הרוקטס נגד הקליפרס וטורונטו נגד פורטלנד ברביעי / רועי ויינברג

7 משחקים ביום רביעי יחסית קליל כשהפוקוס יהיה על המפגש בין ג'יימס הארדן וראסל ווסטברוק ליחידה המובחרת של הקליפרס. הספרס יגיעו למינסוטה במשחק צמוד יותר ממה שהיה אפשר לצפות ואלופת ה-NBA תגיע לפורטלנד לפגוש את דמיאן לילארד הרותח.

02:30-לוס אנג'לס קליפרס (3-7)-יוסטון רוקטס (3-7)

בשני המשחקים האחרונים של יום רביעי הקליפרס היו בערב הראשון של בק-טו-בק והודיעו על מנוחה של קוואי לנארד שעות ספורות לפני המשחק (ואחרי פרסום הפריוויו הזה). אנחנו בהופס מגיבים לשינויים ולכן גאים להציג פריוויו אינטראקטיבי:

לחצו כאן אם קוואי לנארד צפוי לשחק לקריאת הפריוויו הרלוונטי.

לחצו כאן אם קוואי מנהל עומסים כדי לקרוא הפריוויו הרלוונטי למקרה זה.

קיים סיכוי קטן שפול ג'ורג' יעשה בכורה הערב בקליפרס, למרות שיותר סביר שנראה אותו עולה לראשונה לצד לנארד והשאר בחמישי.

05:00-פורטלנד טרייל בלייזרס (7-4)-טורונטו ראפטורס (3-7)

פורטלנד בבעיות. דמיאן לילארד בכושר נפלא עם 32.5 נקודות למשחק באחוזים שגובלים ב-50-40-90, אבל בחירת הזריקות של סי ג'יי מקולום הידרדרה והוא בכושר קליעה לא טוב, נוסף על הגנה חלשה במיוחד, לוח משחקים לא קל ותרומה מועטת משחקני המשנה – חסן וויטסייד משמעותי בעיקר בדפי הסטטיסטיקה, רודני הוד לא זורק מספיק ואין להם אף פורוורד משמעותי. הגמר האזורי מהשנה שעברה נראה רחוק, ועזיבתם של מו הרקלס ואל-פארוק אמינו מורגשת.

היום הם פוגשים קבוצה נוספת שעשתה גמר אזורי (ואליפות NBA), הטורונטו ראפטורס. הקנדים איבדו את שחקנם הטוב ביותר, כידוע, אבל במצב טוב מאוד. פסקל סיאקם משחק כמו מועמד לאמ.וי.פי עם יכולות כדרור ומסירה שלא ראינו בשנים הקודמות נוסף על בחירת זריקות חכמה יותר, פרד ואן וליט לקח צעד קדימה כמנהל משחק ושחקנים צעירים נוספים, בייחוד או ג'י אנונבי וכריס בושיי, משחקים טוב. בלי קייל לאורי וסרג' איבקה הם ניצחו את הלייקרס והיו קרובים לקליפרס באחד מהבק-טו-בקס הקשים שיש לליגה להציע, כך שהם יכולים להיות אופטימיים להמשך.

השאלה הגדולה של הערב היא ההגנה של טורונטו על ה-dynamic duo של פורטלנד (שהעונה יותר קרוב ל-dynamic one). ראינו בשנה שעברה מה ואן וליט יכול לעשות לגארדים זריזים בגמר והיום הוא יצטרך להתמודד עם לילארד במצ'-אפ המשמעותי ביותר הערב. המצ'-אפ הגדול השני הוא בין פסקל סיאקם למריו הזוניה, כך שזה יגמר בניצחון חוץ של טורונטו.

03:00-סן אנטוניו ספרס (5-5)-מינסוטה טימברוולבס (4-6)

משחק לא רע בכלל בין 2 קבוצות שפתחו את העונה עם שלושה ניצחונות רצופים ושקעו מאז. הספרס הפסידו 4 מ-5 משחקיהם האחרונים, כשלמרקוס אולדריג' לא נוגע מספיק בכדור (13 זריקות למשחק בתקופה הזאת לעומת 16.3 זריקות בשנה שעברה, כשזה כולל משחק של 19 מ-23 מהשדה) ודיונטה מארי לא פקטור משמעותי במיוחד בהתקפה. היה להם לוח משחקים קשה עם הלייקרס והקליפרס, אבל הם פשוט לא טובים כרגע.

מינסוטה יותר טובה מהציפיות שהיו לפני תחילת העונה. הם ניצחו 5 משחקים מ-7 בהם קארל אנטוני טאונס השתתף (לא כולל המשחק בו הורחק) כשהוא עושה עבודה טובה בהנעת הכדור, נוסף על קליעה וריבאונד במספרים נוביצקיים. אנדרו וויגינס המושמץ נראה טוב מאוד עם בחירת זריקות משופרת ו-25.5 נקודות ב-52.7% אפקטיבי, הנתון הגבוה ביותר שלו בקריירה בהפרש. הם יכולים להיות טובים יותר כשרוברט קובינגטון עדיין לא נכנס לעונה וקולע ב-31.7% מהשלוש.

השאלה הגדולה של המשחק הזה היא ההגנה של הספרס על טאונס. בניצחונות של מינסוטה הוא קלע ומסר באחוז גבוה יותר ובשביל לעצור את הקבוצה צריך, קודם כל, לעצור אותו. לכן יכול להיות שנראה את הספרס מנסים הרכב גבוה יותר עם יאקוב פלטל שיכול להאט את טאונס, או שהרוב ייפול על אולדריג' שעשה זאת בהצלחה בעבר. בהתחשב בביתיות והמצ'-אפ הנוח הזה, אני מאמין שנראה ניצחון של סן אנטוניו.

05:00-גולדן סטייט ווריורס (9-2)-לוס אנג'לס לייקרס (2-8)

משחק קצוות. אם לברון ג'יימס לא היה אומר שהוא לא הולך לנהל עומסים השנה אני חושב שלא היינו רואים אותו משחק בכלל הערב, אבל סביר שהוא ישחק. הלייקרס שלו טובים מאוד כשהוא בתפקיד שונה מהשנים הקודמות – יותר מג'יק ג'ונסון, פחות מייקל ג'ורדן. לברון מתמקד בניהול המשחק ובהגנה השנה כשההתקפה שלו עדיין לא לגמרי שם, למרות 24.6 נקודות בערב, הכמות הנמוכה ביותר מאז עונת הרוקי. חוסר היציבות של דני גרין יכול להדאיג את הלייקרס, אבל מעבר לזה הם יכולים להיות אופטימיים. 8 ניצחונות מ-10 זו פתיחה של אלופות.

אחת כזאת הייתה גולדן סטייט, אבל היום הם רחוקים מכך. הם הפסידו את ארבעת משחקיהם האחרונים כשדיאנג'לו ראסל בכושר קליעה נהדר מאז שחזר מפציעה (52, 30 ו-33 נקודות ב-42 מ-81 מהשדה לצד 6.7 אסיסטים במשחק), אבל אין יותר מדי שחקנים טובים לצידו כשהווריורס כנראה מציגים את רשימת הפצועים הטובה ביותר בהיסטוריה של הענף, להוציא משחקים בהם קבוצות נתנו מנוחה יזומה לכוכביהם. היום הם הולכים לספוג לא מעט נקודות ונראה ניצחון של הלייקרס.

02:00-פילדלפיה 76' (3-6)-אורלנדו מג'יק (7-3)

כשהמג'יק שיחקו בשבוע שעבר כתבתי שההגנה שלהם כל כך טובה שהיא עוצרת גם את עצמה. זה לא השתנה מאז. הם סופגים את כמות הנקודות הנמוכה ביותר באן.בי.איי כשג'ונתן אייזק נותן הגנה אישית אדירה והקבוצה מתפקדת טוב סביבו, אבל הם לא מצליחים לקלוע. הם זורקים יותר מדי מיד-ריינג' ולא יעילים בכלל בהתקפות מעבר, כשניקולה ווצ'ביץ' לא מתרומם לגבהים של השנה שעברה וההתקפה נראית מיושנת. אולי יותר פיק-נ'-רול של פולץ וגורדון יכול לעזור להם.

ההתקפה העצובה הזאת פוגשת את אחת מקבוצות ההגנה הטובות בליגה, הפילדלפיה 76'. הסיקסרס סבלו מהיעדרויות של שחקני מפתח במשחקים האחרונים כשאל הורפורד, בן סימונס וג'ואל אמביד פספסו זמן משחק, אבל ניצחו 7 מ-10. ההתקפה שלהם עדיין לא מושלמת כשג'וש ריצ'רדסון קולע ב-26.5% מהשלוש וטוביאס האריס קולע ב-21.7% משלו וההתקפה העומדת שלהם טעונת שיפור, אבל ההגנה תספיק כדי לנצח את אורלנדו. פילדלפיה במשחק בו היריבה שוב לא תגיע ל-100 נקודות.

02:30-וושינגטון וויזארדס (6-2)-בוסטון סלטיקס (1-8)

הסלטיקס ניצחו 8 משחקים ברציפות. הם נראים ממש טוב בשני צדדי המגרש, התקפה והגנה כאחד, עם התקפה שוות הזדמנויות והגנה אגרסיבית שמקשה על הכוכבים הגדולים של הליגה. בלי גורדון היווארד הם הרשימו נגד דאלאס גם כשג'ייסון טייטום עם אחד ערבי הקליעה הגרועים בתולדות ה-NBA. מי תעצור אותם?

לא וושינגטון. הוויזארדס ניצחו שני משחקים העונה, אחד נגד אוקלהומה ואחד נגד דטרויט נטולת בלייק גריפין, דריק רוז ורג'י ג'קסון. ההתקפה שלהם לא רעה, אבל ההגנה אחת הגרועות באן.בי.איי. נחמד לראות את איזייאה תומאס משחק עם חשק ואת רוי האצ'ימורה בעונת רוקי שעוברת מתחת לראדאר, אבל אחוזי הקליעה המזעזעים של בראדלי ביל והקבוצה החלשה הופכים את הקבוצה לאחת שלא תעצור את הירוקים. בוסטון בקלות.

02:00-ממפיס גריזליס (7-3)-שרלוט הורנטס (6-4)

משהו נחמד מתבשל בממפיס. אחרי פתיחת עונה איטית הדובים ניצחו שני משחקים מארבעת האחרונים כשהם רושמים W מול מינסוטה וסן אנטוניו, שתי קבוצות עם שאיפות פלייאוף. דילון ברוקס וג'ארן ג'קסון משחקים טוב מאוד לאחרונה וכך גם ג'ה מוראנט שמשתפר ממשחק למשחק. הם הולכים להפסיד הרבה העונה, אבל אפשר להרגיש זרמים תת קרקעיים של יופי.

ההורנטס הפסידו שלושה משחקים ברציפות, שניים מול פילדלפיה ובוסטון, והשחקנים הצעירים שלהם לא רעים גם הם. דבונטה גרהאם מתפתח בשקט לאחד מסיפורי ה-feel-good של העונה, אבל ההורנטס הביאו את הנגרים לסגל השנה כשטרי רוזייר קולע ב-38.5% מהשדה (12.9 נקודות למשחק, פחות מנקודה בממוצע על כל מיליון דולר שהוא מרוויח השנה) ודווין בייקון ב-34.2%. פי ג'יי וושינגטון ומיילס ברידג'ס לא רעים, אבל עדיין לא זורקים מספיק. זה יכול להיות משחק עם סקור גבוה שיגמר בהארכה ובלי הרבה חשיבות, אבל אני חושב שנראה ניצחון נוסף של הביתית. ממפיס בשיא עונתי של מוראנט.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 426 תגובות

  1. מפגש בין כלב (נגוע) לבין צ'יטה על ספידים תמיד מעניין.
    תוסיפו לזה את מר לוד מאנג'מנט מול לורד סטפ-באק וזה כבר שווה בזבוז שינה.

  2. תודה, פריביו למשעי.
    טוב, בברלי על הארדן זה כבר מאסט-סי TV…
    למדנו גם שבתחילת העונה, לפחות משחקים צפויים על הנייר מתפתחים קצת אחרת. אז הספרז ומינסוטה, ובמיוחד מפגש הקצוות גולדן לייקרס. הלוחמים, הדור הבא – הנוכחי – ייתנו את כל מה שיש להם נגד הנמסיס הגדול. ועוד בבק 2 בק. יש מקבילה ל"להחנות את האוטובוס" של מוריניו בכדורסל? אז כזה. גם פציעה מכוונת של אחד השהידים על אחד מכוכבי הלייקרס, לא אפול מהכיסא.
    לאוהבי משחק קבוצתי נהדר, אז גם בוסטון וגם טורונטו. בקיצור לא חסר.

  3. דווקא לא סגור שהלייקרס מנצחים את גולדן…בכל זאת הלייקרס משחקים בק טו בק… לדעתי תהיה הפתעה
    טורונטו ינצחו
    קליפרס ינצחו בלי קשר לקאווי…
    בוסטון ינצחו
    פילדלפיה ינצחו
    מינסוטה ינצחו

  4. תודה רועי.
    ביוסטון אריק גורדון יעדר לתקופה וזה משמעותי מאוד. הוא אחד השומרים היותר טובים שלהם.

  5. בלייקרס גולדן, הלייקרס יקלעו 110-130 נקודות, גולדן יקלעו 85-112 נקודות, אז יש סיכוי שגולדן יקחו, אבל זה יהיה קשה, צריך 50 נק של דיאנג'לו מול גרין ובראדלי, הגיע הזמן שהלייקרס יסתדרו עם בק טו בק, ינסו לגמור את המשחק מהר ולנוח, נראה אם יצליחו.
    קליפרס עם קוואי הרבה יותר טובים מיוסטון

  6. שארלוט ממפיס+2 (שארלוט)
    בוסטון ווש+9(בוסטון)
    מיני ספרס+2 (ספרס)
    ילך עד הבאזר אולי אפילו הארכה. הספרס נראים נורא והם בבק טו בק אבל יקחו את זה

    פורטלנד טורנטו+3 (ראפס)
    הראפס יתנו בראש פורטלנד בבק טו בק

    משחקים שאין ליין עדיין

    יוסטון קליפרס (קליפרס)
    גם בלי קאווי מאמין שקליפרס יקחו. לא מאמין שקאווי ישחק היום.
    יהיה קומדיה לראות כלבי ציד מגיעים לקרקס הציטה עם סטפבק. כל הזמן הן משחקות ב4 5 בבוקר פתאום המשחק ב2.45 אנטישמים. נצטרף ב4 לחצי 2.

    מגיק פילי (מגיק)פילי בבק טו בק אמביד בטח ככ עייף, המגיק יקחו במשחק צמוד עד הבאזר

    גולדן לייקרס לייקרס 14 ומעלה

    מקווה לראות את דריי הנגר מככב

  7. פריוויו מעולה, כולל הרעיון הנחמד עם הלינקים של קוואי.
    .
    לצערי לא אראה אף משחק בגלל השעות הזוועתיות, אולי ככה במקרה את הקצה של קליפרס-רוקטס.

  8. אחלה פריוויו.
    אהבתי את הרעיון עם קוואי…
    אני מאוד רוצה שגולדן סטייט ינצחו, אבל זה לא יקרה כנראה, בכל זאת יהיה יותר צמוד מהצפוי…

    1. "לצרכי עיון בלבד"
      חחחחחחחחחחח
      אתה בוודאות מחרפן את האתר עם זיבולי המוח ש'ך.
      עוד לא חסמו אותך?
      טוב ,נו,תמשיך עם המשימה

    1. תודה רבה! לא כמו המטנף הלאומי.. אם ריצת 24-1 של תאודוסיץ שאני מזהיר מראש זה זיבול צריך לסגור את האתר.׳
      אם כתבתי שמינסוטה מביסים ואף אחד לא האמין?
      תמשיכו לרמות ואני אגלה לצופים מי הקבוצות האיכותיות

  9. אחלה פריוויו, תודה רבה. מחזיק אצבעות לבוסטון לא ליפול הערב, יריבה אנמית יכולה להוביל לתצוגה אנמית, ואז הכל פתוח

  10. The Brooklyn Nets fear guard Caris LeVert has ligament damage in his right thumb and he is visiting specialists for further evaluation, league sources tell @TheAthleticNBA @Stadium.

    1. סליחה סליחה סליחה שגיליתי את ההימור שבולוניה ותיאודוסיץ׳ מנצחים הים למרות שהיו בפיגור 20!
      סליחה שגיליתי שממפיס יפתיעו!
      סליחה שאמרתי שהטימברוולבס ינצחו (מסכים שהם לא הכי טובים בליגה והספרס בבית כנראה לא יפסידו בבית כמו שרועי רשם-סליחה שאני לא מבין..

  11. נבירה נוספת במשחק בפיניקס אמש, מעלה שלברון מסיים את הערב עם 11 אסיסטים על 1 איבוד.
    שזה לא רע, כן. בטח ערב אחרי שקוואי המשתפר בהולכת כדור כך נאמר, מסיים עם 9 על 9…
    .
    המדד המכריע עבור כל שחקן, במיוחד PG, הוא יחס אסיסטים/איבודים.
    ממוצע הליגה הוא בערך 1.5. (23.6 אסיסט למשחק / 15.9 איבודים).
    כל שחקן, כמובן PG טוב, צריך להיות מבסוט ביחס של 2 ומעלה. הוא את שלו עשה, פלוס. מספר גבוה של אסיסטים תשדרג את הערכת הביצוע הכולל, כמובן.
    .
    מספרים גבוהים, הרבה אסיסטים תוך מדד אסיסט/איבודים גבוה, שמורים ליהלומים.
    הפוינט הפעיל הטוב ביותר הוא CP3, שיסיים קריירת HOF, אולי עם היחס הטוב ביותר של אסיסטים לאיבודים, כרגע ביחס הדמיוני העגול של 4 (9.6 עד 2.4). הוא עד כדי כך מזהיר.
    גם סטוקטון, קודם כל סטוקטון, מדהים: 3.75 (10.5 על 2.8). ג'ייסון קיד, מצוין, במועדון ה-3 הנדיר (8.7 על 2.9), צמוד אליו סטיב נאש, עם 2.93 (8.5 על 2.9), ומג'יק ג'ונסון עם 2.87 (11.2 על 3.9). אלה מלכי המלכים.
    .
    כדוגמה בימינו. סטף עם 2.13 (6.6 על 3.1). כנ"ל ראסל ווסטברוק, אסיסטר אלוף בכמות, ביחס נחמד, טוב אבל לא על-חלל, 2.04 (8.4 על 4.1). ג'יימס הארדן, חלש בהרבה ממנו, מתקרב אחורה אל הקו החציוני של הליגה כולה: 1.7 (6.2 על 3.6).
    .
    לברון אוחז כרגע ביחס מאוד חביב כנ"ל, ואפילו מרשים מאוד (כמות ואיכות), כשנזכרים שמדובר בפורוורד, קלע בסיטונות וריבאונד מעולה – ולא פוינט גארד במשרה מלאה :יחס 2.08 (7.3 על 3.5). כלומר, מחלק יותר אסיסטים מסטף ומהארדן, ומדויק יותר מווסטברוק והארדן…
    נחמד, כי כאמור מדובר בפורווד ולא פוינט.
    גדולי משחק אחרים? קודם לארי בירד, מושא התחרות הכי גדולה לראשמור עם לברון, ביחס טיפהלה מעל 2, יוצא 2.03 (6.3 על 3.1). מייקל ג'ורדן כמעט בקו ה-2, עם 1.96 (5.3 על 2.7). קובי בראיינט? ממוצע לחלוטין, יחס 1.56 (4.7 על 3). זה עבור הנצח.
    .
    אלא שלברון עדיין לא עבור הנצח. יש עוד עבודה לעשות. ובשנתיים האחרונות, השנה זה כבר ברור, הוא הולך אחורה לתפקיד PG קלאסי. אפילו בלי איזה קיירי לידו. העונה הוא האסיסטר המצטיין של כל הליגה. בעונה 17, מצא לעצמו תפקיד חדש. 11 אסיסטים למשחק, על 3.3 איבודים: יחס 3.33 פנומנלי…
    .
    ופה מגיע הקאץ'. בלייקרס משחק עוד אחד, רייג'ון רונדו שמו. רונדו, פוינט גארד HOF בשלהי קריירה, נמצא כרגע במועדון האקסלוסיבי 3… עם 3.03 (8.5 על 2.8).
    במילים אחרות: (פרט לכריס פול) הלייקרס מחזיקים ביחד ב-2 הפוינט גארדים הפעילים, הטובים בתולדות המשחק…
    מה שמעורר את השאלה הקלאסית, איך מוציאם מיטב משניים – מבלי שהם יעשו קניבליזציה, האחד על הבלאטה של השני? ובצד זה, חדשות מצוינות לקבוצה כולה. זו לא מבוכה של עשירים – זו פריבילגיה שלא היתה כנראה לאף קבוצה, אף פעם. (צריך רק את העניין הקטן הזה: מי *פאקינג יידע לקלוע* את כל האסיסטים האלה. אבל מה הסיפור, כן…)
    .
    זו נקודה מעניינת מאוד ששווה להתעכב עליה בהמשך העונה, וקביעת שיטת המשחק של הלייקרס. ובמיוחד ברצון של לברון. הצעד המהיר המסחרר עוזב אותו, עזב אותו (לראות משחקים של לברון הצעיר מסוף תקופת הקאבס הראשונה, ולא להאמין). הדרך הכי טובה שלו לשלוט בקצב, ו"להאט" את הדור הצעיר הסילוני, היא פשוט להוביל כדור פול-טיים… אולי גם לשמור על הגוף, במקום להיחבט ב-4…
    אבל אז: מה עם האיכויות שלו כווינג הטוב בתולדות הליגה? מי במקומו? קוזמה? עם ההגנה של קוזמה? קוזמה-איגי אם יגיע? נאאא. זה לאבד את המשבצת הכי חשובה היום, ה-SF.
    ובעיקר: מה עושים עם רונדו, שלא יכול לשחק שום דבר, פשוט כלום – פרט ל-1?
    שאלה מאוד מעניינת, שפתרונה יבוא קודם כל מלברון, ואולי ההבדל בין הלייקרס אלופה – ולא.

    1. חבר, הסבירו לך כבר הרבה פעמים. המקם לתגובות שלך הוא "אורעי דיומא", לא כאן. למה דווקא בכוח לעשות ההיפך ולבאס את האחרים? זה בכוונה? חבל. אתה מתארח בבית של מישהו – לפחות תכבד את הכללים שלו. ואנא, אל תמשיך איתי כאן את ההתקשקשות על זה, כי אין יותר על מה. עכשיו אתה יודע, ואין תירוצים. תודה.

  12. נמאס מהציקלמט הזה טייטום.
    4.5 דקות מתחילת המשחק והוא כבר עם 6 זריקות לסל. מה אין שחקנים אחרים?
    מה עם המשחק הקבוצתי?

    1. 50% מהזריקות של הקבוצה שלו, מה זה גיימס הארדן של בוסטון?
      דייי, שיתן גם לאחרים הזדמנות לזרוק!

  13. אם הזריקות של בן סימונס יראו כמו הזריקות של מרקל פולץ עדיף באמת שלא יזרוק.
    היו לי תקוות לפולץ , עצוב לראות מה נהיה ממנו

  14. תאמינו לי דאנתוני הזה דפוק על כל הראש.
    יש לך יתרון 15 ואתה מחזיר שחקן עם 3 עבירות ל2 דקות אחרונות של הרבע?

  15. לא מבין את דאנטוני.
    זה לא שראסל היה מזהיר, הוא בסדר גמור אבל זה הארדן עם הנזק. מה אתה מאבד אותו עבר בראשון?
    אשר להארדן – הרג את בברלי. 4 נקודות ברבע, כמו כל הקליפרס.
    קוואי וכל הקליפרס לא הגיעו.
    .
    ריברס עבר לבוקס אנד וואן על הארדן! LOL.

  16. יש לי תחושה שנראה עכשיו בשארית המשחק את האווירה שהייתה בין יוסטון ללוחמים במשך הסדרות בינהם – כל שריקה תהיה התבכיינות לשופטים. תודה לך בברלי על הפלופים שלך שגררת אותנו שוב לחרא הזה.

  17. הארדן לא סטף, גם בלי ראסל הוא יודע להשתחרר קל מבוקס אנד וואן וממשיך לפטם, זה רק על יוסטון לקלוע… הם מנפצים טבעות, תכלס רק הארדן פוגע. אחרת המשחק היה כבר נגמר. "רק" 14 הפרש.
    משחק מוזר ביותר. מוזר ביותר.

  18. תכלס שמעון המבריזן – אתה מפסיד את כל הרגעים שאחרי זה תדבר עליהם… LOL.
    מה שקורה עד עכשיו זה ניגוב, אבל אין מגבת מספיק גדולה בטורקיה לתאר את הניגוב הזה.

  19. מה שהכי בולו היום במשחק של הסלטיקס זה איבודי כדור. מהקבוצה שהכי לא מאבדת היא הופכת למאבדת מביכה…
    זוועה איך שהם נגררים היום. אם אני סטיבנס, הייתי נותן להם מנה על הראש בסוף המשחק!

  20. בלי גורדון, ועכשיו בלי ראסל, יוסטון מתחילה לאבד שליטה. זה לא שהקליפרס כזו טובה. התותבים שליד הארדן רעיםםםם. והוא עסוק במריבות עם שופטים.
    כבר מחקו 10. היה 17 הנה 7 וכדור. מחצית ביזאר. ממש. ועוד רחוק מסיומה.

  21. מחצית ביוסטון.
    12 יתרון להארדן (4-4-22), ועוד כמה גופיות באדום, כי חייבים לפי החוק. והקליפרס עוד יברכו הגומל בבוקר.
    אין מה לנתח או לסכם, פרט ל: המחצית הכי מוזרה שאני לפחות ראיתי העונה.

  22. רואה שכל 4 המשחקים האחרים הולכים הכי צמוד עד עכשיו. התסריטאים של סילבר ממש עושים עבודה טובה. מי עוד לא עשה ליג פאס?
    .
    טריוויה קטנה אחת מאתמול. דווין בוקר זורק השנה בממוצע למשחק, 5 פעמים לשלוש. ב-53% דמיוני.
    אתמול צוות המתנקשים, גרין ובראדלי, קיבלו הוראה. בסדר קארוסו, גם אתה, גם אתה.
    התוצאה: בוקר הצליח להשתחרר ל-2 זריקות בלבד, אחת מהן הייל מארי אובדני בסוף. כמובן בלי אף נקודה. נייס וורק, פרנק.

  23. או
    ככה אני אוהב את הסלטיקס
    עושים הגנה טובה, משחקים קבוצתי.
    זה חייב להיות המשחק הרגיל שלהם, כשטייטום מוסר אסיסט לסמארט אני אוהב אותו יותר מאשר כשהוא זורק שלשות.

      1. כי הם לא הקבוצה שעשיתם מהם. רואה אחרי טורונטו והערב. עדיין לא, או אולי בכלל לא.
        ערב חלש, וזה מתחיל בקוואי, מול הארדן בטירוף הדעת. בברלי בכלל מילכד את עצמו עם כל התלונות וההצקות. ועוד יצאו בחסד גדול. לפני שהספקת להרים ראש היה 17.
        אבל מאז, זו ההחלטה האומללה של דאנטוני להשאיר את ראסל עוד בראשון עם 3 עבירות שנהיו 4 מייד, והוא בחוץ. גורדן לא שם. קאפלה נותןם את המנה שלו, טאקר בצ'אקה שתיים, אבל זה כל מה שיש לרוקטס להציע. הכל, כל המגירות. זה מה שיש לקבוצה.
        לכן עכשיו, מחצית שניה, ריברס מהדק קצת, והקליפרס באיטיות אבל בטוח, אוכלים את היתרון, מילאו את הרוקטס בעבירות. תחזית של נצחון לקליפרס הגיונית מאוד.

  24. ושוב סטיבנס מראה שחסר לו הגרוש ללירה, תגובה מאוחרת וריצה של 8:0 של הוויזארדס, איפה המאמן שמעיר את שחקניו במהלך המשחק ולא רק בחדר ההלבשה??????????????????????????????
    הוא צריך לקחת קורס אצל פופוביץ בקיץ, אולי גם אצל דוק ריברס.

  25. המשחק של קליפרס ויוסטון חוויה לא פשוטה
    הקליפרס לא טובים, מחטיאים, לא מצליחים להאט את הארדן
    ביוסטון הארדן משחק אחד על 5 (די בהצלחה) הוא וראסל בכלל לא שומרים, לא סוגרים ריבאונד גם כשאפשר, אין שום משחק מסודר לשתי הקבוצות. יוסטון מבוססים על שלשות נטו אז 5 דקות אין נקודה ואז 10 נקודות רצוף.
    יוסטון הובילו 15 עכשיו זה 3

    אגב, פילדלפיה ממשיכה את מסע המשחקים שלה במזרח, אחרי ההינצלות מול הקאבס הם כרגע בברוך מול אורלנדו (וזה בהרכב מלא)

  26. וסטברוק, מחטיא דאנק, נתלה על הטבעת, במזל קאפלה עושה מזה דאנק. במקום להגיד תודה, ראסל עם 4 עבירות – עוד דופק לעצמו טכנית לפרצוף של טוני בראדרז!
    אלוהים. לפעמים המוח של יונק-דבש משתלט לו על הגוף…

  27. מוראנט עם מה שנראה כסל ניצחון בסגנון ג'ורדן מול שארלוט. כניסה לסל עם הטעיות על 3 שחקנים (שארלוט לפני זה סגרו 8 הפרש)

      1. זה לא משמח אותי
        הדרך לא נכונה וגם קזה סקורינג מתאים לקבוצה של הארדן וראס, לא לבוסטון סלטיקס.
        איפה ההגנה?

