הקליפרס ביוטה, טאונס נגד אמביד והבאקס בבוסטון ברביעי / רועי ויינברג

יום עמוס עם 11 משחקים לפנינו כשבמוקד הקליפרס הרותחת של קוואי לנארד מגיעה לפגוש את יוטה. יאניס ומילווקי ישחקו נגד בוסטון בשחזור הסיבוב השני מהשנה שעברה ושתי בלתי מנוצחות בדמות פילדלפיה ומינסוטה יפגשו במשחק שאחריו תישאר בלתי מנוצחת אחת.

04:00-יוטה ג'אז (1-3)-לוס אנג'לס קליפרס (1-3)

שתי קבוצות עם מאזן זהה אבל הרגשה שונה לגמרי. הקליפרס ניצחו את הלייקרס, הווריורס וההורנטס והפסידו לפניקס, כשההתקפה שלהם היא הטובה בליגה כרגע, בפער לא קטן מהשאר. לא מעט חששות התבדו: לו וויליאמס ומונטרז הארל מקבלים את הדקות שלהם ומייצרים הרבה נקודות גם לצד קוואי, בזמן שהקליפרס מסתדרים בלי מוביל כדור משמעותי, כשאמ.וי.פי הגמר הפך לאחד. הוא שבר את שיא הקריירה שלו באסיסטים, פעמיים, ועם 7.5 אסיסטים למשחק עד כה העונה לעומת 3.9 בעונה האחרונה בטורונטו. לנארד מוסיף ליכולת מסירה 27 נקודות למשחק ב-52% מהשדה לצד 6.5 ריבאונדים, והוא משחק פחות מ-29 דקות בערב. הוא השחקן הטוב בליגה כרגע כשהוא מוצא את חבריו לקבוצה בשלשות פנויות, לצד הגנה אישית טובה כרגיל ויצירת נקודות מפותחת. בקצב הזה עוד ייקח את ה-MVP של העונה הסדירה.

היום יוטה תצטרך להתמודד עם קוואי, כשהמשימה כנראה תיפול על רויס אוניל. הוא מקבל 28 דקות בערב כשחקן חמישייה וקולע 9 נקודות באחוזים לא רעים, אבל הוא ישתפר כשהקבוצה תהיה מחוברת יותר בשני צדדי המגרש. הסיפור הגדול של הג'אז הוא מייק קונלי שהתחיל את העונה עם 9 מ-45, אבל אין ליוטה סיבה לדאוג יותר מדי: בחירת הזריקות שלו לא השתנתה בצורה קיצונית בהשוואה לשנים בממפיס ורוב הזריקות שלו, 23 מאותן 45, היו פתוחות או פתוחות לחלוטין כשאין שומר במרחק מטר לפחות ממנו, אותן הוא מכניס באחוזים טובים לכל אורך הקריירה. הסטטיסטיקה מתיישרת ברוב המקרים, במיוחד במדגם קטן של משחקים כמו שראינו עכשיו, וסביר שקונלי יחזור למספרים שלו מהגריזליס.

השאלה שמעניינת אותי במשחק היא איך הקליפרס יתמודדו עם רודי גובר בצבע. הניצחון של הלייקרס וההפסד היחיד של הג'אז העונה הגיע במשחק בו אנטוני דיוויס הפך לסנטר והקבוצה שיחקה סוג של סמול-בול, אולי זה משהו שיקרה הלילה עם ג'מייקל גרין כסנטר. בעונה הקודמת מונטרז הארל היה טוב נגד גובר עם 17 נקודות ב-64% מהשדה, מה שיכול לקרות גם כאן. בכל מקרה, הקבוצה הטובה יותר צפויה לנצח במשחק מסקרן מאוד מבחינת הרמה ומבחינת ההתאמות של שני המאמנים. אני הולך על ניצחון קטן של הקליפרס.

01:30-בוסטון סלטיקס (1-2)-מילווקי באקס (1-2)

מילווקי בפתיחת עונה מוזרה, באופן יחסי. הם איבדו יתרון של 17 נקודות במחצית נגד מיאמי סימפטית וניצחו יוסטון חדשה במשחק בו יאניס יצא בשש עבירות, מה שקרה גם נגד ההיט. הם נראו כמו הקבוצה של העונה שעברה מול קליבלנד, אבל זאת קבוצה שנחשבת להגנה החלשה בליגה. ווס מת'יוס וג'ורג' היל מחליפים את מלקולם ברוגדון בצורה לא רעה, אבל הקבוצה רחוקה מלהרשים כשיאניס יחסית מדאיג, גם מבחינת כמות העבירות וגם מהעונשין – 15 מ-28 עד עכשיו. לא אידאלי.

בוסטון מחזיקה במאזן זהה למילווקי ופגשה יריבות חזקות יותר (פילדלפיה, טורונטו וניו יורק). הם סובלים מפציעות של הגבוהים שמכריחות את בראד סטיבנס לאלתר הרכבים וחוסר יציבות ממשחק למשחק, לצד פתיחת עונה לא חדה של ג'ייסון טייטום. הדבר המעודד שם הוא גורדון היווארד עם 16.3 נקודות למשחק ואגרסיביות שמזכירה את השנים מיוטה. הקבוצה מתחברת לאט לאט ואין היררכיה ברורה כשבשלושת המשחקים היו שחקנים שונים שהובילו את הקבוצה בכמות הנקודות למשחק.

בפלייאוף אשתקד מילווקי דרסה בוסטון שונה, בין היתר באמצעות שימוש בקו אחורי של שני גארדים – היל ובלדסו – נגד קיירי אירווינג. יכול להיות שנראה משהו דומה בניסיון להצר את צעדיו של קמבה ווקר, אבל לבוסטון יש סוללת פורוורדים שתתמודד עם מקבילתה בקליפרס. טייטום-בראון-היווארד יצטרכו לתת משחק טוב כדי לנצח את יאניס-מידלטון-מת'יוס (או היל), וזאת יכולה להיות הזדמנות עבור מייק בודנהולצר לנסות הרכבים יותר דינמיים, משהו שעדיין לא קרה העונה. יש לי הרגשה שתהיה כאן הפתעה וניצחון ביתי של בוסטון, במשחק עם תוצאה נמוכה אבל עם משחק טוב מאוד של טייטום.

01:00-פילדלפיה 76' (0-3)-מינסוטה טימברוולבס (0-3)

היה אפשר לצפות שפילדלפיה תתחיל את העונה כקבוצה מושלמת. בן סימונס עדיין לא זרק מרחוק, אבל אל הורפורד משתלב טוב וג'וש ריצ'רדסון תורם לא מעט בהגנה, למרות שהזריקות שלו לא נכנסות. הרוקי מאטיס ת'ייבול הפתעה נחמדה מהספסל עם 2.7 חטיפות ו-1.3 חסימות למשחק עד עכשיו כשההגנה שלו הגיעה למקצוענים ברמה הגבוהה ביותר, משהו שאפשר להגיד על כל פילדלפיה. יריבות מתקשות להתמודד עם האורך שלהם לצד כוח האש של סימונס ואמביד בהתקפה. הם עונים על הציפיות.

קבוצה שעוברת את הציפיות שהיו לה, אם היו כאלה, היא מינסוטה. הוולבס ניצחו את ברוקלין של קיירי אירווינג ואת מיאמי נטולת ג'ימי באטלר (נוסף על שארלוט) כשהם משתמשים בקארל אנטוני טאונס כמוקד ההתקפה עם 32 נקודות, 5 שלשות ו-5 אסיסטים למשחק לסנטר. הוא סוחב את הקבוצה על גבו בזמן שהאחרים עדיין נכנסים לעונה, כשהספסל של מינסוטה משפיע גם הוא לטובה, במיוחד ג'וש אוקוגי, ג'ק ליימן ושבאז נאפייר. בשבוע הקרוב יש להם מפגשים נגד פילדלפיה ומילווקי, שיכולים ללמד הרבה על הקבוצה.

השאלה במשחק היא הקרב בין שני סנטרי העתיד (וההווה, במידה מסוימת) של האן.בי.איי, קארל אנטוני טאונס וג'ואל אמביד. שניהם מסוכנים מקרוב ומרחוק כשטאונס מסוכן בהרבה בהתקפה. ראוי לציין שטאונס הפסיד את כל המשחקים נגד אמביד ופילדלפיה ונגד אל הורפורד ובוסטון בעונה הקודמת ויכול להיות שנראה דווקא את הורפורד שומר עליו בניסיון להשאיר את אמביד באזור הטבעת. הגמישות הזאת של פילדלפיה בשמירה על גדולים משמעותית במיוחד ותהיה שווה להם ניצחון משכנע היום.

4:30-גולדן סטייט ווריורס (2-1)-פניקס סאנס (2-2)

גולדן סטייט רשמה ניצחון בכורה העונה נגד ניו אורלינס, כשההתקפה שלהם הייתה נהדרת עם 134 נקודות. ההתקפה של גולדן לא רעה בכלל עד עכשיו העונה, כשהם קולעים 116.7 נקודות למשחק עם 27 אסיסטים ל-40 סלי שדה. הבעיה שלהם נמצאת בהגנה, כשהם סופגים 128 במשחק ב-54.4% מהשדה. קרי וראסל לא פוגעים באחוזים גבוהים במיוחד, אבל החולשות ההגנתיות של הסגל על הנייר יוצאות לפועל, בצורה ברורה יותר כשמדובר בקבוצה חדשה לחלוטין.

קבוצה חדשה אחרת, אבל כזאת שנראית יותר טוב מגולדן סטייט, זאת פניקס. אין הבדל גדול במאזן אבל הסאנס הפסידו בנקודה לדנבר וליוטה וניצחו את הקליפרס והקינגס, כולן קבוצות פלייאוף או כאלה ששואפות לפלייאוף. ההשעיה של דיאנדרה אייטון לא פוגעת בהם כפי שציפו כשארון ביינס ופרנק קמינסקי ממלאים את החלל מהספסל וריקי רוביו הופך את הקבוצה לטובה בהרבה בהגנה ובהתקפה, משחרר את דווין בוקר מחובת ניהול המשחק ומאפשר לו ולקלי אובורה להשיג נקודות בקלות. הם הצליחו לנצח את הקליפרס, התקפה טובה יותר מהווריורס, במשחק חסר הגנות, אבל יכול להיות שנראה גולדן אחרת.

נגד ניו אורלינס הווריורס פתחו עם דריימונד גרין כסנטר, שילוב שהביא להם כמה אליפויות בעבר. יכול להיות שנגד קבוצה עם שני גבוהים כבדים כמו שאריץ' וביינס נראה אותם מנסים שוב את ההרכב המהיר יותר, אבל עד עכשיו הסאנס היו הקבוצה הטובה יותר ולכן אני מאמין שיהיה כאן משחק בלי הגנה, אבל עם ניצחון של פניקס.

02:00-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (3-1)-פורטלנד טרייל בלייזרס (2-2)

איך הולך לאוקלהומה בלי ווסטברוק וג'ורג'? טוב ששאלתם. הם לא היו רחוקים מניצחונות נגד יוטה ויוסטון והובכו נגד וושינגטון, אבל ניצחו בקלות את גולדן סטייט. הכוכבים הצפויים שלהם עדיין לא הגיעו לעונה: כריס פול עם 3.3 אסיסטים לעומת 3.7 איבודים ו-10 נקודות חסרות חשק בערב, סטיבן אדאמס לוקח 12 ריבאונדים בערב אבל קולע 7 נקודות בלבד. מי שכן הגיע זה שיי גילגיוס אלכסנדר שקפץ מדרגה עם 24 נקודות, 7 ריבאונדים ו-3.3 אסיסטים למשחק כפרנצ'ייז פלייר בהתהוות. דניס שרודר ודנילו גלינארי לא רעים גם הם.

בפורטלנד יש את לילארד ומקולום. וזהו. חסן וויטסייד לוקח ריבאונדים בלי חשק והשאר עדיין לא מחוברים לחלוטין, אבל השניים – שקולעים 47.6% מהנקודות של הקבוצה – הצליחו לנצח את דאלאס וסקרמנטו ולהפסיד לספרס ולנאגטס. הם עדיין לא מחוברים לחלוטין בדומה לאנרגיה של השנה שעברה וחלשים מאוד כשזאק קולינס נפצע. אנטוני טוליבר המבוגר, שבארבע השנים האחרונות היה פאוור פורוורד מחליף בארבע קבוצות שונות, אמור לשמור על דנילו גלינארי והפורוורדים הקולעים האחרים. יחד עם המצ'-אפ הנהדר על לילארד ומקולום עם פול ואלכסנדר, סביר שנראה ניצחון של אוקלהומה סיטי.

01:30-ברוקלין נטס (2-1)-אינדיאנה פייסרס (3-0)

ברוקלין במצב משעשע. מצד אחד הם הפסידו שני משחקים משלושה נגד קבוצות חלשות מהם על הנייר, מינסוטה וממפיס, וספגו 123.3 נקודות למשחק מקבוצות שכנראה לא יעשו את הפלייאוף (וסליחה עם אוהדי מינסוטה באתר). מהצד השני, הם היו מרחק שני סלי ניצחון ממאזן מושלם, קיירי אירווינג קולע 37.7 נקודות לערב ביעילות שומטת-לסת וכריס לאברט נראה לא רע בכלל. הבעיה היא שההגנה שלהם רחוקה מלהיות מתואמת, קושי הגיוני בהתחשב בכך שזאת קבוצה מתחדשת. יכול להיות שמעבר של ג'ארט אלן לחמישייה במקום דיאנדרה ג'ורדן יעשה טוב לקבוצה, בדומה לפתיחה של הראשון בניצחונם על הניקס.

אלן שחקן נייד בהרבה מג'ורדן, מה שיכול לעבוד נגד אינדיאנה הכבדה. השילוב של סאבוניס וטרנר לא מתרומם בהתקפה, כשגם ההתקפה חלשה בהשוואה לשנה שעברה. מלקולם ברוגדון, הרכש החדש, עושה עבודה לא רעה כרכז במשרה מלאה, אבל חסר להם פרנצ'ייז פלייר. עד שויקטור אולדיפו יחזור, לפחות. טי ג'יי וורן וג'רמי לאמב מאכזבים גם הם ויכול להיות שהיום נראה את הפייסרס מנסים לפרק את השותפות בין סאבוניס וטרנר כדי למנוע מכדור השלג להתגלגל. אחרי המשחק הזה יש להם יריבות חלשות מאוד, נגדן הפייסרס יוכלו לנסות את השילוב בין השניים, אבל כרגע זה לא עובד. אני לא חושב שנראה שינוי קיצוני הערב, למרות ההגנה של ברוגדון על קיירי אירווינג שיכולה לשנות את כל המשחק. ברוקלין.

01:30-טורונטו ראפטורס (1-3)-דטרויט פיסטונס (2-2)

הראפטורס פתחו את העונה טוב עם 3 ניצחונות מארבעה משחקים, כששלושה מהארבעה היו נגד קבוצות במאזן שלילי (כולל משחק הפתיחה נגד ניו אורלינס שהפסידה כל משחקיה לעת עתה). פסקל סיאקם משחק כמו גו-טו-גאי עם 27.5 נקודות למשחק, פרד ואן וליט מתפקד כשחקן חמישייה לגיטימי שתורם בעוד אספקטים של המשחק מעבר להגנה ולשלשות ונראה שיש עתיד, לצד יכולת טובה של קייל לאורי. חשוב להדגיש את חולשת היריבות – טורונטו בשנה שעברה ניצחו 13 מ-13 משחקים נגד קבוצות עם מאזן מפסיד בלי קוואי לנארד, אבל 4 מ-9 נגד כאלה עם מאזן חצוי או מנצח. במקרה שלהם במיוחד מוקדם מדי לדעת.

דטרויט קבוצה שמשחקת בלי השחקן הטוב ביותר שלה, לכן גם כאן מוקדם מאוד לחרוץ גורלות. בינתיים הם ניצחו רק את אינדיאנה, פעמיים, כשדריק רוז ולוק קנארד עולים מהספסל ונראים נהדר עם 21.5 ו-18.8 נקודות למשחק בהתאמה ומשנים משחקים. הם מאוד בינוניים בשני צדדי המגרש ולא מעניינים יותר מדי, או טובים מספיק בשביל לנצח במגרש הביתי של הראפטורס. טורונטו.

02:00-וושינגטון וויזארדס (2-1)-יוסטון רוקטס (1-2)

הרוקטס ניצחו שני משחקים והפסידו רק למילווקי האיכותית, אבל משהו שם לא לגמרי עובד. פי ג'יי טאקר פתח טוב, אבל ג'יימס הארדן עם 28.6% מהשדה עד עכשיו לצד 15.3 נקודות כל משחק מהעונשין. היריבות סוגרות לו את צד שמאל ומונעות ממנו להשיג את המרווח שהיה רגיל אליו בעונות הקודמות, אבל הוא מנצל זאת לסחיטת עבירות. בשקט יחסי לצידו ראסל ווסטברוק משחק כדורסל יחסית יעיל, אבל האחוזים הנוראיים של הארדן הם הסיפור הגדול.

בוושינגטון יש כוכב על אחר עם אחוזים נוראיים, אבל הוא משחק לבד. בראדלי ביל עם 20.3 נקודות ב-24 זריקות למשחק ואחוזים רעים כשאין להם עוד מלבדו והיריבות כל משחק מתמקדות בביל, מן הסתם. רוי האצ'ימורה פותח את קריירת ה-NBA היטב עם 16.3 נקודות למשחק ואיזייאה תומאס נראה לא רע במשחק החזרה שלו. אין להם את כוח האש, בין אם בהגנה או בהתקפה, בשביל שני האמ.וי.פיז של הרוקטס. יוסטון, במשחק בו הארדן קולע באחוזים סבירים מהשדה, והרוטציה נשארת קצרה.

04:00-סקרמנטו קינגס (4-0)-שרלוט הורנטס (3-1)

מה לא עובד לסקרמנטו? בקצרה, ההגנה וההתקפה. בפירוט: הם מגיעים לזריקות פתוחות בשיעור גבוה יותר מהשנה שעברה, אבל הן לא נכנסות – 29.1% בשלשות פתוחות זה לא נתון שימשיך עונה שלמה עם קלעים כמו באדי הילד ובחירת הזריקות עצמה בעייתית: 30.6% מהזריקות שלהם היו בטבעת, השיעור השני הכי נמוך בליגה, ו-5% מהזריקות היו שלשות מהפינה לעומת 35.7% ו-6.4% בשנה שעברה, לפי cleaning the glass. בהגנה המצב קצת יותר סביר, אבל הם עדיין לא לגמרי שם ולא משחקים במהירות של השנה שעברה. המעבר של נמניה בייליצה חזרה לספסל, כשבמקומו יעלה טרבור אריזה או בוגדן בוגדנוביץ' המהירים יותר, יכול להחזיר אותם לגבהים של השנה שעברה.

קבוצה שנגדה הקינגס חייבים לנצח היא שרלוט בבית, אולי המשחק הקל ביותר שיש. דבונטה גרהאם אחת ההפתעות הנעימות של העונה בשרלוט עם 17.5 נקודות ו-7.3 אסיסטים למשחק מהספסל, אולי בדרך למקום בחמישייה של שרלוט לצד או על חשבון טרי רוזייר. הם הצליחו לנצח העונה, נגד שיקגו החלשה, אבל לא ינצחו בחוץ קבוצה שחייבת W. סקרמנטו בבלואו-אאוט.

01:00-אורלנדו מג'יק (2-1)-ניו יורק ניקס (3-1)

הניקס התחילו עם שלושה הפסדים רצופים לפני ניצחון נגד שיקגו. אר ג'יי בארט פותח את הקריירה נהדר עם 20.5 נקודות למשחק לצד 7.5 ריבאונדים, 2 חטיפות ובגרות מרשימה מאוד. רנדל לא רע למרות שהשלשות עדיין לא נכנסות וזהו – מיטשל רובינסון רודף אחרי חסימות בזמן שעבירות רודפות אותו, נוקס לא יציב והמצב של הרכזים שלהם בכי רע.

אורלנדו הרשימה בהגנה נגד קליבלנד ולא הייתה רחוקה מניצחונות נגד אטלנטה וטורונטו. ארון גורדון חלש מאוד עד עכשיו וזה מקרין על כל הקבוצה, אבל יש להם סיבה לאופטימיות עם מרקל פולץ שקולע 12.3 נקודות למשחק כולל שלשה ו-4.7 אסיסטים על 2 איבודים בערב. לקבוצות של סטיב קליפורד לוקח זמן להתחבר ויריבה כמו הניקס תהיה טובה עבורם, במיוחד עבור שני גבוהים שאוהבים לשחק בחוץ. לכן אני עם ניצחון של אורלנדו, במשחק צמוד שלא ימשוך הרבה עניין.

01:00-קליבלנד קאבלירס (2-1)-שיקגו בולס (3-1)

שתי קבוצות צעירות שלא הרשימו עד עכשיו, למרות שקובי וויט אחד הרוקיז היותר טובים נכון לתחילת העונה ומוסיף הרבה אנרגיה מהספסל. השלשות של מרקנן ולאבין לא נכנסות בשיקגו, בזמן שבקליבלנד ההגנה לא סגורה על עצמה, מלבד טריסטן תומפסון שפתח נהדר (19.3 נקודות ו-12.3 ריבאונדים למשחק) וקולין סקסטון שפורח כשוטינג גארד. שווה לשים לב שקווין לאב כרגע חמישי בכמות הזריקות למשחק, מגמה שתתחיל להשתנות היום במשחק שיגמר בניצחון ביתי של קליבלנד.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 341 תגובות

  1. מגיק-ניקס+9 (ניקס)

    הניקס יקבלו עוד בוסט, המגיק לא נראים משהו ולמרות שסביר שינצחו זה לא יהיה מעל 9 הפרש

    פילי-מיני+6 (פילי)

    משחק בין 2 מהסנטרים הטובים בליגה, לדעתי ילך צמוד עד הרבה האחרון ואז פילי יפעילו את המכתש, סימונס יחגוג על טיג היום

    קאבס+1- בולס (בולס)

    ליגה ב מזרח לפנינו, אם הבולס יפסידו גם פה…

    ברוקלין- אינדי+3 (אינדי)

    אחד המשחקים המרתקים, אינדי חייבת נצחון וקיירי תלוי באיזה מצב רוח יגיע. לדעתי אינדי סוף כל סוף תנצח ותדרדר את מצב הרוח של קיירי יותר

    טורנטו- דטרויט+8 (טורנטו)

    משחק קשה בגלל ההפרש אבל נראה לי שהגנת הראפס תעשה את העבודה

    בוסטון+2- באקס (בוסטון)

    המשחק של הלילה קרב מזרחי במשקל כבד והזדמנות לראות ממה הסלטיקס עשויים. לדעתי בוסטון תיקח במשחק צמוד.

    אוק+1- פורטלנד (פורטלנד)

    דמיאן יחגוג

    וושינגטון+8 – יוסטון (יוסטון)

    קשה להמר בגלל ההפרש לכן לא מומלץ. אבל יש לי הרגשה שהארדן וראס יעשו שפטים במכשפים

    יוטה- קליפרס+1 (קליפרס)

    קליפרס, היום יצטרכו את הסייבורג והוא יגיע

    קינגס- שארלוט+7 (קינגס)

    כמו אינדי גם הקינגס יחגגו V ראשון וזיו יחייך, שארלוט לא תעמוד במשחק הריצה שלה ותמשיך להידרס בקליפורניה

    גולדן-פיניקס+5 (פיניקס)

    טוב אז גולדן חחגו מול הפליקנס אל תחשבו שחזרו לעצמם, אייטון דווקא יכל לחגוג עליהם חבלז אבל גם ביינס לא פראייר. הסאנס לא רק שלא יפסידו מעל 5 אלא אף ינצחו את המשחק

  2. לפני הניצחון המרשים של הסאנס על גולדן סטייט בהרכב מלא, אי אז במרץ של השנה שעברה (בוקר היה נפלא עם 37 נק' ב-60% אפקטיבי, לצד 11 אסיסטים, ו-8 ריבאונדים),
    הסאנס הפסידו לגולדן סטייט 18 פעם ברציפות.
    הפעם האחרונה שהם השיגו 2 ניצחונות רצופים על גולדן סטייט, קרי התחיל את עונתו ה-3 בליגה.
    .
    הפואנטה שלי?
    לוקח זמן ללמוד לנצח. הסאנס מפתיעים בפתיחת העונה, אבל זה משחק חוץ מול אחד הקלעים הגדולים בתולדות המשחק.
    ניצחון לגולדן סטייט.
    .
    תודה, רועי.

  3. וואלה רועי איזה יום תפשת. כמה משחקים גדולים שקשה להחליט במה להתרכז. פריוויו מצויין שקראתי בעיון. השיפור בכתיבה שלך, בשליטה על החומר, ובמסקנות שלך הוא מהמם. אתה בדרך להיות מומחה כדורסל שכל ארחד בישראל יעריך.

  4. תודה רבה, פריוויו מעולה.
    מאמין שאצליח לתפוס מחצית שניה ככה של אחד מהמשחקים המאוחרים.
    ויוה ל'NBA4LIVE.

  5. תודה רבה רועי. לילה עמוס בטירוף
    מבחן טוב לקליפרס מול הגנה קשוחה כולל להובלת הכדור של קוואי.
    עם כל כמה שהלוחמים מסריחים עד כה ופינקס מלהיבים, ויחד עם זאת זה וואחד הימור.

  6. הימורי היום:
    קליפרס ב6
    מילווקי ב10
    פילי ב12
    פיניקס ב2
    פורטלנד ב4
    פייסרס ב4
    טורונטו ב11
    יוסטון ב18
    סקרמנטו ב9
    מג'יק ב8
    בולס ב19

  7. וואו, זה לא פריוויו, זה דוקטורט. 11 משחקים ועל כולם פירוט מלא, שאפו.
    תודה רבה רועי ויאללה בוסטון

  8. חוץ מעוד התקף חרדה, טבעי, להתרגל, ואולי אנטי-ניחוסון – באיזה עולם פיניקס עדיפה על גולדן סטייט?
    בצד אחד שלושה אולסטארים, אחד טרי-טרי, כוכב לעתיד בדרך לטרייד מפוצץ, השני שחקן ההגנה האבסולוטי, "האולר השווייצרי" בגירסת הקובה חמוסטה, ועוד MVP פעמיים רצוף, הקלע הטוב בתולדות הליגה, האיש ששינה את משחק הכדורסל בפרט, התקווה הלבנה ("אבל הוא לא לבן!") הקטנה, ואולי פעם אפילו FMVP (הכנס כאן: אימוג'י לבחירתך).
    בצד השני? דווין ("כולם בשביל אחד, ואחד בשביל אחד") בוקר, ריקי דל, אהרון הנגר, פרנק הדוור, זכריה הספר, ועוד קלי אוברה, שעדיין משכנע יותר על המסלול במילאנו, בתצוגת he-she מהממ/ת.
    הבית ש-KD בנה, ב-12.

    1. בגדול אני מסכים איתך במיוחד בגלל שאיטון בחוץ.
      אבל גולדן סטייט כרגע עם סגל גי ליג מסביב לחברה האלה (לדעתי חלק מהשחקים יראו שמקומם בליגה אבל הפ צריכים להכנס לשיטה ולהתרגל וזה לוקח זמן)
      אז אני יכול להבין את מי שאומר שפיניקס פייבוריטית (אני משתדל לא להמר בספורט זה רק מבאס אותי אז לא אתן הימור פה )

    1. דוק עושה פופ לפופ…
      .
      בהתחשב בעומק של המערב, תרגיל שכזה יכול להתברר כמשמעותי בסיומה של העונה.
      רק להזכיר –
      בשנה שעברה הפער בין המקום ה-5 ל-8 במערב היה 2 משחקים.
      לפני שנתיים, הפער בין המקום ה-3 ל-9 היה 3 משחקים בלבד!
      אז תאורטית, ניצחון ליוטה והפסד לספרס, או הפסד ליוטה וניצחון לספרס, זה פער שיכול להתברר כהבדל בין ביתיות בסיבוב הראשון לבין הדחה מהירה.

      1. 😂😂😂😂

        דוק עושה פופ לפופ

        חזק גיא הרגת אותי 😂😂😂

        נו ברור שקאווי ינוח בבק טו בקים. סן אנטוניו זה גם המשחק הקל יותר. הפתיע אותי שהוא לא נח מול שארלוט אבל עכשיו אני רואה שחיכו לבק טו בק הזה למנוחה ומול שארלוט גם תמיד טוב לנפח סטט.

  9. אפרופו קוואי, "מנוחות יזומות", ושאר כוכבים שמחליטים שלא בא להם. זה קורה הרבה פעם דקה לפני המשחק, כשהאבא והילד כבר עשו את העליה לרגל שהתכוננו לה חודשים מראש, השקיעו הון עתק, אולי אפילו הזמינו מלון ערב קודם, ועכשיו ויישארו עם הרבה אכזבה מרה. ופחות אוהד אחד לכל החיים.
    לאו מסי פעם אמר (כן, הוא לפעמים מדבר), "אני לא יכול להרשות לעצמי לא לעלות למשחקים, כדי לנוח. כי אני אוהב מאוד את המשחק. ובגלל שאני יודע שהרבה מאוד אנשים מגיעים במיוחד לראות אותי, ואני לא יכול לאכזב אותם".
    עוד סיבה למה הוא לאו מסי, והם לא.

    1. (וזה ממש לא כלפי קוואי בלבד. נזכרת שלפני שתי עונות נדמה לי, נתקלתי בגל של תגובות אוהדי ממפיס, דקה אחרי שלברון הודיע שהוא לא מגיע למפגש השנתי שם. היו שם כמה סיפורים באמת קורעי לב, על ילדים שחיכו לאירוע החגיגי, התכוננו מראש, נסיעה עם ההורים מאיזו עיירת מחוז, ופשוט התרסק להם הלב)

      1. הבעיה העיקרית היא לא עם אוהדי הקבוצה של הכוכב. יש להם אותו כל הזמן. אלא עם הקבוצה השניה, והמפגש השנתי. אתה סופרסטאר, אתה כוכב הפופ הכי גדול בעולם, אתה נהנה מהכל, תמורת משחק ילדים. המינימום זה שתגיע לחהופיע (בכפוף לבריאות כמובן), בכל משחק. בדיוק עבור הילדים האלה, והואוהדים הכי נאמנים, שרואים בך מושא חיקוי והערצה. לנוח? תנהלו את זה במשחק עצמו. אבל אתה תופיע. זה המינימום. מה זה לא להופיע? אתה תלך למופע של הסטונז, לגלות שג'אגר לקח חופש? דוגמה מגוחכת על פניו, אבל תכלס זה בדיוק אותו דבר.
        בעולם האוטופי שלי צריך לאכוף את זה בצורה חמורה, אבל ריאלית, לא משוכנע כמה זה אפשרי. בכל מקרה זה מגעיל. פשוט ככה.

        1. זה נושא שרחוק מלהיות פשוט. ברורה לי הטענה שלך, והאמת היא, שאי אפשר לשלול אותה על הסף, לא משנה באיזה תירוץ אשתמש. האכזבה של אוהד שרכש כרטיס חייבת להילקח בחשבון. חד משמעית.
          מהצד השני, צריכה להישאל השאלה –
          מה היא אחריות המאמן?
          האם "הנאמנות" שלו צריכה להיות בראש ובראשונה למטרות המועדון, או לליגה?
          אני, כאוהד קבוצה, חושב שהמאמן מטרתו להוביל את הקבוצה הכי רחוק שאפשר. מה לעשות, מנוחות יזומות הפכו לצעד חשוב בדרך למימוש מטרה זו.
          קאוויי בפלייאוף של העונה שעברה,
          האם הוא היה אותו קאוויי ללא משטר המנוחות היזומות?
          האם טורונטו היו זוכים באליפות ללא קאוויי במיטבו?
          זו נטו ספקולציה, אבל אני לא רואה את טורונטו עוברים את פילדלפיה עם קאוויי עייף (גם ככה זה נגמר על חודה של טבעת).
          .
          מה צריך לקרות?
          גדול עליי. לסילבר הפתרונים.

          1. גיא להוריד את כמות המשחקים, להודיע מראש איזה משחקים יהיה מנוחות יזומות, לאפשר לאוהדים שרחשו כרטיס במיטב כספם לקבל החזר כספי, קנסות עצומים לקבוצה שעושה את זה (מיליון דולר למשחק), כל אלה הפתרונות אבל כל עוד האוהדים לא מתקוממים ומחרימים את הNBA זה ימשיך להיות

        2. אני אהיה הקטגור. יש איזה מיליארד ילדים בלי חיבור למים נקיים, תסלח לי אם לא כל כך אכפת לי מאחד שלהורים שלו יש כסף לקחת אותו למשחק נ.ב.א אבל לברון לא הגיע. יש אנשים שמתכננים טיסה לווימבלדון, משלמים אלפי דולרים, ובסוף לפדרר יש כאב גב והם צריכים לראות את נישיקורי. לעומתם יש איזה מישהו שלקח את הסבוויי ונסע 50 דקות ובסוף הוא מאוכזב.

          הכי גדול שראיתי בלייב זה נייט רובינסון. קולע שלשות מהחצי, עובר שחקנים כמו כלום, קולע 47 נקודות במשחק פלייאוף ומפסיד כי הקבוצה שהוא שיחק מולה ארחה את הפיינל פור. אם איזה ילד חזיר אמריקאי לא מסתפק בסגל שיש מסביב לקוואי, מבחינתי זו בעיה שלו. כרטיס לא מגיע עם הבטחה לדקות מצד שחקן כזה או אחר, זה לא קרקס, זו קבוצת כדורסל.

    2. מסי יש רק אחד…
      אם כי, זכור לי שג'ורדן היה אותו דבר…
      אני בהחלט מבין ששחקן צריך לנוח – שיתנו העדפה לקבוצות ולשחקנים לעשות את זה במשחקי בית, כי יש מספיק, והאוהדים מעדיפים שהוא ינוח קצת בשביל הפלייאוף…

      1. אתם כנראה לא מכירים את שחקן הבייסבול קאל ריפקן ג'וניור. שחקן אדיר של בולטימור, סופרסטאר, רוקי השנה, 19 פעמים אולסטאר, פעמיים MVP, אלוף עולם, ועוד המון.
        אבל ה-שיא שלו, שיכניס אותו ל-HOF של ה-HOF, זה 2632 משחקים רצופים, על פני 16 עונות. אלפיים, שש מאות, שלושים, ושניים, משחקים רצופים, ריין אור שיין, יום אחרי יום, ערב אחרי ערב, בלי תירוצים, בלי מנוחות, בלי בעיות בבית, בלי מצב רוח, תכלס גם בלי כאבים… רק מחויבות טוטאלית למשחק, לקבוצה ולאוהדים… אין לתאר

        1. שוב התעכבתי על השיא הזה של קאל ריפקן, האיירון מן.
          2632 משחקים רצופים. אשכרה אני לא מבין איך זה אפשרי. "לא רק בספורט, בהכל". אני לא חושב שיש משהו שהצלחתי לעשות 2632 ימים ברציפות. גם לא לחרטט, היו ימים שהצלחתי לסתום… לא, באמת. אני פשוט לא מבין. לא יודע אם יש שיא יותר גדול מזה. 2632 רצוף??

      2. וככה בקטנה "אצלנו" ב-NBA – קארל מאלון.
        ב-17 העונות המלאות ששיחק, לא ירד אף פעם מ-80 משחקים בעונה. הדוור תמיד מגיע. להעריץ.

          1. שאלה טובה, מחזיק מגיא מומחה (גם) בקארל מאלון.
            מי שנדמה לי שמסתכל עליו כמודל, זה כמובן לברון. הכל, הטיפול בגוף לפני הכל, לתחזק את עצמך מושלם עד כמה שיותר מאוחר, ולעשות התאמה של הגיל לתפקיד. נדמה לי שמתחילים לראות את זה כבר השנה, עם הירידה המתבקשת בזריזות ובסטאמינה שלו.

            1. אני מתאר לעצמי שקראת אבל זה מתיימר לייצג את ה-goat (מאז 1976) וקצת מוזר לראות את שניהם מיד אחרי ג'ורדן ולברון.

            1. ראיתם שלפי המדד של 538 של איכות קריירה בשילוב עם 7 העונות הכי טובות, ג'ון סטוקטון שלישי (בפער גדול) וכריס פול רביעי?

            2. ו…?

            3. השאלה היא האם הם אנדרייטד בצורה קשה או שהמדד ממש דפוק

            4. מה הכוונה בדפוק? מה הוא מתיימר לייצג זו שאלה יותר מורכבת.
              גדולה תמיד הייתה ותהיה שאלה סובייקטיבית.

            5. אני מתאר לעצמי שקראת אבל זה מתיימר לייצג את ה-goat (מאז 1976) וקצת מוזר לראות את שניהם מיד אחרי ג'ורדן ולברון.

            6. אם קוראים טיפה מעבר לכותרת המפוצצת זה לא באמת מתיימר לכך.

            7. יותר כמו נקודת התחלה לדיון

  10. טוב, מכיוון שערב שקט, מייבא לפה נתון אחד מהנצחון של מכבי הערב (הידד לכספי – בינתיים שיחוק על):
    פנר של אוברדוביץ' בערב בלהות. 6 שחקנים שם, ושחקנים טובים, לרשום:
    על פני 60 דקות יחד, קלעו 3 נק' סה"כ, ב-1 מ-18 מהשדה…

    1. ברור שהורפורד ישמור עליו.
      אמביד הוא מגן מהסוג של גובר – דומיננטי בצבע אבל לא יכול לרדוף על שחקנים בקשת ה3.
      טאונס הוא סנטר שמשחק המון על קשת ה3 (10 זריקות למשחק העונה במעל 50%).
      אמביד פשוט לא מסוגל לרוץ אחריו וכשיש הורפורד בסגל, למה שינסה?

      1. לא ראיתי את טאונס רוקד על המגרש בינתיים. אגב, גם אמביד המון על השלוש וזה לא מפריע לטאונס לשמור עליו

        1. זה שאמביד על קשת השלוש זאת בעייה אחרת, לצוות האוסטרלי הפתרונים, תכניס את אמביד לצבע ושום טאונס לא יעצור אותו.
          לגבי ה"ריקוד" של טאונס – אם תצפה במשחקים קודמים של מיני העונה, אתה תראה אותו עושה המון תנועה עם או בלי הכדור על קשת השלוש, זה שעדיין הוא לא עשה את זה לא אומר שזה לא חלק מהמשחק שלו, בנוסף לעובדה שהורפורד הוא מגן פרימטר מעולה.

  11. אעי משתגע מלראות את הסיקסרס.
    למה אמביד על קשת השלוש לעזאזל?!?!
    דיי כבר!
    הוא טוחן את טאונס בצבע, למה להוציא אותו החוצה פור גאד סייק.
    אני נראה לי עובר משחק, זה כואב לי בעין

        1. אני ראיתי החטאות ואיבודים אבל אולי פספתי כשעברתי לכתוב בהופס… בכל מקרה, פילי נראים הרבה יותר טוב אחרי שהוא יצא

            1. מסכים לגמרי. פילי חייבת לעשות טרייד על אחד מהם אם היא רוצה להגיע לאיפשהו

            2. רק סימונס (ואני מאוד אוהב אותו).
              כל עוד הוא בלי קליעה אמביד שחקן עדיף עליו (בהרבה).
              אני מניח שהם לא עושים טרייד כזה כי הם באמת מאמינים שהוא ייפתח אחת כזאת (ועם קליעה סבירה סימונס פוטנציאל טופ 3 בליגה) ואז הם ירגישו טיפשים שהטרידו אותו.
              הבעייה היא שהוא פשוט לא מוכן לזרוק הגולם.
              פאקינג לזרוק, שיחטיא למי אכפת רק שיזרוק

            3. מצד אחד ברור שאת סימונס, מצד שני על אמביד הם יכולים לקבל הרבה יותר…

            4. אמביד זה לא שחקן שמטרידים, מדובר פה בסופרסטאר טופ 7 בליגה לכל הדעות ומועמד לDPOY ו MVP לשנים קדימה.
              סימונס פשוט לא שם, אולסטאר גבולי במזרח (במערב לדעתי אפילו לא קרוב להיכנס), רכז ללא קליעה בליגה שמקדשת זריקות לשלוש.

            5. אף GM לא מטריד סופרסטאר, זה השחקנים שהוא אמור להשיג, אבל מבין שניהם הייתי מטריד (מלשון מעביר אותו בטרייד) אותו. מקבל הרבה יותר ומוותר על סופרסטאר עם בעית כשירות שלא הוכיח את עצמו במאניטיים

  12. פריוויו אדיר לערב נדיר!
    ג'רמי לאמב לא כל כך שיחק עד עכשיו בגלל פציעה וזו אחת הסיבות להפסדים של אינדי. הערב הוא אמור לחזור.
    שחקן מעניין בטורונטו הוא אנונובי ששדרג את המשחק שלו בכמה רמות ועושה הכל על המגרש.

  13. כמה שטויות אני קורא פה
    רק תלונות
    אין לך מושג על שיטת המשחק של פילדלפיה ובאיזה רוטשיין וסטאגרינג שהם משחקים כבר 3 שנים
    אתם פשוט צופים ולא יודעים מה אתם רואים
    ופילי מובילים 14 ברבע השני בלי להתאמץ בכלל

        1. ללא ספק, פילי הפכו את המשחק לסופר חד צדדי, וכל הכבוד על זה. אבל אני לא רואה את סימונס זורק מחוץ לצבע ו/או את השילוב שלו ושל אמביד מניב סינרגיה כלשהי, אז כשאני מסתכל על המטרה של פילי השנה מבחינתי (אליפות), אני לא רואה את זה מתקרב, עם כל הכבוד לתוצאה מול מיניסוטה (בבית)

    1. אני צופה אדוק בפילי מאז העונה הראשונה של סימונס, ודבר אחד ברור לי – סימונס ואמביד דורכים אחד לשני על הרגליים ופשוט לא יכולים לחלוק מיגרש.
      אם שמת לב, כל המשחק עד עכשיו הם בקושי שיחקו ביחד ובראון משתדל כמה שיותר להפריד בין הדקות שלהם, זה די בולט, קשה לי להאמין שפספסת.
      ואחרון אחרון חביב – מינסוטה היא לא הקבוצה לבחון את עצמך מולה (עם כל הכבוד ל3-0 המדהים שלהם).
      מדובר בקבוצה רכה בלי הגנה וטאונס אחד שאולי שווה משהו.

        1. מה זה קשור , לא דיברתי על שום בחינה מעבר למשחק הנוכחי, יש לוח משחקים וצריך לשחק נגד כל קבוצה
          ואני מרוצה שמובילים 20 הפרש במחצית נגד כל קבוצה .
          אתם מדברים על אמביד עומד בחוץ, טאונס מפחד בכלל ללכת מתחת לסל , כל מה שהוא עושה זה לזרוק שלשות.
          לפילי יש יתרון מיסמצ' בכל עמדה על המגרש וכל שחקן עשה פוסט אפס כי הם כל כך יותר גבוהים וחזקים ממינסוטה

          1. גם לטאונס וגם לאמביד יש 13 נקודות. טאונס עם 5-6 מהשדה, כולל 3 מ-4 מהשלוש, אמביד עם 5 מ-12. אולי הבעיה של מיניסוטה זה שטאונס לא זרק יותר שלשות.

          2. מסכים לגמרי לגבי טאונס אישית אני לא מתרשם בכלל מהמספרים שלו, להרגשתי הוא פשוט רך ומישהו צריך להעיר אותו קצת.
            הבעייה שלי עם הסיקסרס היא שאני פשוט לא רואה שינוי מהעונה שעברה בצורת המשחק חוץ מהעובדה שסוף סוף יש מחליף דומיננטי לאמביד ככה שהקבוצה לא תתרסק בלעדיו (מה שהיה עונה קודמת).
            אני לא רואה תרגילים חדשים להאריס ב1on1, אני לא רואה תרגילים לשחרר את סימונס ל3 שיתחיל לזרוק כבר (וזה חובה, פשוט חובה), אני עדיין רואה יותר מידי התקפות שאמביד מתחיל על קשת ה3 במקום בפוסט (משל היה יוקיץ).
            בקצרה – אני פשוט לא רואה שינוי משנה שעברה חוץ מכמה שחקנים ולדעתי זה לא יספיק לטבעת. אולי לנצח את מילווקי בסדרה הם יצליחו (אני עדיין סקפטי – מילווקי קבוצה שבנויה על החולשות של פילי וסימונס ספציפית) אבל את מי שתצא מהמערב אני לא רואה אותם מנצחים וחבל לי, כי הפוטנציאל שם הוא פשוט לא ממומש.

  14. פילי עם 9 זריקות לשלוש ב-24 דקות (באחוזים גבוהים אגב). לצורך השוואה, בליגה הישראלית נהריה זורקת 9.4 ב-20 דקות והיא הקבוצה שזורקת הכי פחות. עם כל הכבוד לניצחון הקל שמסתמן, זה משהו שפילי יצטרכו לפתור, אלא אם כן הם הולכים לקלוע 5 מ-9 כל מחצית כל פעם

    1. אתה רציני ,לכל שחקן בחמישייה של פילדלפיה יש יתרון גובה. הם עשו כל כך הרבה פוסט אפס וסלים קלים מתחת לסל , למה בדיוק הם צריכים לזרוק טונה של שלשות?

  15. כמה נקודות בנוגע לפילי:
    1. סימונס לא זורק מרחוק, ומתישהו זה יפגע בו ובקבוצה כי הקליעה משם יכולה להרים את התקרה שלו ושל פילי. אבל מדהים איך מתעלמים מכל מה שהוא כן מביא למגרש, וזה המון. הוא כמעט בלתי עציר במגרש פתוח עם העוצמה שלו וראיית המשחק. הוא מודע למגבלות שלו ולא עושה דברים שהוא רע בהם (מה עדיף? שיזרוק 5 זריקות של רק קרש מהשלוש?!).
    וויגינס הוא דוגמא, חוסר יעילות נוראית שרק זורק לסל ולא עושה כלום חוץ מזה.
    2. ההגנה של פילי – זה משהו שהולך לאמלל השנה את היריבות. 20 הפרש בקלות מול קבוצת התקפה לא רעה (כן, טאונס ו-וויגינס יודעים לשחק התקפה).
    3. רוטציות – פילי קבוצה חדשה ויש לה הרבה שחקנים שיכולים לשחק בכמה עמדות. צריך לבנות את זה מחדש. הם איבדו קליעה בקיץ (בכל זאת, רדיק הלך).
    הרעיון לשחק בנפרד עם אמביד וסימונס (שגם מקבלים דקות ביחד) הוא לתת אופציה למשחק המהיר, ומצד שני, להקיף את אמביד בקלעים.

  16. טאונס איבד את הכדור לאמביד ואז תפס לו את היד
    אמביד ניסה לשחרר וטאונס לא נתן , והם התחילו להתאבק
    טאונס מאד מתוסכל שאמביד עושה ממנו צחוק
    שניהם נראה לי יורחקו
    טאונס ניסה לתת אגרוף והחטיא
    סימונס וטאונס חברים טובים ובן ניסה להפריד

  17. 1. מסכים שהוא שחקן מעולה ובלתי עציר במגרש פתוח אבל בחצי מגרש השילוב שלו ושל אמביד בעייתי. להפריד בניהם זה נחמד ויכול לעבוד בעונה הסדירה אבל בפלייאוף זה סיפור אחר ויהיה קשה להם לשחק ככה כשאין קליעה מסביב.
    וכן, כרגע עדיף שבמשחקים של 20 הפרש הוא יזרוק 2-3 שלשות גם אם הם יהיו איירבול. הוא חייב לפתח איזה שהיא סוג של קליעה, גם על חשבון הפסד או שניים בעונה הסדירה.
    2. ההגנה של פילי היא באמת משהו מיוחד ולדעתי אנחנו עדיין לא רואים את הפוטנציאל המלא אבל בליגה של ימינו זה לא מספיק. צריך מישהו שיקלע את הנקודות כשלא הולך והתקפה שיכולה להתמודד עם ההגנות החזקות בליגה ואני עדיין לא רואה את זה (הפןטנציאל בהחלט שם).
    מסכים לגבי טאונס, וויגינס שחקן לא אפקטיבי בכלל ומינסוטה כקבוצה על אף הפתיחה הטובה היא ממש לא קבוצת התקפה מהטובות בליגה.
    3. אני מסכים, אבל זה בדיוק מה שמתסכל אותי, אני כמעט ולא רואה שינוי בסכמות ההתקפיות מפילי של שנה שעברה וחומר השחקנים הוא שונה מאוד.
    אני באמת מקווה שישתנה, אם זה יקרה פילי מועמדים מס 1 שלי לזכוץ בהכל אבל לצערי אני סקפטי.

        1. לא בטוח?
          טאונס התחיל את כל הבלאגן בכך שלא שיחרר את היד של אמביד
          טאונס הוא גם זה שניסה לתת אגרוף אחרי הדחיפות ההדדיות

          1. לא הייתי בטוח אם טאונס הורחק כי פספסתי שאמרו שהורחק. ראיתי רק את אמביד עוזב. מניח שאם אחד הורחק אז גם השני בדרך למקלחת מוקדמת

  18. מילווקי פשוט משתעשת בסלטיקס. יאניס נותן איירבול מהקו.
    המזרח השנה זה מילווקי ופילי, כל השאר הן רמה מתחת. מירוץ של שני סוסים

    1. בוא נקווה שזה אומר שהוא סוף סוף הגיע לעונה..
      אני כל כך מחכה לקפיצה ממנו, הוא פשוט פוטנציאל עצום.

  19. וטייטום עם עוד שלשה על הבאזר של הרבע השלישי סוגר ריצת 13 – 0 לסיום הרבע וייתרון 4 בכניסה לרביעי.
    כל זה כשההגנה של הסלטיקס פשוט רוצחים את יאניס ולא נותנים לו לזוז

    1. היוורד מאז אמצע השני נראה מעולה (אחרי פתיחה של 0מ5).
      למילווקי פשוט אין תשובה למה לעשות כשהשלשות מפסיקות להיכנס.
      הם על משהו כמו 2 מ25 האחרונות

  20. אני בעיקר בבייסבול. יוסטון מובילה 0-1 במשחק ה-7. מותח עד מוות. אבל קופץ לראות מה קורה בכדורסל. הכל תוך כדי כתיבה. עכוד בייס היט ליוסטון בתחתית ה-5, נובודי אאוט.

      1. הראפטורס לא רעים, בטח במזרח שהם בדרג השני (עם בוסטון, ואולי הנטס עם דוראנט, והפייסרס עם אולדיפו). יש להם סגל טוב, הם רצים ביחד ויש להם שיטה מצויינת של נרס

  21. לראות את הנטס רק מחזק אצלי את התחושה שקיירי לא עושה את השחקנים סביבו לטובים יותר. אם הם משחקים טוב זה למרות הנוכחות שלו ולא בזכותו

  22. מילווקי שוב עוברת, בקלות, את מחסום ה-50 אחוז לפחות זריקות לשלוש מסך הזריקות. בום בום בום בום.
    שתי הקבוצות הכי משלשלות הן יוסטון ומילווקי – אבל אף אחת עוד לא חצתה את קו ה-50 העונתי. שיא שהולך ועולה כל שנה.
    וכשזה לא פוגע… אתם ידעים מה ההמשך. כמו מול מיאמי.

    1. משהו לא עובד במילווקי העונה. לא יודעים לסגור משחקים שהם בשליטה שלהם עושים הרבה שטויות. רצים שלא לצרוך. כנראה שהחיסרון של ברוגדון הוא משמעותי.

            1. וכן, כשהוא חוזר הם יכולים להיות ווחאד סוס שחור.
              לדעתי גם צריכים להטריד את טרנר תמורת פורווארד D&3 אם יהיו קונים.

          1. ראיתי רק את הרבע השני לפני שניה מעניין בבוסטון אבל הם נראים לא רע יחסית לציפיות.
            אין הגנה בשום צורה

            1. שנהיה

  23. גורדון הייוורד נראה טוב מאוד שמח בשבילו שהוא חוזר לעניינים. היכולת שלו תהיה מאוד משמעותית להצלחה של בוסטון העונה כי אין להם ספסל בכלל. גם טייטום מראה שכל מה שצריכים איתו זה קצת סבלנות. הציפיות ממנו בשמיים.

    1. ואל תשכח את מרקוס סמארט.
      הבחור הוא פשוט בולדוג פרטי למשימות מיוחדות ואחד השחקנים החכמים בליגה.

  24. וואו מה הולך בוושיגנטון? מנסים לשבור את שיא הנקודות? ליוסטון אין הגנה שזה פשוט מביך. העיקר שהארדן משפר את הסטטיסטיקה

  25. סאבוניס פורח כשהוא בעמדת הסנטר, הפעם עם 29 נקודות ב 11 מ 18 מהשדה. הפייסרס צריכים לחפש טרייד על טרנר, בטוח יהיו לו קונים

    1. לגמרי.
      סאבוניס הרבה יותר מרשים וראו את זה ממש היום – איך שטרנר נפצע סאבוניס התחיל להפציץ.

  26. וואו יוסטון זה פשוט ביזיון. אין שם קבוצה. אוסף של שחקנים שעומדים ומסתכלים על הארדן מכדרר וחודר, פלא שאף אחד לא קופץ לריבואנד ולא מתאמץ. נרא כמו המשחק האחרון בשכונה אחרי שכבר כולם שיחקו במשך שעתיים ולאף אחד אין כבר כוח לרדת להגנה.

    1. עוטף את ד'אנג'לו ראסל וכל מה שנותן לי במחסנים מהמלחמה, שולח אותו לגולדן סטייט, והנה לך סטף, קליי, ביל, דריימונד ועציץ, ויש לך סוס שחור אמיתי. כזה שגם יכול לנצח במקרה, ולא נשאר כל החיים "סוס שחור".
      ביל וקליי, בניגוד להשארת ראסל וקליי עובר ל-3, יכולים לשחק 2-3 גמישים ביחד. יש את הסייז הנדרש. ויש הגנה.

  27. יוסטון בדקות ההכרעה:
    תביאו להארדן את הכדור – עושים על הארדן עבירה – נקודות קלות מהקו.
    יעיל בטירוף אבל בשוט כואב לעין

  28. אתם יודעים שבזמן הזה ממש, הקלאצ' של יוסטון זה כלום?
    כי 2 הקבוצות, וושינגטון ויוסטון, בדיוק בקלאצ' של גיים 7 בוורלד סירייז במקביל? וצמוד שם אש.
    רוב הקהל לדעתי עם עין וחצי על הסמרטפון.

      1. מה פתאום הגנה.

        ראס עם ממוצע td של 20 11 11
        הארדן עם ממוצע של מעל 30
        ואיש מהם לא ישמור

        זה הדיל שמתאים לכולם. ליוסטון סידרו עד הקליפרס לוז כמו הלייקרס מהפח אל הפחת אמורים להגיע למאזן 9 1 למפגש מול הסייבורג ואז לחטוף שם קשה

    1. יוסטון ככ הולכים להתרסק בפלייאוף. הם בושה לענף 160 נק כמעט מפאקן וושינגטון לא תגידו מקליי קרי ודוראנט כל גארד מהיריבה עושה על הארדן וראס שיאי קריירה אבל כמו שצפינו ראן אנד גאן מטורף חחח

  29. קומדיה השריקות האחרונות בוושינגטון. במקום לתת לשחקנים להכריע ולשמור, שרקו פה לביל והחזירו להארדן. אי אפשר כבר לנצח משחקים בהגנה…

  30. וושינגטון יכולים להאשים רק את עצמם ואת המאמן חסר המושג שלהם. המשחק היה שלהם לנצח והם עשו הכל כדי להפסיד. ניסו לשחק בסיגנון של יוסטון במקום להאט את המשחק כשהיה להם יתרון ביד. עוד טימטום טיפוסי מבית היוצר של הNBA .

  31. בנתיים יוטה עם פתיחה מעולה.
    33 – 23 על הקליפרס (ללא קוואי כמובן).
    חייבים לסגור סיפור מהר, זאת הזדמנות שלא תחזור

  32. יוסטון ככ הולכים להתרסק בפלייאוף. הם בושה לענף 160 נק כמעט מפאקן וושינגטון לא תגידו מקליי קרי ודוראנט כל גארד מהיריבה עושה על הארדן וראס שיאי קריירה אבל כמו שצפינו ראן אנד גאן מטורף חחח

        1. נו ברור מדובר על אחד מהמגנים הגרועים בליגה , ביחד עם ראסל ידענו שההגנה שלהם תראה ככה, הסטטיסטיקה ההגנתית דלו הייתה טובה כי הוא מעולם לא נאלץ להגן היה שומר על נגרים שהיו מחטיאים קליעות אימון גם ללא שומר, והיו לידו מגנים כנפיים איכותיים שגיבו אותו. מגן עם העיניים

  33. בושה וחרפה מה שקרה בוושינגטון. פשוט ככה!! לא צפיתי במשחק אבל מספיק להציץ בלוח התוצאות כדי להבין את הבושה שקרתה.

    מה שעצוב זה שככל הנראה העיתונאים ואדם סילבר יתמוגגו מהמשחק הזה.

    הגנה הפכה להתנהגות בלתי ספורטיבית כמעט בנבא, חבל שככה.

  34. גם דרימונד גרין מגן חלש אישית , ומגן טוב קבוצתית ללא מגני פרימור איכותיים אין לו מה לחפש על המגרש , כמו שרשמנו לגיא כל עונה שעברה אולסטאר הוא לא האוברריטד מספר אחד בליגה , רשמנו ולא הקשבתם .

  35. נרגעתם ממיני? מקומות 12 14 בסיום העונה אמרתי לכם זה רק טיולים מול נמושות המסרח במערב יתחילו לפרק אותם.

    אם מורי חולם על טבעת הוא צריך להשיג את קובינגטון וקראודר יחד בלי לוותר על ראס הארדן קאפלה וטאקר.

    שיהיה בהצלחה

    1. מה טבעת? קבוצות קשוחות כמו הקליפרס ופילדלפיה יפרקו את היוסטון שלך לחתיכות
      הארדן יקבל מכות בפילדלפיה

      1. עם קובינגטון וקראודר כתוספת לסגל הקיים אני לא בטוח שאתה צודק.
        אבל זה לא יקרה בחיים, אין ליוסטון את מי לתת

  36. שחיטה של הסאנס גרין האפס הזה לא מסוגל לבצע עצירה בהגנה, והתקפית הוא נגר בין נגרים, כתבתי לכם שיה שעברה קבלני קלי ודוראנט הוא יסבול הכי הרבה , לא הקשבתם תודה רבה!!! מצחיק שהיה לי בכלל ויכוח עם גילרי וגיא אם הוא שווה מקס .

  37. רבע ראשון 27 הפרש לפיניקס 41 נקודות, גיא איפה דרימונד גרין שלך? הצעקות שלי לא נענו שאמרתי לך שהוא שחקן פח שנתלה. על שלושת הגדולים ועל מגני הפרימטר בהגנה לא הקשבת לי, לא מאמין שכמה רפי הגנה באתר פה בחרו אותו טופ 15 הוא אולסטאר.

    1. ברור שליד קקי קליי ודוראנט תשים גם עציץ וינצחו, כתבנו להם שהוא לא מסוגל להוביל קבוצת תחתית בליגה ברכה שהוא אופציה שנייה או שלישית , שחקן פח לא שווה מקס לא הקשיבו

  38. מצחיק שמישהו שם את הלוחמים בפלייאוף פה כמו שאמרתי לכם זה קרי וG UNIT , אבל לא הקשבתם לא לי ולא לשמעון

    1. אני גם חשבתי שלא יגיעו לפלייאוף אבל נתתי להם מקום 9 כי בכל זאת..
      כרגע? מקום 14/15 במזרח מבחינת יכולת.

      1. אני כתבתי, וזה אול אובר, שהם גבוליים פלייאוף. עוד לפני תחילת העונה. גבולי-שלילי.
        יש מלא כאלה. וזה בניכוי היחס הרגשי שלי אליהם. להיפך, הכי נקי בהערכה.
        זה המקצוע שלי, בנאדם… 🙂

        1. הו כן. רואה ששמתי אותם 9 בראנקר אני רואה, ובכתובים, וגם זה כי היה לא נעים, שלא יגידו שאני הייטר.
          זה מה שהם שווים. אט בסט, ותוך הערכה שאולי יהיה שם טרייד יפה על ראסל.

  39. מעניין מה עובר לכשרונות הנוטפים לונזו אינגראהם והארט שהם רואים את זה ומה זה אומר עליהם?😂😂😂
    אשך אמרתי לך שאין ללייקרס שום פוטנציאל שמדובר בפחים והיו כאלו שחשבו שהם שילמו הרבה על דיוויס 😂😂

    1. מי שילם הרבה על דיוויס, באתר יש כמויות של רפי הבנה, מי שצפה בהם יודע שאין להם שופ כישרון , גריפין היה חייב לקחת את קוזמה היחיד שהיה שווה משהו בלייקרס

  40. אמרתי לכם או לא? תנו לדריימונד להוביל קבוצה והיא תרד ליגה, הוא מגן אישי חלש ואפס התקפית, אמרתי לכם שקל למסור אסיסטים כשדוראנט קליי וקרי נמצאים לידך ההגנה מתמקדת בהם והם קולעים 2 מטר מקו ה3. בלעדיהם ובלי המגני פרימטר שהוא לקח להם את הקרדיט אין לו מה לחפש על המגרש, לא שמעו צעקתי את זה בעשרות פוסטים, התווכחו איתי שהוא טופ 15 בליגה ואולסטאר , די מצחיק תמונה אחת שווה אלף מילים. אני די מרחם על גולדן סטייט שנפלו ככה איתו אבל היה לי צפוי

      1. אני יודע הם יודעים ולא יודעו בטעות כוחה של גאווה , סטפן בשבילי עד עכשיו אכזבת העונה לא הגיוני שהקבוצה נראית ככה.

          1. ידעתי שהקו האחורי שלהם יהיה מסננת אבל ציפיתי שבהתקפה הוא יעשה הארדן, גרין לא אכזבה כי לא צפיתי ממנו לכלום.
            .
            מישהו עדיין מאמין שסימונוס עבד על הקליעה בקיץ? חחחחח הילד יהיה נגר והוא תעודת הפטירה של פילי, כמו שאמרנו בקיץ הוא לא מסוגל ולא יהיה מסוגל לזרוק משהו שהוא לא כידון או כדור ברזל

  41. העונה הזאת תוריד את סטף מכל דירוג היסטורי אם ימשיך ככה, אין בעיה לא להיות קבוצה שלא מגיעה לפלייאוף במערב אבל הקבוצה שלו מתפרקת כקליבלנד שיקאגו …

    1. אם יהיה כוח, אלך מחר ואביא פה מקבצי ציטוטים. רק מהשבוע-שבועיים האחרונים.
      "להציל את הקריירה של סטף, שהולכת להתבזות העונה".
      תצילו את הילד. יש לו עוד בטאנק. לא יפה ככה.
      לברון הוא לא. הוא לא יכול לקחת נגרים עד לגמר, לא לגמר קונפרנס, לא לעות שנמה אחרי שנה עד הסוף, אני תוהה אם יכול עד לפלייאוף בלבד.
      סטף הוא לא מהגדולים באמת-באמת. הוא הקלע הכי טוב אי פעם ושחקו מדהים ממש, וזה יפה מאוד בפני עצמו.
      תצילו את סטף. זה יהיה עוד יותר מכוער בהמשך.

    1. לא קיבלת את ההצעה שלי לפני שבוע, כי גם אתה עוד סירבת לראות מה שרואים מהפציעות של דוראנט וקליי…
      אז עכשיו כבר התשלום יגדל.
      אמרתי לך – תחשוב בתור דנבר. הכל חוץ מהג'וקר. מה אתה נותן?

  42. אז מה סטף,החיים קשים ללא האח קליי שמחפה עליך כל הזמן?
    אם הוא לא מוביל את הקבוצה לפלייאוף זאת תהיה מכה קשה למורשת.
    אפילו ראס המושמץ לקח קבוצה של נגרים לפלייאוף.

  43. וושינגטון נשיונלס מובילה 6-2 בתחתית ה-9 ובהפתעה אדירה (ובוודאי תהיינה שאלות בקשר לכמה החלטות של המנג'ר של האסטרוז) הם יהיו אלופי הבייסבול. אבל איך אמר יוגי ברה? בבייסבול "IT AIN'T OVER TILL IT IS OVER"

    1. רק שישאר ככה ונוכל לראות את הפוטנציאל ההתקפי האמיתי של יוטה העונה (ההגנה כרגיל בטופ).
      קוואי לקח חופשה בדיוק בזמן, קונלי צריך את הבוסט הזה לביטחון וקשה לי להאמין שזה היה כזה קל עם קוואי על המיגרש

      1. עכשיו שכל המזלזלים למיניהם יבינו מה נותנים כל ערב כל משחק עונה אחרי עונה ראס הארדן והיתר ולא סטפני שהתרגלה לנוח עם 2 סופרסטארים כל העונה. יאללה גבר תתחיל לשים מספרים על הלוח.

  44. שמעון וברוך באותה המידה בדיוק יכלתם לכתוב שסטף הוא אוברייטד ברמה הסטורית 2 mvp הכי מכורים וכו. רק שעל סטף (בצדק) אתם גם מסתכלים גם על הנסיבות ועל גרין רק במבחן התוצאה. לא ברור לי למה זה. (כאילו כן ברור לי ועדיין)

      1. לא מעמדו ייפגע, רובו מובטח כבר לנצח. כמו שהוא עצמו ייפגע. זה לא בשבילו כל העומרי ספלמן ואריק ספלמן הזה. זה מדכא כל חשק לחיות, גם הלאה. הוא לא בהמה כמו לברון. הוא נסיך.
        ואתה לא רוצה לראות את פלא הטבע הזה נגמר שם עלוב בקבוצה נוראית.
        יש לו עוד לפחות 3 שנים יפות. שיילך להציל אותן. דחוף. בקונטנדרית.

    1. גם אני, לא אוהד ג"ס בלשון המעטה, מרים ידיים נגד הצמד בעניין דריימונד.
      קודם כל כי הם, במיוחד שמעון, לא משתכנעים אף פעם מכלום. 🙂 לא להיעלב, זו אפילו תכונה טובה בהרבה מקומות. הם צמד מצחיק ביחד, היילייט של האתר. רק חבל על הזמן. מעדיף לריב איתך!
      ושנית, כי הם כ"כ טועים… חד וחלק.
      הדונקי היה שווה עוד קודם את החוזה שלו, ריצ' פול הביא יפה מאוד מה שצריך. הוא שווה לקבוצה הזו כל גרוש. מתעב אותו, מת עליו. השחקן המושלם לקבוצה הזו. זאת אומרת, כשעוד היתה בחיים. לא ענק, אבל פשוט פרפקט ללוחמים.

      1. מעולם לא הכחשנו שהוא לא מתאים ללוחמים ליד הביג 3. ליד הביג 3 הוא היה תפור עליהם. אמרנו רק שהוא לא יכול להוביל קבוצה ככוכב לשום מקום ופה אתה גם מסכים איתנו למעשה…
        כמו כן שאלנו מי היה לוקח אותו טופ 24 שהליגה מתחילה מ0 או טופ 30 ולא היה צדיק אחד בסדום שרצה לקחת אותו כלומר אולסטאר הוא לא כמו שמידלטון הולידיי ודיאנגלו לא באמת אולסטארים.
        אולסטאר שמעון ברוך זה שחקן טןפ 24. 24 השחקנים הטובים בעולם באופן יציב

        1. בשיאו? ב-24 הראשונים? אצטרך לבדוק יותר מאוחר… הראש עוד מלא נתונים מהבייסבול, סליחה. לא שולל על הסף, זה איפשהו בעשיריה השלישית. אבל שווה בדיקה.
          אבל אל תשכח… הוא 4 ורסטילי עם ניהול משחק, זה מצרך לא שכיח. אתה לא יכול למלא את הקבוצה שלך רק במספרי 1 מדהימים. הנה, תראה איזה חרבאנה יוצא מגולדן סטייט עכשיו, עם שני אולסטארים על אותה בלאטה, בלי הגנה. מה שאני אומר פה מהטרייד, וכולם עונים, "יהיה בסדר". מסננת. והערך ההתקפי ממש זניח יחסית.

  45. ארון ביינס עומד יציב כמו צוק בערך בקו העונשין, ובכל זאת שרקים עבירה לטובת סטף הדוהר.
    רחמונס, יהודים. רחמונס.

  46. שמעון, יא "שימון", מרוב שיש לך קבוצות לנהל התבלבלת.
    אמרתי לך טרייד סטף, ואתה עם דנבר. מה אתה נותן לי בחבילה? מניח שהג'וקר בחוץ, בסדר.

      1. לדנבר יישארו ערימות שחקנים טובים מאוד, שביחד עם יוקיץ' וסטף – יוקיץ' וסטף, אתה מבין מה זה? הבחור יקלע ב-0.70 TS על בסיס קבוע – יכולה ללכת הכי רחוק.

        1. שילוב רע לדעתי יוקיץ אוהב לנהל על ה3 ומחזיק המון בכדור והתקפות איטיות. סטף אוהב לשחק מהר ולרוץ וגם צריך כדור לנהל. שניהם בורות בהגנה. ואם גארי האריס הולך מי יעשה שם הגנה? נשאר עם ביזלי לא אוהב את השילוב הזה. לצידם אני צריך 3 בולדוגים בהגנה.
          תגיד מי אתה רוצה ונראה אם אני לוקח

            1. לא נותן את מורי. מורי צעיר מאמין בו בגדול. סטף בן 31. יש לו שנתיים גג בקנה ולא מאמין שהשילוב שלו עם יוקיץ יניב לי אליפות

            2. האריס מוכן גם בארטון גם פורטר גם 4 בחירות דראפט ואחד ממוריס או וביזלי אם בא לך

            3. איך לא לקחת את החוזה הנגמר של מיילסאפ? מפנה לך מקום בקיץ להחתים שחקנים

            4. את מילסאפ לא הייתי מחתים כבר לעונה הזו בלי קשר לכלום.
              מארי זה דיל ברייקר, אל תהיה ילד.
              לא נורא. תיכנס להיסטוריה בתור ה-GM שאמר לא לסטף קארי!

            5. נכנס להיסטוריה בכיף אז לא לסטפן. מבחינתי הוא לא שם אותי לקחת טבעת.
              אבל אני זורם הטרייד לפילי

      1. בקקום החשק, חד משמעית.
        בסוך אבל זה ישתלם להם, בחירת דראפט גבוהה וטרייד על השחקנים הנכונים תמורת ראסל ויש לך קונטנדרית שנה הבאה.

  47. הקינגס איבדו את זה לגמרי.
    הפסידו גם לשארלוט עכשיו ויש להם יוטה שוב בעוד יומיים לפתיחה של 6 – 0.

  48. שמעון, יש לך הזדמנות חריגה לראות מה שווה לו-וויל בתור פוינט גארד מוביל.
    נותן את הנקודות כרגיל, אבל 4 אסיסט על 5 איבודים, והגנה אוויר כרגיל… זה לא בשבילו, לא היה, ולא יהיה.
    למזלו זה יישאר בתור קוריוז.

    1. מעולם לא אמרתי שהוא יכול להוביל קבוצה לצמרת. אבל זה לא נכון לו וויל בתור פוינט גארד ושחקן מס 1 לקח אותם לפלייאוף עונה שעברה.
      אגב אתה יודע זה בלי גורג וקאווי אז במקומם היו שחקנים אחרים. סוויט לו למשל שחקן יותר טוב מבן סימונס

      1. לא יודע אם יותר טוב כשמכלילים הכול, אבל בהחלט שחקן שאני מעדיף שיחזיק את הכדור בפלייאוף בדקות הקלאץ.
        אבל גם קיירי כזה אז…

      2. בחלום בלילה. עם כל הכבוד לקילר הזה.
        בן סימונס במקום לו-וויל? זה כבר היה מתחיל להתקרב למפלצת מהמפרץ. עוד לא מבחינת המשחק עצמו, אבל מבחינת עליונות, כן.

            1. לי יש קש? חכה לפלייאוף ונראה למי יש קש או למפגש בפיינלס סימונס מול סוויט לו יהיה בכלל קטעים הקש שלי מול הקש שלך בפיינלס

            2. בן סימונס בתור מס 1 לא מסוגל להוביל את נס ציונה לפלייאוף בארץ הבנת?

              סוויט לו בתור מס 1 הוביל את הקליפרס לפלייאוף במערב.

              בן סימונס הוא מס 3 בפילי אחרי אמביד והאריס.

            3. straw or CASH?

  49. אז סטיב קר גאון או לא? מסתבר שאותם תרגילים שעובדים עם דוראנט וקליי שקולעים מהחצי לא עובד עם גורדן פול ודיאנגלו ראסל אה?
    אין תירוצים לזה שהם נראים פחות רע משארלוט והקאבס.
    שארלוט החזיקו 3 רבעים מול הקליפרס הלייקרס וניצחו את הקינגס

    1. תשמע, הוא לקח קבוצה בינונית, ועם אותם השחקנים בערך שינה לגמרי את השיטה כך שתמצא את היכולות של השחקנים בה והוביל אותם לאליפות ולקבוצת ה73-9 עוד לפני שדוראנט הגיע.
      את זה אי אפשר לקחת ממנו.
      כרגע אבל הוא נראה אובד עצות.

  50. יוטה משחקים חזק עד הסוף.
    באים להראות לקליפרס שבלי קוואי אין להם מה לדבר בכלל אז שיפסיקו לזלזל.
    אם הם יפסידו היום גם לספרס אני אהיה מאושר, בחיי.

  51. קר מסתבר יודע לאמן רק בשיטה אחת. הוא אמר שקרי לא יכול לעשות הארדן חח
    הארדן לקח את יוסטון כל שנה לפלייאוף למרות שהיו שם נגרי על. הצוות המסייע ביוסטון גם היום לא הרבה יותר טוב מהלוחמים אז זה ראס והארדן מול קרי ודיאנגלו.
    הארדן שיחק עם שחקני גי ליג שהגיע ליוסטון וכל שנה מאני אין דה בנק.
    אז שקר יפסיק ליילל שטויות ולעקוץ את הארדן למה הארדן מסוגל להוריד עליו 85 נק במפגש ביניהם. זה אחד המשחקים ששיאו של קובי יכול להיות בסכנה אמיתית

  52. לקרי יש שבר ביד שמאל. נראה לי שזה בשורש כף היד.

    בלי קשר לשבר הוא לא היה במשחק (קלע 1 מ 7 לשלוש) ולמעשה לא הגיע כלל לעונה.

    כל זה לא קשור כלל לשטויות שאנשים כותבים כאן על היכולת שלו ועל השיטה של סטיב קר בשנים הקודמות. השיטה של קר עבדה מהרגע הראשון, שנתיים לפני שדוראנט הצטרף. היא דורשת שחקנים עם הבנת משחק ותרגול. לא פלא שההתמוטטות של ג"ס היום החלה ברגע שקאולי סטיין (טעיתי בהנחה שלידע להשתלב מצפיה בלבד) נכנס למשחק. שחקן שלא השתתף כלל באימוני טרום עונה). לסיום בעוד מספר שנים הפרשנים יאמרו שהיה לדוראנט מזל שהצטרף לקבוצה של קרי וכך זכה בשתי אליפויות.

    1. לא פרשן ולא כלום: לכל הפחות, שניהם הצטרכו אחד את השני כדי לעבור את לברון. זה הדדי. שלא במקרה, ** סטף ** היה זה שעלה לרגל עם החבורה, להתחנן. אז "המזל" הוא לא פחות של סטף, ש-KD הואיל להגיד כן. עבור הקאפקיי היו עוד אופציות קורצות. לגולדן סטייט – לא שום דבר שמתקרב אליו.
      ואחרי כל זה – KD גם היה האיש המרכזי בשתי הטבעות.

      1. באותה שנה, אל הרפורד הצטרף לבוסטון. אתה חושב שג"ס איתו במקום דוראנט לא לוקחת 2 אליפויות מתוך שלוש? וכן אתה צודק, בינס עמד במקום. מי שעשה את העברה וגרם לנפילה של קרי היה הפרחח קלי אוברה שתיקל את קרי בסגנון עדות הNFL

    1. תאכלס הסתדר להם טוב. שיישב בחוץ כמה חודשים בינתיים הם יכולים להיכנס עמוק לבור ולהריץ את המניה של ראסל. כשיחזור באמצע השנה העונה כבר תהיה גמורה ואף אחד לא יצפה ממנו לכלום.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט