סיקור משחקי חמישי נייט בסקטבול ב-NBA / גיא רוזן

מיאמי היט (8 – 3) 108 – קליבלנד קאבלירס (4 – 7) 97

התוצאה קצת משקרת. ההיט הוליכו במשחק מהדקה הראשונה עד לדקה האחרונה, כאשר ברוב מכריע של הדקות הפער הוא דו ספרתי, וכאשר במשך דקות ארוכות ברבעים השני, השלישי, ותחילת הרביעי, ההפרש חוצה את רף 20 הנקודות.

כל שחקני החמישייה של ההיט סיימו את הלילה עם כמות דו ספרתית של נקודות, כאשר קנדריק נאן (23 נק' באחוזים מצוינים, 8 אסיסטים), ג'ימי באטלר (14 נק' בלי להכריח זריקות – 7 מ-11 מהשדה, לצד 6 אסיסטים, 3 חטיפות, ו-2 גגות), ואדאביו (16 נק', 15 ריב'), הם הבולטים מביניהם.

קווין לאב סיים את המשחק כקלע הבולט של הקאבס עם 21 נק', 10 ריב'.

ניו יורק ניקס (3 – 9) 106 – דאלאס מבריקס (6 – 5) 103

קל, זה לא היה. הניקס שלטו במשחק מתחילתו, עד עמוק בתוך הרבע השלישי, כאשר הם מובילים ברוב מכריע של אותן דקות (המבריקס הובילו פעם אחת ברבע הראשון, בנקודה, למשך כמה שניות) בהפרש שנע בין מספר נקודות בודדות ל-10 הפרש. ריצה של דאלאס בהנהגתו של לוקה דונצ'יץ' הבלתי נגמר (עוד משחק, עוד תצוגת סקורינג מרשימה), הביאה את המשחק לשוויון, ושלחה את הקבוצות לרבע אחרון צמוד במיוחד.

דקה לסיום, הכדור של דאלאס בפיגור 2 נק'. דונציץ' להצלה? לא הפעם. הארדוואי ג'וניור מחטיא שלשה, אבל מי שמגיע להצלה, קוטף ריב' התקפה, וקולע את השוויון, הוא סת' "אח של" קרי. הניקס מצדם, לא אבדו את הרוח במפרשים. בהתקפה הבאה הם זוכים לפוזשין נוסף אחרי החטאה של בארט, וזה מרכוס מוריס שמעלה אותם ליתרון אחרי שלשה אדירה, 14 שניות לסיום. גמור? לא אם ללוקה דונצ'יץ' יש מה לומר בעניין. סל מהיר שלו מוריד את ההפרש לנקודה אחת בלבד, 6 שניות לסיום. בזה נגמר הסיפור של דאלאס הלילה. הם עוד זכו להזדמנות לחזור לעניינים, אבל הפעם קרי לא פגע עם ניסיון מ-3 בשנייה האחרונה, ו-ההפתעה של הלילה. כן, קל זה לא היה. לניקס!

מוריס (20 נק', 5 ריב') ורובינסון (16 נק', 8 ריב'), היו קלעי הניקס הבולטים הלילה.

לוקה דונצ'יץ' סיים את הלילה כקלע המוביל במשחק עם 33 נקודות, 11 ריב', ו-10 אס', אבל גם עם סל שדה בודד מ-3 ניסיונות ברבע האחרון.

מילווקי באקס (8 – 3) 124 – שיקגו בולס (4 – 8) 115

קל, זה לא היה 2.0

עד לאמצע הרבע השלישי, זה היה צמוד ומותח. ממש. 23 שינויי הובלה במשחק היו בפרק הזמן הזה, כאשר מול עוד משחק מצוין של יאניס (סיים את הלילה עם 38 נק', 16 ריב', 4 אס'), מהצד של הבולס זה היה קובי ווייט, הרוקי הנהדר, שהוביל את האופוזיציה, כאשר ב-18 דקותיו הראשונות מהספסל הוא קולע ללא הכרה (5 שלשות מ-8 ניסיונות בפרק הזמן הזה).

6 דקות לסיום הרבע השלישי, הבאקס עשו את מה שהם עושים – לחצו על הגז, ומשוויון, הם רצו ליתרון דו ספרתי בסיומו של הרבע. על היתרון הם הצליחו לשמור, למרות ניסיונות קמבאק כמעט מוצלחים של הבולס. מלבד יאניס, הצטיין הלילה בשורות הבאקס גם אריק בלדסאו (31 נק', 8 אס').

קובי ווייט (26 נק', 5 ריב'), וזאק לאבין (25 נק', 7 אס'), היו קלעי הבולס המובילים במשחק.

ניו אורלינס פליקנס (3 – 8) 132 – לוס אנג'לס קליפרס (7 – 5) 127

הסיפור של המשחק 1.0 הוא מי כן שיחק (פול ג'ורג'), ומי לא (קאוויי ובברלי מצד הקליפרס, אינגראם, אוקאפור, הארט ובול, בנוסף לציון, מהצד הפליקנס).

מי שכן שיחקו, סיפקו משחק מפתיע מאוד. עד כמה מפתיע? תחילת הרבע השלישי, וההפרש הוא 13+ לטובת הפליקנס.

המשך המשחק היה צמצום מהיר של ההפרש מצד הקליפרס בהנהגת פול ג'ורג' המצוין (נראה היה שלא החמיץ דקה. שחקן נפלא), ורבע אחרון צמוד ומותח.

הסיפור של המשחק 2.0 הוא ג'רו הולידיי. הוא קלע 12 נק' ב-7 הדקות האחרונות של המשחק + חטיפת קלאצ' ענקית + 2 אסיסטים גדולים במאני טיים לדאנק של פייבורס ולשלשה של פרנק ג'קסון, כאשר הוא המנוע שמוביל את הפליקנס החסרים לניצחון מפתיע מאוד על הקליפרס החסרים.

ג'רו הולידיי נתן את משחקו הטוב ביותר עד כה השנה, כאשר הוא מסיים את הלילה עם 36 נק' באחוזים מצוינים (13 מ-24 מהשדה, 5 מ-7 מהשלוש) לצד 7 אסיסטים ו-6 חטיפות. לצדו בלטו פייבורס במשחק אדיר (20 נק', 20 ריב', מהם 9 בהתקפה), ופרנק ג'קסון עם תרומה מכריעה מהספסל (23 נק', 4 מ-7 מהשלוש).

פול ג'ורג' (33 נק', 10 מ-17 מהשדה, 3 מ-5 מהשלוש, 9 ריב', 4 אס') היה נהדר במשחק החזרה שלו. לצדו בלט לו וויליאמס שפתח הלילה (31 נק', 9 אס').

פיניקס סאנס (7 – 4) 128 – אטלנטה הוקס (4 – 7) 112

זה היה צריך להיות מאצ' אפ מרתק בין יאנג לבוקר, וזה בדיוק מה שזה היה. המשחק נפתח צמוד, צמוד. הרבע הראשון הסתיים ביתרון 2 של ההוקס, ובמחצית הסאנס עם יתרון שיא של 6 נק' בלבד, כאשר עד למחצית אלו, כמתבקש, יאנג (17 נקודות במחצית) ובוקר (19 נק' במחצית), שמובילים את קבוצותיהם.

ברבע השלישי, הסאנס עשו את מה שהם עושים לא רע העונה – נתנו ריצה מרשימה. 37 – 29 לסאנס ברבע, וההפרש בן 6 הנקודות צמח ל-14 בתחילת הרבע האחרון.

ריצה של 7 – 2 בתחילת הרבע הרביעי העלתה את ההפרש ל-19, ופחות או יותר סתמה את הגולל על סיכויי אטלנטה להוסיף למאזנה ניצחון חוץ.

קלי אוברה (30 נק', 7 ריב', והמון אנרגיות והגנה), בוקר (27 נק', 7 אס'), וקמינסקי שקיבל דקות רבות מהספסל לאור בעיית עבירות של ביינס (19 נק', 3 מ-5 מהשלוש, 6 ריב'), היו הקלעים המובילים של הסאנס במשחק.

יאנג, שסיים את הלילה עם 21 נק', 13 אס', קלע רק 4 נק' במחצית השנייה כאשר הוא "סובל" מהגנה חונקת מצד הגארדים של הסאנס (כן, הגנה של הסאנס. כתבתי את זה ולא פרצתי בצחוק עז!). פארקר (24 נק', 7 ריב'), ואלכס לן (21 נק', 10 ריב'), הצטיינו לצדו של יאנג.

דנבר נאגטס (8 – 3) 101 – ברוקלין נטס (4 – 7) 93

אני אודה באמת, אני לא ראיתי את זה מגיע. הנטס שיחקו הלילה כדורסל. לא הירו בול, פשוט משחק כדורסל. הם ניצחו את הרבע הראשון 35 – 28. הם ניצחו את הרבע השני 26 – 21, ובכל אותו זמן, קיירי אירווינג לקח רק 8 זריקות מהשדה (מהן קלע 3), אבל מסר 8 אסיסטים (לצד 0 איבודים).

כאשר לכל אחד משחקני החמישייה של הנטס יש במהלך המחצית בין 6 ל-8 ניסיונות קליעה מהשדה, זו גרסה של נטס שאולי יכולה להצדיק את ההייפ לו הם זכו לפני תחילת העונה.

הנאגטס בינתיים? הם המשיכו את מגמת האכזבה עם מחצית פחות מפושרת, הן בהתקפה, והן בהגנה. למזלם, יוקיץ' הלילה כן היה בעניינים, כאשר הוא מסיים מחצית טובה מבחינתו (12 נק', 7 ריב', 2 אס'), ומצליח לשמור את הנאגטס בפער סביר מהאורחים מברוקלין.

ברבע השלישי, כמו בלא מעט משחקים קודמים העונה, הנאגטס חזרו לעניינים. ההגנה התאפסה על עצמה, מילסאפ נתן את הטון בצד ההתקפי, ואחרי רבע מוצלח של 30 – 18 לטובת הקבוצה הביתית, המשחק הגיע לרבע האחרון כאשר לוח התוצאות מראה שוויון 79.

הרבע האחרון נפתח עם המשך המומנטום של דנבר, שעלו ליתרון בן 9 נקודות, 5 דקות לסיום.

הנטס עוד חזרו והורידו את ההפרש ל-3, 3 דקות לסיום אחרי עוד סל של קיירי, אבל זו הייתה שירת הברבור של הנטס הלילה.

יוקיץ' (18 נק', 10 ריב'), ומילסאפ (18 נק', 9 ריב'), בלטו הלילה בשורות הנאגטס.

קיירי, אלן, ודינווידי סיימו את המשחק עם 17 נק' כל אחד.

לפוסט הזה יש 65 תגובות

  1. הניצחון של הניקס לא כל כך מפתיע. רציתי לכתוב את זה אתמול אחרי שכתבת שזה לא כוחות. בפועל הניקס ניצחו 106-103 עם משחקים טובים של רנדל מוריס, בדיוק כמו לפני שבוע (106-102, משחק טוב של רנדל מוריס). בלי לראות את המשחק ובהתעלמות מהעובדה שהפעם קריסטפס שיחק, זה אומר משהו על המצ'אפ בין הקבוצות הללו

  2. דאלאס עם עוד הפסד לניקס שאולי יעלה לה ביוקר בסיום העונה במאבק על מקום 8.
    הקליפרס הם בדיוק איך שחשבתי שיהיו בתחילת העונה הסדירה(דווקא משחק הפתיחה נגד הלייקרס הוא שהפתיע אותי).
    אצלי לפני תחילת העונההם מקום 4 בעונה הסדירה ויקחו אליפות בפלייאוף.
    ברגע שפול גורג מפסיד חודש ראשון קוואי לא משחק בק טו בק והקבוצה עדיין לא מחוברת לא ציפיתי שהם יתאבדו על העונה הסדירה.המטרה קודם כל להיות בריאים להגיע לשיא באיזור אפריל ואם החברה הטובים בהנהלה יצליחו לארגן עוד מוביל כדור עד פברואר דרך טרייד ביי אאוט או וואט אבר אז מה טוב.מניסיון עונה סדירה לא חשובה ויתרון ביתיות בנבא לא חשוב(בטח שזה יתרון של רק משחק בית אחד).
    אם הקליפרס בריאים בפלייאוף הם יקחו אליפות לדעתי גם אם יסיימו 8 במערב והם לא.
    במזרח 6 קבוצות-בוסטון טורונטו פילי מיאמי מילווקי ואינדי פתחו כבר פער משאר הקבוצות ויהיה שם מאבק על 2 הכרטיסים האחרונים(ממקום 7 כולו במאזן שלילי במזרח)

    1. כתבתי אתמול וחוזר על זה כאן – בעשור האחרון מקום ראשון הגיע תמיד לגמר האיזורי למעט פעמיים – קליבלנד (לברון על טורונטו) ואוק' סיטי (2011). מקומות 2-3 תמיד בגמר האיזורי. תמיד! רק פעמיים מקום 4 הגיע לגמר איזורי (קליב' ואוק'), מקומות 5-8 לא הגיעו לגמר איזורי. אם הקליפרס יזלזלו בעונה הרגילה, הם יצטערו על זה. ניהול-עומס יכול לעבוד במזרח (קאוואי עדיין סיים שם שני) – לא במערב.
      – כרמלו חוזר חברים – זה הזמן לרכוש כובעים…

      1. 😂😂 איך שחזרת כרמלו חזר לא יאמן
        הקליפאס לא יזלזלו ואתה צודק. לדעתי הם ימחצו מעכשיו אין יותר מנוחות כי אין בק טו בקים הרבה זמן לקאווי. בטח ינוח נגד גולדן סטייט ושארלוט כאלו רק זה לא הרבה

        1. מדהים הקטע עם כרמלו, זה הנושא היחידי שבו אנחנו חלוקים (אבל תאכלס לפורטלנד השנה אין כלום, הקטע של לילארד ומקולום מוצה עד תום, אז מה כבר יש להם להפסיד?).
          לגבי הקליפרס – חוזר על מה שכתבתי בקיץ – אין להם חמישייה! בברלי זה לא שחקן לאליפות, והם אשכרה פתחו עם פטרסון!!! WTF? רציתי שייקבל יותר דקות אצל סילי-בילי ועשו ממנו שחקן חמישייה בקונטנדרית מספר אחת. עד כדי כך הם במצוקה שם. בלי טרייד העונה – יהיה להם קשה. בינתיים קאוואי מגרזן במערב, ג'ורג'י בוי עלה קצת במשקל, נראה כבד ועגלגל, הפסידו לפלס' בלי אינגראם וציון, הקליפס של השנה שעברה היו טוחנים אותם.
          אנשים כאן חושבים שאפשר לפתוח את הברז בפלייאוף והכל יסתדר – זה לא עובד ככה. הם יצטרכו לעבור את לברון – האחרונים שעברו אותו היו דוראנט+סטף+קליי. לברון הוא 'עוגייה-קשוחה'. הם יצטרכו לעבור את הקרקס הנודד של יוסטון, הארדן משחק בהליכה ונותן 40 בערב, לא היה דבר כזה מעולם. לראס אין תקרה ויוסטון שומרים ועוד ישמרו יותר טוב (כן כן, כמה שזה נשמע מצחיק). גם דנבר עוד ידברו חזק וכמובן גם יוטה. קאוואי יגלה את מה שלברון גילה בשנה שעברה – המערב זה לא המזרח.

      2. עקרונית אני מסכים איתך מאוד לגבי החשיבות של המיקום בעונה הרגילה, מצד שני כבר כמה זמן שקוואי שובר כללים כאלה…

    2. בעניין הביתיות, דווקא במקרה הקליפרס והמפגש המסתמן עם הלייקרס – יש לקליפרס נחיתות גדולה.
      הם ישחקו סדרה שלמה בחוץ, ועוד איזה חוץ… זה לא רק על 48 דקות על הפרקט – זה כל התקופה לפני ואחרי משחקים… אין לאן לברוח.

      1. לא אמרתי מילה על ביתיות – זה לא העניין – זה המסלול.
        קבוצה ממקומות 5/8/4 צריכה לעבור דרך קבוצה 1. בלתי אפשרי (נדיר)
        קבוצה ממקומות 6/7 צריכה לעבור דרך קבוצה 2. לכאורה יותר קל (למשל דנבר אשתקד) אבל צריך לעבור גם את מקום 3. בסוף, בתור פרס מקבלים את 1.
        מסלול קשה מדי, ללא קשר לביתיות.
        נניח:
        1. לייקרס
        2. יוסטון
        3. יוטה
        מה עכשיו?
        הקליפרס יתקשו מאוד אם לא יסיימו 3-1

  3. לילה נהדר, תודה גיא

    1. הסאנס נתנו חתיכת טיפול בהגנה לקוריוז, 3 שחקנים שסוגרים לו נתיבי תנועה בחילופים עם הרבה אגרסיביות ואחלה תיאום. באחד על אחד הוא עשה צחוק מרוביו. כמובן שאין שחקן אחר לרפואה שיעזור לקוריוז זה הרבה יותר קל לעשות את זה. בגארבג' הקוריוז כבר ניסה לנפח סטט ולא הצליח אז הוריד לעצמו יותר את אחוזי השדה שלו. בסה"כ משחק בינוני פלוס שלו במישור האישי.
    הסאנס בלי פציעות יהיו בפלייאוף ותרשמו, זה לא יהיה ממקום 8. בוקר מכונת הרג, סקורר מפלצתי. קלי אוברה על אריזה זה השחלה סטייל אינג בילי קינג וכולנו אמרנו בזמן אמת. אם הוא ישפר שלשות הוא יהיה אפגרייד מטורף לסאנס. לווש היה אותו ואת ביל, עמדות סגורות להרבה שנים ולא ידעו מה לעשות איתם, חח, סקוט ברוקס כרגיל חסר מושג.
    ההוקס?
    קולינס=מורחק
    הוארטר שנה ב' עד שקצת התחיל להיראות משהו לגיטימי =נפצע לשבועיים ויצא מהמונטום
    האנטר-מגן נהדר נגר על שאני מאד מקווה שישתפר משנה לשנה בהתקפה, יש פוטנציאל, בחירה טובה של ההוקס.
    רדיש-דיון וויטרס 2
    במברי-שחקן מחליף חמוד בקבוצה נורמלית
    אלכס לן-סנטר מחליף חמוד בקבוצה נורמלית
    דמיאן ג'ונס=לא ברמה של נס ציונה

    מה גם שהשופטים מזמברים אותם חופשי ועם זה חברים לא הולכים למכולת, גם לא במזרח. אשכרה אני נדהם שהם מנצחים משחקים ותחרותיים בחלק מהמשחקים וזה המון כבוד לפירס כי הם באמת באמת קבוצת קולג' שמשחקת בNBA.
    בלי ההרחקה של קולינס הם יכלו להילחם על פלייאוף במזרח אבל ככה קשה להאמין.
    משחק הבא הקליפרס עם קאווי וגורג' בחוץ אחרי 2 הפסדים, הקוריוז הולך להיאכל חי.

    2. דונציץ עוד ערב מפלצתי אבל כמו במשחק הקודם רק רבע 3 ענק וחלש בכל יתר שלושת הרבעים אבל גם הוא בלי כלום מסביב. אני אומר לקיובן טרייד על פורזי עכשיו שיש לו ערך גבוה וסטט מנופח לפני שהבלוף ייחשף. פורזי זה שחקן חלש , רך, בלי הגנה ופוחד מהצבע, מנפח מספרים נגד ניקסים ושארלוטים. בפלייאוף יאכלו אותו חי, זה לא המס 2 של לוקה, צריך להשחיל אותו עכשיו למישהו. לוקה צריך סביבו קלעי 3 קטלניים ומגינים מעולים, את השאר יעשה לבד. בעמדה 5 המאבס מסודרים עם הנגרים פאוול וקלבר, זה גם עמדה פחות מכרעת. הארדווי טוב כשחקן 6 וספק נק. את כל היתר יש להחליף. אם המאבס יכלו להשיג את טאונס וקובינגטון זה היה חלום.
    הייתי עושה טרייד פורזי היוורד בכיף (אם רזי מסכים).
    מרקוס מוריס, מי היה מאמין שהוא גו טו גאי בעיני עצמו. אז בניקס הוא עושה מה בא לו, לוקח כדור, לא עושה חשבון מכדרר על שחקן סטפבק ובוםםם, אומר לפופ וסטיבנס לכו חפשו מי יעמוד לכם בפינה ויחכה לכדור 🙂
    דניס סמית יצא מההגלייה בסיביר למוטיבציה נגד האקסית שזרקה אותו, היה מצחיק.
    ניקיטה נתן הגנה אדירה במאני ולא פעם ראשונה אבל רבאק תלמד קצת קצת התקפה.

    3. דנבר נראים רע, בעיקר בזכות עונה מאד חלשה של מארי ויוקיץ. יוקיץ לא פוגע בכלום, זריקות לבד לגמרי שובר סלים. מורי דורך במקום לגמרי, כמו טייטום לא מצליח לבצע את קפיצת המדרגה לכוכבות. הנצחונות שלה מושגים בקושי, אני מאד לא אוהב מה שאני רואה שם. הם חייבים טרייד שירענן אותם ויזרים אנרגיה אחרת הם יהפכו להיות פורטלנד של המערב.
    קיירי=כרמלו, מדהים איך הוא מחרב ומשחק 1 על 5, אין יותר מ-2 מסירות בהתקפת הנטס ואין גם הגנה (הסקור הנמוך היום זה בגלל דנבר והקצב ולא כי ברוקלין שמרו מדהים).

    4. הקליפרס באו עייפים ולא הופתעתי מההפסד שלהם. אגב 2 נצחונות בלי לונזו איירבול שעודד אחלה מהספסל, אומר משהו או מקריות? יש לי הרגשה שהקליפרס יתחילו לטרוף את הליגה מעכשיו. אין יותק בק טו בק המון זמן, כולם חזרו, לדעתי הם יהפכו לאימה מעכשיו.

    5. הבולס הבולס ליבי איתם. לא אכפת לי מה תגידו זאק לאבין זה סופרסטאר (לא פחות) בפוטנציה שיש להם ולא יודעים מה לעשות איתו. הבן אדם כל מוב שלו זה כוכב, צעד ראשון קטלני, מטוס רחפנים עם קליעה טובה, הלוואי שהיה בספרס עכשיו, הוא בדיוק מה שחסר להם במקום הנגרים שלהם ודרוזן המזדקן וכל היבשושים, הדם הצעיר והרחפני הכוכבי שהספרס צריכים. מאמן הבולס פשוט לא יודע מה לעשות איתו, לא מקבל כדורים בפוסט (אי אפשר לעצור אותו בגלל הגודל והאתלטיות יחגוג על כל שומר אחר), לא מפנים אותו לזריקות, כלום. פשוט נותנים לו את הכדור ויאללה לך תתאמץ והוא מתאמץ וקולע אבל אפשר ככ הרבה יותר להוציא ממנו, אין לכם מושג איזה מפלצת חבויה בו, ראיתי הרבה משחקים שלו עונה שעברה והעונה, זה לא סתם מפלצת סטט וקלוריות ריקות. הוא צריך מאמן טוב מנטור, שיוציא ממנו גם הגנה (פופ קח אותו).
    גם קובי וויט זה הריל דיל וגם הוא לא מאומן, סתם עומד זורק והכל באחד על אחד. הכשלון של המאמן זועק, ים כשרון ים כשרון יש שם ופשוט נמס ומתבזבז ככה סתם. דווין קייסי לשיקאגו כ"כ מתבקש.
    הם פשוט לא יכלו ליאניס שדהר ודהר בתוכם והם כולם כאלה קטנים וזאטוטים, זה לא כוחות, כמו לברון בשיאו מול הנמושות. יאניס הוא לגמרי לברון רק עם קליעה פחות טובה ממה שלברון היה בגילו ופחות חכמת משחק אבל יותר אתלטי ארוך וגבוה, גם משחקים אותו דבר, יעילות מפחידה ושניהם במזרח, כמה חבל לבאקס שהוא יעזוב בקרוב, בעיה שלהם.

  4. תודה גיא.
    עם כל הכבוד לפיניקס (ויש הרבה כבוד) הסיפור הלילה ולא בפעם הראשונה היו השופטים. באמת שלדעתי פרינס צריך לעלות במסיבת עיתונאים ולעשות פיזדייל. רומסים את הקבוצה שלו שלוש פעמים ברצף. היום אני ספרתי 7 עבירות תוקף דקה לתוך המחצית השניה (ואז הגדול הגיע והשבית לי את הצפייה). עבירות שאם מישהו עם טיפה יותר כבוד מהשופטים היו שורקים אותם כעבירות מגן או לא שורקים בכלל. אם אתם שורקים על כל מגע אז יאנג קיבל הגנה טובה אבל מה לעשות שככזו היא באה עם הרבה מגע והוא היה צריך להיות לפחות 15 פעמים על הקו. עכשיו יבוא קוואי והחבר'ה שלו שגם ככה אי אפשר לנשום לידם. אני מהמר על משחק של 40 זריקות מהקו ומעלה של הקליפרס.

      1. פיי אתה? טראש טוק? תפסת בטחון עם הסאנס אה 😂
        וואלה נפלתם היום כמו דומינו ראלי כאילו שחקני ההוקס הם כדור באולינג. כמה שעות קייל לאורי נתנו לשחקנים שלכם לראות?
        הבדלי הרמות גם ככה גדולים. מה עם ביינס בסדר מהנפילות?

        1. בעקבות גל טפיחות השכם העצמיות אני מחוייב להזכיר שהזהרתי את האתר כבר לפני יותר משנה מצבא אוהדי פיניקס זחוחים שישתלטו על האתר.
          טעיתי בפרטים, בנסיבות ובערך בכל דבר אחר שכתבתי שם. אבל הזהרתי.
          http://www.hoops.co.il/?p=123740

          1. אחרי שנים של חרפות ובזיונות אני מפרגן. אם זה לא היה מול מתדון בצורת יאנג הייתי גם שמח על הניצחון שלהם ואף שוקל להתנדב באופן חלקי בצבא.

          2. טוב אין כמו העבר לצחוק במנהרת הזמן

            1.מה עם אלפריד פייטון? לא יכול להיות עושה משחק?

            2.נכון, אבל כן הייתי בוחר סנטר. גם מוחמד במבה יכול להתאים להם, למרות שרוב המוקים לא רלוונטיים עד הלוטרי

            גילרי עונה

            לא, אלפריד פייטון לא עושה משחק.
            אנחנו באמת צריכים גם סנטר אבל הבחירה תיפול בין אייטון לבאגלי עם זה יהיה ביגמן. 😂😂

            1. לא הבנתי אבל מה מצחיק…

            2. מה שרועי שאל אותך, קרע אותי על אלפריד פייטון וההמלצה שלו על במבה אחרי בנדר וג'קסון

  5. ראיתי כמה משחקים אבל אתייחס רק למה שראיתי בדנוור.
    הקבוצה שיחקה מצוין עם הספסל, פלמלי הנגר אמנם ניגר אבל הייתה לו תנועה מצוינת לסל ולכן סלים בטוחים מהטבעות. לא ברור לי מדוע החזירו את החמישייה הפותחת לסוף, אתה לא מחליף קאדר שעובד טוב בסוף עבור קאדר שהיה רוב הזמן במינוס במאני טיים…

  6. הייתי שמח לקצת יותר מחיאות כפיים וזיקוקים לרגל הסוויפ העונתי שהשגנו על פורזינגיס. אבל גם מחיאות כפיים וקצת תשואות יספיקו.

    1. דובי תהיה שמח שנפטרתם מהבלוף הלטבי, אופי של פרימדונה שביר, והכי גרוע קלסטרופבי ובורח ממגע, הוא מפחד להיכנס לצבע ומשליך לבנים מרחוק בגובה שלו , לא יצא ממנו כלום

        1. פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
          🙂
          היום לא האחד באפריל….
          אבל אם אתה מתעקש, קח את קנטר וטאקו פול בתנאי ששני שליש משכורת של פורזי עליך!

            1. ג"ס, על ראסל.

            2. ראסל לא עוזר לי ליד לוקה אבל על קליי אני מוכן

  7. אגב דברים שעולים כאן:
    .
    שחקן K1 עם: 22.4, 3.7, 5.7, שדה 46.5, שלוש 38.8, קו 87.7, אפקטיב 52.4, לוקח 17.7 זריקות למשחק, PER 22.2
    שחקן K2 עם: 25.0, 5.2, 4.7, שדה 44.7, שלוש 32.9, קו 83.7, אפקטיב 48.2, לוקח 19.5 זריקות למשחק, PER 22.9
    שחקן K3 עם: 24.0, 6.5, 3.0, שדה 44.9, שלוש 34.7, קו 81.1, אפקטיב 48.2, לוקח 19.1 זריקות למשחק, PER 20.3
    .
    הגנה:
    שחקן K1 עם OPPM 5.0, עם מינוס 1.2 DBPM, טוטאל 3.8
    שחקן K2 עם 4.4 OBPM, עם מינוס 0.6 DBPM, טוטאל 3.8
    שחקן K3 עם 2.2 OBPM, עם מינוס 1.2 DBPM, טוטאל 1
    .
    מי האחים?

  8. היה תענוג לראות את יאנג ואת בוקר הבוקר. מדהים כמה בוקר התבגר מבחינת המשחק שלו. אצל יאנג זה מדהים ששחקן כל כך צעיר יודע לנצל כל פרצה שההגנה משאירה לו. הסאנס עשו עליו הדג'ינג קבוע והא ניצל את זה למסירות להרבה מאד סלים קלים של הגבוהים. הין הזריקות שלו מבחוץ לא נכנסו (תודה לאל) אבל הוא עדיין עשה הרבה נזק בכניסות בפלואטרים שלו.

    1. זה אולי יכול להיחשב בקרב חלק מהקוראים כדברי כפירה, אבל יש משהו ביכולת ניהול המשחק של יאנג שממש מזכיר לי את נאש. בדגש על היכולת למצוא גבוהים בצבע.

        1. יאנג מוסר לא פחות טוב מנאש, הוא עדיין מאוד צעיר האש בגיל שלו לא הציג עשירית מהיכולת שהוא מציג, אני מנסה לחשוב על שחקנים שהציגו יכולת כמו שלו ושל דונציץ בגיל כל כך צעיר ומתקשה איזה מחזור מדהים הקודם, על יאנג ידעתי שיהיה סופרסטאר אבל כמה טעיתי בקשר לדונציץ

  9. געגועיי למייקל ביסלי
    מישהו יודע איפה הוא היום?
    הרמתי, עכשיו אתם תנחיתו או שלא ואולי נראה מי הכי כשרוני….

  10. סוף סוף ג'רו הגיע לעונה!
    .
    האם הקוריוז חוזר למימדיו האמיתיים? כמה אפשר להסתמך כבר על זריקות ממרחקים אסורים? לא כל יום קרי.
    .
    גיא אני לא מאמין שהסכמת לטרייד דריימונד על ביינס, קמינסקי וטיילר ג'ונסון.
    בילי קינג מסמיק מבושה!

    1. אתה ראית את המשחק הלילה?
      ביינס באמת אחלה שחקן. הטווח שלו, ההגנה שלו, והיכולת באמת יוצאת הדופן שלו בפיק אנד רול, כל אלו הופכים אותו לשחקן נהדר.
      ועדיין, הלילה ראינו את החוסרים –
      הוא נמוך לעמדת הסנטר, וזה הורגש הלילה (15 רב' התקפה להוקס במשחק), ויש לו נטייה לצבירת עבירות מהירה.
      .
      מה שגרין מביא לקבוצה זה ניהול משחק מעמדת הפאוור פורוורד, והגנה קבוצתית נהדרת. לצדו של אייטון, לדעתי, הוא מושלם.
      .
      טיילר ג'ונסון הוא על תקן חוזה נגמר, והוא לא ממשיך בשנה הבאה בקבוצה (כאשר טיי ג'רון יחזור, התפקיד שלו יצומצם משמעותית).
      וקמינסקי?
      גם כן, אחלה שחקן. אבל בטרייד בוחנים את השיפור דרך הגעתו של השחקן המשמעותי ביותר ברמת התפוקה המצטברת. במקרה הנ"ל, זה גרין.
      .
      השורה תחתונה –
      אני מאושר ממה שהסאנס מציגים עד כה, ובאמת אין לי "צורך" בטרייד. אבל אם טרייד דמיוני שכזה עולה על הפרק (גולדן סטייט לא יסכימו בחיים)?
      חד משמעית, אין לי ספק שהסאנס לוקחים אותו ב-2 ידיים.

      1. לא, לא ראיתי את המשחק הלילה.
        למה זה חשוב? ראיתי מספיק פיניקס השנה ומה שדריימונד שווה בלי כוכבים ראינו גם (וזה חוץ חוץ מירידת היכולת העקבית שלו בשלוש השנים האחרונות והפרובלמטיות האישיותית).
        עזוב, ויתרתי – אתם חשוכי מרפא.
        כנראה מדובר בתסמונת כלשהי.
        אכלתם כ"כ הרבה חרא והפסדים במהלך השנים שאתם לא יודעים מה לעשות עם כל הטוב הזה.
        רוצים את הישן והמוכר…
        נו טוב

        1. לרגע שקלתי לכתוב תגובה ארסית שכוללת תחזיות קדם עונה, את ה-לוני-ווייט-ווקר, ואת TJ מקונל,
          אבל אני עדיין בהיי מהמשחק של הסאנס הלילה,
          אז אני אוותר.

      2. גיא עוד שחקן ללא קליעה אתה רוצה להכניס להרכב, אתה לא מתייחס לחסימות של ביינס לריווח שהוא נותן למשחק שלכם, הרכב שמכיל את גרין אייטון ורוביו ואוברה לא יכול לעבוד בצד ההתקפי בטח שרוביו יחזור לאחוזים הרגילים שלו מטווח ה3 , אתה לא יכול שבהרכב יהיו לך 4 שחקנים שלא קולעים מ3 באחוזים עוברים זה לא שנות ה90 , אני לא מדבר בכלל על ההגנה של ביינס שטובה משמעותית מזאת של גרין והחוזה והאופי הנוחים משמעותית. אני מסכים פה עם האשך במאה אחוז
        .
        לגבי דריימונד גרין זה היה ברור שהוא יציג יכולת כתבתי עשרות פעמים באתר שהבלוף התגלה ושהוא העלוקה על קרי קליי ודוראנט, אמרתי לכם שזה מה שיקרה שהוא יהיה המנוע של הקבוצה (ישר בחירה ראשונה ).

      1. גיא הוא מקבל דאבל וטריפל טים כל משחק קבוע, ברגע שהשחקנים שלידו יקלעו אל הזריקות החופשיות מ3 שהוא מסדר להם האחוזים יקפצו לאזור ה40+

כתיבת תגובה

סגירת תפריט