סיקור משחקי שבת / צוות הופס

מה שנראה שליל משחקים יחסית מנומנם גם די התגלה ככזה אך הביא איתו גם פציעה כואבת ומאכזבת.

היום בצוות: ראובן בראל, LJOS ועידו גילרי.

סן אנטוניו ספרס (4-5) 115 – בוסטון סלטיקס (1-7) 135

הסלטיקס שפתחו את העונה מצוין הפכו משחק שהיה מרתק על הנייר לחסר עניין די מהר אבל הניצחון היה פירי כשהקבוצה איבדה את גורדון היוורד ששבר את ידו. הפורוורד המוכשר נראה העונה כמי שהשאיר את הפציעה הקשה מלפני שנתיים מאחוריו. דקה וחצי לסיום המחצית היוורד נתקל בחסימה של למרקוס אולדריג' ונטש מיד בכאב. האבחנה לא איחרה לבוא – שבר, והסלטיקס יצטרכו למצוא דרכים להתמודד עם חסרונו כקבוצה.

במשחק עצמו הסלטיקס פתחו מבערים מוקדם כשהם צולפים בלי הכרה ברבע הראשון. הספרס עוד הצליחו להישאר בתמונה, בעיקר מהקו, ולסגור רבע ב-39-30 לאורחים. למרות שאחוזי הקליעה של בוסטון התיישרו, ההפרש המשיך לצמוח כשווקר מוריד את הקבוצות להפסקה ב-72-54. המחצית השנייה לא הביאה איתה בשורה למרות היעדרותו של היווארד והסלטיקס שייטו לניצחון.

בשורות הספרס אולדריג' היה חלש להחריד עם 3 נקודות בלבד וזכה כמו שאר שחקני החמישייה לראות חלקים נרחבים מהמשחק מהספסל. דמאר דרוזאן סיים עם 22 נקודות אבל ב-6 מ-25 מהשדה ופאטי מילס מוסיף 20 מהספסל. הספרס כקבוצה קלעו באופן לא שגרתי 14 שלשות (מ-30 ניסיונות) כשדווקא בתוך הקשת לא פגעו בכלום עם 15 מ-45 מחריד בצבע של הסלטיקס.

את קלעי הסלטיקס הוביל ג'יילן בראון עם 30 נקודות ו-7 ריבאונדים כשקמבה ווקר רושם 26 נקודות לצד 8 אסיסטים וג'ייסון טייטום מוסיף 19 משלו יחד עם 7 ריבאונדים ו-3 חטיפות. מרכוס סמארט עם הבוסט הרגיל מהספסל קלע 16.

https://youtu.be/iryBlnGgb9M?t=5

שרלוט הורנטס (5-4) 110 – ניו אורלינס פליקנס (7-2) 115

הפליקנס נראים עד עכשיו די אבודים ללא זאיון וויליאמסון, בחירת הדראפט הראשונה. הלילה הגיעו לשרלוט שהייתה במאזן חצוי די מתעתע והצליחו להשיג ניצחון חוץ במשחק שקול אך מפוזר.

במשחק עצמו אף קבוצה לא הצליחה לייצב שליטה ברורה כששתי הקבוצות מרבות לאבד כדורים. אחרי רבע ראשון שהסתיים בהובלת האורחים 33-28, שרלוט הפכה את הקערה בעזרת המחליפים בתחילת הרבע השני. ריצת 0-13 נתנה להם את היתרון אבל חזרתם של רדיק ואינגרם למגרש ייצבה את העניינים והקבוצות ירדו להפסקה ב-55-61 להורנטס.

הקבוצות המשיכו להתגושש עד אמצע הרבע הרביעי אבל אז הפליקנס הצליחו לברוח בזכות שלשה של הארט ועוד אחת של אינגרם בתוספת סל נוסף שלו שהפכו שוויון 95-95 ל-103-95 קצת פחות משלוש דקות לסיום. ההורנטס עוד לא ויתרו אבל שלשות של וויליאמס ואינגרם אפשרו לאורחים לסגור את הסיפור מהקו.

את ההורנטס הוביל שוב דבונטה גראהם עם 24 נקודות ו-10 אסיסטים כשטרי רוזיר תורם 18 נקודות.

הפליקנס ניצחו למרות 26 איבודים שהבליטו את חסרונו של לונזו בול. ברנדון אינגרם ממשיך להראות שהוא מסוגל לקחת את הקבוצה על הגב (ולכוון לחוזה ענק בקיץ) עם 25 נקודות לצד 9 ריבאונדים. הם גם קיבלו סוף סוף משחק טוב מג'יי ג'יי רדיק עם 22 נקודות (5 מ-9 לשלוש).

https://youtu.be/07zff0rkWLQ?t=5

ממפיס גריזליס (7-2) 122 – דאלאס מאבריקס (3-6) 138

שתי הקבוצות הגיעו למשחק השני בבק טו בק, שתיהן גם הפסידו אמש לקבוצות עם מאזן שלילי. Load management הוא הנושא החם בליגה בימים האחרונים וגם הערב מספר שחקנים קיבלו מנוחה. פורזינגיס בדאלאס, מוראנט וקלארק בממפיס.

הדובים שהתקשו מאוד בקליעה אמש מול אורלנדו, פתחו טוב את המשחק ועלו ליתרון 5 ברבע הראשון. דונצ'יץ' וקארי שפתח בחמישייה במקום קורטני לי דאגו לשמור את המאבריקס קרובים.

ברבע השני טים הארדווי JR וג'סטין ג'קסון חיברו 16 מתוך 37 הנקודות שקלעו במשחק ונטלו את היתרון שהחזיק עד לסוף המשחק. ג'ארן ג'קסון עוד ניסה להשאיר תקוות למארחים כשהתעורר ברבע השלישי, אך חברו למחזור – דונצ'יץ' היה שוב צעד לפניו, 24, 14 ו-8 לסלובני מול 23 לג'קסון:

לוקה הוביל 8 שחקני דאלאס שקלעו בספרות כפולות, בובאן שפתח במקום פורזינגיס היה קרוב להיות ה-9 עם 9 נקודות משלו. המאבריקס עם 18 שלשות שנכנסו כיפרו על ההפסד אמש לניקס, וימשיכו למשחק חוץ מול בוסטון. הגריזליס ינסו שוב ביום שני מול טקסנית אחרת – הספרס.

שיקגו בולס (7-3) 94 – יוסטון רוקטס (3-6) 117

הדברים שהכי קשה יהיה להסביר לחייזר אם הוא לא קיים בתרבות שלו:

מוזיקה. מלחמה. מין. קומדיה. ג'ים בוילן. מה לעזאזל ההגנה של יוסטון מנסה לעשות.

במאבק שיגדיר את העונה של יוסטון, הערב הצליחה התקפת הקבוצה לתת נוקאאוט להגנה שלה עצמה, על גב 42 נקודות (9 מהקו), 10 ריבאונדים ו-9 אסיסטים של הארדן, כדי להוסיף למאזן הרוקטס עוד ניצחון קליל על קבוצה חלשה.

אבל בתחילת המשחק, דווקא ההגנה של יוסטון חשפה את עורה. שלוש שלשות משלוש זריקות של דנול האוס ועוד אחת של ג'יימס הארדן בתחילת המשחק רק הרחיקו את הבלתי נמנע כשהבולס רצו ל-13-0 כדי לסיים את הרבע הראשון ביתרון 7, כאשר רוב הסלים של שיקגו נראים ככה:

הרבע השני המשיך באותה צורה שנגמר הראשון, חגיגה בצבע של יוסטון, כולם מוזמנים! חוץ ממך, קאפלה (36 נקודות בחצי לשיקגו מהצבע):

רק שאז, סוף סוף ההתקפה של יוסטון התעוררה. אחרי שעד השלב הזה הם הצליחו לאבד 15 פעמים את הכדור, יוסטון התחילה לעבוד. ריצה של 24-7 הפכה את היתרון, והם ירדו למחצית ביתרון קטן, 50-49.

עבודה

וברבע השלישי, יוסטון החלה להוריד גשם. הרבע שנפתח ב-12-2 ליוסטון, ריצה שהחלה עם סל ועבירה של ווסטברוק ונמשכה עם שתי הליכות לקו ושלשה של הארדן, נגמר עם ריצת 15-0 ליוסטון, ניצחון 36-18 וסיום מעשי של התחרות. עם כל הכבוד לריצות של ווסטברוק והריקודים של הארדן, הדבר המרשים ברבע הזה הייתה ההגנה – שיקגו נתקעו על 26% מהשדה, כשדנול האוס מוסיף 5 (!) חטיפות.

הרבע הרביעי היה חסר עניין לחלוטין, כשהרגע המשמעותי ביותר היה כאשר ד'אנתוני התפרץ קלות על ראסל ווסטברוק כשהאחרון, השחקן המהיר במגרש, המשיך לרדת ל-א-ט להגנה לאחר אחד משבעת האיבודים שלו.

את שיקגו ארבעה שחקנים הובילו עם 13 נקודות כל אחד: וונדל קרטר ג'וניור (16 ריבאונדים), לאורי מרקאנן (הפינישר הפיני, ששבר שיא שלשות בעונה הראשונה שלו, וסיים היום עם 0-5 מהשלוש), צ'נדלר האצ'ינסון (שהחליף בחמישייה את אוטו פורטר הפצוע) ות'דאוס יאנג.

אצל יוסטון, ראסל הצליח לסיים עם 26 נקודות, אבל עם רק 2 אסיסטים. קאפלה הוסיף 16 נקודות ו-20 ריבאונדים. אריק גורדון חזר ממנוחה מול גולדן סטייט כדי לסיים עם 9 נקודות ב-21 דקות מהספסל. אחרי שהוא התלונן שיש אפשרות שבעיות הקבוצה הן בגלל כושר תחילת עונה לקוי, ד'אנתוני החליט להחזיר את שחקני הקבוצה לכושר וסגר את הרוטציה עם 7.5 שחקנים. דנול האוס החזיר לו עם צליעה בירידה מהמגרש.

https://www.youtube.com/watch?v=BgEf6bJzbTU

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (5-4) 114 – גולדן סטייט ווריורס (8-2) 108

יש מספר מצומצם של שאלות שהפכו לנכסי צאן ברזל בתרבות המערבית: "אם עץ נופל ביער ואף אחד לא שומע, האם הוא השמיע צליל?”, "איך אפשר להיכנס לאותו נהר פעמיים?", ו-"אתה יכול לזוז לי מהדרך עם השאלות שלך, יש לי עבודה להגיע אליה, למי לעזאזל אכפת היום מגולדן סטייט ואוקלהומה?".

לגולדן סטייט חסרים שחקנים, כולנו יודעים. אין צורך להזכיר שמות. אבל כשאפילו המחליפים שלהם נפצעים (אריק פסקל הוכרז כפצוע ברגע האחרון ועומרי ספלמן עזב בתחילת החצי השני ולא חזר יותר), מה הסיכוי שלהם להמשיך להתמודד כשווים מול יריבה טובה כמו אוקלהומה? תלוי באיזה שלב של המשחק שאלתם את השאלה.

אם שאלתם בחצי הראשון – אז הסיכויים תלושים. סטיבן אדאמס התבריין על מי שאפשר, והשאר, בהובלת גלינארי ובייזלי, צלפו 9-18 מהשלוש, כדי להוביל את הרעמים ליתרון מבטיח של 43-60.

אם שאלתם במהלך הרבע השלישי – אז הסיכויים תלו… מאיפה באה ריצת ה-14-0 הזו עכשיו? יש סיכוי, יש משחק. לרגע רוחה של גולדן סטייט הקודמת השתלטה על אסופת השמות הלא מוכרים שמתרוצצת על המגרש, ורבע מטורף של 41-24 כולל שלשת באזר מטורפת של דיאנג'לו ראסל, והמשחק בשוויון.

רוחו של סטף

אם הייתם שואלים ברבע הרביעי – אז יש סיכוי, אבל לא באמת. כאילו, מרגע שאוקלהומה עלו ל-92-106, זה די היה סגור, למרות שהלוחמים עשו שוב קולות של קאמבק. כריס פול סגר את המשחק בסיום מהקו.

את ניסיונות ההתעוררות של הלוחמים הוביל דיאנג'לו ראסל עם 30 נקודות ו-7 אסיסטים, אלק ברקס שחרר את המעצור ל-23 נקודות וגלן רובינסון השלישי הוסיף 18. את אוקלהומה הוביל גאלינרי עם 21 נקודות, שני הרכזים הבוגרים סיימו עם 16 נקודות כל אחד, כשכריס פול מוסיף 9 אסיסטים ושרודר 6. שיי גילגוס-אלכסנדר הצטרף עם 12 נקודות.

הרגע החשוב במשחק. תזכרו שהתאריך שם למעלה נכתב באמריקאית. אז זה בעצם 8/8/88.

גולדן סטייט מזכירה לי שבסוף המוות מגיע לכל אחד, אז אין סיבה לבזבז את החיים בדאגה אם אתה מבזבז את החיים שלך.

לפוסט הזה יש 40 תגובות

  1. תודה לצוות.
    הפליקנס עם יחס אסיסטים איבודים שלילי. לא יודע כמה זה נדיר אבל זה היה משחק ממש מפוזר שלהם (למי שתהה עד כמה לונזו מיותר) ההגנה של הפליקנס בדומה ליוסטון פשוט מתבזה כשזה מגיע למתפרצת של היריבה – הם אשכרה כמו בכדורגל לא יורדים להגנה. אצל יוסטון זה באמת ביזיון. זורקים זין כאילו לא משלמים להם על לעשות הגנה. מביך.

    1. עקבתי קצת יותר במשחק הלילה אחר ההגנה של יוסטון. וכן, הירידה שלהם להגנה בזיונית. במיוחד הרגע ההוא ברבע השני כשהארדן איבד כדור ורק הוא וראסל היו במיקום טוב כדי לרדת להגנה ושניהם ויתרו. או שפעם אחר פעם, קאפלה הוא זה שצריך להתמודד לבד מול זאק לווינים שטסים לו מול הפנים. אבל הבעיה שלהם יותר עמוקה מהתקפות מעבר. כל תנועה התקפית של היריבה זה סיכוי לפאניקה הגנתית ביוסטון. כל פעם שצריך להחליף, לרדוף אחרי שחקן או סתם לזוז במרחב – זה הימור מי משחקני יוסטון ינוע לאן, ובעיקר למה.

      1. אני חושב שטקטית הם דווקא בסדר. היות וההגנה שלהם היא יחסית פשוטה – בגדול ההחלטה צריכה להיות יש/אין חילוף בחסימה (זה יותר מורכב אבל בגדול זה הסיפור) כאשר ההתקפה מולם עומדת והם לא מהמרים על חטיפה הם בסך הכל שומרים סביר. מאמין שנראה עוד הפעם את מה שקרה בעונה שעברה (למרות שחלק מהקמבק של ההגנה שלהם בעונה שעברה היה החזרה של מאמן ההגנה – להבנתי הוא נמצא עכשיו ב.. בניו-אורלינס?)

        1. כן, בדיוק. רק שממה שראיתי כל פעם שצריך לעשות החלטה כזו, כל שחקן בוחר משהו אחר.
          בזדליק עושה את הקסמים שלו על ניו אורלינס, לא רואים?

    1. יש לכם קבוצה ממש חלשה השנה, אולדריג' פרש ולא הודיע לאף אחד הבנאדם נראה גמור.
      המשחק הקודם שהוא התפוצץ היה אולי משחק הפרישה שלו. אני מקווה בשבילו ובשבילכם שזה רק כי בגילו לוקח לו זמן להיכנס לעונה.
      קשה להמר נגד פופ והרקורד שלכם בפלייאוף אבל יש מצב חזק שאם תמשיכו ככה אתם תראו את הפליאוף מהבית העונה.

    2. ברבע הראשון פופ הוציא את כל החמישייה ביחד החוצה. בהמשך הוא גם הוציא את בלינלי ונדמה לי רודי, אחרי שפישלו בהגנה.
      אלו סימנים לפופ עצבני.

  2. תודה על סיקור מצוין!

    כואב הלב על הייוורד. מצד שני קטן עליו ביחס לפציעה הקודמת..

    לדעתי עצם העובדה ששארלוט במאזן חצוי היא נס פך השמן ולא משנה נגד מי הם שיחקו. כמעט בכל מקום הם דורגו במקום האחרון בליגה (די בצדק גם מבחינתי).

  3. הפציעה של הייוורד מדכאת. ראיתי את המחצית הראשונה, ואפילו לא הבנתי את החומרה שלה. נקווה שזה לא שבר כמו של קרי, שגמר לו כנראה את כל העונה (הבנתי שהוא שבר גם את עצם הטנקינג, מסכן)

  4. נקודה אצל דאלאס – לוקה ישב כל הרבע הרביעי בחוץ כשחסרים לו שני אסיסטים לטריפל דאבל (24,14,8), לא יודע אם חינוך של המאמן או אופי של לוקה או שניהם אבל כיוון טוב.
    עוד אחת – אין להם מי שישמור שחקנים פיזיים בצבע, רנדל אתמול וג׳קסון היום עשו הרבה בעיות

  5. מילה על אינגראם.
    .
    קראתי לא מעט תגובות שמשנמכות את מה שהוא עושה העונה. לטעמי, זה או בגלל שלא צפו בו מספיק דקות, או בגלל דעה קדומה.
    .
    יש איזה טיעון שחוזר מפעם לפעם, טיעון ה-"קלוריות הריקות", אחיו התאום של טיעון ה-"מנפח סטטיסטיקות".
    אז ככה –
    אפשר לנפח סטטיסטיקות. בהחלט. ויש שחקנים שהנקודות המצטברות שלהם הן קלוריות ריקות. בהחלטיים.
    המשותף ל-2 שצוינו הוא המחיר. אותן סטטיסטיקות מצטברות הן על חשבון הקבוצה. שחקן שקולע באחוז נמוך מהשלוש, ועדיין מפציץ מהטווח, זה לנפח סטטיסטיקה. שחקן מזן ה-"חור שחור" שלעולם לא מוסר, והולך עם הראש בקיר פעם אחר פעם, ללא הצלחה אפילו סבירה, אותם סלים שהוא כן קולע, הן קלוריות ריקות.
    .
    אינגראם?
    הוא משחק השנה כדורסל. והוא עושה את זה היטב.
    26 נק' ב-60% אפקטיבי זה לא נתון מרשים. זה נתון מאוד מרשים.
    הוא קולע היטב מכל הטווחים. מתחת לסל, מהמיד ריינג', ומ-3. מה-3 הוא קולע ב-46.9% , זה אחוז יוצא מן הכלל. איך הוא עושה את זה?
    הוא משחק נכון. רוב מכריע של השלושת שהוא לוקח במהלך המשחק הן מקאצ' אנד שוט (ואחרי תנועה יפה ללא כדור), ואותן הוא קולע בקצת יותר מ-50%
    להבדיל משחקן שרוב זריקותיו הן אחרי פול אפ, אותן זריקות בקאצ' אנד שוט, יש להן סיכוי להמשכיות לאורך זמן. אולי הוא לא ישמור על אחוז פסיכי של כמעט 46% מהשלוש,
    אבל אם ישמור על סביבות ה-40%, הוא (והפליקנס) במצב מצוין.
    גם כאשר הכדור בידיו, והוא זה שמתחיל מהלך, הוא נהדר. היכולת שלו לסיים באזור הטבעת ממשיכה את מגמת השיפור שיש לו מאז תחילת הקריירה. מדובר בשחקן ארוך מאוד, עם שליטה נהדרת בגוף שלו במהלך התנועה לצבע. זה מאפשר לו להגיע למצבי זריקה שלא כל שחקן מסוגל להגיע עליהם, ולסיים באחוזים מצוינים. באותם מקרה בהם ההגנה מצטופפת לכיוונו, הוא יודע למסור, וגם בתחום זה הוא מגלה שיפור.
    כמובן שלא הכל מושלם. הפליקנס זקוקים להגנה יותר אגרסיבית שלו, בדגש על ההגנה באחד על אחד. גם בתחום איבודי הכדור וקבלת ההחלטות כאשר הוא מתחיל מהלכים לכיוון הצבע, הוא עוד צריך להשתפר.
    .
    ועדיין –
    .
    השורה התחתונה?
    הפליקנס שיחקו אותה עם אינגראם.
    היה ויצליח לשמור על נתונים קרובים למה שהוא מציג בתחילת העונה (משהו כמו 25 נק', 53%+ אפקטיבי, 40%+ מהשלוש), הוא יבטיח לעצמו חוזה מקס. הפליקנס מצדם, יוכלו בחודשים הקרובים להחליט האם הוא בתכניות שלהם לעתיד (אם ימשיך לקלוע בקאצ' אנד שוט מה-3 באחוזים כאלו, הוא יכול להתאים בול לצדו של ציון), או אם לנסות ולהעביר אותו בטרייד לפני הדד ליין. עם יכולת כזו, ועם ההיצע הדליל השנה בשוק השחקנים החופשיים, יהיו לו קונים.
    .
    תודה, חברים. אחלה סיקור.

    1. תודה גיא. אותם אלה שמדברים על ניפוח מספרים של אינגראם הם גם אלה שאומרים שדונצ'יץ' מנפח מספרים מול נמושות הליגה.
      במידה וזה לא היה ברור – שמעון מדובר עליך 🙂
      לוקה נותן מספרים שאפשר להשוות עם איזה בחורצ'יק אחד שלא כל כך אוהבים פה, לברון. גם אם הוא יחלש קצת בהמשך מה שהוא עושה זה פשוט מדהים. שיחזק קצת את ההגנה ויש לנו שחקן מושלם.

        1. כמו הלייקרס (ראשונה בליגה העונה בדפנסיב רייטינג, 31, 15,13) ואורלנדו (שלישית, 27, 7, 7)?
          נשמע כמו תיאוריה מבוססת היטב

      1. כן, מותר להגיד את זה.
        לוקה הוא היחיד עם הפוטנציאל, והדרך עוד ארוכה-לוקה-לוקה-לוקה, לשאוף למספרי הקריירה של לברון. על הדרך יבוא גם MVP ותארים, זה סביר יותר.
        אבל זה בפני עצמו כבר מדהים. מי האמין?

    2. עוד פעם התחלת עם השטויות שלך? + יש לו זריקה מהמכוערות בליגה (וגם קעקועים) + כמו שאני מכיר אותך עוד מעט תדבר על רייטינג התקפי וכל מיני שיט כאלה ותראה שדווקא ההתקפה שלהם טובה וההגנה שלהם היא הבעיה.

        1. טוב זה ממש מדגדג לי באצבעות אבל אני לא הולך להדליק את המדורה הזו עכשיו (ריח חזק ואין לי בגדים להחלפה). יחד עם זאת אם מישהו אחר (קו מודגש) יעשה את זה נשמח להצטרף.

            1. מעדיף את הגירסה המדכאת של אתניקס.

    3. גיא לא הבנתי איך אם אינגראהם יעזוב הפליקנס הרוויחו, מה הם הרוויחו?
      חכה שציון יחזור יהיה מצחיק לראות אם אינגראהם ילחם אותו בצורה סמויה סטייל האריסון בארנס ודניס סמית כי המספרים ירדו בגדול

      1. למה שהוא יעזוב? הפליקנס יהיו בעלי המילה האחרונה בנושא. אם הם ירצו הוא יישאר.
        אם הם לא ירצו הם יוכלו ביכולת הזו לקבל די הרבה עבורו במהלך השנה.

      2. טרייד בדד ליין הקרוב.
        אתה יכול לסמוך על גריפין שיידע לא לאבד את אינגראם בחינם.
        .
        בכל הנוגע לציון –
        לדעתי, אתה טועה. 5 פעמים במשחק אינגראם זורק מטוו ה-3 בקאצ' אנד שוט. תוסיף למשוואה את כוח המשיכה (תרתי משמע…) של ציון, ותקבל המון, אבל ה-מ-ו-ן מבטים חופשיים של אינגראם.
        אז אולי נפח הזריקות יקטן, אבל היעילות תעלה.

  6. תודה רבה.
    היה ערב משעמם. לא בגלל הרמה דווקא – בוסטון היו נפלאים ממש. בגלל שהתוצאות היו כ"כ צפויות, וזה רומז ש-אוי, הנה הליגה מתחילה להתייצב. והקסם וההבטחה של ההתחלה, כמו כל ההתחלה, מתחילים לשקוע. בדרך למה שעוד יגיע: אובדן עניין וטאנקינג, ומאבקים סגורים מדי מראש…
    .
    בכל מקרה, בוסטון. גם עם הפציעה. לא כוחות. לא נעים להגיד את זנ לספרז. אבל זה מה שזה. לספרז פשוט אין מספיק. גם ערב סביר יותר של אולדריג', לא היה פותר את זה. מצד שני – איינג', אולי עכשיו הזמן לחיזוק נדרש? בעונה כזו? החלון פתוח לרווחה לרבות. למה לא הסלטיקס? עוד צעד אחד.
    .
    שרלוט אומללה. הדקות האחרונות, לא נעים ממש. "הבית שמייקל בנה". זה מה שהוא רוצה שיזכרו לו?
    .
    גולדן סטייט – נפלתי על הסטרים של שני המאנפפים האלה, הביתי של הווריורז. תקשיבו – זהקורע! איך הם מנאלצים לברק התהלבות מצמצום הפער רק ל-10! והקהל המולטי-ריצ'-ביצ' באולם מצטרף, עם כוסות הקאווה! כי מה עוד יעשו עם המנוי, שנתקעו איתו?
    ואז עוד יש אולפן פוסט משחק של הלוחמים… LOL. תבואו תבאו – לא תאמינו איך אפשר למלא שעת שידור על כלום.
    .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט