אירועי דיומא – 02.11.2019

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366.jpg

כדורגל / ניר מועלם

ליגת העל (הבורסה לניירות ערך) – מחזור 9:

15:00 הפועל חיפה – קרית שמונה, ספורט 4: משחק מסקרן של שתי קבוצות שהיו במומנטום שלילי מאוד בחודשים האחרונים אך במחזור האחרון ניצחו ובגדול כאשר הפועל חיפה הביסה 0-3 את הפועל תל אביב ונראתה מעולה ואילו קרית שמונה הצליחה לנצח בקושי את רעננה 1-2, אך הם הראו את האופי שקובי רפואה אוהב לראות מהחניכים שלו. הימור – הפועל חיפה לא תפסיד את המשחק, אני פשוט חושב שחיפה תיקח נקודות רק לא בטוח אם 3 או 1.

17:30 הפועל רעננה – מכבי תל אביב, ספורט 4: הפועל רעננה בתקופה נוראית עם 6 משחקים ללא ניצחון והיא גם אחרי הפסד 2-1 לקריית שמונה והיא פוגשת את האלופה שעברה משוכה קשה בדמות הפועל ב"ש במחזור האחרון והיא עדיין לא ספגה ולו שער אחד בליגה. הימור – מכבי תל אביב תנצח 0-1 קטן ותשיג עוד 3 נקודות.

18:30 הפועל חדרה – בני יהודה, 5 לייב: הפועל חדרה הצליחה קצת להרוס לעצמה במחזור האחרון עם תיקו 2-2 מול נס ציונה, אבל כל עוד היא לא מפסידה וממשיכה לקחת נקודות, זה כבר מעולה מבחינתה. מצד שני, בני יהודה נמצאת בתקופה קצת פחות טובה והיא מגיעה אחרי הפסד 2-0 לבית"ר ירושלים ובסה"כ יוסי אבוקסיס כבר ארבעה משחקים ללא ניצחון בליגה והשאלה היא האם הוא יוכל לעצור את חדרה באצטדיון בנתניה. הימור – אני אהמר על ניצחון ביתי של חדרה.

19:50 בית"ר ירושלים – הפועל כפ"ס, ספורט 4: בית"ר ירושלים כבר ממוקמת במקום ה-4 וזה אחרי שדיברו בתחילת העונה על משחק אחרון של רוני לוי אך מאז עברו הרבה מים בבירת ישראל ומצב הרוח התרומם עד לגבהים חדשים והם אוספים כבר 3 ניצחונות ליגה רצופים (כולם במשחקי חוץ דרך אגב וללא ספיגות), מצד שני כפ"ס מגיעה אחרי 2 הפסדי ליגה רצופים כאשר האחרון בהם היה 3-0 למכבי חיפה עם 2 ספיגות בדקות הסיום. הימור – בית"ר חוזרת לטדי עם רוח גבית חזקה מאוד ואני לא רואה אותה מאבדת נקודות מול כפר סבא.

פרמייר ליג – מחזור 11 :

14:30 בורנמות – מנצסטר יונייטד, ספורט 1 :אומנם שתי הקבוצות צמודות בטבלה עם אותו מספר נקודות אך בורנמות בתקופה לא כל כך טובה עם 5 משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות מול יונייטד שמגיעה אחרי 3 ניצחונות רצופים בכל המסגרות כולל 2-1 באמצע השבוע על צלסי בגביע הליגה. הימור – יונייטד תמשיך את המומנטום החיובי ותצבור עוד 3 נקודות.

17:00 ארסנל – וולבס : ארסנל אומנם נמצאת במקום ה-5 בליגה אך היא מדשדשת לאחרונה עם הפסד לשפילד ואז תיקו מול קריסטל פאלאס בליגה והשבוע היא הצליחה להפסיד בגביע הליגה לליברפול בפנדלים אחרי משחק של 5-5 ענק בסיום, וולבס לעומת זאת נבנתה בצורה נהדרת ועשתה רכש מאסיבי בקיץ ובינתיים היא מצליחה להתרומם אחרי פתיחה קצת פחות טובה בליגה והיא אומנם מגיעה אחרי 2 תוצאות תיקו רצופות בליגה אבל היא גם ללא הפסד בליגה כבר 5 מחזורים. הימור – ארנסל בבית אמורה לנצח אבל עם כל מה שקורה לאחרונה במועדון וגם התקרית של שאקה לא הוסיפה, לכן אהמר על תיקו.

17:00 אסטון וילה – ליברפול : משחק מאוד מעניין יהיה בוילה פארק כאשר וילה שרק עלתה ליגה ועשתה רכש טוב בקיץ תפגוש את סגנית האלופה ואולי האלופה שבדרך שניצבת במקום הראשון בפער של 6 נקודות מהבאה אחריה. וילה מגיעה אחרי הפסד 3-0 בליגה לסיטי אך באמצע השבוע הם ניצחו את וולבס 2-1 בגביע הליגה ועלו לרבע הגמר, ליברפול לעומת זאת ניצחו בליגה 2-1 את טוטנהאם במוקש רציני ואחרי שפיגרו 1-0 ובאמצע השבוע הם סיימו ב5-5 מול ארסנל בגביע הליגה ועלו בזכות פנדלים לרבע הגמר. הימור – קשה לי לראות את ליברפול מפסידה נקודות דווקא במשחק הזה ולכן ליברפול תנצח לדעתי.

17:00 מנצסטר סיטי – סאותהמפטון, ספורט 1 : מנצסטר סיטי מהמקום ה-2 מארחת את סאותהמפטון מהמקום ה-18 ועם פתיחת עונה נוראית. סיטי מגיעה אחרי 3-0 בליגה על אסטון וילה וגם 3-1 על אותה סאותהמפטון בגביע הליגה ביום שלישי האחרון, מנגד סאותהמפטון הובסה במחזור האחרון על ידי לסטר סיטי 9-0! כן, זה לא טעות, הם קיבלו 9 גולים מלסטר סיטי במשחק אחד, ואז גם הפסידו בגביע הליגה לסיטי באמצע השבוע. הימור – סיטי יתנו כמה חתיכות לקדושים.

19:30 ווטפורד – צלסי, ספורט 1 : ווטפורד מהמקום האחרון בטבלה תנסה להפתיע את הרביעית בטבלה שהייתה בתקופה טובה מאוד מבחינתה עד שבאמצע השבוע בגביע הליגה היא נעצרה על ידי יונייטד, אך בליגה יש לה עדיין 4 ניצחונות רצופים. ווטפורד הפסידה באמצע השבוע בגביע הליגה 2-0 לאברטון, ובליגה היא מגיעה אחרי 3 תוצאות תיקו רצופים. הימור – צלסי תחזור לנצח.

סרייה א' – מחזור 11 :

*שווה צפייה* 16:00 רומא – נאפולי, 2 ONE : מפגש מותח מאוד פותח לנו את המחזור ה-11 באיטליה עם רומא שבמקום ה-4 מול נאפולי שבמקום ה-6. רומא עושה סימני התאוששות עם 2 משחקי ליגה רצופים עם ניצחון ו-5 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד. מנגד, נאפולי נראית קצת פחות טובה כרגע והיא עם 2 תוצאות תיקו רצופות וגם כן כמו רומא עם 5 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד, אבל זה לא העניין שהיא לא מפסידה בליגה כבר תקופה אלה היכולת שלה וגם תוצאות תיקו מול קבוצות שהיא צריכה לנצח, כמו: ספאל וטורינו. הימור – רומא לדעתי תנצח את המשחק הזה.

19:00 בולוניה – אינטר, 2 ONE : משחק מוקש לאינטר, זו הכותרת שלי למשחק הזה. בולוניה אומנם מגיעה אחרי הפסד 3-2 לקליארי אך היא נמצאת באמצע הטבלה ונראה שהעונה היא לא תילחם על חייה עד המחזור האחרון, מנגד אינטר במקום ה-2 בטבלה עם נקודה פחות מיובנטוס ומגיעה אחרי ניצחון ליגה 2-1 על ברשיה. קונטה, מאמנה של אינטר דיבר השבוע על העומס המטורף שיש לשחקניו עם 9 משחקים ב-20 ימים ( או משהו באיזור הזה) ואחרי שהם כבר שיחקו 4 משחקים ב-9 ימים יש כבר עייפות בקבוצה ורואים את זה על קו הדשא, והבעיה היותר גדולה היא שאין חילוף שחקנים והוא כל משחק עולה עם אותו הרכב וכבר רואים ניצוצות של שחקנים ללא כוח, זה נובע גם מפצועים וגם מסגל יחסית קצר, למרות שיש לו על הספסל כמה שחקנים שיכולים לשחק ויכול מאוד לראות שנראה במשחק מול בולוניה מנוחה לכמה שחקנים לקראת המשחק בליגת האלופות באמצע השבוע שיוכל להכריע האם אינטר תעלה לשמינית או לא. הימור – לצערי אני חושב שאינטר לא תנצח את המשחק הזה.

21:45 טורינו – יובנטוס, 2 ONE : הדרבי של טורינו הגיע אלינו כאשר טורינו מגיעה במצב קצת קשה אליו היא לא הורגלה בשנים האחרונות והיא רק במקום ה-12 בטבלה, כאשר היא מגיעה למשחק אחרי תבוסה 4-0 מול לאציו ועם 5 משחקים רצופים ללא ניצחון. מנגד יובנטוס, שנמצאת במקום הראשון חזרה לנצח בליגה עם 2-1 על גנואה עם שער בתוספת הזמן של רונאלדו. הימור – יובנטוס הרבה יותר איכותית ובכושר טוב יותר ואני מאמין שנראה אותה מנצחת בדרבי, למרות שחשוב לזכור שיובנטוס עדיין לא נראית כמו שהיא אמורה להיראות ומשהו במשחק שלה עדיין תקוע לעיתים, כך שאם תהיה הפתעה, אני לא אתפלא.

כדורסל / עידן ארווץ

המחזור ה-5 בליגת ווינר סל

קבוצהמשחקיםניצחונותהפסדיםהפרש סליםאחוזי הצלחה
1מכבי תל אביב119213481.8%
2הפועל ירושלים129310575%
3הפועל גלבוע גליל11833472.7%
4הפועל אילת13945969.2%
5הפועל חיפה12842166.7%
6הפועל חולון12756258.3%
7עירוני נס ציונה1055350%
8הפועל באר שבע13671346.2%
9מכבי ראשון לציון11562145.5%
10בני הרצליה134915-30.8%
11הפועל תל אביב113867-27.3%
12עירוני נהריה12210158-16.7%
13מכבי חיפה13211212-15.4%

18:00, 5SPORT: מכבי ראשון לציון (1-3) – מכבי אשדוד (2-1) – ראשל"צ בתקופה טובה מאוד בליגה, ולמרות הפסדים ביורוקאפ, היא מראה מחזור אחרי מחזור בליגה שהיא שמה אותם מאחוריה ומצליחה לנצח. אשדוד, היא ממשחק הפתיחה שלה שנגמר בתבוסה לחולון, ממשחק רק משחקים צמודים, כשההפרש הממוצע בשלושה הבאים הוא 4 נק'. היא הצליחה לנצח את הפועל תל אביב, עלתה לשמינית גמר גביע המדינה אחרי ניצחון על קריית אתא מהלאומית, והפסידה אחרי הארכה לגלבוע גליל אחרי שלשת ניצחון משוגעת על הבאזר. המאזן בחמשת המפגשים הקודמים בין הקבוצות הוא 1-4 לראשון לציון, כשרוב המשחקים לא צמודים.

20:00, 5SPORT: מכבי חיפה (2-0) – עירוני נס ציונה (3-1) – מכבי חיפה עוד לא הגיעה לעונה ולאחר שחזרה ממסע המשחקים בארה"ב, היא הפסידה את שני משחקיה בליגה, בעוד בגביע עלתה לשמינית הגמר לאחר ניצחון על הוד השרון מהלאומית. היא מגיעה לאחר הפסד להפועל אילת, כשבצד הכתום מנס ציונה מגיעים לאחר תקופה גם לא טובה בליגה, כאשר בשלב הבתים של היורופקאפ היא ניצחה את שני המשחקים. בצד הירוק ג'יימס יאנג הוא הכוכב עם ממוצע של 19 נק' למשחק, בעוד ג'ף וויטי בצד הכתום קולע 14.3 נק' וקוטף 9.7 למשחק.

פורמולה 1 / אורן פראג'

גראנד פרי ארה"ב – מקצה הדירוג

מקצה הדירוג למירוץ שייערך מחר באוסטין. שידור בספורט 5 לייב ב-22:55.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

טורניר World Open – חצי הגמר

8:00: תפצ'איה אן נוקיירן ווילסון (יורוספורט)
13:30: ג'אד טראמפ-ג'ון היגינס (יורוספורט)

ברבע הגמר אתמול ראינו את אלוף העולם, ג'אד טראמפ, כצפוי לא מתקשה מול מייקל הולט בדרך לניצחון קליל. גם סגנו, ג'ון היגינס, לא התקשה במיוחד מול אלוף עולם אחר, סטיוארט בינגהאם. הלוחם קיירן ווילסון המשיך את הטורניר הטוב מול ז'או יואלוג הצעיר, כשסיים את דרכו של אחרון המתמודדים המקומיים. המשחק בין דייויד גילברט לתפצ'איה אן נו היה דרמטי ורב תהפוכות, ובסופו הצליח התאילנדי לגבור על "החקלאי העצבני" גילברט בפרייים מכריע.

חצי הגמר היום ייתן לנו מפגש צפוי ענק, ועוד אחד מעט פחות. במשחק המוקדם ייפגשו קיירן ווילסון מול תפצ'איה אן נו. הלוחם ווילסון ממשיך עם הסנוקר הסולידי המביא לו את ההצלחות בשנתיים האחרונות, בעוד שהתאילנדי שמולו נמצא בטורניר הזה בסוג של סטריק שגם די מאפיין אותו. המפגש השני יביא לנו שיחזור של גמר אליפות העולם האחרונה בין ג'ון היגינס לג'אד טראמפ. אותו משחק הסתיים בניצחון של טראמפ באחת מתצוגות הסנוקר המרהיבות של השנים האחרונות. קשה לצפות למשהו דומה היום (לו רק בגלל שמדובר במשחק בפורמט הטוב מ-11), אבל מדובר עדיין במשחק מבטיח מאד.

טניס / אלכס דוקורסקי

השבוע מתקיים טורניר המאסטרס בפאריז (נערך באולם ועל מגרשים קשים). כל שחקני הצמרת הגבוהה, למעט רוג'ר פדרר (שהעדיף לנוח לאחר זכייתו בטורניר באזל), לוקחים בו חלק. התחרות בבירת צרפת היא האחרונה לפני טורניר סוף השנה (בהשתתפות שמונת השחקנים המדורגים ראשונים, שכבר נקבעו), שייפתח בעוד שמונה ימים בלונדון.
היום יתקיימו בפאריז חצאי הגמר.

15:00 (ערוצי צ'רלטון): נובאק דג'וקוביץ'-גריגור דימיטרוב – המדורג ראשון בעולם מחפש תואר חמישי "בעיר האורות" ובינתיים נראה מצוין. אתמול, ברבע הגמר, הוא איבד רק שלושה משחקונים לסטפנוס ציציפאס. יריבו הבולגרי בן ה-28 (מדורג במקום ה-27 בעולם) משחק היטב בחודשיים האחרונים (כשהישג השיא שלו בתקופה זו הגיע באליפות ארה"ב הפתוחה, בה הגיע עד חצי הגמר). גם דימיטרוב הספיק להדיח השבוע יריב מהעשיריה הראשונה, כשניצח בשמינית הגמר את דומיניק תים האוסטרי.
שני השחקנים ייפגשו ביניהם בפעם העשירית, כשהבולגרי, שחובט "בק-הנד" ביד אחת, ניצח משחק אחד בלבד.
17:30 (ערוצי צ'רלטון): רפאל נדאל-דניס שאפובלוב – אם מחזיק 19 הסלאמים יזכה בטורניר פאריז, הרי שהוא יסיים את השנה במקום הראשון, ללא קשר לתוצאותיו בטורניר סוף השנה בלונדון. יריבו הקנדי, יליד ת"א, בן ה-20 (שמדורג 28 בעולם), נמצא גם כן בכושר טוב וזכה לא מכבר בטורניר שטוקהולם.
שני הטניסאים, שחובטים ביד שמאל ומשחקים בסגנון שונה למדי (נדאל הגנתי למדי, אם כי שינה מעט את סגנונו בשנה האחרונה, ויריבו מאוד התקפי), נפגשו בעבר ביניהם פעמיים והם מאוזנים בנצחונותיהם.

לפוסט הזה יש 5 תגובות

  1. 4 משחקים היום
    מנצסטר, באיירן, ת"א וריאל.
    למישהו יש לינקים למכבי? נמאס מאתר נבדל כי הלינקים שם על הפנים.

    1. מדהימה ההיעלמות של האנגלים ממשחק הגמר, לאחר תצוגת התכלית מול ניו זילנד. אבל בלי קשר, ברכות לדרום אפריקה, ולקפטן שלה סאיה קוליסי, שהיה לשחור הראשון במדי הספרינבוקס שמניף את התואר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט