סיכום ליום שני – טורבו פסקאל / אבי טרכטמן

סיכום ליום שני – טורבו פסקאל / אבי טרכטמן

וושינגטון וויזארדס (4-2) – דטרויט פיסטונס (5-3): 99-115

במשפט אחד: התקפה מאוזנת ורבע שלישי מצוין של הוויזארדס הובילו לניצחון חצי מפתיע.

במשחק בין שתי קבוצות שסביר להניח שלא יראו את עצמן בפלייאוף, היה זה הרבע השלישי שהבדיל ביניהן. במחצית הראשונה רוי הוצ'ימורה הראה מדוע הוא אחד הרוקיז הבולטים השנה עם 12 נקודות ברבע הראשון ועם משחק אחראי ומדויק, סייע לו טרוי בראון עם כמה מהלכים מצוינים, כשלעומתם לוק קנארד מחזיק את דטרויט בתמונה. אבל ברבע השלישי התעורר לו הכוכב היחיד של שתי הקבוצות (לפחות כל עוד בלייק גריפין פצוע) – בראדלי ביל עם כמה סלים חביבים, ההגנה התהדקה לה ואפילו שם מהעבר, סי.ג'יי. מיילס חזר מהעבר בשביל לקלוע היטב וליצור סוף סוף יתרון מבטיח בן 15 נקודות בסוף הרבע. היתרון הזה נשמר אל תוך הרבע האחרון בתצוגה מאוזנת מאד של הקוסמים, שאמנם לא צפויים להגיע לפלייאוף, אבל היי – לפחות הם לא שארלוט. בצד של דטרויט, פרט לקנארד, היה זה דראמונד, שהצטרף לקאזינס ולאב בתור השחקן היחיד ב-25 השנים האחרונות עם 3 משחקים רצופים של 20 ריבאונדים. כן, הבחור יודע לקחת ריבאונדים.

וושינגטון: ביל 22 נק', 5 ריב', 6 אס'. טרוי בראון (10 ריב', 3 חט') ותומאס ברייאנט (7 ריב'), 14 נק' כ"א. הצ'ימורה, מיילס ו-ווגנר קלעו 12 נק' כל אחד.

דטרויט: קנארד הנפלא 24 נק', 5 אס'. דראמונד (24 ריב', 4 אס', 2 חט', 2 חס') וכריסטיאן ווד 15 כ"א. ברוס בראון 14 נק', 7 ריב', 7 אס'. סנל עם 11 נק', והלנגוסטין נטול הצוואר (גאלוויי) הוסיף עשירייה.

ברוקלין נטס (4-3) – ניו אורלינס פליקנס (6-1): 125-135

במשפט אחד: ברנדון אינגראם שחקן, אבל הפליקנס הם לא קבוצה.

ג'ארט אלן פתח במדי ברוקלין אחרי שהחל מפתיחת העונה היה זה דווקא דיאנדרה ג'ורדן, ונדמה שההחלטה הייתה מיטבית. ההגנה של ג'ורדן היא לא מה שהייתה פעם, ואלן הידק אותה מעט. עד כמה ש-125 נקודות במשחק זה הידוק…

כבר ברבע הראשון, הנטס הראו שהם אולי לא גדולים השנה, אבל הם בטח גדולים על הפליקנס שהם באמת לא קבוצה כל כך חזקה עד עתה. אז אינגרם עשה את מה שהוא יכול, אבל מנגד זה היה גם קיירי, גם ספנסר, גם קאריס וגם, בעצם כולם. ברבע השני, אינגרם ולונזו בול הצליחו להשוות את המשחק, אבל זה פשוט לא הספיק כשקיירי, לברט אבל אולי בעיקר ג'ארט אלן עם הגנה חביבה וכמה פעולות טובות בהתקפה יצרו הפרש בן 17 נקודות עם סיום הרבע כשהיתרון של הניו יורקים לא מוטל בספק. בהמשך זה לא השתנה, קיירי במשחק גדול מאד שלו היה שם תמיד בשביל לשמור על ההפרש הבטוח מהפליקנס כשהיחיד שמנסה לעשות משהו בניו אורלינס, הוא כאמור האטרייה ששיחקה שנה שעברה בלוס אנג'לס ומוכיח את עצמו ממשחק למשחק כשחקן התקפי חביב פלוס פלוס (פלוס). עם סיום הרבע, היו אלו רדיק וג'וש הארט עם דקות טובות שצמצמו את ההפרש ל-6 ונתנו תקווה מסוימת לעיר הג'אז והקראול.

שלשות של טמפל במשחק טוב וקאריס לברט החזירו את הצבע ללחיים של ברוקלין, ולמרות שהמשחק המשיך להיות צמוד, קיירי ולברט תמיד הצליחו לשמר על היתרון הקטן. שלשה של השחקן השני שהכי מזכיר את קליי תומפסון – ג'ו האריס (שמזכיר אותו רק קצת פחות מדווין בוקר, אליו עוד נגיע היום) גמרה את המשחק בפועל עם 53 שניות לסיום.

ברוקלין: קיירי 39 נק', 9 אס', 3 חט'. לברט 23 נק', 7 ריב', 5 אס', האריס 19 נק', 4 אס'. ג'ארט אלן במשחק מעולה נתן דאבל דאבל של 18+10. טוריאן פרינס שמשחק מעולה מאז תחילת העונה גם הוא נתן דאבל דאבל של 12 נק' ו-11 ריב', וגם 4 חט', וגארט טמפל קלע את כל הסלים החשובים וסיים עם שלוש שלשות ו-13 נקודות.

פליקנס: כאמור בעיקר אינגרם, עם 40 נק' (רק שלשה אחת, אבל 17 סלי שדה ב-70% אדירים), 5 ריב', 5 אס'. לונזו והולידיי (7 ריב', 4 חט') קלעו 15 כל אחד. הארט הוסיף 14 נק' ו-7 ריב'. פרנק "ביי פייס" ג'קסון וג'יי ג'יי קעקועים רדיק קלעו 12 כ"א.

https://youtu.be/OR5oUitsSPk

ממפיס גריזליס (5-1) – יוסטון רוקטס (3-4): 107-100

במשפט אחד – דווקא בלי ווסטברוק, הארדן נתן משחק שהזכיר את השנה שעברה, עם אותה תוצאה.

רבע ראשון: הארדן עם סחיטת עבירה, הארדן עם שלשה, הארדן עם עוד שלשה (כשמהצד השני קצת וולנצ'יונאס והרבע מוראנט שעוד יהיה יופי של שחקן, אם הוא לא כבר).

רבע שני: דווקא מתחיל טוב בממפיס עם קלארק הרוקי, מוראנט הרוקי וג'יי קראודר הלא רוקי, אבל אז הארדן עם לייאפ, ועוד חדירה, ועוד סחיטת עבירה ועוד ליי אפ, אסיסט להאוס ואז עוד שלשה, והמשחק אמנם צמוד אבל ברור לחלוטין שהוא עומד בסימן האיש והזקן.

רבע שלישי: שוב, ממפיס פותחת טוב ועולה ליתרון עם מוראנט, וולנצ'יונאס וקראודר, אבל… הזקן מגיע, שלשה ופלואטר שמחזירים את היתרון ליוסטון. ועם עזרה של מקלמור במשחק מעולה מבחינתו, יוסטון יורדת לרבע האחרון עם יתרון מבטיח בן 8 נקודות.

ברבע האחרון מקלמור וגורדון שומרים על יתרון בן 10-12 נקודות, והארדן חוזר בשביל להבטיח אותו בשש הדקות האחרונות. מוראנט ודילון ברוקס עוד מנסים להחזיר את ממפיס למשחק, אבל שלשה של הארדן עם דקה וחצי לסיום סוגרת את המשחק למעשה.

יוסטון: הארדן עם 44 נק', 10 ריב', 6 אס', 2 חט', ואפילו 7-16 מהשלוש שזה לא משהו, אבל מדהים עבור הארדן העונה. עוזרים לו כאמור אריק גורדון (3-9 מהשלוש) עם 16 נק', מקלמור (3-10 מהשלוש) 12 נק', דנואל האוס (2-9 מהשלוש) עם 15 נק', וקפלה עם דאבל דאבל של 10 נק' ו-13 ריב'.

אצל ממפיס, ובכן, אולי הדגשתי את כל החטאות השחקנים של יוסטון מהשלוש אבל הם בכל זאת סיימו עם 50\17 מהטווח. אבל ממפיס… אוי ממפיס, זרקו חצי מהזריקות (25) וקלעו רק שלוש מהן, כשהגדיל לעשות דילון ברוקס עם 0-7 מהטווח. כך או כך, הקלעים הבולטים היו מוראנט עם 23, 5 ריב', ו-6 אס'. דילון ברוקס עצמו עם 17. ואילו קבקולו, טיוס ג'ונס ו-וולנצ'יונאס קלעו 41 נקודות ביניהם, כשהליטאי גם מוסיף עשרה ריבאונדים.

https://youtu.be/h1hn6BgRxJg

מינסוטה וולבס (2-4) – מילווקי באקס (2-5): 134-106

במשפט אחד: דיוינצ'נזו הגיע כ-MVP של פיינל פור המכללות ולא עשה כלום בעונת הרוקי. אבל יש מצב שמתפתח כאן שחקן.

והאמת היא שהמצב פשוט, קבוצות שמצליחות לעצור את יאניס נותנות לעצמן סיכוי מול מילווקי. אבל קבוצות שממש לא מצליחות לעצור את יאניס, ובנוסף גם נותנות לקריס מידלטון ולדיוינצ'נזו לעשות מה שהם רוצים, לא באמת יכולות. ואמנם זה המשחק השני ברציפות שקא"ט מפסיד בגלל ההשעיה (וחובה לציין שדג'נג לא כזה גרוע כמחליף), אבל עדיין – הניצחון כאן לא היה מוטל בספק, לפחות במחצית השנייה.

המשחק התחיל בסימן מילווקי בזכות שני הגארדים שלה, בלדסו ומידלטון, שהובילו את הקבוצה ל-21-11 מבטיח. אבל בהמשך מינסוטה בהחלט חזרה למשחק בזכות וויגינס וקובינגטון, שהשאירו את הזאבים במשחק גם ברבע השני למרות התעוררות של יאניס. מה שגמר את המשחק היה הרבע השלישי, ובעיקר ארבע הדקות הראשונות, בהן יאניס ובעיקר מידלטון הובילו את הבאקס ליתרון מבטיח בן 21 נקודות. קולות חזרה רפים של מינסוטה הושתקו עם 5 נקודות מהירות בדקת הסיום של הרבע השלישי של מי אם לא – האיש מהכותרת, דיוינצ'נזו החמוד. הרבע האחרון היה לכאורה לפרוטוקול בלבד, אבל למעשה נועדו בשביל לתת את הבמה לאמריקאי ממוצא איטלקי של מילווקי שגם נתן את הארסנל כולו, וגם הראה שלמילווקי יש על מי לסמוך מלבד הכוכבים הגדולים שלה, בניצחון קליל למדי.

מילווקי: יאניס 34 נק', 15 ריב', 6 אס' (14 מ-19 מהשדה). מידלטון 26 נק', בלדסו 22 נק', 9 ריב', 6 אס', ודונטה דיוינצ'נזו עם 17 נק', 3 שלשות (מ-4 נסיונות) ו-7 ריבאונדים.

מינסוטה: וויגינס (7\4 מהשלוש) 25 נק'. קובינגטון עם 15 נק', ג'ורדן בל עם 12 ו-6 ריב'. נפייר (4 חט'), דג'נג וטיג קלעו 10 כ"א.

פניקס סאנס (2-5) – פילדלפיה 76 (1-5): 109-114

במשפט אחד: מחצית שנייה ענקית של דווין בוקר, ופניקס ממשיכה להיות אחת מהפתעות העונה במשחק צמרת מפתיע.

זהו, כבר אין יותר בלתי מנוצחות כשגם פילדלפיה נטולת אמביד מפסידה היום למרות משחק מעולה של שלושת כוכביה (כלומר, פרט לאמביד) במחצית הראשונה. בכלל, למרות מחצית ראשונה באמת טובה של הקבוצה – האמת צריכה להיאמר והיא שפניקס המפתיעה הצליחה לשמור את עצמה קרוב קרוב, על מנת ליצור את ההפתעה במחצית השנייה. בכלל, המשחק התחיל דווקא עם ריקי רוביו וארון ביינס שהעלו את פניקס ליתרון ראשון בן 8 נקודות (15-23), אבל דקות טובות של ריצ'רדסון ובעיקר הורפורד יצרו מיני מהפך ופילי ירדה להפסקה הראשונה ביתרון קטן. יתרון אותו היא שמרה גם ברבע השני עם טוביאס האריס, קורקמאז במשחק מדויק למדי (קורה לו 4-5 פעמים בעונה) ובעיקר הורפורד באחד המשחקים הטובים והמדויקים שאני זוכר ממנו בשנים האחרונות שמרו כאמור על יתרון מינימלי גם במחצית.

אבל המחצית השנייה כבר הייתה סיפור אחר לגמרי כש-9 נקודות מהירות של בוקר הפנומנלי מורידות את ההפרש ל-3 בלבד ושלשה אדירה שלו עם חמש דקות לסיום הרבע משווה את המשחק ומסמנת את שינוי המומנטום גם אם המשחק המשיך להיות צמוד בהמשך. אבל אם במחצית הראשונה זה היה צמוד עם יתרון קל למזרחית, הרי שהשלשה הזאת כאמור הפכה מומנטום, והמשחק אולי המשיך להיות צמוד אבל עם יתרון קל למערבית. הורפורד המשיך לעשות הכל, אבל בוקר ורוביו (גם הוא במשחק גדול) היו שם כל פעם בשביל לתת עוד איזה סל או שניים ויתרון קטן לקבוצה שלהם. שלשה של קורקמאז עוד צמצמה את התוצאה עם 3 שניות לסיום ל-3 נקודות, אבל זאת הייתה שירת הברבור.

קלעו לסאנס: בוקר עם 40 נקודות (15 מ-19 מהשדה!!), רוביו עם 21 נק', 7 ריב' ו-10 אס', ביינס קלע 15 (שלוש שלשות), 7 ריב' ואפילו 6 אס' מפתיעים, וקלי אוברה שמשחק את הכדורסל הכי אחראי שלו בקריירה הוסיף 14.

בפילדלפיה, הורפורד כאמור עצום עם 32 נקודות ו-5 שלשות. טוביאס האריס עם 24 ו-10 ריבאונדים. קורקמאז הוסיף 4 שלשות בדרך ל-20 נקודות. סימונס אמנם חטף את הכדור לא פחות משבע פעמים, אבל קלע רק 6 נקודות, שזה פשוט לא מספיק.

גולדן סטייט ווריורס (5-2) – פורטלנד טרייל בלייזרס (4-3): 118-127

במשפט אחד – יש מצב שהפציעות של קליי וסטף (ודריימונד וראסל… נניח) הן הדבר הכי טוב שקרה לווריורס בטווח הרחוק.

הכירו את אריק "זאק רנדולף עם שלשה" פסקאל. ואת קיי "לא רק קנדריק נאן יכול" באומן. האמת היא שאני מאד מאד סקפטי לגבי השני, אבל הראשון… הראשון נראה כמו חתיכת גניבה וזה לא המשחק הראשון. פסקל נראה כמו מישהו שעשוי להיות אחד הגבוהים הטובים בעשור הקרוב. הוא אמנם כבד למדי, אבל הוא חזק להחריד, יש לו טאץ' מצוין מתחת לסל, והוא מקנח בכך שהוא ממש לא קלעי רע מהשלוש. נמוך קצת, אבל לא נורא. הבחור נתן משחק מפלצתי של ממש ונראה כמו כוכב עצום, כשהבחירה ה-41 בדראפט האחרון עוד יכול להתברר כשותף הגדול של דריימונד גרין בשנים הקרובות בקו הקדמי של הקבוצה.

אז אפשר להגיד שאין ואקום בכדורסל, אבל העובדה היא שגולדן סטייט גם ניצחה את המשחק, ועשתה את זה מול מי שהתמודדה מולה בגמר המערב האחרון ולא נחלשה בהכרח מאז. היא עשתה את זה מול קבוצה במשחק שיא של הכוכב הגדול שלה, דיים לילארד, והיא עשתה את זה לא רק בגלל יופי של משחק של כמה שחקנים אלמוניים לחלוטין אבל גם בגלל שסטיב קר הוא יופי של מאמן.

כבר ברבע הראשון פסקאל היה בכל מקום עם 17 נקודות כשבצד השני, לילארד, הוד ו-וויטסייד שומרים על פורטלנד באיזון יחסי עם הלוחמים. איזון מפתיע יש לומר. הרבע השני כבר נראה טוב יותר עבור הפייבוריטית מאורגון אך למרות דקות מעולות של לילארד, הרי שמשחק חלש של סי.ג'יי מקאלם לא אפשר לפורטלנד לברוח.

אבל כמו במשחקים אחרים היום (הניצחונות של מילווקי ופניקס), גם כאן המחצית השנייה הייתה כבר סיפור אחר, פסקאל המשיך להיות גדול אבל פתאום גם קאולי סטיין ניסה להראות שהוא לכאורה הגבוה הבכיר של הקבוצה וכשבאומן מוסר וקולע פלואטרים, לפורטלנד פשוט לא היו תשובות. הסקנד גארדים של הפיינאליסטית, פול (איזה שחקן חסר אלגנטיות…) וברקס, המשיכו לתת לווריורס יתרון קטן גם ברבע האחרון כששלשה עצומה של מי אם לא, אריק פסקל, עם חמש דקות לסיום מרימה את הקהל ונותנת לגולדן סטייט יתרון בן 8 נקודות. מקאלם סוף סוף התעורר בדקות האחרונות ועוד ניסה לעשות משהו אבל דאנק מהדהד במיוחד של איש המשחק (פסקל) והווריורס יוצאים לא רק עם ניצחון מבטיח, אלא גם – חשוב הרבה יותר – המון תקווה להמשך.

קלעו לגולדן סטייט: פסקל 36 נק' (4 מ-6 מהשלוש) ו-13 ריב', באומן 19 נק', 8 אס'. דמיאן לי ופול עם 16 נק' כ"א, ברקס עם 13 ו-ווילי קאולי סטיין הוסיף 10 נקודות.

בפורטלנד היה זה בעיקר דיים עם 5 שלשות ו-39 נקודות. וויטסייד הוסיף 22 נק' ו-11 ריב', מקאלם (במשחק חלש פרט לסיום) וסימונס קלעו 14 כ"א וחזוניה הוסיף 11. יצוין גם שרודני הוד היה מחריד עם 1 מ-8 מהשדה בדרך ל-4 נקודות בלבד.

https://youtu.be/F8AV5Rk5_ZE

לפוסט הזה יש 160 תגובות

    1. אבי, נולדת עבור זה. אני מגדיר את הסקירה שלך כטובה ביותר עד עתה באתר, ואני לא אומר זאת רק בגלל שאני בקשתי ממך לעשות זאת. ממש תענוג לקרוא על הבוקר, במיוחד עבורי שהגעתי מאוחר נהביתה והתיישבתי מיד לעשות מעורב. תודה.

  1. מגיע לריקי רוביו המון קרדיט על הפתיחה הטובה של הסאנס. הוא עשושה בדיוק את מה שציפינו וההשפעה שלו על בוקר הרבה מעבר למצופה. אם רק הייתה לו זריקה היה כבר מזמן אולסטאר. לפחות לשאקטין השבוע הוא ייכנס…

    1. בוקר טוב לעידו גילארי ולגיא רוזן אקא הרשע!
      שני שחקנים באו ועשו כזה מהפך בפיניקס שאין לו אח ורע.
      קיבלתם אולי את הפויינט הכי טוב שיש. לא קלע גדול, יש יגידו נגר, אבל מנהיג אמיתי שיישר לדעתי את בוקר בצורה שלא תיאמן. בנוסף קיבלתם בולדוג צבע בצורת ביינס הוויקינג. לא ייאמן שיוטה וויתרה על ריקי היקר בשביל קונלי. לפחות עכשיו הבחירה הזו בלתי נתפסת!
      לדעתי ההשהיה הזו של אייטון היא ווין גדול בשפיל הפיניקס. הם רואים שאפשר בלעדיו ותופשים ביטחון ענק שידחוף אותם קדימה ורחוק.

          1. רוביו הוא דווקא כן המנוע של הקהוצה כי הוא הרכז שמנהל את ההתקפות ומניע אותן.
            כך שגם אם הוא נגר בקליעה, הוא רכז מעולה. וכמו שרונדו היה המנוע של הסלטיקס כך רוביו בפיניקס.

            1. הלוואי, לפחות על רוביו כי מה שהוא עושה לא נמדד רק בסטטיסטיקות. הוא ענק כו שהיה באליפות העולם. הוא הדבק!

    2. תודה על הסיקור . עידו לאור הפתיחה המפתיעה של הסאנס צפיתי פעם ראשונה העונה במשחק שלהם. איזה שינוי לעומת עונה קודמת, מאוד בולט שבוקר מרגיש הרבה יותר בנוח שיש לצידו מנהל משחק כמו רוביו והוא פנוי לעשות את מה שהוא הכי טוב בו שפשוט לקלוע (נתן תצוגה נדירה הלילה).
      ארון ביינס הולך ומסתמן כאחד החוזים הכי משתלמים בליגה,
      עוגן הגנתי וגם התקפית תורם את חלקו.

  2. תודה רבה!
    פעם ראשונה מזה שנים שראיתי משחק מלא של פיניקס. היה כיף! תמיד נחמד לראות את גלגל ה-NBA מסתובב, במיוחד מול "הפרוסס".
    פילי קבוצה עם פוטנציאל לגדולה, אבל יש שם את עניין סימונס הטחון וגם האריס שנמצא בסיטואציה די מוזרה – לא ותיק שהוכיח את עצמו כמו הורפורד, גם לא צעיר עם דיבורי פוטנציאל כמו סימונס, ובסופו של דבר מס' 4 בקבוצה שיושב על חוזה ענק… חלק מההצלחה שלהם תלויה לדעתי ביכולת של טוביה והמערכת למצוא את המקום שבדיוק מתאים לו

  3. בוקר טוב
    עם כל הכבוד לאינגרם ושהוא יסלח לי על מה שאכתוב מכיוון שמלבד בכל משחקי הלייקרס בעונה שעברה (בהם שיחק) לא צפיתי בו העונה ….. הוא שחקן סוליסט מהזן הגרוע ביותר ואין לו שום יכולת (לפחות לא כמו שאני מכיר אותו משחק) לעשות שום דבר עם קבוצה גדולה מלבד להיות שחקן שמפציץ בקבוצה מפסידה.
    כל רגע שראיתי אותו בשנה שעברה היה סבל כצופה כדורסל.
    אמשיך לגבי כל שחקני הלייקרס לשעבר . כמה ביקורת נשפכה על הטרייד הגדול של דייויס…..איך הלייקרס מוותרים על העתיד….מםרקים קבוצה שלמה בשביל שחקן שלא מגיע לפלייאוף…….איך לברון מחרב והורס ועוד טופינים כאלו ואחרים. שורה תחתונה – כל אסופת השחקנים הזו לא עושה כלום מלבד להפסיד, לא מתקדמת לשום מקום וגם אם ניו אורלינס איכשהו יעשו משהו , זה יהיה כנראה (אם בכלל) בזכות ציון.
    פשוט שחקנים בינוניים לכל היותר שאין להם (לפחות כרגע ולמראית עין כבר זמן רב) שום יכולת לשום דבר מלבד בינוניות משגשגת.

  4. מעולה תודה רבה אבי.
    יוסטון עם אנרגיות של יום אחרי פורים. מה נסגר?
    החבר'ה הצעירים של הלוחמים נראים רעבים ואין להם אפילו 10 שחקנים. פסקל באמת נראה על הכיפאק גם הגנתית. פול יכול עוד להפוך למשהו יש לו ראיית משחק די טובה השאלה היא מה יכולת הסיום שלו.
    פיניקס – מה עוד נייחל להם. מדהים איך שינויים קטנים יכולים להתברר כניצוץ שהניע את התהליך. רק לחשוב מה היה קורה עם מיני הייתה עושה את הטרייד שלה על וויגינס ולא על לאבין.

  5. מילה על הצ'אנלג'. לדעתי זה בזבוז זמן לקחת אותו על עבירות רגילות (למעט תוקף) הרי בכל מהלך ישנו מגע – שהוא נתון לפרשנות מאוד רחבה מן הסתם השופטים לא יהפכו את ההחלטה שלהם על דבר שהוא כל כך אמורפי. נראה לי שצריך לשמור את הצ'אלנג' לדברים שהם מאוד ברורים כמו האם הבלוק היה חוקי או נגע קודם בקרש. הכדור היה בשיא הגובה או לא היה וכו' על שריקת עבירות עוד לא ראיתי העונה שהשופטים משנים החלטה

      1. נראה לך שעם אייטון ובלי האינטנסיביות של ביינס הייתם מנצחים את כל המשחקים הצמודים האלה?!
        .
        זוכר איך נראיתם עונה שעברה עם הסופרסטאר והמספרים שלו?
        .
        הוא נחוץ לכם בכלל? מה הערך המוסף שלו? לא הייתם מרגישים אם לא היה קיים.
        .
        רק לחשוב על תוספת של לוקה לקבוצה הנוכחית במקומו.
        .
        מי בכלל בוחר סנטר כיום?
        סנטר צריך לתת דבר אחד – להיות הסנטר של ההגנה, פשוטו כמשמעו.
        הנקודות באות היום מהגארדים והפורוורדים.
        ולרווח בהתקפה.
        .
        # חכה שהוא יחזור ותתחילו להפסיד משחקים צמודים על הגנה בגללו, יהיו לך כמה הוכחות שתרצה.

        1. אתה לא יכול להשוות את מה שהיה בעונה שעברה כי כל הקבוצה משחקת ונראית אחרת.
          כן הוא נחוץ לנו כי ביינס לא יקבור שלשות באחוזים של סטף קרי לאורך זמן.
          גם אני רציתי את לוקה. זה לא אומר שאייטון מיותר.

          1. אייטון בינתיים מיותר לחלוטין.
            ביינס קובר שלשות באופן עקבי מאז העונה הראשונה בבוסטון שפתאום הפתיע איתן בפלייאוף.
            הוא יודע לקלוע אותן נקודה.
            לא נראה לי אגב שאייטון מסוגל לקלוע שלשות באחוז נורמלי. הטווח שלו זה חצי מרחק אם אני לא טועה.

            1. זה לא היה הטווח של ביינס? לא יודע אם אייטון מסוגל לקבור שלשות רק הזמן יגיד. כמה שלשות בדיוק ביינס קבר באותה עונה 20? זה עקבי? מה זה יודע לקלוע אותן ב-34-35% או ב-50% (שזה בערך המצב כרגע).

        2. ועוד משהו עקום בטיעון שלך – אז את המשחקים שהצמודים שניצחנו ניצחנו בזכות ביינס. מה לגבי הצמודים שהפסדנו? זה גם בגללו? משחקים צמודים נוטים ליפול לכאן או לכאן זה לא קשור לשחקן זה או אחר.

          1. אותו דבר אפשר להגיד על טיעון הטריפל דאבל של ווסטברוק מה קורה שהוא כמעט משיג טריפל דאבל והקבוצה מפסידה? סיים קייס

          1. אתה טועה לחלוטין: שחקן עם חכמת משחק ויכולת מגוונת כמו לוקה היה נהדר בכל קבוצה והטא היה יודע לשחק עם בוקר.

            1. *והוא היה יודע.

            2. לוקה זה שיטת משחק , הוא די מתאים לבוקר שסקורר ולא מנהל משחק, לגבי אייטון אשך הפוטנציאל שם רק שהראש גם יהיה ולא במשפרי ביצועים תן לו שנה והוא אולסטאר שמעון ברוך

      1. ראיתי אולי את סופן בתור ילד אבל זה בטח לא היה קרוב לפארסה שרצה עכשיו.
        להזכירכם ממש לא התעוררתי עכשיו, אני מתלונן על המגמה בשיפוט כבר כמה שנים טובות, בהתחלה עוד קראו לי הייטר שהורס את הבלוג החי בגלל התלונות האלה.
        ואז באת ביציאה האלמותית "לא היה שום שינוי בחוקי השיפוט" אחרי שהכניסו את הפרידום אוף חרטא שבערך נותן להם יד חופשית לכל שריקה הזויה שבא להם.
        .
        השופטים כיום לא יודעים מימינם לשמאלם, קוף ששורק באקראי היה עושה עבודה טובה מהם, גם בשריקות וגם באי-שריקות.
        השחקנים בהלם כל משחק, ולא תגיד אלה חבר'ה שגדלו על השיפוט של שנות ה-90.
        .
        פארסה מתמשכת !!!

            1. זה העלבון הכי טוב שיש לך?. אתה בטוח שהמצאת את הכדורסל רק שאין קשר בין מה שקורה על המגרש למי שאתה שונא/אוהב שזה הבסיס שלך בעצם לאיך ומי צריך לשחק. סורי יקירי זה לא עובד ככה. טי ג'יי מקונל לא יוביל קבוצה גם לא ארון ביינס (שהוא אחלה שחקן שאני שמח מאד שהחתמנו).

            2. הסברתי לך ולשמעון את המשמעות של פרידום אוף מובמנט ואין לזה קשר לחצי מהשריקות שאתה מדבר עליהם. יש שריקות אוויר? וואלה באמת לא שמתי לב כי זה לגמרי חדש. שיפוט תמיד היה עניין בעייתי סילבר לא חידש או שינה כאן כלום.

            3. אני רק אומר את האמת. לחלק מהאנשים זה קשה לשמוע, כל אחד מסיבותיו.

            4. והאמת אין לה קשר לעובדות אלו סתם פסוקי שטן מבסקטבול רפרנס…
              עינו של האשך רואה הכל – סאורון קטן שכמוך.

            5. עידו באמת , המגע בליגה נהיה בושה היום מפלצות בשר ודם סוכות וכפות באוויר כמו עלה נידף על כל מכה קטנה, כן כמות השריקות לא ירדה מה שירד זה כמות הנגיעות ומה נחשב שריקה, השיפוט היום אפילו מעדיף יותר כוכבים מאשר מה שהיה בתקופתו של סטרן, כוכב אתלטי היום לא צריך סקילס כל מה שהוא צריך זה להוציא מרפק להיכנס בשומר להעיף אותו מטר ועוד לקבל סל ועבירה

          1. לי יש ביקורת אחת על השיפוט העונה שזה הרבה יותר מידי עבירות תוקף,
            אבל אני לא בטוח אם שה קשור לחוקים לתשומת לב או למדיניות.
            לגבי השאר דווקא לא רואה שיפוט שונה מהרגיל או לא נכון.

            1. יש באמת עלייה בעבירות התוקף נעקוב אם זה משהו חולף או מגמה.

        1. קצת פחות מרמור ותחיה יותר שנים.
          השופטים הם סה"כ עובדים שכירים שמנסים לעשות עבודה סופר קשה במשחק קשה לניהול, בניגוד לכדורגל, ולהם אין את האלף מצלמות ושידורים חוזרים שיש לך מהבית.
          אני בטוח שאם יתנו לי, לך או לכל אחד מהאנשים פה לשפוט במשחק אחד לעיני 20 אלף צופים יצאו לנו שריקות הזויות.

      1. איך אתה כועס.. אתה מושקע בו או משהו?
        בכולופן אייטון שחקן מאוד מוכשר אבל מגן רע וכמו שנראה גם ילד טיפש
        במקרה הטוב זה יהיה קאזינס, אבל אני יותר מהמר שזה יסתיים בג'וש ג'קסון 2.0
        וביינס סנטר מעולה שפשוט לא קיבל מספיק קרדיט ואמון. הוא לא יהיה אולסטאר אבל אחלה שחקן חמישייה, משהו כמו בוגוט ואולי אף משודרג

    1. נכון, שחקן שמעולם לא שיחק מעל 20 דקות למשחק יהפוך בגיל 30 לאימת הליגה. באיזה סרט אתם חיים?
      הוא אחלה סנטר מחליף ושחקן קבוצתי נהדר אבל תתעוררו.

      1. עזוב עידו אין עם מי לדבר
        ביינס מעולה והוא דבק.ושחקן נשמה.
        אבל ברור שהוא לא סנטר פותח וברור שאייטון שהוא שחקן עם פוטנציאל סופרסטאר עדיף עליו גם לטווח הקרוב וגם לרחוק.
        אין מזה להוריד את התרומה של ביינס בהפיכה של פיניקס מנמושה לקבוצה אמיתית

        1. אני אגב חשבתי שעדיף להשאיר את הולמס. אבל ביינס מגלה חוכמת משחק עדיפה בהרבה והוא בורג חשוב מאד בהנעת הכדור. אז שמח מאד שעשו את ההחלטה הזו.

            1. אכן אמרת וצדקת.

            2. טוב הוא בחור חזק…

            3. ביינס אחת מגניבות העונה.
              או שדני איינג' יודע שוב משהו שאחרים לא.

            4. יפה. עכשיו יש לי את מי להאשים אחרי שחזור הישגי עונת 2014…

  6. תודה אבי. מישהו יודע מה קורה עם ג׳רו הולידיי? ראיתי שלשום את הפליקנס נגד הת׳אנדרס ואת התקציר של ההפסד הנוסף שלהם לנטס. הולידיי חושך, משחק לרוחב ובעיקר נפטר מהכדור לאחד מהילדים. משהו שם חורק. פיניקס פשוט הפתעה נהדרת. איך אומרת מירי רגב – כפיים 👏🏻

    1. שאלה טובה
      לדעתי שווה לפליקנס להטריד אותו
      הוא לא בטיים ליין של הקבוצה אבל הוא אולסטאר גבולי במקום נכון.
      אחשוב על טרייד מאוחר יותר היום

  7. תודה, אבי. אחלה סיקור.
    .
    זה מה שכיף ב-NBA. רק משחק 7 בעונה, משחק שבסיכום של עונה מלאה אף אחד כנראה לא יזכור, ולא יהיו לו השלכות מרחיקות לכת.
    ועדיין, זה הספיק לי בשביל להסתובב במהלך כל הבוקר עם חיוך גדול על הפנים.
    בהחלט יכול להיות שמחר, מחרותיים, והלאה, כל הסיבות לחייך ייעלמו. אבל זה לא באמת משנה –
    יש משהו באהדת ספורט שנותן רגעים קטנים של אושר מזוכך, רגעים שהמילה היחידה שיכולה לתאר אותם היא "פרייסלס".

    1. לא רואה משהו חוץ מפציעה משמעותית שמשנה את התמונה.(חוץ מהערה בסוף התגובה)
      לא תנצחו לנצח אבל זה לא יאמן כמה השפעה יש למאמן ולרכז.
      גם אם תראו העונה את הפליאוף מהבית (ויש סכוי כזה עוד יבואו משברים רבים בדרך)
      כנראה שהמגמה היא עליה.בטוח יחסית לשבר כלי של העונות הקודמות.
      רק סרבר יכול להרוס עכשיו.

      1. קונטנדרית . . . בוא נראה את הסאנס לומדים לנצח יותר מחצי ממשחקיהם על פני עונה מלאה, קודם כל.
        .
        את 16' פתחנו עם 7 ניצחונות מ-12 המשחקים הראשונים.
        אם היית באותה נקודה בזמן בודק את הסטטיסטיקות של הקבוצה, היית מגלה קבוצה עם הגנה טופ 10, והתקפה טופ 10.
        .
        עד לסיומה של העונה, 60 המשחקים הנותרים, הסאנס ניצחו בסך הכל 16 משחקים נוספים.
        .
        אלו הסאנס. אל תזלזל ביכולת שלהם למצוא דרכים לקרוס, להתנפץ, לשבור את ליבם של אוהדיהם.
        .

            1. Trust the process

            2. זה בדיוק מה שאני עושה. אתה לא עובר מ-19 ל-55 בלי להביא מגה-סטאר.

            3. כן, סיכמתי את התשובה שלך

            4. לא הייתי בטוח אם אתה גם מאלה שחושבים שארון ביינס הוא המגה-סטאר…

            5. יפה. עכשיו יש לי את מי להאשים אחרי שחזור הישגי עונת 2014…

            6. אני רק אזכיר את ההבדל המהותי – אז הורנסק היה עסוק בג'אגלינג כדי לפתור את התאונה החזיתית שארגנו לו בחדר ההלבשה.
              העונה הסיפור קצת שונה והסגל הרבה יותר מאוזן.

            7. ואגב אתה מבלבל בין העונות.

            8. he's the hero Phoenix needs, not the one it deserves

            9. נו, הפוך
              מה היה עם הורנאסק? אני זוכר את העונה הטובה ואז את זו שאחריה, על איזו תאונה חזיתית מדובר?

            10. ברור.
              עכשיו זה הזמן להחזיק אצבעות, להשקיע ממון באיזו פרסת סוס, או רגל של ארנב.
              ואז לחזור שוב ושוב על המנטרה:
              "בבקשה, בבקשה, בבקשה. רק שסרבר לא ישתגע. רק שסרבר לא ישתגע…"

            11. היו שתיים:
              בשנה אחרי העונה הראשונה הביאו לו את אייזאה תומאס לתוך באק-קורט עם דראגיץ' ובלדסו. את זה הוא עוד איכשהוא אכל יפה והסאנס שרדו את בקשת הטרייד והטרייד אחריו שהביא את ברנדון נייט פור גוד סייקס ושלח את תומאס לסלטיקס.
              עונה אחר- כך הם פיצלו את המוריסים אחרי שהבטיחו להם שישאירו אותם ביחד – זה כבר היה סרטן יותר מדי גדול שהרג להורנסק את הקובצה.

            12. למה מבלבל בין העונות?
              עונת 14' – 48 ניצחונות בלי פלייאוף. הקדמה להתרסקות של השנים הבאות (להלן – "הישגי עונת 14")
              עונת 16' – קריסה מוחלטת. סוף עידן הורנסאק והג'אגלינג שלא באשמתו.

            13. ואת דראגיץ' למיאמי כמובן.

            14. הבנתי, חשבתי התכוונת לאיזה מרד שעשו לו השחקנים או משהו

            15. אהה הבנתי אותך אחרת. כאילו שנתחיל טוב ונסיים כמו ב-2015/16.

            16. זה די מה שקרה אור.

            17. עונת 15' בכלל הייתה פסיכית. איזו קריסה מפוארת הייתה לנו בסיומה של אותה עונה.

  8. לגבי אינגראהם זה שהוא מוכשר זה היה ברור ותמיד ידענו שמחבילת הלייקרס הוא היחיד שיכול להיות פוטנציאל למשהו.
    אבל שחקן כמוהו שהוא רק סקורר מחצי מרחק אתלט וצעיר יכול לפרוח בסיטואציה מאד מאד ספיציפית בקבוצה נכונה עם מאמן נכון בשיטת משחק נכונה ודברים כאלו קוראים לעיתים נדירות, גם כרמלו בשיאו עם מאמן נכון בקבוצה נכונה יכל להשיג יותר אבל סביר להניח שכמו שזה לא קורה ללאבין וכרמלו זה לא יקרה לאינגראהם. הבן אדם מביך בהגנה והוא בשנת חוזה רק אל תשכחו מה קורה לשחקנים האלו אחרי שנת חוזה.
    הוא יקבל מקס בשארלוט או בניקס או משהו דומה ויהיה סקורר של 23 26 נק למשחק כמו זאק לאבין בקבוצה בלי ערך בלי שאיפות ובלי נצחונות.
    זה לא אחד שיביא נצחונות או יקפיץ פרנצייז ככוכב ראשי. במזרח הוא יכול להיות אולסטאר בכיף 10 שנים הבאות מהיום.
    שציון יחזור המספרים שלו ירדו דרסטית.
    לאיפה אחד כמוהו יכול להועיל? דטרויט אינדיאנה מהקבוצות היותר נורמליות.
    אם ווש יסכימו לסיין אנד טרייד אינגראהם ביל בקיץ הייתי עושה עסקה כזאת אם לא היו הצעות טובות יותר על ביל. ביל לדעתי גם ישלים את ציון טוב השאלה אם הוא מוכן לבוא להיות מס 2 של ציון.
    במערב? יכול לעזור לפורטלנד אבל לא בחוזה מקס.

        1. סבבה. אני הייתי לוקח את אינגרם לפני בראון כנראה (הספק הגדול הוא הבריאות של אינגרם)
          לגבי השמירה הא לך טיעון שמעוני – בראון טוב רק כי הוא משחק בסלטיקס עם שם יש שחקנים שמחפים עליו (סמרט הורפורד וכו') הוא רך וסתם עושה פוזות של שומר אבל זה לא באמת הוא וראינו איך יאניס עשה ממנו קציצות. איך? (תדמיין את יוספון)

  9. לדעתי השחקן הכי חם מתחילת השנה זה לילארד….הבנאדם יורה מטווחים של סטף+ וקובר אותם ללא הכרה.
    אם הוא היה בקבוצה אחרת או עם סגל רציני יותר הוא היה כבר עם 2-3 אליפויות…

  10. לאחר סיום צפייה בכל התקצירים
    1-הלוואי שפיניקס יעשו פלייאוף(גם דאלאס).איזה שינוי עצום משנה שעברה.(צוות אימון,סוף סוף רכז)
    2-החברה של גולדן סטייט מרגשים אותי.כמו קבוצת קולג והקהל בטירוף.כבר נגד סן אנטוניו נתנו פייט עד שקרסו ברבע הרביעי.

    שאר המשחקים היו משעממים חוץ מתצוגת הסולו של ברנדון אינגראם

  11. אבי, נולדת עבור זה. אני מגדיר את הסקירה שלך כטובה ביותר עד עתה באתר, ואני לא אומר זאת רק בגלל שאני בקשתי ממך לעשות זאת. ממש תענוג לקרוא על הבוקר, במיוחד עבורי שהגעתי מאוחר נהביתה והתיישבתי מיד לעשות מעורב. תודה.

    ביינס? MIP?

    ורוביו מצויין

    1. הוא בהחלט הגיע למיאמי עבור הבחורות!
      רק שלשני אלה היתה להם טעות בסיסית בהבנה. הרבה בחורות רק ** משפרות ** את הביצועים שלך, גם על המגרש. תכלס הגיוני: יותר כושר, יותר חשק, יותר אנרגיה חיובית, יותר ליבידו, יותר רצון להתבלט.
      מי שחושב אחרת, עושה זאת מסיבותיו שלו.

    2. הוא בהחלט הגיע למיאמי עבור הבחורות!
      רק שלשני אלה היתה להם טעות בסיסית בהבנה. הרבה בחורות רק ** משפרות ** את הביצועים שלך, גם על המגרש. תכלס הגיוני: יותר כושר, יותר חשק, יותר אנרגיה חיובית, יותר ליבידו, יותר רצון להתבלט.
      מי שחושב אחרת, עושה זאת מסיבותיו שלו.

      1. ברצינות אני שואל, בוא רגע נתעלם ממזג האוויר ומיסי המדינה נניח (לא בדקתי), אתה באמת חושב שזה מה שחשוב לו באמצע העונה? מתי יש לו זמן ללכת לים? אין בחורות במקומות אחרים?
        זה לא שחסר לו בקיץ כסף לנפוש איפה שבא לו

        1. חביבי מישהו אמר שזה כל מה שחשוב לו והסיבה העיקרית? כל מה שאמרתי הוא הלצה בקטנה ולקחו פה ברצינות תהומית אז אני זורם.
          זה בטוח חלק מהסיבות. להגיד שבגלל כוס הוא ויתר על 50 מיליון בפילי? לא.
          פשוט נחמד כנראה להיות בסאות ביץ מאשר בפילי. ובפנסיה דאתה זקן כבר בן 33 והקבוצה שלך פח או שאתה פצוע זה תמיד עוזר.

          אל תשכח גם שחצי שנה הוא שמע את הכסילות של ברט בראון ואמר אין לזה עתיד אני אשחק בשביל הדבר הזה? הוא בחיים לא יקח אליפות.

          אולי האישה לחצה? מאמי אני רוצה ללדת במזג אוויר יפה בים גימי: אבל מאמי יש שם הוריקנים
          האישה: מאמי לא טוב לי פה הנגרים באים כל יום וחושבים אני אשתו של סימונס הקנגורו

          הנה ראית מניתי לך 3 סיבות ככה בקטנה

            1. נו ברוך זורם אתכם רציניים שכמוכם.
              אני מת לדעת מה הלך בפילי איתו זה ידלוף מתישהו.
              אני אומר לכם מה שאני אומר לאשתי אתם לוקחים אותי יותר מידי ברצינות לפעמים 😎

            2. זהו שאנחנו ממש לא…

            1. אני כבר הבנתי לאן אתה חותר אתמול – אתה מנסה לגרש די-בוק.
              לא ניתן לך!

            2. 😂

    3. כן, רק למה ההנחה היא ש"בחורות" = "פחות הישגים"?
      מה הפוריטניות הזו? מה זה פה, פוניבז'? התקונעס של גור? "איזהו גיבור"?
      הפוך. יותר פעיל, לא רק בספורט, בהכל = יותר טוב.
      המעבר למיאמי, על חופיה ונערותיה, היה איפוא היה מהלך ** מקצועי **, אחראי, רציני. התקדמות ספורטיבית, נפשית ואישית, מהמדרגה הראשונה.
      פרו וקילעו.

  12. עוד מוקדם אבל נחמד להיזכר בתחזית האופטימית של גיא:
    "והסאנס עושים את הלא יאמן –

    מסיימים את העונה עם מאזן חיובי."

  13. 1.יוסטון שיחקה היום כמו יוסטון של העונה שעברה. הרבה בידודים וכדורסל איטי שנגמר ב-44 נקודות של הארדן, ניצחון והגנה מתפקדת, כל זה שווסטברוק על הספסל באזרחי. שיטת הבידודים האיטית של הארדן לא משתלבת עם הקצב המהיר של ווסטברוק וזה נראה שבינתיים יוסטון טובה כשכל אחד מהם משחק בנפרד (למרות שהיום שיחקו נגד ממפיס המאוד חלשה). ד'אנטוני צריך לחשוב איך הוא גורם להם לשחק ביחד, גם במחיר של האטת הקצב.
    .
    2.ההגנה של הפליקנס זוועה. יש להם כמה שומרים אישיים טובים, אבל ההגנה הקבוצתית היא אחת הגרועות בליגה ולכן המאזן שלהם הוא 5-1. אינגרם לא יכול לשמור על גבוהים ממנו ולשחק כפאוור פורוורד, מה שג'נטרי עושה כל משחק. כשוויליאמסון יחזור זה יראה אחרת, אבל עד אז שווה להם ללכת על מישהו כמו קנריך וויליאמס שנותן הרבה hustle ותשוקה בהגנה.
    .
    3.פורטלנד חטפה 127 מגולדן סטייט שהציגה את החמישייה החלשה ביותר שלה מאז ימי ג'רמי טיילר. זה מאוד לא טוב, למרות שלילארד פתח נהדר את העונה. תודה רבה, אבי.

        1. ההגנה הייתה אותה הגנה בדיוק היריבה פשוט הייתה ממפיס זה כל הסיפור לא צריך לנתח בכוח. אין גם שום בעיה עם המהירות של ראס והארדן הבעיה זה בהגנה שלהם.
          מחר יוסטון נגד הלוחמים יהיה צחוקים

    1. קודם כל אני מת על מה שאתה כותב רועי ורוב הפעמיפ מסכים.
      אבל לפעמים אתה רושם דברים בלי לראות את המשחק , או אפילו להסתכל בסטטיסטיקה, לדוגמא הקטע עם יוסטון , א', הם ניצחו לא כי ההגנה שלהם תיפקדה אלא כי זאת ממפיס.
      ב' הארדן גם עם ראס עושה בידודים ומעיף זריקות סטפבק על שומר קשות מה3, היום נכנסו לו קצת יותר מבתחילת העונה אז זה נראה טוב יותר. זהו רק הערה שלפחות אם אתה לא צופה במשחק תסתכל על ססטיסטיקה בסיסית מהמשחק כמו כמות פוזשנים וכולי.. בעצם מה שבאתי להגיד שאל תרשום על סמך "נראלי"(תופעה נפוצה מאוד לא רק אצלך, ואצלך זה רק לפעמים לפעמים אז כל הכבוד עלזה).
      יום טוב שיהיה לכל הקוראים. ותודה על הסיקור אבי.

  14. משחק יפה לצפייה , פילי חוץ מהורפורד היו איומים במיוחד סימונס וריצ'רדסון, בעוד שביינס,רוביו ובוקר לא יכלו להחטיא.
    בגדול המשחק הזה הרבה פחות חשוב לפילי מאשר לפיניקס ואני חושב ראו את זה בתגובות של השחקנים.
    אבל בלי קשר הם שיחקו מצוין וניצחו בצדק

  15. ההגדרה של סימונס זה "פוץ". גם "בוק" מתאים.
    הבן אדם סובל מפרפקציוניזם והימנעות שממש פוגעים במשחק שלו.
    מה לעזאזל מונע ממנו לזרוק כמה שלשות? אז תחטיא, רבאק, אבל לפחות תראה שאתה מנסה.
    אפשר להבין את זה שהוא לא שותף לחינגת השלשות (אני ממש מוצא את עצמי מוחא כפיים לתרגילים שמסתיימים בתוך הצבע), אבל אצלו זה משהו אחר- הפחד מלהיכשל. הפחד מלנסות. ממש מאכזב.
    .
    ועוד משהו שבלט במשחק בין פילי לסאנס- כמה שריקות הזויות של שופטים תוקף וצעדים (קמינסקי). אשכרה עוצרים את שטף המשחק כאילו שמישהו בא לראות כמה הם מדקדקים בחוקה.
    איך אמר אלון אבוטבול ברוקדים עם כוכבים (אל תשאלו אותי למה ראיתי את זה ואיך אני זוכר את זה) אחרי שהשופטים פסלו אותו ואת זוגתו על איזו שטות: "תנו לרקוד! תנו לרקוד!".
    אז יאללה- תנו לשחק!

    1. ראית את הפאול ששרקו לבוקר כשרץ להגנה ושחקן חתך אותו?
      עשו עליו צ'אלנג', כולם רואים עשרים הילוכים חוזרים שאין שם כלום ואז השופטים פוסלים את הצ'לנג'…
      בנוסף ווסטברוק קופץ, אף אחד לא נוגע בו, נוחת ואז איכשהו זורק איזה זריקה עקומה לקרש והולך על זה לקו.

      1. יש יותר מדי שריקות תוקף, יותר מדי אנד וואן, יותר מדי עצירות.
        צפיתי במשחק ואני לא מבין למה מפסיקים את ההתקפה עד שמסתבר ששרקו צעדים נגד קמינסקי/תוקף על ביינס/אנד וואן נגד הורפורד (קריטי בסוף לטובת בוקר).
        ובסוף הם מפקששים את הווארד מחזיק את קרי (לייקרס-דאלאס).

        1. הפאול על בוקר היה 100 אחוז פאול
          הוא תפס ומשך בבירור בחולצה של ג'וש ריצ'רדסון מאחור וראו את זה בריפליי בצורה ברורה
          זה נכון שזה לא מנע את שטף המשחק ולא ביג דיל אבל המטומטם כאן הוא בוקר , למה בדיוק הוא עשה את זה שלא לצורך?

            1. יש וידאו
              או שאולי לפי החוקים שלך תפיסה בגופיה של שחקן אחר מאחור זה לא פאול
              מה לעשות שלפי חוקי ה NBA זה כן

            2. טראסט יקירי מה עם הקליעה של סימונס לא אמרת שאפשר לסגור את הליגה? נגר

כתיבת תגובה

סגירת תפריט