חמישי נייט בסקטבול – משחקי יום ה' ב-NBA / גיא רוזן

מיאמי היט (7 – 3) – קליבלנד קאבלירס (4 – 6)

(01:00 לפנות בוקר)

בפעם האחרונה שלהיט היה מאזן איכותי כזה אחרי 10 משחקים לתוך העונה, כישרונותיו של לברון ג'יימס עדיין שכנו בפלורידה (אי אז בתחילת עונת 13/14). 5 עונות חלפו להן, ויש את הרושם שלהיט שוב יש אס בעמדת הנהג, כאשר ג'ימי באטלר מוביל קבוצה עמוקה וקשוחה, לא רק למאזן מוצלח, אלא גם לכדורסל משכנע, כדורסל שמציג הגנה במקום ה-4 בליגה, והתקפה עם האחוז האפקטיבי ה-3 בליגה.

הניחוש שלי למשחק הלילה:

מהצד השני של המתרס יש את קליבלנד. האמת? פתיחת העונה שלהם מפתיעה לטובה. אישית, לא ציפיתי שיהיו עם מאזן 4 – 6 אחרי 10 משחקים כאשר הם מרחק זריקה של קווין לאב ממאזן חצוי.

ועדיין, למרות השיפור שהם מציגים העונה בהגנה, אני לא רואה אותם מצליחים לעצור את התקפת מיאמי שהשנה מפגיזה מטווח ה-3 (מקום 10 בכמות שלשות למשחק, מקום 4 באחוזים מטווח ה-3).

ניצחון להיט, אבל אחרי מאבק צמוד מהצפוי.

(אין, פשוט אין משהו מרגש יותר מפגישת מחזור)

ניו יורק ניקס (2 – 9) – דאלאס מבריקס (6 – 4)

(03:00 לפנות בוקר)

ב-2 מילים:

לא כוחות.

הניקס היא הקבוצה הגרועה בליגה. זה לא רק המאזן הפחות ממרשים, זה גם הנט רייטינג הגרוע בליגה, נט רייטינג שלילי של 10.8-.

מול דאלאס שקולעים 112.9 נק' ב-100 פוזשנים (מקום 2 בליגה) בהנהגתו של לוקה "זו לא בושה להיות גאלינרי" דונצ'יץ' (28.3 נקודות, 10.3 ריבאונדים, 9.1 אסיסטים), זה, ובכן, לא כוחות.

ניצחון קל למבריקס.

מילווקי באקס (7 – 3) – שיקגו בולס (4 – 7)

(03:00 לפנות בוקר)

מילה על יאניס אנטטקומפו. הוא זכה ב-MVP, אחרי עונת שיא, ובהחלט ניתן היה להאמין שהוא מתקרב לתקרה של יכולתו. רק מה, ליאניס יש תכניות אחרות. הוא קולע העונה 2 נקודות יותר (29.7 בהשוואה ל-27.7 בעונה שעברה), הוא קולע אותן באחוז אפקטיבי גבוה יותר (61.7% בהשוואה ל-59.9% אפקטיבי בעונה שעברה), הוא קוטף יותר ריבאונדים (14.3 בהשוואה ל-12.5 בעונה שעברה), והוא מוסר יותר אסיסטים (6.8 בהשוואה ל-5.9 בעונה שעברה). את כל זה הוא עושה תוך שמירה על יכולתו ההגנתית הגבוהה (נכון להיום, הבאקס במקום ה-7 בהגנה בליגה). דרך אגב, יאניס מנסה העונה לקלוע מבחוץ. זו עדיין עבודה בתהליך, אבל 30.8% שלו עד כה מטווח ה-3, זה זינוק אדיר בהשוואה לעונה שעברה, על אחת כמה וכמה כאשר לוקחים בחשבון שב-5 המשחקים הראשונים של העונה הנתון שלו היה משהו כמו 20% מטווח ה-3. חשוב יותר, הוא לא מפחד לנסות ולקלוע מטווח ה-3, כאשר הוא זורק כמות שיא של 3.9 פעמים למשחק מהטווח. עוד שיפור קטן, והוא באמת יהפוך לשחקן "בלתי שמיר".

השורה התחתונה?

מסתבר שעוד לא ראינו כלום. יאניס עוד לא סיים לספר את הסיפור שלו, ומילווקי בהנהגתו היא עדיין קונטנדרית, למרות השינויים בסגל.

אהה, כן. יש גם משחק הלילה. כריס מידלטון לא ישחק. זאק לאבין בספק. ועדיין –

הניחוש שלי הוא שמילווקי מנצחת בקלות יחסית.

(התחזית של שמעון לפני העונה)

(המציאות)

ניו אורלינס פליקנס (2 – 8) – לוס אנג'לס קליפרס (7 – 4)

(03:00 לפנות בוקר)

לא כוחות 2.0.

השמועות הן שיש מצב וזה יהיה משחק הבכורה של פול ג'ורג' העונה. ברוך הבא, פול! לשמחתך, לא יכולת לבקש קבלת פנים קלילה יותר מזו שהפליקנס במהדורתם הנוכחית מציעה. בלי ציון, בלי לונזו בול. בלי הגנה. אהה, כן. גם הארט, אינגראם, ואוקפור, בספק. מול ה-"אין הגנה" של הפליקנס (רק לגולדן סטייט ולוושינגטון הגנות גרועות יותר), לא צפויה התנגדות רבה מדי בדרכה של הקליפרס לניצחון, ובדרכו של ג'ורג' לחזרה לכושר (רק להזכיר – בעונה שעברה ג'ורג' שיחק ברמה של מועמד ל-MVP).

הניחוש שלי למשחק הלילה:

קליפרס. קל.

(פול ג'ורג'. תמונה מהקיץ האחרון)

פיניקס סאנס (6 – 4) – אטלנטה הוקס (4 – 6)

(04:00 לפנות בוקר)

המשחק של הלילה. 2 מהקבוצות המלהיבות העונה –

אטלנטה בכיכובו של טריי יאנג, מי שכיום מציג כדורסל שבהחלט יכול להתחרות על תואר "הרכז מס' 1 בליגה". יש לו 28 נקודות למשחק ב-55.6% אפקטיבי מרשימים, ו-40.2% מרשימים לא פחות מהשלוש (בעיקר לנוכח הטווחים הפסיכיים של השלשות של הילד), לצד 8.7 אסיסטים (מקום 4 בליגה), ו-3.7 ריבאונדים. תותח.

מולה מתייצבים הסאנס בכיכובו של בוקר. בוקר, שהשנה הפך לשוטינג גארד במשרה מלאה (כולל המון תנועה חכמה ללא כדור), לכאורה מציג נתונים משונמכים בהשוואה לעונה שעברה –

פחות נקודות למשחק (25.3 נקודות העונה, 26.6 נקודות בעונה שעברה), פחות אסיסטים (5.8 אסיסטים העונה, 6.8 אסיסטים בעונה שעברה). ועדיין, מי שצפה העונה במשחקו, יודע. הוא הפך העונה לאחד השוטינג גארדס הטובים בליגה. מה שהופך אותו לכל כך טוב, זו לא שאלת ה-"כמה", אלא תשובת ה-"איך". את אותן 25.3 נקודות הוא משיג באחוזים חסרי תקדים:

61.3% אפקטיבי, 54.1% מהשדה, 51% מהשלוש, 93.3% מהקו. דרך אגב, אלו באמת אחוזים חסרי תקדים –

השחקן היחידי (מינימום 40 משחקים) עם עונה כזו (90/60/50/50) הוא סטיב קר. הוא סיים את העונה עם 8.4 נקודות למשחק. בוקר קולע 25+ נקודות, כאשר הוא הגו טו שחקן של הסאנס.

הניחוש שלי למשחק הלילה:

המועצה לביטול ניחוסים נתנה לי אור ירוק להימנע מלהמר על הסאנס העונה. אז כל שאוכל לומר זה שאני משוכנע שזה יהיה משחק מבדר במיוחד, מסוג המשחקים ששווה לקום מוקדם לפנות בוקר בשביל לצפות בהם.

האמת

דנבר נאגטס (7 – 3) – ברוקלין נטס (4 – 6)

(05:30 לפנות בוקר)

זה היה אמור להיות "לא כוחות" קליל. אבל דנבר, עד כה העונה, פשוט לא מצליחים להרשים כפי שעשו בשנה שעברה. אולי זה יוקיץ' שעדיין לא התאושש מהקיץ שעבר עליו באליפות העולם. אולי זו ההצלחה בעונה שעברה שיצרה רף של ציפיות, שהם פשוט לא מצליחים לשחזר.

הניחוש שלי למשחק הלילה:

ברוקלין, לא ממש במפתיע, היא אחת מקבוצות ההגנה הגרועות בליגה. נכון להיום הם מדורגים במקום ה-26 בליגה. אפילו לניקס הגנה טובה יותר… מול דנבר במשחק חוץ?

מרשימים, או לא, אני אלך עם הקבוצה הביתית.

אחרי בדיקות קפדניות: זו כמות הכדורים האופטימלית לשימוש במשחקי הנטס.

לפוסט הזה יש 364 תגובות

  1. תודה רבה. תוהה איך ההרגשה הזאת של פתאום להיות שמח?!
    אתה קצת מחמיר עם שיקגו. הם היו מרחק התמוטטות אחת לנצח את הלייקרס, והפסידו עוד משחק צמוד מול שרלוט נדמה לי – יש שם אחלה חומר, ומאמן נוראי. מלווקי מבאסת עם השבלוניות שלה. לא יכול להיות שהפסדם את הגמר האיזורי וכנראה אליפות בגלל השבלוניות הזו ואתם עדיין ממשיכים בה בלי טיפת מעוף.
    על אף שזה נראה כמו קרב אקדחונים קלאסי גם לאטלנטה (בסדר יחסית) וגם לפיניקס יש הגנה השנה. אטלנטה מנסים לעשות מלווקי (או בעצם לחזור למקורות) ולסתום את הצבע, רק חבל שאין להם יאניס לופז ובלדסאו שיוכלו להפחית את הגירעון על קשת השלוש – אף על פי כן יחסית זה נראה לא רע עד עכשיו, ואם החבר'ה של אטלנטה יתחילו לתקוע שלשות שיאנג מסדר להם בחופשיות כזו הם גם יהיו עם התקפה סבבה (כרגע אטלנטה במקום השני מהסוף עם 30.6% לשלוש. בוצ'ה)
    ניקס דאלס אמנם לא כוחות אבל הם לא ניצחו אותם לפני כמה ימים?
    קוואי משחק הערב?

    1. ההוקס הכל שלשות חופשיות חח מנגרים למוות רדיש האנטר גבארי לן אלוהים ישמור. עד שהוארטר האיש של עידו התחיל להיראות לגיטימי קצת ופגע במשחקים האחרונים הוא נפצע. ההוקס הם קבוצת קולג יאנג שנה שנייה. האנטר טרדיש רוקים מחוזקים בלן ובמברי חלשים אימיים מה שלויד פירס מוציא משם זה הרבה הרבה יותר ממה שהם שווים וכל הכבוד לו רואים יד של מאמן.
      דיאנדרה האנטר לדעתי הולך להתפתח לסטופר הגנתי אימתני מאד אוהב את הבחור. התקפה אין לו אבל נקווה שיגיע עם השנים.
      אני אופתע אם הסאנס יגררו למשחק צמוד. לדעתי יהיה ניגוב במדבר וזריקת גופת הנץ לבור

  2. חחח גיא ענק איזה תמונות הרגת אותי עם הכלב שבוילן מנסה להזיז ועם אוליניק.
    לגבי יאניס היה ברור שמספריו יעלו והערב אוי יהיה כואב מה שהאייל יעשה לשור לדעתי 40 פלוס קרניים בעכוז.
    מה שמפחיד שגם הארדן קולע יותר לעומת שנה שעברה 😂😂 38.2 נק עם 8.2 נק. חולני, מגדולי הסקוררים בדורנו.

    יאללה תחזיות

    קאבס+4 היט ( היט)

    גימי בטח עולה משחק עם השיר איי אוף דה טייגר והיום ינגב וינגר את סקסטון.

    באקס בולס+12 (בולס)
    הבאקס ינצחו אבל לא מעל 12 הפרש

    נא+4 קליפרס (קליפרס)
    יש לי תחושת בטן שהשקנאים מנצחים כי הקליפרס יבואו עייפים וגורג יבוא חדש ולא בטוח אם ישחק אם נתנו ליין של 4. קאווי לא יהיה. אבל אין סיכוי שאהמר על זה לכן קליפרס ינצחו וינגבו. חשבתי בברלי יאכל קצת לונזו אחרי שנשאר רעב מאתמול אבח יאלץ להסתפק בבונזו.

    ניקס+7 מאבס (ניקס)

    גיא די חיסלת את המאבס עכשיו אבל אני מאמין שהדונציץ ינגב אבל במשחק צמוד עד הבאזר ולא יהיה מעל 7.

    סאנס הוקס+7 (סאנס)

    מקווה להצגה של הקוריוז אבל זה לא באמת כוחות. הסאנס ינגבו קל. ביינס מול אלכס לן 😂 הקוריוז יתן את ה30+ שלו אני מאמין.

    דנבר ברוקלין+8 (ברוקלין)
    דנבר תנצח אבל פחות מההפרש

  3. האמת אחלה ערב. בכל משחק יש משהו או מישהו שווה לראות את המשחק בגללו. ומחר חופש. טוב נראה לי שזאת התכנית להלילה…

  4. העצה שלי לאוהדי הניקס? שיתפללו לאלוי ה IRS (מס הכנסה האמריקאי) . הדרישות שלהם מהבעלים של ג"ס לאורך 19 שנות סבל אילצו אותו למכור את הקבוצה…

  5. מצויין גיא. החמישייה של הקאבס עובדת ממש טוב ביחד, כשטריסטן תומפסון בעונה נהדרת וקולין סקסטון פורח (18.7 ב-44.6% מהשדה ו-39.6% מהשלוש) גם כן. יכול להתפתח למשחק ממש טוב נגד מיאמי. המשחק השני שמעניין אותי היום זה אטלנטה-פניקס שיכול להיות צמוד מאוד, למרות שלדעתי הסאנס ינצחו.

    1. ממה שראיתי, הקאבס עושים את המקסימום מבחינת האוהד: זו קבוצה מבדרת מאוד לצפיה. אין לאף אחד ציפיות ממנה, אז לפחות שיהיה כיף.

  6. כמה חזקה הקללה שאורקל ארנה (כן, כן הגעתי למסקנה שזה הוא) הטיל על ג"ס? עומרי כספי, לא שייך לקבוצה כבר שנתיים כמעט, נקע את הרגל.

  7. אחלה פרוויו
    מילוןקי לא עושים עלי רושם של קבוצה חזקה גם עם השיפור של יאניס
    מצד שני שנה שעברה הרגשתי אותו דבר והם כיכבו.
    מסקנה – לא להקשיב לרגשות
    למרו. התנגדות אשתי
    🙂

  8. אם היית מבקש לפני שנה, לא, אפילו ערב המחזור הראשון, לנחש מה יהיה המשחק המרכזי הערב… אחד לא היה מצליח. זה נהדר.
    .
    אפרופו פיניקס ובוקר, גיא. היה איזה נתון שהשגחתי בו מהמשחק מול הלייקרס.
    בוקר הגיע עם 5 נסיונות לשלוש בממוצע למשחק, בדיוק משוגע של 51%.
    הוא לא הצליח להשתחרר לזריקה אחת עד הרבע הרביעי! סיים עם אפס מ-2…
    נמצא הצ'יט, או: לא כל יום גרין ובראדלי?

      1. אתן כשיהיה מספיק. דווקא פרגנתי לו מאוד בסוף העונה הרעה האחרונה, היה נקודת אור כמעט בודדת.
        העונה הוא ממש מזעזע רוב הזמן. משחקים אחרונים יש שיפור. נראה.

    1. ניצחו 83-113, שזה 137 נקודות ב-NBA, בספרד, על קבוצת הגנה הטובה ביורוליג… 30 פור, וזה אחרי משחקים קודמים של 25 ו-26… אני לא כזה בקיא – טוענים שכרגע מכבי משחקת את הכדורסל הכי טוב בכל אירופה. חזרו ביג-טיים…
      עוד לפני הסבב הבא – מישהו רוצה להחליף אחלה בית בתל אביב? חייב לברוח 🙂

  9. המופע של האביר והנזירה נמשך… אמנם נגד הבידור חו"ל של הקאבס, סקסטון וגארלנד משחקים כמו בחצר של סבתא שלהם, אין הגנה בכלל, 66% מהשדה למיאמי. אבל כישרון זה כישרון. איך, שניים כאלה נופלים על קבוצה בבת אחת. מדהים.
    טיילר הירו מאוד פלאשי, נרקומן של זרקורים, יש לו גם מובז כאלה, "אני פירלס", מאוד מוחצן… נאן זה באמת הסיפור הגדול. מעולה גם הערב, צנוע, חוץ מקליעה מצוינת יש לו מהלכי א-ב של כדורסל חכם יעיל, ומתנהל כמו שחקן NBA לכל דבר, ידיים זריזות, תנועה חלקה… אנדראפטד…

    1. חכה חכה, זה המון כשרונות נפלאים שלא ראו אור יום בתקופת לברון… חכה, הוא הלך סופסוף – עוד תראה מה יייצא משם!

        1. whoosh. בדיחה. על הפזמון ההייטרי של פעם, "לברון חוסם שחקנים, עוד תראו מה יש שם".
          אין שם כלום, ומזמן. K-לאב ו-TT עוד בעלי תועלת במקום אחר, ייתכן שיש להם חוזים יקרים מדי והם תקועים. כל היתר זה בידור חסר אחריות.

  10. 2 נק':

    1. מבאס אותי לראות שחקן נשמה כמו דלבדובה מתבזבז בקבוצה חסרת נשמה כמו הקאבס.
    2. הקבוצה הראשונה שבסגל שלה יהיו ביינס ואוליניק תיקח אליפות. read my words

  11. הקהל של הניקס באווירת פלייאוף בגלל פורזינגיס.הם משגעים אותו.הוא לא מוצא את עצמו.אחד משני הניצחונות של הניקס השנה היה נגד דאלאס בחוץ

          1. ולמה זה משודר בtnt?בגללהחזרה של פורזינגיס לניו יורק.לא בגלל הניקס.ולמה הקהל של הניקס בטירוף שלא היה בו שנים למרות שהקבוצה שלו 2-9 .בגלל tnt? בגלל פורזינגיס

    1. חזר, כנראה היה צריך לתקן כמה שורות בקוד, והתחיל לפגוע.
      הרכב מאוד מעניין עלה בקליפרס – איזה טרנס מאן שאין לי מושג מי זה, 3 פורוורדים – ג'ורג', הארקלס והארל – ולו-וויל סטארטר…
      הליקנס הערב בלי שלישיית הזהב מהלייקרס. חזרה להרכב הוותיקים – הולידיי, מור, רדיק, פייבורס.

  12. מיאמי קבוצה נהדרת. להוסיף להמלצת צפיה קבועה (*לא כרח הקבוצות החזקות – אלא משחקים מהנים, כמעט תמיד שווה את הזמן):
    טורונטו, פיניקס, ברוקלין, בוסטון, אטלנטה, יוסטון.
    נו-נו (לא בהכרח תוצאות – סתם משחקים מבאוסים בד"כ, על מה בזבזתי את זמני היקר):
    אורלנדו, שרלוט, ניקס, וושינגטון, דטרויט, שיקגו (איך לפעמים), גולדן סטייט, סן אנטוניו, אנד דה ג'ורי איז אאוט בנוגע למינסוטה.

  13. לוקה כל חזק שזה מדהים. כל הכניסות האלה, הוא כמו קמיקזי שאתה חושב עוד רגע הוא נפצע….
    אקסטרימר

      1. נכון
        האמת שאני רואה את המשחק הזה רק בגללו וברגע שיתחיל פיניקס-אטלנטה אני עורק….
        מה עם הטוקן שהבטחת?
        קופים אתה רואה?

        1. גדול אתה רזי..
          יש כאן אי שנקרא אי הקופים באיזור גמבואה. שוכר סירה קטנה ומשייט כשעתיים עם 'קפיטן' מקומי.. הוא עושה קולות של קופים והם קופצים לאונייה וגוזלים לך בננות. היה נחמד, לא יותר. 75$ לשעה וחצי

            1. בעיקר זוחלים וציפורים

            2. סביר שבעיקר איגואנות
              אולי גם בואות.
              גידלתי והרבתי בואות לפני כ 20 שנה.

  14. וואיי וואיי וואיי..
    כמה שהניקס גרועים..
    ולצערי הבאמת רב, אני לא רואה את דאלאס עוברים שני סיבובים בפלייאוף, אם בכלל..
    וחבל, כי יש רק דונצ'יץ' אחד, והאמת שהיה הרבה יותר כיף לראות אותו בניו אורלינס, למשל..

  15. הפריזורה של וויט זה רטרו וולדרמה. קרלוס נתן משחק טוב מול נבחרת ישראל לפני כ 25 שנה נדמה לי. היגיטה המשוגע היה בשער
    🙂

        1. אכן
          ראית איך הפריזורה של קרלוס זזה אחורה כשהוא רץ?
          רק לא הבנתי איך הוא נוגח? צריך למצוא את המצח בין כל השערות….
          בגלל זה שנאתי כל רגע של פלאיני במנצסטר יונייטד. הנגיחות אף פעם לא הלכו לכיוון הנכון…

    1. וואו, לא נכון
      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח…………………………………..

  16. פליקנס-קליפרס עד עכשיו, זה ממש תרגיל אימון של הקבוצות, מעין ניסוי הדדי בהסכמה.
    הקליפס זה כמובן להכניס את PG לליגה, והוא שם, גם השופטים מאפשרים לו לצבור בטחון בהרבה הליכות קלות לקו. זה, טרנס מאן, ולבדוק כמה מ-17 אלף הפוורוורדים שיש שם, הערב זה מגרודר.
    אצל הפליקנס זה חזרה אחורה בזמן. ערב ותיקים, ותיקות, שירה בציבור ובינגו: מור, הולידיי, פייבורס, כולם נותנים סחורה יפה ואמינה. ים השיבולים שמסביב. כל הצעירים האלה, הארט-לונזו-אינגרם, בכלל בחוץ. לואד מנג'מנט, כי אף פעם לא מוקדם מדי. בטח יושבים על איזה קוקטייל, מודים לאל על גורלם הטוב, שהרחיק אותם מלברון, והחורבן שהותירו שם בלכתם.

    1. כבר ראיתי, הגבתי, חטפתי התקף לב, התאוששתי, התלוצצתי עם רופאי, ומייד התקשרתי לדיימו להציע תמיכה. אני גם מוכן לגייר את נורקיץ' ולצרף אותו לנבחרת ישראל, יש לו אף יהודי כהלכה.
      מה עוד אתה רוצה שאעשה?

  17. דווקא מאד מעניין כרמלו בפורטלנד.
    אחרי הפתיחה הרעה שלהם או שיהיה קטסטרופה או שפתאום הם ימצאו את השחקן בעמדה 4(סטרץ 4 )שכל כך חסר להם.
    בכל מקרה פורטלנד ביוסטון שחתכה את מלו ביום שני.יהיה מעניין
    עוד בנוגע ליוסטון.קאפלה לא ישחק מחר נגד אינדי

    1. Anthony will join the Blazers on upcoming road trip, per source. Power forward was the position that Blazers were most vulnerable and injury to Zach Collins only amplified void there. ‘Melo comes for a specific role and need.

  18. יאללה נשברתי. עם כל מסורת הלא לנחס, עוברים לגארדן במשרה מלאה, כי הערב יהיה נצחון גדול, מרגישים את זה.
    זה קודם כל סימנים מעודדים של חזרה, של מיצ'ל רובינסון, תודה שנזכרתם, וגם – התאמינו – DSJ.
    poor-zingis מנסה לנפנף עם הכנפיים בחזרה, יחסית טוב לעונה המזעזעת שלו עד עכשיו, גם THJ בא עם איזה חשבון לסגור. אבל לא יעזור להם. רק לטפל בילד הזה לוקה, ואנחנו אימפריההההה!

        1. באמת המון תודה.
          ערוץ הספורט משדר שני משחקים של פוטבול ביום ראשון
          את המשחק המרכזי ב 03.20
          ואת אחד המשחקים שמתחילים אחרי 23.00 שפה לא תמיד יוצא משחק מעניין.
          את מה שמעניין אותי אני רואה בדיחוי יום למחרת ביוטיוב כי אני ממש מתקשה למצוא לינקים לפוטבול בלי תשלום

          1. נו, עוד שערוריה של בעלי הזכויות כאן. היה את פוקס ספורטס, או שזה חלק מהחבילה, סליחה, ויום בהיר אחד, הבנתי ממכורי הפוטבול, פשוט הלכו וזרקו לפח. אני בכלל עוד זוכר ימים שהיה להם גם ערוצי ספורט מהמזרח, סטאר ספורטס נדמה לי, היית רואה שם ראגבי וקריקט, הכל. פעם חבילת ספורט היתה ראויה לשמה. ולמחיר הגבוה שלה.
            לא שווה לך ליג פאס של פוטבול? כמה יקר זה יוצא, עם כל התחמונים של VPN הודי וכאלה?

    1. תגיד, יה צ'יסטה, אתה באמת מאמין, בעניין השריקות דרג זרג, שניתנה הוראה של הקומיש לצ'פר את שחקני דרג א' מבחינת עבירות?
      ברור שזה לא סביר בכלל!

  19. בוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווקר, זה שורףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף

  20. בסוף מי שיציל את הצוואר של פיזדייל זה DSJ ומיצ'ל רובינסון שחזרו מהפריזר.
    לוקה הזה, יא אללה. אין מהלך אחד, אחד!, שבסוף הוא לא מתבכיין לשופטים על משהו. לא חשוב אם סל לדאלאס, לא חשוב אם לא היה כלום – לוקה תמיד על השופטים. מתקלקל מהר מדי. וחבל כי הוא חוויה מטורפת.

  21. סאמממה, לוקה משתגע…
    לוקח את המשחק, הכל עליו, חוטף, ריבאונד, אסיסטים לעצמו, ואז אחרי אפס מ-6 מהשלוש, 3 צ'אקות לוקה בק טו בק טו בק…
    MVP בדרך אם זה ממשיך ככה.
    רבע שלישי מופרע לגמרי בגארדן.

  22. רואה את המאבריקס – ניקס מהתחלה ועד עכשיו (סיום רבע 3) וזה מזכיר ריצה טקטית באליפויות עולם: קצב איטי וככל שמתקרבים לסיום זה משתפר ומשתפר והטובים מתחילים לבלוט.

    87-87

  23. לא יעזור, לא איכפת למי בסוף יהיה הממוצע המדויק שקצת יותר גבוה במשהו. תן לי לראות משחק 1 של לוקה, חוויה, אגדה, על 10 יעילים של יאניס.

  24. DSJ, מצוין, יורד לנוח, מותש, ובלעדיו זה הולך ומתפרק… לא סומך על פרנצ'יקינה.
    מי שלא נראה הערב זה בארט. בכלל, בעיה מרכזית של הניקס זה ים חלקים, יםםםם, הערב 10 עם הרבה דקות לכ"א, בלי היררכיה וארגון, הכל נראה מאולתר, נכניס זה נוציא זה. וזה טוב כאילתור במקרי מצוקה, אבל לא כשיטה. שאין.

    1. אתה צודק לחלוטין.
      שום דבר שם לא נראה ולא מרגיש כמו קבוצה. הכל מקרי, נישאים על גבי גלי האנרגיה החד פעמיים של הקהל.
      הייתי משאיר בקבוצה את סמית' ופורטיס. כל היתר, כולל מאמנים, עוזרי מאמנים, מעסים וכו' הביתה.
      בנייה מחדש

  25. אם מישהו יכול לשמור תגובה ולפרסם אותה בעוד שנה – זו ההזדמנות:
    אבדיה בניקס, ויחד איתו הנהלת הניקס מחתימה שני סופרסטארים נוספים ובונה קבוצת פלייאוף+ לגיטימית.

    יש מצב?

    1. אבדיה? לא יודע, לא רואה העונה משהו שיצדיק בחירה גבוהה שלו, ועוד כזה הייפ. הלוואי, מה אגיד לך.
      אבל הניקס בטח צריכים להיות קבוע בפלייאוף, זה טוב לכולם. ובטח צריך טיהור. זה אומר המון שחקנים, חלק לא רעים בכלל, לארוז ולשלוח. להחליט מי נשאר בתור השלד הבא וללכת איתו. רק תבחר: DSJ, נילקינה, נוקס, טרייר, בארט, רנדל, רובינסון, פורטיס, דוטסון… עם מי אתה הולך? ומי שלום ולהתראות? זה אומר לקחת מחברות ולפתוח ספרים, ורק אז לקנות, כי יש כסף, אבל אך ורק את מי שבאמת מתאים, ולא שאריות נואה או גיבסון שנשארו בשוק. זה אומר מאמן, צוות ושיטה. וזה הכל מתחיל מהראש. בלי זה, כלום לא יזוז. ולצערי זה לא יזוז.

  26. לא, לא, לא! אתה לא נשאר עם נילקינה וגיבסון לדקות מכריעות ברביע.
    עוד פעם "הפריזר"?
    תעיף בבקשה בחזרה מהר פנימה את רובינסון ו-DSJ ובארט. פיז בחייאת אמא שלך. בובאן חוגג על התחת שלנו.

  27. אתה מבינים מה זה בשביל הליגה ניקס טובה? איזה משחקים אש ירוצו שם? אין על הדבר הזה… אין, זה הקהל הכי משוגע, הכי חולה הופס, הכי מבין בכדורסל, והכי מצחיק שיש בעולם. this is OUR GAME goddamn
    ותחזירו – לנו – את – ציון. יא גנבים, אדם סילבר מושחת.

        1. די שמעון, מה ניפוח. הוא מחזיק קבוצה שלמה על הכתפיים. לברון לא הגיע לעומסים כאלה בגיל שלו. ולא עבור התארים האישיים (הם יגיעו). אלא כי זה מה שיש שם, וכי הוא באמת כזה פאקינג טוב.

            1. עשית לי WHOOSH! ועוד על ה"ניפוח סטט'" שאני חוגג עליו…
              מקבל בהכנעה. גם לי מותר ליפול 🙂

  28. איפה RJ? איפה הביצים שלך, שהראית מתחילת העונה? מה זה כל המוריס הזה עכשיו? מה אתה מחכה שרנדל ישליך איזה בלאטה מהשלוש?
    יאללה, שוויון, כדור ליהודים. 38 שניות על הצוואר של פיזדייל.

  29. אז לוקה אוסף טריפלים אבל הקבוצה רק מפסידה סתם מנפח סטט אגויסט חסר תקנה 3 מ12 מה3 מחרב לקבוצה.
    השופטים ניסו לסדר ללוקה ווי אר אול ויטנס סילבר לחץ על הזמזם שנותן להם חישמול בהיצים והם נזכרו להחזיר כדור אחרון למאבס

  30. ריק קרלייל פשוט מאמן לא מספיק טוב.
    מובילים עליך ב-3 הפרש, אין לך יותר טיים אאוטים, 10 שניות לסיום, ומבחינת עבירות צריך לעשות 2 בשביל לשלוח את הניקס לקו.
    אז בדאון 3 הוא שולח את לוקה לקלוע 2 ובונה על זה שאחרי הניקס יזרקו עונשין, דאלאס יצטרכו שלשה בלי טיים אאוט ממגרש שלם.
    וכל זה במקום לסדר תרגיל נורמלי לשלשה מטיים אאוט..

  31. לזיו פנמה, בקשר למה ששאלת קודם, על אבדיה לניקס, ובכלל הטיהור שצריך בניקס, מעתיק מלמעלה תשובתי:
    אבדיה? לא יודע, לא רואה העונה משהו שיצדיק בחירה גבוהה שלו, ועוד כזה הייפ. הלוואי, מה אגיד לך.
    אבל הניקס בטח צריכים להיות קבוע בפלייאוף, זה טוב לכולם. ובטח צריך טיהור. זה אומר המון שחקנים, חלק לא רעים בכלל, לארוז ולשלוח. להחליט מי נשאר בתור השלד הבא וללכת איתו. רק תבחר: DSJ, נילקינה, נוקס, טרייר, בארט, רנדל, רובינסון, פורטיס, דוטסון… עם מי אתה הולך? ומי שלום ולהתראות? זה אומר לקחת מחברות ולפתוח ספרים, ורק אז לקנות, כי יש כסף, אבל אך ורק את מי שבאמת מתאים, ולא שאריות נואה או גיבסון שנשארו בשוק. זה אומר מאמן, צוות ושיטה. וזה הכל מתחיל מהראש. בלי זה, כלום לא יזוז. ולצערי זה לא יזוז.

  32. וואי וואי איזו עונה תענוג.
    פעם ראשונה שהליג פאס שווה כל שקל ואני לא יודע איזה משחקים לבחור לראות.
    קצת פחות שיפוט רע ומאמנים חסרי מושג והליגה תהיה כמעט מושלמת, כי בכל זאת שמעתי (נכון?) שכרמלו חתם בפורטלנד?!?!?! חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח זו החתיכה שהייתה חסרה להם בשביל לייצב את ההגנה😂😂😂:joy:
    הוא עדיין צוחק או שהוא התאמן כל הזמן הזה לשבת על על הספסל?

  33. מסכן הקוריוז הוא מחר נגד האנקונדה באל איי שהם בהרכב מלא ואחרי 2 הפסדים😂😂😂 אוי ואבוי
    המאבס צריכים להטריד את פורזי עכשיו שהערך שלו בשמיים לפני הבלוף שיחשף בפלייאוף, הוא ינגר רצח בפלייאוף רך כמו חמאה וחור בהגנה מעמיד סטט רק מול שארלוטים וגם לפני הפציעה שבטח תבוא מתישהו זה זמן ההשחלה.

    1. אני לא חושש מהקליפרס כמו שאני חושש מהשופטים. נתנו וואחד הופעה היום ומאותרגי הקליפרס יהיו לדעתי 40 פעם מהקו וצפונה

  34. סתם בודק את טבלת המשחק ומוק עם הכי הרבה נקודות אבל באחוזים של קובי. מה 3 הוא 5 מ 7. עדיף שיתמקד במרחק הזה ויעזוב את אלו מה שנים לאחרים.
    ועכשיו סתם רעיון. ברח מפופ (20 לשנתיים) לניקס בשביל חוזה על 15 לשנה בשביל לנפח סטטיסטיקה ולקבל חוזה טוב ל 4 שנים….
    אולי הסוכן שלו פיקח מאד?

  35. מעניין שדווקא היציאה של ביינס (זעזוע מח?) והכניסה של קמינסקי במקומו הביאה לנסיקה של פיניקס…..
    איך שנכנס שם שם שלשה ראשונה וקיבל ביטחון….

    1. WHOAAA
      כזה – מזמן לא ראיתי. גם לא בהוקי. ועוד במשחק גמור. אשכרה מכות רצח.
      מה זה, הרחקות לעונה ירוצו שם? נדפק להם המוח. המוח נדפק מזמן וזה מה שקורה כשכל החומרים שהזריקו נכנסים לפעולה. זה לכלא, זה.

    2. אני משנה לשנה, פחות ופחות מתחבר ל-NFL. ברור שלמידת ההצלחה של הברונקוס יש משקל בנושא, אבל עדיין, אני לא מצליח להתחבר להתנהלות הכוחנית של הנהלת הליגה, לצביעות המטורפת, ולהתעלמות מסוגיות בריאותיות שפשוט אי אפשר להמשיך להתעלם מהן.

      1. בחייאת גיא, או שאין לי מושג מה קורה שם בקביעות, או שזה ממש לא "סוגיות בריאותיות". ראית את הדבר הזה? אני אוהב קצת דם רע ומהומה, אבל זה? זה נסיון רצח. קסדה על הראש החשוף? ועוד מאיזה מפלצת בכל העצבים? וההוא שבועט בו על הארץ, לתוך הריאות? אפילו הרחקות ממשחקים זה מעט מדי.

  36. חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    ראיתם איך לגאון אין בכלל קפיצה? אז הוא מנפנף בידיים, חחחחחחחחחחחחחח

  37. איזה חסימה יפה של אלן. בכלל הוא משחק נפלא. היום רואים יותר את הסגנון של ברוקלין מהעונה שעברה, וזה נראה טוב

  38. שלושה רגעים קטנים מהזמן האחרון, של גאונות צרופה:
    מילווקי מוותרת על ברוגדון, אולי כדי שאולדיפו ירגיש בנוח בלוקר, ברוגדון השאיר פירורים של דוריטוס. אנא עארף למה.
    מג'יק שולח מעבר לכביש באריזה (מוזלת) את זובאץ', על חוזה ארוך זול, עבור מוסקלה ושקית ביזלי.
    ההוקס, מרוב שהרוסטר עמוס כוכבים, אומרת פאס לטוריאן פרינס, למה מי מכיר אותך בכלל, עבור הלם קרב.
    נהדר.

      1. פרינס??
        צעיר, היה נדמה לי רסטריקטד בחוזה נמוך, אתלט, SF מוכשר וזה בכלל נדיר בליגה, קלע שלשות בחסד, מלא האסל ואנרגיה… מה, זה פרוספקט שאתה לא מוותר עליו בכלל, בטח לא עבור כלום בפיתה. אין לתאר, ועוד ההוקס??

  39. באמת, אין ערב דל. אולי היה אחד כשהכל הלך צפוי. אחד, ואני כמעט כל לילה רואה. בגדול, כל הליגה עד עכשיו, אש.
    תזכירו לי, מאיזה שלב נהיה מבאס, עם כל הטנקינג וכל התוצאות הידועות מראש? נרגע אחרי 20 משחקים? אולסטאר וויקאנד?

  40. מורי פח אשפה עד עכשיו, שום דבר לא נכנס…
    גרוע כמו טייטום במשחק של ה5 נקודות אבל הוא עושה את זה בלי השמירה הכפולה שהיתה על טייטום

  41. סומך על הנטס שייתנו לדנבר לחזור ויהיה מתח עד הסוף, כי זה מה שהחוזה של ברוקלין אומר. יש הכי הרבה מתח במשחקים שלהם, בלי קשר לרמה. חובת צפיה מס' 1.

      1. מיילס גארט שחקן ההגנה של קליבלנד לקווטרבק של הסטילרס(הקווטרבק המחליף.ביג בן הקווטרבק הבכיר של הסטילרס ב 15 שנה האחרונות נפצע בתחילת העונה)
        שתי הקבוצות נלחמות על אחד משני כרטיסי הווילד קארד ב AFC.
        המשחק כבר היה גמור 8 שניות לסיום 21-7 לקליבלנד ואז זה קרה
        בייקר מייפילד הקווטרבק המושמץ של קליבלנד(בחירה ראשונה בדראפט שנה שעברה אבל השנה קטסטרופה והביאו לו את אודל בקהאם מהגאיינטס) יצא נגד חברו לקבוצה גארט בסיום המשחק בראיון בפוקס
        ועכשיו מקבל שבחים מכל התקשורת שתוקפת אותו מתחילת השנה בגלל היכולת בעקבות הראיון הזה

        1. מנחש בלי שיש לי מושג – גארט הזה, בטח לא הברקה גדולה, ולא בעונה גדולה. אבל הלך להראות, "אני הכי נותן פה את הנשמה מכולם". כן?
          דווקא חבל לי על הבראונס, ממה שהספקתי לראות, היו מגניבים מאוד לקראת העונה, והכל נראה שם בדרך להיות קבוצת העתיד. אין, זה קליבלנד, אין מה לעשות…

          1. אוסף של כוכבים שלא כל כך התחבר אחרי ששנים היו בביוב של הליגה.
            פתחו את העונה עם 2-6 ועכשיו אחרי 2 ניצחונות רצופים הם 4-6.יש להם לוז קל אז הם עדיין יכולים לקחת את אחד משני הכרטיסים לווילד קארד

  42. זה בטח לא פופולרי, אבל עם החזרה של לוורט, עם ההתפתחות של האריס הצלף, וכל מיני דינווידי וטוריאן ומוסא וקוסא, ועוד איזה טרייד יפה שבטח יגיע, וכמובן עם החזרה של הפלא האסתטי, KD האמיץ והגיבור שגולדן סטייט התנקשו באכילס שלו –
    הנטס של קיירי המושמץ הולכים להיות הקבוצה האהובה עלי. איזה קרקס מדראנו ירוץ שם! למרות שאני אמור לשנוא את הברידג'-אנד-טאנל האלה מג'רזי.

  43. מסכים איתך סתם. יש קבוצה עם פוטנציאל בשמים, עם ההרכב הנוכחי. אבל אני מתחאפן במשחק הזה מהשיטוטים של דיאנדרה בצבע, ואין כל הזמן הוא מאפשר לדנבר לחגוג עליו בצבע

    1. דיאנדרה זה בשביל קיירי ודוראנט והצחוקים, זה כמו הג'יימס ג"נסים והקנדריק פרקינסים שלברון היה מביא עבור בדיחות בלוקר. קיירי למד הכל מהמאסטר, תאמין לי, ו-KD רק רוצה לחקות אותו. כשיהיה שם 5 סביר, DAJ לא יראה יותר פרקט.

  44. לא ברור איך הפוסט הזה של גיא הדרדר למקום השביעי.
    רבאק זה בלוג חי, לא עדיף שישאר דבוק ראשון עד שנגמרים המשחקים?
    יותר נוח ככה למי שנכנס לאתר ורוצה להשתתף בבלוג…..

  45. נגר נגר, אבל תכלס הוא הנהיג את המהפך של דנבר כשגוקיץ בחוץ. 5 ריבאונדים 2 אסיסטים ו6 נקודות בריצה הזאת

    1. אל תהייה הייטר של אף אחד.
      אפשר לא לאהוב כל מיני אספקטים במשחק או בהתנהלויות של שחקן אבל להיות הייטר לא טוב עם כל עניין הטחורים.
      שחרר את פי הטבעת.

  46. דנוור משחקים הרבה יותר טוב בלי מורי, הגאון ומילסאפ, בדוק!
    הספסל עושה עבודה פנטסטית כרגע מול החמישייה של ברוקלין.

  47. לא מובן מדוע החזירו את הגאון ומורי למשחק, לא מחליפים הרכב מנצח בדקות האחרונות כשהכל מתקתק….

  48. איזה משחק התקפה מחורבן של ברוקלין, שדופק את כל הסטופים היפים בהגנה שהם עושים. זה לא יאומן, כואב לראות.

  49. המשחק גמור אז למה זה אמא למה? למה לקחת פסק זמן כשדוור מובילים ב 8 ונשארו 27 דקות?
    שום נס פח השמן לא יקרה…

  50. שחקן K1 עם: 22.4, 3.7, 5.7, שדה 46.5, שלוש 38.8, קו 87.7, אפקטיב 52.4, לוקח 17.7 זריקות למשחק
    שחקן K2 עם: 25.0, 5.2, 4.7, שדה 44.7, שלוש 32.9, קו 83.7, אפקטיב 48.2, לוקח 19.5 זריקות למשחק
    .
    הגנה:
    שחקן K1 עם OPPM 5.0, עם מינוס 1.2 DBPM, טוטאל 3.8
    שחקן K2 עם 4.4 OBPM, עם מינוס 0.6 DBPM, טוטאל 3.8
    .
    מי האחים?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט