאטורס בכלל ועל סיאקם בפרט) בנוסף כמובן לסיוע בחדירות של פאסקל לצבע כאשר המגנים שומרים עליו צמוד וקרוב יותר מהעונה שעברה. קבוצות עדיין לא הסתגלו לסגנון המשחק המיוחד של ספייסי פי, וכרגע הוא גורם להם לשלם על כך.

הימור: הראפטורס פשוט איכותיים מהמאבריקס, חד וחלק. אין להם פורוורדים שיכולים לעצור את סיאקם שיסייע לקנדים לעלות ליתרון מהיר שיגמור במהרה את ההתמודדות. 18 הפרש לאורחים.

שאר המשחקים:

שיקגו בולס (8-4) – ברוקלין נטס (7-4), 1:00

הנטס יקוו לחזור לברוקלין עם חיוך על השפתיים כאשר הבולס מחכים להם ביונייטד סנטר בתקווה לקלקל להם את החזרה הביתה לאחר חמישה משחקי חוץ רצופים.

החבורה של קני אטקינסון ספגו את ההפסד השלישי ברציפות שלהם מול הכורים בדנבר, משחקם הראשון העונה בו לא קלעו מספר תלת ספרתי של נקודות. "אני מרגיש טוב לגבי התהליך וחושב שאנחנו נעים בכיוון הנכון, זה פשוט רצף משחקים שאנחנו לא מצליחים לפתור את הבעיות שלנו" אמר מאמן הרשתות במסיבת העיתונאים האחרונה שלו.

מנגד, הבולס של ג'ים בוילן התחילו לחבר כמה משחקים טובים ביחד כאשר ניצחו 2 מתוך ארבעת משחקיהם האחרונים. השלישייה הצעירה של לאבין-מרקנן-וייט צולפים 48.5 נקודות משותפות למשחק.

הימור: משחק צמוד מאוד שבסוף שחקן הקלאץ' הגדול יותר יגנוב. סל מאוחר של קיירי אירווינג ייתן את הניצחון לאורחים.

ניו יורק ניקס (9-3) – שארלוט הורנס (7-5), 2:30

למרות שעל הנייר המשחק בין הצרעות לניקרבוקרס לא נראה מעניין, וכנראה אפילו לא צריך להיכתב על הנייר, יש פוטנציאל למשחק מעניין בין שתי קבוצות שוות כוחות.

הניקס ירצו לחבר את רצף הניצחונות הראשון שלהם העונה בעקבות הניצחון מול דאלאס ופורזינגיס. המאמן של המקומיים, דיוויד פיזדייל, הבהיר שקבוצתו תהיה מאוד מוכנה למשחק הזה: "אמרתי להם שיש להם 45 דקות ליהנות מהניצחון הזה [דאלאס], ישר אחרי זה הראש שלנו במשחק הבא". הניקס לא התנהלו כראוי אחרי ניצחונות השנה. הם הפסידו 4 משחקים רצופים לאחר ניצחונם הראשון ואז הושפלו פעמיים בהפרש דו ספרתי מול נמושות כגון קליבלנד ושיקגו לאחר ניצחונם המוקדם יותר נגד דאלאס.

השארלוט ניצחו אמש משלשת ניצחון אדירה של מאליק מונק, שסוף כל סוף מראה ניצוצות של השחקן שראינו אז בקאנטאקי תחת קאליפרי. "אני חושב שמונק לקח אחריות על המשחק שלו, בעיקר בצד ההתקפי, הוא הראה בגרות, גדולה והוא לא ירד מדרך המלך אפילו למאית השנייה. אני וחבריו לקבוצה מאמינים בו", אמר מאמן ההורנטס ג'יימס בורגו.

הימור: הניקס ייקחו את המשחק הצמוד הזה ב-2 נקודות בשל העייפות של ההורנטס ותו לא.

סן אנטוניו ספרס (7-5) – פורטלנד טרייל בלייזרס (8-4), 3:30

שתיים מהקבוצות המאכזבות במערב בפרט ובליגה בכלל נפגשות למשחק קריטי ביותר באלאמו.

החבורה של פופוביץ', בדומה למדים שלהם ולשיער של מאמנם, הם אפורים מאוד, אפילו אפורים מדי. אולדריג' נראה זקן, דרוזן לא מנהיג כמו שצריך ומשחק מאוד מסורבל ושאר השחקנים לא תורמים מספיק. קואץ' פופ תמיד היה זה שהאניש את המשפט "השלם טוב יותר מסך חלקיו", אמנם השנה זה לא נראה ככה.

הבלייזרס במצב דומה במיוחד. לילארד משחק כאילו תער הגיליוטינה מתנדנד מעל ראשו, אולם זה נראה כי אותה גיליוטינה פגעה בכל חבריו לקבוצה, כי הם מסתובבים במגרש כמו תרנגולים חסרי ראש, ולמען האמת, גם חסרי מעוף. סיג'יי מקולום באחד מרצפי הקליעה הגרועים בקריירה שלו, הפורוורדים ממשיכים להיות כרוחות רפאים (מקום 27 בליגה בנקודות מעמדות הפורוורד, מקום אחרון באחוזי שדה) והחיסרון של יוסוף נורקיץ' (וחוסר הרצון של חסן וייטסייד להראות כמו שחקן כדורסל) ממשיך להיות מדאיג.

הימור: הבלייזרס ממשיכים את הנפילה, 12 הפרש לסן אנטוניו.

לוס אנג'לס קליפרס (5-7) – אטלנטה הוקס (7-4), 5:30

המשחק המאוחר ביותר הלילה מביא את הציפורים המלוכלכות מאטלנטה לסטייפלס סנטר של המהדקים מעיר המלאכים. המאזנים מציגים משחק שקול יותר מיחסי הכוחות, הקליפרס נראו ברוב משחקיהם כקבוצה האיכותית והעמוקה בליגה, אמנם ניהול עומסים גרם לנפילה יחסית בטור הניצחונות. ההוקס הם קבוצה נחמדה, וטריי יאנג "נותן תחרות קשה" לסקוטי ווילבקין בקרב הרכז הטוב בעולם, אבל זה אמור להיות בכיס של הקבוצה של דוק ריברס.

הימור: 15 הפרש לקליפרס, פלוס ניחוש בונוס – לאנדרי שאמט מראה ניצוצות של חזרה לפורמה של העונה שעברה.

לפוסט הזה יש 271 תגובות

  1. קורה כל כך הרבה ב-NBA שלפעמים מרגישים ממש עומס בקריאה. תתארו לכם מה השחקנים מרגישים בטיסות, בארוחות בוקר במלון ושינה במיטה זרה, ואז עוד לעלות לשחק ערב-ערב ממש. אבל זה בדיוק מה שנותן לי אנרגיה ומבטיח לי חיים ארוכים. (השטן לא קורא כאן)

  2. תודה על הפריוויו. יוסטון מינסוטה נראה כמשחק המוביל, אבל נקווה לפייט של דאלאס מול טורונטו כדי שלא יהיה משעמם. (יש היום גם ביילור נגד אוקלהומה בפוטבול מכללות למעונינים (ביילור ללא הפסד השנה וכל המשחקים שלהם עד כה היו ברמה גבוהה ביותר))

  3. בולס- ברוקלין+2 (ברוקלין)

    לדעתי ילך עד הבאזר וברוקלין תנצח או תפסיד פחות מהליין. מאמין שהנטס ינצחו קיירי יצא גבר מולם 🙂

    אינדי+7- באקס (באקס)

    יאניס ידהר עליהם, קל

    ניקס- שארלוט+4 (ניקס)

    מרקוס סטפבק מוריס בזון 🙂

    היט- פליקנס+7 (היט)

    מיני- יוסטון+1 (מיני)

    ראס נח היום. זה אמור להיות של מיני אבל ג'יימס הארדן איז מן און א מישן ואל תופתעו בעוד משחק של 40-50-60 נק במיוחד שהוא לגמרי לבד היום והקרקע כשירה לניגוב. הוא בבק טו בק ולדעתי זה לא יספיק. מיני תנצח.

    ספרס-פורטלנד+2 (ספרס)

    משחק קשה להימור, הספרס נראים נורא ובבק טו בק. פורטלנד נראים גם נורא. יהיה משחק צמוד לדעתי בו הספרס ינצחו

    מאבס- ראפס+3 (ראפס)

    הדונציץ היום פוגש אנקונדה בהגנה ונראה איך יעמוד באתגר הסטטיסטי.
    הראפס עשו ללברון 5 מ15 מהשדה עם מ13 נק, לקאווי 2 מ11 מהשדה ו12 נק, ל-לילירד 2 מ12 מהשדה ו-9 נק. יהיה משחק צמוד מאד ומאמין שטורנטו ינצחו וגם אם לא יפסידו פחות מהליין

    קליפרס- הוקס+11 (קליפרס)

    האנקונדה עצבנית, קיבלה כמה כאפות ורעבה לאוכל. פעם ראשונה עם הרכב מלא ומולם יתייצב לבדו במערכה הקוריוז, איך זה יגמר?

    https://youtu.be/DTOgmtOEajE?t=185

    לילה בו שלושת השחקנים הכי מלהיבים בליגה אצלי הארדן, יאנג לוקה באים לעבודה בשעות סבבה לגמרי. אצפה בחצי שהני של יוסטון, ב-3 רבעים של לוקה במקביל ואת כל המשחק של הסייבורג והקוריוז, נתראה ב4

  4. תודה על הפריוויו לערב/לילה משחקים נחמד פלוס פלוס.
    המשחק המרכזי בשבילי זה טורונטו-דאלאס (2 מהקבוצות החביבות עלי)
    .
    מיני-יוסטון יהיה מעניין והארדן יגיע ל40 כבר ברבע השלישי (לא יהיה לו עם מי להתחלק בזריקות כי ראס עושה קוואי באק-טו-באק).
    .
    ס"א מאכזבים לאללה אבל מאמין שהם ימצאו את הדרך לחזור לתלם ,במיוחד כש-מארי יחזור לכושר משחק (כמו שאני אומר תמיד,לצערי אין סבלנות היום לשחקנים שעברו פציעות קשות).
    יש מצב שדה רוזן בדיכאון מזה שחברו הטוב עונד טבעת אחרת אין הסבר לפתיחה חסרת החשק שלו עד כה.
    .
    מיאמי הפתעה מרעננת כאשר ה"סנדק" מצא לו לא רק יהלום 1 אלא 2 בשוק האחרון של הרוקיז וביחד עם באטלר הערס אך המרוסן (על ידי הסנדק) ,אדבאיו האינטליגנטי הקבוצה תדבר חזק העונה.

  5. לילה מעניין ואחלה פריוויו, למרות שאיכשהו הכנסת את מיאמי-פליקנס ל"מומלצי ליג פאס" (יש גבול להומריות..)
    .
    מעניין לאן הייתה מגיעה אינדי בריאה, כרגע הם ימשיכו להיראות כמו קבוצת סיבוב ראשון והביתה

  6. תכל'ס בעונה הזאת כל ערב משחקים הוא פוטנציאלית נפיץ.
    סתם תחושה שלי לא מבוססת- יש הרבה יותר משחקים צמודים העונה (נגיד 7 הפרש ומטה).

  7. נעדרתי קצת, לצערי יש עולם ואנשים עובדים בו, הבנתי שגיאלרי דרשו במשתמע את שירותי הנקיון של סטוקטון/ שלי (אנחנו הרי אותו אחד, על מי "אנחנו" עובדים).
    נסתפק באחת מיום חגיגי, יש עוד ריבוא:
    .
    4 ביולי 2018:
    שמעון: "חברים 2 אולסטארים עוד יגיעו לליקרס עד הפלייאוף. תרגעו. תחושת בטן שקווין לאב מסיים בלייקרס עד הפלייאוף. ליליארד מאד מתאים ליד לברון ולברון בטוח מפעיל עליו לחצים כבדים ואם יש מוח לליארד הוא יבין שאין לו מה לחפש בפורטלנד אם הוא רוצה להיות בקונטנדרית. משהו בסוף יגיע לליקרס מהאולסטארים אל תהיו בלחץ. יש עוד המון זמן והסגל עוד ישתנה לקראת הפלייאוף… אני רוצה לראות אם קאווי מגיע ואז נתערב בהחלט שעד הפלייאוף יהיה אולסטאר נוסף בקבוצה… בתקשורת מפרסמים רק מה שרוצים שתשמעו. מה שלא רוצים שתדעו לא יתפרסם".
    גילרי: "אתה פשוט ליצן. גם כדור הארץ שטוח והממשלה מפזרת כימיקלים בשמים כדי לשלוט בהמונים".
    שמעון: "ממש קל להאכיל אותך בטוויטים של מה שרוצים שתשמע אה? חח. אין לך מושג מה הולך מאחורי הקלעים בכלל".
    .

  8. נס בעיירה.
    כשהמשחק סגור, 2 דקות לסיום, כמה מהגאונים באיצטדיון טדי פורצים למשחק, אחד מהם כנראה פוגע בךי כוונה באחד משחקני פולין.
    השופט מורה מייד על הפסקת המשחק והורדת הקבוצות מהמגרש.
    הלב האנטישמי כנראה נכמר עלינו, בגלל שהקפטן הפולני גליק, מעתה –
    חסיד אומות העולם, הכומר החנון והרחום קאמיל גליק –
    משכנע את השופט, שיוותר לכל הלה פמיליה האלה. הוא ואיתו המאמן הפולני. השופט נעתר ומשנה את ההחלטה.
    המשמעות של פיצוץ משחק היתה יכולה להיות חמורה ביותר לישראל. וזה עדיין לא סגור, ץהיה בוודאי ועדת משמעת של אופ"א.
    החברים שלי מירי! זה מה שקורה בסוף.

    1. (תיקון עובדתי לאחר הריפלייז: צופה פורץ למגרש באטרף לכיוון השחקנים במהלך משחק חי. אחד המאבטחים דולק אחריו, והוא זה שמחליק ופוגע בשחקן פולני… לא שזה משנה מבחינת חומרת האירוע).

  9. תודה על כתיבה מצוינת.
    השימוש במילה 'אמנם' (פעמיים, ובשתיהן) בתיאור של יוסטון לא נכון מבחינה תחבירית.
    בנוסף, לרשום על משחק כלשהו (ספרס-בלייזרס) במחזור ה13 'קריטי ביטתר' זו היסחפות קלה.

  10. אני מחרחר הרבה פה, אבל יש דבר אחד שבאמת כדאי לקחת לפני היתר:
    ברוקלין נטס, תמיד המלצת צפיה. תמיד.
    תמיד קטעים וצחוקים, וכמעט תמיד מתח עד הרגע האחרון.
    גם עם שיקגו, עכשיו. יאללה להתייצב. אין קיירי, יש בלגן.

  11. התלות של יוסטון בהארדן…
    יצא ל-2 דקות מנוחה תחילת שני. יוסטון ממילא בלי קאפלה, גורדון, האוס.
    וופס! ריצת 0-9 למיני. LOL.

  12. הארדן משחק עם סכי-עיניים ,לא רואה אף אחד רק את הסל.
    לעמוד בפינות ולחכות אולי לאיזה כדור ממנו זה סבל נוראי.

      1. הרוקי דפק איזה 3 שלשות בזמן שהארדן יצא לנוח,מקלמור ,טאקר גם יכולים לעשות סל.
        אי אפשר שהוא יכדרר עצמו לדעת ל22 שניות ואז להחליט לזרוק או למסור ברגע האחרון,החרא הזה לא יעבוד בפלייאוף ,כי לחבר'ה אין ביטחון כשהוא יצטרך אותם באמת.
        הוא סקורר מחונן אבל הדבר הזה שהוא מכדרר בין הרגליים 30 פעם על קשת השלוש מגעיל את הצורה

  13. הארדן, 30 בחצי.
    רצף התצוגות שלו, עם או בלי תארים (ואת זה עוד נראה), מציבים אותו חזק ברשימת הגדולים אי פעם. לאב איט אור הייט.

    1. אין לך סבלנות אהה?
      הבן אדם חזר אחרי יותר משנה ללא כדורסל,תן לו לחזור לעצמו.
      זוכר את פול ג'ורג' והיווארד
      כמה זמן לקח להם לחזור לעצמם?

      1. לא קשור לחזרה. הוא לא בנוי למלחמות פלייאוף במערב הוא רך כמו מרגרינה וקלסטרופוב. יתקע את לוקה הרבה שנים ומתישהו הוא גם יפצע, אתה תראה. הוא גם שחקן הגנה נוראי
        להטריד מהר שיש לו ערך גבוה עכשיו. הוא גירסה של קווין לאב
        ופול גורג מאז,שחזר חירבן שנתיים בפלייאוף

        1. לפעמים אני מתקשה להבין את בהחלטיות שלך .
          אני דווקא זוכר שלפני הפציעה הוא היה אחד המצטיינים בהגנה (יכול להיות שיש לך זיכרון קצר) ולא פחד להתלכלך .
          פציעות כמו שלו זה יותר פסיכולוגי,לוקח הרבה זמן להחזיר את הביטחון.
          העונה הוא בהרצה,בדיוק כמו הייווארד שגם לגביו הרמתם מהר ידיים והתחלתם לחפש לו קבוצה אחרת.
          .
          אתה כותב בכזו נחרצות שזה מדהים,כל כבוד על כך

    1. הכול חוץ מקלאץ'. 8 דקות לסיום התוצאה הייתה 106 – 91 לטובת הספרס. מאז הם עסוקים בעיקר בלקרוס. למזלם, פורטלנד לא מצטיינים בלאסוף את המתנות שהספרס מחלקים להם, אז עדיין הכל פתוח.
      השאלה היא מי תפסיד, לא מי תנצח.

    1. אין להם כלום פרט ליאור מה אתה מצפה, אף שחקן שמסוגל ליצור לעצמו או לקלוע שלושה פנויים והם עדיין קבוצה נורא צעירה , ים ליד יאנג מקנים נורמלים והוא סופרסטאר

      1. נכון קח לדוגמא את לוקה גם לו יש סגל פח זבל אבל מול ההוקס הם אולסטארים.

        מקסי קלבר עם יותר ניסיון ועדיף על לן וגונס שעליו גם פאוול עדיף.
        פיני סמית היום טוב מהאנטר. ברונסון טוב מרדיש ושלא נדבר על פורזי או הרדוואי שאין להוקס כלום שמתקרב אליהם.
        ההוקס יחד עם ממפיס והקאבס עם הסגל החלש בליגה על הנייר.
        שקולינס יחזור יהיה יותר טוב. אבל בלעדיו זה רק תשמור על יאנג עם כל מה שיש וזהו. אחרים שם לא לוקחים את נס ציונה בפלייאוף. הסגל הזה של ההוקס בלי יאנג לא עושה פלייאוף בליגה בישראל

  14. אחרי משחקי הלילה, בעלי הראייה החדה, יכלו לראות את הארדן מסמיק מגאווה מתחת לזקן.
    לא, אלו לא 41 ניסיונות הקליעה מהשדה שהיו לו הלילה שהעלו חיוך על פניו (למרות שמי שצפה במשחק לא יכל שלא לראות עד כמה הוא מרוצה מעצמו) –
    זו הגאווה מהתלמיד לוקה, שהעלתה סומק על פניו של הארדן.
    יכולת שכזו למשוך כל כך הרבה זריקות עונשין,
    התאטרליות, דו השיח המדויק עם השופטים –
    אין מה לומר. התלמיד עולה על רבו…

      1. האמת?
        ממש לא. בדיוק כמו כל השחקנים הגדולים בעבר, הוא יודע מה צריך לעשות בשביל לנצח. הבעיה היא לא בהארדן, או בלוקה. הבעיה היא בכללים.
        אתה חושב שבשנות ה-80' בירד לא ידע לנצל כל טריק בשביל להשיג יתרון? הוא היה המלך של המהלכים המלוכלכים. המרפקים הקטנים, תפישות החולצה, לא חסרו לו טריקים בשרוול.
        זה מקטין במשהו את העובדה שהוא מגדולי המשחק?
        לדעתי, ממש לא.
        היה, ונשאר (לטעמי), השחקן שהביא הכי הרבה גאונות למשחק.

    1. זה עצוב מה שנהיה בליגה, לוקה סופרסטאר בהתהוות וכמה טעיתי לגביו, אבל הוא הבכיין מספר 1 בליגה, איל השופטים קונים את הבולשיט הזה חצי מעבירות שהיו עליו לא נבראו

    2. כנאמר בכתובים, התלמיד הכי טוב ב-NBA, הגיע מוכן אחרי שינון יסודי וביצוע מושלם, למשנה של:
      לברון ג'יימס, פורוורד שמנצל את היתרון הפיזי בעמדת הפוינט, דומיננטיות מוחלטת והתמקצעות בכל אספקט של המשחק, והפרצוף הרציני הזה למצלמה, "תעריכו את הגדולה" +
      ג'יימס הארדן, כל כלי הנשק המודרניים, סטפ-בק, משיכת עבירות חכמה, הזיטיישן בדרך לליי-אפ או שלשה או עבירה או גם וגם, והפרצוף הנוכל הזה למצלמה, "זה שיש לי זקן מסתיר את החיוך שלי הרגע. אה, בעצם אין לי זקן".
      לוקה דונצ'יץ' = לברון ג'יימס הארדן

      1. זה שתכתוב כמה פעמים שהוא דומה ללברון לא יעשה את זה נכון, לברון היה פריק אתלטי בגיל 21, לוקה מטבע החדירה שלו הרבה יותר איטית השליטה בגוף הרבה יותר טובה (הוא מאוד סוויפט בדומה להארדן), קופי של הארדן בגיל 20

        1. אתה מתעקש להיצמד לדמיון פיזי. לוקה משחק בתפקיד כמו, שולט במשחק בכל אספקט כמו, נותן מספרים חסקי תקדים אי-פעם כמו, לברון ג'יימס. לשם אגב הוא מכוון. ולהבדיל מאחרים, יש לו קבלות כל ערב. לוקהנ הוא לברון, אסטרטגית.
          זה, והרבה ג'יימס הארדן, טקטית.

          1. מה שעומד לרועץ למכון המחקר סיימון-בארוק, הוא ההתעלמות המיושנת שלהם ממספרים ועובדות אובייקטיביות, והסתמכות שטחית על מראה עיניים בלבד.
            תכירו, זה מה שיפה בנתונים. כשהם מוכיחים לך מה שאתה לא רוצה לראות, ופותחים את העיניים לפרדיגמה חדשה. תפתחו שניה קלה את הבוקס-סקורז הקרובים למקום מגוריכם.

            1. גם בסטטיסטיקה הוא הרבה יותר דומה להארדן מאשר ללברון בבחירת זריקות , בהכל בסגנון חדירה …

          2. גם הארדן שולט בכל אספקט התקפי, שום דבר בסגנון של לוקה לא דומה ללברון, לא בחדירה לא בכדרור לא בקליעה נאדה, אין לו שום ייצורן פיזי כמו שהיה ללברון בזמנו, הוא בדיוק הארדן

          3. לא נכון כל האספקט שלו זה כמו הארדן. אותם מסירות בדיוק אותו ניהול משחק אותו סאפבק פלוטר וסחיטת עבירות. הוא לא דומה לחברון בכלום לברון היה סוס פיזי שדוהר לתוך מגינים והיה גם עושה הגנה. אין ללוקה אספקט אחד שמזכיר לי את לברון.
            לעומת זאת הארדן? אין הגנה, סטפבק, פלוטר, שיפוט.
            הארדן לבן וחתיך

            1. בדיוק שום דבר לא דומה ללברון כלום, הארדן אחד על אחד

            2. אבל מה אני אומר על עקשנות עיוורת? אין לך יכול לפתוח אפילו בוקס-סקור אחד, מה. יש כאלה שמסכמים עונה שלמה, עוד יותר נוח.
              לך ותראה שם, לוקה דונצ'יץ', אין דבר כזה מאז לברון ג'יימס. COPYCAT די מושלם. ככה תתגבר על מחסום הצבע והדעות הקדומות.

            3. כדאי. תסכימו שניכם לקבל "שיטות מחקר" (עלק) מודרניות, יגדילו את התקציב למכון שלכם. ככה זה רק האחד תומך בדברי השני ולהיפך. אין הוכחה בלי דבר מה חיצוני מבחוץ. ופה יש. אתם רק לא רוצים לדעת.

            4. סתם תבדוק כמה פלואטרים דונציץ זורק כמה זרק לברון בגילו, תבדוק את אחוזי הסיום בטבעת את אחוזי החדירה , את ההבדלים בכמות הסטבאקים שוב לא אותו שחקן, הדבר היחיד שהם דומים ששניהם שחקנים ריכוזיים שניהם זה השיטה בדיוק כמו הארדן, זה שתמשיך לכתוב אותו דבר מליון פעמים לא יהפוך את זה לנכון.
              .
              לברון היה פריק אתלטי בעל חדידה בלתי עצירה, דונציץ לא מתקרב לזרת של האתלטיות שהציג לברון בגילו , הוא הרבה יותר סוויפטי וצאבי כמו הארדן, יודע לנצל פריצות בשיפוט ,הדרך יצירת נקודות שלו שונה לחלוטין מזה של לברון, קופי הארדן

            5. אבל מה אני אומר? מההתחלה? לברון + הארדן! הוא הלחם שלהם. בגלל הנחיתות פיזית הטהורה מול לברון. אסטריגת לברון, טקטית הארדן.
              על מה אתה שח? הארדן נולד כפוינט מחליף, מספר 6!!
              לוקה נולד והוטבל ביום הראשון כמספר 1, דה צ'וזן. הוא מעריץ את הקינג, רואה את עצמו כקינג הבא, הכי חשוב – על המגרש מתפקד כמו הקינג, ורושם מספרים זהים לקינג, בכל האספקטים (מה שלא היה ואין עדיין ולא יהיה כבר להארדן).
              רק מה – לוקה כבר ב-2019 והוא לומד *גם* את כל המובז והתעלולים המשוכללים של הארדן. זה גם יושב טוב על הפיזיות שלו.
              אמרתי: לוקה = לברון ג'יימס הארדן. היום יש דבר כזה, גם וגם. לא הכל זה, או האחד או השני.

  15. האינדיקציה ההדדית לעונה החלשה של פורטלנד המנצחת ושל הספרז המפסידה, היא הפרשי הרבעים:
    רבע ראשון, 18 לפורטלנד
    רבע שני, 10 לספרז
    רבע שלישי, 14 לספרז
    רבע רביעי, 11 לפורטלנד
    (כבר אין כוח ל) ראן, (אבל מוצ'ו) בלגן

  16. השיפוט בליגה מכור ממש כמו הקזינו, כל העולם רואה עבריה ברורה על דרוזן, השופטים רואים עבירה ברורה על דרוזן במצלמות ומחליטים להתעלם, ביזיון אחד גדול נהיה הNBA

    1. חחחח גיא יגיד לך שהצאלנג עפי החוקים רק על שריקה שנשרקה ולא על מה שלא נשרק חחחחחח, ככה מטמטמים אנשים סילבר ושות והאוהדים מתחילים להאמין לזה ולפעול עפי החוקים😂😂

  17. אני יכול להבין את ההיגיון בחוק של הצ'אלנג' אבל מה שקרה היום זו פירצה חמורה בחוק. אבל לפני זה איך מפספסים מכה לתוך הראש של דרוזן איך?

    1. זה בעייתי. כי בסופו של דבר השופטים נתנו לו "יתרון" במהלך והוא המשיך לליי-אפ שנחסם, ואז משך את וויטסייד בגופייה (שזה היה אופנסיב).
      השאלה כמה מהלכים אחורה אפשר ללכת בצ'אלנג' (אין לי מושג). אבל לדעתי זה היה לגבי האופנסיב (כן או לא).
      אם הם בדקו את העבירה על דרוזן (שאכן הייתה), אז השופטים יוצאים ממש לט טוב לגבי זה כי הם נתנו למהלך להמשיך.
      .
      אבל אם הם החליטו לתת לדרוזן את היתרון זה יותר ממגוחך היה להחזיר את המהלך אחורה כדי לתת לו את העבירה.

        1. חוץ מזה שכבר ראיתי ששורקים על דברים כאלו פלגרנט 1 כי זו הייתה מכה בראש. בקיצור פאשלה ענקית של השופטים בהמלך הזה

  18. קוואי לנארד + דני גרין, תמורת: דמאר דרוזן + יעקב ווקס טרטל.
    לקרוא שוב את המשפט הזה.
    כשהלייקרס פתחה סל של: קוזמה, רנדל, אינגרם, הארט, בול, וואגנר, ומיליון בחירות דרפט (שבסוף נחתו בפליקנס, אחת נשארה והפכה לחוליה החסרה בטרייד על AD).
    אחלה! "נקמתו של פופ בלייקרס".
    פופ דפק את הספרז.
    מותר להגיד דבר כזה בלי שאש תצא מהשמיים ותשרוף את המקום הזה?

    1. הלייקרס לא הציעו אפילו חצי מזה , פופ היה לוקח עסקה כזאת בעיניים עצומות, לפי השמעות הלייקרס הציעו את לונזו או אינגרם+ הארט ובחירת סיבוב 1

      1. אתה אדם עם הרבה קילומטראז'. זה היה הדיבור *הראשון* של הלייקרס, קביעת איזה רף של כניסה למשחק. שנענה ב, "עופו מפה, פופ לא סובל את הריח שלכם". הראשונה. בהמשך, בנסיון השני (חודש אחרי), זה כבר עבר ל, "זה הסל שלנו, מה אתם רוצים?". תקשיב – פופ הבהיר מפורשות: שום טרייד עם הלייקרס. אין מו"מ עם המחבלים בצהוב-סגול.
        אז הנה, מחיר גאווה מטופשת.

        1. פופ לא אמר את זה , אתה מוכן להביא קישור לזה? הלייקרס לא הסכימו להציע חבילה שקרובה למה שהוצע לפליקאנס חבל שאתה מנסה לסלף את ההיסטוריה, עזוב שרנדל עזב לפני , הלייקרס הציעו בחירת דראפט אחת ולונזו או אינגרם+ הארט, פופ דרש לונזו אינגרם הארט + 2 בחירות דראפט , מצבו הרפואי של קוואי היה לא ידוע (לא שיחק עונה לפני), והוא גם לא התחייב לשום קבוצה.
          הלייקרס הציעו

          1. 21 ביוני 2018, ראמונה שלברון:
            Ramona Shelburne: Within the last week the Lakers contacted the Spurs to discuss a Kawhi Leonard trade. As one source put it, “they basically shut the door on us.” (דרך טוויטר)
            וזו הפעם האחרונה שאני מביא מקור כי אתה לא מעוניין לדעת. להבא זה עליך.

            1. ומה הם הציעו להם? זה לא מקור, תראה לי שהתחקירן הסכימו להציע את כל הקבוצה כמו שאתה טוען

        2. ומה יש ללכת רחוק מדי? היום יש לך כבר העיסקה שבוצעה *בפועל*, על AD. בדיוק עם שחקן בעייתי ופציע, בדיוק עם שחקן שרוצה מאוד לייקרס, בדיוק לעונה אחת, ואחריה עלא באב אללה. ואנחנו כבר יודעים מה נדרש מהלייקרס ומה הסכימה לשלם כדי להזיז את AD, "בכל מחיר", וזה אשכרה, כמעט כל מחיר.
          אז. יש לך עוד כלי חשוב להבין, מה איבדה כאן סן אנטוניו.

          1. אבל הלייקרס לא הציעה אותו דבר, אפילו לא קרוב, דיוויס הציג עונת MVP לפני שביקש טרייד וגם עונה לפני קוואי לא שיחק שנה, אף אחד לא ידע מה המצב הרפואי שלו, והוא לא הצהיר שהוא רוצה לשחק רק בLA הבדלים שמיים וארץ, אני לא מדבר על כך שהערך של צעירי הלייקרס היה גבוה בהרבה, זה שתגיד שהייתה אותה הצעה לא יהפוך את זה לנכון

          2. ואתה משום מה ממשיך להתעלם ממה שיש, שהוא הכי חזק:
            שני דברים ודאיים:
            1. שום הצעה מקבילה או גישוש של הספרז, נייט מוחלט, "סגרו עלינו את הדלת על האצבעות" +
            2. הטרייד השערורייתי, המחפיר, חסר התקדים, עם טורונטו. טרייד שמדבר היטב בעד עצמו. טרייד סבוטאז'. תמות נפשי עם יוג'ירי.
            זה – קיים! לא ספקולציות שלי או שלך. זה הקיים שאין עליו ויכוח. מה אתה מבין רק מזה, ברוך?

        1. פופ לא מטומטם הצעה כזאת והוא היה לוקח הלייקרס לא הסכימו להעביר לו את מה שהוצע לפליקאנז בעיקר מהסיבה הפשוטה שקוואי לא שיחק שנה אף אחד לא ידע באיזה כושר יחזור, והוא גם לא התחייב לשום קבוצה בעל פה

          1. תן לי שחקן בליגה שמנצח עם צנדלר קלמונס טאקר וריברס.
            גם עונה שעברה בהתחלה הוא ניצח עם שחקני גי ליג משחקים

            ראה מה קרה לסטפן עם שחקנים בקליבר הזה…
            מה קרה ללברון הגדול עם לונזו ואינגראהם…

            הארדן יכול להוביל את נס ציונה אפילו לפלייאוף בnba, לא יודע אם במערב אבל במזרח בטוח

            1. ברור הארדן הוא השחקן השני הטוב בעולם, והשחקן ההתקפי הטוב מכולם

        1. הם משתמשים בטיעון של כמות שריקות והליכות לקו, מה שהם לא מתייחסים זה האופי השריקות אם פעם היה מותר לגעת היום כבר אסור

            1. תראה את השריקה ששרקו נגד גף טיג היום אתה מת.

              ריברס עצר כדרור לא ידע מה לעשות ואז עף סתם על טיג שעמד לידו וקיבל עבירה חחח טיג היה בהלם 😂😂

    1. ברור אין שם שום שחקן שיקבור אותך חוץ ממנו, תן לו הגנה כפולה האחרים נגרים בני נגרים, הוא היחיד שמסוגל לקבור אותך שם

    1. הגלגול היום עם תצוגה פנומנלית של 5/14 מהשדה 1/5 מהשלוש ושים לב למספר של הערב 15/19 מהעונשין אחרי שהוא קופץ על מגנים. הקוריוז מקבל כל הערב דאבל אפ והוא אכן במשחק לא טוב אבל עם 9/10 מהקו בלי שהוא מגלגל עיניו לשופטים על כל פעם שהוא לא מקבל מה שהוא רוצה (וזה ממש מזכיר את לברון ההתבכיינות הבלתי פוסקת של הגלגול. ג'אסט סייניג)

    1. כי הוא שחקן הרבה יותר שלם לדעתי ולא מוגבל לשטאנץ של זריקות ממרחקים אסורים.
      יש לו הרבה יותר ניסיון, גודל, וידע כדורסלני.
      יש לו גם ביצי שור.
      קוריוז טוב משחשבתי, ומפתיע לטובה במסירה, אבל מוגבל ממנו לעין שיעור.

  19. אף אחד לא ראה את המהלך המטומטם של הערב, נחשו מאיפה הוא מגיע.
    6 שניות לסיום, הוצאה מהחוץ לשרלוט, ניקס 2 פור, אחד-על אחד פשוט לשמור על הנצחון.
    פרנצ'יליקינה, שיש לו מוח של ציפור לפעמים מה לעשות, על גראהאם שעומד הכי מאחורה, מסתכל על וושיגנטון שמקבל כדור.
    גראהאם באותו שלב עם 8 מ-15 לשלוש, כן? אם אמרו משהו אחד קודם זה: רק לא גראהאם. רק לא לזוז מהגמד. למי יש פה ידיים ארוכות? פרנצ'י. אתה במקום מוח יש לך ידיים. גראהאם, לא זז מגראהאם.
    אז שרלוט מוציאה כדור לוושינגטון. ואז המוח של ציפור משתלט ואומר לעצמו:
    רגע רגע, אולי אני אלך דווקא לקחת לו את הכדור? יפה כזה, כתום כזה, כמו תפוז. איך בא לי תפוז! אורנזזזזזז'!
    וושינגטון מסתכל אליו, קולט, ועושה שואו-מי, ילד, בוא בוא, תראה תפוז. בוא. תראה ציפור!
    ניליקינה הולך לקטוף תפוז. אופס! גראהאם מגיע לבד לגמרי, מקבל כדור – זה לא תפו, רימו אותי! – וזורק לשלשה חופשית לגמרי.
    היה 8-15, נהיה 9 מ-16.
    בום בפנים, ניקס. בום בפנים.

  20. הנה עוזר המאמן של הקליפרס עונה על יאנג: הוא השחקן הכי זריז בליגה והפוינט גארד שעושה הכי הרבה פיק אנד רול בליגה בצורה קיצונית אז אנחנו בליצינג הים א ליטל ביט, קשה מאד.

  21. לברון עונת רוקי: 6-6-21, 40 דקות למשחק, פתח בכל 79 המשחקים
    לוקה עונת רוקי: 6-8-22, 32 דקות למשחק, פתח בכל 72 המשחקים
    הארדן עונת רוקי: 3-2-10, 23 דקות למשחק, לא פתח באף משחק.
    .
    לברון עונה 2: 7-7-27 (מאז ולתמיד), 42 דקות למשחק, פתח בכל 80 המשחקים.
    לוקה עונה 2 (בינתיים): 9-10-29, 35 דקות למשחק, פתח בכל 12 המשחקים.
    הארדן עונה 2: 3-2-12, 26 דקות משחק, פתח ב-5 מ-82 משחקים.

      1. די שמעון, הוצאתי עליכם מספיק תגובות, והזמן שלי שווה יו נואו. בטוח שגם שלך.
        אם זה על משהו חדש, בכיף, עלי, אני נכנס לזה.
        אבל לא, לענות שוב לאיזה קשקוש שלך, סליחה, להכניס פנימה נקודות של שאקיל כהוכחה למה? רק כי אתה מתעקש לא לקרוא. על הדמיון בין לוקה ללברון, על התוספתשל האדן, וכו'. חש מלא למעלה.
        אתה לא קורא, לא פותח שום נתונים, מתעקש רק כי אתה אמרת. אז למי להתאמץ?
        יש למעלה. לפחות 10 תגובות. קרא. בוקר טוב.

        1. לא אותו שחקן מה זה קשור שהסטטיסטיקות דומות? הם משיגים את הנקודות בדרך שונה לגמרי, לברון היה פריק אתלטי , שחקן שונה לגמרי, שוב מאיפה הם משיגים את הנקודות כמה פעמים הם הולכים לקו כמה פלואטרים הם משתמשים, כמה זריקות סטפ באק, זה שהסטטיסטיקה דומה לא אומר שהם דומים בכלל במשחק, הוא בול הארדן בסגנון משחק, זה שהקריירה שלו ושל לברון דומה בסטטיסטיקה בהתחלה זה כמו להגיד שדוראנט ושאקיל דומיפ

        2. לשם הקוריוז (סטגדיש) הייתי עושה השווה בינך ובין שמעון
          (נגיד שמעון צועק אמרתי לכם וכו')
          היות ונעלבת לי אתמול ( אחרי שהעזתי להשוות אותך לשמעון רחמנא לצלן) אז וויתרתי אבל אני חייב לציין שזה די משעשע בראש שלי.

  22. אתם יודעים במה אני נזכר זוכרים בגייםצ6 בפלייאוף יוטה אוק שגובר קפץ על גורג והיה צריך להיות 3 זריקות וסניידר תפס את הראש בפינה חחח ואז הליגה הוציאה הודעה שלא היה עבירה של גובר 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😁 זה ענק בקנה מידה כמעט של היז נוט הלטי מן

כתיבת תגובה

סגירת תפריט