חם מהתנור: סטפן קרי שבר את היד

כוכב גולדן סטייט (3-1) והאמ.וי.פי לשעבר, סטפן קרי, שבר את ידו השמאלית במהלך משחק הקבוצה נגד פניקס במהלך התנגשות עם ארון ביינס.

קרי, שניצח משחק אחד משלושת המלאים בהם שיחק עבור סגנית האלופה השנה, עלול להחמיץ בין 6 ל-8 שבועות. אין עדיין תקופת זמן משוערת לחזרתו, שתקבע לאחר שיעבור בדיקת CT. העונה הוא קלע 20.2 נקודות עם 6.5 אסיסטים ו-5 ריבאונדים במשחק.

*

קייל קוזמה צפוי לערוך בכורה עונתית עבור הלייקרס (1-3) בשישי, במשחקם נגד דאלאס.

*

פציעתו של טריי יאנג לא חמורה כפי שחשבו בהתחלה והרכז של ההוקס סובל מנקע בקרסול. הוא אמור לחזור במהלך השבוע הבא.

*

קארל אנטוני טאונס וג'ואל אמביד הלכו מכות במשחק בין פילדלפיה ומינסוטה, ממנו שניהם הושעו. יכול להיות שנראה את הליגה משעה כל אחד מהם למשחקים נוספים.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
55 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
עמיחי קטן
31/10/2019 9:07:20

נחכה ונראה.
המתינו לפרק הבא של יומן גולדן סטייט… (בעוד כמה שבועות…)

stam
stam
31/10/2019 7:06:38

אוי ואבוי. רק איך כבר יודעים שזה שבר? עוד לא הספיק לעשות אקס-ריי..

גיא רוזן
31/10/2019 7:18:58
הגב ל  stam

בטח שעשה. הוא עוד לא עשה CT (בעקבותיו יוחלט אם צריך ניתוח).

גיא רוזן
31/10/2019 7:28:59

השבר של קרי הוא בעצם המסרק השנייה של כף יד שמאל. זו העצם שמתחברת עם עצם שורש כף היד בתחילתה של האצבע המורה.
.
תודה על העדכון הזריז, רועי.

עידו גילרי
31/10/2019 7:29:52
הגב ל  גיא רוזן

מה לוחות הזמנים על כזה דבר?

גיא רוזן
31/10/2019 7:49:33

יש כל כך קצת מידע.
מה שאפשר זה רק לנחש ולזרוק מספרים לאוויר –
נתחיל עם הניצוח האופטימי של המידע שישנו:
יש שבר, זה ברור. מה שלא ברור זה היכן השבר בדיוק. זה משמעותי, היות ובמקרים בהם השבר הוא בבסיס העצם, יש סיכוי גבוה לפגיעות נוספות בקבוצה של שרירים קטנים משמעותיים לתפקוד כף היד.
למה אופטימי?
כתבו שבדיקת ההמשך היא CT, ולא MRI.
MRI לא תורם בכלום עבור שבר "רגיל" בעצם המסרק. הוא כן הופך למשמעותי, כאשר יש פגיעה בשריר, או ברקמת חיבור.
כאמור –
הדיווח הוא על CT, מה שגורר ספקולציה שלי שאין פגיעות נוספות מעבר לשבר.
.
מה שעוד לא ידוע, ולא יהיה ידוע עד אחרי ה-CT, זו מידת חומרת השבר. יש מקרים בהם נדרשת התערבות ניתוחית. יש מקרים בהם קיבוע מספק.
קיבוע יכול להיות לתקופה של שבועיים – שלושה, ואז צריך עוד שבועיים שלושה לפני שאפשר לחזור לפעילות.
כך שהתרחיש האופטימי הוא 4 – 6 שבועות.
התרחיש הפחות אופטימי הוא התערבות ניתוחית. זו מאפשרת במקרה של שבר מורכב, להשיג את היציבות המקסימלית לעצם אחרי הפציעה. במקרה כזה יש טווח גדול מאוד של זמני התאוששות –
לא כל הניתוחים דומים. יש שיטות שונות של החדרת חוטי מתכת ש-"תופרים" את העצם, ומאפשרים התאוששות מאלה. דרגת ההתערבות תלויה בחומרת השבר.
ההתחלה של פיזיותרפיה אחרי ניתוח כזה, היא אחרי 4 שבועות בתרחיש האופטימי ביותר,
כאשר זמן ההחלמה הוא גם משתנה (מינימום של 4 שבועות). כך שבמקרה של ניתוח, אנחנו מדברים על 8 שבועות עד 10 או 12 שבועות, וגם אז זה כאשר אין סיבוכים, ואין פציעות נוספות לשרירים ולרקמות חיבור.

עידו גילרי
31/10/2019 8:02:22
הגב ל  גיא רוזן

תודה.
צריך גם לבדוק אם נמתח גיד הטנקינג כי אז זה מאריך את זמן ההחלמה.

asaf
31/10/2019 9:12:19

תודה על ההסבר גיא. יש לי תחושה עידו שגיד הטנקינג הולך להמתח חזק.

thejanitor
thejanitor
31/10/2019 11:17:20

חח לגמרי, העונה הזו זועקת לטנקינג מצד הלוחמים. עונה הבאה עם דני אבדיה בחירה 5 בדראפט

אור
אור
31/10/2019 13:12:51
הגב ל  thejanitor

אין סיכוי עם סטיב קר האנטישמי

אור
אור
31/10/2019 13:12:38

🙂

חגי "התותח" ניסני
31/10/2019 8:58:40
הגב ל  גיא רוזן

תודה על ההסבר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הסאנס VS מאבס על מקום 8. אני רואה יתרון לסאנס שאייטון יחזור (מה נסגר עם העונש שלו?)

גיא רוזן
31/10/2019 7:50:34

עדיין לא נקבע תאריך לבוררות.

עידו גילרי
31/10/2019 8:05:34

אמורה להיות פגישה עם הליגה בהמשך השבוע. בינתיים דווח שאחד מר Ashach Tamir Hamekori שלא ממש ברור מה המוצא שלו הגיש בקשה רשמית להאריך את ההשעיה ל50 משחקים. העירור הוגש בשם איגוד הנגרים הלבנים. ארגון שלא היה מוכר עד עתה. פרטים נוספים יבואו.

אשך טמיר המקורי
31/10/2019 8:25:17

א.נ.ל – או בשמו המלא, א.נ.א.ל (איגוד נגרים אלמונים לבנים) – איגוד רשמי ומוכר המטפל בזכויות מיעוטים כלפי סטארים מלאים בהייפ מוגזם, האירגון ידוע בפעולתו החזקה, והתקיפה, ובשיטות החקירה החודרניות והפולשניות שלו.

NFS
NFS
31/10/2019 8:58:35

יש לאיגוד סניף בברוקלין "איגוד נגרים אלמונים לבנים יהודים" (א.נ.א.ל.י)
הסלוגן שלהם- "כשזה לא נכנס חלק לטבעת, תמרח על זה משחה, בעזרת השם" זכה במקום ה-2051 לסלוגן השנה בברוקלין רבתי.

אשך טמיר המקורי
31/10/2019 9:17:36
הגב ל  NFS

lol

ד"ר פופרס
31/10/2019 9:17:21

א.נ.א.ל היו בביקור בכפר שבוע שעבר ,לשיפור שיטות החדירה ופלישה העמוקה.
בעת הביקור בפס היצור במעבדה הסודית,הצוות שאל והתעניין בטיטולי העתיד,
חייב לציין שהם מראים אינטלגנציה ורגישות גבוהים בשביל איגוד ונילי

אשך טמיר המקורי
31/10/2019 9:22:00
הגב ל  ד"ר פופרס

סומך עליך ועל טיטולי העתיד שתמצא פתרון לקקי-גב של דרוזן בפלייאוף… ספרס ניישן מחזיקים לך אצבעות.
אני יודע שהמטלה קשה מאוד (או רכה מאוד בעצם…) אבל אתה הסיכוי היחיד שלנו.

אשך טמיר המקורי
31/10/2019 9:27:35
הגב ל  ד"ר פופרס

בעקבות הזזת המעבדה למערה הסודית, יש קולות באירגון להחליף את השם מ-ללל לחסמב"ה (חזל"ש סופי מהשיקוץ בעזרת השם). נקיים ישיבה מסודרת עם הבורקסים, החשפניות והכל.

אור
אור
31/10/2019 13:37:36

חכה עד שנראה מה יוצא מהשיקוץ ג'וניור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מר Ashach Tamir Hamekori נשמע הודי

asaf
31/10/2019 11:12:49

שימון הגם אתה במפרגני הסאנס? לא מספיק אשך וגיא מפרגנים לסאנס באותו שבוע? הלך עליהם לגמרי…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  asaf

אני ממפרגני הסאנס עוד מהעונה שעברה 😎

עמיחי קטן
31/10/2019 7:47:44

גולדן סטייט עכשיו צריכה לשאוף לדני אבדיה בדראפט

stam
stam
31/10/2019 8:34:43

ואבדיה מצידו עושה הכל כדי להידרדר… היה רע לתפארת לאחרונה כמה פעמים.

עמיחי קטן
31/10/2019 9:04:55
הגב ל  stam

בתור שחקן רוטציה לראשונה בקריירה הוא חושש לקחת אחריות כשלא הולך לו, וזה הגיוני, אבל כמובן בעייתי. אני מאמין שעוד איזה חודש-חודשיים הוא יהיה טוב בהרבה

עגל
31/10/2019 7:48:33

באסה. נקווה שיחזור מזה כמה שיותר מהר

צ'יקו
31/10/2019 8:12:16

מיד אחרי המכות והמקלחת אמביד לא הסס לרגע ושלף את הטוויטר ותייג את ג'ימי באטלר בהודעה על הנצחון והמכות על קא"ט.
ס"ה מתחשב וממשיך את המורשת.

Glal
Glal
31/10/2019 9:07:52
הגב ל  צ'יקו

גועל נפש של התנהגות, כנ״ל בן סימונס שחנק את טאונס כשהוא על הרצפה ועם הגב אליו. הם שניהם צריכים להיות מורחקים לכמה שבועות לדעתי.זה לא יקרה כי הליגה מאתרגת את הכוכבים.

יואב
יואב
31/10/2019 8:13:03

יש לגולדן את הבחירה השנה?
אם כן זה הזמן לעשות ספרסבתקופה שלפני דאנקן לקבל בחירה גבוה
לקחת שחקן עם ריצפה גבוה שיכול לתרום כאן ועכשיו ולחזור בעונה הבאה מחוזקים+עוד עונה של התבגרות הילדודיס.
וגם אחלה זמן להעלאת המחיר של ראסל.
לתת לו עכשיו להשתולל.

גיא רוזן
31/10/2019 8:20:29
הגב ל  יואב

הבחירה שלהם עברה לנטס במסגרת הסיין אנד טרייד דוראנט/ראסל, אבל היא מוגנת 1 – 20.
כך שטנקינג משמעותו לא רק בחירה גבוהה מובטחת, משמעותו יכולה להיות ההבדל בין בחריה גבוהה לבין 0 בחירות דראפט.

יואב
יואב
31/10/2019 8:53:39
הגב ל  גיא רוזן

אני לא בטוח שגם בלי כיוון לטאנקיג הם מסיימים בלי בחירה אבל זאת הזדמנות בשבילם אחרי הרבה שנים לבחירה גבוה בדראפט.

אור
אור
31/10/2019 13:39:06
הגב ל  גיא רוזן

לא ידעתי, עשו בשכל עם ההגנה הזאת

bobby
31/10/2019 8:45:13

בהנחה שהפציעה של קרי תהיה ברת התאוששות מלאה ומהירה, אולי זה ייצא טוב לווריורס – יוכלו להריץ קצת יותר חלק את ראסל ולהעלות לו ערך לטרייד עתידי אפשרי.
ולכו תדעו? אולי פתאום על אף הםציעה הווריורס דווקא ישחקו טוב וינצחו כמה משחקים? אי אפשר לדעת מתי ואיפה אפקט יואינג יופיע.

חגי "התותח" ניסני
31/10/2019 8:59:43

כשהקארמה אומרת אחרי החגים היא מתכוונת לזה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

ממש ממש חבל, נקווה שיחזור לעצמו ובמהרה בימינו אנו.
.
תודה רועי וגיא

עידן
עידן
31/10/2019 11:50:21

אסור לקרי לחזור לשחק השנה כמו ל תומפסון
הווריירס עוד לא בבנייה מחדש כך שבחירת דראפט גבוהה טובה מאד בשביל טרייד בנוסף ל דיאנגלו ראסל ואולי דריימונד גרין(דריימונד רק במקרה של טרייד על סופרסטאר)
לא אבדיה ולא בטיח.
בחירה 4 שהלייקרס קיבלו השנה עזרה להביא את אנתוני דייויס.
עוד 3-4 שנים שהווריירס יתחילו בניה מחדש רק אז יהיה מעניין מי נמצא בדראפט עד אז הבחירה צריכה להיות סחירה לטרייד בנוסף לשמות שציינתי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עידן

דריי על סופרסטאר, חזק אתה, בטח יעמדו בתור חחח

תשמע יש סופרסטאר שאני מוכן לתת לך, דריימונד גרין על בלייק גריפין ודיאנגלו ראסל+בחירת דראפט שלכם השנה וזה כי אוהב את גריפין ורוצה שיהיה לו טוב בשלהי הקריירה, באמת.

עידן
עידן
31/10/2019 12:11:14

דריימונד>גריפין
לא רוצה גריפין אולדרידג לאב וכאלו שדריימונד יותר טוב מהם.רק בשביל סופרסטאר ברמה של טופ 10 אני נותן את דריימונד ראסל ובחירות דראפט.
אם לא לווריירס יש כבר 4/5 הרכב מוכן לשנה הבאה
1-קארי
2-תומפסון
4-דריימונד
5-קאולי סטיין

ושחקן ספסל אחד טוב ברמה של לוני.
ראסל ובחירת דראפט תמורת קובינגטון שהוא אחלה d&3 ואוקוגי לספסל פלוס אולי עוד שחקן וראסל יוכל לשחק עם חברו הטוב קרל אנטוני טאונס.הווריירס צריכים לשנה הבאה שחקן בעמדה 3 והמון שחקני ספסל.
השנה הזאת גמורה ובסייבורג ננוחם

עידן
עידן
31/10/2019 12:15:28
הגב ל  עידן

ראסל תמורת קובינגטון ואוקוגי כמובן בלי תוספת של בחירת דראפט

יואב
יואב
31/10/2019 13:13:47

בתאחלס בחירת דראפט דבוה בנוסף לראסל זה שילוב ששווה הרבה בטרייד
או להביא שחקן מאוד בשל.

עידו גילרי
31/10/2019 13:18:46

לכל הקופצים על עגלת הטנקינג של הווריורס אני רק אזכיר שבפעם האחרונה שסטף נפצע והם טינקקו הם השיגו את האריסון בארנס…

ג'ט לג
ג'ט לג
31/10/2019 13:45:31

ומאז שיטת הלוטרי השתנתה כך שגם קבוצה עם עם סיכויי לוטרי נמוכים יכולה למצוא את עצמה עם בחירה גבוהה

stam
stam
31/10/2019 14:09:16

טוב. מה הדברים האופטימייים, שנובעים מהפציעה של סטף?
אני אתחיל:
כל הריצ'-ביצ' של סן פרנסיסקו, שגנבו לאוקלנד את הקבוצה שלה – תקועים באולם הנוצץ עם מנויים פסיכיים, עבור עומרי ספלמן ואריק HOF פסקל.

stam
stam
31/10/2019 15:12:52
הגב ל  stam

פרצוף האיכה של עידו גור וגיל ברק, שהגיעו עם הגופיות לאולפן. תענוג, על שנים של הומריות מעצבנת מכביסטית. גור עוד חושב שבסוף הדרך, כולם חוזרים בריאים, ומחכה להם מתנה בשם יאניס. דרים און.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  stam

קל יאניס חותם במקום דריימונד ולוני שמוטרדים עבורו. דיאנגלו הולך למיני תמורת קובניגטון ואוקוגי.

סטף קליי קובינגטון יאניס קולי סטיין חמישייה קונטנדרית 😂😂😂 תחזית אופטימית.

