פרק 123: חוסם פציעות ודילמת בוקר-קאט / פודקאסט דה סוויפ

הסקירה האולטימטיבית על ניהול עומסים והדילמה סביב בוקר וקא"ט – האם הם תמיד היו טובים ופשוט לא ראינו את זה או שמשהו השתנה אצלם השנה?

טיימקוד
02:00 – סקרים
04:20 – רשמים
10:35 – משהו מצחיק מהשבוע
20:00 – ניהול עומסים
43:30 – התקלה
47:00 – השפמים של הלייקרס
49:50 – פאטווה
59:30 – טאונס ובוקר
1:08:50 – מוכרים/קונים מניות
1:22:00 – תיבת ההודעות

לפוסט הזה יש תגובה אחת

  1. תודה חברים, אחלה פוד. אהבתי את המשפט של סתו על טייטום והקסם בסגנון הלא יעיל שלו (שמשתלב טוב בבוסטון. אם כולם יזרקו רק שלשות וליי-אפס זה לא כדורסל). ניתוח חשוב מאין כמוהו על שפמי הלייקרס.
    .
    בוקר/טאונס: אצל שניהם יש שינוי כי הם מקבלים לראשונה אימון טוב. בוקר הרבה יותר קבוצתי ומרוויח מזה שיש רכז לידו, כי הוא לא שחקן שחי על בידודים עם איזה דיאנטוני מלטון לידו. טאונס משחק לראשונה בקריירה בלי גבוה משמעותי לידו וההתקפה עובדת הרבה יותר טוב בזכות המסירה שלו, כשיש גם שיפור ברצון בהגנה. מדהים לחשוב איך הוא נראה עכשיו לעומת התקופה שבה גיורגי ז'נג פתח לידו כל משחק.
    .
    בוקר נותן שורה נמוכה יותר מהשנה שעברה, אבל בקבוצה טובה. שיעור הנקודות מהאסיסטים והזריקות הרעות שלו בשפל. אני חושב שהוא צעד אחד מעל מונטה אליס, קווין מרטין והסקוררים של הקבוצות הריקות שראינו בתחילת העשור. זאק לאבין עדיין לא הוכיח את זה, גם כי לא היה לו מאמן טוב בשום שלב בקריירה, אבל כרגע הוא שם. קוף שהוא צריך להוריד מהגב.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט