פריוויו למשחקי יום ראשון – קרבות צמרת במערב לעומת שעמום במזרח / עמיחי קטן

פריוויו למשחקי יום ראשון – קרבות צמרת במערב לעומת שעמום במזרח / עמיחי קטן

איש הקרח מתכנן את המערכה נגד לברון והלייקרס…

לפנינו ערב קצר יחסית במשחקים, עם שעות מבלבלות בגלל המעבר לשעון חורף בארה"ב (נא לעדכן אם גם אני נפלתי בפח…), אבל יש כמה משחקים מעניינים, ובעיקר 2 קרבות צמרת מעניינים במערב.

00:00 אינדיאנה פייסרס (3-2) – שיקגו בולס (4-2):

אינדיאנה מגיעים למשחק במומנטום חיובי. אחרי פתיחת עונה רעה, או אולי מאצ'-אפ רע נגד הפיסטונס, דווקא הפציעה של מיילס טרנר שחררה את הפקק בצבע והפייסרס יצאו עם ניצחונות על ברוקלין וקליבלנד. לא מאריות היבשת, אבל, לפחות על פי פתיחת העונה, גם לא נמושות חסרות עניין לחלוטין.

בשיקגו מגיעים אחרי ניצחון ביתי על דטרויט, אבל ברור שהקבוצה לא הצליחה עדיין לעשות את הצעד קדימה כדי להיאבק על מקום בסביבות הפלייאוף, ולמרות פתיחת עונה סבירה של השחקנים שאמורים להוביל את הקבוצה, משהו שם לא לגמרי מתחבר, והם הצליחו אפילו להפסיד לניקס.

המפתח של המשחק הוא מלקולם ברוגדון. הגארד החדש של אינדיאנה פתח נפלא את העונה, והוא כרגע טוב יותר מכל מה שיש לשוורים להציע, במיוחד כשהגארדים שלהם חלשים בהגנה.

רמת עניין של משחק: C+ – בעיקר כי מעניין אותנו לראות האם אינדיאנה באמת נכנסת לעניינים.

הימור: אינדיאנה ב-12.

1:00 ניו יורק ניקס (5-1) – סקרמנטו קינגס (5-1):

הניקס ממשיכים לשעמם את הקהל הביתי בזמן שמה שמעניין אותם, כמו תמיד, זה שוק השחקנים החופשיים בעוד שנתיים, למרות שהם לא נראים כל כך נורא, ומגיעים אחרי הפסד דרמטי בבוסטון והיה להם גם ניצחון על שיקגו העונה. אר ג'יי בארט, הרוקי של הניקס, פתח די טוב את העונה, ובעיקר מוכיח יציבות יחסית לרוקי, משהו שהניקס לא רגילים לראות, בזמן שאף אחד אחר לא ממש יציב, כולל רנדל שאמור להיות הכוכב של הקבוצה.

בסקרמנטו נרשמה פתיחת העונה הגרועה ביותר בליגה, והם היו הקבוצה האחרונה להתכבד בניצחון בכורה, דווקא נגד יוטה במקרה שלהם. פציעה של באגלי בוודאי לא עוזרת, אבל הבעיה היא גם באדי הילד שלא ממש הגיע לעונה, דווקא אחרי שהוא קיבל חוזה עם המון תמריצים שונים ומשונים, עם 38.9% רעים מהשדה ו-35.8% מחוץ לקשת, כאשר גם זה בעיקר בגלל 7 שלשות בהפסד לשארלוט.

המפתח העיקרי למשחק הוא קבלת החלטות נכונה, בעיקר של פוקס, כי 2 הקבוצות מתקשות מאוד בתחום הזה העונה, ובחירת הזריקות שלהן רעה מאוד, ומשחק טוב של פוקס, שיכוון את ההתקפה של הקינגס, יכול להיות ההבדל בין משחק צמוד ובין ניצחון קליל של בית המלוכה.

רמת עניין של משחק: C – הסיכוי הקיים שההתקפה של הקינגס תהיה שווה צפייה, כמו בעונה שעברה, נותן לזה עניין מסוים.

הימור: סקרמנטו ב-13.

1:00 מיאמי היט (1-4) – יוסטון רוקטס (2-3):

מיאמי פתחו מצוין את העונה, ולמרות שהקליעה של באטלר עוד לא ממש הגיעה לעונה, הקלעים של הקבוצה החמה מגיעים חמים, ובראשם הרוקי קנדריק נאן, והניצחונות בינתיים באים בקצב מצוין.

ביוסטון המצטיין העונתי עד כה הוא דווקא ראסל ווסטברוק שהשתלבותו הוטלה בספק, ואחרי שהארדן הצליח במשחקים האחרונים לקלוע הרבה, נשאר בעיקר אריק גורדון שלא פוגע בכלום, וגם ההגנה שסופגת בינתיים 136.8 נקודות למשחק, כולל 158 מהנמושה מהבירה.

המפתח של המשחק הוא ההגנה של מיאמי, והיכולת של ההיט לא לספוג יותר מדי נקודות. קשה לראות במצב הנוכחי את יוסטון עוצרת את מיאמי על פחות מ-115 נקודות, לעומת ההגנה של מיאמי שעוצרת קבוצות על 107.4 נקודות, וגם זה בעיקר בגלל הארכה במילווקי ו-126 נקודות שם.

רמת עניין של משחק: B+ – שתי קבוצות שיש להן הרבה מה להוכיח. הייתי אומר שבעיקר למיאמי יש רצון להוכיח שצריך לספור אותם.

הימור: מיאמי ב-6.

2:00 סאן אנטוניו ספרס (1-4) – לוס אנג'לס לייקרס (1-4):

הספרס מגיעים אחרי הפסד צמוד לקליפרס בהצגה של קוואי וניצחון קליל על גולדן סטייט, כאשר הם הקבוצה היחידה עבורה המשפט הזה נשמע הגיוני גם בעונות קודמות… בינתיים הגארדים, ובראשם דז'ונטה מארי, מכתיבים קצב מהיר מהסוג שאנחנו לא רגילים לראות מהקבוצה הטקסנית הזאת, ומי שנפגע מכך הם הוותיקים, ובעיקר למרקוס אולדרידג', דווקא אחרי 2 עונות נפלאות שלו.

הלייקרס מגיעים אחרי ניצחון בדאלאס בהארכה, במשחק שבו לברון ניצל מאצ'-אפ קליל בעמדה שלו, והוכיח שכוחו עדיין במותניו, או לפחות חלק, ודיוויס עשה את כל השאר. חוץ משניהם רק דני גרין בכושר טוב, ושני הסנטרים שתורמים בהגנה ולפעמים גם בהתקפה. ברור שכדי להתמודד עם קבוצות העילית של הליגה לאורך זמן יש ללייקרס עוד הרבה עבודה.

המפתח של המשחק הוא ההגנה של פופ על הצמד לברון-דיוויס. הצמד הזה עד כה העונה עושה את המצופה ממנו, וההגנות לא מצליחות להתמודד עם זה, למעט קוואי שכבר הוכיח שהוא מסוגל לשמור על כל שחקן בליגה. לפופ אין כל כך שחקנים שמתאימים לשמור על לברון, למעט דמארה קארול הפצוע, ומעניין לראות באיזו דרך הוא ינסה להתמודד עם הצמד הזה, ובעיקר האם זה משהו ששאר הליגה יכולה ללמוד ממנו.

רמת עניין של משחק: A – משחק שצפוי להיות מרתק וצמוד, בין 2 קבוצות שהפסידו רק לקליפרס בהצגות של קוואי, והיום מקבלות מבחן ראשון חוץ מזה.

הימור: לברון עייף ויבוא קצת פאסיבי. פופ ינצל את זה. הספרס ב-7.

2:30: קליבלנד קאבלירס (3-2) – דאלאס מאבריקס (2-3):

הקאבס נקרעים בין הרצון לטנקינג ובחירות דראפט גבוהות ובין הרצון להוכיח לעולם, וללברון, שהקבוצה הנוכחית שווה משהו. בינתיים לאב ותומפסון פתחו היטב את העונה, בעיקר בתחום הריבאונד שם לאב מדורג 2 ותומפסון 11 בליגה, וגם סקסטון נכנס לעניינים, בעוד הרוקי גארלנד זקוק לזמן התאקלמות. המאזן נראה בהתאם עם ניצחונות על אינדיאנה ושיקגו והפסדים למילווקי, אינדיאנה ואורלנדו. כעת מפגש ראשון נגד יריבה מערבית.

דאלאס פתחו את העונה מצוין, והוכיחו שבמקרה שלהם אין התלבטות והדהירה היא קדימה. 2 הפסדים צמודים ללייקרס ולפורטלנד הם לגיטימיים עבור קבוצת פלייאוף, ונראה שדאלאס מאמינים ביכולתם להיות אחת כזאת, ובעיקר כשלוקה דונצ'יץ' ממשיך להשתפר. אחרי שנתן את עונת הרוקי המרשימה ביותר לפחות מאז לברון, ויש מי שיאמר מאז מייקל ג'ורדן בכבודו ובעצמו, דונצ'יץ' מדורג 4 בנקודות למשחק, 23 בכדורים חוזרים ו-6 באסיסטים, עם 26.2, 9.6 ו-8.4 בהתאמה.

המפתח של המשחק הוא לוקה דונצ'יץ', בעיקר כי הקו הקדמי של קליבלנד חזק יחסית, ואילו האחורי מזעזע הגנתית, כפי שברוגדון ולאמב גילו במשחק הקודם של קליבלנד. סביר שהופעה טובה של דונצ'יץ' תיצור פער לטובת דאלאס, שעשוי להיות בלתי מחיק.

רמת עניין של משחק: B – דאלאס היא אחת הקבוצות המעניינות ביותר העונה, כשגם קליבלנד עד כה פחות נמושה מהמצופה.

הימור: דאלאס ב-15 עם עוד הופעה גדולה של דונצ'יץ'.

4:00 לוס אנג'לס קליפרס (2-4) – יוטה ג'אז (2-4):

במפגש הקודם בין הקבוצות, לפני 4 ימים, ניצלו ביוטה את היעדרותו של קוואי לנארד, ובעיקר את נוכחותו של מייק קונלי, שאחרי פתיחת עונה של 9/45 מהשדה הוסיף באותו משחק 11/17 מהשדה, וסיים בתור הקלעי המוביל של המשחק, בדרך לניצחון 96-110.

יומיים לאחר מכן, יוטה מצאו את עצמם בסקרמנטו במשחק שהסתיים בניצחון בכורה של המלכים, ובהפסד של יוטה. המשחק היה מאוד צמוד, אבל סל ניצחון של בארנס השאיר אותנו ללא אף קבוצה מאופסת, בעוד ביוטה מתחילים להבין שהשיפור המצופה בהתקפה יהיה יותר קשה ממה שחשבו.

במקרה של הקליפרס, ההחלטה לתת לקוואי את המנוחה בחצי הראשון של הבק-טו-בק שהיה להם נועדה כנראה בעיקר כדי לעצבן את פופ, והתוצאה הייתה בדיוק מה שדוק ריברס רצה, עם 38 נקודות ו-12 ריבאונדים של קוואי, שהובילו את הקליפרס לניצחון. בינתיים ההשתלבות של קוואי נפלאה בשני צידי המגרש, בזמן שוויליאמס והארל ממשיכים בכושר הנפלא שלהם ביחד מהספסל, וקוואי לקח על עצמו את עקב האכילס של הקליפרס, ניהול המשחק והאסיסטים.

המפתח של המשחק הוא החוליה ההתקפית של יוטה, ובעיקר מייק קונלי. מיטשל פתח מצוין את העונה, אבל הוא כנראה יישמר על ידי קוואי, ומייק קונלי הוכיח כבר שעם בברלי הוא מסוגל להתמודד, והשאלה, בעיקר במקרה של יוטה, היא האם 2 ההגנות הנפלאות האלה יצליחו לייצר גם התקפות טובות.

רמת עניין של משחק: A – בהנחה שקוואי משחק. מעניין מאוד לראות עד כמה קוואי משפיע על הקליפרס, במיוחד נגד יריבה שהסתדרה טוב עם הקליפרס בלעדיו. חשוב לזכור גם שזה קרב צמרת במערב בין קונטנדרית ברורה ובין אחת שרוצה להיות כזאת.

הימור: צמוד, אבל יוטה תשמור על הביתיות. יוטה ב-4.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 495 תגובות

  1. השנה אני בטנקינג אז אני לא רואה את המשחקים בלילה אלא רק את כל התקצירים בבוקר.
    מעונה של 7-9 מועמדות לאליפות נכון להיום לדעתי נשארנו עם 3
    קליפרס לייקרס ופילי.
    זה עדיין מוקדם ויתכנו שינויים(צירוף שחקנים וכמובן פציעות) אבל נכון להיום ליוסטון מילווקי דנבר יוטה פורטלנד ועוד אין את הכלים לנצח את 3 הקבוצות שהזכרתי ב סדרה של 7 משחקים

      1. פילי קודם כל מועמדת בגלל שהיא במזרח ונכון לירידה של מילווקי דרכה לגמר נראית נוחה.נכון היא עדיין רק במקום השלישי אצלי מבחינת הפייבוריטיות אחרי הקליפרס והלייקרס אבל יש לה את הכלים להפתיע בגמר ואתה קצת מחמיר איתם.הניצחון הלילה בפורטלנד(אמנם ראיתי רק תקציר של 10 דקות) בלי אמביד וחזרה מפיגור גדול היה מדהים

        1. 1-קליפרס
          2-לייקרס
          3-פילי
          זה הסדר.כרגע שום קבוצה אחרת לא מועמדת לאליפות מבחינתי כי לא ינצחו את שלוש הקבוצות הללו בסדרה של 7 משחקים

        2. הסיכויים של פילי מול הקליפרס או הלייקרס ב7 משחקים הם בדיוק 0%. הם יתעללו בסימונס ובראון קשות.
          פילי קונטנדרים רק לאליפות מזרח, לא מעבר לזה.
          בסגלים הנוכחיים בלי פציעות זו ליגה רק של 2 קבוצות מאל איי, זהו.

          אפילו בסידרה מול פילי הכסף שלי היה על הספרס ודנבר

          1. ג'יזס, לפי דבריך לקבוצת המתנ"ס שאני מעמיד פנים שאני מאמן כדי להוכיח נקודות באינטרנט יש יותר סיכוי מלפילי.

        3. לפילי ושחקניה אין את האופי המתאים לזה. הם יעצרו לדעתי במזרח מול הבאקס או אפילו בוסטון. אם איכשהוא יגיעו לגמר יקחו גג משחק אחד

    1. מסכים איתך, לדעתי זה לייקרס וקליפרס, עם סיכוי קטן לקבוצה נוספת אם תתחבר ותהנה מהגרלה נוחה וכד: מילווקי/דנבר. פילי ויוסטון לדעתי לא קונטנדריות כי אין לשחקניהן את האופי המתאים ללכת עד הסוף בסדרות המכריעות

      1. היו לפילי שני משחקים צמודים השנה ובשניהם הם תיפקדו מצוין ויצאו עם נצחון כולל שני מהלכי נצחון מהספסל אחרי טיים אאוט שהובילו לסלי נצחון
        למה שלא תיתן לעונה להתפתח לפני שתכריז הכרזות בפה שלך שהארנק שלך לא מסוגל לכסות?

        לאל הורפורד אין את האופי הנכון?

        1. טראסט לא אמרת שוב שסימונס יחזור עם קליעה ? כל עוד אין לו קליעה (ולא תהיה לו ואיך התלהבת עם השלושה מול הקונסים הסינים) יש לו ולקבוצה 0 סיכויים לאליפות, לא קשור לאופי מדובר על הצוות האוסטרלי , ואמביד שישחק אותה פצוע ויידה שלושות

          1. נכון בראון זה הבעיה הכי גדולה עם סימונס.
            בקבוצה כזאת חזקה סביבו אפשר להביא אליפות אבל צריך מאמן על ברמה של פופ כזה שיעלים אותו שהכל צפוף. סימונס מול הקליפרס בפלייאוף יהיה קומדיה 2 נק כל משחק 😂😂 אמביד מולם רק על קשת ה3 הוא אפילו לא יעז להתקרב לצבע שלא נדבר מה קאווי יעשה להם הוא ניגב אותם עם באטלר ועם קייל לאורי בעיקר בזכות בראון הדביל.

            פילי קבוצה מאד חזקה עם פוטנציאל עצום לכן תגיע לגמר המזרח או לגמר הליגה בגלל זה ובגלל הכשרון ולמרות בראון וסימונס ולא בזכותם. סימונס אם יתרכז בהגנה ולא יעשה בהתקפה נזק זה סבבה לגמרי.
            היום בראון הכושל עשה את החילופים האוטומטים שלו והצליח לו לסגור את ההפרש לא כי הוא גאון. גאון הוא יצא עם קורקמז.
            בפלייאוף יהיו הגנות אחרות קבוצות אחרות אחרי טריידים הבאקס עוד יביאו גארד לטעמי. אולי סטף יחזור לבאקס לפלייאוף ככה בשביל הכיף?😎

            בכל אופן נחכה לפלייאוף המבחן של פילי לייקרס קליפרס יאניס הוא רק שם.

            1. ראול נטו הוא לא חילוף אוטומטי , נטו הוא שחקן שבדרך כלל DNP

            2. אז גאון בראון 😎 למרות שכוונתי הייתה שסימונס יעני יורד לנוח. ושכחתי בתוך כל בליל השטויות שאני כותב את טוביאס "חוזה מקס" האריס שהפך לנגר מאז שהגיע לעיר האחווה (אולי אחוות נגרים?) יאללה תתחיל לפרוע שטרות ולחלוב פרות לא לחלוב רק את גו האריס איפה ימי דטרויט והקליפרס?

            3. האריס אתמול:
              23 נקודות
              10 מ 15 מהשדה(66 אחוז)
              1 מ 2 מהשלוש
              2 מ 2 מהעונשין
              7 ריבאונדים
              3 אסיסטים
              2 חסימות

              שמעון: נגרררררררררררררר !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

            4. אני מצפה ממנו ליותר הוא היה מביא יותר מזה קבוע. הוא לא מספק את הסחורה עד עכשיו כמו שמצופה מאולסטאר אמיתי

        2. קודם כל נראה לי שלא
          דבר שני, כשיגיעו הסדרות המכריעות בפלייאוף אמביד וסימונס יושפעו מכך, זו קבוצה בלי עוגן מנהיגותי אמיתי לפלייאוף.
          בוא נראה מה יהיה. אם בשל נסיבות כאלה ואחרות יעברו את הבאקס ויגיעו לגמר זה יהיה הישג גדול מאד.
          משחקים בעונה הרגילה הם לא אינדיקציה לאופי בסדרות קובעות בפלייאוף

          1. מה בדיוק עשו הבאקס? פילי יסיימו עם מאזן יותר טוב מהבאקס ומילווקי עוד 100 שנה לא ינצחו סדרה עם יתרון ביתיות של פילי
            הבאקס זה חבורה של עלים נידפים ברוח, בדיוק כמו שהם הראו בסדרה נגד טורונטו , ברגע שהיה עליהם קצת לחץ הפסיקו לתפקד .
            לעומת זאת פילי נלחמו עד השנייה האחרונה .
            אתה מדבר על דברים שאתה חושב שיקרו ואני מדבר על עובדות שקרו , סימנס ואמביד יושפעו אבל מנטל מידג'טס כמו בלדסו ומידלטון שהפעם לא יהיה להם את ההשפעה של ברוגדון יהיו בסדר גמור זה משעשע

            1. דווקא פילי הראו היחנקויית בשנתיים האחרונות.
              הבאקס עם מצבת גארדים באמת בדיחה אבל חכה עוד יהיו טריידים

            2. בזה יש סיכוי שאתה צודק, כי גם הבאקס צריכים עוד להוכיח קשיחות בפלייאוף, אבל הם לפחות הגיעו לגמר המזרח בשנה שעברה. עדיין נראה לי שפילי יראו ירידת יכולת יותר משמעותית בסדרות הקובעות, אבל יש סיכוי (לדעתי קטן) שינצחו את המזרח בגלל הפערים הגדולים באיכות הסגל לפחות על הנייר.
              גם אם הסיכוי הקטן הזה יתממש הם ינגפו בגמר הכללי כי לברון וקוואי מכירים את המעמד ואילו אמביד וסימונס לא הראו שהם קורצו מהחומר שמוביל קבוצה לתארים

            3. אמביד קורץ פשוט צריך מאמן נכון להישאר בצבע ולשפר כושר גופני הוא בלתי עציר שם.

              סימונס זה בעיה אחרת אין לו עונשין והוא לא קולע מאחורי מטר ותוקע משחק אבל מגן טוב ויודע לרוץ במעבר ולאסוף נק קרוב לסל מאמן טוב יכול להוריד את החסרונות שלו.

              הבעיה העיקרית זה מאמן. אני כבר רושם לו את הרצפט לסידרה מול מילווקי דאבל טים כל משחק על יאניס תן לגורג היל ואריק בלדסו וברוק לופז לנצח 4 משחקים בגמר. צריך להוציא שם את יאניס מהכלים הרבה טראש טוק של אמביד הרבה קשיחות והצקות. היתר בבאקס נגרים לא יכולים להקפיץ כדור את מידלטון יכול רק שומר אחד לחסל.
              אבל זה לא יקרה ושהוא יזכר לעשות את זה יהיה מאוחר מידי.
              כמו שאמרתי עונה שעברה וצדקתי תעשו העתק הדבק מפה לגמר המזרח.

  2. פריוויו מעולה, תודה. רק לתקן – המשחקים של אינדיאנה ושל הקינגס יהיו לפני החלפת השעון בארצות הברית, ולכן יתחילו ב11 וב12 בהתאמה.

    1. Nope…
      השעון כבר התחלף הלילה. השעה הרגע בניו יורק, ובאמא שלי דיברתי איתם, היא 11 בבוקר שם, 6 בערב אצלנו.
      המשחק הראשון, שיקגו-אינדי, יתחיל בחצות שעוננו, 5:00 PM ET. והיתר בהתאם.

  3. 2 ליינים עוד לא התפרסמו, מוזר מאד, כנראה יש עדכונים לפציעות וכל מיני דברים

    משחקים ליין:
    ניקס-קינגס (קינגס)

    משחק קשה, ילך צמוד ומאמין שהקינגס יקחו את זה

    ספרס לייקרס (ספרס)

    המשחק של הלילה, יהיה אש, נראה איך הלייקרס יתמודדו מול הפופ. לדעתי יהיה צמוד והספרס יקחו

    קאבס+5- מאבס (מאבס)

    לוקה היום אל תתפלאו אם יביא 40+, גם מ50+אל תיפלו מהכיסא, הם נגד קבוצה בלי טיפת הגנה ולדעתי המאבס יקחו בקלות

    קליפרס-יוטה+5 (קליפרס)

    המשחק השני של הלילה. הפעם קאווי פה ואני לא רואה סיכוי ליוטה, לדעתי קליפרס קל

    משחקים שעדיין אין ליין

    אינדי-בולס (אינדי 7 ומעלה)

    אינדי ימשיכו עם המומטיום מול הבולס הנרפים

    היט-יוסטון (יוסטון 5 ומעלה)

    המשחק השלישי של הלילה, רכבת ההרים מגיעה לפלורידה ונראה אם היא שוב תתרסק או תרסק. לדעתי מיאמי לא תעמוד בקצב של יוסטון אבל זה מה שחשבתי גם מול הנטס…
    הארדן מול באטלר יהיה מעניין מאד לצפייה ואיך הרוקי החדש יתמודד עם הטראש של ראס שלא ירחם עליו

    למה האנטישמים שם לא חשבו לפנק אותנו עם מיאמי יוסטון ב21:30? מה קרה?

  4. אמנם לא הכי קשור, אבל אני היחידי ששמתי לב שטייטום שיפר אץ הform בזריקה? פעפ הא היה מרים את הכדור ממש מלמטה ועושה swing יחסית ארוך עד לראש, עכשיו הוא הרים את נקודת השחרור

      1. ל2 זה כי הוא נדבק מקובי(הודה בעצמו) במחלת הזריקות הקשות בסיבוב, או side step jumpers ועם כל הכבוד הוא עוד לא ברמה של קובי בקליעות האלו.

      1. זה אני מסכים, יש לו גאמפ אחד היפים. סתם פשוט משו היה נראה לי,שונה בזריקה שלו, הסתכלתי ובאמת ראיתי שצדקתי והוא שינה את ההרמה ליותר גבוה(מקצר את זמן הזריקה)

  5. שלושה משחקים אדירים היום. אני לא חושב שלברון יבוא "עייף", אבל זה כן מבחן מעניין גם עבור הלייקרס ובפרט הגנת המעבר שלהם וגם עבור השמירה האישית של הספרס. נניח שאולדריג' שומר על דיוויס למרות שהוא פתח רע את העונה, מי שומר על לברון? דרוזן? מארי? יש כאן שאלה לא קטנה בכלל.
    .
    מיאמי-יוסטון מעניין גם כן. אני מאמין במיאמי של העונה, אבל היה לה לוח קל והיא פחות טובה מהמאזן שלה. ניצחון כאן הצהרת כוונות, אבל כוח האש של יוסטון עצום ולכן אני חושב שהרוקטס ינצחו. מבחן להגנה האישית של באטלר ו-ווינסלו שבתקווה יפתחו ביחד ויכולים לעשות חיים קשים מאוד לזקן והצ'יטה.
    .
    המשחק השלישי הגדול הערב, לפחות בפנקס שלי (אין לי באמת פנקס, אנחנו ב-2019, אבל זה הביטוי), זה קליפרס-ג'אז. אם קוואי ישחק היום יהיה מעניין לראות מי בקליפרס אמור לעצור אותו כשאני מהמר על רויס אוניל. הארל חגג על רודי גובר בשנה שעברה למרות שהיה חלש במשחק ביניהם השנה, אבל כשקוואי משחק זה whole new ball game. תודה חיים.

    1. לברון לא מתעייף ממשחק אחד ארוך, אבל זה עשוי להשפיע על כמות הדקות והמאמץ שהוא ישקיע.
      כרגע ליוסטון אין עומק ואין הגנה. 2 דברים שלדעתי יכריעו לטובת מיאמי.
      אני מזכיר שהביתיות היא של יוטה ובמקרה שלה, בוודאי בעונה הסדירה, זה משמעותי…

    2. מוסיף עוד שאלה לגבי ההגנה של הספרס – האם הם מסוגלים ללחוץ הגנתית ליותר מרבע אחד בכל פעם?
      .
      ואני ממליץ להסתובב עם פנקס גם עכשיו ב-2019. זו דרך טובה לשכוח מה רצית לכתוב בזמן שאתה מחפש את העט. אבל בעיקר זו דרך מעולה כאשר משתמשים בביטוי "בפנקס שלי" ואז באמת שולפים פנקס – לוקחים אותך יותר ברצינות. מאוד ברצינות. וברצינות רבה חושבים שאתה מוזר ולא רוצים להתקרב אליך יותר.
      מניסיון.

    3. וואלה לי אישית יש תחושה קשה שמיאמי הולכים לנגב היום עם יוסטון את הפרקט, מה לנגב? יעשו ווקס פוליש לפרקט.
      בשנים האחרונות מיאמי מאוד מקשים עלינו, ועם החזרה של באטלר והפריחה של נאן והירו? יהיה קשה לנצח אותם.

  6. לא זוכר מתי הפעם האחרונה שראיתי את לברון מנצח את סאן אנטוניו במגרש שלה.
    אני חושב שהפעם האחרונה הייתה עם קיירי שקלע 57
    עברו 4 וחצי שנים מאז(ואוו הזמן טס) מקווה שהיום ידו תהיה על העליונה

    1. משחק העונה הסדירה הכי גדול שראיתי הרבה שנים אחורה. קוואי מחטא פעמיים מהקו שניה אחרונה, קיירי לבאזר-ביטר… בהארכה הוא בכלל נכנס לטירוף, נדמה לי שלא החטיא אף שלשה כל המשחק, חלק משוגעות לגמרי… מהלכים מטורפים אחד אחרי השני, פופ לפארקר… משחק ענק-ענק-ענק. טוב, גם בגלל בלאט… המשחק הכי גדול שלו ב-NBA, עד לפינאלס.

      1. מהגעגועים. 9 דקות של תענוג, המשחק הכי גדול של קיירי. ואיזה משחק בכלל, טימי, דני גרין בצד הנכון, פארקר, דיאו, סלל רודף סל שם בהארכה, לברון בתור החונך של הילד…
        שווה הכל, אבל האקשן מתחיל ב-4:30 בווידאו. היה אפילו יותר מטורף ממה שזכרתי:
        https://www.youtube.com/watch?v=Mi7OSaVB3fg

      2. בלאט הוא מאמן מצוין שעשה את המיטב עם הכלים שהיו לו. הוא בוודאי טוב יותר מטיירון לו שהעתיק כמה רעיונות וקיבל אליפות מלברון, קיירי והאריסון בארנס…

        1. בלאט היה מרחק קליעת קלאצ' של לברון בגיים 1 -> שהוחטאה -> שהובילה להארכה > ואז לפציעה מבאסת של קיירי -> מטבעת אליפות הרואית. בעונה הראשונה כמאמן אירופאי רוקי, שבירת המנחוס של קליבלנד, האיש שהגשים ללברון את החלום, ואח"כ קריירה משגשגת ב-NBA, עד היום. לא רוצה להגיד לאן הדלת המסתובבת הזו היתה אולי מובילה אותו גם במישור הפרטי, כי יש דברים שלא כותבים אפילו פה.

          1. הפציעה הזאת של קיירי חיסלה לבלאט את הטבעת השאיר את לברון עם דלבדובה וטריסטן וגי אר 😂😂😂.
            אחכ חיסל אותו הלברון בהוצאה להורג.
            הקארמה הכתה בלוחמים אחרי 4 שנים
            לבלאט זה לא עזר.

            סתם כי אני יודע שתצחק גולדן סטייט אחרי kd נראים יותר גרוע מהקאבס אחרי לברון.

            1. עזוב את הרעות. הסתכלתי עכשיו על הספרז-קליבלנד הזה. איזה קבוצות!
              כל הקבוצות מתקופת 2015 עד 2018 נגיד, קליבלנד של לברון-קיירי-לאב, גולדן סטייט היפה (לפני דוראנט, ובטח אחריו), העונה של ה-67 נצחונות(!) של הספרז, אוקלהומה האדירה של ראס-רוברסון-דוראנט-איבקה-אדאמס (קבוצת ההגנה הכי מפחידה בגלקסיה) –
              כולן, היו כ"כ הרבה יותר טובות מכל מה שבא אחר כך… טורונטו ושמורונטו. כולל היום. לוקחות השנה אליפות בקלות.

            2. הקליפרס של היום מאד חזקה יכלה לקחת אליפות גם אז. לו בברלי קאווי של היום גורג הארל זה חמישייה מפלצתית.
              אבל כן הקבוצות אז היו חזקות יותר

  7. דני גרין שוב בסן אנטוניו, זה תמיד נחמד. אם מוסיפים את לברון למשוואה, זה אפילו נחמדיים.
    .
    אם בדני גרין עסקינן, הוא פתח את העונה כאשר הוא "על אש".
    12.8 נק' למשחק (אם יצליח לשמור על הנתון עד לסיומה של העונה, זו תהיה עונת השיא שלו בקריירה), 65% אפקטיבי, 50% מהשלוש (15 מ-30 עד כה העונה מטווח השלוש), 28 דקות למשחק (שזה "הזמן שלו". 25.5 דקות למשחק זה ממוצע הקריירה שלו).
    .
    מי שעד כה די מאכזבים (בצד ההתקפי) הם בראדלי, קוק, ודניאלס. יש להם ביחד קצת יותר מ-60 דקות משותפות בממוצע למשחק,
    אבל באותן 300 דקות משותפות על הפרקט במצטבר, הם קלעו יחדיו רק 15 שלשות מ-54 ניסיונות קליעה (27.8% אומללים). רוב הזריקות ממצבים נוחים.
    אם הסטטיסטיקה תתיישר מהצד של הקלעים דווקא הלילה, הלייקרס יכולים לראות עצמם פייבוריטים. אם זו דווקא הסטטיסטיקה של גרין שתחליט לעשות קאמבק לפלייאוף 18' במדי הספרס, אז הלייקרס בבעיה…
    .
    תודה, חיים. אחלה פריוויו.

  8. ובפינת הספרס:
    אני לגמרי רואה את מארי שומר על לברון היום, הם חברים טובים אבל כל אחד יכול להראות לשני היום שאת מה שהוא לא למד השני שכח (ואל תתחילו איתי בלברון יודע הכל וותיק ממארי, כי הגנה הוא מזמן שכח)
    מקווה שמרקו יכנס לקצב שלו כי אם כן הוא יכול לעשות מבראדלי ודניאלס וקוק ודומיהם קציצות מעצמו.
    אולדריג' צריך להיות במיטבו וגם דרוזן.
    תזכרו שלנו יש את דרק וויט כוכב עליון שיעלה מהספסל לכל משימה/צרה/שמירת לברון אקראית

            1. ברור כי הם שתו מהקדירה של השיקוי נוגד הפציעות. גם הacl של קליי הוא זיוף אחד גדול. סתם חבורה של פחדנים.

            2. גילרי באמת אתה חושב שדריימןנד או ראסל נפצעו? גם אצל קרי קשה לי להאמין, אבל שניהם זה חרטא . קרי ידע שאם ימשיך ככה הוא ירד מדירוג הגדולים ביותר, ברור קרי ראסל ודריימונד נפצעים באותו משחק, ממש

            3. עזוב באמת שאין על מה לדבר. אתה אשכרה חושב שמזייפים דוחות וניתוחים. פשוט הזוי.

            4. לברוך רובין הדפוק:
              שים לב טוב, אין מצב שנקהוצה תיתן לשחקן לזייף דוחות ואין מצב שרופאים מנתחים סתם כי שחקן רוצה. כל רופא מתחיל היה יכול לראות שאין פציעה אם הפציעה הייתה מבוימת. וגם שכל קבוצה הייתה מעיפה לכל הרוחות שחקן שמזייף פציעה גם אם הוא כוכב על. ובצד השני אין מצב ששחקן נפצע בכוונה כי לא רוצה לשחק בקבוצה במצב הנוכחי שלה.

              תגובתך מוכיחה שאתה פשוט הזוי ברמות לא הגיוניות ומקרה של צער בעלי חיים חמור!!!

  9. הבלגן של הלייקרס מתאים בול לשור הסבלני מטקסס. בתור מי שהשתעמם עם 2 הקבוצות האלה כהוגן, הדבר היחיד שאפשר לקוות לו זה משהו שיזכיר ב-10 אחוז, את המשחק ההוא של קיירי, שהעליתי את הווידאו שלו מעל… פעם, לא מזמן, היו פה קבוצות. חתיכת קבוצות.
    ספרז ב-11. הם פשוט כי 100 יותר קבוצה מכלוב הציפורים של ווגל.

  10. הניקס ינצחו היום! כי נמאס.
    אינדי והבולס נמאס לפני שהתחיל. יאללה, טרייד טרנר, אומרים לכם כבר שנים,הזוג הזה כבר לא יילך לשום מקום טוב ביחד. והם עוד צעירים. תיפרדו.
    מיאמי – יוסטון חייב להיות המשחק הכיפי של הערב (חוץ מהניקס כמובן), יוסטון תמיד בידור, מיאמי כבר עם רף ציפיות מהנזירה והאביר. והם גם ינצחו. ג'ימההההה!
    קאבז – מאבז: דאבז, טאבז, לאבז, נאבז, פאבז… חרוזים לריימר העצל. יהיה שקול בהרבה מהצפוי-לוקה.
    קליפרס – יוטה: נטולת האוהדים, ולא בקושי. אין חוזק של המורמונים שאין לו מענה. ההיפך איננו נכון.
    אין גולדן הלילה?

  11. לאיזה קבוצה הייתם לוקחים את גלינארי פול ואדמס?
    אני אומר כדאי לדנבר להביא את גאלו הביתה הוא יתן את הצאקות שהם צריכים, הייתי מטריד אותו על החוזה הנגמר של מיילסאפ.
    פול לא הייתי נוגע בשום קבוצה למעט וושינגטון תמורת וול 😎

    אדמס? בוסטוניה או ספרס

    1. אני חשבתי על גלינארי לגולדן סטייט, רק בינתיים אין שם קבוצה… היה בול מתאים ל-3 החסר. במקום הילד המפונק הזה ראסל. האחים ספלאש, גלינארי, גרין ומטאטא כלשהו – עכשיו יש על מה לדבר.
      אדאמס לבוסטון, זה כל כך ברור שמוזר שעוד לא קרה.
      תצחק, אבל כריס פול בסוף עוד יעבור בכפתור הפאניקה ללייקרס… איזה חגיגות יהיו פה. מקום המדינה לא נראו פה כאלה.

  12. תודה רבה חיים, פריוויו משובח לערב משובח.
    .
    אני לא מאד אופטימי לקראת הלייקרס – לא חושב שיש לנו פתרון, או אפילו מעכב, ללברון, וגם אולדריג' להערכתי יאכל קש תוצרת דייויס.
    .
    בדרך כלל אנחנו יכולים להסתמך על כך שכקבוצה אנחנו יותר מגובשים, ולהיות יותר מגובשים מ"הלייקרס של לברון 2.0" זה לא כל כך קשה, אבל האמת שגם אנחנו עדיין לא ממש מצאנו את עצמנו, אז קשה לי לומר שהפרמטר הזה יכריע.
    .
    אם נצליח לקלוע, וזה אם גדול אצלנו בכלל, ומול דייויס ודני גרין בפרט, אז יש סיכוי, אבל לדעתי זה 60/40 ללייקרס.

  13. תודה רבה על הפריוויו.
    ה-משחק של הלילה מבחינתי הוא מיאמי-יוסטון, עם האולסטארים הארדן וראס מול ה-wtfסטארים נאן והירו. רק למה ב-1:00? נסתפק באחד ממשחקי הבוקר של הלוס אנג'לסיות.

    1. אולי במחשבה שניה שווה לישון טוב ולשמור כוחות למחר ב-4:00 בבוקר. הבלוג החי ירתח ועזרא בטח יקבל טלפון מהאחראי על האינטרנט שיתריע על תנועות חריגות באתר הצנוע מההולילנד.

          1. בד"כ זה הנטס אבל לפעמים יש פילי / בוסטון / מילווקי שזה נחמד. אין לי כוח כבר לקום במיוחד לראות חצאי משחקים בלייב לפני העבודה…

            1. זה הבעיה יוסטון מיאמי היה צריך להיות ב9 וחצי איזה כיף יכל להיות במקום זה האנטישמים שמים אינדי בולס ב11 בלילה. משחק שמעניין את התחת.
              תקום ב.4.15 תראה קליפרס יוטה משחק שלם

            2. לא יודע איך אתה עושה את זה אבל אני מעדיף לישון כמה שאפשר 🙂

            3. לא עדיף לפחות בעונה הרגילה להשלים משחקים נבחרים בשעות הערב מאשר להיות גמור כל היום?

            4. שינה זה בקטנה אני צריך רק 5 שעות לישון ביום ואני כמו אריה. לפעמים בסופש משלים אם עייפים. במהלך היום או בעבודה אני לא עייף אלא רק אחרי ארוחת הצהריים מול המחשב יש רצון לנקירות קלות אבל אם זה שיחות עם לקוחות וישיבות זה הכי כיף נשאר ערני בסמול טוק על nba יש לא מעט לקוחות שעוקבים 😎
              אני בדכ 11 ישן וקם ב4 או 5 תלוי איזה משחקים יש.
              האמת מגיל 18 אני קם ב5 בבוקר כל הזמן בלי קשר למשחקים אז כבר רגיל לזה.
              בשעות הערב זמן לילדים אחכ כושר אחכ עם האישה ואז קצת הופס ולישון. אין זמן למשחקים.

              סדר יום של מכור nba במהלך 5 ימי עבודה
              5 וחצי אני בבית זמן איכות עם הילדים מקלחות וכו 7 יוצאים לכושר 8 וחצי אחרי מקלחת סקס וסמול טוק עם האישה שנרדמת אחרי 9 וחצי 10 סתם לראות אם יש משהו ולישון שעה 11 שינה עמוקה. שעון מעורר מכוון ל5. אם מתעוררים לפני בודקים שעה אם זוכרים שיש משחק מעניין פותחים אפליקציית ליג פס רואה צמוד מעניין מתחיל לראות ומתחילים להציף בהופס בבלוג החי.
              6 יוצא לעבודה.

            5. כל יום סמול טוק עם האישה??
              סחתיין.

            6. חחחח תודה על הפירוט.. אצלי הכל מוזז שעתיים קדימה (וילדה שלא אוהבת לישון) אז אני מוותר על המשחקים מוקדם בבוקר אלא אם כבר קמתי ויש מה לראות

            7. נו פאני איך יהיה סקס בלי סמול טוק? זה נשים אתה יודע שהן צריכות צומי לא כמונו..

            8. רגע, רגע, רגע, רגע, מה?
              זה בערך הדבר הכי מזעזע ששמעתי, וקפטן פלנט יודע ששמעתי כמה דברים מזעזעים בחיים.
              אתה קם בחמש בבוקר, כל יום, כבר הרבה מאוד שנים – לא כי הילדים צורחים ומעירים. לא כי העבודה הרעה מכריחה אותך. לא כי הראש שלך מתרוצץ ללא הפסקה ולא מצליח להירגע לשנייה. אלא כי… אתה אוהב את זה? ועוד מתגאה בזה וחושף אנשים אחרים לאורח החיים הזה? אם אתה רוצה להיות איש בוקר, תעשה את זה בפרטיות הבית שלך, חבוב. יש פה ילדים.

            9. אשכרה יש סטיות שצריך להוציא מחוץ לחוק…

            10. חחחח הרגתם
              אם אפשר רגע של רצינות, כל פסקי הזמן האלה ברבע האחרון זה בלתי נסבל, אז נכון בקונדסד אין את המתח וההתרגשות של משחק בלייב אבל יש חיסכון משמעותי בזמן וידע מוקדם על האם בכלל שווה לראות את המשחק

            11. מתפלא עליך אור.
              אם כבר אין זמן ואתה הולך על קונדנסד – לפחות תכבה את התוצאות מראש! איך אפשר לראות ש"ח כשעשית לעצמך ספוילר?
              אגיד לך משהו עוד הרבה יותר מגונה. אין לך זמן? ובכל זאת רוצה להיות בעניינים וליהנות מהמתח? הייד ספוילרס. קונדנסד. קפוץ למשהו כמו, תחילת השלישי. הרביעי אפילו! המשחק צמוד? יש לך חצי, או רבע תענוג, בלי הפסקות, כדורסל קלאצ', והרבה מתח. יותר מסלול מפונקים מזה?

            12. זה מה שאני עושה כשאני ממש לא רוצה לדעת מה התוצאה, אבל בעונה הרגילה כמעט תמיד זה לא שווה לי את המאמץ בבוקר

    1. חתיך!
      מה שכן, מסלול RTW כמעט פרפקט. מהחלומות. הבחור מבין יופי. הטראנס סיבירית, לופ דרום מזרח אסיה, אפריקה במורד המזרחי דרומה (חלום לא ממומש עדיין), דרום אמריקה קומפלט, לטינו אמריקה, ארה"ב וקנדה… אפשר לנטפק (איפה יפן, אוז והפסיפי, ואין בכלל אירופה), אבל הלוואי על כולם.

  14. תודה חיים.
    אני מקווה שיוסטון תתחיל סוף סוף לשחק הגנה, רק קצת סיל וו פלה, ואז למיאמי אין הרבה סיכוי כי כוח האש שלה מוגבל.
    לייקרס ספרס – האם גם היום לברון ישחק מול המחליפים כמו שהוא עשה מול דאלאס ובזכות זה הגיע לטריפל דאבל מופלא? מסופקני . . .
    לדעתי קוואי לא ישמור על מיצ׳ל כמעט בכלל, למעט חילופים ודקות מזדמנות. מיצ׳ל נמוך וזריז מדי וזה סתם יעייף אותו מדי.

  15. שאלה נפוצה ולרוב מתסכלת:
    מי לעזאזל בוחר בערוץ הספורט איזה משחקים מעבירים לייב?
    מי שלא הסתכל בלו"ז – חכו רגע. תרגיל קטן לחובב המצוי. אפילו פחות.
    .
    הערב 6 משחקים. מתוכם, 3 בולטים במיוחד. זה סדר העניין שלהם:
    1. המפגש הקלאסי ספרז – לייקרס. לברון מגיע לעשות רושם מול המאמן הנערץ עליו, דני גרין חוזר הביתה, ניחוחות טימי דאנקן על שאקיל ודרק פישר על הבאזר, יאדה יאדה נו בריינר.
    2. הקרב הלוהט בצמרת, קליפרס – יוטה. מכונת ההגנה של קווין סניידר עם הכוכב המתהווה דונובן מיצ'ל, מול השם החם של כל הליגה ומכונת הגנה עוד יותר, וכוכב כבר עוד הרבה יותר.
    3. מיאמי – יוסטון. ההפתעה הנעימה של הליגה, בפתיחת עונה מעוררת תיאבון, וזה לא רק ג'ימי באטלר אלא צמד הרוקיז הסנסציוני, הירו ונאן (יש כבר כינוי?). נגד הזוג הנצחי, הקל וג'קל, שמשון ויובב, בגתן ותרש, יוליוס ואתל, מקס ומוריץ, ביבי ושרה, תאומי מנדלה מוכר ספרים – ראס והארדן. בידור חו"ל? אין יותר מזה.
    .
    כן שותפו:
    4. קליבלנד, לברון לא גר כאן יותר, מול דאלאס, לוק! הדונצ'יץ'!
    5. ניו יורק ניקס, לא בטופס, מול סקרמנטו, עד שנגמר לנו המנוי המעפן שעשינו בגלל כספי, אתה לא תחזיר לנו אותם;
    6. שיקגו, מנוי קבוע בטאנקינג, מול אינדיאנה, אין ויקטור ואין ויקטורי.
    *
    בלי להציץ, נא לבחור 2 משחקים לצפיה.
    2 בלבד. אולי אפשר יותר – פרטי ההסדר לא ידועים לנו – אבל גם 2 זה יפה, בכיף.
    .
    .
    בחרתם?
    .
    בואו נשווה.
    ערוץ הספורט בחר להעביר את משחק מס' 6, שיקגו-אינדי, ומייד בתכוף לו את משחק מס' 4, קאבס-מאבס. זהו זה.
    .
    הסברים?
    אין ספק שבערוץ יושבים הרבה מאוד אנשים, שמבינים דבר או שניים בליגה. שדרנים כמו טלפז, גור, זילברשטיין, סורוקה, ברק, הלפרין, היידו, עוד עוסקים במלאכה כמו בר-נתן, ויניצקי, ג'ובה גרוס (מזיכרון וליקוט מטורי פרשנות, כמו פה: https://nba.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=403&docID=326265&lang=HE). כן, וגם שימי ריגר. חלקם אגב טובים, קצת פטפטנים בד"כ, אבל להבין דבר או שניים, בטח את הבייסיק – ברור. ואנטי מחאריך בכל זה, כי ברור לי – יש אינדיקציות ודאיות, שחלק מהם מטיילים גם כאן, בתור עכברי NBA, פטפטפני רשתות, ואנשי מקצוע שרוצים ללקט כמה מהתובנות או הנתונים פה. זה ברור. היי חברים!
    .
    2 הבחירות ההזויות האלה, אנטי-בחירות, בחירות לא הגיוניות ממש, הסתברותית ובטח ספורטיבית – מלמדות שוב, שלאנשי הערוץ אין בעצם בחירה. זה גם קרה בעבר. הרבה יותר פעמים, הצופה שעדיין משלם ממיטב כספו, הרבה יותר מדי כסף עולות חבילות הספורט, דופק ראש בקיר. לא משימי ריגר והצעקות המביכות. לזה היינו מוחלים. רק תנו את המשחק השווה ונגיד תודה.
    המסקנה המדכאת היא שלערוץ יש מנוי מוכתב מראש. הוא קנה אותו מה-NBA. מנוי המכתיב מהם המשחקים שיוכל להעביר. וכשקונים בזול ומתקמצנים על גב הצופים – זה מה שתקבלו. אינדי-שיקגו, קאבס-מאבס. לברון ופופ ייפגשו ואתם לא תראו, קוואי יתכתש עם גובר ולא תראו, ראסל והארדן יראו לנאן והירו מי עדיין בעל הבית, ולא תראו.
    למה? כי כסף, זה למה. בערוץ שמאבד את רוב נכסיו החיים (הליגה האנגלית, הספרדית, האיטלקית, יותר ויותר ממשחקי ליגת העל המקומית), האירועים הגדולים (מונדיאל, אולימפיאדה, יורו), שנותר עם פירורי ספורט אמריקאי, תכלס 2 משחקי פוטבול בשבוע – וחושב שאנשים ישלמו בכל מחיר, עבור אלף פאנלים צעקות של קופמן ושות'. אולי הם צודקים, מה אני מבין.
    .
    הייתי שמח אם מישהו מהערוץ היה עולה כאן ועונה. תגידו – אתם עושים צחוק? ועל כמה כסף מדובר, שככה אתם מתקמצנים עלינו? אתם חייבים את זה למעט מצופי ה-NBA שלכם.
    והם לא כאלה מעטים. הם רק הולכים וגדלים. אבל את הכסף הטוב שלהם ייתנו למקום אחר לגמרי.
    .

    1. סתם, למה להתעצבן סתם?
      גם אני פעם הייתי מתעצבן מהם, אבל מאז שיש לינקים נאים במרשתת אז who cares?
      נכון, סבבה לראות משחק בערוץ אם הוא בשעות הערב/לילה מוקדם אבל ב-97% מהמקרים אעדיף את השידור המקורי, עם אפשרות לקפוץ למשחק אחר, או להעביר רגע אחורה לראות מהלך כלשהו שוב. כל זה מתאפשר, בלי לערב את ערוץ הספורט.

      1. כל מה שאור כתב מתחת. פלוס, אני לצערי מקסימליסט, עדיין משלם הרבה יותר מנויים יקרים, לאלף ואחד מקומות, ויש כל מיני מסכים (גם לעבודה האמת) שמראים דברים במקביל. אז גם אני אחראי – אבל כשאני משלם על שירות, יקר!!, תנו לי את השירות. לא חארטה. לא מבין באיזה עולם הם חיים האמת… תיכף נוחתת פה תחרות כזו קשה על הצרכן, מלא סטרימינגים, מלא שירותי דיירקט-טו-קונסיומר (כמו הליג פאס), והם (עדיין) יושבים על מונופול ה-NBA שלהם, וככה מזלזלים בו ובצופים…
        אתה מהקורד-קאטרס? בלי מנוי לשירות טלוויזיה בכלל? רק אינטרנט?
        .
        חוץ מזה, כקריאטיב חובב של ספורט-מילים, תמצא כבר כינוי טוב להירו ונאן. גיבור ונזירה. אביר ובתולה. משהו שיתגלגל טוב.

    2. תשמע, באופן משעשע אני אשכרה יכול לבדוק לך את זה.
      אבא של חבר מאוד קרוב הוא בכיר (מאוד) בערוץ הספורט, זה ייקח קצת זמן (מצריך נסיעה במיוחד מירושלים להוד השרון) אבל אני אעבוד על להשיג לך תשובה..

        1. רוב הסיכויים שבאמת התשובה תהיה כמו שחשבת – שהם לא מרגישים שיש קהל מספיק גדול בארץ בשביל שישתלם להם לשלם יותר.
          העניין הוא גם, שבתכלס, עדיף בפער את השידור האמריקאי…
          בוא נהיה כנים – השדרנים של ערוץ הספורט פשוט לא משהו בלשון המעטה…
          במיוחד כשמשווים (לרוב, לא כל) השדרנים בארה"ב.
          אישית? מעדיף לשלם על ליג פאס..

  16. כאן זה קדימון למדחרי ראשון ויד מ-3 בנובמבר בבוקר סיקור משחקי ליל שבת. אך היכן סיקור משחקי מוצאי שבת?

  17. Stam, לא שזה מעודד אבל אם היו קונים מנוי יקר יותר פשוט היו משדרים את כל המשחקים בערוצי הפרימיום. יש לי yes בסיסי (ואם זה היה תלוי בי גם זה לא) אבל מעבר לזה עובר הגבול שלי לשוד של ערוצי הספורט. מפתיע שאתה תומך בזה

    1. איזה תומך… אבל יש עדיין החולשה של להישאר עם דברים מפעם ולאגור דברים, ואף פעם לא להגיע לעשיית סדר ולהעיף את כל הקלאטר. עם חפצים פיזיים הסתדרנו. בכל הטכנולוגיה והאפס', אין מה לדבר, זו אפילו סוג של מומחיות. אבל עם כל מיני תשלומים מופרכים על אוטומט, "שתהיה אפשרות לכל", לא תמיד. כל מיני מגזינים ועיתונים, קילוגרמים של נייר (!) שמצטבר ולמי יש זמן לפתוח אפילו. אז גם כל הלווינים למיניהם. זה הרגל מגונה מאמריקה, כשישבנו על הדיירקט-TV, "שיהיה הכל, כל הזמן", עם איזה 1000 ערוצים…
      מחר. מחר חותכים אותם.

      1. קנדריק דה הירו ישיר וטוב (תכלס נשמע כמו עברית רגילה, "קנדריק והירו"), קנדריק דה נירו כמובן יותר מגניב. בכיוון, בכיוון…

  18. היה נחמד יוסטון. מיאמי תסיים טופ 4 במזרח, ראסל והארדן יטרפלו את עצמם לדעת כל הדרך למקום 8 ולסוויפ ג'נטלמני מול קוואי

  19. יוסטון פח אשפה , גיא הארדן מגן טוב לא? זה ההבדל בין לצפות במשחקים ללהסתכל רק על סטטיסטיקה הגנתית, הוא בדיוק אותו מגן של שנה שעברה רק שהשנה אין מי שיחפה עליו

  20. זה האנ בי אי ועוד יוסטון, לא הייתי ממהר להספיד את המשחק הזה כלכך מהר.

    רק אתמול טורונטו כמעט חזרה מ22 ההפרש בחוץ במילווקי

    1. בשביל לחזור הם יצטרכו להשיג עצירות הגנתיות, מה שכרגע נראה בלתי אפשרי בערך כמו שהארדן יזרוק מתחת ל10 שלשות במשחק.

  21. מי שניפח לנו את הראש ששני הסטט פאדינג של הליגה יהפכו את יוסטון לקונטנדרית שיתנצל ומהר. איזה סירחון יא אללה

    1. אצלי הם היו מקום שישי ומפסידים סיבוב ראשון ליוטה שתסיים במקום ה3.
      אני עדיין מאמין שהם ייגרדו פלייאוף האמת, כנראה אבל 7-8.

  22. טוב, חוזר בי 😬

    אולי יחזרו קצת לאיזור העשר בשלב כלשהו במשחק, אבל חפרו לעצמם בור גדול מידי

    מיאמי מעולים

    1. קונטנדרית?
      צריך לראות מצאפ נגד הקליפרס או הלייקרס.
      יראה טוב? יש מצב.
      אולי סתם ווישפול אבל תנו רגע לפנטז

      1. עד לפני רגע הם היו בורדרליין פלייאוף מזרחי…
        אני כבר מגזים מאוד. מטבעי. אבל למה לא? יכול להיות שריילי החביא פה מפלצת והנה היהא יוצאת לאור.
        אשכרה רואה את המשחק ולא מאמין. בהלם מהקלות שהם מרסקים את הרוקטס. וזה כשהירו ונאן עם 9 שקטות ביחד כל הראשון. תיכף כבר 40 פור לפני החצי!

        1. לא, אני באמת לא חושב שאתה מגזים.
          הם משחקים מעולה, מאוזנים עם התקפה טובה והגנה מעולה ,ש להם שחקן טופ בליגה בדמות באטלר ומאמן שממשיך להוכיח שהוא מהטופ.
          קונטנדרית?
          לא בדיוק, אבל בהחלט הפכה לסוס שחור רציני.

    2. קצת מוקדם לצאת בהצהרות כאלה, אבל פאק איט – מבחינתי שני הרוקיס האלה פשוט הקפיצו את התיקרה של מיאמי מקבוצת סיבוב שני שאף אחד לא רוצה לפגוש, לקבוצה שיכולה אשכרה להפתיע ולצאת מהמזרח.

      1. והערב זו הרוח שלהם בעיקר. בינתיים. נאן נתן כמה אסיסטים, אבל תראה מי עושים את החבלות. באטחלר, רובינסון, תראה את דראגיץ' עכשיו מהספסל, אוליניק… הכל שם שוחט את יוסטון.
        41 הפרש. ב-16 דקות משחק. אני בלי יריב לא מגיע לזה.

        1. האמת שאני מאוד שמח בשביל באטלר
          כולם צחקו עליו על המעבר למיאמי ואמרו שהוא מעדיף מסיבות על קבוצה תחרותית (אישית לא האמנתי לזה אפילו לשנייה – באטלר מקצוען מידי בשביל זה).
          כיף לראות כמה כולם טעו.
          מבחינתי, רגע מכונן יהיה אם מיאמי תדיח את פילי בפלייאוף עם סל על הבאזר של באטלר במשחק 7 😂

  23. אחרי הכושר המדהים של מיאמי, אלה גם שתי החולשות הטבעיות הבולטות של הרוקטס. והערב הכל שם מתפרק. הם גמדים, נשחטים בריבאונד ובצבע, בקרוסים פשוטים לדאנקים. והפקרות פרימטר, מיאמי עם 7 מ-13, בזמן שיוסטון משליכה כמו משוגעת, 3 מ-21…
    לרוקטס, גם לא ביום הכי שחור בקריירה, אין סיכוי ככה עם קבוצות פרימטר כמו הקליפרס ומפלצות גובה כמו הלייקרס. כלום, אפס, זילץ'.

  24. יש למיאמי כל מה שצריך בשביל קבוצת פלייאוף טובה אם לא גמר.
    קליעה משלוש
    הגנה
    גו טו גאי
    גבוה רלוונטי
    וכו וכן

  25. 30 פור, אבל אם אני ספולסטרה, עכשיו זורק את רובינסון לספסל.
    מתפרצת 2 על 1, קל, אבל הוא עושה תרגיל שבאולסטאר לא עושים. להעיף משהו מסובך ללוח שאיזה טריילר יבוא לדאנק וירטואוזי.
    יוסטון כבר מצמצמים אבל זה לא העניין. הם לא יפסידו. ילד, תרגיע שניה עם ההתלהבות! תמשיך לחסל את הרוקטס.

    1. סליחה, זה ספרס – לייקרס (ממליץ, יותר מעניין)
      בכל מקרה, יש לך איך לעבור משם לרשימה של כל המשחקים הלילה..

  26. אם יש דבר אחד שווגל האהבל, שיושב שם בוהה מהספסל עם פה פתוח, צריך כבר לדעת, זה שג'אבל מגי לא יכול לפתוח משחקים.
    הוא עצבני, הוא מבולבל, תמיד, הוא לא יודע להתחיל משחק. מביא עצבנות לכל הקבוצה. זה קופי מכל המשחקים שלהם השנה. ובינתיים היריבה תמיד פותחת הפרש, ולך תרדוף. עד שווגל יתעורר, יוציא את מגי, יירד לסמול או יכניס את הווארד.
    למזלם הספרז לא יודעים לנצל את זה. היה יכול להיות בקלות כבר 10-15.
    אולי זה גדול מדי על ווגל.

  27. סתם שאלה מה המהפך הגדול בהיסטוריית הנבא? (ההפרש הכי גדול שקבוצה חזרה ממנו לניצחון כולל הארכות) לא שאני אומר שיוסטון ינצחו חח או אפילו יחזרו למשחק, אבל עם קצב קליעת הנקודות בנבא העונה, השיא הזה בסכנה

    1. טוב ראיתי שיוטה חזרו מ36 נקודות הפרש בשנת 1998 מול דנבר. אבל לא מצאתי סימוכין שזה ההפרש הגדול ביותר שנמחק. פשוט גבוה מזה לא מצאתי אז יש מצב שהשיא עומד על 36. יש איזה פריק סטטיסטיקה שיעזור לפתור את שאלת התם??

  28. וואו,
    קארוסו נותם תחרות ל-KCP.
    הוא אסון. הוא לא שחקן NBA. הוא ג'י ליגר בצמקרה הטוב. פשוט כלום, מכניס בכוח את הספרז למשחק ב-2 איבודים מהספורטק בשישי. ככה הוא גם נראה.הגנה אפס. הכל כלום. מה זה??
    גרוע.
    וזו בושהה ללייקרס שזה האיש שמחליף מהספסל את לברון עם 5 אסיסטים ב-8 דקות.

  29. קארוסו זו דוגמה רעה לבדיחת אינטרנט של אוהדים, שמישהו קרא בטעות כפשוטה. ובינתיים צ'אנסי דה גארדנר עולה בצהוב סגול, כמחליף של מס' 23. לנטפליקס יש הרבה סדרות רעות – אבל לא אחת כזו.
    האיש – לא – שחקן – NBA.

    1. מזכירים לי את פילדלפיה ,גם הם חזרו למשחק אתמול עם החמישיה השנייה(נטו,אניס,סקוט,קורקמז עם חיזוק של הורפורד)
      ברט בראון זה היורש של פופ

  30. מה חדש. עוד סל קל על קארוסו. שלושה רצופים קלים על הגארעה. יחד עם 2 איבודים ועבירה ושינוי מומנטום. ב-4 דקות. אולי בזכות הקצב הזה מחזיקים אותו, זה מרשים.

  31. זה כולה 4 לספרז, ותאומי ההרס על המגרש רק 6 דקות. אבל KCP כבר עם מינוס 11, וקארוסו עם מינוס 9…
    מדהים.
    מהר לזרוק אותם, כי ערך הטרייד שלהם תיכף שווה מסטיק בזוקה. העטיפה.

  32. איך לא השחילו גם את קארוסו לפליקנס? בחינם. לפנות מקום ברוסטר. רק להיפטר.
    עכשיו יצטרכו להוסיף עליו עוד פיצוי. שאין.

  33. ווגל בחמישיה קומית. קארוסו, KCP, טרוי דניאלס – שלושה גארדים תת-בינוניים עד רעים מאוד – הווארד, ולברון שלא יודע מה לעשות. ובצדק.
    גם ספרז חלשה יחסית עושה מזה מעדנים.
    ווגל. יש לך קוזמה, קוק, בראדלי, תחזיר את גרין, תחזיר את AD, מה עם רונדו?, יש לך דאדלי שלפחות שיחק קצת בליגה, אפילו הרוקי הזה נורוול יותר טוב, מהבדיחה שמתרוצצת בלי לדעת לאיזה כיוון תוקפים. יש חמישית מחליפים, ויש סאמר-ליג במקרה הטוב.
    וכל זה נגד ספרז מאוד-מאוד בינונית ומטה. קבוצה מיושנת.

    1. יש לו לברופוביה ידוע..
      מצבו קשה עד חמור, הרופאים ממליצים על הסוות מקצוע למוכר ארטיקים בים.

  34. הרגעים הבודדים של קצת כדורסל, כשיש פוינט מחאורי לברון, והוא משחק ווינג ישן, 3 קלאסי, שמגיע מאחורה בדיוק על הבור הענק ששיש לספרז שם.
    לספרז יש בעיה קשה ב-3. הקליפרס למשל עם שניים כאלה, יעשו בהם שמות.

  35. הלייקרס צריכה להפסיד את המשחק, כי רק הפסד לספרז כזו כלום יעורר את ווגל.
    שתי הקבוצות ראויות להפסד האמת. קבוצה נורמלית היתה כבר עם 15-20 עד עכשיו.

  36. באזר ביטר סטייל סטף של קוזמה.
    13 קל ללייקרס המבאסת במחצית. אומר דברים לא טובים על הספרז. קבוצה שעושה את המקס', אבל אין קליעה. אין! מה תעשו? אין, אי אפשר לגדל כזו עכשיו. וגם הבור הגדול בעמדה 3. וגם למרכוס שמשחק כדורסל ישן עם כל הלונג-2 הקשה שלו. דרוזן שהוא יותר צעיר אבל ישן אותו דבר.
    יחזיק לפלייאוף כי המערב נהיה קל פתאום. לא דקה אחרי.
    בראדלי ההחתמה הסולידית של הקיץ, גרין מניה בטוחה כשצריך. דווייט עם כמה רגעים בסדר גמור כמחליף, וזה מקומו. את כל היתר לעטוף מהר ולהשליך באתר דודאים. אם יישאר מזה כסף, לפתוח ארנק ולהביא משהו כלשהו במקום. לCP, קארוסו והיתר.
    איגי רעיון מצוין. לא בא? תביאו את ג'ונתן סימונס. את קנת פאריד. אפילו לקבוצה של זהבי לא לקחו אותם. תביאו גארד סתם מאיפשהו, יש עוד עשרות שחקנים שמבינים קצת יותר במשחק הזה, שהוא לא מאוד מסובך האמת. לפחות לא יעשו נזק כמו הקיימים.

    1. אפילו הולך על רעיון יותר רדיקלי. ביי אאוט קאבס ל-JR סמית', ותבוא לתת כמה דקות ריליף וצ'אקות ב-LA, קצת מכות כמו שאתה זוכר מהימים הטובים. במקום לשחק בבית פלייסטיישן, בחור הזה.

  37. לאב בנתיים מעולה העונה, מה שאומר שכנראה תהיה קונה במועד הטריידים.
    אישית אני מקווה לראות אותו בפורטלנד..

    1. לאב נהדר ואני אומר את זה מתחילת העונה. זה שחקן של דאבל-דאבל קבוע, סטרצ' 4 אמיתי, שאין הרבה, עם יד מעולה מהשלוש. וגם כשלברון לא בסביבה, נזכר שהוא חתיכת לאמברג'אק בפוסט.
      יוטה. קלאסי. רוצים לעשות עוד קפיצה? למלא את החלל הגדול של פייבורס? קווין לאב. גם מתים שם על לבנים, לאב הוא פרסומת לגלידה וניל.

      1. ממש אבל ממש לא מתאים לנו – יש את בוגדנוביץ בדיוק על המשבצת הזאת ובוגדי מגן טוב יותר.
        אנחנו ביוטה צריכים מס 3 שעושה הגנה וקולע שלשות סטייל קובינגטון..

        1. נניח שאתה צודק (בוגדי על ה-4??). אבל מי יש?
          גלינארי. קובינגטון. וטוביאס, אבל זה לא ריאלי.
          ומה בכלל תיתן?
          בכל מקרה אני אומר, יש שני מספרי 4 מעולים ומובטלים תיכף, או כבר. תביא אותם, כי BB הוא לא 4, רחמנות. בקושי 3.
          האחד קווין לאב. השני סרז' איבקה. על חוזה נגמר.

          1. העניין הוא פשוט – הבעייה של יוטה כיום היא פשוטה – אין לה מגן טוב ב3 שיכול לשמור על הלברונים והקוואים של הליגה.
            לאב הוא לא הפיתרון לזה ואני מעדיף להמשיך על החמישייה של קונלי-מיטשל-אינגלס-בוגדי-גובר בקלאץ.
            במקרה של קבוצות כמו הקליפרס או הלייקרס הייתי מכניס את ג'ף גרין או אוניל על חשבון אינגלס או אד דיוויס על חשבון גובר (לפי הצורך).
            שוב – לאב הוא ממש לא הפיתרון בשבילנו.

  38. אם אני נכנס לנעלי המלך של פופ, אז הוא נותם להם את השטיפה של החיים. וחוזרים בטירוף ספרז. להפסיד מותר. לא להיראות כאלה נרפים.
    אם אני ווגל? לא רוצה.
    מנסה להבין את הניסוי שלו. הגנה הגנה הגנה, וזה בסדר. זו המומחיות שלו. התקפה – יש לו 6 גארדים, KCP קארוסו קוק דניאלס נורוול והורטון החדשים, ועוד על זה רונדו, ועוד פילר בשם דאדלי. תעשה ניסויים, ומכל זה תשאיר בסוף 1 או 2. כל היתר, חבל על הזמן. נניח שזה ככה, רק למה צריך לראות את הניסויים האלה במשחק מרכזי.

  39. מבלי להוריד מאיכות נמשחק של הלייקרס, הספרס מאוד מפתיעים לרעה. משחק חלש מאוד וחסר חיים או תשוקה, יותר גרועים מטורונטו בהשתנקויותיה הגרועות ביותר

  40. איזה איירבול לברון… בהשראת אווירה מדכאת וריקה באולם… יש יותר אנשים פה בהופס מכל היציע המרכזי.
    משהו לא טוב עובר על הספרז.

  41. איפגע אישית, אם קוואי לא ייתן פיצוי על זה שהלכתי מהקונצרט במיאמי, למדבר בטקסס.
    בינתיים הספרז קצצו מ-19 ל-13, עוד יכול לחזור להיות תחרותי. אבל איזה נמנמת. קשה להאמין שזה המשחק המרכזי של הערב.

  42. אוי, KCP עשה מהלך שעוד לא ראיתי.
    עבר יפה את המגן בדרך לליי-אפ קל, ואז מההתרגשות נתן מסירה מאחורי הגב לאוויר!

  43. פשוט מעצבן לראות את דיוויס ופוזינגיס לוקחים את כל המידריינג' הללו. כמי שאלוהים חנן אותו ב166 ס"מ מחרפן אותי לראות את כל הסנטימטרים הללו הולכים לאיבוד

  44. הלייקרס רעים לתפארת.
    בהתאם להגרלה, זו קבוצה של סיבוב ראשון פלייאוף, בזכות הכוח של לברון ו-AD. זהמביא אותך על בלאנקו.
    אולי המערב חלש יחסית וזה יספיק ליותר. אבל אלופה? בחלום בלילה.

  45. קארוסו בחטיפה המהירה בהיסטוריה – עד הזמן שאיבד באופן מגוחך.
    אלוהים. יש מיליונים בעולם שחולמים להיות דקה במקום שלך. למה אתה?
    מה הNBA סקיל שיש לקארוסו?

  46. את הספרז אי אפשר להאשין בשום דבר חוץ מנרפות. מאמן יש, רק הרמה של השחקנים כבר לא זה. אין מה לעשות.
    הספרז לא מתיימרת לאליפות וזה צנוע ויפה בדרכו. הלייקרס לעומת זאת…

  47. לוקה עם עוד טריפל
    אולסטאר בטוח. מעניין כמה יהיה שווה עוד שנה וחצי כשיציעו לו חוזה חדש. בטח יציעו את המקס. הוא שווה את זה ויותר.

    1. די נו, לברון חלש, כמו כל הקבוצה, חוץ מבראדלי (שלא יחזור) והווארד בריליף יפה. KCP, יפה שנזכר לפגוע. הוא היה אחראי עם קארוסו לכל הרגעים האיומים. הוא רע.
      רק שגם המעט הזה מספיק לשמור על ספרז תחרותיים.
      שתי קבוצות חושך. אחת מהן, נניח ואני כבר מפקפק, עם פוטנציאל לעלות עוד קצת למעלה.

      1. אני אוהד לברון והכול בסדר, אבל היום הוא חלש לא צריך לעצום עיניים בכוח. קארוסו לא שחקן אבל מה עדיף, דניאלס? קוק? ללייקרס יש בעייה קשה בעמדת הרכז בטח כשבראדלי פצוע
        ודווקא הגנתית היו בסדר היום, בדגש על דייויס בראדלי והווארד

  48. חחחחחח, סנופ והפמליה בורחים,וגם השומר ראש עושה שרירים. בורחים בורחים להאמר בחניה כדי לא להיתקע בפקקים….

  49. יאללה. בולגיים.
    מהר לקוואי.
    נשאר כל הלילה כדי לראות NBA CHAMPIONS CALIBER GAME, או לפחות כמה דקות.
    ושמישהו פה שראה יגיד לי, אם היו כאלה. חוץ מהתעלות יפה של מארי בסוף. והווארד עם דקות כמו פעם.
    אכזבה.

      1. שמעון, כל קבוצה עם לברון ו-AD, נניח ברוך-שמעון ואני, תעשה פלייאוף. זה המינימום. זה בערך מה שהם עושים עכשיו, אולי טיפה הגנה יפה, בסדר.
        חוץ מזה, איפה היית כשמיאמי חתכו את הרוקטס ב-40 פור אחרי איזה רבע שעה? לא להאמין.

    1. כן. מאוד מאכזב. אולי אני מחמיר, אבל זה מה שאני מצפה מקבוצה של לברון והגבה, עם יומרות אליפות. בחלום בלילה.
      ווגל ייצא עם: הווארד בתור 5 אמין, אולי אפילו להתחיל במקום מגי העצבני, שנמחק מהר וזהו. בראדלי, סולידי, אחראי, תורוום להגנת גארדים טובה מאוד עם דני גרין (שוב בלילה נעלם). זהו. מנסים לתת בטחון ל-KCP – בעיני נדון לכישלון.
      כל היתר? לחכות לרונדו, ואני לא מאמין שאני אומר את זה, אבל אין ברירה. ולהתחיל להיפטר מכל ניסויי הגארדים. במיוחד קארוסו, בדיחת אינטרנט שיצאה מפרופורציה. ולהתחיל לשחק, לא רק בהגנה, כמו קבוצת כדורסל. ולא לוס אנג'לס קבאלירס בתקופה הרעה.
      הספרז? אני לא יודע עם מה פופ ייצא. אם המטרה (המפוארת! הלא תיאמן!), היא עוד עונה בפלייאוף – אז הם שם. יותר מזה, אפס סיכוי. לא 1 אחוז סיכוי – אפס. זה החומר. בסוף יש גבול לאיזה מרק ייצא לך, מהחומרים שתשים בפנים. זה מה שזה. יהיו ימים שיפגעו יותר, הנרפות לא תחזור אולי. אבל התקרה, פה מעל הראש.

  50. חחח יוסטון😂😂😂 דיפ שיט, זה מה שקורה לקבוצות עם 0 הגנה אבליגה אבל יביאו לי מדדים שהם מקום 13 או 8 והארדן הוא שומר טופ 8 לעמדה או שטויות כאלו 😂😂
    ראס הארדן ודאנטוני זה קרקס.
    גונאהל האוס זה שחקן ברמה של האלו שמשחקים היום בגולדן סטייט. טאקר כבר בן 35 וקאפלה? סתם אפס שתמיד היה כזה ונהנה מפרימיטרנשל מגינים אחרים שהיו והלכו והלייאופים של הארדן.
    ופה רק לפני שנתיים אמרו לי קאפלה אולסטאר 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    אגב למי שלא הבין תחזרו אחורה ותקראו המסיבות של באטלר עוד יגיעו יותר בשנתיים האחרונות של החוזה. בשנה הראשונה אמרתי שהוא יתאמץ רצח ויעשה מאמץ. תחזרו ותקראו אחורה וימים יגידו לכבי העתיד.

    מיאמי נראים טוב ניגבו את יוסטון והבאקס, כל הכבוד להם צריך ל תחיל לראות אותם מתיששהו שישחקו בדעות נורמליות.

    1. משחקים מעולה מיאמי, אתה תהנה.
      באטלר הגיע בראש של לשפר את החברים ולא סתם לנפח מספרים.
      לגבי יוסטון – גם הממדים מראים, יש להם את ההגנה מהגרועות בליגה (אחרונים ברוב המדדים).

      1. אני מאלו שחולים על באטלר ואין לי ספק שהעונה הוא יתאמץ בוודאי שאם לקבוצה ילך טוב הוא לא יעשה בית זונות אבל אם לא ילך אני טוב אני בהחלט רואה אותו עושה שכונה. הוא ויתר על 50 מיליון דולר לעזוב קונטנדרית בשביל להגיע למיאמי? והוא בפילי מס 2.
        ספולסטרה מצא שם כמה אוצרות באדמה יפה לו

    2. ציסטה (היום אני דוקטור מינהתחת) אמרת שאין לבובי מקום באן בי איי אבל נתן בשקט 12 בונבון ו 8 קטיפות…

  51. וסתם שאלה
    דלאס לא הקבוצה הכי לבנה באן בי איי?
    גם האמריקאים ממוצא אפריקאי (פוליטיקלי קורקט) לבנבנים שם…

    1. מסורתית, יוטה יותר.
      JR סמית' סיפר שזה המקום הכי גזעני שיש. "יוטה זה מקום שאוהדים עדיין צועקים לך חופשי בפרצוף את ה-N WORD", ציטוט.

      1. רק ליצן יכול להיעלב מהמילה ניגר בשנת 2020 יש את זה בכל שיר בכל סלנג הם מדברים אחד עם השני ככה סתם בדיחה כבר. אם רואיס אוניל אומר למיצל מיי ניגה וואטס אפ הוא סבבה אבל אם אוהב לבן צועק לו ניגה הוא נעלב זה קומדיה זה כמו שגמדים יקראו אחד לשני שורטי ואז אדם רגיל יקרא לו שורטי הוא יעלב.
        עברנו כבר את הזמן הזה מהשטויות האלו יכולים לענות להם ביוטה ולקרוא להם רד נקים וזהו

        1. לא יא שמעון. לא.
          לך תשאל כל שחור, אם הוא מוכן ש*אתה*, הלבן, תקרא לו ניגר. לא האח שלו מהשכונה. אתה. כי זו משמעות בדיוק הפוכה.

      1. חחחחחח
        כמו מייקל ג'קסון, אללה ירחמו, קודם האף אחר כך מי חמצן על הפנים.
        הכי אהבתי אותו כשהיה טבעי עם הג'קסונים. הקוסם עם דיאנה רוס היה השיא שלו מבחינתי.

    1. זה כבר לא סתם אולסטאר.
      מתחיל לבנות מעכשיו קייס ל-MVP. תצחקו תצחקו. גם זה יבוא. לוקה זה הכוב הגדול של הליגה, עוד לא הרבה זמן.
      דבר כזה לא נראה פה מאז לברון, מבחינת שחקן שלם, והמגנטיזם שלו על הקהל, שזה לא פחות חשוב. עוד ייקח לו להגיע לשם. אבל הוא לפחות בכיוון. סליחה יאניס.

  52. וואלה נשאר קליפרס
    נשים ציוד באוטו כי אחה"ץ זה גיהוצים בים, לא יכלו להביא גם גל? חצי מטר יספיק.

  53. לאב ו-TT בהמשך המצגת.
    TT עם הדאבל-דאבל הקבוע, 12-11, עם 6 אופנסיב.
    לאב עם 2-8-29, ויד מעולה מהשלוש, 5 מ-11.
    צריכים עוד פגישה, או תחשבו ותתקשרו?

  54. ריצת 2-17 לקליפרס, וקל.
    אלה. אלה הדקות שהתפרים של יוטה נפתחים. בוגדנוביץ' נחנק ע"י אתלטים שחורים, וגובר המגושם לגמרי מוצא מהמשחק.
    רק דונובן לא יספיק. צריך עוד מהלך אחד הלאה.

  55. אני לאחרונה מתנזר מהבלוג החי, חלק מהגמילה מוויכוחים בלתי נגמרים. אבל אני כבר לא יכול לשמור את זה בבטן –
    .
    לוקה. וואו.
    .
    אם השנה שעברה עוד יכולתי לספר לעצמי סיפורים שאייטון לא עד כדי כך פחות טוב. שהוא סנטר, ולהם לוקח קצת יותר זמן, וכ"ו,
    אז העונה זה חד משמעית לא אותה ליגה.
    לוקה כוכב על. כבר היום, רק בעונתו ה-2 בליגה. בעונה שעברה הוא היה נהדר, אבל הקפיצה שהוא נתן, הפכה אותו מ-"גבולי אולסטאר" (שזה אדיר לרוקי), ל-ALL NBA.
    אי אפשר להדגיש את זה מספיק –
    הוא רק בעונתו ה-2 בליגה!
    .
    (למען הסר ספק – אני עדיין חושב שאייטון אחלה שחקן. בעוד שנתיים הוא מתחיל את רצף ההופעות שלו באולסטאר)

      1. רואה, טמיר? זו הסיבה. ויכוחים בלתי פוסקים לפני הקפה השני של הבוקר, זה פשוט לא בריא.
        .
        שמעון, קראת את המילה "טריפל דאבל" בתגובה שלי?
        ואם בווסטברוק עסקינן, הביקורת שלי כלפיו הייתה ברובה המכריע על בחירת הזריקות שלו.
        היות וזה לא אתה שדג אחרי נתונים, אלמלא הבדיקות שלי ושל עידו, בכלל לא היית מכיר את נתון הניצחונות של ווסטברוק במשחקים בהם יש לו טריפל דאבל.
        לווסטברוק, דרך אגב, אין אפילו עונה מלאה אחת שמתקרבת לממוצע האחוזים של לוקה עד כה בקריירה. זה לא ממש הפריע לו לקחת כמות פסיכית של זריקות. על זה הביקורת .

      1. שומרים אותו מעולה, אל תגיד סתם.
        יכול להיות הוא עוד יתפוצץ – כשהוא נכנס לזה אי אפשר לעשות כלום – אבל בנתיים יוטה לא נותנת לו לזוז.

  56. החמישחיה הזאת, של קונלי-מיטשל-אינגלס-בוגדי-גובר פשוט מעולה.
    אי אפשר להשאיר אף אחד פנוי, 3 מנהלי משחק (אינגלס-מיטשל-קונלי) והמון ריווח למיטשל לעשות את הקסמים שלו.
    הגנתית היא קצת פחות טובה, אבל אני מאמין שגם זה ישתפר כשבוגדי וקונלי ילמדו את הסכמות של סניידר (לזכותו של מיטשל יאמר שהוא עשה קפיצת מדרגה בתחום השנה).
    הם עוד ידברו חזק העונה, תגידו מה שתגידו.

  57. תקציר *פינאלס* עד מחזור 6 בערך (לא כולל חצי 2 יוטה קליפרס):
    בנויות לאליפות – קליפרס, פילי.
    אולי איכשהו על הדרך – מילווקי.
    חושבת שכן אבל בינתיים ממש לא: לייקרס.
    ורי לונג-שוט / סוס שחור קבוע: בוסטון, יוטה.
    הימור שיעשה אותך עשיר / חד קרן שחור: מיאמי.
    לא: דנבר, ספרז, יוסטון, פורטלנד, טורונטו.

  58. יש 3 אולסטארים שאני מוכן לתת עבור דונקי וול לאב ובלייק. בלייק כי אני אוהב אותו ולא רוצה שיסבול בשלהי הקריירה מגיע לו יותר, מוכן לעשות גמילות חסדים.
    וול? כי אני צריך שיעשו לי גמילות חסדים. בשביל להיפטר מוול אני מוכן גם לתת בחירת דראפט סיבוב 2

    1. כתבתי לך עוד קודם, כהשהעליתי את הרעיון לפרק שם, וכולם אמרו פה, "הייטר, תשכח מזה שגולדן ישחררו אותו".
      דנבר.
      הדונקי זה החמור שייתן בעיטה בתחת לנמנום הארוך של יוקיץ'. אלוף ערס בשכונה של הילדים הטובים. מנהיג, בתכלס.
      לדנבר יש ים לתת חזרה.

    1. תענה לי קודם על דנבר. הנאגטס מקבלים את החוליה החסרה להיות קונטנדרית. פלפל, אלוף, ערס, הגנה, מנהיג. הכל.
      אתה ממילא יכול לענות גם בתור דנבר, מה היא נותנת לגולדן סטייט, שתגיד תודה לכל כישרון חדש.
      תסגור מצדי. ווין לכולם.

    2. זה לא טרייד אפשרי.
      הדרך היחידה שגרין מגיע לפיניקס זה אם טיילר ג'ונסון הוא חלק מהטרייד.
      ואז צריך קבוצה שלישית שתיקח את החוזה של ג'ונסון, בגלל שגולדן סטייט נמצאת במצב בו חוזה נגמר דווקא פוגע ביכולתה להתחזק בעתיד.
      אבל ברמת העיקרון –
      אני אשמח אם ג'ונס יצליח להגות טרייד שמביא לקבוצה את גרין.

  59. ברדלי מפתיע אותי לטובה היום.
    ר' התקפה שני שלו כבר היום, הרבה האסל.
    מחפה על החוסר בדיוויס יפה עד עכשיו

  60. שמעון.
    תן לי דונקי, שאין לו מה לחפש שם יותר
    קח את גארי האריס אחד על אחד, ועוד איזה טורי קרייג או מונטה מוריס לבחירתך.
    עוד אופציה? קח את וויל בארטון, ואת הפרוספקט עם הכישרון הנוטף, MPJ ועוד בחירת דראפט טובה אם יש פה. או במקום הבחירה, אחד ממי שתבחר, חואנצ'ו, ביזלי, מוריס, או קרייג.

    1. כל המשחק השריקות לטובת הקליפרס, כבר פעם שנייה ששורקים תוקף ללא סיבה והיו עוד כמה.
      אבל ככה זה, אין מה לעשות…

    1. ואחריו קונלי נעלם מאחורי היציע ומשאיר אותם לבד לעוד שלשה של קוואי.
      שני אלה ראו את קארוסו ו-KCP ונותנים מאצ'?

    1. כן רק שאתה לא באמת gm כן? וסוף סוף הצעת משהו הגיוני לצד הנגדי. הווריורס בחיים לא יקחו את זה

        1. לי יש הרגשה שביינס יתן הרבה יותר מדריי גם הגנתית שהוא כמה רמות מעליו וגם בשלשות. דריי בדרך להיות גופה נשאר לו איזה 3 משחקי האסל כאלו עם שאגות וטראש להיראות קשוח וזהו.. גופה הלוחמים מרווחים בענק בטרייד כזה

    1. אמרו להם, הזהירו אותם. לפני שמעבירים בעלות הולכים למוסך שמכירים. בודקים מנוע, בודקים אם אין חלודה במקומות לא רצויים, מחפשים פגיעות בשאסי.
      אבל יוטה, פגשו דרומי עם חיוך גדול ודיבור חלקלק, ונשבו בקסמיו. סיפר להם איך המכירה האחרונה שלו זכתה באליפות.
      מה לעשות, מורמונים…

  61. אין זה הריבאונד התקפה הזה שפשוט גומר אותנו וכל כך חבל.
    עושים עבודה כל כך טובה בהגנה ועל זה נופלים…

  62. יוטה תצא מאוד מאוכזבת מהפסד היום. על הדבר הזה בדיוק היא תפסיד. בערב בינוני של הקליפס.
    ובעודי מדבר – עוד אופנסיב של הארל! ל-2 קלות.
    זה לא נעים.

  63. שלוש לסוף, 3 הפרש.
    35-51 בריבאונד לקליפרס.
    5-18 אופנסיב ריבאונד.
    נתן לקליפרס עוד 17 איומים על הסל. 17 איומים נוספים!

    1. משחק לא משהו שלו האמת היום.
      נכון, הגיע ל30 אבל באחוזים מזעזעים (9מ26 ו2מ8 ל3).
      הצילו אותו השופטים ששלחו אותו לקו בלי הפסקה.

        1. אתה נשמע בדיוק כמו קיירי –
          .
          "קמתי בבוקר, פתחתי חלון, והתבוננתי החוצה. כמו אתמול, כמו שלשום. שום דבר לא השתנה –
          לא צריך לעשות כלום חוץ מפשוט להסתכל. העולם שטוח."

  64. השופטים פשוט גנבו את המשחק הזה – כל הנקודות של הקליפרס מאז השלשה של סוויט לו היו מהקו.
    כאשר ליוטה שרקו רק פעם אחת וגם זה כי לא הייתה ברירה.
    חבל, כל כך חבל. הקליפרס יכלו לנצח גם בלי זה והיה יכול להיות סיום הרבה יותר יפה.
    אבל למה להשאיר את זה למזל?

    1. נכון, בל גם דונובן קיבל הרבה שריקות לקו.
      הפסדתם רק ואך ורק על הריבאונד. אלה נתונים שקשה מאוד להתמודד נגדם.
      37-54, עם 6-18 אופנסיב.
      מה שנתן עוד 14 אימוים נוספים לסל, וזה עוד אחרי הגרבג', היה כבר 18 בערך…
      אתה לא יכול לצפות לנצחון על הקליפרס בחוץ בערב כזה. לא כשאין לך עוד קליעה מעולה, או אפילו משהו נורמלי של קונלי.

  65. יוטה קבוצה טובה באמת נחמדה כזאת ברמה של דנבר אולי אפילו מעל תלוי לאיפה מיצל יגיע אבל אין לה שום סיכוי לנצח 4 משחקים את הלייקרס או הקליפרס.
    מה שבטוח שבסידרה מול פילי הכסף שלי היה על יוטה

    1. 9
      אבל תהרוג אותי למה אתה חוגג עכשיו. אתה מזכיר את פורטוס משלושת המוסקטרים שכל פעם שאתה צודק גורם לך לדבר כאילו אתה אלוהים וכל פעם שמשהו משתבש אתה מתחיל עם תירוצים.

  66. ראיתי עכשיו רבע 1 של מיאמי יוסטון באטלר היה מדהים שחט לבד את יוסטון איזה ניהול משחק ואיזה צאקות ואיזה הגנה. יוסטון זה בושה אריק גורדון עדיין בחופשה מתחילת העונה נראה חושך מצרים ויותר איטי גם

    1. ד'אנתוני: "אנחמו לא בצרות, אבל אם אנחנו חושבים שאנחנו לא בצרות אז אנחנו בצרות"
      דרל מורי בתגובה: "אנחנו לא בצרות – 'תה מפוטר"
      (טוב רק החלק של דאנתוני אמיתי אבל השני יגיע בקרוב)?

      1. הלוואי.
        שיחזירו את אדלמן. מאמן עם שיטה התקפית, ובניגוד לדאנטוני – גם עם גמישות מחשבתית, רוטציות מגוונות ולא קצרות, והגנה שהיא אולי לא ברזל אבל גם לא מופקרת.

    2. אגב שמעון, מה קרה ל"ג'ימי בא לנוח?" או שזו הדרך שלו להגיע מהר למסיבות – לגמור משחקים ברבע הראשון.

  67. איך אני רוצה שהקבוצה האהודה עליי תיראה – מיאמי
    הקבוצה שאני אוהד במציאות – יוסטון
    🙁
    אגב, גם את הגירסה של מיאמי בעונה שעברה הייתי מעדיף על פני הרוקטס של שנה שעברה, עם ההתקפות האיטיות והצפויות של 80% בידודים להארדן, 15% בידודים לפול, ו-5% מהלכי התמסרויות בין שחקני הג׳י-ליג של הקבוצה בגארבג׳ טיים.
    לפחות השנה ווסטברוק קצת החיה את הדינמיות והקצב, אבל וואו – עם הגנה כזאת מחפירה, לצד חוסר קליעה, הקבוצה פשוט על הפנים.

    1. טוב ברור לך שהאחוזי דשא האלה לא ימשיכו אורך זמן. ההגנה לעומת זאת… זה כבר סיפור אחר, וקשה להגיד שלא ראינו את זה מגיע.

      1. מול ההגנות ההיט והבאקס אני עוד מוכן להבליג. אבל מול אורלהומה, הפליקנס וברוקלין? קצת מטריד אותי. הארדן וגורדון התבלבלו ומשום מה הם חושבים שהם עדיין בפרה-סיזון ומותר להחטיא.

          1. הקליעה תסתדר בזה אני בטוח, הבעייה זה ההגנה יש להם את שניים מהמגנים החלשים בליגה הארדן ראסל, אם שנה שעברה היה אפשר להחביא את הארדן על נגר בהגנה (דבר ששיפר את הסטטיסטיקה ההגנתית שלו אבל כל מי שצפה ראה שהוא קונוס), השנה יש שני חורים בעמדות הגארד ואחד מהקווים האחרויים החלשים בליגה הגנתית, חייב מגני כנפיים איכותיים ולהפריד כמה שאפשר אל הדקות של ראסל מזה של הארדן

כתיבת תגובה

סגירת תפריט