הלייקרס בתצוגה הגנתית גדולה, הג'אז והנאגטס עם נצחונות צמודים והניקס השיגו נצחון חוץ ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הלייקרס בתצוגה הגנתית גדולה, הג'אז והנאגטס עם נצחונות צמודים והניקס השיגו נצחון חוץ ביום שישי הגדול! / דור בלוך

משחקים צמודים, דרמות גדולות ואפילו הניקס ניצחו, ביום שישי גדול של כדורסל, אז בואו ניגש לאקשן!

יוטה ג'אז (3-6) 103 – מילווקי באקס (3-6) 100:

ניצחון פנטסטי לג'אז שמשתווים למאזנם של הבאקס, וראוי לשאול, האם מדובר בקונטנדרית?

הג'אז שומרים על מאזן ביתי מושלם ועושה רושם שזאת נכון לעכשיו החוזקה המשמעותית שלהם, כאשר הסלים ביוטה משמעותית קליטים יותר עבורם. 42% מהשלוש היו לג'אז הערב בערב של התפוצצות לבוגדנוביץ', בעוד הבאקס קולעים רק ב-28% מחוץ לקשת. מה שהשאיר את הבאקס במשחק הוא 20 איבודי כדור לג'אז שמצביעים על המשך בעיית הפוינט גארד עליה הצבענו בפריוויו.

הג'אז הובילה למן הרבע הראשון וברבע השני היתרון כבר צמח לדו ספרתי אבל ברבע השלישי הבאקס צמקו בהדרגה עם עוד משחק גדול של הפריק, ובדקות האחרונות התפתח משחק צמוד ומותח. הג'אז עלו ל-74-83 בפתיחת הרבע הרביעי אבל אז נתקעו בהתקפה ואפשרו לבאקס לחזור כשמידלטון לוקח פיקוד. שלשה של רויס אוניל וסטפ בק של מיטשל העלו את הג'אז ל-8 דקה וחצי לסיום. נגמר? עדיין לא. בלדסו הוריד ל-6 והבאקס שלחו את גובר לקו שהחטיא פעמיים. בראון סיים מקרוב ושתי קליעות עונשין מדויקות של מידלטון השוו את התוצאה 8 שניות לסיום וכדור אחרון של הג'אז, אבל אסיסט של ג'ו אינגלס סידר לבוגדנוביץ' שלשת ניצחון והשאירה את הניצחון אצל הביתיים.

הפריק סיים עם 30 נקודות ו-13 ריבאונדים עבור המפסידים, מידלטון הוסיף 26 ו-11 ריבאונדים במשחק נהדר, בלדסו קלע 22 אבל הבאקס לא קיבלו כלום מהספסל העמוק שלהם, ולופז ובלדסו הלכו יחד ל-2 מ-11 מהשלוש, כאשר בעיית הקליעה של בלדסו מתחילה להכביד מאוד על הבאקס ויהיה מעניין לראות האם הוא יזרוק פחות, ישפר את יציבות הקליעה או שהבאקס ישלמו מחיר.

בצד השני זה היה היום של בוגדנוביץ' שסיים עם 33 נקודות במשחק נפלא. דונובן מיטשל סיים עם 19 במשחק מפוזר של 8 איבודים, קונלי דווקא היה טוב עם 20 אבל 3 אסיסטים בלבד עבור יוטה שגם כן לא נהנתה מיום פרודוקטיבי מאוד של הספסל שלה, אבל זה הספיק.

דנבר נאגטס (2-6) 100 – פילדלפיה 76'ס (3-5) 97:

באופן דומה למשחק של יוטה, גם כאן משחק צמוד וניצחון של הקבוצה הביתית אבל כאן הדרמה הייתה גדולה אף יותר.

פילי הובילה מהרגע הראשון כאשר 11 דקות לסיום הרבע הרביעי אחרי מהלך של 4 ריבאונדים בהתקפה של פילי ההפרש הגיע כבר ל-21. הו אז דנבר התעוררה. ובעיקר ניקולה יוקיץ'. שלושה סלים שלו ב-2 דקות ועוד שלשה של מילסאפ הורידו ל-11 וזה כבר משחק. עוד רצף שני סלים שלו ואחד של מילסאפ מקרוב הורידו ל-8, 4:43 לסיום. אמביד קלע פעמיים אחד מ-2 ואפשר לדנבר שכבר נכנסה לקצב לצמצם ל-2 עם שלשה של מילסאפ שהיה בקצב אדיר ברבע הזה. סל של מארי הוריד ל-2 בלבד 37 שניות לסיום, ולאחר החטאת שלשה של הורפורד, זריקה קשה של יוקיץ' מחצי מרחק נכנסה 2 שניות לסיום, ועבירת תוקף של ג'ואל אמביד שלחה את בארטון לעשות 2-2 מהקו ולסגור עניין.

דנבר מראה נחישות ואופי מרשים כאשר היא לא מוותרת ומנצלת רבע רביעי קטסטרופלי של פילי בשני צידי המגרש (13-35 לדנבר).

אמביד סיים עם 19 ו-15 ריבאונדים אבל התקשה מאוד ברבע הרביעי. האריס ונטו הוסיפו 13 כל אחד וקורקמז ממשיך להיות טוב מהספסל עם 12, אבל היה ניכר שברגע שמוציאים חלק אחד מהפאזל של פילי (במקרה הזה סימונס), היא מתקשה מאוד.

בצד השני, ההתעוררות של יוקיץ' ומילסאפ ברבע האחרון הביאה אותם ל-26 ו-15 בהתאמה. מארי הוסיף 22 ו-11 אסיסטים במשחק מצוין ובארטון קלע 20.

לוס אנג'לס לייקרס (1-7) 95 – מיאמי היט (3-6) 80:

המשחק שהבטיח רבות וקיים מעט, בו הלייקרס מנצחים בקלות את מיאמי הודות לתצוגה הגנתית מזהירה. הלייקרס עלו ליתרון מוקדם, אבל ההיט הצליחו לחזור עם רבע שני איכותי בו קלעו 25 נקודות, אבל למחצית השנייה הלייקרס עלו במוד של לטרוף, הם החזיקו את ההיט על 20 נקודות ברבע השלישי ו-14 ברביעי כאשר זה האחרון כבר הרגיש לפרוטוקול למדי.

זהו ניצחונם השביעי ברציפות של הלייקרס שנראים טוב יותר ממה שמישהו בקליפורניה חלם, והרבה מהמחמאות צריכות ללכת למאמן של הלייקרס, שמצליח להעמיד יחידה הגנתית נפלאה וכאשר הלייקרס שומרים טוב תסמכו על הסופר טאלנטים שלהם שיקלעו דיי נקודות כדי לנצח. הלייקרס שלא קלעו נפלא בעצם (25% מחוץ לקשת) החזיקו את מיאמי על 17% מחפירים ו-35% מהשדה, וגם שלטו בריבאונד 37-48, מה שהשאיר להם מספיק כדורים כדי לנצח בקלות.

מהצד של מיאמי צריך לתת להם הנחת באק טו באק אבל ההתקפה שלהם חייבת להשתפר לקראת ההמשך, בערב הזה החמישייה שלהם קלעה 1 מ-15 מחוץ לקשת כולל 0 מ-4 של באטלר וכך קשה לנצח. דראגיץ' עלה מהספסל והיה טוב עבור האורחים עם 19 ובאטלר קלע 22 אבל באמת שאף אחד לא הצליח להיכנס למשחק מול ההגנה הרצחנית של הלייקרס.

בצד השני כרגיל דיוויס עם 26 וג'יימס עם 25 הובילו את הלייקרס. הווארד היה חלש הפעם מהספסל עם 2 נקודות ו-4 עבירות ב-15 דקות, ודווקא ג'אבל היה טוב יותר עם 9 נקודות ו-10 ריבאונדים ב-16 הדקות שלו.

אורלנדו מג'יק (6-3) 118 – ממפיס גריזליס (6-2) 86:

המשחק דווקא היה קרוב עד הרבע הרביעי אבל שם ווצ'ביץ' ואורלנדו השתלטו על העסק וחיסלו את ממפיס 8-34 כדי לקטוע את רצף ההפסדים שלהם, הודות לשליטה מוחלטת בריבאונד (36-57) ועל אף ערב קליעה חלש. ולנצ'יונס קלע 15 לממפיס ב-22 דקות וג'קסון הוסיף 14 כאשר מוראנט סובל מערב חלש של 3 מ-13. במג'יק ווץ' סיים עם 23 ו-16 ריבאונדים, אייזק הוסיף 22 ופורנייה קלע 19 למנצחים.

וושינגטון וויזארדס (6-2) 100 – קליבלנד קאבלירס (5-3) 113:

בתוצאה שהיא סימפטומית למצבן של שתי הקבוצות, קליבלנד במצב מעט טוב יותר מאשר הוויזארדס וגם כאן, משחק צמוד יחסית הוכרע עם רבע רביעי שבו וושינגטון נתקעה והקאבס נצחו 16-25, דווקא לאחר רבע חזק של הוויזארדס שהחזיר אותם למשחק. ברייאנט קלע 23 לוויזארדס, הצ'מורה קלע 21 וביל הוסיף 20. בצד השני תומפסון הצטיין עם 21 ו-12 ריבאונדים, לאב הוסיף 16 ו-12 ריבאונדים ובגזרת הצעירים סקסטון קלע 16 וגרלנד הוסיף 15 משלו.

אינדיאנה פייסרס (4-5) 112 – דטרויט פיסטונס (6-4) 106:

מאוד קשה לנצח את אותה קבוצה שלוש פעמים ברציפות בזמן קצר, במיוחד כאשר המשחק השלישי מתקיים בחוץ, ואת הלקח הזה למדה היום דטרויט על בשרה כאשר הפייסרס עולים למאזן חיובי בקרב שולי הפלייאוף המזרחי הזה. אינדיאנה השתלטה על הקצב ברבע השני ומשם לא הסתכלה אחורנית כאשר ניסיון קמבאק מאוחר של דטרויט לא הספיק. הפיסטונס בזבזו משחק אדיר של לוק קנרד שקלע 29. גלוואי עלה מהספסל וקלע 19, ודראמונד הוסיף 15 נקודות ו-13 ריבאונדים. המנצחים זכו לתרומה מאוזנת יותר כאשר לא פחות מ-5 שחקנים קולעים 14 או יותר ו-7 מסיימים בספרות כפולות. בלטו וורן, סבוניס ומקונל עם 17 כל אחד.

אטלנטה הוקס (5-3) 109 – סקרמנטו קינגס (6-3) 121:

עונה לא קלה עוברת על הקינגס עד כה, אבל הלילה הם משיגים את ניצחון החוץ השני שלהם הודות לערב קליעה פסיכי למדי של 58% מחוץ לקשת, מה שמסייע להם לנצח את המשחק לאחר שאבדו יתרון דו ספרתי בפתיחת הרבע הרביעי, אבל אריזה ובוגדנוביץ' דאגו להחזיר את היתרון למחוזות הבטוחים ולהבטיח ניצחון. יאנג קלע 30 עם 12 אסיסטים להוקס, ופרקר הוסיף 25. בצד השני הילד עם 22 ובוגדנוביץ' שעלה מהספסל כדי לקלוע 20 ב-5 מ-6 נהדר מהשלוש ואריזה שקלע 4 מ-6 מחוץ לקשת הובילו את הסגולים לניצחון.

מיניסוטה טימברוולבס (3-5) 125 – גולדן סטייט ווריורס (7-2) 119:

זה באמת נראה שהווריורס מצליחים להישאר תחרותיים בחלק מהמשחקים רק מכוח האינרציה, ובמשחק הזה האינרציה באה לידי ביטוי בצורת דיאנג'לו ראסל. המשחק היה צמוד לכל אורכו, כאשר יתרון 8 של גולדן סטייט בתחילת הרבע הרביעי התפוגג במהירות, ויתרון 4, 30 שניות לסיום, נאבד גם הוא ל-2 קליעות עונשין של טאונס וסל של וויגינס 5.6 שניות לסיום כאשר ראסל מחטיא את ההזדמנות להכריע את המשחק לפני ההארכה. בהארכה לגולדן סטייט קצת נגמר האוויר ההתקפי בעוד מינסוטה קיבלה תרומה מאוקג'י שקלע 5 וסייע להבטיח את הניצחון למארחים.

וויגינס קלע 40 וטאונס הוסיף 20 סולידיות עם 14 ריבאונדים. בצד השני ראסל השתולל עם 52 באחוזים טובים אבל התקשה במאני טיים. קשה להאשים אותו על 37 זריקות מהשדה כאשר לצידו שיחקו פאשל, גלן רובינסון השלישי, ווילי קאולי סטיין, ופול. אכן מראות קשים.

ניו אורלינס פליקנס (7-1) 104 – טורונטו רפטורס (2-6) 122:

הפליקנס ממשיכים להיראות רע זה לא מילה כשהם לא מצליחים לפגוע בכלום מחוץ לקשת, והמשחק, החל מתחילת הרבע השני, היה גרבג' טיים מתמשך. אינגרם סיים עם 27 למארחים שכבר באמת מחכים מאוד לקבל את ציון כדי להרוויח משהו מהעונה הזאת. בצד השני עוד משחק הצהרה של סיאקם עם 44 נקודות ו-10 ריבאונדים באחוזים טובים. אנאנובי הוסיף 21 ופאוול קלע 18 מהספסל.

דאלאס מאבריקס (3-5) 102 – ניו יורק ניקס (7-2) 106:

הניקס משיגים את ניצחון החוץ הראשון שלהם העונה הודות לשליטה בריבאונד וערב קליעה מצוין של 50% מחוץ לקשת. הניקס הובילו לאורך מרבית המשחק והצליחו להיאחז בניצחון בדקות האחרונות. פורזינגס במשחק ראשון מול הניקס הרשים עם 28 ולוקה היה ענק זו לא מילה עם טריפל דאבל של 38, 14 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, אבל השחקנים האחרים התקשו להיכנס למשחק, ובעיקר ההגנה של המאבס אפשרה לניקס להרביץ שלשות כאשר ניליקינה עם משחק שיא של 4 מ-5 מחוץ לקשת ל-14 נקודות ומוריס מסיים עם 29 ב-4 מ-8 מחוץ לקשת. רנדל הוסיף 21 למנצחים.

פורטלנד טרייל בלייזרס (6-3) 115 – ברוקלין נטס (4-4) 119:

וואו איזה משחק היה לנו בפורטלנד, כאשר ערב היסטורי של דמיאן לילארד עם 60 נקודות יורד לטמיון עבור פורטלנד שממשיכה לצלול במערב. פורטלנד עוד הובילה ב-5, 5 דקות לסיום, אבל 5 רצופות של האריס נתנו את האות לריצה של ברוקלין שכללה 6 נקודות של ארווינג והעלתה את ברוקלין ליתרון דו ספרתי שנשמר עד הסיום. לילארד כאמור עשה הכל בהתקפה עם 60 נקודות כולל 7 מ-16 מחוץ לקשת, סימונס הוסיף 15 מהספסל כאשר מקולום סובל מערב נורא של 4 מ-19 מהשדה. בצד השני ארווינג קלע 33 אבל את ההצגה קצת גנב ספנסר דינווידי עם 34 נקודות. מהספסל!

לפוסט הזה יש 114 תגובות

  1. תודה על סיקור זריז (ואיכותי) לשבת בבוקר,
    ותודה על ההקשבה (פוסט נפרד).
    .
    מעבר לעובדה שהלייקרס ניצחו 7 משחקים, ושיש להם הגנה מצוינת כבר בשלב מוקדם זה של העונה,
    צריך להתייחס להתקפה שלהם. לא משהו, בלשון ההמעטה. הבעיה היא שברוב הדקות אין רכז על הפרקט. מישהו שמסוגל ליזום הנעת כדור שהשם שלו הוא לא "לברון". הדקות בן דייויס על הפרקט, ולברון על הספסל, הן דקות ISO די כואבות לצפייה. אני מנחש שכאשר רונדו יחזור הוא יהיה הרכז בכל דקה של דייויס על הפרקט ללא לברון.
    .
    מה שכן, אותה הגנה חזקה בעקבותיה הגיע הרצף הנ"ל של הניצחונות, נותנת לקבוצה אורך נשימה בשביל לנסות. לנסות את בראדלי כרכז, לנסות הרכבי משנה שונים, לנסות להוריד את החלודה של קוזמה…

    1. שמח שעוד מצטרפים… ואתה עוד מקל ב"לא משהו", על ההתקפה של הלייקרס.
      תוצאת הרבע האחרון היא תמצית כל הסיפור.
      הלייקרס עם 17 נקודות עלובות (ותודה ללברון, בערב ככה, עם שתי שלשות שגומרות עניין).
      כולה 17 נקודות ברבע המכריע – אבל שמרו את מיאמי, על 14 בלבד…

      1. ואפרופו "אין רכז", גיא, אני כבר רואה את תרחיש האימים.
        הלייקרס נכנסת לסלאמפ הצפוי. לברון עושה קולות. אני צריך מנהל משחק.
        ופתאום, באיזה מגה-טרייד, מגיע החבר מהבננה, להשלים את הביג-3 הנכסף, וללכת אול-אין כבר העונה…

        1. לשמחתם של אוהדי הלייקרס, מבנה החוזים של הלייקרס במהדורתם הנוכחית לא מאפשר טרייד שכזה –
          גרין + פופ + בראדלי +מגי, עדיין לא מספיקים בשביל טרייד.

          1. אל תשכח ש-KCP זה אסון עוד יותר מהמשחק שלו…
            KCP מחזיק בנו-טרייד בפועל! תקוע כמו עצם של ממותה בגרון.
            אם הבחור ייעלב, והוא ייעלב – תשכח ממנו כחלק מאיזשהו טרייד. הוא פשוט סוס טרויאני שתקוע ללייקרס בפנים, תודה ללברון, תודה לקלאצ', 8-8.5 מיליון דולר עסיסיים שנזרקו לפח…

            1. אתה בטוח לגבי זה??
              נראה לי שיש לו טרייד בונוס

            2. בטוח, בטוח… החוזה שלו בתנאים שלו, מקנה לו זכות וטו לכל טרייד. אסון אמיתי.

        2. אול-אין, אם יתרחש (אני בספק), יהיה משהו בדמות קוזמה + פופ תמורת שחקן של 10 – 12 מיליון, כזה שיוסיף ניהול משחק + קליעה.
          משהו בדמות דינווידי או סטורנסקי.

  2. תודה דור.
    מקווה שהיצחון יכניס את שנבר למסלול מבחינה התקפית. האמת שהם עושים הכל נכון, רצף שמסרב להתיישר. בצד השני ההגנה על אמביד הייתה אדירה. אני תוהה האם החיסרון של סימונס הן מבחינת העוצמה שהוא מכניס להתקפת מעבר הן מבחינת מסירות והן מבחינת חיתוכים היה יכול לשנות.

    1. קוזמה עוד יפציץ חכו במיוחד בפלייאוף אין מה להעביר. מי שחושב שהתקפת הלייקרס תשתפר הוזה. זה הם ובפלליאוף זה יהיה iso לברון ודיוויס שאחרים על קשת ה3. אולי יעשו פיק אנד רול לברון דיוויס וזהו וזה יספיק מול כל קבוצה שהיא לא הקליפרס.

      מצחעץיק איך פתאום הארדן ווגל ומייקל מזדעקים על קאווי חח מפחדים מניגוב אוי הארדן תכף מולו יהיה צחוקים עם ההגנה שלהם.
      הארדן אומר אני לא עושה ניהול עומסים חחח מה עם ההגנה גיימס? אתה לא מנהל שם עומסים?
      ווגל חחחח חכה תכף שלברון יגיד קואץ אני נח🤣🤣

      1. מת על הדטרמניזם שלך.
        אני די משוכנע שהלייקרס מסיימים את העונה טופ 10 באופנסיב רייטינג. זה ללא ספק יראה שיפור בהשוואה למה שהציגו ב-8 המשחקים הראשונים של העונה.

        1. אהה הבנתי אותך. זו לא הייתה הכוונה שלי. בפלייאוף הם ישחקו iso לברון חודר ו וציא לשלשה או פיק אנד רול עם דיוויס וiso דיוויס. אחרים יעמדו על הקשת. לזה התכוונתי. ההתקפה שלהם תהיה צפויה וזה בסדר גמור ככה הקבוצות של לברון משחקות.

  3. קצת (הרבה) מוקדם, אבל עדיין (לטעמי) נחמד:
    .
    שחקן א':
    29 נקודות למשחק ב-49.7% אפקטיבי, 30.6% מהשלוש, לצד 8.1 רב' ו-5.4 אס'.
    שחקן ב':
    27.9 נק' למשחק ב-57.8% אפקטיבי, 41.3% מהשלוש, לצד 9.3 רב' ו-3.6 אס'.
    .
    .
    היה והצמד ישמרו על נתוניהם עד לסיומה של העונה,
    מי מה-2 מעומד ל-MVP, אם יודעים שלשחקן א' מאזן קבוצתי עד כה פחות טוב משל שחקן ב'?
    (וצפוי לו המשך לו"ז קשה יותר, ובהפרש, עד לסיומה של העונה)
    .
    .
    .
    דרך אגב,
    שחקן א' הוא קאוויי.
    שחקן ב' הוא סיאקם.

    1. פעם היה יחס ישיר בין סטטיסטיקה לבין יכולת של שחקן.
      בימינו השאלה היחידה שצריכה להישאל היא האם השחקן יכול להיות מס 1 של קבוצה אלופה.
      קוואי כן. סיאקם עדיין לא.

      1. נכון אבל לא באמת מישהו השווה אליו. גיא סתם עשה טיזינג.
        סיאקם מתפתח ליותר ממה שאי פעם חשבתי לגביו כל הכבוד לו אותי הוא מפתיע. הנה מי שאומר שאני לא מודה שטעיתי. טעיתי.
        הוא יכול לזכות שחקן משתפר שוב?😂 תכלס הוא השתפר יותר מבוקר ומיצל וטייטום לעומת העונה שעברה.

        כרגע המשתפר

        1. בוקר
        2. אינגראהם
        3. טייטום

        1. בתחילת העונה כתבתי שהוא (פסקל) הולך להיות מאלו ששואלים לגביהם "האם הוא צריך להיות ב-MVP discussion?".
          הוא מוכיח שהוא "שווה" את הדיון

  4. אני הייתי מציע מגה-עיסקה. לספרז.
    לפנ שפוסלם מראש, תחשבו על זה:
    נותן לפופוביץ' את השחקן שהוא הכי אוהב. "מזכיר לי את מאנו הצעיר". "הפציעה שלו פגעה קשות הסיכוי של טים USA".
    כן, מוותר על קוזמה. וממתיק בכשרון צעיר כמנו שפופ אוהב, נוסח קארוסו.
    התמורה כמובן תהיה גבוהה. וזה דז'ונטה מארי.
    במשפחת קלאצ' יאהבו את זה. גם בלייקרס.
    .
    אם זה לא מספיק אטרקטיבי – אז מגדיל את הטרייד למפלצת, ומשלרר את הספרז גם מדמאר דרוזן. והנה אני משיג לייקרס את העומק שנדרש מתחת ללברון.
    אבל פה כבר יהיו מעורבים הרבה שחקנים בטרייד, תכלס זה יהיה כל מחסן הגארדים של הלייקרס, קוק, קארסו, דניאלס, אולי החזוזה הנגמר של קאזינס, הכל, כדי להגיע לסכומים… שמעון בטח יוכל לחשב.
    .
    אבל בגדול, הרעיון זה קוזמה + ממתקים סטייל קארוסו, עבור מארי.

      1. דרוזן זה פלאן בי… שלא מראים בהתחלה.
        אבל מארי ללייקרס, זה נו בריינר. ההגנה שלו, ההאסל, זה בול לקבוצה הזו, וניהול המשחק, הכי חשוב. גם התיאום עם לברון, שרואה בו איזה מין בן טיפוחים.
        קוזמה זה הכי טוב שהלייקרס יכולים לתת, ואין מי שאוהב אותו יותר מפופ. לי זה נשמע כמו עיסקת W לכולם. לספרז יש מספיק גארדים צעירים מוכשרים מאוד, אפילו דורכים אחד לשני על הרגליים. קוז – פורוורד יצרן נקודות אולסטאר פורוורד וצעיר נורא – אין להם.

          1. בתור לייקרס לא לוקח. מארי הוא שחקן של שיטה. לא בטוח שיפרח במקום אחר (כמו קייל אנדרסון למשל). לא הייתי מהמר ככה על קוז, בטח כשיש גם את רונדו, פלוס חבלי קליטה של האחרים שברור שעוד יתכווננו וישתפרו עם התקדמות העונה

      1. אפשר להעיף.
        זה רק יהיה מהחלק האחר של הסוכנות שלו, קלאצ' ספורטס. "אגף מחבטי בייסבול, שמן במנוע, וידיעות על פרשיות סמים וסקס אצל העיתונאים הנכונים ב-ESPN".

    1. ללייקרס אסור לקחת את דרוזן. כמו בשאלת כריס פול, לשמחתם של האוהדים זה לא ממש אפשרי לאור מבנה החוזים של הקבוצה.
      .
      קוזמה על מורי. זה כבר ממש מעניין.
      על פניו, הספרס אומרים "לא". אבל צריך לזכור –
      לא מעט משחקי ספרס בעבר, השיגו את נתוניהם הטובים ביותר בשיטה של הספרס. אולי ופו חושב שאפשר להוציא הרבה יותר מקוזמה?
      אין לי מושג.
      ברמה המקצועית, אני רואה כאן WIN WIN, היות וקוזמה פשוט לא מתאים לצד לברון + דייויס,
      ומורי יושב בדיוק על אותה משבצת כמו ווייט. רק שהוא חזר מפציעה לא קלה, ולכן הסיכון שפציעה מסוג זה תחזור, גבוה יותר מזה של שחקן ללא פציעה, להיפצע בפעם הראשונה.
      אז הן ברמה המקצועית, והן ברמת ניהול סיכונים, זה טרייד שיש מצב שהוא מתאים לספרס.
      .
      הסיבה שאני לא רואה את זה מתרחש? (ברמת הסיכויים, אם הייתי חייב לנחש ולזרוק מספר, אז המספר הזה הוא "0")
      פופ שונא לעשות עסקים עם הלייקרס. שונא.

    2. אולי על סטף. הוא יציל את המורשת הווריורס יקבלו שחקן לשנים והלייקרס יקבלו רכז נורמלי לפלייאוף

      1. זה מצחיק. אבל תחשוב רגע: סטף ולברון?
        זו תהיה עונה של ממוצע 15 אסיסטים לאחד, ו-40 פלוס נקודות ב-0.7 TS, לפחות, של הגארד…

    3. רעיון מקורי, תודה רבה סתאם.
      .
      טקטית זו לא עסקה גרועה עבור הספרס, אבל אסטרטגית אני לא חושב שהיא מזיזה את המחט לשום מקום – יש לנו כבר פאואר פורוורד שקולע נקודות כך שאין צורך דחוף בקוזמה, ואנחנו בסך הכל מחליפים צעיר אחד באחר, אמנם יש לנו גארדים צעירים אבל גם את סמניץ' ב-4.
      .
      אנחנו צריכים להיפטר מהזקנים עבור צעירים ובחירות, אין דרך אחרת לדעתי. את הפטנט של להחליף כוכב אחד באחר כבר ניסינו וזה לא ממש עובד, אז פשוט צריך לתת את דרוזן ואולדריג' עבור שחקנים צעירים, בחירות, ואם אין ברירה גם איזה חוזה ביניים כזה שיתקע לנו קצת את הרוסטר אבל זה ישתלם. הנוער לשלטון!!!

  5. ההתקפה של הלייקרס תשתפר בחודשיים שלושה הקרובים, יש שם הרבה פוטנציאל. כל פעם הם מוסיפים עוד משהו, למשל משחק בין דייויס לסנטר.
    פילי מאבדים 20 הפרש ברבע הרביעי, בפלייאוף מול קבוצה חזקה זה יהיה קשה, אפילו עם הרכב אופטימלי

  6. אני נותן למיאמי את ההנחה של הבק-טו-בק. מעבר לזה, גם ההיט הציגו משחק הגנה טוב ולפרקים עוד היה נראה שאפשר להציל משהו מהמשחק.
    הלייקרס נתנו תצוגה הגנתית גדולה אבל מיאמי החטיאה הרבה שלשות פנויות בלי שום קשר.

  7. טוב היה לילה הכי מהנה מתחילת העונה (פילי קצת הרסה אבל לא נורא, לפחות רזי שמח עבור הסלטיקס שלו, זה גם משהו)

    1. דמיאן ליליארד עם 60 נק הלילה על הראש של קיירי אבל יתר החברה בקוצה שלו מתקשים לעשות דברים בסיסיים עם הכדור. הוא נותן לפני המשחק הלילה 30 נק (56.6% אפקטיבי ו-39% מחוץ לקשת), 7.1 אס, 5.1 ריב ב-כ-38 דק. הצגה של איש אחד אבל הישגים זה לא מביא כי יש להם פצועים וכי חסן דארקסייד חור בשני צידי המגרש, ממש שאקטין העונה. הוא לא מוכן לעשות עבירות בשום מחיר, פרס שחקן ההוגן מחכה לו. מאזן 3-6 שלילי. נשאר להתחרות על מלך הסלים.
    לפורטלנד אין בכלל הגנה בכל דקה שראיתי מהם העונה, היוום היה להם הרכב מוות הגנתי עם דמיאן מקולום, סימונס ודארקסייד שלא הצליחו לעצור קונוס במאני טיים.

    2. הגנת הנטס לא טובה יותר תאמינו לי אבל אחרי שהיה לליליארד 50 נק מישהו לפתע חשב לעשות שם דאבל טים, מאז דמיאן לא קלע נקודה והנטס פתחו פער שממנו פורטלנד לא חזרו ודמיאן הוסיף 10 נק מהירות למאזנו להגיע ל-60.
    קיירי העונה לפני המשחק הלילה עם 31.7 נק (54.4% אפקטיבי ו-38% מחוץ לקשת) עם 7.7 אס, 6.1 ריב ב-34 דק. כמו ליליארד הצגה רק של איש אחד ומגיע למאזן 4-4

    3. לוק קנארד-האיש של רועי רותח השנה בדטרויט וגם הלילה המטיר 29 נק. וויט גאיז קן.

    4. ממפיס כצפוי נראית מביך שהרוקי המוכשר שלה נקלע ליום רע עם 3 מ13 מהשדה ו-8 נק מול די גי אוגוסטין ומרקל פולץ שפתח בחמישייה. מה עשה פולץ, שחקן בסה"כ לגיטימי בליגה? 2 מ7 מהשדה עם 7 נק ב-24 דק.

    5. פסקאל סיאקם אחד המועמדים ל-MVP בינתיים וחבר חמישיית העונה הראשונה שלי עד כה הגיע לבית של אקסי הלייקרס ומאמנם אלווין גנטרי והמטיר עליהם בלי בושה 44 נק עם 10 ריב. הפליקנס נראים ככ רע תחת גנטרי, כאילו מחכים לציון לראות מה הוא יעשה איתו? הביתה ומהר, הם חייבים מאמן עם אורייטציה הגנתית.
    לונזו אייר בול שחקן לגיטימי בליגה כמו פולץ הבריק עם 5 נק ב-2 מ8 מהשדה ב-22 דק. אין ספק שנבחרי דראפט 2017 מככבים בגדול.
    אינגראהם ניפח סטט בדרך לחוזה המקס עם 27 נק.

    6. אם בדראפט 2017 עסקינן אז יש בדיחה יותר גדולה בהרבה מלונזו ופולץ שנקרא דניס סמית גוניור שבדרכו הבטוחה לסין או ישראל שלא רואה וכנראה לא יראה פרקט. ומתי אתה יודע שהמצב שלך ממש קשה? שניקיטה ואלפריד פייטון ברוטציה לפניך. אבל עזבו אותו גם קווין נוקס שאמור היה להיות סקורר העתיד בדרכו הבטוחה להפוך לשחקן שולי, אני מקווה בשביל הילד שהוא יצליח להיפלט מהניקס כמה שיותר מהר. ככ הייתי רוצה לראות אותו בדטרויט עם קייסי.
    אבל למה מרה שחורה? הם השיגו העונה את נצחונם השני אחרי שעשו באמת הכל בסיום לתת את המשחק למאבס, החטאות אינסופיות מהקו משכו את המשחק יותר ממה שהיה צריך ששם דונציץ החטיא ניסיון כמעט מחצי מגרש להשוות. דונציץ היה מפלצתי אבל קבלת החלטות רעה בקלאץ עם 2 איב ו2 החטאות. הוא סיים עם עוד TD מפלצתי ושיא קריירה של 38 נק. פורזי הקלסטרופוב שוב נמנע מהצבע ובקלאץ אפילו השליך איירבול יפה מחוץ לקשת שחיסל כמעט את הצלם.
    התגלית מבחינתי הוא מרקוס מוריס שמכדרר על שחקנים ומעיף סטפבקים מה3 בלי בושה, יותר כסף+אפשרות לעשות סטפבק בכדרור מה3 על שחקן ולזרוק כמה שבא לך עדיף על כל גטו בשכר נמוך אצל פופ או סטיבנס ששם הוא רק היה מחכה על קו ה3 לקבל מסירה. הכי חשוב להיות מאושר מרקוס.

    7. בהמשך ללוקה הקוריוז הגיע ניפק היום 30 נק (55% מהשדה) עם 12 אס אבל רע מחוץ לקשת עם 3 מ10. מי סייע לו בהוקס?
    קאם רדיש ניגר עם 3מ8 מהשדה עם 7 נק ב-22 דק. אתם חושבים שההוקס מצטערים שלא בחרו בהירו? או שהם מאמנים בקווין "קליי תומפסון" הורטר עם 17 נק היום ולא היו צריכים אותו?
    גאברי פרקר מנסה להראות שהכסף שמשלמים לו על התקפה כדאי וניפק 25 נק
    אז מה קרה להגנה? יאנג וגבארי יחד אוי אוי, הקינגס אמרו תודה

    8. אמביד הוא הכוכב עם הכושר הגופני הכי גרוע בליגה. הבן אדם יכול לשחק רק 25 דק ברמה ואינטנסיביות גבוהה, הוא פשוט שופך לאגר בחצי השני. יוקיץ ביצע בו היום מעשים מגונים וסיים במעשה סדום. בבלוג החי הורגש חסרונו של בן סימונס שאיתו לטענתם מאזן הקבוצה במערב היה 4-0 חלק.
    מורי השאיר רוב המשחק את דנבר בחיים עד שלגוקר נמאס וסגר את הסיפור עם 26 נק ו10 ריב ובנה אחלה נדלן בקמרון. הקמרוני עם 19 נק ב35% מהשדה+15 ריב.
    טוביאס האריס ממשיך להיראות צל של עצמו במשחקים קשוחים ומנפק את הממוצע הכי נמוך שלו מאז עונת 16-17 עם האחוז הכי נמוך מחוץ לקשת מאז עונת 13-14
    מתי ברט בראון ילך הביתה? לפני גנטרי ובוילן? לדעתי הרבה הרבה אחרי

    1. יפה אמרת צ'יסטה יקירי
      שנה שעברה להזכירך הורפוד בנה נדלן אצל אמביד, השנה התור של הגאון.
      מה שהצחיק אותי זה שהמשחק נגמר והוא מנצח אבל מייד רץ להתלונן אצל השופט. זה כמו ילד כפות שרץ לאמא ובוכה עימאאאא אווואירביצליייי.
      לגבי פולץ, יכול להיות שהוא לייט בלומ-ברג?

    2. תודה דור ושמעון… ראיתי רק את דנבר-פילי ואני דווקא יוצא קצת מעודד מפילי, אמנם הפסידו אבל במשחק חוץ קשה, אבל שלטו ברובו והתקפלו בסוף כמו מול הג׳אז. בדנבר מילסאפ נראה לי הרבה יותר אקטיבי מבדר״כ ופלאמלי התיש את אמביד בהגנה. אפרופו אמביד, זה באמת מביך הצורה שלו ברבע האחרון. צריך לבעוט בתחת למאמני הכושר של פילי שיעשו עם זה משהו. סימונס חסר אבל בראון פשוט לא מנהל רוטציה כמו שצריך. אי אפשר לשחוק באופן קבוע 5-6 שחקנים 30+ דקות לערב. הספסל לא משהו אבל חייבים לעשות בו שימוש, הערב שיחקו בפילי 9 שחקנים בלבד (ואוקווין עם 7 דק׳). נכון שסימונס מילטון וסמית פצועים, אבל זה הנבא ובראון חייב לנהל נכון את הנפילה הקבועה של פילי ברביעי.

  8. תודה רבה דור. דברים שעלו לי בעקבות הלילה:
    .
    1.אחד מסימני השאלה הגדולים ביותר של יוטה היו ההגנה של רודי גובר נגד קבוצות שמרווחות את המגרש. היום הוא שמר על 18 זריקות (8 מתוכן שלשות) והצליח להתמודד עם הריווח של ברוק לופז, בניגוד למה שראינו בעונה הקודמת. 23.6% מהזריקות עליהן גובר הגן השנה היו שלשות לעומת 14.7% בשנה שעברה.
    .
    הג'אז בחוכמה השאירו את גובר באזור הצבע כדי למנוע מיאניס לחדור, מה שעבד להם בהצלחה מרשימה ברבעים הראשונים של המשחק. מוקדם לדעת, אבל זה סימן להצלחה של יוטה ב"החבאה" של גובר בהגנה נגד שחקני חוץ, נוסף על השיפור שלו בהגנה על כאלה.
    .
    2.ההתקפה של הנאגטס עדיין לא בגבהים שראינו בעונה הקודמת, אבל הם נתנו הצהרת כוונות מרשימה היום. הם כפו המון איבודים על פילדלפיה כשמילסאפ ויוקיץ' מנצלים את העדרו של סימונס וחולשת הפליימייקינג של הסיקסרס כדי לחטוף כדורים שמגיעים לאמביד והורפורד בהיי-פוסט (17 איבודים). ההגנה של דנבר בשיאה כשיוקיץ' מנצל את חוכמת המשחק שלו כדי לכפות איבודים על היריבה במקום לנסות להגן על הטבעת, משהו שהוא חלש בו מאוד. הוא זרק 22 זריקות היום, יותר מכל משחק אחר. זאת הפעם השנייה העונה בה הוא זורק מעל 15 זריקות וזאת בדיוק האקטיביות שהנאגטס צריכה מהסטאר שלה.
    .
    3.לילארד קלע 60 נקודות והפסיד. הבלייזרס במצב לא טוב, למרות שלילארד פתח את העונה נהדר. הקו הקדמי שלהם מזעזע בלי זאק קולינס כשחסן וויטסייד לא מספיק טוב בשביל להחזיק את ההגנה עליו והשאר לא מועילים יותר מדי. הם ניצחו את אוקלהומה, סקרמנטו של 5 ההפסדים הרצופים ואת דאלאס, מה שאומר שהם ניצחו רק קבוצה טובה אחת. יצטרכו שינוי גישה שם בשביל לעשות פלייאוף, במיוחד כשזאק קולינס ויוסוף נורקיץ' בחוץ עד פברואר.

    1. נחמד לראות את הנפיל הצרפתי מפסק רגליים על קו השלוש, ישר עולה אצלי קונוטציה של ענק שגמדים עוברים לו בין הרגליים.

  9. תודה רבה דור!
    האם יוטה קונטנדרית – כן
    האם פילי קונטנדרית? לא. אין ספסל, ובראון את סימונס זה וואחד תקרה קשיחה בפלייאוף.
    .
    מקונל בעוד משחק מעולה – הופך למנוע של אינדי בדקות שמקבל' ולמשנה המומנטומים.
    הנה ריאיון הסיום איתו – הבנאדם התותח מס' 1 בליגה מבחינה אנושית:
    https://twitter.com/FSIndiana/status/1192992748514598915?s=20
    .
    הפליקנס לצערי ממשיכים להתרסק ולא נראים טוב. אכזבה גדולה.
    סקרמנטו טיפה מתאוששת, אבל זה עוד לא זה.
    .
    וגילינו שגם לעילוי כמו לוקה יש עוד הרבה מה ללמוד ולהשתפר. זריקה מגוחכת שלו.

  10. ערוץ הספורט שידרו עכשיו בשידור חוזר את המשחק בין יוטה למילווקי.
    כשהתוצאה 100:100, 8 שניות לסיום, מיטצ'ל טס לסל רק בשביל להיחטף ע"י ג'ורג' היל, 2.3 שניות לסוף.
    יוצאים לטיים אאוט.
    ערוץ הספורט חוזר עם כדורעף חופים.

  11. תודה.
    הלייקרס חייבים שינוי בקו האחורי, היעדר גארד יוצר יהרוג אותם. וכמו שסתם אמר, קוזמה בהחלט צריך להיות על השולחן ולא הבנתי למה התעקשו עליו בקיץ. לא כי הוא לא טוב- אלא כי הוא יושב על המשבצת של דייויס/ לברון
    ושאפו להגנה של הלייקרס, וללברון שמוכיח שהוא עוד לא נגמר גם באספקט הזה

  12. סוף סוף
    אלוהים ישמור
    ללברון יש קבוצה שעןשה גם הגנה.
    מלבד כמה שנים במיאמי (חלק מה4 ששהה שם) מעולם לא הייתה ללברון קבוצת הגנה טובה.
    מעולם, כולל במיאמי, לא שיחק איתו סנטר הגנתי טוב.
    תמיד היו סביבו אולסטרים חלשים במיוחד בהגנה….מהגרועים בליגה.
    משך כל הקריירה שלו, מלבד שנתיים במיאמי, הלנתי על כך שאי אפשר לקחת אליפויות ללא הגנה.
    אם יש חוזקה משמעותית של שיקאגו בטריפיט השני, היא הייתה ההגנה הרצחנית שלה עם שחקני הגנה מהגדולים ביותר שידע המשחק ובפער. סקוטי פין ודניס רודמן (כמובן שגם מייקל).
    סוף סוף יש ללברון שחקנים שעושים הגנה וזה עושה ונותן לו חשק להיות חלק מזה. הרבה יותר כיף ונחמד לתת מעצמך בהגנה כאשר אתה יודע שאתה לא היחידי.
    פשוט מדהים .
    אליפויות, לתפיסתי, לוקחים לפני הכל בהגנה וזה משהו שללברון פשוט לא היה איתו.
    לגבי התקפת הלייקרס, השמיים הם הגבול. פשוט ככה.
    יש להם כל כך הרבה שחקנים שיכולים לשים את הכדור בסל שזה מטורף. לאט לאט זה גם יקרה.
    אל לנו לשכוח שהקליפרס היו קבוצה מעולה ונשארו כאלו בחיזוק משמעותי. כמעט כולם מכירים האחד את השני.
    הלייקרס קבוצה חדשה לחלוטין ולמרות זאת הם במאזן הזוי.
    התרגילים ילכו וישתפרו, השחקנים יסתגלו אחד לשני, כל אחד ילמד טוב יותר את מקומו ותפקידו.
    איזה טרייד מדהים ואיזו בניית סגל מדהימה עשו שם בלייקרס השנה. כל הכבוד. גאונים שאחרי כל הבלאגן עם קוואי הצליחו לעשות מה שעשו עם הסגל.
    דיוויס הוא טרייד המאה.
    לראות את פחי האשפה שהועברו לניו אורלינס ולהגיד תודה לאלוהים.

    1. ברנדון אינגרם עם 26 נקודות, 4 אסיסטים ו-7 ריבאונדים למשחק העונה. ג'וש הארט עם 12 נקודות ו-7 ריבאונדים במשחק. שניהם הרבה לפני השיא. שחקנים סבבה לגמרי, בלי קשר לשפה הבעייתית שהשתמשת בה

  13. מכבד אותך מאוד.
    תודה על תגובתך.
    אשמח לא להעיר על שפה שקוראת לשחקן פח אשפה.
    בטח לא עם כל השמות והכינויים וההתבטאויות המכוערות שרצות פה מאות פעמים ביום , כולל ממייסד האתר הסופר מכובד בעיניי, אשר אותו אני מעריך עד אין קץ.
    אנחנו בני אדם ואפשר לפעמים להוציא קצת מהבטן בטח התבטאויות שאין בהן פגיעה כלפי אף אחד ובוודאי שלא באחד המגיבים.

    לגבי ההתייחסות שלך והנתונים שהבאת, אין להם שום רלוונטיות בעיני. ציינתי כבר מספר פעמים שאינגרם יכול להיות מצטיין אך ורק בקבוצה מפסידה.
    רק הזמן יגיד אם טעיתי. איח לו לדעתי שום מקום בלייקרס.
    הארט שחקן משלים נחמד וחביב וזה הכל.
    לוותר על שניהם פלוס לונזו תמורת שחקן על כדיוויס זה נו בריינר.
    רבים פה, שונאי לברון, שמתבטאים באופן גס, מכוער, רדוד ושפל, ניסו להסביר איזה ניצחון ענק יש לניו אורלינס בטרייד הזה ואיך לברון (אותו הם מכנים באופנים נלגעים ובוטים שמתאימים לנערים בני 14) אחראי על הריסת הלייקרס עם הטרייד הזה.
    לשמחתי ולצערם כי רב (לפחות עד כה) מסתבר שההפך הוא הנכון (לי זה היה ברור מלכתחילה והתפללתי שהטרייד הזה ייצא לפועל).

    1. כהייטר משוגע אומר שהדיל היה טוב ללייקרס בסך הכל. הם מועמדים חזק לאליפות, על אף שיכול להיות שישארו בלי יותר מדי (נגיד עפים בחצי גמר איזורי השנה) ובלי בחירות במידה והניסוי נכשל. אבל הם היו חייבים לעשות את הניסוי והם מצליחים בו עד עכשיו בצורה טובה.
      מה שמצחיק שבניגוד להייטרים משוגעים ישנם אנשים סופר רציונלים שרואים את המציאות באופן חד ממש כפי שהיא – בה לברון הולך להתנדב בבתי תמחוי, מתנדב בקו הסיוע לנפגעי תקיפה מינית, וגם תורם להם. אבל אם נסתכל טיפה כמו הייטר משוגע שכמוני, אז אולי יש כאן מציאות מורכבת יותר. של שחקן ענק, בטח הגדול בדורו, ועם מועמדות חזקה לשחקן הטוב בכל הזמנים (אישית אני מעדיף את ההגדרה של המוכשר בכל הזמנים כי חסרות לו תכונות מסוימות שלאו דווקא מתבטאות על המגרש) שדורש שכולם יתאימו אליו. ואז באים אנשים רציונליים ומסבירים שמי ששיחק לידו – הוא חרא של שחקן בלי שום עתיד ויכול להצליח רק בתנאים מאוד מסוימים שגם ככה לא יובילו לכלום. ההייטר המשוגע שבי מתפתה לקרוא להם גרופיס, ולצחוק מזה שהם צריכים להקטין מישהו אחד על מנת להגדיל מישהו אחר. אבל אלו דמיונות של הייטר משוגע.

      1. ראשית כל – אני לגמרי גרופי.
        שנית- אני גרופי מאוד ביקורתי כלפי מושא ההערצה שלי.
        אני לא ממעיט מאף אחד בשביל להעלות את קרנו של מושא הערצתי. ממש לא. אני פשוט חושב את מה שאני חושב על אינגרם ובול ממקום מאוד מקצועי ודי עובדתי….. בול הוא נפילה. יש לפחות 150 שחקנים טובים ממנו בליגה. אינגרם הוא סוליסט בקטע מוגזם במיוחד, אפילו יותר מקיירי והוא לא יכול להיית חלק מקבוצה מנצחת (לדעתי) . הארט הוא שחקן משלים סביר ולא יותר. יש ערמות של שחקנים משלימים טובים ממנו בליגה. כל זה נאמר לא בכדי להעלות את לברון. באמת שלא. את זה עושה הקריירה שלו בזכות עצמה.

        1. תוהה מה תעשה עם כל המחמאות שחילקת במידה והלייקרס יקבלו בעיטה בתחת בפלייאוף מיוטה יוסטון דנבר או הקליפרס.
          אהבתי את ה"עובדתי".

          1. עובדתי מכיוון שעובדתית בול שחקן שיש ערמות של טובים ממנו בכל אספקט של המשחק. עובדתית יש שחקנים משלימים טובים מהארט . לגבי אינגרם זה אכן יותר מה שאני רואה מאשר משהו עובדתי מכיוון שהמספרים שלו כעת טובים. לדעתי וכמו שכתבתי קודם, אלו רק מספרים.

            מה אני אגיד אם הלייקרס יעופו?
            שכנראה לא היו מגיעים בכל מקרה לאן שהגיעו (יגיעו?) ללא הטרייד הגדול.
            שאם היו נשארים הצעירים ה"מבטיחים" הם היו מגיעים פחות רחוק.
            האמת…..לא רואה אף קבוצה שיכולה להם בליגה מלבד הקליפרס וזה יהיה ממש ממש ממש צמוד והכל יכול להיות. (חושב כך עוד לפני שהעונה החלה)

            1. מסכים,
              הקונטנדרים עד כה הם הלייקרס והקליפרס, השאר בהפרש יחסית גדול מהם (דנבר, מילווקי)
              עובדתית, הלייקרס השתפרו בעקבות הטרייד. אפשר לומר שהקבוצה שמג'יק בנה ללברון בשנה שעברה לא התאימה לו ולא היה לה פוטנציאל משמעותי. עכשיו הפוטנציאל מאד גבוה. לדעתי הלייקרס ממצים 80 אחוז מהפוטנציאל בהגנה ו 40 -50 אולי בהתקפה

        2. תזכורת.
          לברון תמיד צריך שנה חימום, תחרותי, עם הקבוצה החדשה שלו, לפני שנת השיא והטבעת.
          וכשהשיא מגיע, זה הכי שיא, מקבץ משולש שאין לאף שחקן אחר בהיסטוריה כמותו. הכי טופ של הטופ:
          אוקלהומה הגדולה, דוראנט-ווסטברוק-הארדן-איבקה. בים.
          סן אנטוניו הכי חכמה קבוצתית, דאנקן-פארקר-ג'ינובילי-קוואי. באם.
          גולדן סטייט 9-73 "הטובה בהיסטוריה", קארי-תומפסון-גרין-בוגוט-ועוד שורה של שחקנים אחד אחד. בום.
          3 מ-3, כמובן עם FMVP בלתי מעורער בכל עונה, באחרונה – הפינאלס הגדול בתולדות הליגה, והסדרה הגדולה בתולדות הליגה של שחקן אחד.
          אז זה מה שקורה, אבל רק בשנה השניה. ראו הוזהרתם LOL.

  14. אחלה סיקור. בזמן שאני כותב 'מעורב' אני בערוץ של ה-NBA שמלבד המשחק האחרון (מיאמי בלייקרס) הם עוברים ממשחק למשחק ומציגים את הדברים החשובים. פגעת בול ברובם. תודה דור

    1. איך אלוהים אוהב את סטף קרי. לא להאמין. (ברור….זה שבר מורכב וקשה ואנחנו לא מאחלים כזה לאף אחד ואני מאוד מאוד מקווה שזה לא ישפיע לו על הזריקה כשיחזור)
      הציל אותו מעונה שהייתה עלולה להשחיר לעולמים את הקריירה שלו כסופר סופר סטאר.
      הוביל במדדי ההימורים על האם.וי.פי ופתח את העונה כשחקן שהוא אפילו לא אולסטאר ואף רחוק משם.
      הופעות בזיוניות להחריד שלא נראה היה שילכו וישתפרו.
      סטף היה משחק השנה וסובל סבל קשה בכל הגוף משך עונה שלמה. הוא היה מתעורר שטוף זיעה מסוייט בלילות.

      איך הוא ניצל. מדהים. איך הלוחמים ניצלו וירוויחו עכשיו בחירת דראפט גבוהה במיוחד.
      אין מה להגיד, אלוהים אוהב את סטף קרי.

      1. לא בטוח כי אם נפגע לו עצב/רצועות לא בטוח שהוא יחזור אותו דבר בדיוק.. הגיוני גם שזה התירוץ של גולדן לזה שלא בא להם עונה שתעמיס עליו, ומשתמשים בפציעה כתירוץ לסיים לו את העונה

    2. סטף יעדר שלושה חודשים בגלל שהפציעה חמורה יותר ולכן זמן ההחלמה כפול מכרגיל. הספקולציה לגבי היעדרות מכל העונה היא שלווריורס לא יהיה אינטרס להחזיר אותו. אין כאן שום אינפורמציה חדשה.

        1. כמו כולם בדיוק הם מצטטים איך שנוח לך ואיך שבא להם.
          He is expected to miss three months, which is longer than the standard six weeks for a broken bone, and the surgeon discovered the injury to be worse than initially thought, according to a source with knowledge of the situation. Curry is unlikely to play again this season, the source said, not because he would be physically unable but because there probably wouldn't be a competitive reason to put him out there again.

          1. אני רואה עכשיו שהאשמה הפעם (וממש לא בפעם הראשונה) היא על הכתב ריק בושר שדאג להכניס הבהרה רק אחרי הדי הפיצוץ…

            1. כמו שאמרתי, על כל דיווח מעניין יהיו 100 retweets של מיטב המדווחים, כאן לא ראיתי אפילו אחד.
              .
              וואלה מחפשים קליקים כרגיל

    3. אם זה נכון – ועם המדיה העולמית, זה "אם" גדול מאוד – פשוט חבל. ואני לא מחסידי הפולחן שנעשה לסטף.
      כי אין סטף, לא היה, ולא יהיה. כי הוא בן 31 כבר. ועד שיחזור, מי יודע מה עוד יישאר. ואז כולם יצטערו שהפלא נגמר, כשבקושי התחיל.
      בהקצנה, אפילו הייתי מאחל לווריורז לא לזכות בשום טבעת נוספת, כי באמת היה לנו די מזה – אבל ממש לא על חשבון לראות את סטף, וכמה שיותר. זו באסה גדולה לכל מי שאוהב את המשחק, ומאמין שכולם פה כאלה (אפילו שונאי לברון. בחיי שאני אופטימי).

  15. פילי חייבת לבדוק אפשרות להעיף את בראון (אוסטרלי וניל עם שם משפחה של אחד מוקה מאיסט ניו יורק) לפני שהם יהפכו לאוקלהומה סיטי ת'אנדר עם כל הכשרונות שהיה להם ביד ויצאו עם כלום רק בגלל שההנהלה לא ידעה להנחית מאמן סמכותי ונכון (סקוט ודונובן הם 2 מהמאמנים הגרועים בליגה) .
    .
    הלייקרס מרביצים ניצחונות ונראים טוב אבל לדעתי זה בעיקר מלחמתו האישית של לברון ונסיונותיו להחזיר את הכתר ולהוכיח את כולם .
    ובכך הוא מתאמץ יתר על המידה (הבחור בקושי הצליח לקום מהספסל ללחוץ ידיים לשחקנים מיאמי) שזה לדעתי יפגע בו (מצב של פציעה חלילה) ובקבוצה הזו בהמשך .
    .
    לוקה כנראה חשב על הכותרות במרשתת כאשר העיף את הכדור מחצי מגרש 17 שניות לשעון …טעויות של ילד .
    הוא ילמד מזה.
    .
    אמרתי שפורטלנד נחלשו משמעותית כאשר זרקו את כל השחקנים "הרעים" שלהם ונשארו רק עם הכריות .
    ההגנה שלהם נחלשה מאוד והם ילחמו על מקומם בפלייאוף.

    1. לא יודע כמה אפשר לבנות על הגופה של פאו גאסול אבל נורקיץ' וקולינס חסרים שם מאוד. נכון שהרקלס אמינו וטרנר היו יכולים לתרום אבל בינתיים חוסר החיבור של וויטסייד + הפציעות של הגבוהים פשוט לא מאפשרים להם לתת הגנה נורמלית.

    2. פילי בבעיה כי סימונס לא קולע ולא מצטיין בהתקפה עומדת
      וגם כי אמביד לא בנוי עדיין מנטאלית לפלייאוף, הוא מתרגש יותר מדי ובסדרות הקובעות זה מגיע אפילו לחוסר כשירות
      מאד קשה לקחת ככה סדרות צמודות
      בראון בינוני
      הכי טוב להם לעשות טרייד על סימונס תמורת מנהיג שיהפוך את אמביד לסוג של דייויס בהיררכיה (כלומר מספר 2) שהנטל המנטאלי לא יהיה עליו.

      1. תן לנו דוגמה לטרייד על סימונס שאתה חושב שיעבוד או שאתה כמו שמעון שאומר בוא נפטר את המאמן אבל לא מעניין אותו מי יהיה המחליף כי זאת לא העבודה שלו לבחור את המאמן.
        לא צריך להתרגש יותר מדי מהפסד זה או אחר במיוחד שפילי כתשו את דנבר בהגנה במשך 3 רבעים והסחבה העיקרית שהפסידו זה בגלל החטאות עונשין ואיבודי כדור.
        פילי פותחים את העונה עם 9 משחקי חוץ מתוך 13 הראשונים כולל 4 משחקי חוץ רצופים במערב במקומות קשים כמו דנבר,יוטה ופורטלנד , ועדיין כל ההפסדים היו צמודים והיו יכולים ללכת לכל קבוצה.
        זה לא בוסטון שקיבלו בראש מפילי ואז שיחקו פעמיים נגד הניקס,קליבלנד ושארלוט ואיכשהוא מנפחים את החזה כאילו זכו באליפות.
        6 המשחקים הבאים שלהם זה נגד שארלוט,קליבלנד(פעמיים),אורלנדו,אוקלהומה והניקס
        לא אהיה מופתע עם יהיו במאזן 11-3

        1. אף אחד, לא כרגע ולא עד שיהיו הרבה יותר מדי משחקים והוכחות רעות ועקביות, לא יעשה טרייד על סימונס. זה קשקוש מקושקש, סליחה. סימונס זה פרנצ'ייז, זה סנטר-פיס בקבוצת אליפות, ולשם כך נועד כל הפרוסס (הבזוי כשלעצמו, אבל שכחנו). הוא אולסטאר קבוע, ובפוטנציה סופרסטאר, עם אוסף כישורים נדירים. מי יעשה טרייד על סימונס עכשיו?? בחלום בלילה. הזוי.

        2. לא מבין את הטענה שלך למה להשאיר את בראון.
          המאמן גרוע. מאוד. נקודה.
          הוא הפסיד לכם כבר שני פלייאופים עם הקיבעון שלו על סימונס.
          שחקנים מצוינים מגיעים אליו ונהפכים לקונוסים.
          הוא איטונג יותר מראס.
          הוא התקרה הקשיחה שלכם.
          לא משאירים כזה מאמן!
          אתם מבזבזים את השנים המעטות שלכם לעשות משהו. חלון ההזדמנויות יסגר בקרוב.
          אתה בא להגיד לי שאין אנשי מקצוע נורמליים בתחום הכדורסל בשום מקום בארה"ב??
          אי אפשר לאתר מאמן נורמלי? איזה שטות זו.
          לא חייבים להביא מאמנים שכשלו.
          למרות שגם זה יכול להצליח לפעמים בשינוי סיטואציה, ראה המאמן של פיניקס השנה.

          1. זה לא יתן להם כלום לוותר על בראון באמצע העונה , אף לא יבוא ויבנה שיטת התקפה והגנה שונה במהלך העונה , זה בלתי אפשרי.
            אני לא חושב שבראון מאמן טוב, אני גם לא חושב שהוא יפוטר במהלך העונה , אלא עם פילי עם מאזן לוטרי וכולנו יודעים שהם יתמודדו על המאזן הטוב במזרח.
            אני מעריך שאם פילי לא יגיעו לגמר ה NBA הוא יפוטר בסיום העונה.

            1. דיוויד בלאט נזרק עם המאזן הכי טוב במזרח… זה היה מרתיח, זה היה מקומם, ולנו כישראלךים זה היה במיוחד. ולטובת הנחש עם השפם מקש.
              היה מוצדק? עם אליפות היסטורית אין להתווכח.
              זאת אומרת, יש לך תקדימים מוצלחים, פי כמה וכמה יותר חריפים מאשר ברט בראון. שמקבל לידיים את הסגל הכי טוב במזרח (לפחות). ומוציא ממנו, סימונס תקוע, אמביד בוכה מהשלוש, באטלר בורח, האריס נמחק. ועוד בוכים על לכתו של מקונל. כן. הוא הבעיה.
              בראון מאמן שהיה צריך ללכת, לכל המאוחר (!), בסוף הסדרה הבזיונית עם טורונטו. או רק הרבע הרביעי. או רק 2 הדקות האחרונות, כשהוא לא יודע, פעמיים, להוציא כדור אאוט.
              זו קבוצה של אול-אין, כבר עכשיו. אול-אין = בראון אול-אאוט.

      2. מסכים שפילי קבוצת עונה רגילה מצוינת, יש מצב שהם יסיימו עם המאזן הטוב במזרח, ושווים 11-3 בכיף. הבעיה היא בפלייאוף, אמביד מנטאלית, סימונס עם המגבלות הטכניות.
        אני לא מאלה שנוהגים להציע טריידים (אלא אם זה בשביל הקטע) כי זה הרי לא שיעשו את הטריידים שאנחנו מציעים ו"מסכימים" עליהם. אבל בכיף ארים את הכפפה, אני אגב אוהד של פילי בילדות עם הדוקטור ומוזס, מאז הפכתי ליותר נייטרלי, אבל אשמח לראות משהו אחר שם, אז בכיף
        אפשר להציע כל דבר, אז נלך על הדבר האמיתי, קוואי או הארדן לפילי עם עוד שחקן חמישיה סביר ופילי מעבירה את סימונס וכל מי שצריך מלבד אמביד. פילי צריכה שאמביד יהיה סקורר אבל לא פרנצ'ייז, בדיוק כמו דייויס או לצורך העניין דוראנט.
        פרנצ'ייז זה יכול להיות גם דונצ'יץ' (נגיד עוד שנה) את הפרטים המדויקים של הטרייד, מוזמנים להמשיך מפה

          1. ברור שלא , טרייד אחד שפילי יעשו אני מעריך זה מייק סקוט וזהיר סמית תמורת דיוויד ברטנס לפני הדד ליין
            טרייד לבן סימונס זה בלתי אפשרי לעשות עד סיום העונה בגלל שכרגע סימונס עדיין על חוזה רוקי , רק אחרי שהארכת החוזה שלו תיכנס זה יהיה יותר מעשי , טרייד אפשרי זה כריס פול ו SGA תמורת סימונס
            לפילי זה יתן להם את SGA שהוא כבר עכשיו סקורר טוב ואת כריס פול עם הרבה נסיון(והם כמובן יקחו את החוזה ש OKC מתים להיפטר ממנו) ולאוקלהומה זה יתם להם שחקן שיכול להפוך לסופרסטאר עם המרכיבים הנכונים , סגור ל 5 שנים חוזה ויש להם מספיק בחירות דראפט כדי לבנות קבוצת שוטרס ראן אנד גאן סביב סימונס

            אני עדיין לא הייתי עושה את הטרייד הזה כי סימונס הוא רק בן 22 ואם פתאום יתן קפיצה מרשימה שזה מאד אפשרי זה יהיה כמו OKC שוויתרו על הארדן

            1. הטרייד על אלכסנדר הוא יופי של דבר, רכז מדוגם לפילי, כבר שידרוג, אבל נשאר שמישהו יהיה הפרנצ'ייז ויוריד את העומס המנטאלי מאמביד, שלא בנוי לזה בפלייאוף. מישהו שמוכן לקחת על עצמו ולהיות הפנים של הקבוצה גם אם הוא לא בשורה הראשונה של הליגה, האמת שבאטלר היה בכיוון.
              אם רוצים להמשיך בפנטזי אז קרי וקליי, תמורת כל מי שצריך מהחמישיה של פילי חוץ מאמביד, אפילו רק קרי, שיהיה הפרנצ'ייז.
              סימונס לעניות דעתי הבלתי מקצועית כבר לא יהיה הרבה יותר טוב ממה שהוא עכשיו, אולי שדרוגים קלים בניהול התקפה עומדת, אם הוא היה בפניקס במקום רוביו הוא לא היה משדרג אותם באותה מידה היום, אבל בעתיד אולי משהו כזה

            2. אם פילי יזכו באליפות גם במקרה הקלוש שסימונס יהיה הארדן הם הרוויחו.
              אבל בוא נהיה ריאלים סימונס יהיה הארדן רק בחלום אין לו יכולת ומנטליות כזאת ובטח לא קליעה. נראה לך שנגר מושלם שמעולם לא זרק לסל יהיה לפתע אחד הסקוררים הגדולים בהיסטוריה???
              יש הרבה יותר סיכוי שאמביד יהיה הסנטר הטוב בהיסטוריה מאשר זה

          2. אני מסכים להבדלי הרמות, אבל יש מנג'רים בליגה שמתלהבים מסימונס, יש מספר לא מבוטל של אנשים שיגידו שסימונס כיום קרוב למדרגה של דונצ'יץ' או שווה אליו, אני לא חושב ככה, אבל יש מצב שטרייד כזה עם כמה תוספות יעבור.
            אם יוסטון רוצה לעשות ריסט, היא יכולה לקבל על הארדן וגורדון את סימונס, הורפורד, האריס ואם צריך גם ריצ'רדסון ועוד מישהו או בחירות. זה יסדר ליוסטון חמישיה שלמה, ועוד יש להם את ראסל קאפלה וכו'

            1. אפשר להוציא המון מסימונס יש מנגרים מפגרים בליגה והמנייה עכשיו בשיא כי עדיין יש "פוטנציאל" משהו שתמיד אפשר למכור

          3. הבעיה העיקרית של פילי זה שאין הגו-טו-גיי בסוף משחק.
            אמביד גדול ומסורבל מידי .
            האריס הוא לא בקליבר של אלה הלוקחים על עצמם לסגור משחקים.
            סימונס אין על מה לדבר.
            היה להם את באטלר והם לא התעקשו לשמור עליו.
            .
            סימונס חוץ מקליעה הוא שחקן מיוחד במינו.
            הבעיה לדעתי זה שהוא פשוט אנמי ואין לו את התכונה הזו לתקוף את הסל למרות הנתונים הפיזיים .
            הוא לא צריך לעלות לג'אפ חצי מרחק או מה3 אלא לתקוף את הטבעת .
            ובגלל ראיית המשחק המשובחת שלו הוא יכול להחליט תוך כדי תקיפת הסל אם להוציא לקלעים או לגמור את זה בעצמו.
            ולכן לדעתי המאן הוא הבעייה העיקרית בקבוצה הזו.
            ומי שחושב לזרוק שחקן כמו סימונס מהקבוצה הוא יתחרט על קח כל החיים.
            ואני מאלה שלא ממש מחביבים את האופי השיקוצי שלו.

            1. המאן*
              המאמן

            2. שההגנות ננעלות בפלייאוף אי אפשר לחדור יותר מידי. לברון הגדול לא הצליח לחדור אז סימונס?? סימונס הוא לא יאניס ולברון באתלטיות הוא הרבה פחות אתלטי ומפלצתי מהם ולכן הגנות חזקות מנטרלות אותו בקלות. סימונס מתאים להיות השחקן ה3 או ה4 בקבוצה חזקה כמו דריימונד גרין. הוא אותו סוג של שחקן אבל אפילו דריי מידי פעם ידע לקלוע שלשה הוא חייב את זה ברמה בסיסית לאו דווקא באחוזים גבוהים. הוא שחקן הגנה נהדר ופוטנציאל לחמישיות הגנה אבל כרכז אם אין פאסטברייק הוא תוקע את המשחק, הוא צפוי בגלל חוסר איום הוא מקפיץ לקו העונשין ואז מוציא החוצה.
              בראון נהיה בעיה יותר חמורה משנה לשנה איך כל שחקן שמגיע לפילי אולסטאר נראה פתאום כמו איזה נגר? באטלר האריס מייק סקוט עוד עונה שעברה נראו רע, זה לא יכול להיות מקרי.
              אני מסכים עם מה שאמרת שפילי יכולה להיות okc 2 כי בראון מסתמן יותר ויותר כסילי בילי וסקוטי ברוקס.
              עם בן סימונס גם אי אפשר לשחק פיק אנד רול בכלל עוד בעיה חמורה.
              בעיית הכושר הגופני של אמביד חמורה אני לא יודע מה עושה שם צוות הכושר ומה עושה אמביד אבל זה משהו שחייב להיפתר ומהר.

              סימונס בטרייד על פול ושגא? פול זה בעיה חמורה לא יודע צריך לחשוב על זה אבל אני נוטה לכיוון חיובי אבל אין סרט פרסטי עושה טרייד כזה.

              רציתם מאמנים בפילי טראסט? קרלייל בכיף לוקח דאנטוני לוקח וגם סטן ון גנדי שיודע לגרום לסנטרים לפרוח. שווה ניסיון על בראון.

            3. אני חושב שהטרייד הכי טוב זה ליליארד לפילי שכולם חוץ מאמביד וריצרדסון על השולחן מבחינתי.
              אבל לדעתי פורטלנד בחיים לא יסכימו.

            4. טוב לא מסכים לטרייד פול ושגא על סימונס. שגא ופול לא יובילו אותי לאליפות גם ופול זה אבן ריחיים. מסרב לטרייד.
              מוכן לשגא וגלינרי

  16. אתם מצחיקים עם הטריידים על סימונס. אין שום דבר שמתקרב לטרייד סביר עליו. כוכב פרנצ'ייז צעיר מאוד, פריק אוף נייצ'ר שאין כמותו שעוד לא מתקרב לתקרה שלו ורק מחכה למאמן נורמלי. עם אופק אינסופי.
    כל קבוצה שרוצה עתיד תחטוף אותו, רק מה יש לה לשלם?
    אולי, וזה היחיד שאני מגרד, זו קבוצה שכבר צריכה לחפש את העתיד שלה.
    זו קבוצה שתוותר בכאב על הסמל הישן שלה, עבור העתיד.
    היא תקבל את סימונס, ועוד חיזוק מעולה איפה שחסר לה =>
    .
    => סטף לפילדלפיה, עבר הצלת הקריירה שלו. אול-אין.
    בן סימונס ואל הורפורד לגולדן סטייט.
    .
    ותאמין לי שאני לא יודע מי מרוויח בטרייד הזה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט