הדינוזאורים מגיעים לויסקונסין, פורטלנד ינסו להנחיל לפילי הפסד ראשון והנאגטס מקווים לחזור על הסוס מול אורלנדו ביום שבת המרתק/עידו רבינוביץ'

בשמונה משחקים בירך אותנו הלו"ז להיום, כאשר גולת הכותרת הוא שחזור גמר המזרח מהעונה שעברה במילווקי כאשר טורונטו מגיעים להתארח.

הבה נתחיל במלאכה:

מומלצי הליג פאס:

מילווקי באקס (2-3) – טורונטו ראפטורס (1-4), 2:00

הבאקס זוכרים את ההשפלה של ארבעה הפסדים רצופים בגמר המזרח והם מחפשים נקמה. למרות פתיחת עונה לא רעה מבחינת מאזן, הבאקס לא נראים כמו שציפו מהם בתחילת העונה. הזריקות מרחוק לא נכנסות, יאניס לא אפקטיבי כמו פעם ומתקשה בהתאמות ושאלות רבות ממשיכות לצוץ על היכולת שלהם להגיע לגמר כפי שמצופה מהם. במשחקם האחרון אתמול הם נתנו את הופעת השנה שלהם עד כה עם דריסה של האורלנדו מג'יק בשלב מוקדם מאוד של המשחק, מה שנתן למייק בודנהולצר הזדמנות לחלק את הדקות בין החמישייה לספסל. יאניס שיחק הכי הרבה בקבוצה עם 30 דקות בלבד ונתן את משחקו הטוב העונה עד כה, כאשר כל שאר חברי החמישייה שיחקו 27 או פחות דקות. בזמן מנוחתם, סטרלינג בראון (9 נקודות ו-11 ריבאונדים), דונטה דיווינצ'נזו (הקלע המוביל של הספסל עם 14 ומדד פלוס/מינוס של 34+) וארסן איליאסובה (10 נקודות, 2 שלשות ו-5 ריבואנדים) נתנו תפוקה נאה מאוד מהספסל.

הראפטורס גם כן צברו ניצחון במשחקם האחרון כאשר המטירו 125 נקודות על הפיסטונס ב-66.9% אחוזים יעילים קבוצתיים. הרוטציה הקצרה של ניק נרס עובדת לשלמות עד כה, כאשר הוא עדיין מצליח לתת מנוחה טובה למארק גאסול (14 דקות במשחקם האחרון, 24 בממוצע העונה) ומכניס את סרג' איבקה שנותן תפוקה אדירה במקומו. לדאבונם של הראפטורס, פטריק מק'קאו נפצע ולא יהיה זמין לשירותם במשחק הלילה.

הימור: משחק שקשה מאוד לחזות. זהו משחקם השני של הבאקס ביומיים, אמנם רוב החמישייה קיבלה מנוחה רבה והם בבית. מנגד, הרפאטורס נחו יומיים והם במומנטום מעולה. מאמין שיתרון הביתיות והחוסר במחליף טוב לכוח של מק'קאו מהספסל יזיז את חוט השערה מספיק לכיוון המקומיים. מילווקי בנקודה לאחר הארכה.

פילדלפיה 76' (0-4) – פורטלנד טרייל בלייזרס (2-3), 4:00

הסיקסרס עדיין בלתי מנוצחים העונה והם יקוו להמשיך את הרצף כאשר הבלייזרס מגיעים למבצרם הביתי בעיר אחוות האחים.

במשחקם האחרון, הסיקסרס הנחילו למינסוטה את הפסדם הראשון עם שיוט של 117:95. המשחק זכור בעיקר בשל התקרית של ג'ואל אמביד וקארל אנטוני טאונס, שגררה השעייתם של שניהם לשני המשחקים הקרובים, אמנם פילי הציגו כדורסל מאוד חיובי ועקבי למשך רוב שלבי המשחק כאשר כל החמישייה קולעת מעל 12 נקודות בהנהגת אמביד שהספיק לקלוע 19 לפני שהורחק.

גם הבלייזרס השיגו ניצחון, אמנם קלוש, במשחקם האחרון כאשר עלו למאזן חיובי מול הת'אנדר באוקלהומה. במשחק רעוע של שני הכוכבים שקלעו פחות מ-37% מהשדה כל אחד, לא הרבה התעלו על עצמם (קנט בייזמור וחסן וייטסייד הגיעו לספרות כפולות, אמנם במשחקים לא מזהירים מדי) אבל זה היה מספיק מול אוקלהומה החלשה.

אף על פי ששתי הקבוצות איכותיות ביותר, המאצ'אפ הזה הוא לטובת המקומיים באופן מובהק. הקו האחורי המוכשר של הבלייזרס יתקשה מאוד מול ההגנה של הסיקסרס בעמדות הגארד, כאשר אני מצפה שמאטיס ת'ייבול ישחק הרבה, כמובן יחד עם בן סימונס וג'וש ריצ'רדסון. לילארד@מקולום השתלבו ל-59.7 אחוזי שימוש (USAGE) עד כה העונה ואין ספק שהם הקטליזטור של כל ההתקפה הזו. בנוסף לכך, בחסרונם של יוסוף נורקיץ', פאו גאסול, זאק קולינס ועם מצבו הלא ברור של חסן וייטסייד (בסימן שאלה למשחק בשל פציעה בברך, גם אם יתלבש כנראה יוגבל בדקות וביכולת משחקו), אל הורפורד אמור לחגוג מתחת לסלים, גם בחסרונו של אמביד.

הימור: כפי שניכר ממשחקם הקודם של הבלייזרס, אם הצמד הגדול לא נותן משחק אדיר, אין מי שיתעלה על עצמו. ניצחון ב-22 לסיקסרס שימשיך את הרצף לחמישה משחקים.

שאר המשחקים:

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (4-1) – ניו אורלינס פליקנס (4-1), 23:00

במשחק המוקדם של הערב ניו אורלינס ואוקלהומה יקוו כל אחת לשים את ה-W השני במאזנה.

ניו אורלינס סוף סוף השיגו את ניצחונם הראשון כאשר גברו על הנאגטס בביתם בהפרש דו ספרתי. ברנדון אינגרם המשיך את פתיחת העונה המצוינת שלו עם 25 נקודות באחוזים מעולים ו-5 אסיסטים, יחד עם סיוע של ג'אליל אוקפור (26 נקודות ו-5 כדורים חוזרים), ג'רו הולידיי (19 נקודות ו-7 אסיסטים) ופרנק ג'קסון (21 נקודות ומדד הפלוס/מינוס הגבוה מהספסל עם 10+) מהספסל.

אוקלהומה הפסידו לבלייזרס ב-3 במשחקם האחרון למורת שישה שחקנים עם 12+ נקודות.

הימור: הפליקנס יצליחו להכתיב את קצב המשחק הגבוה שהם אוהבים (מקום רביעי בליגה בקטגוריה הזו) וייקחו את ניצחונם השני ברצף. 7 לפליקנס.

אורלנדו מג'יק (3-2) – דנבר נאגטס (2-3), 1:00

הנאגטס מגיעים לאורלנדו במטרה לקטוע את רצף ההפסדים שלהם כאשר המג'יק ינסו לחזור למאזן חצוי.

החבורה של מייק מאלון במומנטום רע, הם משחקים בקצב המשחק האיטי בליגה, קולעים 106 נקודות למשחק בלבד (מקום 22 בליגה) וצברו כבר שני הפסדים רצופים לקבוצות חלשות מהם על הנייר (לדאלאס בבית ולניו אורלינס בחוץ). המשחק האחרון בלואיזיאנה היה שפל המדרגה העונה. הנאגטס הפסידו בכל רבע, הרשו אחוזים אדירים מכלל הטווחים ונכנעו למשחק מרובה המסירה של יריבתם (59.1% ל-2, 45.5% ל-3, 63% אפקטיבי ו-73.2% מהסלים שלהם הגיעו לאחר אסיסטים).

גם המג'יק לא פתחו את העונה בסערה, כאשר שני הניצחונות שלהם הגיעו מול הנמושות מקליבלנד וניו יורק. במשחק האחרון אתמול הם הובסו מול הבאקס כאשר הם פעם נוספת לא הצליחו להגיע לתוצאה תלת ספרתית (לא עברו את ה-99 נקודות עדיין העונה, ה-94.8 נקודות שלהם בממוצע הם המקום האחרון בליגה בקטגוריה הזו).

הימור: המג'יק מותשים מהבק-טו-בק ודנבר עדיין קבוצה איכותית מהם, 8 הפרש לנאגטס.

דטרויט פיסטונס (4-2) – ברוקלין נטס (3-2), 1:00

ה-"ליטל סיזרס פאלאס" יארח את המפגש בין ברוקלין לדטרויט.

הנטס הצליחו לנצח את יוסטון במשחק ה"למי-אכפת-מהגנות" כאשר שמרו על ג'יימס הארדן על 10 קליעות מתוך 31 ניסיונות (ו-2/16 מדאון טאון). קיירי אירווינג, טוריאן פרינס וקאריס לוורט השתלבו ל-74 נקודות משותפות, כאשר ג'ארט אלן תפס את מקומו של דיאנדרה ג'ורדן בחמישייה ועשה עבודה מצוינת.

מנגד, דטרויט הפסידו לבולס. אנדרה דראמונד ממשיך לשלוט בממלכת הסטטיסטיקות הריקות כאשר צבר 25 נקודות ו-24 כדורים חוזרים וסיוע של 24 נקודות מהשחקן השישי דרק רוז לא עזר להפוך את התוצאה.

הימור: לדטרויט לא יהיו תשובות לקיירי שיגיע ל-40+ נקודות והנטס ינצחו ב-13.

וושינגטון וויזארדס (3-1) – מיניסוטה טימברוולבס (1-3), 2:00

החבורה של סאונדרס מגיעה לבירה כדי לחזור על סוס הניצחונות נגד המכשפים המוגבלים.

תחילת העונה של הזאבים עלתה על הציפיות, שלושה ניצחונות והפסד יחיד לפילדלפיה. קארל אנטוני טאונס נראה כמו מועמד ל-MVP, והם יצטערו מאוד על חסרונו במשחק הזה.

וושינגטון לעומתם נראים רע בדיוק כמצופה. ניצחון יחיד על אוקלהומה והפסדים לכל שלוש הקבוצות מטקסס.

הימור: משחק חסר הגנות שיטיב עם וושינגטון, ניצחון קלוש שלהם.

ממפיס גריזליז (3-1) – פיניקס סאנס (2-3), 2:00

הסאנס רוצים להמשיך להפתיע את כולם ולנצח את משחקם הרביעי בשישה מפגשים מול הגריזליז האומללים.

פיניקס לקחו את גולדן סטייט די בקלות במשחקם האחרון (מי חשב לפני שנה שהמשפט הזה יהיה הגיוני?) עם ניצחון דו ספרתי על הלוחמים הפצועים.

ממפיס עשו את ההפך כאשר הובסו מול הלייקרס לאחר מחצית שנייה זוועתית בה הפסידו ב-26(!) הפרש.

הימור: אין פה הפתעה, זהו ניצחון של השמשות.

גולדן סטייט ווריורס (4-1) – שארלוט הורנטס (3-2), 2:30

אם הייתי אומר למישהו בתחילת העונה שלשארלוט היו יותר ניצחונות מגולדן סטייט בזמן המפגש ביניהן, היו מנדים אותי מהחברה הנורמטיבית, אבל הנה אנו כאן.

הצהובים-כחולים הפסידו כבר פעמיים ברצף בהפרש דו ספרתי בזמן כשהם מרשים יותר מ-120 נקודות ליריבתם, כאשר משחקם אתמול מול הספרס היה המביש מבין שניהם (הפרש 17).

שארלוט קצת מתעלים על הציפיות מהם, אמנם כל דבר היה מתעלה על הציפיות מהם. שני ניצחונות עד כה זה יחסית מרשים מבחינת החבורה של ג'יימס בורגו, כאשר משחקם האחרון נגד סקרמנטו בחוץ היה משחקם הטוב העונה.

הימור: שארלוט לוקחים את גולדן ב-4.

לפוסט הזה יש 301 תגובות

  1. ערב נחמד ואחלה פריוויו. לא מאמין ששרלוט אשכרה פייבוריטית להגיע למאזן של 50%, במיוחד כשהווריורס יעלו כנראה בלי דריימונד גרין. חושב שטורונטו תנצח את מילווקי אבל זה משחק מאוד מעניין שיכול להיות סיבוב שני השנה אחרי שהיה גמר המזרח בעונה הקודמת. תודה רבינוביץ'

      1. המשחק של פילי הוא בחוץ ולא בבית
        בשנה שעברה פורטלנד ניצחה פעמיים את פילדלפיה ובשני המשחקים אמביד לא שיחק
        השנה לפילדלפיה יש את הורפורד
        זה הולך להיות צמוד (הליין על פורטלנד ב-1.5)

  2. לא בשונה מזאטוט שזה עתה למד ללכת, גם קבוצות שזה עתה למדו לנצח, מפעם לפעם נופלות על הפנים בצורה בלתי צפויה.
    בדרך כלל זה קורה במשחקי חוץ, בדרך כלל מול קבוצות שיש להן ב-DNA קצת קשיחות.
    אז הסאנס, שבאמת הצליחו להרשים בפתיחת העונה, יוצאים לממפיס. ואלו, מול קבוצה ללא הסנטר הפותח, יוכלו לנצל את העובדה שיש רק 2 קבוצות עם פחות גגות למשחק מלפיניקס נטולת אייטון, בשביל לנצל את האתלטיות הנדירה של מוראנט וג'קסון.
    לדעתי, זה יספיק לממפיס בשביל ניצחון, ולסאנס בשביל עוד שיעור חשוב בדרכם להפוך אחרי שנים רבות לרלוונטיים.
    .
    תודה, עידו. אחלה פריוויו.

      1. סוף סוף יש לכם קבוצה לוחמת בצד ההגנתי, מתי הייתה הפעם האחרונה שביב לכם הגנה נורמלית? התקפית הפוטנציאל גם שם אני בהחלט מקווה שבוקר השנה יוכיח לנו שהוא מסוגל להוביל קבוצה ולהיות פרנצייז (בנתיים הוא עושה את זה לא רע, רשום עליו הפסד אחד) ודי מוזר להגיד את זה ועדיין קשה לעיכול אבל על חודו של סל הייתם קרובים למאזן מושלם, אחרי לוח רצחני.

        1. אני מקווה שאייטון יקבל את הקיצור שלו בעונש למרות שקשה לי להאמין, לא ידעתי זה היה במקרה לא תופס, הוא ידע טוב מאוד מה הוא עושה

  3. הימורים
    טורנוטו ינצחו
    פילי ינצחו
    אוקלהומה ינצחו
    דנבר ינצחו
    דטרוייט ינצחו
    וושינגטון ינצחו
    פיניקס ינצחו
    גולדן יפסידו (למרות שיש סיכוי להפתעה כי הם משחקים בבית)

      1. קצת איבד את הדרך לאחרונה, אבל לא מזמן קיבל 70 מליון ל-4 שנים מאטלנטה אחרי שהציג יכולת יפה. לא הייתי אומר שלהגיע למה שהוא הגיע זו בושה גדולה

        1. אני חושב שג"א יהיה הרבה יותר מזה
          שרודר הוא לא יותר משחקן חמשיה בקבוצת תחתית או שחקן שישי בקבוצת פליאוף
          שג"א לדעתי יכול להיות צלע שניה/שלישית בקבוצת פליאוף

          1. שג"א יכול להגיע לזה, או אפילו יותר אני חושב, אבל יכול להיות שהפוטנציאל לא ימומש, והוא ימצא את עצמו בתור דניס שרודר (שזה לא רע בכלל, אגב)

    1. שלוש הפרש בדטרוייט השאלה אם קייסי למד ממה שראה אתמול או שישחק אותה קרלייל כלומר יצא אידיוט ולא יעשה עבירה

  4. 3 מ 3 עד עכשיו בהימורים אבל עושה רושם שאני הולך ליפול עם טורונטו שפשוט לא פוגעים בכלום היום וגם וושינגטון החליטו שלא בא להם לנצח בבית את מיני נטולת החתול. מיני כנראה תנצח אבל לטורנטו יש סיכוי כי מילווקי השנה אלופה בלאבד יתרון גדול ברבע הרביעי

  5. הנה טורנטו בקאמבק עוד לפני שהתחיל הרבע הרביעי או יותר נכון מילווקי עם הקריסה המצופה. בוושינגטון חוץ מביל אף אחד לא מסוגל לשים סל, לא מהמר עליהם יותר, נראים נורא.

    1. אין להם סיכוי וזה גם במשחק קריירה של לאורי, יאניס מראה לסייאקם שיש לו עוד הרבה כדי להגיע לרמה של הגדולים באמת

  6. פיניקס משחקת ממש יפה, אומנם מול ממפיס שלא ברור מה היא רוצה מעצמה, ועדיין כיף לראות את המהפך שעשתה תוך שנה ובלי אייטון שהולך להיות כאב ראש לשלב אותו כשיחזור.

  7. אחלה קבוצה הסאנס נלחמים הגנתית , פעם ראשונה שיש להם הגנה טובה והתקפה זורמת מזה כמה שנים, איזה שינוי אוברה ורובין הביאו לקבוצה במיוחד בפן המנטלי , אפילו בוקר נלחם בהגנה

    1. לגמרי פשוט מגזימים עם זה. הצעתי באחת התגובות שהתלוננתי על זה שיבטלו את התוקף אם יש מסירה ולא מהלך לסל. רוב העבירות ששורקים לא קשורות למשחק.

  8. האמריקאים האלה משובשים בראש למה נראה להם שמישהו רוצה לראות אנשים אוכלים ושותים ברברבס???? זה נראה כאילו כולם מקיאים. נשבע לכם שזה מה ששמו עכשיו על המסכים בטיים-אאוט במילווקי.
    האמת שאם משדרים את המשחקים של מילווקי ברברס הם תמיד מנצחים בדו סיפרתי

  9. משחק שלא מעניין אף אחד והיה צריך להיגמר כבר לפני 10 דקות לפחות, נמשך ונמשך ונמשך כי מנסים לסחוט עוד כמה פרסומות עם ריוויים בלתי נגמרים של השופטים של דברים שכל עיוור רואה בלייב אבל שלושה שופטים לא מספיקים גם כשהם כבר מול מסך לוקח להם זמן להחליט כאילו זו החלטה לצאת למלחמה

  10. כמה ברט בראון מאמן מחריד? פילי בלי אמביד נראית ברמה של שארלוט ואני די בטוח שככה הם יראו יעני אם אמביד היה נפצע כל העונה פילי בסגל הזה הייתה מתחרה על מקומות 13 15 במזרח. הוא פשוט לא יודע מה לעשות עם השחקנים שיש לו. האריס נראה כמו צל

    1. תגיד מה אתה רוצה עם האריס?
      הוא נוגע בכדור הרבה , הוא מוותר על זריקות בשביל לכדרר כמו אידיוט , הוא מחטיא זריקות חופשיות
      כל זה לא קשור לברט בראון, האריס חושך כי הוא חושך

    1. פורטלנד לא ראיתי מספיק. הספרז בוודאות.
      רוצה הימור היי ריסק, וורי היי ריוורד? אוקלהומה בפלייאוף. הכל תלוי בתכנית הפירוק של פרסטי, כן או לא, ובהתאם, החשק של כריס פול.

  11. זוכרים את הבאקס לפני באד? את הסאנס לפני מונטי? ככה פילי עם בראון, זה מאמן כושל חבלז לא מוציא 20 אחוז מהסגל המפלצתי שברשותו.
    מאמן נוראי דמנסה למקסם רק את סימונס אבל נמאס לי לחזור על זה.
    טראסט זאת הקבוצה שאתה חושב תאיים על הקליפרס? 😂😂😂
    אמביד מול הקליפרס לא מתקרב בכלל לצבע ולאזור העונשין רק על ה3, הפייק הדפוק שלו על ה3 יגמר רק באיבודים וכולם רק מנגרים שלא נדבר על מה קאווי יעשה להם

    1. דווקא לפילי יש הכלים הכי טובים בליגה להתמודד גם עם קוואי וגם עם pg.
      בקשר לברט בראון, הכל ידוע. מזמן. עוד כשנגמר הטאנק היה צריך ללכת. הסדרה עם טורונטו היתה סימן קריאה. הרבע האחרון בגיים 7, life without parole. לא תשלחו אותו, תמשיכו להיות כמעט.

  12. לא צריך להתרגש יותר מדי
    פורטלנד זורקים הרבה שלשות, ממרחקים גדולים עם יד בפנים וקולעים כמעט 60 אחוז מהשלוש
    לפעמים קבוצות תופסות משחק כזה

  13. כל דקה של סימונס על הפארקט אסון, טראסט אמרתי לך שהסרטונים שלו זורק זה חרטא הילד נגר ותעודת הפטירה שלנו ביחד עם בראון

    1. הקשר שלו לזריקה זה רק בכדור ברזל, בדיוק כמו שקרה עם דרימונד ״המנוע והשחקן החשוב בלוחמים״ לבד הוא אפס נגר בין נגרים

    1. לילארד לא ממש רכז
      הוא שחקן שעובר 2 צעדים את החצי וזורק שלשות מטורפות עם יד בפנים וקולע והוא עושה את זה מצוין
      אי אפשר לעצור את זה אבל זה לא ממש להיות רכז

        1. בדיוק מה זה לא רכז הוא מנהל משחק מצויין, המטרה זה לשים את הכדור בסל וסימונס לא מסוגל לצערי משום מרחק פרט לשני מטר מהסל

  14. טראסט סימונס היקר שלך 6-15 מהשדה אחרי פתיחה של 4-5 וזה לא זריקות ממרחק כולם מתחת לסל נגר ותעודת הפטירה של פילי

  15. אשכרה יהיה על הקשקש… פורטלנד ממש נגמרת, ולכל שלשה יש גבול. פילי חזרה יפה מאוד. עוד פוזשן ועוד פוזשן, עוד האסל, עוד אופנסיב ריבאונד…
    כמה זה עכשיו, רק נקודה? קשקש מקושקש.

      1. הפסדתי היום פעם אחת… בראגבי.
        כמעט לא נוגע בזה פרט לאירועים מיוחדים, ואף פעם לא הרבה. בתור בידור זה בסדר. לא סנט יותר.

          1. שמעון אמרתי לך אתמול עוד כשחשבת שלוקה מתחזה שיש לך בעיה בעיינים כנראה. זה משהו שרק דוקטור יכול לטפל בו.

            1. לוקה קיבל מכה ראיתי בהילוך החוזר אבל זה ממש לא עבירה על לוקה

            2. זה אולי ניתן לויכוח אבל הטענה היתה שהוא התחזה וכבר בלייב ראו שהייתה התנגשות

            3. נכון ובהילוך החוזר אמרתי שטעיתי ואכן קיבל מכה. הלייב הצעקה שהוא נתן אחרי זה הזכירה לי פשוט את ניימר והייתי בטוח שזה התחזות

      1. בול-שיט. תראה למטה. יש לך וידאו.
        אני אומר לך, אתה מגלה תסמינים של לייקרס-קובי-לה פמיליה. 🙂 בחייאת, הוא לא רק רע. סימונס הביא לכם מהפך היום. לא צריך להתאבסס על נראטיב כשהמציאות הפוכה.

  16. בן סימונס ווינר גדול
    קולע 2 זריקות עונשין ואז מוצא את קורק חופשי לגמרי לנצחון

    סימונס מחרבן על העיניים של שמעון מוכר חמוצים וברוך אלטהזאכן

    1. 😂😂😂

      בן סימונס יוצא ב20 הפרש לפורטלנד ראול נטו במקומו מוריד ל4.
      בן סימונס מחרבן בקלאץ עם איבוד כדור שבורח לו מהידיים והשופטי התאגיד שולחים אותו לקו.
      אבל זה בסדר בן סימונס הולך לחרבן עוד ככ הרבה פעמים שנצחק כל השנה.
      אגב 18 נק ו8 אס בהחלט מספרים אסטרונומים😂😂😂😂😂

      1. בלייזרס קלעו 55 אחוז משלוש בהרבה זריקות
        בגלל זה הם הובילו 20 הפרש
        ברבע הרביעי פילי סגרו אותם חזק על קו השלוש והם התחילו להחטיא
        אפשר לרדת על סימנס כמה שרוצים
        2 קליעות עונשין לא נגע בטבעת אפילו, שמעתי את הסוויש בלוס אנג'לס
        קלאץ'

  17. 6 מ 8 בהימורים לא רע. טעיתי עם וושינגטון שאני בחיים לא מהמר עלייהם יותר ועם טורנטו שלא פגעו בכלום בתחילת המשחק והיו מרחק גג של יאניס על גאסול מאולי להפוך את המשחק

      1. למה ציפיתי שתגיד פעם בחיים, פעם! – וואלה טעיתי? ניצחנו בזכות?
        תתחיל אתה מההתחלה את המהלך, ולא חרטטיקו.
        מצד אחד יש לך וידאו. יש לך שריקה לייב. יש לך צ'לנג' שופטים, שנדחה.
        מצד שני – יש את שמעון שאומר, לא נכון.
        מה אגיד לך? לא קניתי.
        וזה עוד לפני המוטיבציה של שמעון-ברוך, להשמיץ כל נגיעה של סימונס. לא לעניין, נו.

            1. אני באמת לא חושב שהיה עבירה. איבוד כדור קלאסי זה לא שהזוניה רכב עליו. עזוב לא נסכים על זה.
              העיקר ניצחנו? יאללה מחר אנחנו נגד הסאנס האימתניים.

            2. אני מאמין לך אבל אני חושב שבמצב כזה כששחקן שם על שחקן אחר יד זו עבירה כי הוא מוציא אותו משווי משקל. נסכים על לא להסכים 😉 באק טו באק נראה לי פיניקס ינצחו.

            3. גם אני חושב גיא וגילרי יחגגו.
              מי היה מאמין שהסאנס יהפכו לאימת הליגה 🤣🤣

  18. אתה רואה שמעון? טעית בגדול לגבי טרייד סימונס-ליליארד!
    סימונס גם הצליח לקלוע 2 מהעונשין אחרי עבירה של דנידין וגם להוציא זריקת חוץ!
    וליליארד? סתם נגר, החטיא שלשה בזריקה אחרונה.
    סימונס לפחות לא זורק אז לא מחטיא.
    נה באוזן לליצני הופס.

  19. השאלה אם פילי כבר מסוגלת, במיוחד הערב בלי אמביד, לעשות סוויצ' ולהבין שהיעד שלה השנה זה אליפות. לא פחות. לא גמר מזרח, לא "הופעה מכובדת בפינאלס". אליפות.
    יש לה במזרח מסלול קל (יחסית למערב), ו-fair chance בפינאלס. ועם מאמן נורמלי ולא ברט בראון, אפילו יותר מפייר.

    1. זו הייתה כבר המטרה משנה שעברה. שיש לך בקבוצה 3 אולסארים כמו אמביד האריס ובטאלר היעד לא יכול להיות משהו אחר.
      אז השנה יש להם באמת 2 אולסטארים ואת סימונס שהוא אולסטאר כמו דיאנגלו או דריימונד אולסטאר מזרחי נגיד וצוות משלים מעולה ברור שהמטרה צריכה להיות אליפות.

  20. היקום, או לפחות הופס, יקרוס לתוך עצמו בתרחיש הבלהות הבא:
    גמר מערב, לייקרס-יוסטון
    גמר מזרח, ברוקלין-פילדלפיה
    גמר – מה זה חשוב מי נגד מי? יהיו שם משני הצדדים כל כך הרבה שחקנים רעים, כל כך הרבה פיגולים נאלחים, ווכל כך הרבה שופטים שקרנים – חגיגה!

      1. חכה, שנה הבאה מצטרף ה"קאפקייק ל"קיירי הנחש"…
        מצפה שברוקלין תעלה למקום 2 בראנקר הקבוצה השנואה. קצת מעל יוסטון וסימונס, הרבה מתחת לנצחי.

        1. אם הקאפקייק יחזור לכושרו הרגיל הם אוטומטית בגמר הסיפור של פילי ויאניס נגמר.
          הבאקס לדעתי הם בכלל מתים מהלכים עד לסיום החוזה. נאאה אם יאניס יוכל השנה להגיע לגמר אין לו יריבה למעט פילי.
          אולי בוסטון עוד יתחברו למשהו אבל כרגע נראים סבירים ולא מעבר..

          1. סבבה. אתה רק מפספס אותי.
            דיברתי על ראנקר של *הקבוצה השנואה*. אולי כדאי שתעלה אותו.
            אני מהמר על לייקרס, יוסטון, פילי, ברוקלין בצמרת. אבל שנה הבאה ברוקלין תקפוץ למעלה.

  21. טוב מקומדיה אחת קואלה אוסטרלית נעבור לסידרת המופת bbb על מעללי האחים בול.
    לונזו איירבול כפוינט גארד האגדי מוביל את הפליקנס למאזן 1 5 משובח בערבות המערב כאשר הוא מקנח עם 10נק ב4 מ11 מהשדה.
    מה קרה לאינגראהם? נפצע? זה לא טוב החוזה מקס יכול לברוח

  22. קיירי ארווינג הבנתי מה הוא מנסה לעשות. כרמלו זה הgoat של הניקס אז הוא מנסה להביא אותם הישגים בדיוק. לא מאמין שהם הפסידו לדטרויט בלי דרק רוז גם אלוהים ישמור.
    ואלו עוד ניצחו את יוסטון..😐

  23. *פרסום רשמי*
    .
    מכון שמעון-רובין מבקש להודיע שהעובדה שללונזו "קבקבי עץ" בול יש העונה 12 נק', 7 אסיסטים, 5 רב', 51.5% אפקטיבי, 38% מהשלוש,
    לא משנה את העובדה שהוא נגר בן של נגר.
    בגלל שנגר נשאר נגר, ובבקשה להפסיק עם כל המניפולציות האלו של עובדות ונתונים.

      1. 0 השפעה על המשחק. אבל 4+ בדקות שהוא שיחק.
        .
        אני יודע שעובדות מציקות לך. אז התנצלותי מראש…
        .
        לפני המשחק הלילה, לונזו בול זרק 32 פעמים מטווח ה-3, 13 מאותן זריקות היו "מול אוויר".
        האחוזים שלו מול אוויר הם 61.5% מרשימים, שזה 8 מ-13.
        .
        אז, לא. לא כל הזריקות שלו הן "מול אוויר". אבל חשוב יותר –
        צריך לדעת לקלוע את אותן זריקות "מול אוויר" מטווח ה-3.
        לצורך השוואה, בעונה שעברה היו לו 33.9% מול אוויר.
        .
        האם זה אומר שהוא יצליח להמשיך עם האחוזים האלו?
        ברור שלא. את העונה שעברה הוא פתח (8 המשחקים הראשונים) עם 10 מ-20 מטווח ה-3 "מול אוויר".
        .
        אבל נכון להיום, אין לכם שם במכון שמעון-רובין בסיס כלשהו "לנגר" את בול.
        תן לו זמן, אולי הוא עוד "יוכיח" את עצמו כנגר עילית…

    1. בלי קשר אליהם
      הוא נראה בכלל לא רע העונה
      ועוד לא נספרים לו ההטאות של החברים למצבים מצוינים שהוא מסדר
      נכון הקליעה לא משהו(אבל גם לא אסון) והוא נראה כמו שחקנן לגיטימי+(אולי יותר)

      1. שחקן לגיטימי הוא כבר מהרגע בו הגיע לליגה. סימן השאלה היחיד היה סביב שאלת הקליעה.
        אם יצליח לשמור על אחוזיו הנוכחיים, הוא כבר הרבה יותר מ-"שחקן לגיטימי". 38% מטווח השלוש, 50%+ אפקטיבי?
        זה החלום הרטוב של גיריפין בשביל הרכז שישחק לצדו של ציון.
        כבר עכשיו הוא מנהל משחק שיודע להריץ את המשחק במהירות. כבר עכשיו הוא שחקן הגנה טוב. כבר עכשיו הוא רכז שלא מכריח זריקות, לא דורש את הכדור ביד בשביל להמשיך לשחק. אם יקלע את השלשות החופשיות?
        ציון יזכה לתנאים מושלמים בשביל לפרוח ולהוביל את הקבוצה להישגים

  24. *פרסום רשמי*
    .
    מכון שמעון-רובין מבקש להודיע שבשום פנים לא הייתה עבירה על בן "של קנגרו" סימונס בסופו של המשחק מול פורטלנד.
    אם דוחפים קנגרו, זה בגלל שזה מגיע לו! קודם שיראה שהוא בכלל יודע לזרוק ממרחקים שגדולים מטווח קפיצת הקנגרו שלו.

      1. מה זה, איך אומרים שלא היה?
        זה כל הסיפור של הכחשת מציאות. לא רק בספורט – בהכל.
        יש משהו מול העיניים. והוא אומר: לא. לא נכון.
        מנסים להראות לו שוב? להסביר?
        הוא עונה: לא נכון. לא רואים פה כלום. ואם רואים – אז זה לא קרה. ואם זה כן קרה – אז היה פה שקר ומזימה ועלילה.
        אני צודק, אני צודק, אני צודק – תמיד.
        לעולם לא תוכל לצאת ראש או לשכנע, מי שבא עם אמונה עיוורת במשהו. רק לחבוט עוד יותר את הראש בקיר.

        1. תמיד חשבתי לעצמי איך אנשים מאמנים בקונספרציות
          באתר הזה אני מבין לאט לאט
          שאתה לא רוצה להאמין במשהן אז תמיד אפשר למצוא דרך לא להאמין.
          אני אישית איש מאוד מאמין וממסדי לכן אף פעם אין לי את התחושה של הרצון להאמין בקונספירציות.

    1. מה שמוזר לי זה שסימונס לא זורק
      היום בעונשין הסתכלתי והטכניק שלו נראת לא רע בכלל
      מאמין שזה יכול להתבטא לחצי מרחק ושלשות

      1. יש המון ביקורת לא מוצדקת על סימונס.
        בתחום הזה, היא לחלוטין מוצדקת.
        ללא איום כאשר הוא חופשי מטווח השלוש, יש לקריירה שלו תקרה מוחשית וקשיחה מאוד.

        1. הוא לא יכול גאמפ שוט וזריקת עונשין מהמקום ללא שמירה זה שני דברים שונים, זוכר מה אמרתי לכם על הסרטונים בקיץ ?

    2. גיא איפה אמרתי שלא היה עבירה? היה עליו בהחלט עבירה, הוא היה השחקן הרע ביותר שלנו עד אמצע הרבע הרביעי, באיזה אחוז אפקטיבי לילארד סיים את המשחק? הנצחון שלנו נטו מזל והקיבעון של סטטוטס

          1. הם שחקו לא רע
            אבל קלעו באחוזים מטורפים..
            בלי קשר פילי השנה עם כמה החתמות מעולות
            אקווין (ככה כותבים) ראול נטו וכמובן הורפורד וריצרדסון

  25. זהו גיא גמרת גם על הלונזו.
    האמת שאם הוא ממשיך ככה הוא יכול להיות וואחד בינגו כשציון יחזור. ניהול משחק מופתי, קליעה סבירה הגנה מצוינת. הפליקנס עם חמישייה של לונזו הולידי אינגרם ציון ופייבורס תהיה קשה מאוד לפיצוח

  26. כמה תובנות מהלילה
    שג"א הוא הדבר האמיתי גם ארוך מאוד מנהל משחק מוכשר קולע מגן כל החבילה.
    באוקלהומה יש חבורת אטלטים מטורפת קופצים וחוסמים כל דבר (דיאלו נואל שגא).
    פעם ראשונה שאני רואה את הייז של ניו אורלינס ולמרות משחק לא מבריק שלו נראה שיש שם המון פוטנציאל.
    אוקפור השתנה לגמרי כל הכבוד לו.
    הנצחון של פילי מרשים בעיקר כי פורטלנד קלעה באחוז מטורף ובנפח גבוה מהשלוש ביום סטנדרטי שלהם זה היתה תבוסה לטובת פילי.
    דטרויט ברוקלין היה משחק מהנה ביותר דראמונד פשוט הומצא מחדש העונה מנהל משחק מכדרר ואפילו קלע עונשין (חוץ מזה שהוא מכונת 20-20) ובכללי משהו אחד טוב שקורה לדטרויט בסוף העונה הוא סוף החוזה של רגי גקסון שהקבוצה פשוט הרבה יותר טובה בלעדיו.
    בברוקלין יש חומר מטורף לדעתי שזה יתחבר יהיה תענוג במיוחד שדוראנט מחכה באופק.
    גולדן שארלוט בושה וחרפה אבל אולי הזמן הזה לרוץ לצעירים יגלה מי שווה להשקיע.
    רוזיר מביך עם ההחטאות בסוף מהקו.
    מלווקי כמעט שוב איבדו יתרון גדול יאניס נתן משחק גדול במיוחד בסוף בהגנה (בכללי שיתק את סיאקם). חוץ ממנו הקבוצה הייתה פושרת מינוס.
    לאורי נראה צעיר ב7-8 שנים היום.
    אורלנדו נראו טוב בתחילת המשחק (כל המשחק שמרו טוב) אבל לא הצליחו לקלוע במחצית השניה. בכללי צריך לעשות בקבוצה הזאת סדר יותר מידי שחקני כנף שמתאימים ל4 פחות מידי קו אחורי נורמלי צריכים טרייד שיסדר אותם.
    לדעתי הבעיה השנה בדנוור זה יוקיץ שאר הקבוצה נראת דיי דומה לשנה שעברה יוקיץ בירידה חדה.
    פיניקס ממפיס לא ראיתי

  27. היא גיא יקירי חיכית לתגובה שלך לונזו בול עם מאזן 5-1 ממש רכז העתיד, איפה הוא ואיפה גייסון קיד , גייסון קיד בגילו היה אולסטאר , לונזו הוא בדיוק כמו רוביו סטרייקים של קליעה לשלוש שבועות לחודש יש לו ואז שוב נופלת, גם לפני שני עונות היו לו חודש עם קרוב ל40% מ3

    1. א. בתגובה לשמעון ציינתי סטריק שכזה, ועכשיו אציין שהמדגם עד כה הוא פשוט קטן מדי.
      .
      ב. מעולם לא טענתי שבול יהיה ג'ייסון קיד. הבאתי את הקריירה של קיד כדוגמה למי שהצליח לשפר את אחוזיו. יש הבדל מהותי בין ה-2. להמשיך ולטעון "בול הוא לא קיד" בדרך שמרמזת על כך שהוצגה טענה הפוכה, זו נטו דמגוגיה.
      .
      ג. מאזן 1 – 5. אז ככה :
      מדגמים קטנים, הם עובדים גם על מאזני ניצחונות/הפסדים. אתה מעוניין לבדוק מה מצבם "האמיתי"? תתבונן על הנט רייטינג שלהם. הוא מלמד הרבה יותר. הנט רייטינג של הפליקנס הוא 3.4- , והא אכן מייצג נאמנה את מצבם הנוכחי –
      הפסדים אחרי משחקים צמודים. סך הכל לא קבוצה טובה, אבל גם לא "המיץ של הזבל" (ע"ע הסאנס, הניקס, והקאבס, של העונה שעברה).
      אתה רוצה לדעת מה חלקו של בול באותו מאזן שלילי?
      ב-189 דקות שלו על הפרקט העונה, הפליקנס הפסידו במצטבר ב-2 נקודות בלבד.
      ואנחנו מדברים על קבוצה חדשה, על פציעה לכוכב החדש (כזו שללא ספק הוציאה הרבה אוויר מהמפרשים).
      .
      השורה התחתונה פשוטה :
      נכון ל-6 המשחקים הראשונים של העונה, כל הביקורת שכתבתם, אתם שם במוסד שמעון-רובין, לא קשורה למה שהוא עושה העונה,
      היא קשורה רק לנראטיב שבא בעקבותיו מהלייקרס של העונה שעברה.

      1. רכז לא חייב להיות קודם כל סקורר.
        לפעמים רכז שהוא קודם כל מנהל משחק, יכול לאפשר לסקורר כוכב נוסף לפרוח לצדו.
        תיקח בחשבון את גילו הצעיר של לונזו בול, ואת הסיטואציה,
        ותתבונן על ההתקדמות שלו תוך כדי עונה,
        ותראה פוטנציאל אדיר.
        הוא התחיל עם אחוזים מזעזעים, מכל הטווחים, אבל הוא (להבדיל מסימונס, לדוגמה) לא וויתר, והמשיך לשחק את המשחק שלו.
        ב-20 משחקיו האחרונים יש לו 12.5 נק', 40% מהשלוש, 7 רב', 7 אס', 2 חטיפות, 0.7 חסימות, ובכלל, הגנה מרשימה.
        היו לא מעט השוואות בינו לבין ג'ייסון קיד, לפני הדראפט.
        אחרי כמעט עונה של כדורסל, אני חייב לציין שההשוואות בכלל לא מופרכות.
        .
        גיא זוהי תגובה שלך

        1. גם אני טועה הרבה פעמים חשבתי שלוקה לא ימיר את היכולת לליגה והתגלה לי סופרסטאר , חשבתי שפולץ יהיה הדבר הבא והבנתי שהוא בלוף (גיא גם הוא שחקן לגיטימי), אני להבדיל מודע בטעות

          1. הבנת הנקרא, ברוך. אני כותב, וכתבתי, על פוטנציאל. כתבתי על ההשוואה בסגנון המשחק.
            כאשר יש שחקן שאני חושב שהוא "הכי טוב", אול סטאר", או "ALL NBA", אני לא מתבייש לכתוב את זה.
            (ע"ע דריימונד גרין, קייל לאורי, והדיון האינסופי)

  28. לגבי לונזו גיא שקר האחוז האפקטיבי זועק הוא 41 אחוז מהשדה ו51 אפקטיבי חחח אבל האחוז האפקטיבי לא יסביר לך כמה הניגורים שלו עולים לקבוצה בנק מהצד השני של היריב אם כבר אפקטיב אז עד הסוף

    1. יא חביבי. חשבון פשוט. שחקן שלוקח יותר זריקות מהשלוש, קולע באחוז מהשדה נמוך מזה של שחקן שזורק רק מתחת לסל.
      ועדיין, בסופו של יום, האחוז מהשדה פשוט לא רלוונטי. לשחקן שזורק רק מתחת לסל וקולע חצי מהזריקות שלו, יש אחוז מהשדה גבוה יותר מזה של לונזו, אבל פחות נקודות למהלך.
      ונקודות למהלך, זה מה שקובע בסופו של יום.
      50% מהשדה (רק זריקות ל-2) = 1 נקודה למהלך.
      51.5% אפקטיבי = 1.03 נקודות למהלך.
      מתמטיקה פשוטה, שמעון. 1.03 > 1
      .
      שאלת שאלה –
      כמה עולות ההחטאות?
      זו שאלה מעניינת שקשורה ל-2 גורמים קריטיים:
      ההגנה נגד התקפת המעבר, וריבאונד ההתקפה.
      זה לא תרגיל מסובך. אני יכול לומר שהתוצאה הסופית כאשר מדובר על נפח זריקות נמוך כמו זה של לונזו, היא שולית לחלוטין.

  29. שגיא אומר לגיטימי למה הוא מתכוון? האם אלפקיד פייטון לגיטימי? בטח שהוא לגיטימי! האם איש סמית לגיטימי בטח שהוא לגיטימי!
    מישהו פה באתר טען שהוא לא לגיטימי?
    כל מה שנאמר פה שהוא לא כוכב ולא אולסטאר והוא גם לא שחקן טוב אלא לגיטימי. כמו שהראיתי הוא ביום הכי טוב בשליש התחתון של רכזי הליגה כלומר טוב הוא לא!
    לגיטימי? בטח שהוא לגיטימי גם דראגן בנדר לגיטימי😂

    1. האם לונזו יהיה אולסטאר לא יודע.
      האם הוא יהיה הרכז של הפליקנס לעתיד אם הוא ימשיך ככה (גם אם יתייצב קצת) אז כן.

    2. ברור שמעון, הוא בחירה שנייה שאמורה להניב סופרסטאר והוא לעולם לא יהיה אולסטאר הוא בלוף, גיא גם לא מתייחס לעבודה הפשוטה שהמכניקה שלו שבורה הקליעה שלו תמיד תהיה סטרייקית יום אסל יום באסל (בעיקר באסל) ואחוזים שלו לא יהיו ממוצעים.
      .
      גיא אתה זוכר מה אמרתי לך בקיץ על הסרטוני קליעה של סימונס, הילד נגר וישאר נגר בלי קליעה משום טווח אני לא מבין למה חשבת שזה ישתנה, בגלל תגובה של ג’ון, האיש לא מסוגל לזרוק מטווח ה3 וחצי מרחק, והוא תעודת הפטירה של פילי, כתבנו לך את זה בקיץ שהוא לא יפתח קליעה ועכשיו יש לו את חוזה הנקס בצד ככה שלאפאטי הזה אין שום סיבה לפתח קליעה

  30. טרי רוזייר שגיא לא אוהב 15.2 נק (51.6% אפקטיבי, 40% מה3), 5.6 אס, 4 ריב

    לונזו בול העונה 12 נק', 7 אסיסטים, 5 רב', 51.5% אפקטיבי, 38% מהשלוש

    קומדיה אה ורוזייר מביא יותר נצחונות גם וגם ניצח את gsw בניגוד ללונזו.

    קומדיה משעשעת למדי

    1. שיהיה לרוזיר לבריאות. באמת.
      מאז תחילת העונה צמד המילים "טרי רוזיר" לא נכתב על ידי אפילו פעם אחת.
      אני כן כתבתי עליו במהלך הפגרה, אז טעניתי (ואני עדיין טוען) שרוביו החתמה טובה יותר, ושהוא לדעתי לא שווה את הכסף שהוא מקבל.
      היה וישמור על הנתונים הנ"ל,
      אז בהחלט הוא יוכיח שטעיתי, ושהוא כן שווה את הסכומים שהוא מרוויח.
      .
      מבין את ההבדל?
      לא באתי מהבית עם איזה נרטיב. ואני לא מנסה לכופף את העובדות,
      או גרוע יותר –
      לבחור עם פינצטה את אלו שמתאימות לנרטיב שלי.

  31. ״רכז לא חייב להיות קודם כל סקורר.
    לפעמים רכז שהוא קודם כל מנהל משחק, יכול לאפשר לסקורר כוכב נוסף לפרוח לצדו.
    תיקח בחשבון את גילו הצעיר של לונזו בול, ואת הסיטואציה,
    ותתבונן על ההתקדמות שלו תוך כדי עונה,
    ותראה פוטנציאל אדיר.
    הוא התחיל עם אחוזים מזעזעים, מכל הטווחים, אבל הוא (להבדיל מסימונס, לדוגמה) לא וויתר, והמשיך לשחק את המשחק שלו.
    ב-20 משחקיו האחרונים יש לו 12.5 נק', 40% מהשלוש, 7 רב', 7 אס', 2 חטיפות, 0.7 חסימות, ובכלל, הגנה מרשימה.
    היו לא מעט השוואות בינו לבין ג'ייסון קיד, לפני הדראפט.
    אחרי כמעט עונה של כדורסל, אני חייב לציין שההשוואות בכלל לא מופרכות.״
    .
    ״הדבר שאני הכי אוהב בפגרה השנה, זה את הכובע הענקי שאפשר יהיה להכין מכמות התגובות הדטרמיניסטיות אודות סימונס.
    אני כבר מחכה בקוצר רוח לרגע בו אוכל להכריז בקול רם –
    "בתאבון!"
    .
    גיא בתאבון !!!!!

    1. רגע, רגע, רגע. הסיקסרס לא ניצחו היום? בחוץ? קבוצת פלייאוף מהמערב? ללא אמביד?
      הם לא הקבוצה היחידה בליגה שהיא בלתי מנוצחת עד כה?
      על איזה כובע אתה מדבר?
      .
      לגבי הציטוט אודות בול, הגבתי בתגובה קודמת.

      1. אוי גיא מצחיק שאתה מיתמם כל כך , אתה צריך להיות פולטיקאי (:, כמה זריקות לסימונס יש מחצי מרחק מ3?
        מה לגבי דריימונד גרין, אתה חושב שאם היה מחכה לשנה הבאה היה מקבל מקס?

        1. גם אני העברתי, ועדיין מעברי, ביקרת על היעדר האיום מבחוץ של סימונס. לא צריך ללכת רחוק מדי –
          לפני שהצטרפת לדיון, תראה מה כתבתי על סימונס.
          .
          גרין?
          כן. הוא היה מקבל מקס (או קרוב לכך) בקיץ הקרוב.
          אתה שוכח ששוק השחקנים מתנהל בתנאים של היצע וביקוש. בקיץ הקרוב היצע השחקנים נמוך במיוחד (לכן הארכות החוזה המקודמות והעשירות, שהיו לאחרונה).
          .
          מיתמם?
          אתה הבאת עכשיו את הדוגמה של גרין.
          אני חושב שהוא נבחר בצדק ל-ALL NBA, ושמקומו ב-HOF מובטח.
          בבקשה. ככה כותבים במפורש דעה. כתבי אותה בעבר, ואני ממשיך להחזיק באותה דעה.
          על בול, כתבתי בהקשר לפוטנציאל שלו. את מבין את ההבדל?

          1. היצע וביקוש, איזה קבוצה הייתה נותנת לגרין מקס? מה הוא בדיוק מציג התקפית או הגנתית ששווה מקס? ברור שהוא HOF, הכניסה להיכל ירדה ממזמן לזנות, והוא תפס גב על אחד מהשושלות הכי גדולות בהיסטוריה ( השחקן החשוב בקבוצה, הלב,טופ 15 בליגה, הבלוף התגלה במערומיו כמו שטענתי תמיד ללא דוראנט וקליי).

  32. שמעון יודע מה? אם אחוז אפטיבי הוא לא הקובע למה בכלל להסתכל על אחוזים? מי אמר שזה מדד למשהו בכלל? ולפי הסיפור הזה שאחוז אפקטיבי הוא חרטא, אין הבדל בין 2 שחקנים שקלעו ברצף 5 זריקות, האחד לקח את כולם מ2 והשני לקח את כולם מהשלוש. התוצאה על פניו אמורה להיות אותו הדבר אם זה שקר..

  33. טוב אני כבר לוהט מחוץ לקשת
    מתוך 60 גארדים פותחים בליגה הגארדים היחידים בליגה עם סטט פחות טוב מלונזו הם אריק בלדסו גורג היל גורדן פול די גיי אוגוסטין מרקל פולץ איש סמית דילון ברוקס גארלנד הוארטר דאן וויט בראדלי רוביו בברלי פיני סמית.
    חחח כאשר חלקם משחקים עם כוכבים ועולים עליו בהגנה עשרות מונים כמו בברלי ורוביו למשל.
    וזה בלי שהתעמקתי במחליפים
    כלומר בגדול לונזו גארד מקום 35-45 כרגע בליגה משהו כזה.
    אפילו דווין פאקן בייקון קולע יותר ממנו גף פאקן טיג עם 13.8 נק ו7 אס יותר טוב ממנו בריאן פורבס עם 15 נק בספרס חח
    פטי מילס עם 12.7 נק מחליף
    לשם השוואה שי אלכסנדר שיותר צעיר מלונזו כבר עם 22 נק למשחק 😂😂
    הרוקי בחירה 2 המ המ המ גה מוראנט עם 19 נק למשחק ו5.5 אס הרוקי בארט המה המ בחירה 3 עם 17.7 נק
    רק להבין מה זה ואקום וניפוח סטט קיי באומן היום עם 16 נק במקום סטפן 😂😂

    אז גיא לגיטימי בטוח השאלה לגיטימי למה😂 עכשיו נראה איך גיא יוצא מזה

      1. 😂😂😂😂

        בספרס יש 4 גארדים שקולעים יותר מלונזו לא יודע אם לצחוק או לבכות דזונטה וויט פורבס ודרוזן 😂😂😂 עם ממוצע יותר גבוה והחמישי פטי מילס נושק אליו עם 12.6 נק.
        ומילווקי בצרות שהגארדים שלך הם גורג היל ואריק בלדסו ווסלי מתיוס ופט קוננטון. לונזו יתאים לבאקס בטרייד😎

      1. גיא מאזן הקבוצה ,סוג זריקה על מי הייתה, ההשפעה על המשחק לונזו לא אופציה ראשונה בהתקפה יש לו אפס השפעה על מאזן הקבוצה, הוא בנתיים קולע זריקות אימון חסרות חשיבות כי אף שומר איכותי לא מתחשב בו, וגם יש לו סטריק של קליעה שבסוף יתתישר כיוון שהמכניקה דפוקה .

      2. חחח נתונים עובדתיים. מה יש לבדוק לונזו בול סנה 3 בליגה ויש לפחות 35 גארדים שקולעים יותר ממנו ומעמידים סטט כמו שלו לפחו., מה יש לבדוק? שלא נדבר שקבוצתו מאזן 1 5.
        די גיא תודה שהוא בלוף והוא לא כוכב, די לנסות לרמות את המערכת לבאר משלם כזה הרבה?
        לא משנה כמה פליף פלף תעשה הוא בשליש התחתון של הגארדים בליגה.

        1. כן, כן. הבנתי. הוא לא שמעון-רובין.
          (35 גארדים שקולעים יותר ממנו זה נחמד. לכמה יש יותר אסיסטים? יותר ריבאונדים? כמה ממי שקולעים יותר ממנו קולעים באחוזים טובים יותר? כל אלו לא משנים לאלת "אול שמעון-רובין", אבל הם קריטיים לשאלת עד כמה הוא רכז טוב)

          1. גיא לראסל ווסטברוק פי שניים יותר אסיסטים מקרי בעונות הקודמות אתה חושב שהוא מנהל משחק טוב יותר? האחוז האפקטיבי שלו עדיין מתחת לממוצע בליגה , ההגנה שלו די חלשה (מה הרייטינג ההגנתי של הפליקאנס, ויש לידו מגן כמו הולידיי). הוא בשליש התחתון של הרכזים בליגה , זה המשמעות של בלוף .

        2. בדיוק די מצחיק, גיא לא בושה להודות בטעות, גם פולץ בלוף, ואני חשבתי שוויגנס הנבלה ב2014 זה הדבר הבא . בול דור שלישי של נגרים שמעמיד סטטיסטיקה ריקה וכנראה שתתישר בעוד שבועיים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט