לקראת מחזור 10 בNFL

מאת צוות הופס פוטבול: פריים טיים זק, עידו יצחקי ויניב שושני

כוכב הNFL החדש

הרשת לא נרגעת מהכוכב החדש של הNFL שכבר קיבל הצעות לככב על שער מאדן 2020. אז לפני שנפתח בסקירה, הנה חוב קטן משבוע שעבר של אחד המהלכים המרגשים של מחזור שעבר:


ועכשיו לסקירה עצמה


ניו אורלינס סיינטס (7- 1) מול אטלנטה פאלקונס (1- 7) (ניו אורלינס, ראשון 20:00)

לא רק המאזנים של שתי הקבוצות הללו הופכיים (7- 1 מול 1- 7) אלא גם הכוון שבו הן צועדות. הסיינטס הצליחו להתגבר בצורה מופלאה על 5 שבועות העדרות של דרו בריס, ניצחו את כל 5 המשחקים הללו (וסה"כ 6 ברצף), שילבו חזרה את בריס בצורה מצוינת ודוהרים לכוון הפלייאוף (את ראשות הבית שלהם הם למעשה כבר הבטיחו), עם סיכוי מצוין להשיג את אחד משני המקומות הראשונים ב-NFC. השבוע הם יגיעו רעננים (אחרי שהקבוצה לא שיחקה בשבוע שעבר) ויקבלו חזרה גם את אלוויןקמארה (אחרי פציעה). ההתקפה המגוונת והשלמה של ניו אורלינס תדרוס ללא רחם את ההגנה המחוררת של אטלנטה (המדורגת במקום ה-30 בליגה) שתאפשר יום כיף ושיפור סטטיסטיקות עבור דרו בריס. באטלנטה הדברים כנראה הולכים לפירוק – המאמן דן קווין יפוטר בתום העונה (אם לא קודם), ההגנה צריכה שידוד מערכות עמוק וגם משחק הריצה דורש עבודה רבה. מאט ראיין (החוזר גם הוא מפציעה) וחוליו ג'ונס יצטרכו להצטייד בהרבה סבלנות עד שתיבנה באטלנטה קבוצה מנצחת. בכל מקרה, במשחק הקרוב הם יספגו עוד הפסד, ואולי אף תבוסה. 

סינסינטי בנגלס (0- 8) מול בולטימור רייבנס (6- 2) (סינסינטי, ראשון 20:00)

המשחק הזה יהיה עוד שלב בדרך של הבנגלס האומללים לעונה "מושלמת" של 0- 16. הקבוצה חוזרת משבוע החופש בו היה להם זמן לתרגל את הק"ב המחליף ריאןפינלי (אנדי דלטון ישב על הספסל – אולי עד לתום העונה) בתקווה להיראות קצת יותר טוב, להיות קצת יותר תחרותיים (ההפרש הממוצע בהפסדים שלהם הוא דו ספרתי) ואולי אפילו לגרד ניצחון – אבל זה לא יקרה השבוע. הרייבנס מגיעים לסינסינטי אחרי שניצחו את הפטריוטס במשחק הצהרה מצוין, לאמאר ג'קסון מתחיל לבסס את מקומות בדרג הגבוה של ק"ב בליגה ומוביל התקפה ייחודית ויצירתית שהצליחה לבלבל אפילו את הגנת ניו אינגלד המצוינת – ובוודאי לא תיעצר ע"י הגנת הבנגאלס המדורגת במקום הלפני אחרון בליגה. הגנת בולטימור היא במפתיע החוליה החלשה בקבוצה, אך מול פינלי והתקפת סינסינטי הם לא יצטרכו להתאמץ יותר מדי. ניצחון קל לרייבנס שיבססו את מיקומם בראשות בית ה-AFC צפון, שמתברר כחלש הרבה יותר מכפי שצפינו בתחילת העונה.

קליבלנד בראונס (6-2) – בפאלו בילס (2-6), 20:00

הסגל המבטיח שנבנה בקליבלנד הקיץ התנפץ לכל אוהדי הליגה בפרצוף. תחת שרביט האימון של פרדי קיצ'נס הנוראי, קליבלנד מאכזבת בכל שבוע חדש, כשבייקר מייפילד חוטף ביקורת מוצדקת מכל עבר. קליבלנד אמנם כבר לא תגיע העונה לפלייאוף, אך לפחות תקבל חזרה לשורותיה את קארים האנט, שחוזר מההשעיה הארוכה היישר למגרש באוהיו. יהיה מאוד מעניין לראות כיצד ישתלב. בפאלו ממשיכה לא לטעותנגד הקבוצות הטקנות ואוגרת ניצחונות לפני שהלו"ז יפסיק להאיר לה פנים בארבעה שבועות האחרונים של העונה. הגנת הסקנדרי עדיין נראית טוב מאוד, ג'וש אלן עם יכולת סבירה ומשחק הריצה עובד כהוגן. כל עוד הבילס ימשיכו בשלהם, אין סיבה שלא יינצחו את המשחק הזה. ניצחון לבפאלו. 

ניו יורק ג'טס (7-1) – ניו יורק ג'איינטס (7-2), 20:00

מי תהיה הכי יפה בעיר? הדרבי לרוב נחשב למשחק לוהט ורווי יצרים (ודאי בזירה המקומית שלנו בישראל) אך נדמה כי הדרבי של ניו יורק בפוטבול עשוי להתנהל בצורה שונה. שתי הקבוצות כבר וויתרו מזמן על חלום ההגעה לפלייאוף, וכעת הן עסוקות בעיקר בלהעביר את הזמן עד הקיץ ולבחון למי מגיע מקום בסגל גם בעונה הבאה. אדם גייס ממשיך בתצוגות אימון מחפירות שמביישות את האינטלגנציה של המשחק, והג'טס שלו הצליחו להפסיד אפילו לדולפינס בשבוע שעבר. דארנולד נראה עדיין לא מספיק טוב בשביל להיות קווטרבק פותח בליגה. הענקיים לעומתם, כבר חשבו שמצאו את הפרצ'ייז QB העתידי שלהם, אולם מאז ג'ונס יצא לרצף של חמשיה הפסדים שעשוי להיקטע היום. דניאל ג'ונס עדיין טעון שיפור ושני הפאמבלים שלו נגד דאלאס הם תמרור אזהרה לקריירה של השחקן. בכל מקרה, למזלם של הג'איינטס, הג'טס חלשים מהם בהרבה. ניצחון לענקיים.

שיקאגו ברס (5-3) – דטרויט ליאונס (1-4-3) (שיקאגו, ראשון 20:00)

אם יש מושג כזה של הפכים בפוטבול, הברס והליונס מהווים דוגמה טובה לכך. בעוד שלדטריוט יש התקפה לא רעה בכלל בהנהגתו של מתיו סטנפורד, אבל ההגנה מזעזעת, הרי שלשיקאגו יש התקפה גרועה "בהנהגתו" של מיטש טרוביסקי, אבל ההגנה מצוינת. ומה עדיף אתם שואלים? מסתבר שלא זה ולא זה, כאשר לדטרויט יש ניצחון אחד בחמשת המשחקים האחרונים, ומנגד סופרת שיקאגו את הפסדה הרביעי ברציפות, ושתי הקבוצות הולכות ומאבדות כל סיכוי להעפיל לפלייאוף.

נתון מעניין – לטרוביסקי יש רק 5 ט"ד במסירה העונה, הכי קצת בליגה לק"ב פותח.

במפגש בין שתי קבוצות שאסור להן להפסיד באם חפצות פלייאוף הן, תנצח הקבוצה הביתית, ולדובים תהיה סיבה לחייך קצת בעונה העצובה שעוברת עליהם.

משחק מול ההגנה החלשה בליגה, טרוביסקי

טמפה ביי באקנירס (6-2) – אריזונה קארדינלס (1-5-3) (טמפה, ראשון 20:00)

משחק בין שתי קבוצות שהחליפו מאמנים בפגרה, ונמצאות בתהליך בניה. בינתיים עושה רושם שבאריזונה התהליך מוצלח יותר, אבל לא בהרבה.

התקפת הבאקנירס רביעית בליגה בנקודות, אבל סובלת מאיבודי כדור רבים של ג'יימיס ווינסטון (12 חטיפות, הכי הרבה בליגה), ומקו קדמי מחורר שהרשה 30 סאקים העונה (הכי הרבה בליגה). באריזונה ההתקפה פחות מרשימה, אבל משחק הריצה מפתיע לטובה, ו-9 ט"ד על הקרקע מציבים את הקארדינלס במקום הרביעי המכובד בליגה.

נתון מעניין – הגנת הבאקנירס מדורגת ראשונה כנגד התקפת הריצה, ואחרונה מול משחק המסירה.

האם הגנת טמפה תצליח לעצור את משחק הריצה של אריזונה? האם ווינסטון יצליח לא לאבד כדור? במידה וכן הבאקנירס ינצחו את המשחק, בסך הכל הניצחון השלישי השנה.

האם מצפה לנו קרב אווירי?

טנסי טייטנס (5-4) – קנזס סיטי צ'יפס (3-6) (נשוויל, ראשון 20:00)

והנה הוא חוזר, האיש והתלתלים, הלוא הוא פאטריק מהומס. לאחר שני מחזורים שבהם נעדר הקווטרבק המצטיין עקב פציעת ברך, מהומס חוזר להרכב הפותח, לדאבונם של אוהדי טנסי.

משחק קל לא יהיה לו נגד הגנת הטייטנס החזקה, אבל התקפת הצ'יפס אמורה להסתדר גם מול הגנות שכאלו. ההגנה ממשיכה להשתפר ממשחק למשחק, ובמחזור הקודם הצליחה אפילו לעצור את משחק הריצה החזק של הוויקינגס, הישג לא מבוטל להגנה שממוקמת בתחתית הליגה בכל הנוגע לעצירת משחק הקרקע.

אצל טנסי המצב פחות מוצלח, בעיקר בכל הנוגע להתקפה. אמנם החלפתו של מרקוס מריוטה בריאן טנהיל שיפרה מעט את המצב ואף הביאה לשני ניצחונות רצופים, אבל ההתקפה עדיין מדורגת 26 בליגה, לא משהו להתגאות בו.

נתון מעניין – מהומס נחטף רק פעם אחת העונה, ראשון בליגה ביחד עם ראסל ווילסון.

הוא חוזר. מהומס

אינדיאנפוליס קולטס (3-5) – מיאמי דולפינס (7-1), 23:05

אחרי ההפסד המאכזב לפיטסבורג בשבוע שעבר, שהסתיים בהחטאת בעיטה של אדם וינאטרי הוותיק, הקולטס יכולים לנשום לרווחה כשייצאו לטייל נגד הדולפינס, אשר הצליחו להשיג ניצחון ראשון העונה במשחקם האחרון. אינדי יודעת שהמלחמה על ראשות הבית עם הטקסאנס תמשך עד השלבים הסופיים של העונה ואין מקום לטעויות. אדם וינאטרי מחטיא יותר מדי בעיטות שדה, ובקבוצה צריכים לשקול את המשך דרכו כבר עכשיו. הוא עומד על 12/17 בפילד גול, וכבר החטיא חמש בעיטות בונוס. מספרים מדאיגים. מיאמי התרחקה בשבוע שעבר מהבחירה הראשונה בדראפט עם הניצחון על הג'טס, ולפחות לא תסיים את העונה עם אפס בטור הניצחונות. הקולטס יירמסו את הדולפינס בבית.

פיטסבורג סטילרס (4-4) – לוס אנג'לס ראמס (3-5) (פיטסבורג, ראשון 23:35)

לפני תחילת העונה, זה היה אמור להיות אחד ממפגשי הצמרת של הליגה, אבל לאחר תשעה מחזורים שתי הקבוצות מגמגמות, כל אחת מסיבותיה שלה.

אצל פיטסבורג זה בעיקר פציעות קווטרבקים, כאשר לאחר שני מחזורים בלבד בן רות'לסברגר גומר את העונה עם פציעת מרפק, וגם מחליפו מייסון רודולף נפצע והיה מושבת למשחק אחד, שבו פתח הקווטרבק השלישי במניין, דלווין הודג'ס.

למרות כל הפציעות ושחקנים שעזבו, הפלדות כבר עם ניצחון שלישי ברציפות, בעיקר בזכות ההגנה שהולכת ומתחברת לה, מפעילה לחץ גדול על קווטרבק היריב, וממוקמת שניה עם גרימת 22 איבודי כדור, לפניה רק הגנת הפטריוטס האימתנית.

בלוס אנג'לס המצב מורכב יותר. ההתקפה אמנם ממוקמת בעשירייה הראשונה, אבל ג'רד גוף אינו משחזר את היכולת של שנה שעברה, ונראה חסר בטחון והססן. אצל טוד גורלי בכלל צניחה חופשית במדדים, וקצב צבירת יארדים שלו הוא הנמוך בקריירה, בערך חצי מהכמות בעונה הקודמת.

דווקא בהגנה נרשם שיפור בהשוואה לעונה הקודמת, אבל בכדי לזכות בסופרבול הנכסף ישנה עוד הרבה עבודה, בעיקר בתחום של הגנת המסירה.

הראמס ניצחו שני משחקים ברציפות, אבל היריבות היו הבנגלס והפלקונס, שתיים מנמושות הליגה. המשחק בחוץ מול הסטילרס הוא מבחן חשוב לקבוצה, והפסד יפגע קשות בסיכויי הפלייאוף של הפינלסטית של העונה הקודמת.

נתון מעניין – הסטילרס מקום ראשון בליגה ביחס סאקים  בין ההגנה להתקפה.

זה יהיה משחק שכל תוצאה בו אפשרית, ושום דבר לא יפתיע. ההימור שלנו הולך לכיוון פיטסבורג, בזכות ההגנה ובזכות הביתיות.

מה עובר עליו? גוף


גרין ביי פאקרס (7- 2) מול קרולינה פנתרס (5- 3) (גרין ביי, ראשון 23:25)

מה קרה לפאקרס בשבוע שעבר מול הצ'רג'רס? אחרי כמה שבועות שבהם היה נראה שארון רוג'רס מתחבר לשיטה ההתקפית של המאמן החדש מאט לה-פלר והקבוצה ייצרה תצוגות התקפיות מצוינות, בא המפגש עם הגנת לוס אנג'לס (הבינונית מאד, כפי שהוכח גם השבוע מול הריידרס) שבו ההתקפה התרסקה לט"ד אחד ו-11 נקודות בלבד. עם תפוקה כזו, ההגנה (שהחלה מצוין את העונה אך מאז נחלשה ומדורגת במקום ה-20) לא יכולה להושיע. האם השבוע נראה את רוג'רס מהמשחק הזה או את זה שהגיע לרייטינג מושלם מול אוקלנד? התשובה לשאלה הזו, יותר מכל דבר אחר, תכריע את המשחק הזה – שחשוב מאד לפאקרס כדי להישאר בראשות בית ה- NFC  צפון מול הויקינגס הנושפים בעורפם. הפנתרס לא ינצחו את הבית שלהם מול הסיינטס אבל עם ק"ב מחליף ומאד מפתיע (קייל אלן שמשחק בהעדרו של ניוטון הפצוע) הם מצליחים לנצח את הקבוצות הפחות טובות ולהישאר בתמונת הפלייאוף. הם מצליחים לעשות זאת בעזרת הגנה חזקה (מדורגת תשיעית בליגה, למרות שהיא הגרועה ביותר כנגד הריצה – מה שמהווה חדשות טובות לרץ הצעיר של גרין ביי, ארון ג'ונס) וכמובן המון עבודה של כריסטיאן מקאפרי המדהים (שהשיג עד כה 1244 יארדים כוללים – ראשון בליגה). גם הם צריכים מאד את הניצחון כדי להישאר בתמונת הווילד קארד ב-NFC- וכדי להראות שהם יודעים להתמודד עם אריות הליגה, אחרי שהובסו לפני שבועיים ע"י הניינרס. אני מאמין שבמגרש הביתי רוג'רס וחבורתו יחזרו לכושר טוב, יצליחו לשים הרבה נקודות על הלוח ולמרות עוד תצוגה לפנתיאון של מקאפרי יצליחו לנצח במשחק לא קל.

דאלאס קאובויז (3-5) – מינסוטה וייקינגס (3-6), בין ראשון לשני, 03:20

המשחק המרכזי של המחזור יפגיש בטקסס שתי קבוצות שזקוקות מאוד לניצחון על מנת לשפר עמדות לקראת המאבק על הכרטיסים לפלייאוף. הצפי הוא למשחק לוהט.

דאלאס פתחה את העונה מצויין עם שלשוה ניצחונות רצופים, אלא שמאז נחלשה וכבר הגיעה למאזן חצוי. בשני במשחקים האחרונים נראה שחלה התאוששות קלה עם שני ניצחונות נהדרים על יריבותיה לבית – פילדלפיה והג'איינטס, ובכך כבשה מחדש את ראשות הבית. דאק פרסקוט התקשה לאורך העונה הנוכחית להפגין יציבות ביכולת, אבל כשהוא משחק טוב – החיים הרבה יותר קלים עבור הקאובויז. יחד עם משחק הריצה הפנטסטי של זיק אליוט שמצוי בכושר נהדר, ההתקפה של דאלאס היא מהמסוכנות בליגה. בשבוע שעבר, הצליחה הקבוצה כאמור לגבור על הג'איינטס כשהיא כופה שלושה איבודים על יריבתה. כשהגורל והפוטבול בידיים של הקאובויז הם נראים הרבה יותר טוב, ומצליחים להשיג דאונים ראשונים בקלות יחסית.

הוויקינגים לא הצליחו לנצל את חסרונו של מהומס וההפסד של גרין ביי לכדי ניצחון על קנזס שהיה מעלה אותם לראשות הבית. אחרי פתיחת עונה רעה, קירק קאזינס ממשיך להציג יכולת פנטסטית בשבועות האחרונים ומוביל את מינסוטה למקום ממנו תוכל להרוויח את כרטיס הנכסף לווילד קארד. המשחק הערב יהיה מבחן גדול עבור הקווטרבק בעל חוזה העתק. הביקורת כלפי קאזינס הייתה שהוא תמיד נעלם במשחקים גדולים, והערב יש לו הזדמנות נהדרת להוכיח לכל המקטרגים. דלווין קוק סייע גם הוא ברצף הניצחונות של מינסוטה, שמחזיקה בהתקפת הריצה השנייה בטיבה בליגה.לצערה של הקבוצה, הנשק הקטלני ביותר שלה באוויר – אדם ת'ילן, נפצע ולא ישחק הערב. דיגס ייאלץ להתמודד לבד, והעומס על שחקני הבקפילד צפוי להיות כבד.

הגנת הריצה היא המפתח לניצחון במשחק הערב. שתי הקבוצות מתקשות באוויר ומעדיפות להשיג יארדים על הקרקע. קו ההגנה של הקאובויז יותר מרשים אותי מזה של הוויקינגס, מה גם שלדאלאס יש את אליוט. חסרונו של ת'ילן עשוי להיות ניכר עבור מינסוטה. אני הולך עם ניצחון של דאלאס.

המשחק המרכזי: סן פרנסיסקו 49 (8- 0) מול סיאטל סיהוקס (7- 2) (סן פרנסיסקו, שלישי 03:15)

מפגש ענק בין שתי הקבוצות שמובילות את בית ה-NFC מערב ומקוות להגיע רחוק בפלייאוף השנה. יותר משתהייה למשחק השפעה על מיקום (עם שני משחקי יתרון ולו"ז קל יותר, סן פרנסיסקו תסיים כנראה ראשונה בבית, ואילו סיאטל תצליח כנראה להגיעלוילד-קארד גם במקרה של הפסד), הוא מהווה הצהרת כוונות ומבחן כוח לשתי הקבוצות הללו שטרם נפגשו העונה (יש להם מפגש נוסף במחזור האחרון). במיטב המסורת של המערבון (בכל זאת אנחנו במערב…) יש כאן עימות בין אקדוחן בודד המגיעה לעיירה להילחם בחבורה שלמה שמחכה לו. האקדוחן הוא כמובן ראסל ווילסון שיותר מאשר בעונות קודמות (שברובן נעזר בהגנה נהדרת ומלאת כוכבים –בראשות חברי "לגיון הבום") סוחב כמעט לבדו על הגב את הקבוצה. הוא מוליך את הליגה ברייטינג (118) ובט"ד (22) בהפרש גדול, שלישי ביארדים (מעל 2500), מסר ליירוט אחד בלבד (הנתון הנמוך בליגה) וכל זאת מאחורי קו התקפה בינוני ומטה שלמרות הניידות של ווילסון כבר איפשר 22 סאקים. יש לו תופסים סבירים (טיילר לוקט והרוקימטקאלף) ורץ אחורי טוב (כריס קארסון) אך הם ודאי לא כוכבים שיכולים להוריד ממנו עומס ולייצר ניצחונות בעצמם. גם ההגנה הבינונית (מדורגת 22 בליגה בלבד) לא תורמת את חלקה – ווילסון צריך להפגין יכולת מעולה ולייצר קסמים ברבע האחרון כדי לנצח כל שבוע (הפער הממוצע במשחקי הקבוצה הוא 2.0 נקודות בלבד – מקום 12 בליגה). מול ווילסון עומדת חבורה הומוגנית ומגובשת הרבה יותר – בפרט בכל האמור ביחידת ההגנה של הניינרס. הגנת הקבוצה שניה רק לפטריוטס ומדורגת ראשונה נגד המסירה. היא מפעילה המון לחץ על הק"ב היריב (בניצוח הרוקי המצוין ניק בוסה) ומייצרת כמעט 4 סאקים למשחק (מקום שני בליגה). החולשה היחסית היחידה של הגנת המסירה של הניינרס היא בעובדה שהיא לא כופה הרבה איבודי כדור – אך ווילסון בכל מקרה לא מאבד כדורים… הגנת הריצה של סן פרנסיסקו היא פחות טובה ומאפשרת יחסית הרבה יארדים למהלך (4.7 – מקום 22 בליגה) וזה אולי מהווה הזדמנות לקארסון ולווילסון עצמו (שבניגוד לשנים קודמות נשאר הרבה יותר בפוקט) לנסות לייצר יארדים ונקודות על הקרקע. התקפת הניינרס פחות טובה מההגנה ומדורגת במקום ה-12, כשגם כאן יש איזון בין משחק הריצה (בראשות מאט בריידה)ומשחק המסירה שמוביל ג'ימי גארפולו, שעם העזרה שמקבל מהרכש החדש עמנואל סנדרס (ששיחק מצוין מול אריזונה) אמור להיראות טוב יותר בחצי השני של העונה. יתפתח כאן משחק מתוח וצמוד, שבו סיאטל תנסה להכתיב קצב איטי עם דרייבים ארוכים והרבה מהלכי ריצה, בעוד הניינרס ישאפו לפתוח את המשחק, להריץ הרבה דרייבים ולייצר הזדמנויות הבקעה (בתקווה שההגנה שלהם תדע לעצור את התקפת הסיהוקס ולאפשר להם לפתוח פער). העייפות היא פקטור נגד סיאטל שכן הניינרס שיחקו ביום חמישי והיה להם שבוע וחצי להתאושש בעוד הסיהוקס שיחקו ביום ראשון במשחק שנגרר להארכה. למרות זאת, אם המשחק ייכנס לרבע האחרון עם הפרש של פוזשן אחד לטובת אחת מהקבוצות, אני מתקשה להמר נגד ווילסון ומאמין שכמיטב המסורת של המערבונים, הגיבור הבודד יכריע את המשחק בדקות האחרונות וינחיל הפסד בכורה העונה לסן פרנסיסקו.

מי יצא כשידו על העליונה, ווילסון או באקנר

לפוסט הזה יש 20 תגובות

  1. ארבעה וחצי משחקים מעניינים (החצי הוא פיטסבורג נגד הראמס), מתוכם אחד מעניין ממש – הדוקרב של סיאטל והניינרס.
    למרות פתיחה מעל הציפיות, שתי הקבוצות עוד עלולות לא להגיע לפוסט סיזן וההתעלמות מהראמס קצת מוגזמת.
    תודה רבה על פריוויו מעולה

    1. אני חושב, בצורה אובייקטיבית עד כמה שניתן, שדאלאס-מיניסוטה משחק סופר מעניין וחשוב במיוחד. המאבק על הווילד קארד בNFC מותח ביותר גם לנוכח הלו"זים של הקבוצות.סיאטל, קרוליינה וגם פילי, יחד עם הסגולים והקאובויז..משעמם זה לא יהיה..

  2. לסיאטל יש לוז קשה עד סוף העונה.חוץ מאריזונה בבית שאר המשחקים נגד קבוצות שמתמודדות על הפלייאוף.
    פעמיים סן פרנסיסקו
    איגלס בחוץ
    ויקינגס בבית
    ראמס בחוץ
    פנתרס בחוץ

    לדעתי יסיימו אחרי ה 49ers והראמס ויתמודדו על כרטיס הווילד קארד האחרון.
    אני רק שנה רביעית בעסק.קרה כבר שמישהו זכה ב mvp ולא הגיע לפלייאוף?

    1. למרבה ההפתעה זה קרה פעם אחת בלבד, כאשר בשנת 1975 זכה מיודענו או. ג'יי. סימפסון בתואר ה- MVP במדי באפלו בילס, שלא הצליחה להעפיל לפלייאוף באותה עונה.

  3. אחלה סקירה
    הבנגאלס יפרקו את הרייבנס.
    סתם
    מה שכן, אני מריח שהשבוע הבראונס יתחפשו סוף סוף לקבוצה ויוציאו עצבים על בופאלו.
    וייקינגס-דאלאס משחק חזק, אני הולך עם הטקסנים במשחק בית עם דחיפה מהקהל, קאזינס ישקשק.
    הירוקים צהובים מויסקונסין חייבים להאט את מקפארי איכשהו, אחרת המפלה של שבוע שעבר תחזור על עצמה.
    הדובדבן יהיה כמובן רק בשני בלילה, מזכיר את גמר ה NFC האדיר בין קאפרניק לוילסון את שרמן שהלך צמוד עד הסוף קצת לפני סופרבול 2014

  4. סקירהמ מצויינת שלא היתה מביישת שום עתון אמריקאי, ואני מחזיק בידי את אחד העתונים עם מדור הספורט בן 16 עמודים גדולים הנחשב לאחד ממדורי הספורט הטובים מכל העתונים (רק הניו יורק טיימס, הלוס אנג'לס טיימס, ודטרויט פרי פרס נחשבים – כאולי – טובים ממנו) – האטלנטה קונסטיטושיון, ויכולתי לקחת את הפריוויו, לתרגמו, ולהכניס לעתון בלי כל בעייה.
    כמובן שהסיהאוקס ב-49 הוא המשחק בה' הידיעה. הניינרס בפתיחה הטובה ביותר שלהם מאז 1990 בה הם פתחו 0-10.

    אבל ג'יאנס נגד ג'טס זאת תמיד חגיגה, אפילו שהשתיים ניצחו – ביחד – 3 משחקים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט