מעורב הופס לשבת: "הוונילים באים! הוונילים באים!" / מנחם לס

1. לי יש פתרון "לניהול עומסים": רק 4 משחקים לשחקן לעונה, וכולם ביתיים!

את שלי אמרתי!

2. פרנק ווגל: "הלייקרס לא משתמשים 'בניהול עומסים'. אנחנו מנצחים בדרך העתיקה – ע"י להיות טובים יותר"

האם הגיע הזמן שהלייקרס יתחילו בניהול עומס?

בינתיים הם עובדים על כל הצילינדרים כאילו עליהם להוכיח משהו.

מה הם רוצים להוכיח? שהם טובים כמו הקליפרס? כמו מילווקי? כמו יוסטון?

אנחנו יודעים שהם בערך באותה כיתה. תן או קח 5 נקודות.

אז כשפרנק פוגל נשאל בקשר ל-'LOAD MANAGEMENT' ללברון או אנטוני דייויס במשחק נגד מיאמי היט, , הוא ענה כלועג: "הלייקרס לא משתמשים באמצעים כאלה כמו הקליפרס. אנחנו ננצח ב-'OLD WAY' – ע"י שנהיה יותר טובים".

נדבר באפריל גוד אולד פרנקי!

3. מייקל על LOAD MANAGEMENT? "משלמים לך לשחק 82 משחקים!


מייקל ג'ורדן – שנשאל בקשר לניהול עומסים הגיב במשפט פשוט: "אנחנו משלמים לשחקנים לשחק 82 משחקים"

4. מה לברון עושה העונה טוב יותר מאי-פעם? צדקתם. הגנה!!!

מייקל ג'ורדן היה תמיד אחד משחקני ההגנה הטובים בליגה. הכבוד העצמי שלו פשוט לא הירשה לו לתת לשחקן שהוא אחראי עליו לקלוע. זאת אחת הסיבות שהוא ה-GOAT. זו הסיבה שהוא היה בעמוד השער של SI – חמישים פעם ולברון רק 25 (מוחמד עלי? 40 פעם).

לברון משחק עד עתה את הכדורסל הטוב ביותר – לדעתי לפחות! – בחייו. הסיבה היא הגנה. שלושת הטריפל דאבל שלו הם ההוכחה הטובה ביותר. השיפור בהגנה שלו עושה ממנו שחקן שונה לחלוטין. שחקן שאם ימשיך ככה יהיה שני למייקל.

הנה דוגמא

והטריפל דאבלים:

5. כל הכבוד לסטן ואן-גנדי!

דווייט האוארד קיבל אתמול את המחמאה הגדולה ביותר מהמקום הבלתי מצופה ביותר ( https://twitter.com/SiriusXMNBA/status/1191432890984419328): ממאמנו לשעבר סטן ואן-גנדי, שהבעיות, מריבות, והעלבות המתוקשרות בין האחד לשני גרמו לכמה מקרים לא נעימים – לאלה הזוכרים, ולאלה שכבר שכחו (https://larrybrownsports.com/basketball/dwight-howard-stan-van-gundy-worst-day-of-his-life/449381)

סטן אמר על השחקן שהוא אימן 5 שנים:

Dwight may not have quite the quickness and explosiveness he had when he was younger, but he still has great intelligence,” said Van Gundy. “He is one of the smartest players I’ve ever coached. Defensively, he’s really able to make adjustments on the fly. He’s a very good communicator defensively.

“He helps his teammates,” the ex-head coach continued. “He’ll certainly help them defensively and on the boards, and I think that’s all he is trying to do right now.”

אין שאלה שדווייט פתח דף חדש העונה בקריירה שלו, אבל סטן ואן-גנדי הוא האדם האחרון שהייתי מצפה לשמוע זאת ממנו.

6. מסתבר שלג'ימי באטלר היו 'ISSUES' עם פילי

את האמת לא נדע כנראה אף פעם, אבל המחשבה שרווחה הקיץ היתה שפילדלפיה סיקסרס רצתה שג'ימי באטלר יישאר איתה, כשהוא החליט להשתמש באופציה שלו להפוך לשחקן חופשי, ואז לחתום עם מיאמי היט.

לפי באטלר ישנם דברים שאיש לא יודע, והוא רמז שהיו בעיות בין הקבוצה ובינו, בשיחה עם כריעס היינס מ-אי.אס.פי.אן E (https://sports.yahoo.com/why-jimmy-butler-views-reaction-to-his-freeagent-decision-as-disrespect-180921044.html)

"היו דברים שאיש לא יודע, ועכשיו לא הזמן לדבר על כך. לא עזרתי ככה סתם, אבל בכל מקרה אני שמח על ההזדמנות שניפתחה בפני לשחק במיאמי".

הוא הוסיף:

“Just go with your gut. You’re not dumb. All of that will come out whenever it’s time. Right now is not the time. I’m locked in with this. I’m happy, man. I’m smiling and my guys want me to be here, my organization wants me to be here, I want to be here and we’re going to ride this thing until the wheels fall off. I’m not saying Philly wasn’t great, man. We had some really good players. I talk to Joel [Embiid] damn near every f—–g day. It’s a brotherhood, man. I love that guy. I’m going to always have his back and I know he’ll always have mine.”

דבר אחד שהוא כן ידוע הוא שבאטלר רצה חוזה מקסימלי ל-5 שנים ופילי אפילו לא התקרבה לזה בהצעתה (https://larrybrownsports.com/basketball/sixers-not-offer-jimmy-butler-max-wanted/502593

7. הגיע הזמן להפסיק לשנוא את הווריורס. ואולי אפילו לאהוב אותם קצת?

הערב נגד מינסוטה – במינסוטה – הם עלו עם:

1.אריק פסקל

2. גלן רובינסון

3.ווילי קאולי סטיין

4. ד'אנג'לו ראסל (52 נק' ב-19 מ-33, 9 ריב', 5 אס')

5.. ג'ורדן פול

הם הפסידו בהארכה. 5 שחקנים שמלבד ראסל כולם, כאילו, שייכים לליגה ב'. הם נתנו את נשמתם והיו צריכים לנצח בהארכה אם לא אנדרו וויגינס המצויין שניכנס במהירות של 100 מייל לשעה, והישווה (הוא סיים עם 45 נק' ב-17 מ-33).

לקח להם 5 משחקים בטיתיים לנצח סוף סוף את הראשון. היום הם 7-3. הם שיחקו הערב ללא קווין דוראנט (נטס), סטפן קרי, קליי ת'ומפסון, אנדרה איגודלה, ד. גרין, שון ליבינגסטון (פרש), קווין קוק (לייקרס), וג'ורדן בל (טימברוולבס).

ז"א ללא 7 שחקנים,

זאת קבוצה חדשה. צעירים שנותנים את הנשמה. לנצח במינסוטה קשה מאד והלילה הם כמעט עשו זאת. תנו להם קצת כבוד. וקצת אהבה.

8. שימון, תבין, אנדרו וויגינס הגיע!

הנה כמה מסליו מהלילה:

אני מנסה ללמד את שימון כבר שנה וחצי שישנם שחקנים שמתבגרים מאוחר. אנדרו וויגינס הקנדי הוא אחד מהם.

הוא הגיע לליגה עם הופלה, אבל הוא מסוג השקטים והביישנים שלקח לו זמן להתפוצץ. שחקנים מסוגו חייבים להאמין בעצמם ולהציב לעצמם רף, ואז לשבור אותו. הרף של וויגינס הגיע העונה. הרף הוא 30, ובעלייה מתמדת. הוא משחק היום בפול ספיד, ואת סל השיוויון עשה בפריצה של 100 מייל לשעה. הוא סיים עם 45 נק' ב-17 מ-33 כשהוא קובר אותן מקרוב ומרחוק, והוסיף 7 אסיסטים ו-5 ריב'.

הוא יהיה אול-סטאר העונה!

הנה עוד אחד מאמש:

9. הוונילים באים! הוונילים באים!!!זה מה שאתה עושה לפילי כשאתה ניקולה ג'וצ'יק, הסנטר הטוב ביותר בליגה (נכון להיום)!

10. הוונילים באים! הוונילים באים!!!ב-ו-ג-ד-נ-ו-ב-י-ץ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 54 תגובות

  1. מנחם, בג"ס סופרים רק את קרי, קלי, גרין ולוני כחסרים משמעותיים. דוראנט איגואדלה וליוינגסטון הם היסטורי. קוק ובל מעולם לא קימו יותר מידי ואוונס וסמילי צעירים ועדין לא נספרים.

    מינסוטה פשוט קבוצה עלובה. הצעירים של ג"ס עם ראסל נתנו משחק יפה אבל בכל זאת כל קבוצה רצינית אמורה לנצח אותם בקלות. קאולי סטיין לא מוצא את עצמו על המגרש פסקל נותן את הלב , יש לו כח אבל טכניקת הזריקה שלו מחרידה והוא עדין לא למד לקלוע מול שומר גבוהה מתחת לסל. גם פול לא יגיע לשום מקום , למרות הבנת המשחק המפתיעה שהוא מפגין אם לא ילמד לבחור זריקות וישפר את טכניקת הזריקה שלו.

    1. לי פסקל מזכיר את גרין… שחקן עם הרבה נשמה ולב שבזכות האמביציה שלו יכול לפרוח בגולדן סטייט. עכשיו ובעיקר שהכוכבים יחזרו.

  2. לפני שאני קורא
    מנחם, לא ייאמן כמה זמן אנחנו משקיעים בקריאה באתר המחוצ'קן הזה. נראה שנחנו מכורים ועוד מעט נתח קבוצת תמיכה כמו אלכוהוליסטים אלמונימים…. אולי בסקטהולניקים ישרלמונימים?
    תודה שפתחת אתר כל כך מוצלח!

  3. הרולינג סטונז הודיעו, 5 דקות לפני העליה לבמה, שמיק ג'אגר לא יופיע הערב.
    ניהול עומסים.
    זה לא שהוא מתעצל! למה הקהל מתעצבן?
    זה רק כדי לשמור על הגרון שלו, לקונצרט הגדול באפריל, שיועבר בשידור מחוף לחוף. איפה שזה באמת חשוב.
    ומי שמרגיש מרומה, מי שהתכונן עם הילדים במשך חודשים לראות אגדה מול העיניים, מי שמבקש החזר כרטיס – שיפנה קודם לקוואי.

  4. "אני לא יכול לא לשחק, גם אם יש לנו יתרון גדול. כי אני אוהב את המשחק. ובגלל שאני יודע, שהרבה אנשים מגיעים במיוחד כדי לראות אותי".
    לאו מסי.
    ואני חותם שכריסטיאנו זה בדיוק אותו דבר, אפילו עם עוד יותר מאמץ, כהרגלו….
    הספורטאים העצומים האלה, חראם על כל דקה שהם לא משחקים. כי המאגר הזה נגמר בסוף, ואין להם תחליף. ובגלל שעל זה הם מקבלים כבוד של מלכים וכסף עד השמיים.

    1. קאווי זה לא מסי ולא מייקל והוא לא חייב לספק אף אחד. רוצים להתמרמר? שלא יקנו כרטיס מצביעים ברגליים. אחרת שיסתמו ויסתפקו בסוויט לו הוא לא רע בכלל, סלאש לא פראייר בכלל נראה לי הכינוי סלאש תפור עליו
      מה לא הבנת סתם הליגה אישרה שהי איז נוט הלטי מן, מסכן

    2. השחקנים האלו משחקים על שיאים והיסטוריה. סה לא קשור לאוהדים מסי לא שם זין עליהם.
      הוא משחק בשביל לנפץ את כל השיאים וכנל כריסטיאנו. קאווי לא יכול לשבור תכלס שום שיאי אישי אז הוא לא מתאמץ והולך על אליפויות.

      1. אתה כל כך טועה, נדמה לי שאתה לא יודע במי מדובר.
        לאו מסי הפך לתעשיה שלמה שהפכה את ברצלונה וקטלוניה למעצמה תיירותית (עד כדי כך שתושבים במרכז העיר, ברובע הגותי, נוטשים אותה). ואת קבוצת הכדורגל והמועדון – לדבר הכי לוהט בעולם. שם נרדף ל"כדורגל" זה מסי. זה מה שילדים, כולם בחולצה הזו סגול-אדום מס' 10, יגידו בעוד 50 שנה. כדורגל? מסי.
        לו, לפני כולם, יש מחויבות מוחלטת למשחק עצמו – זה ה"שיאים" שאתה מדבר עליהם, לתת 100 אחוז כל משחק, והתוצאות שלו מדברות בעד עצמן.
        אבל לא פחות חשוב – מחויבות מוחלטת לקהל האדיר. בבית או במשחקי חוץ. בליגה הספרדית, או בנברת המעפנה שלו, עם האוהדים כפויי הטובה שלה. כי זה הקהל שעשה אותו, שהפך אותו לגדול מכולם, ואת הקבוצה שלו, ואת הפיי-צ'ק שלו, והקמפיינים שלו, והעושר של אבא שלו, של כל רואי החשבון (אופס), או סתם האנטוראז' הענק, שחי עליו. הכל, מקריירה של פפ גווארדיולה ועד לתור בכניסה לאחד הבניינים של גאודי (פעם היה בחינם, היום זה כבר במלא כסף. לא טוב? אז אל תבואו לבארסה).
        כי אם אין קהל – אין מסי. זה החוב הראשון שלו, ההכרחי.

        1. זה מה שהוא מוכר התדמית אבל אף אחד לא צדיק וקשה לי להאמין שהוא עולה בשביל ילד בן 10. יותר מסתדר לי שהוא אובססיבי לשיאים וזה נותן לו את הדרייב ויש בוודאי גם בונוסים יפים על כל משחק שער או בישול וניצחון.

  5. היום יוקיץ פתח את העונה! הגאון חזר. אם לא נתנו לו אסיסט אז הוא יכניס 2 נקודות במקום ואחרי זה לא יחגוג אלא יבוא בטענות (בצדק לדעתי) לשופט כי בזריקה האחרונה היתה גם עבירה….
    ויגינס, אני רפה הבנה כמו שימון הציסטה ומציע שנחכה עוד כמה משחקים לפני שנכתיר את הבחירה מספר 1 בדראפט כאולסטאר.
    ניהול עומסים, חושב שאתה צודק אבל חושב שגם סופרסטארים יכולים לשחק במשחקי באק טו באק תוך ניהול זמן. ראינו את זה במשחק האחרון של הסלטיקס כשסטיבנס הוריד את כל החמישייה כשהוא יודע שהיום יהיה לו משחק קשה מאד, אולי בלתי אפשרי מול פופ. שחקנים (אפילו לברון) צריכים להבין שלפעמים צריך לנוח ולשמור כח כדי להקטין סיכונים להיפצע.

  6. מנחם אנרו וויגינס בהחלט יכול להיותmvp בגי ליג. הנה היום מול גי ליג קלע 40 ודיאנגלו עשה עליו 52 בחישוב שלי הוא מינוס 12 לא ככה? אגב אנדרו וויגינס בניגוד לבן סימונס בהחלט יכול להוביל את נס ציונה רחוק בליגת העל

  7. תודה רבה מנחם.
    בהחלט עונת ה-NBA ארוכה מאוד וחשוב לנהל עומסים, אבל אני חושב שהנהלת הליגה צריכה להגביל את הקבוצות למנוחה רק במשחקי בק טו בק כאשר לליגה יש הזכות להחליט באיזה משחק הכוכב לא ישחק ובנוסף הרשימה צריכה לעבור לפני פתיחת העונה להנהלת הליגה וככה אולי יהיה כאן משהו פייר כלפיי הקהל, כי במקרה כזה אוהדי מילווקי היו אוהדים שיאניס ישחק מול הקליפרס ללא קוואי.

    1. מה ימנע מקאווי לעלות ואחרי 2 דק לזייף פציעה איי איי ולרדת לחדר הלבשה?
      אי אפשר להכריח לשחק אף אחד. הקהל או שלא יבוא או שיסתום. קאווי לפחות לא מפתיע וכולם יודעים שינוח בבק טו בק.

      1. אתה שוכח עוד משהו. בניגוד להופעות, פה מדובר בתחרות. העובדה שקוואי לא משחק – משפיעה על * קבוצות אחרות *.
        זה לא רק, עסק של הקליפרס, "ואנחנו מוכנים לזרוק משחק, זה עניין שלנו".
        זה גם עסק של מילווקי – וכל בקבוצות האחרות שמתחרות בה.
        למה שקבוצה תסבול מזה, שהיריבה שלה על מקום בפלייאוף למשל – פתאום מקבלת משחק במתנה? איפה הפייר-פליי?
        ועוד בליגה כמו ה-NBA, שהכל בסוף נחתך שם על סנטימטרים.

        1. פייר פליי? למה בכדורגל במחזורים האחרונים אין מנוחות והרכבי ב? זה החיים מה לעשות אי אפשר ואין דרך להכריח שחקן לשחק. יש את אלו שבאים לתת שואו כל משחק מייקל קובי הארדן ראס שלא רוצים לנוח ויש כאלו שרוצים לנוח זכותם.
          רק שהקהל יצביע ברגליים זמןמרב אולי משהו ישתנה אבל גם לא נראה לי. היום הכוכבים מנהלים את העסק והשואו ומה שהם יגידו יחליטו יקבעו יודיעו להנהלה זה מה שיש.

          1. אתה צודק (חלקית), כי בכל זאת יש שינוי במכירות סוף העונה האלה. אפילו בישראל. מבינים שזה מזיק לכולם.
            אתה יודע מה צבוע בכל העסק? שכאשר רוצים, מתייחסים לכל הכוכבים הגדולים האלה, בתור עובדים לכל דבר ועניין.
            בלי סוף, וכולנו תומכים בזה, בצד של הזכויות שלהם" לדאוג לבריאות, שייהנו מהתנאים הכלכללים הכי טובים כמו שמגיע לכל עובד הגון, שידאגו להם מול הבעלים הנצלן, וכו' וכו'. "הפועל כחול-הצווארון, קוואי לנארד".
            אלא מה?
            בצד של החובות – הם בכלל לא עובדי. לא פועלים, לא דרג ניהולי, לא ספציאליסטים, אפילו לא CEO.
            לוקחים מנוחה! סתם כי בא להם! אתה מוכן להגיד לי מתי הודעת דבר כזה לבוס (מקווה שלא היו לך יותר מדי כאלה, אבל כולנו עברנו שם). "לא בא לי היום". ובעיקר – מתי קיבלת על זה תמורה מלאה?
            ואני מתכוון, מלאה-מלאה.
            קוואי מקבל משהו כמו 400 אלף דולר לכל משחק. על משחק של ילדים, עם כדור ושני סלים.
            ** המינימום ** עבור הדבר המושחת הזה – זה לעלות לכל משחק. כמו שעושה כל בנאדם רגיל, שרואה סכום של משחק כזה, ב-5 שנות עבודה, רק קצת פחות כיפית ונוצצת. קצת.

            1. אני בוס של עצמי אז אני לא מודיע אבל כמו הארדן מתייצב לכל משחק כי הלקוח דורש ואם לא מתייצב זה כרוך בהפסד כספי.
              אבל עבדתי פעם אצל אחד מגדולי הבוסים בארץ והוא עושה על כל שנייה שהוא נושם הרבה דולרים יותר מכספומט אז גם בגילו המופלג הוא התייצב כל יום לעבודה.

  8. לא ברור לי למה שחקן (בריא. לא פצוע) לא יכול להתלבש למשחק, להתחמם, ולשחק x דקות. רוצים להקל עליו? תנו לו לשחק פחות.

    1. ואם קאווי היה משחק 7 דק היית נהנה יותר? איך שזה זה מצב מצויין. פופ היה עושה שנים מה פתחתם עיניים עכשיו. ויש גם פגיעה בסטט. טריי יאנג שיחק מול ההיט 11 דק לפני שנפצע וקלע 5 נק זה פגע לו מאד בסטט

  9. תודה רבה דוק.
    הפיתרון הראוי מס' 1 לניהול העומסים, זה להוריד את העומסים הבלתי אפשריים – 60-65 משחקים בעונה, עד שלושה בשבוע, אפשר גם למתוח את העונה שקצרה מדי.
    אבל זה לא יקרה כי כסף.
    אז הפיתרון מס' 2 הראוי הוא לתת להם לשחק מספר קטן יותר של דקות בכל משחק.
    במשחקי בלואו-אאוט להוציא מוקדם. ובבק-טו-בק לתת מספר קטן של דקות.
    למה זה גם לא יקרה?
    פגיעה בסטטיסטיקה האישית המקודשת.
    זאת אמריקה – כסף ופיים אישי.
    אז מה עושים?
    משקרים וממציאים איזה שטות שאף אחד לא מאמין בה, וקונסים את המאמן המסכן שלא היה מעודכן ואמר בטעות שהשחקן בריא (כלומר, שהשמש עולה בשמיים) ב-50K.
    משהו יהיה חייב לקרות רק כשהרשתות המשדרות ישימו את הבולבול על השולחן לאחר שיימאס להן לשלם סכומי עתק ולא לקבל תמורתם את הכוכבים המובטחים בהצגה.
    אז הם ישלמו פחות, הליגה תקבל פחות, תקרת השכר תרד, השחקנים יקבלו פחות ופתאום זה ייגמר.

  10. תודה על המעורב מנחם, אחלה פוסט.
    .
    לדעתי ניהול עומסים יכול להיות משהו שנקבע מראש. אם קבוצות יודיעו על משחקים בהן הם נותנים לשחקנים מנוחה חודש מראש, למשל (או בפרסום לוח המשחקים) אז המצב יהיה יותר טוב. אני לא חושב שג'ורדן צודק בקשר לזה שמשלמים בשביל 82 משחקים – משלמים בשביל אליפויות. הראפטורס הבינו את זה ולכן נתנו לקוואי 22 משחקי מנוחה בשנה שעברה לפני פלייאוף עצום. זאת המטרה בסופו של דבר, לא 30 נקודות נגד ממפיס בחוץ בפברואר. המשחק היום והמשחק של מייקל שונים מאוד – ממליץ להסתכל על סרטונים מהתקופה של הוד אוויריותו ולראות מה שאר שחקני שיקגו עשו כשהכדור לא אצלם, לעומת מה שקורה בקבוצות כמו דנבר או גולדן של השנים היפות
    .
    זווית נכונה בקשר ללברון וההגנה. לא יודע אם זאת ההגנה הכי טובה שלו אי פעם אחרי שב-2013 הוא החזיק את ההגנה הכי טובה באן.בי.איי, אבל השנה הוא שומר ממש טוב. הקליעה שלו עדיין לא ברמות שראינו בשיא, אבל הוא אכן מצויין. ממש לא washed.
    .
    אנדרו וויגינס לא הגיע. היו לו עונות קליעה טובות יותר, ההגנה לא משהו וראינו אותו כבר קולע 47 נקודות ב-2016/17. אני חושב שהתפקיד הטוב ביותר שלו יהיה אופציה שלישית בהתקפה או שחקן שמקבל דקות עם החמישייה השנייה, כי הוא יכול להשיג נקודות. הוא לא יהיה סופר-סטאר או מה שציפו ממנו

  11. תודה דוק,
    פרנקי בוי יקבל פתקה ורודה הרבה לפני אפריל,
    הפלול עושה הגנה?זה פאטה מורגנה,
    הוא שלח את קוזמה המנייק,שגנב את האב טיפוס החדש ישר מהפס,
    "טורבו טיטול" תשאלו איך אני יודע?
    לפי הפרצופי תחת של הפלול ,שנראה כמו אחד שדוחפים לו לקרדה באמצע הריצה.
    חברת "טיטולי קקי גב" תתבע את התאגיד בהאג

  12. מה האופציה לגבי חוזים לפי כמות משחקים?
    אני עדיין מאמין שאם האוהדים ידברו ברגליים אז יהיה שינוי.
    קצת לא ברור לי איך אנשים מופתעים שבאמריקה שחקנים פועלים לפי שיקולים קרים של עלות מול תועלת.
    תתעוררו זו המדינה שהמציאה את הטריק הזה בכל תחומי החיים אז למה פתאום כולם נדהמים וכועסים?
    ג'ורדן שיחק הרבה כי זה הביא לו כסף ותהילה (וגם כי לא הייתה שום מודעות לדברים האלה בעבר).
    קוואי עשה הערכת מצב עם הצוות שלו וכנראה הגיע למסקנה שזה לא יפגע לו בכיס או בתהילה, לפחות כרגע, או שאם תהיה פגיעה כזו היא לא משמעותית.
    הוא כנראה מעריך שאליפות בקליפרס תסדר הכל וכנראה יש גם שיקולים של אורך קריירה

          1. כרגע החוק הוא שבמשחקים בשידור לאומי הם מאשרים האם שחקן נחשב "פצוע" שזה חוק סביר רק שהאכיפה במקרה של קוואי מצחיקה.

            1. לא היא לא.

            2. אוקיי, זה מה שאמרו באיזה דיון ב-espn

            3. מה אמרו?

            4. אחפש

            5. איך זה מסביר מה מצחיק באכיפה. מסמכים רפואיים הוגשו בנושא, יש מחקרים שנעשים כל הזמן. כנראה שלא סתם הם מעדיפים שישב את החלק הראשון ולא השני.

          2. קודם כל חשבתי שרשמת "היא לא" על זה שהליגה מאשרת לשחקנים להיעדר בשידור ארצי, מכאן הבלבול
            .
            ואותי זה מצחיק להגיד שהוא לא שחקן בריא, אם ככה חצי מהשחקנים בליגה כאלה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט