3 קבוצות מדהימות: פורטלנד, דטרויט, וקליבלנד. חכו וראו / מנחם לס

 

 פורטלנד, דטרויט, וקליבלנד – הקבוצות שתגרומנה למהומה ובלבול בליגה

אני עומד להתחיל ממחר לסקר את הקבוצות שתגרומנה העונה למהומה אמיתית ב-NBA. הן פותחות את העונה עם רוסטרים שיבלבלו, יטרפו, ויגרמו לאנדרלמוסיה מחלטת בליגה. הם ידהימו וישנו מוסכמות. יגרמו למרקחה, המולה, ובלבול כשלפתע תמצא את הנמושות המסורתיות האלה בשנים האחרונות עושות בעיות של ממש למיאמי'ים וסאן אנטוניו'אים של העולם. הן תגרומנה לתוהו ובוהו, אי סדר מחלט, ובלגן מהגיהנום בליגה.

חכו וראו מי צודק, למקרה שאתם לא מאמינים.

מחר יהיה פורטלנד. ביום ראשון דטרויט, וביום שלישי – אי"ה, היי, בגיל 76 כל יום הוא מתנה – קליבלנד.

אני סוטה מהרגלי הרגיל לכתוב פוסט ואז לחכות לתגובות החכמות, הפחות חכמות, והתגובות הדביליות, שמגיעות כמו פגזים אחרי כל פוסט כזה. אז הפעם אני נותן לכם הזדמנות להפגיז  לפני שהמאמר ניכתב. היש לכם כבר עכשיו מה לומר לי על שלוש הקבוצות הללו? אם תהיינה לכם תגובות חכמות, אולי אפילו אשתמש בהם עם ציטוטים נושאי קרדיט!

זה לא מאמר "פרה-סיסון". זה סתם מאמר המנסה להסביר למה כל אחת מהשלוש הללו תכניס את הליגה להלם.

המשבצת הזאת תרד למטה ככל שייווספו פוסטים לאתר – וזה בערך 4-5 מאמרים חדשים ליום – אז כל יומיים אעלה אותה חזרה למעלה, עד המאמר על הקאבס.

אז יאללה, גולשים יקרים, מה דעתכם על הקבוצות הללו שלדעתי יהוו את הפתעות הליגה העונה?

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 16 תגובות

  1. פורטלנד-לילארד רק משתפר, ויחד עם אולדריג' לקבוצה יש הרבה פוטנציאל. בשנה כזאת במערב (6 קבוצות חזקות מאוד ו-9 שעושות טנקינג) הם יכולים להשתחל לפלייאוף.

    פיסטונס-סטאקי וג'ניגס יכול להיות קו אחורי מדהים, או נורא. יחד עם הפרונט ליין החזק של סמית', מונרו ודרומונד, הם יכולים להגיע רחוק מאוד (אולי אפילו המקום הרביעי אחרי ההיט, הפייסרס והבולס), או להכשל. לדעתי אין אמצע במקרה הזה.

    קליבלנד-כל העמדות הן מהטובות בליגה, חוץ מהסמול פורוורד. אולי יש להם תקווה שאחרי הטריפיט שלברון העניק למיאמי הוא יחזור לקליבלנד ויביא להם כמה אליפויות (זה יהיה מאוד מאוד מבאס, אבל זה לגיטימי)? אני חושב שהם גם יכולים להגיע למקום ה-4-5 במזרח.

  2. אני לא חושב שהפיסטונס יפתחו עם סטאקי. הקליע שלו לא מספיק טובה משלוש ואם הם פותחים עם סמית', מונרו ודרומונד. הם צריכים קלעים לשלוש. אני חושב שהם יפתחו עם KCP ועם הוא לא יהיה מספיק טוב אז עם בילפס או סינגלר כמו שנה שעברה. יכול להיות אולי שגם דטומי .

  3. מי יודע? אולי דיטרויט יכניסו אופנה חדשה אחרי שבעונה שעבר הסמול בול השתלט על הליגה וידרסו את הליגה עם היי בול ויסיימו את העונה במקום 4-5.

  4. כמו שאמר אריסטו, אוהב אני את בן דודי היקר, אך יותר אוהב אני את האמת.
    ולכן, צר לי פיסטונס, גם כשאתם מתחבאים מאחורי שם חדש אני מזהה אתכם…
    ג'נינגס הוא כמו אייברסון. קטן, חוצפן, קולע. חוץ מכישרון ושיניים קצת יותר גדולות, הם אחים. וכישרון אין לו. מי שבנה עליו להחזיק קבוצה גם סמך על היסודות של פיזה שיחזיקו את הפאלוס הזה ישר.

    לידו ישחק סטאקי. לא סתם סטאקי מתחרז עם קקי. גם קקי הוא חום ומשחק חרא של כדורסל.

    ג'וש סמית. אוי לי. ג'וש סמית. מי גאון השיווק שמיתג את הדבר הזה להיות סופרסטאר…. מי…. רק תגידו לי ואני מביא את במבה שלי, הכלבה המעורבת החמודה והמוכשרת, שיעשה ממנה דוגמנית.

    מונרו ודראמונד. מבאס שאני לא יכול להכניס להם שם אמצעי משותף. בעצם למה לא? הנה –
    תנו-לי-עוד-עונה-לצבור-ניסיון/להשתפשף/לשפר את הקליעה/מיקום/תשלימו לבד-ותראו שאני הופך לכוכב.
    סבבה, אני אומר, יש לנו זמן.

    אבל לדומארס אין, דמיט!! אם המנועים של הרקטה לא מוכנים לו כבר מתחת לתחת זה רק בגלל שהפאקינג עיר שלו פשטה את הרגל וברור להם שם שאף אחד לא יסכים להגיע למגרש גרוטאות המחורבן הזה!

  5. עכשיו קליבלנד. מל, אם נשארה לך חמישיה אני אומר אל תשים אותה עליהם. לך למצוא לך עוד סם אדאמס.

    כשבא מטופל ואומר השתניתי, מעכשיו הכל יהיה שונה, אני קודם כל מבקש שיספר מה השתנה, ועם אילו כלים חדשים הצטייד שיהפכו את העתיד לטוב יותר, ושונה מכשלון העבר.

    אירווינג, ורז'או וביינום הם כשרונות. קיירי וביינום אפילו מועמדים להיות הטובים בעמדתם. אבל באמת, מה השתנה? מה יהפוך אותם לבלתי נפצעים?
    ביינום שיחק 0, אפס, משחקים עונה שעברה, ולפניה 60, 50, 65, 34, 54.
    אירווינג 51, 59.
    ורז'או בשלוש העונות האחרונות – 25, 25, 31!

    אז שלושת עמודי התווך שלך יותר אכולים מהקולוסיאום ופחות יציבים מג'לי. הלאה.

    אז נכון, טריסטן תומפסון אחלה שחקן. הוא אפילו דחק את עמרי כספי לספסל! דייי…. מן! יו, גם אלונזו ג'י דחק את עמרי! וגם הוא שם!!!
    גוש!

    ובנט… פצוע! וזלר… רוקי!

    ובראון…. מאמן מחורבן!

    לא יודע… לא נראה לי ורוד העסק.

  6. אם היו לי עוד כובעים להציע לאכול הייתי ממשיך לפורטלנד, אבל לילארד באמת נערץ עליי ולמארכוס עוד רגע עובר במגה טרייד, אז גם לא נעים לי לרדת עליהם וגם מה שנגיד לא יהיה רלוונטי עוד חודש.

    חוץ מזה שנגמרו לי הכובעים שאצטרך לאכול בסוף השנה על נבואות הזעם לדטרויט ולקאבס, ואין לי כוח לריב עם מנחם על יותר משתי קבוצות, אז אני הולך לכתוב על בית ד' ביורובאסקט.

  7. דטרויט נראית לי קבוצה מפחידה. ולא בקטע טוב. ג'נינגס, ג'וש סמית' וסטאקי, מישהו אמר בחירת זריקות גרועה? את דרמונד אני אוהב אבל רק אם יוסיף גם משחק פוסט כלשהו. ומונרו הוא אוברייטד לדעתי. מין בסדר כזה ולא יותר. מישהו יכול להזכיר שחקן ספסל אחד? (ולא, בילאפס כבר לא שחקן, הוא עוזר מאמן שהתבלבל במדים…) ובואו לא נתחיל לדבר על חוסר הריווח כשכל החמישייה על המגרש…

    את פורטלנד אני אוהב. ללילארד יש וובוס. אולדריג' לא רע, גם אם אוברייטד מעט לדעתי. לופז (לא משהו בפני עצמו) הוא שיפור משמעותי מבחינת גודל (על פני היקסון) וסי ג'יי מקולום הוא אחלה בחירה. בכלל יש להם יופי של ספסל (שינוי מרענן…)
    וקליבלנד? הכל תלוי כמה משחקים ישחקו קיירי וביינום … וזה לא סימן כל כך טוב…

  8. גם לקליבלנד וגם לפורלנד יש קו אחורי שלא שומר. לקליבלנד יש סיכוי לצאת מזה בזכות המאמן (שזה כל מה שהוא יודע) וביינום (לא אמרנו כלום).
    שתיהן מחוץ לפלייאוף (עם חריג ביינום בריא וזה שהבחירה הראשונה בדראפט לא יחליט פתאום שיש לו חשק לקחת ריבאונד ויתחזה לבארקלי).
    לגבי דטרויט, שאלה גדולה. דראמונד יכול להיות פקטור משמעותי כבר בעונה הקרובה, אבל לא ברור מה יהיה ב1-2. גם אין להם אף אחד שמסוגל לקלוע שלשה, מה שמוביל אותי לחשוב שאם בילאפס לא ייתן עונה בריאה של 25 דקות למשחק, גם הם לא יהיו בפלייאוף.

  9. אני מסכים עם גיא- עדיף לפיסטונס לעלות בחמישיה את KCP.
    אם הרוקי הזה יקבל הרבה דקות – הוא יאיים על תואר רוקי העונה. ראיתי אותו בג'ורג'יה רק פעם אחת, אבל הוא נראה בשל לנבא, גובה טוב לגארד(6.6). ריבואנדר מצויין ..

    לדטרויט יש פוטנציאל, הקו הקידמי מבטיח- אבל ! אין לקו הקידמי מחליפים ראויים על הספסל

  10. קליבלנד היא הקבוצה הטובה מבין השלוש. לדעתי היא יכולה להגיע לפליאוף וגם לעבור סיבוב בשקט. כבר בשנה קודמת היו משחקים שראיתי אותם ולא הבנתי איך הם לא מגיעים לפליאוף. אם ווורזאו היה נשאר בריא הם היו בוודאות מגיעים כבר בשנה קודמת.
    אירווינג הוא הדבר האמיתי, סופרסטאר שסוחב קבוצה ויכול להסיפר בשקט בין 5 הרכזים הטובים בליגה והשנה להגיע לטופ 3. וינר שלוקח אחריות במשחקים צמודים ועושה זאת נהדר. אחד הטובים בליגה בקליעות במשחקים צמודים. חובת ההוכחה היחידה שלו היא לעבור עונה ללא פציעות.
    ויטרס פוטנציאל נהדר. יש לו קליעה, חדירה ושמירה. יכול בשקט לפתוח בחמישיה. נראה שיש לו גם קילר אינסטינקט וביחד עם אירווינכ משלים צמד קו אחורי מהאתלטיים והטובים בליגה.
    קפטן ג'ק מגיע לתת גיבוי לשני אלה (ואולי לפתוח יחד עם אירווינג) ויחד עם גיבסון הותיק נותן שק למאמן גם כשיהיו פציעות או כשאירווינג סתם על הספסל.
    בעמדות הגבוהים יש את ביינום וורז'או. צמד גבוים שכשהם בריאים שניהם אולסטרים פוטנציאליים ומהגבוהים הטובים בליגה (לפחות לפי העונה האחרונה שהם שיחקו). זלר ותומפסון הם מחליפים יותר מראויים לצמד הזה (אני מניח גם שתומפסון יפתח בחמישיה לצד אחד מהסנטרים). סה"כ יש כוח גם מהספסל. פוטנציאל השיפור של שני אלו גדול מאוד. שניהם צעירים מוכשרים שיכולים לקפוץ מדרגה השנה.
    ויטרס הראה כבר שנה קודמת שרוקי יכול להוא ולתת עונה טובה עם מספרים יפים במידה ונותנים לו זמן לשחק. על זה בונה גם בנט. מקווה מאוד שבראון יתן לו לשחק הרבה זמן ובמשך הזמן להגיע לחמישיה.
    העמדה החלשה היא SF אבל גם שם יש את אלונזו ג'י ומיילס שיתנו פעמיים בעונה משחקים טובים ובשאר הזמן יתמקדו בהגנה.
    בסה"כ מבחינת חמישיה הייתי מעריך שהם בשמיניה הטובה במזרח (וכאשר ביינום בריא הם מטפסים לשישיה הטובה במזרח). הספסל שלהם מלא כשרון (זלר, תומפסון/בנט, ג'ק) ויכול להביא אותם להיות אחת מה 4 הקבוצות במזרח כבר השנה.
    בראיה של יותר משנה קדימה די ברור שהם יהיו שם. נראה שכבר השנה הם בשלים לעשות את קפיצת המדרגה הזו.

  11. ברור לי עד כמה הפוטנציאל גדול בקליבלנד

    אבל קליבלנד לצערי תמיד עם סימן שאלה…

    האם תומפסון ימשיך להשתפר? דיון וויטרס? זלר?

    והכי חשוב – פציעות

    כשאין פציעות הקאבס שווים מקום 6-5 במזרח

כתיבת תגובה

סגירת תפריט