תחזית פסימית קליי נהיה דריימונד, דריימונד הופך ליותר נגר סטף מזדקן והופכים לבשר תותחים גם בעונה הבאה

ריאלית. קליי חוזר לעצמו דיאנגלו הולך תמורת אריק גורדון ואייזיק דריי הופך ליותר נגר ושמן ונבחר לסנטר הטוב בליגה בסקר המנגרים לפני העונה

תכלס סתם אני בטוח שהלוחמים כל יום נותנים כבר עכשיו נותנים ליאניס כבר את הפיץ. יאניס מפתח געגועים לברוגדון ואומרים לו נשארת עם פאקן אריק בלדסו בקור של ויסקונסין.
(סתם שאלה..אם הבעלים ידע שהוא לא רוצה לשלם מס מותרות מי החליט להחתים את בלדסו באמצע העונה על ברוגדון??.נגר כמו בלדסו אפשר למצוא כל יום אפילו בגי ליג)
באים המומחים ואומרים לו דולר 1 במילווקי=4 דולר בסיליקון ואלי ואפילו נביא לך סיליקון לעוררות הגברא רבא כל השנה חינם בלי הגבלה על חשבון לייקוב.

אני לרגע לא מאמין או רואה את יאניס ממשיך בבאקס מעבר לחוזהו ואם בסיום עונה זו הוא יבקש טרייד הבאקס יעדיפו להטרידו מאשר לאבדו חינם גם אם זה לקבוצה אחרת

Berch
31/10/2019 14:29:30

מאיגרא רמה לבירא עמיקתא (אין קשר לבירה לא מסוננת)
איך נפלו לוחמים ? שברו להם את היד
אוי ואבוי
שיבריא במהרה (או שלא כל כך אם הם מכוונים לטנקינג)
🙂

NFS
NFS
31/10/2019 15:44:31

איזה שיחוק של גולדן סטייט וקרי. סוויש.
עכשיו רק צריך שהאפטר שייב של דריימונד יפול לו על הזרת ואודרוב לדראפט.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NFS

יקרה קרוב ממה שאתה חושב

מנחם לס
31/10/2019 18:04:48

אני חושב שהפציעה הזאת היא מין ברכה לכולם, ובעיקר לסטף. ראיתי במחצית הראשונה (עברתי קצת מהבייסבול לראות מה קורה) שהוא משחק במין אי-חשק. כאילו הוא לא רוצה לחזור לשנותיו הראשונות בליגה עם הפסדים על הראש, והוא לא מצליח לבטא את עצמו. אז שינוח כמה חודשים. אולי הוא יחזור כשקליי תומפסון יחזור, ויחד גולדן סטייט תחזור להיות לגיטימית. חודשי מנוחה יהיו טובים לו, בעיקר לנשמה.

sga
sga
31/10/2019 21:14:28
הגב ל  מנחם לס

מנחם, עם כל הכבוד האיש מרוויח סכומי עתק בשביל להקפיץ כדור. ויש קהל גדול שקנה כרטיסים גם בשביל לראות אותו. אז כדאי מאוד שימצא חשק. אגב היום שבחירה גבוהה יכולה להגיע גם ממקום נמוך אין לחץ מיוחד להיות שטיח לליגה, חודשיים בלי סטף יגיעו לא מעט הפסדים ואז יחזור לעוד חודשיים. אין סכנה שהווריארס יעלו במערב לפלייאוף ויתנו כבוד לאוהדים.

רפיקי
31/10/2019 21:08:59

להגיד שאני שמח בפציעה הזו זה הגזמה
אבל זה מקל מאוד על כמה עניינים.
קליי יחזור בעונה הבאה.
קרי גם עם חוזר העונה זה רק בשביל למכור כרטיסים
והוא לא יתאמץ באמת
מטרות לעונה הקרובה:
לעלות כמה שיותר את הערך של ראסל
להבי מי מהגוויות האלו יכול להיות שחקן מחליף בnba
לוני צובר נסיון NBA.
פלייאוף לא יהיה.
מטרות לעונה הבאה:
קרי קליי ודריימונד בריאים 100 אחוז
שימוש בראסל ובבחירה (אם תיהיה,כנראה שכן)
1.כדי להביא סמול פורוורד שהוא גם מגן טוב וגם קולע טוב.
2.לחזק את הספסל
תיארוטית עונה הבאה אפשר לחזור להיות קבוצת צמרת