סיקור משחקי יום ראשון – קליפורניה שולטת / עמיחי קטן
טריפל דירק בפעולה... עשו את שלהם הלילה...

סיקור משחקי יום ראשון – קליפורניה שולטת / עמיחי קטן

מתוך 6 משחקים שהתקיימו הלילה שלושת הצמודים יותר על הנייר הסתיימו בניצחון של קבוצה מקליפורניה, והאחרים הסתיימו בניצחונות די צפויים ונוחים של הפייבוריטית על הנייר, ביום שהבטיח הרבה מאוד, אבל לא כל כך סיפק דרמה בדיעבד.

אינדיאנה פייסרס (3-3) – שיקגו בולס (5-2) 95-108:

הפציעה של מיילס טרנר שחררה עבור סאבוניס את הצבע, אבל במשחק הזה גם סאבוניס לא שיחק בגלל פציעה, כך שמי שהתכבדו במקומות בחמישייה הם ג'אקאר סאמפסון וגוגה ביטדזה, אבל הגבוה שבלט הוא טי ג'יי ליף, השריד הישראלי בליגה, ובעיקר טי ג'יי וורן שקלע 9 ברבע הראשון כדי לסדר לאינדיאנה יתרון.

אינדיאנה שמרו על היתרון ברבע השני, אבל המשחק נשמר צמוד עד ששלשה של ביטדזה פתחה ריצה שהעלתה את ההפרש לדו ספרתי וסגרה את המחצית. במחצית השנייה ההפרש נע בין 9 ל-16, עד שנקודה מהקו של וויט הורידה ל-8 ונתנה תקווה לשוורים, אבל ההגנה של הפייסרס עצרה את שיקגו ל-2 דקות מאופסות שהכריעו את המשחק.

בלטו בשורות אינדיאנה: טי ג'יי וורן עם 26 נקודות, ברוגדון עם 22 ו-7 אסיסטים, טי ג'יי ליף עם 13 נקודות ו-15 קרשים ולאמב עם 11 נקודות ב-1/6 מהשדה ו-9/9 מהעונשין.

בשיקגו בלטו: זאק לאבין עם 21 נקודות, וונדל קרטר עם 20 ו-10 ריבאונדים וצמד הפאוור פורוורדים – יאנג ומרקאנן עם 12 ו-11 בהתאמה.

ניו יורק ניקס (6-1) – סקרמנטו קינגס (5-2) 113-92:

ריצת 0-7 של הקינגס ברבע הראשון בהנהגתו של באדי הילד סידרה להם יתרון 9 בסיומו. הרבע השני נפתח בריצת 0-11 של חבורת הספסל המלכותי וההפרש כבר קפץ ל-20 ונשאר לאורך כל המשחק קרוב לשם, בזמן ששני הצדדים מתמקדים בסטטיסטיקות אישיות וסקרמנטו מרגישים שהם סוף סוף נכנסים לעונה עם 2 ניצחונות רצופים.

בלטו אצל המלכים: בעיקר החמישייה – פוקס עם 24 ו-6 אסיסטים, הילד עם 22 ב-5/11 לשלוש, בארנס עם 19, הולמס עם 14 ו-10 קרשים ובייליצה עם 10 נקודות, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים.

ניפחו סטטיסטיקות כדי להעלות את ערך הטרייד החוצה מהניקס: מרקוס מוריס עם 28 נקודות ב-9/14 מהשדה, בארט עם 22 ב-8/20 מהשדה, טרייר עם 11 ומיטשל רובינסון עם 10, 5 קרשים ו-2 חסימות.

מיאמי היט (1-5) – יוסטון רוקטס (3-3) 100-129:

יוסטון פתחו רע את המשחק, אבל הארדן צימק ל-4-9 והיה נראה שזה לא נורא, ויוסטון יחזרו לעניינים, אבל אף אחד לא צפה את מה שקרה בדקות הבאות – ריצת 0-17 שקבעה יתרון 4-26 לזכות מיאמי. באטלר כיסח את יוסטון ברבע הראשון עם 13 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, לעומת 14 נקודות, 2 ריבאונדים ו-3 אסיסטים של כל יוסטון. ההמשך היה די מיותר מבחינת התוצאה ויוסטון הורידו את ההפרש מתחת ל-30 בזמן שמיאמי התמקדו בחלוקת נקודות כמה שיותר שונה מהציפיות שלנו.

בלטו במיאמי: דאנקן רובינסון עם 23 נקודות, מאיירס לנארד עם 21, באטלר עם 18, 7 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, ג'יימס ג'ונסון עם 17 ודראגיץ' עם 15, בזמן שדווקא צמד הרוקים קלע באחוזים רעים – הירו עם 3/10 מהשדה ו-15 נקודות, 7 כדורים חוזרים ו-7 אסיסטים ונאן רשם 2/10 מהשדה ובסך הכל 5 נקודות ו-5 אסיסטים. בסך הכל מיאמי מסרו 38 אסיסטים מתוך 47 סלי שדה.

קלעו בשביל יוסטון כשזה כבר לא עזר: הארדן עם 29, בעיקר בזכות 14/14 מהעונשין, כריס קלמונס עם 16, בן מקלמור עם 14 וראסל ווסטברוק הצטרף להאוס עם 10 נקודות כל אחד.

סאן אנטוניו ספרס (2-4) – לוס אנג'לס לייקרס (1-5) 103-96:

דני גרין חזר לסאן אנטוניו, לראשונה ללא קוואי, ונזכר בעונה שלו שם ללא קוואי על הפרקט, וניפק יכולת התקפית די דומה, מה שהוביל ל-3 נקודות שלו בלבד במשחק, אבל לברון סגר מחצית עם 11, 8 ו-8 וביחד עם דיוויס והווארד הוביל בריחה ויתרון 11 במחצית. הלייקרס שמרו על יתרון בטווח של 8-12 ברבע השלישי, אבל שלשת באזר של רודי גיי הורידה את ההפרש ל-5 בלבד בסוף הרבע, בדרך, אולי למשחק צמוד. דקות טובות של מארי השאירו את הספרס בתמונה, והוא גם השווה את התוצאה כשנותרו 4:10 דקות לסיום. דווקא KCP היה זה שהחזיר את היתרון ללייקרס עם 5 נקודות רצופות, והספרס לא הצליחו להתקרב יותר מזה, בדרך לניצחון חוץ חשוב של הלייקרס.

בלטו אצל הלייקרס: לברון עם טריפל דאבל של 21, 11 ו-13, אבל גם 8/23 מהשדה, 0/6 מחוץ לקשת ו-5/10 מהעונשין, דיוויס היה הקלעי המוביל עם 25 והוסיף גם 11 קרשים, בראדלי חיפה על גרין עם 16 נקודות ב-7/9 מהשדה ו-KCP והווארד כיבדו עם 14 כל אחד, והיו השניים שבלטו בקלאץ', כאשר הווארד גם מוסיף 13 ריבאונדים ו-2 חסימות.

בלטו בספרס: מארי עם 18 נקודות, 16 מתוכן ברבע האחרון, ו-11 ריבאונדים ב-21 שניות מעבר למותר לו, רודי גיי עם 16 ו-10, דרוזן עם 14 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, אבל ב-5/15 מהשדה ופורבס ו-וויט הוסיפו 12 כל אחד.

קליבלנד קאבלירס (4-2) – דאלאס מאבריקס (2-4) 131-111:

הרוב בוודאי סימנו את המשחק הזה ביומן כניצחון קליל עבור דאלאס, וכך גם נראה מהתוצאה, אבל האמת היא שהמשחק הזה היה צמוד הרבה יותר מכפי שנראה, כאשר למשך 3 רבעים המשחק היה צמוד לחלוטין, והרבע השלישי הסתיים ביתרון 86-90 בלבד לזכות הטקסנים, אבל פורזינגיס, הארדאווי ובובאן הענק הובילו בריחה בתחילת הרבע האחרון, ודונצ'יץ' הרשה לעצמו לשחק רק בשליש מהרבע האחרון, והתוצאה בסיום לא מספרת את הסיפור המלא של המשחק.

במועמדים לתפקיד היורש של נוביצקי בלטו: דונצ'יץ' עם 29 נקודות, 14 ריבאונדים ו-15 אסיסטים, מרחק נגיעה ממשחק 15-15-30, פורזינגיס עם 18 ו-9 כדורים חוזרים, ברונסון עם 14 ו-6 אסיסטים, האח הבריא של משפחת קרי עם 13, הארדאווי ג'וניור ובובאן עם 12 כל אחד, כשבובאן מוסיף גם 8 ריבאונדים, ופיני סמית עם 10 נקודות.

בצד של קליבלנד בלטו: קווין לאב עם 29 נקודות ו-8 קרשים, קלארקסון עם 17 מהספסל, תומפסון עם 11 ו-12 וברנדון נייט הצטרף לסקסטון עם 10 נקודות כל אחד, כשסקסטון עושה את זה עם 4/14 מהשדה.

לוס אנג'לס קליפרס (2-5) – יוטה ג'אז (3-4) 94-105:

החל מהפתיחה יוטה קבעו קצב איטי והגנתי, מה שאפשר להם לייצר יתרון, ולמרות משחק צמוד, התחושה הייתה שיוטה באו יותר מוכנים למשחק, ויתרון 65-69 בסיום הרבע השלישי הרגיש בדיוק מה שיוטה רצתה מהמשחק, בזמן שקוואי עם 12 נקודות בלבד, ויוטה כבר שרדו בריחה אחת של הקליפרס ברבע השני. ברבע האחרון קוואי ומיטשל הלכו ראש בראש, כשקוואי ניצח את הקרב האישי 17-18, אבל במסגרת של כל השאר היה ניצחון 8-22 מוחץ לקליפרס, ובדקות ההכרעה קוואי נצמד למיטשל ואילץ אותו למסור, והתוצאה הייתה שהצוות המסייע של הקליפרס קלע סלים חשובים, ואילו זה של יוטה החטיא אותם, והקליפרס הגיעו בסוף אפילו ליתרון דו ספרתי.

בלטו בשורות הקליפרס: קוואי עם 30 ב-9/26 רעים מהשדה, אבל 18 ב-5/11 סבירים ברבע האחרון, הארל עם 19 ו-8, לו וויל עם 17, גרין עם 12, זובאץ' עם 11 ו-9 ושאמט עם 10.

בצד המורמוני בלטו: דונובן מיטשל עם 36 נקודות ו-6 אסיסטים ב-11/21 מהשדה, בוגדנוביץ' עם 19 ב-7/17 מהשדה וגובר עם 12 ו-14 בזמן שמייק קונלי ממשיך בחוסר היציבות ורושם 8 נקודות בלבד.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 149 תגובות

  1. תודה חיים. כמה מסקנות:
    .
    1. ראינו את זה גם במשחקים הקודמים, אבל הערב קיבלנו הוכחה נוספת לזה שיש ללייקרס הגנה ממש טובה. לעצור את הספרס על 96 נקודות זה מרשים והם סגרו טוב את אולדריג', פורבס ודרוזן. סן אנטוניו עדיין הייתה קטלנית במעבר אבל המשחק העומד שלהם היה מאוד חלש. החמישייה עם אייברי בראדלי ודני גרין בקו האחורי משתלמת בגדול בהגנה.
    .
    2. מיאמי עם רבע ראשון של 46-14 ופתיחת עונה מדהימה באופן כללי. ג'ימי באטלר משתלב טוב עם 7.3 אסיסטים (ו-14.7 נקודות בלבד) במשחק. לא חושב שמישהו ציפה שההתקפה שלהם תעבוד כל כך טוב בשלב כזה מוקדם, ושימו לב לדאנקן רובינסון ומיירס לנארד שנעים היטב וקולעים באחוזים גבוהים. כל זה בלי שהיה למיאמי משחק עם סגל בריא לחלוטין עד עכשיו.
    .
    3. ניצחון מרשים נוסף של הקליפרס. משחק לא גדול של רוב החמישייה, אבל הספסל ניצח להם סמי-קונטנדרית. קוואי היה עצום כרגיל ויש להם סדרת משחקים מעניינת עכשיו (מילווקי, פורטלנד, טורונטו, יוסטון). נלמד מהסדרה הזאת לא מעט

  2. אחלה סיקור תודה רבה
    הלייקרס עם הגנה פחד אלוהים. אני לא יודע איך זה יראה כשהקבוצה מולם תלך לסמול בול אבל כרגע יש להם מבצר מתחת לטבעת. מצד שני דרוזן ואלדריג אלו לא מפצחי בונקרים. אנחנו מדברים על קבוצה חדשה והתיאום ההגנתי שם נראה פשוט מעולה. לכל המלעיגים על לברון כולל עבדכם הנאמן הוא עושה יופי של הגנה.
    שמעון רק כדי להבהיר כי משתמע מדבריך אחרת. קוואי מפחיד. אולי השחקן הטוב בליגה. סכוי טוב שייקח עוד אליפות השנה אבל בוא נחדד את הנקודה: הוא עדיין לא מנהל משחק ברמה מוגמרת. הוא לומד וזה עוד משהו שמפחיד אצלו – עקומת הלמידה, אבל זה עדיין לא מושלם. כתבתי עוד לפני העונה שלדעתי זה יראה יותר בפלייאוף שם היריבה יודעת כל תנועה שלך ואז צריך לייצר מהלך חדש ומאולתר, למצוא את החלל הפנוי למסירה, למסור בדיוק לזווית הנוחה לקאץ'&שוט כי אין מרווח לטעויות. את זה עדיין אין לו לדעתי – זה לא אומר שהם לא יקחו אליפות וזה לא אומר שהוא לא ילמד את זה בשנה הקרובה.

    1. לא יודע מי מלמד שם הגנה, אבל הוא שווה את עובי הצ'ק. מה שמרשים זה לא רק המפלצות בצבע. זה היה ברור. היה סיכוי שהווארד השאיר עוד משהו בטאנק, ומי שזלזל ב-AD, עכשיו מבין מה זה שר הגנה אמיתי. מה שמרשים לא פחות אלה הגארדים. הבחירה בבראדלי ובגרין, אולי גם מתוך כורח, פגעה בול. זו אני מנחש גם הסיבה שעדיין נותנים שם דקות, מיותרות וכואבות לצפיה, ל-KCP ולקארוסו. מישהו שם יודע כנראה משהו יותר טוב. נראה. על הדרך, יש גם כמה רגעים שלברון "מפגין מנהיגות", AKA נותן תחת. בגילו ובמעמדו, זה חתיכת הישג.
      אשר להתקפה, היא תסתכם לפי שעה במילה אחת: אוי.

  3. לא כל כך ברור לי למה הלייקרס לא הולכים יותר לפיק-אנד-רול בין לברון לדיוויס. זה עובד כמעט כל פעם שהם עושים את זה. אבל זה קורה רק איזה פעמיים -שלוש במשחק. במקום זה הם מעדיפים לבודד את דיוויס בפוסט מה שסתם מקשה עליו ועליהם את החיים.

    1. אני מאמין שנראה עלייה בזה לקראת סוף העונה ובמיוחד בדקות בהן דיוויס ישחק כסנטר. 5 ניצחונות רצופים וזה נראה כאילו הם עדיין בהילוך שני, לפחות בהתקפה. קצת מזכיר את קליבלנד של לברון בשנים המוקדמות שלו.

  4. 6 משחקים, וזה זמן טוב להבין דבר אחד חשוב.
    דה הורור, דה הורור. האימה חזרה.
    הלייקרס, עדיין צולעים וחורקים, הם קבוצה חזקה. בוודאי עוד יתחזקו. בוודאי יהיו בפלייאוף. וסביר להניח שיהיו קונטנדרים.
    זה מבטיח עוד שנה של אימה לכל ההייטרים. מתח ועצבים שרק עוד הרבה מאוד זמן ישתחררו, אם בכלל. לתסמינים ראשונים: הבלוג החי.
    ואם ניזכר בעובדה שלברון לוקח אליפות בקבוצה חדשה רק בשנה השניה להגיעו – אחרי הסידורים המתאימים – אפשר גם להעריך, שלפנינו עוד לפחות שנתיים של אימה טהורה, וחרדה מפני הגרוע מכל. עוד טבעת ללברון. מה שנראה ממש בקבר, עד לא ממש מזמן. מוהאהאהא!
    בונוס: גולדן סטייט.
    סלך הכל? אין תלונות.

        1. מתעב הייטרים? אז אני מניח שמה שאתה כותב בשבועיים האחרונים על הגולדן אלו מכתבי אהבה? יש לך וואחד קורה ליטול מבין עינייך

          1. נוטל. רק לפני כן, יש פה איזה 4-5 שנים, כפול כך וכך הייטרים, כפול כך וכך – וכך – מגוון ביטויים והשנאת המקום, שנדמה לי שאני לא מתקרב אפילו לאחוז. אפילו לא אחוז. ולא שיש לי כוונה. רק להטעים בקורט, ממה שקרה ועדיין קורה פה. "הטעם של התרופה שלך". אני גם משתדל בלי הפרשות, אגב.

            1. אז אני מבין שאתה בעצם יוצא להכחיד את השנאה בעזרת הפצה של עוד שנאה. בהחלט משימה ראויה. ספר לי בסוף כמה היא הצליחה

            2. לא. מי שלא רוצה שינאה, מי שלא רוצה שהמקום הזה ימשיך להיות זוועה מטונפת בניצוחם של 2-3 טוקבקיסטים באמת אומללים (בוא לערבי לברון ותבין למה עידו, גיא וכו' בורחים מראש), מי שרוצה שימשיך להיות פה סבבה, לפטפט עם אוהדים בכיף על כדורסל, להעריך המון אנשים ממש מצוינים שמתנדבים בזמנם החופשי, וגם הם חורקים שיניים בתסכול (הלא-אלימים-מטונפים-מטומטמים הם 90 אחוז לפחות פה, מדובר בכמה בודדים שפשוט באו להרוס) – מבין בדיוק מה צריך לעשות. או בעצם, מה לא לעשות. ואם לא הבין, בסוף יבין.

            3. אני לא בורח משום דבר. הסיבה היחידה שאני לא נכנס לבלוג החי היא שבזמן המשחקים אני עסוק במה שקורה במגרש ולא מעוניין בהפרעות.
              אין לי שום בעיה להכיל את הטראש וההייטריזם של האשך, שמעון, הייט אשברי או שלך.
              אם כבר הייתי מדיר את רגלי הוירטואליות מפינה כלשהיא באתר בכלל מישהו אז זה היה רק בגללך. זה שמתיימר לאהוב אבל עסוק כל הזמן בלשנוא ללכלך להרעיל ואז להיתמם.
              אז אל תישא דברים בשמי אתה לא מגן עלי או על אף אחד אחר.
              תודה.

            4. אתה מוזמן להראות לי איפה אני מבצע את כל פשעי המלחמה האלה, כדי שאלמד. כי אתה יודע בדיוק כמה מנפח התעבורה שלי, הלא במיוחד ירוד, כולל את החרא המקובל פה אצל אחרים, שאתה משלים איתם כדבריך. זה מצטמצם רק למקרים שמגיע מישהו סגנון יואל, שבא ומקלל אאוט אוף דה בלו, אז אני אנוס להגיב. ראשון, אף פעם. וכן, מגיב. כי ישועי, אני לא.

            5. (+ טעיתי לחשוב שאתה מדיר רגליך מהבלוג החי בגלל האופי שלו. צודק, מיי באד).

    1. יכול להיות שהעובדה שיוסטון בלילה ראשון של בקטובק גרמה לכך שהם הורידו רגל מהגז במפגש.
      ועדיין, מה שהלך ברבע הראשון? גם 3 משחקים ב-3 ימים כמו שהיו בעונה המקוצרת לא מצדיק את זה..

  5. תודה חיים, אחלה סיקור במהירות
    מיאמי נראית קבוצה מפחידה! ההגנה המשוגעת 10 חטיפות בממוצע למשחק, מקום שלישי בליגה, באטלר עד כה עם 4.5 חטיפות למשחק.
    אמרתי לפני תחילת העונה שבאטלר נותן עונת MVP ועד כה הוא עומד בציפיות כשהוא עושה הכול על המגרש, רק הקליעה עדיין חסרה, והוא מפצה על זה באס'.
    הלייקרס שיחקו טוב הלילה. ההגנה חשמל!

    1. באטלר קולע בסדר, הוא פשוט מפרגן המון. במשחק בו מיאמי מובילה ב-30 הפרש – למה לא. סביר להניח שהוא יעלה הילוך בעת הצורך

  6. ממתי כבר אפשר להעלות את התקרה של מיאמי לגמר קונפרנס?
    עכשיו יש להם סטרצ' מערב קשה: דנבר, פיניקס, בק-2-בק לייקרס.
    ב-1:2 חיובי? דיל.

    1. סתם, לגבי הצמד נאן את הירו-
      מישהו הציע את זה אתמול, למה לא לקרוא להם "דה נירו".
      גם דה נירו היה אלמוני לחלוטין עד שקיבל צ'אנס מסקורסזה (היו חברי ילדות) בסרט רחובות זועמים מ-1973 ומשם טס לקריירה מופלאה.

      1. וכמו ספורטאים והרבה מאוד אמנים, נותן את המיטב שלו ממש בהתחלה, ברצף שלא ייאמן. על 7 שנים: רחובות זועמים, הסנדק, נהג מונית, 1900, לאסט טייקון, ניו יורק ניו יורק, דיר האנטר, רייג'ינג בול… זה HOF כשאתה ילד. ועכשיו מה?
        לא שהכל מאז בינוני, יש הבלחות (גודפלאז כמובן, ויש עכשיו דיבור טוב על החדש; אני בספק, כבר נכוויתי מאוד עם המפגש המחודש והמיוחל עם פצ'ינו, בהיט הדלוח למדי). אבל חוסר האיזון זה מדהים, בין פיור קלאסיקס, כמעט כל מכה בול – להמון מיט דה פוקרז, וגרוע מכך… או שהרבה מקרים מגיע ופשוט משחק את "רוברט דה נירו", עם אותו שטיק יותר מדי, העצבני שתיכף יתפוצץ עליך, תחזיקו אותי…

          1. LOL. בדיוק. אני מאלה שאוהבים אפילו את זה עם בילי קריסטל השרינק, "יו, יו גוד יו!". לשבור את הדימוי השחוק של המאפיוזו. אבל זה הכל במשקל גוואנגז'ו, אתה צודק.

  7. תודה על הסיקור. אני יודע שזה מוקדם ואני עף פה על עצמי אבל לעזאזל מה נהיה מדונצ'יץ' ??? איזה מפלצת… עוד שיפור בקליעה משלוש ובכלל לך תדע מה יהיה. איזו פתיחת עונה מטורפת לגמרי שלו.

            1. אני עניתי לציפור.
              גם עם זה אני מסכים

            1. יאניס מוביל ב-3.5 ריבאונדים ודונצ'יץ' מוביל ב-1.8 אסיסטים. בנקודות הם אותו דבר.
              לוקה עושה את זה בלו"ז יותר קשה ועם קבוצה פחות טובה עד כה אז אני חושב שהוא עדיף

            2. אם המספרים יהיו קרובים, ייכנס עניין הרייטינג, פופולריות, סטאר פאוור. ופה לוקה מנצח 10-0. לוקה ילד לבן, מתוק, חצוף, ממזר, כריזמה, הוא הולך להיות הפרצוף של הליגה תיכף. יאניס זה איכר צנוע של כדורסל. אין תחרות.

  8. מצוין חיים, תודה רבה.
    .
    התעלנו לרמה נמוכה, כמו שמומי אומר, וצריך לתת קרדיט להגנה של הלייקרס, אבל עדיין – הקליעה שלנו לא שם (לפחות העונשין מתחיל להסתדר), והאיבודים חזרו. בסדר, העונה עוד ארוכה, נמשיך לעבוד.

  9. מאנו שאלת הקליעה בספרס הייתה ידועה לכל ערב פתיחת העונה, בנתיים לצערך התשובה די ברורה והיא לא טובה…
    אגב לא קשור לסיכום אבל האם נכונה הידיעה? מישהו יודע?
    אם כן בהחלט מעיד על ערכה הגבוה של מניית אבדיה בעיניי.
    https://m.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=274&docID=327231&lang=HE

  10. נראה לי שבסוף הדבר הכי טוב שיצא ללייקרס זאת הפציעה של קאזינס וההחתמה של הווארד.הוא נראה פשוט מצויין,יודע את מקומו,נלחם,מעודד אפילו מהספסל.עד עכשיו חיזוק נפלא.

      1. הוא לא יחרב את זה מהסיבה שהוא כרגע במערכת יציבה עם שחקנים מנוסים שיודעים מה לעשות עם סוגים שונים של שחקנים.
        ללייקרס יש למעשה צוות אימון שכל אחד מהם יכול להיות מאמן ראשי בליגה ועם מספיק ניסיון.
        כמו כן הוא ראה כבר מה קרה לשחקנים יותר גדולים ממנו כאשר הם לא מוכנים לאמץ את התפקיד הנוכחי.
        חוץ מזה שהוא בא באמת שונה לעונה הזאת וגם הוא מבין שכסף זה לא הכול בחיים ולהיות תחת ארגון מנצח עם סביבת שחקנים תומכת שווה יותר מעוד כמה מיליונים שממילא היה מפסיד אותם עצם הסטרס שמלווה בלשחק במקום שאתה לא באמת רוצה.
        וגם אנחנו רואים שלהווארד יש באמת תפקיד משמעותי בקבוצה והוא איזה רול פלייר של כמה דק.
        הכל יהיה בסדר אל דאגה…

  11. התבוסה של יוסטון זאת בושה לא נורמלית. הדבר היחיד שטוב הוא שזה בא בתחילת העונה (כמו בשנה שעברה) ויש עוד הרבה זמן לתקן. קדימה מורי, לעבודה.

      1. הקטע שזה ממש לא רק הוא אשם, זה היה ברור מראש שהוא לא המאמן להוביל אותם כיוון שפרט לשים את הכדור אצל הכוכב הוא לא יודע כלום אבל ההתקפה תשתפר זה לא הבעיה זה חריגה סטטיסטית .
        .
        הבעיה היא ההגנה יש להם את אחד מהקווים החלשים האחוריים בליגה, ושני חורים הגנתיים עצומים, כל מי שצפה ביוסטון עונות קודמות יודע כמה הארדן מגן רע (וזה לא משנה כמה הסטטיסטיקה ההגנתית שלו הייתה טובה, החביאו אותו על השחקן החלש ביותר לרוב נגר שלא מסוגל לקלוע גם ללא שמירה , ושהוא היה מגן רק עם העיניים בטח על הפרימטר, הוא מסוגל לשים גוף בפוסט בגלל חלק עליון חזק, אבל מול גארדים אין לן צ’אנס), וראסל שדם הוא מגן נוראי אין את הפריבילגיה לשחק ליד אולדיפו גורג … שיחסו את החורים שיצר בהימור על חטיפות זה מה שקורה, קובניגטון יכול להיות אחלה אופציה בשבילם לא רואה מה הם יכולים להביא בשבילו

          1. אני מסכים איתך בסוף המאמן הוא תמיד אשם , השאלה לי עלייך אם אתה חושב שזה ישנה משהו? לי זה מרגיש כמו לשים פלסטר על רגל שבורה.

            1. קשה לדעת. נורא תלוי מי יבוא במקום.

            2. אם דריל מורי מחליט, מה גרסאת האוטומטיזציה למאמנים? שהיא לא סקוט ברוקס, כמובן.

            3. דאנת'וני…

            4. מתחיל להיות קשה העסק הזה של למצוא מחליף.

        1. רק לאזן, באופן כללי אני נגד פיטורי מאמנים, בטח שלא בפאניקה. חוץ מזה שהכל תלוי במצאי בשוק.
          ואשמת השחקנים ובראשם הארדן היא גדולה לפחות כמו של המאמן.

          1. כדאי להזכיר בהקשר הזה שבקיץ מורי החליף בערך את כל סוללת המאמנים ועוזרי המאמנים בקבוצה, כולל בזדליק והמאמן האישי של הארדן.

            1. המאמן האישי של הארדן הוחלף בלי הסכמת הארדן? אוי אוי אז הוא עוד לא קאווי

          2. הוא כבר היה ליים דאק כשהעונה התחילה בלי חוזה חדש עבורו, אז עכשיו הכיסא שלו לא חם אלא בוער. בלי קשר של מי האשמה.

  12. ראיתי קטעים מהראיון איתו, וכמה שהוא חסר. KD. יא אללה. אם היה לנו קיירי ודוראנט עכשיו ביחד? קרנבל. אבל הוא נחרץ שם: "אין סיכוי שאחזור אפילו לדקה העונה. גם לא לפלייאוף. נו צ'אנס". באסה.

  13. אז בקרוב הילדים יחוייבו לעשות מדיטציות בבתי ספר, אנשים יעשו ג'וגינג ברחובות, משטרה חשאית של ג'ינס סווייד, מאה אחוז טבעי, תרגעו או תשלמו – קליפורניה מעל כולם.
    (כן, אני מודע לדימוי הבעייתי במקור. מקווה שאפשר להתגבר עליו בזכות זה שהיריבות בין גולשי הים להיפים היא אחת מהמגוחכות בהיסטוריה. וגם כי הכותרת לפוסט [שהוא נהדר חיים, תודה, סיקור מצויין] פשוט… האצילות מחייבת)

  14. יוסטון גמורים, אם יש שומר יותר גרוע מראס והארדן זה דונאהל האוס מביך ביותר. 3 שומרים קטסטרופה ולכן הם נראים כמו גולדן סטייט. הארדן מיידה סלעים.

    אבל היי היום יש מפגש ניפוח סטט מול ממפיס ושיפור האפקטיביות של הארדן ראס ומוראנט, יהיה כיף תבואו.

        1. המציאות ממש לא רחוקה.
          יוטה שיחקה נורא באותו משחק ובלי בוגדנוביץ'.
          ספרס נתנה פור עצום, התחילה לשחק רק 5 דק' לסיום השלישי וגם, רק מארי הגיע באמת לרביעי.
          זה לא שהלייקרס נותנים הופעות בינתיים.
          ואין להם הרבה לאן להשתפר.
          גם יוטה וגם ספרס יסיימו עם מאזן הרבה יותר טוב משלהם – אם אתה רוצה יש התערבות.

          1. אשך הלייקרס לא מגרדים אפילו חצי מהפוטנציאל בטח בפן ההתקפי, תן להם חצי שנה תראה קבוצה שונה לברון ודיווחו עדיין לא מתואמים הרוטציות לא תמיד יעילות יש המון מקום לשיפור

            1. לברון ודיוויס אפילו לא התחילו לגרד את השילוב שלהם ואת היכולת שלהם בפיקאנדרול, ההתקפה של הלייקרס זה התקפה של סתומים בנתיים,
              .
              הרבה פעמים אתה רואה את דיוויס עושה הנדאוף לשחקן בתוך הקשת ונותן לו זריקות מחצי מרחק כאילו חזרנו לשנות ה90, דיוויס לפעמים מקבל קלסטרופביה בצבע (כנראה שזה מדבק אמביד דיוויס פורזינגס…)וללכת להשליך לבנים מ3, כמעט ואין פיקאנדרול בין דיוויס ללברון למרות שמהלך כזה בלתי עציר

            2. ברוך דיוויס עדיין בראש של מס 4 😂😂😂 זה למה הוא בורח מהצבע

            3. אני מאוד מפחד מזה אני מקווה שלברון ינסה להשפיע עליו לשחק כסנטר ווגל זה בובה יש לו אפס החלטה מי ישחק וכמה דקות בסוף הכל המלכה מחליטה

  15. תקרה. לא פחות ולא יותר.
    יענו המקסימום של המקסימום של צמד שחקנים בטופ 7 מגובה בסגל הכי ארוך למעט הקליפרס שכרגע מקום 1 במערב זה לעבור סיבוב 1..
    רוצה להתערב?

            1. לא עידו אין הגנה על הכבוד מותר להטריד אותו שנתיים ברצף בתנאי שהוא לא הוטרד לפני, הכבוד העצמי לא נלקח כי אנחנו עושים את זה באופן חברי

            2. זה חתכת הימור (שיצליח לי כמו טרייד על וויגינס). אני בשאיפה להיות סולידי כמו אינדי (בפועל סולידי כמיני)

          1. חגי אני זוכר שהתערבנו על הכינוי, לר זוכר בדיוק על מה בגילי אני לפעמים לא זוכר מה אכלתי אתמול בבוקר, יש סיכוי לרענון?

            1. קליפרס ווריורס (בתנאי שקליי חוזר + בלי סטף הם בכלל לא יגיעו) לייקרס יוסטון (שעם איך שהם נראים עכשיו אני צריך להישאר אחרי בית הספר להשלמות הקבצה ג)

            2. חגי אתה עדיין ממתין לראות את החיתוכים של ווסטברוק אני מבין

            3. אשך אל תזלזל בווסטברוק פרטיטה מאוד אוהב אותו הוא לימד את הארדן להטיל כדור ובזכותו המכירות של הקסדות ביוסטון זינקו במעל 80% , גם הגנתית זה היה צפוי הארדן ווסטברוק זה קו אחורי בין החלשים בליגה, איך גיא ורועי כתבו שהארדן מגן טוב?

            4. סורי אני עם עידו בהקשר של ראס. לדעתי ווסטברוק הוא ממש לא הבעיה של יוסטון, להיפך הציל להם כמה משחקים. הבעיה היא שההגנה משום מה לא דופקת (אתה רוצה לומר לי שפול עשה את ההבדל?) והאחוזים של הארדן התעקמו לחלוטין. ראס עושה הסתגלות יפה עד כה.

            5. חגי זה לא שכריס פול עשה את ההבדל, הקטע שצריך להחביא עכשיו 3 שחקני הגנה במקום 1, אם היה אפשר להחביא את הארדן שנה שעברה על נגר עכשיו יש את ראסל, איתו

            6. אוקי נניח לשיטתך שפול הגופה כן תפקד בהגנה. מי השלישי שלא היה בשנה שעברה?

            7. עברו רק איזה אונגסטרם מהמשחקים בינתיים, אז לא רואה סיבה לצאת בהצהרות.
              רק כאן כדי להדגיש שנכון לעכשיו משהו ביוסטון לא דופק וזה שראסל דווקא כן מצליח, בניגוד לאחרים, לא בהכרח אומר שאין לו חלק מהאשמה.

            8. חגי כריס פול היה שומר פח בדיוק אותו דבר אבל והגנת יוסטון הייתה פח תמיד שנה שעברה אריק גורדון שמר הרבה יותר טוב, טאקר הזדקן שומר פחות טוב ולא יכול לחפות על 3 שחקנים שלא שומרים הגיל עושה את שלו, גארלד גרין גם חסר אל תשכח והמאמן הגנה עזב וכולם התבגרו בשנה.
              אבל הכל מתחיל מהראש הארדן וראס מפקירים קו אחורי לגמרי גם כי הם רצים יותר ועושים יותר פוזשינים ואז גם חוטפים יותר כי הארדן האפקטיבי מיידה בלטות ב22 אחוז מה3.
              המיינד סט שלהם הוא בכלל לא לשמור. דונאהל האוס באמת שהוא מנסה ומתאמץ אבל הוא גרוע מה לעשות.
              יוסטון תנצח ותרקוד על הבינוניות והנמושות ומידי פעם יתפלק לה איזה ניצחון על חזקות ואז יהיה תקווה. עברתי את זה שנתיים עם okc תאמין לי אני יודע לזהות עכשיו טוב מתי זה בלוף.
              בלי 2 שחקני הגנה חזקים אין להם מה לחפש בפלייאוף יותר מידי

            9. ראס סיים עם +- היסטורי הלילה. 46- או משהו כזה.
              והוא רק מתחמם.
              הוא התחיל קר את העונה אבל היד המכוונת – זו שאוחזת בפטיש – הולכת ומתאפסת.

            10. אשכוס – יכול להיות – ראס עשה לא מעט בשביל להצדיק את השם שיצא לו. אבל רואים שהוא מנסה לבחור זריקות טובות יותר, וזה מעודד בהחלט. יש לו אתלטיות מדהימה שאיתה הוא יכול לעשות דברים שאף שחקן אחר בליגה לא יכול לעשות ואת זה אי אפשר לקחת את זה. אם אתה התייאשת ממנו אני מבין, אישית אני עדיין לא.

            11. שמעון אתה פשוט מסמן מטרה סביב החץ. טאקר הזדקן בעוד שנה. זה קרה לו גם בשנה שלפני וגם בשנתיים שלפני שבכל שנה הוא מזדקן בעוד אחת. אז למה קבעת שזה מה שהוריד לו את היכולות שאנחנו יודעים שהם שם? ג'רלד גרין? סיריאסלי? הוא לא ג'י ליג ליטרלי בהגדרות שלך? הוא זה שיביא את השינוי? אני אישית מעדיף להישאר בחוסר וודאות מתשובות שהן לדעתי לא טובות.

    1. אם העונה ממשיכה ככה ולא נותנים את פרס ההגנה לדיוויס זה בושה, גם שנה שעברה הצרפתי שדד את הפרס שלא בצדק, זה היה חייב ליהות של יאניס / גורג

      1. הצרפתי ישדוד גם השנה כנראה. מי שבוחר לא רואה משחקים סתם עפי הסטט של הדפינסיב רייטינג כמו שגיא עושה וכל מיני סטט.
        לך תסביר מה גרו הולידיי ששנה דעברה היה אוויר לחלוטין והקבוצה שלו נרמסה כל משחק ולא עשתה פלייאוף עושה בחמישיית ההגנה או דריימונד גרין. בוחרים לפי העבר והסטט בכלל לא רואים אותם.

            1. לאמלו בול. בלי לראות אפילו.

            2. והיומרנות הזו לקבוע שאתה יודע איך אנשים מבצעים את העבודה שלהם.

            3. אהה למאלו בול ברור. גם מוחמד במבה זוכר שלא ראיתי אותו שנייה ואמרתי שהוא פלופ נגר מארץ הנגרים? אז צדקתי קצת יותר מאלו מאורלנדו שראו אותו יומיים וליל והוכיחו שהם טמבלים, לא ככה?

            4. לא.
              כי לקבוע על פי אויר זה להיות טמבל.

            5. אוקיי אני קבעתי עפי האוויר שבמבה בלוף. הם קיבלו מיליונים עשו הכל חרשו בחרו בו 6 והתגלה להם שהוא בלוף? מי יצא פה הטמבל?
              עכשיו גיא יביא סטט שמוחמד במבה קולע 8 נק ב80% אפקטיבי והוא אולסטאר שלא רואים בסטט.

            6. מי הטמבל לא יודע? אבל מי שחי בסרט הוא מי שחושב שזה מעיד משהו לזכותו.

  16. חגי אהבת את המשפט של על יוסטון

    "שההגנה משום מה לא דופקת"

    משום מה? משום הראס? משום ההארדן? משום ההאוס? משום אריק גורדון שנראה כמו שחקנית wnba מתחילת העונה בשני צידי המגרש? משום דאנטוני שלא מאמין בהגנה? משום מה ליוסטון אין הגנה.
    יוסטון היא okc יחגגו על הנמושות ובפלייאוף עפים סיבוב 1 כנראה.
    לצפות מהם זה כמו לצפות מokc ומי כמוני יודע איזה הרים ביניתי על ראס וגורג אבל למדתי והפנמתי את טעויותיי.

  17. קצת על למה יוסטון כל כך זוועה בהגנה:
    דבר ראשון – הם לא שומרים….
    אבל מעבר לכך היריבות עושות להם יוסטון וזורקות מעל 40% מהזריקות מולן מהשלוש. בינתיים הם גם נכנסות ב43%. לא משנה אם כל הזריקות האלו הם ללע נפש חיה מסביב זו סטטיסטיקה חריגה של מספר משחקים קטן שתתיישר בקרוב.

    1. שוב מה המטרה של יוסטון להגיע לפלייאוף? זה הם יגיעו הסר דאגה מליבך. או לקחת אליפות? זה לא יקרה, הסר דאגה. מה סטטיסטיקה? גם אם זה חריגה זה מעניין מישהו? הם בסוף צריכים לנצח בפלייאוף ולהביא אליפות, או שהדחה סיבוב 1 ו-2 יהיו הישג כביר מבחינתך?

        1. כי אתה מנסה לראות נק אור עתידית שלהם שנק האור הזאת היא כאילו שיפור…ברור שיהיה שיפור (כמה הארדן כבר יקלע 22%). השאלה אם הקבוצה הנוכחית שם מסוגלת להתחרות על טבעת? ואת התשובה שנינו יודעים.

  18. חגי כן כולם מזדקנים וטאקר גם שנה שעברה ירד ביכולת ההגנתית לעומת שנה לפני והשנה ירד עוד, מה לעשות הגיל מכריע מתישהו לא?
    גארלד גרין גי ליג אבל הוא שומר יותר טוב מהארדן ראס והאוס מה לעשותל? גם גלן רובינסון ה-3 הגי ליג מהלוחמים שומר הרבה יותר טוב מהם. אתה שאלת לדעתי הסברתי לך. זכותך לא לקבל את התשובה.
    סימנתי חץ סביב המטרה? תראה מה כתבתי לפני שהתחילה העונה, אז איזה חץ סימנתי? זה זעק מהסגל שלהם, לא חשבתי שהם יהיו עד כדי כך גרועים אבל גרועים בודאות כן. כמו שזעק שהלוחמים רכים כמו מרגרינה.
    יוסטון סופגת לדעתי כ-130 נק למשחק, כמובן שזה ירד קצת בהמשך אבל בלי 2 שחקנים בהגנה אין להם לחפש בפלייאוף לעשות משהו רציני. ויוסטון תיבחן רק בפלייאוף

    1. שמעון אתה כותב כל תחזית אפשרית זו לא חכמה אחר כך לבוא ולומר "אמרתי לכם". ברנקר דירגת את יוסטון במקום ה3 להזכירך (לא שיש לי בעיה עם טעויות, גם לי לא חסר כמובן, יש לי בעיה עם זה שאתה כמו בהיילייטס – מתייחס רק להצלחות שלך – כאילו שבאמת חזית את התסריט ההזוי של יוסטון או הווריורס) אתה יודע מה היה מרשים אותי – אם ברגע הפציעה של גרין היית בא ומצביע על כך שתהיה ירידה משמעותית בהגנה. גלן ה3 לשמו שומר לא משהו אגב
      מזכיר לך שגם בשנה שעברה הם פתחו בצורה זוועתית כולל הגנה ביזיונית ואז התיישרו – לדעתי זה קרה בין השאר גם כי הם החזירו את מאמן ההגנה שלהם – לא זוכר את שמו וגם כי מאנימל הגיע והוסיף גם וורסטיליות וגם אנרגיות.

      1. מי דירג את יוסטון 3 אי אפילו לא הייתה קרובה אצלי וכתבתי לך את זה המון חגי על הקו ההגנתי , היחידים שחשבתי שיהיו טובים ועד עכשיו די צולעים זה דנבר חשבתי שיפתחו מלוע של תותח

        1. שמעון דירג אותם כך ובעיניי זה ממש לא מופרך. ברוך יכול להיות שאתה צודק. אני חושב שלפני פבואר יהיה מאוד קשה לתת הערכה רצינית

          1. דירגתי נו אז מה נגמרה העונה? לא חשבתי שהארדן יקלע 22 אחוז מה3 ושההגנה שלהם תהיה ככ רעה. הם עדיין יכולים לסיים 3 זה לא שראיתי את דנבר ויוטה יותר מידי מפלצתיות.
            אבל כן הדירוג נראה מופרך חייב לציין שציםיתי לקומדיה אבל לא לסרט בורקס

    2. מה הבעיה להתבזות קצת בניחושים האלה? כאילו, מה הסיפור? באים, מספקלצים, צחוקים… לא רחוק מלנחש לוטו, רק בתחפושת של "אני מבין בחומר". כולם מבינים – או לא – בדיוק אותו דבר. ומה מהכבוד של מישהו נפגע? מי שמניח את כל העצמי שלו על, "האם ניחשתי נכון, נצחון של מינסוטה על אורלנדו" – well, זה מגוחך כמו שזה נשמע…
      קל להחליף את הפורום באיזה מין עולם אמיתי, כשכל אחד מבקש לרכוש כוח, הערכה או מעמד, בזכות ידענותו המופלגת. ניוז םפלאש: אין שום קשר ביניהם. אין שום קשר בין העולם האמיתי ומה שאתה באמת שווה ועושה עם עצמך – לניחוש על מינסוטה-אורלנדו. הגאווה הזו, המלחמה על כל טיפת דם!, "אני אני אני, אני תמיד הצודק, ורק אני!" – זה מאפיין של ילדים בני 4. לכל היותר.

  19. קצת באיחור, אבל עדיף מאוחר מאשר אף פעם –
    תודה, חיים. אחלה סיקור.
    .
    הלילה ראינו מהלייקרס/קליפרס בכלל, ומלברון/קאוויי בפרט, תכונה של קונטנדרים –
    גם ביום בו הם לא פוגעים, הם מוצאים דרכים להיות אפקטיביים.
    במקרה של קאוויי זה הגיע עם הגנה אישית לוחצת ברבע האחרון לצד 2 שלשות קלאצ' ששינו את כל המומנטום של המשחק.
    במקרה של לברון זו הייתה הנעת הכדור, כאשר הריצה ברבע השלישי היא זו שנתנה ללייקרס פור מספק בשביל להצליח ולשמור כל הניצחון
    (תיקון קטן לסיקור – אם אני זוכר נכון, ההפרש לטובת הלייקרס במהלך הרבע השלישי הגיע כבר ל-19 נקודות).
    .
    לגבי שאלת התקרה שנדונה כאן בפוסט –
    2 הקבוצות עדיין רחוקות מהתקרה שלהן.
    ג'ורג' עוד לא שיחק דקה.
    והלייקרס, שיחקו עם קוזמה מספר מצומצם של דקות (אני מנחש שהוא עדיין על הגבלת דקות). בכלל, מדובר על קבוצה חדשה שעדיין לא התחברה –
    הם ראשונים בליגה בנט רייטינג (10.8+) למרות שההתקפה שלהם רחוקה מלהרשים (מקום 18 בליגה, עם 31.4% מהשלוש, נתון נמוך מהממוצע בליגה ביותר מ-3%).
    אני לא חושב שקוק, דניאלס, ובראדלי, שכחו איך זורקים לסל. אני מנחש שזו תקופת התאקלמות לסגנון חדש.

    1. גיא עזוב את הלייקרס והקליפרס הם הסיפור המשני השנה העיקרי שלי לשמה הזאת זה הסאנס אני לא אוהד אותם אבל מגיע לכם האוהדים שסבלו כל כך הרבה קבוצה טובה , מתי בפעם האחרונה הייתה לסאנס קבוצה כל כך מהנה שטובה בשני צידי המגרש?

    2. יפה.
      ווגל, כך נראה, עוד לא התחיל לעבוד על התקפה, אבל באמת ברמה של מעבר לכמה שחקנים, שמגיעים למחנה ועושים תרגילים בסיסיים שכולם מכירים. הכל זה ניסויים. סאמר-ליג שגלש לליגה. מי אמר שחייבים pnr לברון-גבה? שדיוויס ייצא קצת לפרימטר וינסה. קוק? יחליף בקביעות את לברון, חילוף הגיוני סה"כ, כן, ונראה איך זה עובד. קארוסו ו-KCP כושלים, בטח ביחד? נשאיר אותם, גם במחיר סיכון נצחון ברור – עד שיתחילו לפגוע גוד דאמן. ומי אמר שחייבים מבנה מסודר של חמישיה? נעלה עם 4 גארדים ו-AD. יש שם כ"כ הרבה חלקים וכ"כ הרבה אופציות וכ"כ הרבה בלגן, שזה, א', מכוער לצפיה רוב הזמן, ו-ב', נותן באמת תחושה שהכל זמני ואקספרימנטלי, אחרת אוי ואבוי. אני כשלעצמי לא חושב שעוד העונה אפשר להוציא מזה קבוצת אליפות ראויה (לברון כהרגלו זקוק לעונת חימום לפני הטבעת). אבל מה אני כבר יודע.

      1. הוא לא קובע כלום הכל קובע לברון ודיוויס, דיוויס אומר שהוא לא יהיה סנטר אז הוא ישחק כPF ושילך לעזעל הריווח הוא בוה על הקווים, וגם אני הייתי מוכן להיות בובה ולקבל 6 מליון דולר לעונה

        1. אתה קיצוני, ברוך. גם AD רוצה טבעת. זה נכון שהוא מתעצלן לשחק 5, אבל כשיהיה צריך? ישחקן עם בראדלי, גרין, לברון קוזמה ו-AD. זו חמישיה קטלנית.
          בכל מקרה אני לא רואה את הברדק שיש שם ממשיך. זה תת רמה. ולמה בכלל הם צריכים 6-7 גארדים? אבל אם ווגל לא יתחיל לעשות שם סדר ברוסטר, ואם לא יתחילו לעבוד עם רוטציות מסודרות, תרגילים מסודרים – עדיף שכבר עכשיו ייתנו לו את המגף. הוא בכלל נראה לי קצת נרפה כזה, כל הזמן מתפעם מזה שבכלל נתנו לו את המועדון הכי גדול בליגה. אולי זה גדול עליו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט