הקליפרס ביוטה, טאונס נגד אמביד והבאקס בבוסטון ברביעי / רועי ויינברג

יום עמוס עם 11 משחקים לפנינו כשבמוקד הקליפרס הרותחת של קוואי לנארד מגיעה לפגוש את יוטה. יאניס ומילווקי ישחקו נגד בוסטון בשחזור הסיבוב השני מהשנה שעברה ושתי בלתי מנוצחות בדמות פילדלפיה ומינסוטה יפגשו במשחק שאחריו תישאר בלתי מנוצחת אחת.

04:00-יוטה ג'אז (1-3)-לוס אנג'לס קליפרס (1-3)

שתי קבוצות עם מאזן זהה אבל הרגשה שונה לגמרי. הקליפרס ניצחו את הלייקרס, הווריורס וההורנטס והפסידו לפניקס, כשההתקפה שלהם היא הטובה בליגה כרגע, בפער לא קטן מהשאר. לא מעט חששות התבדו: לו וויליאמס ומונטרז הארל מקבלים את הדקות שלהם ומייצרים הרבה נקודות גם לצד קוואי, בזמן שהקליפרס מסתדרים בלי מוביל כדור משמעותי, כשאמ.וי.פי הגמר הפך לאחד. הוא שבר את שיא הקריירה שלו באסיסטים, פעמיים, ועם 7.5 אסיסטים למשחק עד כה העונה לעומת 3.9 בעונה האחרונה בטורונטו. לנארד מוסיף ליכולת מסירה 27 נקודות למשחק ב-52% מהשדה לצד 6.5 ריבאונדים, והוא משחק פחות מ-29 דקות בערב. הוא השחקן הטוב בליגה כרגע כשהוא מוצא את חבריו לקבוצה בשלשות פנויות, לצד הגנה אישית טובה כרגיל ויצירת נקודות מפותחת. בקצב הזה עוד ייקח את ה-MVP של העונה הסדירה.

היום יוטה תצטרך להתמודד עם קוואי, כשהמשימה כנראה תיפול על רויס אוניל. הוא מקבל 28 דקות בערב כשחקן חמישייה וקולע 9 נקודות באחוזים לא רעים, אבל הוא ישתפר כשהקבוצה תהיה מחוברת יותר בשני צדדי המגרש. הסיפור הגדול של הג'אז הוא מייק קונלי שהתחיל את העונה עם 9 מ-45, אבל אין ליוטה סיבה לדאוג יותר מדי: בחירת הזריקות שלו לא השתנתה בצורה קיצונית בהשוואה לשנים בממפיס ורוב הזריקות שלו, 23 מאותן 45, היו פתוחות או פתוחות לחלוטין כשאין שומר במרחק מטר לפחות ממנו, אותן הוא מכניס באחוזים טובים לכל אורך הקריירה. הסטטיסטיקה מתיישרת ברוב המקרים, במיוחד במדגם קטן של משחקים כמו שראינו עכשיו, וסביר שקונלי יחזור למספרים שלו מהגריזליס.

השאלה שמעניינת אותי במשחק היא איך הקליפרס יתמודדו עם רודי גובר בצבע. הניצחון של הלייקרס וההפסד היחיד של הג'אז העונה הגיע במשחק בו אנטוני דיוויס הפך לסנטר והקבוצה שיחקה סוג של סמול-בול, אולי זה משהו שיקרה הלילה עם ג'מייקל גרין כסנטר. בעונה הקודמת מונטרז הארל היה טוב נגד גובר עם 17 נקודות ב-64% מהשדה, מה שיכול לקרות גם כאן. בכל מקרה, הקבוצה הטובה יותר צפויה לנצח במשחק מסקרן מאוד מבחינת הרמה ומבחינת ההתאמות של שני המאמנים. אני הולך על ניצחון קטן של הקליפרס.

01:30-בוסטון סלטיקס (1-2)-מילווקי באקס (1-2)

מילווקי בפתיחת עונה מוזרה, באופן יחסי. הם איבדו יתרון של 17 נקודות במחצית נגד מיאמי סימפטית וניצחו יוסטון חדשה במשחק בו יאניס יצא בשש עבירות, מה שקרה גם נגד ההיט. הם נראו כמו הקבוצה של העונה שעברה מול קליבלנד, אבל זאת קבוצה שנחשבת להגנה החלשה בליגה. ווס מת'יוס וג'ורג' היל מחליפים את מלקולם ברוגדון בצורה לא רעה, אבל הקבוצה רחוקה מלהרשים כשיאניס יחסית מדאיג, גם מבחינת כמות העבירות וגם מהעונשין – 15 מ-28 עד עכשיו. לא אידאלי.

בוסטון מחזיקה במאזן זהה למילווקי ופגשה יריבות חזקות יותר (פילדלפיה, טורונטו וניו יורק). הם סובלים מפציעות של הגבוהים שמכריחות את בראד סטיבנס לאלתר הרכבים וחוסר יציבות ממשחק למשחק, לצד פתיחת עונה לא חדה של ג'ייסון טייטום. הדבר המעודד שם הוא גורדון היווארד עם 16.3 נקודות למשחק ואגרסיביות שמזכירה את השנים מיוטה. הקבוצה מתחברת לאט לאט ואין היררכיה ברורה כשבשלושת המשחקים היו שחקנים שונים שהובילו את הקבוצה בכמות הנקודות למשחק.

בפלייאוף אשתקד מילווקי דרסה בוסטון שונה, בין היתר באמצעות שימוש בקו אחורי של שני גארדים – היל ובלדסו – נגד קיירי אירווינג. יכול להיות שנראה משהו דומה בניסיון להצר את צעדיו של קמבה ווקר, אבל לבוסטון יש סוללת פורוורדים שתתמודד עם מקבילתה בקליפרס. טייטום-בראון-היווארד יצטרכו לתת משחק טוב כדי לנצח את יאניס-מידלטון-מת'יוס (או היל), וזאת יכולה להיות הזדמנות עבור מייק בודנהולצר לנסות הרכבים יותר דינמיים, משהו שעדיין לא קרה העונה. יש לי הרגשה שתהיה כאן הפתעה וניצחון ביתי של בוסטון, במשחק עם תוצאה נמוכה אבל עם משחק טוב מאוד של טייטום.

01:00-פילדלפיה 76' (0-3)-מינסוטה טימברוולבס (0-3)

היה אפשר לצפות שפילדלפיה תתחיל את העונה כקבוצה מושלמת. בן סימונס עדיין לא זרק מרחוק, אבל אל הורפורד משתלב טוב וג'וש ריצ'רדסון תורם לא מעט בהגנה, למרות שהזריקות שלו לא נכנסות. הרוקי מאטיס ת'ייבול הפתעה נחמדה מהספסל עם 2.7 חטיפות ו-1.3 חסימות למשחק עד עכשיו כשההגנה שלו הגיעה למקצוענים ברמה הגבוהה ביותר, משהו שאפשר להגיד על כל פילדלפיה. יריבות מתקשות להתמודד עם האורך שלהם לצד כוח האש של סימונס ואמביד בהתקפה. הם עונים על הציפיות.

קבוצה שעוברת את הציפיות שהיו לה, אם היו כאלה, היא מינסוטה. הוולבס ניצחו את ברוקלין של קיירי אירווינג ואת מיאמי נטולת ג'ימי באטלר (נוסף על שארלוט) כשהם משתמשים בקארל אנטוני טאונס כמוקד ההתקפה עם 32 נקודות, 5 שלשות ו-5 אסיסטים למשחק לסנטר. הוא סוחב את הקבוצה על גבו בזמן שהאחרים עדיין נכנסים לעונה, כשהספסל של מינסוטה משפיע גם הוא לטובה, במיוחד ג'וש אוקוגי, ג'ק ליימן ושבאז נאפייר. בשבוע הקרוב יש להם מפגשים נגד פילדלפיה ומילווקי, שיכולים ללמד הרבה על הקבוצה.

השאלה במשחק היא הקרב בין שני סנטרי העתיד (וההווה, במידה מסוימת) של האן.בי.איי, קארל אנטוני טאונס וג'ואל אמביד. שניהם מסוכנים מקרוב ומרחוק כשטאונס מסוכן בהרבה בהתקפה. ראוי לציין שטאונס הפסיד את כל המשחקים נגד אמביד ופילדלפיה ונגד אל הורפורד ובוסטון בעונה הקודמת ויכול להיות שנראה דווקא את הורפורד שומר עליו בניסיון להשאיר את אמביד באזור הטבעת. הגמישות הזאת של פילדלפיה בשמירה על גדולים משמעותית במיוחד ותהיה שווה להם ניצחון משכנע היום.

4:30-גולדן סטייט ווריורס (2-1)-פניקס סאנס (2-2)

גולדן סטייט רשמה ניצחון בכורה העונה נגד ניו אורלינס, כשההתקפה שלהם הייתה נהדרת עם 134 נקודות. ההתקפה של גולדן לא רעה בכלל עד עכשיו העונה, כשהם קולעים 116.7 נקודות למשחק עם 27 אסיסטים ל-40 סלי שדה. הבעיה שלהם נמצאת בהגנה, כשהם סופגים 128 במשחק ב-54.4% מהשדה. קרי וראסל לא פוגעים באחוזים גבוהים במיוחד, אבל החולשות ההגנתיות של הסגל על הנייר יוצאות לפועל, בצורה ברורה יותר כשמדובר בקבוצה חדשה לחלוטין.

קבוצה חדשה אחרת, אבל כזאת שנראית יותר טוב מגולדן סטייט, זאת פניקס. אין הבדל גדול במאזן אבל הסאנס הפסידו בנקודה לדנבר וליוטה וניצחו את הקליפרס והקינגס, כולן קבוצות פלייאוף או כאלה ששואפות לפלייאוף. ההשעיה של דיאנדרה אייטון לא פוגעת בהם כפי שציפו כשארון ביינס ופרנק קמינסקי ממלאים את החלל מהספסל וריקי רוביו הופך את הקבוצה לטובה בהרבה בהגנה ובהתקפה, משחרר את דווין בוקר מחובת ניהול המשחק ומאפשר לו ולקלי אובורה להשיג נקודות בקלות. הם הצליחו לנצח את הקליפרס, התקפה טובה יותר מהווריורס, במשחק חסר הגנות, אבל יכול להיות שנראה גולדן אחרת.

נגד ניו אורלינס הווריורס פתחו עם דריימונד גרין כסנטר, שילוב שהביא להם כמה אליפויות בעבר. יכול להיות שנגד קבוצה עם שני גבוהים כבדים כמו שאריץ' וביינס נראה אותם מנסים שוב את ההרכב המהיר יותר, אבל עד עכשיו הסאנס היו הקבוצה הטובה יותר ולכן אני מאמין שיהיה כאן משחק בלי הגנה, אבל עם ניצחון של פניקס.

02:00-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (3-1)-פורטלנד טרייל בלייזרס (2-2)

איך הולך לאוקלהומה בלי ווסטברוק וג'ורג'? טוב ששאלתם. הם לא היו רחוקים מניצחונות נגד יוטה ויוסטון והובכו נגד וושינגטון, אבל ניצחו בקלות את גולדן סטייט. הכוכבים הצפויים שלהם עדיין לא הגיעו לעונה: כריס פול עם 3.3 אסיסטים לעומת 3.7 איבודים ו-10 נקודות חסרות חשק בערב, סטיבן אדאמס לוקח 12 ריבאונדים בערב אבל קולע 7 נקודות בלבד. מי שכן הגיע זה שיי גילגיוס אלכסנדר שקפץ מדרגה עם 24 נקודות, 7 ריבאונדים ו-3.3 אסיסטים למשחק כפרנצ'ייז פלייר בהתהוות. דניס שרודר ודנילו גלינארי לא רעים גם הם.

בפורטלנד יש את לילארד ומקולום. וזהו. חסן וויטסייד לוקח ריבאונדים בלי חשק והשאר עדיין לא מחוברים לחלוטין, אבל השניים – שקולעים 47.6% מהנקודות של הקבוצה – הצליחו לנצח את דאלאס וסקרמנטו ולהפסיד לספרס ולנאגטס. הם עדיין לא מחוברים לחלוטין בדומה לאנרגיה של השנה שעברה וחלשים מאוד כשזאק קולינס נפצע. אנטוני טוליבר המבוגר, שבארבע השנים האחרונות היה פאוור פורוורד מחליף בארבע קבוצות שונות, אמור לשמור על דנילו גלינארי והפורוורדים הקולעים האחרים. יחד עם המצ'-אפ הנהדר על לילארד ומקולום עם פול ואלכסנדר, סביר שנראה ניצחון של אוקלהומה סיטי.

01:30-ברוקלין נטס (2-1)-אינדיאנה פייסרס (3-0)

ברוקלין במצב משעשע. מצד אחד הם הפסידו שני משחקים משלושה נגד קבוצות חלשות מהם על הנייר, מינסוטה וממפיס, וספגו 123.3 נקודות למשחק מקבוצות שכנראה לא יעשו את הפלייאוף (וסליחה עם אוהדי מינסוטה באתר). מהצד השני, הם היו מרחק שני סלי ניצחון ממאזן מושלם, קיירי אירווינג קולע 37.7 נקודות לערב ביעילות שומטת-לסת וכריס לאברט נראה לא רע בכלל. הבעיה היא שההגנה שלהם רחוקה מלהיות מתואמת, קושי הגיוני בהתחשב בכך שזאת קבוצה מתחדשת. יכול להיות שמעבר של ג'ארט אלן לחמישייה במקום דיאנדרה ג'ורדן יעשה טוב לקבוצה, בדומה לפתיחה של הראשון בניצחונם על הניקס.

אלן שחקן נייד בהרבה מג'ורדן, מה שיכול לעבוד נגד אינדיאנה הכבדה. השילוב של סאבוניס וטרנר לא מתרומם בהתקפה, כשגם ההתקפה חלשה בהשוואה לשנה שעברה. מלקולם ברוגדון, הרכש החדש, עושה עבודה לא רעה כרכז במשרה מלאה, אבל חסר להם פרנצ'ייז פלייר. עד שויקטור אולדיפו יחזור, לפחות. טי ג'יי וורן וג'רמי לאמב מאכזבים גם הם ויכול להיות שהיום נראה את הפייסרס מנסים לפרק את השותפות בין סאבוניס וטרנר כדי למנוע מכדור השלג להתגלגל. אחרי המשחק הזה יש להם יריבות חלשות מאוד, נגדן הפייסרס יוכלו לנסות את השילוב בין השניים, אבל כרגע זה לא עובד. אני לא חושב שנראה שינוי קיצוני הערב, למרות ההגנה של ברוגדון על קיירי אירווינג שיכולה לשנות את כל המשחק. ברוקלין.

01:30-טורונטו ראפטורס (1-3)-דטרויט פיסטונס (2-2)

הראפטורס פתחו את העונה טוב עם 3 ניצחונות מארבעה משחקים, כששלושה מהארבעה היו נגד קבוצות במאזן שלילי (כולל משחק הפתיחה נגד ניו אורלינס שהפסידה כל משחקיה לעת עתה). פסקל סיאקם משחק כמו גו-טו-גאי עם 27.5 נקודות למשחק, פרד ואן וליט מתפקד כשחקן חמישייה לגיטימי שתורם בעוד אספקטים של המשחק מעבר להגנה ולשלשות ונראה שיש עתיד, לצד יכולת טובה של קייל לאורי. חשוב להדגיש את חולשת היריבות – טורונטו בשנה שעברה ניצחו 13 מ-13 משחקים נגד קבוצות עם מאזן מפסיד בלי קוואי לנארד, אבל 4 מ-9 נגד כאלה עם מאזן חצוי או מנצח. במקרה שלהם במיוחד מוקדם מדי לדעת.

דטרויט קבוצה שמשחקת בלי השחקן הטוב ביותר שלה, לכן גם כאן מוקדם מאוד לחרוץ גורלות. בינתיים הם ניצחו רק את אינדיאנה, פעמיים, כשדריק רוז ולוק קנארד עולים מהספסל ונראים נהדר עם 21.5 ו-18.8 נקודות למשחק בהתאמה ומשנים משחקים. הם מאוד בינוניים בשני צדדי המגרש ולא מעניינים יותר מדי, או טובים מספיק בשביל לנצח במגרש הביתי של הראפטורס. טורונטו.

02:00-וושינגטון וויזארדס (2-1)-יוסטון רוקטס (1-2)

הרוקטס ניצחו שני משחקים והפסידו רק למילווקי האיכותית, אבל משהו שם לא לגמרי עובד. פי ג'יי טאקר פתח טוב, אבל ג'יימס הארדן עם 28.6% מהשדה עד עכשיו לצד 15.3 נקודות כל משחק מהעונשין. היריבות סוגרות לו את צד שמאל ומונעות ממנו להשיג את המרווח שהיה רגיל אליו בעונות הקודמות, אבל הוא מנצל זאת לסחיטת עבירות. בשקט יחסי לצידו ראסל ווסטברוק משחק כדורסל יחסית יעיל, אבל האחוזים הנוראיים של הארדן הם הסיפור הגדול.

בוושינגטון יש כוכב על אחר עם אחוזים נוראיים, אבל הוא משחק לבד. בראדלי ביל עם 20.3 נקודות ב-24 זריקות למשחק ואחוזים רעים כשאין להם עוד מלבדו והיריבות כל משחק מתמקדות בביל, מן הסתם. רוי האצ'ימורה פותח את קריירת ה-NBA היטב עם 16.3 נקודות למשחק ואיזייאה תומאס נראה לא רע במשחק החזרה שלו. אין להם את כוח האש, בין אם בהגנה או בהתקפה, בשביל שני האמ.וי.פיז של הרוקטס. יוסטון, במשחק בו הארדן קולע באחוזים סבירים מהשדה, והרוטציה נשארת קצרה.

04:00-סקרמנטו קינגס (4-0)-שרלוט הורנטס (3-1)

מה לא עובד לסקרמנטו? בקצרה, ההגנה וההתקפה. בפירוט: הם מגיעים לזריקות פתוחות בשיעור גבוה יותר מהשנה שעברה, אבל הן לא נכנסות – 29.1% בשלשות פתוחות זה לא נתון שימשיך עונה שלמה עם קלעים כמו באדי הילד ובחירת הזריקות עצמה בעייתית: 30.6% מהזריקות שלהם היו בטבעת, השיעור השני הכי נמוך בליגה, ו-5% מהזריקות היו שלשות מהפינה לעומת 35.7% ו-6.4% בשנה שעברה, לפי cleaning the glass. בהגנה המצב קצת יותר סביר, אבל הם עדיין לא לגמרי שם ולא משחקים במהירות של השנה שעברה. המעבר של נמניה בייליצה חזרה לספסל, כשבמקומו יעלה טרבור אריזה או בוגדן בוגדנוביץ' המהירים יותר, יכול להחזיר אותם לגבהים של השנה שעברה.

קבוצה שנגדה הקינגס חייבים לנצח היא שרלוט בבית, אולי המשחק הקל ביותר שיש. דבונטה גרהאם אחת ההפתעות הנעימות של העונה בשרלוט עם 17.5 נקודות ו-7.3 אסיסטים למשחק מהספסל, אולי בדרך למקום בחמישייה של שרלוט לצד או על חשבון טרי רוזייר. הם הצליחו לנצח העונה, נגד שיקגו החלשה, אבל לא ינצחו בחוץ קבוצה שחייבת W. סקרמנטו בבלואו-אאוט.

01:00-אורלנדו מג'יק (2-1)-ניו יורק ניקס (3-1)

הניקס התחילו עם שלושה הפסדים רצופים לפני ניצחון נגד שיקגו. אר ג'יי בארט פותח את הקריירה נהדר עם 20.5 נקודות למשחק לצד 7.5 ריבאונדים, 2 חטיפות ובגרות מרשימה מאוד. רנדל לא רע למרות שהשלשות עדיין לא נכנסות וזהו – מיטשל רובינסון רודף אחרי חסימות בזמן שעבירות רודפות אותו, נוקס לא יציב והמצב של הרכזים שלהם בכי רע.

אורלנדו הרשימה בהגנה נגד קליבלנד ולא הייתה רחוקה מניצחונות נגד אטלנטה וטורונטו. ארון גורדון חלש מאוד עד עכשיו וזה מקרין על כל הקבוצה, אבל יש להם סיבה לאופטימיות עם מרקל פולץ שקולע 12.3 נקודות למשחק כולל שלשה ו-4.7 אסיסטים על 2 איבודים בערב. לקבוצות של סטיב קליפורד לוקח זמן להתחבר ויריבה כמו הניקס תהיה טובה עבורם, במיוחד עבור שני גבוהים שאוהבים לשחק בחוץ. לכן אני עם ניצחון של אורלנדו, במשחק צמוד שלא ימשוך הרבה עניין.

01:00-קליבלנד קאבלירס (2-1)-שיקגו בולס (3-1)

שתי קבוצות צעירות שלא הרשימו עד עכשיו, למרות שקובי וויט אחד הרוקיז היותר טובים נכון לתחילת העונה ומוסיף הרבה אנרגיה מהספסל. השלשות של מרקנן ולאבין לא נכנסות בשיקגו, בזמן שבקליבלנד ההגנה לא סגורה על עצמה, מלבד טריסטן תומפסון שפתח נהדר (19.3 נקודות ו-12.3 ריבאונדים למשחק) וקולין סקסטון שפורח כשוטינג גארד. שווה לשים לב שקווין לאב כרגע חמישי בכמות הזריקות למשחק, מגמה שתתחיל להשתנות היום במשחק שיגמר בניצחון ביתי של קליבלנד.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
341 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מגיק-ניקס+9 (ניקס)

הניקס יקבלו עוד בוסט, המגיק לא נראים משהו ולמרות שסביר שינצחו זה לא יהיה מעל 9 הפרש

פילי-מיני+6 (פילי)

משחק בין 2 מהסנטרים הטובים בליגה, לדעתי ילך צמוד עד הרבה האחרון ואז פילי יפעילו את המכתש, סימונס יחגוג על טיג היום

קאבס+1- בולס (בולס)

ליגה ב מזרח לפנינו, אם הבולס יפסידו גם פה…

ברוקלין- אינדי+3 (אינדי)

אחד המשחקים המרתקים, אינדי חייבת נצחון וקיירי תלוי באיזה מצב רוח יגיע. לדעתי אינדי סוף כל סוף תנצח ותדרדר את מצב הרוח של קיירי יותר

טורנטו- דטרויט+8 (טורנטו)

משחק קשה בגלל ההפרש אבל נראה לי שהגנת הראפס תעשה את העבודה

בוסטון+2- באקס (בוסטון)

המשחק של הלילה קרב מזרחי במשקל כבד והזדמנות לראות ממה הסלטיקס עשויים. לדעתי בוסטון תיקח במשחק צמוד.

אוק+1- פורטלנד (פורטלנד)

דמיאן יחגוג

וושינגטון+8 – יוסטון (יוסטון)

קשה להמר בגלל ההפרש לכן לא מומלץ. אבל יש לי הרגשה שהארדן וראס יעשו שפטים במכשפים

יוטה- קליפרס+1 (קליפרס)

קליפרס, היום יצטרכו את הסייבורג והוא יגיע

קינגס- שארלוט+7 (קינגס)

כמו אינדי גם הקינגס יחגגו V ראשון וזיו יחייך, שארלוט לא תעמוד במשחק הריצה שלה ותמשיך להידרס בקליפורניה

גולדן-פיניקס+5 (פיניקס)

טוב אז גולדן חחגו מול הפליקנס אל תחשבו שחזרו לעצמם, אייטון דווקא יכל לחגוג עליהם חבלז אבל גם ביינס לא פראייר. הסאנס לא רק שלא יפסידו מעל 5 אלא אף ינצחו את המשחק

stam
stam
30/10/2019 15:13:18

איך קורא לי מתן הסקרן?
אז הטרחן מבקש שוב: מאטיס. על שם אנרי מאטיס.
https://www.youtube.com/watch?v=8puKpYb88X0&t=426s

stam
stam
30/10/2019 15:13:45
הגב ל  stam
Dor
Dor
30/10/2019 16:50:48
הגב ל  stam

נראה קלאסה הבחור. אחלה בחירה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

חתיכת פריוויו! שאפו רועי.
.
פיניקס פייבורטית מול גולדן סטייט – נכון ועדיין אני צריך להגיד את זה לעצמי כמה פעמים עד שהמח מזהה את התבנית הזו. סיק טראנזיט גלוריה מונדי.

גיא רוזן
30/10/2019 16:53:13

לפני הניצחון המרשים של הסאנס על גולדן סטייט בהרכב מלא, אי אז במרץ של השנה שעברה (בוקר היה נפלא עם 37 נק' ב-60% אפקטיבי, לצד 11 אסיסטים, ו-8 ריבאונדים),
הסאנס הפסידו לגולדן סטייט 18 פעם ברציפות.
הפעם האחרונה שהם השיגו 2 ניצחונות רצופים על גולדן סטייט, קרי התחיל את עונתו ה-3 בליגה.
.
הפואנטה שלי?
לוקח זמן ללמוד לנצח. הסאנס מפתיעים בפתיחת העונה, אבל זה משחק חוץ מול אחד הקלעים הגדולים בתולדות המשחק.
ניצחון לגולדן סטייט.
.
תודה, רועי.

עמיחי קטן
30/10/2019 17:00:41

המהפך הגיע – פיניקס עדיפה על הנייר על גולדן סטייט…
פריוויו מצוין, תודה.

מנחם לס
30/10/2019 17:02:25

וואלה רועי איזה יום תפשת. כמה משחקים גדולים שקשה להחליט במה להתרכז. פריוויו מצויין שקראתי בעיון. השיפור בכתיבה שלך, בשליטה על החומר, ובמסקנות שלך הוא מהמם. אתה בדרך להיות מומחה כדורסל שכל ארחד בישראל יעריך.

Berch
30/10/2019 17:14:59

פרוויו נהדר
תודה רועי
🙂

NFS
NFS
30/10/2019 17:22:07

תודה רבה, פריוויו מעולה.
מאמין שאצליח לתפוס מחצית שניה ככה של אחד מהמשחקים המאוחרים.
ויוה ל'NBA4LIVE.

חגי "התותח" ניסני
30/10/2019 17:27:01

תודה רבה רועי. לילה עמוס בטירוף
מבחן טוב לקליפרס מול הגנה קשוחה כולל להובלת הכדור של קוואי.
עם כל כמה שהלוחמים מסריחים עד כה ופינקס מלהיבים, ויחד עם זאת זה וואחד הימור.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קאווי הבריז מהמבחן שלך המורה

Dor
Dor
30/10/2019 17:51:07

פריוויו מעולה. תודה רועי

יהלי אולמר
30/10/2019 18:06:20

הימורי היום:
קליפרס ב6
מילווקי ב10
פילי ב12
פיניקס ב2
פורטלנד ב4
פייסרס ב4
טורונטו ב11
יוסטון ב18
סקרמנטו ב9
מג'יק ב8
בולס ב19

האווי לאסוף
האווי לאסוף
30/10/2019 18:27:12

וואו, זה לא פריוויו, זה דוקטורט. 11 משחקים ועל כולם פירוט מלא, שאפו.
תודה רבה רועי ויאללה בוסטון

רן הנרגן
30/10/2019 18:30:34

אם קאולי סטיין ישחק אני מעריך שג"ס תנצח

stam
stam
30/10/2019 18:31:39

חוץ מעוד התקף חרדה, טבעי, להתרגל, ואולי אנטי-ניחוסון – באיזה עולם פיניקס עדיפה על גולדן סטייט?
בצד אחד שלושה אולסטארים, אחד טרי-טרי, כוכב לעתיד בדרך לטרייד מפוצץ, השני שחקן ההגנה האבסולוטי, "האולר השווייצרי" בגירסת הקובה חמוסטה, ועוד MVP פעמיים רצוף, הקלע הטוב בתולדות הליגה, האיש ששינה את משחק הכדורסל בפרט, התקווה הלבנה ("אבל הוא לא לבן!") הקטנה, ואולי פעם אפילו FMVP (הכנס כאן: אימוג'י לבחירתך).
בצד השני? דווין ("כולם בשביל אחד, ואחד בשביל אחד") בוקר, ריקי דל, אהרון הנגר, פרנק הדוור, זכריה הספר, ועוד קלי אוברה, שעדיין משכנע יותר על המסלול במילאנו, בתצוגת he-she מהממ/ת.
הבית ש-KD בנה, ב-12.

יואב
יואב
30/10/2019 19:23:30
הגב ל  stam

בגדול אני מסכים איתך במיוחד בגלל שאיטון בחוץ.
אבל גולדן סטייט כרגע עם סגל גי ליג מסביב לחברה האלה (לדעתי חלק מהשחקים יראו שמקומם בליגה אבל הפ צריכים להכנס לשיטה ולהתרגל וזה לוקח זמן)
אז אני יכול להבין את מי שאומר שפיניקס פייבוריטית (אני משתדל לא להמר בספורט זה רק מבאס אותי אז לא אתן הימור פה )

עידן
עידן
30/10/2019 19:10:47

Kawhi Leonard will sit out tonight in Utah and play tomorrow in San Antonio, Doc Rivers said.

גיא רוזן
30/10/2019 19:40:01
הגב ל  עידן

דוק עושה פופ לפופ…
.
בהתחשב בעומק של המערב, תרגיל שכזה יכול להתברר כמשמעותי בסיומה של העונה.
רק להזכיר –
בשנה שעברה הפער בין המקום ה-5 ל-8 במערב היה 2 משחקים.
לפני שנתיים, הפער בין המקום ה-3 ל-9 היה 3 משחקים בלבד!
אז תאורטית, ניצחון ליוטה והפסד לספרס, או הפסד ליוטה וניצחון לספרס, זה פער שיכול להתברר כהבדל בין ביתיות בסיבוב הראשון לבין הדחה מהירה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

😂😂😂😂

דוק עושה פופ לפופ

חזק גיא הרגת אותי 😂😂😂

נו ברור שקאווי ינוח בבק טו בקים. סן אנטוניו זה גם המשחק הקל יותר. הפתיע אותי שהוא לא נח מול שארלוט אבל עכשיו אני רואה שחיכו לבק טו בק הזה למנוחה ומול שארלוט גם תמיד טוב לנפח סטט.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  עידן

אכזרי. ניפגש בשמיניות דוק, ניפגש בשמיניות.

stam
stam
30/10/2019 20:25:49

אפרופו קוואי, "מנוחות יזומות", ושאר כוכבים שמחליטים שלא בא להם. זה קורה הרבה פעם דקה לפני המשחק, כשהאבא והילד כבר עשו את העליה לרגל שהתכוננו לה חודשים מראש, השקיעו הון עתק, אולי אפילו הזמינו מלון ערב קודם, ועכשיו ויישארו עם הרבה אכזבה מרה. ופחות אוהד אחד לכל החיים.
לאו מסי פעם אמר (כן, הוא לפעמים מדבר), "אני לא יכול להרשות לעצמי לא לעלות למשחקים, כדי לנוח. כי אני אוהב מאוד את המשחק. ובגלל שאני יודע שהרבה מאוד אנשים מגיעים במיוחד לראות אותי, ואני לא יכול לאכזב אותם".
עוד סיבה למה הוא לאו מסי, והם לא.

stam
stam
30/10/2019 20:31:54
הגב ל  stam

(וזה ממש לא כלפי קוואי בלבד. נזכרת שלפני שתי עונות נדמה לי, נתקלתי בגל של תגובות אוהדי ממפיס, דקה אחרי שלברון הודיע שהוא לא מגיע למפגש השנתי שם. היו שם כמה סיפורים באמת קורעי לב, על ילדים שחיכו לאירוע החגיגי, התכוננו מראש, נסיעה עם ההורים מאיזו עיירת מחוז, ופשוט התרסק להם הלב)

גיא רוזן
30/10/2019 20:33:23
הגב ל  stam

אם אני הייתי אוהד טורונטו בעונה שעברה, אני ככל הנראה הייתי מאושר מכל DNP – REST של קאוויי.

stam
stam
30/10/2019 20:38:53
הגב ל  גיא רוזן

הבעיה העיקרית היא לא עם אוהדי הקבוצה של הכוכב. יש להם אותו כל הזמן. אלא עם הקבוצה השניה, והמפגש השנתי. אתה סופרסטאר, אתה כוכב הפופ הכי גדול בעולם, אתה נהנה מהכל, תמורת משחק ילדים. המינימום זה שתגיע לחהופיע (בכפוף לבריאות כמובן), בכל משחק. בדיוק עבור הילדים האלה, והואוהדים הכי נאמנים, שרואים בך מושא חיקוי והערצה. לנוח? תנהלו את זה במשחק עצמו. אבל אתה תופיע. זה המינימום. מה זה לא להופיע? אתה תלך למופע של הסטונז, לגלות שג'אגר לקח חופש? דוגמה מגוחכת על פניו, אבל תכלס זה בדיוק אותו דבר.
בעולם האוטופי שלי צריך לאכוף את זה בצורה חמורה, אבל ריאלית, לא משוכנע כמה זה אפשרי. בכל מקרה זה מגעיל. פשוט ככה.

גיא רוזן
30/10/2019 20:48:27
הגב ל  stam

זה נושא שרחוק מלהיות פשוט. ברורה לי הטענה שלך, והאמת היא, שאי אפשר לשלול אותה על הסף, לא משנה באיזה תירוץ אשתמש. האכזבה של אוהד שרכש כרטיס חייבת להילקח בחשבון. חד משמעית.
מהצד השני, צריכה להישאל השאלה –
מה היא אחריות המאמן?
האם "הנאמנות" שלו צריכה להיות בראש ובראשונה למטרות המועדון, או לליגה?
אני, כאוהד קבוצה, חושב שהמאמן מטרתו להוביל את הקבוצה הכי רחוק שאפשר. מה לעשות, מנוחות יזומות הפכו לצעד חשוב בדרך למימוש מטרה זו.
קאוויי בפלייאוף של העונה שעברה,
האם הוא היה אותו קאוויי ללא משטר המנוחות היזומות?
האם טורונטו היו זוכים באליפות ללא קאוויי במיטבו?
זו נטו ספקולציה, אבל אני לא רואה את טורונטו עוברים את פילדלפיה עם קאוויי עייף (גם ככה זה נגמר על חודה של טבעת).
.
מה צריך לקרות?
גדול עליי. לסילבר הפתרונים.

ברוך רובין
30/10/2019 22:32:52
הגב ל  גיא רוזן

גיא להוריד את כמות המשחקים, להודיע מראש איזה משחקים יהיה מנוחות יזומות, לאפשר לאוהדים שרחשו כרטיס במיטב כספם לקבל החזר כספי, קנסות עצומים לקבוצה שעושה את זה (מיליון דולר למשחק), כל אלה הפתרונות אבל כל עוד האוהדים לא מתקוממים ומחרימים את הNBA זה ימשיך להיות

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
31/10/2019 0:06:54
הגב ל  stam

אני אהיה הקטגור. יש איזה מיליארד ילדים בלי חיבור למים נקיים, תסלח לי אם לא כל כך אכפת לי מאחד שלהורים שלו יש כסף לקחת אותו למשחק נ.ב.א אבל לברון לא הגיע. יש אנשים שמתכננים טיסה לווימבלדון, משלמים אלפי דולרים, ובסוף לפדרר יש כאב גב והם צריכים לראות את נישיקורי. לעומתם יש איזה מישהו שלקח את הסבוויי ונסע 50 דקות ובסוף הוא מאוכזב.

הכי גדול שראיתי בלייב זה נייט רובינסון. קולע שלשות מהחצי, עובר שחקנים כמו כלום, קולע 47 נקודות במשחק פלייאוף ומפסיד כי הקבוצה שהוא שיחק מולה ארחה את הפיינל פור. אם איזה ילד חזיר אמריקאי לא מסתפק בסגל שיש מסביב לקוואי, מבחינתי זו בעיה שלו. כרטיס לא מגיע עם הבטחה לדקות מצד שחקן כזה או אחר, זה לא קרקס, זו קבוצת כדורסל.

עמיחי קטן
30/10/2019 20:43:37
הגב ל  stam

מסי יש רק אחד…
אם כי, זכור לי שג'ורדן היה אותו דבר…
אני בהחלט מבין ששחקן צריך לנוח – שיתנו העדפה לקבוצות ולשחקנים לעשות את זה במשחקי בית, כי יש מספיק, והאוהדים מעדיפים שהוא ינוח קצת בשביל הפלייאוף…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן וראס גם ככה. כל משחק הם מופיעים כל משחק שום חופש

stam
stam
30/10/2019 21:01:35

אתם כנראה לא מכירים את שחקן הבייסבול קאל ריפקן ג'וניור. שחקן אדיר של בולטימור, סופרסטאר, רוקי השנה, 19 פעמים אולסטאר, פעמיים MVP, אלוף עולם, ועוד המון.
אבל ה-שיא שלו, שיכניס אותו ל-HOF של ה-HOF, זה 2632 משחקים רצופים, על פני 16 עונות. אלפיים, שש מאות, שלושים, ושניים, משחקים רצופים, ריין אור שיין, יום אחרי יום, ערב אחרי ערב, בלי תירוצים, בלי מנוחות, בלי בעיות בבית, בלי מצב רוח, תכלס גם בלי כאבים… רק מחויבות טוטאלית למשחק, לקבוצה ולאוהדים… אין לתאר

stam
stam
30/10/2019 22:36:34
הגב ל  stam

שוב התעכבתי על השיא הזה של קאל ריפקן, האיירון מן.
2632 משחקים רצופים. אשכרה אני לא מבין איך זה אפשרי. "לא רק בספורט, בהכל". אני לא חושב שיש משהו שהצלחתי לעשות 2632 ימים ברציפות. גם לא לחרטט, היו ימים שהצלחתי לסתום… לא, באמת. אני פשוט לא מבין. לא יודע אם יש שיא יותר גדול מזה. 2632 רצוף??

stam
stam
30/10/2019 21:04:39

וככה בקטנה "אצלנו" ב-NBA – קארל מאלון.
ב-17 העונות המלאות ששיחק, לא ירד אף פעם מ-80 משחקים בעונה. הדוור תמיד מגיע. להעריץ.

אור
אור
30/10/2019 21:15:37
הגב ל  stam

מעניין אם בליגה של היום הוא היה קארל מאלון או מיידה 5 שלשות למשחק..

stam
stam
30/10/2019 21:30:53
הגב ל  אור

שאלה טובה, מחזיק מגיא מומחה (גם) בקארל מאלון.
מי שנדמה לי שמסתכל עליו כמודל, זה כמובן לברון. הכל, הטיפול בגוף לפני הכל, לתחזק את עצמך מושלם עד כמה שיותר מאוחר, ולעשות התאמה של הגיל לתפקיד. נדמה לי שמתחילים לראות את זה כבר השנה, עם הירידה המתבקשת בזריזות ובסטאמינה שלו.

אור
אור
30/10/2019 23:50:10
הגב ל  stam

אני מתאר לעצמי שקראת אבל זה מתיימר לייצג את ה-goat (מאז 1976) וקצת מוזר לראות את שניהם מיד אחרי ג'ורדן ולברון.

עידו גילרי
30/10/2019 22:40:11
הגב ל  אור

למארקוס +

אור
אור
30/10/2019 22:45:22

ראיתם שלפי המדד של 538 של איכות קריירה בשילוב עם 7 העונות הכי טובות, ג'ון סטוקטון שלישי (בפער גדול) וכריס פול רביעי?

עידו גילרי
30/10/2019 23:13:04

ו…?

אור
אור
30/10/2019 23:36:43

השאלה היא האם הם אנדרייטד בצורה קשה או שהמדד ממש דפוק

עידו גילרי
30/10/2019 23:44:59

מה הכוונה בדפוק? מה הוא מתיימר לייצג זו שאלה יותר מורכבת.
גדולה תמיד הייתה ותהיה שאלה סובייקטיבית.

אור
אור
30/10/2019 23:50:27

אני מתאר לעצמי שקראת אבל זה מתיימר לייצג את ה-goat (מאז 1976) וקצת מוזר לראות את שניהם מיד אחרי ג'ורדן ולברון.

עידו גילרי
30/10/2019 23:55:27

אם קוראים טיפה מעבר לכותרת המפוצצת זה לא באמת מתיימר לכך.

עידו גילרי
30/10/2019 23:55:43

יותר כמו נקודת התחלה לדיון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוברדוביץ עושה דוק ומעלה את דה קולו ווסלי כמו לו וויל והארל מהספסל 😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פנר עם 4 נק שנשאר דקה וחצי לסיום הרבע 😂😂😂 איזה בניית אסם אלוהים ומכבי רק עם 10 נק.

stam
stam
30/10/2019 21:28:38

מסכן הילד, תפרגן לו בעמוד שלו…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תוצאת רבע 1 ביד אליהו

12 6 למכבי 😂😂😂😂😂

פנר עם 6 נק ברבע

עידן
עידן
30/10/2019 21:30:32

נגרייה רצינית

stam
stam
30/10/2019 21:32:10

נו יא נאג', תכתוב אצלו, עמודים סופר מושקעים:
http://www.hoops.co.il/?p=173026

stam
stam
30/10/2019 23:25:24

טוב, מכיוון שערב שקט, מייבא לפה נתון אחד מהנצחון של מכבי הערב (הידד לכספי – בינתיים שיחוק על):
פנר של אוברדוביץ' בערב בלהות. 6 שחקנים שם, ושחקנים טובים, לרשום:
על פני 60 דקות יחד, קלעו 3 נק' סה"כ, ב-1 מ-18 מהשדה…

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
31/10/2019 0:32:17

עד שפילי מתחיל – ראבל ווסטברוק הכי חמוד בעולם
https://www.youtube.com/watch?v=JKBGAP94P_Q

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
31/10/2019 1:16:31

כמו שרועי חזה, הרפורד שומר על טאונס…. אמביד לא טען פעם שהוא צריך להיות ה- DPOY?

לילי
לילי
31/10/2019 1:18:09

ברור שהורפורד ישמור עליו.
אמביד הוא מגן מהסוג של גובר – דומיננטי בצבע אבל לא יכול לרדוף על שחקנים בקשת ה3.
טאונס הוא סנטר שמשחק המון על קשת ה3 (10 זריקות למשחק העונה במעל 50%).
אמביד פשוט לא מסוגל לרוץ אחריו וכשיש הורפורד בסגל, למה שינסה?

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
31/10/2019 1:21:35
הגב ל  לילי

לא ראיתי את טאונס רוקד על המגרש בינתיים. אגב, גם אמביד המון על השלוש וזה לא מפריע לטאונס לשמור עליו

לילי
לילי
31/10/2019 1:25:14

זה שאמביד על קשת השלוש זאת בעייה אחרת, לצוות האוסטרלי הפתרונים, תכניס את אמביד לצבע ושום טאונס לא יעצור אותו.
לגבי ה"ריקוד" של טאונס – אם תצפה במשחקים קודמים של מיני העונה, אתה תראה אותו עושה המון תנועה עם או בלי הכדור על קשת השלוש, זה שעדיין הוא לא עשה את זה לא אומר שזה לא חלק מהמשחק שלו, בנוסף לעובדה שהורפורד הוא מגן פרימטר מעולה.

לילי
לילי
31/10/2019 1:20:06

אעי משתגע מלראות את הסיקסרס.
למה אמביד על קשת השלוש לעזאזל?!?!
דיי כבר!
הוא טוחן את טאונס בצבע, למה להוציא אותו החוצה פור גאד סייק.
אני נראה לי עובר משחק, זה כואב לי בעין

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
31/10/2019 1:21:58
הגב ל  לילי

איזה טוחן, לא הצליח לקחת אותו בשום אחד על אחד

לילי
לילי
31/10/2019 1:26:54

לקח אותו כבר פעמיים לטבעת בתחילת הרבע לסלים קלים אחי..

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
31/10/2019 1:27:59
הגב ל  לילי

אני ראיתי החטאות ואיבודים אבל אולי פספתי כשעברתי לכתוב בהופס… בכל מקרה, פילי נראים הרבה יותר טוב אחרי שהוא יצא

לילי
לילי
31/10/2019 1:29:42

הוא וסימונס לא יכולים לחלוק את אותו המיגרש, זה פקק בצבע.
תוציא אחד מהם והפקק נפתח

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
31/10/2019 1:31:20
הגב ל  לילי

מסכים לגמרי. פילי חייבת לעשות טרייד על אחד מהם אם היא רוצה להגיע לאיפשהו

לילי
לילי
31/10/2019 1:34:21
הגב ל  לילי

רק סימונס (ואני מאוד אוהב אותו).
כל עוד הוא בלי קליעה אמביד שחקן עדיף עליו (בהרבה).
אני מניח שהם לא עושים טרייד כזה כי הם באמת מאמינים שהוא ייפתח אחת כזאת (ועם קליעה סבירה סימונס פוטנציאל טופ 3 בליגה) ואז הם ירגישו טיפשים שהטרידו אותו.
הבעייה היא שהוא פשוט לא מוכן לזרוק הגולם.
פאקינג לזרוק, שיחטיא למי אכפת רק שיזרוק

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
31/10/2019 1:37:07
הגב ל  לילי

מצד אחד ברור שאת סימונס, מצד שני על אמביד הם יכולים לקבל הרבה יותר…

לילי
לילי
31/10/2019 1:41:28
הגב ל  לילי

אמביד זה לא שחקן שמטרידים, מדובר פה בסופרסטאר טופ 7 בליגה לכל הדעות ומועמד לDPOY ו MVP לשנים קדימה.
סימונס פשוט לא שם, אולסטאר גבולי במזרח (במערב לדעתי אפילו לא קרוב להיכנס), רכז ללא קליעה בליגה שמקדשת זריקות לשלוש.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
31/10/2019 1:47:39
הגב ל  לילי

אף GM לא מטריד סופרסטאר, זה השחקנים שהוא אמור להשיג, אבל מבין שניהם הייתי מטריד (מלשון מעביר אותו בטרייד) אותו. מקבל הרבה יותר ומוותר על סופרסטאר עם בעית כשירות שלא הוכיח את עצמו במאניטיים

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
31/10/2019 1:24:56

ג'ואל אמביד יורד לנוח אחרי פחות מ-6 דקות. איזה בזבוז של כשרון

Amitlahev
31/10/2019 1:26:25

פריוויו אדיר לערב נדיר!
ג'רמי לאמב לא כל כך שיחק עד עכשיו בגלל פציעה וזו אחת הסיבות להפסדים של אינדי. הערב הוא אמור לחזור.
שחקן מעניין בטורונטו הוא אנונובי ששדרג את המשחק שלו בכמה רמות ועושה הכל על המגרש.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
31/10/2019 1:32:58
הגב ל  Amitlahev

אם אינדי צריכים את ג'רמי לאמב כדי לנצח כדאי שיסגרו את העונה עכשיו

לילי
לילי
31/10/2019 1:35:20

+100

trusttheprocess
trusttheprocess
31/10/2019 1:48:39

כמה שטויות אני קורא פה
רק תלונות
אין לך מושג על שיטת המשחק של פילדלפיה ובאיזה רוטשיין וסטאגרינג שהם משחקים כבר 3 שנים
אתם פשוט צופים ולא יודעים מה אתם רואים
ופילי מובילים 14 ברבע השני בלי להתאמץ בכלל

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
31/10/2019 1:51:25
הגב ל  trusttheprocess

אם אתה בתור אוהד מרוצה ממה שאתה רואה אז בכיף…

trusttheprocess
trusttheprocess
31/10/2019 1:54:03

אני מאד מרוצה כשהקבוצה שלי מובילה ב 20 הפרש ברבע השני

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
31/10/2019 1:58:36
הגב ל  trusttheprocess

ללא ספק, פילי הפכו את המשחק לסופר חד צדדי, וכל הכבוד על זה. אבל אני לא רואה את סימונס זורק מחוץ לצבע ו/או את השילוב שלו ושל אמביד מניב סינרגיה כלשהי, אז כשאני מסתכל על המטרה של פילי השנה מבחינתי (אליפות), אני לא רואה את זה מתקרב, עם כל הכבוד לתוצאה מול מיניסוטה (בבית)

לילי
לילי
31/10/2019 1:57:25
הגב ל  trusttheprocess

אני צופה אדוק בפילי מאז העונה הראשונה של סימונס, ודבר אחד ברור לי – סימונס ואמביד דורכים אחד לשני על הרגליים ופשוט לא יכולים לחלוק מיגרש.
אם שמת לב, כל המשחק עד עכשיו הם בקושי שיחקו ביחד ובראון משתדל כמה שיותר להפריד בין הדקות שלהם, זה די בולט, קשה לי להאמין שפספסת.
ואחרון אחרון חביב – מינסוטה היא לא הקבוצה לבחון את עצמך מולה (עם כל הכבוד ל3-0 המדהים שלהם).
מדובר בקבוצה רכה בלי הגנה וטאונס אחד שאולי שווה משהו.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
31/10/2019 1:58:54
הגב ל  לילי

+100

trusttheprocess
trusttheprocess
31/10/2019 2:08:59

מה זה קשור , לא דיברתי על שום בחינה מעבר למשחק הנוכחי, יש לוח משחקים וצריך לשחק נגד כל קבוצה
ואני מרוצה שמובילים 20 הפרש במחצית נגד כל קבוצה .
אתם מדברים על אמביד עומד בחוץ, טאונס מפחד בכלל ללכת מתחת לסל , כל מה שהוא עושה זה לזרוק שלשות.
לפילי יש יתרון מיסמצ' בכל עמדה על המגרש וכל שחקן עשה פוסט אפס כי הם כל כך יותר גבוהים וחזקים ממינסוטה

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
31/10/2019 2:13:07
הגב ל  trusttheprocess

גם לטאונס וגם לאמביד יש 13 נקודות. טאונס עם 5-6 מהשדה, כולל 3 מ-4 מהשלוש, אמביד עם 5 מ-12. אולי הבעיה של מיניסוטה זה שטאונס לא זרק יותר שלשות.

לילי
לילי
31/10/2019 2:14:14
הגב ל  trusttheprocess

מסכים לגמרי לגבי טאונס אישית אני לא מתרשם בכלל מהמספרים שלו, להרגשתי הוא פשוט רך ומישהו צריך להעיר אותו קצת.
הבעייה שלי עם הסיקסרס היא שאני פשוט לא רואה שינוי מהעונה שעברה בצורת המשחק חוץ מהעובדה שסוף סוף יש מחליף דומיננטי לאמביד ככה שהקבוצה לא תתרסק בלעדיו (מה שהיה עונה קודמת).
אני לא רואה תרגילים חדשים להאריס ב1on1, אני לא רואה תרגילים לשחרר את סימונס ל3 שיתחיל לזרוק כבר (וזה חובה, פשוט חובה), אני עדיין רואה יותר מידי התקפות שאמביד מתחיל על קשת ה3 במקום בפוסט (משל היה יוקיץ).
בקצרה – אני פשוט לא רואה שינוי משנה שעברה חוץ מכמה שחקנים ולדעתי זה לא יספיק לטבעת. אולי לנצח את מילווקי בסדרה הם יצליחו (אני עדיין סקפטי – מילווקי קבוצה שבנויה על החולשות של פילי וסימונס ספציפית) אבל את מי שתצא מהמערב אני לא רואה אותם מנצחים וחבל לי, כי הפוטנציאל שם הוא פשוט לא ממומש.

לילי
לילי
31/10/2019 2:08:08

בנתיים באינדיאנה – ברוקלין טרנר נפצע בקרסול ויצא לחדר הלבשה.
נקווב שזה שום דבר רציני

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
31/10/2019 2:10:59

פילי עם 9 זריקות לשלוש ב-24 דקות (באחוזים גבוהים אגב). לצורך השוואה, בליגה הישראלית נהריה זורקת 9.4 ב-20 דקות והיא הקבוצה שזורקת הכי פחות. עם כל הכבוד לניצחון הקל שמסתמן, זה משהו שפילי יצטרכו לפתור, אלא אם כן הם הולכים לקלוע 5 מ-9 כל מחצית כל פעם

trusttheprocess
trusttheprocess
31/10/2019 2:14:00

אתה רציני ,לכל שחקן בחמישייה של פילדלפיה יש יתרון גובה. הם עשו כל כך הרבה פוסט אפס וסלים קלים מתחת לסל , למה בדיוק הם צריכים לזרוק טונה של שלשות?

לילי
לילי
31/10/2019 2:15:41
הגב ל  trusttheprocess

במאץ הזה ספציפית אין שום סיבה אם זאת לא שלשה פנויה לגמרי, מסכים איתך.

trusttheprocess
trusttheprocess
31/10/2019 2:25:02

ראיתם מה אמביד עשה לטאונס פעמיים
זה כמו אבא שמשחק נגד הילד שלו

Smiley
31/10/2019 2:25:16

כמה נקודות בנוגע לפילי:
1. סימונס לא זורק מרחוק, ומתישהו זה יפגע בו ובקבוצה כי הקליעה משם יכולה להרים את התקרה שלו ושל פילי. אבל מדהים איך מתעלמים מכל מה שהוא כן מביא למגרש, וזה המון. הוא כמעט בלתי עציר במגרש פתוח עם העוצמה שלו וראיית המשחק. הוא מודע למגבלות שלו ולא עושה דברים שהוא רע בהם (מה עדיף? שיזרוק 5 זריקות של רק קרש מהשלוש?!).
וויגינס הוא דוגמא, חוסר יעילות נוראית שרק זורק לסל ולא עושה כלום חוץ מזה.
2. ההגנה של פילי – זה משהו שהולך לאמלל השנה את היריבות. 20 הפרש בקלות מול קבוצת התקפה לא רעה (כן, טאונס ו-וויגינס יודעים לשחק התקפה).
3. רוטציות – פילי קבוצה חדשה ויש לה הרבה שחקנים שיכולים לשחק בכמה עמדות. צריך לבנות את זה מחדש. הם איבדו קליעה בקיץ (בכל זאת, רדיק הלך).
הרעיון לשחק בנפרד עם אמביד וסימונס (שגם מקבלים דקות ביחד) הוא לתת אופציה למשחק המהיר, ומצד שני, להקיף את אמביד בקלעים.

Smiley
31/10/2019 2:28:54
הגב ל  Smiley

ואחלה סרטון שעשו על סימונס בקיץ:
https://www.youtube.com/watch?v=Jg-l1sMgWCY

Smiley
31/10/2019 2:33:43

וואו!!!

Smiley
31/10/2019 2:34:22
הגב ל  Smiley

אמביד מול טאונס

Smiley
31/10/2019 2:36:36

סימונס פשוט ריתק את טאונס לרצפה

trusttheprocess
trusttheprocess
31/10/2019 2:38:02

טאונס איבד את הכדור לאמביד ואז תפס לו את היד
אמביד ניסה לשחרר וטאונס לא נתן , והם התחילו להתאבק
טאונס מאד מתוסכל שאמביד עושה ממנו צחוק
שניהם נראה לי יורחקו
טאונס ניסה לתת אגרוף והחטיא
סימונס וטאונס חברים טובים ובן ניסה להפריד

לילי
לילי
31/10/2019 2:38:42

1. מסכים שהוא שחקן מעולה ובלתי עציר במגרש פתוח אבל בחצי מגרש השילוב שלו ושל אמביד בעייתי. להפריד בניהם זה נחמד ויכול לעבוד בעונה הסדירה אבל בפלייאוף זה סיפור אחר ויהיה קשה להם לשחק ככה כשאין קליעה מסביב.
וכן, כרגע עדיף שבמשחקים של 20 הפרש הוא יזרוק 2-3 שלשות גם אם הם יהיו איירבול. הוא חייב לפתח איזה שהיא סוג של קליעה, גם על חשבון הפסד או שניים בעונה הסדירה.
2. ההגנה של פילי היא באמת משהו מיוחד ולדעתי אנחנו עדיין לא רואים את הפוטנציאל המלא אבל בליגה של ימינו זה לא מספיק. צריך מישהו שיקלע את הנקודות כשלא הולך והתקפה שיכולה להתמודד עם ההגנות החזקות בליגה ואני עדיין לא רואה את זה (הפןטנציאל בהחלט שם).
מסכים לגבי טאונס, וויגינס שחקן לא אפקטיבי בכלל ומינסוטה כקבוצה על אף הפתיחה הטובה היא ממש לא קבוצת התקפה מהטובות בליגה.
3. אני מסכים, אבל זה בדיוק מה שמתסכל אותי, אני כמעט ולא רואה שינוי בסכמות ההתקפיות מפילי של שנה שעברה וחומר השחקנים הוא שונה מאוד.
אני באמת מקווה שישתנה, אם זה יקרה פילי מועמדים מס 1 שלי לזכוץ בהכל אבל לצערי אני סקפטי.

Smiley
31/10/2019 2:42:31
הגב ל  לילי

שנה שעברה הם הריצו את רדיק על שלל חסימות ובול פיקים. השנה יותר פיק נ רול

Smiley
31/10/2019 2:40:04

שיסגרו את הסיפור עם טכנית לכל צד

Smiley
31/10/2019 2:41:36
הגב ל  Smiley

הרחקה כפולה

לילי
לילי
31/10/2019 2:42:13
הגב ל  Smiley

מי הורחק?

Smiley
31/10/2019 2:43:05
הגב ל  לילי

אמביד וטאונס. אם כי לגבי טאונס אני לא ממש בטוח

trusttheprocess
trusttheprocess
31/10/2019 2:46:13
הגב ל  Smiley

לא בטוח?
טאונס התחיל את כל הבלאגן בכך שלא שיחרר את היד של אמביד
טאונס הוא גם זה שניסה לתת אגרוף אחרי הדחיפות ההדדיות

Smiley
31/10/2019 2:47:53
הגב ל  trusttheprocess

לא הייתי בטוח אם טאונס הורחק כי פספסתי שאמרו שהורחק. ראיתי רק את אמביד עוזב. מניח שאם אחד הורחק אז גם השני בדרך למקלחת מוקדמת

Smiley
31/10/2019 2:46:47

מילווקי פשוט משתעשת בסלטיקס. יאניס נותן איירבול מהקו.
המזרח השנה זה מילווקי ופילי, כל השאר הן רמה מתחת. מירוץ של שני סוסים

Smiley
31/10/2019 2:49:14

מה קורה עם זהיר סמית'? הוא פצוע או משהו?

trusttheprocess
trusttheprocess
31/10/2019 2:50:00
הגב ל  Smiley

ב g league

Smiley
31/10/2019 2:51:55
הגב ל  trusttheprocess

👍
הייתי שמח לראות אותו מקבל דקות בליגה

לילי
לילי
31/10/2019 2:56:58

ווסטברוק כבר עם 10 אס' ברבע וחצי אבל בלי נקודה אחת.
הבחור הזה אגדה בחיי.

Smiley
31/10/2019 2:57:51

לא חושב שריצארדסון הוא הפתרון ל-PG מחליף. הייתי נותן דקות לטריי ברק

צ'יקו
31/10/2019 3:09:34

טורנטו ברבע גדול! מגדילה את היתרון מ6 ל20

צ'יקו
31/10/2019 3:10:20

הסלטיקס נלחמים אבל עדיין לא מצליחים לחזור למשחק..

ברוך רובין
31/10/2019 3:19:17

טאונס התחיל לצ

Smiley
31/10/2019 3:21:56

כל עוד יאניס נח הסלטיקס מרגישים הקלה

לילי
לילי
31/10/2019 3:22:05

בוסטון הורידו ל7 בריצה יפה שת 8-0
היוורד מראה ניצוצות

לילי
לילי
31/10/2019 3:27:20

סמארט פשוט עושה עבודה מדהימה בשמירה על יאניס.

Smiley
31/10/2019 3:28:47
הגב ל  לילי

ראה קלטות של גרסיה מאליפות העולם

לילי
לילי
31/10/2019 3:30:01
הגב ל  Smiley

לגמרי, ממש מזכיר את גרסיה.

לילי
לילי
31/10/2019 3:31:08

וקמבה עם הזדמנות להןריד ל2 אחרי שכבר היה 18 בשיא נראה לי.
האם זה מקרה מיאמי 2.0?

לילי
לילי
31/10/2019 3:32:05

בלוק על יאניס ואז טייטום ל3!
בוסטון לקחו את ההובלה

לילי
לילי
31/10/2019 3:32:25
הגב ל  לילי

בלוק גם של טייטום

Smiley
31/10/2019 3:34:54

טאטום לא בהכרה

לילי
לילי
31/10/2019 3:36:06
הגב ל  Smiley

בוא נקווה שזה אומר שהוא סוף סוף הגיע לעונה..
אני כל כך מחכה לקפיצה ממנו, הוא פשוט פוטנציאל עצום.

Smiley
31/10/2019 3:37:38
הגב ל  לילי

יש לו את כל החבילה. הוא רק צריך שלמור על יציבות ועקביות

לילי
לילי
31/10/2019 3:39:02
הגב ל  Smiley

+100

לילי
לילי
31/10/2019 3:35:25

וטייטום עם עוד שלשה על הבאזר של הרבע השלישי סוגר ריצת 13 – 0 לסיום הרבע וייתרון 4 בכניסה לרביעי.
כל זה כשההגנה של הסלטיקס פשוט רוצחים את יאניס ולא נותנים לו לזוז

צ'יקו
31/10/2019 3:38:00

ווואו איזה משחק בוסטון נותנת!!

לילי
לילי
31/10/2019 3:40:28

סמארט עם שלשה!
משחק ענק שלו בנתיים

לילי
לילי
31/10/2019 3:41:52
הגב ל  לילי

הוא פשוט בכל מקום, לא נורמלי!
לקח עכשיו ריבאונד התקפה על יאניס

Smiley
31/10/2019 3:44:48

היוורד נכנס למשחק אחרי שפתח בסדרת החטאות וזה נהדר עבור הסלטיקס

לילי
לילי
31/10/2019 3:48:45
הגב ל  Smiley

היוורד מאז אמצע השני נראה מעולה (אחרי פתיחה של 0מ5).
למילווקי פשוט אין תשובה למה לעשות כשהשלשות מפסיקות להיכנס.
הם על משהו כמו 2 מ25 האחרונות

מנחם לס
31/10/2019 3:45:28

אני בעיקר בבייסבול. יוסטון מובילה 0-1 במשחק ה-7. מותח עד מוות. אבל קופץ לראות מה קורה בכדורסל. הכל תוך כדי כתיבה. עכוד בייס היט ליוסטון בתחתית ה-5, נובודי אאוט.

Smiley
31/10/2019 3:47:34

איזה הבדל של הסלטיקס בין שתי המחציות. החברה הירוקים נזכרו לשחק הגנה

Smiley
31/10/2019 3:48:46

סיאקם עם עוד משחק של 30. פתח את העונה כמו מלוע של תותח. הבחירה לאול סטאר בדרך

לילי
לילי
31/10/2019 3:50:59
הגב ל  Smiley

ובצדק!
בכללי טורונטו נראים מעולה יחסית לציפיות מהם.

Smiley
31/10/2019 3:53:26
הגב ל  לילי

הראפטורס לא רעים, בטח במזרח שהם בדרג השני (עם בוסטון, ואולי הנטס עם דוראנט, והפייסרס עם אולדיפו). יש להם סגל טוב, הם רצים ביחד ויש להם שיטה מצויינת של נרס

לילי
לילי
31/10/2019 3:56:07
הגב ל  Smiley

ומיאמי עם באטלר שנראים פשוט מעולה בנתיים.

Smiley
31/10/2019 3:56:42
הגב ל  לילי

בגדול אתה צודק, אם כי הם צריכים להוכיח לי שהם דרג שני

Smiley
31/10/2019 3:50:56

לראות את הנטס רק מחזק אצלי את התחושה שקיירי לא עושה את השחקנים סביבו לטובים יותר. אם הם משחקים טוב זה למרות הנוכחות שלו ולא בזכותו

Smiley
31/10/2019 3:51:51
הגב ל  Smiley

הסמול בול של הנטס זה מיס מצ עבור סאבוניס, שבלי טרנר מקבל את הכדורים

stam
stam
31/10/2019 3:51:19

מילווקי שוב עוברת, בקלות, את מחסום ה-50 אחוז לפחות זריקות לשלוש מסך הזריקות. בום בום בום בום.
שתי הקבוצות הכי משלשלות הן יוסטון ומילווקי – אבל אף אחת עוד לא חצתה את קו ה-50 העונתי. שיא שהולך ועולה כל שנה.
וכשזה לא פוגע… אתם ידעים מה ההמשך. כמו מול מיאמי.

trusttheprocess
trusttheprocess
31/10/2019 3:52:21

אני לא מאמין שמילווקי מפסידים לקבוצת G ליג כמו בוסטון

לילי
לילי
31/10/2019 3:53:53
הגב ל  trusttheprocess

הגזמת.
בוסטון ממש לא ג'י ליג.
הם עוד יפתיעו אותך העונה

shadow
shadow
31/10/2019 3:57:16
הגב ל  trusttheprocess

משהו לא עובד במילווקי העונה. לא יודעים לסגור משחקים שהם בשליטה שלהם עושים הרבה שטויות. רצים שלא לצרוך. כנראה שהחיסרון של ברוגדון הוא משמעותי.

לילי
לילי
31/10/2019 3:59:53
הגב ל  shadow

בנתיים באינדיאנה – ברוגדון עם 21 נק' 13 אס' 8 ר' ו3 חט' מחייך לו בשקט 🙂

shadow
shadow
31/10/2019 4:01:29
הגב ל  לילי

מתי אולדיפו חוזר? הם צריכים להיות אחלה קבוצה אם הוא חוזר טוב

לילי
לילי
31/10/2019 4:03:44
הגב ל  shadow

אם אני זוכר נכון איפה שהוא באיזור סוף דצמבר – ינואר

לילי
לילי
31/10/2019 4:04:52
הגב ל  לילי

וכן, כשהוא חוזר הם יכולים להיות ווחאד סוס שחור.
לדעתי גם צריכים להטריד את טרנר תמורת פורווארד D&3 אם יהיו קונים.

stam
stam
31/10/2019 3:53:48

תיכף וושינגטון סוגרת את זה!
יוסטון, ווי הב א קלישאה קאמינג…

לילי
לילי
31/10/2019 3:54:25
הגב ל  stam

הם עדיין ברבע השלישי, הסקור הוא בגלל שאין שם הגנות

stam
stam
31/10/2019 3:54:50
הגב ל  stam

LOL
אני כ"כ מסטול מהמעבר מבייסבול. פולס אלארם. חחחח.
רק סוף שלישי. תמחקו תמחקו
הלכתי. שותק

לילי
לילי
31/10/2019 3:55:23
הגב ל  stam

שמע הסקור שם הוא כבר על 100+
0 הגנות פשוט, זה סל אחרי סל

stam
stam
31/10/2019 4:03:54
הגב ל  לילי

אין לי זמן לנשום או לבוקס סקור – צדתי כמה צ'אקות של ברטאנס… זהו, הכישרון יוצא שם?

לילי
לילי
31/10/2019 4:05:40
הגב ל  stam

ראיתי רק את הרבע השני לפני שניה מעניין בבוסטון אבל הם נראים לא רע יחסית לציפיות.
אין הגנה בשום צורה

לילי
לילי
31/10/2019 4:05:56
הגב ל  לילי

שנהיה

Smiley
31/10/2019 3:54:18

אז מחר קיירי שוב ברוגז או לא….

צ'יקו
31/10/2019 3:58:30

ברוקלין יותר טובה בלי קיירי.

לילי
לילי
31/10/2019 4:00:42
הגב ל  צ'יקו

הפלוס מינוס של קיירי מסכים איתך (-15 הנמוך בקבוצה)

shadow
shadow
31/10/2019 4:00:06

גורדון הייוורד נראה טוב מאוד שמח בשבילו שהוא חוזר לעניינים. היכולת שלו תהיה מאוד משמעותית להצלחה של בוסטון העונה כי אין להם ספסל בכלל. גם טייטום מראה שכל מה שצריכים איתו זה קצת סבלנות. הציפיות ממנו בשמיים.

לילי
לילי
31/10/2019 4:02:04
הגב ל  shadow

ואל תשכח את מרקוס סמארט.
הבחור הוא פשוט בולדוג פרטי למשימות מיוחדות ואחד השחקנים החכמים בליגה.

shadow
shadow
31/10/2019 4:10:17
הגב ל  לילי

הבעיה איתו שיש לו יותר מדי נפילות התקפיות.

Smiley
31/10/2019 4:00:46

דניאל ת'ייס הפך לארון ביינס 2.0

Smiley
31/10/2019 4:01:42

קמבה עושה UCONN

shadow
shadow
31/10/2019 4:02:55

וואו מה הולך בוושיגנטון? מנסים לשבור את שיא הנקודות? ליוסטון אין הגנה שזה פשוט מביך. העיקר שהארדן משפר את הסטטיסטיקה

Smiley
31/10/2019 4:04:02

והנה יאניס וסמארט על הרצפה… רויאל ראמבל קיבלנו היום

ברוך רובין
31/10/2019 4:04:21

אפילו אני קולע על יוסטון .

לילי
לילי
31/10/2019 4:07:20

דאגר של טייטום לסגור את המשחק

SLORC
31/10/2019 4:07:26

סאבוניס פורח כשהוא בעמדת הסנטר, הפעם עם 29 נקודות ב 11 מ 18 מהשדה. הפייסרס צריכים לחפש טרייד על טרנר, בטוח יהיו לו קונים

לילי
לילי
31/10/2019 4:09:30
הגב ל  SLORC

לגמרי.
סאבוניס הרבה יותר מרשים וראו את זה ממש היום – איך שטרנר נפצע סאבוניס התחיל להפציץ.

shadow
shadow
31/10/2019 4:09:20

וואו יוסטון זה פשוט ביזיון. אין שם קבוצה. אוסף של שחקנים שעומדים ומסתכלים על הארדן מכדרר וחודר, פלא שאף אחד לא קופץ לריבואנד ולא מתאמץ. נרא כמו המשחק האחרון בשכונה אחרי שכבר כולם שיחקו במשך שעתיים ולאף אחד אין כבר כוח לרדת להגנה.

Smiley
31/10/2019 4:09:41

בגלל הרוקטס המשאיות ברינקס עוד יחזרו לחפש את תומאס…

לילי
לילי
31/10/2019 4:11:39
הגב ל  Smiley

הלוואי.. אם יש שחקן אני רוצה שיקבל את הבגינקס זה הוא

לילי
לילי
31/10/2019 4:15:41

בראדלי ביל פשוט רוצח את יוסטון

stam
stam
31/10/2019 4:19:52
הגב ל  לילי

עוטף את ד'אנג'לו ראסל וכל מה שנותן לי במחסנים מהמלחמה, שולח אותו לגולדן סטייט, והנה לך סטף, קליי, ביל, דריימונד ועציץ, ויש לך סוס שחור אמיתי. כזה שגם יכול לנצח במקרה, ולא נשאר כל החיים "סוס שחור".
ביל וקליי, בניגוד להשארת ראסל וקליי עובר ל-3, יכולים לשחק 2-3 גמישים ביחד. יש את הסייז הנדרש. ויש הגנה.

לילי
לילי
31/10/2019 4:21:02
הגב ל  stam

יכול לקרות רק שנה הבאה אבל הלוואי.
תהיה אחת הקבוצות המלהיבות בהיסטוריה.

stam
stam
31/10/2019 4:34:47
הגב ל  לילי

לא יכול כבר בטרייד הקרוב? על הנייר לפחות, כן.

Smiley
31/10/2019 4:37:26
הגב ל  stam

עד הקיץ לא יקרה. ולמה שוושינגטון יסכימו כימלבד ראסל לווריורס אין מה לתת. יש קבוצות שיתנו חבילות הרבה יותר טובות

shadow
shadow
31/10/2019 4:17:28

יום שחור לNBA מה שקורה בוושינגטון.

לילי
לילי
31/10/2019 4:18:00

טוב אז הקליפרס בלי לאונרד בבית.
צריך להיות שלנו, נקווה לטוב 🙂

shadow
shadow
31/10/2019 4:21:56

עברתי לסיום של אוקלהומה פורטלנד לפחות יש משחק צמוד

shadow
shadow
31/10/2019 4:22:23
הגב ל  shadow

עם דגש על משחק

לילי
לילי
31/10/2019 4:26:58

יוסטון בדקות ההכרעה:
תביאו להארדן את הכדור – עושים על הארדן עבירה – נקודות קלות מהקו.
יעיל בטירוף אבל בשוט כואב לעין

לילי
לילי
31/10/2019 4:29:04

בוגדנוביץ הופך להיות השחקן הלבן האהוב עליי בליגה 😍
איזו החתמה נכונה של יוטה

Smiley
31/10/2019 4:48:33
הגב ל  לילי

אני עדיין עם אינגלס

stam
stam
31/10/2019 4:30:08

אתם יודעים שבזמן הזה ממש, הקלאצ' של יוסטון זה כלום?
כי 2 הקבוצות, וושינגטון ויוסטון, בדיוק בקלאצ' של גיים 7 בוורלד סירייז במקביל? וצמוד שם אש.
רוב הקהל לדעתי עם עין וחצי על הסמרטפון.

ברוך רובין
31/10/2019 4:30:37

לא צופה במשחק סגרתי את הטלוויזיה ניפוח סטטיסטיקות כזה לא ראיתי המון זמן כדורסל זה לא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחח בשכונה יש הגנות יותר טובות

shadow
shadow
31/10/2019 4:36:46

אופציה להארכה בוושינגטון כאילו שלא קלעו שם כבר מספיק.

shadow
shadow
31/10/2019 4:37:57
הגב ל  shadow

חחחחחחח נתנו לביל שלוש קליעות יש צ'אלנג'. לדעתי בחיים לא פאול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח קומדיה יוסטון 160 נק מוושינגטון 😂😂😂 אחלה הגנה

Smiley
31/10/2019 4:38:49

איך ביל קיבל את הפאול הזה… אפילו השופטים לא יודעים (אולי דונהיי כן)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Smiley

חחחח מצטט את סתם מאתמול יותר דק יותר כסף יותר פרסומות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מי שחשב שהארדן ייחלש העונה או לא יהיה מלך סלים הסירו דאגה

סתם אתה עדיין עם אנדר 10 טריפלים של ראס העונה?

ברוך רובין
31/10/2019 4:42:42

שמעון שיעשה הגנה במקום ריבאונד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה פתאום הגנה.

ראס עם ממוצע td של 20 11 11
הארדן עם ממוצע של מעל 30
ואיש מהם לא ישמור

זה הדיל שמתאים לכולם. ליוסטון סידרו עד הקליפרס לוז כמו הלייקרס מהפח אל הפחת אמורים להגיע למאזן 9 1 למפגש מול הסייבורג ואז לחטוף שם קשה

Smiley
31/10/2019 4:40:07

והנה הארדן קיבל שריקה בחזרה

shadow
shadow
31/10/2019 4:40:18

חחחחחחח גם הארדן קיבל פאול שלא היה. משחק ביזיון

trusttheprocess
trusttheprocess
31/10/2019 4:40:41

אני חושב שזה ממש לא יפה איך שטאונס התנהג לאבא שלו ג'ואל אמביד

Smiley
31/10/2019 4:44:11
הגב ל  trusttheprocess

הוא גילה שהוא מאומץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  trusttheprocess

יוסטון ככ הולכים להתרסק בפלייאוף. הם בושה לענף 160 נק כמעט מפאקן וושינגטון לא תגידו מקליי קרי ודוראנט כל גארד מהיריבה עושה על הארדן וראס שיאי קריירה אבל כמו שצפינו ראן אנד גאן מטורף חחח

ברוך רובין
31/10/2019 4:40:51

שיפוט בזיון הארדן פלופ של שני מטר ומקבל עבירה , סילבר הרסת את הליגה ינבלה

צ'יקו
31/10/2019 4:42:15

החלטה שערוריתית של השיפוט

Smiley
31/10/2019 4:42:19

קומדיה השריקות האחרונות בוושינגטון. במקום לתת לשחקנים להכריע ולשמור, שרקו פה לביל והחזירו להארדן. אי אפשר כבר לנצח משחקים בהגנה…

shadow
shadow
31/10/2019 4:43:09

וושינגטון יכולים להאשים רק את עצמם ואת המאמן חסר המושג שלהם. המשחק היה שלהם לנצח והם עשו הכל כדי להפסיד. ניסו לשחק בסיגנון של יוסטון במקום להאט את המשחק כשהיה להם יתרון ביד. עוד טימטום טיפוסי מבית היוצר של הNBA .

לילי
לילי
31/10/2019 4:43:53

בנתיים יוטה עם פתיחה מעולה.
33 – 23 על הקליפרס (ללא קוואי כמובן).
חייבים לסגור סיפור מהר, זאת הזדמנות שלא תחזור

Smiley
31/10/2019 4:44:39
הגב ל  לילי

החיים יפים (ליוטה) ללא קוואי

לילי
לילי
31/10/2019 4:50:36
הגב ל  Smiley

בהחלט. צריך לנצל את זה קשה לי להאמין שיקרה שוב העונה (בלי קוואי וג'ורג').

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוסטון ככ הולכים להתרסק בפלייאוף. הם בושה לענף 160 נק כמעט מפאקן וושינגטון לא תגידו מקליי קרי ודוראנט כל גארד מהיריבה עושה על הארדן וראס שיאי קריירה אבל כמו שצפינו ראן אנד גאן מטורף חחח

ברוך רובין
31/10/2019 4:46:58

ברור אבל גיא יבוא עם סטטיסטיקה שהארדן מגן טוב, עם העיניים אולי קונוס הבחור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן מגן לא רע 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

shadow
shadow
31/10/2019 4:49:48

הארדן מגן? לא. רע!
אם אתה רושם את זה ככה זה מסתדר

ברוך רובין
31/10/2019 4:55:24

נו ברור מדובר על אחד מהמגנים הגרועים בליגה , ביחד עם ראסל ידענו שההגנה שלהם תראה ככה, הסטטיסטיקה ההגנתית דלו הייתה טובה כי הוא מעולם לא נאלץ להגן היה שומר על נגרים שהיו מחטיאים קליעות אימון גם ללא שומר, והיו לידו מגנים כנפיים איכותיים שגיבו אותו. מגן עם העיניים

Smiley
31/10/2019 4:50:04

עד עכשיו רק הקבוצה ההיסטורית של הווריורס עצרו אותם והשנה כנראה שהם לא יהיו בסביבה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אז שקיירי לא מקבל 3 מקבוצות הפח של הליגה זה אפילו לא צמוד 😂😂😂😂😂😂

קיירי=כרמלו

ברוך רובין
31/10/2019 4:53:17

כן רק שהוא סקורר יעיל הרבה יותר ממה שכר לו חלם עליו, אבל גם הוא קלוריות ריקות ואפס הגנה

salva brazilay
salva brazilay
31/10/2019 4:50:36

בושה וחרפה מה שקרה בוושינגטון. פשוט ככה!! לא צפיתי במשחק אבל מספיק להציץ בלוח התוצאות כדי להבין את הבושה שקרתה.

מה שעצוב זה שככל הנראה העיתונאים ואדם סילבר יתמוגגו מהמשחק הזה.

הגנה הפכה להתנהגות בלתי ספורטיבית כמעט בנבא, חבל שככה.

shadow
shadow
31/10/2019 4:52:53

נראה שדרימונד לוקח את בוקר פרוייקט. מבחן לשניהם. מי שנהנה מהציוות עד עכשיו זה שאריץ'

shadow
shadow
31/10/2019 4:54:38

ריצת 16-0 לפיניקס ב2 דקות נראה כיאלו מתפתחת פה עוד שחיטה לגולדן

ברוך רובין
31/10/2019 4:56:56

גם דרימונד גרין מגן חלש אישית , ומגן טוב קבוצתית ללא מגני פרימור איכותיים אין לו מה לחפש על המגרש , כמו שרשמנו לגיא כל עונה שעברה אולסטאר הוא לא האוברריטד מספר אחד בליגה , רשמנו ולא הקשבתם .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נרגעתם ממיני? מקומות 12 14 בסיום העונה אמרתי לכם זה רק טיולים מול נמושות המסרח במערב יתחילו לפרק אותם.

אם מורי חולם על טבעת הוא צריך להשיג את קובינגטון וקראודר יחד בלי לוותר על ראס הארדן קאפלה וטאקר.

שיהיה בהצלחה

trusttheprocess
trusttheprocess
31/10/2019 5:02:55

מה טבעת? קבוצות קשוחות כמו הקליפרס ופילדלפיה יפרקו את היוסטון שלך לחתיכות
הארדן יקבל מכות בפילדלפיה

ברוך רובין
31/10/2019 5:04:19
הגב ל  trusttheprocess

נו זה ברור מדובר במינימום סוויפ גנטלמני יש להם הגנה שאני קולע עליה

לילי
לילי
31/10/2019 5:04:31
הגב ל  trusttheprocess

עם קובינגטון וקראודר כתוספת לסגל הקיים אני לא בטוח שאתה צודק.
אבל זה לא יקרה בחיים, אין ליוסטון את מי לתת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  trusttheprocess

פילי לא יפרקו כלום. הארדן וראס יכולים לנגב אותם גם היום

stam
stam
31/10/2019 5:02:05

11-36 לפיניקס??

ברוך רובין
31/10/2019 5:02:15

שחיטה של הסאנס גרין האפס הזה לא מסוגל לבצע עצירה בהגנה, והתקפית הוא נגר בין נגרים, כתבתי לכם שיה שעברה קבלני קלי ודוראנט הוא יסבול הכי הרבה , לא הקשבתם תודה רבה!!! מצחיק שהיה לי בכלל ויכוח עם גילרי וגיא אם הוא שווה מקס .

ברוך רובין
31/10/2019 5:07:25

רבע ראשון 27 הפרש לפיניקס 41 נקודות, גיא איפה דרימונד גרין שלך? הצעקות שלי לא נענו שאמרתי לך שהוא שחקן פח שנתלה. על שלושת הגדולים ועל מגני הפרימטר בהגנה לא הקשבת לי, לא מאמין שכמה רפי הגנה באתר פה בחרו אותו טופ 15 הוא אולסטאר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גולדן סטייט😂😂😂 דריימונג גרין ללא ספק הלב והמנוע ככה הם נאאים שהוא באמת הלב והמנוע 😂😂

ברוך רובין
31/10/2019 5:10:24

ברור שליד קקי קליי ודוראנט תשים גם עציץ וינצחו, כתבנו להם שהוא לא מסוגל להוביל קבוצת תחתית בליגה ברכה שהוא אופציה שנייה או שלישית , שחקן פח לא שווה מקס לא הקשיבו

חגי "התותח" ניסני
31/10/2019 5:08:22

חייבים לעצור את ההתעללות. שמישהו יתקשר לרשויות ויודע על מה שפיניקס עושה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

האם היום אתה מבין מהי רכות או לא? תמיד שאלת אותי וחיכיתי לתחילת העונה עדיף תמונה אחת מאלף מילים 😎

לילי
לילי
31/10/2019 5:12:06

מינסוטה זה רכות, גולדן סטייט זה כבר חמאה שנמסה ביום קיץ חם.
או במילים אחרות – אוויר.

ברוך רובין
31/10/2019 5:09:14

מצחיק שמישהו שם את הלוחמים בפלייאוף פה כמו שאמרתי לכם זה קרי וG UNIT , אבל לא הקשבתם לא לי ולא לשמעון

לילי
לילי
31/10/2019 5:10:47

אני גם חשבתי שלא יגיעו לפלייאוף אבל נתתי להם מקום 9 כי בכל זאת..
כרגע? מקום 14/15 במזרח מבחינת יכולת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שמתי אותם מקום 8 אופס….😐😶

היו כאלו ששמו אותם מקום 2 והיו מנגרים במשאל שהימרו עליהם כאלופה!!!!! אתה מבין איזה מנגרים יש בליגה הזאת?

stam
stam
31/10/2019 5:30:16

אני כתבתי, וזה אול אובר, שהם גבוליים פלייאוף. עוד לפני תחילת העונה. גבולי-שלילי.
יש מלא כאלה. וזה בניכוי היחס הרגשי שלי אליהם. להיפך, הכי נקי בהערכה.
זה המקצוע שלי, בנאדם… 🙂

stam
stam
31/10/2019 5:41:14
הגב ל  stam

הו כן. רואה ששמתי אותם 9 בראנקר אני רואה, ובכתובים, וגם זה כי היה לא נעים, שלא יגידו שאני הייטר.
זה מה שהם שווים. אט בסט, ותוך הערכה שאולי יהיה שם טרייד יפה על ראסל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיא מתמוגג

ברוך רובין
31/10/2019 5:12:16

גיא דרימונד גרין 10 דקות 0 נקודות 2 אסיסטים ו-28 כשהן על המגרש , מצחיק שלא הקשבת לי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מעניין מה עובר לכשרונות הנוטפים לונזו אינגראהם והארט שהם רואים את זה ומה זה אומר עליהם?😂😂😂
אשך אמרתי לך שאין ללייקרס שום פוטנציאל שמדובר בפחים והיו כאלו שחשבו שהם שילמו הרבה על דיוויס 😂😂

ברוך רובין
31/10/2019 5:17:08

מי שילם הרבה על דיוויס, באתר יש כמויות של רפי הבנה, מי שצפה בהם יודע שאין להם שופ כישרון , גריפין היה חייב לקחת את קוזמה היחיד שהיה שווה משהו בלייקרס

ברוך רובין
31/10/2019 5:15:44

אמרתי לכם או לא? תנו לדריימונד להוביל קבוצה והיא תרד ליגה, הוא מגן אישי חלש ואפס התקפית, אמרתי לכם שקל למסור אסיסטים כשדוראנט קליי וקרי נמצאים לידך ההגנה מתמקדת בהם והם קולעים 2 מטר מקו ה3. בלעדיהם ובלי המגני פרימטר שהוא לקח להם את הקרדיט אין לו מה לחפש על המגרש, לא שמעו צעקתי את זה בעשרות פוסטים, התווכחו איתי שהוא טופ 15 בליגה ואולסטאר , די מצחיק תמונה אחת שווה אלף מילים. אני די מרחם על גולדן סטייט שנפלו ככה איתו אבל היה לי צפוי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוך לא יעזור לך הם לעולם לא יודו בטעות

ברוך רובין
31/10/2019 5:18:13

אני יודע הם יודעים ולא יודעו בטעות כוחה של גאווה , סטפן בשבילי עד עכשיו אכזבת העונה לא הגיוני שהקבוצה נראית ככה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סטף לגמרי אכזבת העונה עם כל הכבוד הם יותר טובים על הנייר משארלוט וקאבס יש להם סופרסטאר ואולסטאר הם לא מצליחים לתת פייט אפילו מחצית במשחקים

ברוך רובין
31/10/2019 5:23:10

ידעתי שהקו האחורי שלהם יהיה מסננת אבל ציפיתי שבהתקפה הוא יעשה הארדן, גרין לא אכזבה כי לא צפיתי ממנו לכלום.
.
מישהו עדיין מאמין שסימונוס עבד על הקליעה בקיץ? חחחחח הילד יהיה נגר והוא תעודת הפטירה של פילי, כמו שאמרנו בקיץ הוא לא מסוגל ולא יהיה מסוגל לזרוק משהו שהוא לא כידון או כדור ברזל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עונה הבאה יהיה עוד סרטונים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סטפני אכזבה עצומה העונה לא לוקח על עצמו תבוסתני התרגל לא להתאמץ בעונה הסדירה חחח בושה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה שאנו מבינים שמאבס או סאנס בלי פציעות אחת מהן תהיה בפלייאוף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הבולס עושים סבוטאז לבוילן מתי ישלחו אותו הביתה?

ברוך רובין
31/10/2019 5:25:58

העונה הזאת תוריד את סטף מכל דירוג היסטורי אם ימשיך ככה, אין בעיה לא להיות קבוצה שלא מגיעה לפלייאוף במערב אבל הקבוצה שלו מתפרקת כקליבלנד שיקאגו …

stam
stam
31/10/2019 5:44:08

אם יהיה כוח, אלך מחר ואביא פה מקבצי ציטוטים. רק מהשבוע-שבועיים האחרונים.
"להציל את הקריירה של סטף, שהולכת להתבזות העונה".
תצילו את הילד. יש לו עוד בטאנק. לא יפה ככה.
לברון הוא לא. הוא לא יכול לקחת נגרים עד לגמר, לא לגמר קונפרנס, לא לעות שנמה אחרי שנה עד הסוף, אני תוהה אם יכול עד לפלייאוף בלבד.
סטף הוא לא מהגדולים באמת-באמת. הוא הקלע הכי טוב אי פעם ושחקו מדהים ממש, וזה יפה מאוד בפני עצמו.
תצילו את סטף. זה יהיה עוד יותר מכוער בהמשך.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

האולסטאר גרין רוצה לברוח הביתה המגן הקשוח והורסיטלי בליגה לפי המנגרים 😂😂

stam
stam
31/10/2019 5:32:40

אל תספידו את גולדן סטייט. רק 20.
יחזרו כהרגלם לרבע השלישי הגדול. יהיה בסדר!

לילי
לילי
31/10/2019 5:36:50

זהו נרגעתי.
קונלי סוף סוף הגיע לעונה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הצעה חד פעמית בתור מנגר פילי. בן סימונס תייבול ו4 בחירות דראפט על קרי

לילי
לילי
31/10/2019 5:43:36

אפילו לא משקיע בלהרים את הטלפון…

stam
stam
31/10/2019 5:45:36

לא קיבלת את ההצעה שלי לפני שבוע, כי גם אתה עוד סירבת לראות מה שרואים מהפציעות של דוראנט וקליי…
אז עכשיו כבר התשלום יגדל.
אמרתי לך – תחשוב בתור דנבר. הכל חוץ מהג'וקר. מה אתה נותן?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  stam

סיכמנו טרייד על קרי לא? רצית סימונס והאריס ואמרתי שכן

ADISU33
ADISU33
31/10/2019 5:44:36

אז מה סטף,החיים קשים ללא האח קליי שמחפה עליך כל הזמן?
אם הוא לא מוביל את הקבוצה לפלייאוף זאת תהיה מכה קשה למורשת.
אפילו ראס המושמץ לקח קבוצה של נגרים לפלייאוף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  ADISU33

אכן

מנחם לס
31/10/2019 5:45:22

וושינגטון נשיונלס מובילה 6-2 בתחתית ה-9 ובהפתעה אדירה (ובוודאי תהיינה שאלות בקשר לכמה החלטות של המנג'ר של האסטרוז) הם יהיו אלופי הבייסבול. אבל איך אמר יוגי ברה? בבייסבול "IT AIN'T OVER TILL IT IS OVER"

נתן גולד
נתן גולד
31/10/2019 5:45:54

טוב לראות את קונלי מוצא את עצמו ביוטה. ברגע שזה קרה המשחק נגמר.

לילי
לילי
31/10/2019 5:47:58
הגב ל  נתן גולד

רק שישאר ככה ונוכל לראות את הפוטנציאל ההתקפי האמיתי של יוטה העונה (ההגנה כרגיל בטופ).
קוואי לקח חופשה בדיוק בזמן, קונלי צריך את הבוסט הזה לביטחון וקשה לי להאמין שזה היה כזה קל עם קוואי על המיגרש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שארלוט ביתרון 7 על הקינגס אחרי 3 רבעים.

אז אל תספרו לי שלסטפן אין עם מי לשחק גם עם גי ליג הוא צריך לתת פייט לפחות מחצית במשחקים

לילי
לילי
31/10/2019 5:53:08

זה חוסר רצון ברור.
רואים את זה עליו.
אין לו את הכח להתאמץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  לילי

עכשיו שכל המזלזלים למיניהם יבינו מה נותנים כל ערב כל משחק עונה אחרי עונה ראס הארדן והיתר ולא סטפני שהתרגלה לנוח עם 2 סופרסטארים כל העונה. יאללה גבר תתחיל לשים מספרים על הלוח.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גולדן סטייט מגדיריםצאת המושג אסקופה נדרסת

חגי "התותח" ניסני
31/10/2019 5:53:24

שמעון וברוך באותה המידה בדיוק יכלתם לכתוב שסטף הוא אוברייטד ברמה הסטורית 2 mvp הכי מכורים וכו. רק שעל סטף (בצדק) אתם גם מסתכלים גם על הנסיבות ועל גרין רק במבחן התוצאה. לא ברור לי למה זה. (כאילו כן ברור לי ועדיין)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סטף אם ימשיך ככה מעמדו יפגע

stam
stam
31/10/2019 6:05:05

לא מעמדו ייפגע, רובו מובטח כבר לנצח. כמו שהוא עצמו ייפגע. זה לא בשבילו כל העומרי ספלמן ואריק ספלמן הזה. זה מדכא כל חשק לחיות, גם הלאה. הוא לא בהמה כמו לברון. הוא נסיך.
ואתה לא רוצה לראות את פלא הטבע הזה נגמר שם עלוב בקבוצה נוראית.
יש לו עוד לפחות 3 שנים יפות. שיילך להציל אותן. דחוף. בקונטנדרית.

חגי "התותח" ניסני
31/10/2019 6:07:47

למה לא עכשיו?

stam
stam
31/10/2019 6:01:13

גם אני, לא אוהד ג"ס בלשון המעטה, מרים ידיים נגד הצמד בעניין דריימונד.
קודם כל כי הם, במיוחד שמעון, לא משתכנעים אף פעם מכלום. 🙂 לא להיעלב, זו אפילו תכונה טובה בהרבה מקומות. הם צמד מצחיק ביחד, היילייט של האתר. רק חבל על הזמן. מעדיף לריב איתך!
ושנית, כי הם כ"כ טועים… חד וחלק.
הדונקי היה שווה עוד קודם את החוזה שלו, ריצ' פול הביא יפה מאוד מה שצריך. הוא שווה לקבוצה הזו כל גרוש. מתעב אותו, מת עליו. השחקן המושלם לקבוצה הזו. זאת אומרת, כשעוד היתה בחיים. לא ענק, אבל פשוט פרפקט ללוחמים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  stam

מעולם לא הכחשנו שהוא לא מתאים ללוחמים ליד הביג 3. ליד הביג 3 הוא היה תפור עליהם. אמרנו רק שהוא לא יכול להוביל קבוצה ככוכב לשום מקום ופה אתה גם מסכים איתנו למעשה…
כמו כן שאלנו מי היה לוקח אותו טופ 24 שהליגה מתחילה מ0 או טופ 30 ולא היה צדיק אחד בסדום שרצה לקחת אותו כלומר אולסטאר הוא לא כמו שמידלטון הולידיי ודיאנגלו לא באמת אולסטארים.
אולסטאר שמעון ברוך זה שחקן טןפ 24. 24 השחקנים הטובים בעולם באופן יציב

stam
stam
31/10/2019 6:13:19

בשיאו? ב-24 הראשונים? אצטרך לבדוק יותר מאוחר… הראש עוד מלא נתונים מהבייסבול, סליחה. לא שולל על הסף, זה איפשהו בעשיריה השלישית. אבל שווה בדיקה.
אבל אל תשכח… הוא 4 ורסטילי עם ניהול משחק, זה מצרך לא שכיח. אתה לא יכול למלא את הקבוצה שלך רק במספרי 1 מדהימים. הנה, תראה איזה חרבאנה יוצא מגולדן סטייט עכשיו, עם שני אולסטארים על אותה בלאטה, בלי הגנה. מה שאני אומר פה מהטרייד, וכולם עונים, "יהיה בסדר". מסננת. והערך ההתקפי ממש זניח יחסית.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  stam

זה על קר מה שהולך שם. עם כל הכבוד שארלוט והקאבס מנצחים והלוחמים הרבה יותר טובים מהם.
קר מתגלה במערומיו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  stam

ברור בשיאו. לא מדבר על היום

stam
stam
31/10/2019 5:57:10

ארון ביינס עומד יציב כמו צוק בערך בקו העונשין, ובכל זאת שרקים עבירה לטובת סטף הדוהר.
רחמונס, יהודים. רחמונס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  stam

חולה על ביינס והעונה מתחיל לאהוב אותו יותר בעצם מאז אליפות העולם

stam
stam
31/10/2019 6:06:52

"דני איינג' גאון", פרק 19.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  stam

טעות נוראית בשביל גרושים

stam
stam
31/10/2019 6:02:50

שמעון, יא "שימון", מרוב שיש לך קבוצות לנהל התבלבלת.
אמרתי לך טרייד סטף, ואתה עם דנבר. מה אתה נותן לי בחבילה? מניח שהג'וקר בחוץ, בסדר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  stam

לא חושב שסטף ויוקיץ סה צמד לאליפות בלי שחקני הגנה חזקים שיחפו עליהם. צריך פה קבוצה שלישית ורביעית לטרייד הזה

stam
stam
31/10/2019 6:17:38

לדנבר יישארו ערימות שחקנים טובים מאוד, שביחד עם יוקיץ' וסטף – יוקיץ' וסטף, אתה מבין מה זה? הבחור יקלע ב-0.70 TS על בסיס קבוע – יכולה ללכת הכי רחוק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  stam

שילוב רע לדעתי יוקיץ אוהב לנהל על ה3 ומחזיק המון בכדור והתקפות איטיות. סטף אוהב לשחק מהר ולרוץ וגם צריך כדור לנהל. שניהם בורות בהגנה. ואם גארי האריס הולך מי יעשה שם הגנה? נשאר עם ביזלי לא אוהב את השילוב הזה. לצידם אני צריך 3 בולדוגים בהגנה.
תגיד מי אתה רוצה ונראה אם אני לוקח

stam
stam
31/10/2019 6:36:43

מארי האריס בארטון, ובחירות יפות אם יש. אולי גם MPJ.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  stam

לא נותן את מורי. מורי צעיר מאמין בו בגדול. סטף בן 31. יש לו שנתיים גג בקנה ולא מאמין שהשילוב שלו עם יוקיץ יניב לי אליפות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  stam

האריס מוכן גם בארטון גם פורטר גם 4 בחירות דראפט ואחד ממוריס או וביזלי אם בא לך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  stam

איך לא לקחת את החוזה הנגמר של מיילסאפ? מפנה לך מקום בקיץ להחתים שחקנים

stam
stam
31/10/2019 6:49:43
הגב ל  stam

את מילסאפ לא הייתי מחתים כבר לעונה הזו בלי קשר לכלום.
מארי זה דיל ברייקר, אל תהיה ילד.
לא נורא. תיכנס להיסטוריה בתור ה-GM שאמר לא לסטף קארי!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  stam

נכנס להיסטוריה בכיף אז לא לסטפן. מבחינתי הוא לא שם אותי לקחת טבעת.
אבל אני זורם הטרייד לפילי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני לא רוצה לחשוב מה יקרה שהלוחמים יפגשו את פילי. .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תגידו לדוק ריברס יש פטיש לפט פטרסון? כאילו חשבתי זה קוריוז לתחילת העונה שהוא בחמישייה…

NFS
NFS
31/10/2019 6:18:35

איזו קבוצה אומללה הווריורס. מה זה?

צ'יקו
31/10/2019 6:19:41
הגב ל  NFS

מה קרה לסטף? נפצע?!

לילי
לילי
31/10/2019 6:21:26
הגב ל  צ'יקו

בקקום החשק, חד משמעית.
בסוך אבל זה ישתלם להם, בחירת דראפט גבוהה וטרייד על השחקנים הנכונים תמורת ראסל ויש לך קונטנדרית שנה הבאה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  לילי

נכון. הם צריכים להתחיל לטנקק, הם לא צריכים להתאמץ בשביל הטינקוק

לילי
לילי
31/10/2019 6:24:59

אני אומר עוד מהקיץ שקרי יושבת מינואר, ימצאו איזה תירוץ.
ככה גם המורשת שלו תיפגע פחות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  צ'יקו

בקרוב הוא יהיה "פצוע" להרבה זמן, גם דריי, חכה
סטיב קר אולי גם יהיה "פצוע" בגב ויעדר עד הפלייאוף…
וולטון יתפנה בקרוב

לילי
לילי
31/10/2019 6:20:40

הקינגס איבדו את זה לגמרי.
הפסידו גם לשארלוט עכשיו ויש להם יוטה שוב בעוד יומיים לפתיחה של 6 – 0.

לילי
לילי
31/10/2019 6:22:01
הגב ל  לילי

ולחשוב שהימרתי עליהם פלייאוף 🤦🏽‍♂️

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  לילי

אם שארלוט מנצחים אין סרט שהלוחמים לא ינצחו.

טרי רוזיר מביא יותר נצחונות מקיירי 😂😂😂

לילי
לילי
31/10/2019 6:25:47

למה אתה מזלזל, לרוזיר יש את מיילס בריג'ס, לסטף יש כולה את דיאנג'לו.

stam
stam
31/10/2019 6:22:13

שמעון, יש לך הזדמנות חריגה לראות מה שווה לו-וויל בתור פוינט גארד מוביל.
נותן את הנקודות כרגיל, אבל 4 אסיסט על 5 איבודים, והגנה אוויר כרגיל… זה לא בשבילו, לא היה, ולא יהיה.
למזלו זה יישאר בתור קוריוז.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  stam

מעולם לא אמרתי שהוא יכול להוביל קבוצה לצמרת. אבל זה לא נכון לו וויל בתור פוינט גארד ושחקן מס 1 לקח אותם לפלייאוף עונה שעברה.
אגב אתה יודע זה בלי גורג וקאווי אז במקומם היו שחקנים אחרים. סוויט לו למשל שחקן יותר טוב מבן סימונס

לילי
לילי
31/10/2019 6:27:11

לא יודע אם יותר טוב כשמכלילים הכול, אבל בהחלט שחקן שאני מעדיף שיחזיק את הכדור בפלייאוף בדקות הקלאץ.
אבל גם קיירי כזה אז…

stam
stam
31/10/2019 6:27:28

בחלום בלילה. עם כל הכבוד לקילר הזה.
בן סימונס במקום לו-וויל? זה כבר היה מתחיל להתקרב למפלצת מהמפרץ. עוד לא מבחינת המשחק עצמו, אבל מבחינת עליונות, כן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  stam

לא שהייתי עושה טרייד כזה כן? כי סוויט לו בן 33. אם היה צעיר יותר ברור שהייתי עושה הוא מתאים לי בול ליד אמביד וגוש ריצרדסון

trusttheprocess
trusttheprocess
31/10/2019 6:36:52

אין לך כלום בראש חוץ מקש , תראה מה אתה רושם
אתה לא מתבייש לרשום את זה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  trusttheprocess

לי יש קש? חכה לפלייאוף ונראה למי יש קש או למפגש בפיינלס סימונס מול סוויט לו יהיה בכלל קטעים הקש שלי מול הקש שלך בפיינלס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  trusttheprocess

בן סימונס בתור מס 1 לא מסוגל להוביל את נס ציונה לפלייאוף בארץ הבנת?

סוויט לו בתור מס 1 הוביל את הקליפרס לפלייאוף במערב.

בן סימונס הוא מס 3 בפילי אחרי אמביד והאריס.

IDO
IDO
31/10/2019 7:03:42
הגב ל  trusttheprocess

straw or CASH?

לילי
לילי
31/10/2019 6:28:57

בדיוק אמרו עכשיו השדרנים של יוטה שלקרי יש פציעה במפרק של כף היד 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  לילי

😂😂😂 ככ צפוי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אז סטיב קר גאון או לא? מסתבר שאותם תרגילים שעובדים עם דוראנט וקליי שקולעים מהחצי לא עובד עם גורדן פול ודיאנגלו ראסל אה?
אין תירוצים לזה שהם נראים פחות רע משארלוט והקאבס.
שארלוט החזיקו 3 רבעים מול הקליפרס הלייקרס וניצחו את הקינגס

לילי
לילי
31/10/2019 6:33:53

תשמע, הוא לקח קבוצה בינונית, ועם אותם השחקנים בערך שינה לגמרי את השיטה כך שתמצא את היכולות של השחקנים בה והוביל אותם לאליפות ולקבוצת ה73-9 עוד לפני שדוראנט הגיע.
את זה אי אפשר לקחת ממנו.
כרגע אבל הוא נראה אובד עצות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  לילי

לא לקחתי ממנו חס וחלילה. האליפות הראשונה המון המון בזכותו. אבל למדו אותו מאז והוא לא יודע להגיב

לילי
לילי
31/10/2019 6:31:43

יוטה משחקים חזק עד הסוף.
באים להראות לקליפרס שבלי קוואי אין להם מה לדבר בכלל אז שיפסיקו לזלזל.
אם הם יפסידו היום גם לספרס אני אהיה מאושר, בחיי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קר מסתבר יודע לאמן רק בשיטה אחת. הוא אמר שקרי לא יכול לעשות הארדן חח
הארדן לקח את יוסטון כל שנה לפלייאוף למרות שהיו שם נגרי על. הצוות המסייע ביוסטון גם היום לא הרבה יותר טוב מהלוחמים אז זה ראס והארדן מול קרי ודיאנגלו.
הארדן שיחק עם שחקני גי ליג שהגיע ליוסטון וכל שנה מאני אין דה בנק.
אז שקר יפסיק ליילל שטויות ולעקוץ את הארדן למה הארדן מסוגל להוריד עליו 85 נק במפגש ביניהם. זה אחד המשחקים ששיאו של קובי יכול להיות בסכנה אמיתית

shadow
shadow
31/10/2019 6:37:30

מתעסקים רק בגולדן אף אחד לא יתן קרדיט לפיניקיס?
סטף שבר את היד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  shadow

הקרדיט לפיניקס ניתן ב4 משחקים הקודמים. נגד גולדן אין שום הישג סה ליגה ב מערב. פיניקס תתמודד עם הדונציץ על הפלייאוף

רן הנרגן
31/10/2019 6:43:03

לקרי יש שבר ביד שמאל. נראה לי שזה בשורש כף היד.

בלי קשר לשבר הוא לא היה במשחק (קלע 1 מ 7 לשלוש) ולמעשה לא הגיע כלל לעונה.

כל זה לא קשור כלל לשטויות שאנשים כותבים כאן על היכולת שלו ועל השיטה של סטיב קר בשנים הקודמות. השיטה של קר עבדה מהרגע הראשון, שנתיים לפני שדוראנט הצטרף. היא דורשת שחקנים עם הבנת משחק ותרגול. לא פלא שההתמוטטות של ג"ס היום החלה ברגע שקאולי סטיין (טעיתי בהנחה שלידע להשתלב מצפיה בלבד) נכנס למשחק. שחקן שלא השתתף כלל באימוני טרום עונה). לסיום בעוד מספר שנים הפרשנים יאמרו שהיה לדוראנט מזל שהצטרף לקבוצה של קרי וכך זכה בשתי אליפויות.

stam
stam
31/10/2019 6:47:58
הגב ל  רן הנרגן

לא פרשן ולא כלום: לכל הפחות, שניהם הצטרכו אחד את השני כדי לעבור את לברון. זה הדדי. שלא במקרה, ** סטף ** היה זה שעלה לרגל עם החבורה, להתחנן. אז "המזל" הוא לא פחות של סטף, ש-KD הואיל להגיד כן. עבור הקאפקיי היו עוד אופציות קורצות. לגולדן סטייט – לא שום דבר שמתקרב אליו.
ואחרי כל זה – KD גם היה האיש המרכזי בשתי הטבעות.

רן הנרגן
31/10/2019 18:10:39
הגב ל  stam

באותה שנה, אל הרפורד הצטרף לבוסטון. אתה חושב שג"ס איתו במקום דוראנט לא לוקחת 2 אליפויות מתוך שלוש? וכן אתה צודק, בינס עמד במקום. מי שעשה את העברה וגרם לנפילה של קרי היה הפרחח קלי אוברה שתיקל את קרי בסגנון עדות הNFL

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  רן הנרגן

ברור שדוראנט זכה בגלל הלוחמים אחרת הוא לא היה זוכה באליפות אלא אם כן היה נשאר באוק

stam
stam
31/10/2019 6:44:00

לא נעים, מה שקרה לסטף זה תגובה 123…
אבל בחיי שהוא התחיל, המורה.

אשך טמיר המקורי
31/10/2019 6:45:10

זיו מה לא עובד בסקרמנטו?

shadow
shadow
31/10/2019 6:49:49

הכל בערך. אין הגנה אין ספסל ואין באגלי

shadow
shadow
31/10/2019 6:53:38

וכנראה שגם אין מאמן

אשך טמיר המקורי
31/10/2019 6:47:48

אלילת המזל והחסד נגעה בפרק ידו של קרי.
אמרתי לפני העונה שצריך להוציא אותו לשנת שבתון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דריי נשאר הכוכב הבלתי מעורר של הלוחמים. עכשיו המשחקים שלהם חובת צפייה עבורי.
אבל על מי אני עובד דריי כבר יהיה "פצוע" במשחק הבא

נתן גולד
נתן גולד
31/10/2019 6:54:34

תאכלס הסתדר להם טוב. שיישב בחוץ כמה חודשים בינתיים הם יכולים להיכנס עמוק לבור ולהריץ את המניה של ראסל. כשיחזור באמצע השנה העונה כבר תהיה גמורה ואף אחד לא יצפה ממנו לכלום.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תגובה 127.1.2 😂

shadow
shadow
31/10/2019 6:53:09

ביינס עם כמעט טריפל דאבל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך ראית שדונהי בא לבקר בוושינגטון?

אשך טמיר המקורי
31/10/2019 6:57:23

לא, אבל לא מפתיע אותי.
הוא עורך ביקורי נימוסין כמעט בכל משחק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוסטון הובילו ב3 והאוויר נגע בבראדלי ביל לשיוויון

אשך טמיר המקורי
31/10/2019 7:00:13

דני דין מחייה את הקריירה?

אשך טמיר המקורי
31/10/2019 6:59:38

המשחקים היחידים שאפשר לראות שיפוט סביר והגיוני זה בין שתי קבוצות עלומות, נגיד שארלוט-אורלנדו כזה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דריימונד אולסטאר גרין 4 נק ב2 מ8 מהשדה טוב סהכ
סטפני 3 מ11 מהשדה טוב סהכ

stam
stam
31/10/2019 7:04:41

ביום שמש, רואים באריזונה את הפלייאוף.