הבאקס והנטס עם ניצחונות מרשימים, דאלאס והלייקרס במותחן ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הבאקס והנטס עם ניצחונות מרשימים, דאלאס והלייקרס במותחן ביום שישי הגדול! / דור בלוך

אז יום שישי הגדול הבטיח וגם קיים עם כמה משחקים דרמטיים, במיוחד המאבק בין לברון לדונצ'יץ', ברוקלין התאוששה מפתיחת עונה לא טובה עם ניצחון על הרוקטס, הפייסרס התקשו מול קליבלנד אבל לקחו את ה-W שלהם, בוסטון התקשתה מאוד מול הניקס אבל ניצחה גם היא.

אז בואו ניגש לאקשן!

ברוקלין נטס (3-2) 123 – יוסטון רוקטס (2-3) 116:

קרב אקדחונים אמרנו לפני המשחק וזה מה שקיבלנו במהלכו, אבל רק אחד מהאקדחונים האלה הצליח לירות ישר. הנטס עמדו על 60% מדהים מהשלוש, וגם השיגו שליטה מוחלטת בריבאונד (40-55), שחיפו על 22 איבודים, בעוד הרוקטס שדווקא שמרו היטב על הכדור סבלו מערב קליעה נוראי של 25% מחוץ לקשת.

דווקא יוסטון פתחה היטב והובילה בפער דו ספרתי, אבל הרבע השני והשלישי היו לחלוטין של הנטס שקלעו 71 נקודות בשני הרבעים המכריעים האלה, והצליחו לשרוד את ניסיון הקמבאק של הרוקטס ברבע הרביעי כדי להשיג ניצחון שהנטס יקוו שישנה את המומנטום שלהם מעט.

הארדן הואט על ידי השומרים המתחלפים של הנטס, קלע 2 מ-16 מזעזע מחוץ לקשת, ועדיין סיים עם 36 נקודות. ווסטברוק סיים עם 1 מ-6 משלוש ועדיין סיים עם 27. מה נגיד, קבוצה משונה היא היוסטון רוקטס. האוס הוסיף 15. בעוד אף אחד מהספסל לא קלע בספרות כפולות כשגורדון במיוחד סובל מערב נוראי עם 0 מ-7 מהשדה.

בצד השני העומס ההתקפי התחלק בצורה שוויונית הרבה יותר. ארווינג תרם 22 בערב שקט בו זרק 18 "בלבד". האריס קלע 15, לוורט הוסיף 25 כשטמפל עולה מצוין מהספסל ותורם 16 ב-4 מ-6 מחוץ לקשת. אבל האיש של המשחק היה פרינס שקלע 26 ב-6 מ-10 מחוץ לקשת והוסיף גם 12 ריבאונדים. דיאנדרה ג'ורדן עלה הפעם מהספסל כשאלן שפתח במקומו היה יעיל עם 10 ריבאונדים.

אורלנדו מג'יק (3-2) 91 – מילווקי באקס (2-3) 123:

הרבע הראשון עוד היה צמוד בפלורידה, אבל החל מפתיחת הרבע השני מילווקי פשוט פירקה את המג'יק כשאורלנדו האומללה קולעת רק 14 ברבע ומשם לא הייתה לה חזרה. ההגנה של הבאקס הייתה, אם כן, משמעותית והחזיקה את המג'יק על 37% בלבד מהשדה, בעוד השליטה של הבאקס בריבאונד (40-58) הבטיחה שהיא תוכל לנצל את ההחטאות של המג'יק לסלים במגרש הפתוח, הלחם והחמאה של ג'יאניס.

פורנייה קלע 19 ו-ווצ'ביץ' הוסיף 14 בערב בו אף שחקן לא שיחק מעל 30 דקות עבור המג'יק שהעדיפו לתת לשחקנים לנוח במה שהפך בשלב מוקדם מאוד לבלואואווט בלתי נמנע.

בצד השני יאניס שיחק 30 דקות בלבד וסיים עם 29 ו-14 ריבאונדים. בלדסואו הוסיף 18 ומידלטון סיים עם 16. דיוינצ'נזו עלה טוב מהספסל, היה חלק מהריצה הנהדרת של הבאקס, וסיים עם 14.

דאלאס מאבריקס (2-3) 110 – לוס אנג'לס לייקרס (1-4) 119:

זה היה קשה, ודרש הארכה, אבל הלייקרס משיגים ניצחון בדאלאס שמאפשר להם להמשיך את המומנטום והם עושים את זה מאחורי תצוגה ענקית של ג'יימס שבהארכה ממש סחב את קבוצתו אל הניצחון.

דווקא דאלאס הובילה לאורך כל המשחק כאשר הלייקרס לא מובילים פעם אחת במחצית הראשונה. הלברונים חזרו למשחק במחצית השנייה, המאבס פתחו יתרון שוב בתחילת הרביעי אבל הלייקרס חזרו שוב כשסל של דיוויס 1:20 לסיום מעניק לה את היתרון. פיני-סמית' ענה עם שלשה שנתנה יתרון 2, בראדלי החטיא בהתקפה לאחר מכן, ועבירה של ג'יימס שלחה את פאוול לקו, שהחטיא 1 וקלע 1 כדי לקבוע יתרון 3 לדאלאס. נגמר? לא ולא. גרין מאסיסט של ג'יימס קבר את השלשה ושלח את הקבוצות להארכה. כמיטב הקלישאות, הקבוצה שכמעט ונצחה לפני ההארכה קרסה במהלכה, ג'יימס קלע 9 והלייקרס ניצחו בקלות יחסית.

דונצ'יץ' עם משחק גדול באמת של 31, 15 אסיסטים ו-13 ריבאונדים לא הספיק. פורזינגס הוסיף 16 ופאוול האומלל תרם 14 משלו. בצד השני ג'יימס היה כאמור במשחק ענק וסיים עם 39, 16 אסיסטים ו-12 ריבאונדים, ודיוויס הוסיף 31 אבל למעט גרין שקלע 14 הלייקרס ממש התקשו לקבל תרומה משחקנים נוספים, ואם הלייקרס צריכים 43 דקות כדורסל מג'יימס ודיוויס כדי לנצח את דאלאס במשחק תחילת עונה, המשך העונה שלהם עשוי להיות מורכב יותר.

אינדיאנה פייסרס (3-2) 102 – קליבלנד קאבלירס (3-2) 95:

קליבלנד הראתה שהיא אכן קבוצה ראויה יותר השנה מבשנה שעברה, אבל בסופו של דבר זאת הייתה אינדיאנה שקלעה איום ונורא מחוץ לקשת (18%) אבל שלטה בריבאונד ובעיקר ידעה לתת את הקבוואץ' ההגנתי כשהוא היה נדרש. זה קרה ברבע השני בו קליבלנד קלעה 11 נקודות ובו הפייסרס נטלו את היתרון ולא שמטו אותו שוב. לאב קלע 22 למפסידים, סקסטון הוסיף 21 וקלארקסון תרם 20. ברוגדון הוביל את הפייסרס עם 25, לאמב הוסיף 21 על אף ערב חלש מחוץ לקשת וסבוניס קלע 18 למנצחים.

בוסטון סלטיקס (1-4) 104 – ניו יורק ניקס (5-1) 102:

זה היה צמוד מהסיום אבל סל של טייטום שנייה לסיום הבטיחה לבוסטון ניצחון ומנע מבוכה מול הניקס החלשים. מוריס היה נפלא עבור הניקס עם 29, ובארט פתח בחמישייה וקלע 15 בערב קליעה חלש של 5 מ-17. לרוקי עדיין יש מה ללמוד. בצד השני זה שוב היה קמבה שהוביל את בוסטון עם 33 כשטייטום מוסיף 24 בערב שבו הספסל של בוסטון התקשה להיכנס לעניינים ולמעט וויליאמס שקלע 10 אף אחד לא קלע יותר מ-5 מבין מחליפי הסלטיקס.

שיקאגו בולס (4-2) 112 – דטרויט פיסטונס (4-2) 106:

הבולס הובילו לאורך כל המשחק בהפרשים קטנים כשהם נהנים מיכולת קליטה טובה בהרבה מהפיסטונס (40% משלוש לבולס לעומת 20% לפיסטונס), המשחק נהיה צמוד לקראת הסיום אבל וונדל קרטר ולווין שמרו על קור רוח מהקו כדי להבטיח את הניצחון בעוד הפיסטונס פשוט לא הצליחו לקנות סל בדקה וחצי האחרונות וזה היה אובדנם.

דראמונד קלע 25 והוסיף 24 למפסידים, רוז עלה מהספסל באולם בו הפך לסופרסטאר וקלע 23 ב-25 דקות, קשה לדמיין כמה גבוה הייתה נוסקת הקריירה שלו אילולא הפציעות. בצד השני לווין הוביל את שיקאגו לניצחון חשוב בפתיחת עונה מורכבת עם 26 נקודות. פורטר הוסיף 22 כשמארקנן עם עוד משחק פושר קולע 14 בלבד.

סקרמנטו קינגס (5-1) 102 – יוטה ג'אז (2-4) 101:

ברכות לקינגס על ניצחון הבכורה העונה, היה ברור שהם טובים יותר ממה שהמאזן שלהם מרמז, אחרי שהעונה הקודמת הייתה טובה למדי עבורם, והלילה הם הוכיחו זאת עם ניצחון קשה אך חשוב שמתניע את העונה שלהם.

שלשה של דדמון מכולם פחות מדקה לסיום העלתה את הקינגס ליתרון 3, אבל הג'אז ענו עם גובר ומיטשל שסידרו יתרון, 11 שניות לסיום. בייליצה החטיא 3 שניות לסיום עם שלשה אבל בארנס לקח את ריבאונד ההתקפה וטיפ שלו הבטיח לקינגס את הניצחון.

מיטשל סיים עם 24, קונלי הוסיף 19, גובר סיים עם 15 נקודות ו-16 ריבאונדים, ובוגדנוביץ' קלע 17.

גולדן סטייט ווריורס (4-1) 110 – סן אנטוניו ספרס (1-4) 127:

אין מנוס מלשאול את השאלה, האם הווריורס הם הקבוצה הגרועה בליגה?

עד הרבע השלישי הווריורס עוד הצליחו להישאר במשחק כשדאנק של בארקס הקטין ל-4 בלבד לספרס, 3 דקות לסיום, אבל סל ועבירה של דרוזן ואחריו סלים של גיי ומילס ולבסוף שלשה של בלינלי הגדילו ל-15 עוד לפני הרבע, הווריורס נשברו והספרס לוקחים ניצחון קל לפתיחת העונה הטובה שלהם.

ראסל ניצל את היעדר הכוכבים כדי לקלוע 30, ופול קלע 20 משלו בעוד גרין מתקשה להתרגל לסיטואציה החדשה וקלע 6 בלבד. בצד השני אולדרידג' סיים עם 22 וגיי הוסיף 16, אבל הכוכב היה פטי מילס שעלה מהספסל וב-22 דקות קלע 31 נקודות והבטיח לספרס ניצחון קל.

וזה נכתב לפני המשחק:

מומלצי הליג פאס:

ברוקלין נטס (3-1) – יוסטון רוקטס (1-3) 1:00:

שניים מהסקוררים החמים בליגה יפגשו בברוקלין הלילה, אבל הקבוצות שלהם נמצאות במצב רוח שונה בתכלית.

ברוקלין עם ערמה של שמועות סביב מצבו הרגשי של קיירי ארווינג ועם שני הפסדים רצופים לשתי קבוצות שהן לא בדיוק מאריות הליגה, תקווה לשנות מומנטום מול אחת הקבוצות החמות של פתיחת העונה.

קיירי עם פתיחת עונה מטורפת של 35.3 למשחק ב-47.5% מהשדה, ובניגוד לחששות המוקדמים גם הגארדים האחרים מצליחים לבוא לידי ביטוי, אבל הבעיות של הנטס כרגע הן בעיקרן הגנתיות. הקבוצה הבכירה של ניו יורק חטפה 123 נקודות מטורונטו, 127 נקודות ממינסוטה, 134 מ-ממפיס (מול שתיהן בהארכה) ו-118 מאינדיאנה.

נקודה נוספת לדאגה היא שני ההפסדים בהארכה במשחקים צמודים, שמצביעים על כך שהנטס הם כרגע צפויים מדי, ואין להם תכנית ב' טובה מספיק בדקות האחרונות שבהן צריך לעשות סל. נקודה בעייתית נוספת היא דיאנדרה ג'ורדן. הסנטר שהובא מסיבות חברתיות ולא מקצועיות, אומנם תורם מעל 10 ריבאונדים למשחק אבל חוסר הנכונות/יכולת שלו לצאת לשמור מחוץ לקשת משמעותה שאפשר לפרק את הנטס בחילופים או באמצעות גבוה שקולע מבחוץ.

אם התרשמתם מהמספרים של קיירי, מה תגידו על המספרים של הארדן. המזוקן קולע 36.8 נקודות למשחק אם כי באחוזים נמוכים יותר (37.9% מהשדה), וכרגע ווסטברוק מסכים לפנות לו את מרכז הבמה וזה עובד.

אחרי הפסד למילווקי בפתיחת העונה, הרוקטס יצרו רצף של שלושה ניצחונות רצופים, אומנם מול קבוצות חלשות יחסית, וההגנה שלהם מול וושינגטון הייתה מטרידה במיוחד במשחק היסטורי (158-159, בלי הארכות כן?), אבל מומנטום יכול להיות מאוד משמעותי.

הלילה, אם כן, ניתן לצפות לדו קרב אקדוחנים מהסוג הישן והטוב למבול של נקודות, השכל והמומנטום אומרים יוסטון, אבל נראה לי שהמשחק הזה יהיה חשוב יותר עבור ברוקלין ולכן היא תיקח אותו.

הימור: ברוקלין ב-5 ומבול של נקודות.

אורלנדו מג'יק (2-2) – מילווקי באקס (2-2) 1:00:

שתי קבוצות שהציגו סגנונות הפוכים בתחילת העונה והגיעו לתוצאה זהה יפגשו בפלורידה למשחק מזרחי מרתק שבהחלט יכול להיות סדרת הסיבוב הראשון של הפלייאוף השנה. בעוד הבאקס קולעים 119.3 למשחק אבל גם חוטפים 117.5, המג'יק מחזיקים את יריבותיהם על 93.8 בלבד, אבל גם קולעים 95.8 בלבד.

המג'יק, שחזרו לפלייאוף בשנה שעברה אחרי שנים של חידלון, הם סימן שאלה גדול בשלב זה של העונה. לכאורה הם היו צריכים להיות טובים יותר עם התבגרות הצעירים, כימיה טובה יותר, והיחלשות המזרח. אבל בינתיים הם מנצחים רק את הנמושות של הליגה, ווצ'ביץ' וגורדון קולעים גרוע מאוד כשהקבוצה כולה היא מהגרועות העונה בקליעה מבחוץ. נקודה מעניינת מאוד היא מרקיל פולץ שזוכה לדקות רבות הודות לגודלו ויכולתו לשמור על שחקנים מגוונים, והוא מוסיף גם 11 נקודות ב-23.8 דקות למשחק. שחקן שהיה נראה שהליגה כבר וויתרה עליו עשוי לזכות לתחייה מחודשת באורלנדו וזה יהיה סיפור נהדר. לעומת זאת, מו במבה, הבחירה השישית בדראפט של 2018, ממשיך לא להרשים ולסבול מפציעות ולא צפוי לשחק הלילה.

הבאקס עושה רושם, לוקחים את פתיחת העונה באיזי. ניצחונות על יוסטון וקליבלנד והפסדים למיאמי בהארכה ובוסטון עדיין לא מחייבים תמרורי אזהרה, אבל משהו באינטנסיביות ההגנתית יצטרך להשתפר, שכן כמו שלמדנו גם בפלייאוף לקבוצות העילית יש פתרונות לג'יאניס וברגע שנמצאים פתרונות כאלה, הסגל המשלים של מידלטון, לופז, מת'יוס, היל ובלדסואו נראה הרבה פחות מרשים.

הימור: הבאקס ב-5.

דאלאס מאבריקס (1-3) – לוס אנג'לס לייקרס (1-3) 3:30:

עוד משחק שעשוי בהחלט להיות משחק סיבוב ראשון בפלייאוף, יפגיש בטקסס את המאבריקס עם הלייקרס כאשר דונצ'יץ' ופורזינגס יעלו ראש בראש מול לברון ודיוויס, עוד מהשחקנים החמים בליגה.

לברון הרשה לעצמו להוריד הילוך במשחקים האחרונים כשהוא מפנה את הבמה לדיוויס שנמצא בכושר פשוט אדיר. אחרי ההפסד במשחק הפתיחה לקליפרס, הלייקרס התאוששו מול יוטה עם הגנה מצוינת כשהם גם נהנים מערב קליעה גרוע של יוטה, וניצחונות קלילים על שתיים מנמושות הליגה כדי להעמיד אותם במאזן של 1-3 והרבה אופטימיות בהוליווד.

מול ממפיס דיוויס העמיד שורה סטטיסטית של 40 נקודות ו-20 ריבאונדים כולל 26 מ-27 מהקו וכל זאת ב-31 דקות בלבד. לברון נתן ערב יעיל אך רגוע במונחיו של 23 נקודות באחוזים טובים. מעבר ל-2, דני גרין פתח את העונה עם אחוזי קליעה טובים ואם ימשיך בכך זה יהיה משמעותי מאוד עבור הלייקרס שנראים כרגע חסרי עומק. בגזרת השחקנים הגבוהים נמשך הדיון בין מגי להווארד. נראה שדווייט סוף סוף הפנים את מצבו והוא נכון הרבה יותר לעשות רק את הדברים שהוא טוב בהם וגם לקצץ בדקות המשחק. מול ממפיס מגי היה זה שנהנה ממקום בחמישייה וסיים עם שורה נאה של 10 נקודות ו-9 ריבאונדים.

דאלאס פתחה עם ניצחונות על וושינגטון וניו אורלינס החלשות ולאחר הפסד במשחק צמוד לפורטלנד הגיע ניצחון במשחק צמוד נוסף מול דנבר החזקה ששידר שדאלאס רוצה לעשות השנה את הפלייאוף, והיא בהחלט מסוגלת לעשות זאת. פורזינגס היה איום ונורא במשחק הזה עם 1 מ-8 משלוש, כשגם דונצ'יץ' פגע ב-1 מ-6 בלבד מחוץ לקשת, ודווקא אז דאלאס קיבלה תרומה ממקומות מפתיעים. פיני סמית' היה יעיל מאוד מהחמישייה, אבל הסיפור היה הספסל של דאלאס כשכל חמשת המחליפים קולעים בספרות כפולות. בעוד רייט וטימי הרדוואי ג'וניור הם תורמים מוכחים, מפתיעה יותר הייתה התרומה של מקסי קלבר, שבעונתו השנייה תורם 9 נקודות למשחק עם 14 בשני המשחקים האחרונים. יהיה מעניין להמשיך לעקוב אחריו ולראות האם מדובר בעונת פריצה של ממש.

הימור: לייקרס ב-5.

המשחקים הנוספים:

אינדיאנה פייסרס (3-1) – קליבלנד קאבלירס (2-2) 1:00:

קליבלנד עם מאזן מחמיא עד כה, שכולל גם ניצחון על אותה אינדיאנה אותה היא תפגוש הלילה, רבים ממליצים לא להיסחף ושזה זמני ופתיחת עונה בלבד אבל אני לא כל כך בטוח. היכולת הטובה של הקבוצה נשענת על תרומה משחקנים שבהחלט יש להם פוטנציאל. טריסטן תומפסון וקווין לאב היו שחקני חמישייה בקבוצה אלופה, וכשלאב בריא הוא פוטנציאל אולסטאר. קולין סקסטון פתח את העונה נהדר וכך גם ג'ורדן קלארקסון. גם לארי נאנס הוא שחקן ששווה דאבל דאבל, ועוד לא ראינו את הטוב ביותר מהבחירה החמישית של הדראפט השנה – דריוס גארלנד. לא שאני חושב שקליבלנד תעשה פלייאוף השנה, אבל יתכן שהיא לא תיראה כאיי החורבות שהיא נראתה בשנה שעברה, מה שיאפשר לה בסיס לעתיד. אינדיאנה מנגד, ללא אולדיפו ולאחר שינויים רבים בקיץ, נראתה נורא בפתיחת העונה עם הפסדים לדטרויט פעמיים וקליבלנד. היא התאוששה מעט עם ניצחון על ברוקלין ויכולה להמשיך את ההתאוששות הלילה כשהיא נשענת על סבוניס המצוין ובתקווה על שיפור ביכולתו של ברוגדון עם המשך השתלבותו בקבוצה.

הימור: אינדיאנה ב-12.

בוסטון סלטיקס (1-3) – ניו יורק ניקס (4-1) 1:30:

שומעים את הקליק? נשמע שמשהו מתחיל להתחבר בבוסטון. אחרי ההפסד לפילדלפיה באו שלושה ניצחונות רצופים על טורונטו, הניקס ומילווקי עם הגנה שבאה לעבודה בכל ערב ושלישייה שיכולה לצמוח להיות מהטובות בליגה – בראון – ווקר – טייטום. הבעיה של בוסטון תהיה בצבע. קנטר שיחק עד כה משחק אחד והדקות שלו מתחלקות בין רוברט וויליאמס השלישי לדניאל ת'יס. אם הגרמני יצליח לעשות קפיצת מדרגה על בסיס האתלטיות שלו זה יכול לשרת את בוסטון בהמשך הדרך.

הניקס, לעומת זאת, איומים.

הימור: בוסטון ב-15.

שיקאגו בולס (4-1) – דטרויט פיסטונס (3-2) 2:00:

האמת? הבולס קצת מאכזבים. כמו קליבלנד גם שיקאגו לא אמורה הייתה לעשות פלייאוף העונה, אבל היא כן הייתה אמורה לעשות צעד גדול קדימה על בסיס סגל צעיר ומוכשר שהתבגר בשנה ובינתיים זה ממש לא קורה. זה לא רק המאזן אלא ההפסדים לקליבלנד וניו יורק, מנמושות הליגה ששיקאגו הייתה אמורה כבר להיבדל מהן. זאק לווין פתח לא רע, אבל לאורי מארקנן לא מוצא את הקליעה שלו בינתיים, ומעבר לשניים האלה שיקאגו מתקשה למצוא תורמים עקביים ומשמעותיים. בעיקר מאכזבת התרומה של סטורנסקי שבמקום לעשות צעד קדימה נראה שנסוג, כריס דן, וגם אוטו פורטר ויאנג, שחקנים מוכחים ומנוסים יותר שהיו אמורים לתת את האקסטרה ניסיון לצד הצעירים. מבחינת דטרויט מזל שיש אינדיאנה בליגה. שני ניצחונות עליה הם שמונעים מדטרויט מאזן ניצחונות מאופס כשהיא מחכה לחזרתו של בלייק גריפין. ברור שבלעדיו אין להם מה למכור, אבל אם אתם מחפשים נקודת אור או עניין בקבוצה שהיא באופן עקבי מהמשעממות בליגה, שימו לב לדריק רוז. ב-5 משחקים בהם עלה מהספסל ושיחק 25 דקות יש לו לא פחות מ-20.4 נקודות ב-55.3%, רק שיהיה בריא.

הימור: דטרויט ב-8.

סקרמנטו קינגס (5-0) – יוטה ג'אז (1-4) 4:00:

מה לעזאזל קורה בסקרמנטו? אחרי עונה בה לפרקים היה נראה שהם יכולים להמר על הפלייאוף הקינגס מתפרקים עם 5 הפסדים רצופים, ואם הפסדים מול יריבות מערביות חזקות ניתן להצדיק, ההפסד לשארלוט כבר היה מעורר דאגה. הפציעה של באגלי בהחלט מקשה עליהם בקו הקדמי, וגם בוגדאן בוגדנוביץ' עדיין לא השתלב כפי שהקבוצה ציפתה. סיבה נוספת ליכולת החלשה היא הקריסה המוחלטת של טרבור אריזה שב-22 דקות למשחק פשוט לא תורם כלום. נקודות האור היא די'ארון פוקס שמוביל את הקבוצה כרגע, אבל עדיין לא עושה את הקפיצה. היריבה של סקרמנטו הלילה, לעומת זאת, פתחה את העונה נהדר, כשדונובן מיטשל ממשיך את ההתקדמות שלו, ומייק קונלי הולך ומשתלב במערך. לג'אז יש את אחת מהחמישיות החזקות בליגה אבל אינגלס, גרין ומודאי עוד צריכים להראות שהם יכולים לתרום מהספסל, אחרת יוטה תצטרך לעשות עוד מהלכים לפני שהיא תוכל להיחשב לקבוצה שיכולה לאתגר את הקליפורניות.

הימור: יוטה ב-14.

גולדן סטייט ווריורס (3-1) – סן אנטוניו ספרס (1-3) 4:30:

עוד אחד מאותם רגעים בעונה שבה ברור לך שהמציאות לא הסתדרה בשום צורה עם התכניות של הליגה. גולדן סטייט לא הייתה אמורה להיות כל כך גרועה, אבל ההגנה שלה פשוט נראית כמו כלום ושום דבר, כשהיא חוטפת תבוסות משפילות על ימין ועל שמאל, וגרוע מכך, היא איבדה את סטף קארי לתקופה ארוכה. כך שכרגע זה יהיה המופע של דאנג'לו ראסל וגרין, לא משהו שהייתם שמים עליו את כספכם. הספרס פתחו עם 3 ניצחונות רצופים, אבל הם מגיעים מבאק טו באק לאחר הפסד לקליפרס במשחק שהתוצאה בו מעט מרמה, זה לא היה באמת קרוב והמשחק הזה המחיש שהספרס עדיין רחוקים מהרמה של קבוצות העילית, עם כל הכבוד לניצחונות על הניקס, וושינגטון ופורטלנד. כדי לעשות צעד קדימה, ההגנה שלהם תהיה חייבת להתחיל להיראות כמו הגנה ספרסית. המשחק מול גולדן סטייט נראה כמו מקום טוב להתחיל בו.

הימור: הספרס ב-11.

לפוסט הזה יש 488 תגובות

  1. ברוקלין+4- יוסטון (יוסטון)

    איזה משחק מהנה יהיה לא אופתע אם יוסטון יעברו 150 נק שוב. הולך על td של ראס ו40+ של הארדן. קיירי יתן 35+
    ראן גאן בלי הגנות אלא תותחים. לדעתי לא יהיה צמוד ויוסטון ינגבו.

    אינדי קאבס+7 (אינדי)

    אינדי תבוא במומנטום ויראו לטריסטן שלא כל יום פורים.

    מגיק+5-באקס (באקס)

    הבאקס יבואו עצבמיים לדעתי יהיה צמוד עד הסוף ואז הבאקס יברחו ממש בדק האחרונות

    בוסטון- ניקס+11 (ניקס)

    בוסטון תנצח אבל מתחת להפרש

    בולס- דטרויט+3 (דטרויט)

    הבולס כנראה עושים סבוטאז לבוילן וסה ימשך גם הלילה

    מאבס+2- לייקרס (לייקרס)

    המשחק המעניין של הלילה. הדונציץ שוב יקבל הגנה ברמה גבוהה והמלך יבוא ללמד את הלבן מי עדיין שולט ונראה מה יעשה. Ad יראה לפורזי מי הבוס

    קינגס+5-יוטה (קינגס)

    הפתעת הלילה לגעתי. הקינגס ינצחו גם את המשחק לא רק את ההפרש

    גולדן+6-ספרס (ספרס)

    לא יודע מי נתן רק 6 הפרש פה, רחמים בלי קרי אין מקפיץ כדור אחד נורמלי דם. הספרס ישחטו ללא רחם

  2. תודה על הפריוויו. מאנו גולדן מודיעים על החתמת זאזא ליום אחד לחיסול הקרסול של וויט עוד רגע…
    דאלאס-לייקרס יכול להיות משחק מעולה.

  3. דור, אתה הפכת את יום ששי לחגיגה. כמו החסידים במאה שערים המחכים לשששי ולהיכנס לאקסטזה, אני מחכה ליום ששי לפריוויו שלך ואח"כ לסקירה. אני אוהב את הסרטונים שאתה מכניס, ובכלל כל החבילה כולה. אתד אחד מאלה שנראה שהוא ממש אוהב לעשות את זסה וזה ניכר בכל מילה.
    תודה

  4. קווווז חוזר הערב ללייקרס. כוח חשוב. עדיין בהגבלת דקות.
    רונדו יחזור רק עוד יומיים. ווגל אומר שהליינאפים יגובשו רק אחרי חזרת הפצועים לכשירות מלאה.
    אגב, דמרכוס קאזינס מתוכנן לחזור ב-15 במאי (אמצע הפלייאוף)… אשרי המאמין.

  5. תודה רבה!
    ==
    מאז האליפות של נוביצקי ושות' על ה"לוקח את הכשרון שלי למיאמי"
    ==
    אין מצ' אפ יותר מסקרן וכיפי מזה
    ==
    GO DALAS

  6. תודה על הפריוויו!
    לייקרס-דאלאס מפגש נהדר! המצ׳אפ של הצמדים לברון והחד גבה vs לוקה והחד קרן מסקרן ביותר!
    ואם כבר בחרת לפנק בשירי ארקטיק, למפגש של הרוקטס אצל הנטס הייתי דווקא מתאים את this house is a circus 😉

  7. תודה על הפריוויו .
    דאלאס מול הלייקרס מעניין מאוד ,במיוחד המפגש בין הגרופי לחד קרן.
    .
    המשחק השני המעניין הוא כמובן השכונה של ברוקלין מול יוסטון "ההגנה הטובה ביותר היא התקפה" רוקטס

  8. Dr. Steven Shin — who performed surgery on Steph Curry's left hand — also did procedure on Drew Brees' broken thumb. For Curry, significant part of return depends on ability to take hit on hand and not re-injure it. This is truly 3-4 month timeline to make sure bone fully heals

    בקיצור סיים את העונה.לא יחזירו אותו במרץ בשביל חודש וחצי ולסכן אותו

    1. ה -NFC רותח
      בנבא השנה אני בטנקינג
      תודה לגיא שלפני 3 וחצי שנים דרך פריוויואים לפני תחילת העונה גרם לי להיכנס לעולם הפוטבול.
      ה NFL כרגע יותר מרתק אותי מהNBA ועד לפני 3 וחצי שנים אפילו לא ידעתי את החוקים שלו

  9. מזמן לא ראיתי את ראסל מתחיל משחק כככה. מושלם. כל מה שאפשר היה לחלום עליו.
    כל 8 הנקודות הראשונות של יוסטון, בלי החטאה, בלי להתפרע, בלי שלשות, בלי אף קליעה קשה. 3 אסיסטים תאווה לעיניים ועוד סל בפוסט ועוד חטיפה. פרפקטו.
    זה הולך ככה. הארדן עושה הארדן. לא מי יודע מה. ואז פלאן בי, לראסל. כמו קשר אחורי ולפניו המס' 9 המדומה. אז המדומה, ראסל, משנה קצב בבית אחת, עוברים ממים קרים לחמים. עם הצעד המהיר הוא מייד בצבע, מכווץ, ומחלק. דאנק לקאפלה, שלשת של טאקר מהבלטה הקבועה. או שסתם לוקח את קיירי לפוסט, וזה לחם עבורו.
    זה מדגם של כלום. של פתיחת משחק. אבל זה ראס דה סלאשר שצריך לראות. מין 1-2 ישן-חדש כזה.

    1. המשחק של מילווקי פשוט לא נעים לצפייה. אני לא מאוהבי הסגנון הזה שכל התקפה מסתיימת בזריקה ל3, שיעמום אחד מתמשך.

      1. כן, השנה הם העלו את המינון לרמות מטורפות ממש. חוצים בקלות את מחצית סך הקליעות הכולל. אבל זו השיטה של בודנהולצר ובינתיים היא הביאה אותו רחוק.

  10. פתיחה נהדרת של המשחק בין הרוקטס לנטס, טוריאן פרינס נראה טוב בפתיחה עם 3/3 מאחורי הקשת ו-13 נקודות, בינתיים קיירי לא משפיע כ"כ על המשחק.
    .
    הארדן עם כמה בידודים נהדרים, כולל חדירה לצבע שגרמה לאלי אופ לקאפלה.
    .
    אחלה משחק מתפתח בינתיים.
    .
    נ"ב – הגופיות והמגרש של הנטס ממש מגניבים

  11. ואיך אטלנטה ויתרה בנזיד עדשים על טוריאן פרינס, עדיין נשגב מהבנתי הדלה… הוא צומח להיות גם איום משמעותי מהשלוש.

  12. זה אומנם רק כמה משחקים מתחילת העונה אבל כנראה צדקתי כשאמרתי שקיירי אומנם שחקן טוב מדי-אנג'לו אבל הוא פחות מתאים לקבוצה הזו בגלל האופי הדיי מחורבן שלו.
    הוא מהחבר'ה האלה שמורידים את מצב הרוח ברגע שהם נכנסים לחדר.

  13. כרגע יוסטון מזכירים לי את הספרס של השנים האחרונות מבחינת איסוף שחקנים זולים שאיבדו בהם תקווה. כרגע יש להם את מקלמור שתורם מהספסל ואפילו ראס חזר לקחת זריקות נורמליות אחרי שכבר וויתרו על זה באוקייסי, צ'אנדלר גם תורם

  14. משחק ללא יותר מדי הגנות בברוקלין. בהתקפה, אין יותר משתי מסירות.
    קיירי התקפית מדהים, אבל יש לי הרגשה שכשהוא טוב זה בא על חשבון ההצלחה הקבוצתית.

  15. משחק שהיה בשליטה גמורה וקלה מדי של יוסטון, חוזר לשוויון. בזכות כריס לוורט ובמיוחד גארט טמפל מהספסל, הידוק ההגנה שהיתה לא קיימת, משחק יותר זהיר, פחות איבודים. בקיצור, כדורסל קבוצתי עם מחויבות של הנטס… KD על הספסל מבסוט ומעורב בכל מוב.
    לא מזיק ממול יום רשלני של הארדן, שצובר את הנקודות שלו רק במחיר 4 איבודים ו-1 מ-9 מהשלוש. גם ראסל אחרי התחלה מצוינת חוזר פה ושם לסורו בלהכריח כמה זריקות מיותרות. טאקר וקאפלה עדיין לא שם הגנתית. עוד לא הגיעו. אריק גורדון עוד פחות.
    משחק מהנה ומהפכי. חצי ראשון. 2 לנטס.

  16. גורדן הייווארד היום יוק ושום דבר בחצי הראשון.
    החטאות ליאפים כמו שחקן ירוק בספורטק….
    מקווה שנראה הייווארד שונה בחצי השני כי הוא משחק זוועה ועוד בבוסטון גארדן איפה שהביטחון צריך להיות בשמים…

  17. משחק שנראה רע עבור 2 הקבוצות (הצטרפתי במחצית). בברוקלין קיירי עושה שכונה. ביוסטון הארדן ווסטברוק דווקא מתחלקים יפה בכדור אחד, אבל ללא תוצאות

  18. דאנטוני לוקח TO בזמן, כי הקבוצה שלו נתקעת. נתקעת מאחורי ערב קליעה רע של הארדן, שמשפיע על כל היתר – אין שקט, ראסל חוזר לכמה ראשים בקיר בתוך הצבע של ג'ארט אפרו, כל היתר סטטיסטים. איפה בן מקלמור שנתן כזה פושט יפה מהספסל בחצי הראשון?
    אצל הנטס הרוגע עובד ההיפך כמובן. קיירי מוצא את המוג'ו שלו, ויש לו גם במי להיעזר. פרינס בהתחלה, טמפל עשה את המהפך, ועכשיו זה כריס לברט, סופר כשרוני. לנטס יש עתיד הרבה יותר טוב מתחילת העונה האגומניאקית. גם קיירי יבין את זה. חלק לפחות.

    1. שיטה מזעזעת.
      הוא על 1 מ 10 מ3 ואז מה עושה שתי התקפות ברצף?
      עוד שני סטפבאק רצוף שהולכים החוצה..

  19. השילוב של פריס, האריס, לאברט וקיירי על המגרש זה פשוט פחד אלוהים.
    4 שחקנים שכל אחד יכול לשרוף אותך מ3 אם אתה ממצמץ לשנייה.
    ד"א – קיירי היום הרבה יותר משתף את החברים ממשחקים קודמים, הוא מתחיל ללמוד.

  20. הארדן מכדרר בין הרגליים 20 שניות על קו ה3 ובסוף עושה את הסטפבאק שלו ופשוט לא רואה את ה4 החברים שלו בעיניים כשהם עומדים כמו לולבים בפינות.
    בא לי להקיא מזה.

  21. ממש יפה היה לראות איך אטקינסון עוצר את הדימום. עשה אז פסק זמן, העיף את הכישלון שרץ לו מהספסל, איפס את קיירי, הידק הגנה, מפעיל לחץ קבוע על יוסטון, ומעלה אחד אחרי השני עוד כלים לעזרת קיירי. המשחק עבר לגמרי לשליטת הנטס.
    ממש לא יפה לראות את יוסטון, כשהתפרים נפתחים. כל המשחק הישן והרע חוזר. גם של הארדן וה-ISO בערב קליעה רע. וגם ראסל אוקלהומה בהירו בול, שלשות (מה פתאום?) וסתם הליכות פנימה, בלי תכנון מוגדר. בניגוד להתחלה כ"כ יפה שלו.

  22. יוסטון נראית כמו בלאגן אחד גדול. מול קבוצות חלשות הכשרון יספיק, אבל מול כאלו עם כשרון (למשל הנטס) זה יראה רע

  23. והנה חצי שני, מקבלים הייווארד אחר (ד"ר ג'קיל ומר הייד), שתי שלשות רצוף, ריבאונד ואסיסט בדקה בערך. רק צריך לתפוש קצת ביטחון וזה מה שהוא מקבל מסטיבנס במחצית, שיחת מוטיבציה, בקשה שיקלע יותר ויקח את הקבוצה על הגב וזה קורה.
    הם צריכים 4 מחציות בשביל שסטיבנס יעשה עבודת אימון באמת אופטימאלית, בנוסף לפרקטיקה שבין המשחקים…

  24. כמה כללי אצבע שלא ישתנו כל השנה:
    קיירי כבר בדרך לדאבל דיג'יט אסיסטים = טוב.
    ראסל משליך יותר מ-2-3 מהשלוש = פחות.

  25. שימו בצד את השלשות של ווסטברוק (1מ6, לא מבין למה הוא זורק הרבה), הוא על 8מ16 מהשדה, לא כזה גרוע.
    הוא צריך להפסיק לזרוק מ3 לגמרי ורק לחדור, אולי איזה ג'אמפר מידי פעם להוציא את זה מהמערכת ובעיקר לרוץ ולחלק אסיסטים.

      1. אמת.
        ותשמע, גם היום כשהוא זורק 6 שלשות הוא יחסית במשחק טוב שלו.
        הארדן הוא הראש בקיר, פאקינג 1מ13 וממשיך לזרוק סטפבאק ללא הכרה.

  26. לא הבנתי למה דאנטוני עשה עכשיו את חילוף ראסל בהארדן. ראסל הפסיק להשליך לבנים, עושה את מה שהוא הכי טוב בו בעולם – אחד על אחד במגרש פתוח, לסלים קלים. למה? כי הנה הארדן חוזר ומייד זה ISO ועוד זריקה רעה. לא קוטעים מומנטום שסופסוף הצלחת לארגן לעצמך.

      1. סבבה. לא על חשבון. ראסל ארגן להם מומנטום. עבור זה הוא שם. חכה רגע. קטע אותו ממש באמצע, וראס נדמה לי גם לא היה מבסוט.

  27. איכס, כשאני רואה את הארדן משחק ככה אני מתגעגע לארטסט, במרפק אחד היה יכול להביא שלום עולמי.
    קשה לראות את יוסטון מנצחים היום, למרות שכל "המומחים" אמרו שינצחו.

  28. זה משחק טוב ליוסטון להבין כמה פגמים יש לה, והם לא פשוטים.
    למשל, במשחקים נגד שתי קבוצות LA. זה יהיה התמודדות קשה עם הקליפרס, ואלף מגיני הפרימטר המעולים שלה. התמוודת שיכולה להיות טראומטית, עם היתרון הסייז והגובה המגוחך של הלייקרס. יוסטון קבוצת ננס. 3 גארדים + טאקר ב-4, זה ננס. וגובה עדיין קובע לא מעט בכדורסל.

      1. נכון. אבל גם AD. אתה יכול להגיד לי מה יוסטון עושה מול AD, עם לברון מימין, ומגי/הווארד משמאל? טאקר?! זו קבוצה ש-4 מ-5 החמישיה שלה, מתחת ל-2 מטר… גם לסמול-בול יש גבול.

  29. בנתיים באינדיאנה סאבוניס פורח בעמדת הסנטר ללא טרנר עם 18 נק ו17 ר.
    מתי יבינו שם את הרמז ויתחילו לחפש לטרנר בית חדש?
    בטוח תהיה קונה.

  30. העניין הוא שהם עוד עלולים לגנוב עוד משחק למרות משחק גרוע באופן כללי .
    זה משהו שידפוק אותם בהמשך אם הם ימשיכו לשחק גרוע ולנצח

  31. אין מספרים יותר משקרים מהיום.
    הארדן רע בטירוף בערב קליעה שחור, ווליום שוטינג היסטרי, כבר 30 השדה.
    ראסל היחיד שנתן בפרקי זמן מסוימים את האנרגיה והמומנטום לרוקטס. לולא נתקע גם הוא בקיר בשלב האמצע, והשלשות המיותרות האלה – זה רק הוא, במשחק טוב יחסית.
    מספר הנקודות של הארדן הוא שקר.

    1. למשל:
      הארדן עם 5 אסיסטים על 5 איבודים.
      ראסל 8 אסיסטים על 2 איבודים. סו מאצ' פור, אנוכיות, ומי מכניס את החברים למשחק.
      אלה כמה וכמה פוזשנים שהם ההבדל בין ההפסד לנצחון. ככה פשוט.

    1. הארדן כרגיל מקבל בעונה הסדירה אקסטרה קרדיט מהשופטים.
      המזל הוא שבפלייאוף לא שורקים לו שריקות כאלה.

      1. זה נראה כמו דראפט עם כל כך הרבה כשרון, ואטלנטה עם 2 בחירות גבוהות הצליחה לפשל פעמיים. האנטר אולי הוא כן יהיה משהו, אבל זה נראה לי כמו מייקל קיד גילקרייסט 2

        1. האנטר היה ידוע שהוא נגר ובא על תקן הגנה. באמת אולי יתפתח למשהו.
          רדיש היה ברור שהוא פלופ מהדהד כולם כמעט אמרו גם פה בהופס ערב הדראפט סתם פח הדיוק כמו הפח ההוא שפורטלנד בחרו.

    1. להיפך. הערב קיירי קבוצתי מתמיד. קליעות קלאצ' בסוף – זה כי מישהו יעשה אותן, ורצוי שקיירי. אבל תראה איזו חלוקה יפה היתה הערב בנטס. לברט, האריס, פרינס, טמפל. הרבה בזכות קיירי.

  32. היום אין הרבה הבדל בין דיימו לקיירי.
    חילק ממתקים בהתחלת המשחק נתן לכולם להרגיש את העור ובסוף השתלט על המשחק.

  33. אין ספק שמוחמד במבה יהיה כוכב 😂😂😂😂😂😂😂
    זוכרים מה אמרתי לכם? בעוד 5 שנים שהוא יתן איזה משחק מול הניקס של 15 נק יגידו לי שהוא טוב ובסהכ סבבה 😂😂😂😂😂😂😂😂

    אייזיק גורדון גם נראים גופות מתחילת העונה. אפשר לנצל את אייזיק ולהביא עליו איזה פח למגיק.
    מרקל פולץ כוכב על עם 5 נק

  34. עוד לא התחיל המשחק ולוקה כבר עם כמעט טריפל דאבל וזה כשבראדלי תלוי לו על החולצה ועושה כל מה שהוא יכול להאט אותו. אם היו קוראים לו לברון בראדלי כבר היה עם 4 עבירות.

    1. אהה אתה מגזים.
      גם ללוקה מפרגנים ייתר על המידה, שלא לדבר על כל הפעמים שהוא עושה "הארדן"..
      אני אוהב אותו מאוד, אבל בכל זאת…

  35. התגנבתי לבדוק אם כשאני לא פה, במשחק השתיה שבודק כמה הצל מקלל – הוא חוזר לכושר.
    כי משחק קודם זה עזר. שמתי עליו אלומה והוא התאפק. בתסכול רב, קרא לי, "חתיכת חרא שנדבק לנעל". אבל השתדל לא לקלל יותר.
    .
    אז יפה לכם!
    תגובות 88, 89, 90, 95. הצל. ברצף. טראח טראח טראח. היה לו הרבה לשחרר.
    4 מתוך 4. הכל טראש, ורק לברון-לייקרס. על פרק זמן של 7:30 דק' בדיוק.
    מגיע לכאן במיוחד עבור זה. אל תקנו את ה"מעורבות" שלו במשחקים אחרים – זה קמופלאז', זה רק שאחרי הסבתי את תשומת הלב לתופעה. בא במיוחד – לברון – יורק יורק יורק – והולך, עד לפעם הבא.
    וואו, בנאדם. סליחה, "הצל". אתה מדהים.
    .
    נטשתי. בהצלחה. רק תנגב לפני שאתה עוזב.

    1. חחחחחחחחחחחחחח איזה בכי. קורע לב. שמע אני הייתי צריך לזרוק את הנעליים לפח ולא בכיתי ככה. עניתי לך בשירשור הקודם ונעלמת עם הזנב בין הרגליים. כשתענה למה שרשמתי שם נתקדם משם עד אז בחייאת רד מהנעל לא בא לי לזרוק עוד זוג. ניקיתי הכי טוב שאני יכול את החרא אבל הסירחון לא משחרר את הסוליה.

  36. טוב, עם כמה שאני אוהב לראות את לוקה אני עברתי ליוטה – קינגס.
    אם יהיה צמוד נחזור לרביעי 🙂

  37. הספר מהלכים של הלייקרס משנות ה90, כמה זריקות חצי מרחק כמה מהלכים של הנדאוף של הלייקרס שזורקים זריקות מחצי מרחק

  38. שאלנו מתי הירידה הדראסטית של לגרון תגיע , לתערי היא הגיעה השנה הוא גמר את הסוס, הוא מדי פעם ייתן משחקים גדולים כמו שהוא יודע אבל זה לא יהיה כבר על בסיס לילי

      1. שמעון מה אתה מצפה הם קבוצת סיבוב ראשון במקרה הטוב, 0 הגנה גיא יבוא עם סטטיסטיקה שהארדן מגן איכותי

  39. מת על קארוסו, דייויס הזה גם אהבל רציני במקום לחיות בצבע ולקבל כדורים בפוסט ובפיקאנדרול, רוצה להיות פווארד שמיידע סלעים מרחוק, מה קרה לסנטורים של היום פחדנים אמביד דיוויס

  40. איזה שופטים ביזיון בובאן לא מפסיק לקבל פיצוצים מהאוורד וכלום הוא ממש היה צריך להסתכל על השופט עכשיו עד שהוא הואיל בטובו לשרוק. מגוחך

      1. לא שייך לא שייך ועדיין האוורד עם כמה שזה מוזר נראה כמו ילדה לידו. דוחף ודוחף ובקושי מזיז אותו. השופטים הדביקו לו צעדים כי למה לא? הוא הרי לא יתלונן. הוא עומד במקום ושורקים לו צעדים. הארדן רץ חצי מגרש עם הכדור באויר ונאדה

    1. נו מנחם מה הקשר משחק פה משחק שם זה כל נגר הוא כוכב באיסה שהוא משחק גם טריסטן תומפסון נתן 25 ו23 נק העונה והיה הכוכב. אנחנו מדברים לרמה נורמלית. הסתכלת על בובאן? ובובאן ממש לא הכוכב או קאוב לזה במשחק סתם שרוך שרץ מצד לצד

  41. אין הגנות, ואוכל הזה אהבל עם תעודות ההנדוף של דיוויס עם הגארדים צריך להיות על קו ה3 לא מחצי מרחק, מריאנוביץ על המגרש במקום לתקוף אותי כל מהלך בפיקאנדרןל משליכים סלעים מחצי מרחק , הגנה עושים לי אזורית אפס תיאום

  42. פשוט פתטי הלברון הזה במקום לשמור הוא עבר לפלופר של עבירות תוקף. השופטים הם כמו הכיפת ברזל שלו, מיירטים כל מה שמתקרב אליו.

    1. שניהם סובלים מקלסטרופוביה. דיוויס היה פעם משחק מלא מתחת לסל בנא פתאום הוא מס 4 😂😂😂
      פורזי פחדן שלא מעז להיות בצבע הלום קרב
      צחוקים לראות מפלצות מעל 2.16 לא מוכנים להתקרב לאזור המלחמה

    2. אוי אדיסו אתה רפה הבנה אבל זה כבר מוגזם, אף אחד בעולם אפילו אמא של פורזינגס לא לוקחת אותו לפני דיוויס

    1. גם בהתקפה הוא לא קוטל קנים, הבחירת זריקות שלו נוראה וזה היה גם לפני הפציעה הוא פחד לשחק בצבע, דונציץ זה מיני הארדן הלבן

  43. אמרתי לכם תנו לגרין הנגר להיות המנוע הלב , והחתיכה הכי חשובה והקבוצה יורדת ליגה, אוברייטד מספר 1 בליגה כתבנו ולא שמעו

    1. בנייה נוראה עשו שם השנה אי אפשר להביא ליידם עוד שחקן מקס או שחקנים נורמליים , הלכה המשכורת על מחליפים

  44. אשך מקבל בלוקה כעונש את הארדן וראס יחד. בלי הגנה td כל משחק שפורזי מפנה לו את הצבע ללקיחת ריבאונדים סטפבק והתחזויות ודיבור קבוע נון סטופ עם השופטים. והכל בגוף לבן כמו שהוא אוהב.
    זה מבחן אישיות מרתקת שבעצם חושף לנו שאשך הוא אוהב ומעריץ שרוף של ראס והארדן בתת מודע ולכן הוא גם מתייצב כמעט לכל המשחקים שלהם.
    ניסוי פסיכולוגי מרתק

  45. למה אני חושב שהגרופי פחדן ממגע יותר מאשר פורזי?
    תחזרו אחורה ותראו אותו לפני הפציעה.
    כרגע הוא רק בהרצה,מנסה להסתגל ,במיוחד נפשית למשחק פיזי ולדעתי ככל שתתקדם העונה אנחנו נראו אותו יותר ויותר משחק קרוב לסל.
    ובהגנה הוא יחזור להיות מי שהוא,מגן טבעת וחסימות מהטובים ביותר.

      1. כרגע אולי בטיפה הוא טוב ממנו , אבל תזכור שהגרופי כבר עונה שביעית בליגה עם מספרים ריקים וללא שום תוצאה רצינית .

  46. רק שתיים הפרש במחצית.
    .
    אני לא רואה מה יש לנו להרוויח מקצב גבוה במשחק הזה, אבל כרגע הם רצים ואנחנו רצים אחריהם. הייתי מאט ונותן לדרוזן ואולדריג' לטחון אותם לאט אבל בטוח.
    .
    עם 7/23 לשלוש יתכן שכדאי להחזיר את בונר לפרקט ולשלוח אחד מהשחקנים לספר בדיחות באולפן. ה-cba מאפשר חוזה טו-וואי לשדרנים?
    .
    לפחות קארול התחיל לשחק.

      1. לא נראה לי שינוי משמעותי – שניהם מבוגרים ויקרים. לאב אמנם מסוגל לקלוע שלשות אבל הוא לא השחקן שאנחנו צריכים – פאואר שקצת יושב על המשבצת של אולדריג'. אני מעדיף סמול שיודע לקלוע שלשות וטוב בהגנה. ההוא שמשחק בקליפרס יכול להתאים… ואחרי שפול ג'ורג' יחזור תהיה להם כפילות בעמדה
        😉

  47. שימו לב, זאת בדיוק היכולת של הלייקרס השנה.
    להילחם עם דאלאס על המ-ומות האחרונים בפלייאוף.
    וכשפורזי יוריד חלודה דאלאס תהיה טובה יותר (היא כבר טובה יותר למעשה).
    הגרופי בדיוק מה שאמרתי – שחקן בינוני בהרבה תחומים. אין לו שום תחום במשחק או מהלך שהוא שולט בו ביריב.
    לכן חוגג נגד נמושות ובינוני נגד הגנות רציניות.
    השופטים מגנים בגופם על הלייקרס השנה.

    1. רק דיברת דייויס קלע ולברון מנגב את המאבס האמת. הנה לברון התחיל עם הפרצופים הכועסים. למה לעזאזל פורזי מכדרר על קשת ה3 כמו אמביד למה האסון הזה? תנו את הכדור ללוקה ואל תפריעו

      1. נו שימון, אנחנו רואים אותו משחק?
        היתה שם מכה מאחור שהשופטים לא ראו ואני כן. והגם השידור החוזר הראה שזה בא מלמטה

      1. בוכה בצדק. כל המשחק לא מפסיקים לכסח אותו. הוא כבר הבין שאם לא יעשה הצגות הוא לא יקבל שריקות. למד מהטובים ביותר אחד מהם משחק מולו. להזכיר לך את הזינוק של לברון לליטוף של צאנדלר?

      1. מה עדיף?! שיזרוק מול דאבל טים זריקה בנפילה לאחור.
        בראדלי קיבל מבט פתוח ביותר לסל, עדיף על כל זריקה מול שני מגנים. פשוט פספס זריקה שכנראה הוא קולע 9 מ-10.

  48. דאלאס כנראה ינצחו כי לוקה אבל אני ממש לא מתרשם מפורזינגיס.
    אני לא אתפלא אם לוקה חטף זעזוע מח.
    פורזינגיס שאמור להיות שחקן הגנה טוב בכלל לא באזור של דיוויס ושונא על אלכס קרוסו
    לא מבין את זה

  49. מה עם איזו מילת תודה על זה שהברחתי מפה את סומסום או טומטום או שום כלום או סתם איך שלא קוראים לו האיש בעל אלף השמות, החרא שנדבק לנעל ואי אפשר להסיר אותו?

    1. צריך איזה ממ של ריק קרלייל תופש את הראש…
      זה היה לי ביד וברח בגלל כסילות….
      תעשו האק הווארד וגמרנו.
      אבל זה קרלייל, לך דבר ללמפה…

  50. תקשיבו דוויט שחקן אחד המלוכלכים ואוהב למרפק בשושו אבל הפעם עם לוקה הוא לא עשה כלום לוקה פשוט נכנס בו והייתה התנגשות ראשים ודוויט חזק אין מה לעשות לא נעים להיתקע בו. אבל הקפיצה של לוקה הזכירה לי את ניימר האמת 😎
    מתנצל בפני לוקה אכןמקיבל מכה אבל עבירה זה לא

    1. אשך קיבלת בלוקה כעונש את הארדן וראס יחד. בלי הגנה td כל משחק שפורזי מפנה לו את הצבע ללקיחת ריבאונדים סטפבק והתחזויות ודיבור קבוע נון סטופ עם השופטים. והכל בגוף לבן כמו שהוא אוהב.
      זה מבחן אישיות מרתקת שבעצם חושף לנו שאשך הוא אוהב ומעריץ שרוף של ראס והארדן בתת מודע ולכן הוא גם מתייצב כמעט לכל המשחקים שלהם.
      ניסוי פסיכולוגי מרתק

  51. הפסד חשוב לדאלאס, הם צריכים ללמוד לשחק במקום להתבכיין.
    פורזי כרגע סמרטוט בגובה 2.20.
    הוא חזר חלוד מאוד מהפציעה וההעדרות הממושכת ואפשר להבין את זה.
    הוא ייבחן כמו שאמרתי בחצי השני של העונה.

  52. ריק קרלייל עוד חבר באיגוד המאמנים שלא עשו כלום כבר 10 שנים , סוס מת
    בשביל מה יפטרו את ברט בראון, שמעון?
    בשביל מאמנים בפנסיה כמו ריק קרלייל ?
    בגלל זה אני נגד לפטר את בראון , לא בגלל שהוא מאמן טוב , בגלל שהמחליף יהיה יותר גרוע .
    אתה זוכר מי היה המחליף של סאם הינקי ?

    1. לזה קוראים לנקות את הפארקט , פורזינגס הזה ממשיך לברוח מהצבע עכשיו זה היה גם לפני הפתיעה אם חשבנו שאחריה הוא יהפוך לסנטר אני מאבד תקווה , הגנתית הוא חלש השנה וצל של השחקן שלפני הפציעה, אבל שוב התקפית שחקן בגובה שלו אחרי שהוסיף מסה חי על קו ה3?
      גם דיוויס ואצביע אדיוטים עם הזריקות משלוש הם אמורים להיות סנטרים

  53. הנה המלכה לובשת את שמלת הפוליטיקאית ומחמיאה לעצמה בריאיון בדרך אגב (אני תמיד משחק בדרך הנכונה ומערב את החברים שלי במשחק ובלה בלה בלה)
    חחחחחחחחחחח
    מי שלא מכיר את המלכה יחשוב שהיא תמימה ונחמדה.

  54. כן, הצל. לשאלתך: אני מאוד נהנה.
    אני משוכנע שהייטר כמוך רותח מעצבים וצער עכשיו.
    אלה החיים שלך. אתה מגיע לכאן לקלל את לברון. לקרוא לאנשים פה חרא, כי אתה אלים.
    אלימות היא מפלטו של החלש.
    ואתה חוזר לחיים העלובים שלך. נהרס לך הוויקאנד.
    .
    ואיך נהרס?
    עם האדם שאתה הכי שונא בעולם.
    לא יודע מה לברון עשה לך. יש לי השערות שהולכות לכל מיני אנשים, שעשו לך פעם כל מיני דברים, בכל מיני מקומות.
    אבל הדרך לפתור את זה היא לא כאן, יא חביבי "הצל". לא לקרוא לאנשים "חרא". לא להגיד לגבר, "את נהנית?", סקסיסט שלא מביםן כמה הוא פתטי, בבת אחת נחשף עם תחתונים סרוחים צהובים משוק בצלאל, אחרון תגרני השוק. אתה בטח גם מציץ לשכנה, שלעולם לא תשיג, מה? "את נהנית?".
    אתה לא מבין כמה צחוק אתה עושה מעצמך? אז לך. קבל טיפול, שמישהו יעזור לך.
    .
    כן. סבלת. מאוד.
    כל הנחמה שלך היתה נצחון של דאלאס. בעבור זה התכוננת. הגעת במיוחד. שרפת את ליל שישי שלך – כי מה עוד יש לך לעשות? לאן תצא? ועם מי? וגם אם כן – אנחנו יודעים בדיוק איך יסתיים הלילה הזה. כמו כל אלה שלפניו. ואלה שיבואו אחריו.
    .
    רק. נצחון. אחד.
    מה כבר ביקשת?
    זה היה קרוב. הכי קרוב שיש.
    כמו בסיוט הכי רע, בשניה האחרונה, זה לברון. שוב לברון.
    הגאון מוצא את דני גרין, לשלשת באזר ביטר.
    אלוהים – זה לא קורה לי!!!
    .
    מגיעה ההארכה. זהו. אתה יודע שאתה אבוד. החיים שלך, כהרגלם, שוב שחורים.
    הנה לברון. שוב הוא. תמיד הוא.
    צ'אקה על הפנים של לוקה.
    צ'אקה על הפנים שלי. זה אני שם, הצל, ומה בסך הכל ביקשתי? צ'אקה על הפנים שלי.
    וזה שוב מזכיר לי את מה שקרה אז, עם האנשים ההם, במקומות ההם.
    ומה אני אעשה עכשיו? מה – אני – אעשה?!
    .
    אז כן, ידידי האומלל. נהניתי מאוד.
    אני הולך לאישה היפה שלי, לבית הנפלא שלי, ליהנות משלל האפשרויות שהחיים הטובים מאוד מעניקים לי.
    ועל הדרך, אראה קצת כדורסל. בזמני העודף, מאוד (ככה זה כשמצליחים בגיל מוקדם יחסית) – אבוא קצת לפטפט פה. ואולי לנקות את מפיצי הרעל, כמותך.
    אולי לא. אתה לא באמת שווה את זה.
    אל תטעה מהופס – אנחנו יכולים להיפגש רק כאן. אין בינינו שום מכנה משותף.
    ובעצם, גם פה אנחנו לא באמת נפגשים.
    בוא נסכם: תחזור אחרי טיפול. אם זה יותר מדי, אז משהו טכני: כשהשנתית שלך, תהיה המקדמות שלי. בזה יש לך סיכוי. קלוש אבל קיים. מוח כבר לא תוכל לגדל בגילך, אני חושש.
    לך לשלום, הצל. כי זורחת שמש. (פואטי יצא לי, מה?)
    שבת שלום.

        1. נראה לך שאשחית את זמני על אידיוט שבא לקלל? אמרתי שאלך, הלכתי.
          חזרתי עבור הפינאלה.
          ואני כותב מהר מאוד. ישירות, אפילו לא עובר אחורה להגהה מינימלית בד"כ (שמישהו כבר יאפשר פה עריכה). זמן משוער? אני מדויק. נגיד מהתגובה שלו, "את נהנית?", קח דקה צפונה, עד לפרסום. כמה זה, עשר דקות? ל-400 מילה בערך? גם יותר מדי. כולל קפה בדרך!
          סלאמאת.

      1. חחחחחחחחחחח
        אני חושב שהצל וסומסום מאוהבים, אז שיקחו חדר במלון דרכים אי שם בין שיקאגו ל LA, פלאג אוף, וינונה או סן ברנרדינו.
        הפכים מושכים זה את זה.

    1. אוי סתם זה כזה מיותר, אתה אמור להיות אדם בוגר פשוט מבליגים ולא מדברים לגופו של כותב וזה נמש לא משנה מה התחיל,, אין שום בעיה בעקיצות חבריות (כמו שלי ושל גיא וגילרי) אבל זה ממש עצוב

      1. הבנאדם מגיע הנה במיוחד רק לשמחקים האלה, כדי להפוך את הופס למקוחם שלא נעים להיות בו. זה חלא סתם הייטר. אין בעיה עם "ללל", שירים, לפלופ, בסדר. התרגלנו, נגיד. זה? ממש בא בכוונה להרעיל ולטנף. כמו עם מגאפון, העמוד הזה הוא רב-שיח. אז הוא צורח באוזן כל הזמן. תסתכל על ההספק שלו, עד הרגע שהערתי לו. מטורף. מהר מאוד, תראה לאיזה מחוזות הוא מגיע. מאוד עלובים, בוואלה היו מתביישים בזה. חרא שנדבק לנעל, סקסיזם, הקאתי על זה ועל ההוא. ואז עוד מתגאה, ווהו, תראו מה הצלחתי.
        לי אין סבלנות לאנשים כאלה. הם לא עושים שום דבר, חוץ מרוע. לכן אני עושה את המעט שאני יכול. ואם זה יותר מדי כתגובה, אין בעיה. לא צריך.
        יאללה. מספיק בזבזנו זמן על זה.

        1. חחחחח
          מה אתה ילד בן 4? אתה לא חייב לקרוא הכל. הצל לא מוצא חן בעיניך? אל תקרא. כמו שאמרת אם תקרא פחות יהיה לך יותר זמן לבלות עם האשה ולעשות דברים אחרים שאתה כן אוהב. שבת שלום.

    2. כבר אמרתי לך עד שלא תענה למה ששאלתי אותך לא תקבל ממני תשובות רציניות. סומסום טומטום או איזה כינוי שאתה לא מתחבא מאחוריו. תן את רשימת הכינויים שהתדיינת מולי במהלך השנים האחרונות באתרים השונים מוואלה דרך דה-באזר והופס לפני השינוי ואז אפשר יהיה להתייחס אלייך. עד אז תמשיך לבכות להתגזען ולהצדטק. אני אוהד לייקרס אז זה ווין ווין בשבילי ככה שאל תדאג החיים שלי לא מושפעים מניצחון או הפסד של הקבוצה שלי, זה רק ספורט ואני כבר לא בן 16 ממזמן.
      אתה לעומת זאת משליך עליי את כל מה שעובר לך בראש וכמה אתה פתטי כשאתה מנסה לשכנע אותי במה השגת בחיים הרי אין לך מושג מי אני אבל אתה אפילו בכינוי שלך לא שומר על עקביות אז אתה יכול לבחור כל דמות שתרצה בעולם הוירטואלי שלך, איש הייטק רופא זוכה לוטו טייס קרב דוגמן איש טלוויזיה פסיכולוג בשקל בן אלמות חצי אלוהים מה שתרצה. זה לא באמת משנה.
      רק דבר אחד משנה שקניתי אצלך הרבה נדלן ואתה הולך לבזבז עליי עוד הרבה שעות. רק תראה כמה קצף יש לך בתגובה, תנגב קצת זה נוזל לך.
      לאט לאט אתה תגלה שאתה מגיע להופס בשביל לחפש אותי.
      זאת הולכת להיות עונה ארוכה תקנה הרבה טיטולים מיואל שמעתי שהוא אחד הטובים בתחום.
      תתחיל מרשימת הכינויים שלך ונתקדם משם…

      1. תקשיב, וזה רק בגלל שאני שמח שקראת בעיון, כל מילה.
        אתה עוד מתגאה בזה שאתה נהנה להציק פה לאנשים? שזו המטרה שלך?
        אני רואה את הניסוחים שלך, גם במעט הדברים שכתבת היום, בנושאים אחרים. מייד מכנה את המגיבים פה, "כל האידיוטים שאמרו כך וכך".
        תגיד, מה הבעיה שלך, בנאדם? למה אתה שונא כל כך? לך תשחרר אלימות במקום אחר.
        וזהו. אל תפנה אלי יותר, בבקשה. תשתדל גם לא להציק לאחרים, אבל זה כבר גדול עלי להשגיח.

        1. פששששש זה היה הרבה יותר מהיר ממה שהערכתי בהתחלה, מעיד כנראה על איכות העבודה.
          בשביל להבין מקרי ראש כמוך צריך לקרוא בעיון(אתה היית קונה נדלן בלי לקרוא את הפרטים הקטנים?) אבל כפי שאתה שם לב גם אתה קורא בעיון למרות שאתה טוען שלא. ממשיך את חוסר העיקביות שלך כמו עם הכינויים. מעניין למה היה חשוב לך להחליף כינויים כל הזמן, יש לי כמה ניחושים לא רעים אבל נשמור אותם למועד מאוחר יותר.
          אני לא פניתי אלייך בשום שלב עד שאתה פנית אליי ואל תנסה לשחק אותה מגן המגיבים האחרים או טוהר האתר כי רוב הזמן אתה מדבר לעצמך. אני שמח שהבנת שנתקלת בקיר ותאמין לי שאתה עושה את הדבר הנכון, זו לא בושה לוותר כשאתה מעריך את היריב שלך כחזק יותר זה רק אומר שיש לך יכולת הערכה טובה וזה דווקא לזכותך.
          תשען אחורה תתרווח תהנה מההכנסה האסטרונומית האישה היפה שלך, המוח המושחז והחיים המושלמים בין אם הוירטואלים או האמיתיים והכי חשוב תנעל את הדיקטטור הקטן שרץ לך במוח בלי הרף ולא נותן לך מרגוע.
          היה שלום ותודה על הדגים.

        2. נ.ב
          .
          כמו שכבר אמרתי לך כבר כמה פעמים (והתעלמת מפחדונות או מבושה או משניהם גם יחד) תן רשימת הכינויים שבהם התדיינת מולי באתרים השונים ונתקדם משם

    3. לא כי אתה פשוט מלאכת מחשבת. תוציא את ספר התגובות שלך למי שפספס ח"ו וזה רב מכר (אגב בגלל מלאכת מחשבת אהרון לא יכול לראות המשחק. בצחוק וכו)

      1. נגרר הינו בניין סביל אם זכרוני אינו מטעה אותו. אם לכתוב באופן מכוער אישי ומשפיל ואז להתמם זה בניין סביל אז כללי הדקדוק בהחלט נשמרים.

  55. יאללה פופ תודה סגרת לי מאני אין דה בנק. עשה לי קצת דפיקות לב הפופ הזה מול הלוחמים לקח לו הרבה זמן לנגב אותם ועוד בסוף הוא הכניס את המחליפים בכלל דאגתי גם ב25 הפרש.
    יאללה יוצאים לריצת בוקר

    1. כואב לי האמת על הלוחמים בקרוב ישחקו מול אולמות ריקים האולם החדש לא נגיש אל האוהדים האמיתיים, דרימונד גרין לא ציפינו ממנו להרבה וזה היה די צפוי ,בדיוק כמו מה שקרה לרונדו שעזב את השלישייה הגדולה

  56. קובניגטון הוא הסחורה הכי חמה היום הערך שלו נמוך יותר כי הוא פתח את העונה נורא , קבוצות כמו הלוחמים יוסטון שבהם המילה הגנה היא קללה צריכים לנסות להביא אותו, הוא אחלה D3

    1. קובינגטון קראודר איגי מרקוס מוריס בפברואר יהיו יותר ריאלים אחרי שהקבוצות האלו יהיו עמוק בטנק.

      ההוקס נתנו בחינם את טוריאן פרינס כמו שסכין באומה אמר המקסימום של רדיש זה מה שפרינס עכשיו חבל.

  57. תודה, דור.
    הן על הפריוויו המושקע, והן על הסיקור הזריז כל כך מוקדם בשבת בבוקר.
    .
    אישית, חבל לי שאתה לא פותח פוסט חדש לסיקור –
    כך דיוני הבולג החי יוכלו להמשיך ללא הפרעה לדיוני תוצאות משחקי הלילה.
    .

    1. מה האפשרויות לחיזוק של דולדן סטייט השנה? יש להם תקרה קשיחה? כמה שחקני מינימום הם יכולים להביא ?

      1. טנקינג זה הדבר היחיד יהיה להם סיכוי לא רע בכלל לבחירה 1. הם יסיימונדי בודאות מקום אחרון במערב. גם ממפיס יחגגו עליהם. יש סיכוי טוב דהם ישברו את שיא ההפסדים 9 73 לא מופרך בכלל

      2. היות והם קיבלו שחקן בסיין אנד טרייד, גולדן סטייט הקשיחו לעצמם את תקרת השכר. הסיבה היא שלקבל שחקן בסיין אנד טרייד זה אסור לקבוצות משלמות מס.
        עכשיו גולדן סטייט עדיין משלמים מס, היות והתקנה מאפשרת לקבוצה שהקשיחה לעצמה את התקרה עוד קצת תקציב להחתמות מעבר לרף המס (מכונה "סינר"). גולדן סטייט כבר ניצלו כמעט את כל התקציב שלהם, ולכן אין להם יכולת להחתים אפילו שחקן מינימום.

    1. בהחלט, כבר הגבתי לך למעלה. היה לא משהו במהלך הערב אבל השתפר פלאים בסיום. אם גם עשית מזה כמה שקלים מה טוב 🙂

  58. אני חייב לציין כי בתור מי שראה הרבה לייקרס העונה דוויט האוורד כבר לא קשור לענף. הוא גרם היום ללייקרס ככ הרבה נזק שאין דברים כאלה.
    מאבס או סאנס אחת מהן תהיה בפלייאוף אם לא יהיו פציעות מפתח

  59. תודה רבה דור.
    הלייקרס מפחידים. לילה גרוע מהשלוש ועדיין ניצחו.
    אשכוס המבחן של זינגר יהיה היכולת שלו לתקוף את הטבעת הכושר שלו פחות מדאיג לדעתי כמו הקושי שלו עם זה.

  60. המשחק של הלייקרס מחזק את הערכתי אותם העונה.
    קבוצת האיכות של סף פלייאוף-מקומות אחרונים, יחד עם דאלאס.
    היו צריכים את לברון בשיאו ומשחק סביר של דייויס, יחד עם כיפת ברזל מהשופטים וטעויות מחרידות של קרלייל כדי לגנוב ניצחון מלוקה+4 נגרים.
    כשפורזי ייכנס לכושר גם מולם יפסידו באופן עקבי.

        1. לך תראה את רשימת המשחקים.
          קליפרס זה להייפ של המשחק הראשון (הפסידו).
          יוטה נתנו מופע נגרות מרשים וקונלי עוד לא היה בעניינים, ובלי בוגדנוביץ'.
          הם יישחטו אותם בכל מפגש חוזר.
          דאלאס בקבוצת האיכות שלהם והיו צריכים לנצח הלילה – קרלייל נתן להם משחק במתנה, והשופטים נתנו כתף חזקה.
          אבל תהנה לך כל עוד אתה יכול, מי אני שאקח מאוהד את ההנאה הקטנה שלו.

          1. סליחה באמת על שאני ככה עומד בדרכו של הנרטיב.
            אבל זה עליך,
            אני כבר לא בתפוצת ה-ללל, אז לא קיבלתי את דף המסרים…
            .
            ואם לרגע נבחר לא לבזבז זמן עם בדיחות עבשות,
            אתה במפורש שכתבת, הן לפני המשחק הנ"ל, והן לפני המשחק של הלייקרס מול יוטה, שיוטה/דאלאס מנצחות.
            זה בגלל שהן נמושות?

            1. נו, אז? אסור לי לטעות?
              את שתיהן אני מעריך כחזקות יותר מהלייקרס – יוטה משמעותית ודאלאס בקצת.
              וזאת ההערכה שלי לםלייאוף.
              איך זה סותר את לוח המשחקים הקל מאוד של הלייקרס לפתיחה?

            2. ברור שלטעות מותר. אף אחד לא חף מטעויות, ולי היו שורה של נבואות שכל מה שאפשר לכתוב עליהן זה "יפה השתיקה…"
              .
              אבל איך זה קשור להצהרה שלך שללייקרס חו"ז קל?
              .
              אם דאלאס, יוטה, והקליפרס, כולן לטעמך מתמודדות לגיטימיות על מקום בפלייאוף,
              אז איך המסקנה היא שהלו"ז של הלייקרס עד כה "קל מאוד"?
              3 מ-5 משחקים מול מתמודדות פלייאוף.
              בוא נשווה:
              קליפרס שיחקו מול: לייקרס, גולדן סטייט, פיניקס, שארלוט, יוטה, ספרס.
              יוטה מול: ת'אנדר, לייקרס, קינגס (פעמיים), סאנס, קליפרס.
              ספרס מול: ניקס, וויזרדס, פורטלנד, קליפרס, גולדן סטייט.
              דנבר מול: פורטלנד, סאנס, קינגס, מבריקס, פליקנס.
              דאלאס מול: וויזרדס, פליקנס, פורטלנד, נאגטס, לייקרס.
              פורטלנד מול: נאגטס, קינגס, מבריקס, ספרס, ת'אנדר.
              יוסטון מול: באקס, פליקנס, ת'אנדר, וויזרדס, נטס.
              .
              לא מסובך לראות שהלו"ז של הלייקרס ממוצע למדי. יש קשים יותר (פורטלנד), יש קלים בהרבה (ספרס, יוסטון).
              "קל מאוד", כתבת רק בגלל שאלו הלייקרס.
              .

  61. אגב חגי צדקת, הגלגול מוציא הרבה יותר מדי פוקוס ואנרגיה על עיסוק בשופטים, ושולח ידו באומנות האפלה של ההתחזות.
    אבל בינו לבין הארדן מצוי אוקיינוס של נכלוליות, רמאות וחוסר בושה, כשגם סגנון המשחק שלו הרבה יותר חכם ולא אגואיסטי. לא תראה אצלו השלכות חסרות בושה ומשחק 1×5 שכונה, הוא באמת מפעיל את הקבוצה ומשתדל שהקבוצה תייצר את הזריקה הטובה ביותר, ולא סתם חושב על הסטט' ועל הנקודות שלו.

    1. לדעתי זה עניין של בניית הקבוצה וסגנון המאמן אבל כן הגלגול מנהל משחק ברמה מוגמרת. 36% לשלוש ו80% מהקו באופן עקבי והוא טופ 10 בליגה

    2. הוא פשוט ילד ותכלס בגלל שהוא לבן אירופי הוא לא מקבל גרם כבוד, דוריס חתכה אותו לא מעט בשידור והיללה את לברון כאילו עשה לה טובה אתמול בלילה. גם נוביצקי לא באמת קיבל כבוד. אתה מתאר לך מה היה קורה בתקשורת ובליגה אם שני שחקנים לבנים בדרך למשחק היו צוחקים על פציעה או מחלה של כושי כמו לברון?
      הוא עוד יתבגר ויהיה טוב יותר כי אם הוא הביא סטטיסטיקה כזו במשחק מול לברון ששמר עליו לא מעט פעמים אם איידי מתחת לסל וברדלי שלא עזב לו את החולצה עם חיפוי של גרין אז מפחיד לחשוב לאיזה גבהים הוא יגיע.
      ביננו הוא גם ניצח את המשחק. הפסיד רק כי השופטים "לא ראו" שקאוורד תפס את קרי כאילו זה פוטבול

      1. דוריס היא עובדת בכירה וותיקה בתאגיד מה אתה מקשיב לה.
        קרלייל הפסיד את המשחק וההוא שלא נתן ללברון להטביע שלא עשה עבירה ונתן לדני גרין את השלשה.
        מה שדוויט עשה עושים כל משחק שני בליגה וזה אכן עבירה אבל מי ישרוק חסימה נעה במצב כזה? מקרים בודדים זכורים לי. בטח שזו הלייקרס.
        קרלייל יכול לבוא בטענות רק לעצמו ולוקה יכול לבכות רק לו. כדאי ללוקה בכלל להתרגל להגמות אגרסיביות הצקות וטראש טוק הם רק יגדלו בטח בפלייאוף

        1. עזוב שמעון לא הייתה חסימה נעה. הוא כבר ברח לו והוא פשוט תפס אותו מאחור כזה שבכדורגל מקבלים עליו צהוב. אתה צודק וברור שהכל זה קודם על המאמן ויש הרבה מאמנים מטומטמים כמו קרלייל ולחשוב על ההתנשאות שהיתה לצבועים האלה על דיוויד בלאט שעושה לרובם בית ספר. איזה סקנדל עשו מזה שהוא ביקש טיים אאוט כשלא היה לא, כשכל משחק מאמנים עושים עשר טעויות פי אלף יותר קריטיות.
          הוא יתרגל אל תתדאג זה לא אומר שבדרך הוא לא יבכה קצת הוא הבין איך להשפיע על השופטים וכל עוד הוא לא יקבל ריספקט הוא יפעיל לחץ. אם לא הבכי הוא בחיים לא היה מקבל את התוקף מול לברון עוד היו שורקים לו בלוקינג.
          השלשה הזכירה לי את השלשה של ריי אלן מאותה הפינה להארכה וניצחון עם החטאת עונשין, על תקן קאווי פאוול יחי ההבדל אבל כמעט אותו הדבר אחד לאחד

          1. תגיד חביבי, אתה באמת אוהד לייקרס? כי זה נראה כאילו רצית ניצחון של דאלאס ואתה בא בטענות על השיפוט לטובת הלייקרס…

            1. אני אוהד לייקרס שחטפו לו את הקבוצה. חוץ מזה אם אני אוהד אני לא יכול להיות אובייקטיבי לגבי שיפוט? שנים אני מתלונן על השיפוט באנביאיי אז מה פתאום אני אתעלם רק בגלל שהקבוצה שלי מרוויחה מזה? לא הגיע ללייקרס ניצחון היום.

            2. כן הכניסות האלה של לברון עם הדחיפה והמרפק… צריך אחד כמו דונציק שיעשה הצגה ושהשופטים יתחילו לשים לב!

  62. סיקור נהדר כרגיל דור. אחלה שישי.
    .
    1.דאלאס הפסידו אמנם בהארכה, אבל משחק טוב מאוד של דונצ'יץ', המשך לפתיחת העונה הטובה. הוא מזכיר יותר ויותר את הארדן בהגעה לקו, במסירות לזריקות בטבעת או על קשת השלוש ובחדירות היעילות שלו. הוא משחק כדורסל כיפי לצפייה ולכן יותר קרוב להארדן של 2016/17 ולא מכונת הבידודים מהשנתיים האחרונות, אבל זה עדיין הופך אותו לשחקן עצום שהשתפר מעונת רוקי אדירה. כתבו על זה בהרחבה ברינגר, הכל הורגש בהפסד של דאלאס ללייקרס.
    ..
    2.סקרמנטו עם ניצחון ראשון, כשהדקות של בייליצה ודדמון עבדו טוב ביחד. הפתעה יחית מול יוטה מתואמת יותר וחזקה יותר והקינגס עדיין לא נראים משהו, אבל הם עצרו את כדור השלג. האם זה יספיק בשביל ריצה לכיוון הפלייאוף? אני בספק.
    .
    3.זאק לואו התייחס בטור השבועי שלו לאוטו פורטר, שלא פתח טוב את העונה בכלל עם 8.8 זריקות ב-31.8% מהשדה. היום, נגד דטרויט חלשה מאוד בכנף, הוא קלע ב-8 מ-12 כשהוא יוצר את הרוב המוחלט של זריקותיו. זה היה משחק טוב, אבל כדי ששיקגו תצליח באמת פורטר צריך להיות נשק בלי הכדור. הגו-טו-גאי שלהם זה זאק לאבין, למרות שהוא היה מזעזע היום.
    .
    4.נתון שמושפע גם מהמשחק הערב ומספר חלק גדול מהסיפור של הנטס: העונה ג'ארט אלן עם נט רייטינג חיובי של 11.1+ ודיאנדרה ג'ורדן עם נט רייטינג של 13.4-. אלן שיחק רוב הזמן נגד המחליפים, מה שמשפיע על הנט רייטינג לטובתו, אבל גם החמישייה נראית טוב בהרבה כשהוא משחק, בדומה למה שראינו נגד הרוקטס. הוא מגן ורסטילי בהרבה ונייד יותר גם בהתקפה ולכן אני מאמין שנראה אותו שומר על המקום בחמישייה, פשוט כי זה הופך את ברוקלין לטובה יותר. דיאנדרה כבר לא מה שהיה בהתקפה או בהגנה מחוץ לצבע, אלן יכול להפוך למשהו שמזכיר מאוד את ג'ורדן (הסנטר, לא הקירח) בשיאו. כשחלון האליפות של ברוקלין נפתח ב-2020/21 עם החזרה של קווין דוראנט, יכול להיות שהשנה עדיף להם לתת לאלן לפתוח.

  63. תודה על הסיקור הזריז. ראיתי רק את לייקרס-דאלאס אז כמה נק' מעניינות שקפצו לי לעין:
    1. לוקה חתיכת מפלצת , איזה גיוון במשחק, שליטה בקצב,
    פשוט מדהים הקפיצה שעשה העונה.
    2. הטנק של לברון עדיין פעיל, אותי הרשימה במיוחד העובדה שהוא מזהה את הרגעים בהם הוא צריך לזוז מעט ולתת לגבה להיות הגו טו גאי. היום עשה את זה לא מעט ברבע האחרון.
    3.דוויט הווארד עם שני מהלכים גדולים בסיום המשחק:
    החסימה בגב של קארי שפנתה את גרין לשלשה עם הבאזר
    והפגיעה הלא מכוונת בפדחת של לוקה שהוציאה אותו מטיפוס לגמרי.

  64. כצפוי כמו שחזינו הימרנו ושיערנו אחרי הבריחה של סטף דריימונד "נפצע" באצבע. בקאוב מאד בעיות הגב הקשות יתקפו שוב את סטיב ואז דיאנגלו יבין שהוא הופקר במערכה וגם יפצע עי חרקים שגדלו לו על השיער. ואז נזכה לראות 41 דק של גורדן, לא מייקל פול

    Steph is out, Klay is out and now Draymond’s finger is hurting. A string of bad luck continues for the Warriors

    מסכנים…אין להם מזל…חחח עלאק

    1. גם סטף "נפצע" עאלק. זה או שהוא רצה להיפצע בתת מודע שלו, או שהם פשוט מזייפים "שבר". שברתי את היד פעם ולא היה לי ניתוח ולא נעליים. תוך שבועיים כבר חזרתי לשחק.

      1. ברור ״פציעות״ , האמת אם איך שהם משחקים גם אני הייתי מזייף פציעה , מתי יתחילו להפנות אתבע מאשימה לקר מעניין אותי לא הגיוני שהקבוצה נראית ככה, תומך בטענה שלמו שאם דוראנט קרי וקליי אתה יכול לשחק באיזה שיטת משחק שתבחר שהם קולעים מכל נקודה על הפארקט, בלעדיהם משחק המסירות לא נראה טוב וההגנה לא קיימת.

        1. אם כל העונה הווריורס היו נראים כמו שהם נראו בשלושת ההפסדים היה על מה לדבר. אבל במצב הנוכחי? עם הרכב שהוא בעיקר של רוקיס – בבחירות נמוכות, או שחקנים שלא ראו פרקט כמעט, או שחקני מינימום, גרין שהוא פח אשפה לדעתך הנחרצת, ודילו אחד. לאן בדיוק הם אמורים להגיע?

  65. מתי יקום השחקן (לבטח מישהו עם עבר באירופה) שיעקוף את ההוראה המטופשת של מאמנו ויבצע עבירה ביתרון 3?
    ראיתי את הרבע הרביעי של דאלאס-לייקרס, מדהים איך נתנו ללברון (קלע עונשין בינוני) לחדור לסל, ולמסור החוצה לשלשה של גרין בפינה.
    נכון, הווארד עשה עבירה בחסימה על קרי, אבל לקרלייל לא נותר טיים אאוט לצ'לנג' על עבירה. גם לא ברור איך דווקא דווייט פאוול, שחקן של 62.5% מהעונשין, קיבל את הכדור בסוף (ממסירה של כמעט איבוד כדור). בקיצור, דאלאס הפסידו על נאיביות שלא לאמר טיפשות..

כתיבת תגובה

סגירת תפריט