      1. פעם אחרונה שהאריס קלע שלשה זה היה ברבע הראשון נגד פיניקס
        הוא החטיא 23 שלשות רצוף
        וכשהוא לא מחטיא הוא מאבד את הכדור כל פעם שהוא מנסה לכדרר

            1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, ציסטה, מה הייתי עושה בלעדיך?

            1. אם יש לך הזדמנות לקבל מקס בקבוצה (שאולי) הכי טובה במזרח… כנראה הייתי מרוויח פעמים וזה בדיוק המצב של הורפורד

            1. אמביד צעיר ופוחז… אבל עדיין כנראה הסנטר הכי טוב בליגה בשיאו שרק ילך וישתפר. לא חסרים מפגרים בקבוצות אלופות.
              להזכירך דריימונד גרין בעט לכולם בביצים והוא סופר 3 טבעות.
              קיירי "העולם שטוח" ארווינג סופר קלאץ' משלוש לאליפות.
              רודמן… אני מניח שאתה מבין לבד לאיפה שזה הולך…

            2. מה עם האופי של הבנאדם?
              חבוב זה פטקטור מאד חשוב בדרך לאליפות.
              קודם צריך שהברגים יהיו במקום…
              אמביד הוא הכוכב הגדול, מי מהחבורה שמנית היה כוכב גדול?

            3. בגלל זה הביאו את המוח של הורפורד. לך אפילו יותר רחוק… ג'ורדן לא היה כזה סימפטי לחברי קבוצתו.
              בסופו של יום, הבחור עוד צעיר. אפילו שאק התעסק יותר בשטויות בימיו במג'יק וב-LA עד שג'קסון הגיע וסידר לו את הברגים

            4. תגיד מולי
              אתה ראית את ההתכתשות שם של אמביד עם טאונס?
              כל כלי התקשורת הראו איפה היה אל הורפורד בסיפור. הוא היה מחוץ לחבורה הזו…..
              הוא לאט לאט מבין לאן הגיע.. האם יצליח ליישר את הגנגה אבו זילדה? רק הזמן יגיד…
              לדעתי לא.

            5. ראיתי בזמן אמת ואלו דברים שקורים בין שני אנשים, זה הכל. רק אתה ממשיך לעשות מזה כזה סיפור גדול.
              התחילה מהומה והפרידו ביניהם (בעיקר סימונס שהיה ראשון להתערב).
              הורפורד לא טמבל. הוא יודע לאיזה קבוצה הוא הגיע וכולם שם מבינים שהם יצטרכו זמן להתחבר כי זו:
              1. קבוצה "חדשה" ששוב החליפה שחקני מפתח.
              2. שני הכוכבים הגדולים של הקבוצה עדיין צעירים מאוד ולומדים את דרכיהם בליגה ובמשחק.
              .
              אצלי הם כרגע הקבוצה לקחת את המזרח

            6. טוב, נחייה ונראה.
              גם בסלטיקס יש קבוצה מאד צעירה שעדיין ללומדים את דרכיהם בממליגה ובמשחק.

              אצלך וגם אצל כולם (אחרי שמינית ליגה) הסלטיקס היא כרגע הקבוצה שמסתכלת על כל הליגה מלמעלה….

            7. הסלטיקס מצויינים, וממש חבל לי על הייוורד שנראה נהדר. אבל לטעמי הסיקסרס עם פוטנציאל גבוה יותר

            8. לפחות לפי שני המשחקים האחרונים, הם בכלל לא מצוינים, אבל צריך לדעת לנצח גם כשאתה לא טוב ואת זה הם עושים בינתיים.

        1. זה המאמן שגורם לו להחטיא כל הזמן ולאבד את הכדור כל פעם שהוא מכדרר
          אולי יותר נכון שהוא קיבל את הכסף ושם זין
          הוא לא הראשון ולא האחרון

            1. כי הוא הבין שאחרי שפילי נתנו עליו כל כך הרבה אין להם ברירה אלא להחתים אותו

      1. שמע חבוב, אם אני מחליט, לוקח את כל ההצעות שלך.
        מה לעשות שאין לאף אחד פה באתר מילה? אפילו המילה שלי לא שווה כקליפת השום.
        🙂

    1. מתאמן בבית על להיות מגניב. ושוב הוא ייכשל.
      גם AD הערב מסדר גבות.
      בושה לשניהם, והלוואי שהקבוצות שלהם יפסידו, רק על זה.

        1. שכחת שאני בכלל קבוצות ניו יורק! (לא ג'רזי או איך שלא קוראים להם). קצת דטרויט בגלל פעם. אבל אז, כמו שאתה מבין, נודדים.
          לא סובל את LA וכל מה שיוצא משם. הלייקרס כארגון – הכי מתועבים. קובי האנס והלה פמיליה שלו, זה הגועל המזוקק. זה רק האנטי-לברוניזם פה שדרדר אותי, וכי הקבוצה מסקרנת.
          מצדי? שיהיה יוסטון. עבור שני החברים. דבר שמרגע לרגע נראה דמיוני.
          .
          לא, לא רוצה. שקבוצה עם "לואד מנג'מנט" תפסיד באותו משחק. זה המינימום שמגיע לה.

  28. איזה יופי הילד אדוארדס, וגם נראה יפה תואר בלי הראסטות האלה.
    החטיפה הזו וה 2 הקלות והוא כבר עם 7?
    תיכף נבדוק.

  29. שנים שלא ראיתי אפס כמו טוביאס האריס
    הבן אדם לא מסוגל לכדרר, לא מסוגל לקלוע
    אפס בהגנה , לא יודע למסור

  30. אחת משתיים:
    או שריברס יודע משהו גדול על PG בקבוצה שאנחנו לא, וכל מה שהיה עד עכשיו זה סתם חימום לא מחייב.
    או שהקליפרס פשוט לא כאלה טובים מדהימים כמו שעשו מהם. לא עדיין, או בכלל. ואז כל יוטה דנבר בוסטון ואפילו טורונטו יכולה לראות את עצמה במשחק. יש כבר יותר מדי דקות בשרניות, שמראות איך מחבלים ב"מכונה המשומנת" של הקליפרס.
    הקליפרס ייקחו הערב, לא חוזר מההימור היומרני, כי יש גבול כמה יוסטון תחזיק. ועדיין.
    הכל עם כוכבית: חזרתו של PG13.

      1. עזוב שניה את PG – עם מה? אחלה קבוצה והכל. רק שאתה משחק עם מה שיש, ואנחנו רואים מה יש. לא רואה שום זיקוק ושום מפלצת. לא כזה שעושה אותם כ-א-ל-ה פייבוריטים.
        כל אחת מהקבוצות הגדולות של לפני מעט זמן- גולדן בשני הגלגולים, הקאבס, סן אנטוניו 67 נצחונות, אוקלהומה – היתה מביסה אותה. זו עוד איזה טורונטו כזו, ובמקרה כזה, הכל פתוח. שוב – בכפוף ל-PG.

  31. הנה סטיבנס חטף עכשיו 7 רצוף.
    הטורקי קנטר הוא קונוס. עוברים אותו מימין ןמשמאל, כמה הייתי רוצה שיהיה סנטר מסיבי בצבע במקומו. איזה ביינס כזה. לוקח פחות ריבאונד אבל בלתי עביר, בעצם בלתי אוויר…..

  32. קוואי מקבל שריקת קוואי לחמישית של טאקר…
    הכל עצפוי. ההפרש יינגס עד תום, גריט אנד גריינד, תיכף שוויון, ואז פוש קטן נגד יוסטון מהמוגבלת מאוד, ו-W לקליפרס בערב חלש.
    יוסטון חלשה יותר. קבוצה עגומה, מתחת להארדן וקצת ראסל, עד שהמוח שלו נדפק. גם 6 שבועות בחוץ של גורדון זו מכה גדולה.

  33. ב-10 ליוסטון עוד בחצי השני, הלכתי על נצחון לקליפרס.
    שוקל להכפיל, לדאבל-דיג'יט לקליפרס, אם השוויון יישבר תיכף.

  34. אם קבוצה כמו יוסטון, גמדים-גמדים, חוץ מקאפלה (ומחליפו) כולם מתחת ל-2 מטר, בשוויון ריבאונד – אז לקליפרס יש בעיה לא פשוטה, ידועה מראש האמת, מתחת לקרש.
    גם היעדר פוינט מוביל לקליפרס, לא חדש, ומכה חזק. בברלי בנסיגה עצומה השנה. שאמט אאוט, מעולם לא היה ברצינות. לו-וויל, זה לא תפקידו. קוואי הוא לא לברון וגם לא יהיה, לא באספקט הזה. עוד חור.

  35. מחר פול גורג חוזר בטח קוואי ינוח כי זה בק טו בק.
    מישהו זרק באחד התוכניות שלי ושל אדיסו שאחרי מחר אין לקליפרס בק טו בק עד מרץ.לא יודע אם זה נכון

  36. גורדון אאוט, טאקר 5 עבירות, מקלמור 5 (לא כזה אסון האמת), ראסל 4 מרבע ראשון, האוס בחוץ, עכשיו קאפלה חטף כתף לתוך הלסת… יוסטון מתפרקת, גם פיזית.
    בסוף יישאר רק הראש עם הזקן של הארדן. איכשהו מלהטט בלי לזוז מהמקום, תקוע על הפרימטר איפשהו ונוח לכיוון הסל. כמו האבירים של מונטי פייטון. ועוד ימשיך עם טראש-טוק.

  37. איזו ליגה מוזרה…
    אם יש מגיע בכדורסל, אז הפינאלס צריך להיות בין טורונטו ופיניקס. גמר שכולו מחוץ לארה"ב, קנדה נגד מקסיקו.

  38. גועל נפש של משחק בבוסטון, ראן אנד בלאגן.
    כן הסלטיקס שמו 140 נקודות אבל גם ספגו 133 וזה בלי הארכה. גועל נפש! זו לא הגנה בוסטונאית.
    נקודת האור היחידה מבחינתי במשחק זה 18 הנקודות של ארסן אדוארדס הרוקי שלטעמי היה צריך לזרוק עוד שתי שלשות פנויות שהעדיף למסור.
    הספסל הוסיף 40 נקודות וזה יפה מאד!

  39. דאגר 3!
    הארדן מרסק את ההימור שלי, תודה רבה לך.
    ואשכרה היה כואב אם היה מפסיד את זה. כל המשחק, זה הוא. לבד.
    יא אללה. איזה פנומן.

  40. הארדן ענק התקפי, מכונת סלים, אין ספק.
    כל כך מוכשר. לחשוב איך הוא, הציטה ודוראנט היו שולטים עכשיו בליגה אם הטמבלים באוקייסי היו מוכנים לשלם מס……
    על טעויות כאלה משלמים בריבית דריבית…

  41. אוסטין ריברס משטנקר לטוני בראדרז ומדביק לאבא שלו טכנית.
    ROFL.
    אין, הכל זה התסריטאים של אדם סילבר. מקצוענים.

  42. יואו, ובסוף הארדן הולך ולוקח לקוואי את הכדור כמו מילד קטן, הלו, זה מה שקוואי צריך לעשות. ללוב ריברס דאנק של צ'נדלר…
    השפלה. אש-פלאו.

    1. גם אדוארדס של הסלטיקס ילך בדרך הזו אבל הוא לפעמים מוותר יותר מדיי על הזריקה בשביל למסור.

  43. שמעון סן אנטוניו עושים פלייאוף השנה או מפספסים ופופ פורש אחרי האולימפיאדה הופך לנשיא הספרס ונותן לבקי האמון את התפקיד?

    1. לא עושים כבר רשמתי על זה לפני שבוע התחושה רק הולכת ומתחזקת לאור התוצאות ולאור היריבות.
      יש דיבורים על טרייד של דרוזן אז צריך לראות אבל כרגע כמו שהם אין להם צ'אנס

  44. אנדרו וויגניס בעונת קריירה. יאמר לזכותו שהוא הרבה יותר אקטיבי ואסרטיבי, כנראה ההרחקה של קאט עשתה לו טוב כי שם הוא התחיל לקחת את המושכות.

      1. לא התרשמתי בינתיים.
        הרבה שחקנים יכולים לשים נק בימינו. הליגה השתנתה. קוזמה הוא לא יותר משחקן נחמד שעולה מהספסל ויכול לתת קצת אנרגיה

        1. אל תקצין, הוא עד היום עושה קריירה במגמת נסיקה, אל תשכח איפה נבחר ובאיזה חממה רקובה התחיל.
          התקפית, קוזמה עוד אמור לתת את הקפיצה הגדולה שלו. לאו דווקא צמהפרימטר – הוא תת-בינוני. אלא כווינג קלאסי. אם כן – וזה ממש לא ברור – זה יכול להיות ה-Wild Card שייתן ללייקרס את הטבעת, עד כדי כך.
          רק יש לו בעיה קשה – הוא אחד המגינים הגרועים בליגה. השנה הוא המגן הכי גרוע… עד לפני משחק, הבוקס פלוס מינוס שלו היה, פי 2 יותר גרוע, מהשחקן הכי גרוע בליגה בעונה הקודמת… ממש-ממש-נורא. וזה על ווגל ושות', ומהר.
          אני בכלל חשבתי שהוא מיותר יחסית בשיטה של לברון והגבה, ובגלל שצריך טרייד, סתם ספקלצתי על קוזמה על דג'ונטה מארי. שתפור על הקבוצה כפוינט, מגן אדיר, מנהל משחק, וקליעה זה יש מספיק מאחרים.
          בינתיים לברון נהיה PG משרה מלאה, ורונדו שם – כתבתי על זה הרבה למעלה – אז לא יודע.

            1. אבל אף אחד בספרז פה לא הסכים!
              אני בטח הולך עם זה. הצעות יש לכבד. 🙂 מארי בפוינט, הוא בכלל ממשפחת קלאצ' ובן חסות של הקינג, לוחם, האסל, מציק, מנהל משחק עם עתיד. יחד עם בראדלי גרין זה הגנת גארדים הכי טובה שיש. הלאה, ברון ו-AD, ועוד אחד משני הגבוהים לאטום את הצבע (ואולי קאזינס עוד יחזור… חחח), כדי לזאבץ' את זובאץ' בבוא היום. עוד איגי שיגיע כחיזוקית לפלייאוף מתחת לברון. ואת כל מחסן הגארדים שנשאר, מקפל, אורז, נותם מה שיש לי במחסן, תמורת איזו ידית קטלנית מוחת, למשל איזה בוגדנוביץ' שמתייבש על הספסל (!) של סקרמנטו (!!). זו התוכנית ואל תגלה.
              פופ אגב, מעריץ גלוי של קוז. "מאנו הצעיר". אמר שהפציעה שלו פגעה קשות בסיכויים של טים USA. ממש רואה בו המון – אותו נשכנע.
              רק מה תעשה עם קהילת הספרז בהופס?

  45. מתי יודעים שאפשר לזרוק משחק לפח?
    כשאפילו הנוכחות של לברון (לאב אור הייט – הסופר-סטאר הכי ממגנט בעולם, מאז ההוא), לא מצליחה לעורר עניין.

          1. יתפתח לשחקן סביר בניגוד לנגר שכבר סגר את החוסה והולך להשמין ולנגר יותר. יביא ב1 מ10 משחקים קצת הגנה בעונה הבאה עם קרי וקליי ואז יגידו הוא הכי מאני טיים הכי חשוב חחח
            ה0 של פסקל עדיף על ה0 של הנגר. תנו לילד לשחק

            1. טוב התעייפתי.

  46. איך שגלגל מסתובב…
    במבנה המשחקים בליגה, כל קבוצה משחקת 4 פעמים בשנה נגד קבוצות הדיביז'ן שלה.
    אז גולדן סטייט הגדולה, בבית הפסיפי, עוד היתה מקבלת 12 משחקים מתנה נגד:
    השאריות של קובי בלייקרס, פיניקס הבדיחה של כל הליגה, והקליפרס עם הקריעה הקבועה.
    עכשיו? איזה פחד. קליפרס, לייקרס, פיניקס… זה 12-0 עם כוויות…
    בדרך ל- 73-9?

    1. מסירה היא לא הצד החזק של קאם ניוטון.מדורג נמוך בין הקווטרבקים.האתלטיות והריצה הפכו אותו למיוחד אבל היום יש כמה כאלו שיודעים גם למסור בגלל זה וגם בגלל הפציעות קרוליינה רוצה לבצע טרייד עליו

      1. נו, אתה הפכת לדיי-הארד-פאן של המשחק. תגיד, לברון לא היה יכול להיות QB? לא TE, זה נדוש. QB, עם הפוטבול IQ שלו 🙂 והמימדים, יתרון גובה כזה, בתפקיד הזה, לא יסולא בפז.

      2. קאם נשאר מאחור אבל האבולוציה שעוברת על הפוטבול מדהימה.קווטרבק היה נחשב בעיקר ללבנים.השנה 4 מתוך 5 הקווטרבקים הטובים בליגה לפי מדד עידן הם אפרו אמריקאים.
        פטריק מהומס
        ראסל וילסון
        דשון ווטסון
        למאר ג’קסון
        וגם דאק פרסקוט עם התקדמות מדהימה והוא בחמישייה השנייה
        רודגרס הוא הלבן היחידי בחמישייה הראשונה

        וRB שהיה נחשב עמדה של שחורים מוביל אותה השנה מקאפרי מ קרוליינה שהוא לבן אבל עדיין הטופ חוץ ממנו הוא עדיין מורכב מאפרו אמריקאים

        1. מעניין מאוד… אחפור בזה קצת, תודה.
          עדיין אין דבר דומה גם בביסבול. שהולך ללבנים אמריקאים, זה משהו כמו חצי, עוד 40% לאטינוס, גם מארה"ב אבל בעיקר כל השמנת של היבשת, שם הכוכבים הגדולים, קובה, דומיניקה, פוארטו ריקו, ונצואלה, פנמה, מקסיקו… ועם אוהדים בהתאם גם ברחבי העולם. לא סתם קוראים לקבוצה הגדולה של LA, חצי בלעג, "לוס דויירס", בהגיה הלטינית..
          וכל מעט היתר, זה קצת אסיה, וקצת שחורים. עדיין אין נוכחות משמעותית של אפרו-אמריקנז ב"ספורט של אמריקה".

  47. מצב היפותטי חמישייה מס 1
    קיי באומן גורדן פול גלן רובינסון דריימונד גרין קולי סטיין
    חמישייה מס 2

    קארוסו פופ דניאלס דאדלי מגי

    על מי הייתם שמים זיטונים? והאם דריי יכל להוביל אותם לנצחון בתור המנוע?

  48. Russell Westbrook: “Pat Bev trick y’all, man, like he playing defense. He don’t guard nobody, man. He just running around, doing nothing.” Made sure to note that James Harden scored 47 tonight.

          1. אבל מה שנכון – בברלי בצניחה גדולה השנה. מדגם קטן, אבל בהתחשב בגילו ובשריטות על הגוף, לא מפתיע.
            חוץ מזה, על מה שבברלי עשה אז לווסטברוק, שיגיד תודה שככה זה נגמר. זה היה מהלך משנה עונה ואולי טבעת, לך תדע. לא פחות.

  49. דריימונד בדרך לאולסטאר עם 4 נק ב2 מ5 מהשדה.
    אתם רואים מה ההבדל בין אולסטאר לנגר בסיטואציה טובה.
    דיאנגלו נותן את הסטט בכל מצב בכל קבוצה.
    הנגר לעומתו צריך סיטואציה מאד מסויימת יעני קרי קליי ואולי גם דוראנט. אם הנגר למשל היה בשארלוט הוא היה מרווין וויליאמס ותו לא במקום זה הוא נהיה אולסטאר עלאק עם דוראנט קרי קליי ועוד היו פה כמה שקראו לו המנוע הלב והשחקן הכי חשוב של הלוחמים חחחחח
    איפה נעלם ברוך? אני דואג לו מקווה שהכל בסדר איתך ברוך. יש שואו של דריי כבר משחק 2 ואתה חסר בחגיגה
    להיכן נעלם הייט אשברי? לא בושה להפסיד אבל חמה להיעלם. היום אני עוד מבין הארדן נתן 47 נק

    1. אני לא רואה את המשחק היום(רואה פורטלנד-טורונטו) כי החלטתי לא לראות לייקרס עד הפלייאוף אבל ממשחקים קודמים גם אני התחלתי להתייאש מדריימונד

  50. אם ירון טלפז מיעיר, בצדק, שזה משחק לא לעניין, סאמר ליג, קבוצת NBA ואחת שלא – הכל נכון –
    אז מה זה אומר על בחירת המשחקים של ערוץ הספורט? שקודם הראה את וושינגטון דווקא, ולא הארדן וקוואי?
    בדיוק מה שזה, גם העונה: אין שם שום בחירה!
    מה, כל הטלפז, סורוקה, עידו גור, זילברשטיין, מי עוד שם, גיל ברק, לא יודיעם איזה משחלקים להעביר? מה חם ומה כלום? בטח מבינים, הם בטח שורצים גם פה. הכי עכברים. אפילו הבנתי שהעתיקו משהו שמנחם כתב במעורב.
    זה אומר, שהם קנו את המנוי הכי קמצני שיש. עם משחקים קבועים מראש. וזה מה שהם נותנים לאנשים שמשלמים הרבה כסף, גם כי "רק אצלנו יש NBA".

      1. יש לי אפילו יותר טוב מליג-פאס, יכול לראות דיירקט טו קונסיומר… אבל יש גם מנוי, יקר, בגלל הערוצים הנאחרים, בגלל צ'מפיונס ומסי, ככה זה, משלמים ולא מתקנים אח"כ… וזו חוצפה. אתם מחזיקים את כל הזכויות ל-NBA. לא הרבה נשאר לכם, לייב, מעבר לזה. לקחו לכם את הליגה האנגלית, הספרדית, האיטלקית, הגרמנית… טניס נדמה לי אין שם, ספורט אמריקאי התחסל… לא נשאר הרבה, פרט לכל היציעים המסריחים האלה.
        אז מה הבעיה לקנות מנוי פתוח ולבחור? מה המנוי הזוועה הזה שאתם שוב מביאים? הרבה מאוד אנשים לא שודדים לינקים, לא רואים דרך מחשב, ולא מגיעים עד לליג פאס. אשכרה מרמים אותם.

    1. הם משדרים גם פורטלנד-טורונטו
      ובכל מקרה זו החבילה שקנו לפני תחילת העונה שחשבו שאולי זה יהיה משחק מעניין.
      גם הרשתות הגדולות בארצות הברית נדפקו בגלל הווריירס שלפני תחילת העונה שיבצו אותם במלא משחקים מחוף לחוף

  51. כל הכבוד לטורונטו.
    פורטלנד אכזבה עצומה מבחינתי ועכשיו רק קלטתי שנורקיץ אמור לחזור במקרה הטוב רק בפברואר ואחרי פציעה של שנה מי יודע איך הוא יראה פלוס הפציעה של קולינס

  52. בחייאת עידן. אני מפסיק לפרגן ללייקרס, בעצם ללברון, מפסיק את תנועת היחיד, אנטי-הייטריזם. חוזר רק לקבוצות שלי, על הפנים הקבוצות שלי אבל נסתדר.
    בטרייד הזה, תחזור לקבוצה שלך! מה זה, לא לאהוד את הלייקרס בגלל שחקן מסוים? או בגלל השמירה על "המורשת של קובי", עלק מורשת, רק שלא יעברו אותו? ועד שיש לכם קבוצה רצינית? אחרי מאה שנה של בדיחה?
    אבל באמת: המקבילה היחידה, של אוהדים שרופים, שיוצאים חזק נגד הקבוצה שלהם, בגלל שחקן מסוים – זה לה פמיליה ובית"ר ירושלים. בטוח שאתה לא כזה 🙂

    1. הגזמת עם לה פמיליה
      בתור מנוי להפועל חיפה אני אפילו לא מקלל במשחק.
      יש מצב שאחזור לראות אבל אני כבר שבוי של סטף.

      1. מגזים קצת כי ככה אני, ועבורך. 🙂 אבל יודע מה? תסתכל מסביב. אתץה מכיר אוהד שרוף של קבוצה, שפתאום מתחיל להיות נגדה, שרוף אותו דבר – רק בגלל שהצטרף אליה שחקן? ועוד אחד שמשנה אותה מקצה לקצה, מחזיר אותה לתהילה אולי?
        וכולה מה עשה? אנס? הפיץ איידס? הוא שחצן אגומניאק, ברור, אבל סה"כ שחקן כדורסל מצוין. שפשוט בא לך לא טוב בעין. אז בגלל זה להחרים את הקבוצה שלך? להיות נגדה בראש ההייטרים? אז אתה אוהד ספורט או שונא שחקן?
        ואת זה אני מכיר, מלה פמיליה והמוסלמים. תופעה עולמית, ולא במקרה. להם יש סיבות מזעזעות, אבל לשיטתם הגזענית – זה יותר גדול מספורט. לך אפילו אין סיבות "על אמת". סתם הייטריזם מזוקק.

    1. בדיוק!
      כל הכבוד על המשחק הקבוצתי.
      תביא את הסלטיקס כצופים למשחק של האלופה (ו-כן אני יודע שהסלטיקס ניצחו אחד מולם) כדי לראות איך צריך לשחק!

  53. חייב להתוודות, לפני תחילת העונה הייתי בטוח שטורונטו מתמוטטים אחרי העזיבה של הסייבורג ואני מופתע לטובה.
    הקנדים ידברו חזק מאד העונה.

    1. לדעתי לאורי מאוד חשוב לקבוצה הזו אז מקסימום הם יתחלפו בתפקידים כאשר ואן-וליט יעלה בחמישייה ולאורי מהספסל .
      לא הכל זה כדורסל חביבי,יש דברים אחרים באופן כללי המשפיעים על הצלחה או אי הצלחה של קבוצת ספורט .
      כישרון זה מאוד חשוב ואולי הדבר החשוב ביותר אבל לצד זה יש כימיה קבוצתית,יש הנהלה בריאה,יש מנהיגים בעלי האופי התקין בחדרי ההלבשה ועוד …..
      ולאורי לדעתי הוא הדבק המחבר והמנהיג של הקבוצה הזו

      1. מצד אחד אני חושב שזה חלק הכרחי בהעברת הלפיד ובניית קבוצה צעירה סביב הגרעין הצעיר. בטח שלאורי עם חוזה גדול מדי כדי להעלות אותו מהספסל.
        מצד שני, לאורי הוא ה"שחקן בית" של הראפטורס ורק בגלל העניינים האלה, שאיך שהמועדון מצטייר הם כנראה ימשיכו איתו עד שהוא ירצה להיפרד.
        כרגע הוא חתם על הארכה לעונה אחת, שלדעתי אחריה הוא כבר יחפש את החוזה הגדול האחרון. בעוד שואנווליט אמור לקבלחוזה גדול הקיץ.

  54. מחר הסלטיקס בסן פרנציסקוס, לפי איך שהם משחקים מול הלייקרס זו צריכה להיות שחיטה של בוסטון. אבל, הסלטיקס לא משחקים טוב בהגנה ב 2 המשחקים האחרונים, מקווה שלא תהיה לי הפתעה לא נעימה….

  55. קצת KCP עם הקוואסאה של הבוקר – החטיא ליי-אפ או דאנק, רק הוא לבד בריצה לסל. הכי KCP שיש.
    מייד עם הנחיתה, לפני שיתחדשו התחוקים, איי-איי-איי, תפס את הברך, את הזרת, את השרוך, יעני נפצע או משהו, ובספרינט נעלם ישר ללוקר…
    אוי איזה אידיוט. מראים מייד את הריפליי – כלום! לא היה שם מגן, לא נחת לא טוב. שום דבר.
    האיש הזה הוא מופע פרטי.

    1. תותח על אשך. נעשה היפוך תפקידים.

      הרכב 1

      בן סימונס גורדן פול גלן רובינסון אריק פסקל קולי סטיין

      הרכב 2

      קארוסו פופ דניאלס דאדלי מגי

      מי מנצח אשך?

      בן סימונס לא מצליח להוביל את נס ציונה לפלייאוף בליגת העל. אני מוכן לשים כסף עם מי שרוצה

  56. אני אוהד גדול של אוהדי הספרס באתר. והאמת היא, שלאוהד סאנס אין הרבה סיבות לצחוק על אוהד ספרס. לא משנה מה המאזן הרגעי אחרי חלק כל כך לא משמעותי של העונה שמאחורינו.
    .
    אבל,
    קשה לי לא להתפעל.
    .
    שלישיית המנועים של הספרס, ה-"מורי-ווייט-ווקר".
    ,
    16 נק', 4 מ-14 מהשדה.
    לא, לא לרק אחד מהם. לכל ה-3 יחדיו. 51 דקות משחק. אאוץ'.
    .
    (תרגישו חופשי לרדת עליי בכל הזדמנות, רגע אחרי הקריסה של הסאנס, וריצת 20 ההפסדים הרצופים)

    1. איזה ווקר?
      הוא מיובש באיזור הקפוא מעבר לחומה.
      פופ מחק אותו לחלוטין.
      תמיד הערכתי את פופ (חוץ מייבוש הרוקיס וברטנס) אבל השנה היו לי הר של ציפיות ותוך כמה מחזורים נאלצתי לסור לתא הווידוי.
      זה דבר שלא קרה לי מעולם.
      המצב קשה, קשה מאוד.
      אנחנו תקועים עם צמד הפלגמטים ופופ היה צריך לפרוש בסוף עונה שעברה ולהמריץ דם חדש עם בקי.

        1. שמעון יקירי מצטער שאני לא אתך בבלוג החי קיבלתי הרעלת קיבה כאן במקסיקו ואני על אינפוזיות כל היום, אז לקחתי מנוחה מאתר טיפה

          1. תהיה בריא ברוך. מחפשים לך מחליף, אולי ניקח את דריימונד אבל אתה עם מקל יותר טוב ממנו אז לא יודע מה יהיה . . .
            🙂

            1. תודה לכולם, זה היה צפוי אין מה לעשות בסוף המטרה זה להכניס את הכדור בסל והאיש נכה בזה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט