דיון הופס ליום שני PM: האם ג'ימי באטלר יכול להיות הקוואי לינארד של מיאמי? / מנחם לס

פט ריילי לא סתם בחר בג'ימי באטלר להיות THE MAN במיאמי. הוא בחר בו להיות שחקן הפרנצ'ייז, אבל שחקן פרנצ'ייז בלי שחקנים מתאימים מסביבו זה כמו ניו יורק בלי אמפייר סטייט בוילדינג, פסל החרות, והניו יורק יאנקיס.

השאלה הגדולה היא אם הוא יכול. אם הוא יכול להפוך לפרנצ'ייז פלייר, דבר שעד כה לא קרה בשיקגו, מינסוטה, או פילדלפיה. את השאלה הזאת ניסו לפתור ב-THE RINGER ומשם לקחתי את הרעיון.

ריילי בחר שחקנים לקבוצה שיתאימו בדיוק למשחק של ג'ימי. ג'סטיס ווינסלו הוא שחקן החמישייה היחיד שנותר מהעונה שעבר, והחדשים שבאו הם שחקנים שיכולים לרווח את המשחק עבור ג'ימי – חובה מס' 1 להצלחתו – ולקלוע מה-3.

הוא אמנם לא קולע כמו עבר כשהוא רק עם 15.0 נ' למשחק ב-35.4%, אבל הוא יותר מאשר מילא את החסר בחלקי משחק אחרים: 7.0 קרשים, 6.5 בונבונים, ו-3.8 גניבות. הוא הפך לפוינט-פורוורד לגיטימי עם גוף וגובה (2.00 מ', 105 ק"ג) לראות מעל ההגנה, ושליטה טובה מאד בכדור המסוגל ליצור דברים בתנועה.

מיאמי היא היום מס' 3 בנסיונות מה-3 ומקום שלישי בדיוקן, ולג'ימי חלק חשוב בזה, לא בגלל קליעותיו הוא, אלא בגלל מסירותיו, ובגלל שהגנה היריב מתרכזת כל כך בו.

בפילדלפיה היה לו סנטר שהוא בעיקרו פוסט-אפ (אמביד) ופוינט גארד המחזיק בכדור אבל לא מסוגל לקלוע מרחוק (בן סימונס).

ז"א כל התנאים נמצאים במיאמי. השאלה היא אם ג'ימי באטלר הוא עם האופי הנחוץ, והיכולת הדרושה, להפוך את מיאמי לקבוצת המזרח הטובה ביותר כמו שקוואי לינארד הפך את הקליפרס לטובה במערב, ועוד בלי פול ג'ורג'.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 50 תגובות

  1. לדעתי גם בבולס וגם במינסוטה הוא היה צריך להיות הפרנצייז אבל שתי הנהלות טיפשות בחרו אחרת.
    הוא הופך את מיאמי לקבוצה מפחידה, יש לה את כל האספקטים הדרושים לשליטה במזרח.
    אגב הוא וקוואי 2 השחקנים היחידים שיש להם יותר חטיפות מאשר עבירות.

      1. אני גם מסכים איתו. באטלר הוא שחקן שני צדדים מצוין וסוף כל סוף יש לו מאמן ראוי שידע להוציא ממנו את המיטב. לא הייתי הולך רחוק מדי עם התחזיות אבל מיאמי ובאטלר מועמדים לתת עונה מהנה ותחרותית למדי

    1. הוא מתאים מבחינת אופי להיות פרנצ'ייז, אני רק לא בטוח לגבי היכולות, האם אפשר להשוות לקוואי/לברון/יאניס, אין לו עדיין את האימפקט על המשחק שיש להם. מול קוואי ספציפית הוא לא הצליח להתמודד משני צידי המגרש בפלייאוף הקודם.
      מיאמי לדעתי יעברו שלב בפלייאוף בסיכוי טוב, אבל סיבוב שני יהיה קשה

  2. אני רוצה להאמין בזה. מה שג'ימי עשה עד עכשיו מעצמו זה לא יאומן, ויש לא פה תנאים הכי טובים שיש, מועדון מפואר ונראה שכל החתיכות במקום. תראה על הנייר, הסגל של טורונטו בשנה שעברה כנראה היה יותר טוב, אבל אם נסתכל על התרומות העיקריות, אז זה לאורי סיאקם, וואן וליט ואיבקה/גאסול. אז שני צעירים נפלאים, ושלושה ווטרנים רציניים.
    אצל מיאמי שהיא יותר צעירה, יש המון כשרון, יש את דרגיץ ווינסלו כמנהלי משחק. יש את אדביו כגבוה שגם יודע למסור (4.9 אסיסטים!), יש גבוהים שיודעים לתת גוף וגם לרווח (מיירס לינארד ואוליניק), ויש את נאן והירו, שאם לא ישברו הראש חזק על קיר הרוקי'ס, יוצרים פה סגל עמוק ומעולה, שיודע לקלוע, ויודע לתת הגנה רצינית ביותר.
    כרגע זאת קבוצה עם 6 שחקנים שקולעים מעל 12 נקודות למשחק ומשחקים בערך 30 דקות למשחק, ועוד 5 שקולעים בין 5 ל9 למשחק, משחקים 14-22 דקות. זה מראה על סגל עמוק ורציני ביותר.
    בקיצור מלבד בסעיף הנסיון, יש פה פוטנציאל אדיר. והנסיון של באטלר, ושל דראגיץ ושל אוליניק ושל מיירס לינארד, כבר מצטבר ללא מעט דקות גם בפלייאוף, מה שאומר שיש פה איזון לא רע בכלל.

  3. לטעמי לא מיאמי השנה לא מבפיק חזקים בשביל להיות מעבר למקום 3 זה המקסימום שאני נותן להם בתרחיש האוםטימי ביותר

      1. אם כל הכבוד לשחקנים במיאימי.. אין שם לאורי.. ואין שם סיאקם..(נכון שהוא פרץ שנה שעברה אבל עדיין) ולא יהיה רצף נסיבות כמו שהיה שנה שעברה גם השנה. גם פציעות מפתח לקבומה ממול גם סל מזליקי במשחק 7.. לא יהיה פשוט הם יעצרו בחצי הגמר.. עזוב אתזה שבטורונטו שץזה שחקנים עם נסיון פליאוף ובמיאמי בקושי

  4. תודה דוק.
    הוא קוואי משונמך, פחות טוב בקליעה, פחות גבוה, פחות חזק, אפילו בטיקט שלו – הגנה הוא פחות מקוואי. מיאמי קבוצה סבבה לא יותר מזה

  5. זה הזמן של באטלר להגשים את הפוטנציאל שלו באופן מלא
    ==
    הקבוצה מלאה בכשרון ויש גם מאמן לא רע בכלל
    ==
    מעריך שיגיעו לפלייאוף במקום ה2-4 = יתרון ביתיות
    ==
    ולפחות סיבוב שני

  6. אחלה שאלה לדיון, תודה רבה מנחם.
    .
    מסכים עם צביקה למעלה, מוסיף:
    א. המון קרדיט, כרגיל, לספולסטרה – ההתחלה שלו הייתה בצל של ריילי, לברון, והכתף של לברון, אבל בעיני הוא מאמן מצוין שממקסם את מה שיש לו ברוסטר. זה לא מבוטל בכלל, ובמיאמי של אחרי לברון בפרט. סוג של פופוביץ'
    .
    ב. גם אם הרוסטר עדיין לא נראה כשקול לפילי, בוסטון בריאה או אפילו מילווקי, השאלה המעניינת היא האם באטלר יצליח להפוך אותם לקבוצה חזקה העונה (כרגע זה נראה מצוין, אבל צריך לראות שהם שומרים על יציבות). אם כן, הם יכולים להיות מרחק של החתמה/טרייד מלהגיע לרמות הגבוהות ביותר.

    1. הוצאת לי את המילים מהפה. באטלר שחקן נהדר בשני צדי המגרש אבל פחות טוב מהסייבורג. בסדרה של הראפס נגד פילי אפשר היה לראות את זה באופן ברור. אני מאמין שילך לו טוב במיאמי

      1. למה מהסדרה היה ניתן לראות את זה כה ברור? שניהם נתנו שם הופעות מעולות, אבל קאווי בטרונטו היה האופציה הראשונה, ובאטלר זה לא בדיוק ככה. הסדרה כזכור לך הסתיימה 4-3, אולי זה היה נראה אחרת עם באמת ג'ימי היה הפרנצ'ייז ולא אמביד, שלא לדבר על סימונס?

        1. אם ראית את המשחקים, קאווי היה בלתי עציר. הוא לקח לסל את סימונס, באטלר וכל שומר אחר שפילי שמו עליו פעם אחר פעם. פילי עשו עבודה טובה בלעצור את על יתר השחקנים של הראפס שהיו חלשים (סיאקם חושך, גאסול חלש וכו). באטלר היה נהדר, השחקן הכי טוב של פילי ללא ספק, אבל הוא לא סקורר כמו קאווי וגם לא יהיה כזה.

  7. שאלה יפה, הוא גם לא קוואי וגם שאר הקבוצה פחות טובה אז התשובה היא לא. אם יוביל אותם איכשהו לגמר המזרח זה יהיה הישג מצוין (או אם להיות ריאליים, חצי גמר המזרח)

  8. על הנייר, יש בינהם דמיון. ולג'ימי לא היה את המורה פופ, אלא את הקצב מת'יבודו משיקגו. קאוואי נבחר 15, גימי נבחר 30, ושיחק במועדונים דפוקים עם מאמנים דפוקים, והפך עצמו לסופרסטאר למרות המערכות שהוא היה בהם. קאווי בעונות שהוא קלע מעל 25, (לפני 3 שנים בס"א, וןבעונה שעברה בטורונטו) פשוט זרק יותר, 18-19 זריקות למשחק, כאשר גיימי בעונות שקלע 24-22 (שיקגו ואחר מכן מיני) עשה זאת ב16 זריקות., מסר מכ-5 אסיסטים וביחס איבודים טוב בהרבה משל קאוואי (ג'ימי מוסר טוב ממנו ומוביל כדור טוב ממנו).
    אז כן, תחת ספו וריילי, יש פה פוטנציאל אדיר.

  9. ג'ימי באטלר כשהברגים מהודקים, ויש מאמן והנהלה חזקים על הקווים, יכול להיות אול סטאר שמוביל את הקבוצה שלו לגמר איזורי. לא יותר מזה.

    קוואי הוא סופר סטאר/הול אוף פיימר.

    לגבי מיאמי, תישאל השאלה מי השחקן השני הכי טוב בקבוצה? ומי השלישי?

    כרגע הם מקסימום שולחים אול סטאר אחד בפברואר.. ועם אול סטאר אחד לא מגיעים לגמר.

      1. באותה השנה בן וואלאס היה הנציג שלהם באול סטאר,
        אבל בסגל שלהם היו גם ראשיד וואלאס אול סטאר *2 מ פורטלנד, ו2 אול סטארים עתידיים: בילאפס והמילטון.

  10. אין מה להשוות בין באטלר לסייבורג זה לא אותו קליבר ובאטלר בן 30. באטלר אבל שחקן מעולה ונכס לכל קבוצה. אני לא מתלהב ממיאמי כי לא רואה אותם עושים מעל חצי גמר מזרח בשום סרט.

    יש לי טרייד לפילי עם גולדן סטייט

    פילי מקבלים קרי גולדן מקבלים סימונס וטוביאס האריס.

    גולדן עם חמישייה ראסל קליי האריס סימונס גרין. סימונס מגיע לעמדה 4 בלי שיש מי יפריע לו, דריי יכול לעמוד בחוץ, דיאנגלו מנהל וקולע בכיף והאריס וקליי עם תנועה אינסופית.

    פילי עם קרי מועמדת חזקה לאליפות לצד אמביד. אמביד יהיה ברוך השם רק בצבע שסטפן מעיף טילים מרחוק.

    מה אומרים פה החברה בהופס?

  11. אליפות לא תהיה העונה, אבל זה כן תסריט אפשרי בעוד שנתיים נניח. אני מניח שריילי כבר מתכנן את העתיד.

    גם אם באטלר לא ישחזר את ההישג של קוואי, הוא הקפיץ את מיאמי בכמה רמות והוא כשלעצמו שחקן מצוין.

    1. בעוד שנתיים הוא יהיה פחות טוב וכך גם מיאמי שתהיה בינונית עד שיחתימו חיזוק רציני מהפרי אג'נסי או בדראפט.

  12. שחקן בירידה.
    לא אליפות ולא נעליים למרות שאני אוהב את הכישרון שיש במיאמי.
    את ההזדמנות הכי טובה של באטלר הוא פיספס בפילדלפיה קבוצה הרבה יותר טובה עם אמביד וסימונס.

    אם לומר את האמת אני מחזיק יותר מטוביאס האריס מאשר שחקן שעושה בעיות בחדר הלבשה בכל מקום שהיה בו כולל שיקגו,מינסוטה ופילדלפיה

    מבחינת יכולתת וכישרון היה אולי יכול שחקן תהילה אם היה משחק בשנות ה-90'.. אין לו את ראיית המשחק והמנהיגות שיש לשחקן כמו לברון כדי להוביל קבוצה צעירה לאליפות או אפילו הרבה פחות מזה.

      1. זה פשוט לא נכון.
        רק השבוע באטלר אמר שהוא ואמביד חברים טובים מאד ומדברים כל יום.
        גם עם סימונס הוא ביחסים טובים .
        הסיבה שבאטלר לא בפילי היא כי הצוות המקצועי(ברנד ובראון) החליטו שהם רוצים שיטה שתבליט את סימונס וטוביאס האריס וזה לא עובד ביחד עם באטלר, אני לא אומר מה נכון או לא (לדעתי ג'ימי יותר טוב משניהם) אבל זה מה שהחליטו

  13. שחקן מעולה ובהחלט נמצא סופסוף במקום הנכון, אבל אני לא רואה את מיאמי מגיעה לגמרים השנה. עוד מוקדם מדי כמובן, אבל התחושה שלי היא שבניגוד לשנה שעברה, השנה יש יותר קבוצות חזקות ופחות מקום לקבוצה שתפתיע.
    כמובן שאני לרוב טועה, כך שתחזית זו אינה שווה אפילו את הנייר שהיא איננה מודפסת עליו

  14. בוודאי שבאטלר יכול להיות קוואי, כי כל אחד יכול להיות הכל. הבעיה היחידה היא הסופיות, המוגבלות במרחב, בזמן. הסיפור הידוע על היחס בין הסופי לאינסופי. לכן התשובה היחידה היא אולי.

      1. בזמן ובמקום אחר היית יכול להיות. זו הבעיה. כל אדם הוא אלף דברים, בפוטנציה, זמר ופרופסור וסופר ויזם, אבל הסופיות עוצרת אותו. איזה חצי מה kabbalah זה על זה.

  15. לא היה ולא יהיה דמוי קוואי. היה לו מספיק זמן בפילי ומה יצא מזה? מה? רק חצי גמר? גימי שחקן טוב מאד אבל לא ברמת לברון/קוואי. לא יכול לסחוב קבוצה לאליפות.

    1. להזכירך היו לו עוד שחקנים בקבוצה והוא סחב אותם כל הסדרה וכל הפלייאוף על הגב. הוא קלע 4 שניות לסיום אחרי חטיפה וריצה מצד לצד. לולא הסל של קוואי ההגעה לגמר הייתה רשומה עליו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט