מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

1.אנדרה איגודלה ללייקרס?

מספר מנהלים, מנכ"לים, ווסגנים בכל המחלקות הביעו היום את הדיעה שהשחקן הוותיק ש-SITS OUT במשחקי ממפיס יועבר בימים הקרובים ביותר ללייקרס.

דייויד אולדרידג' מהאתלטיק ראיין כמה וכמה EXECUTIVES מקבוצות שונות ורובם הגיבו "לייקרס" כשהם נשאלו היכן הוא ינחת. לא רק בגלל שהוא הרול-פלייר הדרוש להם לאליפות, אלא גם בגלל חברותו הידועה ללברון https://theathletic.com/1344608/2019/11/06/aldridge-has-questions-on-iguodalas-destination-nunns-emergence-and-a-look-at-the-wizards-kings-and-rockets/

למעשה, 'איגודלה ללייקרס' הפך כמעט לעובדה גמורה – עד כדי כך שקבוצות אחרות הפסיקו לנסות לדוג אותו מממפיס.

2. ליגה בזוייה ואדם סילבר העשוק

הליגה היתה חייבת לעשות משהו בנידון. הנידון הוא ההיעדרות של קוואי ליאונרד ממשחק הלילה נגד מילווקי, משחק שכל אוטהב אמיתי בעיר המלאכים סימן כ-"חובה". הנה מגיע ה-MVP של הליגה, הגריק פריק, אול דה וויי ממילווקי לפגוש את הטוען לכתר וזה שרמז שהוא, ולא ג'יאניס היה צריך לזכות בתואר. זאת ההזדמנות היחידה לחזות בדו קרב ביניהם במערב. הפעם השנייה תהייה אי פעם בחלק השני של העונה.

וזה המשחק שהקליפרס החליטה שהוא לא משחק כי כך החליט המאמן, ואגב "אנחנו לא עוברים על כל חוק בזה שאנחנו מחליטים לא לשחק שחקן מסויים".

אבל הפעם הזעקה פרצה שחקים. בעלי כרטיסים עונתיים ששילמו הון הם לא הצועקים כי הם העשירים של L.A. הצעקה הגיעה דווקא מצופי טיווי המחכים לשידורים כל-ארציים כאלה בקוצר רוח.

הליגה נבהלה. מייק באס, אחד מהבוסים של הליגה יצא עם ההצהרה המגוחכת הזו:

קוואי ליאונרד, כמעט 30 נק' למשחק, "IS NOT A HEALTHY PLAYER".

גיב מי א ברייק.

הנה מה אומרים על כל הבלגן:

3. האם הספארס מתכוננים לעשות טרייד של דמאר דרוזן?

לפי https://www.inquisitr.com/5728458/demar-derozan-spurs-trade/#ixzz64YdYJ093 זוהי בדיוק כוונתם.

הספארס לא עשו תזוזת מיד-סיסון כבר 5 שנים. לפופ ישנו מין עקרון לסיים את העונה עם אותה קבוצה שהוא מתחיל איתה.

אבל – נכון לעכשיו, ונכון לחודשיים האחרונים של העונה שעברה – הקבוצה מתפקדת יותר טוב וביתר יעילות ללא דמאר.

הבעייה החריפה יותר היא קליעת השלוש הפחות מבינונית שלו. הוא הובא כסופר-סטאר, משלמים לו כלסופר-סטאר, והוא בקושי סטאר.

עכשיו, אל תשאלו אותי מהיכן דג דן פבאל מ-B/R את האינפורמציה הזאת, אבל הוא טוען שזאת לא סתם דעתו אלא היא מתבססת על REPORT על ה-NET RATING של דרוזן, שכלל גם את העובדה שבכל העונה שעברה הוא זרק 45 זריקות ל-3 ב-83 משחקים, שזה לא הרבה יותר מחצי זריקה לשלוש במשחק

4. הגיע כרול פלייר למילווקי. הפך לכוכב באינדיאנה' (ובקרוב מאד בכל ה-NBA)

.כולם מהללים את דווין בוקר. מגיע לו (עם כמה הערות שכבר הערתי). כולם מהללים את דונובן מיצ'ל. מגיע לו, אם כי קיוויתי ממנו להתחלה הרבה יותר חזקה בג'אז. אבל כמובן שזאת רק התחלת העונה.

בשקט בשקט, ללא הופלה ותקיעת חצוצרות, מלקולם ברוגדון הופך לכוכב שלישי, שאני -אני לא עומד להתווכח עם אף אחד כאן, זוהי בחירתי – הייתי בוחר לקבוצתי לפני שני הכוכבים.

הוא הובא לבאקס לשמש כרול פלייר וזה מה שהוא היה עם שלוש שנים סטטיסטיקה של 13.5 נק' לקריירה. ברוגדון, שחקן פיקח ואינטיליגנטי ביותר מאוניברסיטת וירג'יניה אחרי שסיים ארבע שנים באוניברסיטה המצוינת הוא לא רול פלייר, אבל זה מה שהוא היה בבאקס.

לבוקר ולמיצ'ל התחלת העונה היא המשך. לברוגדון התחלת העונה זוהי התחלת קריירה. הוא עולה עכשיו כשחקן חמישייה קבוע וחשוב, וזה מה שה שהוא. השיפור המצוין בסטטיסטיקה שלו הוא לא שגיאה סטטיסטית. השיפור אצלו הוא בגלל שהוא משחק בהלך מחשבה אחר לחלוטין: הוא לא רול פלייר יותר. הוא STARTER חשוב.

הגדולה של ברוגדון היתה ידועה: מגן מהטובים בין כל הגארדים (ואולי הטוב ביותר ביניהם).

באידניאנה הוא הפך לשחקן חמישייה חשוב ביותר, והעונה הוא יוצא מהקונכייה.

השוויתי בין השלושה::

א. נקודות: ברוגדון 23.7 למשחק (מיצ'ל 25.7; בוקר 26.1)

ב. % מהפארקט 49.6% (מיצ'ל 52%; בוקר 53.2%)

ג. מה-3 (החולשה של ברוגדון) 33.4% (מיצ'ל 44%; בוקר 50%)

ד. מהקו: 97.4% (מיצ'ל 78%, בוקר 90.3) – (היש בליגה מישהו העולה עליו ב-FT?)

ה. ריבאונד: 9.4 (מיצ'ל 4.7, בוקר 3.6)

.ו. אסיסטים: 5.3 (מיצ'ל 3.3, בוקר3.8)

ז. EFF: 54.7% (מיצ'ל 56.7% ובוקר -61.0%)

ח. PER: 23.7 (מיצ'ל 27.6, בוקר 21.3)

למה אני מעדיף את ברוגדון? בגלל ההגנה שלו. הריבאונד שלו. הוא טוטל שחקן יותר מהשניים האחרים והוא רק מתחיל את הקריירה עכשיו!

(כמעט הכנסתי זאת כדיון להיום: "ברוגדון, מיצ'ל, או בוקר" אבל בגלל ה-5 על 5 החלטתי לוותר, אבל יש לעם תגובות לדיון).

5. 'ג'ון וול קורע את הסלים' בזמן ההחלמה מהאכילס


החלמה מכל פציעה לאתלט מהליגה הראשונה הוא עניין מסובך. כשהפציעה היא קריעת גיד האכילס, והספורטאי הוא אחד המשחק ב-NBA וגולת הכותרת של משחקו היא מהירות וחדירות לסל, העניין מסתבך שבעתיים.

מאמן הויזרדס סקוט ברוקס התראיין ל'ספורקטס ג'נקיס' וסיפר על ההתקדמות והשיפור במצמו של ג'ון, ומה חדש איתו (https://thefandc.radio.com/media/audio-channel/115-hour-1-nats-white-house-popeyes-stabbing-skins-mismanagement

ג'ון עשה את הדבר השני החשוב ביותר במשחקו: שיפור הקליעה מרחוק. ג'ון היה אחד החודרים הטובים בליגה, ואם יחלים לחלוטין הוא יחזור להיות. אז בינתיים הוא החליט שזה הזמן לשפר את 'עקב האכילס' של משחקו – קליעה מרחוק.

ברוקס אמר" "HE IS SHOOTING THE LIGHTS OUT", ואז הוא הוסיף "והוא מכניס אותם באחוז גבוה משמעותית מאשר לפני הפציעה".

ג'ון וול יגיע עם זריקה מהשלוש?

מפחיד.

6. החמצנו אתמול את זאק לוויין עם חסימה ואז דאנק ב-REVERSE בהפסד, אז הנה הוא היום עם 360, ונצחון:

7. הארדן שופך 36 על הדאבס (ומחלק 13!)


 

7. ג'ה מוראנט קובר הערב 26 בנצחון מצויין

 

8. תמונות

מרילין מונרו לוחצת ברזל (פתאום חשבתי: ומה אם הגולשים צעירים לא יודעים מי היא?)

אוסקאר רוברטסון במילווקי (אליפות עם לו אלסינדור)

זוכרים את אדם מוריסון?

היו ימים…('קאונטרי-בוי)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 81 תגובות

  1. תודה רבה מנחם אחלה מעורב על הבוקר.
    .
    בהנחה שאינדי לא יתנו את ברוגדון עבור דרוזן, לא נקבל כוכב בפוטנציה מאינדי, דטרויט או אורלנדו, ועדיין כל עוד נקבל צעירים ובחירות הייתי הולך על זה מיד, בדיוק כמו שצריך היה לעשות עם קוואי.

  2. איגי ללייקרס זה דבר סגור מזמן.
    מקצועית, מהלך נכון מכל הבחינות. ללייקרס זה בדיוק, אבל בדיוק, מה שחסר כעומק מתחת לברון, אולי בהרכבים מסוימים לידו. ובמיוחד ל-3-4 דקות, בקלאצ' של הפלייאוף. נסיון שאין לו תחליף.
    הדיל הזה טבעי, בעיקר בגלל הקשר הקרוב של איגי עם רוב פלינקה, חבר טוב, שהיה גם הסוכן של איגי, עד שיצא מהתפקיד לצורך המעבר ללייקרס. אחרי כל השטויות שפלינקה עשה, את זה הוא חייב לקבוצה כפיצוי.
    חוץ מזה יהיה לאיגי נעים לראות פעם אחת את הפינאלס, מהצד הנכון של הבלוק.

  3. תודה מנחם. אין לי מושג מה ההצעות על הפרק מבחינת דרוזדן אבל אין ויכוח שלספרס הוא פחות מתאים…
    היה די ברור שאיגודאלה ימצא את עצמו בקריית מלאכי …

  4. תודה רבה מנחם, אחלה דרך לפתוח את הבוקר.
    .
    לדעתי פופוביץ' לא יסכים על טרייד המערב את דמארי, מכיוון שבכל אופן אין קבוצות רבות שייאבקו על שירותיו של שחקן מזדקן, ללא קליעה וחוזה שייגמר בקיץ ולא בטוח שיישאר אצלם. הייתי מת לראות אותו בלייקרס תמורת בראדלי, מגי ועוד מישהו שישלים שכר (קאלדוול פופ, משהו כזה). אולי אפילו האוורד כדי שהשווי עבור הספרס יהיה טוב.
    .
    ברוגדון שחקן נהדר, חבל שהבאקס וויתרו עליו והחתימו את מידלטון על מקס. הוא היה יותר משחקן מהשורה עבור הבאקס (שם בעונה האחרונה 16 נקודות למשחק ב-50-40-90).

    1. דמאר דרוזן ללייקרס?! זה אותו דרוזן עם האפקטיב הנורא, והאין הגנה? הוא משלשל מספיק כשהוא רואה את לברון פעם בשנה – אז למה לעשות את זה כל יום למעיים שלו?

        1. כן, אבל האמת שרותם הציע פה סוכריה שדילגתי עליה. להוציא את KCP מהלייקרס!
          זה יהיה הישג חסר תקדים. הוא לא רק השחקן הכי גרוע ב-NBA. יש לו גם, בפועל, נו-טרייד… אין, עלוקה שיושבת שם והורגת הכל מסביב. אסון שאין לתאר, שאשכרה עולה ללייקרס הרבה, בתפקיד חשוב וכסף בתקרה. אולי בסוף זה יהיה ההבדל בין תואר לכלום.

      1. סתם, שים לב שהתבטאת כאן בדיוק כמו אשך טמיר המקורי (משלשל..מעיים..) שאתה תמיד נזעק מכל ביטוי שלו ודומיו. ההבדל? פה לא מדובר בחברון אז לא שמת לב אפילו

  5. ברודגון שחקן שחקן – מוציא 200% מהפוטנציאל שלו. אבל זה לא ממש מתבטא עד עכשיו בפייסרס כקבוצה (4-4 מאכזב לדעתי לציפיות מהם). אבל התקרה של בוקר ושל מיטשל הרבה יותר גבוהה.
    .
    ג'ון וול אולי ישפר את הקליעה (ואולי לא), אבל זה שחקן שהיה בנוי (וכל המשחק שלו מתבסס) על המהירות המסחררת שלו והוא נפצע באכילס. אולי ישפר את הקליעה, אבל לדעתי הפציעה הזו היא תחילת הסוף של אחד השחקנים שלטעמי לא מימש את הפוטנציאל שלו.
    .
    טרייד על דרוזן נשמע מעניין עבור הספרס, בעיקר עם מצבת הגארדים הצעירים שלהם. מישהו אמר משהו על קווין לאב? או אולי חבילה של גבוהים מהמג'יק?

    1. קווין לאב לספרס נשמע לי מושלם.
      פופ יחזיר אותו להיות שחקן של 20-10 במינימום, יכול להיות בינגו ולשילוב שלו עם אולדריג' בפרונט יש פוטנציאל גבוהה מאוד.

          1. כרגיל, אתה לא נחרץ מספיק. תדבר פעם ברור שנדע מה אתה חושב!
            רצחת. לאב עדיין שחקן מעולה, דאבל-דאבל קבוע שיכול להיות במספרים גבוהים, סטרצ'-4 אמיתי שנדיר בליגה עם יד מצוינת מהשלוש, ועכשיו בלי לברון גם מותר להיזכר שיש לו גם פוסט משובח. לאב שווה. לדעתי יוטה, קודם כל, על החור של פייבורס. הוא גם חתיך-לבן-גלידה, כמו שאנשים שם אוהבים.

            1. קווין לאב ליוטה זה פצצה.
              הבעיה שליוטה אין מה לתת עליו כדי להשוות את החוזה שלו

            2. אמרתי לך כבר – לא צריך אותו ביוטה – יש לנו עמדת 3-4 סולידיות מאוד עם רויס אוניל (שעד עכשיו עושה עבודה מדהימה בהגנה ובנוסף קולע ב43% מהטריי) ובוגדי כאשר אינגלס וג'ף גרין עולים מהספסל.
              הבעיה של יוטה כרגע נמצאת בעמדת הגארד כאשר קונלי פתח חלש את העונה, מודאיי (שדווקא מפתיע אותי לטובה) פצוע ואקסום עדיין לא שיחק העונה (אמור לחזור שבוע הבא).

  6. תודה מנחם
    מי שלקח את ההחלטה המטופשת הזו צריך לשבור לו את הידיים והרגליים. בלדסאו הטיפש חסר הקליעה על כמעט אותו החוזה של ברוגדון (היה צריך ואפשרי ביותר להשאיר את שניהם). כמה טיפשות יש להנהלה של מלווקי. איך שהם נראים העונה הם הלכו צעד אחורה כך שהסיכוי לאליפות לא משו (התקפה כל כך שבלונית אפילו יותר מיוסטון). יהיה מעניין אם יפגשו את בוסטון בפלייאוף השנה יש סיכוי טוב שהפעם בוסטון תיקח את הסדרה הזו.

  7. תודה מנחם.
    אינדיאנה מסתמנת כקבוצה שיודעת למצא פוטנציאל של שחקנים.
    אחרי אולאדיפו שהפך לאולסטאר וסאבוניס שפשוט משתבח מיום ליום מגיע ברוגדון וגם עושה קפיצת מדרגה למעלה.
    אני לא יכול לחכות לחזרה של דיפו, יש לו ולברוגדון פוטנציאל להיות הבאק קורט ההגנתי הטוב בליגה כשגם התקפית הם לא קוטלי קנים.
    קבוצה סימפטית מאוד בנו באינדיאנה, אישית אני מחזיק להם אצבעות.

      1. נכון, שחכתי מוורן לגמרי.
        ואני באמת מקווה שיעשו את הטרייד הזה על טרנר – יכולים לקבל את החתיכה שחסרה להם לקונטנדרית במזרח.

  8. פרופסור
    האם הלייקרס הקבוצה הכי זקנה בליגה? ואם כן, בכמה שנים?
    מפנה את השאלה גם לעידו וגיא.

  9. מנחם ברוגדון אחלה אבל מיצל ובוקר זה ליגה אחרת, הוא לא קרוב לשם, מה גם שהם יותר צעירים.

    מי בבאקס לקח החלטה להעדיף את בלדסו עליו???? זה פשע. שויקטור יחזור הסטט שלו ירד אבל הוא שחקן מעולה חבלז.

    אני ואשך כבר מזמן סגרנו טרייד לאב על דרוזן. אשך-לאב לא יעזור לכם בכלום חוץ מלחטוף נק מהיריבה. גם סגרנו אולדריג' מיילסאפ. יש יחסים טובים בינינו לכן מאנו אם אתה צריך משהו בספרס יש על מה לדבר.

    ג'ון וול יותר מפוברק מסימונס דופק צאקות מהחצי. שחקן גמור, מת, מהגרועים בליגה עם החוזה הכי גרוע בליגה. הוא יכול להמשיך להעמיד סטט של 20 נק שיהנה במקום אחר. מוכן לקבל את כריס פול על גון וול בכיף, איפה חותמים?

    מנחם החלטת מאמן? חחחח אתה חושב שקאווי שואל את ריברס??? קאווי בא ואומר לו קואץ היום אני צופה במשחק בלייב שלא אצטרך לבוא לאסיפת הוידאו. הי איז נוט הלטי זה אחד החזקים, אפילו גולדן סטייט לא יכלו לחשוב על דבר כזה מצחיק. הי איז ורי פרקצ'ור גיא 🙂 נייס גיא.

    1. תקדימי הייוורד וג׳ורג׳ מלמדים שצריך לחכות ולראות איך הבנאדם חוזר מפציעה לפני שמכריזים עליו כעל החוזה הגרוע בליגה.

  10. תודה מנחם. השינוי הגדול אצל מלקולם ברוגדון הוא בתפקיד כשהשנה הוא רכז במשרה מלאה ולא שחקן של שלשות והגנה. עוד יהיה אול-סטאר. מילווקי יאכלו את הכובע על זה ששחררו אותו והשאירו את בלדסו במקום ההפך

  11. המחדל האסוני בעניין ברוגדון, עוד יוביל בסוף לזה שיאניס ינטוש. זו אפשרות רחוקה אבל בהחלט אפשרית. ואת זה היו צריכים לראות שם קודם, לפני כל דבר אחר. קיבלת מתנה מהשמיים, לחור הדלוח שלך במילווקי, את מי שאולי יהיה השחקן הכי טוב בעולם? נפתח לך פעם במיליון שנה חלון? אתה עושה הכל, להשאיר את הסביבה שלו במיטבה.

    1. טעות ענקית החוזה של בלדסואו לפני הפלייאוף שנה שעברה והוויתור על ברוגדון בקיץ.
      אני לפני כמה זמן הייתי חצוי אם יאניס ישאר במילווקי.בשבועות האחרונים האחוזים עולים לזה שיעזוב

  12. אחלה מעורב, תודה רבה.
    ברוגדון שחקן מעולה, וראו את זה כבר במילווקי. משחק מאוד בוגר ושלם, בטוח שיימצא את הדרך לבלוט גם כשאודילפו פצוע (יש לו סעיף בחוזה שאסור לו להתחיל את השנה לפני דצמבר? או שהוא מחכה לראות מה תעשה המרמיטה בgroundhog day, כדי להתחיל?)

  13. הטרייד הכי נדרש שעולה לי לראש זה גאלינרי לפורטלנד כסטרץ 4
    גאלינרי עם חוזה נגמר בקיץ ואוקלהומה לא בונים עליו לבנייה מחדש לשנים הבאות.
    מה שהם רוצים זה בחירת דראפט אז אפשר לשלוח להם את החוזה הנגמר של וויטסייד פלוס בחירת דראפט אחת סיבוב ראשון או שתיים סיבוב שני
    ואז יש
    לילארד
    מקולום
    הוד/בייזמור
    גאלינרי
    נורקיץ

      1. בתסריט הטוב לשנה הבאה: סטף, קליי, גלינארי, דריימונד, ומספר 5 כלשהו. ועוד יש בחירת דראפט איכותית אולי. ויש עוד טרייד אקספשן מאיגי, אם תצליחו תוך 24 שעות בדיוק לממש אותו. ובטח עוד כל מיני דברים קטנים שעידו וגיא מכירים, לחיזוקים פה ושם. זה נשמע כבר לעניין.

  14. מנחם ברוגדון שחקן נפלא אבל הוא לא יהיה סקורר כמו מיצ'ל או בוקר. הקליעה שלו מבחוץ היא דווקא יתרון ביחס לשני האחרים אבל בכללי סך הנקודות שהוא קולע כנראה יירד קצת כשהפצועים של הפייסרס (במיוחד דיפו) יחזרו.
    בנוסף הוא הרבה הרבה יותר מבוגר משני האחרים (4 שנים) וזה פקטור משמעותי.

    1. כן יש לברוגדון הרבה פחות שנים לתת, אבל הוא מעולם לא שיחק כאחד מ2 השחקנים המרכזיים בקבוצה שלו (מקסימום שלישי ולפעמים אפילו פחות) אני בהחלט רואה אותו נשאר עם המספרים הללו שירדו קצת כאשר אולדיפו יחזור. השלשות לדעתי יעלו קצת והאחוז מהקו ירד קצת אבל מה שהוא עושה עד עכשיו נעשה ביעילות מרשימה וממה שראיתי את אינדי משחקים זה ישאר יציב (היכולת שלו להגיע לטבעת בצורה חלקה היא מרשימה מאוד). הוא הרבה פחות אסתטי מבוקר ומיצ'ל אבל הוא יכול לתת שורה של 22,8,8 בכיף.

  15. שאלה מהמומחים באתר הנפלא הזה.
    אני רוצה לקנות כרטיס למשחק של שיקגו מול הבאקס ב19 לחודש. המשחק יתקיים בשיקגו ביונייטד סנט. איפה ומתי עדיף לקנות כרטיס סמוך למשחק? בקופות? או כמה שיותר מוקדם באתרי המכירות?

  16. טוב במסגרת המעורב של מנחם החלטתי להכניס תגובות בזמן הקרוב על 50 שחקני העשור שלי בנ.ב.א
    במסגרת ה 50 הנ"ל השתדלתי לעמוד בכמה כללים
    1 לחלק זאת לפי תפקידים קרי 10 שחקנים בכל תפקיד (אך כמובן שישנם שחקנים ששיחקו ביותר מעמדה אחת).

    2. ניסיתי לשלב בין איכות לכמות קרי גם הישגים אישיים וקבוצתיים אך גם כאלו ששיחקו מספר עונות רב.
    למעט בודדים רובם של שיחקו ברוב העשור (למעט שחקן בודד כולם היו אולסטארים ) .

    3. ייתכן ולאחר שנסיים לכתוב על 50 השחקנים נעלה פוסטים על עשרת חמישיות העשור.

    בתגובות הבאות אכניס את רשימת השחקנים שראויה לציון אך שלא נכנסה לטופ 50 .

          1. אך מדוע שלא תעשה פוסט נפרד כמו שעשית בבחירות בענפי ספורט אחרים כמו כדורגל וטניס ואתלטיקה קלה?

  17. תודה דוק.
    את דרוזן לא הביאו כדי לקלוע שלשות, ולא רוצים שהוא יזרוק משם בכלל.
    אם יעשו עליו טרייד זה לא בגלל זה.
    אני מקווה שנביא את קווין לאב במקומו למשל.
    אגב בסוף המאמר יש הערכה מגוחכת שיהיה טרייד לאוק' יחד עם פורבס תמורת פול… בדיחה ממש.
    כשיש לנו את מוריי ו-וויט להביא את התחלואה הזקנה?! מי ממציא שטויות כאלה?
    אני נשבע שאם זה קורה אני מפסיד להיות אוהד ספרס כל עוד הוא שם.

  18. ראויים לציון שלא נכנסו לטופ 50 שלי
    עוד הערה שהייתה צריכה להיכנס בתגובה הקודמת הקריטריונים הם אך ורק על פי הישגי העשור הזה קרי מעונת 2009-2010 ועד עונת 2018-2019
    רכזים : (שוב רשימת הרכזים שלא נכנסו)
    1. ראז'ון רונדו
    השחקן שהיה מבחינתי הכי קרוב להיכנס שיחק כל העשור בליגה (ולדעתי רובכם תעדיפו אותו על חלק מהרכזים שהכנסתי לרשימה)
    קבוצות בעשור בוסטון ,דאלאס,סקרמנטו ,שיקגו ,ניו אורלינס ולייקרס.
    נבחר 4 פעמים לאולסטאר +פעם אחת לחמישיית העונה השלישית +פעמיים לחמישיית ההגנה הראשונה ועוד פעם לשנייה.
    הופיע בגמר הנ.ב.א עם בוסטון 2010 והפסיד לל.א

    2. קמבה ווקר : 8 עונות בליגה (9 בדראפט 11 )
    קבוצות בעשור כל העונות בשארלוט עבר הקיץ לבוסטון .
    3 פעמים אולסטאר + חמישייה שלישית בליגה ופעמיים זוכה פרס הספורטיביות .

    3. דרן ווילימאס 8 עונות בעשור
    קבוצות בעשור : יוטה ,ברוקלין נטס ,דאלאס וקליבלנד.
    3 פעמים אולסטאר ועוד פעם בחמישייה השנייה
    הופיע בגמר נ.ב.א אחד (זהב אולימפי עם נבחרת ארה"ב 2012 )

    4. גוראן דראגיץ.
    שיחק כל העשור בליגה
    קבוצות בעשור פינקס ,יוסטון ומיאמי
    נבחר פעם בודדת לאולסטאר ,לחמישייה השלישית ולתואר השחקן המשתפר.
    (זכה גם ביורובאסקט עם נבחרת סלובניה נבחר לאם וי פי הטורניר ).

    5. אזייה תומאס : 8 עונות בליגה (60 בדראפט 2011 )
    קבוצות בעשור : סקרמנטו ,פיניקס,בוסטון ,קליבלנד ,דנבר והעונה בוושינגטון .
    פעמיים אולסטאר +חמישיית העונה השנייה (וחמשיית הרוקי השנייה)
    הוביל את בוסטון לגמר מזרחי.

    6. גייסון קיד 3 עונות בעשור.
    קבוצות בעשור דאלאס וניקס.
    1 אולסטאר +פעמיים פרס הספורטיביות
    זכה גם באליפות עם דאלאס (ונבחר גם בעשור הנוכחי להיכל התהילה).

    7. סטיב נאש 5 עונות בעשור
    קבוצות בעשור פיניקס וליקרס.
    בחמישיית העונה השנייה ופעמיים מלך האס'.

    8. ג'רו הולדיי : כל העשור בליגה
    פילי וניו אורלינס.
    נבחר לאולסטאר ולחמישיית ההגנה הראשונה והשנייה.

    9. ג'ף טיג : כל העשור בליגה
    קבוצות בעשור : אטלנטה ,אינדיאנה ומינסוטה.
    פעם אחת אולסטאר (וגמר מזרח)

    10. בן סימונס 3 עונות בליגה ראשון בדראפט 2016 (עונה אחת היה פצוע ככה ששיחק בפועל שנתיים בלבד)
    רוקי השנה +אולסטאר (בנבחרת אוסטרליה).

    11 דיאנג'לו ראסל 4 עונות בליגה ( 2 בדראפט 2015 )
    קבוצות בעשור לייקרס וברוקלין עבר הקיץ לג.ס

  19. למרות 36 נק' המזוקן היה ביכולת קליעה לא מרשימה עם 23-10 מהשדה ששווים 43.48%. אמנם אלו אחוזים יותר מבינוניים אך עדיין לא מרשימים.
    מספר נקודות גבוה בפני עצמו אינו מרשים אלא אם אחוזיהקליעה מרשימים.

  20. תודה מנחם
    אני לגמרי עם קוואי
    הוא קודם כל צריך לשמור על הבריאות שלו, אחרת לקוניי הכרטיסים בכלל לא יהיה מה לראות. צריך לשים סוף לבק טו בק גם אם המשמעות היא להאריך את הליגה בעוד שבועיים.

    את דרוזן היה צריך מזמן להוריד לספסל

  21. קלעים בולטים שלא נכנסו.
    1. קייל קרובר : כל העשור בליגה
    קבוצות בעשור : יוטה ,שיקגו ,אטלנטה וקליבלנד.עבר הקיץ למילווקי.
    פעם אחת אולסטאר זכה בפרס הספורטיביות
    גמר נ.ב.א עם קליבלנד.

    2.גי גי רדיק כל העשור בליגה
    קבוצות בעשור : אורלנדו ,מילווקי ,קליפרס ופילי עבר הקיץ לניו אורלינס.
    לא זכה בתארים אישיים אבל היה מהצלפים הגדולים בעשור.

    3. אריק גורדון כל העשור בליגה
    קבוצות בעשור :קליפרס ,ניו אורלינס ויוסטון .
    השחקן השישי בליגה וזוכ השלשות באולסטאר 17
    גמר מערב עם יוסטון (זכ במונדו באסקט 10 עם נבחרת ארה"ב).

    4. דונובן מיטשל שנתיים בליגה (13 בדראפט 2017 )
    קבוצות בעשור יוטה.
    חמישיית הרוקיז הראשונה ואלוף ההטבעות 18 2 עונות מעל 20 נק' למש'.

    5. סי ג'י מוקלום 6 שנים בעשור (עשירה בדראפט 13 )
    כל העשור בפורטלנד .
    נבחר לשחקן המשתפר 16
    (גמר מערבי אשתקד).

    6. ברנדון רוי : 4 עונות בעשור.
    קבוצות בעשור פורטלנד ומינסוטה.
    בחירה אחת לאולסטאר.

    7. לו ווילימאס כל העשור בליגה (יכול לשחק גם כרכז וגם כקלע אך עמדת הרכזים עמוקה בהרבה).
    קבוצות בעשור : פילי ,אטלנטה ,טורונטו,לייקרס ,יוסטון וקליפרס.
    3 פעמים השחקן השישי בליגה.

    8. ג'מאל קורפורד כל העשור בליגה (גם הוא רכז /קלע).
    קבוצות בעשור : אטלנטה ,פורטלנד ,קליפרס ,מינסוטה ופינקס.
    3 פעמים השחקן השישי ועוד פעם השחקן הקבוצתי.

    נציין גם את דונציץ שמתחיל את העונה השנייה בליגה 3 בדראפט 18 מדאלאס רוקי העונה (היה אלוף יורובסקט ובחמשיית הטורניר טרם הגעתו לנ.ב.א)

  22. סמולים בולטים שלא נכנסו (בעמדה שבפסגה שלה היו השחקנים הכי טובים אך העומק הכולל קצר יחסית).

    1. גורדון היווארד 9 שנים בעשור (כולל עונה של 5 דק') (נבחר 9 בדראפט 2010 )
    קבוצות בעשור יוטה ובוסטון
    פעם אחת אולסטאר.

    2. לונל דנג : כל העשור בליגה.
    קבוצות בעשור (שיקגו ,קליבלנד מינסוטה)
    פעמיים אולסטאר ובחירה לחמישיית ההגנה השנייה.
    (גמר מזרחי).

    3.רודי גיי : כל העשור בליגה
    קבוצות בעשור ממפיס ,טורונטו ,שיקגו וס.א.
    (זכה פעמיים במנדו באסקט עם ארה"ב 2010+2014 ).

    נציים גם את באטום כל העשור בליגה (פורטלנד ושארךוט) (זהב ,כסף וארד ביורובאסקט עם צרפת +2 ארד מנדו באסקט).
    קרילנקו ששיחק 4 עונות בעשור (יוטה מינסוטה וברוקלין ) (ארד אולימפי ויורובאסקט עם רוסיה ).
    וטאקר 8 עונות בליגה (פיניקס ,טורונטו ויוסטון כולל גמר מערב והשתייכות לנבחרת ארה"ב) .

  23. פוורוודים בולטים שלא נכנסו .
    1. זאק רנדולף 9 שנים בעשור.
    קבוצות בעשור ממפיס וסקרמנטו .
    פעמיים אולסטאר וחמישיית העונה השלישית (גמר מערב).

    2. פסקל סיאקם 3 עונות בעשור ( בחירה 27 בדראפט 16 )
    כולם בטורונטו
    אליפות נ.ב.א אשתקד.

    3. דיוויד לי 8 עונות בעשור.
    קבוצות בעשור ניקס ,ג.ס וס.א
    פעמיים אולסטאר +חמישיית העונה השלישית.
    1 טבעת אליפות עם ג.ס 15.

    4. אל ג'פרסון : 9 עונות בעשור.
    קבוצות בעשור : מינסוטה ,יוטה ,שארלוט ואינדיאנה).
    בחירה בודדת לחמישייה השלישית.

    5. אמארה סטודמאייר : 7 עונות בעשור.
    קבוצות בעשור : פיניקס ,ניקס ,דאלאס ומיאמי .
    פעם אחת אולסטאר פעמיים בחמישיית העונה השנייה (גמר מערבי).

    6.סרג' איבקה : כל העשור בנ.ב.א
    קבוצות בעשור : אוקלהומה ,אורלנדו וטורונטו .
    3 פעמים בחמישיית ההגנה (פעמיים מלך החסימות)
    2 גמרי נ.ב.א ב 2 קבוצות שונות וטבעת אליפות עם טורונטו
    (עם נבחרת ספרד זהב יורובאסקט וכסף אולמפי).

    7. ראיין אנדרסון : כל העשור בליגה.
    קבוצות בעשור : נטס ,אורלנדו ,ניו אורלינס ,יוסטון ,פיניקס ומיאמי .
    נבחר לשחקן המשתפר (ושותף שולי בגמר מערב).

    8.כריס מידלטון 7 עונות בעשור ( נבחר 39 בדראפט 2012 ע"י דטרויט ) .
    כל השנים במילווקי.
    נבחר לאולסטאר האחרון .
    (גמר מערב והיה בנבחרת ארה"ב במנדו באסקט בקיץ שהסתיים בהדחה ברבע הגמר).

    9. קנת פאריד 9 עונות בעשור (בחירה 22 בדראפט 2011 )
    חמישיית הרוקיז הראשונה וגביע האזרחות
    (זהב עם נבחרת ארה"ב במנדו באסקט 2014 ).

  24. סנטרים בולטים שלא נכנסו. (עמדה שבה תחולת החיים הקצרה ביותר כנראה)
    1. קארל אנטוני טאונס : 4 עונות בעשור .(בחירה ראשונה 2015 ע"י קליבלנד )
    כל העונות במינסוטה.
    רוקי השנה 2016 (חמישיית הרוקיז ופרס הכישורים באולסטאר)
    פעמיים אולסטאר וחמישיית העונה השלישית.
    (נבחרת הרפובליגה הדומינקנית).

    2. דיאנדרה ג'ורדן : שיחק כל העשור.
    קבוצות בעשור קליפרס ,דאלאס וניקס עבר הקיץ לברוקלין .
    1 אולסטאר
    1 בחירה לחמישיית העונה הראשונה
    2 בחירות לחמישייה השלישית.
    2 בחירות לחמישיית ההגנה הראשונה (+2 פעמים מלך הכ"ח ).
    (זהב אולימפי עם ארה"ב ב 2016 ).

    3.קריסטפס פורזיניגיס : 4 עונות בליגה (כולל עונת פציעה ) ( 4 בדראפט 15 )
    קבוצות בעשור ניקס ודאלאס
    1 אולסטאר (+ חמישיית הרוקיז הראשונה ופרס הכישורים).
    (נבחרת לטביה כולל חמישיית היורובאסקט).

    4. יונאס ולנציונאס : 8 עונות בליגה (5 בדראפט 2011 )
    קבוצות בעשור טורונטו וממפיס.
    טבעת אליפות עם טורונטו (אך הוטרד לפני הפליאוף)
    ( 2 כסף יורובאסקט עם ליטא + בחירה לחמישיית הטורניר).

    5.ניקולה וויצוביץ : 8 עונות בליגה ( 16 בדראפט 2011 ).
    קבוצות בעשור : פילי ואורלנדו.
    בחירה אחת לאולסטאר.
    (נבחרת מונטנגרו).

    6. ניקולה יוקיץ 4 עונות בליגה ( 41 בדראפט 14 )
    כל העונות בדנבר
    1 אולסטאר וחמישיית העונה הראשונה (חמישיית הרוקי)
    (כסף אולימפי עם סרביה 2016 ).

    7. אנדרו ביינום : 5 עונות בעשור.
    קבוצות בעשור : לייקרס ,קליבלנד ואינדיאנה.
    1 אולסטאר 1 חמישייה שנייה וטבעת אליפות 2010 .

    8.למאר אודום (יותר עמדה 4) 4 עונות בעשור
    קבוצות בעשור לייקרס ,דאלאס וקליפרס)
    השחקן השישי בליגה
    טבעת אליפות ל.א 2010
    (זהב עם ארה"ב במנדו באסקט 10 )

    9. טריסטן תומפסון : 8 עונות בליגה ( 4 בדראפט 2011 )
    כל העונות בקליבלנד.
    3 גמרים וטבעת אליפות אחת
    (חמישיית הרוקי השנייה משחק בנבחרת קנדה).

    10. אנדרה דראמונד 7 עונות בליגה ( 9 בדראפט 12 )
    כל העונות בדטריוט .
    2 אולסטאר 1 חמישיית העונה השלישית (רוקי שנייה)
    (זהב מנדו באזקט עם ארה"ב 14)

    11. ברוק לופז : כל העשור בליגה
    קבוצות בעשור ברוקלין /נטס לייקרס ומילווקי.
    אולסטאר (חמישיית הרוקי הראשונה)
    (גמר מזרח)

  25. את הלייקרס צריך בכל מקרה לבחון עוד חודשיים שלושה, כרגע הם עוד מכירים אחד את השני וצריך לשלב עוד את קוזמה שרק התחיל ואת רונדו בשיטה, תכל"ס הם צריכים להחליט עם מי מכל הגארדים הם ממשיכים אחרי החורף, יש להם הרבה.
    ההגנה שלהם דווקא מתחילה להתייצב, נראית מאורגנת רוב הזמן

  26. תודה דוק
    לגבי איגי – לא יודע, אני חושב שהוא בסוף יפתיע ויילך למקום אחר (אם וכאשר ישוחרר כמובן).
    אולי לקליפרס?

    ג'ון וול – לא קונה את זה. לדעתי הוא לא יחזור טוב, ולמזלו יהפוך למקרה של "מה אם" לא הפציעות.
    למה למזלו? כי ראינו אותו גם לפני הפציעות, והוא פשוט לא היה טוב מספיק.

    ברוגדון – באמת השתפר. אני חושב שטוב יעשו באינדי אם ייתנו לארון הולידי להמשיך לפתוח (גם כשלאמב יחזור), כי זה שילוב שיכול להצליח

כתיבת תגובה

סגירת תפריט