פרק 121: אובריאקטינג לשבוע הראשון / פודקאסט דה סוויפ

פרק 121: אובריאקטינג לשבוע הראשון / פודקאסט דה סוויפ

כולם מגיבים בהיסטריה על ה-3-0 של מינסוטה ותצוגת ליגת התיכונים של הווריורס מול הת'אנדר, אבל אף אחד לא היסטרי ומוגזם כמונו. בין שפע של אירועים חריגים ואנומליות סטטיסטיות, החבר'ה דנים בשאלת מה ידבוק ומה יחלוף עד נובמבר?

ועוד מלא פינות ורשמים משבוע ראשון של NBA, הכול בפרק החדש של דה סוויפ. תיהנו.

טיימקוד:
02:00 – סקרים
03:40 – רשמים
09:50 – איפה הוא היום
33:30 – משהו מצחיק מהשבוע
42:50 – גולדן סטייט
44:45 – ניו אורלינס
47:20 – שאלות מטוויטר
58:10 – פאטווה
01:02:10 – הארכות חוזים

(ובכל אפליקציות הפודקסטים וספוטיפיי)

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
9 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
עידו גילרי
29/10/2019 15:50:12

כחובב פאטוות ידוע הרשו לי לדייק לכם את פאטוות פתיחת העונה. מדובר בפתיחת עונה בקבוצה חדשה. אצל ווילט ודרו זו עונת הרוקי.
לגבי פתיחת עונה בכללי – ווילט עם 158 ב-1961/62 ההיסטורית. למייקל יש 125 ב1986/87 הגדולה לא פחות שלו (מקום 3 אחרי ווילט). אם בימינו עסקינן אז לסטף יש 118 ב-2015/16 הפה אחדית שלו.

עידו גילרי
29/10/2019 15:50:39

אהה ושיחקתם אותה עם פאטוות הג'טס- ג'ייאנטס. אהבתי.

Stav Nemes
29/10/2019 16:03:55

והפאטווה על ההגנה של הפאטס, לא מטורף ?

עידו גילרי
29/10/2019 16:10:38
הגב ל  Stav Nemes

כן ולא. הגנת המסירה שלהם מדהימה אבל זה פשוט בגלל איך שהרייטינג בנוי. יש לך ארבעה רכיבי ציון שכל אחד שווה 40 נקודות (כמעט ). אחד מהם הוא על כמה אתה לא נחטף – מכיוון שהפאטס חוטפים הרבה זה מוריד מאד את הרייטינג של הק"ב מולם. במילים אחרות זה די מה שדביר מלמל שם – אתה נענש על איבודים.

עידו גילרי
29/10/2019 16:11:39

בכל מקרה – keep them coming

Stav Nemes
29/10/2019 16:44:53

אז מתוך 160 הם מורידים 120, לא רואה איך זה עדיין לא מטורף

עידו גילרי
29/10/2019 18:46:03
הגב ל  Stav Nemes

זה לא מדויק. זה בהחלט מרשים אבל לא מפתיע.

רועי ויינברג
29/10/2019 17:06:20

בדרך כלל אני מגיב אחרי חצי פרק, אבל טיפה רדיקלי להגיד שדאלאס מבזבזת את הקריירות של פורלוקה אחרי שלושה משחקים. רק התחילו. אהבתי מאוד את הניתוח על המסירה של קוואי – הוסיף עוד מימד למשחק ואם ישחק מספיק עוד יכול להיות MVP. לברון פתח ב-60% מאמץ והוא גם מזדקן, אבל עדיין שחקן מעולה והיה ברור שיקח צעד אחורה עם הגיל, במיוחד כשאנטוני דיוויס לידו. המטרה של הלייקרס צריכה לשמור אותו להתקפה, כי הוא פשוט הרבה יותר טוב שם.

מנחם לס
30/10/2019 5:56:45

יש לי קשיים בשמיעה וקצת קשה לי להבין את הנאמר, אבל ניכנסתי, הקשבתי איזה 15 דקות בזמן שאני חוזדה וורלד-סרייס, ונהניתי.