מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

1.מה כל כך מיוחד בעונה הזאת (אוקיי. ב-8 הימים הראשונים שלה)

רציתי להתחיל דיון על מה מיוחד כל כך בעונה הזאת, אבל בסוף החלטתי להכניס זאת כקטע במעורב. אני בטוח שהעובדה שהגולדן סטייט ווריורס כבר אינה האלופה הבטוחה – או כמעט בטוחה – אינה הסיבה הקובעת. ישנה לה השפעה אבל לא מכרעת.

העובדה הפשוטה היא שיש משהו בעונה הזאת שלא היה באף עונה אחרת: אין כמעט משחקים משעממים. כמעט כל משחק הוא מאורע. האלמות מפוצצים, הרייטינג של הטיווי גבוה (וזה כשממול מתקיימת סידרת וורלד סרייס ענקית בין יוסטון, אליפת ה-AL, ווושינגטון, אלופת ה-AL, כשכל אחת מהן ניצחה את כל משחקי החוץ והפסידה את כל הביתיים. נכרון לרגע זה יוסטון מובילה באינינג השביעי, בסמשחק השביעי, 1-2).

מ-51 המשחקים עד שלשום, רק 6 הסתיימו בהפרש גדול מ-20. 11 מתוך ה-50 הסתיימו בפוזשיון אחרון (שהביא נצחון או שוויון). ז"א שוויון שלא היטה כמוהו, נכון להיום.

סיבה ראשונה לעונה המיוחדת הזאת עד עתה היא שה-PARITY בין הקבוצות הוקטן עד כדי כך שכמעט אין יותר הפתעות אמיתיות. כל קבוצה מסוגלת לנצח כל קבוצה, ואיש לא יתפלא. היום אין כל מועמדת לאליפות, ומי שמנסה לנבא מנצחת, סתם זורק שם. אין, פשוט אין קבוצה עליונה כפי שהווריורס היתה ב-6 השנים האחרונות. ואין קבוצה חלשה כמו שפיניקס היתה. למעשה פיניקס – וללא זאיון ויליאמסון – היא אחת המלהיבות מכולן היום.

הנה כמה מהדברים המיוחדים ביותר שקרו ב-8 הימים האחרונים, ואני עצמי אשם במהומה כשכבר הכרזתי על ג'ה מורנט כרוקי העונה; טריי יאנג כמלך הסלים, קרל אנטוני-טאונס כסנטר הטוב ביותר בליגה, ועל למלו בול כאחד השחקנים המלהיבים ביותר שראינו בדראפט בשנים האחרונות.

2. מובילי הסטטיסטיקה נכון לאמש

PointsPTS
1Kyrie IrvingBKN37.7
2Karl-Anthony TownsMIN32.0
3Damian LillardPOR30.8
4James HardenHOU29.3
5Anthony DavisLAL28.8
Complete Leaders

די מצופה. בדיון אמש כתבתי שטריי יאנג יהיה מלך הסלים. בינתיים הוא ששי.

AssistsAST
1Malcolm BrogdonIND10.7
2Russell WestbrookHOU9.7
3LeBron JamesLAL9.5
4Ricky RubioPHX9.3
5Giannis AntetokounmpoMIL9.0
Complete Leaders

לאשך, ושאר שונאי ראסל. תנו מבט בטבלה, ונדבר יותר מאוחר!

3-Pointers Made3PM
1Karl-Anthony TownsMIN5.0
2Kyrie IrvingBKN4.7
3PJ TuckerHOU4.0
3Isaiah ThomasWSH4.0
5Kyle LowryTOR3.8
Complete Leaders

הדבר המשמח אותי ביותר הוא לחראות את שמו של אייזיה תומאס. אני האמנתי כל הזמן שהוא ניחזור, והוא כבר עם רגל אחת בפנים! ומה עם טאונס שהפך לכוכב טריי?

Defensive Leaders

ReboundsREB
1Andre DrummondDET16.3
2Kevin LoveCLE15.7
3Giannis AntetokounmpoMIL13.3
3Karl-Anthony TownsMIN13.3
5Cody ZellerCHA13.0
Complete Leaders

מי שלא יודע שאני אחד המאמינים הגדולים בקווין לאב, שיילך אחורה שנתיים או שלוש, וארבע. תמיד – מלבד שנת האליפות בקאבס – קרה לו משהו לא טוב. לראשונה בשנים רבות הוא בריא לחלוטין, מנהיג קבוצת צעירים, וכמו לארי בירד אחד הריבאונדים הטובים בליגה ללא יכולת ניתור. זה הכל מיקום, הבנת משחק, ואינטוואיציה. (אגב, תמיד גם האמנתי בקודי זלר, הטוב שבאחים, ואחד הלבנים הטובים תחת הסל)

BlocksBLK
1Anthony DavisLAL3.00
2LaMarcus AldridgeSA2.67
2Brook LopezMIL2.67
2Clint CapelaHOU2.67
2Jonathan IsaacORL2.67
Complete Leaders

הגבה חזרה מהר מדי וטוב מדי, להפתעתי!

StealsSTL
1Karl-Anthony TownsMIN2.67
1Ben SimmonsPHI2.67
1Matisse ThybullePHI2.67
1Jayson TatumBOS2.67
5Elfrid PaytonNY2.50
Complete Lea

3. האם התגלה מלך שלשות חדש?

שמו דבונטה גראהם (מי שזוכר את הפוינט גארד הנמוך מקנזס, 1.80 מ' או משהו כזה) שהחליף את קמבה וולקר, והוא תורם בינתיים 18 נק' למשחק להורנטס, כשנכון לאמש הוא קלעי השלשות הטוב ביותר בליגה עם 53.8%.

לא מאמינים? שימון, תגיד להם לחלק את הירוקים באדומים מה-3 ושיראו אם צדקתי או לא!

4. לברון ואנטוני דייויס הורסים כל פרונט ליין שעומד מולם

לא האמנתי שהשניים יידבקו אחד לשני כאילו שפכו עליהם קרייזי גלו. המשחק האחרון של אנטוני דייויס – עם מספרים בחיצים וקרשים שהיינו רגילים לראות מווילט צ'מברליין הפחיד אותי על ממש. אני לא האמנתי בו, ועדיין אני מהסס לומר שהוא הדבר כי הבנאדם לא השיג עד עתה דבר אחיד ב-NBA, אבל החשש שהוא יביא את הלייקרס רחוק מאד מתחיל לכרסם בי. ואם הוא יהיה ביכולת-על, הוא יסחוב איתו את לברון ג'יימס, ואז אני בבעייה.

לשניהם יחד יש את הסטטיסטיקה הטובה ביותר בין כל הגבוהים ב-NBA בנקודות וריבאונדים.

5. מי ה-MVP שלי נכון לאמש?

קרל עם חברתו

אני מתחפש לשימון בין הפסקות האינינגס בבייסבול (ב-8 וושינגטון מובילה 3-2!!!!!!!!!!!!כשמנג'/ר יוסטון עשה טעות טראגית כשהוציא את גרינקי מוקדם מדי, ולא שם את הקלוזרס הטובים שלו)

אילו בחרתי MVP בהסתמך על 8 הימים הראשונים, הייתי בוחר כך:

  1. קרל אנטוני טאונס (בין ה-5 ב-4 מ-6 הקטגוריות, כשבשתיים הוא ראשון!!!)
  2. אנטוני דייויס
  3. ראסל ווסטברוק
  4. קיירי אירוינג
  5. ג'יימס הארדן

קרל אנטוני לא רק שבנה סטטיסטיקה אישית מצויינת, אלא הפך את מינסוטה לאחת הקבוצות הטובות בליגה (בחמישייה הראשונה על בטוח)! המשחק נגד פילדלפיה היה ABERRATION בגלל המכות בין שני הענקים טאונס ואמביד. עד ששניהם ניזרקו אמביד קלע 19 אבל ב-7 מ-14. טאונס קלע 13 ב-5 מ-7, וקטף ריבאונד אחד יותר. הערב טאונס הפסיד אצלי כמה נקודות אבל הוא עדיין שומר על מקום ראשון עד שיוכח אחרת.

6. הפתעת העונה (אינדיבידואל) – קנדריק נאן

השחקן הזה, שהגיע מליגת ה-G לווריורס ואז למיאמי היט, הפך להפתעת כולם ל-GO-TO MAN של מיאמי בהיעדרו של ג'ימי באטלר. הואנ היה כה טוב – הייתי אומר מצויין – שאני מקווה שאריק ספ]ואלטרה ימצא לו מקום בחמישיה גם עתה, כשבאטלר חזר לשחק ולהיות ה-GO-TO MAN של ההיט. בק-קורט של ג'סטיס ווינסלו, ג'ימי באטלר, וקנדריק נאן יכול להוות אגוז קשה ביותר לפיצוח המזרח.

7. ה-MIP? מרקל פולץ, בידיים אחת קשורה מאחורי הגב

הסיפור של מרקל פולץ הוא סיפור של לידה מחדש. או REDEMPTION. אני ידעתי שמה שקרה לו היתה בעייה פסיכולוגית-מנטלית-עצבית שרירית- או רגשית.

לא יכול להיות ששחקן מכללות מצויין כמוהו ייאבד את הכל ככה סתם.

אני לא יודע מה היתה הבעייה וכיצד היא ניפתרה, אבל 12 נק' למשחק (גם בכניסות לצבע וגם בזריקות מיד-ריינג') עם 5 אסיסטים ושני ריבאונדים כשהוא נראה קפיצי ומהיר כפי שהיה הם הוכחה מספקת עבורי שהוא יצא מה-DISASTER שבו שהה והוא עם סכוי להיבחר ה-MIP של העונה כי ה-12 נק' ייהפכו ל-18, וזאת מילה שלי.

8. פתאום הכל בסדר, וקיירי אירוינג הוא יקיר ברוקלין?

הנה טוני קורנהייזר ומייקל ווילבון מדסקסים בכובד ראש את 'מקרה קיירי' בתכניתם הפופולרית PTI, ובדיוק באותו זמן ממש יוצאת ידיעה מהנהלת הנטס בסגנון "לא היה ולא נברא".

זה מזכיר את המקרים בהם צ'ארלס בארקלי יוצא בהצהרה וחצי שעה אח"כ מכחיש אותה, וכשפונים אילו ב-"היי, הרי אתה עצמך אמרת זאת" הוא מגיב ב-"הדברים הוצאו מהכשרם", או "ההקלטה יצאה משובשת".

אלה היו הם, ההנהלה, שאתמול אחה"צ יצאו בהצהרה שהקפיצה את כל עולם הכדורסל על "הבעייה הקיימת עם קיירי אירוטנג". היום, אחרי שמכל העולם הגיעו טלפונים ושאלות הם עונים. "אין כל בעכייה עם קיירי אירוינג והוא היה, ונשאר, אחד משחקני הנטס היעילים והנאמנים ביותר".

היום הסנטר דיאדרה. ג'ורדן והמאמן אטוקינסון שבו ואמרו מה שאמרו אתמול: קיירי הוא אחד השחקנים הנאמנים בקבוצה. ג'ורדן אמר: "HE IS A GREAT GUY. הוא חבר טוב שלי. אם הוא היה מהווה בעייה הייתי משוחח איתו על כך". ספנסר דינווידי הוסיף, "אצלנו לא היה כל INCIDENT של 'גרוד בראש. אבל כולם יודעים שזה קרה ביוסטון, לא אצלנו".

ג'ורדן הוסיף:

"I don't read," Jordan said. "Unless it is Harry Potter or 'The Alchemist.' What do you want me to say? 'Kyrie is a bad guy, he is terrible. He is moody. I don't like to be around him. He is horrible in the locker room. He is a selfish player. I don't like his haircut. I wear his shoes only because they are comfortable and because he makes me.' Is that good?

"I feel like we are all competitive. Everybody in the world goes through mood swings."

אטקינסון המאמן שכל המקרה הוא בדיחה גרועה שהגיעה למדיה וניפחו אותה עד שהתפוצצה, אבל לא היה לכל ההופלה כל בסיס.

קיירי נמנע מלדבר עם המדיה. הוא רק אמר: "פני לאחראים עלי"

9. עכשיו גם קוזמה בין האופנאים

(מתנצל על איכות התמונה והצורה הדפוקה בה היא מופיעה. ניסיתי למצוא אותה היכן שהיא פורסמה היום בספורטס אילוסטרייטד ב-'POINT AFTER' ולא מצאתי אותה בגוגל כמה שחיפשתי. בסוף צילמתי אותה אבל לא הצלחתי -ROTATE אותה. אז סובבו את הראש ב-90 מעלות)

ראיון עם SI אחרי שקייל קוזמה חתם חוזה עם 'פומה' על סניקרס על שמו:

SI: איך מכרת את עצמך לפומה, ולמה רצית קו סניקרים על שמך?

קייל קוזמה: כנראה שמשחקי מכר אותי. בקשר לקו סניקרים על שמי, תמיד היה בי דחף של יצירה. בנעל על שמי יהיה לי מה לומר על העיצוב, הצבע, ועוד. תמיד חלמתי על קו נעליים משנלי. אני מלא התלהבות.

SI: מדוע, לדעתך, כמה כוכבים כמוך מרגישים נוח לחתום עם חברות סניקרס שאינן מפורסמות, או בין המובילות?

ק.ק: העולם השתנה. כשהייתי ילד, אם לא נעלת 'נייקי'ק למשחק כדורסל הפכת לבדיחה. אם נעלת משהו שהוא לא 'נייקי' היית נושא לבדיחות לכל השבוע. היום זה התהפך. אתה יכול להיות עם ה-SWAG שלך אם תנעל סניקר שאיש לא שמע עליו. היום זה "IN" להיות שונה.

מתי הפכת לאיש אופנה המתלבש 'אחרת'. למשל הפיז'מה שלך עכשיו?

מי אומר שזאת פיז'מה? איפה זה כתוב? אני אוהב TO EXPRESS MYSELF בלבוש. תמיד אהבתי להתלבש יפה אבל גם שונה. ההגעה ל-NBA הגבירה בי את הרצון להביע ולהצהיר את עצמי דרך הלבוש. מה שלא מפריע זה להיות בחברת כל כך הרבה אנשים שאופנה חשובה להם והם אוהבים להביע את עצמם דרך לבושם.

האם אתה מרגיש יותר לחץ להתלבש מיוחד בגלל שאתה גר באל.איי?

הפרשר היחיד שאני מראגיש הוא שבעיר הזאת אתה לא יכול ללבוש אותו חבוש פעמיים. אם אתה לובש מה שכבר לבשת, מוטב שתעבור לגור בעיר אחרת.

מה זה אומר לך ומה זה עושה לך להיות בעל SIGNATURE SHOE?

גדלתי בתקופה ש-SIGNATURE SHOE היו דבר ענק. כמובן שבגלל מייקל ג'ורדן, שהסניקרס שלו עדיין הם הגדולים מכולם. אבל אז בא הקו של קובי, של לבהרון, וכאלה. אני גאה להיחשדב איכשהו בחבורה הזאת. אני 100% עם זה. אני אוהב את קו הסניקרס שלי!

<

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 46 תגובות

  1. טאונס MVP?

    לא ראית את המשחק , אמביד עשה ממנו צחוק , טאונס זרק רק משלוש כי פחד להיכנס פנימה נגד אמביד
    כל מה שהתחיל את הבלאגן היה שבתחילת החצי השני אמביד לקח את הכדור מתחת לסל ועשה צחוק מטאונס 3 פעמים רצוף ואז חטף לא את הכדור בצד השני טאונס לא יכול לשמור על התסכול שלו והתחיל את כל הבלאגן.

    אמביד נגד טאונס זה כמו אבא שמשחק נגד הילד שלו

    1. לא ראיתי את המשחק כי הסתכלתי על בייסבול, אבל טאונס נמצא ב-4 מ-6 בקטגוריות המובילות, וראשון בשתיים. זה לא 'אחד-נגד-אחד'. זה MVP לקבוצה שלו. ווילט צ'מברליין היה הורג את בעיל ראסל לפעמים, אבל ראסל היה מנצח משחקים. אוקיעי, היום פילי ניצחה. אני גם הייתי בוחר את אמביטד לפני טאונס לקבוצה חדשה, אבל MVP זה דבר אחר.

    1. איך נמאס מאמביד. אחד השחקנים הכי מוכשרים בליגה, אבל אופי פשוט מבחיל. אם המשחק היה במינסוטה, הייתי רוצה שייראו על המסך הגדול את אמביד בוכה שנה שעברה.

      1. אוהדים: איזה ליגה משעממת,אין יריבויות,אין שנאה,אין טראש טולק , אין אמוציות ,אין אהבה ותשוקה למשחק

        אוהדים אחרי שאמביד מראה את כל הרשום מעלה: אני שונא את אמביד ,איך הוא מתלכלך , נו נו נו לאמביד שישב בפינה(אבל אם הוא בקבוצה שלי הייתי מת עליו…)

        1. נו באמת… אם זה רק היה טראש טוק הייתי סבבה איתו. אמביד לקח את זה שבע צעדים קדימה. כל מה שהוא עושה זה להיכנס מתחת לעור של השחקנים. האמוציות שלו הן לא רק לכדורסל, אלא גם לריב. אני מבין את זה בתור שיטת משחק אבל בתור צופה מהצד זה פשוט מגעיל

          1. זה שטאונס לא מסוגל להתמודד עם משחק פיזי חזק ומתחיל שטויות זאת לא בעיה של אמביד.
            למרות שהוא יסבול הרחקה מזה
            חמישה משחקים רצופים פילי מנצחים את מינסוטה, רובם תבוסות ואמביד תמיד נותן לטאונס ה MVP הדימיוני בראש

          2. זה מתחת לעור? תחזור ללארי בירד דר גי גארנט😂 בד בויז. טאונס הוא סופט גם גימי הרגיש את זה הוא צריך לפתח חסינות כי בפלייאוף הכי נכנסים מתחת לעור לא שהוא יגיע לשם. הוא רך שהעמיד סטט מול נמושות המזרח על מי הוא חגג ברוקלין? מחר תראו איזה חגיגה ראס והארדן יעשו על ברוקלין נראה עוד פוטנציאל למשחק של 150 נק 😂😂

            1. אתה יודע מה עבר לי בראש היום שמעון? אילו רק היה טוויטר בשנות ה80… תאר לעצמך איך היה נראה החשבון של לארי.

        2. מגיבים בהופס: סימונס נגר. מיידה כדור ברזל. גופה מהלכת עד שלא ילמד לקלוע. חייב לעוף.
          מגיבים בהופס אחרי שסימונס שוב לא מנסה לקלוע משלוש: סימונס שומר מעולה. פילדלפיה לא צריכה לזרוק מלא שלשות.
          (לא אישי. לא אוהב טיעונים כאלה שמתעלמים מכך שבדרך כלל מדובר באנשים שונים שמגיבים את הדברים האלה)
          .
          ובקטנה לסיום – למרות כל מיני דברים שאפשר ללמוד מסרטים, אלימות היא לא תשוקה. ברוח הדברים של אמביד נחזור שוב בשביל האנשים מאחור – אלימות היא לא תשוקה.

    2. טראסט מה עם סימונס והקליעה יזרוק מתישהו משהו שהוא לא כדור ברזל או כידון? כמו שאמרתי לך על הסרטונים בקיץ הם רק סרטונים מפוברקים הילד נגר דור שלישי, שהיה צריך לקבל חוזה מקס רק מאיקאה והוא תעודת הפטירה של פיתי

      1. לא יזרוק עוד 100 שנה
        Who gives a shit
        זה הדבר היחיד שמעניין אותך ,אם זה כל כך כואב לך אל תצפה
        ככה הקבוצה בנויה,לא יהיה שום טרייד על סימונס , אף אחד לא יפטר את המאמן של הקבוצהעם המאזן הכי טוב בליגה.
        תתקדם כבר הלאה, יש כל כך הרבה דברים טובים שפילי עושים מבחינת כדורסל וזה הדבר היחיד שמעניין אותך.
        תמשיך לצפות בזבל הכימי של וושינגטון-יוסטון
        שם כל אפס זרק טונה של שלשות ואף אחד לא משחק הגנה, כמו שאתה אוהב

  2. קאוויי. עד להודעה חדשה, הוא חייב להיות גבוה בכל רשימה שמדנה בזהות ה-MVP.
    זה מעבר לעובדה שזה פשוט מוקדם מדי לדון ב-MVP. בתחילת דצמבר כבר יהיו מספיק משחקים בשביל דיון ראוי (ועדיין מוקדם) בנושא.

    1. גיא הMVP זה דרימונד גרין, שחקן ההגנה של העונה ואולסטאר בחסד, עכשיו כל משחק של הלוחמים זה חובת צפייה בשבילי ללא קרי. זוכר מה אמרתי לך עונה שעברה כשחקן מוביל הוא מוריד את הקבוצה ליגה, אוברייטד הגדול מכולם, לא שווה חצי מחוזה מקס, לא הגנתית ובטח לא התקפית.

      1. יש בעברית תרגום למילה "דמגוגיה"? אני לא בטוח.
        .
        לענייננו –
        אתה גם לוקח מקרי תארי ה-MVP בהם זכה? להזכיר, הלילה הוא היה על הפרקט באותו רבע בו הסאנס פירקו את גולדן סטייט.
        כמה היו לו באותו רבע? 1 מ-7 מהשלוש? משהו כזה.
        .
        אני אזרוק ניחוש לאוויר –
        לא קרי, ולא דריימונד גרין, ישחקו השנה באולסטאר. זה לא משנה במאומה כאשר דנים במה שהם עשו עד כה בליגה.
        קרי נשאר זוכה MVP, ואחד משחקני ההתקפה הגדולים שהליגה ראתה.
        גרין נשאר ALL NBA, ואחד משחקני ההגנה הרב גוניים שיצא לי לראות.
        .
        אני יודע שחורה לכם, שם במוסד שמעון-רובין , לראות שחקנים שמקבלים הכרה על משחקם למרות שרחמנא ליצלן, הם לא קלעים.
        אבל, והנה חדשה מסעירה –
        בכדורסל צריך לקלוע. כן. אבל בשביל לנצח, צריך גם שהיריבה תקלע פחות. תשאל את וושינגטון…
        ודריימונד גרין, מה לעשות, עושה את כל השאר, לא סתם "טוב". מעולה.
        ולכן מאמני הליגה (כן, אני יודע. חבורה של קלולסים שבחיים לא יקבלו אישור כניסה למוסד שמעון רובין), אנשי כדורסל שחיים את המשחק, בחרו בגרין לאולסטאר, לא פעם אחת, וגם לא פעמיים. ואלו בחירות מהקונפרנס המערבי, רק להזכיר.
        לכן אנשי התקשורת (כן, אני יודע. כולם בכיס של התאגיד) בחרו בגרין ל-ALL NBA חמישייה שנייה.
        .
        אלו העובדות לאשורן.
        אני יודע שזה קשה לעכל אותן. ואני באמת משועשע מהריקוד שנמנע מכל שבב עובדה כאילו הייתה מוקש, רק בשביל להמשיך ולתזמר את הנרטיב.
        אבל האמת?
        זה דיון שדי מיצה את עצמו.
        גרין לא יהיה השנה אול סטאר. חדשות מסעירות. וואו.

  3. אחלה מעורב עם הקפה של הבוקר
    הסטטיסטיקות של טאונס לא שוות הרבה אם הם לא יגיעו לפלייאוף
    מקווה בשבילם שכן
    🙂

  4. תודה מנחם. האסיסטים של ברוגדון הם הנתון שקפץ לי מהטבלאות, זינוק מהשנה שעברה. שחקן מגוון מאוד. אם העונה נגמרת היום קנדריק נאן רוקי העונה, אבל יש עוד הרבה זמן. פתיחה אדירה שלו ונראה שמיאמי מצאו נכס רציני.

  5. בגדול, אנחנו בשבוע ה-over reactions, השבוע היחיד בשנה שבו הפרשנות הפסקנית של מנחם על סמך מידע שלא ממש קיים זהה למה שעושים כל פרשני ה- NBA בעולם (לא נכתב כביקורת, אני בטוח שרוב הקוראים פה, כמוני, נהנים מהסגנון).
    בזיכרון הלא ממש חד שלי, בכל תחילת עונה יש בלאגן גדול, קבוצות שפותחות מזעזע ועולות אחרי שבועיים, קבוצות חלשות שפתאום כולם בטוחים שהולכות להתחרות על פלייאוף, שחקנים שבאים משום מקום ועוד שניה נכנסים לחמישיית העונה…

    בקיצור, זה אחלה זמן חלומות אבל כבר בסוף נובמבר הרבה ייראה אחרת.
    Regression toward the mean איז א ביץ'.

  6. בואו לא ניסחף. להכריז על מועמדים ל MVP שבוע אחרי פתיחת העונה זה לא רציני. כול מה שראינו עד עכשיו זה הצהרת כוונות בלבד. ראיתי את המשחק של פניקס בגולדן סטייט הלילה. חבל לי על סטף קרי ואני מקווה שיחלים מהר. לגבי פניקס. ניראה לי שכול שחקן בקבוצה נותן אקסטרה כדי לחפות על העדרו של דיאנרה אייטון. אם אהרון ביינס קולע 24 נק' מה עוד יש להגיד?

    1. אני מאשים את המים בפלינט. אין עוד הסבר לתהליך קבלת ההחלטות של קייל ק׳ כשהוא מתייצב בבוקר מול ארון הבגדים.

  7. עם כל הכבוד לפולץ בשבילי הmip הוא ברוגדון או טריסטן בינתיים אם ברוגדון היה די צפוי כשיצא מהצל של יאניס לעומת זאת טריסטן הפתיע לגמרי אולי פסקל למרות שכבר זכה וגם ביינס יכול להיות מועמד

  8. מנחם נהדר תודה רבה .
    הליגה מרתקת כי אין אלופה ידועה מראש.
    שימו לב שכאשר מסתיימת שושלת הליגה הופכת מרתקת כך היה שלברון סיים את שושלת מיאמי כשעזבה לקליבלנד 15 וכך היום

כתיבת תגובה

סגירת תפריט